Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vjačeslav Volodin: Nakon izjava Evropskog parlamenta, može se reći da strane obaveštajne službe stoje iza incidenta u vezi sa Navaljnim

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 18 septembar 2020 13:15
gavrilo
Koja bi zemlja na svijetu "otrovala" svog najpoznatijeg opozicionara i onda ga proslijedila svojim neprijateljima???
Preporuke:
54
0
2 petak, 18 septembar 2020 13:47
Dr Rade Pajovic,Pariz
Naravno da njedna vlada u zdravoj pameti nebi trovala svog opozicionara a onda ga poslala protivnicima kao "korpus delikti!"Zapad ili kako ga nazvati zivi u iluzijama i misle da oni kreiraju stvarnost!Duboko su zavukli glavu u pesak i misle da imaju posla sa nepismenom a ne sa najobrazovanijom nacijom na svetu!U ovakvim nadmetanjima oni su mala deca!Duboki su koreni ruske obavestajne sluzbe sezu cak do carske Ohrane!
Preporuke:
49
0
3 petak, 18 septembar 2020 15:07
Spiridon
@ Dr Rade Pajovic,Pariz

Mmmmda, sa obzirom na skoro pa ingenioznu izjavu gosn Volodina, reklo bi se da su upravo ruske službe ispale mala deca, jer koliko ja shvatam došli su ti neki strani agenti i usred Sibira u gradu Tomsku toj slavnoj ruskoj službi, koja dan i noć prati Navaljnog, bukvalno ispred nosa sve to uradili i onda nestali da ne ostane bilo kakvog traga od njih...!? Aha, al’ zamalo...
Inače, ako hoćete da pogledate kako izgledaju najbolji obaveštajci, a vi pogledajte ovu tugu od intervjua gde je Margarita Rafaelka Simonjan propitivala čuveni dvojac sa GRU kormilarom Boširova i Petrova, koje su Englezi bez problema locirali u Solzberiju taj dan kada su otrovani Skripalji. Dakle ista dvojica koja su bacili bočicu Novičoka u korpu za đubre i tako je Zapad konačno dobio originalni uzorak na osnovu koga može sada ovako lako da otkriva tragove Novičoka kod Navaljnog...
https://www.youtube.com/watch?v=Ku8OQNyI2i0
Dakle ako su im ova dva balvana najbolji, kakvi li su tek ostali...
Preporuke:
2
35
4 petak, 18 septembar 2020 15:37
uzrok i posledice
Od kad su zapadne drzave pocele da vode racuna o stanju demokratije i ljudskih prava u svetu mnogo je ratova zaceto,proleca i revolucija a stvoreno je vise miliona izbeglica.Sad te izbeglice hrle u Evropu kao radna snaga, a njihove drzave bogate gasom i naftom preuzimaju zapadne kompanije za distribuciju energenata po smesno malim cenama.Sa Rusijom je ta igra nemoguca . Radi se o vojnoj supersili tako da zapad moze samo da masta o preuzimanju njihovih prirodnih resursa.
Preporuke:
20
0
5 petak, 18 septembar 2020 17:09
penzioner Cviko,
@ Spiridon,
Znači po Vama imaju samo jedan uzorak i ko o čemu, baba o "Novičoku"?
Preporuke:
21
1
6 petak, 18 septembar 2020 17:11
GRU
Zapad laje, Rusija prolazi!
Preporuke:
19
0
7 petak, 18 septembar 2020 17:12
Šta je sa Skripaljima?
Nedavno je S. Lavrov komentarisao 'slučaj Navaljni' uz pitanje, možda i retoričko, šta je sa Sergejem Skripaljem i njegovom ćerkom Julijom? Oboje su državljani RF! Izgubio im se svaki trag na hrlom zapadu, odnosno UK? Da RF ništa ne zna o sudbini svojih državljana a koje 'demokratska Britanija' krije k'o zmija noge e to iole zdravom razumu bode oči. Možda neko od ovde aktivnih čitalaca zna šta je sa njima? 'ajd da vidimo 'sveznalicu'.
Preporuke:
24
0
8 petak, 18 septembar 2020 17:27
Vlax
@Spiridon
... Dakle ista dvojica koja su bacili bočicu Novičoka u korpu za đubre i tako je Zapad konačno dobio originalni uzorak na osnovu koga može sada ovako lako da otkriva tragove Novičoka kod Navaljnog...

Spiridone,
Imate li vi i trunke pameti kada to tvrdite.
I dete sa 4 razreda osnovne škole ne bi to uradilo a kamoli prevejani profesionalci izuzetne inteligencije. Da da dobro ste pročitali. Ako ne razumete "pročešljajte" Internet i pročitajte kako se može poslati član GRU.
P. S.
Absolutno ne razumem NSPM zašto daje ovoliko prostora Spiridonu koji samo zamagljuje diskusija i vredja inteligenciju čitalaca ovog sajta.
Preporuke:
20
2
9 petak, 18 septembar 2020 17:42
Spiridon
@ penzioner Cviko

Ne dragi moj Cviko, sa tom bočicom su uspeli da dostave fenomenalan dokaz za sva buduća analiziranja sa spekrometrijskim instrumentima tj sad imaju nešto kao otisak prsta sa kojim mogu sad da nalaze Novičok bez ikakve greške ili trunke sumnje. Tako da će Rusi verovatno sledeći put dobro porazmisliti, ali do sada im je odlično išlo jer na svakoga za koga znate imate petoricu za koje nemate pojma. Svi znate za Rodčenkova bivšeg prvog čoveka ruske anti-doping agencije, koji je pobegao u Ameriku i tamo otkrio šemu sa kojom su Rusi u Sočiju zamenjivali uzorke urina sportista. E vidite, Rodčenkov je pobegao u januaru plašeći se za svoj život, a njegova dva saradnika Kamejev i Sinjeve nisu bili te sreće

https://lenta.ru/articles/2016/02/15/deathlab/

Umreše u samo mesec dana od kako je on pobegao, a potpisujem vam da je radio Novičok pošto smrt izgleda kao srčani udar, a takvih su desetine tipa kao Peripilični na primer i ko zna koliko drugih za kojih se samo sumnja...
Preporuke:
4
18
10 petak, 18 septembar 2020 17:59
Spiridon
@ penzioner Cviko

Nadam se da te ne treba samo da vas podsećam na one vaše komentare prepune pravedničkog besa tamo krajem prošlog meseca, gde ste pričali kako vam za Navaljnog trebaju dokazi a ne insinuacije. Ne znam samo koliko vam dokaza još treba, ili da lepo zaključimo kako ćete vi verovati u svaku glupost iz ruske propagande, ma koliko ista neverovatna i fantazmagorična bila, i da ne postoji taj dokaz koji će vas ubediti jer to i ovako i onako kod vas nije stvar logike, dokaza i zdravog razuma, već slepe ljubavi sa sve tom pratećom tzv željenom istinom u koju se uvek veruje...
Preporuke:
2
13
11 petak, 18 septembar 2020 18:21
Spiridon
@ Vlax

Ma da, verovatno su “zli” Englezi bacili tu bočicu Nina Riči “parfema”, pa je umrla ona nesretna Engleskinja kojoj je njen dragi, sirotinja neka, poklonio taj “parfem” sa mirisom Novičoka. A inače ako pod tim super-inteligentnim a prevejanim operativcima GRU mislite na ovu dvojicu veselnika...
https://www.youtube.com/watch?v=Ku8OQNyI2i0
Da se primetiti njihova “izuzetna” inteligencija, kao i uostalom onih koji su mislili da je odlična ideja da se “Boširov” i “Petrov” pojave javno i da se tako i otkrije da su to odlikovani Heroji Rusije pukovnik GRU Anatolij Čepiga, i vojni lekar u GRU Aleksandar Miškin...

https://theins.ru/politika/118927
https://theins.ru/politika/181409
https://theins.ru/politika/121142

Inače koliko moji komentari vređaju tu vašu enormnu inteligenciju da se primetiti, pošto ista prosto vrca iz svake reči koju napišite. Od argumenata sam video jedan i to slab pre deset dana, a ta vaša putriJotska slepa vera valjda zabranjuje činjenice kao nekakvu jeres...
Preporuke:
4
13
12 petak, 18 septembar 2020 18:27
...
Spiridon ovde ima neograničen prostor i ponavlja jedno te isto!
Preporuke:
15
3
13 petak, 18 septembar 2020 19:28
Koga briga više
Koga briga za Navaljnog, novičok, Skripalje i traženje raznoraznih finesa u vestima o istim.
To je za dokone ljude koje ustvari ne zanima trenutno stanje u Srbiji i ono što se direktno odnosi na njihov život!
Preporuke:
13
0
14 petak, 18 septembar 2020 19:39
Spiričok @ V. Gvoić
Ovde je čitalac postavio indirektno pitanje 'sveznalici' šta je sa ruskim državljanima Skripaljima? I izgleda maskirani kroato-german kirilo, srbo-rusofob, izbegava odgovor kako to da RF ne može saznati šta je sa njima. Da ih eventualno obiđu, u duhu dobre diplamatije, ruske diplomate i njihova rodbina? Dakle sveznajući Vladimire da li znate nešto o navedenim nestalim licima u UK. Zemlji meda, viskija, mleka, demokratije-ako ćemo se lagati? Unapred hvala za kvalitetan odgovor!
Preporuke:
15
2
15 petak, 18 septembar 2020 19:46
Stojadinku ovca šiša
@Vlax
Pa još od srednjeg veka dvorske lude su služile za
uveselenije i sprdačinu.
Samo srednjovekovne lude su bile izrazito bistre,
ali, AVAJ, sve izgubi na vrednosti, pa su
savremene lude roBoti.
Dijagnoza Vučić.
Preporuke:
16
1
16 subota, 19 septembar 2020 00:03
Spiridon
@ Spiričok


kako to da RF ne može saznati šta je sa njima. Da ih eventualno obiđu, u duhu dobre diplamatije, ruske diplomate i njihova rodbina?

Da zaista, gde su Skripalji koje je država Rusija pokušala da ubije na najmonstruozniji mogući način...!?? Zašto oni ne žele da otkriju gde su, pa da ih diplomatija iste one države koja je pokušala da ih ubije lepo locira, i pošalje im opet neke nove “Boširova” i “Petrova” da završe započeti posao...!? Jeste to sve dokazuje, i to je daleko bitnije pitanje od onog a šta su dvojica operativaca GRU radila u nekom predgrađu Solzberija taj dan kada su Slripalji otrovani i zašto je predsednik RF lagao ceo celcijati svet tvrdeći da su to turisti i prodavci suplemenata, a ono ti kao turisti ispadoše pukovnik GRU i major i vojni lekar u istoj službi, pa još Heroji Rusije koje je isti taj predsednik lično odlikovao. Ne znam, možda je zaboravio ko su, zabunio se čovek pa pomislio da su to zaista turisti...
Preporuke:
1
9
17 subota, 19 septembar 2020 11:12
Muflon @ Spiraga alias V. Gvoić
Neuvaženi glavati gospodine od dva kvarta pružili ste nikakav odgovor! Sedi - jedan! Zaslužio si kao loše đače prvače! Ako ne znaš zbog čega a ono zbog ponavljanja unedogled izanđalih mantri - jopet će da proradi tečno-čvrsti spiričok mejd in tvoja nezrela mašta, može svašta. Eto i ako zaboga gospodu Skripalje obiđu u prisustvu bezbedonosnih britanskih crvenih mundira njihova rodbina i ruski diplomata. Da li, ja vas tražim a ti tu, imaš iole obzira kakve bezkrupulozne buloze ovde piskaraš? Pa nemaš! Ne bi ovde danima bio preopterećen glupim frazama o novičocima i pisao nota bene gluposti kako GRU činovnici poput mađioničara pogledom mogu da otruju žrtvu. Ta mani se fiskulture i ukulturi se već jednom čoveče! Gvoiću ne sramoti ljudski rod i imaj na umu da ako si ti drugi nisu sisali vesla!
Preporuke:
8
1
18 subota, 19 septembar 2020 12:20
Spiridon
@ Muflon zvani još i Srpska sarma a mož i pasulj, nekada poznatiji i kao Thinking maize, koji je došao da mu Spiridon još jednom očita lekciju ali se mudro sakrio ovog puta

Novičok su ta dva operativca GRU stavila na kvaku kuće Skripaljevih, objavljeni su svi podaci i laboratorijske analize, plus se onaj policajac u Solzberiju zamalo upokojio kada je otišao do te iste kuće da izvrši uviđaj. Kamere onu dvojicu snimile na sto metara od kuće baš u taj dan i taj sat, Vladimir Vladimirovič lagao kako su turisti, upućen zahtev Rusiji u septembru 2018. da se proveri da njih dvojica ipak nisu Heroji Rusije koje je predsednik RF odlikovao 2014. ali je valjda ušla voda u kabl i Rusi dve godine nemaju odgovor na taj dopis.
Prema tome, prestanite kao papagaj da ponavljate gluposti ruske propagande kao ta a gde su Skripalji, jer oni očigpedno posle svega što im se desilo ne žele da imaju kontakt sa bilo kime od onih koji su pokušali da ih ubiju.
Inače, eno ih najverovatnije na Novom Zelandu...
Preporuke:
1
5
19 subota, 19 septembar 2020 12:40
Spiridon
@ Muflon

Neuvaženi glavati gospodine od dva kvarta pružili ste nikakav odgovor! Sedi - jedan! Zaslužio si kao loše đače prvače! Ako ne znaš zbog čega a ono zbog ponavljanja unedogled izanđalih mantri - jopet će da proradi tečno-čvrsti spiričok mejd in tvoja nezrela mašta, može svašta

Inače ako smem da primetim dragi moj Sarmice a da me ne shvatite pogrešno, nešto ste mi zarđali, izašli ste iz forme u potpunosti, jer ovo ovako napisano je samo i jedino loše napisana jezička papazjanija koja ima jedino za cilj da nekako popuni komentar nekim eto tako bezveze nabacanim rečima bez ikakvog reda ili smisla, sem nekog zasmejavajuće lošeg pokušaja da se unizi oponent u raspravi. Hajde, podmažite malo tu svoju šklopociju, potkujte se bilo kakvim znanjem, pa da imam o šta tastaturu u odgovorima da trošim. Pričate meni da ja ponavljam izanđale mantre a vaša jedna jedina u ad nauseam opciji je a gde su Skripalji, što se gle čuda zapita i Lavrov pre neki dan. Dajte, pa to je smešno...
Preporuke:
1
5
20 subota, 19 septembar 2020 13:15
Muflon @ Spiraga alias V. Gvoić
Neuvaženi glavati gospodine od dva kvarta pružili ste nikakav odgovor! Sedi - jedan! Zaslužio si kao loše đače prvače! Ako ne znaš zbog čega a ono zbog ponavljanja unedogled izanđalih mantri - jopet će da proradi tečno-čvrsti spiričok mejd in tvoja nezrela mašta, može svašta. Eto i ako zaboga gospodu Skripalje obiđu u prisustvu bezbedonosnih britanskih crvenih mundira njihova rodbina i ruski diplomata. Da li, ja vas tražim a ti tu, imaš iole obzira kakve bezkrupulozne buloze ovde piskaraš? Pa nemaš! Ne bi ovde danima bio preopterećen glupim frazama o novičocima i pisao nota bene gluposti kako GRU činovnici poput mađioničara pogledom mogu da otruju žrtvu. Ta mani se fiskulture i ukulturi se već jednom čoveče! Gvoiću ne sramoti ljudski rod i imaj na umu da ako si ti drugi nisu sisali vesla!
Preporuke:
5
1
21 subota, 19 septembar 2020 13:16
Muflon
Čitam i ne mogu se načuditi čudnom čudu, kažu, čak i Stojadinku muflon bi davno ošišao, ali dobiti odgovor od nemuštog V. Gvoića, kako ga je ovde neki čitalac konačno ofirao na tako, za njegovu sveznajuću gordu malenkost, prosto pitanje da li zna što o Skripaljima, ne o bilo kome, nastupi tajac. Odjednom je spiraga ispario ili je uvukao glavu da je oladi kako mu je to savetovao čitalac Hrelja. Pregrejana glava kao motor mora se s vremena na vreme oladiti. Da se nakon prekomerne upotrebe stavi u pogon. Teško motoru u lošim rukama i glavi razbarušene mašte. Nadam se da su ipak Skripalji živi i zdravi i da će inglišmeni konačno o tome obavestiti dunjaluk. Bio bi im konačno red. Gentlemnski, kako to oni vole drugom da prebacuju. Boris još muku muči oko bregzita a kome se i ne nazire kraj. Oglasiće se on o Skripaljima ako ga što opet ne omete? Ta to je Karadžonson od Londona poreklom iz Anadolije proverena iskrena varalica! Šta vi velju spiraga?
Preporuke:
6
1
22 subota, 19 septembar 2020 13:43
Spiridon
@ Muflon @ Spiraga alias V. Gvoić

Eh da, koliko primećujem jedina funkcija koja vam i dalje radi u šestoj brzini su fantazmagorična snoviđenja metodom Ljubiše Trgovčevića, jer me iz nekog samo vama znanog razloga zovete V. Gvoić, kog god taj dotični gosn V. već pa bio...
Tako da man’te se ćorava posla sa takvim i sličnim glupostima dragi moj Sarmice i dođite malo sebi, pa da nastavimo ovu komunikaciju na iole ravnopravnom nivou. Avaj, shvatite me ali prosto smatram da nije ljudski trenirati svoje moždane vijuge sa baš toliko slabijima od sebe...
Preporuke:
1
5
23 subota, 19 septembar 2020 14:20
Spiridon
@ Muflon
ali dobiti odgovor od nemuštog V. Gvoića, kako ga je ovde neki čitalac konačno ofirao na tako, za njegovu sveznajuću gordu malenkost, prosto pitanje da li zna što o Skripaljima, ne o bilo kome, nastupi tajac

Sarmice moj mili, hajdete se konačno uozbiljite i prestanite da se sramotite sa tim V.Gvoić budalaštinama, jer niti sam bilo kakav Gvoić a u celoj familiji imam jedino pokojnog pradedu Vojislava kao bilo koga kome ime počinje na V...!?! Jedino što umete je da vrtite kao papagaj tu “ A gde su Skripalji?” izlizanu ploču, a koliko čitate se da primetiti pošto sam vam već odgovorio da su na Novom Zelandu i da im ne pada na pamet da se bilo kome jave, jer su se tako javljali iz Solzberija rodbini pa su dobili Novičok zahvalnicu namazanu na kvaku svoje kuće.
Prema tome, popijte kafu, umijte se i dođite sebi, pošto ovo postaje već tužno, jer moje komentare očigledno i ne čitate ili vam ograničeni kognitivni kapacitet onemogućava da ih shvatite na ispravan način...
Preporuke:
1
4
24 subota, 19 septembar 2020 14:29
Spiridon
@ Muflon

Nadam se da su ipak Skripalji živi i zdravi i da će inglišmeni konačno o tome obavestiti dunjaluk.

Ne nadate se vi ničemu Sarmice, već kao papagaj ponavljate gluposti ruske propagande, koja je očigledno zaboravila da vam javi kako su se Julija i Sergej Skripalj preselili na Novi Zeland...
The former Russian spy Sergei Skripal and his daughter Yulia have begun a new life in New Zealand, according to senior government sources.

A week before the broadcast of a BBC drama telling the story of those caught up in the novichok nerve agent attack in Salisbury in 2018, it has emerged that the pair have moved overseas after living for more than a year in an MI6 safe house.

A senior government source with knowledge of the risk assessment carried out on the couple at the time of the move, said the Skripals had been given new identities and support to start a new life.

Članak iz Times-a od pre tri meseca. Hajde, hajde Sarmice možete vi bolje od toga...
Preporuke:
1
5
25 subota, 19 septembar 2020 16:41
Spiridon
@ Muflon

Šta bi sad Sarmice, neki tajac nastade!?? Pa nije moguće da ste u boj sa mojom malenkošću pošli naoružani jedino sa tom jeftinom “A gde su Skripalji” propagandnom mantrom uz dodatno snoviđenje kako sam ja nekakav V. Gvoić. Izgleda jedino da mi se trud konačno isplatio, pa ste na jedvite jade nekako i to u trećem ili četrtom jubilarnom komentaru konačno spazili da vam uporno ponavljam Skripalji su na Novom Zelandu, Skripalji su na Novom Zelandu, Skripalji su na Novom Zelandu, a čisto sumnjam da bi i sada primetili da nisam kopirao ceo pasus iz članka u Times-u.
Čini mi se da dok ste negde na fejs bespućima tihovali ste postali što ti vaši inglišmeni popularno zovu one-trick pony. Tako da bi možda mogli da porazmislite da umesto tog Muflona promenite nadimak u One-trick Bizon. Mada moram da priznam kako sam u nedostatku vaše putriJotske sestre konačno malo danuo dušom od tih Milana iz opservatorije i V.Gvoića “ofiranja”. No što je lepo uvek kratko traje, jer vratiste nam se vi...
Preporuke:
0
2
26 subota, 19 septembar 2020 16:45
Muflon @ V. Gvoić alias Spiraga
I misliš da si citiranjem zapadne žute štampe, a nigde nisi naveo linkove za proveru, odgovorio šta je sa Skripaljima? Da li su ih obišli ruske diplomate i rodbina. Ta neće biti, pogotovo njihova rodbina, da se uvere šta je sa njima? Ili i oni po tvojem nadrealističkom razmišljanju u svakom džepu nose otrove. Da uhvate priliku pored njihovog, britanskog silnog obezbeđenja i otruju ih!? Da li imaš uopšte predstavu šta pišeš? Ad absurdum! O sankta simplicitas! Mada volim sarmu a najdraže mi je piće voda ti me nastojiš zameniti s nekim a s kojim sam i ja ponekada na ovom sajtu diskutovao o svačemu nečemu ali ne na ovako prizemne, stupidne stavove s kojima barataš.
Preporuke:
2
0
27 subota, 19 septembar 2020 17:37
Spiridon
@ One-trick Bizon znani i kao Sarmica

Londonski Times je svašta ali jedino ga putriJota koji svoje znanje kupi u bespućima ruske treš-propagande može nazvati žutom štampom, ali tako to ide kada se istina ne dopadne. Prema tome, Englezi su na elegantan način kroz usta Times-a razrešili i tu fantazmagoriju, na opštu polzu i zadovoljstvo. Inače vi jeste Sarmica sa tim zamorno izlizanim jopet i nota bene, a ja nisam nikakav V. Gvoić, aman zaman Sarmice uozbiljite se konačno. Takođe, Skripalji ne žele da ih bilo ko od ruskih diplomata ili rodbine obilazi dajte to su argumenti očajnika, koji je shvatio kako se opet zaleteo pa se sada hvata za neku slamčicu. Pobogu čoveče, pod jedan nemaju šta da pričaju sa onima koji predstavljaju vladu zemlje koja je pokušala da ih ubije, a ta rođaka je bliska vlasti dajte makar domaći zadatak uradite. Pod dva, neće ih niko otrovati ali će ih locirati, možda pokušati da ih prati posle toga i u svakom slučaju otkriti kako trenutno izgledaju...
Preporuke:
0
2
28 subota, 19 septembar 2020 17:55
Spiridon
@ One-trick Bizon a.k.a Sarmica

I misliš da si citiranjem zapadne žute štampe, a nigde nisi naveo linkove za proveru, odgovorio šta je sa Skripaljima? Da li su ih obišli ruske diplomate i rodbina

Nisam naveo link, jer nije bilo mesta za isti sa obzirom na veličinu citiranog pasusa iz Times-a, a evo izvolite i uverite se sami...
https://www.thetimes.co.uk/article/salisbury-novichok-poisonings-sergei-and-yulia-skripal-move-to-new-zealand-jzjg2n7hq

Tako da sve što pokazujete je intelektualna lenjost, jer iako vam lepo piše da su ljudi dobili nove identite i preselili se na Novi Zeland, vi i dalje kao bizon insistirate na kvazi-argumentu a zašto ih ruske diplomate i rodbina ne obilaze. Obilaze li diplomate i rodbina Grigorija Rodčenkova bivšeg prvog čoveka ruske anti-doping agencije, koji je pobegao 2016. u Ameriku samo živu glavu da izvuče. Ne obilaze naravno niti iko uopšte pa ni rođena žena i deca nemaju pojma gde je, jer ne želi čovek da ga neko skrati za glavu...
Preporuke:
0
1
29 subota, 19 septembar 2020 20:48
Spiridon
@ One-trick Bizon a.k.a Sarmica

Odlično Sarmice moj mili, pošto vidim da ste se nešto ućutali da zaključimo ovu našu očigledno neravnopravnu raspravu. Elem, sto puta sam vam već rekao... Ne ide se Sarmice dečijom za pesak lopaticom na Spiridonov bager...!? A sada samo da dodam, ako ne želite da se blamirate u raspravama nemojte papagajski ponavljati kvazi-argumente ruske propgande, zato što su ili falš i lažni da je to bolno očigledno, ili su tu kao to glupavo “A gde su Skripalji” pitanje samo i jedini kao tzv propagandni IC mamac, tj služe da se fokus skrene na glupost i idiotariju koja ništa ne dokazuje, ali i onako sa time nije ni bila poenta dokazati bilo šta već jedino skrenuti fokus sa sebe samog i svojih nepočinstava...
Toliko, ne bih vas više zadržavao...
Preporuke:
0
1
30 subota, 19 septembar 2020 21:01
Muflon @ V. Gvoić alias Spiraga
Ovo je Goli Otok na britanski način. Orvelovsko-kafkijanski sistem se ustoličio, ne samo u Britaniji. Iz napisanih tekstova čovek uviđa da su 'nemoguće' stvari koje su predvideli F. Kafka, DŽ. Orvel (Erik A. Bler) i dr. u svojim delima pre više od 50 godina obistinjuju, upravo na zapadu ništa novo, u današnjoj čudnovatoj praksi.

Evo šta pišu RIA novosti:

Moskva ne znaet, gde nahodяtsя Sergeй i Юliя Skripali, prodolžaet napravlяtь zaprosы britanskim vlastяm v otnošenii эtogo dela, soobщil posol RF v Velikobritanii Andreй Kelin. "Nikakoй novoй informacii po delu Skripaleй ne postupaet. Mы obespokoenы sudьboй rossiйskih graždan. Mы ne znaem, gde oni nahodяtsя, v Velikobritanii ili oni uehali v Novuю Zelandiю.

https://ria.ru/20200723/1574802237.html

Nego, čisto me zanima, sa ljudskog gledišta, tvoja ocena današnjeg hrlog Zapada?
Preporuke:
2
0
31 subota, 19 septembar 2020 21:54
Istočno rimsko carstvo
Ova rasprava kao i još mnoge pokazuje da je sajt NSPM jedno od retkih mesta istinske demokratije i intelektualizma u Srbiji. I pored silnih razlika među komentatorima, mnogi od njih su odveć pametni i inteligentni. Ovo je neka moja lista najpametnijih na NSPM:

1. Reddy
2. Thinking maize/srpska sarma
3. Spiridon
4. Nenad Pivaš
5. aleksandar
Preporuke:
0
0
32 subota, 19 septembar 2020 22:23
Istočno rimsko carstvo
Dodao bih i šta cenim kod pomenutih. Kod Reddy-ja uvažavam njegovo izuzetno široko znanja, čovek je prava živa enciklopedija i ja u svom životu još nisam sreo nekoga ko toliko mnogo zna, a naročito o ekonomiji u koju se Srbi nažalost slabo razumeju i koja ih ne interesuje mnogo. Thinking maize/srpska sarma i Spiridon su, bez obzira na svoje razlike, ljudi starog kova i kada čitam njih dvojicu zaista imam utisak da slušam neke profesore na Beogradskom univerzitutu iz 30-ih, pre nego što je Tito uništio sve. Nenad Pivaš je jedan od intelektualaca mlađe generacije, ali u smislu da nosi jedan novi zdravi pogled na svet i istražuje probleme kojima se malo ko bavi, a da je pri tome rodoljub, a ne drugosrbijanac. aleksandar (sa malim "a" po sopstvenom izboru) ima ubedljivo najbolji nos za prepoznavanje autošovinizma i svih antisrpskih rabota.
Preporuke:
0
0
33 nedelja, 20 septembar 2020 01:29
Spiridon
@ Istočno rimsko carstvo
Kod Reddy-ja uvažavam njegovo izuzetno široko znanja, čovek je prava živa enciklopedija i ja u svom životu još nisam sreo nekoga ko toliko mnogo zna, a naročito o ekonomiji u koju se Srbi nažalost slabo razumeju i koja ih ne interesuje mnogo.

Ja se izvinjavam, ali je l’ ovo neka skrivena kamera, pa se čeka moj odgovor da bi me obavestili kako je sve napisano samo šala...!??
Čovek nema pojma o ekonomiji, nije znao da su derivati hartije od vrednosti pa sam morao da mu citiram izvode iz zakona, odnoano fakultetske udžbenike, a upravo je pre dva dana lupio kako je Amerika u aprilu ove godine navodno kupile 120 tona zlata da spašava dolar, što je kao više nego za celu prošlu godinu kada je kao fol kupila 87 tona zlata, pa sam morao da mu dajem link za sajt Federalnih rezervi gde se vidi da nije kupljena niti jedna jedina tona u proteklih četiri godine. Šarlatan par excellence, koji misli da je titoistička diktatura i sampupravljanje bilo raj na zemlji...
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 20 septembar 2020 01:42
Spiridon
@ One-trick Bizon a.k.a Sarmica

Aman zaman Sarmice, ljudi su u programu zaštite svedoka i ko zna gde, tj možda je i priča sa Novim Zelandom samo IC mamac da bi ih Rusi lovili na nekom drugom kraju sveta. Kakva crna briga za ruske građane, kada vam je lično Putin u oktobru 2018. rekao sledeće...
Vidim da neke vaše kolege forsiraju teoriju da je gospodin Skripal gotovo neka vrsta aktiviste za ljudska prava. On je samo špijun i izdajnik otadžbine!?
Zamislite da se pred vama nađe čovek koji je izdao svoju zemlju. Šta bi ste uradili? On je najobičniji podlac i to vam je to.
Skripal je, kao što rekoh, izdajnik, uhvaćen je, kažnjen, odležao je ukupno pet godina zatvora, pustili smo ga. Međutim on je i dalje nastavio da sarađuje i savetuje neke strane tajne službe
Pod jedan, i malom detetu je jasno posle ovih reči a na osnovu svega što sam već rekao o slučaju Skripalj, ko je i zašto je otrovao njih dvoje, a pod dva jure ih dalje i sad pecaju Engleze ili njih da se otkriju i jave...
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 20 septembar 2020 16:51
Istočno rimsko carstvo
@Spiridon

Ne slažem se sa Redijem u svemu, imamo značajna razilaženja, ali ja bih rekao da je genijalan. On do detalja zna čak i mnoge mislioce i ličnosti za koje najveći broj ljudi nije ni čuo. Takođe, jako dobro razume da u svetu nema nekih teorija zavere, već da su u pozadini svega ekonomski motivi i procesi, koje savršeno dobro razume. A ne bih nikako rekao da je titoista, čini mi se da je marksista, ali sa izraženim rodoljubivim pogledima. Ali isto tako ne bih rekao ni da je neki komunistički čvrstorukaš a la gulag.
Preporuke:
0
0
36 petak, 25 septembar 2020 16:15
lajavi krelac, eks-srpska sarma, a može i pasulj i eks-thinking maize@ herr Spirica
Zaboga Počitajemu oponentu, smirite se! Ta zar Vam moram podastirati moju otpusnu listu sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije (kao što je i imam za period 17.09. - 24.09. 2020.), eda biste se uverili da ja nisam nikakav "bizon", a još manje "muflon"!? Ta nisam se od Vas nadao da ćete toliko izgubiti prisustvo duha, tako da se ponašate kao prosečna Vučićeva BOTina, kojima se priviđaju kojekakve zavere protiv Gospodara im!? Ajte, idite, popijte ladne vodice, uzmite meda, ni "Kafetin" nije loš ako nemate valerijane, umesto što padate na kojekakve sofističke podmetačine raznorazne "rogate divljači"!? Uostalom, PROVERITE KOLIKO DUGO me već nema na ovom sajtu!? Da mi nije dojavljeno da na Vas delujem poput rahmetli Gavre Principa ("A naše će sjene lutati dvorcem i plašiti gospodu!"), ne bi me ovde bilo ni do "Sudnjega dana"!? Starite herr Spirice, evidentno starite!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner