петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

“Самостални ДСС” као део Вучићеве предизборне стратегије

Kоментари (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 12 август 2015 22:30
Marko
Kao neko ko je u rukovodstvu DSS, mogu da posvedocim da je svaka rec iz teksta tacna i zasnovana. Vazno je i dodati da je od grupe od 20 ljudi koji su trazili smenu Sande i rukovodstva stranke pola njih preslo u SNS, kada su doziveli fijasko na Glavnom odboru kada je poltiika stranke odbranjena. Neki su u samostalnom DSS sto je predvorje naprednjaka
Препоруке:
144
13
2 среда, 12 август 2015 22:40
zoran
Po meni DSS-u se nista bolje nije dogodilo nego od kada su poceli da je napustaju ljudi poput bakareca i mladenovica...ukoliko se skroz procisti od ovih sitnih dusa imaju velike sanse da postanu jedan dan vodeca stranka a Sanda postane premijer ove napacene Srbije...iskreno ako pogledate mozda sanda i nije najace sto ima srbija, ali trenutno kako stvari stoje mi boljeg kandidata nemamo, mozda je ona uvod u nesto bolje i perspektivnije, da neko pocne da misli glavom i da ovaj polupismeni vladajuci mulj konacno gurnu po strani! U taj mulj spadaju bakarec i mladenovic sa svojim samostalcima.
Препоруке:
140
10
3 среда, 12 август 2015 22:42
Мићко
Браво, Пивашу!
Препоруке:
97
9
4 среда, 12 август 2015 22:43
Др
Бакарец је био један од оних "грађанских дсс-оваца" који је презирао саму идеју коалиције са радикалима, а сада седи код Ђуке и представља се као вишедеценијски борац против жутих, с којима је годинама делио власт у Београду и Старом Граду. На шта све није човек спреман због шаке власти...
Препоруке:
135
8
5 среда, 12 август 2015 22:44
Срђан
Самосталци - Вучићеви падобранци
Препоруке:
120
6
6 среда, 12 август 2015 23:36
ЗР
Одличан текст, чим се по ДСС удара свим средствима, то је добар знак да Санда и цео патриотски блок раде добре ствари и да то један значајан део грађана види и цени.
Препоруке:
117
10
7 среда, 12 август 2015 23:50
Raka
potpisujem sve gore navedeno, DSS je sigurno ozbiljna potencijalna pretnja rezimu zajedno sa dverima i intelektualcima.
Препоруке:
98
11
8 четвртак, 13 август 2015 00:16
Relja
SNS je od danas u ozbiljno sunovratu, a da nisu n isvesni. Prisao im je Milenko Jovanov. Cuvena velicina iz Kikinde, nekadasnji dobar momak Voje Kostunice. Covek sa privatnim pravnim fakultetom, totalno ideoloski podoban za neideolosku stranku kao sto je SNS, i na kraju jedan OGROMAN dobitak za DSS sto se pre nekoliko meseci resila ovog.... coveka.
Препоруке:
73
5
9 четвртак, 13 август 2015 00:56
urke
Odlican tekst, analiza za desektu!
Препоруке:
60
3
10 четвртак, 13 август 2015 02:08
Bolje ikad nego nikad
Odlazak "neobaveštenog" napokon je otkrio kakve je oko sebe okupljao.
Препоруке:
62
5
11 четвртак, 13 август 2015 04:30
Млади Џедај
Одличан чланак, хвала аутору. У мору лудила и пропаганде којом смо засути, није згорег подсећати на чињенице и указивати на логичке недоследности. Судећи по делима до сада,Санда је нешто најбоље што је могло да се доводи патриотској опозицији, зато је ДСС и на нишану власти. Испашће да је одлазак свих ових људи од Коштунице преко Поповића до Ковачевића (да не спомињемо Младеновићеве) био неопходан да би дошла свежа крв и да би се одустало од старих јалових идеја(ко се још сећа политичке неутралности???) и змија ударила право у главу. Руку на срце, ДСС сада је много интересантнији гласачима него у време Коштунице.
Препоруке:
61
7
12 четвртак, 13 август 2015 06:31
Имати своје ЈА, чак и у политици
Јадни ли су они које у Европу воде Николић, Вучић, Гашић, Бабић, .... Све и да сам био еврозаљубљеник њиховим доласком на власт и залагањем за европски пут постао бих евроскептик.
Препоруке:
65
3
13 четвртак, 13 август 2015 07:15
Алекса
Јасно и истинито.
Хтео бих само да додам да нема суштинске разлике између СНС и ДС.
Обе групације су оруђе мреже посткомунистичких антисрпских југословена (суштински хрватизујућих) у Београду и њихових страних протектора у амбасадама и даље.
Разумљиво је да критика са националног становишта у време власти СНС треба да буде усмерена на њих, али нимало мању пажњу треба посвећивати ДС-у.
Оно шта је тренутно на површини лако се промени, кад одради свој део посла, а тад ће стварна моћ у Србији вратити ДС, с тим да је баријера између СНС и ДС смањена и све мање ће бити важно ко је на "власти" а на површину ће се појављивати контуре система који увлачи у себе Србију.
Са тог становишта разумљиво је да је појединцима неважна идеологија а рачуна се само осигурање које иде из удела у власти.
Треба да будемо свесни, да ударање у СНС (и ДС) није ударање у центар окупације у Србији, то је борба са параваном, неопходна, али која не нарушава овдашњу структуру која обликује Србију према себи.
Препоруке:
44
3
14 четвртак, 13 август 2015 07:21
Bojana
Gledala sam Bakareca kod Djuke na You tube. Zaista sam bila sokirana sta je pricao, jer On je stvarno vazio za nekako pravog DSS-ovca. Zao mi je sto je Pivaš zaboravio da kaze da je Bakarec jos ubek clan nadzornog odbora preduzeca "Parobrod" i da od tog istog DS-a dobija 30.000 dinara mesecno kao clan koji 2 puta godisnje dodje na sastanak. Zasto se nije odrekao tog novca jer je to "zuti" novac. To mi je jedino zao sto gospodin Pivaš nije naveo u tekstu. Druga stvar, novog predsednika Beogradskog DSS-a u istoj emisiji nazivaju "zutim" biznismenom iako je on bio na vlasti upravo sa SNS-om. Za tog momka znam licno da je bio i sa DS-om i SNS-om ali da ga i jedni i drugi hvale kao postenog coveka koji je vredan. Pritom upravo "samostalci" traze njegovu smenu i smenjuju ga. Bakarecom sam razocarana jer mi je uvek bio nekako kontraverzan ali ipak nacionalno opredeljen do koske. Mozda je na kraju i dobro sve ovo za neke buduce stvari, jer ako nemas coveka koji je pouzdan, dzaba sve.
Препоруке:
58
6
15 четвртак, 13 август 2015 07:46
Ilja
Šta sve danas nije samostalno. Samostalni sindikat u zemlji koja nema radnike, samostalni analitičari koji na računaru drže sliku premijera, samostalne penzije koje vam neko samostalno smanjuje, samostalna vlast koja na sednice vlade zove strane ambasadore, samostalna spoljna politika sa dozvolom briselskih komesara... i kao šlag na tortu ''Samostalni DSS'' koji je u samom svom nazivu paradoksalan.Ako je nešto samostalno zašto se u svom nazivu vezuje za nešto od čega se odvojilo. Možda zbog toga što bez ovoga DSS niko ne bi znao šta je to. Ovakvi tekstovi ''tome'' upravo skidaju i poslednju krpicu-TANGE koje su ga bar malo pokrivale.
Препоруке:
45
4
16 четвртак, 13 август 2015 08:25
милан
Санда, окрени се Крајишницима

Крајишници, њих најмање 250.000 протјераних од почетка деведесетих из Западне Славојије и хравстких градова, затим у „Бљеску“ и „Олуји“ 1995, али и два пута толики број који су стигли у Србију у планским колонизацијама послије Првог и Другог свјетског рата, као и њихови потомци, требало би да постану важан изборни адут. Од толиког броја потенцијалнијх гласача у Санди, ма у којој партији она била, најмањје двије трећине виде инкарнацију њеног оца, крајишког „ Ћаће“, академика Јована Рашковића. Јовану Рашковићу су свашта намјештали, од саобраћајки до „фонограма“, али послије двије и по деценије од судбоносних догађаја око распада СФРЈ, свако ко имало види увјерио се да је остао међу ријеткима, човјек од политичког интегритета. Нагазио је „на банану“ кад је одлучио да се опроба на изборима у Србији. Останимо код Рашковићеве странке у Србији - ни прије ни касније то није било ни у једном другом случају, јер су странке окупирали апаратчици.
Препоруке:
44
7
17 четвртак, 13 август 2015 08:33
Хризостом
А кад се само сетим колико смо овде и на НС полемисали својевремно са Бакарцем... колико нас је убеђивао у своје неприкосновене светоназоре. Мухахаха!

Овај Андрија је ионако личио на љигавца све време.

Ајде-де за ДСС, окрпиће се некако дајБоже, али растури СНС и дифузно расуте Дверце. Мада, и досад су били само скуп појединаца добрих за колаиционисање (част изузецима).
Препоруке:
28
6
18 четвртак, 13 август 2015 08:37
милан
наставак Санда, окрени се Крајишницима
... Санда ако се, најзад, окрене Крајишницима, што значи кад престане да се бави талогом који су у политичком животу Србије и бивше СРЈ оставили Коштуница, неки младеновићи и бакареци, има прилику да постане изузетно важан политички фактор. Можда и пресуђујући.
Крајишници, посебно они који су право гласа стекли од 2000. године узалудно су трошили своје гласове. На претходним изборима често за радикале, нешто мање за СПС и „демократску опцију“ а на овим посљедњим изборима углавном за СНС који им је обећао куле и градове („на Води“). Они већ на првим будућим изборима имају шансу да, најзад, преузму одговорност за рјешавање својих проблема, који су највећма лоцирани у Загребу. Може ли се ико за то борити боље од оних којима је то најважније, а може ли Загреб и политички „пургерај“ познавати било ко боље од Санде Рашковић-Ивић?
Препоруке:
30
6
19 четвртак, 13 август 2015 08:49
Радош
Прошле су године бављења политиком, или политичарења, а никакве видљиве вајде од тога. Материјалне. Па сад дај шта даш.По сваку цијену. Коју одређује Вучић.
Препоруке:
24
4
20 четвртак, 13 август 2015 08:58
Алекса
за "милан".
привлачење Срба из Крајине и градова је заиста реална и пожељна опција за нови ДСС, али то да се њихови проблеми могу решавати у Загребу или са Загребом је сасвим погрешно.
Проблеми Срба из бивше СР Хрватске, као и свих других Срба су пре свега у Београду и тек кад се Београд реши, може да се размишља у деловању на окружење.
Нит се могу обећавати нереалне ствари, нит се може расипати снага на нешто шта није централни проблем Срба.
Што се Срба као народа и Хрватске тиче, то су појаве које се искључују, зар то још није јасно?
Прво консолидација у Београду уз везање за Русију, а хрватско ће питање доћи у своје време на ред.
Препоруке:
24
4
21 четвртак, 13 август 2015 09:24
Ал.М.Поповић
Политичка идеја, организација странке и пропаганда - то су три ствар које су неопходне да би се постигао успех у бављењу политиком (три легалне потребне ствари, о закулисним и нечасним чињењима не бих!). ДСС је увек имао сам једну од ове три - политичку идеју. Никада ДСС није успео да направи добру организациону структуру; они који су били за то задужени у странци, борили су се углавном за сопствено позиционирање у хијерархији странке (и ретко су напуштали централу странке да им неко не преотме место!) Пропагирање сопствне политике и политичких идеја још је горе чињено. Од Коштунице па на даље, говори се слабо разумљивим језиком, досадним и заморним, које обичан, и чак добронамеран, свет тешко хоће да слуша, још мање жели да се потруди да разуме и усвоји те ставове.
Да ли ће г-ђа Рашковић-Ивић успети, зависи од тога колико ће се они који јој (искрено) помажу потрудити у организацији и пропаганди идеја странке. Постоји велики потенцијал у бирачком телу, зато чизме на ноге па у Србију!
Препоруке:
22
1
22 четвртак, 13 август 2015 10:09
за алекса
Битно је постати истински а не кактус парламентарни чинилац у Београду. Ту се, ваљда, слажемо. Београд мора почети да тражи рјешавање проблема Срба у окружењу, у што спадају и статусни, имовински и остали проблеми Срба у Хрватској и протјераних из Хрватске. Њих је створио Загреб, уз подршку оних који су признали Хрватску прије него је рјешила та питања. То ваше Русија, и ово, и оно, само су фразе у дневно политичке сврхе. Руски амбасадор у Загребу извјесни Керестеџијанц је био горе за крајишке Србе од представника других великих силе у лажним преговорима око Зе 4. Истина је није Путин Јељцин (није вотка ракија), али Русија је Крајишницима, посебно онима од почетка 20. вијека до данас, увијек Русија.
Препоруке:
13
2
23 четвртак, 13 август 2015 10:23
у центар
Одличан чланак и добро раскринкана позиција тзв. "самосталаца" из ДСС, а то би могло да се примени и на разне трећесрбијанце, СНП-овце и сличне.
ПС. Молим коментаторе да се држе теме, а не да увек распредају о својим фикс-идејама,без обзира на тему и садржај текста.
Препоруке:
27
3
24 четвртак, 13 август 2015 10:49
милан
Одговор промашају "у центар"

Не знам ко се удаљио од теме и које су то фикс-идеје у овим коментарима.
Суштина је, господине "у центар": Санда Рашковић Ивић смета СНС-у и осталим странкама у власти, али и шешељевцима, до мјере да у односу према њој и остатку ДСС испољавају толико жучи да је то непримјерено. Посебно је то чудно када се узме у обзир да је она жена. Санда је, истина, добровољно ушла у политички муљ, али и ту би крокодили којих је препуна наша бара, требало да имају мјеру. Да се не лажемо, смета им само то што би она могла да повуче огроман број гласова Крајишника који су досад узалуд трошили своје, тешко остварено бирачко право у СРЈ односно у Републици Србији. Окрену ли се санди Рашковић-Ивић (њима је ДСС сада само фикус), а неко је прорачунао да хоће, ето белаја и за владајуће и лажну опозицију.
Препоруке:
28
1
25 четвртак, 13 август 2015 10:55
Skrbic Subotica
Tekst je odlican i tacan.
Dss je lutao poslednjih godinu dana,na mnoge vazne stranacke fnkcije stavio pogresne ljude koji se vise rukovode licnim interesima nego stranackim.
Veoma mi je drago sto je otkriveno pravo lice nekih funkcionera Dss-a iz Pokrajnskom odbora(Jovanov,Miletic,Miljanic,Zezelj...)
Препоруке:
28
3
26 четвртак, 13 август 2015 11:56
Umpalumpa
Do pre godinu dana su za sve što ne valja u DSS bili krivi Koštunica i Nikitović. Oni su sami otišli i DSS je uspešno ušao u gradsku vlast Beograda i Novog Sada sa SNS u koaliciji.
Sada su za sve krivi Mladenović, Bakarec i beogradski odbornici stranke, pošto se nova predsednica posle pola godoine setila da treba raskinuti kolaboraciju sa SNS u Beogradu (ne i Novom Sadu, tu joj koalicija sa SNS još ne smeta). Pošto sami nisu hteli da odu ni iz gradske vlasti Beograda ni iz DSS, izbrisani su iz DSS.
Ko će za pola godine - godinu biti kriv? Verovatno Borko Ilić, ako se predsednica doseti da je i on u kaoliciji sa SNS.
Želim DSS-u puno sreće i pod hitno da se politički opismeni.
Препоруке:
6
31
27 четвртак, 13 август 2015 12:16
Umpalumpa
Milane, uz dužno poštovanje Krajjišnika, Sanda pokušava da okupi srpske intelektualce i patriotske stranke da bi formirala patriotski blok. Ne pokšava da okupi Krajišnike na sijelo. Sam taj pokušaj je težak i već skoro godinu dana ne uspeva i DSS se na tom putu osipa. Za to vreme su Dveri postale stranka kao sve ostale stranke i samim tim se već javljaju prvi unutrašnji sukobi. Predviđam da će Dverima Glišići biti krivi za sve. Pa i onako je Vladan bio član DSS. Patriotski front se raspao pre nego što se sastao. Trećih nema, a "inelektualci" stoje zblanuti okolo i ne veruju svojim očima oko čega treba da se okupe.
Ipak sam optimista, iako je to nemoguće.
Препоруке:
17
5
28 четвртак, 13 август 2015 12:35
Umpalumpa
Samo za urednike komentara, da se malo opuste i nasmeju na svom napornom poslu:
https://www.youtube.com/user/KrajiskaVEVO/videos
Препоруке:
3
5
29 четвртак, 13 август 2015 12:53
Хогар Страшни
Оде још један ваздуплоховац!
Препоруке:
22
1
30 четвртак, 13 август 2015 12:55
милан
умпалумпа сијело
Није свако окупљање Крајишника поѕив на сијело. Крајишници имају шта да кажу не само на сијелу. Рашковић-Ивић их не треба да окупља, она треба да придобије њихове гласове. Не успије ли, профитираће опет неко други. А ти други их деценијама варају и тога требају да буду свјесни. Није Тесла никад био на прелу а био је, јел те, Крајишник.
Препоруке:
18
3
31 четвртак, 13 август 2015 13:30
Skrbic Subotica
@umpalumpa
Ima istine u tome sto pises ali Beograd je ipak nesto posebno.
Kako je meni poznato,smenu Sande inicirali su(ustvari glavno uporiste)beogradski i pokrajnski odbor Dss-a a bas oni su i najvise lobirali da Sanda bude izabrana.Verovatno su mislili da ce Sanda biti njihova marioneta i da ce zapravo oni voditi stranku.
Stvari u stranci se moraju preseci.Dss mora izaci iz svih lokalnih koalicija sa SNS(pa i u NS)i time jasno poslati poruku narodu Srbije.
Drago mi je sto Sanda Raskovic smogla snage"da udari sakom o sto" i sto je pocela javno i jasno da kritikuje aktuelnu vlast.
Nekada je lepo imati benefite vlasti ali ako je cena propadanje Srbije...
Препоруке:
27
2
32 четвртак, 13 август 2015 13:30
Dr Pedja
Sandа lepo izgleda a i pametna je; Sanda ne dozvoli tima koji bi "prodali veru za veceru" da te pokolebaju. Mi cemo te na tom putu slediti do Istine.
Препоруке:
30
3
33 четвртак, 13 август 2015 13:44
Dorijan Grej
Žalosno je u šta se pretvorio DSS, nekada to je bila monarhistička i antikomunistička stranka, na liniji srpskog rodoljublja pre 45. a koje danas predsravljaju retki pojedinci poput Vuka Draškovića i Milana St Protića. Danas to je stecište mržnje prema Evropi, Americi i demokratiji. I prema susednim narodima. Mislio sam da će ta politika biti napuštena kad ode Koštunica, kad ono ona samo radikalizovana. Naš otac Sveti Sava plače na nebu kad nas vidi.
Препоруке:
1
55
34 четвртак, 13 август 2015 14:05
Umpalumpa
Milane, u pravu si u vezi podla. Ima ko deli Krajišnike i sada. Samo da ne odu u patriotski blok.
Препоруке:
11
1
35 четвртак, 13 август 2015 15:34
za Umpalumpa:
Dss je prvo usao u vlast u Beogradu i ostalim gradovima pa se tek posle par meseci Sanda kandidovala i pobedila na stranackim izborima. Dakle Sanda je zatekla takvo stanje.
Препоруке:
24
0
36 четвртак, 13 август 2015 16:17
Алекса
Полако са оценама, није довољно да се нешто замисли и одмах оствари.
Коштуничин ДСС није био замишљен и никад није деловао као странка која види себе изван "Европе". У њене темеље није био уграђен "руски смер" -
то је било незамисливо за Коштуницу, за његову националну, грађанску и европску оријентацију.
Та странка се испразнила, није имала ништа да понуди грађанима Србије и било је сасвим у реду да се Коштуница повуче.
То шта се сада догађа, то је преузимање форме и назива који је препознатљив, али са променом садржаја у смислу да то постаје странка која своје деловање суштински веже за Русију.
Различити су људи били око Коштунице, различити су остали после његовог одласка и ако неко себе не види у том руском контексту са временом ће да напусти странку, што пре то боље.
Коштуница заслужује поштовање за промену која је сада у току.
Препоруке:
11
8
37 четвртак, 13 август 2015 19:40
nenad
narod ce sigurno glasati za Vucica, barem 80% gradjana je za politiku SNS-a jer nas priblizava Zapadu. Vucic ima ledja, Ameriak je iza njega. Prvi put nas zapad istinski voli.
Budimo gradjani sveta!
Препоруке:
2
25
38 четвртак, 13 август 2015 19:46
Dorijan Grej
Ovima koji su mi nalupali minuse bih da postavim par pitanja. Kakav srpski patriotizam želite? Ko treba da nam budu uzori Dobrica Ćosić, Pol Pot, Staljin, Kim Džong...? Zar sve sami šampioni u teroru?? Ja sam ipak za nešto poput Svetog Save, kralja Petra, kneza Mihajla...
Препоруке:
1
26
39 четвртак, 13 август 2015 20:25
Sanda je kakva-takva šansa
Za skretanje DSS sa evrofrankoanglokursa zaslužan je Aleksandar Nikitović. On je Koštunicu okrenuo ka Rusiji, o kojoj on, duhovno odrastao na političkom liberalizmu Engleske i Francuske (revolucionarne Francuske!), da prostite, nije imao pojma. I narod mu nije verovao da je rusofil. S punim pravom. Njegovo okretanje k Rusiji, makar u prvo vreme, nije bilo uistinu njegovo, pa zato nije ni izgledalo uverljivo. A samostalni DSS je ostatak ostataka te zbunjene i neobaveštene ekipe salonskih nacionalista a la predratni "Srpski klub". Zaista deluje smehotresno da se rusofilska stranka zaklinje u terazijskog Engleza Slobodana Jovanovića! Problem DSS je nedovoljna ideološka profilisanost, bez obzira što je ta stranka IDEOLOŠKI NAJJASNIJE određena na srpskoj političkoj sceni. Ali to samo govori o prirodi naše političke scene.
Препоруке:
13
8
40 петак, 14 август 2015 07:55
Сремац
Текст који дотиче саму срж проблема. Свака вам част.
Препоруке:
10
5
41 петак, 14 август 2015 08:00
Алекса
О томе се ради.
Странку одређује пре свега идејни хоризонт врха, не ради се само о политичком оруђу, већ има и одређени "идентитет". Не поже се странка кретати тамо где врх не види добро. (јавља се Радоје...).
Коштуница је пробао, такав какав је и колико је умео, да у његовном идејном и "идентитетском" српском-западном оквиру нађе начин за афирмацију националних интереса. Показало се да је то заблуда и да асимилатори насилни или ненасилни не виде Србију такву и тамо где су је људи попут Коштунице умештали.
Срби имају проблем са идентитетом, дошло се до тога да је услов опстанка прихватање својег изворног идентитета, не располућеног, какав се градио још од времена налажења се са обе стране турско-аутријске границе. (Та нико не тражи да се Срби "чисте" како од немачких, тако и од турских утицаја).
И да се разумемо, ми се нисмо никад налазили у руском свату, али то не значи да нам сада и у будућности негде другде може бити место.
Стрпљења, рада, вере и преживеће овај народ.
Препоруке:
6
3
42 петак, 14 август 2015 08:09
Vojkan
"gospoda" nisu svesna koliko su Sandi podigli rejting. Otkrivanjem svojih prljavih namera, dotakli su dno. Nemoralni, beskrupolozni, cinicni smutljivci, lencuge koje godinima parazitiraju na ledjima DSS. Hvala Bogu sto u DSS-u necu vise gledati njihova sramotna lica. Dss ovim ciscem ima sansu da bude prava cestita jedina politicka opcija koja Vucicu moze da pomuti konce. Sve ovo je Vuckova igra u kojoj su se pomenute ovcice zablejale, al Vuk ih uvek na kraju price pojede bez aperitiva.
Препоруке:
14
3
43 петак, 14 август 2015 15:15
nemanja@Umpalumpa
Apsolutno je vase pravo na odredjeni stav,ali je nedopustivo da iznosite neke neistine u cilju argumentacije i odbrane tih vasih stavova.Nisu Kostunica i Nikitovic bili krivi za sve,nego su oni bili deo vodece ekipe koja je srozala DSS do ispod cenzusa.Kostunica kao pravi gospdin je podneo ostavku,a ljudi poput Nikitovica i ostalih sivih eminencija su hteli da sve ostane isto i sve po starom u stilu sve je isto samo njega(kostunice)nema.Pa onda se posavlja pitanje sto je i sam Kostunica podnosio ostavku kad je u DSS sve bilo bajno i sjajno,a rezultat zadnjih izbora zadovoljavajuci.Sto se tice vlasti u Novom Sadu,a i u celoj Srbiji ona je formirana 2012 godine posle majskih izbora.Znaci kada je na celu DSS bio Kostunica.Ono sto je istina da je tad DSS sa Kostunicom odbio poziv Djilasa da budu vlast u Beogradu sa obrazlozenjem da je Beograd malo vise od lokalnog nivoa.Danas se ljudi pozivaju na Kostunicu,a to zaboravljaju da kazu,to im neodgovara.Danas je vlast sa Malijem samo lokal.
Препоруке:
3
0
44 петак, 14 август 2015 15:16
nemanja@Umpalumpa
Inace sto se tice samog ulaska u vlast sa SNS u Beogradu to je uradjeno u martu 2012,nekoliko meseci pre nego sto je Sanda pobedila na izborima.Opet su to uradili ljudi koji su bili najblizi Kostunici postujuci tad odluku gradskog odbora DSS.Iskreno tad iz te pozicije i meni je to izgledalo skroz ok.Ali danas godinu i po dana posle vlasti Aleksandra Vucica vlast u mesnoj zajednici sa njima mi je apsolutno neprihvatljiva.

Smeta i te kako verujte mi,jer je jasno ko je i sta je Borko Ilic ali prosto Novi Sad je ipak manji grad sa manjim brojem stanovnika i ostavlja se samostalnost u odlucivanju,a na kraju krajeva izbori ce za Novi Sad za nekoliko meseci.

Sto se tice Beograda,lepo sam vas podsetio ,nemojte da pokusavate jeftinim fazonima da provucete kako je za vreme Sande nastala ta koalcija.Jer nije tacno,ona je nastala u martu 2014,a Sanda postala predsednik DSS u oktobru.I odma je zauzela ostar stav oko toga i najavila preispitivanje.Predsednistvo DSS ima pravo i nadleznost
Препоруке:
8
0
45 петак, 14 август 2015 15:20
nemanja@Umpalumpa
da preispituje lokalne vlasti i donosi odluke o mogucem ulasku i izlasku.Gradski odbor DSS i neki odbornici su negirali tu odluku predsednistva i zeleci da zastite svoje fotelje i naklonost Maloga napravili taj Samostalni DSS.Neki su otisli korak dalje i usli direktno u SNS,kao Milenko Jovanov.Uce i ovi da se razumemo,samo jos ima vremena jer izbori u Beogradu ce tek na prolece 2018 godina.I vi kazete oni su zato izbrisani,ne nego ce svako raditi sta mu se hoce i vladace anarhija i to zarad cega,licnih i oportunistickih interesa nesvrsenih studenata?Ma da kako da ne,vodite ih svojoj kuci kad su vam tako dobri.

Ko kaze da je Bakarac i Mladenovic krivi za bilo sta u DSS?Pa oni su ti mali nebitni ljudi koji se bave DSS jer je tako gazda koji im je dao funkcije rekao da rade.Oni na svojim profilima se bave Sandom.A DSS se bavi ovom drzavom i ovom stetnom vlascu,a propalim studentima sa praznim indeksima se sigurno nece baviti i trositi svoje vreme.
Препоруке:
3
0
46 петак, 14 август 2015 15:21
nemanja@Umpalumpa
Na vasu zalost Patriotski front se nije raspao,ne znam kako cete na oci vasem predsedniku OO SNS posto vasim piskarenjem ovde i vasom molitovom to niste uspeli da uradite.On postoji i postojace.I kako stoje stvari uspece da predje cenzus i uce u parlament.Naravno to je mala pobeda sa jedne strane,ali kad se uvidi da danas ni jedan predstavnik nacionalne i drzavotvorne opozicije ne sedi u njemu to je jako veliki uspeh.

Sto se tice Bakarec,to je postalo smesno.To je covek koji je pred izbore u Beogradu pisao tekstove protiv Beograda na vodi,a danas sa onima koji su odusvljeni njime pravi samostalce i podrzava SNS.I na sve to izbacuju Sandu posto javno kritikuje Beograda na vodi kao delo programa DSS.

E to je nedopustivo da DSS uzima demagoske i populisticke programe SNS i stoji na braniku odbrane Beograda H20 najboljeg primera manipulacije Aleksandra Vucica.
Препоруке:
4
0
47 петак, 14 август 2015 15:39
nemanja@dorijan grej
Sta reci i da li opste odgovoriti coveku koji smatra da Vuk Draskovic i Milan ST.Protic primer srpskog patriotizma i nacionalizma u stilu ziveo NATO imperijalizam i svi smo mi vojnici Baraka Obame.

DSS je bila i ostala antikomunisticka stranka i kriticar tog vremena.Zadnja stvar koju je DSS ostro pohvalio i stao u odbranu je rehabilitacija Dragoljuba Draze Mihailovica.Takodje DSS je uvek postovao monarhizam i kraljevsku porodicu i mnogi clanovi te porodice podrzavaju DSS kao Vladimir Karadjordjevic. Na drugoj strani postoje i ovi koji podrzavaju Vucica radi nasledstva,a nisu sposobni srpski jezik da nauce.

Koliko vi ne razumete stvari najbolji je dokaz da ocekujte da neko bude demokrata i monarhista.To nije moguce ,jer demokratija zahteva da svaka funckija bude izborna,kontrolisana i smenjiva.To u monarhiji nije moguce,jer se ne moze birati kralj i ne moze smeniti.
Препоруке:
6
0
48 петак, 14 август 2015 15:40
nemanja@dorijan grej
Znaci DSS nikad nije bila komnisticka niti ce ikad biti,ali nikad nije ni trazila da monarhija bude vracena iako je svesna cinjenica da je ona Srbiji i Srbima uzeta od strane komunistickog rezima.Ali posto u svetu ne postoji zemlja u kojoj je monarhija vracena posle ukidanje,vrlo verovatno da se to nikad nece desiti ni u Srbiji.Sam Kostunica je u knjizi pred izbore 2012 na pitanje da li je za monarhiju odgovorio da to sad nije sustinsko bitno pitanje i da nije najvaznija stvar na svetu.

Po cemu to DSS mrzi Evropu i Ameriku?DSS samo kritikuje i bori se protiv imperijalizma od strane tih zemalja i protiv onoga u sta se EU pretvorila.A pretvorila se u obicnu marionetu SAD i nista vise.I to ne uvidja samo jedan mali DSS,to uvidja ogroman broj naroda upravo u toj evropi.Pa jel i oni sami sebe mrze?Jel 10 miliona francuza koji podrzavju Marin la Pen takodje mrze Evropu i sami sebe?DSS ne prihvata demokratiju na nacin koji namece SAD I EU,i da takvu ,,demokratiju,, prezire.
Препоруке:
6
0
49 петак, 14 август 2015 16:34
Dorijan Grej
@Nemanja

Da, DSS je podržao rehabilitaciju Draže, ali kakvog? Ne onog istorijskog koji se borio za Srbiju na Zapadu uz Evropu i Ameriku već onog izmišljenog iz filmova Bulajića. Jadni čiča se okreće u grobu kad vidi da je njegova slika danas ikona mržnje koju nose ljutite falange obožavalaca Miloševića i mrzitelja demokratije, Evrope i Amerike.

Monarhija nije suprotna demokratiji već je rođena u njoj, u VELIKOJ BRITANIJI.
Препоруке:
0
10
50 петак, 14 август 2015 17:41
nemanja@Dorijan Grej
Apsolutno nepoznavanje lika i dela Dragoljuba Draze Mihailovica,sto je i logicno kad se na Vucicevicevim i Sarapinim emisijama gde je Vuk gost ucite o njemu.Pa da vam ja malo objasnim ko je i ste ja Draza i za sta se borio.Draza se borio za Srbiju,a ne Evropu.

Draza je bio Srbin i bio je vojnik zemlje koje su Nemci,Italijani,Madjari i Bugari napali 6 aprila i za par dana okupirali.Ovo niti su azijske zemlje,niti su africki narodi.Ovo su sve drzave te iste Evrope za koju se Draza po vama i Vuku Draskovicu borio.On se borio protiv njih.Godinu dana pred rat Draza je pricao protiv Hitlera i zbog toga ga je Nedic poslao mesec dana u zatvor.Drugo i najbitnije Draza nije bio politicar,meni je jasno da nekome ko podrzava Vuka Draskovica nije jasno kako to da neko ima neko zanimanje, a da ga politika i benificije od iste ne interesuju.Ali to je bilo tako, Draza je bio vojnik,veran svome kralju i otadzbini.
Препоруке:
8
0
51 петак, 14 август 2015 17:43
nemanja@Dorijan Grej
I kao takvog politika ga nije interesovala.Sam dokaz za to je da je odmah posle prvog svetskog rata Draza osudjen na 15 dana zatvora jer je branio svog druga koji je velico boljsevicku revoluciju.Naravno daleko od toga da je Draza ne daj boze bio komunista,ali je to dokaz da Drazu politika nije intersovala.U Drazinom stabu su bili i sovjetski agenti.E sad vidim dotakli ste se Engleske koja je nesporno jedna od retkih koja je stvarno bila deo te antifasiticke evrope i to niko ne negira.Ali ta Engleska radi svojih licnih interea je podrzala komunizam u Srbiji i pustila Drazu niz vodu.I mozete vi Draskovicevci da tubite na glavi ,ali ne mozete da negirate cinjenicu da je ta Evropa predvodjena engleskom blagoslovila komunisticku Srbiju, a sve protivnike toga posla u smrt.Ukljucuji i samog Drazu.

Inace ona je to uradila prvenstveno zato sto Draza nije bio poltron i marioneta kojem je Cercil mogao nesto da naredi.Kad je Cercil poslao poruku da se cetnici ne bore dovoljno protiv Nemaca,
Препоруке:
6
0
52 петак, 14 август 2015 17:46
nemanja@Dorijan Grej
Draza mu je tad odgovorio da ne prihvata racunicu gde za jednog Nemaca gine sto Srba dok na drugoj strani u Francuskoj pet puta manje Francuza za jednog Nemca.Zato su ga pustili niz vodu i podrzali komuniste.Jer Draza nije bio spreman da trguje zivotima svojih Srba,jer se Draza borio za Srbiju.

E takvog Drazu podrzva vecinska Srbija i podrzava ga i DSS.Tog navodnog Drazu NATO-ovca podrzavaju samo placenici koji su se odkreli svega,pa bi bilo i previse da se odreknu i Draze iako bi najradije to uradili radi bratstva i jedinstva svih jugoslovenskih naroda.

Da nema Nemaca,Englezi bi bili najgori narod na svetu-D.Mihailovic
Decu od rodjenja treba nuciti da nevole Engleze.N.Pasic

Demokratija nije nastala u Britaniji,nego mnogo ranije su njeni poceci.Na drugoj strani kako se moze pricati o demokratiji i Englezima?Onim istim Englezima koji su do samo pre pola veka imali svoje kolonije i ekspalatisali narode sirom sveta?Pa to je robovlastnistvo i svaka uvreda za demokratiju.
Препоруке:
7
0
53 петак, 14 август 2015 17:47
nemanja@Dorijan Grej
Demokratija je vladavina naroda koji biraju,kontrolisu i smenjuju sve funkcije u drzavi.A ne vladavina jedne dinastije.Kad narod jednu funkciju na direktan ili idirektan nacin ne moze da utice,tu vise nema price o demokratiji.

Naravno ja se slazem da modene parlamentarne demokraatije potput Danske funkcionisu kako treba i da jesu dobar primer.Ali u teoriji suludo je pricati o demokratiji i vladarima koje niko ne bira.

I na kraju demokratija kao politicki sistem je nastala kao posledica monarhistickih diktatura,kakva je u krajnjem slucaju bila i Kraljevina Jugoslavija.
Препоруке:
4
0
54 петак, 14 август 2015 18:31
Dorijan Grej
Nemanja, šta to pričaš? Pa Pašić je umro puno pre Drugof svetskog rata i uopšte nije to rekao za Engleze kao ni Draža. Tita je na vlast dovela crvena soldatetska kada su 44. njihovi tenkovi sa istoka ušli u Srbiju. Vidi se da si učio istoriju komunističku čim našu kraljevinu vidiš kao tiraniju i diktaturu. Tako govoriše oni, a bogami i neki drugi koji su na kapama nosili slovo "U". Da je Draža pobedio mi bi davno bili u zajednici uređenih zemalja u EU i NATO.
Препоруке:
1
7
55 петак, 14 август 2015 20:57
Molder
Eno i na Blicu patriotskim snagama odbrojavaju poslednje dane. Znači frka. Izgleda da će izbori u decembru, a DSS i Dveri zajedno prolaze cenzus. Ne bi svaki dan izbacivali takve tekstove da nije tako.
Препоруке:
6
0
56 петак, 14 август 2015 21:02
Nemanja@Dorijan Gaj
A gde sam ja napisao da Pasic nije umro pre drugog svetskog rata,pa da postoji potreba da vi mene ispravljate?Ne razumem,znam ja kad je Pasic umro kao sto znam i da je ovo rekao.Na taj njegov citat se pozivao sad pre malo i Arnaulic kad je bio revolitran ponasenjem i mrznjom Engleza prema Novaku Djokovicu za vreme Vimbldona.Naravno,znam i da je bio veliki rusofil.Sve ja to znam.Zasto sam citirao Pasica,pa iz razloga jer ste se vi pozivali na period pre II svetskog rata i tu predratnu Jugoslaviju.Pa posto je Pasic jedan od najvecih i najuticanijh politicara iz tog perioda,reko da vidite kakav je bio njegov stav o Englezima.Sto se tice Draze i njegovog citata,pa necu opste da vas ubedjujem meni je dovoljno to sto vi sest dana da razmisljate ni sami sebe nece ubediti u nista drugo nego u cinjenicu da je Cercil zabio noz Drazi i nista vise.Kazete komunisti pobedili jer su dosli Rusi,da naravno to je tacno apsolutno.Ali zaboravljate jedan mali detalj godinu dana pre, kad
Препоруке:
3
0
57 петак, 14 август 2015 21:11
Nemanja@Dorijan Gaj
su se Cercil,Stljin i Ruzvelt sastali oni su podelili svet.Pa kako onda dodjosmo do toga da ti nasi divni prijatelji sa zapad dozvolise da njihovi prijatelji Srbi ostanu pod komunistickom cizmom?

Naravno da je kraljevina Jugoslavija bila diktatorska,kao i sve ostale monarhije.Ali kako ja to da objasnim coveku koji stavlja znak jednakosti izmedju vladavine narod i vladavine jednog coveka i smatra to istim?Tesko,necu se ni upustati.Hocu samo da vas pitam jel zabranjivnje politickih partija i rada skupstine i negiranje izborne volje gradjana Jugoslavije u stvari vrhunac demokratije,a ne u narodu poznat kao sestojanuarska diktatura?

Moj stav o monarhiji i dinastiji je pozitivan,jer ga smatram delom srpske tradicije za koju se vezuju mnoge srpske pobede i uspesi.Ali izvinte molim vas,ja sigurno necu da branim neodbranjivo i da sve one stvri koje su se desavale u monarhiji nazivam medom i mlekom,i da ne gledam kriticki na ono sto nije valjalo i da zmurima na oba oka.
Препоруке:
4
0
58 петак, 14 август 2015 21:13
Nemanja@Dorijan Gaj
Sto se tice vaseg stava da bi bili u EU I NATO,to su rekla kazala price.Obicne hipoteze i nista vise.Sta bi bilo kad bi bilo.Ko zna sta bi se desilo,da su se saveznici iskrcali ovde,a ne na Siciliju.Ko zna kako bi tekao rat i sta bi se desilo posle oslobodjenja ovih delova.To su pretpostavke,i prosto ozbiljni ljudi ne mogu tako razmisljati.Da li bi za srpski narod bilo bolje da se kralj vratio,a ova zemlja ostala monarhija tri naroda pa sigurno da da .Ali ostalo su samo nagadjanja.
Препоруке:
3
0
59 петак, 14 август 2015 21:45
Kod Mire Markovic u Moskvi
U memorandumu Stoktona i Bejlija pisalo je da je stanje u Srbiji takvo da je pitanje trenutka kad će Srpska radikalna stranka, u koaliciji sa Demokratskom strankom Srbije i Novom Srbijom, Jedinstvenom Srbijom i Partijom udruženih penzionera Srbije, formirati i skupštinu i vladu, te da su:
"...Posle opsežnih konsultacija u kojima su učestvovali Havijer Solana, visoki predstavnik za spoljnu politiku i bezbednost EU, Oli Ren, komesar za proširenje Evropske unije, Kondoliza Rajs, američki državni sekretar, i Jap de Hop Shefer, sekretar NATO pakta, doneli sledeće zaključke:
1. Ne sme se dopustiti stvaranje navedene koalicije jer bi bili ugroženi strateški geopolitički ciljevi NATO alijanse i ekonomski interesi Evropske unije, a Srbija bi se udaljila od evroatlantskih integracija.
Препоруке:
6
1
60 петак, 14 август 2015 21:46
Kod Mire Markovic u Moskvi 2
Ukoliko bi Srbija dobila ovakvu vlast, država bi krenula putem samoizolacije, jer radikali, kao najveća stranka u Skupštini, nikada neće dopustiti članstvo u NATO paktu ali ni u Evropskoj uniji.
3. Da bi se sprečio retrogradni put Srbije, predlaže se koalicija pod imenom "Za evropsku Srbiju", koja će biti sastavljena od Demokratske stranke kao dominantne, stranke G17, Srpskog pokreta obnove, manjinskih stranaka Bošnjaka i Mađara, liberala Vojvodine sa koalicijom sastavljenom od Socijalističke partije Srbije, Jedinstvene Srbije i Partije udruženih penzionera Srbije.
Препоруке:
5
2
61 петак, 14 август 2015 21:47
whatever
Donošenje rezolucije o pomirenju između Demokratske stranke i Socijalističke partije Srbije, stvoriće uslove da se izvrši korenita rehabilitacija politike Slobodana Miloševića.
f. Socijalističkoj partiji Srbije pružiće se mogućnost da izraste u modernu partiju sa definisanim političkim i socijalnim programom.
"Budući da su konsultacije sa zainteresovanim liderima bile u toku, i kako je postignut visok stepen saglasnosti, predlažemo da se razmatranje predloga po svim navedenim tačkama, uz opširno pisano obrazloženje, nastavi 24. maja u istom ambijentu i uz prisustvo istih zvaničnika
Препоруке:
4
1
62 субота, 15 август 2015 00:58
Dorijan Grej
Nemanja, kada je to Pašić rekao i gde, nije dovoljno da napišeš nešto tek tako. On je to eventualno mogao da kaže u vreme dok je bio mladi levičar zanesenjak, kasnije kada je bio premijer on je bio saveznik te Engleske naročito u vreme Jugoslavije. Znate li vi ko je odlikovao Dražu posthumno? Da nisu možda Berija i Kim Il Sung? Pa nisu oni nego De Gol i Truman! Draža bi se zgrozio da vide da oni koji ga imaju na ustima obožavaju Kastra, Asada i slične. Pa zar ne vidite da je zbog takvog "rodoljublja" oličenog u Miloševiću Srbija krenula u ratove koje je vodila kriminalno i na sramotu svoje vojne tradicije? Naš narod proteran sa Kosova i Krajine? Oni počinili zločine nad nama i ne odgovaraju za to! Jel treba da dođemo do beogradskog pašaluka da bi se osvestili i videli gde nas antizapadna politika vodi? Ja Rusiju volim ali prava Rusija je umrla 1917. nakon toga je sovjetija koja je antiruska, stalo se 90ih ali ponovo se (neo)komunizmu vratilo sa Putinom.
Препоруке:
0
5
63 субота, 15 август 2015 13:51
nemanja@dorijan grej
Nije sporno reci cu,odnosno napisacu.Ja sam bio uveren da neko ko sebi daje za pravo da prica o Pasicu i predratnoj Jugoslaviji da ovakve stvari zna.Ovaj citat nije iz levicarskih dana mladog Pasica,nego je nastao u vreme Solunskog fronta.A zasto je on to rekao,da li je postojala razloga e to vec procitajte knjigu akademika Zivojinovica-Nevoljni ratnici,velike sile i Solunski front.Knjiga je nastala na osnovu arhiva iz Londona,gde se apsolutno dokazuje da su nam Englezi uvek bili neprijatelji i radili protiv nas cak kada smo bili navodno na istoj strani.Pasic jeste od socijliste i protivnika monarhije dosao do zagovornika monarhije i dinastije Karadjordjevic to je tacno,ali je Pasic za svo to vreme kao i kralj Petar i regent Aleksandar ostao rusofil.Naravno da znam kao i vi ko je odlikovao Drazu i sta je to sporno,znaci vama je sad ordenje mrtvom coveku bitnije od toga da su nasi zapadni prijtelji Jugoslaviju prepustili komunistickoj sferi.
Препоруке:
2
0
64 субота, 15 август 2015 13:53
nemanja@dorijan grej
Nisam primetio da neko ko velica Kastra velica i Drazu,ako ste mozda aludirali na ministra Julina,ovaj Vulina.Nisam primetio da u njegovim levicarskim stavovima i divljenjima Titu i Kastru ima mesta i za Drazu.Ali ono sto sam primetio da svi oni koji su bili protivnici fasizma i velicaju Drazu kao prvog gerlica,imaju duboki naklon prema svim onima koji su napadani od NATO imperijalizma i pokusaja nametanja navodnih demokratija koje se oslikavaju u otimacini njihovih resursa.Oni koji su okupirali Irak,Avganistan,Libiju isto kao Nemci Evropu sigurno zasluzuju svaku osudu,a oni koji se protive tome svaku pohvalu.Otuda svakom postovacu Draze i slobodarske Srbije su dragi i Sirijski narod koji podrzava Asada kao i Kubanci koji podrzavaju Kastra.

Ja sam iskeno mislio da simpatizera i clanova SPO ima samo u upravnim odborima nekih javnih preduzeca i nigde vise,ali sam izgleda pogresio ima ih i na ovakvim mestima.Nije Srbija povela nikakve ratove nego se Srpski narod branio svuda tamo gde
Препоруке:
3
0
65 субота, 15 август 2015 13:56
nemanja@dorijan grej
ga nazalost vise nema.A nema ga zato su nasi prijatelji Evropljani milosrdnim bombardovanjem i naoruzavanjem Hrvata,Bosnjaka,Albanaca i Slovenaca proterali sa vekovnih ognjista.I sad nesporno da smo nekad bili u nekim ratovima zajedno sa tom Francuskom i Amerikom na istoj strani,ali je takodje cinjenica da su njihovi bombarderi dosli ovamo kao Nemacki 1945 i izvrsili agresiju.I sad je bitno sta je bilo pre 70 godina,ali nije bitno sto su nas unistili pre samo dve decenije,ma kako da ne,to cemo da zaboravimo.Milicu Rakic na nosi u svojoj porodicnoj kuci Srpski narod nikad ne sme zaboraviti agresorskim zapadnim prijateljima.

Ja vidim gde je nas dovela proevropska poltika,do plata od 20 000 dinara.Gde najveci profit imaju autobuske stanice koje prevoze nase mlade i skolovane put Evrope jer ovde nema prosperiteta posle 15 godina neoliberalne mantre i unistavanje nase privrede.

Putin nije komunista,nego ruski nacionalista koji pokusava da ozivi mocnu Rusiju o kojoj vi pricate.
Препоруке:
3
1
66 субота, 15 август 2015 14:09
Posmatrac
Samostalni ljigavci, beda ljudska.Cudi me ovoliko prostora za ovakve ljude.
Препоруке:
4
0
67 субота, 15 август 2015 16:35
ZEMUNAC
PRVO TREBA udruzeno smeniti OVU nestrucnu VLADU pod kontrolom MMF i SAD!To je glavni cilj.Sve snage KOJE SU PROTIV treba udruziti da ih se oslobodimo!Inace nam NEMA SPASA!DOLA MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
4
0
68 субота, 15 август 2015 21:06
Алекси ако админ дозволи по пети пут
Коштуница се борио против титовог устава за који су руси још 1974 тврдили да је писан у Америчкој амбасади.
Шешељ је у Сарајеву тада као комунистички апаратчик докторирао.
Путину је писао Коштуница а и Никитовића и Поповића је бирао Коштуница а не они њега.
Препоруке:
6
0
69 недеља, 16 август 2015 00:25
Dorijan Grej
Nemanja, sama te istorija demantuje, Pašić jeste bio rusofil ali i frankofil i anglofil kao i ceo srpski narod tada. Bio je njihov saveznik i to nije rekao. Draža je nastavak tog duha samo je tada bilo teže da se bude rusofil jer nije bilo Rusije a oni koji je držaše doneše komunizam svojim tenkovima, a ne Čerčil i Amerikanci kojima partizani srušiše i poneki avion. Crveni su bili moćni i Čerčil nije mogao da im se suprotstavi, zato smo dobili Tita. KPJ je i pre rata bila pod kontrolom SSSR.

Shvati sinko da su na početku 20. veka 1912. i 1918. menjale granice na Balkanu. Oba puta u korist Srbije! I oba puta uz podršku Amerike, Britanije i Francuske! Šta se to promenilo? Šta je dovelo do toga da 20. vek završimo pod njihovim bombama?! Mi smo se promenili i to na gore! Možeš li da zamisliš srpsku vojsku u Prvom svetskom ratu da negde u svom pobedničkom putu od Kajmakčalana do Alpa poruši neki grad kao što je JNA 91. Vukovar? Ja ne mogu!
Препоруке:
1
3
70 недеља, 16 август 2015 00:40
Dorijan Grej
Znaš li ti da je početkom ovog veka Krleža pisao ekavicom jer se divio Srbiji? Da je Nemac Vajfert prešao na pravoslavlje i postao Srbin? To govori kakav smo onda bili narod! A danas, nakon trovanja svim oblicima mržnje tokom komunizma i nakon zločina koji su iz te mržnje proizašli svi beže od nas i čak ni u Crnoj Gori, nekada srpskoj Sparti, neće da budu Srbi! Kako? Dokle? Koliko ćemo još da padamo i kao lek za bolest da predlažemo otrov koji nas je u stanje bolesti odveo?

Tamo gde su komunistički mrzitelji branili Srbe tamo Srba više nema! Sarajevo, Priština i Knin su prazni i tamo nas više nema!
Препоруке:
3
3
71 недеља, 16 август 2015 01:15
Алекса
Коштуница се борио против титовог устава за који су руси још 1974 тврдили да је писан у Америчкој амбасади.
АКО СЕ БОРИО ПРОТИВ УСТАВА,
СИГУРНО ТО НИЈЕ БИЛО ЗАТО ШТО СУ ЊИМЕ БИЛИ ПОВРЕЂЕНИ ИНТЕРЕСИ СССР.
Шешељ је у Сарајеву тада као комунистички апаратчик докторирао.
ЉУДИ ЧИЈИ ЈЕ АГРЕСИВАН НАСТУП ИЗРАЖЕНИЈИ ОД ЊИХОВИХ ПОГЛЕДА СЕ ПРЕТВАРАЈУ И ШТЕТНИ СУ ЗА ОПШТЕ ДОБРО.
Путину је писао Коштуница а и Никитовића и Поповића је бирао Коштуница а не они њега.
КОШТУНИЦА ЈЕ ПРЕМА СВОЈЕМ ИНТЕЛЕКТУАЛНОМ ПРОФИЛУ ЧОВЕК ЗАПАДА,А НЕ ИСТОКА.ТО НИЈЕ НИШТА ЛОШЕ,АЛИ У УСЛОВИМА У КОЈИМА СМО, НЕ МОЖЕМО ДОПУСТИТИ ЛУКСУЗ НЕОПРЕДЕЉЕНОСТИ ИЛИ РАСПОЛУЋЕНОСТИ ИДЕНТИТЕТА.ДОВОЉНО СМО СКУПИЛИ ИСТОРИЈСКОГ ИСКУСТВА ДА ЗНАМО СВОЈ ПУТ.
СВЕ РЕЛАЦИЈЕ ИМАЈУ ДВЕ СТРАНЕ.
ДА ЛИ НЕКО БИРА СТРАНКУ ЗБОГ ВОЂЕ ИЛИ ЗБОГ ПОСТАВЉЕНИХ ЦИЉЕВА?
ЗАШТО ИЗДИЖЕТЕ КОШТУНИЦУ И ПОКУШАВАТЕ НА СИЛУ ДА ГА ОВИЈЕТЕ У РУСКУ ЗАСТАВУ?
ЗАР НИЈЕ ВАЖНИЈЕ ПОСТИЗАЊЕ ДОБРОГ ЦИЉА ЗА НАРОД И ГРАЂАНЕ ОД ПОТРЕБЕ ВОЂЕНИХ ЗА АУТОРИТЕТОМ?
Препоруке:
1
6
72 недеља, 16 август 2015 19:59
nemanja@dorijan grej
Sad preterujete.Mislim vama je Pasic bio sve i mama i tata,i pre podne muske,a posledpone zensko i na kraju i rusofil i anglofil i sve.Pa dajte malo ozbiljnosti ako je neko monarhista,on ne moze malo biti i republikanac.Ukoliko je neko demokrata ,ne moze on biti i komunista.Ako je Pasic bio rusofil,sto je nespornaa cinjenica,nije on odjednom mogao biti i frankofil.Sami ste sebe diskreditovali svake dalje polemike,jednom drzavniku ste sve prepisali nema sta nise jos recite i da je navijao za Zvezdu,ali i za Partizan i naravno i za OFK.Sve je on bio.Mislim smejurija.Naravno da je to rekao,mislim ja vise necu da se ponavljam.Sad jedna takva knjiga sa jednom takvom gradjom koja je raskrinkala navodna saveznistva licemernih Engleza i pokazala su jedino Rusi sa nama bili saveznici od pocetka,uz nesporan znacaj Francuske.Pa nije sporno da su Crveni bili mocni,nego je sustina da je taj Cercil zabio noz u ledja Drzi.Na pitnje poslanika da li je svestan da podrzava komuniste,on je postavio
Препоруке:
3
0
73 недеља, 16 август 2015 20:00
nemanja@dorijan grej
pitanje poslaniku gde on planira da zivi posle rata?Kad je poslanik reka pa u Britaniji naravno,Cercil mu je rekao da ce crnog djavola podrzati da Englezima bude dobro.E to je sustina,to je prica svih prica,kakva saveznista kakvi bakrac kakve prazne price vi nama ovde prosipate o ne znam kome.Postoje samo interesi i nista vise.Bila je Komunistcka Partija i u Italiji,bili su i i Engleskoj i Francuskoj pa je svejedno te sve zemlje pale pod uticajem i sferu delovanja zapadnih saveznika.

Svhatam ja sinko da je srpsska vojska dosla do Skadra,a da je morala da se povuce jer ti zapadni saveznici nisu hteli tako veliki Srbiju,to sinko ja shvatam i to ja znam.Da su nase pobede bile vece,ali da su ih nasi dragi saveznici pretnjom nama skracivali granice i teritorije.Sta je sporno u rusenju Vukovara?Znaci nije tema sto su neki separatisti napali kasarnu u Vukovaru i pokusali da je zauzmu,nego je sporno sto je legitimna vosjska te drzave njih napala i nazalost posledica je uruseni grad.
Препоруке:
3
0
74 недеља, 16 август 2015 20:01
nemanja@dorijan grej
Cak ni haski tribunal nikome nije za to sudio,je je to potpuno normalna stvar.Sudio je za ono sto nije normalno i sto je zlocin za ratne zarobljenike koji su pobijeni u Ovacari.

Jasno mi je gde ova prica sa Krlzemo i Fajfertom ide,to je prica Vuka Draskovica kaku su nam svi bili prijatelji ali eto mi smmo se ogresili pa ne mogu ociam da nas vide.A da ja vas pitam jel smo mi ili Hrvati klali za austrougare 1914 u Macvi?Jel je srpski narod 1941 godine napravio NDH za Hrvate i cinio im sta je Pavelic cinio Srbima,ili su Hrvti napravili taj monstrum od NDH koji je zaklo i lisio zivote milion Srba?Vi meni pricate o Vukovaru i zgradam koje su srusene?Ma kako da ne,briga me za zgrade ko za lanjski sneg,dajte da pricamo o Srbima kojim su zaklani sirom NDH.To je tema,a ne zgrade.

Nisu komunisti branili Srbe,nego su hratski povampareni nacionalizam napadao i proterivao Srbe.
Препоруке:
2
0
75 понедељак, 17 август 2015 11:56
Dorijan Grej
Nemanja, znam ja dobro kakvo je stanje u Hrvatskoj bilo. Pa Vuk je svom romanu Nož vrlo detaljno opisao ustaški genocid nad Srbima u vreme kada se o njemu ćutalo. Tada je bio progonjen zbog "velikosrpskog nacionalizma" od istih onih koji su ga kasnije optuživali da je izdajnik. Kada je osnovan SPO njegov program je bio ekstremni srpski nacionalizam koji je bio reakcija na antisrpsku i antijugoslovensku histeriju u Hrvatskoj. Međutim, Vuk se ubrzo osvestio i shvatio da na ljutu ranu ne ide ljuta trava i da samo demokratska i prozapadna Srbije može da zaštiti svoj narod u Hrvatskoj. Nažalost, tadašnja vlast je bila na suprotnom stanovištu i srpske saveznike iz svetskih ratova pretvorila u neprijatelje a srpske pobede u zločine i poraze.

I mene je na početku poneo tvrdo nacionalistički talas te sam kao dobrovoljac 92. otišao u Višegrad. Međutim, kada sam video kako se naši vojnici ponašaju odmah sam se pokajao.
Препоруке:
1
4
76 понедељак, 17 август 2015 13:38
Nemanja@Dorijan grej
Samo jos jedna stvar i da stavimo tacku na ovu polemiku.Biti pacifista i mirotvorac je normalna stvar i ja sam to verujte mi,a svakom ko nije nek svoje sinove salje u ratove,a tudje nek pusti da zive normalni zivot.Ali biti pacifista u ratu u kom se gine i gde ekstremni nacionlizmi napadaju tvoj narod i tebe samog,to je potpuno licemerje i laz.Znaci ti mene nozom,ja tebe hlebom,samo sto necu stici ja tebe hlebom jer si ti mene zaklo.

E to je Vuk Draskovic bio.Dok je situacija bila napeta ali bez krvi on je pricao o srpskom nacionalizmu i odsecenim muslimanskim rukama koje budu nosile turske barjake.Kad su ti ,,Turci,, poceli da kolju on je mirotvorac,ma nemoj mi reci,nije onda bilo vremena za prazne price nego puska u ruke i da se brani svoj narod.Nikva prosvecena zapadna Srbija Vuka Draskovica nije mogla spasti Srbe od povampirenog ustaskog noza.
Препоруке:
5
0
77 уторак, 25 август 2015 22:34
...
Алекса,

писање великим словима у електронској комуникацији, исто је као и да вичете на саговорника. Дакле, непристојно.

Вика је такође и знак недостатка аргумената!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер