петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Савремени “Drang nach Osten” – НАТО интервенционизам од Србије до Украјине

Kоментари (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 25 март 2014 12:59
Зоран Ђорђевић
Никада у историји демократија и људска права нису тако безочно злоупотребљавани за прикривање освајачких похода као на размеђу другог и трећег миленијума.
О овоме треба што чешће говорити док људи не схвате шта Запад подразумева под демократијом.
Препоруке:
86
0
2 уторак, 25 март 2014 13:05
Ернан Кортес
Овог господина би требало подсетити да је НАТО прво бомбардовао херојске Србе у Босни и Херецговини, оне којима је његова ненародна влада увела санкције на Дрини. Није историја света почела са Милошевићем, као што овој господин својим памфлетима упорно покушава да нам испере мозак.
Препоруке:
46
74
3 уторак, 25 март 2014 13:05
Дринко Кончаревић
НАТО ће се расформирати онда када чланице остану без новаца.
Препоруке:
55
1
4 уторак, 25 март 2014 13:20
Србин обични
Рођен и одрастао у систему који се службено називао социјалистичким, а да никада нисам био члан нити једне једине партије, примјећујема да ми се допадају размишљања Живадина Јовановића. Нема сумње промјенили смо се и он и ја, мада је код обадвојице евидентно остало нека доза размишљања "из оног времена".Он тако пише а ја тако читам уз ризик да ме се прогласи "комуњаром" (хе-хе!)

Шалу на страну али је чињеница да се од других критичара политике Запада не може чути ни пола од овога о чему господин/друг Јовановић Живорад пише. А пише са пуноћом мисли, одговорима на многа питања, принципијелно, кратко речено омогућава размишљање и закључке Та се принципијелност данас може наћи још једино код Војислава Шешеља, истина на други начин, помало анхрон, који се можда не допада свима. Читајући господина Јовановића присјећам се времена када је ова земља имала став и углед... да да - као "комунистичка". Ова данашња Србија таквог угледа несумљиво више нема, баш као ни демократије.
Препоруке:
81
1
5 уторак, 25 март 2014 13:28
чисто онако
Само упоредити квалитете господина Јовановића и садашњег министра спољних послова Мркића (господин намерно изостављено).
Препоруке:
88
1
6 уторак, 25 март 2014 16:27
Светислав Костић
Господо и даме, пријатељи и другари! Говор уваженог господина Живадина Јовановића спада у категорију вапијућег у пустињи. С тим, да масовне НАТО, ЕУ и нацистичке убице и злотворе немам овај пут на уму као "пустуњу" која се оглушава, него ваше домаће српско србијанске фукаре на власти које код здравих ушију још са оба длана зачепе и здраве уши да никакав вапај неможе да продре до њих. Они и надаљекаоопијени буље у Брисел као сједиште нЕУ и Натоа. Фуј, фуј, багро издајничка
Препоруке:
52
1
7 уторак, 25 март 2014 17:15
Bojan Todorović
Kanda se protokolmajstor Balkanskog Kasapina naoštrio da daje svoju verziju?
Jeste li procenili da je zgodan trenutak, da vreme curi ili da Vi polako odlazite dalje?
Malo, malo pa nas zasipate „pravom istinom“ koju ne ustoličiše silni borci za istu, kako naši – tako ni ini?

Mnogo je nas g. Jovanoviću koji smo bili jako živi i jako svesni u vremenu o kome pričate.
Jako smo intenzivno pratili sve što se dešavalo i jako skupo platili Vašu avanturu, bahatost, umišljenost, političko slepilo, neznanje i neshvatanje trenutka – da biste mogli da nam prosipate ovu bljutavu, ispasiranu, prekuvanu i neprepoznatljivu papazjaniju koju želite da prodate kao političku stvarnost s kraja prošlog veka.
Na nos nam je izašla tih godina.
Baš.
Kao da ste Vi i Vaš vođa jedini dočekali i doživeli slom komunizma pa niste znali da ga više ništa i nikada neće oživeti?
Nije tako.
I drugima se to desilo, ali su imali dovoljno pameti, širine i odgovornosti pa su ga uvažili.
Samo Vas je iznenadio.
Препоруке:
10
75
8 уторак, 25 март 2014 17:55
МР
Ево је опет Олбрајтова у данашњим америчким новинама, у једном уводнику, тврди да балкански народи, вероватно мисли на Србе, нису довољно умирени. Каже да су проруски орјентисани и да је потребна нова (не знам каква) интервенција Запада.
Препоруке:
41
0
9 уторак, 25 март 2014 19:00
ben
Mislim da uvaženi autor greši što C.Goru pominje kao žrtvu.Šta je to što je u C.Gori kapitalno srušeno?Npr. nijedan TV predajnik,u Srbiji svi sem D.Jovana i Tupižnice!Već tada su montenegrini dobili i mig za ulogu pete kolone.Samo je posle pitanje tehnike bilo npr.nezavisnost,priznavanje Kosova,izolovanje Srbije itd.Sa gledišta Srbije to su bili neprijateljski i nečasni potezi.Jedanaest godina su bez pitanja uzimane pare od srba,iz Srbije ,(ne iz cele SFRJ !)za pomoć (poklon) u vezi zemljotresa 1979 g, navodno dobrovoljno.Šta sprečava sada Srbiju da to traži nazad.Kada je poklonoprimac nedostojan može da se poklon traži nazad.Reda radi.
Препоруке:
22
2
10 уторак, 25 март 2014 19:20
Каква црна демократија
Ни англоамерички вођеном Западном Империјом не влада народ. То је супротно чистом капитализму, исто као и људска права као једнакост (заштита у законима и укидање експлоатације човека над човеком), слобода (без механизама контроле људи и свести од класе крупног капитала), праведна расподела резултата рада, гарантовано право на рад и живот итд.

Што је већа приватизација друштва без ограничења и концентрисање те имовине, власти и моћи у све мање руку, то су јачи самовоља и сила изнад хуманости и права људи широм света и степен подређеност света интересима тог ужег круга је све већи. То је тај Нови Светски Поредак, легализовано власништво групе "акционара" над људима, тапија на цео свет.

Људска права у том процесу су само сет правила класе власника капитала која се у пракси своде на свој рестриктивни део - мере покорности, делом у улози послуге (средња класа) или практично ропској (сиромашни), али без обавезе да иког хране или одржавају у животу.

Сведоци смо наметања тих "права".
Препоруке:
24
0
11 уторак, 25 март 2014 19:23
Živko
Gospodin Jovanović misli da je još drug Brežnjev živ.
Njemu je očito bilo lepo tada i malo kasnije.
Sanja čovek Slobu a kad se probudi ne poznaje svet.
Препоруке:
4
46
12 уторак, 25 март 2014 19:34
gile@g.Živko
Izgleda da se Vi tek sada budite,G.Jelcin odavno ne postoji!
Препоруке:
37
1
13 уторак, 25 март 2014 20:00
brzi
@Kakva crna demokratija

Vrlo tačno definisano sa tvoje strane. Problem jeste samo u činjenici da ex Yu komunjare i socialisti još uvek ne razumiju da socializma i komunizma več dve decenije i kusur više nema i da postoji još samo svet kde se tačno zna šta je čije sa imenom ili imenom i prezimenom i da zajednička svojina više ne postoji i da treba svaku stvar, koju koristiš ili trebaš tako ili drugčije platiti, i ako ne možeš da platiš onda ove stvari ni ne trebaš. A tih ex komunjara i socialista ( barem u mozgovima) ima koliko očeš samo što ne izskaču iz konzerve paštete koju otvoriš.
Препоруке:
1
26
14 уторак, 25 март 2014 20:26
Dragan Banja Luka
Питања једног лаика: Дићи привреду од новца добијеног путем ратне одштете? (Ако ми неко нанесе штету, ваљда је у реду урадити све што је у мојој моћи да се обештетим.) Које право ово може забранити? Такође, зашто се уопште сарађује са НАТО пактом? Шта се добија од тога? Кога НАТО штити на КиМ? Зашто Вучић са поносом отвара стране фирме (Ер Србија, Мерцедес)? Зашто се Вучић не смије изјаснити по питању западне мантре "Косово је издвојен случај" тј само се Србија на овоме свијету може раскомадати? Зашто се утркујемо да се повежемо са неким ко нас толико презире и коме служимо за храњење садистичког ега? Зашто се понашамо као ментално ретардирани слуга - кловн ЕУ? Зашто смо морали пљунути на гробове? Зашто смо се морали одрећи Цркве и Христа? Зашто се о нашим представницима причају вицеви по ћошковима и кулоарима западних институција? Зашто смо поново постали раја вриједна сваког презира док кнезове само занима да ли је бег задовољан њима? Која је сљедећа глава за слање султану у Стамбол
Препоруке:
24
0
15 уторак, 25 март 2014 21:04
Трећепозивац
Откуда одједном најезда србождерских лешинара који палацају својом рачвастом језичином? Одвратан задах шири се од појединих коментара.
Вучићев инжињеринг преумљивања народа већ даје прве резултате. Миц по миц, када се та пошаст буде проширила на већину народа, славићемо 24. март као дан ослобођења од "Балканског Касапина".
Напред, рајо!
Највећа грешка "Балканског Касапина" била је што овим хијенама и вукодлацима није одмах сео на груди и згазио чизмом под гр'оце.
Препоруке:
28
1
16 уторак, 25 март 2014 21:10
Dragan Banja Luka
Наставак: Који садистички степен свијести треба имати да се од жртве тражи нормализација односа са џелатом? Који ниво свијести и когнитивно-емотивни склоп треба имати да се тако нешто прихвати? Ко нормалан ово може да поднесе, са каквим мозгом се треба родити? Како такав мозак спаја ријечи, формира реченице како такво биће има развијену графомоторику? Само 15 година послије безочног уништавања и 3000 убијених, не смије се помињати, стидимо се убијене дјеце, жена, стараца? Срамота нас војника који живот дадоше за нас? Ближи Швабо од брата рођенога? Ближи Берлин од Пећи? Ближи Рајхстаг од Дечана?

Мала корекција: није Косово свјетски преседан, ми смо свјетски преседан!
Препоруке:
25
0
17 уторак, 25 март 2014 21:38
Шанга
Живку

Много рабите Брежњева. Пређите на Клинтона и Монику Левински, јер је блуд у Белој кући аргумент који Вам више одговара. Само никако да га се досетите.
Препоруке:
24
0
18 уторак, 25 март 2014 21:52
Петар
Присуствовао сам Конференцији у Сава центру на којој је пред око 500 присутних и стотину врхунских интелектуалаца иѕ иностранства говорио аутор г. Јовановић. Осећао сам се као човек са ликом и достојанством слушајући признања Београд Ивашов, академик Јелена Гускова и проф. Сергеј Бабурин, из Русије, проф. Сокоро Гопмес, из Браѕила, аналитичар Неил Кларк, иѕ Велике Британије и многи други.
Не разумем пар коментатора који се овде редовно оглашавају, као да су на неком дежурству, откуда им толики комплекс инфериорности и негативне енергије!
Препоруке:
27
1
19 уторак, 25 март 2014 21:56
Г.С
Мало историје
Збигњев Бжежински је у Упсали 1978, приликом обраћања социолозима из целог света, у улози једног од главних идеолога мондијализма саопштио концепт “Омекшавање Социјалистичке Федеративне Републике Југославије” и, при том, “сугерисао” снажан утицај на становништво СФРЈ преко америчких филмова, рачунајући на податке о гледаности тих филмова на просторима претходне Југославије. Познато је да се Холивудска индустрија филмова користи у психолошко-пропагандне сврхе на основу идеје Винстона Черчила, објављене 1943. године, да будуће империје треба да буду “империје ума”. Черчилове речи подстакле су Yона Роулинга Риса да у Војној управи за психолошко ратовање формира елитну групу психијатара из лондонске клинике Тејвисток.
Препоруке:
22
1
20 уторак, 25 март 2014 21:58
Г.С
Клиникa Tavistock нaстaвљa трaдиције клинике основaне 1920. године под непосредним пaтронaтом крaљевске породице, преко Његовог крaљевског височaнствa Џорya од Кентa (1902–1942). Институт Тејвисток формирaн нa клиници сaстaвни је део универзитетa у Сaсексу у Великој Бритaнији.
Клиникa је стекла и нaзив “Фројдов Хaмилтон”. Обједињaвaњем свих теоријa нaстaлих нa клиници добијено је олигaрхијско гледиште о човеку-звери чији се импулси и нaгони моgу контролисaти и кротити, кaо што се то рaди код животињa.
На “братској англо-америчкој бази” изграђена је мрежа истомишљеника у Сједињеним Државама по различитим универзитетским местима, у Институту за ратне информације и Одељењу стратешких служби. Тако се британски институт, специјализован за психолошки рат, укључио у мрежу института који раде за Савет за спољне односе Сједињених Држава. Једна од најдалекосежнијих и најмрачнијих студија
Препоруке:
18
1
21 уторак, 25 март 2014 22:00
Г.С
коју су за “потребе Трилатерале” израдили “Тавистоцк Институте” и “Станфорд Ресеарцх” односи се на програмирање промена нација у негативном смислу, изменом начина живота и свесним одбацивањем истине. То је основни разлог што су британски научници из Тејвисток института успоставили мостобран у Холивуду, где је индустрија масмедија (радио, телевизија и филм) била у наглом успону. На најновију (зло)употребу Холивуда у психолошко-пропагандне, политичке сврхе указује податак да су у америчкој администрацији одлучили, у току новембра 2001. године, за време бомбардовања талибанских положаја у Авганистану, да се холивудски филмови преусмере према Авганистану.
". Адмирал Џејмс Елис, командант Здружених снага у јужној Европи, рекао је, поводом информационе кампање за време војне интервенције против СРЈ: “Непријатељ је био надмоћнији од нас… И покретљивији”. Очевидно, војни аналитичари из Натоа нису разумели да су се у информационом медијском рату сукобили са истином, а такви ратови губе се
Препоруке:
18
0
22 уторак, 25 март 2014 22:01
Г.С
"Нови свет" веома верно је представио француски пуковник Емануел де Ричофц, који се после девет година проведених у Легији странаца обрео у Босни по вољи међународне заједнице: "Треба постићи моралну предност над непријатељем, његовим "сивим можданим ћелијама", једном окрутном али пресудном дволичном игром: приближити се, завести, наметнути, инфилтрирати се, заварати, опколити, принудити, забранити, победити... Искористити какав било изговор да би се порекла задата реч, без икаквог стида... "
Препоруке:
18
0
23 уторак, 25 март 2014 22:07
Г.С
Извор навода:

проф. др Светозар Радишић

ВОЈСКА ЈУГОСЛАВИЈЕ И МЕДИЈИ
(СТВАРАЊЕ ВИРТУЕЛНЕ СТВАРНОСТИ ПОСМАТРАНО СА ВОЈНОГ АСПЕКТА)
Препоруке:
19
0
24 уторак, 25 март 2014 22:11
Мирко Радовић
Бојану Тодоровићу

Знамо када је Живадин Јовановић био министар и да је био сарадник Слободана Милошевића. Али, човек овде пише да је интервенционизам и серија агресија САД почела агресијом на Србију 1999. и да је то део стратегије за продор према Русији, преко Украјине и дѕругих земаља на том путу. Пише да је агресије 1999. злочин, кршење закона. Мени се те тезе чине тачним. Али, ти ништа о аргументима, наслову, оценама, него што се у Србији каже "ад персонам". Опрости, али то није у складу са стандардима "друге Србије", а ни са стандардима ЕУ. Јел ти видиш шта НАТО и ЕУ раде са Србима на Космету, јел ти то у реду. Јел видиш да забрањују Србима да се врате у своје домове, јел то у реду. Човек отоме пише, а ти о томе не желиш ништа да кажеш, осим да је крив Милошевић. Храбар си нема шта!
Препоруке:
22
0
25 уторак, 25 март 2014 22:12
loki@petar
Sramotno je da ni u jednim sredstvima informisanja ni pomena o skupu kome ste prisustvovali.To govori gde smo i šta smo.Npr.očekuju da plaćam pretplatu za RTS!Ni u snu .
Препоруке:
21
0
26 среда, 26 март 2014 00:07
brzi
@G.S

Nesretniče pa đe ti nađeš majstora za medije u Vojski Jugoslavije. Taj sektor nije znao prezentirati informacija medijima ni kada su samo prenosili statističke podatke o događanju a kamoli da bi oni nekoga od reportera ili mediskih kuča smuvali na svoju stranu osim Lazanskog ali on je priča za sebe.
Kacin jim je zadao prvi nok daun 1991. a Đemi Šej završio posao 1999., od tad nadalje služe još samo za parade i inauguracije ( medisko pračenje Tome diplome) i sahrane ( pisanje i čitanje zahvalnih govora u slogu o pokojniku sve najbolje)
Препоруке:
1
15
27 среда, 26 март 2014 00:07
Џон
Амерички народ је у мраку. Ко од њих зна где је Србија? 5 посто. Они су затупљени скроз наскроз. Видео сам својим очима. Ми, Балканци и срби, за њих смо енциклопедије. НАТО тамо влада и свуда је мир као у тору са овцама. Овде то никада, и поред преумљења које нам чине Вучићи и Дачићи, неће успети. Ми смо за њих људи и хероји из дивљачких крајева. Немају они ни културу ни традицију јер су уништили све домороце. Они немају корен. Они си тикве без корена.
Препоруке:
14
0
28 среда, 26 март 2014 00:28
Петер РВ
Чудни су путеви господњи.
Ко је могао предвидјет да ће најинтелигентнији браниоци међународног права и угрожених нација бити - бивши комунисти?
Упоредимо само морални интегритет и интелект овог Милошевићевог министра спољних послова са оним Коштуничевим -Вуком Драшковићем.
Први ,достојанствени 'друг' (ако хоћете) а други закашњели анти- комунистички полтрон.
Онда ,комуниста Милошевић пада у одбрани српске нације (што му није марксистичка дужност!) док 'умјерени' српски националиста, Коштуница, сарађује са непријатељем- у његовом обарању. И проглашава себе ослободиоцем српског народа.
Па онда ,да упропасти свако анти- комунистичко иживљавање, појави се Владимир Владимирович Путин, бивши, не само комуниста ,него и пуковник КГБ-а! Лидер читавог свијета против јудео- америчког империјализма - и Рус!
И - потпуно непожељан ДСС-у !
Препоруке:
18
3
29 среда, 26 март 2014 00:31
tadija
Pitanje svih pitanja ovog sjajnog skupa jesu motivi beogradskih medija, glavnih i sporednih, da, objedinjeni u istoj nameri, potpuno, zaglušujuće prećute ovaj dogadjaj u Sava centru. Da objasne koji su ih to profesionalni interesi i kodeksi objedinili u tom ćutanju. Posebno "nacionalne" televizije. Sramota!Ako ima poštenih novinara oni bi trebalo da pitaju svoje urednike i direktore i Udruženja, šta ih je to sprečilo da ne rade ono zbog čega postoje, da obaveštavaju javnost u Srbiji, a ne da ćute. Sramota!
Препоруке:
15
1
30 среда, 26 март 2014 03:23
Srboljub Savic
НАТО је нелегална војна организација, чија је намена
да обезбеди лажну етикету. "међународне заједнице"
грубој оружаној сили-САД.
САД су само војна сила "империје"-континуитета Римске, британске и савремене, неформалне (и готово невидњиве, јер је аморфна)организације.
"Европска заједница" је скуп покоренх земаља Европе.
Истовремено, иако има све (или скоро све) елементе
федералне "државе", због броја гласова у УН и два стална места у С.Б. У.Н., чува лажну етикету "заједнице
суверених држава".
САД, НАТО и ЕЗ , као и читав низ разних организациија и
агенција (посебно "НВО") "упрегнути" су у настојању
"империје" да оствари вековни циљ-освајање Русије(и Кине).
Као што су "хладни рат" и "идеолошки сукоб" после 1945,
били пропагандна лаж, такоје и данашњи "покушај" такође.
Међутим, данас смо сведоци, огољења сцих тих лажи, а сервирања нових.
"Русија, непријатељ", а прети се, отворено.
"Право" ширења НАТО,војне,а после агресије на Југо.-падања маске, агресивне, да(?)
С. Савић
Препоруке:
9
0
31 среда, 26 март 2014 03:58
Светислав Костић бивши ратни репортер СРНЕ
Dragan Banja Luka! Тако мисли, резонује и пише Србин мој/наше прекодринске горе лист. Док у Србији потенцијални колаболатери свађају се ко ће прије да дође на ред код окупатора. А такве и народ у Србији бира и својим гласовима доводе на власт. Па ти земљаче сада изводи закључке, зашто је Србија таква каква јесте. П преживјелими нетакнутим издајицама препознаје се једна земља.
Препоруке:
16
2
32 среда, 26 март 2014 10:47
koviljka novi sad
BOG VAS POZIVEO GOSPODINE JOVANOVICU. SAMO TOLIKO
Препоруке:
13
2
33 среда, 26 март 2014 11:26
Матија
Na vlasti u Srbiji je tesko poltronski dolaro/MMFovski smrad. Oni ih odrzavaju, a narod - bleji kao stado barana (по рудски - овнова). Када ће да васкрсне Доситеј да кликне - Востани Сербије...
Препоруке:
9
0
34 среда, 26 март 2014 13:42
Г.С
@brzi
Успорите мало па ће те наћи мир у души што вам од свег срца желим.

"Већ се у ваздуху осећа Праскозорје Новога доба.

Наслућује се почетак Велике Жетве.

Погледајте само како се понаша Англосаксонска раса!

Хтели би још мало да уживају у плодовима туђега рада.

Да још мало пљачкају и отимају, те и даље живе паразитски, онако како су вековима живели и дембелисали.

Не полази им од руке.
Такав је Закон.(Д.С.)
Препоруке:
7
0
35 среда, 26 март 2014 14:10
@@
Господине Светиславе Костићу, већ дуже време се кроз Ваше коментаре провлачи отровна нит о "Србијанцима".Не знам који су мотиви а Вама нека је на част.
Препоруке:
9
2
36 среда, 26 март 2014 14:45
Београђанин
У центру неолибералног рецепта нису људи, њихова равноправност и цивилизацијске вредности, већ профит


Слажем се. Само бих ово теоретски поткрепио Марксовом оценом о курјачкој глади капитала за профитом, и Лењиновим делом Империјализам као завршна фаза у развоју капитализма.

Иза свега је капитал и његово ширење. Ои освајају нова тржишта и нове ресурсе, то је све. Капитализам је покретачки мотор свих ових ратва, као и довођења планете на руб еколошке пропасти. Капитализам ће на крају или уништити планету и људски род, или ће се наћи адекватна замена за њега.
Препоруке:
8
1
37 среда, 26 март 2014 14:57
@Г.С. Београђанин
Врло занимљив цитат сте навели, хвала вам.

Иначе, као да говори о Албанополису и његовом задатку сејања конфузије на нспм.
Препоруке:
4
0
38 среда, 26 март 2014 17:31
Самуило простачина
То је требало рећи.И добро је овако говорити.Оно чега се бојим јесте да овакви говори њима не сметају и да они лаж
због њих неће никако да преобрате у истину.Они изврћу истину и ту сподобу од нелогике проглашавају својим правом да нас и свет малтретирају и кроје по својим аршинима.-Морамо наћи начин да ти људи осете страву од таквог начина глчедања на стварност.Све ми се чини да оно што је започела АЛ Каида, треба довести до савршенства.Нуклеарне електране су слаба тачка на њиховој територији.Не треба им гађати облакодере, него та места која кад се сруше имају трајну моћ да рзарају живо тело тога света.Без тога они неће никад разумети бол оних које су гађали осиромашеним уранијумом.Ако неко има бољу идеју, како се борити против морала лажи која најлицемерније и најбезочније служи као аргуменат у кројењу правде на свету, нека је каже.Ја у овим приликама и оваквим дрскостима, други пут не видим
Препоруке:
4
0
39 среда, 26 март 2014 19:17
Самуило простачина Светиславу Костићу
Лако је планути на овом сајту из најразличитијих разлога.Трагично је кад човек осети потребу да плане збога тога што се Срби деле на Србијанце и праве неке Србе.Забога човече,откуд вам такав отров у недрима.И то овде где овај наш бивши министар тако тачно анализира свет у коме нас стављају на роштиљ и муче.Зар не схватате да ту постоје они и ми и да наше разлике нису ништа шрема ономе што нам из света долази и бива омча о национални врат.Откуда та свест о потреби да се на тој основи делимо и да смо по правилу ми овде нико а ви тамо свако.Да ли је могуће да смо дотле дошли.Срамота ме је да кажем како је то најгоре што нам се може десити да све Србе из једне средине и све из друге стављамо у један кош , да од њих правимо таборе које треба међуисобно супростављати.Имате ли ви моћ да мало размислите шта то радите.Човече наши неприатељи су свуда око нас.А ми хоћемо да их направимо у међусобљу.Зар то није кратковидост или,још црње и горе, нека болест?Мућните мало главом.
Препоруке:
5
0
40 четвртак, 27 март 2014 17:58
Peter RV
@Самуило простачина Светиславу Костићу
Sve ovo potice od srbijanskog omalovazavanja 'preko-drinskih' Srba kao uzroka svih njihovih nevolja. 'Komunjare' ,'Udbasi', 'Titovci' se cesto cuju kao jedini argumenti protiv najozbiljnijih komentara. Umjesto da kritikujete sami sebe sto nijeste u stanju da izaberete jedno patriotsko vodjstvo u Bgdu, vi bacate vasu nemoc na zaostatke 'preko-drinskih komunista u Srbiji'.
(u svakom drugom od mojih komentara, napadnut sam kao 'crnogorski komunista'!).
Istina je da je Titov komunizam doveo mnogo nepozeljnih u Srbiju, ali je ne manje istina, da su to sad druga generacija koju je kriminalno izkljucit iz srpskog spektruma. Insistirat na neki anti-komunisticki 'revanche' je ne samo apsurdno, nego i samouubilacko za Srpstvo- pogotovu u situaciji u kojoj se nalazimo.
U zadnjoj analizi, problem je da je Srbija abdicirala na vodjstvo Srpstva, sa zalosnom post-Obtobarskom slikom- sto joj je tesko za priznat.
Ugledajmo se na danasnje Ruse.
Препоруке:
3
3
41 четвртак, 27 март 2014 20:16
Живко
Слажем се са Петром РВ. Треба да се угледамо и на Русе, и на Јевреје, и на Јермене, на све оне који успевају да јединством остваре своје циљеве, без обзира на разлике које су неважне у односу на заједничке циљеве. Немци су и сањали и даноноћно радили да се поново уједине. Једни комунисти, други демократе, али доведоше свој цилј до тачке када нико више није могао да их заустави.
Има људи који висе над порталом НСПМ и каква год да се тема појави, они почну да пљују, кад на ауторе, кад на друге, као на удбасе, комунјаре, Милошевицевце... Забораве шта је тема текста, не тичу их се аргументи - него само деобе, сумње, пљување. Кад немају мишљење о наслову, о теми, онда престиж, о јада, граде што криткују логична, аргументована размишљања. Не зна да напише, али зна да пљуне на аутора! Докле, бре! Оладите, мало, прошарајте, критикујте ауторе у Ѕидојче цајтунгу, у Нјујорк Тајмсу, у Тајмсу, у Л'Монду. Они имају више простора и можда више разумевања да вас схвате.
Препоруке:
6
0
42 четвртак, 27 март 2014 20:46
Ернан Кортес
Пјетер РВ критикује Србе што "нијесу у стању" да изаберу једно патриотско руководство. Ваљда по угледу на Црну Гору, где све сија од Миловог патриотизма. Пјетер РВ је то тамо сриједио па сад има времена да саветује Србе по питању патриотизма. Јел, ко боље од Црногораца зна шта је то патриотизам? А о чојству и јунаштву и да не говоримо. Ено ђетића у оквиру НАТО трупа у Авганистану, ваљда тамо дају часове из патриотизма Миловог.
Али не треба Пјетера осудити због тога, он је човек одрастао код магараца, како је сам признао, па овде уз пуковника Јевтовића вежба у дељењу увреда Србима. Нека, нека, велика је Србија, има у њој места и за празне мозгове.
Препоруке:
1
3
43 петак, 28 март 2014 12:43
SERBON
PODRSKA ZA GOSPODINA JOVANOVICA! Srpskom narodu na prostoru Balkana je potrebno sto vise takvih patriota rodoljuba i intelektualaca koji ce predstavljati osnovu i temelj za razvoj patriotske misli ,ujedinjenje i jacanje srpske nacije!Stvaranje moderne jake prosperitetne Srbije treba da bude glavni cilj!Stvoriti Srbiju u kojoj ce srpski duh patriotizam postovanje slavnih predaka razvoj srpske kulture zasnovan na slavnim srpskim tradicijama i obicajima, Srbija koja nece biti ponizna i podcinjena zapadnim silama i koja ce biti dovoljno snazna da moze da vodi svoju neutralnu slobodoljubivu miroljubivu pravednu politiku zasnovanu na medjunarodnom pravu i pozitivnim tekovinama covecanstva!
Препоруке:
5
1
44 петак, 28 март 2014 22:56
serbona
Rat je mir, sloboda je ropstvo, neznanje je moć. George Orwell
Препоруке:
5
0
45 петак, 28 март 2014 23:48
Турас
Као и увек ;темељито и истинито од Живадина Кога "велики умови"данашње Србије не сматрају за сходно да узму као саветника у вођење спољне политике .
Препоруке:
7
2
46 субота, 29 март 2014 17:08
Светислав Костић
Критичарима у Србији на знање да мом доле приложеном коментару немам шта додати, а још мање одузети. Ако неко има право да Србију критикује због масе колаболатера онда су то Срби у Србији. Ако на таквим мањка, онда смо ми прекодрински Срби дужни да Србе у Србији подсјетимо да у својим редовима гаје масу практицирајућих и потенцијалних колаболатера који чекају да се ставе у службу Запада и Натоа који њима Србију претварао у прах и пепео.

Овдје мој коментар од 25. марта
Господо и даме! Говор уваженог господина Живадина Јовановића спада у категорију вапијућег у пустињи. С тим, да масовне НАТО, ЕУ и нацистичке убице и злотворе немам сада на уму као "пустуњу" која се оглушава, него ваше домаће српско србијанске фукаре на власти које код здравих ушију још са оба длана зачепе уши да никакав вапај неможе да продре до њих. Они и надаље као опијени буље у Брисел гдје сједиште ЕУ и Натоа.

Критичар који ми импутира "отровну нит" греши. није отров него мржња на издајицена власти.
Препоруке:
4
1
47 субота, 29 март 2014 22:49
Турас
Бојане Тодоровићу , ко је слагао да издајник није образован ? Ето ви сте оповргли ту тврдњу .
Препоруке:
5
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер