Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vlada i "ministri" iz senke

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 24 avgust 2016 20:55
Miloš
Slažem se. Samo da dodam da će dosadnu monodramu, pored svega nabrojanog, prekidati i rekonstrukcije.
Preporuke:
63
2
2 sreda, 24 avgust 2016 21:08
Sten
U pravu si.
Preporuke:
46
3
3 sreda, 24 avgust 2016 21:27
R.J.
U Srbiji već dve decenije su nekakva smutna vremena u kojima, kao što reče naš veliki pisac, pametni zaćute, budale progovore a fukare se obogate. Hajde, ko može ovu veliku istinu da demantuje. Makar jednim primerom. Nezavisni i ostvreni intelektualci, ostvareni i u profesionalnom i materijalnom smislu, dakle nezavisni, nestranački ili najmanje stranački neostrašćeni i nekorumpirani, a njih je nažalost iz dana sve manje i manje, ali ih ima još dosta, konačno moraju da izađu u javnost. Moraju da pokrenu apatičnu,izbezumljenu, obespravljenu Srbiju, da ukažu smernice rešavanja očajnog stanja u svim sektorima. Ima li Srbija takve sinove i kćeri? Hajde komentatori kritikujte me.
Preporuke:
52
1
4 sreda, 24 avgust 2016 21:40
Seljak Bezemljaš
Potpisujem!
Preporuke:
42
2
5 sreda, 24 avgust 2016 21:45
Gojira
"Nemaju Vučić i Radulović koncepcijski sukob, a to znači sukob u kom pravcu voditi zemlju, već dinastički, a to znači ko će za račun Imperije da upravlja razarenjem Srbije."

Ako ste htjeli da predstavite odsustvo koncepcijskog sukoba između Vučića i predstavnika opzicije, očiglednije je bilo da izaberete Jovanovića ili Tadića, pa čak i Pajtića i Šešelja. Ovako ste ispali prilično smiješni poređenjem Radulovića sa njim - jedinog iz te grupe koji, u stvari, i ima koncepcijski sukob sa Vučićem. Ne želi prodaju zemlje strancima, ne želi davanje subvencija stranim "investitorima", želi da ukine partijsko zapošljavanje i dovođenje partijskih kadrova na sva rukovodeća mjesta itd. Sve ovo je radio i Tadić, radio je i Pajtić u Vojvodini, a radio bi i Jovanović da mu se ukazala prilika. Da ne spominjem Šešelja i njegovu eru vladanja Zemunom. Dakle, djeluje kao prilično tanak pokušaj da se i Radulović ugura u to isto društvo, iako je iz njega izašao upravo zato što nije htio da učestvuje u tim prljavim igrama.
Preporuke:
33
35
6 sreda, 24 avgust 2016 22:16
najveća senka
ŠTO JES JES - NAJGORI JE SPS.
Preporuke:
31
5
7 sreda, 24 avgust 2016 23:13
gordi nema vremana da čeka da se čvor sam razveže
Zar je bitno ko je u vladi.
Zar će u vladu onaj koji računa na dugoročnost.
Naziru se teški zadaci pred onima koji su rokove postavili.
Osim Bajdena lično(otvoren prezir prema srpskoj zastavi)i ostali gube nestrpljenje(pismeno):

"sredstvima Fonda za dobro upravljanje, Ujedinjeno Kraljevstvo pruža značajnu tehničku pomoć za podršku Vašim reformama. Izuzetno cenim posvećenost Srbije da promoviše stabilnost na Zapadnom Balkanu, između ostalog i kroz normalizaciju odnosa sa Kosovom"(B.DŽonson);

Kako je saopšteno iz MUP-a, ministar Stefanović i ambasador Skat razgovarali su i o daljem razvoju stručnog usavršavanja zaposlenih u MUP-u, kroz različite programe koje Vlada SAD implementira u Srbiji.

Premijer Srbije Aleksandar Vučić primio je povodom imenovanja, čestitku od nemačke kancelarke Angele Merkel, koja je potvrdila buduću podršku nemačke vlade Srbiji i navela da su pred Vučićem vašni zadaci nastavak reformi, pomirenje u regionu i normalizacija odnosa sa Kosovom.
Preporuke:
30
0
8 četvrtak, 25 avgust 2016 03:46
Zvonimir Bgd
Nije lepo doprinositi vecem raskolu opozicije nabrajanjem prvaka opozicionih stranka u negativnom kontekstu.
To JESU opozicione stranke u parlamentarnom znacenju tog pojma, sto i autor teksta zna. Pravno, terminoloski, svi su oni opozicija jednostavno zato jer nisu pozicija, nisu na vlasti. Druga je stvar sto postoje sumnje u neke od njih (ili sve zajedno, kako ih je g.Ristivojevic strpao u isti kos) da "glume" opozicione stavove u odnosu na vlast. Nije nepoznato u parlamentarnoj istoriji i praksi da opoziciona stranka moze u ponecemu biti cak i na istoj liniji sa pozicijom. Kod nas je uglavnom pogresno ocekivanje da opozicija u svemu i do kraja MORA oponirati poziciji. Inace, ona navodno nije opozicija. To nije tacno. Uostalom, imamo slucaj samog DSS koji je podrzao vlast po pitanju neuvodjenja sankcija Rusiji. To isto ucinio je i SRS.

G.Ristivojevic je sve strpao u kategoriju "glumaca". Osim lidera svoje stranke. To je prepotentno i stetno.
Preporuke:
16
9
9 četvrtak, 25 avgust 2016 09:49
društvance
Novi ministar prosvete, kako li se ono zvaše?, ni u svojim privatnim školama ne poštuje Ustav i zakon (kad je reč, na primer, o službenom jeziku), a šta će da radi u ministarstvu sam Bog zna ... Očito je skorojević bez korena koji grabežljivost za novcem bogatih skriva iza imena srpskih naučnika za svoje škole.
Taman je profil za SNS prostake i skorojeviće.
Preporuke:
27
3
10 četvrtak, 25 avgust 2016 09:53
Mladen
Slažem se sa svim, ali je mogao da pomene i ove iz njegovih redova koji su željni očijukanja sa naprednjacima
Preporuke:
22
3
11 četvrtak, 25 avgust 2016 14:48
SV
Svaki sudija,tužilac,zamenik tužioca i advokat imaju više iskustva i znanja od ministarke pravde.Dakle od takvog kandidata za ministra ina karaju samog ministra je bilo preko 10.000 boljih.Toliko o sastavu Vlade i o Vučićevom okruženju, da ne kažem konkurenciji.
Preporuke:
26
0
12 četvrtak, 25 avgust 2016 15:10
Istina
Iole pristali ljudi, sa urednom profesionalnom biografijom, afirmisani u pozivu, socijalno inteligentni, sa političkom težinom i legitimitetom, ne žele da se petljaju u još jedan kratak i prolazni igrokaz.

Drugim rečima, što pametniji i pošteniji to dalje od Vučića!
Preporuke:
23
0
13 četvrtak, 25 avgust 2016 17:10
ZEMUNAC
MISLE U VLADI da ce ih primiti i u EU , da u EVROAZIJSKU federaciju izvozimo robu sa ZAPADA!Zar je TITOVO balansiranje izmedju istoka i zapada bilo lose?Tako su u VLADI komunisti promenjene svesti,gda Dacic i VULIN,salonski levicari,koji se i dalje zaklinju u Milosevica i MARKSA,a uvode nas u NATO!Ali tu je i domaci zadatak za americki MMF,koji rade ljudi obuceni na zapadu i u SAD!Tu se isticu gdja Mihajlovic i ova nova GEJ ministarka!A BAS ceo tim sprovodi rasprodaju svega sto u Srbiji vredi u interesu zapada!DA imaju SLUHA i odloze put u EU na desst godina,da se u tom periodu nasa poljoprivreda razvija BEZ UCENA IZ EU,mozda bi nas i vise POSTOVALI!Ovako,u paklenom ritmu ispunjavaju SVE UCENE ZAPADA za saku dolara kredita!Banka BRIKSa,javni radovi na pokretanju napustenih sela i izvoz hrane u KINU i RUSIJU,dali bi nam dovoljno novca,sa za deset godina moze Srbija i da na miru izabere prijatelje,a ne SRLJA U EU,kao MUVA BEZ GLAVE,pod ucenama SAD!DOLE MARIONETSKA Vlada!
Preporuke:
19
1
14 četvrtak, 25 avgust 2016 18:20
Posmatrač
Onima koji ne vide, ili se prave da ne vide, AUTOR JE "DO KOSKE" RAZOTKRIO ISTINU. AUTOR JE OGOLIO ISTINU!!!
Preporuke:
21
4
15 petak, 26 avgust 2016 09:16
@SV
Kažete svaki tužilac i sudija i advokat zna više od ministra pravde. Pa kada je u politici znanje bilo važno, ili u sudovima i tužilaštvima? Hoćete da kažete da se tužioci i sudije biraju po znanju.
Zna se da su vlasti - izvršnoj, zakonodavnoj i sudskoj potrebni poslušni koji odrađuju posao.
Preporuke:
14
1
16 petak, 26 avgust 2016 19:05
negi
Gospodin Ristivojević očigledno zaboravlja da ko formira vladu ima pravo i na izbor članova vlade.To je njegovo pravo,opozicija je olakšan posao ako su članovi loši.Nije se ni DSS ni Koštunica nešto proslavio sa likovima koje postavio u vladu.I tamo je bilo likova koji su slučajno svratili na kafu u Nemanjinu,da ne pričamo o nižim nivoima.Više je nego prepotentno tvrditi za celu opoziciju ovako nešto dok ti članovi stranke trče u koaliciju sa tom istom vlašću gde god mogu i gde god ih hoće.Mladenović,Šormaz i Jovanov nisu Radulovićevi nego DSS-ovi kadrovi,da pomenem samo neke.Gospodine Ristivojeviću,bolje bi bilo da ovaj tekst niste napisali.
Preporuke:
9
5
17 subota, 27 avgust 2016 07:49
SV
Trudim se da ne pišem ostrašćene komentare.Obzirom da sam dobio uopšteni komentar mog komentara, iako je po mom shvatanju svrha bila kommentar teksta,a ne komentara čitalaca,odgovoriću,ali je to nemoguće u formi od 1000 karaktera.
Kada sam pisao o tome da bi svaki tužilac,zamenik, sudija ili advokat bio bolji kandidat od aktulenog ministra pravde,moja pretpostavka se zasnivalana na činjenici iskustva i potrebe predlaganja propisa i realnosti primene,pa samim tim i efekata tih propisa i koristi za zajednicu.
Komentar tipa da su si tužioci i sudije birani kao poslušni govori o nepoznavanju sistema.Da li je moguće zamisliti sitem u kome su hiljade ljudi poslušnici i ni jedan stručan?.Naravno da nije.Da li je potrebna poslušnost hiljada u sistemu koji nije ekstremni ( nije izbor za kamikaze i sl).Naravno da nije.Da li je moguće okarakterisati da je bilo koji sistem u celini umešana politika. Zamislite umešanost visoke politike u procese u vezi međa,izdržavanja dece,( nastavak)
Preporuke:
3
3
18 subota, 27 avgust 2016 08:04
SV
gledanje starih,prolaska kroz crveno i sl.Jer uostalom taj sistem u najvećem broju čine sukobi manjeg intenziteta npr. krađe,a ne organizovana ubistva i razračunavanja među kartelima.Zato poslušnost hiljada ljudi nije potrebna.
Da li je sa stanovišta psihologije,sociologije,pa samim tim i relanosti osnovano reći da su svi lekari i novinari korumpirani,svi profesiori neznalice i svi učenici lenji.Naravno da nije i ja ne mogu to ni da pomislim.Sledom suprotnog došli bi do apsurdnih situacija npr. da su svi invalidski penzioneri zdravi,a njihovo penzionisanje uzrokovano nezakonitim radom svih u invalidskim komisijama.Naravno da je to netačnio i nemoguće.
Iznošenje grešaka,kao dokaz surotnog je metodološki neprihvatljivo.Greška zahteva razlog ispitivanja i utvđivanja uzroka da li je razlog objektivan ili subjektivan.
Stoga npr. pogrešna presuda nije dokaz apsolutne poslušnosti kao što npr. pogrešna dijagnostika nije dokaz apsolutne neobrazovanosti i propasti zdravstvenog sistema.
I na kraju
Preporuke:
3
2
19 subota, 27 avgust 2016 08:10
SV
razlozi nezadovoljstva takođe zahtevaju i utvrđivanje uzroka.
Svakom laiku je jasno da se sude dve suprostavljene strane i da presuda znači nezadovoljstvo za jednu.Stoga veliki stepen nezadovoljstva među ljudima ne znači ujedno i apsolutnu poslušnost hiljada.Zamislite dva advokata sa suprotni mmišljenjima i sudije koji potvrdi jedno od ta dva. Je li sudija tad poslušan ili neposlušan?
I na kraju neka autor komentara zamisli sebe u svojoj struci da je jedini on dobar,a svi ostali loši.Prepostavljam da se ni sa time neće složiti.
Preporuke:
3
3
20 subota, 27 avgust 2016 15:34
@SV
Vaše je pravo da sve banalizujete, ali odgovorno tvrdim da niko od 1945. godine nije izabran na funkciju zamenika tužioca i sudije, a kamoli predsednika suda i tužioca koje su čisto političke funkcije, bez protekcije, uticaja prijateljskih, kumovskih, rodbinskih, partijskih, emotivnih...i kojekakvih drugih, osim možda u opštinama gde nije bilo dovoljno formalno stručnog kadra. Moguće da među tim ljudima ima i onih koji su zaslužili da budu tužioci i sudije po znanju, o moralu ne bih na ovom mestu, ali da je znanje ikad bio kriterijum za izbor, i da su se onu sobu za odlučivanje unosile sve prijave, a ne samo one za koje je neko urgirao i telefonirao - nisu. Stvar je ličnog poštenja da li ćete to priznati. Advokatura je istina nešto sasvim drugo, ali da je čista igra nije.
Naravno da svuda ima vrednih i savesnih ljudi kojima je data prilika pa su se dokazali, kao što ima i onih kojima nije data prilika, jer JE DISKRIMINACIJA ZASNOVANA NA NEPOTIZMU I PARTIOKRATIJI TEMELj FUNKCIONISANjA PRAVOSUĐA
Preporuke:
7
3
21 subota, 27 avgust 2016 15:47
@SV
Ne radi se ovde o ličnom nezadovoljstvu kako vi to želite da prikažete ili kapricu, već o činjenicama.
Pre drugog svetskog rata niste mogli kročiti u sud ili tužilaštvo ako niste imali prosečnu ocenu na fakulteu iznad 8,00. To je bio uslov da postanete sudski ili tužilački pripravnik.
Danas imate situaciju (podatak iz jednog tužilaštva) da je prvi zamenik OJT diplomirao sa prosečnom ocenom 6 i ne govori nijedan strani jezik, a da je prosečna ocena svih zajedno zamenika negde oko 7,00.
Naravno rećićete da uspeh na fakultetu nije merilo znanja, i tu mogu donekle da se složim, ali kako se postaje pripravnik?
Kako to da su najgori studenti najbolje pozicionirani te da im je za napredovanje u funkciju tužioca, sudije bilo potrebno u proseku tri godine, a najboljim u proseku 10 godina?
Nešto tu debelo smrdi.
Zato kada kažete SVAKI sudija, tužilac ili advokat je bolji kandidat od ministarke - to nije tačno. Vi najbolje znate zašto to činite.
Preporuke:
7
2
22 subota, 27 avgust 2016 16:14
@SV
Što se poslušnosti tiče očigledno je da ste neobavešteni, ili da ste pogrešno obavešteni.
Za neposlušne u tužilaštvu mesta nema, a retko da ima i u sudovima. To ne znači da sam ja dobar, a drugi loši, to znači da sistem funkcioniše na tom poslušničkom principu, i da je to odomaćeno NEPISANO PRAVILO PONAŠANjA U SLUŽBI, da se to podrazumeva.Čovek koji nema određeni psihološki profil koji se traži a koji podrazumeva i poslušnost, nije podoban za napredovanje, a često takvi ljudi nisu ni u milosti. Tačno se zna ko su ljudi od poverenja i zašto. To ne može biti svak.
Koliko je samo ljudi dobrovoljno napustilo pravosuđe jer nije želelo da bude taoc u takvom sistemu. Razmišljajte o tome, pre nego što se pozovete na psihologe, psihijatre...očigledno u najboljoj nameri.
A što se tiče nezadovoljstva presudom stranaka u parnici, pa to je očigledan primer banalnosti. Naravno da presudom svi ne mogu biti zadovoljni. Ovde je priča malo složenija.
Preporuke:
7
2
23 subota, 27 avgust 2016 16:29
@SV
I na kraju i to da znate. Zbog takvih kao što ste vi ja sam i otišao iz pravosuđa. Nikad nisam znao šta stvarno hoće od mene ti ljudi, šta misle, šta rade javno, a šta iza leđa i ispod žita. Neki vas ljudi javno tapšu, a iza leđa vam se smeju. Neki advokati se privatno druže sa sudijama, idu zajedno na žurke, letovanja, zimovanja, druže se i sa "bismismenima", ne svi naravno, alo dobar deo, ne možeš sedeti kući ako želiš da uspeš, dođe kao dobronameran savet - njima je logično ,svako ko to ne razume za njih je budala, za psihijatra, koji treba da pronikne u uzroke takvog nerazumevanja etike. Ma sve je to OK.
Samo neka hvala.
Priča o sudijama i tužiocima kao najusamljenijim ljudima na planeti, je od nas daleko hiljadu svetlosnih godina. Malo je ljudi među ljudima, a o gospodi i da se ne govori. Toliko.
Preporuke:
7
2
24 subota, 27 avgust 2016 18:40
p.s.
Ovo su neki odgovorni i stručni botovi po ukusu Devenporta i ombuzdovana.
Preporuke:
5
0
25 subota, 27 avgust 2016 18:43
popaj
Nama je lepo taman kako smo zaslužili.
Preporuke:
3
1
26 subota, 27 avgust 2016 18:54
negi
@CB Nije poenta teksta u tome,ceo tekst Ristivojevića je"promašena tema" i džaba tu rasprava.Po Ristivojeviću,samo je on ispravan,svi ostali ništa ne valjaju?! Problem je što isto misli i Dramoser i radi sve da ubedi narod da je to tako,da li će uspeti videćemo.Da je svejedno ko će biti ministar,ne bi se ovako grčevito borili da budu.Uostalom,imate izjavu ministra prosvete koji jasno kaže da je imao platu pet puta veću nego što je ima kao ministar!Koji je onda njegov motiv da bude ministar i da bude na gubitku pet puta? Neće baš biti da je tako,da je na gubitku! Svako može biti ministar?! Pa upravo je ta logika i dovela do ovakvog stanja.U društvu gde svako misli da može biti ministar,predsednik opštine,direktor nema ničega? Što svako ne misli da može biti hirurg ili pilot ili konstruktor? Samo gde je politika i oko nje svako može da misli da može biti sve. U realnom životu toga nema,ali politika pokušava svoj sistem da primeni na kompletan život i to je problem.
Preporuke:
3
2
27 subota, 27 avgust 2016 20:32
SV
Ja nisam deo nijednog sistema,pa ni pravosudnog,pa nisam ni u mogućnosti niti da pozovem nekog da u taj sistem uđe,niti je bilo ko zbog mene taj sistem napustio, pa ni komentator,tako da me lično usmeren negativni komentar u potpunosti ostavlja ravnodušnim.
Kada sam pominjao slučajeve kojima se sistem ( npr.pravosudni) bavi pominjao sam brojnost tih slučajeva i nelogičnost uticanja politike na takve slučajeve.
Po samim navodima komentatora, zaključujem da je komentator bio deo pravosudnog sistema i da ga je nezadovoljan napustio.Upravo takav bez primese poslušnosti pokazuje da poslušnost nije obavezna karakteristika za ulazak u sistem.Ubeđen sam da komentaror nije jedini takav.
Dalje neću polemisati,niti želim da se polemika svodi na lično, niti želim da me bilo ko shvati bilo da branim bilo da kritikujem neki sistem sam po sebi.Jedino ne želim da se svi zaposleni u sistemu svode na negativno,a jedino ja na pozitivno.
Preporuke:
1
4
28 subota, 27 avgust 2016 21:24
@SV
Sistem je ili dobar ili loš. Ako je loš, nepravedan...onda su svi koji su deo tog sistema - šrafovi sistema, na direktan ili indirektan način KRIVI za stanje u sistemu. To je ISTINA. Upravo taj KUKAVIČLUK koji nalazi opravdanje ZA SISTEM pod argumentacijom nisu svi u sistemu loši, održava sistem.
A što se mog ulaska u sistem tiče, odgovoriću vam. Nisam uspeo da uđemu sistem i pored nadprosečnog uspeha bez podrške ljudi u sistemu, ali sam shvatio da taj sistem nije ono što ja želim i što imam stomaki da prevarim. Nisam ja "jedini dobar", ali ima dobrih i pametnih ljudi koji su izašli iz sistema, a neki i napustili ovu državu jer nisu bili u stanju da se bore protiv ala sistema, NITI SU ZA TO IMALI PODRŠKU I RAZUMEVANJE "DOBRIH" U SISTEMU. Dobri i plemeniti ljudi u sistemu ni 2009. ni kasnije, a ni ranije NISU JAVNO PODRŽALI NIKOG ko je bez osnova bio u problemu - po tome su fenomen!
Preporuke:
5
0
29 subota, 27 avgust 2016 21:28
@negi
Pošto sam odgovorio SV odgovoriću i tebi. Tvoji rezoni su mi bliski i u principu sa tobom se slažem jer čitam tvoje komentare ovde, jedino ne znam da li je autor baš želeo da tako ispadne, ili je tako ispalo, hmm?!
Preporuke:
2
0
30 subota, 27 avgust 2016 21:44
@SV
"Kada sam pominjao slučajeve kojima se sistem ( npr.pravosudni) bavi pominjao sam brojnost tih slučajeva i nelogičnost uticanja politike na takve slučajeve."

Vi ne razumete kako funkcioniše pravosudni sistem očigledno. Vi ne možete postati ni tužilac, ni sudija, ni zamenik tužioca dok vas NARODNA SKUPŠTINA NE IZABERE sa LISTE POLITIČKIH PARTIJA. ŠTA MISLITE KAKO??? DA LI NA LEPE OČI? Ne želim ni ja sa vama dalje da polemišem, ŽALI BOŽE SVE ONE POŠTENE LjUDE KOJI SU RADILI U TOM SISTEMU A NISU SE DOČEPALI FUNKCIJE, tim pre što očigledno ili niste upućeni ili niste dobronamerni. Da li znate kako završavaju oni koji odbijaju saradnju? NISU TO SAMO "POLITIČKI PREDMETI" već svi predmeti gde je moguća KORUPCIJA - USLUGA ZA USLUGU,najsitnija. Tako se kreće od dozvoljenog "kraduckanja" što bi jedan bajni političar rekao.
Preporuke:
6
0
31 subota, 27 avgust 2016 22:25
kraj@SV
"Jedino ne želim da se svi zaposleni u sistemu svode na negativno,a jedino ja na pozitivno."


Zanimljivo razmišljanje, mada ne znam gde ste to pročitali i na osnovu čega ste doneli taj genijalni zaključak?
Uvek kada se "načne" problem, kada se otopi vrh ledenog brega, napad je najbolja odbrana. Ne sme nikom biti suđeno da glasno kaže, jer nije NIKADA problem u sistemu već naravno - u čoveku. Uzmi ili ostavi. To je taj rad. LAKU NOĆ
Preporuke:
5
0
32 nedelja, 28 avgust 2016 00:29
SV
Na moj komentar i odgovore javio se veći broj komentatora sa kojima nakon ovog neću da polemišem.
Mnogi ljudi su zaposlena u okviru sistema.To ni slučajno ne dovodi do toga da je svaki profesor npr. profesor univerziteta šraf prosvetnog sistema koji ne funkcioniše,npr. neki su pisali za ovaj sajt kritički i argumentovano ili npr.da je svaki policajac šraf sistema koji je naneo torturu, jer složićete se da je banalizovanje policije da se bavi nanošenjem torture, koga biste pozvali da npr. primetite lopova u kući ili nasilje na ulici i sl. Nije li npr. licemerno otići iz sudskog ili tužilačkog sitema u advokate i svaki dan zastupati građane pred licima za koji je taj advokat uveren da su svi odreda poslušni.
I na kraju pravosudni sistem je deo državnog sistema i kao takav isti ili sličan drugim delovima ,a država je najtačniji prosek građana koji je čine, jer ne postoji sila koja može pokoriti milione građana.
Neće biti da su svi idelani,ali im se nekako pravosudni sistem omako.
Kraj
Preporuke:
0
4
33 nedelja, 28 avgust 2016 08:17
ZA SV
Vi iznosite neistine. Naravno da nisu svi profesori, lekari i sudije isti, ali su svi deo sistema koji je dobar ili loš i kako takvi su karike i šrafovi DRŽAVNOG sistema i kada misle da rade savesno. Čim su u sistemu deo su sistema i kao deo sistema su njegove karike.
VUČIĆ vlada ne zato što su svi građani loši, već zato što oni koji ga podržavaju glasaju na izborima, a većina utiče na formiranje institucije sistema od vlade, ministra, sudija koje biraju, rektora fakulteta koji su takođe "nezavisni"... Mi danas nemamo nijednu nezavisnu instituciju a vi pričate o dobrim ljudima, pa da su ljudi građani toliko dobri, bio bi dobar i sistem. Da su ljudi u svetu dobri ne bi imali 40 građanskih ratova svake godine u svetu i ne bi izginule milioni ljudi.
Ćutanje je za "ispravne" uvek bilo zlato - ne talasaj, ćuti i radi. A da nije možda najveći greh i krivica?
Kad već govorite o tome šta se kome "omaklo" nemojte biti tako samouvereni, nikad se ne zna kada će vam se u životu omaći.
Preporuke:
4
0
34 nedelja, 28 avgust 2016 08:29
stradija
Domanoviću se omaklo kada su ga najurili iz službe pa je napisao sva ona nesavršena dela. Ostalih dobrih ljudi u sistemu se gotovo i ne sećamo.
Preporuke:
4
0
35 nedelja, 28 avgust 2016 08:40
krug
...ali zato pravosudni sistem se nije omakao Snežani Malović, Nikoli Selaković i Neli Kuburović i svim strankama koje su njih "odgovorne i stručne" uključujući i mandatara za sastav vlade birali u ime savesnih policajaca, lekara, profesora i sudija koji su za njih takve glasali na izborima ili nisu izašli na glasanje, a ovi su posle uticali na izbor svih ostalih sebi ravnih...i sada se ti savesni policajci, sudije, lekari bune, jer smatraju da nisu deo sistema odnosno proseka?
Godišnje na hiljade ljudi napusti ovu državu jer im se jednostavno omaklo.
Teško je biti fin.
Preporuke:
5
0
36 nedelja, 28 avgust 2016 08:56
Maxx
Neki bi da budu deo sistema, a da kritikuju vlast. To omogućava lagodan život - u sistemu i...i...i demokratski "oplemenjuje"vlast. Oni dođu Dačiću i Vučiću kao mala nelagoda koje da nema izmislili bi je.
Nisu svi građani nesavesni, ali su savesni u velikoj manjini.
Zašto ljudi ne izlaze na glasanje? Nije valjda da nemaju za koga da glasaju?!
Preporuke:
4
0
37 nedelja, 28 avgust 2016 09:25
mica domaćica
Decenijama se ćutalo o postupku izbora sudija i tužilaca, svi su prošli isti put i svi su ćutali, niko da pisne, a danas je to glavni razlog za promenu Ustava?!
Ko još veruje u dobre namere?
Preporuke:
5
0
38 nedelja, 28 avgust 2016 09:59
MimaP
Ja ne znam zašto se neki bune. Meni je baš lepo.
Preporuke:
0
3
39 nedelja, 28 avgust 2016 10:01
Mikica
Meni je svaki ministar, a pogotovo ministar pravde bio odličan. Baš mi se sviđa što je ministarka žena i što je mlada i lepa. Slažem se sa Mimom.
Preporuke:
0
8
40 nedelja, 28 avgust 2016 10:39
što da ne
i gej je sasvim OK.
Preporuke:
1
8
41 nedelja, 28 avgust 2016 10:41
moja drugarica iz Sarajeva
da nije ministarke ja nikad ne bih bila na funkciji.
Preporuke:
7
0
42 nedelja, 28 avgust 2016 15:45
...
Kada se ova monodrama okonča oni će ostati da se suoče sa narodnim (ne)zadovoljstvom na narednim izborima (koji će brzo doći), a ne ova galerija mediokriteta, sa ili bez portfelja. I najvažnije od svega, svakog od njih ponaosob je Vučić „odradio“ ovako ili onako. Nekog je namirio u lokalnoj samoupravi, nekog u ministarstvima, nekog u javnim preduzećima, nekog javnim nabavkama, nekog direktno gotovinom, nekog pšenicom iz robnih rezervi... A neke i nije morao, odradila ih je Imperija za račun razaranja Srbije


Odlično istinito i hrabro raskrinkavanje mehanizma na delu u prethodnih 4 godine Vučićevog vladanja
Preporuke:
5
0
43 nedelja, 28 avgust 2016 16:03
negi
@moja drugarica iz Sarajeva Bravo,to je suština!
Preporuke:
3
0
44 ponedeljak, 29 avgust 2016 08:56
ludi milojko
To bi se sve zajedno zove NEGATIVNA SELEKCIJA KADROVA od ministra do opštinskih prašinara, po političkom ključu, zemljačkoj i jaranskoj liniji, bisnis shemi i s koca i s konopca.
SOCIJALAN momenat je takođe jako bitan. UMESTO ZNANJA I SPOSOBNOSTI bitno je da li je neko stambeno obezbeđen, da li imao nesrećno detinjstvo, da li je srećan u braku, da li je (ne)sposoban da se snađe u životu, u poslednje vreme da li je gej - da bi se sa TAKVIM LJUDIMA NA FUNKCIJI moglo LAKŠE MANIPULISATI, jer takvi nikad neće otići DOBROVOLJNO I BIĆE SPREMNI NA SVE, a uvek će se DRŽATI U STRAHU ZA VLASTITI POLOZAJ.
Pored socijalnih slučajeva u službu, a posebno na funkciju se često biraju i SUPRUŽNICI, ROĐACI I KUMOVI SUMNJIVIH BISNISMENA.
Tu se krug uglavnom zatvara.
Preporuke:
7
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner