субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вучић живи од подела, раздора и сукоба. Он непрекидно цепа читаво друштво и зато му се може супротставити само солидарношћу и јединством

Kоментари (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 20 децембар 2018 19:37
Костић
Слажем се. Долазим у суботу. НАТО и ЕУ јањичар мора да оде у затвор!
Препоруке:
109
44
2 четвртак, 20 децембар 2018 19:45
Микић М
Вучић од подела, раздора и сукоба живи. Он непрекидно цепа читаво друштво и грађане, делећи и новинаре на подобне и неподобне. Зато му се може и треба супротставити солидарношћу и јединством. Како у струци, тако и у парламенту и на улици. Али то истовремено значи и дистанцирање од лажне опозиције, лажних новинара, лажних експерата и лажних НВО.



Ово је прави рецепт за скидаље овог зла са Србије.
Препоруке:
98
39
3 четвртак, 20 децембар 2018 19:54
KIKI
Vučić je notorna LAŽ ……………
Vučić je najveća SRAMOTA …………
Vučić je PONIŽENJE — Vučić nije SRBIJA !…………U sekularni demokratski partijski selektivni radikalni mafijski banani rijaliti državi Srbiji je sve dozvoljeno,…pa i VELEIZDAJNA !!
Pazite , srbi od Srbije ostaće samo Bgpašaluk u kojem Aleksandar Vučić šiptar stoji iza svega .

****SREĆNA NOVA GODINA 2019 *****☃️
Препоруке:
92
11
4 четвртак, 20 децембар 2018 20:05
Vanredni parlamentarni izbori april ili maj 2019 godine
. Могу ли грађански протести да убрзају расписивање парламентарних избора, обзиром да се зна да Вучић не бежи од избора и може ли се десити да те изборе опозиција опет дочека без испуњених услова?

Ja mislim da će aktuelna vlast raspisati vanredne parlamentarne izbore za april ili maj 2019 godine, jer im isti trebaju da razbiju "zamah ulične demokratije" ili "jačanja i objedinjavanja opozicije na uličnim protestima, da eventualnom novom izbornom pobedom može reći "da opozicija traži na ulici što joj narod ne da na izborima" da na taj način ponovo delegitimiše proteste. Novi mandat ili plus tri godine j odnosu na aktuelni mandat treba i zbog pregovora sa Albancima i promene Ustava Republike Srbije, referenduma o "razgraničenju" i ulaska u EU. Sporazum sa Albancima neće biti objavljen pre ovih vanrednih parlamentarnih izbora, da se iskoristi novi mandat za pripremu referenduma o Ustavu, Kosovu i Metohiji i Evropskoj uniji.
Препоруке:
52
17
5 четвртак, 20 децембар 2018 20:19
gandra
izbagatalisace se ova energija protesta sve zahvaljujui takozvanim vajnim liderima opozicije - eno zuti prsluci nemaju nikakve lidere i lidercice pa im odlicno ide - na korak su da slome ne samo vlast nego ceo truli politicki establisment
Препоруке:
56
17
6 четвртак, 20 децембар 2018 20:35
браво
Ђорђе, по обичају, одмерено, тачно и у мету.
Препоруке:
71
20
7 четвртак, 20 децембар 2018 20:46
Vanredni izbori , april ili maj 2019 godine
Mislim da će aktuelna vlast Republike Srbije raspisati vanredne izbore za april ili maj 2019 godine" na talasu oduševljenja" izbornom pobedom na skorošnjim lokalnim izborima u nekoliko opština. Po pobedi njihova računica je " da imaju gotovo nesmanjenu podršku" a opozicija se tek počela "učvršćivati na uličnim protestima", tako da bi vanrednim izborima 2019 godine vladajući mogli doibiti plus tri godine i udariti šamar opoziciji , kao "šta hoćete na ulici kada gubite na izborima" a možda opoziciju nateraju i na bojkot izbora, čime bi vladajući bili još jači u Narodnoj Skupštini po načelu " ko ne učestvuje bez njega se i može".Mislim da će biti vanredni izbori 2019 godine. Ukoliko ne raspišu vanredne izbore vladajući rizikuju konsolidaciju i jačannje opozicije na ulici a vanrednim izborima ukoliko pobede dobijaju plus tri godine i udarac opoziciji da ne traži na ulici što ne dobija na izborima, delegitimiše proteste i ujedinjenje opozicije na ulici.
Препоруке:
23
11
8 четвртак, 20 децембар 2018 21:09
Deda Mile ima farmu
Đorđe,
predlažem da u subotu svi na protest ponesemo fenjere (da, bukvalno fenjere, ko ih ima naravno) i baterijske lampe (mada mogu poslužiti i lampe sa mobilnih telefona), da ih upalimo dok šetamo kako bi napravili performans i "rasterali medijski mrak"!
Препоруке:
47
28
9 четвртак, 20 децембар 2018 21:10
Тачно, тема је Вучић, једина која може ишта да промени. Све остало је заваравање.
Није јасно зашто се не тражи петицијом оставка Вучића због кршења устава и свакодневних манипулација. Само скупљање потписа за то био би добар политички сигнал.
У кратком времену иза шибицарског махања Косовом провукао је шиптарима војску и то да је Тачи финансира преко такси на робу из Србије, дао Арапима ПКБ, Кинезима Бор, узео кредит да прави пут за Сарајеву кад Србији очајнички треба реконструкција и изградња регионалних аутопутева. Следи пут за шиптаре до Тиране па до Мила, треба заокружити зелену трансверзалу јелте у региону.
Ако остане на власти продаће и Телеком и ЕПС и све остало.
О томе треба гласније причати јер прича углавном о крађи избора и медијском и насиљу над опозицијом ма колико била важна неће бити и довољна нажалост.
Препоруке:
60
30
10 четвртак, 20 децембар 2018 21:37
пензионер Цвико
Ипак и поред свега најважнији је новац. Чињеница је да се новац на разне нелегалне начине износи из Србије. Зато предлажем да се у предлоге демонстраната уврсти и "повратак некадашње СДК у модерном облику". много више новца ће бити под контролом, а плаћање ће се обављати много брже. Осим овог оне који остварују добит треба законом присилити да део добити инвестирају у Србију а не да добит у целости носе својој кући.
Препоруке:
50
15
11 четвртак, 20 децембар 2018 21:41
ЗР
Али мени се чини да није баш сигуран да ли му избори заиста требају, јер ће, чак и у случају, по њега, најповољнијег исхода после тога у парламенту имати бројнију и организованију опозицију – а највероватније ће испасти „конструктивни“ радикали и ЛДП.


Тиме би се ослободило неких 30 мандата, када се на њих додају и мандати странака које су у терминалној фази одумирања или су већ покојне (ДСС, ДЈБ, СДС, Нова Србија, лажни Зелени), тај број нових мандата за који се вреди надметати пење се и на преко 50. Не кажем да би опозиција могла да рачуна на све њих, али Ђорђе је лепо приметио да нема шта да се изгуби, а добрим радом постоји изгледна шанса да се добаци до трећине посланичких места, што би био главни добитак и циљ изласка на изборе.
Препоруке:
27
30
12 четвртак, 20 децембар 2018 22:02
Bojazan
Bojim se da će AV ostati na vlasti sve dok ne završi 'posao' sa KiM, zato što Zapad, koji ga je i postavio na vlast, tako hoće. Mislim da njegov o(p)stanak na vlasti nema veze sa procentima. Kad se Tadić, plašeći se naroda, (a možda i zbog
svoje savesti, kažem možda), usprotivio nalagodavcu, pušten je niz vodu.
Da zaključim - AV neće otići sa vlasti zbog svojih eventualno loših izbornih rezultata.
Препоруке:
38
10
13 четвртак, 20 децембар 2018 22:15
nesa
Treba nastaviti sa protestima,ali smisljati i neke druge poteze.Da se ima inicijativa.Vucic ce sigurno raspisati izbore da razbije ritam protesta,ali zasto ga pratiti.Ljudi su besni ,znaju kako je sloba pao i tako treba i Vucic da ode.Bez obzira sto naprednjaka ima puno,Vucic je jedino sto ih vezuje.Kad on padne tu kamen na kamenu nece ostati.Zato im treba skrenuti paznju na krivicnu odgovornost za poteze koje vuku.Kad pocnu da razmisljaju o tome,teze ce pratiti njegovu tvrdu liniju.
Препоруке:
33
8
14 четвртак, 20 децембар 2018 22:42
AV će biti na vlasti do 2025, zapamtite srbi ! Treba da izpuni sve zadatke triletarne komisije .
Препоруке:
16
18
15 четвртак, 20 децембар 2018 22:53
Istina
Samo solidarnošću i jedinstvom Partije...
Препоруке:
12
8
16 четвртак, 20 децембар 2018 22:59
пензионер Цвико
Ево још једне пароле за демонстранте: окупатори Србије, Косова и Метохије, НАПОЉЕ!
Препоруке:
34
7
17 четвртак, 20 децембар 2018 23:12
Slavomir Srpski
Da, ali ko bi trebao simbolicno da predstavlja opoziciji tu solidarnost, drzavnost, potrebu da dobijemo pravnu drzavu i demokratiju, da branimo integritet na KIM, i da u tome budemo jedinstveni?

Jeremic, Djilas?


Ne, ne zasluzuju, prvi jer je zbog karijere pokazao manjkavost karaktera, kada je dozvolio da se njegovo smisleno pitanje sudu u Hagu potpuno obesmisli Tadicevom prepravkom, a on da bi ostao Ministar i gradio karijeru to dozvolio (manjak karaktera). Drugi nije podoban jer postoje sumnje, da se obogatio bas u vreme kada je bio na vlasti sa DS.


Zasto recimo Vi, Djordje, niste barjak svetlosti za ovu opoziciju, ili prof.Slobodan Samadzic, u Drzavotvornom pokretu, na primer, jer ste pokazali godinama i karakter i nepotkupljivost, ne podilazenje vlastima, kao i nebogacenje politikom?

Zasto? Nema jedinstva dok sve ne postane jasno i transparentno i na celo povorke dodju dokazani posteni ljudi.
Препоруке:
48
35
18 петак, 21 децембар 2018 00:47
Mrmot
Suštinu govori g.Vukadinovića kao i uvek.Ali proteste širiti, i iznositi konkretne zahteve i zadavati rokove režimu.Ako ne srede biračke spiskove, ako ne otkriju ko ima lažne diplome, pozvati narod na građansku neposlušnost, npr.pozvati taksiste da blokiraju Srbiju.Borba M.Gandija, pirinčana zrna kojima se stalno pridodaju nova...
Препоруке:
25
8
19 петак, 21 децембар 2018 04:08
Moki
Uvek sam protiv vlasti ma ko je predstavljao jer je pogana i kvarljiva po difoltu. Ovde nisu problem zahtevi naroda i opozicije, pa valjda svi zelimo jedinstvenu drzavu i cvrste zakone. Problem je cuveno ILI... oni se ne plase, dobro su organizovani, umeju da prete i podmicuju. Ispostavicemo zahteve i? Sta je slucaj da ih ne ispostuju? A nece, jer nema ILI. Jasno im se mora staviti do znanja kakve su posledice i tu nema cile mile, razgovaracemo, gde smo tu mi i ostale politicke zavrzlame. Braco, trenutak je odavno ali nikad nije kasno, ili cemo biti odlucni i nepokolebljivi i ako treba nesalomivi ili nas nece biti. Ja to tako prosto gledam, nema potrebe da ulazim u analize i sitna crevca...
Препоруке:
10
4
20 петак, 21 децембар 2018 04:11
Спиридон
@ Slavomir Srpski

Надам се искрено Славомире да се шалите када помињете Слободана Самарџића, јер видим да нити знате најновије вести а још мање да се сећате шта је било пре само пар година. Дакле под један, најновија вест вам је како ће два другара Милош Јовановић и Самарџић колико следеће нeдеље објавити стварање новог опозиционог блока, пошто им СзС није ваљда по вољи. Надам се да не треба да наглашавам како то смрди до неба на најновију Вучићеву ујдурму, где он извлачи своје резервне играче из квази-опозиције у виду Чеде за граЏанере, Шешеља за гејаке и Јовановића, Самарџића, Паровића или Владана Глишића, за људе који мисле слично вама, то јест за све полазнике геострактичког празнословља које се може читати у Печату, на Фактима или на Новом Стандарду. Под два видим да сте заборавили да је Самарџић напустио ДСС када је Санда победила Алигрудића, уз све пратеће измишљотине опањкавања. Тако да аферим Славомире, јер за Самарџићем и таквима нико нормалан не би ни у кафану пошао...
Препоруке:
23
40
21 петак, 21 децембар 2018 06:38
Pojedinim komentatorima
Zasto se pozivate na nacine rusenja Slobodana Milosevica? Zar ima onih koji jos ne vide da je to bila katastrofalna greska. Izvlacimo pouke!
Препоруке:
49
13
22 петак, 21 децембар 2018 09:22
Branko Dragaš
Suština našeg problema je što imamo predsednika neznalicu, lenjivca, poltrona, primitivca, jajaru i kukavicu, koji je ucenjen od krstaša, koji je konvertit i koji, kao svaki konvertit od radikalnog šoviniste i ratnog profitera, postaje poslušni sluga, autošovinista i nasilnik prema porobljenim Srbima. Jasno je da nam nema spasa dok se ne oslobodimo okupacije.

Nije moguće zaustaviti potpuni nacionalni slom, dok ne pošaljemo na smetište istorije ovoga političkog ludaka, njegovu plaćenu opoziciju i potkupljenu, prevarantsku i malograđanrsku srpsku kvazielitu, sve od estradnih patriJota do preplaćenih briselskih satrapa, koji imaju samo jedan politički plan kako da se domognu vlasti i kako da nastave pljačkanje države i nacije. Menjaju se politički skotovi na vlasti već skoro tri decenije, od nacionalsocijalista, preko neoliberalnih fašista do šizofrenih velizdajnika, menjaju se ideologije i politički slogani, ali ostaje uvek pljačka kao konstanta naše neuspešne politike.
Препоруке:
46
11
23 петак, 21 децембар 2018 10:03
Спиридон
@ петак, 21 децембар 2018 05:38 Pojedinim komentatorima

Zasto se pozivate na nacine rusenja Slobodana Milosevica? Zar ima onih koji jos ne vide da je to bila katastrofalna greska. Izvlacimo pouke!


Једина катастрофална грешка је била што Милошевић је срушен тек 2000 а не десет година раније на пример, или смо заборавили сву “дивоту” живота 90-тих и из чијег су шињела испали Шешељ, Тома, Вучић, Вулин, Дачић, Карић и Жељко Митровић. Не знам како вама, али по мом скромном суду се сви горе наведени ама баш ништа нису променили, сем што сада гуслају неку другу причу, пошто је и нови Вођа на власти...
Препоруке:
26
45
24 петак, 21 децембар 2018 10:08
Samo misljenje
Djilas I Mirjana Karanovic u narodu bude slicno osecanje animoziteta kao i Vucic. Umesto zestokog sukoba politika dobili smo ,,ujedinjene u nemoci,, da skinu ,,diktatora,,
Препоруке:
24
11
25 петак, 21 децембар 2018 10:19
Srđan
Bravo Đorđe, pravo u sridu što bi se reklo.Ne trebaju nam ni Saša Janković ni DSS, i ne treba popuštati pred onima kojima smetaju Duško Vujošević i Mirjana Karanović. Dobrodošli su samo pravi opozicionari građanske orijentacije, patriJote tipa DSS i sumnjivci tipa Janković moraju ići na đubrište istorije, ili sa Vučićem ako ih primi.
Препоруке:
13
17
26 петак, 21 децембар 2018 10:36
...
@ Branko Dragaš

'dok ne pošaljemo na smetište istorije ovoga političkog ludaka...'

Da li ste sigurni da je u pitanju jedino i samo političko ludilo?
Препоруке:
18
4
27 петак, 21 децембар 2018 10:47
@ Spiridon
Mnogi direktni u cesnici 5.oktobra se zestoko kaju. I kajat ce se dok su zivi! I treba!
Препоруке:
43
8
28 петак, 21 децембар 2018 11:04
Зоран Ђорђевић
пензионер Цвико
Зато предлажем да се у предлоге демонстраната уврсти и "повратак некадашње СДК у модерном облику". много више новца ће бити под контролом, а плаћање ће се обављати много брже.
То је тачно, а Млађана Динкића треба стрпати у затвор зато што је ту институцију укинуо.
Препоруке:
41
0
29 петак, 21 децембар 2018 11:22
Мики
Спиридон , Вечна слава српском хероју Слободану Милошевићу.
Препоруке:
34
12
30 петак, 21 децембар 2018 11:57
Спиридон
@ Мики
Вечна слава српском хероју Слободану Милошевићу


Вечна слава и хвала маршалу Тити срБскоме најбољему владару и три пута одликованом Народном хероју, вечна слава и хвала другарици Мири Марковић, вечна слава и хвала Војиславу Шешељу великом јунаку чија је зарђала кашика секла кано сабља димискија а посебно шампите у Кнез Михајловој, вечна слава Томиславу Николићу хероју од срБског казана за ракију, вечна слава Александру Вучићу који се јуначки изборио за стан у Београду док су бомбе падале...
Препоруке:
24
13
31 петак, 21 децембар 2018 12:29
Мики
°.˛*.˛°˛.*★* СРЕЋНА *★* 。*
˛. _██_*.。*./ .˛* .˛。.˛.*.★* НОВА *★ 。*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛.* ˛_Π_____. 2019. ГОДИНА. ˛* ˛*
.°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
.*(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚♥♥♥♥♥ —
Препоруке:
19
3
32 петак, 21 децембар 2018 12:44
.
Препоруке:
7
3
33 петак, 21 децембар 2018 13:00
Slavomir Srpski @Spiridon
Надам се искрено Славомире да се шалите када помињете Слободана Самарџића, јер видим да нити знате најновије вести а још мање да се сећате шта је било пре само пар година.

Ne, ne salim se. Ja godinama pratim njegove izjave iako je udaljen od javnih medija. Napustio je DSS posle odlaska Kostunice, verovatno u neslaganju sa novim licima koja su isplivala onda, posle neuspeha da se na izborima dobiju glasovi za odbranu KIM.

Po mom misljenju, danas, kada ekonomija raste uplivom Kine pre svega, najveci nas problem je srbski identitet kao nacije (ne naroda) ove drzave, i ocigledna pretnja otimacine KIM. Samardzic je bio i ministar za KIM u vreme dok su jos branjene srbske institucije dole i balvanima sprecavale granica. Nije ucestvovavo godinama u dnevnoj politici i izlazi cist. Ali pre svega profesionalno kadar da se rusi rezim i uspostavi konacno pravna drzava, iznad stranaka-klanova.

On je bio i ostao drzavotvoran, ima veliko iskustvo (i internacionalno) i jos dovoljno mlad
Препоруке:
12
4
34 петак, 21 децембар 2018 13:06
Srbin obicni @ Miki
Obrnuto. Uvijek sam na strani vlasti. Svaka vlast je od Boga, vele misleci i vjerujuci ljudi. Jedini izuzetak je vlast DOS-a. Ona je od djavola.
Препоруке:
6
6
35 петак, 21 децембар 2018 13:26
Krezubi provincijalac
Postovana opozicijo: U svojim aktivnostima dominantno se obracate urbanoj populaciji. Nema tu hljeba. Tu ima samo sminke i kozmetike u velikim kolicinama. Nema vas u provinciji, gdje je u stvari veliki rezervoar glasova.
Препоруке:
19
0
36 петак, 21 децембар 2018 13:58
@Мики
изгледа да вам је ав ав дао ’минус’. Изгледа да је и њему јасно да је све готово.
Препоруке:
5
5
37 петак, 21 децембар 2018 15:17
kilo
Znate li zasto Av-a zovem "Krava koja pisha" ? On je necije vlsnistvo, ali ne daje to sto bi trebalo, vec ureu. Uzgred, on je sarulja, jel-te.
Препоруке:
4
5
38 петак, 21 децембар 2018 15:25
АНАЛИТИЧАР
Част ми је што читам и пишем на НСПМ где пишу легенде као Бранко Драгаш, Миодраг Зец, Бранко Павловић, Професор Душанић.

Председника Вучића ружи Ђоле Вукадиновић али Вучић је паметан и зна да оно што пише наш Ђоле је жива истина. Најсмјешније ми је када Вучић назове Ђолета ЂОРЂЕ ВЛАХ.

Најјаче је на када Вучић ружи новинаре и када их ружи што му упадају у реч , и када им каже да признају да је он (Вучић) био у праву а да су сви остали погрешили. А најјаче ми је када се Вучић наљути на новинаре па их зове по имену и направи израз лица да је љут, или када се замисли па уздахне и ради са уснама. Шоу
Препоруке:
15
7
39 петак, 21 децембар 2018 17:13
Primitivni kriminalci su nam oteli drzavu
Godina 1960.
Beograd,Skadarlija,osnovna skola Djuro Djakovic.
Ispred skole stoje 3 sitna kriminalca i otimaju novac za uzinu od male dece ,koja samostano,jedan po jedan ulaze u skolu.
Nisu smeli da isto rade ispred zgrade gimnazije, vec su kukavicki izabrali osnovnu skolu.
Kukavice,zli i primitivni su sada dogurali do samih vrhova vlasti.Koriste iste mizerne,primitivne,kukavicke metode .
Naravno da bi se razbezali kada bi se zrtve udruzile.
Препоруке:
16
5
40 петак, 21 децембар 2018 17:30
volim srbiju
Bravo Djordje uvek tacni i fini cak i za one koji to ne zasluzuju
Препоруке:
8
4
41 петак, 21 децембар 2018 17:42
Mrmot
Potrebno je osmisliti načine delovanja, i proteste i imati zahteve i rokove.Nema se vremena da se sad pozivamo, preispitujemo jel valjao Milošević, jel bio potreban 5.oktobar.Nestaje nam država, nikad nije više stvari urađeno protiv sopstvenog naroda, režim radi protiv svog naroda.Na čelo protesta mogu biti i novi ljudi, mladi studenti,nestranački ljudi.Nemojte pod izgovorom da se ne vrati ovo ili ono, sve da u međuvremenu nestane, jer su razmere pljčkanja države i gušenja državnosti ogromni
Препоруке:
8
4
42 петак, 21 децембар 2018 21:00
Paralele Milošević / Vučić
http://balkans.aljazeera.net/vijesti/vesna-pesic-za-ajb-vucic-je-okupirao-srbiju-do-posljednje-mjesne-zajednice
Препоруке:
3
5
43 петак, 21 децембар 2018 21:23
Спиридон
@ Srbin obicni @ Miki
Obrnuto. Uvijek sam na strani vlasti. Svaka vlast je od Boga, vele misleci i vjerujuci ljudi. Jedini izuzetak je vlast DOS-a. Ona je od djavola.


Ја се извињавам, али ви мора да сте као и сваки друга Тите Југословенчић, похађали ту једну вечерњу теве школу новоправославља, разоткривања мистерија Универзума и егзорцизма, која је ишла десведесетих на ТВ Палма. Ред куловске музике, а онда Тата Брада држи предавање вама Титиним пиЈонирима на те неке геострактичко богоугодне теме, па онда опет куловска музика а после поноћи шведски акциони филмови. Одмах се примећује тај препознатљив стил размишљања, просто зрачи...
Препоруке:
8
8
44 петак, 21 децембар 2018 21:41
Спиридон
@ Slavomir Srpski

Не знам заиста шта да вам кажем, сем да ако ви после свега што се десило са истим тим Самарџићем, Јовановићем и ДСС-ом у протеклих 6 година, онда вам ја не могу објаснити. Ви би дакле да опозицију поведе један од коловођа аутистичне и јалове политике, која увек тражи разлике и инсистира на некој својој уникатности, као да је само њима Бога са небеса лично предао тапију на родољубиво националну политику. Један, једини пут је Коштуница пристао да подржи некога ко није он сам, и то се десило 2012 када је потписан чувени пакт са СНС-ом и тиме, после ће се испоставити, довео овај исти Вучић на власт. Не рачунајући Санду и њен ДСС, знате ли било који тренутак у коме је та аутистична групација рекла једну једину ружну реч о Вучићу...?!! Тако да пустите ме само тог квази-патриотизма на линији Печат-Нови Стандард-Трећа Србија-Самарџић & ДСС, јер ме највише подсећа на чувену изреку Село гори а баба (геострактичку) вуну чешља, или боље речено лажна опозиција као и Шешељ...
Препоруке:
4
12
45 петак, 21 децембар 2018 22:20
Srbin obicni @ Spiridon
Mislim da ste zaboravli pustiti vodu.
Препоруке:
10
2
46 петак, 21 децембар 2018 22:36
браша
Требало би Вучића понудити бата -Трампу. Као играча на `позајмицу`. Уместо Помпеа. Ионако кубури са особљем. Бар до краја наредних избора. Заједно са пинком и са базом за изборе...
Препоруке:
4
4
47 петак, 21 децембар 2018 23:11
Спиридон
@ Srbin obicni
Mislim da ste zaboravli pustiti vodu


Аха значи, када се ТВ Палма угасила, онда сте видим редовно пратили Курсаџије. Одмах се, али буквално на први поглед, препознаје тај један врцаво-гејачки хумор...
Препоруке:
1
8
48 субота, 22 децембар 2018 01:29
Турас
@четвртак, 20 децембар 2018 22:12 Slavomir Srpski
Генерално сте у праву . Али колико сам ја разумео Ђорђева идеја јединства је импулс за смену ове власти
Што наравно не значи да ови учесници обезбеђују себи "фотеље"у будућој . По мени НИКО из прошлих власти НЕ СМЕ да буде у функцији . Наравно то се мора регулисати новим изборним законима . Али о том по том
Прво треба спровести елиминацију накарадних . То се може спробести само јединственом акцијом о чему је говорио Вукадиновић .
Препоруке:
3
4
49 субота, 22 децембар 2018 02:53
Slavomir Srpski @Spiridon
Печат-Нови Стандард-Трећа Србија-Самарџић &ДСС?

To vi sjedinjijete a ne ja. Naime,ja rekoh da je za protest koji trazi oslobadjanje od rezima i stvaranja uslova za jednu drzavotvornu vlast potrebno da u sam vrh kao barjak stanu neokaljane politicki licnosti i strucne i sa dovoljno drzavnickog iskustva. Po tom kriterijumu je Prof.Samardzic izuzetna i retka licnost u Srbiji, pogotovo sto poznaje odlicno sve po pitanju KIM,a koji je natezi problem pred Srbijom.

Uopste me ne interesuje sta pise Pecat,N.Standard, a ni sadasnji sastav DSS.

Prof.Samardzic ima svoj Drzavotvorni pokret u cije ime javno istupa na sajtu i na tviteru. Dakle ja govorim o pojedincu,koji nije u bilo kakvoj politickoj stranci i kao takav je idealan kao demokratski simbol rusenja rezima.

To je jedino sto me interesuje po temi koju je na sajt postavio Vukadinovic, koji bi svakako trebao da u tome direktno ucestvuje. kada se rusio Slobin rezim bio je potreban covek-simbol za to rusenje a to je bio Kostunica
Препоруке:
4
5
50 субота, 22 децембар 2018 10:38
Спиридон
@ Slavomir Srpski
Uopste me ne interesuje sta pise Pecat,N.Standard, a ni sadasnji sastav DSS.
Prof.Samardzic ima svoj Drzavotvorni pokret u cije ime javno istupa na sajtu i na tviteru. Dakle ja govorim o pojedincu,koji nije u bilo kakvoj politickoj stranci i kao takav je idealan kao demokratski simbol rusenja rezima.

Па сад, не бих да вас разочарам али плашим се да ће вас све то, ако волите Самарџића морати да интересује, хтели ви то или не... Дакле вест од прекјуче:
Демократска странка Србије и Државотворни покрет Србије Слободана Самарџића потписаће у понедељак споразум о заједничком политичком деловању, што би могао да буде почетак прављења новог опозиционог блока који би окупио странке са префиксом националне. У ДСС су нам потврдили да ће почетком следеће недеље њихов лидер Милош Јовановић и Самарџић имати заједничко обраћање јавности. Овај споразум би требало да буде основа и за заједнички наступ ДСС и Државотворног покрета на следећим изборима.
Препоруке:
4
6
51 субота, 22 децембар 2018 10:46
Спиридон
@ Slavomir Srpski

У преводу Вучић иде на изборе и онда припрема и прави самом себи као и сваки паметан владар, опозицију по мери. Према томе као што рекох, ево вам новог блока који да погађам неће бојкотовати изборе, и кога ће чинити ДСС-Самарџић-Трећа Србија-Владан Глишић и којима ће се давати медијска подршка а посебно у Печату, на Новом Стандарду, на Фактима, односно у Вечерњим Новостима. Е мој Славомире, као што рекох, ако ви после свега у протеклих шест година, нисте још схватили ко су Вучићеви резервни играчи на националном крилу, са нагласком на ДСС и његове заостатке, односно када су новине и интернет портали у питању, онда вам ја не могу заиста помоћи.
Тако да, покојни новинар у цивилу би био поносан на вас, рекао би нешто као... Следећи избори после којих ништа више неће бити исто, или ти Браво Славомире, одмах се препознаје моја геострактичка школа размишљања, јер Самарџић је национални посленик на свом месту..
Препоруке:
2
9
52 субота, 22 децембар 2018 14:10
Slavomir Srpski
Opet me vucete za jezik pa moram da vam lepo odgovorim.

Naime,DSS sa sadasnjim Predsednikom svakako nije u vlasti. Naprotiv,ako ste pogledali dva poslednja Upitnika na RTS,videcete da je najostriji sukob stavova bas izmedju Marka Djurica i Jovanovica,do te mere da bezobrazni Djuric,bez argumenata,kada god Jovanovic pokusa da da neku realnu kritiku postojeceg rezima,pocinje da kresti,sprecavajuci da se glas Jovanovica i cuje.

Na vrlo mangupski,rekao bih kulovski nacin nevaspitanog derista,taj Djuric pokazuje pravo lice naprdnjackih radikala,koji su i po kulturi odvec daleko od onih koje vi nazivate novom desnicom a koju ja ako se i spoje pozdravljam.Jer to su ostaci one profesionalne, sposobne,drzavotvorne rodoljubive i suverene tradicionalne politicke ideje,kojima jedino moze da se izadje iz bolesnog ruga Vozdova i pocne racionalno da se prave institucije drzave i pravna drzava.

Pa moguce spajanje Drzavotvornog pokreta i prezivelog DSS(neutopljen preletacima u SNS) pozdravjam.
Препоруке:
7
3
53 субота, 22 децембар 2018 17:39
Спиридон
@ Slavomir Srpski
Naprotiv,ako ste pogledali dva poslednja Upitnika na RTS,videcete da je najostriji sukob stavova bas izmedju Marka Djurica i Jovanovica.
Аха, прво нећете ни да чујете за друге, само Самарџић и нико други, а сада дођосмо и до “опозиционог” ДСС-а, пошто се гостовало на РТС-у. Сачекајте, ви то мени причате о емисији Упитник где се окупила пробрана екипа у саставу Баки Анђелковић, Чедомир Јовановић, Марко Ђурић и Милош Јовановић, или ти у преводу двојица из власти а двојица из квази-опозиције, један као грађански либерал а други родољубиво националан. Занимљиво само, како никоме не паде на памет да позове Ђиласа, Јеремића, Вукадиновића или Бошка, већ баш некако случајно Чеду и Милоша Јовановића чије су странке на нивоу статистичке грешке а опет их гле чуда неко гура на РТС, баш се питам ко. Иначе те јефтине трикове је Вучић научио од свог Милошевића, који је исто тако звао Шешеља да овај глуми веће националисте од СПС-а, па да народ има за кога да гласа...
Препоруке:
2
6
54 недеља, 23 децембар 2018 19:25
итд или ...
Спира увек има проблема са аргументима који долазе од гласача ДССа, па је прилично јалов у аргументовању својих ставова а нападању чињеница које вешто Славомир, и надасве пристојно и стрпљиво, износи!
Препоруке:
6
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер