петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

"Њујорк тајмс": У 10 од протеклих 15 година Доналд Трамп уопште није платио порез, а у 2016. и 2017. је платио само 750 долара пореза; Доналд Трамп: То је лажна вест

Kоментари (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 28 септембар 2020 09:58
што горе, то боље
Трампе Србине!!!
Препоруке:
12
2
2 понедељак, 28 септембар 2020 10:10
Спиридон
У преводу најобичнији шарлатан који се родио са златном кашиком у устима, и који је успео све те очеве паре да списка, па да живи после тога живот на дођем ти, где је цела зарада био дил са којекаквим мафијашима који су само користили његово име да преко зидања зграда перу своје паре, уз наравно узимање енормних кредита које буквално никада није ни враћао. Оно што је једна од најбитнијих ставки у овом тексту је да је он тренутно дужан 300 милиона долара и да те паре треба да врати у идуће четири године, а све живо сем оног првог Trump Tower-a у Њујорку му само прави дугове, ма колико он максимално користио своју позицију председника да себи самом и својим хотелима и голф клубовима донесе профит на све могуће начине.
Иначе обећава већ четири године како ће колико сутра да покаже своје папире за порез, и први је председник у ко зна колико година који их није показао..ّ.
Препоруке:
8
25
3 понедељак, 28 септембар 2020 11:37
Шаљивџија
Можемо рећи само
"Make RUSSIA Great Again".
Трампе. Само напред.
Препоруке:
8
0
4 понедељак, 28 септембар 2020 11:55
СтудијаСлучаја
@Спиридон -Па мање више да друже.Додатак о Трампу,па терам на суштинску финту.Нит га волим нити мрзим,али Трамп је неко ко не долази из света "школованих политичара",већ из света бизниса.Зато његово неконвенционално понашање,другачији начин говора итд.Пандан би био неки шта знам,Карић или Мишковић код нас,са разликом што је у уса немогуће узимати кредите од државе,па не враћати их,као оови наши.Зато Трамп није као Буш,Обама,Клинтон,зато не води ратове,паре обезбеђује другачије.
Него-суштина финте је следећа:Као и у свим удбашким играма,није толико битно шта-него кад.
Кампања је,БелаКућа је први пут у историји,за време Трампа, укинула претплату на ЊујоркТајмс.Иначе напуњен демократским лобијем и парама,Обама их максимално уштројио.И да је тачно(а верујем да делом јесте)лансирано је баш у овом тренутку,да би му мало смањили рејтинг.Иде то,али ипак ће добити Доналд реизбор.
Ми срби се много палимо,као наш је.Сад су нас зајахали,признали смо косово,узели кредите-тако да ...кврц
Препоруке:
10
4
5 понедељак, 28 септембар 2020 12:32
Спиридон
@ СтудијаСлучаја

Под један, Трамп не долази из света бизниса већ из света превараната и шарлатана тј што би се у тим крајевима рекло cons & grifters, да сад не идем у детаље и не објашњавам ко, како и зашто је прао паре преко њега, и како и зашто му је Deutsche Bank давала лредите.
Под два, NYT је тамо институција а то што тај шарлатан по свом обичају проглашава неку идиотску заверу везану за свакога ко разоткрива његове махинације само о њему говори. Иначе пореска служба се бави већ увелико његовим порезима, јер их је он преварио траживши и да комедија буде потпуна и добивши скоро па 80 милиона долара повраћаја пореза, као што се свиме тиме већ бави и тужилаштво у Southern District of NY.
Тако да, прочитао сам тај и више него обиман чланак још синоћ, и цела поента је да су из NYT некако добили те његове сада већ легендардне папире за порез и анализирали ставку по ставку.
Поента приче, он је лажов и преварант који при томе поткрада државу, а реизбор му је све само не сигуран..ّ.
Препоруке:
3
20
6 понедељак, 28 септембар 2020 12:55
Смехотресно
Председника САД не бирају грађани те земље већ 1% ултрабогатих. Нико не може постати кандидат за председника или обезбедити довољно новца за кампању без клептократије. Трамп је израелска крпа, као и Бајден.
Препоруке:
16
3
7 понедељак, 28 септембар 2020 12:57
Спиридон
@ СтудијаСлучаја

,са разликом што је у уса немогуће узимати кредите од државе,па не враћати их,као оови наши.Зато Трамп није као Буш,Обама,Клинтон,зато не води ратове,паре обезбеђује другачије

Да будемо прецизни иста та држава му плаћа огромне паре за то што он сваког боговетног викенда одлети за Флориду и тамо игра голф код себе у Mar-a-Lago ризорту, јер цела булмента која га прати и обезбеђује не добија смештај тамо за џабе, као што је од те исте државе тражио огромне паре због Covida или покушавао себи да намести састанак G8 у свом сопственом Trump National Doral у Мајамију, да сад не идем у то да је главна фора у D.C.-y ако ти нешто треба одсести у његовом хотелу. Тако да главна поента овог извештаја и јесте између осталог колико је он у суштини компромитован и изложен утицајима управо због своје финансијске ситуације.
Иначе, ако заиста није проблем да ми не препричавате неку јефтину пропаганду око њега и ратова, јер не бих заиста о тим лагаријама..ّ.
Препоруке:
3
12
8 понедељак, 28 септембар 2020 13:51
СтудијаСлучаја
@Спиридон
Довео децу из школе,крећем да радим па да наставимо дијалог.Света бизниса,нашим језиком,зови га како хоћеш.Разлика је у томе што тамо не можеш као код нас.Узмеш паре од државе(Карић нпр.не вратиш и ајмо)Не иде баш тако .Имаш "муљаторе"преваранте и милионере,који немају везе са тим.
Углавном,не знам то шта наприча-али нека је све тачно.
Суштина финте су избори,Тајмсова блискост демократама(Обама их феноменално уштројио-ко АВ наше медије,што парама што удбашки)и освета за то што је Трамп први председник у историји,који им је укинуо претплату,и који их народски речено не #ебе 5%.Прочитао сам и ја текст,све и да је тачан(верујем да има добрим делом истине),наручен је и плаћен,а и мало оће да му се освете.Као и текстови у Тајмсу од наших извештача за време ратова у ех СФРЈ,на КиМ.
Што се тиче "ауторитета",ниси у праву веруј.NYT има неки утицај на стару славу,али га скоро нико не чита,другачије је сада. "ВашингтонПост"ти је много утицајнији ако причамо о "озбињним"новинама.
Препоруке:
12
1
9 понедељак, 28 септембар 2020 13:53
супервизор
тера нас да се братимимо са америком - идиот! - само неко ко је ментално ретардиран, може томе да се радује...
Препоруке:
11
1
10 понедељак, 28 септембар 2020 14:59
Непоробљени Србин
Крамп је познат по томе што "уредно" плаћа порез; тако се и обогатио, што је варао државу и народ! За то су га, уместо да га стрпају иза браве, изабрали за председника, као код нас.
Препоруке:
8
4
11 понедељак, 28 септембар 2020 16:18
Evstatije
Poreski zakoni u Americi su sasvim drugaciji nego nasi. U vecini slucajeva ti placas porez uvek kad dobijes check i na kraju, to jest sledece godine do 15 aprila, ako nisi platio, ti doplatis, ako si platio malo vishe, drzava ti vraca sve do poslednjeg centa. Poreski eksperti koji se brinu o tvojoj pa i Trampovoj taxi (porezu), znaju sta treba uraditi da platis ili ne platis koliko treba. Tramp uopste nezna sta njegovi poreski eksperti rade oko njegovih prihoda i rashoda. On ima poverenje u njih, ako oni pogrese, krivica je Trampova, zato drzava ima svoje eksperte koji ukazuju na greske i posle presude uzimaju sa penalima onoliko koliko je "zakinuto". Nikakav New York Times niti ikoji medij moze da ospori Zakone po kojima se placa porez.Tramp nemoze da ukrade. Treba znati da Tramp radi predsednicki posao bez $400,000 plate. Tramp jeste gresnik ali je bolji od Bidena.
Препоруке:
21
1
12 понедељак, 28 септембар 2020 16:41
Take it easy
Za početak NYT je predmet sprdnje u Americi za svakoga ko nije Soroš službenik ili neki NWO potrčko. Možda su se nekada bavili novinarstvom, recimo kada su skovali sintagmu ethnic cleansing povodom progona Srba sa Kosova 80ih, ali već dugo su ista priča kao CNN: propagandna mašinerija demokrata i njihovih idiotskih vizija sveta i Amerike. Samo u poslednjih godinu dana su morali sami sebe da demantuju više puta i da rade povlačenje pojedinih "bomba" pričica za malu decu i srpske borce protiv zle Rusije. Tramp nije uradio ništa ilegalno! Tekst samo pokazuje da Tramp ima dobre advokate i knjigovođe, i da koristi rupe u zakonu kao i svi bilioneri na svetu. Pogledajte koliko poreza plaćaju Apple, Google i Amazon, smešne cifre u odnosu na profit. Amazon jedne godine svega 1.7 miliona funti. I oni ne rade ništa ilegalno. A pošto niko nije ni čitao tekst do kraja, i tamo stoji da je u nekih 7 godina od 2000 do 2017 platio takozvani alternative minimum tax- ukupno oko 25 miliona dolara.
Препоруке:
12
5
13 понедељак, 28 септембар 2020 16:50
NYT
očajni pokušaj demokrata da nešto iskopaju uoči izbora. čak je i autor ovog nesrećno sklepanog članka morao gorko da napiše "kako u svim ovim nalazima nisu registrovane nikakve do sada neprijavljene veze sa rusijom".
Препоруке:
15
3
14 понедељак, 28 септембар 2020 18:14
Albanopolis
Ma bitno je samo da Bajden dolazi. A onda ste ga stvarno fasovali, ☺
Препоруке:
2
15
15 понедељак, 28 септембар 2020 18:43
Спиридон
@ Evstatije

Може да украде и то је и урадио када је тражио и добио тих 72.9 милиона повраћаја пореза, због чега му IRS испитује пореске пријаве па ће највероватније морати све то да врати, плус камате тј око 100 милиона долара. То што он не прима плату од 400000 долара годишње је бедно смешна цифра у односу колико он и његова породица зарађују што рекетирајући државу, што муљајући на све стране и користећи бенефите његовог положаја, па су само Џаред и Иванка у 2017. себи у џеп стрпали 82 милиона долара. Тако да, смањи мало гледање Fox news-а јер је то легло најгоре могуће пропаганде која постоји..ّ.
Препоруке:
4
15
16 понедељак, 28 септембар 2020 19:02
Спиридон
@ Take it easy

A pošto niko nije ni čitao tekst do kraja, i tamo stoji da je u nekih 7 godina od 2000 do 2017 platio takozvani alternative minimum tax- ukupno oko 25 miliona dolara.

Па сад, ако се мало удубиш видећеш да тих 24.3 милиона долара што је морао да плати не укључује повраћај пореза, као и то да је после 2010 платио само једном једини пут суму од 641931$ и то 2015. Али је зато 2016. и 2017. платио само по 750$ долара годишње. Поента приче је да је он у оном једном једином периоду свог живота када му је заиста као и пословно ишло тј када је снимао првих пар сезона риалити Apprentice нешто и плаћао тај порез, али је зато после тражио да му држава врати паре што су они и урадили 2010. тако што су му исплатили тих 72.9 милиона долара. Међутим, онда је IRS видео да ту нешто смрди у целој тој причи са захтевом за повраћај..ّ.
Препоруке:
0
9
17 понедељак, 28 септембар 2020 19:19
Nije valjda
da predsedniku Amerike plaćaju put do njegove kuće na Floridi, cccc. Kako je Obama bio skroman, njegova supruga je smestila mamu na stan i hranu u Belu kuću, redovno je vodila na put sa maminim drugaricama, i potrošili su samo 50 miliona dolara na internacionalna putovanja. Čuven je bio njen put u Japan da promoviše "obrazovanje za devojke", gde je za jedan dan potrošila 80.000 dolara samo za rent a kar. Obama je na put u Irsku potrošio 8 miliona dolara a prva dama sa društvom nekih 120.000 dolara opet samo za rent a kar. Bajden nije zaostajao. Na evropskoj turneji Bajden i ogromna pratnja su imali ovakakav račun: jedna noć u Londonu 500.000 dolara. Sledeća noć u Parizu, opet 500.000 dolara. Skupi mini barovi po hotelima. Obama nije želeo da zaostaje pa je Air Force One avion leteo 4 sata oko Čikaga (sat leta oko 200.000 dolara), da bi se slikao i pričao na temu smanjenja, o ironije, zavisnosti od nafte.
Препоруке:
11
1
18 понедељак, 28 септембар 2020 19:20
Спиридон
@ NYT
očajni pokušaj demokrata da nešto iskopaju uoči izbora. čak je i autor ovog nesrećno sklepanog članka morao gorko da napiše "kako u svim ovim nalazima nisu registrovane nikakve do sada neprijavljene veze sa rusijom"

А да ми прво прочитамо чланак, па да причамо колико је исти несрећно склепан. Доналд Трамп је чисто да помогнем дужан и то лично он да је гарантовао суму која износи неколико стотина милиона долара, које очигледно нема одакле да врати сем да му онај који му је позајмио те паре заплени имовину под хипотекама. Иначе нема Русије али зато има Турске и муљања тамо, док би се о Трампу и прању пара руске мафије из чувене Солнцевская братве и то још тамо из времена 90-тих тј када је он држао Таџ Махал могла омања књига да напише..ّ.
Препоруке:
0
10
19 понедељак, 28 септембар 2020 19:32
Spiridonovicu
Ipak, Fox news je bolji od tvog The New York Timesa. Iskreniji je i vise istine prenosi nego Nju Jork Tajms. A sto se tice 72 ili 82 miliona dolara, o cemu ti govoris, kladim se da ti to nemozes dokazati, a ni malo bolji advokati od tebe. Mani se molimte Hi-lie-rivije propagande.
Препоруке:
11
0
20 понедељак, 28 септембар 2020 21:33
Спиридон
@ Nije valjda
da predsedniku Amerike plaćaju put do njegove kuće na Floridi, cccc.

Да будемо прецизни 3.4 милиона долара за један викенд у Mar-a-Lago-у израчунато на основу прве четири посете које су коштале 13.6 милиона долара свеукупно. Имате прецизну рачуницу овде, па се и сами уверите...

https://www.gao.gov/assets/700/696512.pdf

Јер то није кућа већ хотел, па онда сви из пратње сем њега и Меланије плаћају лепе паре за смештај тамо, плус сви остали трошкови на обезбеђење и све остало. Како је он тамо практично сваки викенд, израчунајте и сами колико пара је држава дала само на то, да не идемо уопште даље у остале шеме за узимање пара тј за набацивање самом себи послова. Чисто да се подсетимо, он је само три и по године председник, мислим када већ ту нешто лоше поредите са претходном администрацијом која је била два мандата..ّ.
Препоруке:
2
10
21 понедељак, 28 септембар 2020 21:53
Спиридон
@ Spiridonovicu
Fox news je bolji od tvog The New York Timesa. Iskreniji je i vise istine prenosi nego Nju Jork Tajms.

Под број један NYT је све само не мој, под број два они су уз све мане измислили новинарство за ону екипу Фокс шарлатана, не рачунајући једино ту наравно Крис Валаса, пошто је онај други нормалан тј Шеп Смит побегао још прошле године главом без обзира оданде јер није више могао да трпи све те лажи и измишљотине. Па је тако њихова практично главна звезда уз Шон Хенитија тј водитељ са највећим рејтингом на целом Фоксу Такер Карлсон је имао ових дана неко суђење по некој тужби, па је због те “искрености” и “истине” адвокат Фокс њуза у свом излагању рекао следеће...
Mr. Carlson cannot be understood to have been stating facts, but instead that he was delivering an opinion using hyperbole for effect, and that given Mr. Carlson’s reputation, any reasonable viewer arrive(s) with an appropriate amount of skepticism about the statements he makes.
Препоруке:
0
9
22 понедељак, 28 септембар 2020 21:54
Ludilo
A koji to milijarder plaća porez? Da nekažem filantrop pogotovo,a ne da koriste usluge države nego država bičem drugo i ne služi nego njihovim potrebama.
Препоруке:
8
0
23 понедељак, 28 септембар 2020 23:41
Спиридон
@ Ludilo
A koji to milijarder plaća porez? Da nekažem filantrop pogotovo,a ne da koriste usluge države nego država bičem drugo i ne služi nego njihovim potrebama.

Он под један није никакав милијардер већ најобичнији преварант кога је онај идиотски риалити Apprentice буквално извадио из мртвих, а под два он је тренутно председник Америке и у томе је срж целе ове приче. Никада се до сада није десило да неко такав дође на ту позицију, јер се сада потврдило оно у што се већ одавно сумњало а то је да његове одлуке зависе од тога колико је он лично добар у целој тој причи па га тако маса људи са свих страна света очигледно има у шаци и то дебело користе. Оно што је тренутно највећи проблем је што он зна да силазак са власти значи банкрот уз гомилу проблема са законом, тако да он признати пораз неће сем ако га Бајден не буде у landslide-y изуо из ципела. О оних неколико стотина милиона долара лично гарантованог дуга, за које нико не зна ко су повериоци да и не причамо..ّ.
Препоруке:
0
8
24 уторак, 29 септембар 2020 02:28
Ludilo
@spiridon

On jeste milijarder,a i da nije ,ne bitno je. Moja poenta nije bila oko Trampa nego uopšte oko ne plaćanja poreza. Ako neko stvarno veruje da se svake četiri godine bira najmoćniji čovek na svetu ili čovek na najmoćnijoj poziciji to ni teoretski nije moguće niti bi imalo smisla da se vlast ograničava na četiri godine od kojih godinu dana ulazi u ulogu a godinu je u izbornoj kampanji. Tako da je očigledno da to služi za zamajavanje naroda. Prava vlast je kod onih koji ne plaćaju porez a koriste resurse države.
Препоруке:
3
0
25 уторак, 29 септембар 2020 04:07
Spiridonovicu
Iskreno, ja mislim da i ti g. Spiridonovicu znas da nisi u pravu ali ipak tvoja sujeta voli da se nadmudruje sa svima. OK, to je lepo kad nemas sta drugo da radis. Ti bi mogao da budes Vucicev savetnik, ako nisi jos. Ako zivis u Americi, prijavi se kod Hilari.
Препоруке:
4
0
26 уторак, 29 септембар 2020 10:14
kašimbo
Tramp i Vučić. Slike i prilike naših dana i svojih naroda.
Препоруке:
0
1
27 уторак, 29 септембар 2020 10:28
Dug
Vidim da se i ovde ponavljaju CNN fraze kako Tramp ima dugove i kako će valjda zbog toga da mu Rusi pokriju dugove što je glupost na kvadrat. Kada neko ima dug uvek se najpre gleda šta ta osoba ima od imovine i može li dug da pokrije. Trampov dug je sitnica u odnosu na imovinu koju poseduje, i taj dug može lako da pokrije prodajom nekog dela svoje imovine. Demokrate naravno jašu na ruskoj priči i dalje jer imaju senilnog kandidata i osim histerije Rusi dolaze nemaju šta drugo da ponude. Tramp nije neko ko ima samo šupu u dvorištu i veliki dug pa je sad u velikoj frci šta da radi.
Препоруке:
3
1
28 уторак, 29 септембар 2020 10:47
Спиридон
@ Spiridonovicu
Iskreno, ja mislim da i ti g. Spiridonovicu znas da nisi u pravu ali ipak tvoja sujeta voli da se nadmudruje sa svima. OK, to je lepo kad nemas sta drugo da radis. Ti bi mogao da budes Vucicev savetnik, ako nisi jos. Ako zivis u Americi, prijavi se kod Hilari.
Прелеп коментар искрен да вам будем, јер као и увек на крају баладе у некој расправи дође неки hit & run надимак као Spiridonovic и крене у ту причу, ма ти знаш да нису у праву али нећеш да признаш...!? За шта то тачно знам извињавам се, или мислимо да је све речено или боље рећи добачено системом баба иза каце тако што се паушално залепила нека потпуно недефинисана тврдња.
Ех да, свако ко данас 2020. помиње неку тамо Хилари је практично истакао огромну таблу на којој пише...
Ја заиста немам појма о ономе тамо, али ме ту као нешто изгасирала нека пропаганда 2016...!??

Која Хилари човече божији, када је нико не зарезује два посто тј свеукупно дала пет интервјуа за четири године и крај приче..ّ.
Препоруке:
0
3
29 уторак, 29 септембар 2020 11:09
Спиридон
@ Ludilo

Не, он није никакав милијардер, јер се код њега све своди на фасаду која се састоји из празне приче и хвалисања самог себе.
Иначе то да је систем опорезивања тамо благо речено катастрофалан и да штити ултра-богате то сви знају, а он сам га је додатно упропастио 2017. када је донешен нови закон о опорезивању који је тек целу причу одвео у тотални апсурд и комедију. Имали сте уосталом и о томе одличан чланак прошле године у истом овом NYT који је као глобалистичко гласило тј нико га не чита јер све као лажу.
https://www.nytimes.com/interactive/2019/10/06/opinion/income-tax-rate-wealthy.html
Где су људи позивајући се на податке из тада тек објављене књиге The Triumph of Injustice, објаснили да оних 400 најбогатијих плаћају процентуално најмањи порез од свих осталих група са 23% које им оде на порез, да је 1980. тај износ био 47% а 1950. 70%
Овакво нешто у животу нећете нпр моћи да прочитате у Трамповим медијима, али људи у Србији просто не познају неке ствари око САД..ّ.
Препоруке:
0
3
30 уторак, 29 септембар 2020 11:29
Спиридон
@ Dug

По обичају непотписана лупетања у којима се зна једино да тамо има CNN и има та Хилари, и имају демократе и имају глобалисти. Трамп лично гарантује за неких 421 милиона долара, од којих 300 милиона долазе на наплату у следеће четири године. Уколико буде морао да враћа оних 72.9 милиона који са каматом изађу преко 100 милиона долара, то је преко пола милијарде долара. Он је између 2014. и 2016. издао преко 200 милиона долара у обвезницама да би некако сакупио паре, и може да изда још свеукупно нешто мање од 900000 $ и ни долар више.
Тако да се њему цела та његова кула од карата и самохвалисања очигледно руши и све што он има је да остане по сваку цену председник, јер ће у супротном ем морати буквално да распрода ко зна колико само да намакне дугове, ем га чека тужба за утају пореза а то тамо није шала. Управо то и тврди његов бивши адвокат када каже да су оних 72.9 милиона које ће IRS да тражи са каматама назад и тужба за утају пореза оно чега се Трамп боји више него ичега..ّ.
Препоруке:
0
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер