Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Serija povlačenja priznanja kosovske nezavisnosti rezultat je i uspeh ruske, a ne srpske diplomatije

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 01 avgust 2019 14:18
Samo Vojska Srbije može vratiti Kosovo i Metohiju
Bez imalo samozavaravanja mora se znati da se Kosovo i Metohija pod puni srpski državni suverenitet može vratiti jedino vojnim putem upravo onako kako je i "isčupano iz srpske države". Sve drugo je skretanje pažnje sa te činjenice.
Preporuke:
64
6
2 četvrtak, 01 avgust 2019 17:24
opcije
@Samo Vojska Srbije može vratiti Kosovo i Metohiju
Da, može tako, kao što je učinila Hrvatska u "Oluji", ali može i "mirna reintegracija", kao što je bilo u Zapadnoj slavoniji. Postavlja se pitanje kako to nikad ne padne na pamet našem AV i njegovim trabantima, da isti metod traže i primene na Kosovu. Pa zato što je i Kosovo sada, i Hrvatska onda, gde su Srbi bili žrtve, imala zacrtan plan, zalagala se na svim nivoima i platila svima kojima treba, da se to provede po njihovoj želji. Sećam se, da nije bilo nastupa Tuđmana, a da nije pričao, da ako ne bude mirne reintegracije moraće se rešiti vojnim putem. A kod Kosova imamo obrnut slučaj. Predsednik Srbije, ne da ne spominje kako će vratiti Kosovo bilo mirnim putem bilo silom, već je najveći zagovornik predaje Kosova i sve što radi radi u interesu Albanaca. Tim više, ako bata i prijatelji imaju koristi od toga, a Albanci ne žale da plate, ionako je to novac od droge i drugih kriminalnih radnji, koji se ionako mora nekako oprati.
Preporuke:
40
9
3 četvrtak, 01 avgust 2019 19:36
Kosmet je Srbija.
Dole "kompromisne i kreativne" kompradorske i bedne sluge "milosrdnog" zapadnog imperijalizma, (auto)kolonijalnog kapitalizma, terorista i separatista!
OZDRAVI PONOSNA SRBIJO!
Preporuke:
37
4
4 četvrtak, 01 avgust 2019 22:53
stojan
Vucic je doveden na vlast, tako sto je Gdinu Nikolicu Evropa cestitala 3 sata pre kraja izbora na koje je Gdin Tadic po nalogu Merkelove izasao godinu dana pre roka, isto kao Gdin Milosevic 2000-te, po nalogu su skratili mandate da predaju vlast. Vucic ima zadatak, pored predaje Kosmeta, poklanjanje resursa uz SUBVENCIJE IZ MOG POREZA, korporacije su se dogovorile da ugase nas Nacion i razdele teritoriju, prirodna bogatstva i nasu Licnu i Privatnu Svojinu. Zna Vucic sta radi, on radi po naredjenju, a nagradjen je dozvolom za pljacku nas/svojih gradjana direktno iz Budzeta-npr., privatni projekat Beograd na Vodi-profit ide NJEMU I NJEGOVIM RAZBOJNICIMA. kao Ali-Baba i 40....
Preporuke:
19
3
5 četvrtak, 01 avgust 2019 23:04
Heporobljeni Srbin
"...rezultat je i uspeh ruske, a ne srpske diplomatije". Ovo je još jedna prevara Patka Dače i Ludog Milojka! S tim što Ludi već 7 godina dramosere da "neko" hoće da ga ubije, siluje, natrti, razvrti i bači! A što da ga bači? Pa valjda, jadan, što mnogo smrdi.
Preporuke:
19
3
6 četvrtak, 01 avgust 2019 23:20
Romej
Naravno da Vučićevo ponašanje i delovanje nimalo ne doprinosi eventualnom povlačenju priznanja "Kosova" od strane bilo koje države u svetu pa bili to Zimbabve i Zelenortska Ostrva naravno, već je zastoj i povlačenje priznanja od strane nekih državica isključiva zasluga povećana uloga Rusije po tom pitanju. Da se Vučić pita ne da ne bi bilo tih povlačenja priznanja nezavisnosti "Kosova" već bi malo po malo bile naterane i one najprincipijelne i u svetu značajne države poput recimo Španije i Grčke na preispitivanje svog stava po pitanju "Kosova". Jer Vučićevo nenormalno sumanuto delovanje je toliko pogubno po srpske nacionalne interese da se ja zaista čudim da je "Kosovo" i do dana današnjeg i dalje zvanično srpska teritorija i pored strašnog pritiska zapadnih fašističkih sila i Vučićeve sumanute spoljne politike. Tome treba da zahvalimo Rusiji najviše. Sigurno to nije zasluga delovanje predsednika Srbije koji ne prestaje da trubi o "razgraničenju" koje je ogoljena i sramna veleizdaja Srbije.
Preporuke:
21
3
7 četvrtak, 01 avgust 2019 23:35
Heporobljeni Srbin & Samo Vojska Srbije može vratiti Kosovo i Metohiju
Potpuno se slažem sa čovekom! On očigledno poznaje šiptarski mentalitet. Ja bih samo dodao da treba vratiti sve Srbe od 2. sv. rata pa do danas, a sve Šiptare doseljene na KiM od 2. sv. rata do danas i njihove potomke, i one Šiptare kojima smeta Srbija, vratiti u Albaniju! Znam da je to mnogo ljudi, ali ako se poštuju Zakoni u SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Luksemburgu, Švajcarskoj, Vatikanu, Norveškoj... zašto se ne bi poštovali u Srbiji? Neko će reći: "Pa izbiće pobuna.", a ja kažem: "Odlično, onda će Šiptari proći gore nego Čečeni!" Samo da Ludi Milojko u magnovenju svoga ludila ne preda KiM Šiftarima.
Preporuke:
21
4
8 četvrtak, 01 avgust 2019 23:47
penzioner Cviko,
Naravno da je ovo rezultat ruskediplomatije. Šta znaju naše diplomate, počev od prvog, znaju samo da pevaju. ja sam srećan čovek. Nikad ni jednog nisam čuo kako peva. Mislim da nisam ništa izgubio. A oni, "pevači" tek će da gube.
Preporuke:
9
3
9 petak, 02 avgust 2019 02:10
date mu 45 minuta,upropasti Kosmet i Srbiju
. Ne treba sumnjati da će režim Aleksandra Vučića da pozove Srbe na buduće parlamentarne izbore za skupštinu samoproglašene republike Kosovo kao što je uradio i za lokalne izbore na severu južne srpske pokrajine
--
Ma nije ih on"pozvao",već ih je naterao da posle neuspelih,zbog slabe izlaznosti(petnaestak procenata,glasačke kutije čuvalo 200 žandara u civilu iz centralne Srbije,onda se moglo?),izađu u koloni dva po dva,da ne bi neko izostao,na ponovljene.
Da bi bili"LEGALNI".
Da ne bi imali status PROPALIH,BOJKOTOVANIH.
Detalj koji se zaboravlja.
Čuveno:dajte mi 45 minuta(valjda Metju Palmer,Soroš,na koga či je mislio iz međunarodne zajednice?).
hejter
Preporuke:
11
3
10 petak, 02 avgust 2019 03:45
Causa Spectandum
U se, i u ruse, jasta ...Kao sto rekoh, Slini ostaje titula, pametniji su bili na "pksli", a gluplji izlaze sa ovakvim saopstenjia!! Sta bi bilo, ako neko uleti sa milion, dva evra u "Otadzbinu"??
Preporuke:
3
1
11 petak, 02 avgust 2019 06:54
Ledu Gaga peva šansone u desetercu
Samo Vojska Srbije može vratiti Kosovo i Metohiju
Da, može tako, kao što je učinila Hrvatska u "Oluji", ali može i "mirna reintegracija", kao što je bilo u Zapadnoj slavoniji. Postavlja se pitanje kako to nikad ne padne na pamet našem AV i njegovim trabantima, da isti metod traže i primene na Kosovu.


NI JEDNA NI DRUGA VARIJANTA U SLUČAJU KOSOVA I ŠIPTARA NIJE IZVODLJIVA.
Prvo, neka vrsta Oluje apsolutno nije izvodljiva, jer bi trebalo najmanje 300.000 ljudi u oružanim snagama, a naša kobajagi vojska ima 8000 u borbenim jedinicama, a u slučaju mobilizacije nevbi se odazvalo 300 punoletnih muškaraca.
Čak i da uspemo da navatamo dovoljno vojske, Šiptari ne bi bežali ko Srbi iz Krajine bez ispaljenog metka nego bi se borili najbolje što umeju.
A umeju.
Drugo, da su hteli da se integrišu mirnim putem dosad bi bili integrisani.
A na mirnu integraciju više niko ne može da ih natera.
Možda da sačekamo da umru od smeha na naše pretnje.
Preporuke:
6
14
12 petak, 02 avgust 2019 09:02
ZR
Sve ide po planu. Pitanje sporta je rešeno, sledi potpuno preuzimanje školstva, pa će srpska deca uskoro učiti o heroju Jašariju...
Preporuke:
11
6
13 petak, 02 avgust 2019 10:27
KIKI
Sve je unaprijed izplanirano za Zapadni Balkan . OD SRBIJE NEĆE KAMEN NA KAMENU OSTATI… Srbija je kolonija Vašingtona, Brisela i Londona.
Preporuke:
14
4
14 petak, 02 avgust 2019 10:47
Dragan R
Da li su Rusi pogurali, ili su se umešali vanzemaljci ne znam i nije ni važno. Činjenica je da je 14 zemalja povuklo priznanje tzv Kosova i to svakako jeste uspeh srpske diplomatije. Problem je u tome što je kampanja povlačenja priznanja tzv Kosova čista trgovina u korist ličnih a ne nacionalnih interesa. Prvo, time se ova vlast legitimiše u javnosti kao patriotska, a drugo time se Šiptari pritiskaju da nam za priznanje daju bar "nešto" (par sela na severu KiM)što naivnom i sluđenom narodu može da se proda ako ne kao pobeda, ono bar kao "kompromis". Naravno, u cilju postizanja dogovora (čitaj priznanja tzv Kosova) i Zapad malo žmuri na ovo povlačenje priiznanja. Očigledno je da se čak i iza dobrih poteza ove vlasti kriju se loše i sramne namere, samo je pitanje da li mi hoćemo to da vidimo. Bojim se da nećemo, jer ako priznamo sebi da vidimo, imamo moralnu obavezu i da reagujemo, a izgleda da smo digli ruke od svega i da nas samo sopstveno d..e interesuje.
Preporuke:
8
3
15 petak, 02 avgust 2019 11:06
Bojan, Priština
Mnoge bi stvari iz bliže prošlosti trebali da naučimo da bi uopšte razumeli šta treba da radimo i šta nam se uopšte događa.

Nacionalni ključ za zaposlenje ali ništa manje važno i za dobijanje stanova je na Kosovu bio 9:1, a u praksi je sprovođen i u razmeru 13:1.

Pa kad se 13 šiptara zaposle ili dobiju stan onda može i jedan Srbin.

Tako je Kosmet albanizovan.

Moj rođak inžinjer, čim je završio fakultet, kao deficitarni kadar nije mogao da dobije posao u Prištini, ali je zato u Kragujevcu mogao da odmah dobije posao i stan i to pre Kragujevčanin jer je takva politika bila.

Naravno, on je ostao u PR i zaposlio se sa srednjom jer u KG nije imao nikog i šta će tamo.
Preporuke:
8
3
16 petak, 02 avgust 2019 11:14
Bojan, Priština
2
Još je veće ludilo bilo s tim naci ključem na Univerzitetu u Prištini.

Na srpskom delu na Mašinskom fakultetu prima se 45 studenata a konkurisao je oko 500.

A na šiptarskom delu prima se 400 a konkurisao 30. I tako taj moj pomenuti rođak iz Prištine mora da ode u Skoplje da upiše faks dok se u PR primaju i stipendira studenti iz Albanije.

Nijednom delu Srba nije Tito takvo zlo naneo kao nama sa KiM, nažalost u to vreme nikoga nije brigalo za nas, a ruku na srce informacije su zataškavne.

Što se Dačića tiče, ne bih se složio. Jeste on deo ove vlasti, jeste on stavio potpis na briselski sporazum i slagao severnjake napravivši im granicu, jeste da u MIP-u rade razne manikirke i starlete kao diplomate ali ovo za povlačenje priznanja je njegov poen.
Preporuke:
6
6

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner