уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Пуповац: А шта ако нисмо направили грешку, хоће ли неко рећи - извините? Ивица Дачић: Пуповац улази у клишее које Хрвати желе, одлазак Милошевића у Книн у интересу Хрвата

Kоментари (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 05 август 2020 22:30
Pohrvaceni "srbi" imaju PRAVO
da sluze zverskim krvolocima Srbadije, nisu prvi a nece biti ni zadnji.
A ovaj neuspeli kafanski derac je ucinio sto puta vise stete Srbadiji od nesrecnog Pupavca i tog Milosevica.
Ziveo Gavrilo.
Ziveo Blagojevic!
Zivela VeliKKKKa SrbijA!
Препоруке:
21
10
2 среда, 05 август 2020 22:35
ЗР
Можемо ми овде у овоме што се назива Србијом да паметујемо и бусамо се у српске груди до миле воље, али Пуповац ваљда најбоље зна шта је у интересу Срба у Хрватској, јер његова странка из избора у изборе осваја сва та три мандата, иако имају конкуренцију.

А последњи који има право да му нешто спочитава је представник странке која је деведесетих година најпре напујдавала те исте Србе у авнојевској Хрватској да се лате оружја, а после их издала и препустила худој судбини без икакве гриже савести.
Препоруке:
29
25
3 среда, 05 август 2020 22:58
Trif
Javio se brušeni dijamant nove opozicije koji se brusio trideset godina na vlasti. Uskoro će umjesto pjevanja arija na uvce Erdogana podizati glas u skupštini glumeći glavnog opozicionera.
Препоруке:
23
4
4 среда, 05 август 2020 23:07
56
Стећи осећање да би Хрвати могли бити бољи према Србима је тешки облик самообмане. То је осећање коцкара губитника, ког лако наговоре да у тој очајној позицији, када је све изгубио, заложи и своју главу. По правилу, завршетак је увек трагичан. Нема историјског упоришта, када су Хрвати у питању, на које би се Милошевић и Пуповац могли ослонити у одлуци да иду на прославу Олује. Дакле, то је апсолутно потпуни промашај. У прилог овој тврдњи су и изјаве хрватских званичника да је Олуја војнички оправдана, те да је то била њихова победа. Победа оружаних фаланги над голоруким народом је чист наци-фашизам. У слављу такве понуде нема места српским представницима.
Препоруке:
24
10
5 среда, 05 август 2020 23:09
Eho
Jedinstvo Srba kako ih je Dačić do sada vidio je bilo samo jedinstvo u porazima. Kako ne shvaća da je on sudjelovao kao visoki funkcionar SPS u svemu onome što je zadesilo Srbe kao trauma. Ako će Pupovac ili SDSS trebati tražiti dozvolu u Beogradu da nešto naprave i za svaki potez onda mogu odmah ukinuti stranku. SDS je to radio pa se vidi kako je završilo
Препоруке:
14
12
6 среда, 05 август 2020 23:27
ANALITIČAR
Dačić je pravio grimase u emisiji OKO i sve sam bliži zaključku da je na teškim drogama. Lako je osuđivati Pupovca - sedeći u Beogradu. Najjači Srbi smo mi u Rep. Srpskoj bili od 1990 do danas i dobili smo državu a uz patriotski narod imali smo izvanredno rukovodstvo na Palama i u Banja Luci. Krajišnici naši iz RSK nisu imali jako rukovodstvo, ni Martić ni Babić ni Hadžić ni Paspalj ni Mikelić. Skup nedovoljno sposobnih, obrazovanih Srba a dozvolili su da ih Beograd postavlja i smenjuje, 1995 Beograd ih je izdao.

Radeći za srpski narod lično nisam doživio nijedan poraz a imao sam velike pobede i kao pobednik kažem da ne priznam nikakve priče nego dela. Srbija je poražena 1995 od Hrvatske, onaj ko je poražen ako ima iole soli u glavi treba da nauči da ne može postavljati uslove. Da li je Boris Milošević pogrešio - da jeste ali Pupovac je uradio DOBRE stvari za Srbe i dosta se naših vratilo. Srbiju da vode patriote bila bi jaka, ovako je slaba za sebe a kamoli JOŠ da pomaže RSK
Препоруке:
37
49
7 среда, 05 август 2020 23:42
Deda Mile ima farmu
@ ANALITIČAR
Odličan komentar! Pozdrav za braću preko Drine iz RS!
Препоруке:
16
29
8 среда, 05 август 2020 23:54
Vlada
@ANALITIČAR

1995 ih jeste izdao Beograd ali hoćete reći da ih nije izdala i Republika Srpska, odnosno to toliko hvaljeno, "izvanredno" rukovodstvo na Palama i u Banja Luci?

A to, "Najjači Srbi smo mi u Rep. Srpskoj bili od 1990 do danas i dobili smo državu." okačite malo mačku o rep što kaže narod, jer da ste bili sami, svesni ste odlično, samo da li ste iole realni i pošteni da to priznate, šta bi ste dobili od te države kojom se ponosite?


Hajde malo se uozbiljite.
Препоруке:
40
12
9 среда, 05 август 2020 23:55
итд или...
Пуповцу се може доста тога приговорити, но чињеница је да нико није у његовој кожи и кожи тог преосталог недокланог од усташа - српског народа.
Дачић са друге стране дакле нема тога што му се не може приговорити, али ајд бар се извинио што је учињено делу нашег народа у време његових на власти. Ако је то довољно, ја мислим да није, као што мислим да коферче нема морални кредибилитет да ишта икоме а камоли Пуповцу нешто прича, да има морала увукао би се у мишију рупу а не глумио заштитника српства тако перфидно готово језуитски.
Препоруке:
17
8
10 четвртак, 06 август 2020 00:15
ANALITIČAR
Vlada

Imate pravo da smatrate da moj prvi upis nije istinit, ja smatram da jeste. Iz Srbije su mnogi podstrekivali RSK da uđe u rat sa Hrvatima. Srbija je bila obavezna da štiti UNPA zone i to je potpisala. A onda je pustila te iste Krajišnike da ih napadne Hrvatska sa čak 210 000 ljudi dok je RSK imala samo 26 000. Možda je i bolje da su se povukli u Srbiju jer da nisu bili bi svi pobijeni a na kraju bi dio pobegao u Srbiju i Rep. Srpsku.

Moja ocjena da je Republika Srpska imala patriotski narod je potpuno tačna i izvanredno rukovodstvo, nije bila patriota izdajnik Plavšićka ali ostali su bili vrhunski - recimo Koljević izvanredan intelektualac, engleski lordovi su mu kazivali da bolje priča engleski od njih. Možda mislite na tračeve da je i Karadžić prodavao RSK kao i Sloba. Tačno je, ali nije Ratko Mladić. Srbija je puno pomogla stvaranje Srpske ali je i uvela sankcije nama u AVG 1994. Srpska je držala u BH ogroman front 1000km, nismo mogli pomoći RSK, iscrpljeni, malo ljudi
Препоруке:
8
35
11 четвртак, 06 август 2020 00:48
Ludilo
To što je ovaj otišao ne znači ništa,on je sin oca koji je ostao sa druge strane i bio mobilisan i kao takav učestvovao u progonu svojih rođaka, posle mu je saborac zaklao babu, a on se sad 'žrtvuje' zarad pomirenja,jer valjda hrvatska strana je sve pokušala za saživot.
On je dokaz neslobode i lošeg stanja jer imaju očekivanja a kamoli što insistiraju da neko od Srba dođe na proslavu genocida.
Препоруке:
10
3
12 четвртак, 06 август 2020 01:05
Zoran Živković
A zato li moravske i drinske divizije iz Srbije krenuše u Hrvatsku i Bosnu, da vam odmažu i da sad plujete po toj Srbiji. E gedžo, opanku šumadinski, šta napraviše karađorđevići i titići od tvoje države. Pobili ste 60 000 Srba u Šumadiji za samo 4 meseca, vi titovi pobednici prekodrinski.
Препоруке:
7
5
13 четвртак, 06 август 2020 02:07
Ludilo
Analitičar

Kako je pao Kupres? Dok se ulazilo u Srebrenicu i ko je bio komandant? Kako je posle oluje počelo sve da pada u srpskoj da bi Dejton ličio na dobitak? .....
Препоруке:
15
3
14 четвртак, 06 август 2020 06:28
Кратка памет
Ушли су у мишоловку без сира.
Препоруке:
5
2
15 четвртак, 06 август 2020 06:42
analiticaru
Shvati jednom, kao i silne patriJote ovde, vi ste ratovali s muslimanima. Da je katolicki zivalj najbrojniji kao muslimanski nemoj sumnjati da bi granica hrvatske davno bila na drini. Nije voljna evropa pustiti muslimane da se razmasu, da se radilo o hrvatima do zuba bi oni njih naoruzali. Samo budala je mogla pomislit da ce capit dio teritorije hrvatske, halo ljudi...
Препоруке:
5
6
16 четвртак, 06 август 2020 07:54
Miloš
A srpska lista u "vladi" Kosova je u interesu Srba?
Koji smo mi licemeri.
Препоруке:
15
0
17 четвртак, 06 август 2020 09:09
Страдија
Све, све али бих замолио г. Пуповца да пита своје гласаче,и оне који су га финансијски подржали у кампањи, шта мисле о присуству Србина на прослави у Книну. Знам многе који су то одболовали јуче.

Тако је код Срба - а о понашању вође је давно Домановић писао.
Препоруке:
6
2
18 четвртак, 06 август 2020 10:20
пензионер Цвико,
Хм, број Хрвата који исељавају из Хрватске је све већи и већи тако да за коју годину "победе" неће имати ко да слави. Једино да доселе Србе, покрсте их, исперу им мозак и на тај начин обезбеде публику која ће славити злочин. Пример за ово је овај јадни Милошевић а верујем да их има још но они живе као обични људи "утопљени" у хрватско биће (?). Милошевић говори о помирењу... У реду. А да ли он као Србин, као православац(?) зна за редослед: прво мора бити покајање а онда следи праштање уз незаборав. Хрвати не показују ни трунку кајања а Срби се труде да до максимума искажу своју наивност... Ћорава посла...
Препоруке:
8
2
19 четвртак, 06 август 2020 11:12
Зоран
Дачићу! Мања је срамота (ако знаш шта је то) улазити у клише Хрвата него у клише Вучића то јест његових криминалаца. Мања је срамота признати победу Хрватске војске (ма како она била) него пљачкати свој народ паравојним и параполицијским формацијама финансираним од шверца и продаје дроге, крађе аутомобила и отимања личне имовине грађана Србије а за интерес странаца.
Помажеш Вучића да истера Србе из Србије да би у њихове куће и станове (као и на њихова радна места) довео Србе из Крајине и Босне који нису бранили свој дом са леве обале Дрине па га сигурно неће бранити ни са десне. У исто време попујеш Пупавцу.
Препоруке:
3
4
20 четвртак, 06 август 2020 12:37
Vlada
@ Analitičar

Ono što se u "odgovoru" na moj komentar napisali je klasična zamena teza i zamajavanje.
Pravite se blesavi a nas držite za budale očito.

"Imate pravo da smatrate da moj prvi upis nije istinit..." pa dalje lametirate kako su mnogi iz Srbije podstrekivali RSK da udje u rat sa hrvatima itd kao da sam ja to osporio a jasno sam napisao da ih Beograd jeste izdao 1995 i pitao da li Vi to smatrate da ih nije izdalo i rukovodstvo sa Pala i Banja Luke?

Pa onda opet pišete o tome kako je Republika Srpska imala patriotski narod, i opet "izvanredno" rukovodstvo, stim što sad ipak izdvajate Plavšićku kao izdajnika (možda ako se opet oglasite, bude još neko ime dodato od tog "izvanrednog" rukovodstva) a ja nisam rekao da stanovništvo u RS nije bilo ili nije patriotsko, ja sam Vas samo zamolio da batalite tu priču kako su tamo srbi jeliti "najači" i kako su dobili državu implicirajući da su je dobili sami.
Pitao sam, šta mislite da bi ste dobili da ste bili stvarno sami?
Препоруке:
20
5
21 четвртак, 06 август 2020 13:31
ANALITIČAR
Vlada

Sve čega se izdajnička Srbija dotakla je propalo od 1990 g. Srbija je bila obavezna da brani RSK jer je to potpisala, da li je branila naravno da nije. Kada je bio rat odaziv na mobilizaciju u Beogradu je bio bednih 7% A MEĐU Srbima u Crnoj Gori čak 95% a u Petrovcu na Moru i u Herceg Novom preko 100 %, javljali su se maloljetnici i žene. Čega god se Srbija dotakla radila je za šiptare (briselski sporazum, uništavanje svih srpskih institucija na Kosmetu), balije i ustaše, Milošević je u Dejtonu izdao Srpsko Sarajevo i dao 140 000 Srba Harisu Silajdžiću i izdao 30 ofanziva koje su Srbi u Bosni slomili na Sarajevu. U zadnjoj ofanzivi na Sarajevu poginulo je čak 700 srpskih vojnika ali i 3000 vojnika armije BH. Srpska je držala front od čak 1000km i 4 godine se tukla kontra DUPLO VIŠE Bošnjaka i Hrvata i čitave Hrvatske armije. Na Kostajnici 1995 godine VRS je likvidirala preko 200 ustaških komandosa - srpski General Zec (često ga vidim u BL). Srpska je jedina srpska pobeda
Препоруке:
3
19
22 четвртак, 06 август 2020 15:00
Бојан, Приштина
Пуповле љиго - марш!
Препоруке:
1
2
23 четвртак, 06 август 2020 15:17
Vlada
@ANALITIČARI opet prazna priča i što bi rekao naš narod, "trla baba lan da joj prodje dan" iliti, "ko o čemu, baba o masnim kolačima a k.... o poštenju" a ANALITIČAR o Srbiji koja je sve izdala i čega god se dohvatila, upropastila.Ko god je pročitao šta sam napisao u prethodna dva komentara, itekako je svestan da ja uopte nisam branio Beograd i Srbiju i na tu temu stavljam tačku.Aman čoveče, a hoćete li Vi nama ovde jasno i decidno reći, ne smatrate li da su RSK 1995 godine izdali i rukovodstvo na Palama i u Banja luci?Vrlo prosto, jesu li i li nisu, pustite te priče koliko komandosa pobijeno tamo i te "pričam ti priču", da li je ili nije rukovodstvo RS sprovelo u delo ili ne onaj čuveni plan o koordinaciji VRS sa VRSK i pomoći itd...I hoćete li reći, da bi RS odnosno srbi iz RS ostvarili koliko su ostvarili da su bili stvarno sami?
Препоруке:
10
1
24 четвртак, 06 август 2020 15:30
Vlada
I za kraj svake rasprave sa Vama, postali ste vrlo, vrlo lični pa ću Vam po ličnoj osnovi još nešto reći.

Kažete kako se u Beogradu jeliti, samo 7% odazvalo, neću tu neistinu odnosno laž ovde sada potirati, i Vi odlično znate kako su stvari stajale n'o ću samo u svoje lično ime reći, ja sam se odazvao 1991 a onda sam posle nekih godinu ipo dana, baš u tom Beogradu, moja tadašnja devojka a sadašnja žena, inače iz Zapadne Slavonije poreklom, njena koleginica sa fakaltuta tada, iz Bosanske Gradiške i njen momak tadašnji, isto iz Bosanske Gradiške, utekao odande kod cure u Beograd zatekli se kod mene na Zvezdari i tako u nekom opštem razgovoru, on mi mrtav hladan poče pričati kako su "Srbijanci" loši ljudi i "izdajnici" i kakvi sve ne propaliteti, valjda budala misleći i da sam ja poreklom iz Slavonije ili negde iz Bosne i Hercegovine a šta sam mu na to odgovrio i kako se završilo, nije za ovde n'o je samo bitno da mi Vi, na osnovu svega što ste rekli, mnogo ličite...
Препоруке:
11
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер