Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Poljska: Putin nije pozvan na obeležavanje 80. godišnjice izbijanja Drugog svetskog rata, govore će održati predsednici Poljske, Nemačke i SAD, očekuje se prisustvo 40 delegacija i oko 250 gostiju iz celog sveta

Komentari (82) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 25 avgust 2019 15:19
Zauvek slava i hvala antinacističkoj, ponosnoj i herojskoj Crvenoj armiji stasaloj na Velikoj oktobarskoj socijalističkoj revoluciji iz 1917. godine! Smrt nacizmu, evropskom i američkom fašizmu!
Moskva - Krasnaя ploщadь - Lev Leщenko - Denь Pobedы (muz. D. Tuhmanov, sl. V. Haritonov)
https://www.youtube.com/watch?v=avLOes3Yg90
Preporuke:
143
52
2 nedelja, 25 avgust 2019 15:29
micky
Jos jedna "velika pobeda cara"...
Poljaci su kao i UKRO-nacisti ili 'rvatske ustase. Njih forsira i stvara EU zu pomoc NATO-faista. Sve je to priprema za jos jedan "Drang nach Osten".. E sad sto to Putin ne kapira njegov Problem. Ono sto meine licno zabrinjava je da se ni Izrael ne "trese" niti dize dzevu na otvoreno propagiranje nacizma. Njima je jasno da ce ovoga puta na redu biti rusi. Nas nece mimoici ni ovoga puta.
Preporuke:
96
43
3 nedelja, 25 avgust 2019 15:41
...
Nema veze, Rusi ionako samo slave pobede nad demonima nacizmom i kanibalizma, a na proslave dolaze sami!
Preporuke:
81
30
4 nedelja, 25 avgust 2019 15:44
Aleksa
Poljska je u permanentnom sukobu sa Rusijom. Nekad je to opravdano, nekad neopravdano. Sada koristi priliku da pokažu da je provalija između nje i Rusije... i otvara se na američke instalacije i vojnike...
Poljska i Srbija su najveći gubitnici drugog svetskog rata. Boreći se na strani života završile su pod tuđinskom komunističkom okupacijom. Kad se bolje razmisli Srbija je danas najveći gubitnik drugog svetskog rata.
Preporuke:
68
73
5 nedelja, 25 avgust 2019 15:45
...
Podaci, koliko su rusofobi (a i srbofobi na Balkanu) zapravo - (i) nemački agenti moraće jednom da ispliva ...
Preporuke:
76
6
6 nedelja, 25 avgust 2019 15:45
KiM
Doci ce im delegacija sa Kosova i bice u prvom redu.
Preporuke:
95
7
7 nedelja, 25 avgust 2019 15:57
Nekome
Treba dva puta da se oslobodi jednog zla,nekoga ne treba oslobadjati.
Preporuke:
81
6
8 nedelja, 25 avgust 2019 16:08
Raćel
Kako postoje dve vrste tvrdnji, dokazujuća i pobijajuća, ja znam koju tvrdnju podržavam, jer je jednim dobrim delom Putin rekao ono što ja podržavam. Ne znam kako Poljsku vrhušku nije sramota samu pred sobom i svojim narodom da se ovako ponaša?! Pa kad pogledate celu njenu istoriju, to je bila samo izdaja i uvlačenje tuđincu u zadnjicu, a protiv svog slovenskog porekla. Najbolje ih je opisao Volter u Istoriji Karla Xll-og. Pa oni su izdali i u smrt poslali skoro sve svoje Jevreje, uvlakački su se poneli prema nacistima i pre 10 god na 70 god od početka Drugog sv rataPutin je podsetio da je i Poljska 1934. godine sklopila pakt o nenapadanju sa Hitlerovom Nemačkom, a takođe i na Minhenski sporazum velikih sila sa Nemačkom iz 1938. godine čija je žrtva još pred rat bila Čehoslovačka.

Na 70. godišnjicu izbijanja Drugog svetskog rata Putin je takođe podsetio na strahovitu cenu kojom je plaćena pobeda u ratu, posebno u njegovoj zemlji, pošto su, kako je nanemam više mesta...
Preporuke:
78
46
9 nedelja, 25 avgust 2019 16:15
Milorad
A onda će se poljski predsednik zahvaliti Nemcima što su ih bombardovali na spavanju...
Preporuke:
108
25
10 nedelja, 25 avgust 2019 16:31
...
Scercki je kroz u pravu njegova recenica je vrlo verovatna za Srbiju, Kosovo EU I SAD!
Preporuke:
5
9
11 nedelja, 25 avgust 2019 16:47
klasični primer debilizacije komunizmom
Glupi poljadci psole 200 milijardi evra koje su dobili od nemačke evrospke unije i poludelog političkog stava da im je SAD najveći prijatelj

su došli do momenta sopstvenog samouništenja

osta je im još samo da povuku okidač
Preporuke:
48
31
12 nedelja, 25 avgust 2019 17:26
itd ili ...
http://www.pecat.co.rs/2014/01/lazni-mitovi-o-staljinu/

Iza proglašavanja Staljina za najvećeg mogućeg zlikovca kriju se dva podmukla razloga. Prvi je perfidna želja da se Rusi kao narod proglase zločincima i krivcima za Drugi svetski rat (naravno, krivica za Prvi svetski rat rezervisana je za Srbe) i da se obezvredi grandiozna pobeda ruskog vojinstva u Drugom svetskom ratu. Drugi razlog je sličan kao i u slučaju Ivana Groznog. Ne sme se ostaviti kao uzor budućim ruskim vladarima neko ko je tako uspešno sprečio zapadni projekat na potpunom uništenju ruske državnosti. A takav projekat je imao dobre šanse na uspeh i u vreme pred početak vladavine Ivana Groznog i u vreme pred početak vladavine Staljina (da se vlasti dočepao Trocki).

Pomenu beše i prof Antonić Trockog i njegov uticaj na mlađahne levičare u Srbiji?
Preporuke:
57
37
13 nedelja, 25 avgust 2019 17:28
itd ili...2
" Staljinu ne mogu poreći ni njegovi najveći neprijatelji. Prvo, što je posle Lenjinove smrti osujetio dolazak na vlast velikog rusofoba Lava Trockog, čija bi vladavina predstavljala realnu opasnost da Rusi dožive sudbinu američkih Indijanaca. Drugo, kao vrhovni komandant Crvene armije, sprečio je svetsku dominaciju najveće pošasti u istoriji – Hitlerovog nacizma. Treba zamisliti situaciju, kada industrija tadašnje EU radi za potrebe Istočnog fronta, a svi evropski narodi (sa izuzetkom Srba i Grka) šalju organizovane vojne formacije na Istočni front. Treće, boreći se protiv Hitlera, znao je da ništa veći prijatelji Rusima nisu ni „saveznički“ zapadni lideri, pa je u tajnosti radio na stvaranju atomske bombe. Kada su Čerčil i Truman želeli da to iskoriste kao vrstu pritiska na Staljina, on objavljuje da je SSSR uspešno izvršio podzemnu probu atomske bombe. Nacionalna bezbednost Rusije (samim tim i celog sveta) i danas počiva na tom dostignuću."

Eto mi dobismo Trockog tj TITA
Preporuke:
60
37
14 nedelja, 25 avgust 2019 17:39
Lažni mitovi 2
Četvrto, bila je to dalekovida odluka kako bi se dobilo na vremenu da se zemlja spremi za rat. Vojna industrija je dobila najveći prioritet u zemlji. Sa druge strane, da je Hitler imao Baltik kao odskočnu dasku za pohod na Rusiju, pitanje je da li bi bila moguća odbrana Moskve koja je i bez toga bila pred padom. Peto, Rusi su na Dalekom istoku bili prinuđeni zbog Japana držati 40 divizija, a Staljin je primorao Nemačku da potpiše Sporazum o nenapadanju bez saglasnosti Japana, zbog čega su se Japanci veoma uvredili. Tako, po rečima Molotova, nije ispalo ništa od saveza Nemačke i Japana.
http://www.pecat.co.rs/2014/01/lazni-mitovi-o-staljinu/
Preporuke:
41
29
15 nedelja, 25 avgust 2019 17:40
Lažni mitovi 1
Prvi mit – navodna Staljinova krivica zbog potpisivanja Pakta Ribentrop – Molotov, gde se licemerno optužuje Staljin za žrtvovanje Poljske. Prvo, paktove sa nacistima i fašistima pre SSSR potpisale su sve velike zapadnoevropske sile. Drugo, Staljin je osetio opasnost od Hitlera i predložio je zapadnim „saveznicima“ da zajedničkim napadom na Nemačku preduhitre veliko zlo koje se sprema čitavom svetu. Načelnici generalštaba Engleske, Francuske i SSSR razmatrali su tu mogućnost više od mesec dana i tek posle propasti pregovora zbog licemerja zapadnih „saveznika“, Staljin kreće na potpisivanje pakta sa Nemcima. Treće, Staljin je Paktom Ribentrop – Molotov samo povratio pod okrilje sovjetske državnosti teritoriju koju je Lenjin Brest-Litovskim sporazumom poklonio Poljacima (tim sporazumom Lenjin se odrekao skoro trećine teritorije Carske Rusije!)
Preporuke:
53
33
16 nedelja, 25 avgust 2019 18:12
Aleksa
za "itd..."
"a svi evropski narodi (sa izuzetkom Srba i Grka) šalju organizovane vojne formacije na Istočni front"

ako ti je do istine, taj izuzetak morao bi da proširiš i na Poljake. zašto ti to smeta?
Preporuke:
25
22
17 nedelja, 25 avgust 2019 18:27
znamo mi njih, veeeliki su to razbojnici
"Sasvim bespomoćni, nevini grad" je svaki neruski i nesrpski.
Preporuke:
24
13
18 nedelja, 25 avgust 2019 18:27
Slava
Poljske vlasti su bednici i vazali americkih nacista. Za Poljski narod samo respekt.
Preporuke:
34
18
19 nedelja, 25 avgust 2019 18:27
Slava
Poljske vlasti su bednici i vazali americkih nacista. Za Poljski narod samo respekt.
Preporuke:
22
14
20 nedelja, 25 avgust 2019 18:29
itd ili ...3
Aleksi

odaklve Vam ideja da meni išta smeta ili da nešto namerno izostavljam? eto tu ste Vi da vam ne smeta ili da dodate šta mislite da treba

naučite se kulturi komunikacije uzgred, čemu oslovljavanje na ti nepoznatog?
Preporuke:
32
19
21 nedelja, 25 avgust 2019 18:42
Podsećanje
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.299.html:814188-Staljina-gurali-u-rat-sa-Hitlerom

Predsednik saveta Ruskog istorijskog društva Sergej Ivanov je početkom jula kazao da je potpisivanje pakta bilo opravdano i u potpunosti je odgovaralo sovjetskim nacionalnim interesima. Potpisivanje dogovora sa Hitlerovom Nemačkom po Ivanovu je spaslo SSSR od rata na dva fronta.

RAZGOVORI o toj temi zanimljivi su zbog toga što će već oko 1. septembra, kada će biti 80-godišnjaca početka Drugog svetskog rata, biti puno raznih tekstova i reportaža sa različitim interpretacijama istog istorijskog događaja. Sergej Ivanov, bivši ministar odbrane Rusije, kaže da treba očekivati da će biti dosta onih koji će optužiti Staljina i SSSR "da su krivci za početak Drugog svetskog rata".
Preporuke:
29
15
22 nedelja, 25 avgust 2019 18:44
FAKTI
Ruski političari uporno ponavljaju da nije tačna tvrdnja kako je pakt SSSR-a i Nemačke potpisan da bi se podelila Poljska.

- Ne sme se zaboraviti da je 1939. SSSR vodio rat sa Japanom i nije imao snage za rat na dva fronta - objašnjavaju ruski istoričari, dodajući da je sovjetska vojska ušla u Poljsku 17. septembra 1939. kad na njenoj teritoriji nije bilo vlade i njenih vlasti.

Inače, pomenutim paktom u nemačku sferu ušli su Poljska i zapadni deo Litvanije, a u sovjetsku zapad Belorusije i Ukrajine, pribaltičke zemlje, deo Finske i Besarabija
.
Preporuke:
19
20
23 nedelja, 25 avgust 2019 18:48
Bez Engleza ni ovo nije moglo
"Od 1933. SSSR je mnogo puta predlagao da se stvori antihitlerovska koalicija, ali ništa se nije moglo napraviti jer je glavni britanski scenario bio da sukobi Hitlerovu nemačku sa Moskvom i celu "crnu internacionalu" gurne protiv SSSR-a.

Na kraju bi, smatra dr Medinski, dobili maksimalne dividende pri minimalnom učestvovanju u ratovanju."

To uvek i svako o Englezima valja znati pa i Poljaci sa kojima se engleske novine sprdaju da im jedu pošto zadave plemenite engleske labudove uprravo varvari Poljaci!

TUŽNo!
Preporuke:
41
16
24 nedelja, 25 avgust 2019 18:53
Šra će Putin na fašističkom skupu?
Svašta...
Preporuke:
55
3
25 nedelja, 25 avgust 2019 19:02
Drskost
Ovde se ne libe da neki pišu hvalospeve staljinu. Kao da ga je narod birao na nekakvim regularnim izborima? A ne da je isti sa komunističkom kamarilom, kao 6. kolona zabivši nož u leđa napadnutoj otadžbini uzjahao, on kao đurđijanac, na grbaču najbrojnijem ruskom narodu. Neobrazovan u stilu najgorih zločinaca, kriminalaca obračunavao se sa ruskom elitom. I sa svojim političkim protivnicima. Na čelu državne komisije podelio je jedinstveni prostor Rusije na rupublike, pokrajine. Izmislio nove narode. Slično je zlo počinjeno Jugoslaviji. Srbima. U zloglasnim čistkama uništio je rukovodni vojni kadar. Od 5 maršala streljana su 3. Među njima poznati vojni teoretičar M. Tuhačevski koji je napisao knjige u kojima je predvideo buduće ratove uz masovnu upotrebu tenkova i avijacije. Nakon napada na SSSR nije se smeo preko radija 12 dana obratiti nesrećnom narodu. Da nije bilo slobodarskog duha kod ruskog čoveka svet bi zadesila zla sudbina.
Preporuke:
39
35
26 nedelja, 25 avgust 2019 19:09
Aleksa
za "itd"
vi čuvam za one koje poštujem.
ti je ili za one za koje još ne znam da li ne znaju pa pišu neistine,
ili za one koje već znam i ne poštujem.
Preporuke:
18
26
27 nedelja, 25 avgust 2019 19:29
Ratko
Ko je u Poljskoj pokvaren? U Poljskoj poubijaše Jevreje u ratu, a sada u miru se bogate naplaćujući ulaznice turistima za ulaz u te logore!
Preporuke:
36
6
28 nedelja, 25 avgust 2019 19:53
Raćel
/za Itd i Lažni mitovi/
Izuzetni komentari obojice, ne znam koji je bolji. svaka čast. Napisali ste , a ja da mogu, podpisujem sve. Pozdrav za oba vlasnika konentara i još jednom:bravo!Tako se piše.
Preporuke:
24
26
29 nedelja, 25 avgust 2019 19:55
damjanko
@Aleksa

Imas lepo ime ali poser.. ti se na Poljake
Preporuke:
21
7
30 nedelja, 25 avgust 2019 20:07
penzioner Cviko,
Da li treba ići na proslave onima koji tom proslavom ponižavaju sami sebe? U čemu se sastoji poniženje? Pre svega, doći će im Hitlerovi potomci, Le Penovi sledbenici, Pavelićeve horde, ukrajinski Banderovci, itd., te nove fašističke snage otelotvorene u NATO alijansi koji zveckaju oružjem na ruskim granicama. Da li bi Rusima prijalo u takvom društvu? Sigurno da NE!
Preporuke:
34
8
31 nedelja, 25 avgust 2019 20:21
ZR
Poljacima očito bilo lepše u "Generalguvernmanu" pod Hansom Frankom.
Preporuke:
29
4
32 nedelja, 25 avgust 2019 20:22
Raćel za/@ Drskost/
Niste u pravu kad za Staljina kažete da je bio neobrazovan.Bio je izvanredne inteligencije, školovan, jer Bogoslovski fakultet je delimično i čista filozofija.On je bio i politički i vojni genije i nije podelio narode, kako kažete, jer i sama Ruska F. ima dosta različitih naroda.Pročitajte još nekoliko puta komentare: Itd ili i Lažni mitovi...i dobro razmislite.Ali mislim da i to neće da vas prosvetli mnogo, jer ste zapamtili samo ono što je zapad hteo, da narod zapamti, a verovatno niste ni dovoljno u toku sa novim saznanjima. Da Staljina nije bilo, Srba ne bi bilo, ni Jevreja/ tačno, u Poljskoj su ih Poljaci potamanili/ ni Cigana.A čerčil, ta perfidija od čoveka je morao da prizna da je Staljin bio izvanredna inteligencija , da je zatekao Rusiju sa plugom, a ostavio je sa atomskim naoružanjem.Slava Staljinu .Slava Rusiji, Srbiji , Putinu!
Preporuke:
32
31
33 nedelja, 25 avgust 2019 20:35
Aleksa
za "mitolovca"
koju je Lenjin Brest-Litovskim sporazumom poklonio Poljacima (tim sporazumom Lenjin se odrekao skoro trećine teritorije Carske Rusije!)

ajde, za ovo u zagradi može da ti se progleda kroz prste, jer si progutao jedno slovo,
ali gde nađe Brest-Litovski sporazum i Poljake? ta u to vreme još nije ni bilo Poljske, ni njihove vojske.

ali kad te je već "Raćel" pohvalila, šta će ti više?
Preporuke:
20
22
34 nedelja, 25 avgust 2019 21:31
Aleksa
za staljinistički kružok
Da Staljina nije bilo, Srba ne bi bilo, ni Jevreja/ tačno, u Poljskoj su ih Poljaci potamanili/ ni Cigana

ne bi Staljina ni bilo da se nije hteo ne hteo nakon šoka u junu 1941 prebacio na liniju ruske istorije i naroda. e sada kad ste već tako pelcovani da ne vidite da je ruski narod (i narodi SSSRa koji su mu se priključili) iskasapljen od boljševika, skoro pa izbezumljen i od užasa i zla koje je na njih napalo sa Zapada, da je taj narod izneo rat na svojim plećima i izbacio nacističku zver iz Ruskog Sveta i ušao u Berlin sa milionskim žrtvama, već se vi klanjate kultu ličnosti i briga vas za ljudsku cenu kojom je vođa platio svoju veličinu, to je vaša religija sile.
inače, zahvaljujući pre svega Staljinu i Čerčilu došli smo do situacije da se ruski ambasadori danas pitaju ima li ovde u Srbiji Srba. amnezija? zbog vaše mentalne higijene tek da primetim-prebacivanje odgovornosti za zločin genocida na Jevrejima sa Nemaca na okupirane Poljake je nečista potreba duše.
Preporuke:
29
28
35 nedelja, 25 avgust 2019 22:00
Srba @Za Raćel
Navedite koje je i kada staljin stekao neko obrazovanje? Zar nije bio izbačen sa bogoslovije? Vi obažavate nasilnike. Diktatore. Vaš problem. J. DŽugašvili je otpočeo političku karijeru kao razbojnik. Pljačkajući pošte i banke. Koliko je imao žena? Šta je bilo sa njima? Kako vas nije stid prelaziti preko brojnih zločina počinjenih od njega i boljševika. Milione je nevinih sugrađana stradalo za njegove i pajtosa mu berije torture. Podli đurđijanac, a to im je karakterna crta, kao naroda, nazvao je ruski narod braćom tek kada je video da će mu nacisti doći glave. Strateške sirovene uz njegovo odobrenje davao je bud zašto nacistima čak sve do napada na SSSR. Njemu je cilj bio da što više Rusa strada. Mrzio je Ruse i Srbe! Nikada nisu postojale države po kojima je on iscrtao repub. granice. A u njima je danas preko 20 mln Rusa! Nikada V. Čerčil nije nešto pohvalno napisao o JS. U protivnom molim izvor! Šta bi bilo kad bi bilo zavežite mačku za rep! Imajte u vidu da nije biran na izborima od naroda!
Preporuke:
27
23
36 nedelja, 25 avgust 2019 22:42
!!!
Putinu nije ni mesto pored ovih natovskih bitangi koje melanholično obeležavaju početak 2.Sv.rata. Rado bi ga oni započeli još jednom nego reče im onomad Putin usred Nemačke da Ruski narod više nema nameru da gine i ukoliko na pr Nemačka opet pobesni, od nje bi ostala samo jedna veeelika rupa. Kraj.
Preporuke:
32
3
37 nedelja, 25 avgust 2019 23:20
Cena pobede
Brojno je najviše u 2. SR stradalo građana sa prostora bivšeg SSSR. Oko 27 mln. Među njima srazmerno najviše Rusa. Poljaka je stradalo oko 3 mln plus skoro toliko tamošnjih Jevreja. Srba je stradalo oko 1,2 mln. Više nego zajedno Britanaca, Francuza i Amerikanaca! Nemaca oko 12 mln. Ispada da je najviše stradalo, pored Jevreja, Slavenskih naroda i Nemaca. Preskupa je, pirova pobeda koju su platili slavenski narodi u 2. SR. Za nesrazmerno veliki broj žrtava sovjetskh građana isključivo je krivo boljševičko rukovodstvo na čelu sa zločincem staljinom. Oni su namerno diletantski vodili jedan takav veliki narod kakav je ruski. Ne treba čoveku neka pamet da uvidi nakon katastrofalnog po Crvenu armiju debakla u prva 3 meseca rata zlu nameru Staljina i bulumente prema slavenskim narodima sa prostora SSSR. Takve zlotvore nije bilo briga hoće li izginuti milioni pripadnika tih naroda. Srce nekadašnje Carske Rusije sadašnja RF u sukobu je sa novonastalim državama. Nekadašnjim delovima Rusije!
Preporuke:
27
19
38 ponedeljak, 26 avgust 2019 00:38
Autor teksta Staljina gurali u rat sa Hitlerom
koji su preneti u komentaru itd ili... je BRANKO VLAHOVIĆ kojim se interpretiraju stavovi savremenih ruskih istoričara o dotičnom paktu

link

http://www.novosti.rs/vesti/planeta.299.html:814188-Staljina-gurali-u-rat-sa-Hitlerom

a autor teksta o Lažnim nitovima o Staljinu u listu Pečat

Ranko Gojković

link
http://www.pecat.co.rs/2014/01/lazni-mitovi-o-staljinu/
Preporuke:
11
1
39 ponedeljak, 26 avgust 2019 07:21
Marko
Treba da se zna da su jedni on najvećih ustaških ideologa bili upravo Poljaci i Česi i to oni koji su nakon aneksije bili naseljeni u BiH iz poljskih i čeških delova A-U da vode BH koloniju. Tada je krenula anti-srpska histerija. Do stvaranja genocidne NDH ti Poljaci i Česi postaju tzv. Hrvati, a tokom NDH postaju ostrašćene ustaše pogotovo u banjalučkoj krajini.
Preporuke:
19
0
40 ponedeljak, 26 avgust 2019 08:43
Raćel @ / za Srbu
"A 21. decembra 1959. godine, povodom 80. godišnjice rođenja Josifa Staljina, Vilijam Čerčil je održao govor u Domu gospodara, gde je posebno rekao: Na čelu je bio genije i nepokolebljivi komandant I.V. Staljin. Bio je izvanredna ličnost, koja je nametnula okrutno vrijeme u kojem je proveo cijeli život. Staljin je bio čovjek izuzetne energije, erudicije i nespremne volje, oštra, teška, nemilosrdna kako u delu, tako iu razgovoru, koji čak i ja, odgođen u engleskom parlamentu, nije mogao da se suprotstavi. Staljin, pre svega, imao je sjajan osećaj sarkazma i humora, kao i sposobnost preciznog izražavanja svojih misli. Staljin je napisao samo svoje govore, au svojim radovima uvek je bila gigantska moć. Ta sila je bila tako velika u Staljinu da se činilo jedinstvenim među liderima svih vremena i naroda. Staljin je napravio najveći utisak na nas. Njegov uticaj na ljude je bio neodoljiv. Kada je ušao u sala na konferenciji u Jalti, svi smo ustali, kao da smo na pozornici, i, čudno, iz nekog razloga držalia
Preporuke:
17
19
41 ponedeljak, 26 avgust 2019 08:52
Raćel @ / za Srbu/ nastavak/
Njegov uticaj na ljude je bio neodoljiv. Kada je ušao u sala na konferenciji u Jalti, svi smo ustali, kao da smo na pozornici, i, čudno, iz nekog razloga držali ruke u šavovima. Imao je duboku, bez ikakvih paničnih, logičnih i značajnih mudrosti. Staljin je bio neprekidan gospodar u teškim trenucima pronalaženja načina iz najnepovoljnije situacije. U najtežim trenucima, kao iu trenucima proslave, on je bio podjednako uzdržan, nikad nije bio u iluzijama. Bio je neobično složena ličnost. Stvorio je i podredio ogromno carstvo. Bio je čovek koji je rukom uništio neprijatelja i prisilio nas, koga je on otvoreno nazvao imperijalistima, da se pobune protiv imperijalista. Staljin je bio najveći diktator na svetu, neuporediv na svetu. On je prihvatio Rusiju sa plugom i ostavio ga opremljen atomskim oružjem. Ne! Šta god se moglo reći o njemu, takve lidere ne zaboravlja istorija."
Nadam se da sam podkrepila , delimično, vašu neobaveštenost. A ženu nije ubio, kako je zapad pisao, žalio je. Pozdrav.
Preporuke:
16
23
42 ponedeljak, 26 avgust 2019 12:57
Srba @ za Raćel
Nisam nikada čuo za anonimusa Vilijama Čerčila za razliku od prezimenjaka mu Vinstona. Takođe za dom gospodara? Za dom lordova znam. Vi ste veoma tendenciozni u stavovima o komunističkim pitanjima. Diktatorima. Kao da su vaši preci pedigrirani titoisti ili staljinisti. Možda, kao većina vas, poreklom izvan Srbije. Koji veze nemaju sa Srbima ni Rusima. Izuzev možda što su ih tamanili. Profitirali su na njihovoj nesreći. Obe staljinove žene su skončale pod nikad razjašnjenim okolnostima. A šta je od staljinovih zločina razjašnjeno? Pobili su oko 20 hiljada poljskih oficira i podoficira u Katinskoj šumi i zločin podlo pripisali nacistima. Da bi tek u vreme Jelcina surova istina izišla na videlo. Ono što nije pošlo za rukom istorijskim neprijateljima Rusije i Rusa uradili su upravo staljin i bulumenta. Nasilu su ničim utemeljenim republičkim granicama, izmišljenim narodima sveli imperiju na Kijevsku Rusiju. Srbiju na Beogradski pašaluk. Danas su im neprijatelji pred nosom.
Preporuke:
25
16
43 ponedeljak, 26 avgust 2019 13:58
itd ili ...2
autor članka o lažnim mitovima o Staljinu /Ranko Gojković

ima sledeći lični stav

"Međutim, „Titogorcu“ treba odgovoriti bez pravdanja ‒ jedna veštačka Titova nacija: Jugosloveni – nestala je posle nepunih pola veka svog postojanja. Koliko će opstati druge veštačke nacije (manje-više takođe nastale u Titovom Jajcu) među njima i „Titogorci“, pokazaće vreme. No, jedno je sigurno ‒ srpski narod će živ biti sve dok se ne bude odricao svojih velikih svetitelja i državotvoraca."

te verujem da su se kritičari ideolozi, okomili na pogrešnoga, smatrajući njega i komentatore Staljinoljupcima

samo par minuta vremena i sazna se manje više sve o autorima oba članka, malo manje mržnje i ishitrenih reakcija bilo bi lepo!
Preporuke:
7
2
44 ponedeljak, 26 avgust 2019 14:02
Sličnosti između savremene Rusije i Srbije
isti novinar ima sjajan intervju sa Platonovim, valja pročitati

http://www.pecat.co.rs/2018/11/oleg-platonov-trnov-venac-za-rusiju/

situacija je umnogome slična, vrlo zanimljiva teza o liberalizmu i u Rusiji a mislim da je validna i za Srbiju
Preporuke:
4
1
45 ponedeljak, 26 avgust 2019 14:27
Raćel @ / za Srbu
Znate, zapanjujete me sa vašim rezonovanjem, tako da dobijam utisak da vašim krvnim sudovima teče poljska krv, a mojim čisto srpska, tj. prava slovenska krv! U pravu ste za Čerčilovo ime, to je lapsus calami, a ostalo je tačno. Ljudi koji su bili oko Staljina znaju odlično da je zaista ožalio pvu suprugu, čak su bili i iznenađeni, da je plakao.! A što se tiče mene, dokazano, generacije iza, čisto srpska krv i zato branim Rusiju, jer me vezuje nešto čega nisam ni svesna za tu prastaru Matušku Rusiju.A vi, vi malo prošetajte kroz vašu genezu, ali budite iskreni. A za Katinsku šumu ste u pravu, barem koliko za sada znamo, a kako je to objavljeno za vreme pijanog Jeljcina...e, i to je u bubnju! Jer je on radio, pisao i sprovodio ono što mu sa zapada kažu. "Katinska šuma" još nije gotova, kao i mnogo što šta, što tek sada izlazi na videlo. Pa videli ste kako se Klinton sprdao sa njim!? A zašto to ne radi sa Putinom? Ne može, jer sa genijalnošću u svakom pogledu je iznad njh
Preporuke:
20
24
46 ponedeljak, 26 avgust 2019 16:43
Aleksa
evo mic po mic dođosmo i do tvrdnje kako Raćel ima pravu slovensku krv, za razliku od sagovornika kojemu izgleda nedostaje za tako nešto dovoljno staljinovih eritrocita i berijinih leukocita... meni to smrducka na rasizam.
i to baš u doba kada se koristeći mogućnosti genetskih istraživanja pokazalo da su Poljaci, Belorusi i Rusi bliži sebi nego bilo kom drugom narodu slovenske jezičke porodice.
istina, ostavljam trofima Lisenka sa strane, kad sve ovo pišem.
ali da se ne shvati ovo preozbiljno, predlažem da se obrati pažnja na način na koji se u duhu treznog skepticizma tretira pitanje zločina na poljskim oficirima u Katinju. naime sve je upravo tako kako sagovornik kaže, ali nije do kraja... jer je Predsednik RF bio pijanac! tek će da se utvrdi. Bravo! Bis!
Preporuke:
18
12
47 ponedeljak, 26 avgust 2019 17:08
Srba @ Raćel
Za razliku od drugih plemena tkzv 'naroda' nastalih na eks ju prostorima većina Srba prezire diktatore. To i istorija potvrđuje. Srbin je, za razliku od drugih, prožet slobodarskim duhom. Izuzetak su crveni. Doduše oni su se odrekli nacije, vere. Kao najgori konvertiti, karijeristi, skorojevići, poluobrazovani, divlji svet, stavili su se u službu neprijatelja Srba. Pa i Rusa. Moji su za razliku od vas otadžbina i majka Srbija i srpstvo na prvom mestu. Poštujem slobodoljubive, poštene Ruse, Poljake i druge narode. U meri u kojoj isti poštuju nas. Poljaci kao veliki slavenski narod imaju tešku, slično srpskoj, istoriju. Stalnih sukoba sa velikim susedima. Nemcima i Rusima. Sukobi, sa Rusima, su prožeti verskim razlikama. To je stvar nedostojnih elita koje nisu sposobne da prevaziđu razlike karakteristične za plemena i njihovo poimanje suživota. Diktatori su samo za prezir!
Preporuke:
24
16
48 ponedeljak, 26 avgust 2019 17:19
malo zapažanje
na komentare nekih ostrašćenih likova iza tastatura

narcisoidnost je način da ne napredujete

poslušajte drugoga - onoga sa kojim nemate isto mišljenje pre ćete naučiti no da slušate samo sebe

poštujte u komunikaciji nepoznatog, budite pristojni, ne budite lični, jer je to prilično glupo kada su komentatori na nekom sajtu u pitanju,

svako dobro!
Preporuke:
14
2
49 ponedeljak, 26 avgust 2019 19:24
Aleksa
za "malo zapažanje"

narcisoidnost je način da ne napredujete;
poslušajte drugoga - onoga sa kojim nemate isto mišljenje pre ćete naučiti no da slušate samo sebe

malko mi se to svađa sa našom stvarnošću, ne mislite?
pazite, tip je šef, ili vođa, ili firer najnaprednije stranke, a da li biste rekli da nije narcis?
i uznapredovao je do samog položaja Predsednika dvojno-okupirane Republike Srbije!
imate li utisak, poput mene, da uopšte nema talenta da posluša drugog, iako ćete teško naći većeg poslušnika?

svako dobro
Preporuke:
13
12
50 ponedeljak, 26 avgust 2019 19:39
Aleksa
tek da primetim kako strani agent "beta" nije u stanju ni da pravilno transkribuje ime poljskog predsednika.
"d" i "ž" se ne stapaju u "dž", jer je "ž" poteklo od "r", a grupa "re" u poljskom je prešla u "že".
i tako naša reka se kod njih izgovara žeka, repa je žepa... a Andrej je Andžej.
zbunila ih njihova latinična hrvatska transkripcija.
Preporuke:
14
11
51 ponedeljak, 26 avgust 2019 20:13
Raćel @ / za Srbu
" To je stvar nedostojnih elita " To vi kažete! Dakle, saznadoh nešto sasvim , sasvim novo, postoji dostojna i nedostojna elita! Od drugog pak kritičara dobih kompliment da sam još malo, pa nacista,pa zatim da obožavam diktatore, brojim krvna zrna: leukocite i eritrocite i tako redom. I ti samo zato što sam iznela mišljenje, stečeno čitanjem poprilične literature ! Takođe sam uvažila komentar "Malo zapažanje" i prihvatam njegov vrlo poučan savet, te smatram da je mir za opšti interes bolji nego rat radi ličnog interesa!/ tu mislim na skretanje pažnje nekih, koji bi sebe promovisali na uštrb drugih, a oni će znati koji su, ili koji je, jer je stil pisanja isti!/
Preporuke:
8
17
52 ponedeljak, 26 avgust 2019 20:46
ne sećam se dobro
koje ono godine beše Rusi oslobodili Moskvu od Poljskih okupatora te slave taj dan kao nacionalni praznik
Preporuke:
10
1
53 ponedeljak, 26 avgust 2019 20:56
Aleksa
U bre "Raćel" što si tako malo prosvetiteljska i kriješ se iza minusa? Ni manje ni više obožavalac najhrabrijeg od svih ruskih vladara (u dvadesetom veku), a tu se bojiš otvoreno ući u diskusiju!
Da li si možda pomislila kako je Spilberg mogao da predstavi situaciju iz Jašija u "Šindlerovoj listi"?
Trista hiljada jevrejskih duša je pogubio rumunski režim u vreme drugog svetskog rata, od toga sto hiljada na okupiranim zemljama tadašnjeg SSSR-a, sve sa Odesom.
Znaš li za dva voza iz Jašija na prelazu iz juna u jul 1941.?
Daleko od toga da su u okupiranoj od Nemaca Poljskoj ljudi bili cvećke, bilo je i previše onih koji su se polakomili na imovinu ravnodušni prema životima onih koje niko nije branio,ali nit je narod,nit (podzemna)država činila ono što im hoćeš pripisati. imaju oni jedan greh,o kojem retko govore il ga ni ne primećuju,ali ne vodi u to šta poturaš.
Priča se da je Staljin sa Buđonijem obrao bostan u poljsko-sovjetskom ratu 1920. i da ga je to utvrdilo u nenavisti prema njima...
Preporuke:
15
9
54 ponedeljak, 26 avgust 2019 21:06
Tuga
Poljaci su udarna američka tj NATO pesnica na pravoslavnu Rusiju, dok ih ti isti zapadnjaci gledaju s visine,

ovo je Evenining Standard objavio, u trenutku kada je izašlo bila je referenca na Poljake sa šatorima pored, bejah tada u UK, ali vremenom je to nestalo - zamenjeno je neutralnim pojmom Istočnih Evropljana,

"In 2003, Scotland Yard launched an investigation into claims that the Queen's swans were being stolen by gangs of asylum-seekers who cooked and ate them.
An official Met report said the eastern European poachers were luring the birds into baited traps."

https://www.standard.co.uk/news/mystery-of-13-mutilated-swans-in-royal-park-6679495.html

Obrni okreni - tužno!
Preporuke:
12
0
55 ponedeljak, 26 avgust 2019 21:12
malo zapažanje 2
Aleksa vidim našli ste se prozvanim

mada niko nije u mom komentaru apostrofiran

a što se stvarnosti ovde tiče i političkog konteksta koji navodite,

to uopšte nije bila tema komentara

poput toga na koga se projektujete - nevešto spinujete!

tema su bili komentatori na ovom uglednom sajtu, koji su bili mahom kulturni, analitični, koliko se sećam, retko ostrašćeni, navijački poput nekolicine na ovu temu
Preporuke:
12
0
56 ponedeljak, 26 avgust 2019 21:43
Anka Krajina
Aman, zaman, komentatori, okan'te se mrtvog Staljina. Kakav je bio, bio je. Istoriju ne možete promeniti, zato obratite pažnju na poruku, koju šalje Poljska.

"Poruka godišnjice treba da bude upozorenje...da se granice ne menjaju silom...
da se paktovi ne sklapaju iza leđa i na štetu drugih država...
da se ne popušta pred agresivnim potezima nekih zemalja zbog toga da se produži mir..."


Ergo, pozvana je Amerika da je upozore "da se granice ne menjaju silom" hahaha...
Pozvane su i njene sluškinje da ih upozore "da se paktovi ne sklapaju iza leđa i na štetu drugih država".

Naravno, otimačina Kosova je dopuštena, napad na Siriju je dopušten, pakt protiv Libije je zaboravljen i danas protiv Venecuele.
Ali Krim?! E, to se, druže, ne zaboravlja!
Preporuke:
22
5
57 ponedeljak, 26 avgust 2019 21:47
Aleksa
ma kopka me, kako takav nevini i poučan lingvistički komentar može da privlači minuse.
il nas čitaju strani agenti iz "bete",
il su hrvatski latiničari?
il mi je nešto promaklo?

Raćel?
Preporuke:
9
7
58 ponedeljak, 26 avgust 2019 22:13
Aleksa
za nastavak malog zapažanja,

samo sam pomislio kako se zabavno mogu povezati vaše pouke sa najvećim sinom svih naših vadikava i naprednjaka,

i zato sam vam ušao u polje komentara.

naravno, pretpostavio sam da komentator "itd..." sa kojim sam razmenio par reči nastavlja jedan motiv koji je pokrenuo, pa bila to i promašena pretpostavka.

inače, nit se projektujem na nekoga izvan sebe (nit sam podeljen u sebi), nit sam sveznalica ko "Spiridon", a najmanje od svega spinujem.

uostalom, lakše je baciti takav parangal kategorija na nekog, nego ga potkrepiti sadržajem? zar ne?
evo, sasvim je prosto pitanje - šta je u mojim komentarima spin i na koga se projektujem?

šta vam "ne štima" u tome šta sam napisao, osim naravno forme, koja ima funkciju da podstakne razmenu mišljenja, pa i da mi se vrati kao ćuteći bumerang?

komentarisanje nekoliko osoba (i čitanje) je i dalje živo pod ovom vešću, a moglo je već utihnuti. zar se ne radi i o tome?
Preporuke:
7
4
59 ponedeljak, 26 avgust 2019 22:36
gavrilo
na 80 godina napada na Poljsku govorice Ameri a za oslobodjenje Poljske palo 600000 Crvenoarmejaca...O Zemljo otvori se!!!Ali to je danasnji Svijet svijet duplih arsina!!!Neka slave, neka i Njemci i ameri i poljaci, Bog je veliki!
Preporuke:
17
1
60 ponedeljak, 26 avgust 2019 22:47
Aleksa
za "Anka Krajina"

početak aprila 2019., voditelj Solovjov je isterao iz studija "poljskog politologa", samozvanog predstavnika "kluba džentlmena".
dopuniće vaš komentar i pozicionirati mentalni sklop tipičnog rusofoba.
prvo sam pomislio da je politolog prihvatio ulogu advokata đavola...
da, i smatram da je Solovjev rekao na kraju nešto šta ne sme.

https://ria.ru/20190406/1552440096.html

pozdrav
Preporuke:
3
6
61 ponedeljak, 26 avgust 2019 23:00
Guba
Gore gube nema od komunističke. Em nasilni, neobrazovani. Necivilizovani. Divlji. Ovde se neki izdaju za Srbe. Novokomponovane. Naravno! Po potrebi. A dojuče od istih tamo njih pošteni Srbin je bio predmet njihove ostrašćene mržnje. Da bi oni beležili crtice u komunističkim im karijerama! Veliko je zlo što nikada na ovim prostorima nije urađena lustracija. Podli komunisti su sprečili istu. Umesto da se pošteni obračunaju sa crvenom gubom crvena pošast je izazvala teške međunacionalne sukobe među ovdašnjim narodima. Izazvala je građanske ratove. Crveni su se podlo izvukli. Netaknuti. Mnogi su ni krivi ni dužnu skupo, životima, platili crvenu međunacionalnu zavađu. Od njih izazvane ratove. I danas oni i njihova deca, profiteri nesreće, seire sa unesrećenim ne samo na internetu. Neće biti Rusima sreće dok ne uklone sa Crvenog trga ono smeće i dok se Bg ne ratosilja kuće cveća u kompletu sa au kaplarom!
Preporuke:
24
13
62 ponedeljak, 26 avgust 2019 23:03
ANALITICAR
ALEKSAHerojskoj Rusiji nije mesto skupa sa americkim fasistima , poljskim kompleksasima (udarna pesnica Vatikana) u borbi kontra slovenske , herojske antifasisticke Rusije. SSSR i Rusija su dali 27 miliona zrtava da bi osobe kao Vi Aleksa zivile u slobodi. Heroj i genije Stalin je pocistio razbojnicku antirusku petu kolonu koju je vodio Trotski (Bronstajn americki agent koga je da ubija Ruse i da unistava Rusiju poslao licno Vudro Vilson). Ono sto su Hrvati na Balkanu to su Poljaci u pokusaju da se savladaju Srbi i Rusi. Ali ima Boga i Poljska se smanjuje , pali su ispod 38 miliona dok je Rusija dzin prema njima sa skoro 147 miliona. Plus pasos Rusije i prisajedinjenje Rusiji traze Mongolija, Juzna Osetija i Abhazija a Krimom Rusija se ojacala za 2 miliona dusa plus je Rusija dala pasose Luganskoj i Donetskoj Narodnoj Republici tako da Rusija de fakto ima sada cak 149 miliona, mozda i celih 150 miliona. Tome treba dodati Belorusiju sa kojom su de fakto skupa sa 9.45 mil.
Preporuke:
19
14
63 ponedeljak, 26 avgust 2019 23:03
Ivan
Poljaci i Rusi se nimalo ne vole. Mnogo je razloga za to. Jesu Rusi (Crvena armija) počinili poprilično zločina u Poljskoj ali sve to ima svojih odgovora. Poljaci su ti koji su vazda bili jedne podmukle hijenčine sa čeljustima vazda okrenutim ka Rusiji. Ova mržnja doseže daleko u prošlost, još iz vremena čuvene Poljsko-Litvanske kraljevine-kneževine koja je bila jedna veoma moćna i velika država i koja je mnogo zla nanela ruskom narodu tako da sve što je u decenijama i vekovima nakon toga usledilo je samo recipročan (ponekad i sa kamatom mora se priznati) odgovor Rusa na to. A ne znaju jade poljske da su im ovi koje su sada zvali na ovu ceremoniju mnogo veći neprijatelji od Rusa, da ih bukvalno smatraju nižom rasom, da ih koriste samo kao bedno i jeftino oruđe u borbi protiv Rusa, da će ih prvom prilikom ostaviti na cedilu isto onako kako su ih i ostavljali ranije. Na kraju, objektivno Putinu zaista i nije mesto među ovom bandom. I da su ga zvali ne bi trebao da im ide. Bolje što ga nisu zvali.
Preporuke:
16
2
64 ponedeljak, 26 avgust 2019 23:12
Bojan, Priština
Ako se pogleda Evropa 1941 videće se da nacizam i fašizam bujaju u svim zemljama a ne samo u Nemačkoj i Italiji kakva je opšta lažna istorijska percepcija.

Malo upućeniji znaju da nacisti u Francuskoj samo za par procenata nisu osvojili vlast a da je ideja rasizma i superiornosti Germano-Angla izvorno nastala u Engleskoj.

Razumljivo je što nisu zvali Putina jer znamo da zapadnjaci u duši žale što Hitleru nije uspelo da ostvari njihov davnašnji san i pokori Rusiju, uostalom na carsku Rusiju su kretale mnogo šire zapadnjačke koalicije od ove nacističke Hitlerove.

To je večita borba za pljačku koja im je u genima i borba protiv Pravoslavlja koja im je u dušama.

Putinu samo jedan veliki minus, što na ovaj dan na crvenom trgu ne stavi gugantsku sliku brke Staljina da joj se narod kolektivno pokloni i zahvali milenijumskom geniju na pobedi protiv zapadne demonije.

Staljin je Rusiji dao pravo veta u SB a danas Ruska politika i na olimpijadu ide bez svoje zastave
Preporuke:
14
7
65 ponedeljak, 26 avgust 2019 23:28
Heporobljeni Srbin
Pozvali predstavnike Nemačke, a nisu Rusije, na obeležavanje godišnjice 2. sv. rata? Očigledno im Aušvici prijaju!
Preporuke:
20
0
66 ponedeljak, 26 avgust 2019 23:31
Turas
To nije goli bezobrazluk ovoga poljaka , već i bacanje svetu prašine u oči omalovažavanjem Rusije kao najveće pobednice i žrtve Drugoga Rata . Zamislite koja je to perverzija pozovete onoga koji vas je ubivao , a ne onoga koji vas je oslobodio !? To nije proslava , već burleska . Naj jadniji među Slovenima , bili i ostali prezervativ zapada .
Preporuke:
21
1
67 ponedeljak, 26 avgust 2019 23:39
Causa Spectandum
A, pogle' sta hrvati pisu.

https://www.vecernji.hr/vijesti/zagrepcani-su-na-ulicama-u-zanosu-skandirali-mars-mars-beograd-je-nas-1340858

Posle ovakve, pre svega stilske bljuvotine od teksta, u istinitost navoda ne ulazim, niste vise nije za cuditi se.
Preporuke:
10
0
68 utorak, 27 avgust 2019 00:23
Turas
ponedeljak, 26 avgust 2019 14:27 Raćel @ / za Srbu
Ne treba biti naročito mudar pa prepoznati "sveznalicu" od obaveštenog i obzirnog komentatora .
Domaće vaspitanje je vrlo važno , ostavlja mentalni trag na čoveka . Majka mi je govorila ,kao detetu , kada sretneš pametnog stani i saslušaj , a budalu koji te hvata za rukav i objašnjava , kidaj rukav i beži . Bravo za komentar i pozdrav .
Preporuke:
9
2
69 utorak, 27 avgust 2019 00:26
Turas
Uzevši retrospektivu Putinovog predsedovanja Rusijom , ne mogu da se otmem utisku da mu je drago što ga poljski predsednik nije pozvao . Bilo bi mu neprijatno da ga odbije .
Preporuke:
16
2
70 utorak, 27 avgust 2019 00:42
Aleksa
Ne slažem se sa onima koji tvrde da Putinu nije mesto na obeležavanju. Ne bi on došao zbog današnjih protivnika Rusije, već zbog poštovanja i sećanja na borce i žrtve svih onih koji su se borili protiv zla u drugom svetskom ratu. Ali Bože moj, ništa strašno. Ruska diplomatija ima stila, a njihove reči su odmerene i odgovarajuće, to najviše smeta organizatorima, pa su izabrali tip cenzure starijeg datuma. Biće obeležavanje i za deset, dvadeset godina... Živi bili pa videli.
Preporuke:
12
2
71 utorak, 27 avgust 2019 01:40
Anka Krajina
@ Aleksa
da, i smatram da je Solovjev rekao na kraju nešto šta ne sme.

Da, izgubio je samokontrolu, a to s aspekta novinarstva ne bi smeo učiniti.

Poljski politolog je ciljao na poznati ruski antisemitizam, koji ni za vreme Staljina, a ni kasnije, nije bio ništa manji.

Indikativno je da Poljak ni jednom rečju ne prigovara Britaniji, niti je optužuje za antisemitizam.(!)

I to uprkos čiunjenici da je britanska kolonijalna uprava u Palestini neposredno odgovorna jer je sprečila useljavanje evropskih Jevreja u Palestinu, a time i njihovo spašavanje.

Da ne pominjem američko licemerje...

Ovo nije samo uvreda za Rusiju, to je uvreda za sav antifašistički svet!
Preporuke:
12
4
72 utorak, 27 avgust 2019 08:06
Nenad
Staljin je uz Hitlera najvece zlo koje je svet zadesio u prvoj polovini proslog veka. Najpre je zajedno sa Lenjinom taj masonski ispljuvak, zajedno sa ostalom bratijom sproveo revoluciju u Rusiji i zbacio Cara ubivsi mucki na svirep nacin celu porodicu Romanov. Carska pavoslavna i jaka Rusija je bila ono cega se plasila beloavetska olosarija. Zatim je taj isti Staljin koga neki ovde velicaju, nakon Lenjinove smrti pobio gomilu svojih saboraca kako bi unistio konkurenciju (Buharin, Trocki malo kasnije i td i td.), a onda je svakoga ko drugacije misli i ko je prema njegovom bolesnom umu predstavljao opasnost strpao u gulage u Sibiru i pobio kaze jedan oficir KGB a oko 20 miliona ljudi. A kada je video da je Hitler jaci od njega pravi sporazum i deli teritorije sa njim. A o zrtvama njegovih cistki tokom drugog svetskog rata da ne pricam. Toliko o tom "dobrici" i "velikom coveku" Staljinu!!!!!
Preporuke:
17
28
73 utorak, 27 avgust 2019 08:53
Dragan
To je imperijalno-fašistički skup, šta će Putin tamo?!
Problem je što povod okupljanja kradu.
Preporuke:
9
0
74 utorak, 27 avgust 2019 10:14
@ "Aka Krajina"
bogumi "anka" kako si napunila stotu godinu živeći u Asutriji


propao "projekat" sa "baka jelom" pa aktivirana "anka krajina" i to sa jugoslovenskim slovima i izrazima primerenim današnjem vremenu

koje ne koriste "partizanke anke" iz "krajine" istlo kao i "baka jele"
Preporuke:
8
9
75 utorak, 27 avgust 2019 10:15
nego test za rusofile
u kom Ruskom gradu se nalazi Černobil
Preporuke:
1
12
76 utorak, 27 avgust 2019 10:53
@ nego test za rusofile
a u kojoj državi se nalazi ostrvo Tri milje koje je imalo razornu nuklearnu havariju o kojoj se i danas ćuti a snimaju filmovi o Černobilju?

mlađahni ste

nasedate na američku propagandu

potrudite se

https://www.google.rs/search?client=opera&q=nuclear+accident+three+mile+island+1979&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Preporuke:
11
1
77 utorak, 27 avgust 2019 11:01
itd ili ...
gde pomenuste Černobilj a ne znate za Ostrvo tri milje iz 79te najgora nuklearna katastrofa u istoriji o kojoj je bilo zabranjeno pisati, a kamoli snimati filmove u holivudskoj produkciji

paćenici oni o Černobilju snimaju

a paćenici negde u Srbiji gledaju bez prethodnog znanja da se to već davno desilo u "demokratskoj" zemlji o čemu se sprovodila najgora cenzura viđena u istoriji Zapada

https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/107769908205900201?journalCode=jmqb

ili o Fukošimi (isto američki reaktori)

što ne snimiše, Fukošima je tek tragedija! posle bombardovanja nuklearnim bombama uvalili su im i nuklearne eletrane - e to je genocid na delu a vi o Černobilju

još ste mladi, ali baš zato valja da se obavestite
Preporuke:
14
1
78 utorak, 27 avgust 2019 11:11
itd ili ... ruski antisemitizam
lepo pomenuste to je još jedan od konstrukta kojim se protiv Rusije danas bori!

Otuda i Tramp koji takođe sprovodi cionističku politiku iako je poreklom Nemac upire prstom na rusku opasnost od koje oni navodno brane Evropu!

sve su to prežvakane šeme i konstrukti

isto kao i kada je reč o Srbima

tim pre iznenađuju stavovi ponekih komentatora, deluju štetočinski a ne samo nekulturno i neinformisano
Preporuke:
13
0
79 utorak, 27 avgust 2019 11:43
Bolesnici!
Proslavljaju početak katastrofe!
Preporuke:
9
0
80 utorak, 27 avgust 2019 13:04
Anka Krajina
@ itd ili ... ruski antisemitizam
tim pre iznenađuju stavovi ponekih komentatora, deluju štetočinski a ne samo nekulturno i neinformisano

Indirektno prozvana ne vidim razloga zašto prećutati ono šta je bilo evidentno?!
Za razliku od drugih, koji ili hvale ili kude, ja vidim obe strane medalje.
Golda Meir u svojim memoarima odaje posebnu zahvalnost SSSR-u zbog priznanja države Izrael:
"istočni blok nas je trpio i zbog toga jer su i sami Rusi platili strašan krvavi danak u svjetskom ratu."
i dalje:
"Ne može se i ne smije se nastojati izbrisati prošlost samo stoga što ne pristaje uz sadašnjost, ostaje činjenica da je sovjetsko priznanje Države Izrael 18. svibnja imalo za nas golemo značenje."


Rođena je u Kijevu.
"Kijev se nalazi u onom dijelu Rusije u kojem Židovi u pravilu nisu smjeli živjeti."


Toliko o mojoj nekulturi. Pozdrav!
Preporuke:
5
5
81 utorak, 27 avgust 2019 13:54
Neka je laka zemlja čoveku, partizanskom borcu i naučniku Vladu Strugaru.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/drustvo/3636862/preminuo-akademik-vlado-strugar.html
Preporuke:
4
4
82 utorak, 27 avgust 2019 17:11
...
Anki

Ne znam ko bi Vas mogao nazvati nekulturnom, ja svakako ne.

Zao mi sto je doslo do nesporazuma.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner