среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Грађански рат или коме је до туче нека иде у боксерски клуб

Kоментари (86) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 23 август 2019 14:01
Владимир Челекетић
У Србији није "криза" него стање. Антонић би могао да објасни које су то "мирне" методе које још нису исцрпљене, а могуће их је употребити, не за решавање кризе, него за прелазак из постојећег стања у пожељно стање. Ми можемо да се саблажњавамо када левичари најављују рушење храмова, али, шта најављују десничари, шта најављује тзв. патриотска и национална Србија? Које методе борбе и коначно, које је, за њу, пожељно стање?
Препоруке:
56
31
2 петак, 23 август 2019 14:14
опасни циркузанти
Тријатералац диже социјалну револуцију.
Интересантно.
Препоруке:
49
8
3 петак, 23 август 2019 14:19
Ненад Пиваш
Цењеног професора Антонића држим за једног од водећих интелектуалаца у Србији. Не само када је реч о анализи стања у Србији, већ и када када је у питању његов научни рад. Свакоме препоручујем његове књиге Сексуалност и моћ: Социологија геј покрета и Искушења радикалног феминизма. Међутим, морам да изразим дубоко неслагање са закључцима овог текста. Наравно, није да се код професора Бакића нема шта критиковати, али Антонић дубоко греши када каже:

Закључак овог текста је да не смемо дозволити да изгубимо здрав разум – ма колико да смо оправдано незадовљни и љути. Насиље, наиме, престаје да буде неприхватљиво тек када су све остале опције исцрпљене и тек када против себе имамо власт која очигледно издаје свој народ или га, чак, и сама оружано напада. Јер, као што је већ добро примећено, Србији није потребна никаква грађанско-ратна подела на нас и њих: „Потребни су јој честити, добронамерни, и слободољубиви људи. А они ће се већ договорити“.
Препоруке:
55
43
4 петак, 23 август 2019 14:25
Ненад Пиваш
Јел шта то треба да значи, да овај режим не издаје Србију? Шта је са оним што је, на крају крајева, сам Антонић писао на тему Вучића?

http://www.nspm.rs/kolumne-slobodana-antonica/agent-okupacije.html

Зато сада треба отворити очи, разумети оно што се око нас дешава и под хитно покушати – нешто урадити. А за почетак, ма колико нам то тешко падало, најбоље је пажљиво слушати оног ко све више постаје „главни агент окупације“


Или још боље ово, зашто сада грдити Бакића када је сам био у стању да примети ово:

А ако ме питате шта је лек, мој одговор је – бесни отпор! Отпор у свакој тачки њихових наредних „храбрости“, у свакој „одговорности“ која ће им пасти на памет да је „преузму“ – од увођења „сексуалног образовања“ у школе и припреме „Прајда“, до „међународних гаранција“ за Војводину. И, отпор не било какав, већ бесни – јер само тако њихова машинерија безобразлука и капитулације може бити заустављена


https://bit.ly/2MxIyUl
Препоруке:
63
27
5 петак, 23 август 2019 14:33
Ненад Пиваш
Није реч само о издаје. Насиље је такође одавно присутно. И ту није реч само о ономе што је опште познато свима, као напад на Борка Стефановића. Довољно је отићи у неку средину ван Београда, што мању то горе, и видети у каквој се атмосфери дешавају изборе. Напредњаци увелико користе батинаше који прете људима. Чак и у релативно великим градовима, попут рецимо Панчева, користе услуге људи из бокс клуба "Спарта" којима су дали да држе паркинг код бувљака, па чак и паук. За обилазак паркинга једном дневно чланови тог клуба добијају плату 50 хиљада динара месечно. Наравно, то није све, заузврат такође треба и да прете коме треба.
Препоруке:
70
20
6 петак, 23 август 2019 14:47
гандра
вучић сваким својим говором и изјавом за штампу призива грађански рат - морао је антонић и то да анализира - уместо тога што нам упорно цитира ове анационалне кловнове и будалетине - то су обичне кукавице - разбежали би се на први испаљени метак - али мислим да нека врста унутрашњих сукоба јесте могућа ако дође до велеиздаје - шта бисте ви, антонићу, урадили да сутра којим суманутим случајем вучић призна косово - седели код куће и штуцовали бркове - ценим ваше текстове - али ово вам је један жестоки промашај - превише салонски и прилично бесловесно
Препоруке:
63
26
7 петак, 23 август 2019 15:15
vladimir m.
lenjin je uzeo vlast slucajno (kada se zemlja raspadala)-kolega firer,sa druge strane,kada su nemci gladovali...

...i pomenuti voja je izjavio da te dve ideologije/kolektivisticke/ su nemoguce,neodrzive u bilo kom normalnom vremenu,a tek demokratskom
Препоруке:
5
17
8 петак, 23 август 2019 16:04
Антонићу
По лажовштини,разбојништву и прогону слободних људи- ова Вучићева власт се не може мерити ни са једном у историји Србије, не рачунајући фашистичке окупације.
А ти, уважени колега, проповедај успаванке да Вучић на овакав начин влада до Београдског пашалука и празне преостале Србије
Препоруке:
62
27
9 петак, 23 август 2019 16:05
Ах
Сувише дефетистички а и нетачно. Није стање црно бело да се бира између тоталне пасивности и револуције. Итекако постоји простор за мирне протесте блокирањем бесловесне власти. Свака ескалација у насиље која би наступила могла би да дође једино од стране режима као што се већ дешавало.
Треба бити начисто са једним - статус кво и пасивност води у неминовно пропадање и одумирање Србије и сваки дан Вучића на власти је корак ближе томе.
Наравно да алтернатива нису салонски левичари који би да као и њихови претходници дижу анационалне револуције које су узгред речено данас и дискредитоване и немогуће али добро звуче као претња да се ето не таласа и препусти глобалистима и њиховим домаћим лакејима да мирно и даље паразитирају и уништавају државу и народ.
Препоруке:
39
18
10 петак, 23 август 2019 16:12
Спиридон
@ Ненад Пиваш

Надам се да се сећаш наше мале расправе у коментарима на твој најновији текст а на тему повика на другосрбијанске вукове, док напрдњачке лисице месо јесу. Е па видиш, твоје чланке тешко да ће објавити у Куриру као што хоће оне од професора Антонића, односно он је толико заслепљен својом прометејском борбом противу другосрбијанштине и тих како он каже “антинационалистичких” левичара да му је Јово Бакић већи непријатељ од Вучића. То се у нашем народу каже не види шуму од дрвета...
Препоруке:
49
40
11 петак, 23 август 2019 16:15
(Не)упућени читалац
Како и очекујемо:
трезвено, интелектуално и поштено - Антонић!
Препоруке:
44
39
12 петак, 23 август 2019 16:36
Антонићев савет - коме или за кога?
"... Нека иде у боксерски клуб"

Онда Вучић не би излазио из оксерског клуба, а посебно његов армија плаћених батинашких битова у цивилу или у униформи,
НИКАДА НЕ БИ НПУШТАЛА боксерски салу.
Препоруке:
50
14
13 петак, 23 август 2019 16:38
Aleksandar
Poštovani prof.Antonić je iskreni patriota i smatram da je ovaj tekst krajnje dobronameran i upozoravajući.
Međutim ,mislim da je opasnost veća na drugoj strani,strani vlasti i njihovih pristalica.Vlast kontrolise navijacke grupe,razna privatna obezbeđenja,deo organizovanog kriminala,komunalnu policiju,naravo tu su i vojska i policija.Da li neko može da zamilsli da na ovu silu udare mnogobrojni građani koje će predvoditi Vesna Pešić i Jovo Bakić?
Da bi došlo do takvog sukoba,mora postojati okidač,npr priznanje tzv Kosova ili bankrot države.
P.S.U aprilu ove godine sam slušao razgovor dvojice starijih naprednjaka u GSP-u.Jedan od njih mrtav hladan izjavljuje da je najveci protest opozicije ispred Skupštine od pre nekoliko dana trebalo rešiti kao Tjenanmen:"Poslati tenkove i neka ih izgaze za pola sata".Kako na to ostati smiren i pribran,profesore Antoniću?
Препоруке:
49
18
14 петак, 23 август 2019 16:42
Устанимо, родољуби, на темељима бодрог, страсног и стваралачког ума за независну, целовиту и социјално праведну Отаџбину ослобођену западног окупатора, компрадорских квислинга и сепаратистичких терориста!
Србија ће смоћи снаге да се развија на дубоким коренима косовско-метохијске, радничко-сељачке и еколошко-заштитничке еманципације.
Србији су неопходни смисао животворног битисања, сврховито демократско самоуправљање и домаћа друштвена производња.
Србији је све више, јаче и виталније потребна коренита промена антиколонијалном, наталитетном и социјалистичком Револуцијом!
ОЗДРАВИ ПОНОСНА СРБИЈО!
Препоруке:
34
23
15 петак, 23 август 2019 18:14
Antonic i Jova
Antonic za tri koplja ispod Jove.
Препоруке:
38
52
16 петак, 23 август 2019 18:25
Antonicu
Sto ne kazes AV da ide u bokserski klub koji stalno dize tenzije i zavadja gradjane,sto mu je omiljena disciplina jos od devedesetih posto nista drugo i NEZNA da radi koga je instalirao zapad 2012.g. kome je grobar prokrcio vlast do vrha a ovaj ga sutnuo?Sam AV nikad nebi zaseo na Srbiju,setimo se kako ga je Djilas RASTURAO na izborima za gradonacelnika.Vlada lazljivim medijima kojima sve manje ljudi veruje pa sad mora po nekoliko sati da ima tirade na gebelsovskim medijima sto mu ubrzava politicki kraj na SRECU 4/5 gradjana koji ga ne podrzavaju.Bojkot izbora,pre toga protesti i gradjanska neposlusnost i to je politicki kraj AV.Antonic nije ni do kolena Bakicu.
Препоруке:
38
19
17 петак, 23 август 2019 18:33
Postovani profesore
Licno Vas poznajem i veoma cenim, neko vreme smo i saradjivali. Vi ste iznad toga.

U potpisu,

Srdacan prozdrav, nedovrseni student...
Препоруке:
34
16
18 петак, 23 август 2019 18:48
(Не)упућени читалац
Антонић је такнуо у сами живац трилатералну левицу. Где ли су само овако острашћени нашли да је Антонић (икад био) на Вучићевој страни?
Ако ниси са њима, онда си обавезно са Вучићем? Партизановци, шта ли?
Препоруке:
45
24
19 петак, 23 август 2019 18:57
итд или ...
сјајан високо промишљен текст! одличне паралеле из историје, и дискретно поменута Трилатерала чији је Бакић члан! тако је и Лењин одиграо улогу за потчињавање Русије, историјска паралела која увек важи за левицу! од Ципраса до комуниста титове провинијенције!


БРАВО!!!! сјајна анализа једног тренда левичарења који би да се не подсећају на своја зверства и лакоћу посезања за оружјем против брата! али они ни не знају шта су браћа или сестре, ако ниси левичар, за њих си непријатељ! Тужни су ти клинци из Маркса 21, ограничени у свом поимању света и решења, који намерно избегавају историју и жртве њихових прогона! мада оно са Анри Левијем је био пун погодак! могли би своје "куршуме" ка тамо, ка западу да окрену, имају и ту доста узора, мада су и они, последњи подаци говоре били инструисани од ЦИА и тада- узгред!
Препоруке:
38
19
20 петак, 23 август 2019 19:54
александар
Антонић је у суштини у праву, мада је овакав текст у овом тренутку можда сувишан.
Ментално и физички јалови другосрбијанци, нису баш нека претња у смислу изазивања грађанског рата.И да хоће,то би било одмах стопирано од њихових налогодаваца којима служе као корисни идиоти.
У овом тренутку њихови западни господари немају ама баш никаквог интереса за таласање јер им Вучић испоручује оно што их једино и интересује у Србији - "независну "косову"".
Парадоксално, случај комедијант је уредио да су се и некадашњи "националиста" Вучић и Друга Србија нашли на истом правцу и задатку мада су им идеолошке премисе и разлози за велеиздају унеколико различити, и мада понекад изгледа да су као "у сукобу" око суштински небитних ствари.
У вези са тим, овде и даље има оних који тзв."Савамалу" стављају у исти ранг са одбраном КиМ.
Једино логично питање које би могло Антонићу да се постави је шта када Господар и де факто покрене механизме за званично "признање косове"?Тај дан се ближи.
Препоруке:
46
13
21 петак, 23 август 2019 20:07
!!!
Poštovanje uvaženom profesoru Antoniću. Svaka mu je na mestu, ipak. Nasilje i prolivanje srbske krvi nije rešenje i on zasigurno zna o čemu govori i piše. Kao nacija smo užasno zastranili i ovakav glas razuma nam odmah deluje kao kukavičluk ili šta li već u stvari je suprotno.
Suviše mi Vuqija imamo koji samo čekaju u zasedi, nije on jedini da bismo to "krvavim obračunom" rešili.
Slobodan Antonić je istinski rodoljub i razumni intelektualac.
Препоруке:
32
16
22 петак, 23 август 2019 20:19
телетабис
Мени увек смета то дељење на левичаре, десничаре, центристе, ове и оне. Јер у чему је разлика између свих њих када су на власти? Очито да разлике нема, има само у естетском доживљају оних који посматрају са стране.

У Србији једна иста екипа Јахача Апокалипсе седи на грбачи народа па већ тридесет година. На жалост народ не схвата да те поделе служе само за његово распамећивање. Па се једни окрећу лево, једни десно, једни овима а једни онима. И тако распамећени и издељени служе за манипулацију.

Многи сматрају Бакићеве изјаве нападним или неодмереним. међутим, сиромаштво друштва у Србији, које власт зове "златно доба", полако пузи и шири се ко влага по зиду. Сиромаштво друштва је системски проблем, заправо неспособна власт генерише то сиромаштво. Када се створи критична маса, а неће се дуго чекати на то, на жалост десиће се управо оно што Бакић каже.

Чак и неке анализе западних обавештајних служби предвиђају управо тај сценарио.
Препоруке:
29
13
23 петак, 23 август 2019 20:28
телетабис опет
Заправо сматрам, а ту и себе сврставам, да смо сви ми већ скуване жабе или будале. Пишемо и распредамо о свему и свачему само не о узроку свих проблема.

Основни проблем је непоштовање Устава и Закона од Председника до обичних државних чиновника.

Када свако, од Председника па до обичног чиновника, одговара за кршење Устава и Закона можемо тек онда да почнемо са размишљањима о програмима странака, изборима, слободи говора, размишљањима аналитичара,...

Без овога, без поштовања Устава и Закона ми смо само једна обична руља или скуп "паметних" будала.
Препоруке:
35
11
24 петак, 23 август 2019 20:39
итд или ...2
https://rs.sputniknews.com/analize/201710301113246625-nato-crna-gora-jugoslavija-/


и сада неко мисли да је Антонић на кривом трагу? да су се ови из горње приче деактивирали?

наивно је мислити да Гладио и та прича не трају
Препоруке:
13
12
25 петак, 23 август 2019 21:50
Турас
Коментари - Антонић није вршио поређења међу домаћим поданицима запада и неуставним махинацијама Вучића . Професор је направио актуелну анализу свих субјеката на србској политичко-комедијантској сцени . Незахвално је вадити из његовог коментара појединости и притом га критички оцењивати . Овде имамо - приметно - оне који познајући професора као критичара друштвених збивања Србије , користе сада прилику да га критикују . Можемо да предпоставимо зашто , и ко су они . Антонић је личност достојна поштовања .
Препоруке:
28
15
26 петак, 23 август 2019 21:59
Не, неће о не сме бити па и да се потпишу одређени протиуставни споразуми
Република Србија је 5.октобра 2000 године била "на самој ивици" грађанског рата. Пре тога је током 1998 и 1999 године имала грађански рат на ограниченом делу државе Косову и Метохији.
Сада питање које поставља аутор као неку назнаку?
Не могу да верујем да то неко може поставити ни као хипотетичко питање? Зар би неко био толико луд да се у то упусти? Чак и да се десе одређени протиуставни споразуми, који је са променом власти на парламентарним изборима могу безболно поништити као да нису ни потписани.
Не треба да питања постављати но као хипотетичку могућност, јер и сувише је опасна и помисао на то.
Препоруке:
10
11
27 петак, 23 август 2019 22:08
Турас
@петак, 23 август 2019 14:33 Ненад ПивашНије реч само о издаје. Насиље је такође одавно присутно. И ту није реч само о ономе што је опште познато свима, као напад на Борка Стефановића... Где нађе Борка . Па зар нисте разумели Антонића ? Зар вама "жути"нису били јасни - док су били? Хвала Богу отишли су , надајмо се без повратка . Да се разумемо . Ово нема везе са Вучићем . Али ако би једно зло мењали другим , онда смо тек у г....а .
Препоруке:
14
23
28 петак, 23 август 2019 22:11
синиша @ спиридон
Не знам јесте ли млади и неискусни или сте стари и неискусни, али мислим да нисте млади, а неискусни сте много.

Можда никада и нигде нисте ни били, али можда и јесте, јер се неким љуима искуство не прима.

ЈОВО БАКИЋ ЈЕ ЧИСТ ПРОВОКАТОР.

Ја са својим анонимним ником то могу да кажем, а универзитетски професор било који па и Антонић не може јер је у обавези да приложи материјални доказ. Ја као анонимус имам прав да се ослоним искључиво на искуство и да вам кажем, како не видите да је провокатор. Мислим на Бакића.
Препоруке:
32
18
29 петак, 23 август 2019 22:55
Rex
Neka Antonic objasni koje su to mirne metode
Препоруке:
24
12
30 петак, 23 август 2019 23:00
Спиридон
@ синиша
ЈОВО БАКИЋ ЈЕ ЧИСТ ПРОВОКАТОР.

Ја са својим анонимним ником то могу да кажем, а универзитетски професор било који па и Антонић не може јер је у обавези да приложи материјални доказ. Ја као анонимус имам прав да се ослоним искључиво на искуство и да вам кажем, како не видите да је провокатор. Мислим на Бакића.

Мислите, ви као бивши ДБ-овац односно човек са искуством на дату тему провокатора, износите само своје стручно мишљење. Дивно, баш вам хвала а сада мало боље прочитајте мој коментар али онако са разумевањем, па ћете видети како је исти посвећен искључиво професору Антонићу, односно да се Јово Бакић јавља само у датом контексту. Према томе, јако ми је жао али сте мало промашили, а ви само наставите да мотрите својим будним оком на све негативне појаве у нашем друштву, све убачене елементе и провокаторе, авај мене такве теме слабо да занимају...
Препоруке:
22
20
31 петак, 23 август 2019 23:22
Бојан, Приштина
Друга Србија неје некакав део српског народа него једна мало шира интересна група издајника, залуђеника, странаца и настраних

Медлин Олбрајт је 5 окт у директном преносу пратила догађаје у БГ и очекивала је крв н улицама, уосталом тај сценарио је припремљен и то је чак опште познато да су нпр динкићеви људи са калашниковима улазили у НБ али и као наоружани кризни штабови у многе друге институције.

Земунски кланн је такође имао наоружане људе спремне да буду фитиљ за грађански рат. Сетимо се д је приликом заузимања из дугих цеви пуцано на полицију испред РТС и на саму зграду.

Даље, НАТО маринци и Циа су такође били спремни да хиликоптерима улете у тај метеж и поспеше рат.

Тако д Милошевић није тек тако предао власт него је све то и много више од тога имао у виду.

Али опет нема већег кривца од Милошевића јер тај олош није сасекао док су још били у повоју, па сада стрепимо да ли ће нам трилатералци, сорошевци итд изазвати да крене Србин на Србин
Препоруке:
26
17
32 субота, 24 август 2019 01:22
Спиридон
@ Бојан, Приштина
Друга Србија неје некакав део српског народа него једна мало шира интересна група издајника, залуђеника, странаца и настраних

Што јес’ јес’, ко може боље да просуди шта све јесте а шта није део српског народа него баш они који су се јуначки посрбили 1989 године, када им је друг Слободан Милошевић у својим надахнутим говорима објаснио како је бити Титин Југословенчић мало онако passé, те да је дошла та једна нова мода у којој црвене пиЈонирске мараме излазе из моде, као и братствено-јединствени капути, те да одсад уместо другови има да једни друге зовете браћо, те да је шајкача она права ствар и да се игра колце уз Ко то каже, ко то лаже Србија је мала. Што-но-се каже ви бивши Југословенчићи друга Тите самоуправљачи их бре све али удушу знате, к’о нокат и месо сте били, док се не поџавељасте на 8. Седници, па онда друга Стамболића другосрбијанци мало косили на лево а ви удбаши Милошевићеви више онако на национално десно...
Препоруке:
13
17
33 субота, 24 август 2019 06:58
Рат и мир
У покушају да избегну рат са Хитлером, западне силе, Велика Британија, Француска и Италија су 1938. склопиле са Немачком Минхенски спразум којим су практично пристале на комадање Чехословачке.
Коментаришући овај споразум Черчил је записао: "Имали смо избор између безчашћа и рата. Изабрали смо безчашће а ипак смо морали да ратујемо".
Препоруке:
27
4
34 субота, 24 август 2019 09:19
...
jovo bakić je najobičnija ..., najhrabriji je kad treba tuđu decu da gura u sukobe! Na sreću u Srbiji nema nikog ko bi ratovao za ovakve likove!
Препоруке:
19
15
35 субота, 24 август 2019 10:05
Парламентарни избори
. Rex
Neka Antonic objasni koje su to metode


Парламентарни избори. То је једини исправан начин освајања и губљења власти, све остало мимо тога је криминал.
Препоруке:
19
21
36 субота, 24 август 2019 10:11
Власт се осваја и губи на парламентарним изборима и изборима за председника Републике
И нека нико не помисли да може нешто мимо парламентарних избора и избора за председника Републике Србије. За такве "усијане главе" које можда мисле "да могу" постоје средства одвраћања, државна средства легитимне силе (жандармерија, полиција ) а ако затреба и Војска Србије. Значи "оладите усиане главе" док нису осетиле полицијски пендрек "како милује".
Препоруке:
11
26
37 субота, 24 август 2019 10:29
Турас
@ петак, 23 август 2019 22:11 синиша @ спиридон
Провокатор никада не признаје , као издајник , своје намере које вешто и демагошки прикрива . Али како наш народ каже , улажи су кратке ноге . Наравно , увек има "објашњење".
Препоруке:
5
5
38 субота, 24 август 2019 10:33
Spider Jerusalem
Причамо о екипи која је ван круга двојке само кад путује на Exit и Nišville.Кавијар социјалисти који фантазирају да се играју револуције против неке зле идеологије. Комични као појава, и потпуно бескорисни као део опозиције. Е сада, не треба им велика популарност да дођу на власт силом. Али реално, причамо о људима који су видели војску и војну технику само на филму. Бакић ће да повуче ороз на оружју са дугом цеви? Ајте уозбиљите се. Да се нађе у таквој ситуацији, врло брзо би напунио гаће. Власт ће да колабира. Клептократска је, не идеолошка. Танкосић је чини ми се то лепо описао, парафразирам "...присталице не би скочиле у Дунав да их спасе од дављења, а камоли да се боре за њих на улици."
Препоруке:
15
2
39 субота, 24 август 2019 10:39
Турас
@ субота, 24 август 2019 10:11 Власт се осваја и губи на парламентарним изборима и изборима за председника Републикe .
Браво! Само има један мали проблем - важи за уређене државе , не за протекторате .
Милошевић је 5окт."револуцији"покушао да заведе ред пред паљењем Скупштине али су му "снаге реда" отказале послушност !? . То важи и за убудуће . Зато су драги мој неке "владе" обезбедиле "одступницу" и снабделе се авионима у припреми . Зато без замајавања о пар. изборима и властима у Србији .
Препоруке:
14
4
40 субота, 24 август 2019 11:12
Спиридон
@ Турас
Професор је направио актуелну анализу свих субјеката на србској политичко-комедијантској сцени . Незахвално је вадити из његовог коментара појединости и притом га критички оцењивати. Овде имамо - приметно - оне који познајући професора као критичара друштвених збивања Србије , користе сада прилику да га критикују . Можемо да предпоставимо зашто , и ко су они . Антонић је личност достојна поштовања

Ма шта има ту да се преДпоставља побогу, па нису ти то случајно и јер су као иЗпровоцирани текстом, све је то бре провокатор и плаћеник страни један ја да вам кажем. Па ваљда има нас срБских интернет бораца овде који својим будним оком и бритким умом одмах из момента такорећи умемо да препознамо такве. Па зар нас нису од малих ногу учили да ко другови браћо другачије каже, тај клевеће и лаже...!?
Препоруке:
10
12
41 субота, 24 август 2019 11:23
Nista ne razumem
Okupacija Srbije traje najmanje 20 godina. Za to vreme se u njoj pod maskom "EU integracija" sprovodi ekonomski, bioloski, kulturni genodid nad Srbima. Deo stanovnistva je cak voljan saucesnik u tome. Srbija je pretvorena u konc logor, ciji je cilj smanjenje broja Srba do mere kada vise nece biti pretnja okupatoru i uslovljavanje prezivelih. Okupator ima kapoe ili kompradore kako ih zove Antonic. Centar koji je sprega kapoa i stranaca, generise nasilje u Srbiji od 90-tih, posle 2000, sve do danas sa Vucicem. Neka svako sam za sebe odluci kojim sredstvima ce se boriti za opstanak? Nogama ili direktom. Jedna vrsta nasilja, od strane okupatora i njegovih kapoa, mora kad tad da izazove reakciju bar nekih logorasa, koji ne veruju u price o 500 evra. Poznato je da ko izmedju rata protiv tiranije i sramote izabere sramotu, na kraju dobija i jedno i drugo. Rasprava Antonica i Bakica je besmislena. Kao kada bi logorasi u konc logoru raspravljali, da li da cekaju Ruse ili idu beze preko zice!
Препоруке:
21
4
42 субота, 24 август 2019 11:33
Спиридон
@ александар
Ментално и физички јалови другосрбијанци, нису баш нека претња у смислу изазивања грађанског рата.И да хоће,то би било одмах стопирано од њихових налогодаваца којима служе као корисни идиоти...
Једино логично питање које би могло Антонићу да се постави је шта када Господар и де факто покрене механизме за званично "признање косове"?.

Шта га знам одлично питање, мислим то шта када Вођа потпише Косово. Знајући срБске патриЈоте и остале припадајуће им елементе, очекујем једно три стотине до три стотине и седамдесет бесних коментара, односно једно два до три врло лепа текста, нешто као овај професора Антонића на пример само на ту неку тематику. Е сад, пошто ви баш и немате те налогодоваце али све некако погледујете у Москву, као и ваши духовни очеви друга Тите партизани, онда најбоље сачекајте прво до неког новог јуна 1941, па можда вам и дође нека директива за акцију. До тада, рад у илегали, коментари и никако да се дира Вучић, орден је добио од Цара лично...
Препоруке:
16
13
43 субота, 24 август 2019 12:00
Власт се осваја и губи на парламентарним изборима и изборима за председника Републике
.Препоручи коментар: 0 0
субота, 24 август 2019 10:39 Турас
@ субота, 24 август 2019 10:11 Власт се осваја и губи на парламентарним изборима и изборима за председника Републикe .
Браво! Само има један мали проблем - важи за уређене државе...
Милошевић је 5окт."револуцији"покушао да заведе ред пред паљењем Скупштине али су му "снаге реда" отказале послушност !? . То важи и за убудуће . Зато су драги мој неке "владе" обезбедиле "одступницу" и снабделе се авионима у припреми . Зато без замајавања о пар. изборима и властима у Србији .

Слободан Милошевић је изгубио изборе а он је обезбедио себи авион за Ден Хаг. 5. октобар није био никаква "револуција" већ одбрана изборних резултата које је Слободан Милошевић хтео да поништи да би мимо воље народа показане на изборима задржао власт. Да му полиција и војска тада нису одбиле послушност избио би грађански рат. Хвала богу када није, када је остао усамљен као поражени диктатор без иједног пријатеља.
Препоруке:
13
22
44 субота, 24 август 2019 12:13
Чак и да потпише
. субота, 24 август 2019 11:33
@ александар

Једино логично питање које би могло Антонићу да се постави је шта када Господар и де факто покрене механизме за званично "признање косове"?.


Ништа, ствари ће се представити као "победа српске националне политике", баш као што се и данас "Кумановски споразум и резолуција 1444 представљају као победа" а у ствари су капитулација и пораз.
У међувремену ће се "добити датум за улазак у Европску унију, на таласу одушевљења због тога ће се добити и нови мандат од 2024.до 2028 године. Онда ће се "гуслари" како се "победило" и то је то.
У међувремену ће и Устав бити прилагођен "стању на терену" под изговорим да се мора прилагодити Европским вредностима.
Препоруке:
10
11
45 субота, 24 август 2019 12:32
Fidel je mislio nešto drugačije. Konformizam, odbrana nepravde i advokatska plata nisu bili ispred slobode. Bio je u pravu, jer ne treba trpeti ropstvo, kolonizatora i autokolonizatora ni na vlasti.
@ Власт се осваја и губи на парламентарним изборима и изборима за председника Републике

Canción dedicada a Fidel Castro Ruz
https://www.youtube.com/watch?v=ANTwlhEUcC8
Препоруке:
10
6
46 субота, 24 август 2019 12:42
Чак и да потпише
.. субота, 24 август 2019 11:33
@ александар
Једино логично питање које би могло Антонићу да се постави је шта када Господар и де факто покрене механизме за званично "признање косове"?.


На чеђу заснивам своју тврдњу, да не би било ништа, чак и да "Господар потпише".
1.Кумановска капитулација, представљена као српска победа и то се "прумило као истина", сутра ће се и "добитак 5 одсто на северу "примити као српска победа".
2. Проглашење "независности" 2008 године, није било масовних вишемилионских демонстрација да српски народ у милионима на улици тражи оружје д се иде на Косово и Метохију, а то значи "мирење са ситуацијом" таква каква је.
3. Бриселски споразум из 2013 године, "полупризнање" опет се "примило као српска победа".
4. Српска партиципација у систему "Косова" , изласк на изборе, документација, прихватање да се на "административном прелазу" показује српски пасош. Где се показује пасош? Одговор је тачан.
5. Ситуација ће се амортизовати уласком у ЕУ.
Препоруке:
12
12
47 субота, 24 август 2019 13:08
Чак и да потпише
Тек када видим српски народ у милионима који демонстрирају широм Републике Србије и траже оружје да иду на Косово и Метохију да се успостави српски суверенитет, онда ћу поверовати да има наде, овако без тога, пиши "пропало", лаж и лицемерје.
Препоруке:
16
6
48 субота, 24 август 2019 14:55
синиша @ спиридон бр.2.
Узалуд спиридоне. Узалуд ти мене цинкариш и то лажно. Ја сам своју пензију зарадио и то из четири земље. Имам приходе више од генерала. И не можете их одузети. А имам и некретнине које доносе кирију.

Нисам чекао да ли ћете ме ви или вама слични лустрирати. Лустрирати значи одузети материјална и грађанска права без суђења и доказа.

Смисао ваших прозивки да сам ја "радник ДБ" је управо то.

Можда и јесам, можда сам баш ја та "дубока српска држава" којој ни ви ни нико други не може стати у крај.

За добрим коњем се увек дизала прашина.

Мада су моји и отац и деда учинили све што су могли да мене измакну да никад не будем радник ДБ-а. А да сам КОС који је као што се зна све јесам био. Као што сам сада ГРУ исто као и ви.

Знате ГРУ је све на свету.

Патка која лети је ГРУ. Можда има залепљену "бубицу" на перајама и снима разговоре. Немојте се заваравати да ако видите патку у својој близини да вас не снима ГРУ о чему причате и још више да камером снима шта радите.
Препоруке:
8
9
49 субота, 24 август 2019 15:20
александар
Бог са Вама Шпирице, та какви су Вас "Руси" и "Титови партизани" спопали. Добри човече, шта Вам се то привиђа, јесте ли при себи? Одавно је, штоно би Ви рекли, "Тита" умро, ко Вас је то преварио. А ако ћемо право, једини настављачи његовог дела и највећи љубитељи његовог лика су управо исти ти другосрбијанци са којима Ви тзв. "демонстрирате" и наводно желите да срушите "највеће зло од како је света и века".
Само да Вас обавестим, са њима нећете срушити Господара сигурно. Џаба Вам жута паткица, џаба Весна Пешићева, Мариника и компанија. Сваки нормалан Србин ће од те работе побећи главом без обзира, јер у себи зна да има горе и од Вучића.
Има Шпирице, има, и од злог постоји горе, зато су се и распале те Ваше "демонстрације", зато се паметни људи попут Антонића и нису мешали у те тричарије.
Вучић се може рушити само на здравој основи, а то значи све патриоте и националисти на окуп.
Ови Ваши другосрбијанци су на истом фону са Вучићем, само их нико није још обавестио.
Препоруке:
15
6
50 субота, 24 август 2019 15:23
KREZUBI SENDVIČAR
Ako vi između Jova i Antonića birate Bakića, onda je za Srbiju sreća da bojkotujete izbore.
Препоруке:
15
12
51 субота, 24 август 2019 15:41
александар
За Чак и ако потпише.
Знам и ја уважени да се неће десити велике демонстрације Србаља, да неће изаћи милиони када Господар потпише велеиздају. Али то није реално сада ни очекивати. Немојте да изгубите из вида да смо ми сломљен народ(а некада смо били здрав,историјски народ). Ломе нас "западни пријатељи" од 1991., ево већ скоро 30 година, што санкцијама, што незамисливом пропагандом, што оружаном агресијом, што довођењем на власт најгорих од најгорих (сетите се само да су у једном тренутку "власт" били Свилановић, Драшковић, Веселинов, Живковић, Жарко Кораћ, Чеда...до ових данашњих "преумљених националиста").
У таквој ситуацији, остаје само да се види да ли ће народ на референдуму за промену Устава да поклекне, или ће неочекивано да каже одлучно не Вучићевој велеиздаји.
Хајде да видимо да ли ће Србљи да гласају за избацивање КиМ из Устава.
Ако на то пристанемо, ако то прође, онда смо све заслужили, онда смо пропали и нестали са историјске сцене. Ја још хоћу да верујем.
Препоруке:
12
3
52 субота, 24 август 2019 15:57
Спиридон
Турас
]@ петак, 23 август 2019 22:11 синиша @ спиридон
Провокатор никада не признаје , као издајник , своје намере које вешто и демагошки прикрива . Али како наш народ каже , улажи су кратке ноге . Наравно , увек има "објашњење".

Јесте, ево све признајем, ваше искусно чворовићевско око је одмах препознало одакле ветар ту код Спиридон дува. Када сте носили у млађим данима црвену књижицу и називали остале друговима и другарицама, тада би ме (да сте ме само упознали) одмах окарактерисали као назадног елемента који шири ту једну националистичку да не кажем четничку идеологију у којој се залаже за штетне великорсрпске идеје. Међутим дође друг Милошевић, ви се поносно посрбисте, па ме претрчасте преко ноћи и ја остадох у запећку крај толиког срБства вашег и постадох на крају баладе само другосрбијанско-сорошевски провокатор анационалне провинијенције.
Тја, не може вама Титинима никако човек да угоди...
Препоруке:
8
10
53 субота, 24 август 2019 16:45
Бојан, Приштина
@Спиридон

Ти се позовеш на реплику мом коментару у којем је изнесен некакав став, са којим се можеш сложити или му опонирати али ти то редаиш, него увек пишеш неке неповезане и неартикулисне ствари, попут ових за Слобу, другове, 8. седницу.

Дакле, ја сам мишљење о другосрбијанцима финализирао управо кроз текстове уваженог Антонића који редовно у својим редовима шаље линк упутнице, па онда читам у њиховим гласилима какве све бљувотине сипају по Србији и Србима, колико ту има огорченост и агресивног аутошовинизма.

Ти људи за мене нису Срби, мислим првенствено на духовну категорију српства, за мене је то отпад на који гледам са најдубљим гнушањем.
Препоруке:
12
3
54 субота, 24 август 2019 18:48
синиша @ спиридон раније алкар
Ви раније изигравали хрватског антифашисту, а сад се маскирали као српски националиста.

Како "алкар" замишља антифашизам и српски национализам. Врло површно.

Треба да знате да хрватских антифашиста има, али они то не би признали јавно ни за живу главу. Исто се односи и на српске националисте. Основно правило српског национализма гласи " Ја не говорим о моме стрпству, Србин сам онолико колико други кажу".

А ви обрнуто. Међу усташама се представљате као партизан. Па то би урадио само луд човек. Остао би без главе у секунди.

А са друге стране међу партизанима глумите четника. Нисте нормални.

И мислите да сте духовити шта ли. Или паметни. Мудри.
Препоруке:
7
3
55 субота, 24 август 2019 19:15
Stanić Milan
Poštovani g. Profesore

Nije uopšte sporno Vaše enciklopedijsko znanje,međutim kod iznošenja istorijskih fakata vezanih za revolucije u Francuskoj i carskoj Rusiji treba dati čitav kontekst,a ne vaditi pojedine sekvence iz istorijskih događaja.Berđajev,koji još 1905.predviđa revoluciju u Rusiji kaže"Sve zavisi od mesta,uslova i vremena."I, pariškim komunarima i Lenjinovim boljševicima diktirali su društveno-istorijski uslovi revolucionarnu borbu,koja nije bila ni malo sentimentalna.SenŽist u Konventu kaže"Nema slobode za neprijatelje slobode!"
Veoma cenim poslednjeg ruskog cara Nikolaja II Romanova upravo što je bio najveći prijatelj Srba,njegovu mučeničku smrt, zajedno sa svim članovima njegove porodice,međutim da li imamo pravo za to kriviti Lenjina što je taj isti u smrt poslao 20 miliona ruski mužika?A,što se tiče g. Bakića,njegova logoreja je mačkova pređa.Ono,što se ne može poreći je ključajuća tačka u srpskom društvu,koja traži kontrabalans nenarodnom režimu,ali ga ne
Препоруке:
9
5
56 субота, 24 август 2019 19:41
Nista ne razumem
Ako jedna grupa ljudi prevarom dodje na vlast, tako sto obeca da ce skrenuti levo, a onda skrene desno. Pa onda krene da krsi Ustav, zakone, uskracuje osnovna ljudska prava stanovnicima... a ni to im nije dovoljno nego krene da nocu donosi nehumane "zakone" koji treba da stite njihov kriminal, kako bi sutra za svoja nepocinstva mogli da kazu "radili smo sve po zakonu", da li je taj sistem legitiman? Na stranu to sto su zakoni u suportnosti kako jedan sa drugim, tako i Ustavom, nema veze... grupa ih tumaci kako hoce. Dakle, kriminalna grupa pravi sistem koji ih stiti i sponzorise na stetu vecine stanovnika. A ko je nezadovoljan, valjda treba da postuje norme tog pravnog nasilja nad samim sobom, kako bi se borio protiv tog kriminala? Raditi kroz nametnuti nelegitimni sistem? Kroz takav sistem u kome je sve namesteno nemoguce je promeniti paradigmu. Zbog cega bi neko ko je zrtva nasilja, postovao pravila nasilnika? Jedino iz straha. Hitler nije smenjen sistemski u parlamentu.
Препоруке:
10
3
57 субота, 24 август 2019 19:52
Nista ne razumem (2)
Uostalom, koja bi bila pravdna kazna za nase sunardonike koji krse Ustav, zakone, ljudska prava stanovnistva skoro celu jednu deceniju. Koji potpuno uniste ekonomski i odbrambeni sistem zemlje, opljackaju budzet, globe stanovnike kao feudalci kmetove? Koji sprovode genocid nad sopstvenim stanovnistvom? Koji predaju deo nase teritorije za pare i druge usluge? Bezbedan pad sa vlasti i odlazak u opoziciju? I onda vrebanje prilike za nova nepocinstva? Da li onda postoji ista sto ih moze spreciti da zlocine ponove? A koja bi bila pravedna sankcija za logisticki aparat koji omogucava navedeno nasilje? "Deja vu" iz rezima u rezim? Da li oni "samo rada svoj posao"? Jer niko nije toliko naivan u Srbiji. Ja bih rekao da je sadasnji politicki sistem sa greskom. On je zlatni padobran za svakog tirana, kompradora i njihove saucesnike. Zato se tirani i ponavljaju, a okupacioni logisticki aparat se siri i jaca, uvek speman da sluzi novim tiranima, dok nam stanovnistvo kopni i odumire.
Препоруке:
8
3
58 субота, 24 август 2019 20:46
spiner
onako amaterski Spira je neki narcis, zavadi pa izbije u centar komentara umesto nečim što stvori, ume da se dokaže!
Препоруке:
8
2
59 субота, 24 август 2019 20:53
Спиридон
@ александар
Вучић се може рушити само на здравој основи, а то значи све патриоте и националисти на окуп.
Ови Ваши другосрбијанци су на истом фону са Вучићем, само их нико није још обавестио.
Па сад, какви год да су ти “зли” другосрбијанци, они се како год то могу и колико год да их има боре против Вучића и рукама и ногама. Међутим превелика је патриЈотска памет за такво нешто а и још вам није стигла директива из Москве да изађете на улицу. Па мене само занима када ћете ви на тим здравим основама да било шта урадите, сем што бесомучно тастатуром пуштате гасове у прашину и јалово претите празном пушком све чекајући да он потпише Косово, па да се евентуално смилујете и урадите било шта.
Тако да све у свему, мени се око тог фона све некако чини да вас још нико да обавести како сте таквим индолентим ставом само и једино полезные дураки истог тог Вучића и његовог режима, пошто своју памет када су демонстрације и жуте паткице у питању купујете читајући Информер и Печат...
Препоруке:
3
5
60 субота, 24 август 2019 21:04
Спиридон
@ синиша
Ви раније изигравали хрватског антифашисту, а сад се маскирали као српски националиста.
Како "алкар" замишља антифашизам и српски национализам. Врло површно
Аха, значи да сам се онда вероватно надугачко и нашироко својевремено расправљао са самим собом тј са тим алкаром, вероватно само зато да бих могао у будућности да останем само Спиридон и све вас преварим. Само да човек заплаче од муке али заиста када слуша те бисере удбашке мудрости. Иначе хвала заиста на питању, српски родољуб сам откако знам за себе, тј још из времена када сте ви били само Титин братствено-јединствени самоуправљач, по националном опредељењу Југословенчић, иначе тих дана запослен у управи Службе државне безбедности. Проблем и јесте овде што ви под српским национализмом подразумевате ону милошевићевску примитивну тугу и простачку срамоту, коју сте сви ви бивши Југословенчићи упражњавали од 1989 па на даље, па пошто се ја не уклапам у ту причу онда сам се маскирао... Туга...
Препоруке:
6
3
61 субота, 24 август 2019 21:12
Спиридон
@ KREZUBI SENDVIČAR
Ako vi između Jova i Antonića birate Bakića, onda je za Srbiju sreća da bojkotujete izbore

Овде једино професор Антонић односно ви срБске патриЈоте тражите у свом зилотском чистунству да се има на дивану седети и тастатурно млатити празна слама све чибук пушећи, све док је Јово Бакић на тој страни која би да се бори противу Вучића...
Препоруке:
5
7
62 субота, 24 август 2019 21:27
Ненад Пиваш
@Спиридон

Слажем се са вама да је Вучић највећи проблем. Но поента мог текста није била да релативизујем Вучићеву улогу у било чему, нити да кажем да од њега има горих. И у свом тексту и у даљој преписци, ја сам рекао шта мислим. Моја примедба опозицији није била са намером да је дискредитујем и ослабим, већ зато што сматрам да одређена стратегија не иде на руку њој већ управо Вучићу.

За Антонића се слажем да је можда мало превише фокусиран на другу Србију док нам председник у виду лисице месо једе, али написао је он доста текстова и против Вучића - тако да га ја не могу отписати.
Препоруке:
2
3
63 субота, 24 август 2019 21:32
Чак и да потпише
.
субота, 24 август 2019 15:41 александар
За Чак и ако потпише.

У таквој ситуацији, остаје само да се види да ли ће народ на референдуму за промену Устава да поклекне, или ће неочекивано да каже одлучно не.
Хајде да видимо да ли ће Србљи да гласају за избацивање КиМ из Устава.


Лично мислим да референдум о промени Устава неће ни бити организован и да ће се одмах након избора 2020 године успоставити "велика национална коалиција народног јединства" у Народној Скупштини Републике Србије са 2/3 већином и да ће иста извршити промену Устава без референдума. Многи су се ужељели да ћу у власт, макар за "ситан ћар" па ће то све бити тако одрађено. А имају и други начини "куповине руку" за гласање о промени Устава.
Препоруке:
2
2
64 субота, 24 август 2019 21:38
Нема бриге, биће руку у Народној Скупштини Републике Србије
Александар, колико ја познајем Србе лако ће Александар Вучић пронаћи руке за гласање о промени Устава Републике Србије. Србин човече воли власт и бити близу власти него секс са женом, а постоје и други начини, уносне позиције за фамилију и др, само да се гласа за промену Устава.
Препоруке:
5
2
65 субота, 24 август 2019 21:48
Спиридон
@ Ненад Пиваш
Моја примедба опозицији није била са намером да је дискредитујем и ослабим, већ зато што сматрам да одређена стратегија не иде на руку њој већ управо Вучићу.

За Антонића се слажем да је можда мало превише фокусиран на другу Србију док нам председник у виду лисице месо једе, али написао је он доста текстова и против Вучића - тако да га ја не могу отписати

Е видиш, зато ће за тебе врата Курира остати заувек затворена, јер њима искључиво требају људи који сем друге Србије не виде ништа. Просто им се уклапају у програмску политику, у којој се нађе неко довољно зилотски ускогруд да би могли са њиме да одиграју полезный дурак колце и употребе га за сврхе анестезирања одређеног дела популације који је склон да у свему види неку сорошевско-глобалистичку заверу, шифра жута паткица. Немој заборавити да је сам појам полезный дурак и смишљен управо зато да би описао интелктуалце на Западу који су несвесно били искориштени од стране стаљинистичког режима у СССР...
Препоруке:
5
7
66 недеља, 25 август 2019 00:24
александар
Паа, сад, Шпирице, не знам само за шта се ти Ваши другосрбијанци "боре и рукама и ногама"? Сигурно не за српске интересе.
Боре се да смене калифа и да неко од њих постане калиф који ће нас још брже и лепше од претходног водити у "срећну еуропску будућност - елдорадо" и који ће са још више жара, брже и боље предати наше КиМ, издати Српску, "вратити пуну "аутономију" тзв. vojvodini" (питајте Mariniku, Jerkov и Teofila шта о томе мисле), и увести нас у ђаволски Нато (Господар макар то за сада још не ради).
А што се бесомучног лупања по тастатури тиче, ту Вам вала нема премца. Ваше име је најчешће у коментарима, тако да се човек запита кад стигосте да посисате толику никада до сада виђену ренесансну памет када сте нон стоп на овом сокоћалу. У све се мешате, као онај маргарин.
Маните се "Москве" и "Тите", промашили сте увелико тему.
Него, хајте Шпирице на чесму, на Теразије, паткицу жуту у руке, па срушите већ једном Господара.
Препоруке:
7
3
67 недеља, 25 август 2019 01:34
Спиридон
@ spiner
onako amaterski Spira je neki narcis, zavadi pa izbije u centar komentara umesto nečim što stvori, ume da se dokaže!

А замисли шта би тек било да се потписујем са осамдесет и седам различитих надимака. Знам све знам, уместо да као људи и патриЈотска браћа једни другима да појете терцу, а вас осамнаест се ту упустило у поприлично неравноправну борбу противу моје маленкости...
Препоруке:
3
6
68 недеља, 25 август 2019 02:11
Јово наново
Ономад је Јово Бакић био одмерен колумниста данашње "Сашке". У међувремену Јово се променио и ту промењеност опетовано показује. Колико знам Јовобакић је социолог ал' му изгледа не иде социјална психологија и још понешто из јавног говора. Хтео бих да прочитам нешто из његове научне активности. Да ли Јово објављује изван дневне периодике? Колико Јово доприноси скору БУ на Шангајској листи?
Препоруке:
6
3
69 недеља, 25 август 2019 03:43
сећам се
Невероватног разочарања "највећих интернет патријота" па брозових хероја милопшевићеваца радикалских ментола и свих "покајника због смањених пензија" Вучића Дачића

је изазвао потез народног посланика Вукадиновића који је улазећи у ресторан одмах доживо добацивања од Ђуке "бизона2 и осталог стада.

Вукадиновић је наравно променио локал

на изненађење свих горепоментутих примитиваца који су сматрали да у њихово име вукадиновић је требао да улети у тучу са "бизнима"


Вукадиновић је демонстрирао врхунски ниво разума рационалности и тактичности јер није дозволио никакав сукоб са примитивцима којима је то једини начин "општења"


Вукадиновић је без сенте "кобри" "питбулова" и соталих специјалаца

само снагом своје личности и интелекта поразио "крдо бизона"

Не требају нама тучароши него особе јаког интелекта
Препоруке:
3
5
70 недеља, 25 август 2019 10:20
Спиридон
@ александар

Боре се да смене калифа и да неко од њих постане калиф који ће нас још брже и лепше од претходног водити у "срећну еуропску будућност - елдорадо" и који ће са још више жара, брже и боље предати наше КиМ, издати Српску, "вратити пуну "аутономију" тзв. vojvodini" и увести нас у ђаволски Нато (Господар макар то за сада још не ради)

Елем лепи мој, са било ким другим имаш под један шансу да спречиш потпис на Косово, или да у најгорој могућој опцији макар купиш довољно времена да би нешто урадио поводом тога. Око тих осталих милошевићевско-цвијановићевских фантазмагорија, били су ти другосрбијанци са све Чедицом и Чанком 12 година на власти, па нико не издаде Српску, још мање се промени статус Војводине, нити нас неко уведе у НАТО. Вучић ће ти потписати не само Косово и то врло убрзо, већ и све друго што год му траже само да би остао на власти, док ћете ви патриЈоте за то време да опседнуто причате о другосрбијанцима све у мусавој прћији са Вођом таворећи...
Препоруке:
7
5
71 недеља, 25 август 2019 11:01
Спиридон
@ александар
Ваше име је најчешће у коментарима, тако да се човек запита кад стигосте да посисате толику никада до сада виђену ренесансну памет када сте нон стоп на овом сокоћалу
Маните се "Москве" и "Тите", промашили сте увелико тему

Тја шта ти је живот, а ја опет сам све мислим како је то ренесансно знање само кап у мору онога што би требао да знам, али изгледа ми како је за вас са Универзитета за спортске стране у Куриру, катедре за разоноду на Блицу, и смера за беспућа инетернет земље шарлатаније, и то превише.
Иначе то за Москву нисам ни најмање промашио, јер знам јако добро где се објављују реченице које ви као папагаји понављате тј које сматрате својим назови ставовима, све при томе мислећи да ваљда нико и не примећује како то није ваша памет, већ само негде (по)купљена. Једина разлика између вас и ваше другосрбијанске браће тј одраза у уврнутом политичком огледалу, је што су они мање више свесни тј неки од њих и лепо плаћени, док сте ви само полезные дураки...
Препоруке:
5
7
72 недеља, 25 август 2019 11:26
\
" са било ким другим имаш под један шансу да спречиш потпис на Косово, или да у најгорој могућој опцији макар купиш довољно времена да би нешто урадио поводом тога.........ти другосрбијанци са све Чедицом и Чанком 12 година на власти, па нико не издаде Српску, још мање се промени статус Војводине, нити нас неко уведе у НАТО "


.......dodik je izdavao srpsku,pustise montenegro,u vojvodini canak bio ono sto je svarceneger u kaliforniji (sto da se odvaja kada mu sve dadose),a kosovo su 2008 pustili,pa 2011 i tede

....nato je dobio vise u srbiji pod dosom (morali da se izvinjavamo sto nas djura-tvoj miljeni-tukao i slicne) nego sto je firer dobio 25.marta

...musava prcija-pa de se dedose orginalne 158-mice
Препоруке:
4
2
73 недеља, 25 август 2019 13:44
Radoje
Слободан Милошевић је изгубио изборе а он је обезбедио себи авион за Ден Хаг. 5. октобар није био никаква "револуција" већ одбрана изборних резултата које је Слободан Милошевић хтео да поништи да би мимо воље народа показане на изборима задржао власт. Да му полиција и војска тада нису одбиле послушност избио би грађански рат. Хвала богу када није, када је остао усамљен као поражени диктатор без иједног пријатеља.
Upravo je ovo najbolji nacin da se SRUSI TEROR AV.
Bojkot izbora tj delegitimizacija, tihi a potom generalni strajk posle NJegove KRADJAPOBEDE. Jer kriticna masa vec uveliko postoji, ali nema lidera da je povede. I za kraj: Srbin je u stanju da istrpi i najteze, ali ne i da mu neko namece volju i lazne izbore. SM je pao, jer je narodu oduzeto pravo na slobodu izbora, a ne jer je tada takodje tesko ziveo. Zato predvidjam, kao savremenik dosadasnjih politickih desavanja, da ce iskta krenuti u nekom malom mestu u Srbiji, a onda ce plamen doneti SLOBODU.
Препоруке:
2
4
74 недеља, 25 август 2019 15:16
александар
Да, да ,Шпирице, сви ми који нећемо са другосрбијанцима, укључујући и Антонића смо Москови, Титићи и корисни идиоти.
Испадосте Ви највећи Илија Чворовић, откристе паклену заверу Спутњика, Новог стандарда, покојног Цвијановића, Москве, Тита, Милошевића, Вучића лично. Откристе да Антонић у ствари ради за Вучића, Курир, Информер, Чеку.... Тја, као и обично млатите празну сламу. Вероватно издалека како сте се својевремено хвалили наоколо.
Уби Вас превелико размишљање и толика бистрина.
Мање размишљајте о заверама, него на протесте, пређите са речи на дела, срушите већ једном Вучића са поштеном интелигенцијом из паткице жуте, да нам свима лакне, да спасимо КиМ. Јавите Мариники да блокира аеродром, соко зове орла.
Могао бих главу у ватру да ставим да нисте били ни на једном тзв. "протесту", да ниједним нисте прошетали са жутом паткицом у рукама на барикадама "Савамале".
Не бих Вас више задржавао.
Ваш одани дурак који вози Москвич.
П.С. Да сте ћутали, остали бисте филозоф.
Препоруке:
6
3
75 недеља, 25 август 2019 16:07
драго_ца
За разлику од Лењина Хитлер је дошао на власт демократски и легално тако да је, по мени овај пасус депласиран.

Јер, као што је то уочила Хана Арент на примеру масификације немачког друштва, „ова (успешна) побуна маса против ‘реализма’ здравог разума била је резултат њихове атомизације, њиховог губитка друштвеног положаја којим су изгубили и целокупно подручје друштвених односа у чијем оквиру здрав разум једино и има смисао” (овде, стр. 49).
Препоруке:
2
5
76 недеља, 25 август 2019 17:20
Спиридон
@ александар
сви ми који нећемо са другосрбијанцима, укључујући и Антонића смо Москови, Титићи и корисни идиоти
Могао бих главу у ватру да ставим да нисте били ни на једном тзв. "протесту", да ниједним нисте прошетали са жутом паткицом у рукама на барикадама "Савамале.

Па сад када неко о протестима противу Вучића има потпуни исти став као и Информер и Печат, онда може бити само и једино изгасирани полезный дурак. Чекајте ви патриЈотићи само да вам из Москве дође депеша за акцију, паз’ само да то не дочекате, односно доћи ће вам голуб писмоноша исто као и у Црној Гори тек када буду схватили да су намагарчени и када већ све одавно буде изгубљено. Иначе хвала на питању, докле год да сам физички био у могућности, изашао сам али на апсолутно сваки протест у граду Београду, потпуно небитно да ли су то организовали Двери, ДСС, Отаџбина или Покрет за Београд. Излазио сам због себе и зато што сам срцем и душом против Вучића, а које тада изашао уз мене заболело ме баш бриг
Препоруке:
4
4
77 недеља, 25 август 2019 17:33
Спиридон
@ /
.......dodik je izdavao srpsku,pustise montenegro,u vojvodini canak bio ono sto je svarceneger u kaliforniji (sto da se odvaja kada mu sve dadose),a kosovo su 2008 pustili
....nato je dobio vise u srbiji pod dosom (morali da se izvinjavamo sto nas djura-tvoj miljeni-tukao i slicne) nego sto je firer dobio 25.marta

...musava prcija-pa de se dedose orginalne 158-mice
Додик је колико ја знам и даље у Српској, Мило је своју државу у држави добио још за време Слобе, то шта је био Чанак никакве везе нема са статусом Војводине, Слоба је на Косово пустио НАТО са све Бондстилом, односно не понављај глупу Вучићеву пропаганду око 2008 године. Не знам само ко му дођу те 158-ице али ако мислиш на моју маленкост, тачан одговор је баве се млаћењем шушке, што баш и нема претеране везе са мусавом прћијом, што опет хвала на питању и теби чика Спиридон жели, шифра bauschtelle и песма окреће се мешалица, пође једном па се врати, кад ти / будеш малтер меш’о неки Турчин ће шаловати...
Препоруке:
2
4
78 недеља, 25 август 2019 17:51
Ненад Пиваш
@јово наново

Колико Јово доприноси скору БУ на Шангајској листи?


Доприноси доста. Јово Бакић ми је предавао и одговорно тврдим да је најбољи предавач на катедри за социологију на БУ. Уколико би сви предавачи на датој катедри били као он онда она заиста ни најмање не би заостајала за елитним универзитетима Западне Европе и Америке. Предаје Социологију политике, као и изборне предмете Социологију етничких група и нација и Идеју и идеологију југословенства. Одлично је упознат са датом материјом, а оно што код њега посебно ценим је зато што подстиче студенте на размишљање и дискусију, као и то што указује на неке слабе тачке и заблуде људи који, условно речено, припадају његовој идеолошкој опцији. То је особина коју ретко срећем код људи. Замерам му то што што по питању тих "радикално десних странака" уме да буде прилично пристрасан и да врло олако залепи ту етикету, као и то што оне странке које више немају ни "К" од конзервативизма" и даље сматра за такве...
Препоруке:
3
4
79 недеља, 25 август 2019 17:53
Ненад Пиваш
... док код декларативно левих странака њихова идеолошка одступања јасно препознаје и чим их констатује одмах престаје да их сматра за левицу (то друго је правилно).

Након њега, најбољи предавачи на катедри су баш Антонић и Молнар. Рекао бих да је Антонић интелектуалац већег формата од Бакића, док је као предавач тек само за нијансу слабији, међутим, за разлику од Бакића, знатно мање подстиче дискусију студената, док му је систем оцењивања ван сваке сумње поштен, али ипак превише формализован. Бакић је један од ретких антинационалистичких интелектуалаца у Србији који потпуно равноправно може да води дискусију са онима из другог идеолошког табора. Док су рецимо Весна Пешић и Латинка Перовић, којима се многи одушевљавају, су потпуно интелектуално инфериорне. Због тога сам га више пута ословио као свог "омиљеног неистомишљеника у Србији". Сам бих волео да на десници будем оно што је он на левици. Жао ми је само што се често окружује са људима који су евидентно гори од њега.
Препоруке:
2
3
80 недеља, 25 август 2019 18:06
Спиридон
@ Ненад Пиваш
@јово наново

Колико Јово доприноси скору БУ на Шангајској листи?

Само да додам а на дату тему, објавио иначе пре пар месеци књигу од неких скоро па 700 страна под називом Екстремна десница у Европи (1945-2018)...
Препоруке:
1
3
81 недеља, 25 август 2019 18:21
Ненад Пиваш
@Спиридон

Само да додам а на дату тему, објавио иначе пре пар месеци књигу од неких скоро па 700 страна под називом Екстремна десница у Европи (1945-2018)


Знам, претплатио сам се на дату књигу још пре него што је изашла, и стигла ми је у другој половини јуна, непосредно пред њену промоцију 28. јуна. Промоцији сам наравно присуствовао, уосталом већ смо причали на ту тему, када сам помињао да сам на поменутом догађају видео и Ћирјаковића у приметно унезвереном стању. Можда ћу, уколико ми обавезе то дозволе, крајем септембра или почетком октобра написати критички приказ дате књиге за НСПМ.
Препоруке:
2
5
82 недеља, 25 август 2019 19:43
Спиридон
@ Ненад Пиваш

Реци ми само молим те укратко пре текста на НСПМ вреди ли књига чему, пошто бих је купио а никако да нађем неки приказ исте. Тема ми је наравно изузетно занимљива...
Препоруке:
2
3
83 недеља, 25 август 2019 20:00
Ненад Пиваш
@Спиридон

Свакако вреди, зато што садржи детаљан опис и кратку историју многих од тих покрета - а у Србији нисмо имали дело које би се бавило тиме. Генерално, Бакић има талента за писање и књига је добра, мада има слабих тачака, о којима већ написах понешто у претходним коментарима, али ценим да ће оне вама мање сметати него мени, јер сте и сами склони некима од тих, по мом мишљењу, погрешних закључака.
Препоруке:
5
3
84 понедељак, 26 август 2019 16:02
//
moze (najveci) i bolje od mesanja (maltera) -uzgred,toliko sam puta za dz to radio (raznim nazovi-rodjacima/poznanicima),pa mogu valjda i za germansku platu.........nekadaa ubuduTJe
Препоруке:
0
0
85 понедељак, 26 август 2019 17:43
Петар Пантелић
@ чак и ако потпише
@ александар

Морам да напоменем да су Срби рат изгубили 1944. године, а да су 1945. године окупирани. После 65 година окупације и комуне, а не домаћинског и породичног живота, нема милиона Срба који ће се успротивити издаји. Комунисте и са једне и са друге стране (власт/опозиција) ће забринути и хиљаде правих Срба. Толико ће нас бити, а онда, биће шта нам Бог да.
Препоруке:
4
1
86 понедељак, 26 август 2019 23:12
телетабис
Боже, која лупетања у овим коментарима.

Размислите шта је узрок овом стању или боље рећи муци живљења у "златном добу" Србије. Када то схватите стидећете се ових коментара.
Препоруке:
3
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер