уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Спин Србија

Kоментари (3) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 18 децембар 2008 21:13
Жељко Пауновић
Шта се може закључити из ове кратке анализе? Већина „спин доктора“ су народски речено – лажови и преваранти! Чак и сам назив „спин доктор“ служи да се замагли суштина - када хоћете да нешто сакријете, довољно је да употребите страни израз који је већини неразумљив како би постигли свој циљ. Питајте своје пријатеље и познанике шта значи израз „спин доктор“, па ћете видети колико њих то зна. Једини који у овој анализи није окарактерисан на тај начин (не улазим у тачност анализе, нити добре намере аутора) јесте Војислав Коштуница. Он је описан као неко неспретан, простодушан, невичан таквим закулисним радњама и подметањима. Да ли је то негативна карактеристика? Судећи по реакцији наше јавности на бесомучну негативну кампању која је вођена против В.Коштунице (најбоље оличена у подсмешљивом изразу „необавештен“), изгледа да јесте. И заиста, код нас су се људи одувек дивили „спретним“ и „сналажљивим“ особама (читај лоповима, сецикесама и преварантима). Било како било, Срби изгледа увек све раде тежим путем, па ће тако на тежи начин морати и да савладају животну мудрост коју су, чини ми се Кинези, преточили у изреку: „Све људе можете лагати неко време. Неке људе можете лагати све време. Али, не можете све људе лагати све време“. Тако ће и Срђан Шапер, Небојша Крстић, Драган Ђилас и други председникови „другари са ћошка“ једног дана морати да прихвате чињеницу да је управљање државом, једном речју политика, много озбиљнији и одговорнији посао од маркетинга и да се не може обављати на тај начин. Другим речима, цар је го, хтели то они да прихвате или не.
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 18 децембар 2008 23:10
Милена
Оно што овој анализи о политичком спинивању недостаје јесте указивање на важност наметања политичког оквира, рама (frame). То је доминанатна политичка позиција која вам омогућава да диктирате сам оквир односно теме о којима ће се на једној политичкој сцени расправљати. Ова позиција стиче се преко медија. Њу у Србији има ДС и користи је за тему ЕУ интеграција. Зато данас имате 20% бирача који су категорично против уласка у ЕУ али немате ниједну политичку опцију која се за то експлицитно залаже. Могуће је залагати се за признање независног Косова али није могуће ићи против српске политичке "Свете краве" ЕУ. Ова ситуација је доказ да је господин Шапер мајстор свог заната и титула спин доктора не сме му бити ускраћена.
Још бих додала да овај салто напредњака (Николића и Вучића) није њихових руку дело већ добре медијске и политичке потпоре коју им је ДС (алфа странка) уступила, видевши већ у томе свој интерес.
Такође, везано за господина Коштуницу, ретко је ко приметио да је министар Вук Јеремић у гостовању у Утиску недеље изговорио једну реченицу: "Председник (мисли на Тадића) није био обавештен!" Господин Коштуница је у медијском смислу жртва страховито лошег маркетинга (и уопште организације) ДССа и невероватног медијског притиска и провокација којима је био изложен, посебно када је покушавао да изађе из датог политичкор оквира (ЕУ и залагање за одбрану Космета).
Но, то је политика, а коме је до морала у политици - нека иде у НСПМ!
П.С. замислите да је политички оквир из кога се не би смело изаћи очување сопствене државе и борба против криминала и корупције?!
Препоруке:
0
0
3 уторак, 23 децембар 2008 16:45
Анџић Д.
"Председник (мисли на Тадића) није био обавештен! Господин Коштуница је у медијском смислу жртва страховито лошег маркетинга (и уопште организације) ДССа и невероватног медијског притиска и провокација којима је био изложен, посебно када је покушавао да изађе из датог политичкор оквира (ЕУ и залагање за одбрану Космета). "
Апсолутно се слажем,као да сам ја ово написао.ДСС мора да поради на маркетингу,Коштуници ово очито није омиљено али мора се,не мора сваки маркетинг да буде прљава пропаганда,то је посао као и сваки други.Озбиљни људи који се баве маркетингом знају,да се неодговорхим и нечасним послом у овој делатности стиче само краткорочна предност,маркетинг стручњак се налази у истим моралним дилемама као адвокат,а за сваког постоји непристојна понуда,само је треба одбити.
Коштуница несме имати одбојност према овоме,једино уз изузетно јак маркетинг и његов лични, и његове странке може се вратити,где му је место.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер