Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Neumorni Kusturica

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 12 jul 2014 09:44
Emire Srbine!
Drago mi je zbog Emira što tako dobro "kotira".I dao bog da bude još takvih "Emira" za početak na stotine,pa na hiljade, pa na desetine hiljada, stotine hiljada ...
Preporuke:
107
4
2 subota, 12 jul 2014 10:42
a gde je država?
Dobro je to Kusta odradio, ali nije dobro da se čitava priča sa državnog nivoa svede na njegov lični entuzijazam i inicijativu.
Preporuke:
71
4
3 subota, 12 jul 2014 10:46
nada petrovic
Bila sam u prilici da svakog leta posetim Andricgrad i da se divim energiji i brzini kojom napreduju radovi. Da nije Kusturice to ne bi bilo moguće! I onda su prevaziđena sva moja očekivanja. Mladi umetnici su napravili grandiozni mozaik,na kome će večno živeti duh mlladobosanaca. Oni će lebdeti iznad novog kamenog grada i čuvati na Drini ćupriju. Svi graditelji oovih spomenika su zaslužili visoko mesto u srpskoj istoriji.
Preporuke:
103
3
4 subota, 12 jul 2014 11:45
Veritas Triumphus
super clanak....kosturica je nesto sto srbija nije imala od davnih vremena, moze se porediti sa svakim velikanom srpske istorije, jedna svetla tacka u srpskom drustvu i srpskom narodu koje mozda sada nismo ni tako svesni...mislim da se pojavio u najboljem trenutku za srpski narod...i ako je narod utucen, osramocen, ponizen i u tome uspavan, kusturica je taj koji vodi racuna o nama da ne zaboravimo ko smo i sta smo....nikad mu se necemo niti mozemo oduziti!
Preporuke:
90
4
5 subota, 12 jul 2014 12:07
gavrilo
I Tebi hvala, prelijepa mlada ženo, hvala jer si uspjela sažeti sve ono što Kusturica ima i predstavlja za razliku ono šte nema državica Srbija!Ako smo mali kao država oni koji je vode ne smiju biti mali a MALI su duhovno i mentalno!Zato hvala za svako registriranje uspjeha i djela koji iza sebe ostavlja kao prvo Čovjek a zatim kao umjetnik izuzetnih vrijednosti i nadahnuća, značaja ako ne za nas onda zasigurno za pokolenja i za viječnost!!!Kusto lijepo je biti Srbin i dijeliti to osjećanje kada jedan SRBIN nadmašuje skoro cijelu naciju, kao Tesla na primjer!
Preporuke:
76
4
6 subota, 12 jul 2014 14:21
Mario Kalik
Autorka je sve lepo i krasno napisala, ali kako sa Kusturicom i patriotizmom uskladiti njen stav da je za rat u bivšoj SFRJ, i proganjanja i stradanja Srba, kriva Miloševićeva "ratna politika". I da bi sve bilo bolje da nije bilo tog "zlog" Miloševića i njegovog "ratnog huškanja".

Kusturica i "Druga Srbija" u jednoj ličnosti, vrlo čudnovato pa i šokantno. U svakom slučaju, za mene je bio šok kad sam ovo čuo, jer ni najmanje nisam očekivao da tako nešto može izaći iz usta Kusturičine saradnice i braniteljke...
Preporuke:
33
41
7 subota, 12 jul 2014 14:21
mile.sais
Kusta, Novak,Bećković i još po neko, su naše diplomate,ikone,heroji već za života. Mora li čovek odrasti u multi kulturnoj,multi nacionalnoj,multi vjerskoj i svim ostalim "multi" sredinama da bi kao oni bili svesni ko su, šta su i šta trebaju da rede.
Preporuke:
39
7
8 subota, 12 jul 2014 15:58
Beli Orao
Prijatelji. Stig`o ""Mario Kalik. Sad smo ga ugasili. Gledd`o nas je i pratio, nadrljali smo ko bosi po trnju.
Preporuke:
31
12
9 subota, 12 jul 2014 18:43
Tatjana Simonović
Svaka čast Mileni Ristić na divnom prikazu onoga što Kusturica radi za sve nas.
Nerazuman mi je komentar izvesnog Marija Kalika.Kao da je zavidan autoru na dobroj analizi Kusturicinog pohvalnog djelovanja.

Milena Ristić je to uradila fantastično i veoma pismeno
Preporuke:
21
21
10 subota, 12 jul 2014 19:49
Mario Kalik
@ izvesna Tatjana Simonović

Šta vam je nerazumljivo kod mene? Pričao sam o sadržaju jednog razgovora sa autorkom. Ah da, nije oplela ona samo po Miloševiću. Bilo je tu govora mržnje i prema Radovanu Karadžiću i njegovoj "ratnoj politici", u tipičnom drugosrbijanskom žargonu. I isticanja vlastitog opozicionog staža u BiH tokom 90-ih protiv ovih "ratnih huškača". Neprijatno iznenađen i zgrožen takvim stavovima, prekinuo sam razgovor i kontakt...

Ako je nešto nerazumljivo, onda je to kako autorki uspeva da ovakvo svoje političko uverenje iskombinuje sa Kusturicom, Dodikom, Principom itd. Evo i Dodik reče da RS ne treba da se odriče Karadžića i Mladića. A autorka ne da ih se odrekla, nego ih nikada nije ni prisvajala, to su bili njeni ljuti protivnici od samog početka...

Al' ko zna, možda ste u pravu, možda sam samo ljubomoran na svoju "poznatiju" i "pismeniju" studentkinju sa Megatrend univerziteta...
Preporuke:
41
23
11 subota, 12 jul 2014 20:21
Tatjana Simonovic
Gospodine Kalik ovdje je riječ o Kusturici ne razumijem šta se vi poturate.
Preporuke:
22
20
12 subota, 12 jul 2014 20:35
fristajlo
svakako treba dodati i podatak da je lakše dobiti Rolingstounse za nastup nego čuveni hor „Aleksandrov“.

Dozvolićete, ali- porediti "Rolingstounse" i "Aleksandrov" ipak je malo previše.
Prvi su komercijalni pop-projekat, koji je napravio par pesmica zgodnih za pevušenje, za koje skoro niko ne bi ni znao da nije iza svega stala ogromna reklamna mašinerija; ovi drugi su umetnička kategorija za sebe.
Ko ih je čuo- jasno mu je o čemu govorim.
Preporuke:
25
9
13 subota, 12 jul 2014 21:05
Mario Kalik
@ Tatjana Simonovic

Uh, vi sve nešto ne razumete. I odjednom tema nije autorka kad izgleda nemate šta da mi smisleno odgovorite (klasično izvlačenje "to nije tema..."). A "poturam se" taman onoliko koliko se vi poturate da budete autorkin (drveni) advokat...

Tema je ne samo Kusturica, nego i ko piše o njemu. Vi i dalje živite u obmani, vaša stvar, ali ja to ne volim. Ne želim da mi niko potura Kusturicu, a iza leđa mu viri Čeda...
Preporuke:
36
14
14 subota, 12 jul 2014 21:22
n.b.
Svaka čast autorki jer veliča one koji promovišu našu kulturu i umetnost,verovatno zato što zna da nas samo oni mogu izvući iz blata u koje su nas odvukli naši vajni političari(svi pomalo).
Preporuke:
18
4
15 subota, 12 jul 2014 21:59
Osica
Ove Kalikove optuzbe su ozbiljne. Ako su tačne, to baca veliku senku na M. Ristić. Ako nisu, Kalik treba da se stidi što kleveće.

Voleo bih da se Ristić oglasi i kaže o čemu je tačno reč.
Preporuke:
22
12
16 subota, 12 jul 2014 23:07
Cmok Toronto
Kusta je Kusta i to što radi radi za sve nas a mi....nemamo ideju,sebe...više volimo oduđenje u sebi nego istinu o sebi.
Takvi su uvek bili Srbijanci....
Preporuke:
9
10
17 nedelja, 13 jul 2014 01:30
Ernan Kortes
Najzad nam se pojavio i filozof Kalik. Aleluja!
Sad će sigurno onako sažeto na 300 strana, kako samo on to ume, da nam objasni sve o Dačiću i Vučiću, o njihovoj predaji Kosova i Metohije Šiptarima, kao što nam je objasnio lik i delo Koštunice. Ko kaže da Kalik to ne sme? Sme, a sme sigurno i da nam napiše istinu o Megatrendu, onako univerzitetski i filozofski, i biće dovoljno jedno 200 strana za tu temu.
A ovo njegovo o Kusturici, pa to piše u svakom srednjoškolskom udžbniku iz psihologije; čoveka ništa tako ne razljuti kao kad kod drugih vidi moralne i etičke vrednosti koje sam ne poseduje.

Dragi čitaoci NSPM; reč ima filozof Mario Kalik.
Preporuke:
20
24
18 nedelja, 13 jul 2014 08:25
Mario Kalik
@ Ernan Kortes

Ima više razloga da sa vama ne polemišem (sem ovog odgovora, prvog i poslednjeg što se vas tiče):

1. Fiksirani ste za mene (jer sam vam oskrnavio obožavanog "Vođu", i možda još zbog nečeg), pa me proganjate na svakom mestu, čak i kad uopšte ne komentarišem. Jasno je da se radi o nečemu iz udžbenika psiho(pato)logije koje spominjete, a sa takvima je normalna polemika nemoguća...

2. Kada se polemika svede uglavnom na lični nivo i vređanje, a oponent se "hrabro" krije iza nick-a, u takvoj prljavoj raboti ne želim da saučestvujem. Dakle, ako hoćete sa mnom da polemišete, javite se pravim imenom i prezimenom, da se može proveriti i potvrditi, pa da vidimo ko ste vi i šta se o vama može reći. Ovako podlo i podmuklo držite za sebe povlašćenu poziciju jer pucate anonimno iz zasede. Budite muško i čovek, pa se otkrijte ko ste, i izađite mi na crtu, licem u lice!

3. Nick vam je mizeran, španski konkvistadorski zločinac. Imate vala čime da se ponosite!
Preporuke:
23
25
19 nedelja, 13 jul 2014 08:40
Mario Kalik
@ Ernan Kortes

4. Štitite lik i (ne)delo čoveka koji je svoju državničku karijeru "slavno" započeo petooktobarskim pučem, pod dirigentskom palicom menadžera DOS-a (Demokratska okupacija Srbije) Z. Đinđića, a isto tako "slavno" je završio bežanjem iz Kosovskog boja u trenutku kad je Kosovo proglasilo nezavisnost i počelo da skuplja priznanja po svetu. Onako "mudro", kako samo on zna, "vratio je mandat narodu". Da ne spominjem SOFU i razne druge "patriotske" uspehe o kojima sam već pisao u tekstu koji je za vas izgleda noćna mora. I ja sad treba takvima da se legitimišem, smejurija živa!

5. Bolje bi bilo da se bavite pitanjem šta rade kadrovi vaše omiljene stranke i njenog dojučerašnjeg lidera u beogradskoj vlasti, i na drugim mestima gde im se ukaže prilika da naprave dil sa SNS. I zašto im je tako opala cena pa su spremni da se prodaju i za mesto gradskog sekretara, zamenika ovog ili onog, ili neku komunalnu funkciju.

"Ima li gorih ljudi od miloševićevaca?" Kako ne, koštuničinci!
Preporuke:
20
26
20 nedelja, 13 jul 2014 08:46
pozdrav iz Crne Gore
Bili smo juče (drugi put, prvi put prošle godine) u Andrić-gradu - potvrđujemo da je zamisao genijalna, da je sjajan spoj istorije, kulture, arhitekture i posebnog mesta na kojem se nalazi, kvalitet izvršenih radova odličan, da je to Grad s više kula, trgova, spomenika, prolaza, uličica, prodavnica, da ima Crkvu, bioskop, budući hotel, pristan na Drini (iznad koga je terasa kafića s pogledom na Most i svežinom koja po toplom danu veoma prija), čak se i savremena zgrada Elektrodistribucije uklapa u celinu kao veza sa savremenošću ... Još nije sve završeno, još nije sve oživelo, ali - raste tu čudesan veliki grad u malom.

(Čuvajte se dve devojke s mržnjom u očima na ulazu u Grad koje vas susretnu pričom o prilogu za hendikepiranu decu. Kad im date novac, dobijete letak neke organizacije iz Tuzle ... otprilike kao da neko skuplja prilog za Generala Mladića na ulazu u neku džamiju ili medresu)
Preporuke:
23
1
21 nedelja, 13 jul 2014 10:02
princip
@gavrilo
@n.b.
Slažem se u potpunosti sa gore objavljenim komentarima @gavrila i @n.b. i dodao bih da su nas kao društvo ojadili političari svih orijentacija,jedni zbog manjka političke vizije i mudrosti,drugi zbog viška ličnih ambicija,profiterstva,itd...
Zato,kapa dole Kusti,a autorki što uvek stvari razobličava ,a što se izvesnog @Marija Kalika tiče,on izvesno teško da išta razume.
Preporuke:
18
7
22 nedelja, 13 jul 2014 11:28
Mario Kalik
@ princip

Razumeli ste vi dobro šta pričam, zato i reagujete. A bio ja "izvesan" ili "neizvesan", bar se, za razliku od vas, predstavljam (pravim) imenom i prezimenom.

Eto nama još jednog "junaka" koji puca iz potaje. I krije se iza velikih reči i imena. Nemate vi veze ni sa principom ni sa Principom koji se licem u lice suočio sa Neprijateljem...
Preporuke:
20
24
23 nedelja, 13 jul 2014 14:24
Dejan Spasić
Odličan tekst gospodjice Ristić.Našli ste prave reči da opišete neumorni angažman Emira Kusturice.Vaš tekst je preko potrebni doprinos isticanju dobrih dela kod nas kao što je dobro sve ono što Kusta radi. Svakako da treba skinuti kapu dole za sve što nam Kusta priredjuje.
Preporuke:
13
6
24 nedelja, 13 jul 2014 16:37
Sokenekos (drugi pokušaj)
Moram da priznam da je teza G-Kalika, o kontradiktornosti autorke („kulturološkinje“, po radiju neslobodna jevropa), sasvim validna. Izvan te teze ovde ne treba raspravljati.

Ista piše za ispostavu globalističke anticivilizacije, tj., nazovi list Danas.

Kako je G-Kalik naveo, njeni stavovi su na liniji ekstremnog antisrpstva, tj., pro-globalistički do koske.
Ukratko, za sve što im se dešava, krivi su sami Srbi.

Na drugoj strani imamo Kustu, velikana sa hiljadu dimenzija, drskog antiglobalistu, slovenofila, ubeđenog levičara, po zanimanju Pravoslavnog Srbina, čovekoljubca, genija.
Ukratko, sve ono protiv čega je „kulturološkinja“.

Zar to nije protivrečno? Ako nije, koji su njeni motivi da brani G-Kusturicu? Pitanje je na mestu!

Ja priznajem da nemam drugi odgovor - osim samopromocije „kulturološkinje“.
Preporuke:
17
11
25 nedelja, 13 jul 2014 18:22
Mario Kalik
Da, i meni je bilo čudno da autorka, kao Kusturičina saradnica, objavljuje u drugosrbijanskom "Danasu". Al' bio sam prešao preko toga.

Drugosrbijanština se zatim otkrila u prethodnom tekstu na NSPM

http://www.nspm.rs/prenosimo/moramo-li-da-se-cepimo-i-dancima.html

Govoreći o neospornom prevrtništvu ove vlasti, autorka zvuči tipično drugosrbijanski:

Razmišljam, bože kad i kako dođoše do ove pameti, jer to su oni isti likovi iz '91.godine, pa '92. i svih tih devedesetih. A zbog priče koju danas zagovaraju i reklo bi se naknadne pameti, ispada da su cele protekle decenije bili teg koji je vukao unazad. Dakle, prošlost s njima znamo kakva nam je bila, a možemo li sa istima u budućnost!? Pomislim, sve i da me sada vode direktno u raj, ne mogu a da se ne upitam da li će neko od njih da odgovara za vreme koje su nam pojeli?


Ali, i tad pređoh preko toga.

Treći put, kad mi je direktno u uši sasula tiradu o Miloševiću i Karadžiću, bilo je dosta.
Preporuke:
14
19
26 nedelja, 13 jul 2014 20:12
....
Ispod tog istog teksta, Kalik je tada napisao sledeći komentar:

Mario Kalik
Sve čestitke koleginici Mileni na jezgrovitom i efektnom tekstu!

Treba rđavu stvarnost razobličavati bez kompromisa nazivajući pojave pravim imenima. Nazovi kulturna i politička korektnost u ovom konkretnom primeru ide samo u korist domaćih i EU tlačitelja. Na sreću naš narod ima bogate, a sočne izraze koji nisu vulgarni, ali ogoljuju stvari do same srži. Ova studentkinja je to sjajno iskoristila, a Milenino objašnjenje na samom kraju teksta pogađa u srce stvari. Odlična završnica!
Preporuke:
17
5
27 nedelja, 13 jul 2014 23:35
Mario Kalik
Pa da, to sam i rekao, prelazio sam preko spornih mesta, verujući da to nije toliko strašno, i čak pružao podršku, kao što se vidi. Ali, kad sam čuo koje to razmere ima, i da jeste strašno, potpuno sam se distancirao od autorke. Ne znam za vas, ali meni niko neće prodavati rog za sveću...

Pričate o kulturnoj i političkoj (ne)korektnosti? Nisam siguran da su drugosrbijanske mantre i poštapalice tipa "sve te devedesete", "prošlost s njima znamo kakva nam je bila, a možemo li sa istima u budućnost!?", ili "da li će neko od njih da odgovara za vreme koje su nam pojeli?", oličenje kulturne i političke nekorektnosti? Naprotiv, mislim da su sasvim na liniji domaćih i EU tlačitelja koji nam evo već 3. deceniju ispiraju mozak o "mračnim (snagama) 90-ih" koje nam sprečavaju "svetlu (EU) budućnost".

Toliko o njenoj "nekorektnosti" i "nonkonformizmu". Da ne govorim da je uzela i praktičnog učešća u borbi protiv "mračnih snaga", čime je njena odgovornost i sumnjivost još veća...
Preporuke:
13
19
28 ponedeljak, 14 jul 2014 08:14
Milovan
Mario,
Nije samo njena korektnost upitna, možda je i korektnost osobe o kojoj piše upitna. Korektnost obje ličnosti treba dobro analiѕirati.Veoma je to diskutabilno.
Preporuke:
7
17
29 ponedeljak, 14 jul 2014 12:21
Bojan Todorović
O...!
Ko nam se javlja!
Mario Kalik.
Da diskredituje autorku kojoj je dugo ( neoprezno ! ) i širokogrudo praštao grehe.
Da kaže PRAVU ISTINU?
Onu koju bezuspešno dokazivahu Šifer, Limonov, Kenedi i ostali polusvet i bašibozuk u režiji njegovog voljenog Vođe, patriote i branitelja vaskolikog srpstva.
Onog za čije vladavine, čijim zločinačkim delovanjem, alavošću i glupošću Srbi prođoše deset puta gore nego za vreme bilo kojih dahija, Hitlera ili Broza.
Sve ODBRANJENI od velikog patriote i njegove još patriotskije gospođe.
A ko je kriv za pokolj na balkanu poštovani i objektivni g. Kalik?
Kao da mi nismo gledali i slušali ratno huškanje, plaćeno mitingovanje, pretnje, najavu i zapodeanje rata ?
Kao da nismo videli kako su njegova vojska, paravojska i horde pljačkaša i ubica išle preko Drine da haraju?
Kao da nisu svi od reda zaglavili debele robije ili se međusobno poubijali?
Nego ćeš ti da nam kažeš kako je neko drugi kriv?
Imperija zla, antisrpska zavera?
Preporuke:
5
18
30 ponedeljak, 14 jul 2014 12:22
Bojan Todorović
Nemoj misliti da je meni drago da bilo koji Srbin bude suđen i osuđen kao ratni zločinac.
Nije.
Jako mi je žao o teško zbog toga.
Ali mi je žalije i teže kada na mene pokazuju prstom i kažu da sam ubijao nemoćne civile i decu.
E zato ćemo lepo reći ko je to radio ( ili naredio ) a ko nije.

Zato su tvoji obožavani dopali kazamata Mario, zato što su krvoločni zlikovci koji su ubijali civile u Sarajevu, Vukovaru, Srebrenici i diljem bivše SFRJ a ne zato što ih neko mrzi.
Naravno da ih zbog toga mrzi svako ko se gnuša zločinaca i sadista, pa i ja, a da ih voli i poštuje neko sličan njima, ali to ne može izmaniti činjenično stanje niti izbrisati njihovu krivicu i zločine za koje ispaštaju.
Verovatno nisi svestan kako smešno i grotaskno izgleda kada neko ko je tako očigledno opsednut, slepo i beznadežno zaljubljen u mrtvog vođu drži pridike drugima.
Ti si se našao da Kortesu prigovaraš na idolopoklonstvu?!
Reče li bar na kraju sebi „Baš ti Bože hvala što ja nisam takav“
Preporuke:
5
17
31 ponedeljak, 14 jul 2014 12:27
Bojan Todorović
Inače – po pitanju Koštunice i njegove uloge uopšta nisi u pravu, a ni fer.
Da nije bilo Koštunice, njegove kolebljivosti, povodljivosti, inertnosti, kukavičluka i pokvarenjaštva sve bi bilo znatno drugačije.
Ne bi Miloševićev zločinački aparat imao vremena da posakriva i uništi sve tragove zlodela, da sakrije i iznese novac i dokumenta, da pronađe saradnike i modus da se konsoliduje, preživi i oporavi.
Zahvaljujući Koštunici razvodnjeno je i bagatelisano devedeset posto elana, nade vere i očekivanja od 5. oktobra i od svega što je trebalo da se uradi nije urađano skoro ništa.
Zato treba da mu budeš večito zahvalan kao i mnogi koji bi taj i naredne dane dočekali na nekom drugom mestu i u nekom drugačijem stanju.
Ne bi sada ni bilo takvih kao ti da veličaju zločine, zločince i ubice, da bestidno i otvoreno lažu i pokušavaju da operu njihove krvave ruke.
Zato savetujem da malo manje pljuješ po njemu.
Možda mu i ti lično duguješ mnogo toga...
Budi malo fer...
Preporuke:
5
16
32 ponedeljak, 14 jul 2014 16:20
Mario Kalik
Hvala komentatoru Bojanu Todoroviću što je načinom odbrane autorke potvrdio moju ocenu da se ova, kao i on, nalazi duboko zaglibljena u taboru "Druge", tačnije reći, "Anti-Srbije".

Bolju podršku, da sam tražio, nisam mogao dobiti!
Preporuke:
17
9
33 ponedeljak, 14 jul 2014 17:25
Mirko
Srbi ko Srbi. Uvijek biraju konvertite, nesrbe i sumnjive tipove da ih vode. Slobo Crnogorac, Tito Hrvat, Šešelj Hrvat, Šimatović Hrvat, Kusta konvertit.

Kada će početi da biraju, da se dive i da vjeruju Srbima. Ja kao Hrvat osobno nikad ne bi vjerovao ne-hrvatima da rade za dobro Hrvatske. Vi ste posebna sorta šta jest jest.
Preporuke:
4
14
34 utorak, 15 jul 2014 00:29
Ernan Kortes
Filozof Kalik, osim pljuvanja po boljima od sebe, drugo ništa i ne zna. Ali, šta da se radi, vlast je vlast i ne treba čačkati mečku. Sačekaš lepo da Amerikanci napadnu Vučića, kao što su napali Koštunicu, pa onda sedneš i kao Todo Kurtović napišeš sabrana dela kritike Vučića. Jasno?Inače, Kalkovi problemi sa pravopisom mogu da se reše, uz napor, naravno, ali to da ne razume ono što čita, to je već teža stvar. Rekao bih čak nemoguća. Jer, gde Ernan Kortes u svom postu od njega traži polemiku? Pozdrav redakciji NSPM, i naravno, pukovniku Jevtoviću.P.S. Na policijski zahtev Kalika da kažem ko sam pa da on vidi šta o meni može da kaže, javljam Vam da nisam studirao na Megatrendu, i nisam bio član SPS, ne daj Bože!
Preporuke:
8
8
35 utorak, 15 jul 2014 00:33
Zona
Bojane Todoroviću,
Mislila sam da više ne komentarišem samo da pratim kometare, ali toliko antisrpske histerije u nečijem pisaniju nisam odavno vidjela. One koji su za Vas krvoloci za narod prijeko su vođe i spasioci koji su uspjeli da homogenizuju i mobilišu narod protiv ponovljenog genocida koji im se pripremao. A ne pomenu krvoloke iz Lore, Medadžkog DŽepa,Gospića, Vukovorske bolnice, Dretelja, Kazana (Sarajevo), Bratunca, Skelana, Goražda, Odžaka,da ne pominjem žutu kuću, itd.Tu nisu stradali ljudi, to su "Srbi". Zamisli da se ne dosjetismo da ne izabrasmo vođe i ne uzesmo puške koliko bi još stratišta bilo. Međutim na ovim prostorima je tiha okupacija pa se ne govori o zločinima nad srpskim narodom, već ga satanizuju bez prava da se brani. Što se tiče Haga pa i Hitler je imao svoje logore u koje je slao cvijet inteligencije pa kad je kapitulirao, koji su preživjeli su oslobođeni.
Do viđenja u slobodi.
Preporuke:
14
2
36 utorak, 15 jul 2014 03:42
@Bojan Todorovic
Pitam se kako je moguće da jedan narod ima toliko praznoglavih zatucanih likova poput ovog Bojana Todorovića? Poslije svega kroz šta smo prošli sad moramo da slušamo i vas kako nam skrnavite i ponovo ubijate naše najmilije. Stidi se bezosjećajni.
Preporuke:
9
7
37 utorak, 15 jul 2014 11:25
Bojan Todorović
Eto, nismo ni ušli u raspravu a Mario potegnu univerzalni alibi i pokrivalicu za bežanje iz diskusije.
Slavodobitno objavi da smo mi „Druga Srbija“ i pobeže!
Srećan put Mario.
Tako je i tvoj vođa zapodevao kavgu a onda bežao i ostavljao lakoverne na cedilu.
Ako ta vaša (dis)kvalifikacija znači stepen protivljenja diktatorskom režimu i zlu koje je naneo svima nama onda nisam „Druga“ nego „Dvestotinedruga“ Srbija.
Time se ponosim izuzetno i ne propuštam priliku da to naglasim.
U trenucima kada je režim izgubivši orijentire i razum krenuo da srlja u zločin i pogibelj bilo je nas ( ne malo ) kojima je bilo jasno šta će se desiti i kako će se neminovno završiti njihov pohod protiv stvarnosti, istorijskih tokova, zdravog razuma, čovečnosti i čovečanstva. Na to smo upozoravali, javno iznosili, protestovali i pokušavali da sprečimo ili makar umanjimo štetu koja je bila neminovna i očigledna. U režimu poslednjeg komunističkog diktatora u Evropi to je bili teško i slabog učinka.
Preporuke:
3
6
38 utorak, 15 jul 2014 11:27
Bojan Todorović
Podjarivan i ohrabren indukovanom mržnjom i strahom bezumnih i bezubih, đipajućih obožavalaca užagrenih očiju, mozgova prepariranih ratnohuškačkom propagandom, Milošević je sa prezirom, nipodaštavanjem i podsmehom gledao na to.
Naravno, urođene mržnje prema neistomišljenicima i pametnijima kod provincijskog alavog psihopate nije nedostajalo, pa su represalije bile prilično žestoke i perfidne.

Inače u „taboru“ u koji bi nas ti rado svrstao kako bi stvorio iluziju ravnoteže ili čak većine na strani zločinaca bilo je malo više učesnika.
Činjenica ( za tebe tužna ) je da je protiv Miloševićeve zločinačke klike i politike bila bar polovina Srbije ( urbana, pismena, trezna, bez tragova demencije, elementarnih higijenskih navika - verovatno ta „Druga“ ) svi „narodi i narodnosti“ iz SFRJ i čitav svet uključujući „braću“ Ruse i „nesvrstane prijatelje“.
U vašem taboru pravednika i patriJota osim bezube, ruralne, štrokave i sluđene amorfne mase sa Ušća nije bilo nikoga.
Preporuke:
2
6
39 utorak, 15 jul 2014 11:31
Bojan Todorović
Pardon!
Bio je robijaški krem sa plejadom najodvratnijih ubica, pljačkaša, silovatelja i ostalog taloga u svojoj patriJotskoj svetoj misiji.
Zato smo i došli dotle da ceo svet, što navijajući i seireći, što skrštenih ruku i gledajućo na stranu – mirno stoji i gleda kako nas združena alijansa surovo mlati do kapitulacije.
Koliko god se ti trudio da daš neki drugi ton – to je ličilo na svirepo batinanje besnog psa krvave njuške koga su šinteri privezali za drvo i debelom motkom ga odučavaju od klanja pilića po dvorištu.
Ima li išta sramnije i više ponižavajuće od toga?
Kad ti vekovni i tradicionalni prijatelji i braća svojim ćutanjem i aminovanjem jasno stave do znanja da si zaslužio da ti se motkom polome sva rebra i zubi iz zapenušanih usta?
Za mene nema.
Danas je situacija po pitanju „tabora“ u kome smo „duboko zaglibljeni“ daleko, daleko lošija.
Po tebe i ostale obožavaoce ratnih zločinaca.
Danas vaš „tabor“ ne postoji.
Bar zvanično i na svetlosti dana.
Preporuke:
2
7
40 utorak, 15 jul 2014 12:29
Milan
Ernan Kortes:

Filozof Kalik, osim pljuvanja po boljima od sebe, drugo ništa i ne zna


A taj bolji ste kao vi? Haha

javljam Vam da nisam studirao na Megatrendu


Grozite se Megatrenda, a upravo Megatrend je završila M. Ristić koja afirmativno piše o čoveku, kako kažete, sa "moralnim i etičkim vrednostima". Kako to objasniti?!
Preporuke:
5
14
41 utorak, 15 jul 2014 12:53
!!!
istine radi,autorku poznajem sa Fak.političkih nauka,gde je magistrirala.
Preporuke:
11
2
42 utorak, 15 jul 2014 13:48
dragana
I ja je znam sa FPN
Preporuke:
11
2
43 utorak, 15 jul 2014 14:27
NSPM Web
Molimo cenjene komentatore da se drže komentarisanja teksta, jer je više nego i očigledno da su se od istog i previše udaljili.

Razume se, komentare koji nemaju veze sa tekstom, nećemo više objavljivati.
Preporuke:
4
8
44 utorak, 15 jul 2014 16:19
Mario Kalik
@ Bojan Todorović

Jeste, "pobegao" sam iz "diskusije" sa Vama jer je ona sa osobom toliko ogrezlom u identifikaciju sa agresorom i autošovinizam, savršeno nemoguća. A nemam volju da, kao Vi, "diskusiju" poistovetim sa pražnjenjem pljuvačnih žlezda...

Nego, umesto toga, jedan dobronameran savet. Budući da ste, čini mi se, stariji čovek, ne smete se toliko žestiti, nije dobro za srce i mozak, pogotovo u ove teške letnje dane. Nemojte da Vas posle nosim na duši!
Preporuke:
5
10
45 utorak, 15 jul 2014 19:07
Tatijana
Nemam više reči za sve srpske paradokse. Ali kako g. Kusturica može da bude antiglobalista i monarhista istovremeno?
Preporuke:
6
6
46 petak, 18 jul 2014 09:52
@Tatijana
kako g. Kusturica može... istovremeno?"

Očigledno da može. Takav je, od takvih postao. Kako se proteus uliva u sve kalupe, kaže antički mit. Još neko vreme. A posle - posle ga više niko neće ni pominjati. Kao ni Pavića, na primer. Neće imati za šta.
Preporuke:
4
4
47 subota, 19 jul 2014 00:50
Ernan Kortes
Svaka čast, objavite da nema više komentara koji se ne drže teme teksta, a onda odmah sledi komentar filozofa, kardiologa i neurologa Kalika, koji savetuje drugog čitaoca, objašnjavajući mu usput da je stariji čovek itd.Što lepo ne kažete nema komantara osim Kalika i Jevtovića, i mirna Bačka.
Preporuke:
12
1
48 subota, 19 jul 2014 11:45
Bojan Todorović
Aj'te molim Vas g. Kalik!
Pa da imate iole duše i ljudskosti Vi biste se stideli ubica i zločinaca.

Milošević je direktno izazvao krvave sukobe koji su zemlju gurnuli u građanski rat sa hiljadama ubijenih i stotinama hiljada raseljenih.
Organizovao horde batinaša koje su nezadovoljne građane zlostavljali i premlaćivali u cilju zastrašivanja.
Planski ( brojne sudske presude ) je vršio ubistva političkih protivnika.
Direktno i lično planirao i komandovao ratnim dejstvima uz nebrojene ratne zločine koje je podstrekivao slanjem najtežih kriminalaca i njihovim glorifikovanjem.
Karadžić je optužen za najteže ratne zločine a Mladić je prevazišao sve njih sistematskim ubijanjem petnaestogodišnjaka čime može da se meri samo sa krvolocima iz Jasenovca.

I Vi se „brinete“ za moje zdravlje?!
Nemojte me zasmejavati. Jasno je da Vi želite meni isto što i Vaš obožavani Milošević – sve najgore.
Da se razumemo – tu se ne razlikujemo.
I ja Vama želim isto.
Ali ja to činim s razlogom.
Preporuke:
1
1
49 četvrtak, 24 jul 2014 01:02
Tatjana Cvetković
Narodi i etničke grupe kojima je cilj bio stvaranje sopstvenih država izazvali su rat u Jugoslaviji. Naoružavani su i pripremani u Evropi i Amarici.
To svakako nisu bili Srbi jer su oni rat dočekali nepremni i bez jasnog cilja.
Radovan Karadžić je jedan vizionar i hrabar čovek. On je imao viziju jedne Srpske republike u okviru BIH, pa je sasvim jasno da je njegova rekcija na neustavni referendum o odvajanju BIH iz Jugoslavije, bila veoma ispravna. On je tvorac jednog novog puta kojim će se kretati Srbi iz Bosne i Hercegovine.
Istina je da su mnoge majke zaplakale jer je na čelu vojske Republike Srpske bio Ratko Mladić, ali su mnoge majke i bile srećne što je srpska vojska izvojevala mir i formirala teritoriju slobode.
Tako je to u ratu.
Što se tiče Miloševića, on je ćinio sve da se rat što pre zaustavi i to je često bilo na štetu srpskog naroda, jer je on bio jedan humanista.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner