петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Утисака пуна глава или како Путином хоће да перу "геј-параду“

Kоментари (72) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 03 октобар 2014 13:52
Београђанин
Ђорђе, ово је један од ваших најбољих, најбриткијих и најдуховитијих коментара које сам читао, честитам вам. Жао ми је само то што је стварност, коју толико духовито описујете, толико црна.
Препоруке:
184
15
2 петак, 03 октобар 2014 14:00
Горан Јевтовић
али сматрам да је војна парада ван пригодног датума неукусна, чисто маркетиншка и контрапродуктивна глупост и покушај инструментализације велике наклоности коју Русија и Путин лично имају у српском јавном мњењу зарад јефтиног режимског пи-ара.
И не само да је тзв. парада примитиван маркетиншки трик, већ је као таква противзаконита.
Некада је постојало "Стројево правило" (усоталом, као и у свим земљама света) којим је било регулисано до детаља: када, којим поводом (то је био искључиво Дан победе), којим снагама и ресурсима, каквим ешелонским поретком, где (плато испред скупштине) се изводи војна парада.

Сада, тачније од 2007.године, од када смо усвојили и увели НАТО стандарде у тзв. војсци Србије и срозали је на бедну испоставу алијансе у овом делу света, тако нешто није предвиђено ни Законом о одбрани, ни Законом о војсци, а поготову не Правилом службе и Стројевим правилом.
И шта ако се нешто непредвиђено деси?

Све остало је речено у тексту.
Препоруке:
180
13
3 петак, 03 октобар 2014 14:17
s.p.Lajković
Jel to Goran Jeftovič aludira na Egipat i Asada? Ne daj Bože aili u pravu je. Jedino što vadi situaciju je činjenica da stvarno ne znam šta će TO da paradira ulicama BG? Hoće li po hitnom, postupku sa vojnog otpada da pozajmljuju naoružanje i limene čamce, Tamiće i Pincgauere, Tenkova i onako nema a kod Kineza da se hitno na angroo kupe plastične kopije ličnpog naoružanja ?
Jedino za vojnike nema problema. Oni su već imali generalnu probu prošle nedelje u centru Beograda i pokazali su da znaju kako treba da izgleda parada.
A što se tiče Olje, sve je istina ali ona nije zabranjena - već prebačena na info kanal na kome ona ne želi da nastupa. Sve ostalo mi se čini preteranim. A šta ste mogli da očekujete od grčkog vlasnika ? Da napravi zabavni kanal sa Utiskom nedelje? Ne kapiraju oni srpski sistem zabave. Njima politika nije zabava a žele da kao svi vlasnici u okviru jedne tv naprave što više kanala. Ostalo je samo Oljin "trip" da je institucija i Bogzna kako bitna u Srbiji.
Препоруке:
58
65
4 петак, 03 октобар 2014 14:24
zarobljena princeza
Jedna Parada za Zapad jedna Parada za Istok.Šta će dobiti Srbi i ima li ih uopšte.Onih mislim iz Šumadije,od Gruže,Kruševca odakle mi je seme po ocu i majci.Čovek u ličnom životu teži ka slobodi i samostalnosti,imamo mi kao narod svoje veličine i ljude van vremena,ne treba nama ni jedna Parada nama treba da se setimo ko smo? i to šte pre.Našoj deci ništa ne znači ono što nama znači,za njih nema nikakav značaj ni jedno prezime koje je haralo poslednjih pedeset godina.Došla je smena vremena,nastaje Novo doba,to su deca rođena od 90-tih.Treba li neko da nas obavesti ili ćemo nekako spoznati i sami ne znam,ali znam da ovo dno nakon svih dna poslednjih sto godina posebno ima logike i ima smisla i što pre nas bude ne bilo za našu decu će biti bolje.Samo za njih nije kasno,samo oni nisu truli.Dajte ljudi da se pokrenemo da deci pomognemo ne samo tipkanjem nego otporom u načinu života.Dajete da se nađemo a da se ne dogovorimo.
Препоруке:
88
5
5 петак, 03 октобар 2014 14:25
Зоран Ђорђевић
Дакле, да не буде неспоразума (мада не сумњам да ће по команди гракнути наручене режимске квази-патриоте), Путинов долазак подржавам оберучке, али сматрам да је војна парада ван пригодног датума неукусна, чисто маркетиншка и контрапродуктивна глупост и покушај инструментализације велике наклоности коју Русија и Путин лично имају у српском јавном мњењу зарад јефтиног режимског пи-ара.

Можда Путин, у свој овој гужви, нема други слободан термин.
Препоруке:
77
1
6 петак, 03 октобар 2014 14:26
поп и берберин
Утисак недеље је ефемерна и интригантска емисија, којој су цену "набили" "интелектуалци" и "проевропски политичари"(пајташи и истомишљеници Бебе Поповића!!!) деведесетих,a Бећковићева је особа без става и без суштинске храбрости и поштења. Вучић, иако није нарочито интелигентан, јесте лукав и вешт (лукавство је интелигенција глупих- Иго), то веома добро зна, и такође, веома добро зна, да је он (дакле Вучић) оличење свих тенденција за које се залагали и залажу "интлелктуалци" и "проевропски политичари", те да је тренутак да се ослободи непријатности зване Утисак недеље.
Што се Путина и војне параде тиче, хајде прво да видимо шта ће се догодити 16. октобра.

Текст иначе одличан, као што смо и навикли.
Препоруке:
120
10
7 петак, 03 октобар 2014 14:27
све је јасно
Да ли се неки праве наивни са причом о "Инфо каналу", одлуци грчког власника итд. Ма, људи, не замајавајте се. Жена га је направила смешним, то јест, показала какав је стварно, и свети јој се директно и лично. Дозволио му је да има, то јест, да легализује две телевизије у власништву и ово је реванш за то.
Препоруке:
105
8
8 петак, 03 октобар 2014 14:32
pitanje
Da li je tacno da ce u paradi ucestvovati i vojnici Rusije, kao saoslobodioci, ne samo Bgda, nego Srbije? Nisu se crvenoarmejci padobranima spustili u bgd, vec su prethodno prokrcili put kroz Srbiju.
Препоруке:
80
3
9 петак, 03 октобар 2014 14:46
Србин из Баната
Већ сам самом себи досадан, али морам поновити по хиљадити пут:На челу Србије налази се човек који је толико променио кожа, толико лажи изрекао и заклетви (у цркви датих, сетите се) изневерио. Да би то све спрао оном љигавом америчком фразом:"Нисам баш поносан на неке ствари из своје прошлости." Људи, дубоко сам уверен да је реч о тешком егома.... Подвлачим да ни у лудилу не желим да вређам човека. Просто сматрам да господин Александар Вучић није ... подобан да води ову земљу. Не може се толико насиље вршити над сопственом личношћу.... Па макар и мотиви били најисправнији. У шта сумњам.
Препоруке:
158
6
10 петак, 03 октобар 2014 14:51
Starac MIlija
Nije jasno zašto toliko uzbuđenja oko jedne emisije na B92. Da li je ta emisija - koja se emituje godinama - nešto pozitivno pokrenula u našem društvu? Da nije razrešila neke velike tajne, prosvetlila gledaoce do te mere da nešto bolje sagledaju politički život u Srbiji? Ništa od toga.
Voditeljka je uglavnom bila dosadna, bez jasnog stava, činilo se često da pokušava da bude, ili ne bude, nit riba-nit devojka. Cinična i lažno prijatna nije ostavljala neki sjajan utisak. Ko je zapamtio voditelje tipa jednog Dragana Babića, može da odahne sada kad je Utisak skinut sa programa.
Trebalo je to odavno da učine.
Препоруке:
74
38
11 петак, 03 октобар 2014 14:53
зло
Овај ће на крају све да упропасти и уништи. Злоупотребљава и поиграва се чак и са русофилијом која је опстала и под досом и жутима, а укида једину емисију у којој се могла чути бар понека критичка реч против њега.
Препоруке:
84
9
12 петак, 03 октобар 2014 14:57
за "старца Милију" и остале прикривене вучиће у јагњећој кожи
Зато су све актуелне расправе о Бећковићкином „лику и делу“ беспредметне и углавном служе само отужном прорежимском спиновању и тражењу колико-толико уверљивог алибија за владарску бахатост и освету због тога што се у оном чувеном интервјуу са Вучићем дрзнула да са њим разговара као са људским бићем, а не божанством. И зато је судбина "Утиска", поред осталог, и својеврсна показна вежба сваком новинару и медијском посленику шта га чега ако се усуди да се на неприличан начин обрати „његовом Височанству“.
Препоруке:
100
15
13 петак, 03 октобар 2014 15:01
Рђосав
Јер војна парада се обично везује и организује за неки национални празник, Дан победе, Дан ослобођења, Дан државности... А, ако се не варам, ниједан од тих празника не пада 16. октобра.
- пада, како не пада? Ослобођење Смедерева, хехе...

- бе-све шале, Путин свраћа у Београд 16. 10., вероватно на пропутовању за Италију (ваљда има нешто заказано 17-тог у Милану?) па је то одредило датум параде. Оправдано, по мени - важније је присуство Путина него пуко поклапање датума.
Препоруке:
71
15
14 петак, 03 октобар 2014 15:05
Форевер Јанг
Путин је првобитно требало да дође у Београд након састанака у Италији, 19. октобра, дакле уочи 70 годишњице ослобођења Београда. С обзиром да 19. пада у недељу, цела Србија би се сјатила у Београд да дочека Путина, а то би била велика опасност за дечка. Зато је Путин замољен да дође 16, како би мање људи било у Београду. Штавише, главни садржаји су планирани да се одрже у Новом Београду, а не у центру града. Парада која ће се одржати биће тек ... перформанс. Најављује се дефиле и других земаља савезница. Мисли се вероватно на САД и Енглеску, које су само 3-4 месеца пре ослобођења сурово бомбардовале Београд, Лесковац, Крагујевац, Подгорицу... Ако буде тако, требало би позвати и Немачку, јер ја не видим разлику између САД и Немачке. У сваком случају изванредан текст господина Вукадиновића, чији НСПМ већ месецима одолеава притисцима власти, и њених "хакера".
Препоруке:
147
6
15 петак, 03 октобар 2014 15:10
Дринко Кончаревић
Двехилјадечетрнајста година биће обележена као година парада. Парадира се са лажима тј. обећањима, са ЛГБТ популацијом, (као да других популација нема) а војна му дође нешто као шлаг на жито. А шта је испод жита? То ће мо видети наредних година.
Препоруке:
68
2
16 петак, 03 октобар 2014 15:13
да ми имамо војску
Да ми имамо војску као што немамо, онда би се можда и могло разговарати и о паради и датуму. Овако, само јад и чемер и режимски е-пе-пе, као што је Ђорђе и рекао.
Препоруке:
83
2
17 петак, 03 октобар 2014 15:32
Jasna
Pa bolje na paradu ,nego na fudbalsku utakmicu!
Препоруке:
19
74
18 петак, 03 октобар 2014 15:58
SRBOLJUB
Postovani brate Djodje i ostala braco i sestre sa sajta NSPM mogu vam reci da se dobro secam politickog rada Aleksandra Vucic kao clana RADIKIALA u vreme vladavine Milosevic=Seselj,kao i docnije , a kako vidim i danas.On je za mene kao ljudsko-politicka figura nazalost po nas jedno novo otelotvorenje vladavine nesretnoga kralja Aleksandra Obrenovica gotovo u svim aspektima njegove vladavine.Pored njega eto i njegov mladji brat se ponaeo sa nesretnim dzandarima[koji ka ljudi sigurno nisu bili srecni da obezbedjuju gomilu izopacenih] kao sto se brat kraljice Drage ponasao prema Srpskimj oficirima.Malo dublje pogledajte u lik doticnoga AV i videcete u njemu :BES,OSIONOST,AROGANCIJU,NADMENOST,IZVESTACENO OSECAJ SAZALJENJA PREMA ZATRPANIM U SNEGU I POPLAVLJENIMA ITD. Neka bi milostivi GOSPOD NAS ISUS HRISTOS umudrio narod nas da otvori oci da ko i kako nam vlada,kuda nas vodi,da osvescsni i ujedinjeni zatrazimo nove izbore gde bi ako BOG da neki novi ljudi iskreni SRPSKI PUTIN[PREPOROD]
Препоруке:
78
4
19 петак, 03 октобар 2014 16:09
јасно као дан
Тако ће једни добити своју „геј-параду“, а други „свог Путина“, а Вођа оно до чега му је једино стало – свој рејтинг. Дакле, да не буде неспоразума (мада не сумњам да ће по команди гракнути наручене режимске квази-патриоте), Путинов долазак подржавам оберучке, али сматрам да је војна парада ван пригодног датума неукусна, чисто маркетиншка и контрапродуктивна глупост и покушај инструментализације велике наклоности коју Русија и Путин лично имају у српском јавном мњењу зарад јефтиног режимског пи-ара.

Чита их Ђорђе као књигу.
Препоруке:
96
5
20 петак, 03 октобар 2014 16:14
Beatović Nebojša
Parada na 16.10.2014.nosi još jednu poruku,pored ovih koje je g.Vukadinović naveo.Ta prouka je upućena današnjim bjelosvjetskim fašistima,a ona glasi
da se Vučić i njegova Srbija stavljaju na njihovu stranu.
Ili što bi rekli:
"I vuk sit i ovce na broju,da se Vlasi ne dosjete."

p.s.
Oprostite mi na paranoji.
Препоруке:
54
2
21 петак, 03 октобар 2014 16:14
pošteno
Sve pohvale za tekst.Hvala što javno kažete ono što većina misli. Dobro ste čuli- većina.Ali s jedne strane plaše se da kažu, a sa druge pola toga i ne znaju niti znaju kako da tekstom uobliče. Utisak nedelje je godinama NAJJAČA politička emisija, i ranije je smetala nekim drugim "momcima", pa je nisu dirali. Ovaj "dečko" baš ima petlju. A Parada u Putinovu čast, ja bih je tako nazvala i treba da se održi, samo da narod bude pametan i da dođe sa transparentima podrške Rusiji i Putinu i da Zapad konačno vidi da nas boli đon za njih.
Препоруке:
69
5
22 петак, 03 октобар 2014 16:17
чисто онако
Чињеница је да ће власт посету Путина покушати да искористи као доказ да су, ето они, патриоте. Али, на народу је да то спречи. Довољно ће бити да окупационог намесника окупљени људи извижде кад се појави, а да онда овацијама дочекају Путина ...
Препоруке:
111
4
23 петак, 03 октобар 2014 17:12
Гале
Једном приликом пред гостовање Млађана Динкића у "Утиску", од стране активиста за заштиту Старе планине било је послано безброј питања о нелегалној изградњи скијалишта. Међутим, Оља Бећковић ниједним питањем није дотакла ту тему. Толико о тој емисији.
Препоруке:
98
4
24 петак, 03 октобар 2014 18:16
Neka bude što biti ne može
E kada bi se i Olja i mnogi drugi ojađeni EU-NATO prevarom,zagledali kroz Putinove plave oči,videli bi jedan novi,neistraženi slobodni svet naše Matuške. Rusija je za Srbe Amerika-obećana zemlja! Isto što i Amerika za Britaniju. A kada bi pridobili takve kao Olja, za našu stvar,gdr bi nama bio kraj? Oljin kvalitet je što ona u EU nije verovala iz materijalnih razloga. A upravo to i razotkriva zabludu te vere...
Препоруке:
26
15
25 петак, 03 октобар 2014 18:27
Јела Јовановић, историчар уметности
Путин да пази да не прође на паради као Садат
Препоруке:
44
7
26 петак, 03 октобар 2014 18:43
Vladimir Đilas
Utisak nedelje je saučesnik ovog političkog sistema. Dobila je kraj kakav i zaslužuje - neslavan.
Препоруке:
96
8
27 петак, 03 октобар 2014 19:23
Никола
Текст је без грешке.
Прави утисци !!
Препоруке:
34
9
28 петак, 03 октобар 2014 19:23
Coa
Sve i da je tacno da je u pitanju marketinski spin, a ne jasna poruka Rusije da ne odustaje od Balkana, zar se ne zapitate zasto Putin pristaje da dize Vucicu rejting? Krace receno, kada Putin dolazi, Putin odredjuje format posete i to je jednostavno tako u odnosima velikih i malih.
Препоруке:
36
3
29 петак, 03 октобар 2014 20:01
Peter RV
Ne razumijem ovo insistiranje da je vojna parada neukusni nacin docetka za Putina. Trebali ovo Djordjevo, da razumijemo da je 'neukusno' prisustvovat na njoj?
Kad je vojna parada vec tu, zasto da je ne izkoristimo i izadjemo masovno na njoj sa jasnom porukom da podrzavamo Putina, a ne nase satrape- sa jasnim i vidljivim sloganima u tom smislu.
Ovdje je potrebna organizacija ove manifestacije i ne ostaje ostaje mnogo vremena za to.
Momenat za poziv patriota je sad -ovoga momenta!
Препоруке:
66
8
30 петак, 03 октобар 2014 20:35
Трећепозивац
@Peter RV
"Са њом" или "на њој" ... (најбоље би било - "у њој"), дођи, човече, буди у публици и улепшај ту спрдачину и циркусијаду од "ВОЈНЕ" параде па после причај својим унуцима да те је сам Вучић приметио и погледао! И да су ти од среће колена задрхтала, и да си хтео да паднеш, и да ...
Препоруке:
18
49
31 петак, 03 октобар 2014 20:43
Владимир НС
Тако ће једни добити своју „геј-параду“, а други „свог Путина“, а Вођа оно до чега му је једино стало – свој рејтинг.

Слажем се са г-ном Вукадиновићем осим у горе наведеном.
Вођи је ипак највише стало до "геј-параде".
Препоруке:
44
4
32 петак, 03 октобар 2014 21:26
bog dano vic
mogu li i ja da ucestvujem rodjen sam 20 10 og vozim crvenu ladu samaru SDELANO V SSSR ne salim se stvarno...
Препоруке:
33
1
33 петак, 03 октобар 2014 21:32
Јован Т.
Не видим зашто би војна парада била "котрапродуктивна глупост". Контрапродуктивна, јер нам наноси штету на нашем "европском путу"? Па нека је. А што се тиче Оље Бећковић... пратио сам ту њену емисију веома редовно још у периоду 2000-2003. Још тада она није звала уопште представнике опозиције, него само представнике власти и њој блиске аналитичаре, "експерте" и сл. После 2003. се ситуација незнатно променила, али су и даље нпр. чланови и симпатизери минорног ЛДП-а били бар пет пута више заступљени од представника двомилионског радикалског бирачког тела. После 2008. и прелета Томе и Вучића је постало свеједно да ли ће долазити "жути" или "напредни",јер су то две стране исте медаље. Већинска, патриотска Србија у тој емисији никад није "постојала", тако да ми није жао нестанка њене емисије.
Препоруке:
80
7
34 петак, 03 октобар 2014 21:44
Бојан, Приштина
Утисака пуна глава- могу да буду опасни ...
Препоруке:
32
2
35 петак, 03 октобар 2014 21:52
александар
Ретко се не слажем са Вукадиновићем. Ово је та прилика.
Један сам од ретких који не мисле да је тзв. "Утисак недеље" укинут Господаревом одлуком.
Па зар Господар и "ауторка" не деле исте "еуропске снове" и вредности, међу којима је и "демократски принцип" да се на једног крајње умереног Србина у госте позову најмање три напаљена "Еуропљанина". Лепо Вукадиновић каже да се понекад осећао као "прасе у Техерану".
Готово сам сигуран да та иритантна емисија већ дуго времена нема неки рејтинг, и да је пасионирано гледају само верни "првоборци" чувених "деведесетих" из "круга двојке", који се и дан данас сећају "херојских дана" када су се борили против "диктатора Слобе".
Што се мене тиче, ако су је укинули.
О Господару мислим све најгоре, али заиста не верујем да је тако неинтелигентан да би се уплашио Бећковићеве и њеног наводног "утицаја".
Далеко им лепа кућа, и њему и њој.
Што би се рекло, мала свађа међу "Еуропљанима", која нас националиста уопште не би требало да се тиче.
Препоруке:
76
10
36 петак, 03 октобар 2014 22:08
телетабис
Ја стварно не знам зашто Путин губи време и долази у Србију? Ево на више сајтова сам то написао и никако да ми неко да неко ваљано објашњење.

Разумем његов пијетет према жртвама које је дала Русија у Другом рату, према страдалим војницима за ослобођење Београда. Данас Запад покушава све то да омаловажи и покаже у свом изопаченом светлу. И посета Путина ће натерати ове наше политичке пајаце да мало среде гробља руских бораца која су већ много година запуштена.

Шта је Београд урадио за све те жртве? Многоооо лоших ствари, избрисао је свако име руских бораца, војсковођа, запустио њихове гробове,... Ето тако су се Београд и Србија одужили тим храбрим људима који су дошли да нам помогну.

Али ми Шумадинци не наседамо на те параде, посебно под заставом дугиних боја а још је смешнија наша војна парада, јер се још увек добро сећам оне из Москве за 9. мај.

А "Вођа" је испод нивоа вође од Домановића.
Препоруке:
58
8
37 петак, 03 октобар 2014 22:32
НЕМАЊА ВИДИЋ
Чини ми се да ипак треба ићи на параду српске војске.Да бисмо показали приврженост браћи Русима.
Препоруке:
65
3
38 петак, 03 октобар 2014 23:48
Обсервантес
Прво, неразумем ово солидарисање с „утиском недеље“ и ламентирање? Форма новинарског синдикалног солидарисања и ништа више јер „Утисак“ је ништа, и по форми и по садржају у коме се једна нарцисоидна псеудоновинарка (фаворизована на очево име и добро обавештена својим везама и позицијама досовске провенијенције) хистерично иживљава над гостима и гледаоцима. Изненађен сам реаговањем г. Вукадиновића? Друго, велика је част Србији посета господина Путина. Ако неко мисли да је Путин играчка која трза на саморекламирање овдашњих политичира врло је наиван и опет је и то неочекивано за мене, такво размишљање...
Препоруке:
35
5
39 петак, 03 октобар 2014 23:50
Обсервантес
... Путином се неманипулише. Обрнуто је, није он ситна параполитичка душа из ове баре на какву Срби стереотипно гледају имајући у виду овдашње примере. Малициозно је инсистирати на датуму (16. октобар?) као аргументу за и против нечега. Датум је овде форма. Битан је догађај. Корист од овог догађаја никако неће ићи у прилог овдашњој истуреној политичкој елити. То је проста фикција проистекла опозиционом некритичном инерцијом. Пре ће бити да је у Европи, једини братски српски народ, уприличио част В.В. Путину, председнику братског народа, тј, сестринске Русије!
Препоруке:
31
4
40 субота, 04 октобар 2014 00:20
Нимрод
Овај текст Ђорђа Вукадиновића је сјајна анализа на коју смо навикли.
Препоруке:
11
3
41 субота, 04 октобар 2014 00:34
Чедомир - Сића
Погледајте само како се рукује са Великим Владимиром. Па основе културе која се уче у основној школи, мораш да погледаш човека у очи када се са њим рукујеш. Путин је то учинио, а овај наш император гледи у камере, као да је Анђелина Ђоли.
Препоруке:
58
1
42 субота, 04 октобар 2014 00:42
nn
Izuzetno. Potpuno se slazem. U jednom tekstu na jednostavan nacin objasnjene dve znacajne teme opasnost cenzure, ma kakav da je bio Utisak nedelje nije ukinut zbog toga sto je los vec sto je potegao neka nezgodna pitanja, i zloupotreba Putinove posete.
Препоруке:
20
6
43 субота, 04 октобар 2014 01:11
хм
Ђорђе је лепо рекао да је Путин више него добродошао, а да парада треба само овим нашима да би се са њим сликали и спрали горак укус због педер-бала и срамоте на улицама Београда. А што се тиче Оље, јесте нервирала нас је и саучествовала у овоме, али је показала да има м... много већа од разних вајних квазипатриота попут Вучка Информера који хвале и врзмају се око господаревих м...
Препоруке:
20
6
44 субота, 04 октобар 2014 01:34
Обсервантес
Једноставно, изненађен сам погледом г. Вукадиновића. Ово је поглед „одоздо“? За ове теме, утиске (1, 2) тако нешто је за, ипак, поглед „одозго“.
Препоруке:
11
3
45 субота, 04 октобар 2014 03:03
Ali ipak :)))
Osim da potpisem Djordjev tekst i kazem Svaka Cast, ne bi trebao da bilo sta kazem.

Ustvari Djordje je kazao jos nesto (sto ja pisem u komentarima) ako uspemo da procitamo nesto izmedju redova u ovom tekstu.

Ostalo je Pukovnik Jeftovic odlicno razglobio i objasnio

Iznenadilo je i to sto se velika vecina komentatora oglasila slicnim misljenjem, znaci ima mnogo ljudi koji razmisljaju svojom glavom

U celini VVP pravi nepotreban marketing vUCKu i Kvislinzima na vlasti u Srbiji, koji su svi odreda dokazani Agenti zapada i ubedjeni anti-rusi. kad to shvatimo samo ce nam se kazati...
U sadasnjoj situaciji ova poseta VVP ne treba, pogotovo sto postoji opasnost od neke hmmm da kazem ,,dogodovstine,, (koja moze i glave da kosta) od strane Zapada a situacija je bas taman, dolazak u Srbiju koja nit je vamo i tamo i slicni pogodni momenti. Ne zaboravimo da je Treci Svetski u prvim fazama vec poceo..
Uostalom, Beogradska operacija nije bila nesto bitno i veliko u ruskoj ratnoj istoriji
Препоруке:
27
3
46 субота, 04 октобар 2014 04:13
Цмок Торонто
Ја сам одабрао НСПМ и веб радио Снага Народа.
Путин и Оља у овом тексту имају сличности у нашим осећањима којих више нема.
Уплашили смо се себе.
Ако је за утеху опет окршај ће се десити у Београду.
Пс.Не знам ко има копи рајц за Сеча Кнежева..А то ми нисмо.
Препоруке:
10
2
47 субота, 04 октобар 2014 08:10
Млади Џедај
Бриљантна анализа. Мени само није јасно шта је Путинов мотив да учествује у овој представи. На тај начин директно подржава човека који ради за Запад, против интереса и Србије и Русије.
Препоруке:
26
6
48 субота, 04 октобар 2014 09:07
Brane212
VIše puta sam rekao da su e-novine smeće Što se gej parade tiče, ne bih toliko krivio vlasti.Morali su da ju progutaju i to je to. E sad, ako je zbog toga morao da dođe i Putin, pa šta.Nigde ne piše, da je to nedozvoljen manevar.
Препоруке:
2
30
49 субота, 04 октобар 2014 09:38
Само нам Русије и Путина дајте!
Ма све је неважно спрам Путиновог доласка. Мене то толико весели, штавише од помисли на Путинов долазак лакше успевам да се носим и са једном недавно доживљеном личном трагедијом. Ето, толика је моћ "руског елемента" на српску душу. Док плачем за изгубљеним, ја одем на YouTube и потражим некад неку руску баладу а некад руску химну, па ми одмах буде боље. Доказ да је Русија »password« српке душе!

А војна парада је добра идеја. Чињеница је да је, допустивши педерску параду, Вучић много изгубио (сви у мојој и ужој и широј фамилији су сада огорчени на њега, а некада били његови гласачи), те се мора нечим бар мало искупити. Нечим јако великим, важним и вредним. А то су само Русија и Путин. Једва чекам!
Препоруке:
15
17
50 субота, 04 октобар 2014 10:18
Black Hand
Predlazem da se organizuje utisak, nad utiscima Utiska Nedelje, a u vezi sa skorasnjom posetom Vladimira Vladimirovica .........Ako ne - onda mora drugacije.
Препоруке:
10
0
51 субота, 04 октобар 2014 10:43
Дринко Кончаревић
После параде промениће се многе ствари. Делом, овој промени допринео је Метс Персон својом изјавом о неизвесној будућности "еу казамата" која је дата уочи "петог октобра". За онолико колико је будућност "еу казамата" неизвесна, за толико је светла и још светлија будућност Русије на свим пољима. Овај закључак изводим на основу галаме Запада и изолације Русије која је у ствари самоизолација Америке и "еу казамата". Ово су прави губитници будућности и још је време да одговоримо зашто би се прикључивали онима који ће сигурно пропасти. Сетите се, "петог октобра" обећавали су нам све, експресс. И сада шта имамо од тога? Имамо да око четвртина становника живи на"ивици сиромаштва". Динар пада, а прате га пад производње и пад прихода у буџету. На упозорење да смо гладни, одговарају нам "биће боље". Заситили смо се тог "биће боље" а црева и даље крче ко покварени радио. Зато изађимо на параду и покажимо да смо јачи од ових које је изабрала мањина бирача. Нема оправдања за неизлазак.
Препоруке:
44
1
52 субота, 04 октобар 2014 10:54
Jasna
Sto se "Utiska" tice ,bar sto se mene tice ,ne da necu da zalim nego cu da slavim!
Препоруке:
20
24
53 субота, 04 октобар 2014 11:41
раскринкала је Вучића и зато јој се свети
Јасна, немојте да ваше вучићевство скривате иза код многих читалаца присутан гнев против Оље Бећковић. Она је раскринкала надувеност вашег идола и направила га смешним као што и јесте и зато је не мрзите. Ни ја се не слажем са њеним ставовима, али је у овоме показала храброст и достојанство какво многи немају.
Препоруке:
50
7
54 субота, 04 октобар 2014 12:12
sokrat
@raskrinkala je Vučića.....

Njega je nemoguće raskrinkati, jer onaj ko je na vlast došao tako što je u Skupštinu ušao kao član nepostojeće stranke na prethodnim izborima, uz blagoslov stranke na vlasti, sam o sebi sve govori.
Препоруке:
24
1
55 субота, 04 октобар 2014 12:24
marlon
ako je oljina emisija ventil slobodne misli onda je bolje sadasnji status kvo. ko se jednom uveze u politicke cvorove bio on preduzetnik ili novinar, ruke mu nisu ciste. uvek se gleda ko ima najvise koristi od necega. kada su za vreme milosevica ubijani poznatiji jedini koji je imao stete bio je on, a znajuci koliko je bio posvecen svom poslu tesko da je tako sumanute odluke sam donosio i sebi predumilsljajno kopao grob. neki predosecaj mi govori da je vucic pusten niz vodu. zapadu trebaju poslusnici, ali ne poslusnici koji ce ispunjavati svaki zahtev bestijalno se pritom izivljavajuci na racun plebsa koga predstavljaju, vec poslusnici koji ce imati kakvo tako postovanje medju onima koje predstavljaju. vucic i kamarila takvo postovanje nemaju vec ga laznim brojkama fingiraju te su postali predmet sprdnje skoro svih pa i mnogih unutar same njegove stranke. zato se se i desavaju "afere" sa diplomama i sl. stvarima. pitanje je samo ko je novi trojanski konj zapada koga ce nam podmetnuti.
Препоруке:
39
3
56 субота, 04 октобар 2014 13:19
политички куплерај
Укратко, мислим да би генерално било боље, часније, за Србију корисније, а вероватно и руској страни драже, демонстрирати мало више партнерске искрености у решавању конкретних питања, са мање пуке параде, медијске помпе и парадирања. Али овде је све инструментализовано, приватизовано и подређено властодржачком интересу, хиру и сујети. И то је, уједно, главни закључак, најјачи утисак и заједнички именитељ из ове две, наизглед, сасвим различите приче.

Тачно тако. Верујем да и Путин зна са ким има посла, али се прави да им верује. Ја сам чуо да Руси најпре нису били за војну параду, него су то ови "наши" инсистирали. Али слажем се да већ ако се прави треба доћи и поздравити Путина, а извиждати ову клику.
Препоруке:
46
2
57 субота, 04 октобар 2014 15:20
Jasna@ovome sto obozava raskrinkavanje
A sto onda nije raskrinkala vaseg idola???
Препоруке:
7
46
58 субота, 04 октобар 2014 16:08
Jasna@Ovome sto voli "raskrinkavanje"
Da se nadovezem ,naravno da se radujem odlasku nekog ko se bavio "raskrinkavanjem" samo mojih idola(Milosevica,Vucica...),a nije se bavio raskrinkavanjem vasih idola DOSmanlijske provenijencije(Djindjica,Kostunice,Tadica...)!
Препоруке:
8
48
59 субота, 04 октобар 2014 19:41
mali Djole
Hvala Bogu sto Vucic ukinu tu antisrpsku propagandu na B92. Sad kad bi samo sa tim Grcima izbacio ceo info program i napravio zabavnu TV od toga to bi bio dobitak. Ono sto nije mogao Kostunica uradice Vucic. Do sada mi se nije svidjao mislio sam da je folirant ali ovo menja moje misljenje o njemu.
Препоруке:
7
47
60 субота, 04 октобар 2014 20:29
Kladovljanin
@Peter RV
Slazem se sa vama gospodine da bi ovo bila idealna sansa da se patriotske snage okupe i jasno pokazu gospodinu Putinu i Rusiji sta misle o ovoj kvislingskoj vladi i njihovim anglo - fasitickim sponzorima.
Препоруке:
19
3
61 субота, 04 октобар 2014 20:47
istrazivac
Putinov dolazak u Srbiju je, prvo, politicki cin, a meni ne bi bilo drago da se Putin nadje i bez svoje volje u prilici da pruza bilo kakvu podrsku sadasnjim vlastima. Drugo, Srbija je zemlja pod okupacijom, a okupatori su oni koji Putinu zele veliko zlo. Putin u Srbiji mora da cuva zivu glavu i da zazire od svakog, ama bas svakog, a narocito od onih koji mu se najvise keze i najvise sire ruke. Prosto, ako Putin dodje, ubice ga. A zamislite kako bi se radovali ovi na Zapadu da Putin bude ubijen bas u Srbiji. Ja se nadam da ce se malo zakuvati situacija u Ukrajini, pa ce Putin naci vec neki izgovor da ne dodje.
Препоруке:
21
6
62 субота, 04 октобар 2014 21:04
Opet dizu glave
"Istrazivac" ,"kladovljanin"... i ostali zutaci,dzabe se nadate Putin Dolazi!
Препоруке:
9
16
63 субота, 04 октобар 2014 23:08
@istrazivac
Nadas se da Putin nece doci jer si procenio da ce ga ubiti? Ne mogu da razumem ljude koji daju plus na jedan takav komentar. Razumem i mrznju prema Vucicu i sve, ali brate mili.
Препоруке:
8
4
64 субота, 04 октобар 2014 23:55
@@istrazivac
To su zutaci,toliko providni!
Препоруке:
8
3
65 недеља, 05 октобар 2014 02:17
Tурас
Може бити да са Путином желе да перу "параду".Али постављајући све околности у мозаик , Путин је најнепожељнији данас у западном свету .У земљи где се верује да су Црвене Беретке убиле Ђинђића ,сви знамо ко је имао корист од атентата ,није на одмет да се покуша и други атентат .Јесте невероватно али сигурно са гледишта МИ 6 разматрају се такви подухвати .Србија је најповољнија за такав сценаријо .Знамо да Путина чува КГБ и да су најбољи ...али нетреба потцењивати непријатеља . Отворено говорећи Путин доласком у Србију оповргава тврдње запада о њеној оријентацији , и ову политику према Србији дискредитује јер свет ће да види да масован дочек Путина опонира тврдњу србске владе да ЕУ "нема алтернативе". Утолико је бојазан за сигурност председника Русије оправданија .Живимо у времену у коме је политика запада у кризном стању што се поверења савезника тиче , зато постаје непредвидива .
Препоруке:
11
4
66 недеља, 05 октобар 2014 08:31
ИМАДЕ ВАС МНОГО - написао Шантић 1889 године
Имаде вас много-та ко би вас могô
Избројати,
Свијех знати?!
Имаде вас много богатих госпара,
Са сребром и златом,милионим' пара.
Двори вам се вељи у висину дижу,
Али никад,знајте,до неба не стижу,
У небу је вјечност, у њима је није,
Вријеме ће да их све с прашином скрије.

Имаде вас много сивих соколова!
Ријечи су вам јаче од бурних валова,
Ал' соколи никад не пузе, не гмиле
Ни онда кад на њих јурну грома силе,
А ви знате, знате, ој соколи с ријечи
Пузити кô црви, сред прашине лећи,
Оставити браћу нек их душман таре,
Само да стечете обећане даре"

Имаде вас много са благијем ликом,
Е би рекли: о злу не мислите ником,
Е би рекли: да сте с неба анђô прави,
Што истину љуби, који бога слави,
Ал' у души вашој ништа друго није
До црног демона,-ту се злобно крије.
Препоруке:
15
1
67 недеља, 05 октобар 2014 08:32
ИМАДЕ ВАС МНОГО - написао Шантић 1889 године - НАСТАВАК
Имаде вас много... Каквијех вас нема?!
Али вас је мало
Којима је стало
До народа свога
Тужна, паћенога.
Мало вас је, мало са поштења да се,
Са врлина ваших имена вам гласе;
Мало вас је, мало на бранику права,
Мало вас је глава, -
Мало вас је, мало са срцем у груди,
Мало вас је - људи!
Препоруке:
23
1
68 недеља, 05 октобар 2014 12:02
istrazivac
@@istrazivac:Zutac, nije nego. Ima poruka od istrazivaca jos na NSPMu, potrazite, uverite se.... A u narod zemlje koja daje vlast Tadicu pa Vucicu, a sve na postenim (je li?) demokratskim izborima, e u taj narod ja nemam poverenje. Pa mislim da ne treba ni Putin da ima poverenje. I jos, ja mislim da jedini spas za Srbiju moze doci iz Rusije, ma da za Srbiju verovatno nema spasa. Prosto, kao sto covek ne moze da bude ziv bez duse, tako ne mogu ni narodi ni zemlje. A Kosovo je dusa Srbije! Uz duzno izvinjenje svim ljudima u Srbiji, ali kome je vaznije da jede pomije od milostinje europske zajebnice, nego da povrati, po svaku cenu, dusu, to je stoka beslovesna.
Препоруке:
8
2
69 недеља, 05 октобар 2014 20:34
фристајло
Strah od kritike je nepobitan dokaz da nisi u pravu...
Препоруке:
13
0
70 понедељак, 06 октобар 2014 15:38
rosija derzava;nato nas ne spasava
zna premijer kako da podidje srbima.hoce da vecimu odobrovolji,posle "ugrozene manjine"!hoce valo putinovog sjaja ... samo,primetio sam kako je bio zalostan ,tj.neraspolozen,kada je primio ruskog ambasadora.da li je to zbog kirbija,ili js u pitanju afera oko prebijanja njegovog brata.putin je pozvao didika sa dodje u Bg!to je poruka vucicu!zivela rusija!
Препоруке:
3
2
71 понедељак, 06 октобар 2014 18:05
ТОПОЉ
@Истраживач...Звучи мало наднаравно али нимало није безазлена та тврдња о покушају атентата на предсједника Путина.Недај боже таквог сценарија зато што би се десио армагедон и Србији и комплетном Западу као и свим завјереницима.Оно претварање украјинских и НАТО нациста у прах и пепео које смо гледали у Донбасу није ништа шта би се догодило у овом случају.С.А.Д би биле избрисане са лица земље.Овим овдје не треба ништа вјеровати,то је свето правило.Зна се да западне амбасаде воде политику Србије,да су ови на власти њихова иновација,да је Кирби заправо предсједник и премијер Србије.Све ово је познато ФСБ и зато су предузете највеће могуће мјере заштите предсједника Путина.Промашили су са летом МХ17 зато што је ФСБ перфектно извела симулацију лета руског предсједничког авиона који се у вријеме рушења боинга 777 од стране нацистичког отпада налазио на потпуној другој рути.Боље да су срушили боинг 777 него да су убили предсједника Путина.
Препоруке:
9
0
72 среда, 08 октобар 2014 09:13
Геџа
Јесте ,истину говоре и Ђоле и скоро сви што рекоше шта мисле о суштини овг што Ђоле написа, али ПУТИН *МОРА*, ТРЕБА, ЗБОГ НАС ПОКОРЕНИХ И ОБЕЗГЛАВЉЕНИХ ДА ДОЂЕ, ЈЕР НАМ ЈЕ И НАДАЊЕ УМРТВЉЕНО.
ЗАТО ЈЕ ПРИЛИКА ДА ИЗАЂЕМО ПРЕД ЊЕГА,ПЗТИНА ,
ДА ВИДИ НАС И НАШ ОЧАЈ ДА РАЗУМЕ И НАШУ ВЕРУ У ЊЕГА И НАШУ ЉУБАВ ЗА РУСИЈУ !!!
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер