четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Унутрашњи дијалог“ против „замрзнутог конфликта“ – Косовска издаја у терминалној фази

Kоментари (90) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 10 август 2017 22:52
Државнички
Другим речима, наравно да је најбоље ићи на „историјски договор“ са Албанцима – уколико за тако нешто има простора и уколико у тој синтагми „историјски договор“ није само еуфемизам за капитулацију и пуно признање косовске независности, у замену за ништа, или, евентуално, у замену за пар отворених-затворених поглавља у преговорима са ЕУ. Уколико, пак, такав договор који би гарантовао очување барем минимума српских државних и националних интереса на КиМ није могућ – а сва је прилика да није, јер се косовским Албанцима чини да немају разлога да праве било какве уступке, а ни запад их не притиска озбиљно да то чине – онда је замрзнути конфликт свакако „друго најбоље“, то јест, најмање лоше решење. У сваком случају, много боље од класичне предаје и капитулације која нам се у досадашњем току Вучићевог „унутрашњег дијалога“, у различитим паковањима, нуди као „генијално“, „храбро“ и спасоносно решење.


Тако размишља прави државник!
Препоруке:
123
6
2 четвртак, 10 август 2017 23:03
Тоша
Плашим се да чувена Дучићева опаска о онима који су храбри „не зато што се никога не плаше, већ зато што се ничега не стиде“ итекако може да се односи и на зло које у овом тренутку Србијом влада.



савршен опис зла
Препоруке:
157
2
3 четвртак, 10 август 2017 23:04
ГСМ
Изгубили смо све са Косметом, и душу нашу србску вековима мучену!
Невероватно да ниједан Србин не може да заустави овог болесно искомплексираног незналицу и његову издају, или више и нема Срба?
Препоруке:
136
3
4 четвртак, 10 август 2017 23:41
Миле
У досадашњем току овог тзв. „дијалога о Косову“ најнеумеснија, најлицемернија и убедљиво најогавнија јесте тенденција да се сви они који нису априори убеђени у потребу брзе и тоталне капитулације (признање независности, потписивање „правнообавезујућег споразума“ и/или столица за Косово у УН) аутоматски сумњиче да „позивају на рат и крвопролиће“.

Тачно. Ово сам и ја приметио. Браво Ђорђе.
Препоруке:
114
5
5 петак, 11 август 2017 00:22
Раде
Е, сад, невоља је што се последњих година тој групацији придружила и бесловесна и/или бескарактерна – увек се колебам шта је ту примарније, али на крају му, заправо, изађе на исто – СНС армија.

Бесловесна и бескарактерна СНС армија. Да то је права реч.
Препоруке:
105
2
6 петак, 11 август 2017 00:49
Горан Симић
Рационалан предлог, "замрзнути конфликт". Све је лепо Ђорђе објаснио. Али тешко да то може да допре до глава снс-оваца.
Препоруке:
81
4
7 петак, 11 август 2017 00:56
реално
Још само Ђорђе, Марко, Санда, Славиша и НСПМ аутори стоје на бранику борбе против косовске издаје. А од овог напредног олоша горе багре нема.
Препоруке:
101
8
8 петак, 11 август 2017 01:06
»Бошко« ░
Аутор тачно предвиђа на који начин ће да се изврши легализација капитупације и предаје Косова 1999.

Издајници ће постати "патриоте" а патриоте ће бити проглашени за "злочинце и ратнохушкаше" "који желе да гину деца" а

Вучић ће "храбро" да "заустави крвопролиће" што се види по његовим изјавама
Ако направимо осовину мира са Албанцима, решили смо 80 одсто проблема у наредних 100 година
При томе "вучићев телеграф" на првој страни доноси изјаву Милошевића о Крајини:
онда су ме прилике нагнале да се ограничим само на Србију. Конкретни појединци и групе нису важни.
Вучић:Своје мишљење о решењу питања КиМ изнећу до краја године
на годишњицу Дејтона када су Срби под притиском Милошевића предали Сарајево, излаз на море, коридор и 18% територије јер појединци и групе нису важни

А Косово је "само" 15% територије а појединци и групе нису важни

важно је сачувати главнину "напредних социјалиста" Вучића и Дачића на власти
Препоруке:
70
182
9 петак, 11 август 2017 01:12
generalisimus Apatinac
Nije problem u `zamrznutom konfliktu`! Problem je u `zamrzivachu`, tachnije u onom ko isporuchuje struju da bi `zamrzivach` radio..
Препоруке:
15
34
10 петак, 11 август 2017 01:13
Unutrasnji dijalog o EU
cemo, takodje, voditi kada sve bude gotovo, KiM "nezavisno", BiH "funkcionalna"...Da smo vodili dijalog o EU, odgovor na pitanje o KiM bi bio dat automatski, pozitivan ili negativan.Ovako, pitanje o EU je iz bezalternativnosti preslo u neupitnost. Vucicevo samovlasce odgovara Zapadu dvostruko, Vucic ispunjava sve zahteve Zapada istovremeno slabeci Srbiju, dok se pitanje EU ne postavlja jer se opozicija homogenizuje oko suprotstavljanja Vucicu, sto Zapadu takodje ogovara.Kada pitanje EU dodje na red sve ce vec biti gotovo.Inace, price o KiM i ratu koincidiraju sa "plasenjem" javnosti opstom vojnom obukom, pre toga je bila neka vojna vezba...
Препоруке:
39
0
11 петак, 11 август 2017 01:31
Duciceva genijalnost
Ovo je zaista vrhunac preciznosti u opisu sadanje vlasti:

„не зато што се никога не плаше, већ зато што се ничега не стиде“
Препоруке:
54
1
12 петак, 11 август 2017 01:42
Турас
Господине Вукадиноовићу , већина нас на НСПМ одавно знамо и овај Ваш коментар само потврђује да је Србија у досада најтежој ситуацији од постмилошевићевског времена . Али уочљива је незаинтересованост народа , апатија која је гора и од ратовања , јер води сигурно у пропаст . Човек када се бори он има моралну снагу и веру , зато и побеђује . Ови данас очито нису за то спремни . Они се препуштају пропадању .
Препоруке:
69
1
13 петак, 11 август 2017 02:24
ZEMUNAC
Bravo,gdine Vukadinovicu,otvorili ste UNUTRASNJI DIJALOG,na nacin na koji ne razmislja gdin VUCIC,niti to zele nalogodavci iz SAD!Nije trcanje pred rudu,zbog otvaranja nekih poglavlja EU,neko razresenje problema nasih ljudi na KOSOVU!Nije unutrasnji dijalog,dijalog Aleksandra Vucica i Vucic Aleksandra,nego demokratski poziv za SVE,KOJI MISLE DRUGACIJE,da na TV,uz puno postovanje i bez nametanja cenzure i samovolje Velikog Vodje,razgovaraju OTVORENO!ZA gdina Vucica,dobro znamo da NIJE SPREMAN da prihvati misljenja drugih,pa o kakvom dijalogu sa njim,moze biti rec!PRE SVEGA,on trazi prihvatanje predaje KOSOVA,od botova i svoje stranke,a ne zeli ni da cuje DRUGU STRANU!A SAD ga imaju ucenjenog i na domacem zadatku,pa ga,uz vazalnu EU POZURUJU!NE TREBA nigde zuriti,neka put u EU saceka,a Srbija krene i u sopstvene projekte,sa Rusijom i Kinom,narocito u poljoprivredi!Sta nam treba i unutrasnjost Srbije,gde su sela napustena?'SAMO STRPLJIVO,do REFERENDUMA,DA SE pita i NAROD,EU ILI KOSOVO!
Препоруке:
44
1
14 петак, 11 август 2017 02:34
Milosrdni andjeo
Kaze Veliki Vodja da treba sebi pogledati u OCI!PA DA ON TO iskreno URADI,IZVRSIO bi samoubistvo!Ne samo da je promenio svest,NEGO je i ucenjen za ratne zlocine,za koje nije odgovarao!Tu je i njegova sklonost da se sluzi NEISTINAMA,blago receno patoloski lazov i vulgarni EGO koji namece svoje stavove celoj Srbiji!Treba ga zaustaviti,jer takav NEMORAL nije nikakva garancija da ce doneti dobre odluke!ZA SVE ONE koji su ga doveli na vlast,jer to tumaci unistenom privredom i nemogucnoscu da se bilo sta pokrene bez stranih UCENA i kredita MMF,postoji i primer JUGOSLAVIJE,koja se razvijala samostalno i nije bila banana republika!ZAPAD je doveo MILA I VUCICA,koji su nekada bili patrioti na vlast,da preko njih dokaze da se sa SAD ne moze igrati!NO ne mora se ni zuriti u IZDAJI,zbog domaceg zadatka!Treba izabrati MORALNOG vodju,A NE UCENJENOG i polako resiti taj problem!KOME SE ZURI,su KOSOVO I SAD,a SRBIJA ne dobija nista od te brze predaje,osim NOBELOVE nagrade Velikom Vodji!UZ NOVI USTAV!
Препоруке:
49
4
15 петак, 11 август 2017 02:37
Causa Spectandum
Jakobinci huskaju, narod gine, glave padaju.
Препоруке:
4
53
16 петак, 11 август 2017 06:46
Посматрач
Србија треба што пре - у директним преговорима са Косовом - да се договори и реши проблеме.

Ако то не учини, велике силе ће све више подржавати Косовску државу и Србија ће бити у све тежем положају.
Препоруке:
2
83
17 петак, 11 август 2017 07:21
Srki
odlicno napisan clanak.U vezi Kosova,ono sto radi i hoce zapad i njegov kvisling Vucic sa svojim pomagacima je nelegalno u odnosu na medjunarodne zakone i dogovore.Upravo tako,Srbiji se ne zuri ni u kakvu evropsku uniju, koja radi sve da Srbiju smanji,da Srbiju opljacka i ponizi,te da je udalji od pravih,dokazanih prijatelja.Cak se potiho,ali intenzivno radi i na priblizavanju srpske kulture i osobenosti zapadnim vrednostima,kako bi se nakon politicke okupacije, stanovnistvo stopilo u te njihove ebropske vrednosti.Dokaz za to su brojni rialitiji koji se forsiraju,sve veca upotreba latinice,kadrovisanje Srbije zapadnjackim ljudima koji najcesce i nisu Srbi po nacionalnoj pripadnosti.KvAV he vec uradio gotovo nepopravljivu stetu i stvorio je jak diktatorski rezim u kome njegovi klimavci tuse Srbiju feometrijskom progresijom.Ja sam za to da ih se uvek pojedinacno imenuje i da ih se stalno javno upozorava da ce jednom da plate ceh za izdaju i za oduzimanje demokratije gradjanima
Препоруке:
43
2
18 петак, 11 август 2017 07:23
Бојан, Приштина
АВ, све што је радио око Косова, али буквално све(!) се сводило на голу предају његовим шиптарима.

Не постоји ама ни најмањи интерес који је он остварио за Србију и Србе на Косову.

Ако то сазнање узмемо као полазну референцу - шта онда можемо да очекујемо с његовом иницијативом за коначно решење статуса Косова и Метохије ?

Па из онога што је било се најбоље види - оно што ће бити! Значи, само још једна и овог пута кочана предају шиптарима онога што Срби и Србија имају, из руку највећег ниткова у свој српској историји, туђина инсталираног на чело поробљене Србије.
Препоруке:
67
3
19 петак, 11 август 2017 07:33
Srki
pravi opozicionari,ako takvih uopste ima,moraju jasno da obecaju gradjanima da ce izdaja biti sudski gonjena.Da,to znaci otvorenu pretnju visedecenijskim kaznama zatvora sadasnjoj vlasti i njihovim pomagacima.Dakle,nisam cuo od opozicije jos nikoga ko bi ovo obecao.A bez kazni za tesku izdaju drzave i predaju teritorija,Srbija ne moze dalje.Ako danas sutra na vlast dodje Jeremic ili Jankovic,a izdajnici mirno odu trosit pokradene novce,onda od Srbije nista nece da ostane.Ni Tadic,ni potpisnici Briselskog sporazuma,ne smeju da odu sa vlasti nekaznjeno.Brojni Srbi su stradali zbog njih,bilo doslovno ili su trpili maltretiranja,morali odseliti ,bili prebijani i sl.Pored toga,zbog njih je drzava Srbija nestala sa Kosova.Pozivam opozicionare da obecaju procesuiranje izdaje.Pozivam glasace da glasaju samo za onoga ko obeca kaznjavanje izdajnika.Ponavljam,bez toga nema dalje.Bez kazni,izdaja ce se nastavit.
Препоруке:
37
2
20 петак, 11 август 2017 07:45
Rale
kolko puta je Nikolic kao predsednik drzve pozvao na dijalog o Kosovu? Kolko se secam,barem 3 do 4 puta.Dvaputa je cak i okupio sve u vlasti,ukljucujuci premjera Vucica,ali upravo Vucic je bagatelizovao te Nikoliceve napore.Kakva crvena linija,sta hoces ti Nikolicu?Cuti!Nemoj da se sazna u javnosti sta si sve radio i kako si dosao do vlasti i novca!Niko nije podrzao Nikolica za dijalog,jer je KvAV svima pretio!Kao britanski agent,raspolaze kompromitirajucim materijalima koje dobiva zajedno sa uputama u britanskoj i americkoj ambasadi.Ujedno,oni kadrovisu Srbiju ljudima koje se lako moze uceniri jer imaju debele dosijee ili su otvoreno protiv drzave u kojoj zive.Ljudi koji su u vreme komunizma dosli iz drugih republika na komunisticke funkcije.Oni su ujedno glavni pomagaci KvAV-u u razbijanju Srbije.Zapravo su i KvAV-ovi dosljaci.Dosljaci kao takvi Srbiji nikad nisu smetali.Smetaju oni koji rade protiv nje na toj bazi svog porekla.
Препоруке:
26
2
21 петак, 11 август 2017 07:59
Petar Nikolic
Evo ja ću malo maštati o ovoj temi.
Recimo, zašto je Nemcima toliko stalo da se reši pitanje Kosova na ovaj način, priznanjem istog od strane Srbije?
Ako si u stanju da se "dobrovoljno" odrekneš jednog dela svoje teritorije, šta ćete sprečiti da to sutra ne uradiš i sa drugim.
Ne, ne mislim na Rašku (Sandžak), već za Nemce mnogo važniju Vojvodinu, tačnije Banat (za vreme okupacije tokom II sv.rata direktno priključenom trećem Rajhu).
Koliko ono beše proterano i ubijeno Nemaca nakon završetka rata?
Nemci, zaboravili?!
Svakako na ruku im ide i revizionizam naše istorije i bezglava rehabilitacija svakog kvislinga i saradnika okupatora, često i jedino podsticana čisto materijalnim razlozima potomaka i onih koji takve besramne presude donose.
U svakom slučaju "mali" čovek u Srbiji i na Kosovu, bez obzira na nacionalnost, je usled rasprodaje svega vrednog, obezvređen.
Privatna svojina je svetinja, samo ako je stečena pošteno!
Sloboda narodu!
Препоруке:
40
4
22 петак, 11 август 2017 08:17
Drzavotvorac
VUCKO je istorijska srpska licnost zapamcena kao tvorac nezavisnog kosova,hrabar i perfidan drzavnik.
Препоруке:
30
4
23 петак, 11 август 2017 08:54
Nista ne razumem
Protiv zamrzavanja situacije u vezi sa Kosovom moze biti samo neko ko je korumpiran od strana narko-dilera i njihovih sponzora. To je kao kada bi vas advokat i sudija uzeli pare od suprotne strane u sudskom sporu i onda kada korumpirani sudija presudi protivzakonito u korist suprotne strane, vas advokat vas laze da je bolje da se ne zalite Apelacionom sudu? A narko banda nije stigla da pruzi pipke na tom nivou. Trunka postovanja zakona jos postoji. Zamrznuti konflikt je nas "Apelacioni sud". Moze doci do obaranja presude. Ili nagodbe. Protivprirodna naprednjacka zurba da otkace Kosovo od Srbije je odvratna.
Препоруке:
28
1
24 петак, 11 август 2017 09:21
KIM tkz„zamrznuti konflikt“ je prekrita VELE IZDAJA Kosova . Ta vlada radi SVE da se Srbija uništi.
"AKO" VUČIĆ PREDA KOSOVO POČINjE GRAĐANSKI RAT U SRBIJI , sve je unaprijed izplanirano od Vašingtona , Londona i Brisela do 2026 na Balkanu.SRBIJA JE kompletna slika Vučićeve šibicarske vladavine.Vučko i Ta vlada je bezobrazno uništila ono šta je od Srbije ostalo. SRBIJA JE GOTOVA !
Препоруке:
34
3
25 петак, 11 август 2017 09:35
"Zamrznuti konflikt"
"Zamrznuti konflikt" je najbolje resenje za Srbiju iz prostog razloka sto, u svakodnevnom, prakticnom zivotu, sve sto zamrznemo i cuvamo u tom stanju, kroz izvesno vreme postaje upotrebljivo i sacuvano. Ovu zivotnu istinu, Srbija mora iamti na umu. Nauka ide dotle da se cak i ljudsko telo moze sacuvati u zamrznutom stanju, pa kasnije vratiti u zivot. Zasto bi politika ostala slepa na ovu zivotnu istinu.
Препоруке:
32
1
26 петак, 11 август 2017 09:52
Пеле
Мора се признати окупатору да је све до сада маестрално играо партију којом нас ево већ 27 год окупирају и протерују са вековних Српских територија.
Али чини ми се да ипак нису рачунали на онај део Народа и у расејању који је ипак и даље спреман да залегне и уз помоћ вековних наших пријатеља може да се преокрене ситуација. За ове и претходне на власти немојте се нервирати то су само извршиоци и квинслинзи које не треба ни гледати, јер и овај на власти сада је док су наши гинули и борили се 99 гледао како да згрне стан. То је најгори ОЛОШ и тога ћемо се лако отрести када дође прави тренутак. Ова признања су глупости и то зна и Окупатор то је све ништавно под Окупацијом, али време праве борбе неумитно долази и тренутак поновног ВАСКРСЕЊА Српске Државе уз помоћ вековних савезника, јер то је ипак једини пут којим можемо ићи као Народ. Небојте се и верујте јер ово зло полако почиње да изједа само себе, и довољан је само један моменат када ћемо опет повратити све што су нам отели.
Препоруке:
45
3
27 петак, 11 август 2017 10:01
R.Jović
NSPM, jedan od najboljih portala na ovim prostorima, već godinama piše o KiM. Dosta poznatih i uvaženih intelektualaca, koji se nisu prodali za "šaku prljavih evra" ili mesto u upravnim odborima, su pisali upravo na NSPM sjajne tekstove na ovu temu. Predlažem da uredništvo NSPM napravi sekeciju ovih tekstova i objavi u posebnoj ediciji kao svoj doprinos sveopštoj debati o KiM. U prvom, redu da se u uvodu kaže da je sada besmisleno otvarqati taj "nacionalni dijalog - monolog" jer je "neko" preuzeo obavezu da još nešto "isporuči" što je duboko srpsko. Znam da NSPM finansijski ne stoji sjajno, pa predlažem da autori čiji tekstovi budu objavljeni u ovoj ediciji da solidarno snose troškove.
Препоруке:
29
0
28 петак, 11 август 2017 10:12
Стефан
Не треба прихватити никакво ,,брзо" решење за Косово и Метохију. Ако се њима жури у ЕУ и морају да ,,скембају" КиМ по сваку цену, ми не морамо. Да ли ће нас, житеље ове земље, јавно ико да пита шта мислимо о томе? Бојим се да неће.Кипарски случај - ,,замрзнути конфликт"? Па наравно, како другачије? Данас нисмо у могућности што не значи да нећемо бити за 50-100 година. Услов свих услова је да озбиљно поправимо наталитет како знамо и умемо. Битно је да будемо упорни, наши потомци поготово јер ће они, уз Божју помоћ, то питање решавати. Са ким то Председник хоће да води ,,унутрашњи дијалог"? Са оном безличном масом његових следбеника, СНС послушника, који ће све да потврде шта му год падне на памет. То је као да прича сам са собом - нема дијалога. Што се тиче друге стране, па њих неће ништа ни да пита. Нема ,,унутрашњег дијалога".
Посматрач - једи тај сендвич и коментариши вести на Информеру.
Препоруке:
47
3
29 петак, 11 август 2017 10:20
Ironija
Nemojte tako G-e Vukadinovicu. Kad netko tako prica o Kosmetu kao nas Drug Predsednik,i dela,onda to treba usporediti sa saobracajnim udesom kad vozac iz cista mira predje na drugu stranu,sudari se sa autom iz suprotnog smera sa smrtnim posledicama.Da biste sudili morate znati jeli vozac bio pijan,pod uticajem droge,lekova,dobio vozacku a nije smeo zbog neke bolesti itd...I sta je najgore,ne znamo jeli se uopste savetovao sa svojim ministrom trgovine G.LJajicem.
Препоруке:
23
0
30 петак, 11 август 2017 10:23
gandra
stvar je krajnje jednostavna - treba drzati zamrznuti konflikt do tenutka kada ce kosovo biti povraceno prakticno bez ispaljenog metka - pitanje je i da li ce albanija opstati u izmenjenim geopolitickim okolnostima - muslimanska zemlja okruzena pravoslavnim narodima - jednacina je vise nego jednostavna
Препоруке:
24
2
31 петак, 11 август 2017 10:38
пензионер Цвико
Ево и ја на конто ове теме често пута пишем како треба тражити ратну одштету за бомбардовање. Недавно сам сазнао да обичан човек у Шведској, који прати политику не зна да смо бомбардовани осиромашеним уранијумом... Колико тога људи у свету не знају о Србији а требало би да знају кад већ расправљају на ту тему. Многи ми кажу да овај мој предлог нема смисла, да је пуста прича. Са том "пустом причом" одржава се тема. Нема решења за Косово и Метохију док Амери и НАТО не плате Србији ратну одштету (са каматом, хиљаде милијарди). Немачка је посебна прича јер није платила ни за други светски рат а учествовала је у бомбардовању 1999г. Томе је претходило разбијање СФРЈ где је била значајан спољни фактор. О Хрватској да и не причам тј. не пишем, итд. Ми смо окупирани. Све потписано у окупацији је правно ништавно. У противном слобода није слобода. Према томе, не дамо Косово и Метохију, ником под никаквим условима без обзира на температуру. А да је вруће, јесте...
Препоруке:
37
0
32 петак, 11 август 2017 10:46
VATIKAN DE FAKTO PRIZNAO KOSOVO
- Kosovo proglasio za zasebnu državu!
Vatikan je imao značajnu ulogu u razbijanju SFRJ jer je priznao unilateralne secesije bivših jugoslovenskih republika. Zapad secesiju Kosova tretira kao završavanje razbijanja Jugoslavije i u tom svetlu treba posmatrati nedefinisan odnos Vatikana. Međutim, važno je da ipak nije formalno priznao Kosovo , tkz„zamrznuti konflikt“
Препоруке:
20
1
33 петак, 11 август 2017 11:53
Огњен
Вучић има апсолутну власт у Србији!Вучић по задатку има намјеру да преда Космет!Народ је опијен, излуђен, незаинтересован, кратковид!Вучић ће предати Косово!Питање је како то спријечити?Шта можемо и треба да урадимо ми малобројни?Нисмо организовани!Немамо никакву или готово никакву инфраструктуру (новац, медије, моћ, утицај, критичну масу)!Као такви, у клопци смо, немоћни!Ипак, имамо срце и душу, а надасве историјску дужност!ДЈЕЛОВАТИ МОРАМО!!!Поздрав из Републике Српске.Република Српске не пристаје на трампу "Република Српска за Косово", чак и ако врапци на грани знају да је то подвала непријатеља!ПИШИМО, БРАЋО, ЋИРИЛИЦОМ!!!
Препоруке:
42
0
34 петак, 11 август 2017 12:08
Радознали читалац
Моја покојна мајка ме једном на Бадњи дан послала у цркву да јој купим 12 малих свијећа и једну велику које је то вече све запалила и ја сам је питао да ми објасни коме пали мале свијеће а коме велику. Она није ишла у школу али њен одговор ме фрапирао. Свака мала свјећица је била намијењена неком умрлом члану наше породице (дједовима, бакама..) а за велику је рекла овако:" Та свијећа је дијете за све наше момке који су погинули бранећи Српски народ и нашу државу од Косовске битке до данас!"
Њен одговор показује да је њено схватање државе,нашег народа и Косова зрелије од цјелокупне политичке елите Србије! Питам Вас--Ко може да угаси ту велику историјску свијећу??! Вучић, Дачић,Зорана...?
Достојевски у Карамазовима рече да ће кад се сав свијет усмрди ( а усмрдио се ) само једно зрнце истинске вјере у Бога у нечијем чистом Срцу да спаси све на овом свијету.
Препоруке:
60
1
35 петак, 11 август 2017 12:36
Србин
"Плашим се да чувена Дучићева опаска о онима који су храбри „не зато што се никога не плаше, већ зато што се ничега не стиде“ итекако може да се односи и на зло које у овом тренутку Србијом влада."


АПСОЛУТНО ТАЧНО РЕЧЕНО ЗА "ЗЛО КОЈЕ ВЛАДА СРБИЈОМ".

Само с том разликом, ШТО СЕ ЈА "НЕ ПЛАШИМ" НЕГО САМ СИГУРАН ДА ЈЕ ТО КАРАКТЕРИСТКА ОВОГА ЗЛА, И ДА ЈЕ ТО НАЈВЕЋЕ ЗЛО КОЈЕ ЈЕ ЗАДЕСИЛО СРБЕ И СРБИЈУ У ЧИТАВОЈ ИСТОРИЈИ. Ово се може наћи у неком од мојих коментара на НСПМ.
Препоруке:
30
1
36 петак, 11 август 2017 13:22
Дино Зоранић
"Мали од кужине“ лажног војводе постаде председник Србије?! Сад му српски зликовци титрају да је "државник"!? ”O tempora, o mores"! Спас Србије је на Истоку!
Препоруке:
39
2
37 петак, 11 август 2017 13:32
nenad
Bog je uz Zapad, za Ikeu, uz Vucica, za pelene.

Za Vucica
za heroja
glasace sva zemlja moja
podice se do visina,
voljom oca
snagom sina.

Ceo narod
sad Ga sledi,
svako sada za Njim ide
postali su svi heroji,
sa Vucicem
niceg se ne stide.
Препоруке:
35
17
38 петак, 11 август 2017 13:46
Радознали читалац
Господо, мало је рећи "зло које влада Србијом". Ово је најчуднији дио историје. Невиђен и најопаснији поремећај до сада!!! Свуда гори.! Ја сам тражио скоро тридесет година узрок овог стања које смо дочекали (јер сам давно наслутио куд нас ово води) и нашао сам га у митологији.Ево Вам једног исјечка из те моје приче:

"....Хомерова митолошка приповијетка о Одисеју и киклопу Полифему је најдубља онтолошка енигма замишљена у самом срцу онтолошке структуре. Суштина те чудесне приче-загонетке је у томе што рјешава један необичан и невјероватан поремећај(условно) који није само српски него је универзалног карактера. Суштина тог(условно) поремећаја најкраће и најједноставније гласи: Дошло је до онтолошке инверзије форме и суштине(у структури колективно-несвјесног); 1,0."

Рјешење није политичко него је духовно и то у структури колективно несвјесног!!!
Препоруке:
24
3
39 петак, 11 август 2017 14:08
boki nemacka
posto EU nista ne nudi treba cekati ali i biti spreman da siptari proteraju ostali deo Srba u nekoj kosovskoj oluji.
Препоруке:
8
4
40 петак, 11 август 2017 14:14
Aleksandar Mihailović
Dogovor na koji se poziva je samo alibi za neuspeh, promašaj i neodgovornu politiku do KiM od strane svih ovomilenijumskih vlasti. Došlo se do duvara i sada bi da se lupa glavom naroda o zid, te ima pokriće, "eto, svi misle tako, izvuklo se najviše što se moglo", a to je, najverovatnije, podela KiM, o čemu je Dačić talambasirao još pre 7g. Kao prvo, u Briselu se ne može ništa da reši jer to nije mesto za rešavanje problema opstanka Srbije, zato što upravo članice EU i NATO otimaju KiM zbog njegovih enormnih bogatstava a sve oko stvaranja kvazi države "K"je samo igra belosvetskih mešetara da se Vlasi ne bi dosetile i narod zatrovan do nosa ne bi pobegao, a onda ni oni ne bi tamo imali šta da traže. Drugo, ne vode se pregovori sa lopovima o tome šta će da vrate, niti se sa Nemačkom pregovaralo posle II Sv.R nego su veliki odlučili. Neodgovorni, nepošteni, nacionalno neprosvećeni i neznalice su za sitne pare izmestile problem secesije iz SB UN i pretvorile ga u okupaciju i sada kukaju.
Препоруке:
21
2
41 петак, 11 август 2017 14:45
...
А можемо ли некако да заледимо Вучића па да овај Српски народ, кад год крене погрешним смером(као што је то било са краљевим југословенством, Титовим комунизмом или Милошевићевим патриотизмом) на време упозоримо: Немојте људи, к'о Бога вас молимо, одледиће нам се Вучић!
Препоруке:
15
7
42 петак, 11 август 2017 15:22
narod se pita
Na kraju će AV govoriti kako Srbija nije imala ništa a eto on je isposlovao nešto zahvaljujući dijalogu s narodom.Uf, kako je dobar taj dijalog i ljekovit.Kud se prije nisam toga sjetio
Препоруке:
16
0
43 петак, 11 август 2017 15:45
fik
Sada se vidi da ona histerija koja je uglavnom išla preko Informera,Pinka s pripadajućim analitičarima o stalnim ratnim prijetnjama,državnim udarima,ratu s svim komšijama koji je imala cilj.Pripremiti narod kroz strah da prihvate rješenje o kosovu jer inače će im biti ko zna što.Nikad mi to nije bilo logično ponašanje do sada.Zar stvarno AV misli da bi Albanci mogli napasti Srbiju tek tako i da bi imali uspjeha.Pogotovo s njihovim smislom za disfunkcionalnost države i kolektivne disharmonije ili je on stvarno tolika kukavica da se plaši svakoga ko zaprijeti.Rješenje treba tražiti ali nikako preko lažnih premisa
Препоруке:
17
0
44 петак, 11 август 2017 16:06
Драган, Катун
за А. Михајловић 14:14
Поштовани није ово непромишљено, све се чини ВРЛО намерно, као и што сами напоменусте из СБ УН у ЕУ, континуитет велеиздаје.
Но има ли идеје-воље да се овим спонзорисаним протувама из власти и скоро целе "опозиције" стане на реп?
Поздрав, наравно и Ђолету на поштеном сагледавању потпуне апокалипсе.
Препоруке:
11
2
45 петак, 11 август 2017 16:13
Обсервантес
Овде је питање суштине: "конфликт". Ради се заправо о валоризацији шиптарског тероризма коме се "дарује држава" а не о "конфликту"! Нема компромиса с тероризмом(!) је став цивилизације. Ако тај став не важи за Србе онда цивилизација не постоји са својим правилима. Али ако она ипак постоји онда нема "конфликта" па ни замрзнутог већ има само сукоба с тероризмом?! Дакле, огољено, или ћеш да капитулираш и добровољно се одрекнеш СВЕТОГ САВЕ (одрицање од Метохије и Косова је одрицање од створитеља српске суштине) . Замислите дан сутра, после " политички добро истргованог" и могућност да немаш СВЕТОГ САВУ ни суштином смисла исправног живљења, ни календаром, ни славом па и оном школском. То значи остати и без Хиландара, Студенице, Жиче, ...!?
Препоруке:
31
1
46 петак, 11 август 2017 16:22
Обсервантес
Одрицање од Метохије и Косова значи и абортирање рађања српских генија, да силом тероризма извор пресахне, извор од кога се цивилизација појила. Ако Милошевић (по цену сипања уранијума) и Кошаре то не дају, ако ћирилица то не да онда нико не сме да да. Смртна игла удара на биће српског народа и његово нестајање управо јесте отимање Метохије и Косова! Метохија и Косово су сталност инспирације за дела овог народа. Без Метохије и Косова нема будудућности долазећих нарашатаја а управо се лажно приказује како ће будућност српске деце бити лагоднија без Метохије и Косова. Можда та будућа деца неће гинути али "преживала" неће се више звати Србима! Метохија и Косово нису фиктивни "јин и јанг". Они су његово животно отелотворење кроз српско бивствовање. Метохија као симбол трпљења и чојства и Косово као симбол јунаштва. Сутра, без Метохије и Косова Срби више не могу да се крсте са три прста или могу али нису више Срби!
Препоруке:
41
1
47 петак, 11 август 2017 16:55
Boban
Da li "Kobre" citaju ovo?
Препоруке:
14
1
48 петак, 11 август 2017 17:23
Nikac
Istice vrijeme majstoru prerusavanja, kao i alijansi koja je darivala Siptarima Kosovo i Metohiju. Siptari sami ne mogu odbraniti oteto, kao sto ne moze NATO vjecno braniti darivanu drzavu. Mir je postignut samo na odredjeno vrijeme. Izgnani Srbi nijesu na opancima odnijeli djedovinu!
Препоруке:
17
2
49 петак, 11 август 2017 17:25
Sarajevski dosije Šešelj Nikole Vojislav
Srbija , srpski narod nisu imali većeg neprijatelja u poslednjih trideset godina, kao i njegovih lajt sledbenika.
Препоруке:
26
54
50 петак, 11 август 2017 17:44
brzi
Za početak ne bi bilo loše kad bi pre svega na patriotski i nacionalističkoj strani politike prestali pričati o kosovskom problemu, i tako jeftino sabirati izborne glasove kojih je svake izbore manje jer se ništa ne menja, i počeli raditi konkretne stvari. Za početak, ako ste u stvarnosti ono za što se proklamujete i o čemu pričate, saberite iz svojih redova 999 dobrovoljaca koji če iči na KiM kao fizička zaštita srbskih enklava i religioznih objekata pravoslavne crkve na što vam daje pravo R 1244 a sve vaše vlade su odbijale realizaciju te tačke resolucije UN po nalogu države jer so se bojali žrtava. Sa tim činom bi pokazali da ste ozbiljni i na najlakši način povratili poverenje kod glasača i država ne bi mogla da vas ometa jer za eventuelne žrtve među vama dobrovoljcima ne snosi nikakvih posledica jer vas nije slala dole.
Препоруке:
9
15
51 петак, 11 август 2017 18:03
Aleksandar Mihailović
@Драган, Катун. Može im se stati na put na izborima, da se svi demagozi/politikanti iz poslednjih bar 25g najure iz politike, da im se napravi popis svega što su upropastili, da se urade završni računi države po godinama kako su ih tajili i da im se sve lepo i sa kamatom naplati. Umni, pošteni i politički ne kompromitovani moraju da se iskobeljaju iz rupa i senki u kojima se kriju, poslednji je čas, da se ujedine i novim projektima, koji organizuju državu, okreću je samoj sebi, uz sopstvene kadrove i pomoć dijaspore i pravih i iskrenih prijatelja širom sveta, operacionalizovanim idejama i uz široku podršku naroda, obespravljenih i poniženih, oduvaju sve ove kozmetičare, lakirere, pozere, marionete i slugane belosvetskih prevaranata i mešetara jednostavno oduvaju u političku istoriju.
Препоруке:
13
2
52 петак, 11 август 2017 19:32
Обсервантес
Одбрана Метохије и Косова је одбрана Светог Саве, оца нације! Одрицање од Метохије и Косова је оцеубиство (пошто нису могли ни спаљивањем моштију на Врачару, сад желе да га Срби сами убију)! Дакле, да се Срби самоубију. Неки ће рећи да нису сви Срби верујући, теистички оријентисани, или да има и оних који нису православци већ су друге вере? Па нек онда поклоне Шиптарима своје лично а не националну "личну карту". Да су Срби, ти и такви, бранили би Метохију и Косово од тероризма нагоном људског или бар нагоном "српског" рефлекса? Али он је угашен. У томе је акција отимања Метохије и Косова: расрбити! Непрепознавање "сопственог лика" је суштина мутагене алхемије (отимање КиМ) с циљем формирања "новоСрба" тј. бивших Срба. Остало је временска рутина у финализацији нестајања једног народа.
Препоруке:
24
3
53 петак, 11 август 2017 19:32
Bgd
Slazem se sa iznetim stavovima a posebno sa onim "zlo koje je snaslo Srbiju"; Zaista jedno veliko zlo ali to traje od devedesetih od Milosevica i Seselja. 30 god propadanja.
U galeriji kriminalaca i unistivaca nasih zivota je i Seselj koji je proizveo potpuno kriminalizovane pojedince koji sada vode Srbiju; Ima li ikog u javnom zivotu Srbije da pojasni naivnom i zaludnom narodu da je Seselj prava posast koja je zadesila Srbiju kao i njegovi izrodi Nikolic, Vucic i klika. Bivsi nacionalisti (po potrebi da zaludjuju naivne) , a pre svega kriminalci, u svetu nalaze dovoljno alavaca a la Montgomeri, Bler, i slicni da za odredjenu visoku apanazu savetuju ove kompletne rusitelje drustva u Srbiji. Ta kriminalna struktura ima svoje pipke u zemlji i van nje. U atmosferi pljacke, ucena, otimacine NEMA uslova ni za dijalog oko sitnica, a kamoli nesto vece. Vucic prezire narod koji ga navodno glasa, koje potkrada i ponizava dnevno.
Препоруке:
20
42
54 петак, 11 август 2017 20:09
Истина
Bgd
Slazem se sa iznetim stavovima a posebno sa onim "zlo koje je snaslo Srbiju"; Zaista jedno veliko zlo ali to traje od devedesetih od Milosevica i Seselja. 30 god propadanja.

Престани да пишеш глупости.
Препоруке:
30
13
55 петак, 11 август 2017 20:41
Zabrinuti
Gospodine Vukadinovicu, tekst Vam je za udzbenike. Vi, i jos pojedini intelektualci, pomenucu Antonica, ste u situaciji da ucinite jedno delo u nacionalnom interesu - edukaciju nacije. Shvatite, danas, posle razarajuceg komunizma, bezbostva i prisilne ateizacije, lazne istorije, kada je nivo nacionalne svesti sveden na statisticku gresku, grdno sudiliste nam se postavlja kao baza za edukaciju cele nacije. Kosovo i Metohiju su izdali komunisti jos 1928. u Drezdenu, ko zeli moze naci tekst sa tog kongresa. Ovo danas je samo sprovodjenje u delo politike KPJ, i nista vise. Zavirite u biografije politicara, 2 - 3 generacije unazad, vecina povezana sa KPJ. Gospodine Vukadinovicu, pojacajte izdavastvo, misionarite u Srbiji, neka pocetak bude Kosovo i Metohija, preobilna tema, budite perjanica duhovne obnove u Srba. To Vam je, po mom misljenju, najbitnija misija, osrbljavanje rasbrljenog naroda koji se sveo na "u se, na se i poda se".
Препоруке:
18
6
56 петак, 11 август 2017 21:11
rele
Ne mislim da će u konačnici zapad prihvatiti rješenje o podjeli kosova koje ovdje mnogi postovi iznose.To bi za njih bilo otvaranje pandorine kutije gdje bi se mahom priznavali rezultati konflikata ili regionalnih želja za otcjepljenjem. Ovo jesu probni baloni ali mislim da će se ići ka nekoj autonomiji Srba na Kosovu uz garancije za vjerske objekte bez direktnog priznanja Srbije ali davanja suglasnosti da Kosovo ide svojim putem i promjeni ustava.To naravno ne mora biti tako možda strane i ne dođu za pregovarački stol ili odu od njega ako ocijene da malo dobivaju,ali može se dogoditi da AV i zatraži potvrdu naroda na referendumu za neko rješenje za koje će narod pokušati uvjeriti da je dobro.Mislim da se zna neki okvir među političarima ali nitko nije siguran u rješenje.Jedno je sigurno-Vučić neće ništa riskirati zbog gubitka vlasti.Ili gubitak potpore naroda ili gubitak podrške mentora kojima je nešto obećao.Mora procijeniti što mu je veći rizik po vlast
Препоруке:
5
9
57 петак, 11 август 2017 21:25
ivan seljak
primećujem da i neki sa novog standarda čitaji nspm.
Препоруке:
11
1
58 петак, 11 август 2017 21:26
Драган, Катун
за А. Михаијливић-а
Прочитао сам, и по мени то је пут. Има ли Србија данас национално одговору елиту која је спремна на жртву, да покушамо да се искобељамо. Ту је народ, препознаће врло брзо ДОБРО. Поздрав.
Препоруке:
9
2
59 петак, 11 август 2017 21:35
Арчибалд Рајс
На крају кога брига шта ће Вучић потписати, једно је сигурно, моћ Амера евидентно слаби и све мање су заинтересовани за овај регион, Немци нису толико војно моћни да намећу своја решења, а и имаће све више проблема са исламским фактором. Тако да видим решење тог конфликта у будућој влади која ће радити у много повољнијим околностима и са партнерима попут Кине и Русије који не признају ову нарко државу а тренутно су силе у уздизању, при чему ће поништити све ове противуставцне споразуме овог бедника и бедника пре њега и Косово вратити у састав Србије. Како год, само треба чекати повољан тренутак.
Препоруке:
17
2
60 петак, 11 август 2017 21:57
Драган, Катун
@ Обсервантес
Уживао сам читајући сва три Ваша коментара.
Занима ме Ваш став о чиењу-нечињењу нашег Духовног врха?
По мени они су потпуно у садејству са световним .
Чини ми се да смо Ми као народ таоци најгорих међ нама.
Препоруке:
9
4
61 петак, 11 август 2017 22:07
Боба
Косовска издаја јесте одавно у терминалној фази, тачније откако је прикривени Шиптар Александар Муслију зајахао кормило државе заједно са својим хрватским помагачем Ивицом Дачићем. Сад се више и не крију, поставили су отворену хрватицу и настрану особу на чело владе - где ће већег понижења за Србију да потпише оно што ни Ивица ни Муслију нису смели.Памет стаје не над њима јер они су израз свог порекла већ над народом који ћути док му руше државу и краду будућност.
Препоруке:
10
2
62 петак, 11 август 2017 22:07
BojanM
Kostunica je rekao da treba zamrznuti jos pre vise od deset godina,istine radi!
Препоруке:
18
1
63 петак, 11 август 2017 22:51
Немања@Брзи
Има једна тачка резолуције 1244 коју не одбијамо ми,него нико да је понуди,а она се односи на онај део да ће се део војске и полиције вратити на Косово и Метохију јер су они саставни део Србије.

Значи не добровољци,иако не сумњам да нас има,него војска и полиција они који су плаћени за то.
Препоруке:
15
1
64 петак, 11 август 2017 23:12
Николај Берђајев
Једна ријеч: изванредно!
Препоруке:
11
3
65 петак, 11 август 2017 23:15
Bgd
Neverovatno je da u uslovima kriminalizovane i upropascene drzave, pokrednih izbora, neko uopste moze da predlaze referendum. Srbija je sa ovom kriminalnom vrhuskom na dnu Evrope. Svuda gde se mafija uhvati vlasti, neizbezno je siromastvo i propadanje o kojem se prica, izbori su obesmisljeni, institucije takodje; Gde postoje batinasi, i ostale nasilne grupe kao podrska vladi i beskrupuloznim ministrima, ne mozete sprovesti ni najmanje odluke, a kamoli referendum.
U celoj ovoj nakaradnoj prici isplivavaju dojucerasnji "prijatelji" Vucica i klike koji pricaju da su bili za narod i za ideale pa se razocarali u Vucica; naknadna pamet je sinonim za glupost jer s kim se bio takav si.
Препоруке:
10
3
66 петак, 11 август 2017 23:59
Биљана Николић
Не знам да ли ћу дочекати дан када ће ми се премијер и председик Србије обратити речима
- Грађани Србије, пред нама је дуг и неизвестан период у коме ћемо све своје снаге усмерити на очување територијалног интегритета Србије. Коштаће нас много, али добићемо много више, доказаћемо да смо држава са којом се нико не може играти, да нас нико не може уцењивати, и да нам је одбрана наше државе најважнија не само због преамбуле Устава, већ зато што је то најнормалнија, најприоднија и једино могућа политика сваког српског државника и политичара.

Као што рекох, не знам да ли ћу дочекати тај дан, али знам да ћу се до последњег свог даха борити да тог дана- кад тад - дође.
Препоруке:
30
2
67 субота, 12 август 2017 01:27
brzi
@Nemanja@Brzi

Nemanja, naravno da ne bi išli dobrovoljci dole u farmerkama i karirastim košuljama nego u vojničkim i policiskim odelima. Ali otišli bi kao dobrovoljci što u pravničkom i političkom jeziku znači da država ako se dogodi neka pogibija nije odgovorna za njihove živote. To je ista priča kao sa nabornom i profesionalnom vojskom. Ako se nabornom vojniku nešto dogodi odgovoran je onaj koji ga je u to slao a to je država preko svoga zakonodavstva dok u slučaju profesionalnih vojnika te odgovornosti nema jer svi unapred znaju u šta se upuštaju. To je i glavna poanta zašto je profesionalna vojska isplativija od naborničke jer u slučaju pogibije nema nikakvog civilno pravnog kaznenog postupka, istražnjih radnji zašto i kako je došlo do pogibije i nikakvih finasiskih nadoknada za slučaj pogibije što u primeru nabornih vojnika sve nabrojano ima.
Препоруке:
5
10
68 субота, 12 август 2017 03:17
Gabrijel
Potpisivanje kapirulacije se nije desilo ni 1389.

Bilo smo okupirani , ali sama cinjenica da nismo Turcima POTPISALI kapitulaciju , dalo nam je moralno i svako drugo pravo da Kosovo i Metohiju vratimo u nase PRAVNO i ISTORIJSKO vlasnistvo.

Ako dozvolimo da nas izdajnici svojim lazima i svojom jeftinom demagogijom "prevedu zedne preko vode" i bez masivnog otpora zaustavimo ovu izdaju , mi vise nemamo nikakvo pravo da u buducnosti potrazujemo povracaj KiM. Destrukcija ostatka Srbije ce se nastaviti jos vecom brzinom...
Препоруке:
11
3
69 субота, 12 август 2017 06:48
Leonida
Potrebno je govoriti istinu i suprotstaviti je eufemizmima i lažima spin doktora. Kosovo i Metohiju treba nazivati okupiranom teritorijom, jer ona to jeste. Time smo definisali njen status do nekog povoljnijeg trenutka. Kada posle Jeljcina i Putina u Rusiji na vlast dođe Romanov.
Препоруке:
10
4
70 субота, 12 август 2017 08:12
Prečanin
@пензионер Цвико
"Нема решења за Косово док Амери и НАТО не плате Србији ратну одштету... не дамо Косово ником под никаквим условима".

Ako tražiš odštetu, onda već postavljaš uslove. Ako je primiš, onda si prodao. Složeno je to, Cviko, naročito kad su temperature.
Препоруке:
14
1
71 субота, 12 август 2017 10:22
пензионер Цвико
@ Prečanin,
Колико знам, многи су наплатили одштету и нису продали своју земљу. Осим тога, штета се ни не може наплатити у делу погинули, јер нисмо трговци са мртвим душама. Али наплата штете у смислу да агресор научи, да нападање није допуштено, може бити веома корисно за опште друштвене односе. Само на тај начин можемо утицати на промену односа према нама и свих других, који нису учествовали у нападу на нас али су подржавали агресора сматрајући из њима знаних разлога, (не)обавештености да је напад оправдан ...
Препоруке:
5
2
72 субота, 12 август 2017 12:35
»Бошко« ░
Немања
Има једна тачка резолуције 1244 коју не одбијамо ми,него нико да је понуди,а она се односи на онај део да ће се део војске и полиције вратити на Косово и Метохију јер су они саставни део Србије.
Анекс 2
1. Након повлачења, договореном броју југословенског и српског особља биће дозвољено да се врате да би обављали следеће функције:
-Везу са међународном цивилном мисијом и међународним снагама безбедности
-Обележавање/чишћење минских поља
-Одржавање присуства на српским историјским
локалитетима
-Одржавање присуства на кључним граничним прелазима
То што ти наводиш нигде не пише у Анексу 2 и била је обична превара режима коју слуђени милошевићевци и наивни и даље "мантрају" као "истину"

Војсци СРЈ и полицији је забрањено да користе територију Србије 5 км на копну и 25 км у ваздуху а Анекс 2 је омогућио да буду на "граничним прелазима" на "српској страни"
Препоруке:
4
21
73 субота, 12 август 2017 12:47
»Бошко« ░
Leonida
Potrebno je govoriti istinu i suprotstaviti je eufemizmima i lažima spin doktora. Kosovo i Metohiju treba nazivati okupiranom teritorijom, jer ona to jeste. Time smo definisali njen status do nekog povoljnijeg trenutka.
Признање капитулације и окупације Вучићеви, Дачићеви и Шешељеви "напредни радикални социјалисти" би постали капитуланти и издајници, што наравно себи режим не може да допусти јер "неће да се враћа у мрачне 90те" док су "носиоци светла" са "европа нема алтернативу"

Са друге стране "проевропске" странке неће да помињу капитулацију и окупцију јер "желе да буду део европе" (и без Косова)

Патриотска коалиција у којој су Двери, посланици Вукадиновић, Рашковић-Ивић ушли у скупштину да се најзад чује глас Срба патриота, једва је прешла цензус са 190.530 гласова

Бивши Срби су прошле године дали 3.3 милиона гласова издајничким и подеверопским странкама снс, спс, срс, спо, пупс, јс, нс, пс, дс, сдс, лсв, лдп, дјб

Много је то издајника
Препоруке:
12
19
74 субота, 12 август 2017 13:24
Немања
Бошко , претерујеш са ЛАЖИМА
Препоруке:
15
8
75 субота, 12 август 2017 14:39
александар
Браво Биљана.
Сјајан и инспиративан коментар.
Никада не признати, чекати колико год буде потребно и вратити када буде могуће. Силом, наравно, како другачије.
Доказати да јошт нисмо умрли као народ. Доказати да смо живи.
Препоруке:
11
1
76 субота, 12 август 2017 14:49
»Бошко« ░
Немања
Бошко , претерујеш са ЛАЖИМА


"мики" За разлику од тебе који си интелектуално инфериоран и функционално неписмен па си способан да напишеш само једносложне реченице са мојим именом као "префиксом" које је постало "заштитни знак" твоји дебилних коментара, јер само идиот може да напише на сајту чији је мото "Коме је до морала у политици нека иде у НСПМ" "коментар" "лажеш" без образложења и аргумената

Немања ће тек да одговори о својим заблудама, коментаром који је изнад твог интелектуалног нивоа
Препоруке:
5
11
77 субота, 12 август 2017 21:19
Обсервантес
#Драган, Катун, хвала вам на лепим речима.

Пишем коментаре на НСПМ само из једног разлога: Одбрана Метохије и Косова је над политичко питање за народ коме припадам. То је егзистенцијално питање. Нисам у материји данашње "пачворк политике" нити сам у материји односа духовне и световне елите српског народа. СПЦ зна с каквим "српским материјалом" располаже после Броза! И знајући да одрицање од Метохије и Косова, пре свега од световне (политичке) "елите", може се рећи да је СПЦ највећи страдалац и талац као витални орган српског народа. Одрицање од Метохије и Косова је директна смрт СПЦ и њеног створитеља, "дефинитивно" убиство Светог Саве! Коментаре пишем у прилог препознавања тога шта је улог мог народа којим ниједан политичар, било ког ранга, не може да располаже. Колико год да је паметан или мисли да је паметан или нема личног избора. Понављам, "националну личну карту", Метохију и Косово нико, али нико не сме да ставља на "тендер" ( на сточну пијацу).
Препоруке:
16
3
78 субота, 12 август 2017 23:54
Обсервантес
Ако се Милошевић није одрекао Метохије и Косова и по цену сипања уранијума српском народу и новонастале инциденце смртног разболевања српског народа од малигних болести (нових случајева болести који су два пута учесталији у односу на остатак континента) онда ни политички Милошевић није разумом ишао против Светог Саве! Пошто смо примили уранијум и пошто је од рака умрло много мајки и очева, наше браће и сестара и њихове деце шта спречава политичко руководство да се сипалац уранијума ЕКОЛОШКИМ СТАВОМ сасвим легитимно прогна с ових простора са све "Бондстилом"? Прихватити оно што Милошевић није прихватио пре сипања уранијума, данас, после сипаног уранијума је идиотизам! И да додам, отимање Метохије и Косова и поклон Шиптарима не значи ништа у неоромантичном смислу индукованим терористима. Али значи убити српски народ.
Препоруке:
15
1
79 недеља, 13 август 2017 00:05
Обсервантес
Дакле, без Метохије и Косова Срби не постоје.
С отетом Метохијом и Косовом Шиптари не завршавају "цивилизацијски факултет"? Салдо, убити српски народ свим средствима, и терористчким! Дакле, нема "конфликта" Срба и Шиптара! Има тероризма од индукованих Шиптара! Нема историјског договора с терористима. Терористи нису легитимна страна за "договоре". Цела политичка конструкција о историјском договору два народа је антисрпска утопија. Терористи не признају договор. Шта их сутра спречава да ушетају у гранично Краљево, Врање, Ниш...? Договор? С терористима!?
Препоруке:
12
0
80 недеља, 13 август 2017 02:09
Драган, Катун
за Обсервантес-а
Хвала на осврту!
Поздрав и добро здравље!
п.с. изузетно поштено и снажно пишете!
Препоруке:
6
0
81 недеља, 13 август 2017 08:06
Станић Милан
Инспиративан и истинит до бола текст.г Вукадиновића.Но,ништа мање по вредности не изостају коментари посетилаца изузев пар шизофрени типова који до изнемоглости нападају наше стрпљење и ментални склоп,у континуитету- невезано за тему.
Ретерирао би се на текст г. Обсервантеса истинског интелектуалца који у својих неколико прилопга на овој страници тврди да је питанје КиМ,уствари егзистенцијално питање за Србију и српске грађане.
Шта значи остати без КиМ у егзистенцијалном смислу?Сукус националне мисли о КиМ је тврдња Јована Цвијића, да онај који држи Косово не држи Србију већ централно балканско полуострво.У продору ка Истоку што је од давнина сан западни држава комадање СФРЈ,агресија на Србију,посебно изузимање КиМ из њеног суверенитета,је део пакленог плана НАТО да се окружи Русија ради овладавања големим пространствима која према проценама светских стручњака има 2/5 стратегијсјки сировина,од којих је засигурно најважнија акумулација питке воде(Бајкалско језеро)
наст.
Препоруке:
11
3
82 недеља, 13 август 2017 08:26
Станић Милан 2
(наст)
Шта значи за Србију остати без КиМ у геостратешком смислу?
За схватање простораКиМ треба имати у виду да површина ове две области износи 10.800 км2,што је 12,2% целокупне територије Србије.Косово је централни маневарски простор за извођење евентуалних војни операција са важним комуникацијама чије је чвориште у Нишу.Ни једно полуострво у Европи нема такве маневарске карактеристике као овај део Балкана- спајајући Панонску низију преко Београда,односно Солун моравским правцем према Скопју и даље Вардарском долином.Да се не говори о троуглу:Скопје - Софија, Софија - Краљево и Краљево - Приштина - Скопје.КиМ са обе оси обухвата 100 км стратешке дубине Србије.Трајни губитак КиМ је свођење стратешке дубине Србије на свега 50 км,чиме би се створила "бреша" у српском етничком простору са тенденцијом сталног ширења,а методом "пиране" стално би се нагризао српски етнички простор(В. Албанија до Ниша - Рама).Да се не говори о "исламском клину" који би настао интег.З.Македоније и КиМ
Препоруке:
13
3
83 недеља, 13 август 2017 13:20
СССС
Ђорђе Вукадиновић је употребио термин "замрзнути конфликт" у вези са Косовом и Метохијом, али није "замрзнут" само у том делу, "замрзнут" је и у вези са НАТО злочиначким бомбардовањем 1999 године, а НАТО је још на Косову и Метохији и није платио одштету а нити је Србија добила ни званично ни незванично извињење, затим "замрзнути" у односу на Републику Српску, губитак Републике Српске Крајине, "замрзнути" у односу на "јужно српско море", на "јужну Србију" у Македонији, "замрзнути" са Бугарима од 1913 и бугарских злочина 1941 до 1945, "замрзнути" са Мађарима, са Немцима и њиховим поседима у Војводини, "замрзнути" у вези са националним аспирацијама мањина на другим местима.Пуно је тога "замрзнутог" Ђорђе и са комшијама и даље.Да није можда и превише терета за нацију од 7 милиона у региону?...
Препоруке:
7
0
84 недеља, 13 август 2017 14:15
СССС
Да није можда превише терета Ђорђе за нацију која је имала страшне губитке у националном корпусу током Балканских ратова, Првог и Другог светског рата, те ратова на простору некадашње заједничке државе Југославије од 1991 до 1999 године.Да није превише терета када се зна да се у 100 година, десило толико ратова, и да је током деведесетих прошлог века изгубљено све што се добило у Балканским ратовима у територији или готово све, да је још нерегулисан статус територије на западу преко Дрине (није дошло до уједињења), да нација у Србији сваких 10 година због негативног природног прираштаја губи 385 хиљада људи у Српској 60 хиљада, а за "замрзнуте конфликте" и држање територије треба биолошка маса народа "која се топи", да екстремно сиромаштво узима данак у биолошкој маси .
Препоруке:
4
1
85 недеља, 13 август 2017 15:23
Драган, Катун
за СССС
Да ли је одговор на Ваше коментаре да се добровољно "омеђимо" на линији Зајечар-Западна Морава-Ужице-Дрина-Дунав?
Не би ли се коначно "огрејали"!
Препоруке:
2
2
86 недеља, 13 август 2017 15:34
Турас
@ петак, 11 август 2017 11:53 Огњен .
Напоменусте један најзначајнији фактор за смену партократске данас већ аутократске власти - организованост.
Управо тиме створена потребна маса за мирнодопску смену ове власти била би насилно , свим утицајима
(и спољним)оспорена и угушена . Зато се "Огњене" , то је код Срба историско , нико не брине јер и ови папци на власти за то знају - недај Боже да се Срби сложе . То , пријатељу објашњава зашто Србија нема праву опозицију , синдикате и све институције једне правне државе кој су НЕЗАВИСНИ или тачније речено неподмитљиви .
Препоруке:
6
0
87 недеља, 13 август 2017 15:53
СССС
Драган Катун, одговор је да је потребно спречити нестајање биолошке масе народа а то може само позитивним природним прираштајем који долази са безбедносним приликама, са миром и еко омским развојем, који би спречио одумирање како због морталитета тако и економских миграција према Западу. Потребно је барем 100 година мира и економског благостања за биолошку репродукцију јер овако како се креће морталитет (негативан природни прираштај) за 100 година и без ратова, биће 4 милиона мање становника.Без народа тешко можеш контролисати територије.
Препоруке:
6
0
88 понедељак, 14 август 2017 22:03
Обсервантес
Поздрав @ Станић Милану

Написали сте коментаре из материје коју слабо познајем што је још једна димензија у прилог чињенице да су Метохија и Косово егзистенцијално питање за српски народ. Прави интелектуални и родољубиви ангажман из овог народа предочио би још више погледа које сигурно потврђују чињеницу да без Метохије и Косова нема опстанка за овај народ. Перцепција Метохије и Косова у нацији нажалост бледи што је директна последица агресије од споља и политичке капитулације од изнутра...
Препоруке:
8
0
89 понедељак, 14 август 2017 22:15
Обсервантес
Слабост једне нације управо се тумачи тиме колико је спремна да одустане од оног од чега се егзистенцијално не одустаје. Дакле, поента је да се нацијом не може руководити тако да се јефтином политичком инверзијом "костна срж" и вредности народа замене за фиктивну "чланску карту". Нема гаранција да ће Србија бити примљена у ЕУ (погрешан пут и евентуално анти егзистенцијално чланство) а на том "путу" унапред потпишеш да се одричеш Метохије и Косова? С оним који ти је сипао уранијум се не праве уговори од егзистенцијалне важности. То је коцкање по дефиницији, без икаквих шанси за било какав па и минимални добитак. Напротив, то је игра за апсолутни губитак српског народа. Ко се тиме игра у име нације стварно није при себи и што је важније није при народу коме припада.
Препоруке:
8
0
90 понедељак, 14 август 2017 22:15
Обсервантес
Слабост једне нације управо се тумачи тиме колико је спремна да одустане од оног од чега се егзистенцијално не одустаје. Дакле, поента је да се нацијом не може руководити тако да се јефтином политичком инверзијом "костна срж" и вредности народа замене за фиктивну "чланску карту". Нема гаранција да ће Србија бити примљена у ЕУ (погрешан пут и евентуално анти егзистенцијално чланство) а на том "путу" унапред потпишеш да се одричеш Метохије и Косова? С оним који ти је сипао уранијум се не праве уговори од егзистенцијалне важности. То је коцкање по дефиницији, без икаквих шанси за било какав па и минимални добитак. Напротив, то је игра за апсолутни губитак српског народа. Ко се тиме игра у име нације стварно није при себи и што је важније није при народу коме припада.
Препоруке:
9
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер