среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија, пролеће 2016.

Kоментари (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 19 април 2016 23:53
Петар Пантелић
Не буди баш много наде ово истраживање. Без обзира, изаћићу на изборе и гласати за Двери-ДСС.
Препоруке:
155
17
2 среда, 20 април 2016 00:27
Сава
Ја сам зато да се треба борити, не губити наду, мада ови резултати су крајње поражавајући. И види се утицај медија на како на једне тако и на друге (РТС и Б92). Људи су навикли на фразе, не размишљају својом главом, не запитају се никад, истина до њих не стиже. Не познају геополитику, не разумеју стварност, не сагледавају чињенице.

Када бисте питали ове што су за ЕУ - а зашто сте за ЕУ - вероватно не бисте добили никаква сувисао одговор, или ирационалан, или га не би чак ни знали.

Можда би том слоју људи нешто значило када би им неко (медији?) доносили истину и аргументе о ЕУ и њеном пљачкашком походу на Србију. Мислим да су они који су у овом предизборном периоду говорили не у ЕУ, требали још више да повезују наше опште осиромашење и све плићи џеп са то причом о приступању ЕУ (под ЕУ треба подразумевати читав конгломерат западних лешинара, и са једне и друге стране океана, који не морају формално да имају везе са ЕУ).

Овако изгледамо као народ који је дигао руку на себе.
Препоруке:
94
6
3 среда, 20 април 2016 00:28
cisto onako
Iskreno mislim da Vucic ne moze da dodje do ovog procenta, narocito ako izlaznost zaista bude preko 60% kako se ovde predvidja. Takodje mi Ceda-Boris-Canak deluju precenjeno. Mislim da ce se boriti za cenzus i verovatno ga za malo preskociti, jer jelte tako mora.

Raduje me ulazak patriotskih stranaka u Skupstinu (nisam nacisto sa ulogom SRS-a, ali ih i podvodim pod patriotsku opciju).

Jedino bih zamolio ljude koji planiraju da glasaju za ove anti-eu stranke i pokrete koje ce sigurno biti ispod cenzusa, da ne bacaju svoj glas i daju ga radikalima ili dverima/dss. Zasto da SNS dobije jos 1-2% glasova koji mu ne pripadaju.
Препоруке:
107
14
4 среда, 20 април 2016 00:30
забринут
Плашим се да је ово реално. Али се ипак уздам да се многи људи из страха лажно изјашњавају.
Препоруке:
102
10
5 среда, 20 април 2016 00:38
Сеоски одбор
Ово неће изаћи на добро.
Препоруке:
58
6
6 среда, 20 април 2016 00:40
Пуфта
Све у свему- џаба избори, биће мање-више исто...
Препоруке:
44
12
7 среда, 20 април 2016 01:02
Ares
Mocno istrazivanje!
Препоруке:
40
6
8 среда, 20 април 2016 01:18
небитан
Ово истраживање наговештава да је будућност Србије поражавајућа. Кад скупите на гомилу гласаче СНС, СПС, ДС, СДС, ЛДП и ДЈБ, имате преко 90% гласача који су мање или више прихватили да Србија постане вазал запада и да се наша судбина решава у складу са хировима и вољом других (пример таквих хирова су нам дали хрвати пре неки дан, уцењивањем да одустанемо од права да судимо хрватским и другим злочинцима, мада нико не очекује да би вучићевска хунта икада судила неком ко је убијао Србе).
Дакле, већини српског народа је неопозиво сломљена кичма и/или угашен мозак и над том чињеницом се не вреди више изненађивати. Углавном, земљи у којој су слабо образовани, неморални, некултурни и неуки људи већина, а они "образовани" су најчешће антипатриоте, не пише се добро. Али баш зато гласајмо у недељу, не дозволимо да нас прозападна багра победи без борбе.
Препоруке:
82
19
9 среда, 20 април 2016 01:35
steva
Nazalost, jedino vucicevu kampanju vode profesionalci.
Nazalost, patriotske stranke su potpuno podbacile, pogotovo DSS. Njihova udarna prica je spoljna - "visoka" politika. Da su bar obezbedili kakvu takvu javnu podrsku Putina...u gladnoj Srbiji to malo koga zanima, pogotovo sto im mediji prikazuju evropu i kosovo kao "gotovu" stvar.
Trebalo je da se bave vucicevim lazima i prevarama - zivotnim temama. Naci dobar razlog da se glasa protiv vlasti za coveka koji razmislja da li da izadje na glasanje.
Davno je trebalo poceti sa kucanjem na vrata, razgovarati sa obicnim svetom o obicnim stvarima... ovako obicnom svetu je ostao televizor i vucic. Tako ce i glasati.
Препоруке:
52
11
10 среда, 20 април 2016 02:26
пс
Обратите пажњу на образовну и старосну структуру СНС-ових гласача. Углавном стара и необразована полуписмена пучина, плус нешто млађих активиста и каријериста.
Препоруке:
90
6
11 среда, 20 април 2016 03:16
Nemanja
Manje vise ovo su rezultati.

S tim sto i dalje nisam siguran u rezultat DS-a.Neka predjasnja istrazivanja NSPM su ih kotirali izmedju 9-10%.

Sto se tice SNS-a nadam se,a i mislim da ce ipak biti blizi 40%.
Препоруке:
34
6
12 среда, 20 април 2016 07:43
Спиридон
Истраживање јавног мњења које за разлику од свих осталих која само манипулишу са презентацијом резултата успешно даје реалну слику стања и што је још битније пружа и одговоре на најважнија питања где смо, шта смо и куда идемо. Ово је Србија данас, ту су одговори ко су шта су и одакле су ту дошли Вучићеви гласачи и зашто му верују. Јасно се види да огромну већину чини функционално неписмени полусвет склон манипулацији, који је од титоизма покупио слепо веровање у вођу, из деведесетих некакав лажни национализам са којим сада не зна шта ће а као тековине 5. октобра баштини слепо веровање у реформе и модернизацију које воде у светлу будућност. На први поглед изгледа шизофрена ситуација у којој се исти људи залажу за Русију, мисле да живе лошије него пре четири године а ипак и даље гласају за Вучића или Дачића али кључ је у томе да је све то аморфна лумпенпролетерска маса која просто интелектуално и образовно није способна да сагледа шта се дешава и што је најбитније зашто се дешава...
Препоруке:
69
4
13 среда, 20 април 2016 07:45
"Zlo se trpi...
...od straha gorega"
neofasisti su uspeli da zatruju srpski narod.
Препоруке:
45
6
14 среда, 20 април 2016 08:42
Бошко
небитан
Ово истраживање наговештава да је будућност Србије поражавајућа. Кад скупите на гомилу гласаче СНС, СПС, ДС, СДС, ЛДП и ДЈБ, имате преко 90% гласача који су мање или више прихватили да Србија постане вазал запада и да се наша судбина решава у складу са хировима и вољом других
Грешка је изоставити радикале, јер се ту окупља иста издајничка и пљачкашка банда као код Вучића и Николића.

Шешељ је исто овако баљезгао пред изборе 90тих све док није ушао у владу, а онда су радикали издали Косово и уместо да се Србија оцепила од издајничке милошевићеве југославије и ухапсила издајнички брачни пар, Шешељ, Вучић и Николић су постали не само саучесници у издаји, него су примили и издајничку плату за јун 1999 године у влади Србије.

Шешељ је сам у Хагу доказао да није Српски патриота и националиста него обичан баљезгар по ријалити програмима јер за 12 година злочиначки Хашки трибунал није успео да нађе ни један доказ да је Шешељ урадио било шта за Српски народ.
Препоруке:
55
19
15 среда, 20 април 2016 08:45
RTS je sinoc dokazala...
... da je najgora profasisticka medijska tvorevina u Srbiji.
Slusao sam izlaganje Obradovica, elegantnog i obrazovanog mladog coveka koji je razlozno izlozio program Dveri i DSS-a.
Naspram njega se postavila jedna novinarska, ne vredjam je ako to kazem jer bih mogao i gore kvalifikacije da joj prisijem, guska koja je, ocigledno po naredbi Vucica, Bujosevica i nezamenljivog urednika Stefanovica, na svaki nacin pokusala da ga omete, ponizi, i eventualno osramoti. Novinarka koja kleci ispred ona tri gore pomenuta, daleko im kuca bila, na najbezobrazniji nacin ga je prekidala i na kraju, po dobrom starom obicaju SNS-ovaca, pokusala da ga optuzi da nije bio korektan u odnosu sa njom, iako je svakom normalnom gledaocu bilo ocigledno da je obratno.
Gospodjo uzmite onih 150 dinara koje smo prinudjeni da vam dajemo pa idite kod psihijatra da vidite sta je to sa vama i zasto volite da robujete!
RTS je gora i od Pink-TV!
Препоруке:
89
5
16 среда, 20 април 2016 08:51
Бошко
Оно што једино "недостаје" је национална припадност испитаника, али верујем да је НСПМ намерно одустао од тог питања да небуде оптужен за "Српски шовинизам"

НСПМ је потврдио оно што је већ познато, откако су почели "слободни избори" да дегенерисано и денациоанлизовано остарело становништво, гласа за највеће издајнике и пљачкаше који најлепше лажу на телевизији, али оно што је забрињавајуће је енорман број дегенерисаног становноштва од 40-60 година који су прошли само испирање мозга током милошевићеве диктатуре које само они са тешким оштећењем мозга и плачкашки профитери и привредни и класични криминалци памте као "добро време"

Још једном се потврђује да дегенерисани бивши Срби се изјашњавају као "срби и православци" једино на попису становника јер не постоји категореија "несрпска фукара", "антихсрист" "прозападна и пронато фукара"

Српску националну мањину у Србији очекује дуг пут до слободе од окупације пронемачке несрпске фукаре која је постала већина у Страдији.
Препоруке:
48
14
17 среда, 20 април 2016 09:17
milwood
Izgleda objektivna anketa.Mladi, obrazovani i korisnici interneta su za demokratsku opciju i u debeloj manjini.
Препоруке:
33
4
18 среда, 20 април 2016 09:36
Спиридон
@ небитан

Немојте сабирати бабе и жабе јер су на једној страни полуписмени лумпенпролетери који реално немају појма шта заиста желе а на другој малограђани који су погрешним образовањем и уз помоћ медија некритички усвојили Европу као идеал свих идеала. У суштини постоји та аморфмна необразована маса која је у свом животу лутала од титоизма, преко накарадног национализма деведесетих до Вучића данас и квазиобразовани малограђански слој који презире ове прве и диви се до изнемоглости Европи. У сваком случају потпуно се слажем са закључком да нам се не пише добро, зато што нам на једној страни темељ друштва односно огромну већину чине неписмени и неваспитани, односно што нам на оној другој страни некакву " елиту " сачињава малограђански квазиобразовани слој. Реално шансе да се нешто позитивно деси у идућих икс година а без уплива са стране су буквално равне нули...
Препоруке:
57
6
19 среда, 20 април 2016 10:11
Solomon
Nikako mi nije jasno, čemu vanredni izbori kada imaš preko 50% u Skupštini? U prvm trenutku sam mislio da je to sa raspisivanjem vanrednih izbora pogrešno i "lutrija", ali nakon ovih predizbornih anketa, počinjem vjerovati da ipak znaju zašto vanredni izbori i da nije baš toliko "lutrija"?
Препоруке:
26
4
20 среда, 20 април 2016 10:42
Спиридон
@ Solomon

Наравно да расписивање избора није лутрија када гласачко тело напрдњака и социјалиста чини лумпенпролетерски полусвет који ће свог Вођу да следи буквално али до последњег тренутка у провалију. Неко овде незадовољно рече како се патриотски блок превише бавио високом политиком и како је требао да иде и куца на врата људима и њима би се ваљда колико одмах све просветлило а овако им остаје Вучић и телевизор. То када би било могуће би било много лепо али нажалост неписмена и неваспита руља одувек верује свом телевизору или петпарачком таблоиду и ничему другом, односно они било какву другу истину сем ону са екрана или насловне стране Информера и Курира нису способни да појме. Причати са њима и нешто им рационално објашњавати је немогуће, они верују Вођи, Вођа зна шта ради, Вођа се бори против тајкуна и против жутих, Вођа нас води у светлу будућност. Избори су иначе расписани да би Вођа могао на миру да обави остатак прљавог посла, јер му сада предстоје неке битне одлуке.
Препоруке:
35
3
21 среда, 20 април 2016 10:52
Цвико
@пс,
У праву сте. Ваша напомена се може повезати са напоменом М. Шеклера у претходном тексту, у којем он наводи да се Тито није бојао сељака и радника. Тај менталитет наших људи, за којег је карактеристично да им је неки политичар "тата", освојио је данашње становништво у градовима, где је и вршена ова анкета. По њима, све мора бити како "тата" каже. Размишљање није дозвољено. Становништво у селима је не утицајно. Ја спадам у групу која не иде на изборе. Не иду заједно избори и окупација, а Ви како хоћете.
Препоруке:
16
8
22 среда, 20 април 2016 11:18
Др
СНС - Већина бирача им не користи интернет, скоро половина старија од 60 година, и 40 % са максимално основном школом или функционално неписмено.

Напредно нема шта
Препоруке:
55
3
23 среда, 20 април 2016 11:47
Бошко
@Цвико
Тито се "није бојао сељака" је ординарна глупост јер је све учинио да уништи Српско сељаштво, које изнело све ослободилачке ратове. Зато је и уништио Српске породичне задруге (које је комунистичка окупаторска фукара називала кулацима) које су дошле до обрадиве земље стотинама година крчећи шуму. "максимизацијом земљишта" аутоматски се смањио број сеоског становништва које 10 хектара окућнице није могло да исхани, а вишак млади натерани у градове да буде "пролетеријат" окупаторској комунистичкој банди те управо Србија сада је таоц тог остарелог комунистичког "пролетеријата" испраног дегенерисаног и денационализованог мозга.

Осећате се задовољно јер на НСПМ можете да изразите своје мишљење, али заборављате на стотине хиљада људи који нису у могућности да чују и нешто ново осим да Патриотске странке уђу у скупштину и да се чује поново глас Срба у скупштини уместо несрпске фукаре која је сада окупирала скупштину.

Сваки глас је важан да се чује да још остало Срба у Србији.
Препоруке:
39
9
24 среда, 20 април 2016 12:26
телетабис
ПЦ и Цвико

Ваљда је сада постало јасно зашто систем образовања се годинама урушавао а може се рећи и миниран са Болоњом.

И није чудо што нам је овако никако.

Интересује ме да ли ће се икад ико прогласити злочинцима од одговорних што су Србију заглупили јер процес опаметњавања има да траје цео век.
Препоруке:
19
2
25 среда, 20 април 2016 12:47
Вера Настасовић
Хвала НСПМ што је урадила ову анкету и потпуно нам отворила очи. Колико год се ми надали да ће се нешто променити, очигледно је то потпуно немогуће. Жаба је већ до пола скувана, а довршиће то наредна влада која ће на крају и да угаси светло у Србији.
Но, без обзира на то, у недељу ћу изаћи на изборе и гласати за СРС,пошто до сада никада нисам. Крајње је време да се окренемо национализму па шта буде.
Препоруке:
23
10
26 среда, 20 април 2016 12:50
робокап@Спиридон
За такозване демократско-Европске опције углавном гласају тзв.Добитници Комунизма који су пак настали Од Послератног ПОЛУПИСМЕНОГ ЛУМПЕНПРОЛЕТАРИЈАТА,који је подржавао свом снагом Тита ,стидећи се својих сељачких корена и који мисли да је стицањем образовања и селидбом у град побегло са села ,нажалост СЕЉАЧКИ менталитет никада није изашао из њих.Знам гомилу таквих који се данас стиде својх дедова или очева са села,и они су поджавали некада Слобу али су оног трнутка када им је омогућио да за СИЋУ откупе станове одједанпут постали ЕУРОПЉАНИ;Почели да славе СЛАВУ и да соле памет како се знање у овој земљи мало вреднује ,заборављајући једну једину ствар да није било комунизма и форсирања таквих као што су они,многи од ЊИХ никада не бистекло дипломе и положаје које су имали захваљујући ТИТУ: Као високо образован мнеге које ви називате ЛУМПЕНПРОЛЕТЕРИМА нисам могао да их 5 октобра убедим да не подржавају ДОС објашњавајући им да ће Лекари,Професори који су то били код Тита ,Слобе бити иДО.
Препоруке:
10
8
27 среда, 20 април 2016 13:00
неколико стотина хиљада,бре!
у бирачком списку има неколико стотина хиљада више бирача него што има стварних гласача.

Па чији су то гласачи?
Треба ли да сачекамо да нам цесид каже или сте их можда анкетитали?
Биће да су они адут,кец из рукава снс-а.
Са космета сигурно.
нико
Препоруке:
24
1
28 среда, 20 април 2016 13:06
Izadjite!
Olovku u ruke!
DSS-Dveri!
Razgovarajte sa bliskima, sa svima koji hoce da vas cuju, pomozite da razumeju zasto je vazno i zasto DSS-Dveri!
Препоруке:
47
9
29 среда, 20 април 2016 13:18
Није тачно
Резултати оваквог истраживања не одговарају стварности.
Прво, 1500 испитаника на целу Србију није репрезентативни узорак и не може дати реалне резултате.
У овој фази СНС може добити до 35% гласова а на следећим СЛОБОДНИМ И ФЕР ИЗБОРИМА СНС и Вучић ће бити пометени.
И сада, када би народ знао сву штетност Вучићевих радњи, помео би читав СНС и њиховог вођу.
ЖИВЕЛА СЛОБОДНА СРБИЈА !!!
Препоруке:
37
4
30 среда, 20 април 2016 13:27
GEDZA
NEKA IM BUDE..., TIM GLASACIMA ZA VUCICA-NATO-EU, ALI PITAM JA NJIH, HOCETE LI NA ZIMU IMATI ZA OGREV,ZA HLEBA, ZA DECJE SKOLOVAMJE, ZA LECENJE, ILI CE TE SE PROSTO VUCI NA KOLENIMA PO SNS-ODBORIMA I MOLITI ZA BILO KAKAV POSLIC I CINIJU U NARODNOJ KUHINJI???
PA AKO ZA OVAJ IZDAJNIGKI OLOS GLASAJU, NEKA IM VUCIC I OVO STO IMAJU OTME I ZASLZILI SU DA IM SE IME ZATRE !!!
Препоруке:
33
2
31 среда, 20 април 2016 13:32
Кнежевић Милан
RTS je sinoc dokazala...
Slusao sam izlaganje Obradovica, elegantnog i obrazovanog mladog coveka koji je razlozno izlozio program Dveri i DSS-a.
jedna novinarska guska koja je, ocigledno po naredbi na svaki nacin pokusala da ga omete, ponizi, i eventualno osramoti.

Не секирајте се- није нарочито успела у томе. А и није крива- то је овај наопаки псеудо-феминизам, који се овде подваљује не баш најбистријем женском свету.
Било је упадљиво да је госпођа дошла у студио опремљена да тражи швалере (утегнута у оскудну, прекратку хаљину број мању од потребне) а не да води политичку презентацију. Она је роба, као и све друго данас- зато је тако и упакована; а наљутило ју је то што Обрадовић "није хтео да се игра" по правилима, за која су њој рекли да важе...
Иначе, Обрадовић убедљив, концизан и добро фокусиран- врло солидан наступ.
Препоруке:
54
2
32 среда, 20 април 2016 13:36
djoka
Vucicev autobuski cirkus je svakodnevno prisutan. Gde god je zakazao promociju svoje stranke, eno tamo su 100 i vise autobusa. Uglavnom putnici u tim autobusima su isti ljudi, ukljuceni su u cirkus iskljucivo za po jedan sendvic uz flasicu vode ili nekog sokica, a nekima se daje i po jedna crvena (1.000,oo din,). Bez obzira sto ti ljudi su stalno uz vucica i aplaudiraju mu, veliki broj njih siguran sam da nece glasati za njega. A sta tek reci o narodu koji ne prisustvuje vucicevoj kampanji. Ti ljudi ga ne mogu videti, a kamoli da glasaju za njega. Kad su u pitanju istrazivanja,veliki broj naroda nece javno da kaze da je protiv vucica,jer se boje da im neko iz porodice ostane bez posla. Svakodnevnim hvalisanjem velikog postotaka,vucicu jedino preostaje KRADJA GLASOVA, sto ce siguran sam to uraditi. Jedino KRADJOM GLASOVA vucic pobedjuje i nikako drugacije. Naucio ga je njegov prijatelj milo djukanovic,kako se to radi, taj uvek pobedjuje u njegov montenegro.
Препоруке:
31
2
33 среда, 20 април 2016 13:40
Панта
Хвала НСПМ што је урадила ову анкету и потпуно нам отворила очи. Колико год се ми надали да ће се нешто променити, очигледно је то потпуно немогуће.

Лепо сам вам више пута рекао да од Срба и Србије нема ништа још најмање 44 године,односно до 2060.године, јер творац оваквих Срба је рекао, пред смрт, Американцима:
ТОЛИКО САМ УНИШТИО СРБЕ ДА СЕ НЕЋЕ ОПОРАВИТИ 80 ГОДИНА ПОСЛЕ МОЈЕ СМРТИ.


Буквално сваки дан, ови Срби, у сваком погледу потврђују да је за њих највећи србин свих времена Друг Јосип Броз Тито-усташа са левог усташког крила.

И рекао сам, да се Срби никад неће ослободити од ОКУПАЦИЈЕ док их не ослободе РУСИ.

И рекао сам, да се Срби на Дедињу КЛАЊАЈУ ТОТЕМУ, да никакав Тито није сахрањен у "КУЋИ ЦВЕЋА", и да нико не сме то да провери.

И рекао сам, да у Београду има више усташа него у Загребу.

А ви верујте "вашим телевизорима".
Препоруке:
27
8
34 среда, 20 април 2016 13:45
Драган, Катун
Што рече Г. Шеклер, какви весници такво и пролеће. Ђаволов рај.
Читајући ноћас, нешто мање од 25 пута, ове разултате, по ко зна који пут сам поп.....
Био једном један народ, частан, ал лош пород изродио.
----------
за Цвика
Покушај да себе убедиш да је сада 1804, зима, чујеш да се неки од твијих спремају на буну против власти и кажеш себи идем да им " " кеву, па шта буде, како да погледам у очи онима који преживе, како да живим часно поред сирочића оних који су погинули. Гласај за било кога, то је оно што Ти и ја сада можемо да урадимо.
На листи нема национал-социјалне понуде али идем да гласам ПРОТИВ еуро-атланског робства.

за Бошка

Одмерен и тачан коментар.
Препоруке:
25
4
35 среда, 20 април 2016 13:53
Jura
@Није тачно

Резултати оваквог истраживања не одговарају стварности.
Прво, 1500 испитаника на целу Србију није репрезентативни узорак и не може дати реалне резултате.


1500 ispitanika apsolutno jeste kvantitativno dovoljno. Pitanje je da li je struktura ispitanika dovoljno dobra kvalitativno.

Npr. terensko anketiranje je najverovatnije ograniceno na gradove (mozda cak i samo na vece gradove), pa ni ne cudi sto je tu procenat onih koji podrzavaju sns manji. Mozemo raspravljati o tome da li u gradovima zivi obrazovanije stanovnistvo, ali mislim da bi se vecina slozila da je informisanije.
To otvara sledeci problem: da li su telefonski anketirani ispitanici mahom iz krajeva gde nije sprovodjeno terensko ispitivanje? Ako reciprocitet nije zadrzan, onda bi dobijeni rezultat favorizovao gradjanske opcije.

Sve navedeno proistice samo iz mog iskustva u radu sa agencijama za istrazivanje trzista / mnjenja. Kvalitet ispitanika je jako tesko ispratiti i ispuniti.
Препоруке:
20
2
36 среда, 20 април 2016 14:17
Molder
Ja odoh preko grane sledećeg meseca. Ostajem da bih glasao i obavio svoju dužnost i to je to. Da nabrajam sve razloge zbog kojih me je ova Vlada naterala na takav potez, trebalo bi mi 200 komentara. Vreme da se diže sidro.
Препоруке:
21
14
37 среда, 20 април 2016 14:37
саша р.
Нажалост, ово ме не изненађује уопште, "куд сви Турци, туд и мали Мујо".
Тако је било увек, 1941-1945, сем шачице устаника, углавном су се сви мирили са судбином. После су сви били за Тита и Стаљина. Онда је преко ноћи Стаљин постао "свиња", па су сви били за Тита, а они који су искрено волели Русију, били су сатирани као куга и омражени у друштву. Русофобно семе које је тада посејала Удба и даље доноси плодове. Највећи број младих студира на западу, ретки су они који желе на Ломоносов.
Слушам људе на улици, у превозу, и даље су ту фразе "шта ми имамо сличног са Русима, запад нам је много блискији по менталитету", "отарасићемо се Амера, али руске чизме никад", "не дао ти Бог да те Рус брани", "не би било лоше да нас ослободе, али нек се одмах врате назад" итд.
Док год се не запитамо шта ми можемо да учинимо за Русију, нема нам леба.
Највећа грешка је била стрељање Аписа 1917, од тада нас јашу англофили, и како ствари стоје, јахаће нас још дуго.
Препоруке:
29
5
38 среда, 20 април 2016 14:43
Змај
Мени је фасцинантно ових неколико стотина хиљада фиктивних гласача. Оволики број је сасвим довољан да се резултати подесе онако како највише одговара окупатору који их је и предложио да не кажем расписао. Тренутно у Србији не постоје услови за фер изборе и само они који претендују на посланичко или министарско место могу имати користи од њих и нико више. Схватите то.
Препоруке:
26
1
39 среда, 20 април 2016 14:54
Цвико
@Бошко,
"Тито се "није бојао сељака" је ординарна глупост јер је све учинио да уништи Српско сељаштво,".
Пишете неразумно а све због неке своје мржње која Вас заслепљује и не допушта Вам да рационално размишљате а имате потенцијал. Ја сам само препричао Шеклерову тезу. Идемо обрнуто. Да се Тито бојао сељака и радничке класе која је настала из сељачког миљеа, он их не би уништио. Да је српски сељак био "отпорнији" не би их Тито "навукао". Дакле, мене ту нема осим што као и други па и Ви нешто констатујем. Проучите мало психологију српског сељака. Маните се јуначких песама и сличног. Данашње генерације младих не живе у причи коју заговарате. Њих интересује поп, рок, крк музика и баш их је брига за јуначке народне песме, за српство. Проучите мало боље изнету статистику. Не трчите пред рудо...
Препоруке:
15
6
40 среда, 20 април 2016 15:21
Gojira
Несхватљив профил гласача СНС. Пензионер који гледа Пинк, слабо образован, не користи интернет и вјерује да је одлично што му је Вучић смањио пензију. Најрадије би да Србија уђе у савез са Русијом или пак остане неутрална, али ће гласати за Вучића који води државу у ЕУ и НАТО. Да ли да се смијем или да плачем?
Препоруке:
53
4
41 среда, 20 април 2016 15:42
Nemanja-Vera Nastasovic
Voleo bi da znam za koga ste glasali na proslim izborima,odnosno na izborima 2012 i 2014?Voleo bi da mi odgovorite.Prosto da vidim da li je moguce da je bilo onih koji su bili za SNS,ali su se opametili i sad ce glasati za nekog drugo.Ili je ovo samo presipanje glasova iz jednih nacionalnih stranaka u druge.
Препоруке:
23
3
42 среда, 20 април 2016 17:02
!!!
Anketu treba sprovesti u nekoliko stranih ambasada i eto vam budućih važećih i naravno "demokratskih" rezultata.E tamo se vrši glavna anketa jer Sprdija je okupirana država pardon kolonija.
Ovo ostalo je naravno korisno ali iz same ankete se vidi da je narod što isprepadan što izbezumljen.
Препоруке:
19
4
43 среда, 20 април 2016 17:32
Goran Maksimovic
Od kukanja nad zlom sudbinom i defetizma, leba nema. Zar je iko osim Seselja ocekivao nesto bitno drugacije u ovom momentu i ovakvim uslovima, pre svega medijskim?! I ovako kad bi bilo to znaci 50 + radikala, Dverjana i DSS-ovaca u skupstini! Malo li je u odnosu na dosadasnjih nula?! A ako izlaznost bude veca, moze ovo da ide jos prema gore. Prema tome narode, pogotovo kolebljivi simpatizeri Dveri-DSS, olovke u ruke! Nikad nije svanulo pre zore. Radikali su disciplinovaniji, oni ce da odrade svoje.
Препоруке:
39
4
44 среда, 20 април 2016 18:53
negi
Niko ne može toliko da bude razočaran kad ne ide kako on misli kao srpski nacionalista(isto je kod svih nacionalista).Odmah počinje kuknjava na vlastiti narod, Tita,zapad,Putina......Do juče smo bili najbolji narod na svetu a danas ste se svi obrušili na taj narod nazivajući ga svakakvim pogrdnim imenima.Ne ide to tako! Istraživanje je pokazalo dosta realnu sliku stanja biračkog tela.Pre nego što krenete da pljujete po tom biračkom telu moramo da imamo tri stvari u vidu.Prva,izlaznost je oko 60%!Znači da 40% smatra da nema za koga da glasa.To je gotovo polovina birača ili 3.miliona građana koji ne podržavaju vlast.Drugo,ovde se stalno priča Vučić i SNS a pogledajte ko je sve u koaliciji.Da svako od koalicinih partnera osvoji po 1.% glasova i to oduzmemo od koalicije, SNS bi ubedljivo izgubila izbore.Treće,sa ovakvom medijskom blokadom i bez novca opozicija mora da bojkotuje svake izbore.I pored toga,opozicija je preživela izbore i ulazi jača u Parlament.Neće pasti sad ali ima šanse.
Препоруке:
24
3
45 среда, 20 април 2016 18:54
Petar B.
Prvo veliko hvala NSPM za odlicnu anketu koja je bar meni jasno pokazala sta da ocekujemo. Za razliku od drugih, ne mislim da je ovo losa anketa, bar iz nekoliko razloga:

1.SNS je na oko 44% - to je mimimum minimuma da dobije nadpolovicnu vecinu u Skupstini. Samo mala promena na dole, i ostace ispod 50% a to je priznacete ipak veliki pomak.
2.DSS/Dveri i SRS ulaze u Skupstinu. I dok za SRS nisam bas ubedjen, DSS/Dveri ce da postane ozbiljna opozicija sa desne strane, nesto cega do sada nije bilo.
3.Mnogo je manje "rasipanja" glasova nego pre. Osim DJB (ako ne prodje), sve ostalo je Borko Stefanovic i Vuciceve izmisljene opozicione stranke i sve zajedno su oko 5%. Na prethodnim izborima, ovo rasipanje je bilo preko 20%.
4.Istrazivanje samo kaze gde su SNS slabosti. Njihovo biracko telo jednostavno ne deli njihove vrednosti - samo treba naci nacina da se to objasni pretezno manje obrazovanim slojecima.
5.Hajdemo najzad da resimo problem laznih glasaca za vlast!
Препоруке:
30
5
46 среда, 20 април 2016 20:08
Вера Настасовић
@Немања
Да вам одговорим на питање...гласала сам и 2012 и 2014 за ДСС иако сам била разочарана што последњи пут нису ушли у предизборну коалицију са било којом патриотском странком.
Препоруке:
14
2
47 среда, 20 април 2016 21:18
ПОСЛЕДЊЕ ИЗБОРНЕ ПРОГНОЗЕ НИНАМЕДИЈЕ И ФАКТОРА ПЛУС
испитаници највише верују премијеру и лидеру СНС-а Александру Вучићу. Он је уједно једина личност чије речи и поступке више грађана одобрава него што се с њима не слаже (58 према 31 одсто).
Следе га председник Србије Томислав Николић (23 одсто одобрава оно што говори и ради, а 44 процената не), лидер СПС-а и министар спољних послова Ивица Дачић (20 одсто одобрава, а 44 не) и министарка из редова напредњака Зорана Михајловић (25 одсто одобрава, а 48 одсто не).
Од предводника опозиције ту су председник ДС-а Бојан Пајтић (девет одсто одобрава, а 63 процента не), лидер радикала Војислав Шешељ (18 одсто одобрава, а 61 не) и Борис Тадић, председник СДС-а (11 процената одобрава, а 49 одсто не).
дневни лист „Данас” и агенција Пропозитива изнели су следеће средње вредности: коалиција „Србија побеђује” имаће 50,6 одсто гласова, следиће је СПС-ЈС са 11,4 процента, а у леђа ће им гледати СРС (8,2 одсто), „Савез за бољу Србију” (6,9 одсто), ДСС–Двери (5,6 одсто) и „Доста је било” (5,3 процента)
Препоруке:
7
5
48 среда, 20 април 2016 21:52
Радоња
Расположен сам за истину и правду па ћу у складу са тим да гласам, мада знам да од тога слаба вајда. Што каже Ван Дам у филму Киборг- Ја нисам створио овај свет,већ само у њему живим.

Гледам ове еврофанатике и видим да је то све из истог шињела. Деру се, урлају, вриште... Мада има један буцкасти који делује као да би се провукао као "скоро нормалан", бар није толико театралан.

И тако... Пси лају, каравани пролазе. И док Русија оклева или шта већ, ми одосмо у НАТО (одма), а можда и у ЕУ (тамо кроз једно сто година).
Препоруке:
17
4
49 четвртак, 21 април 2016 00:05
Дане
Верујем да су резултати тачни, плус-минус по неки проценат, али то је то углавном. Бојим се само да ова багра не покраде изборе, како би напакостили Дверима и ДСС-у. А што се тиче великог дела бирача који пате од амнезије, то је тако, и тешко се ту може шта променити. Ми се нећемо као народ подићи, док не прођемо прво кроз велика страдања (поплаве, пожари, а није искључен ни рат). А страдања ће сигурно доћи, ако се овако настави. Волео бих да није тако, али све говори у прилог томе.
Препоруке:
13
5
50 четвртак, 21 април 2016 03:32
цмок Торонто
Колико *испитаних* уопште зна за НСПМ?
Ако је за утеху...мени ће бити боље било ко да *покраде* изборе.
Никоме ама баш никоме у Србији не верујем..чак се не смејем ни на добар виц.
Препоруке:
3
17
51 четвртак, 21 април 2016 07:17
карцином српског духа
Људе који не раде, не читају, не одлазе на концерте и у галерије као и позоришта требало би протерати из историје. Србијанци су прворазредни кандидати за такву опцију.
Препоруке:
4
7
52 четвртак, 21 април 2016 08:33
Спиридон
@ робокап

Хајдете да кренемо од почетка и да не би ишли до Кулина Бана сконцентришимо се на оно што се десило од доласка Тита и партизана 1944 године, зато што је то била прекретница која одређује већину онога што се дешава данас. Дакле колико видим слажемо се да Тито доводи по совјетском моделу непрегледну масу неписмених лумпенпролетера у градове. Та фаза државног капитализма, обожавања фараона и испирања мозга траје неких 50 година. Квазиобразовани тзв малограђански слој који се стиди својих корена је сада у ЕУ табору, што је логично. Међутим тај слој је танак и тек покорица друштва чији су темељи у титоистичком лумпенпролетеријату који је и даље остао неписмена руља која у себи спаја најгоре од села и најгоре од града, остајући негде у предграђу нити тамо али нити овамо. Са доласком Милошевића они се окрећу накарадном национализму а тек пред 5. октобар напуштају СПС и СРС зато што им крче црева и уплашени су а не зато што се мењају јер они нису спосбни да мисле изнад стомака
Препоруке:
10
6
53 четвртак, 21 април 2016 08:35
Спиридон
@ робокап наставак

Дакле 5. октобар пролази и малограђански квазиобразовани слој добија свој дуго прижељкивани пут у Европу, они су коначно грађани света и са све својим празилуком који вири из позадине они одушевљено пију капућино у Риму. Међутим лумпенпролетерска руља се осећа превареном јер им и даље крче црева, остају без посла у транзицији и бесни су на нови режим. Окрећу се поново прво вадикалима па онда са Томом и Вучићем прихватају напрдњаке зато што им се то чини боља опција од оне Шешељеве. Ту долазимо у садашње време и ово истраживање које јасно показује како је онај исти функционално неписмени слој из титоистичких предграђа, који се са Милошевићем окренуо ка накарадном национализму и који данас чита Курир, Информер и гледа Пинк управо срце и душа Вучићевих гласача. Квазиобразовани малограђани су за евроунијатске опције а за Патриотски блок гласа у потпуно идентичном проценту слој људи који су били против Тита и славили крсну славу у време титоистичке диктатуре...
Препоруке:
11
7
54 четвртак, 21 април 2016 09:41
Бошко
Petar B.

1.SNS je na oko 44% - to je mimimum minimuma da dobije nadpolovicnu vecinu u Skupstini. Samo mala promena na dole, i ostace ispod 50% a to je priznacete ipak veliki pomak.


"помак" је разлог јер се разочарани пљачкаши из "напредњака" "враћају" у "радикале" и део пљачкашке пензионерске "елите" је разочаран због самањених "зарађених пензија" за заслуге у уништавању привреде и државе на којима су радили деценијама уназад.

Сасвим ми је свеједно да ли ће да ме пљачка и издаје, Вучић, Дачић, Николић, Шешељ, Драшковић, Љајић, Тадић, Јовановић, Чанак, Пајтић, Палма, Кркобабић, Радуловић јер се сви они боре ко ће да буде главни издајник и пљачкаш Србије са својим канализационим странкама.

Вучић има широки спектар издајника за сарадњу и наставак власти а највероватнија је коалиција са мађарима Пастора, који је до сада успешно уништавао и пљачкао војводину са Пајтићем и Чанком.
Препоруке:
10
7
55 четвртак, 21 април 2016 11:32
робокап@Спиридон
Видиш главни носиоци МАЛОГРАЂАНШТИНЕ у данашњој Србији су птомци Предратног --1944 -ЛУМПЕНПРОЛЕТАРИЈАТА.То је она ЕУРОФАНАТИЧНА РУЉА,додуше образована која умаксимум 2 колену је са села.Е таквима је ТИТО омогућио да се исшколују али се они стиде својих корена.Даћу ти пример мојих ШКОЛСКИХ другова и дргарица рођених 1960.Елем ја потичем из предратне добростојеће Сељачке породице која није за време оног рата 1941-1945 била ни за четнике ни партизане.После рата нису хтели ни у задруге и онда почиње њен ход по мукама.Принудни откуп,Онемогућавање мог оца и осталих да упишу факултете,једном речју Шиканирање на ситно.Слава се славила и у ТИТОВО доба.И отац и мајка из породица из истог места,преци из истог места бар 7-8 колена уназад.него да се вратимо мојим школским друговима у наставку мог одговора.
Препоруке:
6
1
56 четвртак, 21 април 2016 11:46
робокап@Спиридон наставак 2
Елем ти моји школски другови и другарице нису пореклом из мог места него су 1963-4 дошли као непходан кадар за развој општине.Део њих потиче из мешовитих бракова,већина њихових родитеља је завршила факултете,с тим што места одакле потичу можеш једино на топографској карти да пронађеш. и углавном њихових дедова и бака су пореклом Сељаци или радници.Добили су КАДРОВСКЕ СТАНОВЕ--откупљене 1992 за ПАКЛИЦУ ЦИГАРА.Део је узео кредите СЕДАМДЕСЕТИХ --нсу обрачунавани у ШВАЈЦАРЦИМА ко данас--па су рате на крају биле копаклица скупљих цигара.Ишли смо једни код других на рођендане и сад следи поента.ПРВА.Већини њих у животу нисам упознао ни бабу ни деду али ни браћу и сестре ни са очеве или мајкине стране ко да су из дома за незбринуту децу.ДРУГО:Већина њихових родитеља је радила у здравству,школству,државној управи и јавним предузећима.Значи на државним јаслима нису радили у привреди што значи да у животу нису били у ситуацији да плата касни или је нема.
Препоруке:
8
2
57 четвртак, 21 април 2016 12:02
робокап@Спиридон наставак 3
ТРЕЋА.Нико није славио славу осим мог кума коме сам управо захваљујући тој слави упознао и бабу и деду,ујчеве и тетке и са очеве и мајчине стране,ЧЕТВРТО.И њихови очеви а и они --моји школски друга су били ЧЛАНОВИ СК.ПЕТО:Сви моји другари су као ињихови родиељи углавном запослени у Школству,Здравству,УПРАВИ,ЕПС,Телеком--опет значи сигурица од плате. ШЕСТО.1990 сви напуштају СК и постају ДЕМОРАТЕ;СПО;ДСС и љуте се данас кад их подсетиш да су били чланови СК: СЕДМО:СЛВУ почињу да славе тек после 5 октобра.Осмо.Док смо били у основној шлоли па до распада државе углавном су летовали у ХРВАТСКОЈ а и сада поново иду тамо.Е видиш кад сам оно помињао у оном мом коментару који си коментарисао,покушавам да ти кажем да сам 2000 објашњавао мојим колегама с посла да не иду по улицама и деру се јер ће цех промена--тј.уништавања индустрије платити они а да лекари,професори су били потребни и ТИТУ;СЛОБИ ДОСУ ВУЧИЋУ а да данашњи ЛУМПЕНПРОЛЕТАРИЈАТ--Губитници транзиције нису потребни ником.
Препоруке:
5
2
58 четвртак, 21 април 2016 12:36
@ карцином српског духа
Ти си очиглердан пример малограђанштине, оне прикривене и задојене мржњом према Србијанцима.
Није тачно да Србијанци не читају и не иду у позориште. Ти претпостављам редовно обилазиш галерије?
Тачно је да не раде, јер немају сви партијске књижице и тату на положају или шансу да нађу добро плаћен посао на лепе очи или бар на знање. Нису сви ни у статусу самац, самица, разведен...без обавеза и немају сви слободно време на бацање. А нису сви ни у материјалном положају да се културно уздижу као фенсерај шљам коме припада тзв.елита.Они и кад иду у позориште не иду због представе, нити разумеју то што гледају, углавном.
Препоруке:
8
2
59 четвртак, 21 април 2016 12:46
Мане@ Карцином српског духа
А ти си претпостављам Сплићо.
Препоруке:
5
2
60 четвртак, 21 април 2016 14:05
Спиридон
@ робокап

Драго ми је да има још неко ко се Тита и његовог времена сећа управо онаквог какво је заиста и било а не са том накнадном памећу која се родила са доласком Милошевића и појавом кафанско-гибаничарског квазинационализма деведесетих. Дакле слажем се у потпуности да јe Србија у огромној већини волела свог маршала Титу у оба своја агрегатна стања, оном малограђанском које има празилук али га се стиди и сада воли Европу јер мисли како јој припада и оном другом лумпенпролетерском које се опет није стидело родног села али је уместо крсне славе славило Титов рођендан и свечану трпезу постављало уз слет на стадиону ЈНА. Појава празилук европејске малограђанштине је мање више стална појава и просто није везана за Тита а још мање за Србе и Србију, јер све то потпуно исто прати на пример Русе већ неких два века и има везе са појавом града, погрешним квазиобразовањем пристиглим из Европе и нашим симиларним племенским односом према свему томе.
Препоруке:
8
4
61 четвртак, 21 април 2016 14:08
Спиридон
@ робокап наставак

Међутим оно што је најбитније и што је акутни проблем нашег друштва приспео у терминалну фазу није у том малограђанско-европејском слоју, већ напротив управо у неваспитаној и функционално неписменој руљи која је покупила све најгоре како из титоизма одакле и потиче, тако и од Милошевића и деведесетих па све до постпетооктобарског периода. Они су под један 60% већина која гласа на изборима, они просто не схватају шта је добро а шта лоше на национално-државном нивоу односно СНС који партијски запошљава је одличан ако њима запосли дете, полуписмени министри и напрдњачка елита су њихова слика у огледалу а Вучић буквално изабрани месија који у себи спаја Тита, Милошевића и Ђинђића у једној особи те као такав може да им прича и ради буквално шта год хоће а они ће и даље гласати за њега. Једина шанса да се они отргну из напрдњачке хипнозе је да им опет закрче црева а то Запад неће дозволити јер му Вучић треба. Тако да смо плашим се у гадном и тешко решивом проблему...
Препоруке:
7
3
62 четвртак, 21 април 2016 16:30
Majstor Bob
U celini, iako se dve patriotske stranke vraćaju u skupštinu, loše...

Ali zapazite nešto dobro: za te dve stranke su uglavnom mladi. Dakle, neka pobede ovi još jednom, neka još smanje penzije i smanje broj svojih glasača - za koju godinu će biti bolja situacija :)
Препоруке:
8
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер