четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Момчило Перишић: Милошевић је један од најзаслужнијих за губитак Косова због капитулације кроз Кумановски споразум

Kоментари (105) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 12 август 2019 14:33
pedjaprorus
Ma ne samo Kosova.Taj covek je 15 godina radio za Amere i ostatak zapada a na unistenju srpskog naroda.
Препоруке:
70
92
2 понедељак, 12 август 2019 14:36
Milan Rosic
Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju!
Препоруке:
46
17
3 понедељак, 12 август 2019 14:36
пензионер Цвико,
Једна врана је мртва а друга се оглашава. Како да јој верујемо поред бројних чињеница. Пре свега обе вране изгубиле су војску и државу. Странци нам седе у генералштабу... Јел треба нешто више о њиховој успешности ???
Препоруке:
92
18
4 понедељак, 12 август 2019 14:36
Београђанин
а се у рат не сме ићи без изгледа на успех, односно да ако у рат морамо ући, онда ићи татално до краја, као у Вијетнаму


Шта сте предлагали као алтернативу?

Иначе, Рамбује је подразумевао тоталну капитуалцију земље без испаљеног метка. Јесте ли предлагали да се прихвати тај ултиматум?
Препоруке:
112
17
5 понедељак, 12 август 2019 14:37
Kome verovati
ako ne momchilU CIAkovicU.
Slava i Hvala SloBodanu!
Препоруке:
93
42
6 понедељак, 12 август 2019 14:38
судија је судац а Курир и овај ражаловани су,зна се
Брука једна у клозету су га саватали српски безбедњаци при примопредаји агенту цие(овај завршио са кесом на глави).
Мислио је,одавањем докумената ЦИА-и,спасиће се робије.
А сад га Курир вади из нафталина,за кој антраг?
Као хероја,да га развлачи како му затреба.
Е због таквих је пукла Југославија.
Препоруке:
126
13
7 понедељак, 12 август 2019 14:45
nemo
/////////Да је постојала могућност сукоба са копненим снагама НАТО, до изражаја би дошао народ који је био спреман да се брани, а такав народ не може бити поражен. Српски војник показао би своју величину каоу Првом и Другом светском рату и осталим ратови- ма, а међународно јавно мњење би се постепено, али сигурно окретало у нашу корист //////


.....ciijin junak - junaci i braco padajte,dok ja izdam koju kaseticu nejboru i komsijama


...sve gore i gore
Препоруке:
78
11
8 понедељак, 12 август 2019 14:46
Војислав
Ја мислим да издајницима, или страним агентима који су откривени, не треба да се дозволи да износе своја мишљења или знања, јер су она увек за рачун и орист страних обавештајних служби.
Препоруке:
114
16
9 понедељак, 12 август 2019 14:51
nikadsnobom
..Nista nije moglo da bude mnogo drukcije nego sto je bilo u istorijskom trenutku i okolnostima u kojima se nasla Srbija i njena tadasnja vlast..Ovaj izdajnik i strani spijun je trebalo da bude osudjen na dugogodisnju robiju od strane nase zemlje i da sedi u zatvoru zbog izdaje,a ne sada da se ovako pravi vazan i da deli pamet koju inace nema..
Препоруке:
83
11
10 понедељак, 12 август 2019 15:08
brzi
Mislio čovek o njemu ( i Dimitrijeviću) bilo šta, ili sve najbolje ili sve najgore, ali dokumenti koji su bili posle 5. oktobra preneseni u Hag i korišteni od strane tužilaštva i odbrana pokazali su da je bio taj dvojac u pravu, pa se to svidelo bilo kome ili ne.
Препоруке:
21
52
11 понедељак, 12 август 2019 15:13
Nista ne razumem
Onaj koji nije shvatao da se Beograd od bombardovanja Nato, branio u Kninu i Istocnoj Slavoniji 1995, nije ni mogao da se izbori za Kosovo u Srbiji. Sloba je surovao sa zapadom do 1997. a Perisic posle 1997. Nazalost, moram se sloziti sa izdajnikom Perisicem u jednom. Potpisivanje Kumanovskog sporazuma juna 1999. je bila katastrofalna greska. Ili veleizdaja, kako god. Odugovlacenjem i protivnapadima, Srbija bi se nasla u mnogo boljoj situaciji kasnije za potpisivanje mira, a Kosovo bi ostalo u Srbiji. Nato nije mogao da veruje Srpskoj gluposti i svojoj sreci, kada su potpisali. Ipak gubljenju Kosova je pomogao i sam Perisic, anti-Srpskom politikom prema Srbima u Krajini i RS. Takodje, neki ljudi sumnjaju da je Perisic bio najbolji "lokator" za Nato bombe. Nema vojnog objekta za koji je on davao dozvole strancima da udju 1998. da nije posle precizno bombardovan 1999.
Препоруке:
61
52
12 понедељак, 12 август 2019 15:23
Форевер Јанг
МИлошевић је најзаслужнији што Перишић није на робији.
Препоруке:
57
18
13 понедељак, 12 август 2019 15:27
Milosevic
Je najzasluzniji za PROPAST Srbije uz pomagace Seselja,Nikolica,AV,Dacica,Draskovica...NEVEROVATNO je da su to slucajno ili iz gluposti uradili.Dok se osveste pojedini gradjani "prodje voz".Ili cemo se osvestiti ili nestati jer se ponovo vodi ISTA politika gotovo sa ISTIM glumcima,fali samo jedan glumac.OPAMETIMO SE,i veci narodi su nestali.
Препоруке:
45
52
14 понедељак, 12 август 2019 15:30
Покрет за помирење Бошка и Микија
Генерално, јесмо доведени у лошу позицију, али Косово никада неће бити изгубљено све док га се не одрекнемо, па ма чија војска била дола. Оно нам све до 1912. није припадало, али смо га чували у срцима и зато је увек било наше, и то стање духа је након Балкански ратова само формализовано.
Препоруке:
72
14
15 понедељак, 12 август 2019 15:35
pedjaprorus
A gde je SNS-bot Miki da lupa minuse?
Препоруке:
28
29
16 понедељак, 12 август 2019 15:37
56
Перишић је стекао чин генерала на универзитету Мегатренд, војна доктрина Вук Бранковић.
Не желим да Милошевића аболирам од свих одговорности, али рат је наметнут, генерале-гњидо. Зар рат није почео још 1974.године доношењем Устава, по ком су КиМ и Војводина добиле аутономију? Зар на путу до рата није било низ провокативних припрема какво је и набијање Ђорђа Мартиновића на колац од стаклене боце?
Перишићу, гњидо смрдљива!
Препоруке:
77
17
17 понедељак, 12 август 2019 15:41
Miki,osvesti se
Milosevic je POSTAVLjEN OD CIA da rasturi Srbiju i uspesno je obavio posao uz pomoc Seselja,Dacica,Nikolica,AV,Draskovica...kome to nije jasno je politicka neznalica ili OSTRASCEN,posto se ovde gradjani vezuju za licnosti a ne za njihova dela."Mudroscu" vodja NAJGORE smo prosli od svih bivsih YU republika i kod nas je stanje NAJGORE,u Sloveniji prosecna plata 1050 evra u hrvatskoj 750 evra A VI MOJI DRAGI GRADjANI ZANOSITE SE LAZIMA KOJIMA NAS STALNO OBILATO ZASIPAJU I UZ POMOC NjIH I VLADAJU.ISTA garnitura je na vlasti sada kao i devedesetih godina,devedesetih godina je RASTURENA Srbija,TRI RATA,HIPERINFLACIJA,BOMBARDOVAMjE NATO,DAFINA I JEZDA I PLJACKA DEVIZA GRADjANA IZ DRZAVNIH BANAKA,OPLjACKAN NOVAC ZA PREPOROD SRBIJE.... to je politika Slobe,Seselja,Dacica,Nikolica,AV,Draskovica...koju pokusavaju uvijenu u oblande da prosire predajom KiM.DA LI JE IKAD VISE MLADIH BEZALO IZ SRBIJE I DA LI JE IKAD BIO VECI MORTALITET U SRBIJI?ZASTO?!
Препоруке:
42
59
18 понедељак, 12 август 2019 15:42
МОС
У време када је г-дин Перишић био начелник ГШ, радио сам у ВЈ. Причало се у "нашим" круговима да Начелник саветује Милошевића али не вреди...Укратко, оставити "Кумановски споразум" (правим) историчарима. Новине су погрешиле што су интервјуисале некога коме колико знам, још кеса са Ибарске није с главе скинута. Новине, лоби иза тих новинчина и начелник с кесом у чучећем ставу износе дефетистичке ставове о КиМ. Мутиводе су узурпирале јавни простор у нашој земљи.
Препоруке:
65
8
19 понедељак, 12 август 2019 15:46
није баш тако
Милошевић је само трагичан пример да се без провере менталних и психичких способности ниједан политичар неби сме о да бира
Потуљени клинац одрастао без оца дрежећи се за сукњу мајке и полуделе Мире Марковић никада није посато ни мушкарац а камли човек јер се одмах учланио у Брозову нацистичку банду у којој је прове следећих 30 година као издајник и злочинац над Српским народом.

Као "наследник трона" дебилног Милошевића је вукао за собом Стамболић док САД га нису узели под своје те је био на 60 "семинара" како уништити Србе а да то не примете јер су дебилисани испирањем мозга од Броза

Као агент САД Милошевић је активиран псоле куповине МИГ-29 1986 те је опео свој поход уништења СРба наравно уз помоћ ментално поремећених који га и данас бране јер су саучесници као нацисти Броза и фашисти МилошевићаШешеља Вучића Дачића

Како лудак може да буде за све крив када га подржавају милион на "парадама поноса" вичући му да га воле

Милошевић умро остали дегенерици и криминалци
Препоруке:
41
57
20 понедељак, 12 август 2019 15:53
сви су издајници "само ми нисмо"
пензионер Цвико,
Једна врана је мртва а друга се оглашава. Како да јој верујемо поред бројних чињеница. Пре свега обе вране изгубиле су војску и државу. Странци нам седе у генералштабу... Јел треба нешто више о њиховој успешности ???

Зато нам је остала врана Цвико

педигрирани нациста Броза и ллан нацистичке банде
Милошевићев фашиста
Вучћев фашиста
Ђиласов бокоташ

Врана Цвико мења све боје да би заштитио опљчакани стан опљчакану пензију и свој посао вучећевог управитеља зграде

Зато је истовремено и за Вучића и Ђилса којима обојици одговара бокот који врана Цбико гракће овде годинама


Нису Перишић и Милошевић изгубили него милиони кретена који су изабрали Милошевића Миру Марковић Вучића Шешеља Дачића Николића Драшковића

Сви би они биле обичне будале и кретени као онај "мики" да ментално поремећени "микији" нису гласали з њих
Препоруке:
24
50
21 понедељак, 12 август 2019 15:54
Заваривач
Ето нашао си "генерал" који је ухапшен на лицу места са амерчким шпијунем да нам држи лекцију о Борби и КосМету?!! О Милошевићу немам неко претерано лепо мишљење али о Перишићу и екипи око њега имам јако лоше !!! И не узимај у уста часне Генрале и Војнике који су бранили Државу, док си се ти питао Срби на Космету су преживљавали најцрње дане и то у миру !!!! Јесте да "Кумановски споразум" није добор донео Србији али опет са друге стране Београд је једини престони град у којем нема наоружаних патрола америчких војника после отвореног рата са њима. Поштујете мало и то ...
Препоруке:
64
8
22 понедељак, 12 август 2019 15:59
Anikina vremena
Evo jos jednog Srbende da nam objasni
kako je On bio PatriJota,samo ga izdao
komunjara Milosevic.
Iako Milosevic izgubi glavu u Hagu,a Djenerala PatriJotu
odah poslase na slobodu. Bez sudjenja! Skoro pa ko njegovog pajtosa Gotovinu. A 44 ostala generala ,i iz Srpske i iz Srbije,ili u crnu zemlju ili na robiju!
Bravo Shabane Perisicu.
Sao jos da cujemo i casno i posteno misljenje casnika Armije BiH, Alijinog zlatnog ljiHljana Jovanage
Divljaka,pa da na konacno zasija zlatno sunce
istine!
Cast i postovanje za srBskog Djenerala!
Kao onih 12 generala SrBenda u Pavelicevoj NDH!
Препоруке:
55
11
23 понедељак, 12 август 2019 16:02
Потпуковник у пензији
Најзаслужнији за отежану позицију Србије на Косову су амерички агенти и издајници попут тебе Перишићу! Ужасно је што је таквих било не само у опозицији и невладиним организацијама, већ и у нашој славној војсци! Па и поред тога смо успели да се одбранимо од НАТО-а и добијемо Резолуцију 1244. Она је данас једино што чува суверенитет Србије над Косовом, а њу је изборио управо Милошевић. Зато га ти Перишићу и оптужујеш, зато што си НАТО агент. Њега се твоје газде боје и мртвог! Камо лепе среће да поново добијемо таквог врховног команданта...
Препоруке:
66
17
24 понедељак, 12 август 2019 16:02
Naslednik Vuka Brankovica
Perisic se preporucuje za sefa generalstaba kod AV...ima sve potrebne kvalifikacija,pocetkom 90 tih bio turbo Srbin,voli pare,zvanicno radi za CIA i napade ljude koji su mrtvi i ne mogu da se brane
Препоруке:
54
11
25 понедељак, 12 август 2019 16:16
Горштак
Перишић - кукавица, издајник и клеветник. Прво Кадијевић, па после и Перишић, саботирали Србе и пројугословенске делове других народа и спречавали да се блицкригом (са 2-3 хиљаде жртава) оконча распад Југославије.

Са Милошевићем прво саботирао борбу више него угроженог српског народа преко Дрине, слали им своје људе да би у одлучним часовима командовали "назад" или да би наређивали незаконита стрељања. Није поштовао ратни план. Омогућио "Олују".

Сарађивао са странцима све време. Са Милошевићем издавао чудна и апсурдна наређења чак и током рата на КиМ. Паралелно сарађивао са обе стране 5. октобра (не разунајући странце), био и у власти и у опозицији. Издао Слобу и прешао у нову власт.

Кад су га коалициони партнери ипак ухапсили и изручили Хагу, почео да бесомучно оптужује за све и свашта све себи потчињене генерале (који су само следили његова наређења), али и мртве шефове (Милошевића). И док су сви изнад и испод у хијерархији наводно вршили злочине, он изиграва невинашце...
Препоруке:
55
12
26 понедељак, 12 август 2019 16:35
Мики
pedjaprorus
A gde je SNS-bot Miki da lupa minuse?


Предао сам се јер ви четници и љотићевци сте победили. Јачи увек побеђује и пише историју. Четници и љотићевци су победили 5.октобра 2000.год. и сада четници и љотићевци пишу историју. За вас четнике и љотићевце су Партизани и Црвена Армија били окупатори Србије 1944.год. Четници и љотићевци су 2000.год. желели америчку демократију у Србији. На НСПМ и СРБИНинфо већина коментатора су четници и љотићевци а на КУРИР 90% су Партизани.
Препоруке:
34
34
27 понедељак, 12 август 2019 16:43
коме броз испере мозак
Потпуковник у пензији
Најзаслужнији за отежану позицију Србије на Косову су амерички агенти и издајници попут тебе Перишићу! Ужасно је што је таквих било не само у опозицији и невладиним организацијама, већ и у нашој славној војсци! Па и поред тога смо успели да се одбранимо од НАТО-а и добијемо Резолуцију 1244. Она је данас једино што чува суверенитет Србије над Косовом, а њу је изборио управо Милошевић. Зато га ти Перишићу и оптужујеш, зато што си НАТО агент. Њега се твоје газде боје и мртвог! Камо лепе среће да поново добијемо таквог врховног команданта...

Дакле ти као члан Брозове нацистичке банде (колико оно беше година си био нацистима Броза) тврдиш да ви Брозови нацисти ниша нисте криви, јер сте се бојали од Броза и да су све други криви

Уместо да ћутиш да си Брозов нациста и да примаш злочиначку пензију јер си био у нацистичким трупама ти се још поносиш своји8м злочином над Србима

Чим је прошла опасност ви брозови нацисти из ЈНА сте најхрабрији
Препоруке:
12
32
28 понедељак, 12 август 2019 16:46
Ратко
@Miki, osvesti se
Мишљење,
да је Милошевић почео и завршио рат,
да је Србија могла избећи рат,
да смо могли боље проћи,
да смо могли имати већи стандард, само да нисмо погрешили
је мишљење апсолутне незналице и непознавања историјских, религијских, геополитичких и економских чињеница.
Само наивни су могли поверовати да ће све недаће нестати ако:
скинемо петокраку (Вук Драшковић)
испоручимо Милошевића,
испоручимо све генерале,
потпишемо Бриселски споразум,
Само наивни могу помислити како ће нам се све бриге отклонити ако.
уђемо у ЕУ,
уђемо у НАТО пакт,
признамо Косово/и Метохију
Давно је неко, кроз ,,Деада Милоју'' поручио СРЈ(не СФРЈ) се распада следећим редоследом:
прво се одваја Црна Гора, и би тако, затим Косово(поодмакао процес), а затим Војводина, ратом! Зашто рато? Зато што се непожељна већина(Срби) из Војводине могу отерати само ратом.
Ко ће бити крив за ову заверу? Неки Милошевић, наравно.
Препоруке:
33
12
29 понедељак, 12 август 2019 16:47
Бака Јела
Увек сам сматрала да добро разумем политику. Како ми је старији брат постао члан КПЈ још 30-их година, он ми је детаљно причао о свему. У оно мрачно време краљевине ми најбољи ђаци у гимназији смо били комунисти. Ужасавала сам се национализма великосрпске буржоазије и општег сиромаштва у држави. Борба против та два зла, национализма и сиромаштва, постала је темељ онога што сам ја. Веровала сам да је тако и са комунистичком партијом, да је она ту начисто. Нисам могла да верујем да ће она бити у стању да изнедри, једног Милошевића који је сам прихватио национализам, све оно против чега смо се борили. И да онда уништи Југославију, па да сви живимо у сиромашним банана државицама. Тако да је Перишић у праву, Милошевић је крив за губитак Косово, али не тако као што он каже, већ зато што је брутално укинуо њихову аутономију, што је довело до распада Југославије.
Препоруке:
14
63
30 понедељак, 12 август 2019 17:03
Anikina vremena
Polako druze ! (Gulag, Spiridan, Katarina)
Jednim imenom Bosko!

Udahni malo ako Bogazbnas!
Ugusice Te Pjena,covjece
Kako ces onda docekati onu "ves masinu za pranje
posudja" (Tvoj jucerasnji komentar),
koju su ti uskratili komunisticki fasista Broz i
fasisticki komunista Milosevic!
A "ves masina za pranje posudja" samo sto nije sljegla na Surcin!
Препоруке:
17
6
31 понедељак, 12 август 2019 17:24
Мики
Четници , љотићевци за вас је Слободан Милошевић издајник зато што није присвојио пола територије Хрватске. Да ја вас још једном посетим да је држава Хрватска постала члан УН 22 маја 1992.год. и да Србија није могла да присвоји пола територије државе Хрватске чланице УН. Хрватску су браниле све светске силе и УН. Питам ја вас четници и љотићевци зашто Дража Михајловић или Милан Недић нису присвојили Книн? Зашто Дража Михајловић или Милан Недић нису спречили стрељање 800 000 срба у Јасенице? Зашто четници и љотићевци нису спречили исељавање срба из Хрватске? Милан Недић се 18. септембра 1943. срео са Хитлером у Берлину и зашто Милан Недић није тражио од Хитлера да и Приштина и Книн буду у Србији?
Четници, љотићевци ко је добио највише гласова 2000.год. Слободан Милошевић је добио највише гласова. ДОС 18 странака су добили 2,4 милиона гласова а сам Слободан Милошевић је добио 1,9 милиона гласова.
Не нападају Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије.
Препоруке:
35
27
32 понедељак, 12 август 2019 17:58
Мики
Перишић:Милошевић је најзаслужнијих за губитак Косова.


Перишић ако смо изгубили КиМ зашто онда сваки дан шиптари, Брисел,Вашингтон, Берлин и Лондон моле Србију да призна КиМ као државу? Перишић, шиптари су прогласили КиМ као државу тек 2008.год. До 2008.год. у Приштини су радили Српски судови и на границама са Албанијом биле су заставе Србије. Да је ДС-Ђинђић прихватио предлог Владимира Путина сада би у Приштини била заставе Србије и Русије. ДС -Ђинђић је одбио предлог Владимира Путина да помогне трошкове останка Руске војске са 16 милиона долара годишње. Састанак Путина и ђинђића је био у Београду 17 јуна 2001.год. После потписивања мировног Кумановског споразума на КиМ је прва стигла Руска војска и Путин. 12 јуна 1999.год.долазак руских војника на аеродром Приштина. 18 јуна 1999.год. потписан званичан уговор у Хелсинкију о учешћу руских трупа у саставу КФОР. 10 јула 1999.год. 86 руских војника из састава КФОР размештено у Косовској Каменици. 17 јун 2001.год. Путин у Приштини.
Препоруке:
37
9
33 понедељак, 12 август 2019 17:59
Звонимир Бгд
Жалосно је шта себи дозвољава да прича један одавно осрамоћени и компромитовани официр Југославије и Србије. У нашој историји, није он једини српски генерал који је све своје вредности, заслуге и одликовања током службе Отаџбини, све то поништио само једним дубоко нечасним и издајничким личним актом - сарадњом са окупатором!
Таквима се не може веровати. Некада је његова реч значила и имала тежину, данас његове речи не вреде ни пишљива боба.
Јадни су они новинари и оне новине које њега позивају за саговорника када треба оцењивати одбрану Отаџбине и разлоге за њено посрнуће.
Препоруке:
55
7
34 понедељак, 12 август 2019 18:57
Мики
Шта нам је донео 5 октобар и скидање Слободана Милошевића?
Донео нам је глобалистичку, неокапиталистичку, робовласничку диктатуру, анархију и некултуру. Донео нам је левке за испирање мозгова. Донео нам је подмуклост, подлост, деструкцију сваке врсте, свих облика. Донео нам је лаж у свему, за све и о свему. Донео нам је беду, глад, сиромаштво на сваком кораку, безбројне народне кухиње, довео нас пред контејнере. Донео нам је хаос у коме се не зна ни где је крај а где је почетак било чега.
Донео нам је пљачкаше, разне тајкуне, израбљиваче, отимаче много чега што је народ деценијама стварао и створио. Донео нам је разне белосветске поробљиваче. Донео нам је безбројне иностране банке које су нас до голе коже опљачкале. Донео нам је приватизацију која нам је уништила све што смо имали. Донео нам је енормне дугове. Донео нам је, ма ко шта мислио о томе, чисту и беспоговорну окупацију.
Препоруке:
43
13
35 понедељак, 12 август 2019 19:13
Потпуковник у пензији
@коме броз испере мозак

Дакле ти као члан Брозове нацистичке банде (колико оно беше година си био нацистима Броза) тврдиш да ви Брозови нацисти ниша нисте криви, јер сте се бојали од Броза и да су све други криви


Опет ти непотписани дезертеру. Рекао сам ти већ да ја о Титу не мислим добро. Још 80-их у ЈНА, је било нас, што на вишем, а што на нижем нивоу, који смо били незадовољни тиме како се Титови наследници понашају према Косову и како не брину о Србима тамо. Међутим, није могло много да се таласа много и гласно јер су неке колеге који су се жалили пролазили лоше, чак и када је било речи о провереним људима из поштених партизанских породица. Наравно, ти не знаш како је било онда. Да знаш, схватио би и ти колико је Милошевић значио Србима. Колико је оно "нико не сме да вас бије" охрабрило цео народ који је до тада стрепео. И колико је оно "у сваку битку улазимо и победићемо" уплашило све који желе зло Србима.
Препоруке:
48
15
36 понедељак, 12 август 2019 19:58
Milos Petrovic
Zar ovaj nije u zatvoru za izdaju?...
Препоруке:
40
5
37 понедељак, 12 август 2019 20:18
brzi
Svi koji verujete u ispravnost hapšenja na Ibarskoj ste u velikoj zablodi. Ko je Perišić u vreme hapšenja? Jedan od 250 narodnih poslanika i ništa drugo uz činjenicu da sede ljudi Nato pakta u generaštabu i ministarstvu odbrane on nije imao čega da oda. Ali je Perišić smetao garnituri iz 90. u DB-u koju je za vreme svoga boravka u Hagu kao obtuženik sa materialnim dokazima i svojim svedočnjem razotkrio pozadinu modusa operandi te službe da je bila na osnovici tih materiala i svedočenja proširena obtužnica protiv Stanišića i Stamatovića sa sukoba u Hrvatskoi i BiH i na događanje na KiM u njihova doba rukoviođenjem službom. Takođe su za tu ekipu ljudi iz DB-a 90. godina nezgoni svedoci Perišić i posebice Dimitrijević jer su obojica do potankosti upučeni sa činjenicama ko sve je stajao iza pojedinačnih političkih ubistva onog vremena ( Stambolić, Bulatović, Bađa,.....). i ako ta dvojica izvade svoja saznanja na videlo javnosti ozbilno bi se promenila politčka slika u Srbiji.
Препоруке:
10
29
38 понедељак, 12 август 2019 20:30
Odgovor Ратко
U pravu ste da Milosevic NIJE bio svestan vremena u kom je ziveo a nista sem vlasti i novca ga NIJE ni zanimalo.Srbija NIJE smela da vodi rat,MORALA je mnogo bolje da prodje.Milosevic NIJE prihvario predloge drugih republika;savez suverenih drzava,konfederaciju asimetricnu federaciju.Rat je odgovarao zapadu i POSTAVLJENIMA Milosevicu,Tudjmanu,Aliji...da se rasturi i opljacka drzava i gradjani.LUDACKOJ politici Milosevica prvo SANKCIJE koje su unistile privredu Srbije i izgubili smo trzista,ratovi,bombardovanje,pljacka devizne stetnje preko drzavnih banaka i Dafine i Jezde,pljacka novca za preporod Srbije,stvaranje prvih tajkuna Karica i Miskovica,Milosevic JE PRVI IZRUCIO jednog Srbina u Hag....to JE POLITIKA MILOSEVICA KOJI JE UNISTIO SRBIJU A SAD NJEGOVI UCENICI DOVRSAVAJU ono sto on nije uspeo.Ko to ne shvata je OSTRASCEN ili politicki DILETANT.PRVI je Milosevic 1997.g. rekao"Ako Srbi ne znaju da rade znaju da se biju' a na Gazimestanu 1989.g.moguca i druga resenja-rat.
Препоруке:
12
25
39 понедељак, 12 август 2019 20:44
Овако је било
brzi , Vojna služba bezbednosti uhapsila je Perišića 14. marta 2002. godine u motelu na Ibarskoj magistrali, odavao poverljive informacije službeniku američke ambasade Džonu Nejboru, koji se tada pozvao na diplomatski imunitet. Perišić je uhapšen jer je Nejboru predavao strogo poverljive dokumente, koji govore o učešću pripadnika Vojske Jugoslavije u ratnim operacijama u Republici Srpskoj Krajini i Republici Srpskoj.Dokumenti su bili originalni i nosili su oznaku vojne tajne i da je u trenutku hapšenja od Nejbora uzimao kovertu. Perišić je u motel "Šarić" stigao oko 20 časova, u trenerci, sa mobilnim telefonom, malim telefonskim imenikom i olovkom u rukama. Perišić je kod sebe, u momentu hapšenja, osim telefona "nokia 8210", baterije za mobilni, korisničke kartice 063 i naliv pera Vlade Srbije broj 4, imao telefonski imenik bele boje, novčanicu od 1.000 i dve novčanice od po 200 dinara, ručni sat marke "seiko" i adresar, kožni, crne boje.
Препоруке:
30
6
40 понедељак, 12 август 2019 21:11
Мики
Odgovor Ратко
U pravu ste da Milosevic NIJE bio svestan vremena u kom je ziveo a nista sem vlasti i novca ga NIJE ni zanimalo.Srbija NIJE smela da vodi rat.

Србија и срби нису водили рат већ усташе, муслимани, шиптари, САД и НАТО.

Milorad Dodik:" Slobodan Milošević je za Srbe učinio što niko drugi ne bi, sa ove vremenske distance moram veoma jasno da kažem da je, sa istorijske strane gledano, uloga Slobodana Miloševića i Srbije sa stanovišta Srba u Republici Srpskoj bila veoma pozitivna . Čak i mnogi, godinama uključeni u realizaciju Dejtonskog sporazuma, ne bi uspeli da postignu ono što je postignuto pod vođstvom tadašnjeg pregovaračkog tima, koji je predvodio Slobodan Milošević u samom Dejtonu.Milošević svojim potpisom stavio Srbiju da bude garant Dejtona koji čuva opstanak Republike Srpske.Ne možemo zaboraviti tu pozitivnu ulogu, koju je imao Slobodan Milošević, kada je u pitanju sudbina srpskog naroda i stvaranje Republike Srpske.
Препоруке:
21
10
41 понедељак, 12 август 2019 21:33
Кумановска капитулација
Генерал Перишић је јасно и недвосмислено изјавио да је Кумановски споразум капитулација. Где си "Мики" коментатори да "лупаш минусе"?
Препоруке:
6
15
42 понедељак, 12 август 2019 21:38
Смрад
Смрад Перишићеве издаје трајаће вечно, као и његова брука и срамота довијека.
Колико нема морала да покушава да се оправда за издају и оптужи мртвог човека који се борио за Косови и бранио Србију од Пришићевих америчких газда - зликоваца.
Препоруке:
19
6
43 понедељак, 12 август 2019 21:47
Одговор Микију Милошевић
. Мики Милошевић наведе Шта нам је донео 5 октобар и скидање Слободана Милошевића?


А шта је донео Милошевић? Изгубљене ратове, економске санкције, супер инфлацију ко у време велике економске кризе 1929 године? Пуно крви, зла и беде?
Препоруке:
8
19
44 понедељак, 12 август 2019 21:48
синиша
Једино војничко што има то је образ као ђон од војничке чизме.

ЏОН ОБРАЗ!
Препоруке:
16
4
45 понедељак, 12 август 2019 21:50
misljenje
Za "Odgovor Ratko" treba biti precizniji u tome ko je zeleo raspad sfrj na zapadu.
Nisu svi imali jednak stav kada je poceo raspad stare drzave. Mislim da je raspad prvo htela Nemacka, odmah tu je Austrija, ali ostali nisu imali ujednacen stav.
E sad pitanje je ko je od stranih zemalja podrzao dolazak Milosevica na vlast. Onog momenta kada su u Hrvatsku dosle Ustase, vratili se iz raznih zemalja gde su ziveli.. i kada su sprovedeni izbori na kojima je pobedio Tudjman stvoren je antipod dovoljan da nastane krvavi gradjanski rat a u Bosni je bilo jos slozenije zbog Muslimana
Ko god je mogao da utice na vlast bilo da je sa politicke i vojne strane i NIJE sprecio taj veliki konflikt jeste odgovoran. Nisu ni Crnogorci bez greha; Zao mi je sto ovo moram da napisem ali pok. M. Bulatovic je u svojim intervjuima nije bio iskren. Ni on ni Djukanovic NISU bili dorasli vremenu ni izazovima. Sam Bulatovic nije bio obucen da bude predsednik SRJ, niti znao da se nosi sa svetskim diplomatama
Препоруке:
4
9
46 понедељак, 12 август 2019 21:56
Мики
Кумановска капитулација
Генерал Перишић је јасно и недвосмислено изјавио да је Кумановски споразум капитулација. Где си "Мики" коментатори да "лупаш минусе"?


Нисмо 1999. га тада изгубили, КиМ је и данас саставни део Републике Србије. У УН на папиру пише да Србија има Покрајину Косово и Метохија.
United Nations Security Council Resolution 1244
Савета безбедности Организације уједињених нација
Резолуција 1244,
је усвојена 10. јуна 1999. године,
након опозива резолуција 1160, 1199, 1203 и 1239,
а којом је одобрено међународно војно и цивилно присуство
у Савезној Републици Југославији
и успостављање привремене административне мисија ОУН на КиМ.
Датум: 10. јун 1999
Заседање бр: 4.011
Препоруке:
16
4
47 понедељак, 12 август 2019 21:59
Мики
Miki,osvesti se
Milosevic je POSTAVLjEN OD CIA da rasturi Srbiju .


Одлуку о коначном разбијању Југославије Ватикан је покренуо меморандумом државама КЕБС-а 26 новембра 1991.год. све је договорено на састанку папе Јована Павла II са немачким министром Геншером.

Robert Baer agent CIA: Jugoslaviju su razbili SAD i Nemačka, trebala su im vaša rudna bogatstva i vi kao robovi. Jednostavno su od vas napravili robove. Sada morate uvoziti mnogo toga iz drugih zemalja, a budući da nemate novca, morate da se zadužujete. To je suština cele priče oko Balkana", naglasio je Baer.
Препоруке:
15
6
48 понедељак, 12 август 2019 22:05
Мики
Одговор Микију Милошевић
. Мики Милошевић наведе Шта нам је донео 5 октобар и скидање Слободана Милошевића?
А шта је донео Милошевић? Изгубљене ратове, економске санкције, супер инфлацију ко у време велике економске кризе 1929 године? Пуно крви, зла и беде?


A ko je kriv za rat, inflaciju, siromaštvo i bedu u Siriji, Libiji, Iraku, Ukrajini i Venecueli ?? Da SAD i NATO nisu izazvali rat na Balkanu sada bi postojala Jugoslavija i svi građani Balkana bi bili sa osmehom na licu. Da SAD i NATO nisu izazvali rat na Bliskom istoku nebi ni bili izbeglice. Da Vašington nije dao sankcije Venecueli nebi ni bilo siromaštvo i inflacija u Venecueli.
Препоруке:
16
5
49 понедељак, 12 август 2019 22:07
razbucao vas av
baci kosku da glodjete
Препоруке:
11
4
50 понедељак, 12 август 2019 22:19
Неле
Господине Вукадиновићу, молим вас, не "давите" нас са оваквим ликовима. О њима нек суди историја и народ, дајте нам елана како да се ослобађамо ове сатане на власти. Објављујте што више и чешће речи наших добрих сељака, радника, свештеника, научника, професора и остало вредног чега је уствару Србија препуна али их је овај Содом од Вучића,Дачића и СНС запушио.
Препоруке:
11
7
51 понедељак, 12 август 2019 22:21
Спиридон
@ Потпуковник у пензији
Рекао сам ти већ да ја о Титу не мислим добро. Још 80-их у ЈНА, је било нас, што на вишем, а што на нижем нивоу, који смо били незадовољни тиме како се Титови наследници понашају према Косову и како не брину о Србима тамо. Међутим, није могло много да се таласа много и гласно јер су неке колеге који су се жалили пролазили лоше...Да знаш, схватио би и ти колико је Милошевић значио Србима

У преводу, док су Тита и Титини трпали шушку у џепић и давали трособне станове било је лепо играти се Југословенчића Тите маршала официрчића. Иначе хвала на питању Слободан Милошевић је може бити значио али строго вама Титиним пиЈонирима и свом осталом помоћном официрском особљу југословенске провинијенције, тј правим Србима који су то били док сте се ви играли братства и Титиног југословенског јединства је он од почетка био само још један комитетлија који прича ону глупу причу равноправност, другарице и другови, трт мрт само Тита Југословене спашава, итд...
Препоруке:
8
17
52 понедељак, 12 август 2019 22:23
Marjan
Naš veliki predsednik,rizikovao je sebe i svoju porodicu i suprotstavio se USA režimu.Tada nije bilo Putina,tamo je bio USA postavljenik Jeljcin.Pravi debakl se doživljava posle 2000 te.Sva mašinska industrija se šalje u otpad,dolaze banksterski banditi i zadužuju Srbiju banditskim putem tako š
to zakljucava našu centralnu banku i zabranjuju svako finansiranje države Srbiju.Zakoni dolaze koje piše okupator USA i bankrotira državu i pojedica,Ogromne kolićine laži se obrušavaju ovaj narod.LAŽ;LAŽ i samo laž .Pominju nam strane investitore zato što nemožemo da investiramo iz naše banke.Vrhunac propasti je postavljenje lažnog premijera direktno iz vasingtona
Препоруке:
14
7
53 понедељак, 12 август 2019 22:34
Oposum
Ponovno stavljanje Perišića u prvi plan, tog istog Perišića koji je dokazani veleizdajnik Srbije, višegodišnji saradnik stranih zapadnih obaveštajnih službi još iz vremena dok je bio Načelnik Generalštaba VJ i koji je kasnije posle puča 2000. godine postavljen na mesto Potpredsednika Vlade Srbije kada su ga naši obaveštajci i ukebali dok je u nekom bircu nekom stranom agentu davao strogo poverljive papire, znači samo jedno, da se veleizdaja srpskog Kosmeta bliži svom vrhuncu i da veoma uskoro sledi finalni potpis bugojanskog degenerika na izdaju srpskog Kosmeta. Zbog toga je Perišić sada zadužen da laje na Miloševića i da njega optužuje za izdaju Kosmeta što naravno NIJE tačno. Da je Milošević izdao Kosmet ne bi sada bilo ovog pritiska na Bugojanca. U Kumanovu juna 1999.god Srbija nije kapitulurala već je potpisala vojno tehnički SPORAZUM po kome Kosmet ostaje deo SRJ sa našim institucijama u njemu. Rezolucija SB UN 1244 gospodine banditu Perišiću to potvrđuje.
Препоруке:
17
7
54 понедељак, 12 август 2019 22:37
brzi
@Ovako je bilo
Sve što ste napisali stoji ali ste pomešali formu i suštinu. Zaboravili ste da je od pada Slobe vojna bezbednost kod vas de facto podčinjena civilnoj službi kojoj je bio interes da se Perišić ukloni. Zapitajte se nešto drugo. Kako je Perišić došao do tih dokumenata kad ga v generalštabu nije bilo više od godine i po? Jenostavno DB presreo komunikaciju između Perišića i tog diplomate i kod hapšenja koju je izvela vojna bezbednost poturili dokumente i stvorena idealna priča za medije.
Da ima srbska opozicija imalo mozga mogla bi baš preko Perišića i Dimitrijevića da pospremi više od polovine aktiuelnih političara sa vladne i provladne strane na đubrište istorije.
Na stranici Haškog tribunala imate među ostalom objavljene i zapisnike sa sednica vašeg saveta za nacionalnu bezbednost i tamo najbolje možete da vidite ko je bi ko u koje vreme. Mnogo priča i sledeča činjenica; ni tužilaštvo ni odbrane, niko nije zvao Dimitrijevića za svog svedoka jer nije bio u ničijoj šemi.
Препоруке:
5
19
55 понедељак, 12 август 2019 22:46
brzi
@misljenje
Tu se varate. Dve incialne kapsle koje su de facto i de jure značile kraj SFRJ su bile najprije novi srbski ustav 89. godine, član 135 ( na toj osnovici i svi ostali menjaju svoje republičke ustve onako kao svakome najviše odgovara) i događanje na 14. kongrasu KPJ ( pokušraj uvođenja glasanja jedan član delegacije jedan glas). Jednu sedmicu posle završenog kongresa u Zagrebu je osnivan HDZ. I krajem januara 1990 je jasno da SFRJ ne postoji više nego je samo još pitanje kako če da se država raspadne, mirnim ili krvavim putem. Sve što sledisu puke tehnikalije.
Препоруке:
6
15
56 понедељак, 12 август 2019 22:51
Ратко
@mišljenje
За објективније сагледавање протеклих сецесионистичко-ратних догађаја неопходно се дистанцирати од дневнополитичких погледа на тај период. Мора се уронити у мотиве због којих су наци-фашисти са Запада долазили на кућни праг српског домаћина, чак три пута у прошлом веку, отимали му територију, разарали његову отаџбину, приватно власништво, убијали му породицу и вршили геноцид над њим. Ко не влада са довољно чињеница његови коментари су обично лапрдање. Без познавања тих мотива немогуће је имати чистију претпоставку о будућности по разним питањима.
Препоруке:
14
6
57 понедељак, 12 август 2019 23:02
Презир и гађење
Јел то онај са генералском чином што је на оној џади, у оној кафани, оном давао неке артије? Уше, бре!
Препоруке:
25
4
58 понедељак, 12 август 2019 23:09
Бојан, Приштина
Перишић не само да није компетентан да просуђује о Милошевићу јер су га безбедњаци ухватили са агентима Циа,него зато што су се у његово време арнаути шетали кроз границу АЛБ/СРЈ као кроз башту.

Милошевић пак, колико год га ја волео је у томе погрешио, а што се посебно види са ове временске дистанце.

Читали смо сведочења, истина да му је Черномирдин чак претио у име Русије - али када смо већ гинули, када смо већ платили цену да гинемо и данас од уранијумских бомби требало је да идемо до краја, црвена линија је требало да буде цео Космет у саставу Србије два ентита један са српском а другу са албанском управом с тим да српски део буде наслоњен на Србију. Па борба до краја.

Ми Срби са КиМ смо били спремни н још већу жртву само да се Косово сачува што смо доказали опстанком до данашњих дана у условима скроз лудачки. У ужој Србији се не зна да Срби и данас дан имају рестрикција струје
Препоруке:
22
9
59 понедељак, 12 август 2019 23:17
Кубански револуционар, херој и државник на делу Фидел Кастро је поручио храбром делу српског народа и председнику Милошевићу за време злочиначке НАТО агресије: ''ИЗДРЖИТЕ, ИЗДРЖИТЕ, ИЗДРЖИТЕ.''
Као и Михаило Марковић и Фидел Кастро је сматрао да Слободан Милошевић треба да иде до краја, да НАТО фашисти могу да поломе монструозне зубе на поносној Србији и да он не би требало да устукне пред евроатланским империјалистима, јер би крајњим отпором нашег народа, власти, војске и полиције били створени услови за преокрет на глобалном плану и НАТО не би и даље могао да уништава непокорне народе који гаје осећај за слободу. Милошевић није био до те мере храбар, истрајан и чврст као непоколебљиви, антиимперијалистички и социјалистички државник Фидел Кастро да иде до краја у слободарским, психолошким и тешким геополитичким биткама, али остаће - Перишић је бедна, велеиздајничка и антидржавна кукавица. Да је Србија суверена и самостална држава, смрад од човека и војника Перишић био би кажњен најстрожом казном за велеиздају. Кад српски грађани, коначно, већински одлуче да се ослободе западног окупатора и његових компрадорских марионета на власти, то ће бити могуће.
ОЗДРАВИ ПОНОСНА СРБИЈО!
Препоруке:
23
7
60 понедељак, 12 август 2019 23:33
Часлављов

“Nations that went down fighting rose again, but those who surrendered tamely were finished.”

― Winston Churchill


Ето, докле су стигли срби, кад енглески муфљуз треба да их учи да се за слободу бори из принципа, чак и када никакве наде нема, без обзира на жртве, а не рачунџијски, из интереса.
Препоруке:
17
6
61 понедељак, 12 август 2019 23:48
boki
Gov.o izdajničko.
Препоруке:
24
4
62 уторак, 13 август 2019 00:28
Dve krajnosti dva laprdala
Izjava da ćemo gađati Rim je u istoj ravni kao ova da ćemo se boriti kao Vijetnam. I malo stručnije izjave tipa Lazanski,Drecun ili Radić ili onaj nato lobista su takođe amaterske. Oni 99.nisu znali taktiku i moć NATO i to je daleko od tipa rata u Vijetnamu. Nama je jedini spas Moskva!!! A ovo prostituisanje sa zapadom će nas ponovo skupo koštati.
Препоруке:
12
4
63 уторак, 13 август 2019 01:11
Istina oslobađa
U jesan 98. pstignut je sporazum o pekidu dejstava na Kosovu. Prekid su nadgedali naši i strani monitori na zemlji,a takođe i naša i NATO izviđaćka avijacija iz vazduha.Zloba je namerno sabotirao primirje jer je imao plan da protera šiptare sa Kosova,a da tamo naseli Srbe koji su izbegli iz RSK.
Drugo,nekadašnji naš ambasador u Vašingtonu Nebojša Vujović u svojoj knjizi navodi da je u okviru Dejtonskog paketa nuđeno da se rešava i problem Kosova gde bi Kosovo dobilo nešto slično kao po planu Z-4, ali je Zloba to glatko odbio.
Treče po Rambujeu NATO bi na Kosovo došao sporazuno a ne kao neprijatelj.VJ ipolicija bi se povlačila postepeno po meri pristizanja snaga NATO.Na Kosovu bi bio obezbežen suverenitet i teriorijalni integritet.Tamo bi ostalo po 2500 vonika i policajaca.Nebi bilo egzodusa naroda,razaranja zemlje,stradanja naroda,masovne pogibije vojske i policije.Ovo su činjenice koje istorija i narod ne mogu zaboraviti i oprostiti.
Препоруке:
2
9
64 уторак, 13 август 2019 01:24
телетабис
Јел бре коментатори, о чем ви ово пишете? Ма дал сте бре нормални?

Свако па и овај Перишић има своје виђење ствари. Мало је чудно да по командној одговорности, а био је генерал, у Хагу би ослобођен а ухапшен у Србији као шпијун. Живот је чудо.

Баталите више, није Он заслужио оволику пажњу.
Препоруке:
10
4
65 уторак, 13 август 2019 01:26
Марко
Кад и ако подносите захтеве за визе у разне земље не лажите на образцу, јер све знају.

Разлог зашто све знају је генерал Момчило Перишић који је ЦИА-и предао све могуће листе.

Овакви су се некад њихали на бандерама.
Препоруке:
13
1
66 уторак, 13 август 2019 01:31
Istina oslobađa
General Perišić je bio jedini glas razuma koji je imao hrabrosti da se suprostavi suludom Miloševiću i da mu predoči da mi rat protiv 19 najačih zemalja - ne možemo dobiti.Ali uzalud! Milošević se okružio poltronima i ljigavim generalima, koji uopšte nisu razumeli vojnopolitičku situaciju, ali su zato svoju lojalnost Dučeu višestruko kapitalizovali.
A ovi tupamarosi koji Perišiću lepe etiketu izdajnika, to su poraženi slobisti i Vadikali koji ne mogu da mu oproste što je učestvovao u petooktobaskom prevratu.Pravosnažna presuda protiv njega ne postoji i niko nije izdajnik dok se to ne dokaže.
I u pravu je: Milošević je izgubio i Kosovo i Krajinu. On je najveća tragedija koja je zadesila Srbiju posle one iz 1389.godine. Pokrenuo je četiri rata iz kojih je Srbija izašla kao najveći gubitnik.

PS:da ne zaboravim: po meni jedini smislen komentar napisala je osoba sa korisničkim imenom "Baka Jela"
Препоруке:
4
18
67 уторак, 13 август 2019 02:02
@ чБојан, Приштина
А колико си ти погинуо пута 1999. "кад сте већ гинули"

Моред дебилисаног Милошевића најодговорнији сте ви милошеивћеви фашисти из "српске листе" који сте од 1991-1999

пљчакали ко Косову и Метохии рачунајући да ћете довека док су се шиптари наоружавал.

На КиМ се ништа није променило доласком Милошевића на власт

брозове нацсте на власти су заменили милошевићеви фашисти који су наставили да издају Србе као штп су то радили дог су били Брозови нацисти.

Нису се милошевићеви фашисти створили из ваздуха

него су бивши чланови Брозове нацистичке банде у којој је кретен Милошевић провео 30 година кап брозов фашиста пљчакаш поставши антихрис
Препоруке:
2
18
68 уторак, 13 август 2019 02:46
коме нациста Броз испере мозак постај фашиста милошевића и ботина који постује исте припремљене комнтаре
Потпуковник у пензији
Још 80-их у ЈНА, је било нас, што на вишем, а што на нижем нивоу, који смо били незадовољни тиме како се Титови наследници понашају према Косову и како не брину о Србима тамо. Међутим, није могло много да се таласа много и гласно јер су неке колеге који су се жалили пролазили лоше, чак и када је било речи о провереним људима из поштених партизанских породица. Наравно, ти не знаш како је било онда
Знам ја издјаничка фукаро како је било онда јер сам хапшен још 1974 док сте ви "срби" постајаји официри Брозове нацистичке војске и чллнови брозове нацистичке банде гомила угланцаних у униформама која се шепурла док се није запуцало а онда сте сви побегли код Милошевића "јер нико не сме да вас бије"

И сада за издају Српског народа примаш пензију брозовог нацисте милошевићевог фашисте и дезертера који је издао две југославије и цео Српски народ

Већ 10 пута чим се помене милошевић ево тебе са истим текстом из "микијеве кујне"
Препоруке:
1
16
69 уторак, 13 август 2019 02:53
бре Спиридоне
Спиридон
@ Потпуковник у пензији


Извини што ти "упадам у реч" енго слабије си на "милошевиевским темама" задње време те си превидо да "потпуковник" има потпуно исти српемљени текст о "бојању" "партизанским породицама" исто као "мики" и "звонимр.бгд" који су из исте кухиње. Јер неко покушаа да нас убеди да полупписмени перач тоалета из основне школе има базу података из које као из рукава сипа гомиле "коментара" покрадених са интернета а не уем да наише простопроширену реченицу сам, без помоћи "звонимира.бгд" који "нестај" кад "мики постује"

"потпуковник" по реторици је "позрав из русије" са "дечком из москве" занчи обично провокатори фашистичког режима Милошевића који покушавају да мобилизују милошевићеве убице пљчакаше и издајнике
Препоруке:
1
12
70 уторак, 13 август 2019 02:58
Zoran
Zar ova gnjida nije u zatvoru zbog veleizdaje? Ovo je protuva (sa cinom generala!!!) koja je agentu CIA-e DZonu Nejboru u nekoj kafancini na Ibarskoj magistrali za 500 nemackih maraka (evra?) prodavala dokumenta sa oznakom drzavne tajne. Perisicu, treba da trunete u zatvoru a ne da dajete izjave po novinama. U bilo kojoj drugoj normalnoj zemlji veleizdaju bi debelo platili a od sramote bi se zavukli u misju rupu da vas sto pre zaborave i da se ta odvratna sramota ne prenese na vasu decu, unuke i praunuke, da oni mogu ljude da pogledaju u oci a da ne pocrvene od stida zbog oca, dede i pradede.
Umuknite, uprljali ste cin generala srpske vojske kao nijedan general u srpskoj istoriji! Zar vas nije sramota?
Препоруке:
14
1
71 уторак, 13 август 2019 03:15
misljenje
Ratko prvo definisite koje su to strane zemlje najvise radile na raspadu sfrj a ne uopsteno. Naravno da je za ozbiljnu analizu potreban siri aspekt; Nemci i Germani sire svoj uticaj na Balkan, sada to cine daleko perfidnije. Moja teza je da su svi vlastodrsci u bivsim republikama imali svoj deo odgovornosti u raspadu sfrj i da je on po velicini onoliki kolika je brojnost naroda koje su oni predstavljali.
Hrvatska ima svoj deo odgovornosti zbog ubijanja i proterivanja Srba., Srbi sa svoje strane imaju svoj deo odgovornosti za svoj udeo u ratu odnosno zlocine koje su pocinili a sto su uglavnom i odrobijali, i vise od toga.
Svetska politika NIJE fer, i samo naivni mogu da misle da ce u medjunarodnim odnosima naci podrsku i razumevanje tek tako. Videli smo da nema pravde.
Sto se tice Rusa kad su nam to pomogli ? I sada sto pomazu da se ne otima KIM koliko kosta ta podrska? Ja sam za politiku u se i u svoje kljuse..
Zalosno je da sve ono sto nije slaganje sa Vama zovete lap...
Препоруке:
4
8
72 уторак, 13 август 2019 03:30
misljenje
Da sa pravne strane promena Ustava Srb (ovo zahteva pravnu analizu) mogla je biti jedan od razloga, ali ni Hrvati nisu cekali, niti trazili mirno resenje. Svako je vukao na svoju stranu zato i mislim da sve republike i predstan deo odgovornosti.
Za nas koji smo ziveli u Srbiji valjda mozemo sada da ocenimo kakvu stetu je naneo Milosevic i jacanje ne nacionalizma vec ratno huskacke politike koja je u Srbiju stigla sa Seseljem, a ni "ptac nacije" u svom starackom zanesenjastvu je imao svoje tamne momente..Srbi se nisu ponasali kao domacini vec svi znamo kako nastala je opsta otimacina i zakon dzungle i to isto vazi i do danas. NEmamo cime da se pohvalimo.
Za Seselja sam uverena da je on ubacen mozda i nesvesno od strane Hrvata u sluzbama. Srbija je utonula u naopako stanje, da kazem bolesno gde su kriminalci poceli da izigravaju nekakve heroje na ratistima; znamo sta je bilo u Srbiji devedesetih i ko je za urusavanje zemlje, pol ubistva i kasniju rasprodaju stranim i domacim interes.
Препоруке:
4
8
73 уторак, 13 август 2019 04:12
krle-1
Eee, nekada se za izdaju išlo u zatvor - domaći i to najmanje... . A sada je i laprdanje moguće...
Препоруке:
17
1
74 уторак, 13 август 2019 07:24
Конобар
Либералне гњиде - војска империје. Душе продане.
Препоруке:
10
1
75 уторак, 13 август 2019 08:03
Бојан, Приштина
@Бошко

Уз све своје грешке Милошевић је био генијалан политичар.

А посебно је био генијалан у посебно је био генијалан за твог Вука Драшковића које има карактер идентичан оном који се из твојих коменара овде може назрети.
Да не говорим о Ђинђићу, Шешељу и осталим ликовима који су му били алтернатива.

СПС јесте имала доста партијама који су се бавили лоповлуком, истина - али ону отимачину и похару коју је ДОС спровео, Срби од времена најцрњи дана турског ропства нису видели.
Препоруке:
10
2
76 уторак, 13 август 2019 08:06
Потпуковник у пензији
@Спиридон

Ништа није било лепо, било је одвратно и не могу да опишем како смо се осећали када смо гледали шта се дешава Србима на Косову, а наша држава у томе самоучествује. А одвратна је и та твоја спрдачина са несрећом нашег народа и са официрима који желе да помогну, али не могу јер државни врх то саботира. Јеси ли се тако смејао и несрећи Ђорђа Мартиновића? Замисли, магарчино једна, да ти Шиптари истуку женско дете које још основну школу није завршило, да покушаваш да алармираш милицију, али да неко саботира све време и спречава отварање истраге?! Шта ти вреди стан, ИДИОТЕ ЈЕДАН, када свом потомству као официр не можеш да осигураш безбедност?! Јел би се и тада спрдао и помињао Илију Чворовића и јадном детету причао како му се чини да га мрзе и како је све умислило?!

Можеш комотно да идеш да се напијеш са овим непотписаним лажљивцем, од истог сте (не)соја...
Препоруке:
11
2
77 уторак, 13 август 2019 08:08
Потпуковник у пензији
@Непотписани лажљивац

Ти си један обичан манијак, наравно да ти увек исто кажем, када ме ти увек исто питаш. Ти док си ишао у основну школу (нисам сигуран да си је и завршио) си вероватно више пута питао професоре за резултат неке просте математичке рачунице, рецимо колико је 6 Х 6. И увек је био одговор 36, ма колико те је то изненађивало. Тако ти и ја када ме питаш како је било у ЈНА увек кажем како је било. Шта би ти хтео, да ти причам о Ускршњим острвима? Са друге стране, сваки твој коментар је дословно исти увек су "милошевићеви пљачкаши", "брозови јањичари", "пензионери који су опљачкали станове". То је већ одавно, једино што ти је ново је параноја па тако мислиш да сам ја "Поздрав из Русије" и тај неки "из Москве" за кога уопште немам појма ко је. Раније си тако умишљао да иза "Поздрава из Русије" стоји лично Мира Марковић. Шта је сада кад је умрла? Неки врач је оживео?

Да ми је знати шта си то украо када си био хапшен...
Препоруке:
15
2
78 уторак, 13 август 2019 09:04
NY
Nebojsa Vujovic je bio diplomata pri UN misiji u Njujorku. Nije bio ambasador jer sa sankcijama JU ambasada je zatvorena, zatvorena i pecatirana predstavnistva JU i naravno zamrznuti bankarski racuni, depositi i sl i takvo je bilo stanje od uvodjnja sankcija do smene Milosevica. Krajnje lose i nepovoljno po bivsu drzavu njenu privredu, ekonomiju i sve druge aspekte zivota.
Препоруке:
5
2
79 уторак, 13 август 2019 09:11
Марко Ступар
brzi
човече, јеси ли икад чуо за оно гесло да ако је неко непријатељ мог непријатеља чак најчешће не мора да значи да је мој пријатељ-једном речју они су сви... Црвени. Макар многима овај деловао као енглески човек она прича,ма молим вас,па не помаже њему блер,и не види се да им енглеска круна помаже ич,уосталом,у модерним краљевинама,ради се о протоколарној функцији па можда код нас и са неком формом регентуре,јер нећу ни да спорим да је човек био протеран па формиран првих четрдесет пет година живота под утицајем нато,али нигде се није јавно офиран пронашао као овај,који је можда већма и у праву, генерал после битке,ради оваквих сам да бар,и то управо они и њихова деца имају да испослују макар по граници њиховог најбољег сина ћосићевску поделу кад је већ заговарају,а не само Север Косова,или макар камо ћемо са Грачаницом...Престолонаследник, мада је и Он имао одступања око овог па све ово причам,али не око оног што му се спочитава,Краљ је,милионе су донели земљи.
Препоруке:
2
7
80 уторак, 13 август 2019 09:19
Михајло
Овај народ некада је знао како са окупатором и сарадницима истих.
Препоруке:
12
1
81 уторак, 13 август 2019 09:50
Микију Милошевићу
Мики, српску народ је 5 октобра 2000 године "рекао шта мисли о Слободану Милошевићу", а и после је "рекао" када "готово нико није протестовао", можда "шачица људи" због његова хапшења и изручења Хагу.
Препоруке:
1
7
82 уторак, 13 август 2019 09:51
пусти та твоја фашистичка подметања
Бојан, Приштина

Уз све своје грешке Милошевић је био генијалан политичар.

А посебно је био генијалан у посебно је био генијалан за твог Вука Драшковића које има карактер идентичан оном који се из твојих коменара овде може назрети.


Е видиш никакве лажи вас милошевићевих фашиста и издајника не могу да промене ноторне исторјске чињенице
Фашиста и издајник Милошевић није имао довољно гласова за капитулацију и издају те с удружио са Драшковићевим СПО

и издгласао у скупштини Србије капитулацију и предају Косова и Метохије.

Твој основни проблем је и даље што део мозга који си изгубио са Брозом и Милошевићем је ненадокнадив, те и даље бунцаш те фашистичке флоскуле иy 90тих
Препоруке:
0
12
83 уторак, 13 август 2019 09:57
@ Потпуковник у пензији
Савмовољно си се пријавио у Брозову нацистичку школу за "официре"

Али ниси постао "официр и џентлмен"

него Брозова нацистичка фукара јер си се из користољубља учланио у Брозову нацистичку партију.

Тиме си постао издајник јер си се одрекао Српскта и Праволавља

Као Брозов нацстиа издао си СФРЈ

Као Милошевићев фашиста издао си "слобову ретрдирану југославију"

Ти си типични примерак дебилизације дегенерације и криминализације "дру+е мајоре" из интенднтске службе

јер сте ви "официри" за одлазак у пензију за издају награђивани чином више

и сада имате 6 пута веће пензије од сељака и 4 пута веће пензије од радника

уместо да су вам узети и пензије и станови
Препоруке:
1
13
84 уторак, 13 август 2019 10:07
театар апсурда
Ако не ухапсиш издајника и ментално поремећену особу не пошаљеш у лудницу они наравно сматрају да су "људи" са потуним право да суде свима осим себи.

Зто су у потпуности разумљиви изливи лудила оматорелих брозових фашиста који су постали милошевићеви фашист да би они пљчакали Србе уместо словенаца усташа турака војвођанских фашиста бугара шиптара натогораца.

Сада из опљачканих станова са опљчаканим пензијама милошевићеви фашист су највеће "патријоте" чак и постају "дописни чланови2" српске академије наука иуметности као доказ да милошевићев фашизам и даље постоји у гулагу "србија" под Вучићем Дачићем и Шешељем

Јер ко би подржавао такве идиоте издајнике и фашисте осим бивших милошевићевих фашиста

Зато "микији" "звонимир.бгд" "бојани.приштина" и бране фапизам Милошевића јер уствари бране своје фашисте на власти Вучића Дачића и Шешеља

који су наставили тамо где је фашиста милошевић стао
Препоруке:
1
11
85 уторак, 13 август 2019 10:09
Бандитски брлог
@потпуковник у пензији.

Твоји су аргументи слични аргументима оне пиљарице из познате Хегелове приче.Пошто немаш аргумената називаш људе идиотима, лоповима и сл.
Тачно је да је тада и војска и држава балансирала и избегавала да се суочи са проблемом Косова. А онда је дошао "витез са ветром у коси" и ухватио бика за рогове. Али боље да није. Јер су последице његове сулуде владавине катастрофалне, тако да се због тога Србија деценијама неће опоравити.
И још нешто: кад си видео све то зашто ниси напустио такву војску. Е па ниси,јер би у том случају изгубио све бенефите које си од те војске добијао...

Има једна изгрека у ЦГ која гласи:
"Накнадна памет - магарцу под реп!"
Препоруке:
2
9
86 уторак, 13 август 2019 10:27
После боја, копље у трње!
Сад би сви да буду паметни.
Јасно је да се само тражио разлог да НАТО побаца застарело оружје и славно прослави 50 година постојања.
Милошевић је био та будала који је потурио српске галаве на пањ, а политику је водила његова супруга. Пљачкаши ратног плена су их уверавали да ће војна интервенција на КиМ бити успешна јер су терористи малобројни и ненаоружани. А онда "кумановска победа"" пружа још већу лажну наду да ће победити на изборима.
Последице бомбардаоваа се умањују и сада се питамо што нам је народ болестан. СПС и данас држи у рукама све податке и проглашава да су строго пов. јер би испливала истина јда су прећутали све потенцијалне опасности по здравље становника. Смешноје кад председник Комисије др Лакетић открива да је Лепеница била загађена пираленом, то се знало још 1999. РТС врти вест по дифолту:бивша власт је крива, па то је крив њихов коалициони партнер вечни и неуништиви СПС.
Препоруке:
2
8
87 уторак, 13 август 2019 10:36
Onako usput
@ "Бака Јела"
"Нисам могла да верујем да ће она (КПЈ - СКЈ) бити у стању да изнедри, једног Милошевића који је сам прихватио национализам, све оно против чега смо се борили. И да онда уништи Југославију, па да сви живимо у сиромашним банана државицама. Тако да је Перишић у праву, Милошевић је крив за губитак Косово, али не тако као што он каже, већ зато што је брутално укинуо њихову аутономију, што је довело до распада Југославије."

Slobodan Milošević nije "pao sa Marsa". On je došao kao odgovor Srbije na podlu nameru tzv. Jugoslovena da se rasparča država Srbija. Njegova izjava: - "Srbija će ili biti država, ili je neće biti", treba da bude trajna poruka budućim generacijama. Posle toga su krenuli višestrani napadi na njega i Srbiju, koji su se završili NATO agresijom 1999. godine. Današnja Srbija treba da ozbiljno razmišlja o tome. Put kojim je krenula sa namerom priznavanja naše otete Pokrajine Kosova i Metohije za državu albanske manjine, neće sačuvati ovu državu od propasti.
Препоруке:
8
1
88 уторак, 13 август 2019 11:30
Keserovic
Ova spijuncina i izdajnik je na slobodi!!!? Srbijo, j***m ti...
Препоруке:
9
2
89 уторак, 13 август 2019 11:53
Perisic
Je patriota,ma kakav bio, za mnoge koji sad vladaju Srbijom.
Препоруке:
1
12
90 уторак, 13 август 2019 12:19
СрбендаЛегенда
Докаѕани издајник као и Милошевић. 1991. години срамно изгубио касарну код Задра, 1992. године и Мостара, 1995. године саботирао одбрану Крајине током Олује...
Ко је забранио ангажовање 11. Вуковарског Корпуса СВК да дејствује током Олује - Слобо или тадашњи Начелник ВЈ Перишић? - сведочанство Генерала Секулића.
1998-1999. године наговаро Милошевићи да се преда Западу и саботирао одбрану на КиМ - сведочанство Генерала Павковића...
Препоруке:
4
5
91 уторак, 13 август 2019 12:26
Спиридон
@ Потпуковник у пензији

Знате шта, не би ме уопште зачудило да једно дана исто тако као ви сада и министар војни Вулин почне ту тужну причу како му је у суштини било одвратно док је био у Вучићевој власти и како се он дошаптавао са Нешом Стефановићем и Палмом, али су закључили да им је боље да ћуте, јер ко против Вучића нешто каже лоше прође. Ја заиста покушавам само да схватим имате ли ви уопште свест о томе шта је тај титоистички систем једноумља, диктатуре бесмртног фараона и свакодневног испирања мозга представљао људима који су се за разлику од вас осећали као Срби цео свој живот. Да ли сте ви свесни да је та ваша војска била ударна песница те исте диктатуре, односно како отужно мени са оне друге стране делује та ваша прича како вама није било право шта све Србима раде. Према томе заболело је вас у суштини баш брига за Србе, све док је платица официрска била висока и док је станчић био велики...
Препоруке:
1
7
92 уторак, 13 август 2019 12:59
Бојан, Приштина
@ Бошко

Твоје се лупетарије не могу ухватити ни за главу ни за реп.

Ти разне појмове трпаш у један исти ђувеч - Броз, Милошевић, фашисти, издајници све је то теби једно исто, ех кад би то било тако просто и једноставно.

Ја опет подвлачим, срећа да смо и тим временима имали Слобу да нас води. Сваки други политичар који је био у понуди (а за које се све видело да су острашћени и лицемери) у оно време би довели народ Србије до братоубилалког рата.

Милошевићева мана је била само што је у сред рата ставио на прво место принцип хуманисти и није хтео да цена буде још већи губитак народа.

Нажалост од тих директних губитака сада имамо много веће индиректне губитке, народ се иселио, држава растурена, народни дух сломљен, земља ослабљена и питање какви нас све (директни) губици чекају ако опет дође до пичвајза с обзиром да се свуда у окружењу певају песме које позивају на уништење Срба.
Препоруке:
7
2
93 уторак, 13 август 2019 13:01
Потпуковник у пензији
@Спиридон

Ти очигледно полазиш од себе, теби је ваљда довољан стан и пристојна плата па да будеш срећан...? Ја нисам такав, све и да сам имао не стан, већ вилу, и 10 пута већу плату то ми ипак не би била никаква компензација за тренутак када сам видео своје мало женско дете испребијано од стране Шиптара када је отишло да посети своју бабу и полицију која НИШТА не ради на случају и која одбија да ствари назове својим именом. Твоје психопатске црте се најбоље виде у томе што ти поредиш ситуацију оца коме је пребијено дете, са негативним коментарима на интернету које Вулин може да прочита (то је врхунац његове неријатности).

Зашто сам био у ЈНА? А шта би било да нисам, замисли само да у ЈНА није било Срба, већ да су све били одрођени титоисти, као они због којих смо морали да ћутимо. Како би тада прошли у ратовима који су уследили? Имали би границу на Панчевачком мосту...
Препоруке:
7
1
94 уторак, 13 август 2019 13:37
Турас
@ понедељак, 12 август 2019 23:17 Кубански револуционар, херој и државник на делу Фидел Кастро је поручио храбром делу српског народа и председнику Милошевићу за време злочиначке НАТО агресије: ''ИЗДРЖИТЕ, ИЗДРЖИТЕ, ИЗДРЖИТЕ.''
Све је тачно и то смо преживели . Тада су сви Балкански Народи (изузев њихових влада)желели Милошевићу да издржи . Наравно не Перишић и "демократска"сорошева пета колона , која се толерисањем Вучића данас вампири . Успешно , јер у Србији је још снажан рајински менталитет . Надајмо се да се курве следећег пута неће некажњено провући .
Препоруке:
7
2
95 уторак, 13 август 2019 14:15
MP 1
Razumem komentar "baka Jela" ako je iskren jer poznavala sam dosta ljudi kojih vise nema koji su bili idealisti i koji su zeleli da sagrade pravednije drustvo..samo na zalost po nas ta uverenja dobronamernih ljudi, idealista koje sam poznavala kao dete se nisu ostvarila. Zalosno je za mnoge koji nismo iz vojne i policijske struke nego obicni gradjani, skolovani, ozbiljni da nismo uspeli da se izborimo da Srbija bude bolja i to je ogroman NEusp za sve one koji su mogli da Srb ucine ozbiljnijom i boljom zemljom. Ali bojim se da svi oni koji su imali uticaj na zivot na ovim prostorima krajem osadesetih su podbacili. Ako sfrj nije mogla da se sacuva, trebalo je razgraditi tako da NE bude rata, mirnim putem pa da politicke vrhuske a i vojne pokazu da im je cilj da se sacuva mir po svaku cenu..ali neeee.
Imaju pravo ljudi sto im prigovaraju da su radi svojih vojnih privilegija zatvarali oci pred izdajom; To je cena te vojne i policijske profesije, brani otadzvinu i narod na prvom mestu!
Препоруке:
2
4
96 уторак, 13 август 2019 14:53
Orwell
Perisicu je izgleda sluzba namestila onu aferu,zasto nije inace procesuiran do sada.
Inace Milosevic jeste odgovoran za gubitak Kosova i propast Srbije u svakom pogledu u vreme njegove vladavine.
Препоруке:
3
12
97 уторак, 13 август 2019 15:29
Alex
Sad sa ove vremenske distance, mislim da je najbolji potez mogao da bude da se Milosevic povukao iz politike '95. Ali secate li se prodaje telekoma da'l bese 96te. Cia je dala pare za kupovinu dela telekoma (preko Italijana , u sred sankcija) jel nisu bili spremni na kosovu , da bi produzili politicki zivot Milosevicu. Trebalo je da se povuce iz politike, pitanje kako bi zapad pokrenuo pricu protiv "diktatora". Ali vlast je slast, i to je glavni zez svih nasih politicara (cast Kostunici).
Препоруке:
1
3
98 уторак, 13 август 2019 15:38
Мики
Orwell
Inace Milosevic jeste odgovoran za gubitak Kosova i propast Srbije.


Ако смо изгубили КиМ зашто онда сада шиптари, Брисел и Вашингтон моли Србију да призна КиМ као државу ?? Србија није изгубила КиМ. У УН на папиру пише да Србија има Покрајину Косово и Метохија. Кажеш да је Слободан одговоран за пропаст Србије, питам ја тебе ко је одговоран за пропаст Сирије, Либије, Украјине, Ирака, Венецуеле ? Ко је крив за велику инфлацију и сиромаштво у Венецуели ? Да није можда Мадуро? Преседник Венецуеле Мадуро није крив за инфлацију и сиромаштво у Венецуели већ је крив Вашингтон који је дао санкције Венецуели и тако Венецуела не може да увози нити да извози робу и зато је дошла инфлација и сиромаштво у Венецуели. Вашингтон је дао санкције Венецуели како би грађани изазвали револуцију против Мадура а затим окупација Венецуела од стране САД, Британије, Француске и Немачке. Сада рат, сиромаштво и инфлација у Сирији па дали је Асад крив за проблеме у Сирији ?
СМРТ америчкој демократији.
Препоруке:
6
1
99 уторак, 13 август 2019 15:44
@ MP 1
"Ako SFRJ nije mogla da se sačuva, trebalo je razgraditi tako da NE bude rata,..."

Требало је, али ако се сетите изјаве председника Хрватске и ХДЗ Ф. Туђмана, видећете да није могло. Он је рекао "да рата не би било да га Хрватска није жељела". То се може рећи и за А. Изетбеговића у БиХ а, вероватно, и за лукаве Словенце.
Препоруке:
7
1
100 уторак, 13 август 2019 16:10
FARSA
@Orwell
Perisicu je izgleda sluzba namestila onu aferu,zasto nije inace procesuiran do sada.
Inace Milosevic jeste odgovoran za gubitak Kosova i propast Srbije u svakom pogledu u vreme njegove vladavine.

Ne samo za Kosovo. Milošević je direktan krivac i za gubitak RSK!
Oko godinu i po dana on nije ni privirio u generalštab pre nego što će mu namestiti onu aferu.
Pa se postavlja pitanje otkud mu dokumenta poverljivog karaktera?
Služba je pesretanjem razgovora saznala za sastanak u tom motelu. Pa zar nije mogla da mu u momentu hapšenja ta nekakva dokumenta - podmetne.
Znajući onog debelog kom je koštunica dao čin generala mimo svih zakona i propisa,a koji je vodio tu "operaciju" pomenuta nameštaljka je vrlo moguća!

Slobisti i Vadikali Perišiću jednostavno nisu mogli da oproste njegovo učešće u petooktobarskom prevratu i u rušenju Miloševića.
To suđenje je obična farsa i siguran sam da će biti oslobođen!
Препоруке:
2
5
101 уторак, 13 август 2019 16:29
Брундало
Наајпознатији људи на свијету који имајунакнадну памет су Срби. Ти си Перишићу један обични страни шпиујун и то докзани, ухваћен си на дјелу. Милошевић је жртвоваао све за Космет и на крају и живот. Ви накнадни паметаши ућутите већ јеном. Срамота је износити нек ставове када се мртва уста не могу да бране.
Препоруке:
4
1
102 уторак, 13 август 2019 17:10
Момчило Перишић?
бедни петоколонаш!?!
Препоруке:
5
1
103 уторак, 13 август 2019 19:43
прича са "тужним крејм"
@ "бака јела"

А брат ти заборавио да каже да је комунистичка партија југославије постала нацистичка 1928 у Дрездену и посвала словенце усташе мађаре бугаре шитаре натогорце и фукару као што је твој брат и ти да отпочну убијање Српског нардоа и да су склопили 1935 договор са усташама.

Твоја прича је сасвим разуљива ако си шиптарка бугарка мађарица туркиња бугарка хрватица словенка или натогорка.

Ако тврдиш да си "српкиња" мора да ти је бабу силовао неки усташа у првом светском рату или турчин пре Балканског рата

Па чији си ти била припадник буржоазије са станом у Београду новцем да идеш у гимназију док си се "ужасавала" сиромаштва у Србији из Београда

Те будалаштине спадају међу баљезгање Броза од којих је створена "историја"

Ти из гимназије си "радничка класа потлачена"

Ајде ти на Губеревац док ти је време да те не одводе ко моју комшиницу кад је почела гола да иде по згради увијена у заставу СФРЈ
Препоруке:
0
6
104 уторак, 13 август 2019 22:03
za @MP 1
NE verujem da ce u ovo vreme sve dok su zivi akteri dogadjaja iz devedesetih da se sazna prava istina o nasem vremenu. Ja mislim da Srbi imaju veliku odgovornost i da je trebalo mnogo ranije smeniti Milosevica a ne cekati demonstracije 96e godine.
Suvise je vremena proslo ..pet godina je veoma dugo.
Srbi su napravili JU prvo kao kraljevinu pa posle kao republiku, oni su najbrojniji narod na prostorima bivse drzave i podneli su najvece zrtve. Na zalost, vrhuske iz osamdesetih NISU smogli snage da promene sistem i da se izbore za pravednije drustvo. Umesto toga, Milosevic je uzurpirao vlast, ukrali su nacrt sanu memoranduma i na tome pravili program. Ja NE verujem, da je Milosevica zanimalo
sta ce biti sa Srbima, njega je zanimala moc, vlast, tako i suprugu. Cela ta vrhuska je velika nesreca i sramota za Srbiju i oni su otvorili vrata bezumlju, mafiji, kriminalu..
sta je radio sin Milosevic? koga su uveli u policiju i sire od toga?
Tudjman je bio poznat po glupim izjavama..
Препоруке:
2
6
105 уторак, 13 август 2019 22:08
MP 1
da Srbija tj vrhuske NISU htele rat nasli bi nacina da taj konflikt sa Hrvatima vrlo brzo neutralizuju..ali NIJE se desilo jer su u Srbiji zeleli rat. Milosevic i njegova klika su to hteli. I da prosirim; Pet godina je Srbija bila kao zacarana zbog ratova u Hrvatskoj i Bosni, a onda se osvestili i poceli da demonstriraju protiv sps-a, radikala i ostalih;
Nesto malo kasnije poceo je sukob na KIM i epilog znamo.
Sto se tice Perisica, nadam se da cemo saznati istinu, da li ili nije odgovoran za izdaju a sta je izdaja tesko je reci u drzavi u kojoj mafija kolo vodi. Oni su prvi izdali srpske interese sa prvim kradjama, otimacinama, zloupotrebama. Sklonost nekih Srba ka zloupotrebama i kriminalu je samo problem Srba i sa takvim osobinama sami smo i sami su sebi dovoljni. Neprijatelj ne treba nista da radi, dovoljno je da podrzava najgori sljam da divlja Srbijom..Naivan i miran svet moze samo da gleda sta ih je snaslo. A kriminalce je vrlo tesko smeniti i izbaciti iz javnog posla.
Препоруке:
2
6

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер