Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Savremeni “Drang nach Osten” – NATO intervencionizam od Srbije do Ukrajine

Komentari (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 25 mart 2014 12:59
Zoran Đorđević
Nikada u istoriji demokratija i ljudska prava nisu tako bezočno zloupotrebljavani za prikrivanje osvajačkih pohoda kao na razmeđu drugog i trećeg milenijuma.
O ovome treba što češće govoriti dok ljudi ne shvate šta Zapad podrazumeva pod demokratijom.
Preporuke:
86
0
2 utorak, 25 mart 2014 13:05
Ernan Kortes
Ovog gospodina bi trebalo podsetiti da je NATO prvo bombardovao herojske Srbe u Bosni i Herecgovini, one kojima je njegova nenarodna vlada uvela sankcije na Drini. Nije istorija sveta počela sa Miloševićem, kao što ovoj gospodin svojim pamfletima uporno pokušava da nam ispere mozak.
Preporuke:
46
74
3 utorak, 25 mart 2014 13:05
Drinko Končarević
NATO će se rasformirati onda kada članice ostanu bez novaca.
Preporuke:
55
1
4 utorak, 25 mart 2014 13:20
Srbin obični
Rođen i odrastao u sistemu koji se službeno nazivao socijalističkim, a da nikada nisam bio član niti jedne jedine partije, primjećujema da mi se dopadaju razmišljanja Živadina Jovanovića. Nema sumnje promjenili smo se i on i ja, mada je kod obadvojice evidentno ostalo neka doza razmišljanja "iz onog vremena".On tako piše a ja tako čitam uz rizik da me se proglasi "komunjarom" (he-he!)

Šalu na stranu ali je činjenica da se od drugih kritičara politike Zapada ne može čuti ni pola od ovoga o čemu gospodin/drug Jovanović Živorad piše. A piše sa punoćom misli, odgovorima na mnoga pitanja, principijelno, kratko rečeno omogućava razmišljanje i zaključke Ta se principijelnost danas može naći još jedino kod Vojislava Šešelja, istina na drugi način, pomalo anhron, koji se možda ne dopada svima. Čitajući gospodina Jovanovića prisjećam se vremena kada je ova zemlja imala stav i ugled... da da - kao "komunistička". Ova današnja Srbija takvog ugleda nesumljivo više nema, baš kao ni demokratije.
Preporuke:
81
1
5 utorak, 25 mart 2014 13:28
čisto onako
Samo uporediti kvalitete gospodina Jovanovića i sadašnjeg ministra spoljnih poslova Mrkića (gospodin namerno izostavljeno).
Preporuke:
88
1
6 utorak, 25 mart 2014 16:27
Svetislav Kostić
Gospodo i dame, prijatelji i drugari! Govor uvaženog gospodina Živadina Jovanovića spada u kategoriju vapijućeg u pustinji. S tim, da masovne NATO, EU i nacističke ubice i zlotvore nemam ovaj put na umu kao "pustunju" koja se oglušava, nego vaše domaće srpsko srbijanske fukare na vlasti koje kod zdravih ušiju još sa oba dlana začepe i zdrave uši da nikakav vapaj nemože da prodre do njih. Oni i nadaljekaoopijeni bulje u Brisel kao sjedište nEU i Natoa. Fuj, fuj, bagro izdajnička
Preporuke:
52
1
7 utorak, 25 mart 2014 17:15
Bojan Todorović
Kanda se protokolmajstor Balkanskog Kasapina naoštrio da daje svoju verziju?
Jeste li procenili da je zgodan trenutak, da vreme curi ili da Vi polako odlazite dalje?
Malo, malo pa nas zasipate „pravom istinom“ koju ne ustoličiše silni borci za istu, kako naši – tako ni ini?

Mnogo je nas g. Jovanoviću koji smo bili jako živi i jako svesni u vremenu o kome pričate.
Jako smo intenzivno pratili sve što se dešavalo i jako skupo platili Vašu avanturu, bahatost, umišljenost, političko slepilo, neznanje i neshvatanje trenutka – da biste mogli da nam prosipate ovu bljutavu, ispasiranu, prekuvanu i neprepoznatljivu papazjaniju koju želite da prodate kao političku stvarnost s kraja prošlog veka.
Na nos nam je izašla tih godina.
Baš.
Kao da ste Vi i Vaš vođa jedini dočekali i doživeli slom komunizma pa niste znali da ga više ništa i nikada neće oživeti?
Nije tako.
I drugima se to desilo, ali su imali dovoljno pameti, širine i odgovornosti pa su ga uvažili.
Samo Vas je iznenadio.
Preporuke:
10
75
8 utorak, 25 mart 2014 17:55
MR
Evo je opet Olbrajtova u današnjim američkim novinama, u jednom uvodniku, tvrdi da balkanski narodi, verovatno misli na Srbe, nisu dovoljno umireni. Kaže da su proruski orjentisani i da je potrebna nova (ne znam kakva) intervencija Zapada.
Preporuke:
41
0
9 utorak, 25 mart 2014 19:00
ben
Mislim da uvaženi autor greši što C.Goru pominje kao žrtvu.Šta je to što je u C.Gori kapitalno srušeno?Npr. nijedan TV predajnik,u Srbiji svi sem D.Jovana i Tupižnice!Već tada su montenegrini dobili i mig za ulogu pete kolone.Samo je posle pitanje tehnike bilo npr.nezavisnost,priznavanje Kosova,izolovanje Srbije itd.Sa gledišta Srbije to su bili neprijateljski i nečasni potezi.Jedanaest godina su bez pitanja uzimane pare od srba,iz Srbije ,(ne iz cele SFRJ !)za pomoć (poklon) u vezi zemljotresa 1979 g, navodno dobrovoljno.Šta sprečava sada Srbiju da to traži nazad.Kada je poklonoprimac nedostojan može da se poklon traži nazad.Reda radi.
Preporuke:
22
2
10 utorak, 25 mart 2014 19:20
Kakva crna demokratija
Ni angloamerički vođenom Zapadnom Imperijom ne vlada narod. To je suprotno čistom kapitalizmu, isto kao i ljudska prava kao jednakost (zaštita u zakonima i ukidanje eksploatacije čoveka nad čovekom), sloboda (bez mehanizama kontrole ljudi i svesti od klase krupnog kapitala), pravedna raspodela rezultata rada, garantovano pravo na rad i život itd.

Što je veća privatizacija društva bez ograničenja i koncentrisanje te imovine, vlasti i moći u sve manje ruku, to su jači samovolja i sila iznad humanosti i prava ljudi širom sveta i stepen podređenost sveta interesima tog užeg kruga je sve veći. To je taj Novi Svetski Poredak, legalizovano vlasništvo grupe "akcionara" nad ljudima, tapija na ceo svet.

Ljudska prava u tom procesu su samo set pravila klase vlasnika kapitala koja se u praksi svode na svoj restriktivni deo - mere pokornosti, delom u ulozi posluge (srednja klasa) ili praktično ropskoj (siromašni), ali bez obaveze da ikog hrane ili održavaju u životu.

Svedoci smo nametanja tih "prava".
Preporuke:
24
0
11 utorak, 25 mart 2014 19:23
Živko
Gospodin Jovanović misli da je još drug Brežnjev živ.
Njemu je očito bilo lepo tada i malo kasnije.
Sanja čovek Slobu a kad se probudi ne poznaje svet.
Preporuke:
4
46
12 utorak, 25 mart 2014 19:34
gile@g.Živko
Izgleda da se Vi tek sada budite,G.Jelcin odavno ne postoji!
Preporuke:
37
1
13 utorak, 25 mart 2014 20:00
brzi
@Kakva crna demokratija

Vrlo tačno definisano sa tvoje strane. Problem jeste samo u činjenici da ex Yu komunjare i socialisti još uvek ne razumiju da socializma i komunizma več dve decenije i kusur više nema i da postoji još samo svet kde se tačno zna šta je čije sa imenom ili imenom i prezimenom i da zajednička svojina više ne postoji i da treba svaku stvar, koju koristiš ili trebaš tako ili drugčije platiti, i ako ne možeš da platiš onda ove stvari ni ne trebaš. A tih ex komunjara i socialista ( barem u mozgovima) ima koliko očeš samo što ne izskaču iz konzerve paštete koju otvoriš.
Preporuke:
1
26
14 utorak, 25 mart 2014 20:26
Dragan Banja Luka
Pitanja jednog laika: Dići privredu od novca dobijenog putem ratne odštete? (Ako mi neko nanese štetu, valjda je u redu uraditi sve što je u mojoj moći da se obeštetim.) Koje pravo ovo može zabraniti? Takođe, zašto se uopšte sarađuje sa NATO paktom? Šta se dobija od toga? Koga NATO štiti na KiM? Zašto Vučić sa ponosom otvara strane firme (Er Srbija, Mercedes)? Zašto se Vučić ne smije izjasniti po pitanju zapadne mantre "Kosovo je izdvojen slučaj" tj samo se Srbija na ovome svijetu može raskomadati? Zašto se utrkujemo da se povežemo sa nekim ko nas toliko prezire i kome služimo za hranjenje sadističkog ega? Zašto se ponašamo kao mentalno retardirani sluga - klovn EU? Zašto smo morali pljunuti na grobove? Zašto smo se morali odreći Crkve i Hrista? Zašto se o našim predstavnicima pričaju vicevi po ćoškovima i kuloarima zapadnih institucija? Zašto smo ponovo postali raja vrijedna svakog prezira dok knezove samo zanima da li je beg zadovoljan njima? Koja je sljedeća glava za slanje sultanu u Stambol
Preporuke:
24
0
15 utorak, 25 mart 2014 21:04
Trećepozivac
Otkuda odjednom najezda srbožderskih lešinara koji palacaju svojom račvastom jezičinom? Odvratan zadah širi se od pojedinih komentara.
Vučićev inžinjering preumljivanja naroda već daje prve rezultate. Mic po mic, kada se ta pošast bude proširila na većinu naroda, slavićemo 24. mart kao dan oslobođenja od "Balkanskog Kasapina".
Napred, rajo!
Najveća greška "Balkanskog Kasapina" bila je što ovim hijenama i vukodlacima nije odmah seo na grudi i zgazio čizmom pod gr'oce.
Preporuke:
28
1
16 utorak, 25 mart 2014 21:10
Dragan Banja Luka
Nastavak: Koji sadistički stepen svijesti treba imati da se od žrtve traži normalizacija odnosa sa dželatom? Koji nivo svijesti i kognitivno-emotivni sklop treba imati da se tako nešto prihvati? Ko normalan ovo može da podnese, sa kakvim mozgom se treba roditi? Kako takav mozak spaja riječi, formira rečenice kako takvo biće ima razvijenu grafomotoriku? Samo 15 godina poslije bezočnog uništavanja i 3000 ubijenih, ne smije se pominjati, stidimo se ubijene djece, žena, staraca? Sramota nas vojnika koji život dadoše za nas? Bliži Švabo od brata rođenoga? Bliži Berlin od Peći? Bliži Rajhstag od Dečana?

Mala korekcija: nije Kosovo svjetski presedan, mi smo svjetski presedan!
Preporuke:
25
0
17 utorak, 25 mart 2014 21:38
Šanga
Živku

Mnogo rabite Brežnjeva. Pređite na Klintona i Moniku Levinski, jer je blud u Beloj kući argument koji Vam više odgovara. Samo nikako da ga se dosetite.
Preporuke:
24
0
18 utorak, 25 mart 2014 21:52
Petar
Prisustvovao sam Konferenciji u Sava centru na kojoj je pred oko 500 prisutnih i stotinu vrhunskih intelektualaca iѕ inostranstva govorio autor g. Jovanović. Osećao sam se kao čovek sa likom i dostojanstvom slušajući priznanja Beograd Ivašov, akademik Jelena Guskova i prof. Sergej Baburin, iz Rusije, prof. Sokoro Gopmes, iz Braѕila, analitičar Neil Klark, iѕ Velike Britanije i mnogi drugi.
Ne razumem par komentatora koji se ovde redovno oglašavaju, kao da su na nekom dežurstvu, otkuda im toliki kompleks inferiornosti i negativne energije!
Preporuke:
27
1
19 utorak, 25 mart 2014 21:56
G.S
Malo istorije
Zbignjev Bžežinski je u Upsali 1978, prilikom obraćanja sociolozima iz celog sveta, u ulozi jednog od glavnih ideologa mondijalizma saopštio koncept “Omekšavanje Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije” i, pri tom, “sugerisao” snažan uticaj na stanovništvo SFRJ preko američkih filmova, računajući na podatke o gledanosti tih filmova na prostorima prethodne Jugoslavije. Poznato je da se Holivudska industrija filmova koristi u psihološko-propagandne svrhe na osnovu ideje Vinstona Čerčila, objavljene 1943. godine, da buduće imperije treba da budu “imperije uma”. Čerčilove reči podstakle su Yona Roulinga Risa da u Vojnoj upravi za psihološko ratovanje formira elitnu grupu psihijatara iz londonske klinike Tejvistok.
Preporuke:
22
1
20 utorak, 25 mart 2014 21:58
G.S
Klinika Tavistock nastavlja tradicije klinike osnovane 1920. godine pod neposrednim patronatom kraljevske porodice, preko Njegovog kraljevskog visočanstva DŽorya od Kenta (1902–1942). Institut Tejvistok formiran na klinici sastavni je deo univerziteta u Saseksu u Velikoj Britaniji.
Klinika je stekla i naziv “Frojdov Hamilton”. Objedinjavanjem svih teorija nastalih na klinici dobijeno je oligarhijsko gledište o čoveku-zveri čiji se impulsi i nagoni mogu kontrolisati i krotiti, kao što se to radi kod životinja.
Na “bratskoj anglo-američkoj bazi” izgrađena je mreža istomišljenika u Sjedinjenim Državama po različitim univerzitetskim mestima, u Institutu za ratne informacije i Odeljenju strateških službi. Tako se britanski institut, specijalizovan za psihološki rat, uključio u mrežu instituta koji rade za Savet za spoljne odnose Sjedinjenih Država. Jedna od najdalekosežnijih i najmračnijih studija
Preporuke:
18
1
21 utorak, 25 mart 2014 22:00
G.S
koju su za “potrebe Trilaterale” izradili “Tavistock Institute” i “Stanford Research” odnosi se na programiranje promena nacija u negativnom smislu, izmenom načina života i svesnim odbacivanjem istine. To je osnovni razlog što su britanski naučnici iz Tejvistok instituta uspostavili mostobran u Holivudu, gde je industrija masmedija (radio, televizija i film) bila u naglom usponu. Na najnoviju (zlo)upotrebu Holivuda u psihološko-propagandne, političke svrhe ukazuje podatak da su u američkoj administraciji odlučili, u toku novembra 2001. godine, za vreme bombardovanja talibanskih položaja u Avganistanu, da se holivudski filmovi preusmere prema Avganistanu.
". Admiral DŽejms Elis, komandant Združenih snaga u južnoj Evropi, rekao je, povodom informacione kampanje za vreme vojne intervencije protiv SRJ: “Neprijatelj je bio nadmoćniji od nas… I pokretljiviji”. Očevidno, vojni analitičari iz Natoa nisu razumeli da su se u informacionom medijskom ratu sukobili sa istinom, a takvi ratovi gube se
Preporuke:
18
0
22 utorak, 25 mart 2014 22:01
G.S
"Novi svet" veoma verno je predstavio francuski pukovnik Emanuel de Ričofc, koji se posle devet godina provedenih u Legiji stranaca obreo u Bosni po volji međunarodne zajednice: "Treba postići moralnu prednost nad neprijateljem, njegovim "sivim moždanim ćelijama", jednom okrutnom ali presudnom dvoličnom igrom: približiti se, zavesti, nametnuti, infiltrirati se, zavarati, opkoliti, prinuditi, zabraniti, pobediti... Iskoristiti kakav bilo izgovor da bi se porekla zadata reč, bez ikakvog stida... "
Preporuke:
18
0
23 utorak, 25 mart 2014 22:07
G.S
Izvor navoda:

prof. dr Svetozar Radišić

VOJSKA JUGOSLAVIJE I MEDIJI
(STVARANjE VIRTUELNE STVARNOSTI POSMATRANO SA VOJNOG ASPEKTA)
Preporuke:
19
0
24 utorak, 25 mart 2014 22:11
Mirko Radović
Bojanu Todoroviću

Znamo kada je Živadin Jovanović bio ministar i da je bio saradnik Slobodana Miloševića. Ali, čovek ovde piše da je intervencionizam i serija agresija SAD počela agresijom na Srbiju 1999. i da je to deo strategije za prodor prema Rusiji, preko Ukrajine i dѕrugih zemalja na tom putu. Piše da je agresije 1999. zločin, kršenje zakona. Meni se te teze čine tačnim. Ali, ti ništa o argumentima, naslovu, ocenama, nego što se u Srbiji kaže "ad personam". Oprosti, ali to nije u skladu sa standardima "druge Srbije", a ni sa standardima EU. Jel ti vidiš šta NATO i EU rade sa Srbima na Kosmetu, jel ti to u redu. Jel vidiš da zabranjuju Srbima da se vrate u svoje domove, jel to u redu. Čovek otome piše, a ti o tome ne želiš ništa da kažeš, osim da je kriv Milošević. Hrabar si nema šta!
Preporuke:
22
0
25 utorak, 25 mart 2014 22:12
loki@petar
Sramotno je da ni u jednim sredstvima informisanja ni pomena o skupu kome ste prisustvovali.To govori gde smo i šta smo.Npr.očekuju da plaćam pretplatu za RTS!Ni u snu .
Preporuke:
21
0
26 sreda, 26 mart 2014 00:07
brzi
@G.S

Nesretniče pa đe ti nađeš majstora za medije u Vojski Jugoslavije. Taj sektor nije znao prezentirati informacija medijima ni kada su samo prenosili statističke podatke o događanju a kamoli da bi oni nekoga od reportera ili mediskih kuča smuvali na svoju stranu osim Lazanskog ali on je priča za sebe.
Kacin jim je zadao prvi nok daun 1991. a Đemi Šej završio posao 1999., od tad nadalje služe još samo za parade i inauguracije ( medisko pračenje Tome diplome) i sahrane ( pisanje i čitanje zahvalnih govora u slogu o pokojniku sve najbolje)
Preporuke:
1
15
27 sreda, 26 mart 2014 00:07
DŽon
Američki narod je u mraku. Ko od njih zna gde je Srbija? 5 posto. Oni su zatupljeni skroz naskroz. Video sam svojim očima. Mi, Balkanci i srbi, za njih smo enciklopedije. NATO tamo vlada i svuda je mir kao u toru sa ovcama. Ovde to nikada, i pored preumljenja koje nam čine Vučići i Dačići, neće uspeti. Mi smo za njih ljudi i heroji iz divljačkih krajeva. Nemaju oni ni kulturu ni tradiciju jer su uništili sve domoroce. Oni nemaju koren. Oni si tikve bez korena.
Preporuke:
14
0
28 sreda, 26 mart 2014 00:28
Peter RV
Čudni su putevi gospodnji.
Ko je mogao predvidjet da će najinteligentniji branioci međunarodnog prava i ugroženih nacija biti - bivši komunisti?
Uporedimo samo moralni integritet i intelekt ovog Miloševićevog ministra spoljnih poslova sa onim Koštuničevim -Vukom Draškovićem.
Prvi ,dostojanstveni 'drug' (ako hoćete) a drugi zakašnjeli anti- komunistički poltron.
Onda ,komunista Milošević pada u odbrani srpske nacije (što mu nije marksistička dužnost!) dok 'umjereni' srpski nacionalista, Koštunica, sarađuje sa neprijateljem- u njegovom obaranju. I proglašava sebe oslobodiocem srpskog naroda.
Pa onda ,da upropasti svako anti- komunističko iživljavanje, pojavi se Vladimir Vladimirovič Putin, bivši, ne samo komunista ,nego i pukovnik KGB-a! Lider čitavog svijeta protiv judeo- američkog imperijalizma - i Rus!
I - potpuno nepoželjan DSS-u !
Preporuke:
18
3
29 sreda, 26 mart 2014 00:31
tadija
Pitanje svih pitanja ovog sjajnog skupa jesu motivi beogradskih medija, glavnih i sporednih, da, objedinjeni u istoj nameri, potpuno, zaglušujuće prećute ovaj dogadjaj u Sava centru. Da objasne koji su ih to profesionalni interesi i kodeksi objedinili u tom ćutanju. Posebno "nacionalne" televizije. Sramota!Ako ima poštenih novinara oni bi trebalo da pitaju svoje urednike i direktore i Udruženja, šta ih je to sprečilo da ne rade ono zbog čega postoje, da obaveštavaju javnost u Srbiji, a ne da ćute. Sramota!
Preporuke:
15
1
30 sreda, 26 mart 2014 03:23
Srboljub Savic
NATO je nelegalna vojna organizacija, čija je namena
da obezbedi lažnu etiketu. "međunarodne zajednice"
gruboj oružanoj sili-SAD.
SAD su samo vojna sila "imperije"-kontinuiteta Rimske, britanske i savremene, neformalne (i gotovo nevidnjive, jer je amorfna)organizacije.
"Evropska zajednica" je skup pokorenh zemalja Evrope.
Istovremeno, iako ima sve (ili skoro sve) elemente
federalne "države", zbog broja glasova u UN i dva stalna mesta u S.B. U.N., čuva lažnu etiketu "zajednice
suverenih država".
SAD, NATO i EZ , kao i čitav niz raznih organizaciija i
agencija (posebno "NVO") "upregnuti" su u nastojanju
"imperije" da ostvari vekovni cilj-osvajanje Rusije(i Kine).
Kao što su "hladni rat" i "ideološki sukob" posle 1945,
bili propagandna laž, takoje i današnji "pokušaj" takođe.
Međutim, danas smo svedoci, ogoljenja scih tih laži, a serviranja novih.
"Rusija, neprijatelj", a preti se, otvoreno.
"Pravo" širenja NATO,vojne,a posle agresije na Jugo.-padanja maske, agresivne, da(?)
S. Savić
Preporuke:
9
0
31 sreda, 26 mart 2014 03:58
Svetislav Kostić bivši ratni reporter SRNE
Dragan Banja Luka! Tako misli, rezonuje i piše Srbin moj/naše prekodrinske gore list. Dok u Srbiji potencijalni kolabolateri svađaju se ko će prije da dođe na red kod okupatora. A takve i narod u Srbiji bira i svojim glasovima dovode na vlast. Pa ti zemljače sada izvodi zaključke, zašto je Srbija takva kakva jeste. P preživjelimi netaknutim izdajicama prepoznaje se jedna zemlja.
Preporuke:
16
2
32 sreda, 26 mart 2014 10:47
koviljka novi sad
BOG VAS POZIVEO GOSPODINE JOVANOVICU. SAMO TOLIKO
Preporuke:
13
2
33 sreda, 26 mart 2014 11:26
Matija
Na vlasti u Srbiji je tesko poltronski dolaro/MMFovski smrad. Oni ih odrzavaju, a narod - bleji kao stado barana (po rudski - ovnova). Kada će da vaskrsne Dositej da klikne - Vostani Serbije...
Preporuke:
9
0
34 sreda, 26 mart 2014 13:42
G.S
@brzi
Usporite malo pa će te naći mir u duši što vam od sveg srca želim.

"Već se u vazduhu oseća Praskozorje Novoga doba.

Naslućuje se početak Velike Žetve.

Pogledajte samo kako se ponaša Anglosaksonska rasa!

Hteli bi još malo da uživaju u plodovima tuđega rada.

Da još malo pljačkaju i otimaju, te i dalje žive parazitski, onako kako su vekovima živeli i dembelisali.

Ne polazi im od ruke.
Takav je Zakon.(D.S.)
Preporuke:
7
0
35 sreda, 26 mart 2014 14:10
@@
Gospodine Svetislave Kostiću, već duže vreme se kroz Vaše komentare provlači otrovna nit o "Srbijancima".Ne znam koji su motivi a Vama neka je na čast.
Preporuke:
9
2
36 sreda, 26 mart 2014 14:45
Beograđanin
U centru neoliberalnog recepta nisu ljudi, njihova ravnopravnost i civilizacijske vrednosti, već profit


Slažem se. Samo bih ovo teoretski potkrepio Marksovom ocenom o kurjačkoj gladi kapitala za profitom, i Lenjinovim delom Imperijalizam kao završna faza u razvoju kapitalizma.

Iza svega je kapital i njegovo širenje. Oi osvajaju nova tržišta i nove resurse, to je sve. Kapitalizam je pokretački motor svih ovih ratva, kao i dovođenja planete na rub ekološke propasti. Kapitalizam će na kraju ili uništiti planetu i ljudski rod, ili će se naći adekvatna zamena za njega.
Preporuke:
8
1
37 sreda, 26 mart 2014 14:57
@G.S. Beograđanin
Vrlo zanimljiv citat ste naveli, hvala vam.

Inače, kao da govori o Albanopolisu i njegovom zadatku sejanja konfuzije na nspm.
Preporuke:
4
0
38 sreda, 26 mart 2014 17:31
Samuilo prostačina
To je trebalo reći.I dobro je ovako govoriti.Ono čega se bojim jeste da ovakvi govori njima ne smetaju i da oni laž
zbog njih neće nikako da preobrate u istinu.Oni izvrću istinu i tu spodobu od nelogike proglašavaju svojim pravom da nas i svet maltretiraju i kroje po svojim aršinima.-Moramo naći način da ti ljudi osete stravu od takvog načina glčedanja na stvarnost.Sve mi se čini da ono što je započela AL Kaida, treba dovesti do savršenstva.Nuklearne elektrane su slaba tačka na njihovoj teritoriji.Ne treba im gađati oblakodere, nego ta mesta koja kad se sruše imaju trajnu moć da rzaraju živo telo toga sveta.Bez toga oni neće nikad razumeti bol onih koje su gađali osiromašenim uranijumom.Ako neko ima bolju ideju, kako se boriti protiv morala laži koja najlicemernije i najbezočnije služi kao argumenat u krojenju pravde na svetu, neka je kaže.Ja u ovim prilikama i ovakvim drskostima, drugi put ne vidim
Preporuke:
4
0
39 sreda, 26 mart 2014 19:17
Samuilo prostačina Svetislavu Kostiću
Lako je planuti na ovom sajtu iz najrazličitijih razloga.Tragično je kad čovek oseti potrebu da plane zboga toga što se Srbi dele na Srbijance i prave neke Srbe.Zaboga čoveče,otkud vam takav otrov u nedrima.I to ovde gde ovaj naš bivši ministar tako tačno analizira svet u kome nas stavljaju na roštilj i muče.Zar ne shvatate da tu postoje oni i mi i da naše razlike nisu ništa šrema onome što nam iz sveta dolazi i biva omča o nacionalni vrat.Otkuda ta svest o potrebi da se na toj osnovi delimo i da smo po pravilu mi ovde niko a vi tamo svako.Da li je moguće da smo dotle došli.Sramota me je da kažem kako je to najgore što nam se može desiti da sve Srbe iz jedne sredine i sve iz druge stavljamo u jedan koš , da od njih pravimo tabore koje treba međuisobno suprostavljati.Imate li vi moć da malo razmislite šta to radite.Čoveče naši nepriatelji su svuda oko nas.A mi hoćemo da ih napravimo u međusoblju.Zar to nije kratkovidost ili,još crnje i gore, neka bolest?Mućnite malo glavom.
Preporuke:
5
0
40 četvrtak, 27 mart 2014 17:58
Peter RV
@Samuilo prostačina Svetislavu Kostiću
Sve ovo potice od srbijanskog omalovazavanja 'preko-drinskih' Srba kao uzroka svih njihovih nevolja. 'Komunjare' ,'Udbasi', 'Titovci' se cesto cuju kao jedini argumenti protiv najozbiljnijih komentara. Umjesto da kritikujete sami sebe sto nijeste u stanju da izaberete jedno patriotsko vodjstvo u Bgdu, vi bacate vasu nemoc na zaostatke 'preko-drinskih komunista u Srbiji'.
(u svakom drugom od mojih komentara, napadnut sam kao 'crnogorski komunista'!).
Istina je da je Titov komunizam doveo mnogo nepozeljnih u Srbiju, ali je ne manje istina, da su to sad druga generacija koju je kriminalno izkljucit iz srpskog spektruma. Insistirat na neki anti-komunisticki 'revanche' je ne samo apsurdno, nego i samouubilacko za Srpstvo- pogotovu u situaciji u kojoj se nalazimo.
U zadnjoj analizi, problem je da je Srbija abdicirala na vodjstvo Srpstva, sa zalosnom post-Obtobarskom slikom- sto joj je tesko za priznat.
Ugledajmo se na danasnje Ruse.
Preporuke:
3
3
41 četvrtak, 27 mart 2014 20:16
Živko
Slažem se sa Petrom RV. Treba da se ugledamo i na Ruse, i na Jevreje, i na Jermene, na sve one koji uspevaju da jedinstvom ostvare svoje ciljeve, bez obzira na razlike koje su nevažne u odnosu na zajedničke ciljeve. Nemci su i sanjali i danonoćno radili da se ponovo ujedine. Jedni komunisti, drugi demokrate, ali dovedoše svoj cilj do tačke kada niko više nije mogao da ih zaustavi.
Ima ljudi koji vise nad portalom NSPM i kakva god da se tema pojavi, oni počnu da pljuju, kad na autore, kad na druge, kao na udbase, komunjare, Miloševicevce... Zaborave šta je tema teksta, ne tiču ih se argumenti - nego samo deobe, sumnje, pljuvanje. Kad nemaju mišljenje o naslovu, o temi, onda prestiž, o jada, grade što kritkuju logična, argumentovana razmišljanja. Ne zna da napiše, ali zna da pljune na autora! Dokle, bre! Oladite, malo, prošarajte, kritikujte autore u Ѕidojče cajtungu, u Njujork Tajmsu, u Tajmsu, u L'Mondu. Oni imaju više prostora i možda više razumevanja da vas shvate.
Preporuke:
6
0
42 četvrtak, 27 mart 2014 20:46
Ernan Kortes
Pjeter RV kritikuje Srbe što "nijesu u stanju" da izaberu jedno patriotsko rukovodstvo. Valjda po ugledu na Crnu Goru, gde sve sija od Milovog patriotizma. Pjeter RV je to tamo srijedio pa sad ima vremena da savetuje Srbe po pitanju patriotizma. Jel, ko bolje od Crnogoraca zna šta je to patriotizam? A o čojstvu i junaštvu i da ne govorimo. Eno đetića u okviru NATO trupa u Avganistanu, valjda tamo daju časove iz patriotizma Milovog.
Ali ne treba Pjetera osuditi zbog toga, on je čovek odrastao kod magaraca, kako je sam priznao, pa ovde uz pukovnika Jevtovića vežba u deljenju uvreda Srbima. Neka, neka, velika je Srbija, ima u njoj mesta i za prazne mozgove.
Preporuke:
1
3
43 petak, 28 mart 2014 12:43
SERBON
PODRSKA ZA GOSPODINA JOVANOVICA! Srpskom narodu na prostoru Balkana je potrebno sto vise takvih patriota rodoljuba i intelektualaca koji ce predstavljati osnovu i temelj za razvoj patriotske misli ,ujedinjenje i jacanje srpske nacije!Stvaranje moderne jake prosperitetne Srbije treba da bude glavni cilj!Stvoriti Srbiju u kojoj ce srpski duh patriotizam postovanje slavnih predaka razvoj srpske kulture zasnovan na slavnim srpskim tradicijama i obicajima, Srbija koja nece biti ponizna i podcinjena zapadnim silama i koja ce biti dovoljno snazna da moze da vodi svoju neutralnu slobodoljubivu miroljubivu pravednu politiku zasnovanu na medjunarodnom pravu i pozitivnim tekovinama covecanstva!
Preporuke:
5
1
44 petak, 28 mart 2014 22:56
serbona
Rat je mir, sloboda je ropstvo, neznanje je moć. George Orwell
Preporuke:
5
0
45 petak, 28 mart 2014 23:48
Turas
Kao i uvek ;temeljito i istinito od Živadina Koga "veliki umovi"današnje Srbije ne smatraju za shodno da uzmu kao savetnika u vođenje spoljne politike .
Preporuke:
7
2
46 subota, 29 mart 2014 17:08
Svetislav Kostić
Kritičarima u Srbiji na znanje da mom dole priloženom komentaru nemam šta dodati, a još manje oduzeti. Ako neko ima pravo da Srbiju kritikuje zbog mase kolabolatera onda su to Srbi u Srbiji. Ako na takvim manjka, onda smo mi prekodrinski Srbi dužni da Srbe u Srbiji podsjetimo da u svojim redovima gaje masu prakticirajućih i potencijalnih kolabolatera koji čekaju da se stave u službu Zapada i Natoa koji njima Srbiju pretvarao u prah i pepeo.

Ovdje moj komentar od 25. marta
Gospodo i dame! Govor uvaženog gospodina Živadina Jovanovića spada u kategoriju vapijućeg u pustinji. S tim, da masovne NATO, EU i nacističke ubice i zlotvore nemam sada na umu kao "pustunju" koja se oglušava, nego vaše domaće srpsko srbijanske fukare na vlasti koje kod zdravih ušiju još sa oba dlana začepe uši da nikakav vapaj nemože da prodre do njih. Oni i nadalje kao opijeni bulje u Brisel gdje sjedište EU i Natoa.

Kritičar koji mi imputira "otrovnu nit" greši. nije otrov nego mržnja na izdajicena vlasti.
Preporuke:
4
1
47 subota, 29 mart 2014 22:49
Turas
Bojane Todoroviću , ko je slagao da izdajnik nije obrazovan ? Eto vi ste opovrgli tu tvrdnju .
Preporuke:
5
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner