Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Katalonija i Kosovo – ko je rekao „presedan“ i zašto je zamrznuti konflikt trenutno najmanje loše rešenje

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 03 oktobar 2017 23:18
Recept za uspeh
Učimo od Kipra. Pregovarajmo, ali ne potpisujmo olako. Neumorno ukazujmo na dvostruke aršine i učinjenu nam nepravdu. Čuvajmo status kvo. Ne zazirimo od „zamrznutog konflikta“. Ne ubrzavajmo nepovoljan rasplet. Jer istorija i život se ionako nikad ne mogu zaustaviti – bez obzira koliko se u nekom trenutku činili moćni i svemogući oni koji su to pokušavali.
Preporuke:
133
4
2 utorak, 03 oktobar 2017 23:20
..realno
U pravu je Đorđe. Suludo je to što radi Zapad. Izgleda da bi najviše voleli da se srpski KiM prosto - "zaboravi" . I ućutkaju svi svedoci njihove bezakone i nečasne agresije. Velikoj Kini ne smetaju brojni `zamrznuti konflikti` u njenom susedstvu. Ima ih svuda po svetu. Samo jednoj neurotično-bolesnoj EU kreaturi to smeta. Nečista savest...
Preporuke:
129
4
3 sreda, 04 oktobar 2017 07:21
penzioner Cviko
Potpuno tačno. Vučić i Dačić za domaću javnost pričaju jedno a sprovode sve ono što im je naređeno a "vidi se iz aviona" da im je stav po pitanju Katalonije isti kao i "EU-tanazije". Već sam pisao, "cepanje" šteti ekonomiji" ali politički to je najprihvatljiviija opcija u procesu rušenja "EU-tanazije". Mi drugog sredstva nemamo. Zato treba koristiti svaku priliku pa i ovo sa Katalonijom. Toliko hvaljeni savez država "EU-tanazije" ima ne jednu nego više rupa. Dakle savez je šupalj. Nije ono što se predstavlja. E sad je pitanje kako ne upasti u zamku jer je ovaj proces podržan spolja. Najverovatnije od strane Novog svetskog satanističkog poretka. Trenutno su na prvoj liniji svega ovog ali po običaju nevidljivi. No i nevidljivi će pasti...
Preporuke:
81
4
4 sreda, 04 oktobar 2017 08:20
cisto onako
Slepom pokazivati i gluvom pricati ne vredi, a o izdajnicima i da ne govorim.
Preporuke:
93
3
5 sreda, 04 oktobar 2017 09:22
Nikola
Svet bruji, to jeste. Ipak, ne primećujem da se Katalonci nešto pozivaju na Kosovo i "presedan". Slabo sve to tamo poznajem i razumem, ali se sećam da je još pre 15-20 godina, kad se dosta pričalo o raspadu Jugoslavije, jedan obrazovani Španac stalno govorio da je iz "Španije, još uvek" :) I kukao nad hudom sudbinom svoje zemlje. A nimalo nije ličio na budalu.
Preporuke:
49
2
6 sreda, 04 oktobar 2017 09:23
.
Prvo Ustavnopravni Kosovo i Metohija su sastavni deo Republike Srbije nad kojim faktički nema kontrole a istu teritoriju kontrolišu okupacione NATO snage sa svojim saveznicima Albancima.
Jasno je da nema faktičkog povratka srpske države na Kosovo i Metohiju bez povratka srpske vojske, policije, administracije.
Ostaje nerazjašnjeno pitanje šta sa Albancima kao narodom koji ni pod koju cenu ne pristaje da živi u srpskoj državi te ako se teritorija Kosova i Metohije jednog dana i vrati pod faktičku vlast srpske države kako pomiriti suprotnosti da 95 odsto naroda pokrajine KM neće srpsku vlast i kako ih integrisati u državnoj ravni sistem Srbije.Još jedna bitna činjenica da bi isti bili značajan politički faktor sa 30 odsto u udelu stanovništva Srbije te bi tražili mnogo veća politička i građanska prava, od proporcionalne zastupljenosti u vojsci, oficirskom kadru, administraciji, jezičkoj ravnopravnosti albanskom kao službenom jeziku u Srbiji i drugo.Sa Albancima srpski udeo bi bio 55 odsto.
Preporuke:
19
58
7 sreda, 04 oktobar 2017 10:36
stefan.borota@gmail.com
ŠPANSKA GROZNICA
Čemu ovolike priče, od promaje u ustima možete ozbiljno oboleti.

Glavno je sledeće: Nakaradno tumačenje USA/NATO/EU-ropske birokratije tobožnjeg kosovskog presedana povodom španske neprilike, Srbima šalje jasnu poruku. Ona glasi: Nikada nećete postati deo naše razbojničke družine ako se ne odreknete KiM.

Zato se Srbi već danas moraju pripremati za progon svih domačih političara, sudija, tužilaca, policajaca, vojnika... zbog veleizdaje. Bez izuzetka.

A ključni preokret u budućem pravnom redu Srbije treba da podrazumeva slobodu kupovine i nošenja vatrenog oružja. I naravno – povratak smrtne kazne. [,]
Preporuke:
57
10
8 sreda, 04 oktobar 2017 12:47
bravo
Sve je jasno i odlično rečeno.
Preporuke:
46
5
9 sreda, 04 oktobar 2017 13:13
Aleksa
Naravno da je zamrznuti konflikt na našem Kosovu jedino rešenje za Srbiju, zato se okupatori i žure.
Vreme radi za nas,moskovsko.

Naravno,pristajanjem marionetskih vlasti "Zapadno Kosovo" prestaje da bude presedan.
Zašto se to već nije dogodilo?A sila zemalja koje su sa srpskim narodom raste.

Kosovo će - za razliku od Katalonije, Korzike, Škotske... vreme će to pokazati - biti paradoksalni izuzetak i rešavaće se ipak uz uvažavanje interesa srpskog Beograda. Bliže je Burjatima do nezavisnosti.

Uticaj Amerike je samo jedna strana u pojavi podele davnih evropskih država složenih narodno i etnički.
Prvi talas s te strane je krenuo od Vilsona, smer je i dalje održavan u Atlantskoj povelji, samo je bio (formalno) okrenut dekolonizaciji.
Drugi talas je postajanje istorijski novih država na ruševinama sovjetskog bloka i Jugoslavije kao Slovački, Slovenija i Hrvatski.
Izgleda da je oseka američkog interesa u Evropi obeleženo sada mogućom podelom davnih kolonijalnih sila...inercija.
Preporuke:
29
7
10 sreda, 04 oktobar 2017 13:15
Aleksa
Ali ovaj put to nije doktrinerski zacrtano odozgo.
I snaga naroda je glavni kriterijum.

Izgleda i kao da proces demokratizacije nakon što je sekularizovao nekadašnje katoličke perjanice, dolazi do momenta kad je moguća delomična razgradnja Španije, Francuske...

Verovatno bih drugačije pričao u situaciji da je moj glas povezan sa javnim delovanjem,više bih pazio na međunarodno pravo, koje ne može da se principjelno da se zasniva na samoopredeljenju naroda, jer to smer ne poretka, već raspada postojećeg stanja.

I zato je Katalonija za Rusiju unutrašnja stvar Španije, iako je npr. istorijski boljševička ne-Rusija imala određene odnose sa određenom stranom u vreme građanskog rata, a takve veze ostavljaju makar najmanji trag.
Nemam problem da posmatram svaku od opravdanih (kulturno, državno, istorijsko...)težnji naroda kao posebnost i ne vidim ništa loše u tome da se postigne pravedan i održiv dogovor za Kataloniju, Bavarsku ili proizraelski Kurdistan. Ljudima je i dalje važna pripadnost.
Preporuke:
15
5
11 sreda, 04 oktobar 2017 13:38
kolt 25 gap
95 odsto naroda pokrajine KM neće srpsku vlast


Resenje je lako.

Jedan od osnovnih zahteva od kojih zvanicni Kipar ne odustaje, jeste da kada dodje do ujedinjenja sa ocepljenim pobunjenickim turskim delom, svi turski useljenici moraju da se vrate u Tursku, i na Kipru mogu da ostanu samo oni koji su na Kipru bili od pre 1974.

Taj zahtev EZ nije osporila, sto znaci da je prihvatljiv za Brisel. Eto, nek se srbi pouce na dobrom primeru ! Ali srbi izgleda vise vole da stave vrat u jaram i da budu europska marva i stoka, nego da budu ljudi, da imaju svoju drzavu, imanje, kulturu. Steta...
Preporuke:
57
5
12 sreda, 04 oktobar 2017 19:45
Zvonimir Bgd
Drago mi je da se reci g.Vukadinovica:
S toga, kada se sve sabere i oduzme, mislim da u Srbiji nije bilo previše euforije i navijanja ni za jednu stranu – mada su, čini mi se, simpatije ipak nešto više naginjale ka stanovištu zvaničnog Madrida.

mogu primeniti i na moje stavove od pre par dana:

Zvonimir Bgd nedelja, 01 oktobar 2017 22:41
Po meni, mi Srbi nemamo mnogo razloga za bilo kakvo likovanje u bilo kom slucaju nekih ovakvih ili onakvih desavanja po inostranstvu.
...
Sa pozicija SRPSKIH politickih INTERESA, nase je da ne podrzimo nijedan separatizam u svetu.
Preporuke:
12
7
13 sreda, 04 oktobar 2017 20:02
Zvonimir Bgd
Izjave predsednika Vučića i Ivice Dačića povodom događaja u Španiji uglavnom dobro zvuče i nisu daleko od istine. Ali utoliko je čudnije što njihova konkretna dela i postupci, a naročito potpisani i najavljeni sporazumi, nemaju mnogo veze sa onim što izjavljuju za domaću javnost i medije.
...
Čuvajmo status kvo. Ne zazirimo od „zamrznutog konflikta“. Ne ubrzavajmo nepovoljan rasplet.

Kljuc za objasnjenje "konkretnih dela i postupaka" sprskih vlasti jos od petooktobarske katastrofe nalazi se u tzv."bezalternativnoj" politici olicenoj u paroli - "Srbija na euRopskom pRutu"!
G.Vukadinovic to svakako zna. Zato i nije toliko za cudjenje 'ubrzanje nepovoljnog raspleta', sve dok ta politika traje!

Euro(atlantske) integracije Srbije su i uzrok i posledica svakog propadanja srpske drzavnosti. To pogubno usmerenje Srbije utemeljeno je posle PROMENE POLITIKE od pre 17 godina i svakom novom vladom dobija sve vece ubrzanje (temperatura) u skladu sa teorijom 'kuvanja zabe'.
Preporuke:
22
5
14 sreda, 04 oktobar 2017 21:24
siniša
Želio bih da izrazim svoje neslaganje sa jednom rečenicom u tekstu. Odnosno delom rečenice ...izjave Vučića dobro ZVUČE... Mislim da je posredi greška njegove ...izjave dobro ZVEČE...

Zveče kao prazno bure, što praznije to više zveči.
Preporuke:
21
7
15 sreda, 04 oktobar 2017 22:10
.
Zašto toliko minusa na moj prvi komentar kad je sve to istina, izuzev što bih se mogao korigovati oko srpskog udela i povisiti na 60 odsto ili 6 miliona naspram 2 miliona i 700 hiljada Albanaca (sa Kosovom i Metohijom) i ostale nesrpske manjine.Sve bi to imalo za posledicu velika politička previranja gde bi Albanci tražili sve više političkih i građanskih prava a time poticali i ostale nacionalne manjine da i same traže više za sebe od.pariteta u administraciji, vojsci, policiji, politički pravima, autonomiji u odlučivanju i dr.Albanci bi zahtevali svoju zasebnu policiju i vojsku tako da bi sve bilo jako opterećujući u pogledu međunacionalnih odnosa a bunili bi i druge.. nacionalne manjine.
Preporuke:
7
26
16 sreda, 04 oktobar 2017 23:39
dragan
Jedna stvar me cudi kod moga profesora filozovije iz Karlovaca Djordja Vukoadinovica. Covek jednostavno robuje kliseima kao i cela nacija. Pokusacu da objasnim. Mi se ponasamo kao da je vreme stalo. Tako, u 21 veku pozivamo se na prava iz Lodnoskog ugovora. ALi prosao je ceo vek, nema nazad. Birali smo i izabrali tada. Sada je sve pase. Tako i Kosovo, nekada je mogli biti u Srbiji naprimer kada je tamo bilo 30 posto Srba. Danas ih nema, promenila se realnost. Demografija nas je pobedila. Jedini u Srbiji koji je predlagao razumna resenje bio je Cocis. Podela Kosova ako je moguce i etnicko razgranicenje. Sta nude ostali, Antonic rece u jednoj emisiji neka nam daju 2 000 000 Albanaca snacicemo se. Eto snalazimo se vekovima, realnost pokazuje kako i koliko. Dakle profesore resenje, ali ne resenje iz proslog veka, resenje danas i ovde. Kako mislite da 2 miliona Albanaca intergrisete u Srbiju? Ili prvo da ratujemo i pobedimo NATO pa cemo se naravno vec nekako snaci.
Preporuke:
6
39
17 četvrtak, 05 oktobar 2017 00:02
Demagogija o broju siptara
Cesto se provlaci teza sta ce nam Kosovo sa dva miliona Albanaca. Mislim da je to nepoznavanje osnovnih postulata drzavnog uredjenja i demokratije ili tesko napredno-izdajnicko spinovanje zbog vlastite nesposobnosti da stvore demokratski uredjenu drzavu. Pa sta ima veze sto ce biti proporcionalno zastupljeni i traziti svoja prava. Tako je svugde u svetu i sta je tu lose, ali nema cepanja srpske drzave i kolevke. Dobice sva moguca gradjanska prava ali ima da postuju svoju drzavu. Zasto Francuska ne pokloni dio svoje teritorije, jer boze moj ima 5 milona muslimana koji hoce svoja prava, ili Rusija da pokloni nekoliko republika jer zamisli ima 20 % muslimana, a sta tek da radi Amerika sa nekoliko miliona latinoamerikanaca i druge zemlje.
Preporuke:
29
4
18 četvrtak, 05 oktobar 2017 02:06
Boba
Stara žutaćka teza u komentarima, kao "Šta će nam Kosovo sa Albancima koji ne žele da žive u Srbiji".
Ne brinite Srbija će se vratiti na Kosovo jedino kako je moguće - povratkom vojske i policije po međunarodnom pravu, nevažno kad. Neko treba da bude stvarno ograničenih sposobnosti logičkog zaključivanja da bi mogao da tvrdi da će oni koji ne žele da žive u Srbiji čekati kada okupatori odu - neće. Otići će sa njima jer je to istorijska praksa pokazala kao neminovnu posledicu teritorijalnih sporova, zato im se i žuri da završe posao dok još imaju kontrolu nad Beogradom.
Zato je naš najveći problem ne Kosovo, već strah i pohlepa dobrog dela naroda - strah običnog naroda i pohlepa onih koji vladaju i mažu ga lažima i zastrašivanjem.
Okolnosti su se promenile i strahu mesta nema, a nema mesta ni glupom nadanju da se od druženja sa okupatorom može ovajditi narod i država. Veće gluposti nije bilo u istoriji i ona je posledica dugogodišnjeg ispiranja mozga i gastarbajterskih šepurenja.
Preporuke:
32
4
19 četvrtak, 05 oktobar 2017 02:08
.
Demagogija o broju siptara, odličan komentar, trebalo bi tako kao što si napisao.
Preporuke:
17
2
20 četvrtak, 05 oktobar 2017 07:27
Zabrinuti
Profesor Vukadinovic zaboravi da pomene srz, izvor danasnjeg problema sa kosovom i Metohijom, a to je KPJ. Odluke Vukovarskog i Drezdenskog kongresa, kao i potpisivanje saradnje komunista i ustasa su okvir u kojem je decenijama resavano "srpsko pitanje". Na ovo dodato i ponasanje zapadnih "saveznika" i do danas ne napusteni drang nach osten. Danas, vecina ljudi sa zapada je potpuno neobavestena i duhovno razorena. Primer je jucerasnja vest da je u metrou u Londonu bio saobracajni haos, jer je jedan citao javno citate iz Biblije, ukazajuci na greh pederastije, izmedju ostalog. Vecina je zaustavila, u tunelu, metro, otvorila vrata i bezala napolje. Coveku je predoceno da prestane sa citanjem, jer plasi narod! Sa takvim narodima nema dogovora koji bi se vodio jezikom argumenata. Slugeranjstvo svih nasih "reformskih" vlada je samo pokazatelj ne samo kukavicluka nego i slepe idolatrije prema zapadnom svetu, odavno odrodjenom od samoga sebe. Poemu profesor i Kiapr. Ali, ne pomenu Makariosa..
Preporuke:
11
4
21 četvrtak, 05 oktobar 2017 07:43
Zabrinuti
..Kipranima je prvi predsednik bio njihov Patrijarh. Duboko religiozan narod, svestan sebe, svojih korena, svoje istorije, svoje duhovnosti. Od zapada primio samo tehniku, etiku nikada. Niti za jotu ne odstupaju od branjenja svojih nacionalnih interesa. Ali, kod iprana ne vode pregovore komunisti i ljudi neznaveni. Oni nemaju ministre sa laznim diplomama, laznim doktoratima, neznalice maternjeg i stranih jezika. Jednom recju, nasa "elita" danas je predmet sprdnje u svetu, jer na funkcije na kojima su traze ljude sirokog obrazovanja, odlicnog poznavanja istorije. Mi danas takve nemamo. Bojim se da nema dovoljno misionarenja u duhovno razorenom i porobljenom narodu. Nema profesora i pomenucu Antonica da sirom Srbije drze predavanja o nasim bolnim temama, pocev od Kosova i Metohije. Mi smo imali realnost duhovnog razaranja, u blazoj formi u kraljevini Jugoslaviji, a ekstremno od "oslobodjenja" 1944. godine. Nasusna potreba nam je obvnova naseg duha, sabornog duha koji nas od iskona krasi
Preporuke:
14
3
22 četvrtak, 05 oktobar 2017 07:50
Zabrinuti
Smatram da vecina ne prodaje veru za veceru i da od ulaska od EU pod uslovom odricanja od Kosova i Metohije nema nista. Zato ovolika halabuka i prenemaganje nasih "pregovaraca", ukazujuci na neke paklene rasplete situacije u nasoj ekonomiji i slicno ako sada ne uradimo to i to ili se ne ponasamo tako i tako. Crnim tonovima se opisuje nasa buducnost ako kojim slucajem pocnemo da mislimo sopstvenom glavom i konacno krenemo da sami odlucujemo o sopstvenoj sudbini. Prebogata Srbija, iako besomucno pljackana, jos uvek daje, zato jagma za javnim fukcijama. Na ljudima poput profesora, Antonica, Vladike Tasa i slicnih je da rade na osvescenju sopstvenog naroda,na obnavaljanju naseg pamcenja, na ponovnom otkrivanju nasih korena.
Preporuke:
13
3
23 četvrtak, 05 oktobar 2017 09:54
Goran
Po podacima sa wikipedie na Kosovu i Metohiji živi ukupno 1.816.000 stanovnika. Posle 1999 iz Albanije se naselilo minimum 300.000. To je dakle 1.516.000. Nealbanaca je minimum 100.000. To je dakle 1.416.000 Albanaca ukupno. Broj birača ne može biti veći od 1.200.000. Srbija ima oko 7 miliona birača. Procenat Albanaca u budućoj Skupštini Srbije bio bi dakle 15%.Toliko.
Preporuke:
16
3
24 četvrtak, 05 oktobar 2017 11:22
penzioner Cviko
@Goran,
Broj Albanaca na Kosovu i Metohiji je mnogo manji. Pre svega, u biračke spiskove su upisani Albanci iz cele Srbije, jedan broj Albanaca je umro za proteklih 17 godina a jedan broj je odselio u Evropu ili dalje. Po nekim izvorima, na Kosovu i Metohiji danas živi oko 800.000 Albanaca a i to je pitanje.
Preporuke:
17
3
25 četvrtak, 05 oktobar 2017 11:48
Goran
@penzioner Cviko- slažem se u potpunosti sa tobom, ali zbog "autošovinista"i "drugosrbijanaca", držim se samo zvanično dostupnih podataka, koji su po njihovo viđenje stvari dovoljno pogubni.
Preporuke:
11
2
26 četvrtak, 05 oktobar 2017 12:39
Deda
Boba, pomenuli ste kad odu okupatori odlaze i okupatorski saradnici.Pa dobro, u pravu ste ne tako davna istorija je pokazala tu istinu od 1830 do 1867 godine u Srbiji (u vreme dva srpska ustanka i za vreme Kneževine Srbije) kada su sa okupatorom Turcima otišli (više silom a nešto i milom) i "domaći poturčeni ili islamizirani Srbi"! nešto s Turcima u Tursku (mada nisu znali turskog jezika), nešto u Bosnu (kao Izetbegovići od kojih je Alija Izetbegović, poreklo Beograd), nešto u Rašku, tadašnji Sandžak, nešto i pod zemlju a i Nemci Folksdojčeri su tokom 1944 i 1945 i koju godinu posle otišli na sličan način nešto u Nemačku sa okupatorom, nešto pod zemlju.
Preporuke:
14
2
27 četvrtak, 05 oktobar 2017 12:47
Deda
Boba jedino problem nastupa onda kada više nemaju kud da odu a ne ide im se "pod zemlju" pa onda pružaju strašan otpor, tako da "skupo prodaju svoju kožu" tako skupo da" za svoju uzmu deset koža'.Pokazala je i to istorija, kao učiteljica života.Nekad više nema gde da se ide "okruženje" a onda nastupa strašan otpor.
Preporuke:
6
4
28 četvrtak, 05 oktobar 2017 12:59
.
Gorane bez Kosova i Metohije Srbija nema 7 miliona birača kao što ste napisali, jer je to ukupan broj stanovnika Srbije a nisu svi punoletni da mogu birati na izborima.Sami navodite broj od milion i 700 hiljada Albanaca na Kosovu i Metohiji plus milion neSrba u ostalom delu Srbije, to je 2 miliona i 700 hiljada ne Srba, plus uzmu u obzir da nacionalne manjine dobivaju po olakšanoj proceduri mandate, tako da bi u Narodnoj Skupštini Srbije bilo 40 odsto neSrpskih mandata.Velik teret za političku stabilnost kada svaka nacija ili nacionalna manjina nastoji da gledajući na Albance dobije što više.
Preporuke:
6
13
29 četvrtak, 05 oktobar 2017 13:28
Deda
Kao politički analitičar (ne samo kao Srbin veđ kao politički analitičar) ja nikada ne gledam "na stvari na terenu" parcijalno kao samo Kosovo i Metohija bez Albanije, jer Albanci su jedan narod a i nemaju faktičkog razgraničenja između sebe (sloboda protoka oružja), baš kao što na isti način stoje Republika Srpska i Srbija ili Hrvatska i Hrvatska Republika "Herceg Bosna" i svaki eventualno konflikt ne gledam parcijalno već integralno kao konflikt sa 7 miliona Srba, sa 5 miliona Albanaca, 5 miliona Hrvata ili 2 miliona Bošnjaka.Svi koji to gledaju parcijalno u velikoj su zabludi, jer sve je to toliko povezano kao jedno.
Preporuke:
6
7
30 četvrtak, 05 oktobar 2017 15:05
Goran
@. Minimum 300.000 albanaca ne bi imalo pravo glasa jer su se doselili iz Albanije 1999. , proterujući srbe. A, ti bi u isti koš stavio sve ne srbe, i mađare i muslimane iz raške oblasti( koji sebe zovu bošnjaci)i slovake i rusine i hrvate i rome, i vlahe, i bugare.Srbija bez Kosova i Metohije ima 6.724.949 upisanih birača.Sve manjine računajući i Albance sa Kosova i Metohije ukupno ne bi mogle da računaju na više od 1,5 milina glasača. To je manje od 25%, pod uslovom da se svi ujedine.
Preporuke:
4
6
31 četvrtak, 05 oktobar 2017 15:57
Sava Stariji
@ ovima koji pominju broj Albanaca

Čini mi se da je gospodin Jakšić u svom tekstu pomenuo broj od 400 000 glasača albanske nacionalnosti.
Iz toga proističe da je njihov broj konstantno bivao prenaduvan.
Sigurno je i veliki broj naknadno useljenih iz Albanije (onoga ko je odlučio da se matične i druge knjige dostave Albancima, osudio bih ga na tešku doživotnu robiju zbog veleizdaje: uzimanja sredstava za život Srbima i poklanjanje resursa Albancima).

Zatim imamo oko 250 000 izbeglih Srba.
Preporuke:
11
3
32 četvrtak, 05 oktobar 2017 18:56
Deda
Gorane da završimo s ovom polemikom koliko ih bilo da bilo kad bi se Albance ponovo pokušalo ili eventualno vratilo u politički život Srbije i u Narodnu Skupštinu Srbije sa njima bi bilo velikih problema.Čudi me kao da se zaboravlja gde je i SFR Jugoslavija bila "najranjivija" i gde su krenuli prvi neredi i "pucanje" Jugoslavije, upravo na Kosovu i Metohiji, zatim dešavanja 1999 godine, ma s njima bi bilo toliko problema da bi Srbi poželjeli da ih nikad nisu ni vraćali u politički sistem Srbije.Srbiju bi politički stalno destabilizovali.Tačka na sve ovo.
Preporuke:
5
10
33 četvrtak, 05 oktobar 2017 22:34
....
Gorane tih 6 miliona i dvesto i nešto hiljada upisanih glasača su i Albanci sa Kosova i Metohije koji uopšte i ne glasaju, odatle taj broj.
Preporuke:
6
8
34 petak, 06 oktobar 2017 00:40
siniša @ Deda
Slažem se da Albance treba sagledavati kao celinu i Albance iz Albanije i sa Kosovo i iz Makedonije i iz Crne Gore i iz Grčke.

Međutim ne radi se o 5 miliona Albanaca i 7 miliona Srba.

Albanaca ima manje od 5 miliona, a Srba više od 7 miliona.

Glavna masa Albanaca je Albanija. Ukupan broj stanovnika Albanije je 2 miliona. Proverite sve podatke i videćete oko 2 miliona.

Takođe treba da se zna da je od toga samo nešto malo više od pola albanskog porekla. Ima i Grka i Cincara, pa i Srba i pravoslavne i Srba muslimanske vere koji govore kod kuće srpski jezik.

Značu najviše 1 milion i tristo hiljada u Albaniji Albanaca.

Oni tvrde da ih na Kosovu ima dva miliona. Nema ni milion. Oni su na izborima i sličnim pojavama se selili izu jedne "zemlje " u drugu i tako stvarali utisak da ih je više.

I još nešto. Na Kosovu su priličiti jedinstveni u odnosu na Srbe, ali u Albaniji su praktično podeljeni u Toske i Gege i nikada nisu bili jedinstveni.
Preporuke:
19
5
35 petak, 06 oktobar 2017 12:08
Prečanin
Učimo od Kipra."

Na jednom sastanku Georgi Dimitrov je rekao Staljinu: "Druže Staljin, mi učimo od Vas". Staljin mu je odgovorio: "Ako dosad niste naučili..."
Preporuke:
13
3
36 petak, 06 oktobar 2017 13:17
gandra
djordje - nema nepovoljnog raspleta po pitanju kosova - mi srbi cemo u pogodnom istorijskom trenutku povratiti okupirano kosovo brzom vojnom intervencijom - jednostavno, cemu komplikovati...


P.S. upravo sam iduci u nabavku odrzao kratki govor grupi od pedesetak turista o srpskom jeziku - turisticka voditeljka im je objasnjavala kako se odredjena stvar izgovara na srpskom a kako na hrvatskom - zastao sam i jasno i glasno rekao - " der iz onli van lengvidz - serbian lengvidz - kroats has dej ovn lengvidz bat thej tuk ours - anbilivibl!!!" pola ih se smejalo u znak podrske - posto su videli nemoc voditeljke - a druga polovina me je gledala kao da sam lud - inace se to dogodilo kod pozorisnog muzeja u gospodar jevremovoj ili jovanovoj (uvek brkam) - a u pitanju su bili mladji turisti , belci, nekoliko crnaca - i voditeljka je bila mlad i zgodna - poneo sam se kao istinski srpski nacionalista
Preporuke:
11
2
37 petak, 06 oktobar 2017 16:01
gandra
samo da dodam jos malo optimizma - smatram da srpski nacionalizam nikada nije bio jaci od drugog svetskog rata - nema vise nekakvih dobrica cosica i "srba" sa komunistickom ili cak i antikomunistickom prosloscu - mnogo je bitniji kvalitet nego kvantitet - a sto je najoptimisticnije, imamo i kvantitet - koji doduse nije artikulisan kroz neku politicku stranku (veliki problem) - jer 77% srba ne pristaje na ulazak u eu ako je uslov priznanje kosova - uz snaznu rusiju prekticno nam niko ne moze trenutno nauditi - dodik je to sve lepo shvatio - a i vucic nije toliko glup da to ne shvata - jedino sto je ucenjen - obecao je zapadu nesto sto NIKADA, ai N I K A D A !!!!! nece moci da isporuci - zivela srbija!!!
Preporuke:
3
0
38 petak, 06 oktobar 2017 17:56
Ljubomir Jarić
Poštovani gospodin profesor Vukadinović je istakao sve što treba. Dodao bih samo jednu "sitnicu", KiM je toliko zagađen osiromašenim uranijumom da tamo niko uskoro neće živeti.
Preporuke:
7
2
39 subota, 07 oktobar 2017 17:13
Zoran
Pre vise od dve godine sam rekao da Asad i Alaviti brane sudbinu covecanstva. Mislim da sam tu poruku poslao preko proksija i imena NenadNS. Tad jos nije bilo ni blizu ruskoj intervenciji. Rekao sam otprilike nekako, neka je slava i cast junackom Basaru El Asadu i njegovim Alavitima kojih je tad bilo vec izginulo 50 odsto, sad ih je vec izginulo oko 70 odsto muske populacije. Medjutim, Vladi Putinu je sad vec pukao film i ne daj Dragi Boze onome ko mu je na putu sada. A Katalonije i Kosova, ostavimo se za sada, Kosovo smo silom izgubili i samo i iskljucivo silom cemo ga ponovo vratiti, ne celo, nego barem deo. Sudbina se trenutno resava 70km juzno od Del Zura u Siriji. A i Kim sa svoje strane radi sta treba, razvukao ih je na sahovskoj tabli. Nece jos dugo Anglo Cionisticka Imperija, broje poslednje mesece ili godine. Ugasili su ovaj put. Cak je i Erdogan usao na Vladinoj strani u Siriju, ko se tome mogao nadati pre par godina.
Preporuke:
2
0
40 ponedeljak, 09 oktobar 2017 16:06
Student
Ono, međutim, što nikako nije jasno, jeste – zašto srpska vlast (čitaj, Vučić) na takvu igru pristaje?


Zato što shvata kakav je položaj Srbije u strateškom, ekonomskom i spoljnopolitičkom pogledu.

Ne zazirimo od zamrznutog konflikta.


Jer onda kada se rasplamsa, požar će gasiti neko drugi, neka tuđa deca i neki tuđi unuci.
Preporuke:
0
1
41 utorak, 10 oktobar 2017 12:27
Jasna Simonović
Wikipedia: "U pravu, sui generis je stručni izraz koji se koristi da identifikuje pravnu klasifikaciju koja postoji nezavisno od drugih kategorizacija usled svoje jedinstvenosti.
U političkim naukama, Evropska unija predstavlja nesvakidašnje (u poređenju sa drugim međunarodnim organizacijama) političko udruživanje, zbog čega se ona naziva geopolitičkim entitetom sui generis. EU se često opisuje kao nešta između konfederacije i federacije. Za staro Sveto rimsko carstvo se takođe može upotrebiti ovaj izraz, usled jedinstvene organizacije i mesta koje u evropskoj istoriji ima ovaj entitet."
Ne znam kako se kotira medjunarodno pravo u sui generis pravu, a još manje u kojoj su pravnoj relaciji sui generis i presedan...Presedan je valjda kad nekom nešto presedne!?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner