четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Исламски тероризам или бошњачка освета?

Kоментари (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 05 мај 2015 11:06
boban
Ako te ubije terorista onda je to uzasno I o tome se pise mesecima.Ako te ubije Srbin komsija ili te pregazi sin Zeljka Mitrovica ,onda se o tome ne pise mnogo.
Srbima mnogo veca opasnost preti od agresivnih zemljaka,pijanih I bahatih vozaca,prljavih bolnica,hrane u starackim domovima,samoubistava I sinova koji dave majke golim rukama.
Препоруке:
13
48
2 уторак, 05 мај 2015 11:59
...
За босанске муслимане ниједан тероростички чин није тероризам већ наводна крвна освета за страдање муслимана.Зашто онда " крвну освету" није извршио чим је могао узети пушку у руке( поодавно), него сада у овом баш моменту када буја вехабизам и исламски тероризам.Уплашили су се- губе кредит на Западу. Као што пише Кецмановић, сада постају само легло терориста. Срце вуче ка онима што би џихад и исламски фанатизам( и којима је крајњи домет-табут), а глава онима што су им некад решавали послове на перфиднији начин. Али више неће. Што рече Меша Селимовић : " Остали смо на пола пута, забезекнути".
Препоруке:
51
2
3 уторак, 05 мај 2015 12:18
Др
Тим муслиманима у БиХ нема нико ближи по крви од православних Срба.
Препоруке:
42
4
4 уторак, 05 мај 2015 13:27
Mačak u vreći
Др
Тим муслиманима у БиХ нема нико ближи по крви од православних Срба.


Tačno!
Препоруке:
27
3
5 уторак, 05 мај 2015 13:32
Stanić Milan
"БиХ је и почетком 90-их директно из "социјалистичког заједништва народа" упала у грађански рат који је у миру само претворен у "замрзнути конфликт". Бошњачка деца расту уз приче како су невини муслимани, ни криви ни дужни масовно поклани од крвожедних хришћанских комшија и истерани из пола своје државе.

Ovo je sukus "priče" poštovanog akademika.Zločin u BiH prenosi se transgeneracijski.Pročitajmo ponovo "Pismo iz 1920."Nobelovca Ive Andrića i sve će se kockice složiti.Ovako, kako je sada koncipirana BiH - ona sigurno ne može preživjeti kao normalna država.Sam teroristički akt nesretnog mladog čoveka je produkt snažne fundamentalističke indoktrinacije,istina izlovan,a sutra?To i ne čudi,jer na privatnim( a bogami i na državnim) TV stanicama godinama se govori o srpskoj agresiji.Na TV ekranima preturaju se nesretne kosti pobijeni ljudi.Svako ljudsko stradanje koriste minorni političari i verske zajednice.Dakako, svako iz svog razloga.Koji je način za pomirenje?
Препоруке:
33
1
6 уторак, 05 мај 2015 13:33
Stanić Milan
"БиХ је и почетком 90-их директно из "социјалистичког заједништва народа" упала у грађански рат који је у миру само претворен у "замрзнути конфликт". Бошњачка деца расту уз приче како су невини муслимани, ни криви ни дужни масовно поклани од крвожедних хришћанских комшија и истерани из пола своје државе.

Ovo je sukus "priče" poštovanog akademika.Zločin u BiH prenosi se transgeneracijski.Pročitajmo ponovo "Pismo iz 1920."Nobelovca Ive Andrića i sve će se kockice složiti.Ovako, kako je sada koncipirana BiH - ona sigurno ne može preživjeti kao normalna država.Sam teroristički akt nesretnog mladog čoveka je produkt snažne fundamentalističke indoktrinacije,istina izlovan,a sutra?To i ne čudi,jer na privatnim( a bogami i na državnim) TV stanicama godinama se govori o srpskoj agresiji.Na TV ekranima preturaju se nesretne kosti pobijeni ljudi.Svako ljudsko stradanje koriste minorni političari i verske zajednice.Dakako, svako iz svog razloga.Koji je način za pomirenje?
Препоруке:
9
1
7 уторак, 05 мај 2015 13:38
Mačak u vreći
Akademik Nenad Kecmanović, napisa "
[ Бошњачке политичке и верске структуре требало би пре свега саме да се обрачунају са (вехабијским) исламским тероризмом у властитим редовима/quote]".Kako da se velikobošnjačka politika obračuna sa vehabizmom, kada su vehabije najvjernija izborna baza i uzdanica u slučaju eventualnih "turbulencija tipa oluja i uragana".Oni su im zaista "uzdanica" na koju "računaju" da neće "otići, pobjeći",da neće "reći da im je mrsko", da im se ne ide, da "vole život".Ne razumijete vi to akademiče ili razumijete, ali se pravite da ne razumijete (mislim da je ovo drugo?).Vehabije su "uzdanica" koja "popravlja natalitet", dok "običan musliman" ima jedno, dvoje djece, s druge strane "uzdanica vehabija" ima po šestero,sedmero,osmero, desetero i više djece sa jednom ženom a sa drugom opet toliko, pa sa trećom, pa četvrtom (jer imaju po dvije,tri,četiri žene?, zatim njihovo "eksurzijsko putovanje na istok", pa veze, pa poznanstva,pravi "ambasadori".
Препоруке:
14
1
8 уторак, 05 мај 2015 13:44
Mačak u vreći
, zatim njihovo "eksurzijsko putovanje na istok", pa veze, pa poznanstva,pravi "ambasadori".
za eventualne "oluje i vjetrove" koji će "donijeti pustinjski pijesak", a "svako zrno pijeska" jedan "čovjek", kojeg je "amabasador vehabija" pozvao da dođe.Oni su velikobošnjačka uzdanica "ambasadori", zbog kojih će se "pustinjski pijesak zakovitlati".Zna to velikobošnjačka politika i odatle samo "deklartivna borba protiv vehabizma", a u stvari "na svaki način mu se povlađuje", kao onome na koga se računa "kao na avangardu i udarnu pesnicu".
Препоруке:
16
1
9 уторак, 05 мај 2015 13:56
Mačak u vreći
...Vehabije su "uzdanica" koja "popravlja natalitet", dok "običan musliman" ima jedno, dvoje djece, s druge strane "uzdanica vehabija" ima po šestero,sedmero,osmero, desetero i više djece sa jednom ženom a sa drugom opet toliko, pa sa trećom, pa četvrtom (jer imaju po dvije,tri,četiri žene?,...


I uz sve to ne traži ništa od države, od vlasti, ne protestvuju, ne žale se da im je "fabrika uništena", "na pijaci forme radi prodaje čarapice i uz čarapice voza moćne džipove i kombije", kupuje nekretnine, zemlju, kuće, stanove "gdje god se koje srpsko selo našlo iseljenim" vehabije pokupuju nekretnine, i to "čisto onako bezveze" blizu entitetske granice ili bivše "ratne granice prema HVO"."Jako snalažljivi ljudi", mnogo djece, djeca ne gladaju, a i imaju i za nekretnina, "ap i za studijska putovanja po svijetu".
Препоруке:
18
0
10 уторак, 05 мај 2015 14:02
сер јошка
срамно хушкање на нови братоубилачки рат од стране наводног професора провереном методом "сви су исти" - сви Хрвати су усташе, сви Босанци су вехабије.. е па нису сви Срби ко овај Богу хвала.
Препоруке:
9
49
11 уторак, 05 мај 2015 14:14
Mačak u vreći
Pronađite Donja Dubnica mjesto ko je naseljavao to mjesto prije 1992.godine.Srbi sa preko 90%, sada vehabije?
Dubnica koja se spominje u medijskim izvještajima i u govoru Nerdinovih komšija i rodbine, da je Nerdin tamo išao na džume i "studije islama".
Препоруке:
28
0
12 уторак, 05 мај 2015 14:55
ipak...
Muslimani na Balkanu se polako ali sigurno radikalizuju, ne samo pod uticajem vehabija, već i pod pritiskom tradicionalnog islama na ovim prostorima, koji je sve do Berlinskog kongresa bio veoma agresivan. Ta usmena tradicija "turskog zuluma" kao zlatnog doba Bosne i današnjih Bošnjaka, a nekadašnjih Turaka, jer su oni sebe do oslobođenja od Turske doživljavali upravo tako u nacionalnom smislu, na žalost je sačuvana i idealizovana. Današnji Bošnjaci vide sebe u tom vaktu kao građane prvog reda, sve same age i begovi, bogate i silne, a islam kao jedinu priznatu i državnu religiju na čijim osnovama počiva celokupno društvo. Šerijat se naravno podrazumeva. Ne zaboravimo uz to sve specijalitete domaćih muslimana koje su praktikovali vekovima prema nevernicima, od nabijanja na kolac, seče glava, silovanja, otimačine i svakakvog drugog zuluma. Slažem se sa jednim od prethodnih komentatora da su se "kockice složile" i da je Andrić to video i znao za tu "tihu patnju muslimana" još 20-tih.
Препоруке:
37
1
13 уторак, 05 мај 2015 15:02
Kebinov
I šta kaže Mirsad Kebo?Ništa što se već ne zna?
Nekadašnji potpredsjednik Federacije BiH Mirsad Kebo smatra da lider SDA Bakir Izetbegović i dio bošnjačkih političara koje predvodi nisu za borbu protiv radikalnog islama u BiH.”Sadašnja struktura SDA nema snage za ovu borbu, jer je dio njih upleten u dovođenje radikalnih islamista u BiH. Oni verbalno i praktično stvaraju veoma snažnu strukturu koja vjeru i pripadnost narodu tumače na radikalan način”, rekao je Kebo.On je upozorio da su mnogi od političkih predstavnika bošnjačkog naroda povezani sa radikalnim islamističkim krugovima.Ukoliko neko od Bošnjaka, koji žele dobro svom narodu, kritikuje radikalni islam, odmah je okarakterisan kao izdajnik, što je nevjerovatno”, dodao je Kebo.On tvrdi da su, pričom o izdajnicima naroda, bošnjački političari “ugušili” slobodu mišljenja.
“Islamska zajednica u BiH i nekadašnji njen poglavar Mustafa Cerić potpuno su tolerantni prema radikalnom islamu.Izvor SRNA
Препоруке:
21
0
14 уторак, 05 мај 2015 15:35
Kebinov
SARAJEVO - Profesor na Fakultetu islamskih nauka Esad Duraković ocijenio je da Islamska zajednica u BiH treba da djeluje na osvješćivanju tradicionalnih bh. muslimana da ne iskazuju naklonjenost vehabijskoj zajednici i da ne dopuste da se regrutuju nove vehabije.
Komentarišući teroristički napad na policijsku stanicu u Zvorniku, Duraković je rekao da je percepcija tog događaja vrlo složena i da taj zločinački akt ima mnogo aspekata, te ocijenio da se ovakve akcije mogu posmatrati kao "nagovještaji" i "generalne probe".
Podsjetivši da je ranije, prije više godina upozoravao na opasnost vehabizma, Duraković je gostujući na TV1 izrazio uvjerenje da je instaliranje vehabizma među muslimane u BiH međunarodni projekat.

http://www.nezavisne.com/novosti/bih/Durakovic-Islamska-zajednica-mora-sprijeciti-regrutovanje-vehabija-303495.html
Препоруке:
16
0
15 уторак, 05 мај 2015 18:20
А Мујови потомци?
Кад су у II св. рату усташе тражили од Срба да предају своју имовину хрватским властима, судија из Мостара Мујо Пашић је дотерао бицикло и рекао:

"Ја нијесам човек берзе и спекулације.Стари су ми били Срби, српски мислили и осјећали-и кад је свањивало и смркавало, како за вријеме Југославије, тако и под Турском и Аустријом.И ја не могу ништа друго бити.Ваше наређење односи се и на мене и ево вам бицикло".
Препоруке:
24
1
16 уторак, 05 мај 2015 19:07
tako
Za jednog profesora potpuno diletantski i šalabajzerski text. Latića ima dvojica i profesor je odma fulio. kamp u Pogorelici je bio sa iranskim instruktorima (namjerno prešućeno?!), vehabija tamo s glave nije bilo. Konačno, iranska revolucionarna garda najzaslužnija je za kontigente streljiva koje je u najtežim trenucima dopremljeno za odbranu (uz gledanje kroz prste od strane amerike). Iran je sve učinio da uz obavezan pozamašan dio MTS-a koji se morao davati hrvatima - nešto stigne i u BiH. Iran je čudo!!!
Kome smeta što će djeca masovno hodočastiti Srebrenicu, pa i ja sam sa školom išao u Jasenovac,
šta je tu čudno. Prebiranje kostiju?! Pa ako je iko zadnjih 50 godina bio expert u tome - onda su to srpski nacionalisti. Ali samokritika i introspekcija nikada nisu bile svojstvene srbima.
Препоруке:
13
29
17 уторак, 05 мај 2015 20:24
Kebinov
А Мујови потомци?
Кад су у II св. рату усташе тражили од Срба да предају своју имовину хрватским властима, судија из Мостара Мујо Пашић је дотерао бицикло и рекао:

"Ја нијесам човек берзе и спекулације.Стари су ми били Срби, српски мислили и осјећали-и кад је свањивало и смркавало, како за вријеме Југославије, тако и под Турском и Аустријом.И ја не могу ништа друго бити.Ваше наређење односи се и на мене и ево вам бицикло".


Upravo ta predaja cjelokupne imovine Srba "NDH" pod prisilom i logor u Jasenovcu su mi bili prije neki dan inspiracija kada sam upravo taj slučaj spomenuo u jednom podnesku (žalbi).
Препоруке:
9
0
18 уторак, 05 мај 2015 21:09
I kod Srbadije cirkusijada
Gradonačelnik Doboja "Nećemo turske pare, ali gdje su naše srpske?!"
Skupština grada Doboja danas je usvojila odluku da će članstvo u Zajednici opština turskog svijeta ostati na snazi ukoliko Vlada Republike Srpske ne obezbijedi 6 miliona konvertibilnih maraka nepovratnih sredstava ili ne dozvoli kreditno zaduženje "kako bi se nadomjestila sredstva za projekte koja su trebala biti donirana od turske zajednice".


http://www.rtvbn.com/342990/Gradonacelnik-Doboja-Necemo-turske-pare-ali-gdje-su-nase-srpske
Препоруке:
1
3
19 уторак, 05 мај 2015 21:19
Kebinov
Upravo ta predaja cjelokupne imovine Srba "NDH" pod prisilom i logor u Jasenovcu su mi bili prije neki dan inspiracija kada sam upravo taj slučaj spomenuo u jednom podnesku (žalbi).


Tužilac smatra da ukoliko je to “slobodan izbor” kao što sud pogrešno navodi onda je tužilac istom analogijom kojom sud “predstavlja činjenice” slobodan da napiše da su i “logoraši nacističkih logora po slobodnom izboru išli u te logore” kao naprimjer srpski logoraši u logor Jasenovac, kada su ih ostavljali bez imovine, gole i bose, te su prethodno potpisivali izjave da sve poklanjaju nacističkoj državi, pa i NDH.

Ovo je dio sudskog spisa!
Препоруке:
3
0
20 уторак, 05 мај 2015 21:27
Kebinov
Tužiocu je nejasno i čini mu se kranje socijalno i neetički surovim kada sud može smatrati “slobodnim izborom radnika” ... sa jedne strane u privatizacijskom postupku iza kojeg stoji državna vlast oličena u Vladi, Agenciji za privatizaciju kao “mozgovima privatizacije” ekonomski ucjenjuje (član 8.ugovora o zajedničkom ulaganju) da potpisuješ podnesak tražioca izvršenja kojim se odričeš svojih potraživanja te izjavu da po istom osnovu nećeš tužiti...(odričeš se tužbenog zahtjeva) a sa druge strane...ukoliko te ne učiniš, to jest ne potpišeš podneske iz člana 8. ugovora o zajedničkom ulaganju... te eventualno ne potpišeš sporazum o prenosu ugovora o radu na novog poslodavca proglašava tehnološkim viškom i istjeruje iz firme na ulicu, a da pritom imovina matične firme u privatizacijskoj pretvorbi postaje"...Tužilac smatra da ukoliko je to “slobodan izbor” kao što sud pogrešno navodi onda je tužilac istom analogijom kojom sud “predstavlja činjenice”...
Препоруке:
0
0
21 среда, 06 мај 2015 03:58
Није непознато
Ниједан народ, па ни БХ-муслимани, није апсолутно добар ни апсолутно лош. Живот нас је научио да има свакојаких људи на свим странама, али исто тако нас је упозорио да се у ванредним ситуацијама највећи број људи групише око своје нације и њених идеологија које опет имају и своју историју и карактеристике. И у том грму лежи зец!

Слажем се да је исувише поједностављено ово зло међу БХ-муслиманима везивати искључиво за вехабије и сличне секте, који су само 1/11 санте видљива изнад површине воде. Прави проблем је муслимански фундаментализам који је Алија Изетбеговић отворено повамирио у својој политчкој платформи. А тај фундменатализам подразумјева повлашћен положај који су БХ_муслимани имали у турском вакту, подразумјева такође и Усташију у којој су БХ-муслимани значајно партиципирали, а подразумјева одсуство сваког морала и признање грешке када су "Власи", односно "ћетнициЋ у питању. Тај и такав фундаментализам у ИЗ БиХ рапиривао је и еф. Мустафа Церић, имам загребачки.
Препоруке:
20
0
22 среда, 06 мај 2015 09:42
Која освета?
Која освета? Па они чине што су вјековима чинили, само ако им се пружи прилика. Историја је свједок тога, а овакав присуп реалност само води прикривању тога зла што су србима потуриче чинили.
Препоруке:
13
0
23 среда, 06 мај 2015 19:27
синиша @ А Мујови потомци?
Можда сте на трагу правих питања. Заиста где су Мујови потомци?
Вероватно негде на шарафу, ( на шарафу од глобуса ) Норвешка, Шведска Канада.

Чуо сам за ту причу из Мостара, причао ми један старији рођак, а чуо сам и за причу о кадији Ћемаловићу такође из Мостара. И то две приче.

Кад су наредили Србима 41 да ставе преко рамена српску тробојку, а Јеврејима давидову звезду адија Ћемаловић је ставио српску заставу. И није хтео да је скине.

1961. године његов син Сади му је рекао, " ми смо добили нацију и од данас смо муслимани" то је био услов за универзитетску и сваку другу промоцију. кадија му је одговорио, "ти буди шта хоћеш, али ја сам Србин".

Али прича није потпуна ако се не зна коме су предавали бицикла. За скупљање српских бицикла је био задужен Аликадић Алија Цакан. Њему је Мујо Пашић предао бицикло, по наређењу усташког стожера.

И наградно питање, ко је био у ЦК Аликадић Алија Цакан или син или унук Мује Пашића.

Сешно питање, сви знају. Алија Аликадић Цакан.
Препоруке:
4
0
24 четвртак, 07 мај 2015 16:17
Bojim se da i SDA ne počne hapsiti
Zbog hapšenja Bošnjaka vanredna sjednica SDA
Četvrtak 07. Maj 2015 15:55
Povodom masovnih pretresa kuća i hapšenja bošnjačkih povratnika od strane policije Republike Srpske, Kolegijum SDA je održao vanrednu sjednicu.

Kako se podižu nacionalne tenzije, bojim se da će i SDA uzvratiti hapšenjem Srba?

Iskreno bojim se da i SDA ili bošnjačka vlast ne počnu primjenjivati iste metode i početi hapsiti i pretresati Srbe pod sumnjom da su pripadnici četničkog pokreta, jer i oni imaju policiju, vlast, tužilaštva,sudove i sve ono što ima i SNSD.Ode ovo previše na nacionalni nivo i svako svoje štiti, a nije ih briga da nađu neko rješenje.Rješenje se treba naći, ali kako kad su sve ostrašćeni šoveni, kad niko ne želi da traži rješenje, već samo jedva čekaju da zamute vodu, da se podižu nacionalne tenzije.

Ni u čemu se ne mogu dogovoriti, a da to ne ode na podizanje nacionalnih tenzija i svađe.
Препоруке:
0
1
25 петак, 08 мај 2015 12:24
Србин обични
Сваку полицијску и политичку акцију коју Срби предузму да се одбране од исламског тероризма и скрешу крила авантуристима и фанатицима, Муслимани ће квалификовати као "ћетнићку" агресију.

Подастирући БХ-муслиманима нескривени исламски фундаментализам покривен џамијском серџадом, Алија Изетбеговић је зацементирао мозак велике већине БХ-муслимана. Тако је затворена бреша слободнијег размишљања која је за живота у Југославији вјетрила мисао барем једног дијела босанских муслимана.

Започети перманентни рат ниског интензитета не може се зауставити искључиво политичким средствима, поготову ако иза тог рата уствари стоји Газда из њему знаних разлога. Републици Српској предстоји живот у непријатељском окружењу. У таквој ситуацији улога Србије и Русије ће временом расти.
Препоруке:
2
0
26 петак, 08 мај 2015 16:46
Ne svi
Србин обични
...Сваку полицијску и политичку акцију коју Срби предузму...Муслимани ће квалификовати...


Ne svi, pogledaj link:

https://www.youtube.com/watch?v=0VOBo4dH0XY
Препоруке:
0
0
27 субота, 09 мај 2015 11:06
.
Ovakvi ostrašćeni javni govori javnih ličnosti, hodža koje slijedi na hiljade, destine hiljada ili više ljudi nisu baš bezazleni:

https://www.youtube.com/watch?v=c3F64MzuYtg


Ovo je "potpaljivanje" situacije.Uopšte nije bezazleno držati ovakve govore u situaciji kad i "iskrica može zapaliti sijeno i slamu".
Препоруке:
0
0
28 субота, 09 мај 2015 15:18
.
Predsedavajući Kluba poslanika SNSD-a u Predstavničkom domu Parlamenta BiH Staša Košarac najoštrije je osudio reakcije čelnika SDA na, kako je istakao, legalnu i legitimnu akciju Specijalnog tužilaštva i MUP-a Republike Srpske usmerenu na sprečavanjenovih terorističkih napada i kažnjavanje ekstremističkih grupa i pojedinaca na teritoriji Republike Srpske.
Košarac je u izjavi za Srnu ocenio da izjave čelnika SDA, pre svih lidera te stranke i člana Predsedništva BiH Bakira Izetbegovića, predstavljaju opasno svedočanstvo da je ta stranka bila i ostala glavni pokrovitelj, zaštitnik i saučesnik radikalnih islamista koji predstavljaju najveću pretnju za bezbednost svih građana, ali i za mir i suživot naroda u BiH.
http://pressrs.ba/sr/vesti/vesti_dana/story/87537/%22SDA+za%C5%A1titnik+i+pokrovitelj+radikalnih+islamista%22.html
Препоруке:
2
0
29 недеља, 10 мај 2015 16:17
Šta kaže na ovo Pedi Ešdaun
Pojeo je svoj šešir pred TV kamerama i dodao i ovo, citat:

Stanje u BiH uvijek je krhko. Dovoljna je sitnica da proizvede veliku reakciju. Na sve to, međunarodna zajednica je i dalje uspavana. Bojim se da bi nam se opet moglo desiti da nas nova balkanska kriza zatekne na spavanju! Ja ću nastaviti upozoravati i nastojati probuditi uspavanu međunarodnu zajednicu. Ali, nemam neke velike nade da ću uspjeti u tome.

- See more at: http://www.avaz.ba/clanak/177104/pedi-esdaun-pojeo-sam-sesir-kao-sto-sam-obecao#sthash.EZXCUfIZ.dpuf
Препоруке:
0
2
30 недеља, 10 мај 2015 16:21
SDS protiv deklaracije SNSD-a o nezavisnosti RS
15:42 Napuštanje Dejtonskog mirovnog sporazuma najveća je prijetnja opstanku Republike Srpske - kaže se u Deklaraciji usvojenoj na današnjoj Izbornoj skupštini SDS-a i naglašava da se neće prihvatiti da, zbog ličnih interesa, bude ugrožen mir radi državne samostalnosti koja ne bi bila priznata od strane drugih političkih faktora, kako u BiH tako i u međunarodnim odnosima. - Avanturistička politika koju vodi SNSD je skoncentrisana na obmanu naroda u cilju oživljavanja podrške posustaloj stranci. Republika Srpska ima značajan nivo zaštite svojih interesa u Bosni i Hercegovini garantovanih Dejtonskim sporazumom i nećemo prihvatiti da zbog ličnih interesa bude ugrožen mir radi državne samostalnosti koja ne bi bila priznata od strane drugih političkih faktora, kako u BiH tako i u međunarodnim odnosima - stoji u ovom dokumentu uz stav da “Srbi s ove strane rijeke Drine ne smiju nikada više biti moneta za potkusurivanje tuđih interesa.
Препоруке:
1
1
31 недеља, 10 мај 2015 22:02
.
Odličan VIDEO prilog BHT1 o vehabizmu, na linku:

https://www.youtube.com/watch?v=nGdY2hcnwtQ
Препоруке:
0
1
32 уторак, 12 мај 2015 01:55
KEC IZ RUKAVA
KEC IZ RUKAVA - NENAD KECMANOVIĆ
Ljubav za ljubav, a sir...
Dokle će iz EU i SAD da nas ubeđuju da je problem što imamo nedovršen ustav, nefunkcionalan sistem, loše pravosuđe, kada znamo da su nezaposlenost, nizak standard i male penzije zapravo naši gorući problem? Uostalom, ustav su nam oni skrojili, sistem kako-tako funkcioniše, na najvišim sudskim instancama stoluju stranci, ali niko od njih da nam pogura privredu. Nude nam političke savete, a nama treba ekonomska pomoć. Ne sećam se, recimo, da je Valentin Incko, koji nas već godinama ruži i u zemlji i u inostranstvu, u BiH doveo nekog velikog investitora ili obezbedio neki povoljan kredit.

http://pressrs.ba/sr/vesti/kolumne/story/87711/Ljubav+za+ljubav%2C+a+sir....html
Препоруке:
1
0
33 среда, 13 мај 2015 00:55
.
Propali "socijaldemokrata" i "komunista", preobražen u "velikobošnjačkog agitatora2, provocira srpsku politiku, evo i kako, link:

https://www.youtube.com/watch?t=68&v=dSQAtRlhpKM
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер