четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

После Димитрија Туцовића, у Скупштини Србије није виђен такав проалбански експозе као што је био овај Вучићев

Kоментари (71) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 29 мај 2019 20:33
пензионер Цвико,
Јуче су Скупштини Србије направили циркус торту а вечерас у центру Београда праве "шлаг за ту торту", скуп "Мирдита-добро јутро" у сред вечери. Српска полиција обезбеђује овај скуп. Зашто кад је то тако добро?
Препоруке:
113
11
2 среда, 29 мај 2019 21:25
Zoran Đ.
U Srbiji se pojavila filozofija da o radu filozofiraju oni koji nista u zivotu nisu radili!Vucicev primer za uspesnu privredu je: Covek bez dana radnog staza postane direktor!Covek drzi pecenjaru,a onda preko noci postane direktor preduzeca koje zaposljava 30000 ljudi i okrece milijarde evra!Ministri sa laznim diplomama i doktoratima!!!!DALI OVAJ COVEK IMA MAKAR MALO OBRAZA I STIDA!!!???Za dualno obrazovane su potrebno ozbiljne firme,a ne fabrike papuca i tregera!
Препоруке:
119
9
3 среда, 29 мај 2019 21:29
Markovic N.
Што би рекао Били Питон: Ајде!? А код кога се то, по Вучићу, примила филозофија дипломе а не рада? „Докторати“ Небојше Стефановића, Синише Малог, Јоргованке Табаковић, Александра Шапића, „диплома и мастер“ Томислава Николића, „дипломе“ Александра Мартиновића, Игора Бечића и кума Николе Петровића? То су све људи из његовог круга (Шапић оригинално није али му се прилепио). Колико њих се икада бавило предузетништвом или било каквом привредом, а колико су били на државним јаслама или „саветничким“ пословима за белосветске и домаће муљаторе? Вучић нам стално говори да смо ми Срби лењи и најгори кад се бунимо што нам „налази“ посао за 200 евра са пеленама и без боловања, али његова екипица са лажним образовањем и фалсификованим биографијама је суперишка. Ајде!?
Препоруке:
105
8
4 среда, 29 мај 2019 21:30
случајни пропуст?
"За кривично дело националне велеиздаје у српском кривичном закону на основу члана 306 и 307 предвиђена је казна до 20 година затвора."
--
Посланици скупштине Србије усвојили су данас измене Кривичног законика којим се укида казна затвора од 30 до 40 година и уводи доживотна казна затвора за најтежа кривична дела.

"Доживотна казна затвора проширена је и на сва друга кривична дела за која је према важећем закону предвиђена казна од 30 до 40 година.
Та дела су убиства представника највиших државних органа, тешка дела против уставног уређења и безбедности Србије..
--
Тешко дело против уставног уређења?
Препоруке:
93
13
5 среда, 29 мај 2019 21:44
Ратко
Председник Србије,је њен гробар.
Да је све режирао са Тачијем, потврђује сам Вучић, податком да је за упад шиптарске банде знао још 17.05.2019. При том је изричит да Запад лаже, да је од њих добио ту информацију. Овај податак, уз прошиптарски извештај у Скупштини Србије, пун лажи, историјског паушализма и величања шиптарских капацитета у сврху застрашивања Срба и упозорења о шиптарском страшном суду који чека Србе и Србију, има само један циљ- безусловно признање независности Косова. Можда за који дан изнесе и идеју да приде треба дати и Прешевску долину.
У нормалној земљи за тако отворено непријатељско деловање против државе се не предвиђа доживотна робија, но смртна казна.
Препоруке:
73
6
6 среда, 29 мај 2019 21:45
Hепоробљени Србин
Не зна се када је болесник пре слагао: на "седници волова" (тако се зове наша скупштина) болесник је изјавио "Свим средствима ћемо бранити српски народ на КиМ" и покренуо оно што је остало од војске. Када га је човек сутрадан питао да ли је тиме мислио да употреби војску да би заштитио преостале Србе, болесник је одговорио: "Ни по коју цену ми не пада на памет да је употребим!". Вероватно је мисло да са Шиптарима ратује јајима које помиње. Само не знам којим, пошто није верник, а за друга јаја ја не знам. Разни људи, па разне и склоности!
Препоруке:
59
6
7 среда, 29 мај 2019 21:51
Ма, дај да видимо...
... како српске старкеље да убедимо у све ово.

Први су ујутро на киосцима да купе његову штампу.
Препоруке:
58
10
8 среда, 29 мај 2019 22:20
Rajko Krvavac
Тешки дани су пред нама. Велеиздајник и психопата вучић све ово креира, све ово на Косову раде његови сатрапи, све је режија и то је више него очигледно...
Како објаснити да већ 30 година неколицина тих ниткова, ништарија, убица, велеиздајника и пљачкаша: Шешељ, Вучић, Николић, Дачић, вулин, гојковићка јоргованке и сл... уништавају српски род.
Заиста не знам шта је с нама када то допуштамо.
Нема те несреће у коју нас нису увалили управо ови ликови. Погледајте шта су урадили Србима у региону. Срба више нема у Кроацији, у Сарајеву, у црној гори, на косову ... шта су урадили у Србији: пирамидалне банке, инфлација, неколико ратова, стотине хиљада изгинулих, избеглих, уништених, намештају нас као глинене голубове западном олошу да нас истреби, бомбардује, одузме земљу, фирме ... па шта смо ми него обично робље ... грађански рат нам не гине ... заиста се бојим ... ово је све потпуно у распаду ... полиција ради за лопове, судови суде сиротињи, нема правде, нема доброте, нема будућности
Препоруке:
57
17
9 среда, 29 мај 2019 23:30
софи
Орадовао ме овај чланак. Коначно да шира јавност сазна за ставове и мишљења Димитрија Туцовића. У Ужицу је Улица Маршала Тита преименована у Димитрија Туцовића. Мртва трка ко је већи пријатељ Арбанаса. Када је мењан назив улице био сам исмејан јер наводно измишљам о ставовима Димитрија Туцовића. Улицом свакодневно идем,али јој назив не спомињем.
Препоруке:
58
11
10 среда, 29 мај 2019 23:43
Лек
Појединачну гњиду згњечити ноктима, ако су се запатиле, потопити у "српско буре".
Препоруке:
37
7
11 среда, 29 мај 2019 23:44
Устав Републике Србије
. За кривично дело националне велеиздаје у српском кривичном закону на основу члана 306 и 307 предвиђена је казна до 20 година затвора.


Чудно је да пре свих преговора са Албанцима, пре Бриселског споразума није прво измењен Устав Републике Србије, управо због овога. Несхватљиво.
Препоруке:
28
7
12 среда, 29 мај 2019 23:50
Сагласност Народне Скупштине Републике Србије и на референдуму
. кривично дело националне велеиздаје у српском кривичном закону на основу члана 306 и 307 предвиђена је казна до 20 година затвора. Народни покрет Срба са Косова и Метохије


Ма може се то избећи на начин да се затражи сагласност Народне Скупштине Републике Србије, плус потврда на референдуму сагласности и на споразум и "све чисто" без кривичне одговорности.
Препоруке:
16
6
13 среда, 29 мај 2019 23:53
Temudzin
Pa sta bre vise komentarisete i prodajete pamet kad niko od Vas sajber komentatora nema hrabrost da uradi ono sto treba. Vucic prodaje Kosovo i Vi crkinte od muke a ko ce da ga spreci.... Vojska??? Policija??? Narod na ulici ??? Pohapsiti i poslati u zatvor na 20 god minimum. Ovo se napravila organizovana izdajnicka grupa i osim Boska i nekoliko oko njega niko nema hrabrosti. Jel tako junaci???
Препоруке:
46
8
14 среда, 29 мај 2019 23:54
Nista ne razumem
Mucic. Mindzurijski kandidat - Siptarski mandatar.
Препоруке:
30
7
15 среда, 29 мај 2019 23:58
Скупштина и референдум
. кривично дело националне велеиздаје у српском кривичном закону на основу члана 306 и 307 предвиђена је казна до 20 година затвора.


Превише потцењујете, па човек је већ добио "покриће" од Народне Скупштине Републике Србије, за Бриселски споразум и за све што чини у вези са преговорима са Албанцима, сутра опет шта год договори добиће сагласност Народне Скупштине Републике Србије, док је његова већина у скупштини. Све опет потврди на референдуму и то је то, нема кривичне одговорности, јер није сам био у томе већ му је скупштина и референдум покриће за све.
Препоруке:
32
9
16 четвртак, 30 мај 2019 00:05
Бојан, Приштина
Дуго се међу Србима није појавио несој да настави дело Косте Новаковића и Димитрија Туцовића.

Ако преживимо АВ Ава, живећемо до судњег дана, као народ.
Препоруке:
51
13
17 четвртак, 30 мај 2019 00:11
Causa Spectandum
Imam resenje!! _)))) Volim kada mi genijalnost zaiskri.LM, ocigledno je da se AV navadio govoriti u skupstini i primati aplauze. To valja iskoristiti tako sto cete ga hvaliti i traziti bezbrojnr bisove, pa neka sa naprednjaci do mile voje naslusaju vodjinog trabunjanja
Препоруке:
16
7
18 четвртак, 30 мај 2019 00:13
Иван Вељковић
Да заиста, после Димитрија Туцовића ово је нај проалбанскији говор у Скупштини Србије који је готово два и по сата говорио суманути председник Србије Александар Вучић пре два дана. Још увек срамотни издајник Туцовић држи суверено прво место по том питању, јер Туцовићеви јавни наступи и ставови по питању Космета су заиста највећи талог и срамота које је ова земља Србија изнедрила, међутим Вучић иде његовим стопама, и настави ли овако као сада веома брзо ће стићи и престићи Туцовића по питању проалбанства и издаје Србије.
Препоруке:
46
11
19 четвртак, 30 мај 2019 00:49
Капитулација из Куманова
Верујте ја не верујем да ће било када или било ко одговарати за било који вид "продаје или издаје" српских националних интереса. Када нико до сада из преговарачке делегације из преговора у Куманову није одговарао за велеиздају јер је одобрена окупација територије државе Србије или тада СР Југославије, одобрено страним војскама да заузму територију (КФОР). Били је у тој делегацији која је потписала капитулацију и војних лица и лица из политике и све је то одобрила Народна Скупштина СР Југославије и Србије и ником ништа. Тако ће се и "ови покрити" одлуком Народне Скупштине Републике Србије или референдумом и после ће "бити хероји" ко и они што су 1999 године капитулирали, потписали класичну капитулацију. Која се данас представља као "победа". Капитулација и издаја пред јачом војном силом ко и 1941 године, само што ово траје много дуже.
Препоруке:
22
89
20 четвртак, 30 мај 2019 01:35
dr
После Димитрија Туцовића, у Скупштини Србије није виђен такав проалбански експозе као што је био овај Вучићев


Да ово потврдимо и пословицама које је сковао српски народ: Крв није вода или Ко ће коме, ако неће свој своме.

То што смо ми Срби дозволили да нам потомци Балиста и Усташа воде државу је наш проблем. Да би се знало где смо погрешили у историји, српски народ је исковао више стихова попут следећих:

Да се Дражим бајрак вије, не би било Албаније, и била би Равна Гора на три јужна српска мора.
Препоруке:
28
63
21 четвртак, 30 мај 2019 04:52
Спиридон
@ Капитулација из Куманова
Када нико до сада из преговарачке делегације из преговора у Куманову није одговарао за велеиздају јер је одобрена окупација територије државе Србије или тада СР Југославије, одобрено страним војскама да заузму територију (КФОР).

Да би неко одговарао за велеиздају мора да постоји држава са великим Д, то јест уређен систем са владавином права а не партијска прћија на челу са Вођом који је изнад свих закона. Тако да, као што нико није никада одговарао зато што је Вођа из Кумровца са својим сатрапима распарчао Србију Уставом из 1974, тако исто нико није одговарао када је Вођа из Пожаревца потписао капитулацију у Куманову и пустио НАТО да му на Косову направи Бондстил. Према томе, ни овај нови Вођа из Чипуљића тј НБГ блокова нема чега да се плаши, јер док је примитивног стада биће и Вође да то стадо води како год му је ћеф. За државу са Д су потребни људи а не полуписмена руља која живи свој живот на потезу Задруга-фуЗбал на тевеју-Гранд парада...
Препоруке:
31
70
22 четвртак, 30 мај 2019 06:49
Dragan
AV će zbrisati iz knjiga Vuka Brankovića, Dimitrija Tucovića i Milana Nedića...3 u 1.
Препоруке:
20
7
23 четвртак, 30 мај 2019 08:04
Milos Petrovic
Nemojte molim vas mesati Vucica i Tucovica. Tucovic je bio vrhunski intelektualac i hrabar covek. Njegova razmisljanja o Albancima treba razumeti u kontekstu tog vremena, jos pre Prvog svetskog rata, i u kontekstu njegovih ideoloskih principa u kojima je--slagali se mi sa njima ili ne--bio dosledan. Najzad, Tucovic je u Kolubarskoj bici dao svoj zivot u odbranu Srbije. Kamo srece da je danas vise takvih ljudi u Srbiji -- i u Skupstini!
Препоруке:
32
10
24 четвртак, 30 мај 2019 08:09
Спиридон
@ Zoran Đ.
U Srbiji se pojavila filozofija da o radu filozofiraju oni koji nista u zivotu nisu radili!Vucicev primer za uspesnu privredu je: Covek bez dana radnog staza postane direktor!Covek drzi pecenjaru,a onda preko noci postane direktor preduzeca koje zaposljava 30000 ljudi i okrece milijarde evra!
Па сад, колико мене сећање служи у земљи Србији је стање такво откако ја знам за себе, односно једино што се променило је што су заслужне другове свеже пристигле од змија и међеда, заменили транге-франге власници печењара напрдњачке тј екс-вадикалске провинијенције. У било којој нормалној држави такво нешто је ван памети, али у Србији ће сви одмах да потрче и стану у ред, не би ли некако преко неке рођачко-земљачке везе запослили дете код тог власника печењаре, што је сада засео у директорску фотељу. Најбитније је да смо ми свеЦки шампиони у дангубљењу и млаћењу празне геострактичке сламе, одсек орање по небесима, а то да се испред свог прага почисти је мисаона именица...
Препоруке:
20
28
25 четвртак, 30 мај 2019 08:20
Драгославић
Од Исусовог уласка у Јерусалим па до дана данашњега није виђен.......овакАВ скуп издајника и манипулатора на тако малом простору!
Препоруке:
24
4
26 четвртак, 30 мај 2019 08:21
CD
Спиридон , Srbija nije 1999. potpisala kapitulaciju.
Препоруке:
38
18
27 четвртак, 30 мај 2019 08:45
Vlada1
Mislim da je u pitanju veca štetočina od Tucovića.
Tucović je žrtva svoje ideologije i primer jedne velike boljke kod Srba - usled nedefinisanja srpskog stanovišta Srbi su skloni da prihvate svaku ideju bez pitanja - "gde su Srbi,Srbija i naš nacionalni interes tu,kako to da "uklavirimo" u tu novotariju".
Dogmate.Vernici novih ideologija koji ne kapiraju da svaka ideja ima svoje poreklo,da je tvorac koji ju je osmislio takodje čovek koji je "proizvod" nekog podneblja,neke kulture i religije,koji je pod vecim ili manjim uticajem formalnih ili neformalnih centara moci iz svog okruzenja i svojih interesa.
Da pored porekla ideja ima i svoj tok,dinamiku i da je ,nezavisno od toga ko ju je osmislio i plasirao ona ima svoj zivot - trpi uticaje formalnih i neformalnih centara moci koji je oblikuju ,prilagodjavaju svojim interesima,krazkoročnim i dugoročnim ciljevima.
Препоруке:
14
7
28 четвртак, 30 мај 2019 09:02
Vlada2
Druga velika boljka kod srpske elite je oportunizam,zelja za vlascu bez obzira na javni interes.
Ovde je to u pitanju a Tucovićevski pristup je samo alat za postizanje trenutnog cilja- predaje KiM na sto laksi način i stvaranja uslova da ta izdaja ne bude kasnije kaznjena.
Protiv DOGMATA se moze boriti ligičkim zakljucivanjem i argumentima ali protiv oportunizma se moze boriti isključivo postavljanjem moralnih normi kao osnovnovnih preduslova za bavljenje javnim poslom i ostrim kaznjavanjem svakog oblika ponasanja koji je usmeren protiv javnog interesa.
OPORTUNIZAM TRETIRATI KAO KRIMINAL,sto on u stvari i jeste.
Mi imamo kriminalnu "elitu" kija je omo sebe okupila talog drustva.
Pogledajte agresivnost i odlucnost koju ispoljavaju "idelopoklonici" (a u stvari oportunisti ) braneci 'Vodju" (a u stvari štit za koruptivne radnje ,od najsitnijih,mizernih do najkrupnijih) - znaju da su talog i spremni su da brane pozicije (od kafe kuvarice do ministra) po svaku cenu.
Препоруке:
16
7
29 четвртак, 30 мај 2019 09:11
три_корне_пенал
Милош Петровић

Не знам много о Димитрију Туцовићу, али ми се чини да је Ваш коментар добар. То време је другачије, од овог, али и није толико.

Наслов дела Димитрија Туцовића је варљив, у њему се користи израз СРПСКА БУРЖОАЗИЈА. Дакле, ту се мешају класна и национална дихотомија (буржуји/пролетери, национално/интернационално). Ту нешто није у реду, јер се ти принципи не трпе баш, један мора имати првенство. Туцовић наступа идеолошки против српске буржоазије, којој рецимо припада Пашић и која наводно угрожава Шиптаре, али буржоазија не познаје националност, као што ни данас капитал не познаје границе. Буржуј угрожава и домаће и стране јер је њему стицање принцип. А национално освешћен човек макар био и предузетник се односи исто и према подређенима из свог и другог народа. Читајте Иљина, здрави национализам је бољи од било ког интернационализма.

Туцовића скинуше са Славије, Пашић и даље "стоји" код Дома синдиката.
Препоруке:
14
27
30 четвртак, 30 мај 2019 09:37
Спиридон
@ CD
Спиридон , Srbija nije 1999. potpisala kapitulaciju.

Ајде...!?? А како се тачно зове потпис на папир, по коме се војска и полиција те државе повлаче са дела своје територије, да би их замениле оружане снаге земаља које су и напале ту државу управо са циљем да насилно отцепе тај део њене територије...?!! Ево, изволите милошевићевци, имате све време овог света да одговорите на то јако једноставно питање...
Препоруке:
20
33
31 четвртак, 30 мај 2019 09:45
РС
Зашто се Срби са Косова и Метохије не окрену сами себи? Зашто се сами не организују и затраже помоћ дијаспоре? Зар не виде да ће их политички олош продати? Па 1994. године су увели санкције и прекинули све односе са Републиком Српском, у сред рата.

Срби у остатку Србије су засљепљени.
Препоруке:
14
9
32 четвртак, 30 мај 2019 10:03
три_корне_пенал
Спиридоне

Само сте делимично у праву, повлачење снага јесте капитулација, војске држава јесу дошле да одржавају мир, али споразум и Р1244 су у правном смислу јасни. и даље Србија има право да врати део снага на КиМ, на границу и на део територије док се решење не нађе.

То што неко мисли да је то историјски превазиђено је његов проблем.

И нисам никакав милошевићевац и о његовом режиму мислим све најгоре. Милошевић је урадио то што је урадио. Ја бих на његовом месту држао територију макар и сто хиљада Срба погинуло од бомбардовања не бих је предао. Јер се Србија тада добро бранила. И Србија се бранила и од НАТОа и од ОВК. Чисто да се не би мењале тезе да је Србија проводила геноцид на Косову итд. То су будалаштине којима се правдају нечије мрље. Исто је и са Рачком, Маркалама, Добровољачком
Препоруке:
12
32
33 четвртак, 30 мај 2019 10:17
Vlada @ tri_korne_penal
Bravo.Baš na to sam mislio kada sam pisao ranija dva komentara.
Pašicevski,oportunistički pristup sa jedne i Tucovicevski ideološki sa druge.To je stpska politička priča.Nazalost.
Premalo Dositeja Vuka,Ička,Garašanina ...a previše Pašića i Tucovića.
Препоруке:
11
21
34 четвртак, 30 мај 2019 10:41
три_корне_пенал
Влада

Није то само српска прича, поготово не данас, и раније је тога било. Ја кад сам чуо да је Пашић био власник целе четрвти у Београду, ја сам га отписао. То је недопустиво, то је сукоб интереса, такви не могу да се баве политиком. Могу, али да докажу доследност.

Погледајте Чеду Јовановића, погледајте многе друге.

Тајкуни који се баве политиком и наводно заступају нешто. Нема разлике између Чеде и Бајатовића. А у опозитним партијама!!! И онда се питамо што имамо прелетаче, неко прелети за радно место, а неко за неки дил у бизнису. Тајкун је тајкун, њему у политици нема места, и гласачи су му сумњиви.

Коштуница је правио неке грешке, али он је човек ту идејно и идеолошки и такав је што се мене тиче најбољи да се бави општим стварима. Сви праве грешке, али неко то ради јер је то људски, а неко се уз то огребе на разне начине.

Зато ја кажем - Јово Бакић да уђе у политику, нисам његов истомишљеник, али тај тип неће да украде, неће да каже једно а уради друго
Препоруке:
5
24
35 четвртак, 30 мај 2019 10:51
Спиридон
@ три_корне_пенал

споразум и Р1244 су у правном смислу јасни. и даље Србија има право да врати део снага на КиМ, на границу и на део територије док се решење не нађе.

Јесте даје јој право да врати тих симболичних 1000 војника и то за следеће намене:

1. Везу са међународном цивилном мисијом и међународним снагама безбедности.

2. Обележавање или чишћење минских поља.

3. Одржавање присуства на српским историјским локалитетима.

4. Одржавање присуства на кључним граничним прелазима.

А све то је искључиво и једино дозвољено на позив оружаних снага агресора који су и напали Србију са циљем да би се та иста војска и повукла са Косова. Што се тиче тог дела са решењем кога треба у међувремену наћи, јасно вам се у 1244 каже да се исто има тражити на основу Рамбујеа (С/1999/648), односно референдум о независности после пар година
Према томе, јако ми је жао али то се зове капитулација, само умотана у леп шарени папир ...
Препоруке:
12
31
36 четвртак, 30 мај 2019 11:37
Држава
Ко је то одговарао што није бранио границе На Србије а данас Република Србија "баштини наслеђе Краљевине Србије" у Војсци , политици и уопште као држава. Баштини наслеђе Краљевине Србије без Македоније и Црне Горе које су биле у саставу Краљевине Србије. Што нико није одговарао за издају 2006 године када је допуштено да се одвоји Црна Гора? Што нико није одговарао 2008 године када су Албанци прогласили своју "државу на Косову и Метохији"? Ко је то кривично процесуиран? Нико ни од Албанаца ни од Срба што нису послали српску војску да врати суверенитет. Значи неће нико ни за шта одговарати. Ето Суља Угљанин отворено заступа идеју "Санџак Република" и ништа, што није у затвору, а тако су почели и Албанци "Косово Република" п би што би. Нека сутра полуде и у Војводини, ко ће одговарати, нико? Па види то свет и зато се нико не плашите јер држава не реагује на време или никако и зато је све тако.
Препоруке:
20
5
37 четвртак, 30 мај 2019 12:05
Ах
Туцовић и Вучић су неупоредиви, први је имао идеале макар и био у заблуди али му они нису сметали да погине за Србију. Да ли неко може да замисли Вучића да жртвује ишта за Србију?
ПС
Не помиње се у резолуцији 1244 референдум из неприхваћеног споразума у Рамбујеу који би био стварна капитулација. Да је тако давно би шиптари организовали референдум.
Иначе стара је теза жутих еврољубаца који би да се отарасе Косова и у чему суштински подржавају Вучића је да је Кумановско повлачење "капитулација".
Лаж, јер како изгледа капитулација погледајте Немачку 1945 - тотално разоружање и заробљеништво оружаних снага.
Доста више са том прозападном и ефективно прошиптарском пропагандом. Нисмо сви сисали весло као што неки очигледно мисле.
Препоруке:
12
18
38 четвртак, 30 мај 2019 12:21
Мики
Србија је окупирана 5. октобра 2000.год.
Препоруке:
32
8
39 четвртак, 30 мај 2019 14:02
Kapitulacija
Ne samo da je 1999 potpisana kapitulacija nego je to ucinjeno defakto bez borbe sa samo 300 poginulih vojnika i policajaca. Danas se spominje bitka na Kosarama a da se ne kaze da bitka nije zavrsena i da je Kumanovska kapitulacija potpisana u sred te bitke. Ni danas niko ne spominje cinjenicu da se 1999 ni vlast ni opozicija ni narod nisu bili spremni zrtvovati za Kosovo. Sto se posle desilo je ispunjenje Lazareve kletve
Препоруке:
8
30
40 четвртак, 30 мај 2019 14:28
Мики
КОСОВО НИЈЕ ИЗГУБЉЕНО ЗА СРБИЈУ, већ је отето и окупирано од Запада и Албанаца
Косово није изгубљено, као кључ од стана, фудбалска лопта или мобилни телефон. Немогуће је баш загубити Грачаницу, Пећку патријаршију, Дечане… Косово је отето и окупирано.
Рат за Косово завршен је Кумановским споразумом и Резолуцијом 1244 Уједињених нација, по којима је Србија целовита држава,а Косово и Метохија су њена јужна покрајина.
Кључна битка за статус Косова водила се у Савету безбедности УН 2007.год.када је,после неуспешних преговора Срба и Албанаца, фински дипломата Марти Ахтисари предложио свој план који је у себи отварао формалну могућност да Косово у перспективни постане независно.
Али, после вета Руске Федерације,Србија је у Уједињеним нацијама однела дипломатску победу и формално сахранила Ахтисаријеву подвалу.
И актуелни Бриселски споразум,као и дијалог унутар ЕУ, формално су статусно неутрални и не прејудицирају никакав будући статус Косова и Метохије. Ништа ни ту није — изгубљено.
Препоруке:
13
2
41 четвртак, 30 мај 2019 14:31
Vlada @ tri_korne_penal
Naravno da je bilo toga uvek- samo su te dve mane srpske politike najzastupljenije i usput se "namestilo" poredjenje Vučića i Tucovica pa oidatle poredjenje.
Baš taj sukob interesa koji pominjete je najdlabija tačka demokratije u koju i udaraju protivnici demokratije a istovremeno tim putem je urušavaju.
Jedini lek je transparentnost ,ne samo onih koji su na javnim funkcijama već svih onih koji se bave politikom,bilo da su stranačke ili nestranačke ličnosti.
Smatram da svako ko udje u politiku mora da istakne ne samo imovinsku kartu vec da biraču,konzumentu politike mora da naglasi svoje članstvo u bilo kakvom verskom ili gradjanskom udruženju - bilo da je u pitanju udruzenje golubara,loža ili slično.
Ovo kod nas nije obaveza već samo stvar lepog vaspitanja,nažalost.Svako precutkivanje članstva se mora tretirati kao pokušaj obmane.Samo iz tog razloga se ne slazem s vama oko g.Bakica.
Prećutkuje svoje članstvo u Ist-vest bridž grupi.Tek ako mu neko pomene daje objasnjenja neka.
Препоруке:
5
8
42 четвртак, 30 мај 2019 14:54
Капитулација
. Kapitulacija
Ne samo da je 1999 potpisana kapitulacija nego je to ucinjeno defakto bez borbe sa samo 300 poginulih vojnika i policajaca.


Наравно да је капитулација. Они који тврде да није капитулација из разлога као није војска одведена у заробљеништво и није разоружана. Па није ни у Словенији ЈНА разоружана, није ни у Македонији разоружана и није одведена у заробљеништво, није ни у Црној Гори, није ни у Федерацији Босне и Херцеговине, па зар није капитулација где српска војска нема ефективну контролу територије? Наравно да је капитулација. Не треба се лагати.
Препоруке:
8
25
43 четвртак, 30 мај 2019 15:17
Stefke
Porediti Dimitrija Tucovića i Aleksandra Vučića nema mnogo smisla. Pre svega, da biste mogli pričati o delu Dimitrija Tucovića treba se dobro upoznati s njegovim aktivnostima, knjigama, člancima, kao i o vremenu u kome je bio politički aktivan (1903-1914). On nikada nigde nije napisao niti izjavio da teritorija današnjeg Kosova i Metohije treba da se priključi nekakvoj suverenoj albanskoj državi! Molim vas, imajte to u vidu. Dimitrije Tucović je smatrao da balkanski narodi treba da formiraju jednu vrstu Zajednice, tzv. "Balkansku Federaciju", kako bi se suprotstavili imperijalizmu i hegemoniji velikih zapadnih sila. Dimitrije Tucović je dao svoj život u borbi za odbranu Srbije. Nije pobegao u inostranstvo. Za razliku od Tucovića, Vučić propagira ideju RAZGRANIČENjA, pri čemu je vrlo jasno da on, Dačić, Vulin, i slični njima izdajnici hoće da Albancima predaju 90% teritorije Kosova i Metohije, plus Preševo i pola Bujanovca! I to hoće da predstave kao veliku srpsku pobedu, tj. kompromis!
Препоруке:
12
1
44 четвртак, 30 мај 2019 15:24
ВРС
@Kapitulacija Све што си написао је нетачно ! Војска је одбранила границу,одбранила је сваки град на КиМ од уласка агресора и терориста током рата 1999.год . Војска се повукла са КиМ након Кумановског споразума и Резолуције СБ УН 1244(која гарантују да је КиМ дио СРЈ т.ј.Србије; Вучић лаже да то није тако;та резолуција је и разлог зашто КиМ нису признали Шпанци(члан НАТО),Руси,Кинези и 100-тињак држава свијета).
До Куманвског споразума НАТО је дошао, не побједом над Војском СРЈ на КиМ, него убијајући цивиле и рушећи школе, болнице, путеве, мостове,обданишта... широм Србије.
Препоруке:
28
1
45 четвртак, 30 мај 2019 15:34
Stefke 2
"Нећу ни сада, као што нисам никада, ни помишљати да себе склањам од судбине која прати цео народ“ - написао је Димитрије Туцовић, уочи смрти, свом оцу.
... Да појасним мало неке ствари. Димитрију Туцовићу се неправедно приписује да се он залагао за прикључење територије Косова и Метохије некаквој "сувереној албанској држави". То је небулоза коју су смислили анти-српски комунисти после 1919. године, када Туцовић више није био међу живима. Прочитајте његове књиге и чланке, и видећете да он то НИКАДА НИГДЕ није изјавио! Туцовић је у свом делу критиковао искључиво запоседање Љеша и Драча, албанског приморја, с припадајућом околином, сматрајући да Србији није потребно да на тај начин остварује "излазак на море". Туцовић се залагао за равноправну Заједницу Балканских Народа, где ће сви балкански народи моћи да остваре своја права на слободу, мир, правду, економски и културни напредак. Туцовић НИКАДА није повлачио границе између било која два народа на Балкану! Туцовић није Тито Броз!
Препоруке:
7
1
46 четвртак, 30 мај 2019 17:42
Спиридон
@ Ах
Не помиње се у резолуцији 1244 референдум из неприхваћеног споразума у Рамбујеу који би био стварна капитулација. Да је тако давно би шиптари организовали референдум. Иначе стара је теза жутих еврољубаца који би да се отарасе Косова и у чему суштински подржавају Вучића је да је Кумановско повлачење "капитулација".
Мммдаа, ко другови другачије каже тај је жути еврољубац што-но клевеће и лаже. Проблем са вама милошевићевским ново-Србима је што слабо волите да читате али сте зато у бусању у груди и пратећм показивању праведничким прстом светски шампиони. Дакле, узмите лепо ту чувену резолуцију 1244, па је лепо прочитајте али од почетка до краја, па да разговарамо даље. Лепо вам се и врло јасно каже да ће се коначно решење тражити на основу Рамбујеа, а онда отворите тај Рамбује па погледате шта се тамо подразумева под тим решењем и гле чуда, кад’ ја тамо а оно референдум после пар година, без икаквог међутим, што има везе једино са здравим разумом а не са жутима...
Препоруке:
1
14
47 четвртак, 30 мај 2019 17:48
Спиридон
@ Ах

Иначе, као што већ рекох... Имате све време овог света да ми одговорите, како се тачно зове када ви повучете после ратних дејстава комплетну војску, полицији и државну управу са дела своје територије, да би тамо дошли исти они који су вас и напали. Ево, ја сам жути еврољубац, клевећем и лажем, а ви пошто знате све тајне васколиког Универзума ми одговорите, како се то тачно зове а не капитулација... Вероватно победа на НАТО пактом, како вам је рекао ваш пожаревачки Вођа, који је као и ви схватио колики је само велики Србин али тек када је напунио четрдесет и неку годину живота, а до тада Тита-партија-омладина и братствено-јединствена акција...
Препоруке:
4
12
48 четвртак, 30 мај 2019 17:53
tri korne penal
Влада

Слажем се са свим што сте рекли. Знам да је Бакић у тој групи, али питање је има ли то утицаја на његова расуђивања и какве бенефите има од тога. Најгора варијатна би било то да је њихов играч који је ту да балансира у идејама, у шта не могу да поверујем. Погледао сам двадесет интервјуа са њим и нашао две логичке замерке. Идеолошке нису ни важне, важно је да је човек доследан и да има петљу да изађе и каже Чеди, Дејану Вуку Станковићу и сличнима ствари које им треба рећи.
Препоруке:
1
12
49 четвртак, 30 мај 2019 18:42
Мики
Спиридон
@ Ах
Иначе, као што већ рекох... Имате све време овог света да ми одговорите, како се тачно зове када ви повучете после ратних дејстава комплетну војску, полицији и државну управу са дела своје територије, да би тамо дошли исти они који су вас и напали.


Русија и Путин нису напали Србију. Руска војска и Путин су први дошли у Приштину.
Препоруке:
7
2
50 четвртак, 30 мај 2019 18:46
Мики
Спиридон, да ли си ти СРБИН ? НИСИ.

Ти никад ниси написао :

ЖИВЕЛА РЕПУБЛИКА СРПСКА
РАТКО МЛАДИЋ је СРПСКИ ХЕРОЈ
ЖИВЕЛА РУСИЈА и ПУТИН.
ЖИВЕЛО ПРАВОСЛАВЉЕ
ти никад ниси написао :
НЕ желимо Србију у ЕУ и НАТО

ти сваки дан годинама само критикујеш СЛОБУ.
Препоруке:
20
7
51 четвртак, 30 мај 2019 19:01
drug
Ziveo drug Tito. Zivela Komunisticka partija Srbije.
Препоруке:
8
5
52 четвртак, 30 мај 2019 20:12
tri korne penal
Мики

Ви сте баш неки острашћени тип. Зашто бисмо српство мерили на основу ваших критеријума!

За мене Младић није српски херој, херој би био да није допустио Сребреницу или да је казнио виновнике. Није на нивоу неког Аркана или Лукића, али није ни на нивоу Лазаревића, Лисице или Делића. Генерал који дозволи да његова војска стреља 2500 заробљеника и не реагује тако што суди виновницима тог злочина не може бити херој. Генерал у чијој војсци Милан Лукић чини то што је чинио и није био санкционисан не може бити херој. Није ово средњи век да се тако поступа. Кад муџахедини секу главе Србима на Гламочу то је страшно, а кад Срби раде слично - треба да их штитимо. Нећемо да их штитимо. Убити у борби или самоодбрани је једно, а убити беспомоћног је друго. Штитио је Младић српски народ, имао добре потезе у тим немогућим условима, али неке грешке нису допустиве.
Препоруке:
2
14
53 четвртак, 30 мај 2019 20:25
Мики
tri korne penal
Мики

Ви сте баш неки острашћени тип. За мене Младић није српски херој, херој би био да није допустио Сребреницу или да је казнио виновнике. Генерал који дозволи да његова војска стреља 2500 заробљеника.


Злочин у Сребреници договорили Изетбеговић и тадашњи преседник САД Бил Клинтон. Ти ниси СРБИН. Оптужујеш РАТКА МЛАДИЋА да је извршио злочин. Па да су срби извршили злочин ја ћу изговорити : НЕ СРБИ нису извршили ни један злочин.
Ти си БОТ и плаћен си да критикујеш СРБЕ.
Препоруке:
11
3
54 четвртак, 30 мај 2019 21:50
Vlada1@ Miki
Naravno da što se Srebrenice tiče strani faktor i Alija lično nisu sedeli skrstenih ruku.Ne samo da su se pobrinuli da stvore uslove da se Srebrenica dogodi (predhodni napadi iz zasticene zone ,u
bistva srpskih civila i stvaranje podloge za revanšizam)već se stice utisak da su se pobrinuli da se sacuvaju i upakuju(pa i fabrikuju) dokazi o krivici srpske strane.
I samo do ove stvari si u pravu - za ostalo nisi.
Srpski vojnik kao sto je vojvoda Bojović to nikada ne bi dozvolio a ako bi se dogodilo ne bi proslo bez kazne (pogledaj njegov govor pre oslobadjanja Srbije,posle proboja Solunskog fronta).
General Mihajlovic je poveo postipak protiv Koste Pecanca,naredio da ga uhapse a kada ga je deligradska grupa uhapsila i ubila bez sudjenja poveo je postupak protiv njih.Protiv Zeke (Vranić) je pokrenut postupak i sprovedena opsezna istraga ,koja je ukljucivala cak i izvestaje obavestajaca koji su imali uvid u rezultate istrage specijalne policije...
Препоруке:
4
10
55 четвртак, 30 мај 2019 21:58
Vlada2@Miki
Dakle ,ispravna odluka SRPSKOG oficira bi bila pokusaj sprecavanja streljanja ratnih zatvorenika i civila ili ukoliko bi do zlocina došlo onda postupak i presuda za zločin.
Da su Erdemovici i slični zavrsili pokopani sa svojim zrtvama ,uz sudjenje danas ne bi Mladic bio pred Sudom (kakav god da je taj sud i koliko god da je politicki,antisrpski on ne bi imao povoda za delovanje).
Naravno da nije bilo genocida i da je fabrikovano dosta toga ali činjenica je da: 1)nije sprecio 2.) nije kaznio.
Tesko je braniti srpstvo a biti komunista.Čak i kada se to iskreno želi.
Препоруке:
3
6
56 петак, 31 мај 2019 01:21
Спиридоне Историју у руке
@ Спиридон
@ Капитулација из Куманова

Кнез Лазар је стао пред Турцима и изгубио главу бранећи српску државу на Косову Пољу. Његов син Стефан је морао да служи окупатора. Али то није доцније спречавало Карађорђа и Милоша да устану против Турака. И Ђорђевог праунука краља Петра I да истера Турке и ослободи јужну Србију. Историја се често понавља, па ће се то догађати и у нашем времену. Са Вером у Бога и вечну нам Србију!
Препоруке:
1
0
57 петак, 31 мај 2019 05:39
tri korne penal
Ја у тај ТОР који ви зовете Српством и Православљем нећу да идем. А не познајем много Срба, истинских и правих, али оне које знам, од њих сам научио да не треба бити као ви. Драго м ије када ме неко као ви назове ботом и плаћеником. А ја сам потпуно супротно од тога, иако ви можете веровати у шта хоћете.

Влада вам је очитао лекцију из логичког и истинитог мишљења. Ја нисам рекао да Младић није херој јер је убио некога. Нити сам помињао Клинтона, Изетбеговића, Хакију Мехољића, Винка Пандуровића, Орића и Ердемовића и остале учеснике тог догађаја.

Или је знао а није спречио, или није знао па није казнио а морао је - то је моја замерка Младићу и исто бих рекао да се ради о генералу било које војске. Српска је војска славна и херојска, малобројна и неустрашива, Давид који је устајао на многе Голијате. Младић се заклињао у српство и много пута га показао, али жао ми је, ратни се заробљеници не смеју стрељати.
Препоруке:
1
0
58 петак, 31 мај 2019 06:10
Спиридон
@ Мики
Спиридон, да ли си ти СРБИН ? НИСИ.
ЖИВЕЛА РЕПУБЛИКА СРПСКА
РАТКО МЛАДИЋ је СРПСКИ ХЕРОЈ
ЖИВЕЛА РУСИЈА и ПУТИН.
ЖИВЕЛО ПРАВОСЛАВЉЕ


Па сад, за разлику од вас милошевћевских ново-Срба, ја сам Србин цео свој живот, док сте ви Титини пиЈонири прво били Југословенчићи који су пола живота викали
ЖИВЕЛА ЈУГОСЛАВИЈА
ЖИВЕО ДРУГ ТИТО
ЖИВЕО ДРУГ СТАЉИН И БРАТСКИ СССР
ЖИВЕЛА КОМУНИСТИЧКА ПАРТИЈА,
Па онда само са четрдесет и кусур тамо негде 1989-1990 постали турбо-Срби који мисле да је српство исто што и Титино југословенство само са новим Титом из Пожаревца, те веселници почели да срБују на тај отужно-засмејавући начин. Изашао си ти Мики из Титине партије, али она није из тебе...
Препоруке:
3
1
59 петак, 31 мај 2019 06:35
Срби
@ Мики

Па да су срби извршили злочин ја ћу изговорити : НЕ СРБИ нису извршили ни један злочин.
Ти си БОТ и плаћен си да критикујеш СРБЕ.

Тја, као што рекох, изашао си ти Мики из Титине партије али џаба неће Титина партија да изађе из тебе, нити је то више могуће. Остадосте цео живот онакви какве вас је ваш друг Тита направио, велика деца којој увек треба тата у виду Вође на линији Кумровац-Пожаревац-Чипуљићи, и који увек свет посматрају подељен на нас и на њих, на правоверне и на издајнике. У сваком случају хвала ти до неба Мики, јер сваким својим коментаром показујеш како размишља Титин пиЈонир који се под старе дане преообукао у турбо-Србина...
Препоруке:
1
0
60 петак, 31 мај 2019 08:06
три_корне_пенал
Па да су срби извршили злочин ја ћу изговорити : НЕ СРБИ нису извршили ни један злочин


Срби су апстрактан ентитет, али постоје и постојали су припадници српског народакоји су чинили злочине. То што ви нећете то да изговорите говори о вама.

Мислите да ће вас Живело Православље! Живела Србија! спасити од овог лудила. Размислите мало о себи, својим ставовима, свом идентитету, свом српству, породици, традицији, узорима.

Јер изговорити ово горе, а не срећемо се први пут и не изговарате ово први пут, није баш здраво.
Препоруке:
1
0
61 петак, 31 мај 2019 08:59
Спиридон
@ Спиридоне Историју у руке

Када нађете било где на НСПМ, макар само и једну полуреченицу у којој се иста можда и може схватити као моје евентуално пристајање на то да је Косово изгубљено, јавите ми молим вас да никада овде више не напишем нити један једини коментар. Нажалост, запатило се од почетка 90-тих то неко отужно квази-српство милошевићевске провинијенције, по коме је српства празно бусање у груди, шовинистичка мржња према свему што није српско или макар православно и потпуно невероватно веровање у којекакве фантазмагорије сервиране из милошевићевске пропаганде, типа тога да смо победили НАТО и да су споразум у Куманову и 1244 гарант те победе. Жао ми је али то се зове капитулација, коју је потписала кукавичка и издајничка власт на челу са Милошевићем. Међутим, то је оно што ви нећете да схватите, да је тај човек прво био Титов Југословен, па онда потпалио Србе преко Дрине и онда их све, укључујући ту и Србе на Косову, оставио на цедилу када је загустило...
Препоруке:
1
0
62 петак, 31 мај 2019 09:06
Vlada1@Stefke,Stefke2
U pravu ste da se lik i delo D.Tucovica mnogo razlikuje od komunističke predstave o njemu i od lika koji su pripadnici te antiversajske,revizionisticke organizacije gradili od 1919. godine.U pitanju je reinterpretacija istorije i pokusaj ukalupljivanja.Slicno sada imamo kada su Milisevic i Djindjic u pitanju.Da li ste nekada čuli da "gradzanisti" brane Djindjica od optuzbi za izdaju i citiraju njegove izjave od 1994-2003. Ne ,čak neki (Latinka) pokusavaju da relativizuju neke njegove patriotske stavove "jer strče". Da li ste čuli da "patriJote" koje ocas posla okace nekom etiketu izdajnika optuzuju S.Milosevica za veleizdaju (recimo zbog ponasanja u vezi Banditerove komisije)? Ne.Niti "gradzanistima" pada na pamet da ga za to napadnu.
Zapravo,u pitanju je reinerpretavija istorije i eksploatacija pokojnika u politicke svrhe što kod nas stvara mitološke predstave (skloni smo tome) .I tu ste u potpunosti u pravu.
Препоруке:
3
0
63 петак, 31 мај 2019 09:22
Vlada2@Stefke,Stefke 2
Ono na sta ne obracate paznju je njegove ideje ,bilo socojalisticka bilo ta o "Balkanskoj federaciji" nisu njegove i takve kako ih je prezentovao nisu bile u interesu srpskog naroda.
Obzirom da su i socijalisticka internacionala i Marksizam i komunizam trpeli jak uticaj centralnih sila kada su Srbi (Slovensko pitanje u opste) u pitanju i da je to vise- manje poznato (pa i Tucovic se u jednom momentu pobunio protiv toga) osvrnimo se na tu famoznu Balkansku federaciju.
Ona nije nista drugo nego rusko- francuski plan za sprecavanje Germanskog prodora na jug i Rusi su bili odusevljeni sa idejom da "500000 balkanskih bajoneta doceka Nemce".
Taj plan je zacet dve godine pre stupanja Nikolaja na presto i stvaran je u sklopu priprema za Veliki rat.
Njime je rukovodio MSP Sazunov a glavni "igrač" mu je bio poslanik u Beogradu Hartvig.Rusi su imali i rezervnu ,tursku varijantu koju je vodio pislanik u Istambulu Čakirov.
Sakle Hartvig se pitao koliko i nekada Rodifinikin.Mnogo!
Препоруке:
2
0
64 петак, 31 мај 2019 09:30
Vlada3@Stefke,Stefke2
Zasto nije ta ideja bila u nasem interesu?Zato sto je srpski interes bio NACIONALNA DRZAVA a ne neki savez pod patronatom stranih sila (Rusije i Francuske) od kojih je jedna kroz čitav 19. vek protezirala Bugarsku na ustrb srpskih nacionalnih intersa i tolerisala asimilaciju srpskog stanovnistva u zapadnoj Bugarskoj (Šopi npr) u vreme "ruske Bugarske".
Naravno ,mi smo taj savez "minirali" drugim balkanskim ratom i tada su Rusi pokusali da nas odvrate od toga (postoje depese MSP) zarad "opste stvari".
Kao sto sam napisao u jednom komentaru - svakaideja ili ideologija je celofan za pakovanje interesa - najcesce interesa velikih igraca.
To sto je rasplet dogadjaja bio drugaciji (Jugoslavija) ne menja stvar- u tom trenutku mi to nismo mogli da znamo i ta Balkanska feseracija svakako nije bila u nasem interesu.
Препоруке:
2
0
65 петак, 31 мај 2019 11:59
Стефке 3
Добар дан. Извињавам се свима који евентуално имају врло лоше мишљење о лику и делу Димитрија Туцовића, али... Желим да кажем да је он неупоредиво позитивнија и прогресивнија личност у односу на овог сада присутног Александра Вучића... јер тај АВ АВ није ништа друго него експонент великих западних сила, њихов пион. (Џаба му онај минули "радни стаж" у СРС!) Димитрије Туцовић никада није био пион у рукама великих западних сила! Имајте то у виду, молим вас. Можете да се не слажете с његовим идеолошким погледом на свет, он јесте био поштовалац дела Маркса и Енгелса, био је и под утицајем аустријске социјалдемократске партије, али, не можемо за њега рећи да је био ИЗДАЈНИК свог народа. Он је за тај свој народ дао све што је имао, па и свој ЖИВОТ! Да је био издајник, он сигурно не би погинуо као војник у српској војсци. Нећете у његовим делима и говорима нигде пронаћи да је изјавио како КиМ треба да се придруже сувереној Албанији. Ту ЛАЖ су спаковали Коминтерновци, Брозовци и Албанци.
Препоруке:
3
2
66 петак, 31 мај 2019 12:09
Стефке 4
С данашње тачке посматрања, можемо евентуално помислити да је Димитрије Туцовић имао доста симпатија и разумевања према Албанцима као народу. Димитрије Туцовић је једноставно желео да СВИ народи на Балкану постигну мир, срећу, напредак, развој, национално и социјално ослобођење. Он нигде није цртао ГРАНИЦЕ, нити је декламовао који крај треба да припадне некој од држава. Он је претпостављао да ће балкански народи у миру да се договоре око евентуалних проблема, и да ће уједињени остварити једну ширу Балканску Федерацију. Па то је на неки начин идеја 50 година старија од идеје о "европској унији"! Димитрије Туцовић је претпостављао социјалистички друштвени поредак, у коме НЕЋЕ бити националних конфликата између народа у тој замишљеној федерацији. Он је само видео ОКВИР те федерације, да ту треба да се нађу Срби, Бугари, Румуни, Грци, Албанци, затим Македонија и Босна и Херцеговина. Он је веровао у идеју да таква федерација може бити срећан дом за све те народе. Он није цртао границе.
Препоруке:
3
3
67 петак, 31 мај 2019 16:39
tri korne penal
Ја у тај ТОР који ви зовете Српством и Православљем нећу да идем. А не познајем много Срба, истинских и правих, али оне које знам, од њих сам научио да не треба бити као ви. Драго м ије када ме неко као ви назове ботом и плаћеником. А ја сам потпуно супротно од тога, иако ви можете веровати у шта хоћете.

Влада вам је очитао лекцију из логичког и истинитог мишљења. Ја нисам рекао да Младић није херој јер је убио некога. Нити сам помињао Клинтона, Изетбеговића, Хакију Мехољића, Винка Пандуровића, Орића и Ердемовића и остале учеснике тог догађаја.

Или је знао а није спречио, или није знао па није казнио а морао је - то је моја замерка Младићу и исто бих рекао да се ради о генералу било које војске. Српска је војска славна и херојска, малобројна и неустрашива, Давид који је устајао на многе Голијате. Младић се заклињао у српство и много пута га показао, али жао ми је, ратни се заробљеници не смеју стрељати.
Препоруке:
2
0
68 петак, 31 мај 2019 21:37
Ах
Да видимо оригинал текста 1244

Ujedinjene Nacije
Savet Bezbednosti
Rezolucija broj 1244
...
Ponovo potvrđujući privrženost svih država clanica suverenitetu i teritorijalnom integritetu SR Jugoslavije i drugih država regiona, kako je navedeno u Helsinškom dokumentu i aneksu 2,
Ponovo potvrđujući apel iz prethodnih rezolucija za široku autonomiju i suštinsku samoupravu za Kosovo,

Резолуција 1244 предвиђа у уводном делу експлицитно суверенитет СР Југославије (и следствено Србије као правног наследника).
Истина је да се у делу текста члан 11 помињу споразуми из Рамбујеа које СР Југославија НИЈЕ потписала/
"a. unapređenje uspostavljanja, do konačnog rešenja, suštinske autonomije i samouprave na Kosovu, uzimajući u potpunosti u obzir aneks 2 i sporazume iz Rambujea"

Tа формулација је уопштена што говори и формулација "узимајући у обзир" што је условна категорија а не експлицитна.
Препоруке:
1
0
69 петак, 31 мај 2019 21:43
Интересантно је у вези са тим следеће:
" Volgang Petrič je pred Haškim tribunalom izjavio da je bilo predviđeno da se sporazum iz Rambujea "preispita i revidira" posle tri godine na osnovu "volje naroda", ali da je ta formulacija u odlučivanje uključila i srpsku i albansku stranu i nije neminovno predviđala referendum, budući da je međunarodna zajednica "naučila lekciju referenduma u BiH"


Укратко да резолуција 1244 одговара шиптарима, махали би њом и организовали референдум. Овако Вучић прича небулозе да се она не односи на Србију а тролови да "даје независност Косову", и једно и друго је очигледна пропагандна лаж.

Пропаганда о "капитулацији" спада исто у ту категорију пропагандних лажи којима је циљ да се шири деморализација и омиљени је алат прошиптарских и прозападних ботова.
У историји није било "капитулације" где се војска повукла са пуним наоружањем и тенковима са дела територије, макар то била и делимична окупација.
Поука - и хиљаду пута поновљена лаж није "истина".
Препоруке:
2
0
70 понедељак, 03 јун 2019 02:33
Елизео
Па нека прича Вучић. Само то и може. А неки би рекли и мора.

Што се Косова и Метохије тиче, ту он на срећу неће одлучивати ништа. Кинезима треба подршка на том делу Пута свиле, Кинези су противници Американаца - логија је јасна. Неће Кинези бирати за подршку некога из редова највећег супарника, него јединог непријатеља свој непријатеља у региону: Србију. То им је убедљиво најсигурнија варијанта. Е сад, када ће они отерати Американце са Пута свиле, велико је питање, али ће их отерати, па ће се онда ширити "њихови" Срби овако како се сада шире "амерички Албанци, Хрвати, Бошњаци..." С тим у вези, склоност Кинеза и Руса да поступно делују, без наглих покрета, за разлику од Американаца, говори ми да они већ контролишу главне играче: њима највише одговара да се Срби и Албанце не договоре (па зато Тачи и Харадинај одбијају преговоре), а да се у исти мах не деси неки нагли догађај типа рат, што би било изгледно када би се Вучић исто тако понашао (па зато он стално нуди договор).
Препоруке:
0
0
71 петак, 07 јун 2019 09:44
Katarina
Izdajnik!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер