Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Ima neka tajna veza...“

Komentari (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 25 februar 2014 13:18
Djokica
Razuman tekst.G-ne Kecmanovicu. U senatu vam je infiltriran agent jedne strane obavestajne sluzbe prerusen u biznismena. On je u vreme Karadzica dovodio na Pale advocate iz zemlje u kojoj zivi da napisu ustav RSrpskoj. Cak je i pokazivao papir potpisan od strane Karadzica da je specijalni izaslanik RS u inostranstvu. Kada se to culo,300 telegrama je odletelo na Pale i ukazalo na njegov moralni lik. Tek tada je Karadzic napisao Pismo kontroverznom biznismenu da predstane da zastupa RS kako nebi bio iznudjen da pokrene postupak koji bi mu naneo stetu...I sve se na to zavrsilo.
Sad on govori da Karazic je zlo RS.
Kupio je sve sto je bilo dobro u RS za bagatelu.
Preporuke:
68
2
2 utorak, 25 februar 2014 13:47
Zoka_BL
Dodika će srušiti narod Republike Srpske. To je isti onaj narod koji ga je doveo na vlast a on u znak zahvalnosti taj narod ogulio do kože.
Ne treba nam niko iz FBIH ili Sarajeva niti se narodno nezadovoljstvo treba vezati sa bilo čime iz FBIH.
Niti nas više možete kontrolisati strahom od eventualnog ukidanja RS.
Dodik je svoju političku karijeru završio!!
Preporuke:
17
96
3 utorak, 25 februar 2014 14:04
gavrilo
bravo, bravo, bravo!
Preporuke:
50
4
4 utorak, 25 februar 2014 14:15
petar
@Zoka BL

Mislim da uopste niste svesni sta se sprema u BiH iako tamo zivite. Bolje vam je poslusajte prve i najistaknutije politikologe Kecmanovica i Vlajkija. Oni nemaju interes da brane Dodika, nije njima omogucio bogacenje i privilegije, pa ga opet brane. Nije u pitanju samo znanje nego i njihovo iskustvo. Svugde je kriza, mislim da se zadnjih godina bolje zivi u R Srpskoj nego u R Srbiji. Republici Srpskoj ne treba diplomata u odnosima sa Sarajevom nego bokser i to teska kategorija - promena vlasti je pozeljna stvar ali bojim se da u ovom momentu boljeg nemate. Dodik nema naslednika ni u SNSDu, ali u narednih par godina mora da se pojavi novi covek koji ce ga zameniti. Nije bitna partija, govorim o tome da to sto on brani nema cenu. Te privatizacije su nista u poredjenju sa onim sto je on dao Srpskoj. One se mogu ispraviti, kao kod nas u Srbiji ali nadleznosti se tesko mogu vratiti
Preporuke:
84
4
5 utorak, 25 februar 2014 14:16
Prvo skoci pa reci hop
Udaljiti bh Srbe od matice Srbije???

Zašto bi bh Srbima matica bila Srbija kada je historijski fakt da je Bosna starija od Srbije. Preci današnjih bh Srba nemaju nikakve veze sa Srbijom, koja nikada nije prešla Drinu.

Prirodno je da današnji bh Srbi budu okrenuti prema Bosni kao svojoj matici. Ako su se njihovi preci ponosili Bosnom i pridjevom "bosanski", zašto bi se njihovi potomci odricali svoje djedovine.

Ne treba zaboraviti da se današnja RS prvobitno zvala Republika srpskog naroda Bosne i Hercegovine i Srpska republika Bosna i Hercegovina...dakle, sam naziv Bosna i Hercegovina je osnov postojanja današnje Republike Srpske.

Problem dr Kecmanovića je taj što on Bosnu i Hercegovinu i Dejt. mir. sporazum ne vidi kao konačno rješenje srpskog pitanja, već isključivo i samo kao prijelazno rješenje ka mirnodopskom ostvarenju ratnih srpskih ciljeva "Svi Srbi u jednoj državi". Tako je govorio Milošević 1993. godine, tako danas govori Kecmanović
Preporuke:
12
99
6 utorak, 25 februar 2014 14:21
Manda
Još jedan sjajan tekst profesora Kecmanovića. Samo bih dodao da je onaj četvrti činilac (drugosrbijanski) najopasniji. Živela Republika Srpska!
Preporuke:
67
5
7 utorak, 25 februar 2014 14:33
Miroslav Đukić
SDS, na čelu sa Bosićem je u jednoj nezahvalnoj poziciji. Hteli bi da sruše Dodika i SNDS sa vlasti i dođu sami na vlast, posle 8 godina i to nije sporno, zato opozicija postoji. Za to bi rado uzeli novac od Amerikanaca, ali Ameri imaju svoje uslove i sigurno da će ispostaviti račun. Bosić bi da uzme pare od Amerikanaca, da mu narod u Srpskoj ne zameri što je uzeo pare od njih, da te pare iskoristi za rušenje Dodika i da, na kraju, prevari Amerikance i ostane samostalan i vodi Srpsku u interesu naroda, a ne finansijera. Šojić bi na to rekao: "Neće da može"!
Preporuke:
72
5
8 utorak, 25 februar 2014 15:22
jojo
Kada opoziciju favorizuju mediji u FBiH, nvo, te drugosrbijanci stvar je jasna za onoga ko oči ima.
Preporuke:
46
2
9 utorak, 25 februar 2014 16:16
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
I ja govorim da Srbi treba da se objedine u jednoj unitarnoj državi računajući tu i Republiku Srpsku, i Republiku Srpsku Krajinu, Crnu Goru, Makedoniju i delove Albanije, pre svega područje oko Skadra. To je naš dugoročni cilj.

Kao što vi imate svoj dugoročni cilj da stvorite Albaniju kao državu, pa Kosovo, pa da preuzmete Makedoniju, pa Rašku i da bude sve tursko.

Zar Cerić ne kaže jasno i glasno, kad je jedan rekao da hoće da se izjljašnjava kao Turčin, a on mu objašnjava, "Ne, to je sad za sad neprihvatljivo. Na ovom stepenu odnosa Bošnjak, dok ne ubjedimo svijet da je BiH, naša, a poslije toga može i Turska".

I sad ja nemam pravo na Srbiju i to Veliku, a vi imate pravo na Tursku. Vi koji ste zvanično Bošnjaci do daljnjeg.

Teritorijalna pitanja su se od kada je sveta i veka rešavala oružjem, pa će i bosansko teritorijalno pitanje. Ne zato što ja želim rat, ne želim, nego zato što je to istorijska nužnost.
Preporuke:
57
3
10 utorak, 25 februar 2014 16:24
Evroskeptik@Prvo skoci pa reci hop
Vama, kanda, nije bilo dovoljno ono što sam prethodnom prilikom napisao? Tada se ućutaste pa Vam je, ukoliko nemate novih argumenata, bolje da odmah zaćutite.

Imate vi preča posla u Federaciji, eto vam Hrvati pa se raspravljajte. Nas Srbe ostavite da gledamo svoja posla jer se mi u vaša ne mešamo.

I pročitajte napokon neku knjigu umesto tih sarajevskih novokomponovanih sevdah svinjarija.
Preporuke:
50
3
11 utorak, 25 februar 2014 16:53
Prvo skoci pa reci hop
@siniša

Kao velikom Srbinu vjerujem da vam neće biti problem naći konkretan dokaz postojanja Srba u Banjaluci prije 1800. godine...imenom Srba.

Znate vi vrlo dobro kako su se pravoslavci u Bosni i Hercegovini izjašnjavali prije prve polovine 19. vijeka. Znate i to vrlo dobro. A znate i vrlo dobro kako je pravoslavce zvao veliki srpski političar Ilija Garašanin u svojim Načertanijama. Baš kao i što znate kako je Matica srpska definisala stanovnike Bosne i Hercegovine u svom ljetopisu iz 1825. godine. Znate itekako znate da su oni bili narod Bošnjaci. Narod tri vjere. A vrlo dobro i znate kako su ti Bošnjaci postali Srbi u drugoj polovini 19. vijeka i ko je misionario po Bosni po tom pitanju.

Sve vi znate siniša, samo se pravite mnogo slijepi na notorne činjenice. Ali, hvala dragom Bogu došlo je vrijeme kada se fakti više ne mogu sakrivati...i to srpski fakti-izvori.

Ja se ponosim precima Bošnjacima, a vi se nastavite stidjeti i prekrajati historiju Bosne.
Preporuke:
8
67
12 utorak, 25 februar 2014 17:05
smijesno
Radi se o metodu „personalizacije konflikta“ koji su američki propagandisti razvili još u vrijeme Prvog svjetskog rata
Pa moj professore jel se to topla voda otkrila?!
Pa jesu li komunisti tako smjenili i kralja Petra,
jesu li saveznici tako svrgnuli Hitlera,
pa niko ne optuzuje narode - to bi bio explicitni fasizam.
A narod... to je svakako plastelin u rukama medija,
nije li Dodok ujahao na isti nacin kako ce i ovi poslije njega?!
A ovi komentatori sto razmisljaju epski, vjekovi su kao pred njima,
jedino pouzdano na sta se moze racunati u tim stoljetnim nacionalnim dimenzijama su demografski alati,
sve ostalo je prazna retorika.
Preporuke:
8
36
13 utorak, 25 februar 2014 17:19
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Znam fala Bogu i za srpsko u Bosni, deda mi je plaćao porez na iimanje gde se nalazili ostaci tvrdog grada Borovca, čiji sam ja naslednik i dan danas. Tu blizu je i mesto odakle je vojvoda Vlatko Vuković krenuo na boj na Kosovu. Pio vodu sa istog izvora. Danas tamo nema nikoga ko bi znao reći bilo šta o tom mestu, ne znaju ni da postoji.

Elem, danas je Zukorlić govorio o Bošnjacima kao o turskom nacionalo-političkom faktoru u Bosni. Meni je žao što se Bošnjaci nisu vezali za Srbe i Srbiju, mnogo smo uložili da osnažimo te veze, i energije i para, i vremena i politike. Nažalost nismo uspeli i to je definitivno. Par pojedinaca ništa ne znače.

Bošnjaci su mogli da se vežu uz Srbe da su hteli. Nisu hteli, vezali su se uz Turke. Vaš izbor.
Mi smo se eto vezali za Srbe, a vi za Turke. Verske i političke i ekonomske veze su bile jače nego krvne. Mada nisu svi Bošnjaci srpskog porekla.

Tako je to. Braća se podelili jednu uz Tursku, drugi uz Srbiju, svakome svoje bez nametanja.
Preporuke:
50
2
14 utorak, 25 februar 2014 17:49
siniša @ smiješno
Kažu da je poslednja politička izjava Ante Pavelića pre nego što je otišao u Španiju gde je poginuo od srpske ruke bila sledeća rečenica koji je rekao u hrvatskom saboru: " Mi smo popravili statistiku za naredno stoljeće".

Vi očigledno da podržavate tu vrstu "demografskih alata".

Uzgred, šta je sa hrvatskom statistikom, kako u Bosni tako i u Hrvatskoj. Kako stoji stanje sa demografskim kretanjima u Dalmaciji. Da li ste primetili da broj, relativni, procenti Hrvata se smanjuje, a raste broj i procenat Italijana. U BiH sa predratnih 17 % su na 11%, nategnuto. U Hrvatskoj 20% stanovnika su muslimani i to više Šiptari nego Bošnjaci.

Šta bi od "demografskih alata". Okrenu se pila naopako.
Preporuke:
38
1
15 utorak, 25 februar 2014 18:11
smjesno
Pa odlicno ste primjetili,
neznam samo s kojom to demografskom silom racunate da izadjete na zamisljene granice?!
Preporuke:
5
20
16 utorak, 25 februar 2014 18:17
Peter RV
Kecmanović postaje glavni Dodikov propagandni motor za izbore i -kao svaki propagandist, obavezan je da ignoriše nezgodne djelove istorije.
Za ovo, potrebno je zaboravit da je Dodik došao na vlast poslije političkog ubistva Nikole Poplašena, na insistiranje Ričarda Holbruka koji ga je proglasio jedinim 'pouzdanim' političarem u BiH-u.
Drugo. Insistirat na 'američki faktor' kao različit od 'izraelskog faktora' je apsurd, ako se uzme u obzir napor jevrejskih organizacija za vrijeme rata i poslije,da se Srbi podvrgnu unitarizaciji BiH. ( povorke jevrejskih aktivista na hodočašće Aliji Izatbegoviću su poznate, iako neprijatne za sjetit se)
Dodik je pokazao zahvalnost Izraelu i sa njegovim mahinacijama u UN- protiv stava Rusije i Srbije, kao i postavljajući Vlajkija na položaj odgovornosti.
Vještim brisanjem istorijske istine, naravno, i Madlen Olbrajt ili Bernar Henri-Levi mogu se predstavit kao srpski patrioti.
Preporuke:
13
24
17 utorak, 25 februar 2014 18:18
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar"
statistika je srpska nauka, a?! al ga ti lupetaš, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
4
19
18 utorak, 25 februar 2014 18:39
Velaskez
Vlast u Srspkoj ne treba obarati na ulici. Dolaze izbori, pa šta narod odluči - neka bude.

Duboko sam ubijeđen da i će i opozicione stranke (SDS, PDP ili bilo ko drugi) jednako dobro očuvati Srpsku kao i Dodik, tj. SNSD.

Naredni izbori ne odlučuju o statusu Republike Srpske, nego o odabiru ljudi koji će se obračunati sa kriminalom i korupcijom.
Ukoliko vlast ponovo dobije SNSD, po pitanju korupcije se neće ništa promijeniti. A ako vlast dobije opozicija, prebogatim funkcionerima SNSD-a se ne piše dobro. Moraće dokazati porijeklo imovine, a to će im biti jako težak zadatak.

Prosto rečeno, SNSD i Dodik moraju upotrebiti sva sredstva da ostanu na vlasti. Tu nije suština u samom ostanku na vlasti, da li će preći u opoziciju ili ne, nego pitanje njihovog ličnog opstanka i zadržavanja nezakonito stečenog bogatstva.
I onda se to, naravno, prevodi u borbu za opstanak Republike Srpske...
Preporuke:
6
21
19 utorak, 25 februar 2014 18:46
Odbrana i poslednji dani
Radi se o metodu „personalizacije konflikta“ koji su američki propagandisti razvili još u vrijeme Prvog svjetskog rata, a svodi se na ekstrapolaciju jedne istaknute političke ličnosti (monarha, premijera, predsjednika, vojskovođe, ministra unutrašnjih ili spoljnih poslova) i njeno satanizovanje kao negativnog simbola režima ili zemlje koja se želi srušiti.

Ovu je američku strategiju pročitala Kina. Zato kod njih nema istaknute političke ličnosti, nego zemljom ravnopravno upravlja grupa ljudi u kojoj se niko posebno ne izdvaja.
Preporuke:
13
1
20 utorak, 25 februar 2014 19:05
siniša @ smiješno
Sa Iskenderima.
Preporuke:
20
2
21 utorak, 25 februar 2014 19:19
siniša @ albanopolis ili slično
Nauka je jedna, tako da nema srpske ili nemačke ili jevrejske ili ruske. Svi mi, istorijski narodi, Nemci, Rusi, Englezi, Grci, Arapi, Jevreji i td. smo u nauci ostavili nešto svoje da svi koriste, a takođe smo koristili i nešto što su drugi stvorili.

Rekoh vam, jedna je nauka.

Vi ne spadate u istorijske narode i vi niste dali doprinos nauci, niti ste bili u mogućnosti da se koristite naučnim dostignućima koje su drugi stvorili. Zato se i ne čudim vašem neukom lupetanju.
Preporuke:
25
2
22 utorak, 25 februar 2014 19:29
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar"
izvinjavam se, ali vaš doprinos statistici stvarno je istorijski i ući će u anale svetske statistike kao subdisciplina "srpska statistika", inače, kome je demografija u iskanderima(a ne tamo gde bi trebala da bude), država mu seli severnije,
Preporuke:
3
17
23 utorak, 25 februar 2014 19:57
siniša @ albanopolis ili tako nešto
Ja sam rekao da se sa Iskenderima izlazi na granice, a ne da je statistika u Iskenderima, jer je bilo pitanje sa kojom silom se izlazi na granice. Sa Iskenderima.

Vi mislite da se sa Iskenderima ide severnije, mislite od Kosova. A ja sam siguran da se Iskenderima ide južnije od Kosova, možda južnije i od Albanije.

Ali, vi ste čudo, vi se ne bojite Iskendera. I mislite da neće oni suditi. Grdno se varate. Pa da šta su za vas Iskenderi, vi se tako slatko smejete i vi sa svojim sablaznim kikotanjem hoćete da pomerite granice severnije. Polako Paki, vratićeš se ti u svoj Pakistan i to trčeći. ( Ja sam inače državljanin Britanije i tako mi zovemo vas Pakistance )
Preporuke:
22
0
24 utorak, 25 februar 2014 20:00
Dr.Rade Pajovic,Florida
Oni koje to interesuje znaju da su Srbi neslozni I na to racunaju!Fatalno "nadgornjavanje"koje nam je I donelo sve ove nesrece!Bice kasno kada vas uguraju u tor sa onima koji vas mrze I rade vam o glavi!Ono sto morate da znate je da Republika Srpska nema alternativu!Potomci bosanskih begova su strpljivi I znaju kako da se dodvore strancima koji treba da za njih,kao I uvek,
obave posao.Nije se uzalud Pavelic njima divio!Strah me je jer znam sta ce da se desi ako nestane R.S.Necete imati koga da krivite!
Preporuke:
13
2
25 utorak, 25 februar 2014 20:08
petar
@Prvo skoci pa reci hop

Ne samo Kecmanovicu, svim Srbima iz BiH je cilj da ne budu u BiH, ali iskljucivo zato sto im se zeli uzeti ono sto imaju, a to je da budu svoj na svome. Da u Sarajevu zele suzivot sa Srbima, sve bi veoma dobro funkcionisalo, Srbi bi imali svoj entitet unutar BiH bez svakodnevnih visedecenijskih osporavanja, i svi bi bili zadovoljni.Ali ne, oni hoce politikom zlocina i etnickog ciscenja kao susedna Hrvatska da dobiju drzavnost.
Preporuke:
21
1
26 utorak, 25 februar 2014 20:33
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar"
gledajte, ako nešto i jeste čudo, onda je najveće čudo u istoriji da srbija još uvek postoji kad postoji saglasnost između njenih elita i ovakvih demografsko-oficirsko-geopolitičkih mozgova(pasioniranih statističara u slobodno vreme)! inače, baš je interesantno da ovakav geopolitički junak poput vas oseća strah, deluje mu avetinjski pročitati "ha, ha, ha"... svako ko nema čistu savest i treba da se boji, taj ne može da se smeje. za razliku od vas, ja se smejem zemljotresno, imam za to razloga, a savest mi je čista, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
4
13
27 utorak, 25 februar 2014 20:35
Agaton
@
utorak, 25 februar 2014 19:00
Dr.Rade Pajovic,Florida
Nazalost,mislim da ste u pravu. Jedan dobro placeni sloj ljudi (nevladine org. neke prodate unapred Tv,dobro namesteni urednici nekih novina-Udarnici spremni da kidisu na svoju majku),zatim drugi deo,kao dodatno nezadovoljstvo ponasanje funkcionera RS za koje se govori ne bas dobro,pa onda neresena privatizacija koja je bila pljacka jednog malog broja (izabranih,bliski vlasti) tajkuna koji su obmanuli gradjane investicijama i radnim mestima,plus strani faktor koji prati svaku srpsku raspuklinu....
Jeste li videli sta se desilo sa Ukrainom-nuklearnom silom?
Dok je "Brankovica bie i Obilica" nista ne vidim dobro u buducnosti.vidite ud Srbija ide,kud je zala C.gora.....
vidite sta se radi u crkvi-HAOSSSS.
Sa ovakvom pamecu nema nam spasa.
Preporuke:
19
0
28 utorak, 25 februar 2014 20:56
siniša @ albanopolis ili slično
U vikipediji piše da je strah urođena primarna emocija kaja se nasleđuje i svaki čovek ga ima u svom iskustvu.

Vaš smeh za mene jeste sablastan, ali ne zato što mi je savest nečista, nego što zvuči poznato, nekako manijački, kao kod onih ubica u hitlerovskim koncentarcionim logorima ili ustaša koji kolju u Jasenovcu i smeju se nad zaklanim žrtvama ili onih Albanaca iz UČK koji se od uha do uha smeju zaklanim Srbima, ili mudžahedina koji se takođe smeju od uha do uha kad kolju. Mi Srbi kakvi god da smo, nisam primetio da se neko smeje ljudima koji pate. Niti imate slike na kojima se to vidi, da kolju i da se smeju. Ali takve slike postoje i filmovi. Zato ste sablasni.

Međutim, osim prve refleksne reakcije straha postoji i druga misana reakcija, a to su ipak samo albanske i hrvatske fašiste i mi Srbi smo ih već pobeđivali. Zatim treća, treba ih zaustaviti i kazniti. Znači, Iskender.
Preporuke:
20
4
29 utorak, 25 februar 2014 21:08
Stefan
Al' je zapenio aljbanopolis, sta ces, boli istina :D
Preporuke:
14
1
30 utorak, 25 februar 2014 21:14
G.S.
Ovde zaista ima mnogo zlonamernih komentatora koji bi hteli da poreknu prisustvo Srba u BiH.Njima preporučujem da pročitaju knjigu "Zemlja zvana Gacko",prvi i drugi deo,ukupno oko 1350 stranica,u kojoj profesor Novak Mandić Studo detaljno navodi sve srpske porodice i njihove grbove.Data je i kopija Nemanjine povelje iz 1190-1192 g. i crtež Nemanjinog pečata sa grčkim natpisom.Ima u njoj previše podataka koje čak ni korisni idioti ne bi smeli da ignorišu,što se za idiote ne bi moglo reći.
Preporuke:
16
1
31 utorak, 25 februar 2014 21:22
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar"
za početak, blago onima koji svoje znanje temelje na vikipediji! e, a šta se tiče avetinjstva, meni vaši simptomi deluju "blago" paranoidno. inače, ne znam da li taj pojam obrađuje vikipedija, ali vi sopstvenu manijakalnost TRANSFERIŠETE na druge, zato vas je onaj Filking onako ismejao! a "misaone reakcije" o pobedama, kaznama i iskanderima, obične su gluposti, u najboljem slučaju princip "šta se babi snilo..."! uostalom, realnost potvrđuje moje reči, a vaše reči mogu da se ostvare još samo na nebesima, ha, ha, ha

P.S.

interesantno je da vi pozivate na saućešče u vašoj patnji, vi koji ste bili potpuno ravnodušni na užasne patnje koje su stvorili srbi svim komšijama! al valjda to ide uz kulturom stečenu paranoidnost i prirodan talent za transfer sopstvene manijakalnosti! tung!(ha, ha, ha, ha)
Preporuke:
6
14
32 utorak, 25 februar 2014 21:27
Boris@smijesno
Toliko se uzdate u tu demografiju a ne videh da vam je nesto pomogla.Moze da vas bude i 20 miliona, bez ideje i identiteta ne mozete postici nista.
Preporuke:
15
1
33 utorak, 25 februar 2014 21:27
Stefan
Al' je zapenio aljbanopolis, sta ces, boli istina :D
Preporuke:
10
1
34 utorak, 25 februar 2014 21:38
siniša @ lažni alnanopolis, stvarni Paki
Jedanput sam se raspitivao, ja sam građevinski inženjer, šta je to paranoidnost i ovako su mi objasnili. Paranoidan je onaj ko ne veruje nikom.
Nasuprot paranoidnom ko ne veruje nikom, postoji lakoveran ko veruje svakom. Teško i jednom i drugom i lakovernom ko verije svakom i paranoidnom ko ne veruje nikom.

Uopšte nije sporno da su vas Srbi nekoliko puta u isrtoriji zgazili kao crve, što se mene tiče i opet će, ali sporno je to da ne postoji ni jedna fotografija na kojoj Srbin odseca glavu albanskom civilu, a postoje slike na kojima albanski Paki drže u rukama odsečene glave srpskih civila i smeju se od uva do uva. I vama to nije sablasnoo kanibalski nego sam ja paranoidan.

A šta misliš ti da se ti ipak malo polečiš. Da odeš malo kod nekog vašeg albanskog lekara. Samo se čuvaj da ti ne izvade bubreg dok te leče od kikotanja.
Preporuke:
12
4
35 utorak, 25 februar 2014 22:05
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar"
ti nisi samo paranoidan nego si i narcisoidni psihopat-lažovčina solidnog kapaciteta šta uopšte nije teško dokazati. još je vaš Kosta Novaković svedočio i opisivao kako je srpska vojska odsecala glave albanskim civilima (u 20. veku!)...a izveštaj međunarodne komisije o balkanskim ratovima jasno pokazuje tradicionalne srpske običaje ratovanja s civilima. ako znaš engleski(a kao britanski državljanin bi ga trebao znati/ha, ha, ha/), onda čitaj, ako ne znaš, ima verovatno po vikipedijama(ha, ha, ha). a sada, zbogom, imam drugih pacijenata! tung!
Preporuke:
4
12
36 utorak, 25 februar 2014 22:14
siniša @ albanopolis, Paki
Ima li sličica?

Šta sa onim sličicaa?

Imaju sličice, a i ne vodi se istraga o trgovini organima protiv Srba nego protiv tebe, Paki.U Pakistanu ćeš se najbolje sakriti, uostalom odatle ste i došli na Balkan.
Preporuke:
11
4
37 utorak, 25 februar 2014 22:26
nek prenoci
Sinisa,
bez ljutnje, mala dnevna terapijica vam ne bi bila zgoreg, makar na Ostrvu uz dobrog specijalistu lakse je dobiti recept za neki light sedativ.
Toliko afektivnosti, pustite da prenoci pa malo iscitajte sta sve napisaste.
Preporuke:
10
10
38 sreda, 26 februar 2014 09:24
siniša @ neka prenoći, verovatno tzv. albanopolis
Ja sam prvi vama savetovao da se malo polečite, a reći ću vam i zašto.

Već mesecima vi na ovom sajtu napišete otprilike dve rečenice, prvu da su Srbi ubijali vas nedužne Albance i drugu u kojoj kažete nešto o Srbima i zaključite sa he.he, he, ili ha,ha, ha.
Pričate o zločinima i cerekate se u istom tekstu.

Da li je to za lečenje ili nije?
Čini mi se da ideje koje iznosite, srpski zločini i srpska teška sudbina zbog tih zločina i osećanja koja pokazujete, ha,ha, ha je simbol smeha, a smeh znači neku sreću i zadovoljstvo, zaista nisu u saglasnosti.

Eto zato ja mislim da se vi trebate lečiti.

A ako vi imislite da se ja trebam lečiti na Otoku, u pravu ste. Upravo se spreman na neko grčko ostrvo, da uz limunadu i knjige posmatram more i razmišam o grčim mitovima i legendama i kulturi.

Kako znate kako se lako, a kako teško može dobiti neki sedativ. Iskustvo ili zaključak?
Preporuke:
9
1
39 sreda, 26 februar 2014 10:27
prenocilo?
Stanje akutno,
niste procitali svoje prethodne komentare,
takva mrznja prema svemu drugacijem je cudesna,
znam da je po vama snimak skorpiona vjerovatno montiran,
a i policija drzave ciji pukovnik ubije premijera vjerovatno ni mrava ne bi zgazila a kamoli nesrba.
Nema razloga da vi ne budete isti kao i oni,
dakle bezazleni
Preporuke:
4
6
40 sreda, 26 februar 2014 10:39
dragan
Zna profesor Kecmanovic koje su metode subverzije i sta je krajnji cilj.Republici Srpskoj je potrebna stabilnost, jaka vlast, tesni odnosi sa Rusijom, investicije iz svih krajeva sveta.Ova ekipa koja se okupila oko danasnjeg SDS je vec bila na vlasti, i pokazali su koliko su spremni da puze i prodaju srpske interese.Danasnji SDS ima veze sa onim iz devedesetih, koliko SNS sa radikalnom strankom Seselja.Secam se intervjua onog Cavica iz 2005 cini mi se, doliko demagogije, poltronstva,izdaje, straha od OHR je isijavao da mi danas Dodik lici na Kutuzova ili Karadjordja.Srpska nema jaceg, pametnijeg i boljeg od Dodika trenutno, mozda mlade snage iznedre jake lidere u buducnosti, daj boze.Ali za sad je Dodik najjaci srpski politicar na Balkanu, koji otvoreno kaze komesarima iz EU da NECE PRIHVATATI DIKTAT NA STETU SRBA,odlicno saradjuje sa Rusijom sto je isto veoma bidno.O tome bi mogli da razmisle ovi nasi jadnici i izdajnici u Beogradu,nije puzanje za coveka nego za puzeve i stakore.
Preporuke:
5
1
41 sreda, 26 februar 2014 10:49
siniša @ prenoćilo? Albanopolis
Ajde polako na lečenje.

Tamo će da vam objasne da neko ko strelja druge ljude, ne ulazeći u to zašto je snimak tog streljanja odbačen od haškog tribunala kao falsifikat, i ubija premijera, nije bezazlen, a vi to upravo tvrdite.

Kako neko može kako kažete streljati i biti bezazlen?
Taj koji strelja, sigurno nije bezazlen, a vi tvrdite da jeste i zato vi treba da se lečite.

Vi mislite da je ludiost smatrati da vas treba gađati Iskenderima. Ne, to je rimer razboritosti. Jer za vas, mislim vas alnbanske fašiste i hrvatske fašiste najbolji lek je Iskender. Tri puta dnevno, šest meseci svaki dan.
Preporuke:
4
1
42 sreda, 26 februar 2014 11:33
prenocilo
hopeless case?
Ma nisu u pitanju vase iskrene zelje za Iskenderom,
vec vase odsustvo realnosti.
Mozda igrate playstation,
mozete pozeljeti i nuklearni napad na ameriku,
ali misliti da samo jedna strana djeli pravdu je nerealno.
Svi naredni eventualni sukobi uvjerice vas kolio ce ravnomjernija raspodjela patnje biti negoli 90-ih,
nazalost...
Preporuke:
5
4
43 sreda, 26 februar 2014 16:01
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar", a sada i "psihijatar"
slušaj sinko, nemaš pojma koliko je smešno čitati tvoje komentare. tvoje nesigurno zaključivanje (koje što je nesigurnije to je samouverenije) vodi te u sasvim pogrešnim pravcima. evo primera: ti si vrlo samouvereno zaključio da smo Prenoćilo i ja ista ličnost. pitaj moderatora da li je to istina(ha, ha, ha)! inače, moj smeh tebe ubija u pojam ne zbog lažnih razloga koje si naveo nego zbog činjenice da osećaš strah pred snagom misli i argumenata artikulisanih na srpskom jeziku, a od strane jednog Albanca! i treba da se bojiš, inferiorni nasilnici koji žele vladati Drugima treba da osećaju strah, to je jedan oblik prirodne zaštite ljudske zajednice od agresivnih doksomana! a sad, stvarno idi po nešto mnogo jače, ostrva u ovakvim slučajevima nisu dovoljna. kao šta ni izlaz more ne može da spasi srbiju od badavadžijskog stanovništva, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
1
2
44 sreda, 26 februar 2014 16:06
@ prenocilo
pustite jadnog čoveka na miru, za niskostrukturisane ... postoji samo jedan lek, a on glasi: ha, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
3
1
45 sreda, 26 februar 2014 16:17
siniša @ prenoćilo
Političke i vojno-političke zablude, religijska uverenja nisu znaci duševne bolesti. Naprotiv zabranjeno je i da se pomisli da je neko zato što voli Rusiju, Nemačku ili Ameriku samo zbog toga bolestan.

Nije bolest ni kad ne verujete da Iskenderi postoje i isproban u Gruziji, jedan jedini, i da Amerika nije ni reč rekla, preneraženo su ćutali. Ali nije ni moja bolest da ja verujem ako su Iskenderi radili u Gruziji zašto ne bi i u Albaniji.

Nije bolest ni kad mislite da će Amerikanci ratovati sa Rusijom zbog Albanije. Ali nije bolest misliti ni da ćemo mi Srbi i vi Albanci jednoga dana oružjem rešiti pitanje Kosova.

Sve to nije bolest.

Ali bolest jeste kad se cerekate dok pričate o ljudskim patnjama i klanju.

Mada, možda vi idete na varijantu da kombinacijom cerekanja i uvreda pobudite gnev, a gnev je po džihadskom uverenju način da se neko pobedi.

A ja samo hoću da vidim kako ćete reagovati kad kažem "Iskender". I video sam.

Više se ne cerekate. Bojite se.
Preporuke:
3
1
46 sreda, 26 februar 2014 16:26
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar"
a zašto se ti tako bojiš bolesti? i bolest je prirodno ljudsko stanje, za svaku bolest može da se nađe lek. ajde de, istina je, za tvoju bolest još uvek nije pronađen dovoljno efikasan lek, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
2
2
47 sreda, 26 februar 2014 16:36
siniša @ budibog sa nama
Ja pričam po bolesti jer pričam o vama, kao čoveku poremećenog uma, a vi se bojite Iskendera, i još ste mentalno poremećeni.

I još se cerekate kad pričate o bolesti i još se cerekate kad neka bolest, moja ili bilo čija, nema leka. Baš ste bolesti. Ja se ne cerekam i ne rugam vašem poremećenom umu, ali zaista treba da se polečite.
Preporuke:
3
1
48 sreda, 26 februar 2014 16:46
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar" (bilo bi mi ga žao da nije zao)
naravno da se ne smejem bolesti. ali valja se narugati ambicioznom inferiornom zlu u tebi, ono je stvar tvojeg izbora, čin slobodne volje koji nije stvar samo bolesti. slični ljudi uzrokovali su strašnu bol drugima (i to ih još raduje, misle da je to junaštvo!) a vrlo su osetljivi i na najmanju bol koju im nanosi opravdani smeh(baš junačka reakcija, a?) ... ha, ha, ha, ha
Preporuke:
1
3
49 sreda, 26 februar 2014 17:01
siniša @ budibog sa nama
Ako sam ja inferioran, to znači da si ti superioran.

Samo da mi je znati u čemu, u tenisu, možda. Ali ne ličiš mi nimalo na Đokovića, a on je superioran.
U nauci, ne ličiš mi ni na Teslu, on je superioran.
Da nisu konstruktor oružja, Kališnjikove ti li si? Nisi ni Kališnjikov.

Znam ko si ti, ti si Bred Pit, ili Zdravko Čolić. Superiorni ljubimac žena. Nisi ni Bred Pit.

E u čemu si ti superioran majke ti, u cepanju drva, ili u prodavanju semenki. U čemu? Superioran jesi, ali samo reci u čemu.

Šabane ti li si? Šaban superioran.
U cerekanju. Šampion u cerekanju. Hajde, na lečenje, Šabane, vreme je za popodnevne lekove.
Preporuke:
3
1
50 sreda, 26 februar 2014 17:04
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar" (bilo bi mi ga žao da nije zao)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Preporuke:
1
3
51 sreda, 26 februar 2014 17:22
@ siniša(demografsko-oficirsko-geopolitički mozak) postao "statističar" (bilo bi mi ga žao da nije zao)
ne, lepi moj, ja sam ćumurdžija, a ti si srpski genije, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Preporuke:
2
2
52 sreda, 26 februar 2014 17:53
ANALITIČAR
@ SINISA
Bratev pustite bijedne balijske komentatore koji Vama spošitavaju kompleks niže vrijednosti a oni su uljezi - pišu na srpskom portalu , ... Toliko o tome
Kao drugo misliti da će jedan nesposobni Bosić dobiti na izborima SNSD i Dodika je apsurd . Ovo je srpski portal gdje pišu i balije osvedoćeni srbomrsci i ustaša ALKAR .
ALKAR je ustaša i pomoći mu nema ,mali hrvatski sitni provokator , Hrvata ima jedno 1 / 3 finih ljudi ali Alkar spada u ustaše - u kompleksaše
Ali ALKAR makar ima neko pokriće , Hrvatska ima 4,2 miliona ljudi i sa BH Hrvatima jeste najjači faktor nakon Srba a mi smo ubedljivo najjači ali glupe balije koje prijete demografskim potopom Srba u BH a lani su imali 1 350 beba manje rođenih nego 2012-te pri čemu je RS imala skok od 400 !
SINIŠA brate Bošnjaci prete praznom puškom , nakon Dejtona Federacija BH imala 34 300 beba rođenih a lani 19 560 . Pad od skoro 15 000 . Nakon Dejtona bili su jači od RS 2,8 puda a lani samo 1,85 . Srbi su najjači , najjači u BH !
Preporuke:
6
1
53 sreda, 26 februar 2014 18:36
tung
Slab si ti analiticar :)
Ali tjesi se, nista te ne kosta,
svi smo se smrzli od straha,
izvinjavam se sto smo ista pisali.
Populacijski cunami iz RS-a sve ce nas odnijeti,
gotovi smo :)
Preporuke:
5
6
54 sreda, 26 februar 2014 18:38
Beatović Nebojša
Znate,Republika Srpska je prebolovala male boginje još 1998. godine kada je sa političke scene u R.S.
na izborima počišćena nekadašnja koalicija Sloga,a sa njom i tadašnji naranđasti revolucionari Dodik,Biljana i ostali Radojičići,Radmanovići.
Nakon nekoliko godina,na scenu se vratio Dodik,ali ne novi dašak svježeg vjetra na Balkanu Dodik,nego Milorad.
Od svog naroda izabran,tek onda kada je odbacio svoje
zapadne nalogodavce,ovaj put mnogo jači upravo zbog toga što je narod stao iza njega.
Razumijem potrebu koju imaju uticajni profesori i intelektualci, plaćeni iz budžeta R.S. ,da stanu u odbranu vlasti i predsednika ali trebalo bi da obrate pažnju predsjedniku da mu narod grca u nemaštini i nezaposlenosti dok oni nastavljaju da provode neoliberalnu otimačinu hraneći podobne sada već milionskim kreditima MMF-a.Bojim se da ukoliko ne dođe do promjene smjera ovaj put ili neki drugi put neće biti potrebna naranđasta revolucija i izdajnička opozicija.Ja sam lično već u dilemi.
Preporuke:
5
1
55 sreda, 26 februar 2014 21:15
ANALITIČAR
@ TUNG
Naravno da je vama bošnjacima frka kada prekjuče u jednom danu pokažu na društvenim mrežama da su vam još dva mladića likvidirana u Siriji a tamo su okupatori !!!
Naravno da vam je frka jer vam je broj rođenih u Federaciji BH pao za skoro 15 000 od Dejtona BH . Naravno da vam je frka kada poslije Dejtona Oručević vaš lider u Mostaru je vodio vas a bilo vas je potpuno isti broj kao Hrvata a danas je Hrvata u Mostaru 55 % a vas 42 % i Hrvati vam uzimaju Mostar . Naravno da vam je frka jer vam takozvani PLENUM GRAĐANA vodi NIDŽARA AHMETAŠEVIĆ stipendista Stejt Dipartmenta i Vlade Britanije !!! Dakle " Bosansko proleće " potpuno planska OBOJENA REVOLUCIJA a nikakav radnički protest a onda to đubre hođete u RS da prebacite . A šta će tek biti za 5 do 10 godina kada počne pristizati na naplatu rezultat vaše politike da vam mladići ginu po Sirijama . Zašto za pogibije zadnjih 5 ili 6 Bošnjaka vahabija u Siriji BH javnost ne zna . Jer su naredili Radončić i INI da se ŠUTI jer NESTAJETE
Preporuke:
1
0
56 sreda, 26 februar 2014 21:42
tung
Analiticar,
jos jednom molim da primite moje izvinjenje,
mislio sam da barem ovlash poznajem stanje u svom narodu, ali vi ste mi oci otvorili,
rascistio sam sa svojim zabludama,
nemojte sto zamjeriti.
Ako budem imao jos kakvih nedoumica makar sad znam gdje cu dobiti pouzdane informacije...:)
Preporuke:
2
2
57 sreda, 26 februar 2014 21:48
ANALITIČAR
1996 34.331
1997 34.304
1998 31.480
1999 27.964
2000 25.372
2001 24.018
2002 23.251
2003 23.168
2004 22.250
2005 21.934
2006 21.602
2007 21.715
2008 22.920
2009 22.913
2010 22.382
2013 19.560
Broj rođenih od Dejtona pa do danas u Federaciji BH . Pad sa 34 300 na lani 2013-te 19.560 . Za to vrijeme RS je od 12 000 rođenih nakon Dejtona pala na 9 500 do 9 700 u zadnjih par godina ali je lani imala tačno oko 10 000 rođenih . Uzmite da je u Federaciji BH to zbir rođenih Hrvata i Bošnjaka - zbir dakle a nas Srba valjda ima 95 000 u Federaciji BH . Hrvati im otimaju lagano Mostar , Stolac su im uzeli , Bošnjaci više nemaju humanitaru pomoć zapada i muslimanskih zemalja kao nakon Dejtona a " ulogu žrtve " su izgubili . Jedini adut Bošnjaka je USA ambasada u Sarajevu ali iza SNSD-a i Dodika i Banja Luke stoji ruska ambasada u Sarajevu : ) : ) koja je garant RS . Bošnjaka u RS ima oko 100 000 ali godišnje gube 200 do 400 ljudi
Preporuke:
2
2
58 subota, 01 mart 2014 02:04
Dario
Sa neodobravanjem čitam komentare tipa @Siniša. Lako je povjerovati mu da se među Srbima i dalje kuju po narod nerazumni planovi o teritorijalnom proširenju Srbije na okolne države. No te planove historijski prate lakovjernost u izvedbi. Npr pogrom lakovjernih osvajača Srba pri povlačenju na Krf.

Lakovjernost je i zanemariti činjenicu da svaka akcija rađa reakciju. Svaki pokušaj ostvarenja plana na tuđu štetu rađa sve energičniju reakciju. Pa ako smo prije imali sukobe manjih razmjera, pa nakon toga Jasenovac, da li je realno pretpostaviti da će svaka slijedeća reakcija biti blaža. Naravno da neće, već će biti sve žešća i nerazumnija.To je ono što treba imati na umu u ime onog dijela Srba koji u pogibelj bivaju uvučeni protiv svoje volje.
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner