уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Украјинци - бесна и изневерена нација

Kоментари (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 20 децембар 2015 00:29
.....
anglofonska zver.
Препоруке:
162
12
2 недеља, 20 децембар 2015 00:32
Митар
Ала чуда, шта наприча Џуда,
С краја света он се налупета,
Украјину земљу не познаје,
Ко за његово мишљење хаје,
Црну Гору третира ко силу,
Она чами у своме сивилу,
Па ће НАТУ генерале дати,
Ил је тамо, немојте ни звати,
Украјина била је и биће Руска,
Не зна Џуда ал зна свака гуска!
Препоруке:
150
17
3 недеља, 20 децембар 2015 00:58
zoran
Tim Dzuda, covek bez morala i obraza a jos englez.....ima li gore kombinacije?
Препоруке:
180
17
4 недеља, 20 децембар 2015 01:09
српска сарма, а може и пасуљ
О чему лапрда овај бритонски с...
Препоруке:
137
18
5 недеља, 20 децембар 2015 01:28
Алекса
Једино шта се може корисно извући из овог изненађујуће забавног интервјуа је потпуни интелектуални и психолошки профил овог архидилетанта и ...С обзиром на испољену бестидност мислим да не би имао никаквих проблема да га приме међу почасне хрвате.
Препоруке:
162
16
6 недеља, 20 децембар 2015 02:06
Милисав Бачинац
Користан је овај Џуда. Он све јасно и недвосмислено каже, за разлику од представника ЕУ и САД естаблишмента и наших окупационих намесника у лику Тадића или Вучића. Чак примећујем и да је дошао до истих закључака као и сваки обични Србин или Рус, само из наопаке перспективе. И не крије да пише за паре и на задату тему; то би могао да предложи и српским "новинарима и аналитичарима" нпр Бошку Јакшићу или Душану Јањићу...
Препоруке:
129
1
7 недеља, 20 децембар 2015 04:48
н.н.
Кад прочитам нешто овако одмах се сетим да је - као што неко рече (Слободан Јовановић?) - најопасније активно незнање!
Препоруке:
103
13
8 недеља, 20 децембар 2015 07:41
Апис2к
"У Одеси је дошло до ситуације у којој је преко 40 људи изгорело у згради. Постоје милиони теорија завере о томе шта се десило. Оно што је познато јесте да су се две групе сукобиле, бацали су молотовљеве коктеле једни на друге и зграда се запалила. Мислим да ту нису потребне теорије завере. Ипак, након тог стравичног догађаја страсти су се стишале. Тај ентузијазам на истоку и у Бесарабији за независност је онда спласнуо. Људи су рекли – да, желимо Русе, али не желимо да изгинемо због тога."

Шта рећи у вези овога, а да буде иоле пристојно...
Препоруке:
132
14
9 недеља, 20 децембар 2015 10:44
taras buljba
Samo malo I delimicno mogu da se slozim sa autorom teksta.Glavni previd u tekstu je njegovo tipicno zapadnjacko vigjenje Rusije.Rusija ima imperijalne I agresorske namere, a "jadan" Zapad, samo nudi demokratiju I blagostanje, a Rusija to ne da.
E, nece biti bas tako.Gospodin autor nikako nije pomenuo sirenje relikvije proslosti , avet, zvana NATO, dosli na par stotinka kilometara od Moskve,naivni Gorbacov je sve poverovao.
Da ne budemo naivni, kriza u Ukrajini je vestacka, to je nacin da zapad pokusa da suzdrzi Rusiju, a sankcije da sto je moguce vise ostete rusku ekonomiju.Vratimo se istoriji, od svegjana, finaca I poljaka, svi su kidisali na Rusiju.Napoleon je 1814 krenuo na Rusiju, Prvi svetski rat, dosao je Dr. Svetski rat, Rusi su uspeli da uniste najvece zlo u istoriji covecansta izgubivsi 27 mil. ljudi.Zaklucak, nije kidisala Rusija na Zapad, no obrnuto, to se I danas nastavlja.Gospodin autor nije iskren u svom pisanju.
Препоруке:
91
10
10 недеља, 20 децембар 2015 11:10
синиша
Прво што сам закључио то је да Тим Џуда мало скоро ништа не зна ни о Украјини ни о Русији. Друго њега то баш много и не интересује. Он има свој концепт ко је добар момак, Украјинци и ко је лош момак Руси и све што чује и начује уклапа у тај концепт.
Остаје питање зашто он то ради? Он даје и одговор, зато што издавач књиге то тражи од њега.
Прави лешинар. Где је невоља ту је и он са својим тумачењима. Ја као русофил могу мирно да спавам. Овакви као Џуда не носе никакву снагу аргумената нити било шта опасно. Он је лешинар лажовчина и интервју нисам прочитао до краја. Банда бандитска.
Препоруке:
104
12
11 недеља, 20 децембар 2015 11:25
Rade Uzelac
Kakva glupost od teksta, i pitanja i odgovori. Pitanja krajnje ulizivačka, odgovori bez ikakavog racia. Sve u svemu jedan patetičan pokušaj promo pamfleta.
Препоруке:
83
18
12 недеља, 20 децембар 2015 13:34
Радгост
Т.Џ: Да будем искрен, нисам знао шта тачно треба да радим. На идеју да напишем књигу о Украјини нисам дошао ја већ издавач. Отишао сам код издавача и питао какву књигу желе.

"Добар" и овај Сведок-какву књигу наручите такву ћу и да напишем.Нашли се
Препоруке:
88
11
13 недеља, 20 децембар 2015 13:42
ел србињо
и овај је Џуда сведок нечему. најгори су ови у рукавицама.
Препоруке:
68
2
14 недеља, 20 децембар 2015 13:50
Бодљикаво прасе
Па није Џуда толико у криву. На пример, и код нас многи сумњиви типови из Другог светског рата сматрају за јунаке због њиховог анти-комунизма док се "непријтани" делови изостављају или огорчено поричу као комунистичка пропаганда. Данас је иначе годишњица (20/21) јуначког клања жена и деце у колевкама од стране новопечених "антифашиста" у селу Вранић 1943. год. Честитам.
Препоруке:
25
55
15 недеља, 20 децембар 2015 14:03
ivan3012
Obicna budalastina koju je neko glupo nazvao intervjuom..Govoriti za deo Rusije-Krim-da je izgubljen,isto je kao i govoriti za Moskvu da je izgubljena..Privremeno,naravno...Izgubljeni su zapravo i onaj koji je davao ovaj `intervju` kao i onaj koji ga je intervjuisao.
Препоруке:
60
12
16 недеља, 20 децембар 2015 17:28
Dusan Mlinarevic
Odgovori Dzude ne odudaraju od njegovih ranijih stavova.
Ocito da nema odgovora na pitanja autora - sta je sa esktremnom desnicom u Ukrajini, sta je sa nedemokratskom vlascu u Crnoj Gori...
Slazem se sa komentarom da se Dzuda pokazao diletantski, ali oko nekih stvari.
Inace, zanimljivo je sto ovi sto prozivaju Dzudu i Dinica to cine sa nadimcima - bodljikavo prase i ostala sifrovana imena. Odavno poznata praksa seirenja i srbovanja po internetu pod laznim imenom... Nasa posla. Nazalost.
Препоруке:
36
6
17 недеља, 20 децембар 2015 17:41
koba
Tim Džuda, mrsi m...
Препоруке:
37
11
18 недеља, 20 децембар 2015 18:14
a
bas je ovaj neki Juda + sta je babi milo - to se babi snilo :-)
Препоруке:
36
13
19 недеља, 20 децембар 2015 19:38
Marko
Vec duze vreme citam clanke T.Dzude. Uvek su na liniji srbofobije i rusofobije a u odbrani anglo-saksonskog imperijalizma ikolonijalizma. On je drugi Gebels samo sa tukavicama.
Препоруке:
46
11
20 недеља, 20 децембар 2015 22:57
телетабис
Господин Џуда је као економиста са неком репутацијом. И не могу да верујем да он о Украјини овако прича.

Па мислим да би и неки студент државног економског факултета у Србији лако скапирао шта се ради са Украјином, она се крчка у сопственом сафту, зачине додају ЕУ и САД, пламичак на горионику контролише Русија, мали пламичак колко да не загори.

Еее, какви су састојци у лонцу звани Украјина не дају наду за укусно јело.

Сетите се Кутузова: дајте ми мало времена ...

ПС. Војна интервенција у Сирији се води као војна вежба!!!
Препоруке:
32
9
21 понедељак, 21 децембар 2015 07:02
Србин црнац, атеиста
Отишао сам код издавача и питао какву књигу желе. Онда су они мене питали – „о каквој књизи размишљаш“? Ја сам им објаснио да ја о томе уопште нисам размишљао и да није моја идеја да напишем књигу, већ њихова...

А издавач је, претпостављам, Форин Офис.

Знају Енглези врло добро ко је ко и каква је истина у светским догађајима. Међутим њих као људе острвског менталитета уопште није брига ни за какву истину нити било какве чињенице док им оне не иду у прилог. Чињеницу да су Украјинци "бесна и изневерена нација" не би ни помињали да на терену та ситуација не иде објективно у корист проруске опције, дакле против њихових интереса и циљева. Ту је сва филозофија Енглеза и њиховог начина мишљења.
Препоруке:
20
9
22 понедељак, 21 децембар 2015 11:45
Урбана Герила
А који је уствари разлог да се овде објави (пренесе) овакав памфлет? Ставови латиничарског ,,Сведока" и овог разломка од човека нису ми страни. Поготову што сами својим речима указују на сопствено увртање, али зашто га овде читамо?
Препоруке:
14
16
23 понедељак, 21 децембар 2015 12:27
.
Џуда је пристрасан.
Препоруке:
11
8
24 понедељак, 21 децембар 2015 16:55
zlatan
Znam dosta o SSSR-u i tome dijelu Evrope, pa me posebno zasmetala toliko ponavljana laž o Holodomoru. Svi znamo da se ta glad 1933 dogodila, u SSSR-u, najviše u Ukrajini, Rusiji, Kazahstanu. Drugdje manje. Nije bila planirana, već se situacija otela kontroli, zbog suše, zbog toga šta su kulaci masovno uništavali ljetinu, itd. Bitno je reći da popisi stanovn.SSSR-a iz 1926 i 1939, pobijaju priče o tolikom broju žrtava. SSSR 1926god., 147 mil.stan., 1939god., 172 mil.stan. Ukrajina 1926 god., 34.3 mil.stan., 1939god., 39.5 mil.stan. Znači u 13 godina Ukr.je narasla za nekih 16%. Gdje su ti silni milijuni nestalih?
Ali svi zaboravljaju da je u Drugom ratu baš Ukr.,imala strašne žrtve. Osam mil.mrtvih, tj.20% ukupnog stanovn. Plus strašna razaranja. Omrznuti Staljin i kasniji lideri SSSR-a od Ukrajine su napravili najmoćniju sovjetsku republiku, a nacisti i Hitler od nje su mislili napraviti novi prostor za novu rasu gospodara.
Препоруке:
22
2
25 понедељак, 21 децембар 2015 17:06
zlatan
Gosp.TARAS BULJBA, Napoleon je na tadašnju Rusku Imperiju krenuo 1812, ne 1814. U Drugom.svj.ratu poginulo je i nestalo skoro 27 mil.građana SSSR-a, ne samo Rusa. Brojčano najviše građana Ruske SFSR, oko 15 mil., pa Ukrajine oko 8 mil., Bjelarusa preko 2.5 mil. U oddnosu na br.stan., najviše Bjelarusa preko 25%, Ukrajina 20%, Rusija 15%. Logično, jer Bjelarus i Ukr.su bile posve okupirane, a Rusija samo zapadni rub. Do Lenjingrada, Moskve, juga Volge, i juga evrop.Rusije. Ne zaboraviti na strašna rzaranja. Minsk je bio uništeni grad, Kijev u ruševinama, a pogledajmo ga danas?
Sam Putin je izjavio da je upravo industrija u pozadini bila na teritoriji Rusije (najviše Ural, Povolžje, zap.Sibir) nužna za proizvodnju naoružanja i da je to odlučilo o sudbini rata. Dakle Ruska SFSR je bila najvažnija za pobjedu.
Neki danas u Ukr.pokušavaju uništiti sovjetsku simboliku. Hoće li srušiti Kijev, jer najveći dio grada je izgrađen nakon rata u sovjetsko doba. Predivan grad, zelenila i parkova.
Препоруке:
21
2
26 понедељак, 21 децембар 2015 17:25
Непристојан ник
Није Џуда будала. Будала је онај из Сведока за кога је дотични ауторитет за Украјину.
Препоруке:
19
15
27 уторак, 22 децембар 2015 01:12
неинформисан
Какву будалу изиграва овај јуда.
Препоруке:
9
12
28 среда, 23 децембар 2015 13:20
Р. Пауновић
Тим Џуда је јасан, текст је опширан, а знамо како "дише".
Него Украјинци? Наша је изрека, ко је у коло хвата у ноге се узда. Није ми јасно на основу чега су Украјинци умислили да ће њихови ментори играти уместо њих. Требало би да буду срећни што их нико не изводи пред суд због ѕлочина/зверстава које су починили за време последњих сукоба. Много су се заиграли и помислили да су важни.
Препоруке:
12
1
29 среда, 23 децембар 2015 14:23
Боре
Шта као црногорци су се уплашили Србије? Ма дај..
Препоруке:
3
2
30 четвртак, 24 децембар 2015 09:12
Betty Boop
Ne znam zasto novinar nije pitao Dzudu o ulozi Viktorije Nuland i obaranju Janukovica onda kada je pristao na sve uslove demonstranata; kao i o prosirenju Natoa do granica Rusije, suprotno dogovoru da se nece siriti na istok. To su pravi razlozi sukoba u Ukrajini a ne problemi s Rusijom. Ako su ljudi vec ambivalentni i osecaju se kao Rusi i Ukrajinci onda sigurno ne bi doslo do rata bez ucesca zapada koji je iskoristio ekstremne elemente u zemlji za nasilno obaranje vlade Janukovica.
Препоруке:
10
1
31 четвртак, 24 децембар 2015 23:13
Miroslav Stamatovic Nis - Ohio
Odlican intervju! Ne slazem se sa Dzudinim ocenama ali je jako dobro sto je ovaj iz Svedoka uspeo da ga nadje jer je vazno da osetimo kako oni 'disu'. Taj Dzuda je mnogo uticao na sliku o nama u Zapadu, uglavnom negativno rekao bih i zato je vazno da pratimo sta misli i prica. Naravno, kad god naidje na pitanje koje mu ne odgovara (kao ovde oko Odese, esktremne desnice, nedemokratskog rezima u CG) on to onda objasnjava geostrategijom i ne znam kako. Nebitno. Dobro je da je ovaj razgovor napravljen, da vidimo kako nam misle. Cestitke autoru!
Препоруке:
9
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер