субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Влада и "министри" из сенке

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 24 август 2016 20:55
Милош
Слажем се. Само да додам да ће досадну монодраму, поред свега набројаног, прекидати и реконструкције.
Препоруке:
63
2
2 среда, 24 август 2016 21:08
Sten
U pravu si.
Препоруке:
46
3
3 среда, 24 август 2016 21:27
R.J.
U Srbiji već dve decenije su nekakva smutna vremena u kojima, kao što reče naš veliki pisac, pametni zaćute, budale progovore a fukare se obogate. Hajde, ko može ovu veliku istinu da demantuje. Makar jednim primerom. Nezavisni i ostvreni intelektualci, ostvareni i u profesionalnom i materijalnom smislu, dakle nezavisni, nestranački ili najmanje stranački neostrašćeni i nekorumpirani, a njih je nažalost iz dana sve manje i manje, ali ih ima još dosta, konačno moraju da izađu u javnost. Moraju da pokrenu apatičnu,izbezumljenu, obespravljenu Srbiju, da ukažu smernice rešavanja očajnog stanja u svim sektorima. Ima li Srbija takve sinove i kćeri? Hajde komentatori kritikujte me.
Препоруке:
52
1
4 среда, 24 август 2016 21:40
Сељак Беземљаш
Потписујем!
Препоруке:
42
2
5 среда, 24 август 2016 21:45
Gojira
"Немају Вучић и Радуловић концепцијски сукоб, а то значи сукоб у ком правцу водити земљу, већ династички, а то значи ко ће за рачун Империје да управља разарењем Србије."

Ако сте хтјели да представите одсуство концепцијског сукоба између Вучића и представника опзиције, очигледније је било да изаберете Јовановића или Тадића, па чак и Пајтића и Шешеља. Овако сте испали прилично смијешни поређењем Радуловића са њим - јединог из те групе који, у ствари, и има концепцијски сукоб са Вучићем. Не жели продају земље странцима, не жели давање субвенција страним "инвеститорима", жели да укине партијско запошљавање и довођење партијских кадрова на сва руководећа мјеста итд. Све ово је радио и Тадић, радио је и Пајтић у Војводини, а радио би и Јовановић да му се указала прилика. Да не спомињем Шешеља и његову еру владања Земуном. Дакле, дјелује као прилично танак покушај да се и Радуловић угура у то исто друштво, иако је из њега изашао управо зато што није хтио да учествује у тим прљавим играма.
Препоруке:
33
35
6 среда, 24 август 2016 22:16
najveća senka
ŠTO JES JES - NAJGORI JE SPS.
Препоруке:
31
5
7 среда, 24 август 2016 23:13
горди нема времана да чека да се чвор сам развеже
Зар је битно ко је у влади.
Зар ће у владу онај који рачуна на дугорочност.
Назиру се тешки задаци пред онима који су рокове поставили.
Осим Бајдена лично(отворен презир према српској застави)и остали губе нестрпљење(писмено):

"средствима Фонда за добро управљање, Уједињено Краљевство пружа значајну техничку помоћ за подршку Вашим реформама. Изузетно ценим посвећеност Србије да промовише стабилност на Западном Балкану, између осталог и кроз нормализацију односа са Косовом"(Б.Џонсон);

Како је саопштено из МУП-а, министар Стефановић и амбасадор Скат разговарали су и о даљем развоју стручног усавршавања запослених у МУП-у, кроз различите програме које Влада САД имплементира у Србији.

Премијер Србије Александар Вучић примио је поводом именовања, честитку од немачке канцеларке Ангеле Меркел, која је потврдила будућу подршку немачке владе Србији и навела да су пред Вучићем вашни задаци наставак реформи, помирење у региону и нормализација односа са Косовом.
Препоруке:
30
0
8 четвртак, 25 август 2016 03:46
Zvonimir Bgd
Nije lepo doprinositi vecem raskolu opozicije nabrajanjem prvaka opozicionih stranka u negativnom kontekstu.
To JESU opozicione stranke u parlamentarnom znacenju tog pojma, sto i autor teksta zna. Pravno, terminoloski, svi su oni opozicija jednostavno zato jer nisu pozicija, nisu na vlasti. Druga je stvar sto postoje sumnje u neke od njih (ili sve zajedno, kako ih je g.Ristivojevic strpao u isti kos) da "glume" opozicione stavove u odnosu na vlast. Nije nepoznato u parlamentarnoj istoriji i praksi da opoziciona stranka moze u ponecemu biti cak i na istoj liniji sa pozicijom. Kod nas je uglavnom pogresno ocekivanje da opozicija u svemu i do kraja MORA oponirati poziciji. Inace, ona navodno nije opozicija. To nije tacno. Uostalom, imamo slucaj samog DSS koji je podrzao vlast po pitanju neuvodjenja sankcija Rusiji. To isto ucinio je i SRS.

G.Ristivojevic je sve strpao u kategoriju "glumaca". Osim lidera svoje stranke. To je prepotentno i stetno.
Препоруке:
16
9
9 четвртак, 25 август 2016 09:49
друштванце
Нови министар просвете, како ли се оно зваше?, ни у својим приватним школама не поштује Устав и закон (кад је реч, на пример, о службеном језику), а шта ће да ради у министарству сам Бог зна ... Очито је скоројевић без корена који грабежљивост за новцем богатих скрива иза имена српских научника за своје школе.
Таман је профил за СНС простаке и скоројевиће.
Препоруке:
27
3
10 четвртак, 25 август 2016 09:53
Младен
Слажем се са свим, али је могао да помене и ове из његових редова који су жељни очијукања са напредњацима
Препоруке:
22
3
11 четвртак, 25 август 2016 14:48
СВ
Сваки судија,тужилац,заменик тужиоца и адвокат имају више искуства и знања од министарке правде.Дакле од таквог кандидата за министра ина карају самог министра је било преко 10.000 бољих.Толико о саставу Владе и о Вучићевом окружењу, да не кажем конкуренцији.
Препоруке:
26
0
12 четвртак, 25 август 2016 15:10
Истина
Иоле пристали људи, са уредном професионалном биографијом, афирмисани у позиву, социјално интелигентни, са политичком тежином и легитимитетом, не желе да се петљају у још један кратак и пролазни игроказ.

Другим речима, што паметнији и поштенији то даље од Вучића!
Препоруке:
23
0
13 четвртак, 25 август 2016 17:10
ZEMUNAC
MISLE U VLADI da ce ih primiti i u EU , da u EVROAZIJSKU federaciju izvozimo robu sa ZAPADA!Zar je TITOVO balansiranje izmedju istoka i zapada bilo lose?Tako su u VLADI komunisti promenjene svesti,gda Dacic i VULIN,salonski levicari,koji se i dalje zaklinju u Milosevica i MARKSA,a uvode nas u NATO!Ali tu je i domaci zadatak za americki MMF,koji rade ljudi obuceni na zapadu i u SAD!Tu se isticu gdja Mihajlovic i ova nova GEJ ministarka!A BAS ceo tim sprovodi rasprodaju svega sto u Srbiji vredi u interesu zapada!DA imaju SLUHA i odloze put u EU na desst godina,da se u tom periodu nasa poljoprivreda razvija BEZ UCENA IZ EU,mozda bi nas i vise POSTOVALI!Ovako,u paklenom ritmu ispunjavaju SVE UCENE ZAPADA za saku dolara kredita!Banka BRIKSa,javni radovi na pokretanju napustenih sela i izvoz hrane u KINU i RUSIJU,dali bi nam dovoljno novca,sa za deset godina moze Srbija i da na miru izabere prijatelje,a ne SRLJA U EU,kao MUVA BEZ GLAVE,pod ucenama SAD!DOLE MARIONETSKA Vlada!
Препоруке:
19
1
14 четвртак, 25 август 2016 18:20
Посматрач
Онима који не виде, или се праве да не виде, АУТОР ЈЕ "ДО КОСКЕ" РАЗОТКРИО ИСТИНУ. АУТОР ЈЕ ОГОЛИО ИСТИНУ!!!
Препоруке:
21
4
15 петак, 26 август 2016 09:16
@СВ
Кажете сваки тужилац и судија и адвокат зна више од министра правде. Па када је у политици знање било важно, или у судовима и тужилаштвима? Хоћете да кажете да се тужиоци и судије бирају по знању.
Зна се да су власти - извршној, законодавној и судској потребни послушни који одрађују посао.
Препоруке:
14
1
16 петак, 26 август 2016 19:05
negi
Gospodin Ristivojević očigledno zaboravlja da ko formira vladu ima pravo i na izbor članova vlade.To je njegovo pravo,opozicija je olakšan posao ako su članovi loši.Nije se ni DSS ni Koštunica nešto proslavio sa likovima koje postavio u vladu.I tamo je bilo likova koji su slučajno svratili na kafu u Nemanjinu,da ne pričamo o nižim nivoima.Više je nego prepotentno tvrditi za celu opoziciju ovako nešto dok ti članovi stranke trče u koaliciju sa tom istom vlašću gde god mogu i gde god ih hoće.Mladenović,Šormaz i Jovanov nisu Radulovićevi nego DSS-ovi kadrovi,da pomenem samo neke.Gospodine Ristivojeviću,bolje bi bilo da ovaj tekst niste napisali.
Препоруке:
9
5
17 субота, 27 август 2016 07:49
СВ
Трудим се да не пишем острашћене коментаре.Обзиром да сам добио уопштени коментар мог коментара, иако је по мом схватању сврха била комментар текста,а не коментара читалаца,одговорићу,али је то немогуће у форми од 1000 карактера.
Када сам писао о томе да би сваки тужилац,заменик, судија или адвокат био бољи кандидат од актуленог министра правде,моја претпоставка се заснивалана на чињеници искуства и потребе предлагања прописа и реалности примене,па самим тим и ефеката тих прописа и користи за заједницу.
Коментар типа да су си тужиоци и судије бирани као послушни говори о непознавању система.Да ли је могуће замислити ситем у коме су хиљаде људи послушници и ни један стручан?.Наравно да није.Да ли је потребна послушност хиљада у систему који није екстремни ( није избор за камиказе и сл).Наравно да није.Да ли је могуће окарактерисати да је било који систем у целини умешана политика. Замислите умешаност високе политике у процесе у вези међа,издржавања деце,( наставак)
Препоруке:
3
3
18 субота, 27 август 2016 08:04
СВ
гледање старих,проласка кроз црвено и сл.Јер уосталом тај систем у највећем броју чине сукоби мањег интензитета нпр. крађе,а не организована убиства и разрачунавања међу картелима.Зато послушност хиљада људи није потребна.
Да ли је са становишта психологије,социологије,па самим тим и реланости основано рећи да су сви лекари и новинари корумпирани,сви професиори незналице и сви ученици лењи.Наравно да није и ја не могу то ни да помислим.Следом супротног дошли би до апсурдних ситуација нпр. да су сви инвалидски пензионери здрави,а њихово пензионисање узроковано незаконитим радом свих у инвалидским комисијама.Наравно да је то нетачнио и немогуће.
Изношење грешака,као доказ суротног је методолошки неприхватљиво.Грешка захтева разлог испитивања и утвђивања узрока да ли је разлог објективан или субјективан.
Стога нпр. погрешна пресуда није доказ апсолутне послушности као што нпр. погрешна дијагностика није доказ апсолутне необразованости и пропасти здравственог система.
И на крају
Препоруке:
3
2
19 субота, 27 август 2016 08:10
СВ
разлози незадовољства такође захтевају и утврђивање узрока.
Сваком лаику је јасно да се суде две супростављене стране и да пресуда значи незадовољство за једну.Стога велики степен незадовољства међу људима не значи уједно и апсолутну послушност хиљада.Замислите два адвоката са супротни ммишљењима и судије који потврди једно од та два. Је ли судија тад послушан или непослушан?
И на крају нека аутор коментара замисли себе у својој струци да је једини он добар,а сви остали лоши.Препостављам да се ни са тиме неће сложити.
Препоруке:
3
3
20 субота, 27 август 2016 15:34
@СВ
Ваше је право да све банализујете, али одговорно тврдим да нико од 1945. године није изабран на функцију заменика тужиоца и судије, а камоли председника суда и тужиоца које су чисто политичке функције, без протекције, утицаја пријатељских, кумовских, родбинских, партијских, емотивних...и којекаквих других, осим можда у општинама где није било довољно формално стручног кадра. Могуће да међу тим људима има и оних који су заслужили да буду тужиоци и судије по знању, о моралу не бих на овом месту, али да је знање икад био критеријум за избор, и да су се ону собу за одлучивање уносиле све пријаве, а не само оне за које је неко ургирао и телефонирао - нису. Ствар је личног поштења да ли ћете то признати. Адвокатура је истина нешто сасвим друго, али да је чиста игра није.
Наравно да свуда има вредних и савесних људи којима је дата прилика па су се доказали, као што има и оних којима није дата прилика, јер ЈЕ ДИСКРИМИНАЦИЈА ЗАСНОВАНА НА НЕПОТИЗМУ И ПАРТИОКРАТИЈИ ТЕМЕЉ ФУНКЦИОНИСАЊА ПРАВОСУЂА
Препоруке:
7
3
21 субота, 27 август 2016 15:47
@СВ
Не ради се овде о личном незадовољству како ви то желите да прикажете или каприцу, већ о чињеницама.
Пре другог светског рата нисте могли крочити у суд или тужилаштво ако нисте имали просечну оцену на факултеу изнад 8,00. То је био услов да постанете судски или тужилачки приправник.
Данас имате ситуацију (податак из једног тужилаштва) да је први заменик ОЈТ дипломирао са просечном оценом 6 и не говори ниједан страни језик, а да је просечна оцена свих заједно заменика негде око 7,00.
Наравно рећићете да успех на факултету није мерило знања, и ту могу донекле да се сложим, али како се постаје приправник?
Како то да су најгори студенти најбоље позиционирани те да им је за напредовање у функцију тужиоца, судије било потребно у просеку три године, а најбољим у просеку 10 година?
Нешто ту дебело смрди.
Зато када кажете СВАКИ судија, тужилац или адвокат је бољи кандидат од министарке - то није тачно. Ви најбоље знате зашто то чините.
Препоруке:
7
2
22 субота, 27 август 2016 16:14
@СВ
Што се послушности тиче очигледно је да сте необавештени, или да сте погрешно обавештени.
За непослушне у тужилаштву места нема, а ретко да има и у судовима. То не значи да сам ја добар, а други лоши, то значи да систем функционише на том послушничком принципу, и да је то одомаћено НЕПИСАНО ПРАВИЛО ПОНАШАЊА У СЛУЖБИ, да се то подразумева.Човек који нема одређени психолошки профил који се тражи а који подразумева и послушност, није подобан за напредовање, а често такви људи нису ни у милости. Тачно се зна ко су људи од поверења и зашто. То не може бити свак.
Колико је само људи добровољно напустило правосуђе јер није желело да буде таоц у таквом систему. Размишљајте о томе, пре него што се позовете на психологе, психијатре...очигледно у најбољој намери.
А што се тиче незадовољства пресудом странака у парници, па то је очигледан пример баналности. Наравно да пресудом сви не могу бити задовољни. Овде је прича мало сложенија.
Препоруке:
7
2
23 субота, 27 август 2016 16:29
@СВ
И на крају и то да знате. Због таквих као што сте ви ја сам и отишао из правосуђа. Никад нисам знао шта стварно хоће од мене ти људи, шта мисле, шта раде јавно, а шта иза леђа и испод жита. Неки вас људи јавно тапшу, а иза леђа вам се смеју. Неки адвокати се приватно друже са судијама, иду заједно на журке, летовања, зимовања, друже се и са "бисмисменима", не сви наравно, ало добар део, не можеш седети кући ако желиш да успеш, дође као добронамеран савет - њима је логично ,свако ко то не разуме за њих је будала, за психијатра, који треба да проникне у узроке таквог неразумевања етике. Ма све је то ОК.
Само нека хвала.
Прича о судијама и тужиоцима као најусамљенијим људима на планети, је од нас далеко хиљаду светлосних година. Мало је људи међу људима, а о господи и да се не говори. Толико.
Препоруке:
7
2
24 субота, 27 август 2016 18:40
p.s.
Ovo su neki odgovorni i stručni botovi po ukusu Devenporta i ombuzdovana.
Препоруке:
5
0
25 субота, 27 август 2016 18:43
popaj
Nama je lepo taman kako smo zaslužili.
Препоруке:
3
1
26 субота, 27 август 2016 18:54
negi
@CB Nije poenta teksta u tome,ceo tekst Ristivojevića je"promašena tema" i džaba tu rasprava.Po Ristivojeviću,samo je on ispravan,svi ostali ništa ne valjaju?! Problem je što isto misli i Dramoser i radi sve da ubedi narod da je to tako,da li će uspeti videćemo.Da je svejedno ko će biti ministar,ne bi se ovako grčevito borili da budu.Uostalom,imate izjavu ministra prosvete koji jasno kaže da je imao platu pet puta veću nego što je ima kao ministar!Koji je onda njegov motiv da bude ministar i da bude na gubitku pet puta? Neće baš biti da je tako,da je na gubitku! Svako može biti ministar?! Pa upravo je ta logika i dovela do ovakvog stanja.U društvu gde svako misli da može biti ministar,predsednik opštine,direktor nema ničega? Što svako ne misli da može biti hirurg ili pilot ili konstruktor? Samo gde je politika i oko nje svako može da misli da može biti sve. U realnom životu toga nema,ali politika pokušava svoj sistem da primeni na kompletan život i to je problem.
Препоруке:
3
2
27 субота, 27 август 2016 20:32
СВ
Ја нисам део ниједног система,па ни правосудног,па нисам ни у могућности нити да позовем неког да у тај систем уђе,нити је било ко због мене тај систем напустио, па ни коментатор,тако да ме лично усмерен негативни коментар у потпуности оставља равнодушним.
Када сам помињао случајеве којима се систем ( нпр.правосудни) бави помињао сам бројност тих случајева и нелогичност утицања политике на такве случајеве.
По самим наводима коментатора, закључујем да је коментатор био део правосудног система и да га је незадовољан напустио.Управо такав без примесе послушности показује да послушност није обавезна карактеристика за улазак у систем.Убеђен сам да коментарор није једини такав.
Даље нећу полемисати,нити желим да се полемика своди на лично, нити желим да ме било ко схвати било да браним било да критикујем неки систем сам по себи.Једино не желим да се сви запослени у систему своде на негативно,а једино ја на позитивно.
Препоруке:
1
4
28 субота, 27 август 2016 21:24
@SV
Sistem je ili dobar ili loš. Ako je loš, nepravedan...onda su svi koji su deo tog sistema - šrafovi sistema, na direktan ili indirektan način KRIVI za stanje u sistemu. To je ISTINA. Upravo taj KUKAVIČLUK koji nalazi opravdanje ZA SISTEM pod argumentacijom nisu svi u sistemu loši, održava sistem.
A što se mog ulaska u sistem tiče, odgovoriću vam. Nisam uspeo da uđemu sistem i pored nadprosečnog uspeha bez podrške ljudi u sistemu, ali sam shvatio da taj sistem nije ono što ja želim i što imam stomaki da prevarim. Nisam ja "jedini dobar", ali ima dobrih i pametnih ljudi koji su izašli iz sistema, a neki i napustili ovu državu jer nisu bili u stanju da se bore protiv ala sistema, NITI SU ZA TO IMALI PODRŠKU I RAZUMEVANJE "DOBRIH" U SISTEMU. Dobri i plemeniti ljudi u sistemu ni 2009. ni kasnije, a ni ranije NISU JAVNO PODRŽALI NIKOG ko je bez osnova bio u problemu - po tome su fenomen!
Препоруке:
5
0
29 субота, 27 август 2016 21:28
@negi
Pošto sam odgovorio SV odgovoriću i tebi. Tvoji rezoni su mi bliski i u principu sa tobom se slažem jer čitam tvoje komentare ovde, jedino ne znam da li je autor baš želeo da tako ispadne, ili je tako ispalo, hmm?!
Препоруке:
2
0
30 субота, 27 август 2016 21:44
@СВ
"Када сам помињао случајеве којима се систем ( нпр.правосудни) бави помињао сам бројност тих случајева и нелогичност утицања политике на такве случајеве."

Ви не разумете како функционише правосудни систем очигледно. Ви не можете постати ни тужилац, ни судија, ни заменик тужиоца док вас НАРОДНА СКУПШТИНА НЕ ИЗАБЕРЕ са ЛИСТЕ ПОЛИТИЧКИХ ПАРТИЈА. ШТА МИСЛИТЕ КАКО??? ДА ЛИ НА ЛЕПЕ ОЧИ? Не желим ни ја са вама даље да полемишем, ЖАЛИ БОЖЕ СВЕ ОНЕ ПОШТЕНЕ ЉУДЕ КОЈИ СУ РАДИЛИ У ТОМ СИСТЕМУ А НИСУ СЕ ДОЧЕПАЛИ ФУНКЦИЈЕ, тим пре што очигледно или нисте упућени или нисте добронамерни. Да ли знате како завршавају они који одбијају сарадњу? НИСУ ТО САМО "ПОЛИТИЧКИ ПРЕДМЕТИ" већ сви предмети где је могућа КОРУПЦИЈА - УСЛУГА ЗА УСЛУГУ,најситнија. Тако се креће од дозвољеног "крадуцкања" што би један бајни политичар рекао.
Препоруке:
6
0
31 субота, 27 август 2016 22:25
крај@СВ
"Једино не желим да се сви запослени у систему своде на негативно,а једино ја на позитивно."


Занимљиво размишљање, мада не знам где сте то прочитали и на основу чега сте донели тај генијални закључак?
Увек када се "начне" проблем, када се отопи врх леденог брега, напад је најбоља одбрана. Не сме ником бити суђено да гласно каже, јер није НИКАДА проблем у систему већ наравно - у човеку. Узми или остави. То је тај рад. ЛАКУ НОЋ
Препоруке:
5
0
32 недеља, 28 август 2016 00:29
СВ
На мој коментар и одговоре јавио се већи број коментатора са којима након овог нећу да полемишем.
Многи људи су запослена у оквиру система.То ни случајно не доводи до тога да је сваки професор нпр. професор универзитета шраф просветног система који не функционише,нпр. неки су писали за овај сајт критички и аргументовано или нпр.да је сваки полицајац шраф система који је нанео тортуру, јер сложићете се да је банализовање полиције да се бави наношењем тортуре, кога бисте позвали да нпр. приметите лопова у кући или насиље на улици и сл. Није ли нпр. лицемерно отићи из судског или тужилачког ситема у адвокате и сваки дан заступати грађане пред лицима за који је тај адвокат уверен да су сви одреда послушни.
И на крају правосудни систем је део државног система и као такав исти или сличан другим деловима ,а држава је најтачнији просек грађана који је чине, јер не постоји сила која може покорити милионе грађана.
Неће бити да су сви иделани,али им се некако правосудни систем омако.
Крај
Препоруке:
0
4
33 недеља, 28 август 2016 08:17
ZA SV
Vi iznosite neistine. Naravno da nisu svi profesori, lekari i sudije isti, ali su svi deo sistema koji je dobar ili loš i kako takvi su karike i šrafovi DRŽAVNOG sistema i kada misle da rade savesno. Čim su u sistemu deo su sistema i kao deo sistema su njegove karike.
VUČIĆ vlada ne zato što su svi građani loši, već zato što oni koji ga podržavaju glasaju na izborima, a većina utiče na formiranje institucije sistema od vlade, ministra, sudija koje biraju, rektora fakulteta koji su takođe "nezavisni"... Mi danas nemamo nijednu nezavisnu instituciju a vi pričate o dobrim ljudima, pa da su ljudi građani toliko dobri, bio bi dobar i sistem. Da su ljudi u svetu dobri ne bi imali 40 građanskih ratova svake godine u svetu i ne bi izginule milioni ljudi.
Ćutanje je za "ispravne" uvek bilo zlato - ne talasaj, ćuti i radi. A da nije možda najveći greh i krivica?
Kad već govorite o tome šta se kome "omaklo" nemojte biti tako samouvereni, nikad se ne zna kada će vam se u životu omaći.
Препоруке:
4
0
34 недеља, 28 август 2016 08:29
stradija
Domanoviću se omaklo kada su ga najurili iz službe pa je napisao sva ona nesavršena dela. Ostalih dobrih ljudi u sistemu se gotovo i ne sećamo.
Препоруке:
4
0
35 недеља, 28 август 2016 08:40
круг
...али зато правосудни систем се није омакао Снежани Маловић, Николи Селаковић и Нели Кубуровић и свим странкама које су њих "одговорне и стручне" укључујући и мандатара за састав владе бирали у име савесних полицајаца, лекара, професора и судија који су за њих такве гласали на изборима или нису изашли на гласање, а ови су после утицали на избор свих осталих себи равних...и сада се ти савесни полицајци, судије, лекари буне, јер сматрају да нису део система односно просека?
Годишње на хиљаде људи напусти ову државу јер им се једноставно омакло.
Тешко је бити фин.
Препоруке:
5
0
36 недеља, 28 август 2016 08:56
Маxx
Неки би да буду део система, а да критикују власт. То омогућава лагодан живот - у систему и...и...и демократски "оплемењује"власт. Они дођу Дачићу и Вучићу као мала нелагода које да нема измислили би је.
Нису сви грађани несавесни, али су савесни у великој мањини.
Зашто људи не излазе на гласање? Није ваљда да немају за кога да гласају?!
Препоруке:
4
0
37 недеља, 28 август 2016 09:25
мица домаћица
Деценијама се ћутало о поступку избора судија и тужилаца, сви су прошли исти пут и сви су ћутали, нико да писне, а данас је то главни разлог за промену Устава?!
Ко још верује у добре намере?
Препоруке:
5
0
38 недеља, 28 август 2016 09:59
МимаП
Ја не знам зашто се неки буне. Мени је баш лепо.
Препоруке:
0
3
39 недеља, 28 август 2016 10:01
Микица
Мени је сваки министар, а поготово министар правде био одличан. Баш ми се свиђа што је министарка жена и што је млада и лепа. Слажем се са Мимом.
Препоруке:
0
8
40 недеља, 28 август 2016 10:39
што да не
и геј је сасвим ОК.
Препоруке:
1
8
41 недеља, 28 август 2016 10:41
моја другарица из Сарајева
да није министарке ја никад не бих била на функцији.
Препоруке:
7
0
42 недеља, 28 август 2016 15:45
...
Када се ова монодрама оконча они ће остати да се суоче са народним (не)задовољством на наредним изборима (који ће брзо доћи), а не ова галерија медиокритета, са или без портфеља. И најважније од свега, сваког од њих понаособ је Вучић „одрадио“ овако или онако. Неког је намирио у локалној самоуправи, неког у министарствима, неког у јавним предузећима, неког јавним набавкама, неког директно готовином, неког пшеницом из робних резерви... А неке и није морао, одрадила их је Империја за рачун разарања Србије


Одлично истинито и храбро раскринкавање механизма на делу у претходних 4 године Вучићевог владања
Препоруке:
5
0
43 недеља, 28 август 2016 16:03
negi
@moja drugarica iz Sarajeva Bravo,to je suština!
Препоруке:
3
0
44 понедељак, 29 август 2016 08:56
ludi milojko
To bi se sve zajedno zove NEGATIVNA SELEKCIJA KADROVA od ministra do opštinskih prašinara, po političkom ključu, zemljačkoj i jaranskoj liniji, bisnis shemi i s koca i s konopca.
SOCIJALAN momenat je takođe jako bitan. UMESTO ZNANJA I SPOSOBNOSTI bitno je da li je neko stambeno obezbeđen, da li imao nesrećno detinjstvo, da li je srećan u braku, da li je (ne)sposoban da se snađe u životu, u poslednje vreme da li je gej - da bi se sa TAKVIM LJUDIMA NA FUNKCIJI moglo LAKŠE MANIPULISATI, jer takvi nikad neće otići DOBROVOLJNO I BIĆE SPREMNI NA SVE, a uvek će se DRŽATI U STRAHU ZA VLASTITI POLOZAJ.
Pored socijalnih slučajeva u službu, a posebno na funkciju se često biraju i SUPRUŽNICI, ROĐACI I KUMOVI SUMNJIVIH BISNISMENA.
Tu se krug uglavnom zatvara.
Препоруке:
7
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер