Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zastupniku „Pokreta za odbranu KiM“, prof. dr Milošu Koviću - Već samo prihvatanje izdajničkog Briselskog sporazuma je dovoljan razlog za krivičnu odgovornost Aleksandra Vučića

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 30 jul 2020 09:32
Potpisujem od reči do reči
POTPISUJEM OD REČI DO REČI!

Dole izdajnici Srbije i Srba, kojim god lažnim maskama se sakrivali.

IZDAJU SRBIJE VRŠE KRIMINALCI KOJE JE ZAPAD POSTAVIO NA VLAST.

IZDAJU SRBIJE VRŠI MAFIJA NA VLASTI SA SVOJIM UCENjENIM ILI NAGRAĐENIM PODREPAŠIMA.
Preporuke:
83
16
2 četvrtak, 30 jul 2020 10:44
Spiridon
Znači ako dobro shvatam gosn docent je u četrdeset i nekoj postao ni manje ni više već predsednik Upravnog odbora Upravnog odbora Istorijskog muzeja Srbije, a onda je koliko vidim u istom tom muzeju organizovao neke izložbe zajedno sa gle čuda a ono baš sa izdavačkom kućom koja se tada sprema da mu objavi onu jednu knjigu koju je napisao. Slučajnost potpuna valjda, kao i to da baš takvog opozicionara Tasovac postavi na to mesto. Sada mi je tek jasna cela ona furtutma posle toga na fakultetu, jer se tu umislilo svašta pa se valjda razočaralo.
Zašto me sve ovo ne čudi, jer kao što odlično primećuje Slaviša Ristić, ne može se pre podne raspodeljivati poslovni prostor na Vračaru i Voždovcu a onda popodne izigravati kao opozicija...
Preporuke:
85
18
3 četvrtak, 30 jul 2020 10:45
Preti mu ozbiljna dugogodušnja robija!
Ovako kao Legiji, na primer.

I on to zna. Zato je svakog dana sve gori.
Preporuke:
54
8
4 četvrtak, 30 jul 2020 10:58
56
Oni koji su prihvatili marionetsku poziciju, prihvatili su i gubljenje svakog dostojanstva.
Preporuke:
72
8
5 četvrtak, 30 jul 2020 11:01
Sokiran sam
AV ga imenovao za predsednika Upravnog odbora i Kovic na to pristao posle Briselskog...nemam reci
Preporuke:
76
12
6 četvrtak, 30 jul 2020 11:23
Marko
Slavisu najvise cenim i veoma mi je zao zbog ovog sukoba u pokretu. Uveren sam da je mogao biti izbegnut
Preporuke:
54
4
7 četvrtak, 30 jul 2020 11:51
Obrad
Veoma poštujem gospodu Ristića i Kovića. Ovo je doduše osnovano SAMO na onome što se od njih pojavi u javnom prostoru. Tužno je da se JAVNO spore ljudi koji ŽELE i BORE SE za očuvanje Kosova i Metohije u sastavu Srbije. Nisam pravnik, ali neka druga znanja mi ukazuju da g-din Ristić MOŽE da bude u pravu, kada tvrdi da je prihvatanje Briselskog sporazuma krivično delo. U svakom slučaju, potrebno je iskoristiti sve načelne institucionalne i zakonske mogućnosti da se zmijskom ponašanju stane na kraj. Sporazum je valjda potpisan 2013., a ustavobranitelji se još nisu dogovorili šta im je činiti. Hej, ljudi! Taj AVučiq ne bi bio uspešan manipulator da ne zna dobro "svoj narod".
Preporuke:
48
5
8 četvrtak, 30 jul 2020 11:59
Goranko
Ković je postao predsednik upravnog odbora Istorijskog muzeja Srbije kao istoričar.
Pristojno je odgovorio Trifkovićki i Jakšiću koji nisu bili pristojni.
Ne veruhem da podržava Vučića jer ga mnogo kitikuje. Ristić ne prati Kovićeve nastupe.
Preporuke:
27
70
9 četvrtak, 30 jul 2020 12:37
Miloš Karađorđe(sic)
Niste slušali obraćanje"vrhovnog komandanta"?
Dobićemo Ahtisarijev,manje više(plus-minus)sporazum.
Zajednicu srpskih opština.
Izokola,da se Srbi ne dosete,da se raduju pobedi veličanstvenog vođe oba srpska ustanka i šire,
faktora stabilonosti i mira na Balkanu
(sećate li se poslaniče upozorenja,da sa puta ne skrene,e pa nije).
hejter
A šta je druga strana dobila u kompromisu?
Priznanje Srbije(i"Priština"će priznati Srbiju !!!???)
i tvrdu stolicu u UN-u.
Mogu li nam odlikovanja Rusa nešto pomoći,ili nam nema pomoći(pez upitnika).
Preporuke:
43
1
10 četvrtak, 30 jul 2020 12:52
Hajduk Stanko
@Goranko

Ristić nema vremena, kao Srbin ka KiM, da prati Kovićeve nastupe na RTS i Hepiju.
Preporuke:
53
10
11 četvrtak, 30 jul 2020 13:11
Svetlana
Tužba! Tužite ga! Zahtevam da Pokret podnese krivičnu tužbu protiv AV za veleizdaju! Kakve veze ima što su sudovi njegovi, što su sudije članovi njegove uže i šire familije, šta nas to briga, kakve to veze ima?! tužba za potpisivanje Briselskog sporazuma i svega ostalog što je naveo prof. Ristić je PRAVI ODGOVOR - jedini odgovor! - na veleizdaju kojoj svedočimo već osam godina! vrsta pritiska, pokazivanje narodne svesti o protivustavnom delovanju ljigavca, aktivan odnos i uzimanje stvari u svoje ruke! Pa neka je drže u fijokama, neka mu visi taj mač nad glavom, neka zna da mu visi mač nad glavom! Tužbe se ne podnose zato što se zna da će biti dobijene na sudu, i ne izbegavaju se ako se pretpostavlja da će biti odbačene, podnose se istine i pravde radi. Svi svedočimo svakodnevnoj veleizdaji ovog režima i šta radimo? formiramo odbore i nadamo se da će AV dobiti infarkt pre nego što potpiše zvaničnu predaju. Ako nećete da tužite, neka prof. Samardžić objasni zašto ne.
Preporuke:
55
8
12 četvrtak, 30 jul 2020 14:42
Spiridon
@ Svetlana
Tužba! Tužite ga! Zahtevam da Pokret podnese krivičnu tužbu protiv AV za veleizdaju! Kakve veze ima što su sudovi njegovi, što su sudije članovi njegove uže i šire familije, šta nas to briga, kakve to veze ima?!

A možda ipak ima veze ona fotelja predsednika Upravnog odbora, jer nije baš pametno ugristi ruku koja te hlebom hrani... Tako da polako, jer prvo treba ljudi da oforme tu mrežu upravnih odbora, a za sve ostalo ima vremena. Ih, pa nije šećer u vodu....
Preporuke:
36
8
13 četvrtak, 30 jul 2020 14:46
supervizor
sve izdajnike na stub srama - zvali se oni ković- koprivica ili dubravka stojanović -samardžić - izdaja vam neće proći!!!!
Preporuke:
35
11
14 četvrtak, 30 jul 2020 14:56
brzi
Gubljenje vremena i energije oko ceremonjalne forme. Briselski sporazum je međunarodni pravni akt i kao takav iznad nacionalnih zakonodavstava. Kod tog sporazuma mogao bi da bude sporan jedino podpisnik ( podpisnici)ako nemaju nacionalnih zakonodavnih ovlaštenja za podpisivanje međunarodnih pravnih akta. I to je tačka na kojoj bi se moglo kačiti AV-ja jer je u ono vreme bio prvi podpredsednik vlade, funkcija koja je nedovoljno jasno definisana u široj javnosti da bi se moglo na dah kazati ima ovlaštenja ili nema ovlaštenja za podpisivanje međunarodnih pravnih akta. Ali to je više manje gubljenje vremena šta je tada podpisao, zakonski smeo ili ne, AV jer je taj isti Briselski sporazum podpisao i Ivica Dačić, koji je bio tada premier i po funkciji imao ovlaštenja za popisivanje međnarodnih pravnih akta. Prvo je pitanje kako je do Briselskog sporazma uopšte došlo, ko je pregovarao oko suštine sporazma, podpis na kraju je smao ceremonjalna forma.
Preporuke:
17
33
15 četvrtak, 30 jul 2020 15:35
Zlocko
Tuzba tuzba jakako bato.Pa kad tad neko ce postupi po njojzi.
Preporuke:
33
3
16 četvrtak, 30 jul 2020 15:39
gnjida ima ovlaženje da sprovede ovlašćenje
Brzi,
zamislite moralnu gromadu koja će u pravnom vakumu,demokratije simulakrumu,
potpisati"tehničko pitanje"koje će i de jure priznati kosovo!?
n.n.hejter
Preporuke:
29
2
17 četvrtak, 30 jul 2020 16:15
@Brzi
Svaki medjunarodni sporazum moze se u svakom momentu ponistiti i jednostrano istupiti.Problem su samo posledice(sankcije,iskljucenja iz medjunarodnih institucija i slicno).Amerika je dolaskom Trampa na vlast ukinula atomski sporazum sa Iranom potpisanim sa jos pet velikih drzava i NIKOM NISTA.
Ide zivot dalje.
Preporuke:
35
0
18 četvrtak, 30 jul 2020 16:23
Pravnik
Pod HITNO ponistiti Briselski sporazum jednostrano pa nek se Siptari i mentori cesu po glavi.Sta da nam zbog toga ne zabrane pristup EU koja se raspada uskoro?
Preci u kontanapad a ne samo popustati i izvinjavati se.Dosta vise povlacenja i ucena.
Rusija i Kina su iza nas i to treba imati na umu stalno.
Preporuke:
40
2
19 četvrtak, 30 jul 2020 17:45
brzi
@gnjida ima ovlaženje da sprovede ovlašćenje
De jure i de facto je KiM izgubljena Kumanovskim sporazumom i R 1244 samo vama narodu to niko nije oficielno saopštio. Sloba vam je pričao bajke o pobedi nad Nato paktom, žuti su vam prodavali bajke o boljem životu i stavljali vruč kesten ispod tepiha, a Vučića i Dačića kao funkcionere one Slobine vlasti koja je dogovorila Kumanovski sporazum i R 1244, dostigla je ta čast da vama, narodu države Srbije saopšte sve činjenice oko Kumanovskog sporazuma, R 1244 i Briselskog sporazuma koji je nadgradnja prije spomenutog sporazuma i R 1244. Ovo što se danas piše u Briselu je samo sažetak tog procesa.
Preporuke:
5
37
20 četvrtak, 30 jul 2020 17:52
sima
Pa dobro, eto vam Vučića.on će to urediti u liniju.
Preporuke:
10
0
21 četvrtak, 30 jul 2020 18:07
Itd ili...
Eto opskurnog Spiridona da podrži a ja banovana
Demokraticno I moralno nema sta
Preporuke:
14
3
22 četvrtak, 30 jul 2020 18:45
Stranac
Miloš Ković je estradni istoričar.
Preporuke:
32
11
23 četvrtak, 30 jul 2020 19:17
aleksandar
Za itd ali.Dnevna politika je ušla u sve pore.
Preporuke:
11
0
24 četvrtak, 30 jul 2020 20:12
ZR
Poslednje maske su pale.
Valjda je sada svakome ko ima makar jednu funkcionalnu moždanu ćeliju jasno ko je i šta je Jovanović dr Miloš, a očito je da je zavrbovan da radi za režim daleko ranije nego što smo mislili.

Ali fascinantno je da ovo imenovanje šest godina niko nije objavljivao u javnosti.
Preporuke:
30
7
25 četvrtak, 30 jul 2020 20:14
marksist
Ako je Ković postavljen u upravni odbor od strane vlade - ne znači odmah da je izdajnik. Taj argument ne stoji. Bilo kao profesor na faksu ili u upravnom odboru muzeja, Ković radi za vladu (jer je finansiran od strane ministarstva). Ako neko misli da treba da podnese ostavku (da ugrozi svoje zanimanje i svoju egzistenciju) kao moralni čin zato što je vlada potpisala izdajnički sporazum - to je vrlo površno gledanje na stvari.Od Kovića ne treba očekivati da sa bombom u ruci skače na tenkove KFOR-a u ciju borbe za Kosovo. Zadatak intelektualne elite (ako je prava elita) je da klasu organizuje u partiju radi efikasnije borbe za zajedničke ciljeve. A vidim da Kovića & co. protivnici optužuju da pripremaju teren za partiju. Pa šta? To je mnogo konkretniju vid borbe od jalove tužbe.Koliko god apsurdno zvučalo-naše društvo je deficitarno u polit. partijama. Treba nam još dok se ne pronađe takva gde će ljudi moći sebe da prepoznaju.
Preporuke:
12
36
26 četvrtak, 30 jul 2020 22:01
Stranac
Marksist,

To što si ti naveo nije patriotizam već oportunizam i konformizam.
Preporuke:
17
6
27 četvrtak, 30 jul 2020 22:14
marksist
još nešto da dodam.
Princip da odluke većine ne važe za manjinu koja se ne slaže je vrlo štetan. Ovde su taktičke razlike u pitanju: da li da tužimo? Obrazloženje. Glasanje. Nećemo.
A ne odmah - vi ste izdajnici, mi vas napuštamo (ko deca) i onda se vade neke odluke o upravnom odboru iz 2014. Zašto se ranije nije izašlo s tim. Šta ste radili sa Kovićem do sada?
Ako je ideja o tužbi toliko kvalitetna izađite šire sa njom. Predložite i drugima da je potpišu. Na primer, Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi. Ako ne budu hteli, hoće li i oni biti izdajnici?
Preporuke:
6
28
28 četvrtak, 30 jul 2020 22:24
Mirko
Treba podržati jedinstvo Pokreta za odbranu Kosova i Metohije. Svako sukobljavanje unutar nedavno osnovanog Pokreta, direkno pomaže veleizdajniku AV da još dugo ostane na vlsti i završi već uveliko odrađene anti-državne poslove. Ne sumnjam u dobru volju i namere Kovića, Ristića, Koprivice, Jakšića, Trifkovićke. Jedino da svako svoju ličnu sujetu stavi pod kontrolu.
Preporuke:
10
5
29 četvrtak, 30 jul 2020 22:42
Spiridon
@ marksist
još nešto da dodam.
Princip da odluke većine ne važe za manjinu koja se ne slaže je vrlo štetan

Zanimljivo... A da li to isto onda važi i za odluku svih članova da se pokret ni na koji način ne određuje o izlasku ili bojkotu izbora...!? Mislim, pošto je gdin Ković samoinicijativno a kao predsednik pokreta posle toga izdao saopštenje u kome je pozvao da se na izbore izađe, praktično reklamirajući svoju stranku kao onu za koju treba glasati. Čisto da se podsetimo, jer tako je i krenuo ceo ovaj sukob...
Preporuke:
25
6
30 petak, 31 jul 2020 00:28
Pa šta se čeka?
Već samo prihvatanje izdajničkog Briselskog sporazuma je dovoljan razlog za krivičnu odgovornost Aleksandra Vučića

Ko vam brani da vi sa KiM napišete optužnicu protiv "veleizdaje i veleizdajnika"? Ispada da ste veoma samouvereni u vašem stavu ali po poznatoj recepturi "što bih to ja kad može neko drugi" očekujete od prof. Kovića da to uradi Pokret!? Pa da ima zakonskog osnova, a u pokretu su veoma kvalifikovani za Ustav, zakone Srbije i dr., ne vidim razloga da to oni već ne bi uradili. Koliko znam svako u Srbiji može napisati prijavu tužiocu uz obrazloželje iste a stvar je tužioca da li ima osnova da se tužba podigne. Dakle g-ne Ristiću vi ste na potezu pogotovo što se bavite politikom a i sa KiM ste.
Preporuke:
16
17
31 petak, 31 jul 2020 08:54
Konobar
Liberalne gnjide u Srbiji imaju apanažu ( imperija ih plaća da rade protiv svog naroda i da razgrađuju Srbiju...)

Bler ima apanažu, zamislite,od bitangi u Srbiji.

Liberalni intelektualci u Srbiji su ustvari obične liberalne gnjide (paraziti).

Da se ujedine srpski intelektualci,SPC i patriote u Srbiji za Srbiju...i samo SLOGA i složno protiv i jednih i drugih bitangi...i gnjida.Za Srbiju.
Preporuke:
11
2
32 petak, 31 jul 2020 17:50
Haeul
Kome podnetu tužbu? Sudovima koje on kontroliše?
Preporuke:
2
7
33 petak, 31 jul 2020 22:29
Bezdan
Već dugo ističem da nikada više nije bilo ubačenih lažnih patriota koji pomažu da se iskrivi istina, zamuti stanje i na taj način pomažu režimu. Tu imate pojedince, pokrete, stranke, novinare, lažne analitičare...Imate perfidne ljigavce poput Predraga Rajića, Srđana Miletića,Krla-Krtića...lažnih analitičara, pa su tu prepredeni novinari Vladan Dinić, Milan Milenković, pa su tu tkz. akademici, Dušan Kovačević, Ljubomir Simović, Kostić...Među, one perfidne , lukave koji odrađuju posao spadaju i Miloš Ković, Bokan, Malagurski...Naveo sam deo onih koje je teško uočiti da glumataju i ds su lažne patriote.To su oni kod kojih vrcaju parole, a idu na ruku režimu...Prema tome važna su dela.Pa smo po delima i uvideli da Ković glumata patriotu...Nikad više nije bilo ubačenih lažnih patriota
Preporuke:
9
1
34 ponedeljak, 03 avgust 2020 02:14
Milos Zivadinovic
Bez dijaloga i bez minimalnog zajednickog stava nikada nece biti resenja ni za jedan problem koji nas izjeda.
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 03 avgust 2020 20:24
Deda Miroje
E kad se Kovic bude dokazao barem do pola Ristica onda cu da vidim sta ima da kaze, ovako bre, necu ni da ga slusam.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner