субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Аутопут Приштина-Ниш или како Вучић гради коридоре „Велике Албаније“

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 15 септембар 2016 11:15
Бојан, Приштина
Ко иде путем од Ниша преко Прокупља за Приштину види да тај потез већ све више личи на Велику Албанију, све врви од аутомобила и камиона са КС таблицама. А лети кад се арнаути враћају из иностранства, Србина тамо можеш срести тек у сваком двадесетом аутомобилу - обично некој фићи или старом стојадину.

И после се шири фама о некој способности шиптара - па они ни не морају да буду способни да освоје тај део кад многи толико раде за њихову ствар.
Исто као што данас то ради Вучић тако су и титоисти радили од 1945 а нарочито од 1974.

Како Срби полако цуре са централног Косова и убрзано се исељавају, ако се ништа не промени већ у блиској будућности у правцу Приштине неће ту пролазити нити једно српско возило као што данас не иде ка Призрену или Урошевцу.

Та ситуација ће додатно само појачавати притисак на плански осиромашену и расељену Топлицу да доживи судбину Космета која је добрим делом потпомогнута активним учешћем званичног Београда.
Препоруке:
164
16
2 четвртак, 15 септембар 2016 12:03
Иаша интилигенција
Таква би требала да буде интилигенција српског народа. као Бранислав Ристивојевић. Таква је српска интилигенција и била некада, све до другог светског рата, док је нове комунистичке власти нису уништиле, што физичким ликвидацијама, што заплашивањем поткупљивањем , и на друге начине. Овај напис аутора има већу тежину од свега што је до сада говорила или написала данашња власт. Нажалост, данашњи медији, осим частних изузетака, популаришу и форсирају све дијаметрално супротно интересима народа. У чијим су рукама, то и не чуди.
Препоруке:
101
3
3 четвртак, 15 септембар 2016 12:06
Sale
Информација коју имам од људи који се озбиљно баве новинарством је следећа:

НАТО сели морнарицу из Италије у Албанију. Албанска обала због дубине лука представља савршен избор.

Потребна им је комуникација до Бугарске и "јужног крила" будућег ратишта са Русијом.

То је суштина, остало је естрада...
Препоруке:
134
2
4 четвртак, 15 септембар 2016 12:36
Sima
Ovo je clanak kome nista nemoze oduzeti. Ja mislim da ce se taj auto-put, u buducnosti, nastaviti do Sofije jer je to prvenstveno interes SAD da poveze svoje baze u Sredozemlju sa Bondstilom i bazama u kolonoji Bugarskoj.
Препоруке:
114
2
5 четвртак, 15 септембар 2016 12:48
Ivan92
Ne slažem se sa komentatorom. Mislim da bi njega najpre demantovali upravo ljudi iz Topličkog okruga. Njima bi autoput doneo velike prihode za razvoj lokalne samouprave kao velikog tranzita, ugostiteljski objektvi. Kako neko reče: novac ne smrdi/Geld stinkt nicht...bilo čiji da je.

Sa druge strane bi se još pojačao tranzit na autoputu Beograd-Niš jer bi svi Albanci išli tuda, a ne na ibarsku. Dakle, umesto da se ubacujemo u neke fantazmagorije treba biti realan i iskoristiti najbolje iz svega. Oni su se povezali autoputem Tirana-Priština i povezivaće se, hetli mi ili ne. I to nije u našoj moći. Alu u našoj moći je upravo zbog svog tranzitnog značaja za te Albance da im sve to pošteno finansijski naplatimo (narodski :oderemo). Mislim da bi taj alb. tranzit onda i ojačao te slabe opštine dole od Niša ka KiM. A mi, što se tiče naših interesa jurimo svoje projekte: Koridor 11 i ostalo. Dodik je već povezao BL i Doboj, sad fali samo deo Doboj-Šabac. Tu treba da se ukine hrvatski monopol.
Препоруке:
18
112
6 четвртак, 15 септембар 2016 12:53
Sima
Autoput Nis-Pristina gradi se prvenstveno u interesu SAD kako bi one povezale svoje baze u Sredozemlju sa Bondstilom i bazama u koloniji Bugarskoj. Iz Nisa autoput ce biti nastavljen do Sofije, a srpski politicari ce pricati bajke i zaglupljivati narod.
Препоруке:
120
2
7 четвртак, 15 септембар 2016 12:55
Nenad
Nadajmo se da će merkelistički, bleristički i bajdenovski patriota Vučić, ako već nije uspeo da izgradi Veliku Srbiju, uspeti da bar pomogne od naših para u izgradnji Velike Albanije. Budimo bezazleni kao golubovi.
Препоруке:
101
1
8 четвртак, 15 септембар 2016 13:10
синиша бр.1.
Као прво желео бих да нагласим значај информације коју даје колега "сале".

Дугорочно стратешки гледано та албанска трансверзала ће ипак бити промашај. Ево зашто.

Албанци су планински народ са подручја на граници Авганистана и Пакистана. ОНи немају афинитет, нити обичаје, нити одјећу за море. "Албански" део Јадранског мора је одиувек био италијански,а раније римски интерес. Само становништво у том подручју су или албанизирани Грци, или албанизирани Срби, или албанизирани Власи који представљају у ствари ретороманско становништво које је трачког етничког порекла. Албанци више инклинирају брдским крајевима, албанци пакистанско-везиристанског порекла.

Дакле Албанци брђани сточари се померају ка северу, а југ Албаније се чисти и почиње ИТАЛИЈАНИЗАЦИЈА југа Албаније.

Насилна албанизација и раније исламизација у Албанији, Албанизација под Хоџом почиње да се одмотава и започиње деалбанизација, односно етичка подела Албанаца.

Американци су заиграли на погрешну карту.
Препоруке:
20
35
9 четвртак, 15 септембар 2016 13:15
Душан
Тајанствено се одустало и од аутопута Појате - Прељина. Све зарад коридора "Велике Албаније".
Препоруке:
96
2
10 четвртак, 15 септембар 2016 13:18
синиша бр.2.
Главни геостратешки догађај је велика сеоба народа са Средњег Истока у коју се Албанци муслимани потпуно уклапају и по изгледу, боји коже, раси, језику, обичајима и истопријским геостратешким циљевима, а то је исламизација Европе.

Са друге стране половина која је насилно албанизирана преко језика у доба Енвера Хоџе и која је насилно удаљена од изворних религија, православног и мањим делом католичког хришћанства, све мање постаје "албанска" односно не препознаје свој интерес у склопу те велике исламске сеобе народа, јер они су староседеоци на Балкану. Било да се ради о Грцима, Србима или Власима у односу на Албанц, који нису илирског него пакистанског порекла што је вишеструко потврђено у свим британским универзитетима.

Дакле свако лети своме јату, Албанци исламци својој браћи са Средњег Истока, албанизирани "албанци" ка Италији и Грчкој. Чак се полако, али сигурно враћају својим изворним религијама. Хришћанству. Расте број и православних и католичких цркви у Албанији.
Препоруке:
14
14
11 четвртак, 15 септембар 2016 13:19
Само нешто ...
Аутопут Београд - Ниш постоји одавно. А од Параћина до Ниша - туга од привредне активности.

Толико о причи да би шиптарски аутопут допринео развоју Топличког краја.
Препоруке:
96
2
12 четвртак, 15 септембар 2016 13:23
Цвико
Као што сам и раније писао, Балканска раскрсница звана Југославија, којој је Србија кружни ток, је од изузетног стратешког значаја за НАТО али исто тако и за Русију. НАТО је своју стратешку основицу са Апенинског пребацио на Балканско полуострво. Колико је Балкан значајан говори и податак да је Черчил предлагао да се искрцавање уместо у Нормандији, изврши на Балкану.... Сада су обе стране постале свесне овог. И Кинези се укључују у ово, пре свега кроз трговину и транспорт. Шта ће бити или неће бити тешко је казати. НАТО "гура" према Русији. Русија опет подржава Републику Српску а покушава и шире. Мени се намеће једно просто питање. Шта ако Албанци не буду задовољни са аутопутем па у знак протеста оду у Италију и негде далеко? Тај пут није исплатив. Ускоро, слушаћемо приче "навијених Срба", како ће се још 9 аеродрома које је изградила ЈНА на подручју Србије, модернизовати за локални авио саобраћај. Колико су такви аеродром рентабилни у земљи у којој привреда не ради? Доказаће прича...
Препоруке:
56
1
13 четвртак, 15 септембар 2016 13:55
@ sinke, violinski genije i geostrateski pacic
Jelibre sinke, zar si vec potrosio poslednji pakung pilula, a?!
Препоруке:
7
8
14 четвртак, 15 септембар 2016 14:16
Дијабло
Па хоће човек да одлази у место из којег му је отац. А воли да се вози аутопутем. Прича се да већ лију споменик у истој ливници где је изливен споменик Билу Клинтону у Приштини.

Кажу, не могу само да се одлуче за калуп са или без наочара.
Препоруке:
45
2
15 четвртак, 15 септембар 2016 14:27
Бошко
Цвико
Черчил предлагао да се искрцавање уместо у Нормандији, изврши на Балкану
Черчил је као и у првом светском рату хтео да искористи Србе као топаовску храну, али није било потребе јер су комунистички терористи успешно задржавали нацисте да убијају Српске таоце 100за1 и 50за1 па "искрцавање" на Балкан није имало сврху јер су Руси већ кренули јужним крилом да чисте Балкан и да донесу Српском народу окупацију од комуниста.

А Балкан је "значајан" једино за немце који треба "зеленом трансверзалом" да обезбеде себи гас из Ирана када буде освојен, и већ држе Балкан под контролом преко својих сарадника из два рата словенаца, хрвата, турака, бугара, мађара шиптара и "бивших" комуниста из страдије.

Српски народ који је денационализован, капитулирао и под "добровољном" окупацијом још од 1944 те је само комунистичку окупацију добровољно заменио за неонацистичку.

Ни Срби више не рачунају на "србе" а камоли Руси
Препоруке:
36
8
16 четвртак, 15 септембар 2016 14:30
Бошко
Аутопут треба само да обезбеди да у следећој "победи мира" Срби макар аутопутем напусте Косово

Ово је "срамота" каквим путевима су Срби после "победе мира" напуштали своја огњишта, а војска и полиција сопствену државу...

https://youtu.be/CfbP1HM4oTs

Два дана "угасиш светло" тада "београду на сави" а сада "београду на води" и хипнотисана гомила остане без тв програма све ће да предају и капитулирају...
Препоруке:
32
4
17 четвртак, 15 септембар 2016 16:00
Цвико
@Бошко,
Черчилов предлог је одбијен из економско безбедносних разлога. Трошкови допремања јединица западних савезника у Грчку били су јако велики. Осим тога, пребацивање војних јединица у тако великом броју није било довољно безбедно. Где их сместити? Конфигурација терена односно како обезбедити функцију командовања у таквим условима и још много тога. Што се тиче односа Запада према Србима он је одувек био исти. Удри србина где год стигнеш и можеш али тако да те нико за то не кажњава. Ко је одговарао за бомбардовање? Колико су изјаве челника НАТО-а данас о сарадљивости окупиране Србије у најмању руку лицемерне? Итд. итд. Докле? Све док се Срби не отрезне од сујете и егоизма који су гори од сваке дроге и алкохола. Можда нисам у праву.
Препоруке:
42
1
18 четвртак, 15 септембар 2016 16:14
Bole
Neverovatno srpska vlada pravi put za Veliku Albaniju.
Препоруке:
47
1
19 четвртак, 15 септембар 2016 16:24
ZEMUNAC
KORIDOR DA POVEZE "BONDSIL" SA NISOM!Kakva je to IZDAJA VIDE I MALA DECA!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
45
2
20 четвртак, 15 септембар 2016 16:39
koba
Po dolasku na vlast i Hitler je gradio pruge i autoputeve, pripremajući putnu infrastrukturu za transport naoružanja i trupa.
I naš instalirani potrčko i najveći lažov i paćenik Srbije, je dobio zadatak od svojih gazda da izradi ovaj autoput i on će to učiniti makar svi Srbi polomili vrat vadeći bajati hleb iz kontejnera.
Autoput je potreban Amerima radi što efikasnijeg transporta iz i u Bonstil, a i Šiptarima jer smatraju taj deo Srbije svojim.
Srbija je kroz istoriju pretrpela i izdržala mnoge najezde; najezdu Turaka, Austrougara, Nemaca, NATO scvinja, komunističku diktaturu, pa i petooktobarske izrode, ali ovog malog laživog vuka, neće.
Препоруке:
47
3
21 четвртак, 15 септембар 2016 18:01
Iskander
Opste poznato je da nakon sto su arnauti dobili KiM na poklon od svojih gazdi Amerike i EU ....arnauti stalno blebetaju kako je njihovo sve do Nisa.U zadnje vreme citam na vise izvora kako arnauti u znacajnom broju kupuju zemlju na tom rejonu.

Ne treba biti posebno pametan pa jos dodati kako taj autoput ide itekkao u prilog americkim zlotvorima u smislu lakseg/brzeg transporta u povezivanju teritorija koji oni cvrsto drze pod okupacijom i ujedno na taj nacin svoje zlocinacke resurse primicu Rusiji.

Srbin,gorstak iz R.Srbske.
Препоруке:
42
2
22 четвртак, 15 септембар 2016 18:19
30 km od Bgd-a, beogradska opstina
Neasvaltirani putevi, blato I rupe, autobusi u stanju raspadanja, ulicne svetiljke rade po mesec dana, na zamenu se ceka 2-2.5 meseca, onda opet rade do prvog vetra ili kise. U tim uslovima deca, stari I bolesni zive.
"Bravo" Vucicu, asvaltiraj puteve da bi NATO-zlocinci I Siptari lako, udobno i civilizovano putovali, koga briga za srpsku decu, mlade, bolesne I stare
Препоруке:
43
2
23 четвртак, 15 септембар 2016 18:40
Vucicu, sramoto srpska
Gradi Siptarima I NATO zlocincima. Zasto bi tebe bilo briga sto moja majka, jednom nedeljno mora da ide na dializu, po putevima punim rupa I autobusima koji su odavno za otpad. Zasto?. Ti si svoje roditelje obezbedio, svoju decu I svoje unuke I praunuke. Zasto bi se ti brinuo o mojoj deci koja pesace po kisi, snegu I nevremenu 1.5 km do skole po putevima gde ne postoji deo za pesake.
Tvoju skromnu garsonjeru, koju uptrebljavas ko zna za sta, nazivas svojom jedinom imovinom.
Fuj Vucicu, FUJ!.
Препоруке:
44
1
24 четвртак, 15 септембар 2016 18:59
negi
Kme,kme,kuku,kuku! I kad sve to znamo i opisujemo bolje od Andrića,šta će mo da preduzmemo? Kukamo ko zadušne babe na groblju,postali smo nacija koja samo kmeči,kuka i čačka nos! Što da ne pravi autoput Šiptarima,može mu se,da nećete možda vi da ga sprečite? Čovek ladno sa partijskom vojskom poruši Hercegovačku ulicu u centru Beograda i šta?! Umesto što kukamo,smišljajmo kako ovo zlo da najurimo sa vlasti!
Препоруке:
40
7
25 четвртак, 15 септембар 2016 20:01
Ivan92
Evo, na fonu mog komentara gore, jedan kontrapredlog kako treba raditi (konkretno može da se odnosi na ovu temu):

http://dostajebilo.rs/region-ka-prosperitetu-i-saradnji-ili-u-begu-od-rata-i-ekstremne-nemastine/

Inače većina komentara ovde je potpuno nerealna i bavi se nekim sasvim drugim temama. Tema je izgradnja autoputa, a ovde se pirča o ratu NATO protiv Rusije i neznam sve čega.

Postavlja se pitanje: šta me to briga?? To su stvari koji nisu u mojoj moći, kao građanina Srbije (zemlje aktera u spoljnjoj politici). Dakle, ako hoće da ratuju, sele i grade baze, najmanje će nas da pitaju, a još manje za autoput. Potpuno nerealni komentari i kritike. Fokusirajte se na ono što je U NAŠOJ MOĆI i što je do nas da unapredimo naše interese. Autor teksta bi trebao da pročita tekst iz linka koji sam postavio. Mi u izgradnji tog autoputa imamo čist profit. Dakle stvar je jasna: gradi. To šta Albanci rade na prostoru gde mi nemamo faktičku kontrolu, direktno nije naša stvar...
Препоруке:
8
29
26 четвртак, 15 септембар 2016 20:02
Gojira
Колико год то звучало чудно, Тадић се у овој ствари показао бољим него Вучић.


Колико год то звучало чудно, Тадић се у овој ствари показао бољим управо због Вучића. Да је Тадић покушао да одради пола овога што је Вучић одрадио, тај исти Вучић би га објесио на Теразијама. Тако се и препоручио својим западним газдама. Зато и добија непрестане похвале за свих страна. Чак га онај несретник неки дан назва државником, а не само "пуким политичарем."

Иначе, одлична поента текста. Од наших пара ћемо да правимо аутопут за туђе потребе, умјесто да их градимо тамо гдје су нам стварно потребни.
Препоруке:
36
1
27 четвртак, 15 септембар 2016 20:06
bane
Ne pravimo mi put njima, nego oni prave veći deo, tog, budućeg puta, nama. Prihvatam realnost da većina Srba misli da je kvota na konačni poraz našeg naroda mnogo manja nego kvota na pobedu, tj da većina misli da nam spasa nema (i da propasti hoćemo). Samo, istorija, učiteljica života, mnogo puta je pokazala da čovek snuje, a Bog odlučuje. Ja bih se ipak kladio - iz dvojke u keca (na poluvremenu Šiptari idu do Niša, na kraju Srbi idu do Drača).
Препоруке:
24
3
28 четвртак, 15 септембар 2016 20:26
телетабис
Народна изрека: међ слепцима и ћорав се за вођу бира. ово је настало кад су Срби били нормалан народ.

Данас важи: међ лудима и будале се за вође бирају. То важи за садашње Србе.
Препоруке:
30
2
29 четвртак, 15 септембар 2016 21:18
KK
Šta reći ? , osim ima li neko nooormalan ovdeeee ?
Opet se vraćamo na priču o eliti koja misli da je pametna , a u stvari ćorak.
Kako stvari stoje osećam se kao Poslednji Srbijanac. A ako neko isto to misli evo poziva da se osnuje Društvo Poslednjih Srbijanaca po analogiji sa istrebljenim idijanskim plemenom. Kada već sve ide dođavola i u majčinu onda barem da u ovim teškim trenucima čovek sačuva dostojanstvo i glasno kaže NISAM KAO ON I ONI, JA SAM SRBIJANAC I TO MOŽDA POSLEDNJI!
Препоруке:
16
3
30 четвртак, 15 септембар 2016 21:21
...
Ово је англоатлантска работа, одавно то гурају али Тадић није дао, Вучић наравно и Дачић и ЈУЛин дају!
Заиста истинито од ове двојице Француза јер о томе се овде и ради "(текст потписују Jean Arnault Derens и Laurent Geslin) у угледном Le Mond Diplomatique, у броју 662 од маја 2009. године.[5] Према овом двојцу реномираних аутора циљеви су примарно политички односно геостратешки. На првом месту ту је геостратешко повезивање простора који треба да буду укључени у будућу Велику Албанију, затим чишћење преосталих Срба са простора где треба да прође траса пута и повезивање базе Бондстил са албанским лукама на Јадранском мору"
Препоруке:
17
2
31 четвртак, 15 септембар 2016 21:25
5 октобар
је зауставио даљу издају СПСа Радикала и ЈУЛа, али ето их поново, раде у корист американаца и против Србије!
Препоруке:
22
3
32 четвртак, 15 септембар 2016 22:50
brzi
Taj autoput je i alternativa za Bugarsku i Rumuniju ako se bilo šta čudnog dogodi sa Crnim morem, Bosporom i Dardanelama. A li taj autoput je i mogučnost za zaradu od putarina Srbije. Tim auto putem če dolaziti i odlaziti praktički sva roba kopnenim putem na i sa KiM. A KiM iako je trenutačno u lošem ekonomskom stanju tamo ipak živi 1.5-2 miljona ljudi koji nešto proizvode, a to što proizvode moraju da isporuče kupcima, da bi mogli da prežive.
Препоруке:
5
32
33 четвртак, 15 септембар 2016 23:26
Ne tekovima na puteve.
Бранислав Ристивојевић:
Циљ је био да се олакшавањем и убразавањем кретања војске...


Pa nemojte tako bre gospodine, čovjek vam lepo rekao na otvaranju deonice autoputa u Republici Srpskoj od Prnjavora prema Doboju od 36 km da se putevi ne grade da ih gaze tenkovi, a vi opet zapeli oko tenkova i vojske? Nemojte bre gospodine "ko boga" vas mlim, nemojte da nas plašite, kada čovjek lepo kaže "ne tenkovima na puteve".
Препоруке:
5
11
34 четвртак, 15 септембар 2016 23:33
Tačno
Бранислав Ристивојевић...
да се употреби за изградњу аутопута ка Републици Српској (правац Нови Сад-Рума-Шабац-Бијељина) који је данас вероватно најоптерећенија саобраћајница у Србији...


Odlično primjećeno, da treba autoputevima povezati Republiku Srpsku sa Srbijom i da u tom pravcu treba da ide geostrateškakomunikaciona mreža.
Препоруке:
21
2
35 четвртак, 15 септембар 2016 23:47
Нема олош чега
да се стиди, раде свој посо.
Стока која их бира и која их толерише је 1000 пута кривља.
Препоруке:
20
3
36 четвртак, 15 септембар 2016 23:52
Tačno
Бранислав Ристивојевић...
да се употреби за изградњу аутопута ка Републици Српској (правац Нови Сад-Рума-Шабац-Бијељина) који је данас вероватно најоптерећенија саобраћајница у Србији...


Treba napraviti najmanje stotinu mostova na Drini, da spajaju Srbiju i Srpsku i obavezno treba pokriti mostovima Bijeljinu, i sa sjevera i istočno, obavezno.Hrvati grade most na Svilaju da poveću bošnjačko-hrvatski kanton.
Препоруке:
12
4
37 четвртак, 15 септембар 2016 23:56
цмок Торонто
Свако има свој разлог за *излив памети у мозак* и да се чуди чуду ни на земљи ни на небу.Знали смо још пре 20 год.шта нам спремају али нисмо им поверовали ни тада ни сада а сада смо немоћни да *сваримо* своје чуђење и гађење....
По насловима видим да се цео Париз буни против Вучка Скакавца.Скоро као Петог Октобра..сузавац,пластични Исус и шмркови.
Ако је за утеху...Ви сте се изборили за *демон'кратију* па сада је браните али не знам од кога.Ц'ест ла виеу.
Драч је историјско туристичко српско место ...Заборавите Турску и Грчку(можда неко тешког срца и Кроацију)..Море је море са укусом *траве*.(у изобиљу)и младих конобара и конобарица..говоре све језике бивше нам ЈУ.
Препоруке:
5
3
38 петак, 16 септембар 2016 00:14
НД
Број ђака првака у Албанији у последњој деценији је преполовљен!
Тако је овог септембра у школске клупе по први пут село 27.000 деце, док је 2006. године у основне школе закорачило 60.000 првачића, подаци су албанског Министарства образовања.
Стручњаци Института за статистику као разлог овог забрињавајућег тренда наводе емиграцију, планирање породице и касно ступање у брак.
Драстично смањење броја новорођене деце резултирало и другим негативним трендовима у овој земљи. Тако је пре десет година просечна старост становништва била је 31,6 година, а сада је увећана на 37,2 године.
Препоруке:
17
0
39 петак, 16 септембар 2016 00:39
Алекса
пусти снови.
олош-вучић и з.мијајловић од тузле
ће заиста да граде путне правце у Србији,
али својеручно и доживотно.
месец дана ће проћи
и реалност ће се суштински
и неповратно променити.
још мало стрпљења,
талас је кренуо.
Препоруке:
6
2
40 петак, 16 септембар 2016 08:51
сер јошка
народ васпитаван на песми ОРање Краљевића Марка не може да схвати да овај пут више користи Србима и Грцима него АЛбанцима ..

овај варварин интелектуалац је слика и прилика наше елите

"Србија ће, према речима премијера, изградити о свом трошку (као што су нас Аустријанци натерали да о нашем трошку градимо њихову пругу)"

баш нам смета та поруга све ове деценије, дај да је срушимо, шта ће нама пруге канали и путеви
Препоруке:
1
17
41 петак, 16 септембар 2016 09:27
Петар Пантелић
Наравно да нам ово сада није потребно, али ћемо овим путем једнога дана веома удобно путовати до Призрена, а Руси до Драча.
Препоруке:
11
2
42 петак, 16 септембар 2016 12:28
Primorac
Ovaj "drugosrbijanac" koji se potpisuje njima omiljenim brojem "92" kaže da ga se "ne tiču prostori koje kontrolišu Albanci"! Vjerovatno će isto to govoriti i kada Albanci stignu do rampe u Bubanj Potoku jer još uvijek nisu u "krugu dvojke", mada oni gotovo sigurno neće imati ništa protiv toga!
Препоруке:
4
2
43 петак, 16 септембар 2016 12:36
харун ал рашид
Вучић и његова издајничка багра ће урадити све што им се нареди. Наравно, они то не би могли да спроведу да им ми, народ, то не дозвољавамо. Дакле, ми смо криви што ће им и овај антисрпски пројекат проћи. Пре свега треба да устане и да се побуни народ јужне Србије јер је ово директно уперено против њих, јер ће их за коју годину преплавити шиптари. Цела Србија би због овога требало да се дигне против Вучића и његове издајничке власти.
Препоруке:
6
1
44 петак, 16 септембар 2016 14:09
синиша @ Albanopolis
Ви се на овим страницама редовно ругате са мојим именом ( иако то није моје право име него ник ) ругате се са мојим здрављем, са мојом памећу и слично. Кад вам ја кажем да су такви поступци варварски, односно да сте и ви и свако онај ко тако поступа, руга се са именом, здрављем и слично, без обзира да ли је то основано или не, варварин, ви ме оптужујете да сам ја расиста.

Наравно о ономе шта ја кажем не расправљате.

И ја сам закључио да ви имате неку велику силу иза себе. Можда и Срби и аутор текста који коментаришемо заиста мисле да сте ви нека сила и да сте опасни. Па да видимо шта каже Википедија.

Албанија 2 300 000 становника. Од тога по албанским изборима 80% Албанаца, а по грчким нема ни 60%( Грци, Цинцари, Срби, Роми )

Укупно 20 000 војника. 150 тенкова из прошлог века. Прве половине и 100 оклопних возила.

Та војска је потпуно безвредна, чак и са 1 600 000 Албанаца на Косову и 500 000 у Македонији. Ако су те бројке тачне, а нису.

Ваша сила је равна нули.
Препоруке:
9
1
45 петак, 16 септембар 2016 14:46
Бошко
Цвико
@Бошко,
Черчилов предлог је одбијен из економско безбедносних разлога. Трошкови допремања јединица западних савезника у Грчку били су јако велики.
Грешиш у логици а и у војној тактици. У провом светском рату, су такође били велики трошкови, али обзиром да нису имали подршку Руске војске (комунисти су били заузети убијањем Руса и слањем у гулаге) без проблема је направљен Солунски фронт.

А што се тиче "економије". "јефтиније је" пребацити војску из САД, Канаде и Аустралије у британију и онда извршити искрцавање у Нормандији ?

Како то да није било "скупо" искрцавање у Италији ?

Као што рекох, "савезници" су имали отворен источни фронт од Русије

те није било потребе да се искрцава на Балкан обзиром да их у Солуну не би чекала Славна Српаска војска,

него по планинама раштркани комунисти у сталној бежанији од немаца "успут" остављајући Српске таоце да плаћају 100за1 и 50за1 за "победу комунистичке класне борбе"
Препоруке:
5
3
46 петак, 16 септембар 2016 19:19
Цвико
@Бошко,
Прво питање које се намеће јесте коју сте историју учили. Даље, који су Вам извори. По овом што сте написали, танки сте. Напишите нешто "јаче" а ја ћу и даље по свом.
Препоруке:
4
1
47 петак, 16 септембар 2016 23:14
српски приоритети
Није могуће развијати домаћи туризам без улагања у инфраструктуру(путеве)који воде до зимских туристичких дестинација(Стара планина,Копаоник..).
Закључак је стручњака,безброј пута поновљен у јавности.
То је српски интерес.
А градња овог пута до Приштине и даље,као и пута до Црне горе и обнова дотрајале железничке мреже,Београд-Бар,искључиво су политичког карактера.
Солун и Грчка су нам ближи од шиптарије из Албаније,"косова"и Црне Горе.
хејтер
Препоруке:
5
3
48 субота, 17 септембар 2016 11:17
negi
Kao i autor većina komentatora geostrategiju doživljava kao vojno pitanje ili ratno pitanje a ona nije samo to,naprotiv ona je danas pre svega ekonomsko pitanje i još mnogo toga.Svima je jasno i to ova karta pokazuje, da su Albanija i sad "nezavisno Kosovo" države koje su slepo crevo.One nemaju konekciju ni sa jednim značajnijim kopnenim evropskim koridorom.Džaba što su izgradili auto put Priština-Drač, sa državnog aspekta taj auto put ne vodi nikuda,sem komunikacije između njih,ali su i dalje slepo crevo za ostatak Evrope(kao i Sarajevo i zato im je potrebna konekcija preko Brčkog koji je nekakav"distrikt"). Ove dve države u takvoj poziciji nisu ekonomski i u svakom drugom pogledu održive.Problem je,zašto država Srbija koja je u nezavidnoj finansijskoj situaciji uzima kredit da bi izgradila konekciju Albaniji i Kosovu?Jedina aternativa Albaniji i Kosovu je put preko Skoplja koji zaobilazni a Makedonci sigurno neće se zaduživati da im omoguće tu konekciju.Vidimo da Srbija hoće,zašto?
Препоруке:
10
2
49 недеља, 18 септембар 2016 00:09
@ sinke, violinski genije i geostrateski pacic
O onome sta Vi kazete moze da raspravlja samo onaj ko trosi takav ili slican pakung pilula. Kada ga Vi ne bi trebali, razumeli biste ovaj argumenat. Ako Vam to nije jasno, niko Vam ne moze pomoci...
Препоруке:
2
6
50 понедељак, 26 септембар 2016 16:06
хм
Увредљиви коментари на било чији рачун нису потребни на овом месту заиста.
Хвала аутору текста на аргументованом запажању једног бесмисла, по ко зна који пут код нас. То ме је подсетило на период после другог светског рата када се индустријализација често бесмислено спроводила. Ова власт нема кочни механизам и ово је само један од налога који морају да испуне, и што они и чине без размишљања, што се од њих и очекује - све у корист наше штете, а могуће нечије користи.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер