субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Владимир Путин: Отворићемо центар за архивска документа о Другом светском рату и запушићемо погана уста онима који фалсификују историју

Kоментари (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 19 јануар 2020 08:06
Марко
Одавно је то требало урадити. Браво за речник. Са поганима се не може другачије.
Препоруке:
49
3
2 недеља, 19 јануар 2020 08:34
Dusan
Upravo vi Rusi falsifikujete Istoriju pozivajuci Milanovica predsednika Hrvatske na dan pobede.Zvali ste ranije i Mesica tako da vi Rusi ste prvi koji falsifikujete Istoriju.
Препоруке:
36
8
3 недеља, 19 јануар 2020 08:52
dr

Хроника
Владимир Путин: Отворићемо центар за архивска документа о Другом светском рату и запушићемо погана уста онима који фалсификују историју


Најављена промена устава доноси Русији црне дане. Давање већиш овлашћења нижим нивоима власти довешће до распада државе. Само јако централизована руска држава може опстати.
Препоруке:
14
14
4 недеља, 19 јануар 2020 09:55
рат је био бољи
Срби су фалсификовали историју Великог рата, величајући генерале
и кудећи главнокомандујућег - Краља Александра Карађорђевића.
Руси фалсификују историју Великог отаџбинског рата величајући генерале
а осуђујући главнокомандујућег - Јосифа Џугашвилија Стаљина. Или јесу или нису
Препоруке:
13
19
5 недеља, 19 јануар 2020 10:03
Драгославић
ТО, Царе!
Препоруке:
25
4
6 недеља, 19 јануар 2020 11:02
Спиридон
Одлично, значи да ће бити приказана и архивска документа из Брест-Литовска у другој половини септембра 1939. године, где је дошло до сусрета између Хајнца Гудерјана испред немачке XIX групе армије са једне стране и генерала Сергеја Кривошеина који је био 29-те лаке тенковске бригаде са оне друге. Па су прво код Кривошеина у шатору наздравили за победу, затим је Кривошеин рекао Гудерјану да му се извињава јер нема младих дама, али да га позива у Москву чим победе ускоро Енглезе, да би на крају баладе била одржана и заједничка војна парада. Ко не верује, ево архивских видео снимака...
https://www.youtube.com/watch?v=S6gg1z5DovI
Препоруке:
8
28
7 недеља, 19 јануар 2020 11:03
Vlada
U drugom svetskom ratu ,kao i u svakom ratu nema nevinih kada su saveznici u pitanju.
I jedni i drugi su prvo pokušali da namire Nemce ,pa da ih iskoriste protiv drugih saveznika ,pa su na kraju vodili ogorčrnu borbu sa njima ne ispuštajući iz vida saveznike jer su znali da izbacivanjem Nemaca iz igre ostaju 1 na 1.
Niko u tim igricama nije čist.

Rusija ima unutrašnji problem kada je komunizam u pitanju.Politički.Ruska duma je osudila zločine komunista i to nije sporno.Problem je nastao kada je Jeljcin,trudeci se da izvrsi dekominizaciju zemlje baš zaljuljao ruski brod.
Komunisti su u medjuvremenu ojačali,komunizam je ,nazalost postao deo pozitivne tradicije u Rusiji i dobar deo naroda ga vezuje za pozitivne stvari a ono loše zaboravlja.
Nekako im je bitnija konfrontacija sa Zapadom,koja je baš ponovo inicirana sa Zapada nego velika steta koju su komunisti naneli Rusiji.
Pogledajze broj crvenih glasova tamo na izborima.
Odatle ovo.
Препоруке:
12
4
8 недеља, 19 јануар 2020 11:10
Спиридон
@ dr
Најављена промена устава доноси Русији црне дане. Давање већиш овлашћења нижим нивоима власти довешће до распада државе. Само јако централизована руска држава може опстати

Мирно спавајате, у Русији постоји само један једини ниво власти а то је Путин. Авај, не може више да буде председник после 2024. па онда само сада док је време прилагођава Устав датој ситуацији, да му се овај што ће као фол да ту глуми председника после њега много не узјогуни, пошто ће он и даље да влада само са резервног положаја у Госсавету...
Препоруке:
8
17
9 недеља, 19 јануар 2020 11:59
синиша @ спиридон
МИ немамо ни један проблем ни са Путином ни са Меркеловом ни Макроном, ни са Трампом, па чак ни Клинтоном.

Знате шта је наш проблем.

Наш проблем је што је пред крај Другог светског рата, уосталом као и у Совјетском Савезу дошло до тога да је на страну победника у рату, а то су партизани прешло све што је било за Хитлера од усташа Недићеваца, Балиста до Белогардејаца. Једино су четници Драже Михајловића остали по страни од тога. Не баш сви, али углавном.

Прелетели су као "Бели Прелетачевић" и не само то него су узели главну реч и у партији и у удби. Уосталом то је био садржај Стаљинових писама и узрок сукоба са Титом.

И тада су конкретно код нас у Сарајеву, можда је у Београду било другачије не знам, али за Сарајево и Загреб знам почеле дојучерашње усташе да нам деле лекције из демократије и да нас прогоне као "стаљинисте".

Њима је дошао "стаљинизам" као кец на једанаесрт да прикрију своје срамне улоге у колаборацији са Хитлером и те архиве ће то показати.
Препоруке:
25
6
10 недеља, 19 јануар 2020 13:25
Спиридон
@ синиша

Занимљиво, а мени се видите опет чини под један да је друг Стаљин потаманио свакога ко је и помислио да он не ваља, те да је чак и рођене војнике који су били у заробљеништву после тога чекао или метак или Сибир, а камоли белогардејце. Под два проблем целе Источне Европе укључујући ту и СФРЈ је настао оног тренутка када су тенкови истог тог друга Стаљина довели његове чауше да заведу крваве диктатуре, укључујући ту и ону коју је направио Јосип Броз у Југославији. У суштини, једини разлог што је у СФРЈ било као мало боље него у осталим земљама где се то десило је што су се друг Тита и друг Стаљин посвађали неку годину после. Под три, колико ја нешто знам ону усташију што се борила код Стаљинграда, на челу са Марком Месићем је друг Стаљин увалио другу Тити а под четири не знам заиста за Босну или Хрватску али у Србији су Тита и његови завили у црно све што год су стигли када су дошли тамо 1944. године, ваљда зато што нисмо баш били превелики љубитељи те његове шумске банде...
Препоруке:
12
9
11 недеља, 19 јануар 2020 13:37
Vlada @ siniša
Mislim da grešite u jednom Siniša.
Problem je dublji.
Problem nastaje kada naša saveznica ,Carska Rusija hapsi austrofile koji su odbili da se priključe dobrovoljcima iz redova zarobljenih vojnika K&K otvoreno govoreći - "Necemo da polozimo zakletvu srpskom kralju".
Nasi saveznici su ih,s punim pravom slali u logore ,pa čak i u Sibir.
Nažalost ,od tih ljudi kasnije komunisti stvaraju nukleus KPJ koja je od samog početka srbofobna organizacija.Ćopić ,Srbin konvertit,frankovac je u to vreme npr.oslobodjen i mnogi drugi.
To je naš problem - iluzija da su obični partizani ,nekomunidti bili ista drugo nego alat u rukama te srbofobne organizacije.
Ne smemo zaboraviti 1000 civilnih žrtava u Srbiji iz 1941 (400 samo u Uzickoj republici),leva skretanja,zlocine u Hercegovini - to je sve bilo dok im se Ustaše nisu otvoreno priključile.
G.Dimitrov ih je jedva zaustavio pidmom i prikrivenim pretnjama 1942. pa opet 1943.
KPJ je fornirana kao antisrpska i to je ostala.
Препоруке:
12
4
12 недеља, 19 јануар 2020 13:42
Спиридон
Ех да, направио сам малу грешку. Дакле совјетски генерал се није звао Сергеј, већ Семјон Кривошеин и чак је после рата добио и своју улицу у Бресту, односно био је проглашен почасним грађанином тог града, а иначе је вишеструко одликовани херој СССР-а
http://www.warheroes.ru/hero/hero.asp?Hero_id=2346
Препоруке:
3
8
13 недеља, 19 јануар 2020 17:38
пензионер Цвико,
@ синиша @ спиридон,
У праву сте! Зашто је пропала ЈНА, војска победница? Сви се сећамо Титове изјаве у којој је казао: "да сам 41-ве имао оволико официра и војника као 45-те, ја би рат завршио 41-ве". Шта је Тито радио? У редове партизанских јединица примио је усташе и остале... Кад је 1953 "тршћанска криза" била у зениту, мој пок. отац одбио је Титов позив (не наређење) да командује артиљеријом која је требала бити распоређена око Трста. (Због још неких сукоба, иизбрисан је из Историје). Разлог? У или на командној линији било је усташа у које није имао поверења а команда се заснива управо на поверењу. Замислите да кренете у борбу и неко од тих усташа саботира или изда јединицу? Катастрофа!!! То нормалан човек себи никад не сме да дозволи. Како су усташе градиле ЈНА. градили сује тако да се та ЈНА распала 1991 године а са њом и држава. Шта смо школовали, зашто смо школовали лажове и наивце???? Замолио би Русе да бар једну страну у својој презентацији посвете Јасеновцу...
Препоруке:
8
5
14 недеља, 19 јануар 2020 18:23
Reddy
Spiridone, kao i obično od poluistina praviš laž! Parada jeste održana i taj događaj ima političko-taktički značaj u svetlu postojećeg sporazuma ili pakta koji je takođe bio od taktičkog značaja, ali reči koje citiraš da ih je izgovorio sovjetski general su tvoja, kao i obično, puka izmišljotina. Da, moguće, ti ili neko od tvojih predaka nije bio svedok susreta pa nam to onako "iz prve ruke" serviraš ne bi li razuverio "neverne Tome". A sve to si sklepao u svrhu dezavuisanja eventualnog otkrivanja dokumenata koji jasno kazuju da su četnici Draže Mihajlovića i on sam bili do zadnjeg momenta odani nacističkim zlikovcima u borbi protiv srpskog naroda iz koga su potekli. Naravno, i tvoji preci su u pitanju te je sasvim razumljivo zašto tako usplahireno reaguješ. Istina je samo jedna, tj. usamljena i neoboriva. Sva ostala "tumačenja" imaju samo jedan smisao. Opovrgavanje nje same. J A D N O I B E Z U S P E Š N O !
Препоруке:
6
9
15 недеља, 19 јануар 2020 18:40
синиша @ спиридон
Дајте документе и потврдите своје тврдње. Ваше, или моје, или било чије тврдње без докумената не значе ништа.

Путин ће пустити документе у којима ће осветлити улогу и Доланца и Јове Капиџића ако се секирате због партизана.

Биће таквих докумената и за недићевце ( Вујковић, Јопвановић ) и за усташе и за остале.

Под Стаљинградом је била усташка сатнија од 7600 усташа. На челу са Месићем. Од 7600 заробљено је 400, а остали су погинули.
Од тих 400, 100 је стрељано као непосредни извршиоци, а 300 их је направљена чета која је прикључена ослободиоцима Београда. Десетина је преживела међу њима и Марко Месић који је убијен у Загребу на сред улице у атентату вероватно од његових.
Препоруке:
1
1
16 недеља, 19 јануар 2020 19:12
За Владу
Како је врли кжевник и још врлији дечји писац Бранко Ћопић могао бити конвертит када је рођен 1915 године па је по завршетку Великог рата имао само 4 године??? Напунио је 20 година тек 1935 године.
Заиста нтереснтно?!
Препоруке:
5
0
17 недеља, 19 јануар 2020 20:01
brzi
@penzioner Cviko
Nemojet se kititi tuđim perjem. JNA nije nikakva pobednica drugog rata jer tada nije još ni postojala. Osnivana posle drugog svetskog rata iz raspštenih nacionalnih partizanskih jedinica ( svako imao svoje partizanske jedinice i kako tako držao svoju teritoriju). O organizpvanosti tih paritzanskih jedinica govori nekoliko neovrgljivih činjenica; te jedinice mogle su jedino da izvode pojedinačne diverzantske aktivnosti prema okupatoru i ništa više do ulazka saveznika na teritoriju ex SFRJ, na istoku crvene armije koji i oslobađa istočni dio države dok su za osklobađanje zapadnog dela države ključne ,7, prekomorske brigade. Kakvi su dunsteri vodili partizanski pokret najbolje ukazuje podatak da celo vreme rata nisu bili u stanju da likvidiraju ili barem ozbiljno oštete SS diviziju Prinz Eugen koja je žarila i palila diljem države za vreme celog rata.
O Trščanskoj krizi bezveze gubit vreme jer je to bila engleska nameštajka sa brojenjem krvnih zrnca.
Препоруке:
4
1
18 недеља, 19 јануар 2020 23:02
Спиридон
@ Reddy
Spiridone, kao i obično od poluistina praviš laž!

За разлику од вас друже Редиша нисам склон измишљању. Пустите ме такође тих лагарија о некој као фол страктици љубљеног вам брке, јер је једина страктика била да се заједно са Хитлером освоји што више, а све остале приче за малу децу су дофантазиране тек много касније и то од Кобиних пропагандних сатрапа и историчара, када је требало некако смислити неко оправдање за шуровање са Хитлером.
Иначе здравица и дати разговор између Гудерјана и Кровошеина су се одиграли у 11:15h 22.септембра 1939, а о томе сведочи ратни дневник који су водили прецизни Немци из XIX Armeekorps, објављен у Wojskowy Przeglad Historyczny. R.36 (1991). Nr 3-4 (137-8) (VII-XII 1991)...
Има још неких питања...?!!
Препоруке:
5
2
19 недеља, 19 јануар 2020 23:19
Марко
Путин враћа социјалну државу. Да није било Стаљина, не би било ни данашње Русије. Комунизам је племенита идеја братства међу људима и солидарности. Немогућа у досадашњој историји човечанства због урођене похлепе код људи. Титоизам се код нас продавао као “комунизам” које је уствари НАТО зло. Тито је постављен да завлачи Србе и народе Азије и Африке иза Голеш планине да се не би окренули ка СССР.
Препоруке:
3
3
20 понедељак, 20 јануар 2020 00:37
Vlada @ za Vladu
Ne Branko.
Vladimir Ćopić ,zarobljen na Karpatima 1915. ,odbio da da zakletvu srpskom kralju 1916.(austrijski car mu nije smetao?!) i vracen u zaroblenistvo.
Izvukao se ,priključio crvenima (ucesnik oktobatske revolucije) - prvi generalni sekretar KPJ.
Svi prvi rukovodeci kadrovi su im mahom bili takvi.Pa su onda dalje kadrovali...

Od oca Srbina Ćopića iz Like i majke Srpkinje (Lončarić) pa Hrvat...

Izvinjavam se,nisam naveo puno ime i prezime.
Препоруке:
2
0
21 понедељак, 20 јануар 2020 01:12
Спиридон
@ Reddy

Ех да, чисто да не буде после неког неспоразума, све недостајуће детаље и финесе око тог историјског сусрета Гудерјана и комбриг Кривошеина а који нису записани у ратни дневник XIX Armeekorps, су иначе објављени у нацистичком дневном листу Völkischer Beobachter-у, где је новинар Kurt Frowein са доста одушевљења и пратећих поетских момената описао у свом чланку дати догађај...
Препоруке:
3
3
22 понедељак, 20 јануар 2020 06:51
Reddy
@Спиридон

Ne može bit' uverljivije. A posebno da ne bude nesporazuma!? Völkischer Beobachter, Hitlerov dnevni list!?!?!? Mora bit' da će i sami Rusi koristiti ovaj izvor kao istinit i visoko kredibilan dokumentacioni izvor o Drugom svetskom ratu!?!?!? Izbrali ste najcrnji nacistički tabloid kako bi/ste javnosti predstavili tobožnju istinu o navodno velikoj ljubavi sovjeta i nacista. Ovakve patkice i slična domunđavanja koristio je jedino nacistički i Hitlerov opsenar, Jozef Gebels. No, ko sebe vidi u jegovom ogledalcu, pa šta da mu radim.....
Препоруке:
3
1
23 понедељак, 20 јануар 2020 07:06
Reddy
"Lascivni" Спиридоне, тек да, у смислу порекла, имаш у виду да спрам тебе и теби наликованих четничких полуанималаца стојим "озго" те да баш не миришем трговинско-цинцарску касту из које се помаљаш. А, иначе, теби је веома лако било да прибегнеш тако кредибилном "source-u" будући да су ти га твоји преци, љубљени приврженици идеје и дела Драже, Недића, Љотића и Гебелса, држали по фијокма у свежњевима чувајући за данашња времена каквих се већина стиди.....
Препоруке:
4
3
24 понедељак, 20 јануар 2020 11:03
Занимљиво
Веома је занимљива чињеница да учесници ове расправе често користе аргумент Израела као своје најјаче оружје. Расправа је почела између Путина и амбасадорке САД у Пољској. Путин каже да Руси требају више да делају као Израелци. Америчка амбасадорка је члан Атлантског савета и произраелски лобиста. Пре именовања критиковала је Пољску да доноси антисемитске законе. Има ли хришћана у овој расправи? Ипак смо у Европи.
Препоруке:
1
0
25 понедељак, 20 јануар 2020 12:23
Спиридон
@ Reddy

Izbrali ste najcrnji nacistički tabloid kako bi/ste javnosti predstavili tobožnju istinu o navodno velikoj ljubavi sovjeta i nacista.

Изабрао је ваш Стаљин, а ја само преносим шта му је све тај избор донео у мираз. Иначе сами Руси наравно нису ни известили о паради, док су сви ови видео снимци направљени од стране нациста за њихов недељни филмски журнал који се приказивао у биоскопима широм Рајха, као што су и њихови новинари забележили тај чувени позив за Москву, јер су и сами били позвани да дођу са Гудерјаном. Јако ми је жао али та совјетско-нацистичка љубав је непобитна историјска истина, што потврђује више независних извора, све оне силне фотографије и видео снимци где су заједни насмејани, а уосталом и аутобиографије Гудерјана односно самог Кривошеина, са све његовом накнадном памећу и сакривањем истине у причи коју је испричао да би то представио мало другачије као већ остарели херој СССР-а...
Препоруке:
1
3
26 понедељак, 20 јануар 2020 12:46
Спиридон
@ Reddy

Ех да, ако вам нацистички таблоиди нису довољан доказ те совјетско-нацистичке љубави, онда можемо да мало пређемо и на ону другу страну. Пар месеци после односно крајем децембра Рибентроп честита Стаљину 60. рођендан, да би онда неки дан касније и сам ваш вољени & никад прежаљени Брка написао у свом одговору на те лепе честитке у Известији од 25. децембра 1939. следеће речи...
Пријатељство народа Немачке и Совјетског Савеза, запечаћено крвљу, има разлога да буде дуготрајно и дугорочно

Не знам, ваљда је мислио на пољску крв, али нисам сигуран пошто је можда само желео да буде бомбастичан да нацисти виде колико им је он верни пријатељ.
Такође неколико недеља пре тога је у Правди од 30. новембра објављено...
Енглеска и Француска су се силеџијски удружиле против Немачке и оне сносе сву одговорност за рат
...!?!
Препоруке:
2
3
27 понедељак, 20 јануар 2020 13:01
Спиридон
@ Reddy

Иначе када смо већ код оног таблоида, мени је много био занимљивији један други пасус из тог текста, који ћу пошто сте неверни Тома пренети и у оригиналу
Unter der Reichskriegsflagge, die im Winde eines frischen Herbsttages flatterte, standen der deutsche und der russische General. Jubel der Menschen kündigte das Nahen der ersten russischen Truppen an. Dann hörte man das vielfache Rasseln der Raupenketten, der erste Panzer tauchte auf, mit Blumen über und über bedeckt. Das deutsche Musikkorps, das neben einem russischen gegenüber der Tribüne sich aufgestellt hatte, intonierte einen deutschen Marsch
У преводу
Немачки и руски генерал стајали су под ратном заставом Рајха, која је лепршала на ветру свежег јесењег дана. Клицање народа најавило је долазак првих руских трупа. Тада се уз звецкање гусеница, појавио и први тенк, посут цвећем. Немачки војни оркестар, који је заједно са руским био насупрот трибинама, интонирао је немачки марш...
Тенк посут цвећем...!??
Препоруке:
2
3
28 понедељак, 20 јануар 2020 13:28
Спиридон
@ Reddy

Ех да, чисто да не заборавим, пошто видим да вас те совјетске здравице нацистима баш онако сврбе...
Дакле током потписивања самог тог срамног пакта у Москви 24. августа 1939. године, је и сам ваш љубљени брка, пошто га је ваљда понела емоција, затражио да он лично наздрави Хитлеру, рекавши да то чини јер зна колико Немаци воле свог Führer-а и да зато диже чашу за његово добро здравље...!?? После још пар здравица Молотова тј Рибентропа је онда Стаљин рекао обраћајући се Рибентропу да он даје своју часну реч да СССР неће издати своје другове (товарищи)...
Препоруке:
2
3
29 понедељак, 20 јануар 2020 15:39
Београђанин
У тим архивама ће се свакако прочитати и што-шта занимљиво о нама (братским народима и народностима Југославије).
Препоруке:
3
0
30 понедељак, 20 јануар 2020 16:39
Reddy
Golotinja spirine predstve je najočiglednija kada se samo prisetite ko je to dobio Gvozdeni krst sa potonje "savezničke strane" kojoj su se, avaj, dockan, priklonili i spirini preci ratujući pre toga protiv tih istih saveznika i "šumskih bndita" tj. partizana, skupa sa nacistima i fašistima o čemu postoji foto i pisana dokumentacija, mnogo ranije od već pomenutog susreta. A da se ne sećamo i povoda kojim mu je poklonjen ovaj u nacističko i fašističko doba najvredniji primerak Hitlerovog državnog priznanja. A on se sastojao u obilnom finansiranju i svakovrsnom pomaganju izgradnje nacističke i Hitlerove moći. Čudo da se ne prisetiste kao iskreni "demokrata i antifašista" et, jednog vrlog Hitlerovog privrženika kkv beše onaj autotajkun, nekakav Ford ?????!!!
Препоруке:
3
2
31 понедељак, 20 јануар 2020 18:43
Спиридон
@ Reddy

Golotinja spirine predstve je najočiglednija kada se samo prisetite ko je to dobio Gvozdeni krst sa potonje "savezničke strane" kojoj su se, avaj, dockan, priklonili i spirini preci ratujući pre toga protiv tih istih saveznika i "šumskih bndita" tj. partizana, skupa sa nacistima i fašistima o čemu postoji foto i pisana dokumentacija, mnogo ranije od već pomenutog susreta.

Чика Редиша,чини ми се да ти ваши примитивни ad hominem напади, односно скретање са теме значе у преводу да сам вам доказао и показао како за сваку моју тврдњу постоје и више него чврсти докази. Иначе хвала на питању, тај о коме ви причате је од Немаца за четири године колико су га беуспешно јурили, претежно добијао потернице на огромне суме новца, односно добио је одликовање али од оних који су се борили против Немаца. Авај, изгубио је рат јер су Стаљинови тенкови довели шумску банду на власт а са њима и неку гомилу примитиваца доведених са неких гудура, од змија и међеда...
Препоруке:
2
2
32 понедељак, 20 јануар 2020 18:51
Спиридон
@ Reddy

Иначе чисто да не заборавим, овако су се они ваши понашали када су Немци окупирали Југославију. Дакле, Пуриша Ђорђевић за лист Телеграф у марту 1995. евоцира своје успомене на младост и 1941. годину...
Политички слагали смо се са Немцима јер су Стаљин и Хитлер имали пакт о ненападању. Комунисти у Чачку су са весељем гледали у тенкове и немачке топове као скори знак пропадања капиталистичке империје. Раднички клуб „Борац“ одиграо је са Немцима и фудбалску утакмицу. Победили смо их са три према један. Јер су Немци играли у војничким цокулама.

Паметном доста, односно тек када Хитлер напада СССР, се јавља Тита и пише проглас а до тада играју се нацистима фузбал и певају песме... Америка и Енглеска, биће земља пролетерска...
Препоруке:
2
2
33 понедељак, 20 јануар 2020 20:29
Reddy
Nisu to nikakvi tobož' ad hominem napadi kako pomalo neukoj publici pokušavate podmetnuti već jednostavno ona Hegelova maksima da je tek celina istina. Dakle, kada skockate ceo mozaik onda itekako ima smisla ko je začeo a ko je i kako završio. Elem, ne počinje sa Staljinom i SSSR-om već mnogo ranije sa Zapadom i Anglo-Sasima. Oni su osnovni motivacioni faktor kreiranja nacizma i fašizma te dovođenja Hitlera i sličnih monstruma na vlast. Oni su ih finansirali, politički kuražili i materijalno pomgali o čemu postoji obimna dokumentacija koja vas, naravo, ne interesuje jer bi/ste time potkopali sopstvenu klimavu tezu kako je SSSR vodio nekakvu separatnu politiku čime se navodno kompromituje njegov antifašizam pa i demokratizam jer, eto, dovedoše i "šumske bande" na vlast. Sad na stranu to što i vasceli svet svojevremeno i sada priznade NOB kao jedini značajniji antifašistički pokret u Evropi pa i svetu. Vas ta faktografija ne interesuje znamo i zašto.
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер