Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Niška priča sa  tužnim krajem ili kako najlakše upropastiti jedan perspektivan aerodrom

Komentari (5) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 25 april 2019 21:15
Ah
Šta je to za njih. U politici piše da su Etihadu dosad dali između 600 i 700 miliona evra i to izgleda neće biti dovoljno da održi "Er Srbarabiju" dugoročno već se Etihad koji je i sam u krizi polako kažu izvlači.
Stvar je prosta nema provizije u pomaganju domaći subjekata, samo stanaca i zato će ova pošast sve da uvali strancima na kraju ako se Srbi ne trgnu.
Preporuke:
30
1
2 četvrtak, 25 april 2019 22:13
Tatko
Protesti u Nišu su tako zloupotrebljeni i neshvatljivo je da niko nije umeo da započne gradski referendum (inicijativa), da blokira rad skupštine, da postavi jasno referendumsko pitanje koje bi moralo kao takvo da bude prihvaćeno u skupštini (da li ste za poklanjanje aerodroma RS) i skupština ne bi smela da glasa suprotno. Druga glupost je što se skupština usled blokade bližila trećem mesecu nerada pa je nastupao zakonski uslov za raspuštanje, a niko nije ni na to pazio. Treće zaboravlja se da je davanje aorodroma bilo uslovljeno otpustom duga prema republici, a to se nije ni desilo.

U svakom slučaju plakanje za prosutim mlekom, sve je moglo da bude sprečeno ali volje nije bilo jer je ovo država ili bukača ili nojeva.
Preporuke:
31
1
3 petak, 26 april 2019 08:02
piše i na zidu
Ah
Šta je to za njih. U politici piše da su Etihadu dosad dali između 600 i 700 miliona evra i to izgleda neće biti dovoljno da održi "Er Srbarabiju" dugoročno već se Etihad koji je i sam u krizi polako kažu izvlači.

Zašto bi se Etihad "izvlačio" kada nema apsolutne nikakve troškove u "ErSrbiji", jer nikada nije uložio nijedan dolar. Na početku je dao kredit od 32 miliona evra koji je vraćen, "ErSRbija" leti na destinacijama gde gubitkom pravi prihod Etihadu, a građani Srbije to plaćaju još od 2013 kada je JAT oteran u gubitak, rasprodati mu avioni te leti sa iznajmljenim avionima koje opet plaćaju građani

Od 32 aviona koje je imao JAT "kada je došla sloboda" 1990 godine 20 aviona je prodato sa predstavništvima i pere preko Kine iznete u Rusiju, dok je ostatak rasprodate od Etihada, te JAT ima samo 3 Boinga stara 30 godina i jedan atr 72 u vlasništvu

ali ima se jer Vučićevi izvršitelji punjenjem budžeta finansiraju Etihad
Preporuke:
18
1
4 petak, 26 april 2019 09:55
Nista ne razumem
U slobodnoj Srbiji treba napraviti procenu kolika je steta napravljena gradjanima zbog korupcionaskog ugovora naprednjaka sa Vansijem i zloupotrebom Niskog aerodroma, pa poceti sa zaplenom imovine rukovodstva SNS, svih drzavnih cinovnika koji su aminovali taj kriminal, onda drugih drzavnih sluzbenika koji nisu radili svoj posao i stitili drustveni interes. Pa ako nije dovoljno da se nadoknadi steta, krenuti sa zaplenom imovine clanova kriminalne SNS sekte, njihovih rodjaka, poslovnih partnera, itd... dok se steta ne nadoknadi.
Preporuke:
22
1
5 petak, 26 april 2019 15:14
Ah
//"Zašto bi se Etihad izvlačio"

Zato što prave gubitke reda veličine koji prevazilazi dugoročne i kapacitete srpskog budžeta za pokrivanje. Jednostavno nisu konkurentni u svetskim razmerama i mogu da opstanu jedino kao deo veće kompanije ili sa garantovanim dugoročnim pokrivanjima iz budžeta a Vučić ne može da garantuje dugoročno ni svoj opstanak. Priča se da Emirati pregovaraju o preuzimanju Etihada.
Preporuke:
9
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner