петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Смрт таблоидима - слобода народу!

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 12 фебруар 2010 16:18
@IN
ВЛАДА ПЛАЋА ЗОРИЦИ ТОМИЋ СТАН У ПАРИЗУ 7000 ЕВРА!!!!Mi koji zivimo u inostranstvu znamo da je to ogromna svota za stan, toliko se ne placa ni KUCA sa Bazenom na dobrim lokacijama ali mora da taj STAN ima NESTO posebno sta mi neznamo!
Препоруке:
0
0
2 петак, 12 фебруар 2010 16:20
@miki maus
Драгана, ако је БОжа Ђелић био против вероватно зна и зашто а он је ретко против својих!Ово мора да је и њему који је из Париза боло очи или је већ видео НАСЛОВ У КУРИРУ!
Препоруке:
0
0
3 петак, 12 фебруар 2010 16:31
паја патак
У рубрици “Хроника“ је пре два дана објављен извештај waz.euobserver.com : “...САД, Немачка, Велика Британија, Француска и Италија послале су прошле недеље министру спољних послова Србије Вуку Јеремићу дипломатску ноту са упозорењем да у наредним месецима „охлади" реторику о Косову...“ Чији оно беше WAZ-Mediengruppe ? Трећи по величини немачки издавач новина и магазина. Чији оно беху НИН и Ало? Рингијерови – а Ringier AG је највећа медијска кућа Швајцарске. Шта ће неутрална Швајцарска у овој “дипломатској“ игрици? Па, у овом (као ни у многим другим случајевима) она и није баш сасвим неутрална: Швајцарска је, уз САД, Немачку, В.Британију, Француску, Италију и низ других “наших пријатеља“ члан “Међународне блаблабла групе...за Косово“. Њима смета Јеремићева реторика – а где ћеш наћи згодније оруђе да удариш по непослушном и несташном њему, него у чињеници да се за стан/резиденцију амбасадора при УНЕСКО месечно плаћа 20 просечних српских плата и да он то, као ресорни министар одобрава? Загарантована констернација широких народних маса! “In no time” – илити док си трепнуо, на сцени се појављује и сам Тадић, шокиран и несагласан са таквим расипништвом. То већ каже да се менгеле у које су сместили Јеремића почињу озбиљно стезати. Резултат ће убрзо бити видљив (или и чујан).
Препоруке:
0
0
4 петак, 12 фебруар 2010 16:46
Одбрана и последњи дани
Друштво смо у коме забрана проституције важи само за посрнуле девојке. Сви остали могу слободно да се проституишу. Од политичара, културних радника до разних новинара и новина.
Препоруке:
0
0
5 петак, 12 фебруар 2010 17:13
Горан Јевтовић
И шта је сад проблем лепа дамо???!!!
То што "неки" тамо НИН пише и "острвљује се" на сиротог доктора, пардон, докторку филозофије, или што она заиста троши 7.000 евра месечно!!!
И за шта троши, и за кога троши, и колика је вајда од тог трошења за овај напаћени народ? Који ће је, пазите цинизам, "нападати по улицама"...
И она је сада наравно, испрепадана, следствено томе исфрустрирана, па онда мораћемо да јој плаћамо и лечење и опоравак. Подразумева се, у једној од француских бања.
Збогом Србијо, оваква каква си...
Препоруке:
0
0
6 петак, 12 фебруар 2010 17:18
bobby brown
gospodja tomic ipak nije osoba od bog zna kakvog strucnog integriteta. mislim, doticna se ipak javlja u ulozi potpisnika knjige 'poljubac u doba kuliranja', koja se, avaj, nalik svakom estradnom uratku, prodavala po kioscima. on the other hand, ukoliko posao ambasadora podrazumeva organizaciju prijema, ruckova, vecera i sl., onda bi nesto skromniji smestaj svakako odgovarao misiji ambasadorke jedne u sustini siromasne zemlje. svi oni koje bi trebalo ugostiti svakako bi bolje misljenje imali ukoliko bi tako sjajna ambasadorka ispoljila i ponesto skromnosti, negoli ako bi ih ugostila u tako skupim odajama. naravno, pod pretpostavkom da je ambasadorka tako izuzetna - u sta osnovano sumnjam - kao sto nam to posvedocava g. jeremic.
Препоруке:
0
0
7 петак, 12 фебруар 2010 18:23
пр @ @микимаус
Драгана, ако је БОжа Ђелић био против вероватно зна и зашто...

Слажем се, ако је Божа (популарно Дерикожа) био против, он сигурно зна зашто. Али је исто тако сигурно да ви не знате које је то 'зашто'.
Препоруке:
0
0
8 петак, 12 фебруар 2010 18:25
Невена
Слажем се са Пајом Патком да је позадина ове медијске хајке Вук Јеремић, управо због корака које је, заправо, Тадић прво предузео, а затим, дерогирао. Но, ваљало би, заиста, прочешљати колико се непотребно издваја за ине наше амбасадоре по свету. Читам у разним коментарима на ову тему колико кошта изнајмљивање стана нашег амбасадора у Џакарти - 8.000 евра, такође кажу непотребно, Види Огњеновић у Данској се плаћа хотел 4.000 евра месечно, а шта је са резиденцијом? Можда је хотел, заиста, јефтиније решење, не знам. Извесној госпођици у Риму (да ли је прва секретарка?) такође се плаћа 8.000 евра месечно. Треба проверити ове податке и изнети их на увид јавности: да ли су наше дипломате смештене по финансијској мери своје земље.
Препоруке:
0
0
9 петак, 12 фебруар 2010 19:20
Баш - Челик
Ауторка је у праву што нас опомиње да саопштења НИН-а, БЛИЦ-а, Б-92 и других медија узурпираних од страних фондација никада не треба узимати здраво за готово, јер њихова устремљивања на одређену личност, ( чак и када се тичу неке истинске неподопштине од стране дотичне ), никада нису мотивисана искреном бригом за народ и борбом за правду, него неким мутним и злонамерним циљевима, који се на дуже стазе разоткрију као веома штетни и за народ и за државу.
Тако су и учестали напади на Зорицу Томић вероватно мотивисани неким њеним неподобништвом, претпостављам зато што здушно не подржава евроатлантско-сорошевски црно-бели свет, онако како би то годило Борки Павићевић и Теофилу Панчићу, па се усуђује чак и да јавно разобличава његове културолошке девијације.
Ипак, станарина од 7000 еура јесте више него претерана и таква демонстрација скоројевићизма заиста јој није требала, без обзира на очигледне зле намере с којима јој се то спочитава. Није јој требала баш зато што је ''доктор филозофије'', критичар транснационалног капитализма и његових притисака на душу и тело. Није јој требала ни зато што јесте срамота расипати се лукзузом у ситуацији када људи масовно остају без посла или диринче за мизерне надокнаде уз сва могућа иживљавања надређених ( ма колико ауторка Кањевац тим поводом помињала шерпе са туфнама ). Краљ Петар, француски ђак и војник, по ступању на престо није користио ни најситнију дворску привилегију због тешке ситуације у којој се затекао народ, наређујући дворској послузи да гаси светла по просторијама где није боравио. Министар финансија из тог периода Лаза Пачу није давао ни пару из државне касе док се не би поуздано уверио да одлази на оно што ће народу заиста бити на корист. А када му је поштар донео пензију у великом износу, војвода Степа је узвикнуо ''Шта ће мени старцу оволики новац''.
То је ЕЛИТА достојна свог народа, за разлику од данашње скоројевићке, која изневерава саму себе чим јој се баци мамац у виду положаја, привилегије или награде.
Препоруке:
0
0
10 петак, 12 фебруар 2010 19:51
Robert Lee
Jasno je da ovde nije meta Zorica niti arcenje para...a da se pare arce na sve strane od strane drzave to stoji.
Ovo je samo obracun gde ce neko biti kolatelarna steta sto bi rek'o NATO.
Naravno da su mediji egzekutori, jer su kao takvi i kreiraii famoznim Zakonom o (Ne)informisanju, namestenim privatizacijama i tenderima.
A sto je nekada bio NIN i B92, mozemo samo da se secamo. Bas danas sam odapeo jednu strelicu prema B92 jer ni u ludilu ne pustaju komentare u vezi najnovijeg Mesicevog gafa u svetlu njegovog odlikovanja nase sugradjanke Sonje.
A Mesic, odlikovanje i Sonja, ni jedan komentar???...Ne moze da prodje pored moderatora, makazica, cenzora, spinera...sta god da ste.
Imate dobru platu, a u glavi umesto neurona chipove? Bojite se da vas ne iskljuce - log out?
Guza zvace gace...prpa ha!?
Da je Brankica moderator pustila bi bar neki na tu temu...ali jedna je Brankica - ona ima hraborsti, a vi ni "to" ni pameti.
Nekada sam vas cenio i u vama video svetlo...bili ste B92, a sada ste Bleeeee 92 sa sve Big Brotherom.
Blejanje je vas izbor.
Cenim da bi sledeci veliki hit vase medijske kuce bio "Trenutak istine"...ma nadmasicete Pink u to sam siguran!
Nekada ste ucili narod da misli svojom glavom..
Препоруке:
0
0
11 петак, 12 фебруар 2010 20:31
Дарко Станојевић
Ако морам да бирам између Зорице и Подгорице, да се тако изразим, бирам УВЕК Зорицу!

Зорица је тако шармантна и занимљива, за разлику од оних самонадувених сивих 'тића.

Г. Јеремића ценим и заиста ми није јасно како успева да (за)држи своје ставове, потпуно окружен "жутим еуропредузећем".
Препоруке:
0
0
12 петак, 12 фебруар 2010 21:32
Луди скретничар
Слажем се са Баш-челиком.

Треба бити крајње опрезан са аферама које "откривају" и пласирају Blitz, Бееее 92 и братија. Брига ме и ако неки то назову паранојом, искуство говори супротно.
Препоруке:
0
0
13 петак, 12 фебруар 2010 21:39
Милена Матић
Сигурно је једно, скромност и штедња нису одлике наше државе! То је задатак пуких и осиромашених грађана који сво ово расипање плаћају!
Има логике када се каже да треба платити и сијати за неке пријеме и ситуације,али оно што смета је УНЕСКО.
Дотична госпођа је амбасадор за заштиту споменика културе. Када би се паре које она троши за становање, потрошиле за Народни Музеј, или за Сирмијум, или за Пају Јовановића, за неки манастир, за све манастире, за тврђаве, куле, звонике, фреске, слике и књиге које труну по Србији, онда би то, реципроцитетно имало смисла. Овако, док нам се споменици УНЕСКа мрве пред очима, а неко троши огроман новац без резултата, само да би становао, логичан је одијум грађана.
Могу се сложити да су страни плаћеници оркестрирали читаву причу зарад својих интереса, то се види. Међутим, кад ћемо сами ми почети да чистимо своје двориште, и да постављамо права питања и да се боримо за праве националне приоритете?!? Зашто треба увек неко са стране да нам каже да нам се ограда искривила и да ће да падне?
Препоруке:
0
0
14 петак, 12 фебруар 2010 21:53
милорад
Власник и бивши директор рингиер корпорације је Michael Ringier. Присуствовао је као швајцарски делегат 1992 године у мају састанку групе Билдерберг у француском месту Евијану где је снимао говор Хенрија Кисинџера који је том приликом изјавио: "Имаћемо светску владу свиђало се то некоме или не. Милом или силом." А читава ова прича са реконструкцијом владе и пребацивањем Поноша у МИП има за циљ смену министра Јеремића. А део те приче је и притисак на владику Артемија где тај блиц излази са насловима типа какосе води истрага о тајним рачунима владике Артемија. То Билдерберзи раде само артиљерисјку приперему терена како би финализовали статус Космета као независног јер очигледно из неког разлога не смеју да чекају пресуду Међународног суда. Одатле и притисци око преузимања севера Космета које врше преко свог верног слуге Фејта. Резолуција о Сребреници је део тог плана и те медисјке поставке и пропаганде. Српска држава се урушава из саме државе. Са црквом исто тако. Урушава се изнутра. Циљ је комплетна независност КОсмета. Ако успејуд аизгурају резолуцију о Сребреници, смене Јеремића и владику Артемија, Тадић ће кренути са причом о признавању независности Космета и укључењем Србије у НАТО. Без референдума.
Препоруке:
0
0
15 петак, 12 фебруар 2010 22:02
remmiz
Gazde su odlucile..ima da leti blato na sve strane..niko nece ostati cist.
Zato su Tadica povukli u stranu..Nekada se oglasavao cim ogrebu automobil nekom iz NVO..sad ga nema..Neobavijesten valjda.

Neobavijesten da clanovi vlade vode kampanju za ulazak u NATO..ne oglasava se.
Neobavijesten da EULEX i albanci otvoreno najavljuju preuzimanje kontrole nad sjeverom Kosova i Metohije...ne oglasava se.
Neobavijesten da sekretarice i vozaci raspolazu drzavnom imovinom kao da je njihovo privatno vlasnistvo,a sve to dok on reklamira racionalnost u javnom sektoru..nema ga ..neobavijesten.

Glavno obiljezje predsjednika Tadica je.. U nacelu..Neobavijestenost
Препоруке:
0
0
16 петак, 12 фебруар 2010 22:20
milena ankic
Nije mi namera da branim g-du Tomic ali ocigledno da je zena "kolateralna steta" naseg podanickog
novinarstva.Zasto nisu "oblatili" zenu nekog naseg
"biznismena"ili tajkuna.Nema sanse ,takvi ih placaju.Bilo bi divno kada bi "pretresli" sve nelogicnosti koje su prisutne u Srbiji,a bogami i po nasim predstavnistima bilo koje namene u svetu.
Za mene je vazno kako ce ta zena predstavljati Srbiju.Kirija jeste visoka ,ali koliko znam i na drugim mestima imamo luksuzne rezidencije.Da li je
neko podneo izvestaj sta su ljudi(stanovnici tih rezidencija ucinili za Srbiju,koliko su novca inkasirali,koliko su poslovnih veza i kontakata napravili).
Zasto malo ne pisu kako zive nasi politicari.Dovoljno je samo neka napisu kako zive predsednici Opstina,sta voze a o celnim ljudima stranaka da i ne pricamo.
Secajuci se naseg konzula iz osamdesetih (koga sam upoznala u jednom Nemackom gradu),koji se klatio na stolici bogarajuci preko telefona nemam srca da
ne napisem nesto u odbranu te zene koja je pojam skromnosti i kulture za mnoge "likove"nase politicke arene.
Nadam se da ce sve vise zena biti u nasoj diplomatiji.Poznajem mnoge koje bi veoma uspesno predstavljale svoju zemlju.
Препоруке:
0
0
17 петак, 12 фебруар 2010 22:44
Неофит77
Б92 би требао да објави колико плаћа надокнаду за пословни простор и ко је захвалан за то, више нас, пореске обвезнике, они оштете месечно, плаћајући нереалну цену него Зорица Томић.
Препоруке:
0
0
18 петак, 12 фебруар 2010 23:04
Cemu?
Stvarno ne razumem cemu raspilavljenost nad sudbinom nesrecne Tomiceve. Kada su isti ti tabloidi razvlacili po svojim stranicama Dinkica, Jelasica, Cedu i sta ti ja znam koga sve ne, Dragan Kanjevac se nije oglasavala. I to je u redu - javni zvanicnici moraju da istrpe javnu kritiku, pa i prozivku. Sta je sada Zorica Tomic? Ambasador Srbije u UNESCO. Dakle, sta je ona? Javni zvanicnik. Dakle, isto sto i Dinkic, Jelasic, Velja Ilic, Ceda, Beba i ostali. Molim lepo - neka istropi, ili ako smatra da je oklevetana, neka ih tuzi za klevetu. Kukumavcenju stvarno nema mesta.
Препоруке:
0
0
19 петак, 12 фебруар 2010 23:39
Тата-мата
Заиста треба бити веома обазрив и скептичан према врућим аферама које нам сервирају Б92, Блиц, НИН. За личности које они покушавају да провуку кроз блато, то може да буде и велика препорука код слободних, здравомислећих људи. У Паризу тешко може да се изнајми гарсоњера за 1000 евра, у Москви свака западна компанија сваком свом службенику даје 5000 долара месечно за стан. А овде се ради о резиденцији амбасадора у Паризу. Да ли је 7000евра мало или много, то треба да буде ствар правилника Министарства иностраних послова и одговарајуће стручне анализе, а не банално бенављење и лицитирање по таблоидима. Јасно је сваком непристрасном читаоцу да много јефтиније не може да се изнајми резденциајлни објекат у Паризу. Такође је сваком јасно да истински цињ ових напада није уштеда неке хиљаде евра, а вероватно главна мета није ни Зорица Томић. Колико је она компетентна за посао који обавља, искрено речено не ѕнам. Али, за многе друге -- знам, а ѕнате и ви! Њих никада не прозивају ни Б92 ни Блиц ни НИН. Да ли веровати у случајности?
Препоруке:
0
0
20 субота, 13 фебруар 2010 00:06
Владимир Г.
Да хоће једном да се одржи та несрећна скупштина ДС-а, да се они најзад сукобе до краја, па који преостане да се најзад посвети искрено политици...

У том случају би имали бар кога да нападамо за све оно што је лоше и што ће бити све лошије у нашој Србији. Иначе, овако како је, све је лаж, манипулација, чистке мангупа од стране још горих мангупа, којима неким случајем падају тек ремонтовани авиони, али шта је то за несрећну Србију, остала су нам још три, пуна капа, доста бе, шта фркћете одмах, па летеће и они, док буду имали точкове и гуме на њима, а кад не буде, има код прадединог вајата троножац, па ће полетати са троношца, па да.

Много бре бринете, дно је филозофски појам, иза сваког дна има амбис, па дно, па још већи амбис, мећу простор је обмана и то је Србија.

Ми смо земља обмана испод сваког дна, на жалост.
Препоруке:
0
0
21 субота, 13 фебруар 2010 00:09
брм
коментари већине ме подсећају на онај дан кад је суд срамно пресудио у корист Тијанића против БКВУчо,па су сви ликовали...а нико није приметио да је тога дана свечано укинута свака слобода јавног изражавања ..па макар и против БК ВУчо..
тако и сада..Б92 блиц ало и нин јавили - ми морамо да будемо против...
ОК више волим зорицу од бранкице..али брате 7000!!!..ПРИМИТИВНО

а овима који знају позадину..па ако је тако баш онда нису смели да изнајме за 7000!!!
у противном су дилетанти..а дилетанти на високим позицијама продукт су комунизма..један од "стубова" демократије је компетентност
неко је већ прокоментарисао кул компетенције Зорице Томић, наследнице амбасадора Андрића.Дучића, Црњанског...
уопште та идеја да се нешто у дипломатиј постиже шармом и журкама ... па је пОтребна резиденција..
а о Подгорици само редак А ТО ЈЕ СУШТИНА
Препоруке:
0
0
22 субота, 13 фебруар 2010 00:28
Владимир Г.
Сада читам следећу вест:

Srbija je na osnovu rezultata iz više naučnih oblasti dobila status Zvezde u usponu zabeleživši najbolja dostignuća u svetu u 10 naučnih disciplina, navodi se u izveštaju agencije Tomson Rojters (Thomson Reuters).

Naučnici iz Srbije pokazali su najbolje rezultate iz matematike, biologije i biohemije, hemije, kliničke medicine kao i u informatici, navodi se na Tomsonovom sajtu Sajens voč www.sciencewatch.com koji se bavi dostignućima i trendovima u naučnom istraživanju.

Srbija je najbolje rangirana i u inženjerstvu, izučavanju svojstava materijala, fizici, neurologiji i izučavanju ponašanja, farmakologiji i toksikologiji.

Lista se odnosi na dvomesečni period od juna do avgusta 2009. godine i sačinjena je na osnovu osnovnih naučnih pokazatelja, navodi se na sajtu.

U izveštaju se dodaje da tako dobri naučni rezultati u brojnim naučnim disciplinama u Srbiji više ne predstavljaju iznenađenje, s obzirom da je još od 2008. godine Srbija stalno bila na prvom mestu u oblasti hemije.

Srbija je takođe na svim listama u 2009. godini, koje se rade na svaka dva meseca, bila najbolje rangirana u matematici. Iz fizike najbolji rezultati postizani su i u izveštajima objavljenim u julu i septembru 2008, kao i u martu septembru i novembru prošle godine. (Beta, Mondo)

И овог пута су погрешили, списку треба додати и успехе спрпске власти, које се односи на дефиницију дна, макијавелизма и свих оних тако популарних вештина у владајућој назови елити.

Шта оно беше тема, стан, па да...
Препоруке:
0
0
23 субота, 13 фебруар 2010 10:22
м. -ић
Што се тиче мале загонетке с краја чланка, мој тачан одговор вероватно не би промакао оштром оку уредника, па га нећу ни писати. Али ако смо већ код народних умотворина, има и она: На вука повика, а лисица месо једе. А има и она: Џаба ти кишобрана отварати, кад вода поплави.
Препоруке:
0
0
24 субота, 13 фебруар 2010 10:23
tva
Voleli bi da znamo koliko kostaju rezidencije i sluzbeni stanovi nasih izabranih i postavljenih nosioca vlasti u Srbiji, evo prilike da se novinari dokazu.
Препоруке:
0
0
25 субота, 13 фебруар 2010 10:24
Jasna Simonovic
Vladimir G., Sjajno! Živela naša "zvezda"!

Gde je zarada (pare) od tih dostignuića?

U kojoj zemlji su zaštićena prava na intelektualnu svojinu tih dostignuća? Koji su ugovori potpisani i koliko od toga dobija Srbija?
Препоруке:
0
0
26 субота, 13 фебруар 2010 14:17
Један пажљиви читалац
За пажљивог читаоца (и слушаоца) разних медијских продуката, горњи текст представља логичан израз промишљања (и) на ову, конкретну тему. Питање је само хоће ли се закључци тог промишљања сузбити и правдати на свакојаке начине или ће се, као у овом случају, јасно рећи о чему је реч и шта је у позадини.
Од аутора НСПМ редовно очекујемо само ово друго.
Зато - честитам и овај пут - испуњавате захтев сопственог слогана!
Препоруке:
0
0
27 субота, 13 фебруар 2010 15:34
Дејан
Јесте, кампања против Зорице Томић је очигледно оркестрирана, причају и пишу о томе данима.

Кад је 15000 људи на Фејсбуку основало групу за подршку човеку који је Вељу Илића ударио у главу, и то баш на место где је имао операцију, то је прошло само као успутна вест, мада је то и већи скандал од овога.

Да је неку треснуо шамар новинару неког од медија "друге" Србије, они би направили "Сабљу 2".

Без обзира на недоследност ово јесте скандал, као што је несхватљив приступ наше дипломатије одабиру амбасадора.

Које су па референце Басаре биле да буде амбасадор?

Гледао сам на телевизији једне суседне земље разговор са амбасадорима Србије и Хрватске. Док је хрватски амбасадор био дипломата од каријере (из разговора се закључило да је дуго у служби), наш амбасадор је новинар, који самом својом појавом није прикладан за амбасадора. Хрватски амбасадор је деловао као господин човек, углађен, одмерен и прави репрезент своје земље. Наш је деловао као једна погрбљена пијандура са неком ретком брадом, подочњацима и брковима пожутелим од дувана. Контраст ме је заболео. Време је да школујемо људе за дипломатију и да више не шаљемо политичке и медијски препознатљиве личности на места којима нису вични. Ми иначе немамо праву националну елиту, тако да можемо код објективних странаца само да изазовемо гађење са нашим интелектуалним перјаницама. Дипломатија је професија као свака друга, а не награда.
Препоруке:
0
0
28 субота, 13 фебруар 2010 15:53
Докторка
Ниједна свота, сама по себи, није проблем. Знамо уосталом да су амбасаде и амбасадорске резиденције увек репрезентативне и по правилу лоциране у ексклузивним и скупим четвртима. Дипломатија кошта.

Питање је само шта држава добија за своје паре.

У Лондону Србија има за амбасадора немуштог и нехаризматичног професора који кад проговори инстантно успављује и амбасду са мејлинг листом на којој није ниједан релевантан Британац. О српским аташеима за културу и штампу да и не говорим.

Од таквог посланства Србија нема никакву корист и то је тотално бацање пара.
Препоруке:
0
0
29 субота, 13 фебруар 2010 16:34
Нисте пазили
@Дејан

Кад је 15000 људи на Фејсбуку основало групу за подршку човеку који је Вељу Илића ударио у главу, и то баш на место где је имао операцију, то је прошло само као успутна вест, мада је то и већи скандал од овога.

Да је неку треснуо шамар новинару неког од медија "друге" Србије, они би направили "Сабљу 2".


Потпуна неистина - Теофил Панчић је посветио целу последњу колумну у Времену управо тој идиотској групи, а колумну је пренео и "Пешчаник". Ево шта Теофил каже на тему "сајбер-ципеларења":

"Na trećoj strani, već je registrovan brzo rastući fenomen sajber-lešinara koji su se okupili na famoznom Fejsbuku, pa sada slave tipa koji je nokautirao Ilića; ima ih već više hiljada, i stalno im se pridružuju novi, valjda po onoj matrici po kojoj i najgora funjara naposletku priđe da zacipelari ležećeg, kad se uveri da je ovaj tako temeljito sređen da se neće brzo pridići. Iskreno da vam kažem, nespokojan sam pri pomisli da tu negde, u blizini, obitavaju hiljade i hiljade sociopata koji se vesele tome što je neko (potpuno je svejedno ko) dobio batine, a da nije činio ništa osim što je negde stajao i nešto govorio onima koji su hteli da ga slušaju. Istina, u ogromnoj većini, to nisu ljudi koji bi se organizovali u nekakve ulične bande za prebijanje onih koji im se ne dopadaju. Ne, radi se mahom o malograđanskim miševima, kukavicama i mizerijama koje su, otkad im je interneta, uplovile u zvezdano razdoblje svojih frustratskih života, jer sada mogu da se baškare kod kuće, u papučama, zaštićeni čadorom ili burkom anonimnosti, i da iz te busije rade šta god žele kome god žele, pa tako i da organizuju fan-klubove čoveka koji je, eto, postao poznat jedino po tome što je nekog drugog čoveka tresnuo u glavu."
Препоруке:
0
0
30 субота, 13 фебруар 2010 16:36
Милорад Ђошић
...војник о скраћењу.
Јасно је као дан да овде није циљ Зорица. Она ће бити отприлике колатерална штета како неко рече, или ће можда да се пише два,три дана док се све по обичају не заташка. Није само Зорица у питању. Има Зорица отприлике колико хоћете само је ова стављена на тапет. Шта чинити? У једном дневном листу са преко 400 коментара на ову тему један рече, ближе се избори па је то прилика. Ево Украинци су показали како се и то може, мада нешто нисам видео да су се наши пречеститали.
Бахатост ове власти превазилази све покондирене тикве, госпође министарке и сличне случајеве. Толика осионост до сада није виђена. Од Мексика, преко Америке и којекуде ко зна којих земаља људима се дају дипломатска места зато што су симпатични, лепи (неки и нису ), драги ( неки и нису ) и наравно одани, али коме? А држава, шта то беше? Наравно, очекујем питање, шта је мени дала држава? На то питање дао је одговор Владика Николај.
П.С. Ја сам дао део пословице, али мене више интересује да ли постоји уопште циљ?
Препоруке:
0
0
31 субота, 13 фебруар 2010 16:37
Danski Srbin
Bog me ubio ako sam razumeo sta je g-dja Kanjevac htela da kaze,koga pljuje a koga ljubi.
Jos vise sam zbunjen komentarima u kojima se prica o politickim Markovim konacima a preskace kirija od 7000 eura mesecno. Ovo vazi i za pisca clanka u Politici i komentatore.
Tema price je visina kirije i o njoj treba razgovarati. Za koje se politicke planove i ko hoce te cene da koristi je teme za poseban razgovor.
Cena od 7000 eura mesecno za stan je cena koju moze da placa neko iz svog dzepa.Ja zivim u Danskoj i cudi me da g-dja ambasadorka u ovoj zemlji zivi u hotelu za 4000 eura mesecno ,kad se kuca na Strandvaju (Kopenhagensko Dedinje)moze kupiti sa uplatom od cca. 50000 eura i mesecnom otplatom od cca.3000 eura na 20 godina. Raniji ambasadori u Danskoj su stanovali u iznajmljenim kucama ,dok je sama zgrada ambasade nasa svojina.Ima li u ministarstvu inostranih poslova ekonomista, koji bi mogli razmisljati o racionalnosti potrosnje nasih predstavnika u inostranstvu.
Isto je i sa Parizom .Pada li Vam na pamet kakav utisak cini luksuz u kome zivi predsatavnik jedne siromasne zemlje.Znajuci ovaj svet, to ne deluje simpaticno .Nikad nisam bio u Parizu, ali sam ubedjem da se to moze mnogo racionalnije , skromnije i na zadovoljavajuci nacin resiti.
Sokirala me je cifra Podgoricke kirije. To mi lici na to, kao da sopstvenik zgrade zivi u Beogradu ili mu brat isplacuje deo ove kirije. Pored ovih neosnovanih predpostavki ,ja sam ubedjen da je to obicna Balkanska ujdurma ,kao i kirija Crnogorskog ambasadora u Beogradu.
Sasvim je moguce da se ovo perfidno koristi kao deo plana smenjivanja nekog ministra ali to nije razlog za zamenu teza.
Препоруке:
0
0
32 субота, 13 фебруар 2010 17:00
Антиглобалиста и подстанар
Сви знамо чије интересе заступају НИН, Блиц, Б92. Али то ништа не мења на ствари. Кажете – и други троше. Тачно. Али ни то ништа не мења на ствари. Кирија за Томићкин стан је срамна и то је чињеница коју не могу променити никакве приче о теорији завере, таблоидном новинарству, Томићки као колатералној штети и слично.
Препоруке:
0
0
33 субота, 13 фебруар 2010 17:49
Смрт таблоидима - живела Википедија
Према подацима из Википедије, Зорица Томић, социолог културе, је између осталог колумниста у Blicu (власник Рингиер), и аутор је књига МУШКИ СВЕТ и ПОЉУБАЦ У ДОБА КУЛИРАЊА. У сарадњи са сестром Мирјаном Бобић-Мојсиловић, написала је књигу О ХОРОСКОПУ-LIBER STELLARUM.
Препоруке:
0
0
34 субота, 13 фебруар 2010 18:38
slbr
Vuk Jeremic, izmedju ostalog kaze za Zoricu da je "ona bolji ako ne i jedan od najboljih ambasadora".Ne znam da je ona uopsete negde i bila ambasador. Doduse, kakvi su nam ambasadori i kao ih kupe po kafanama, mozda je i V. Jeremic u pravu. Pa i njegovo prvo zaposlenje je Ministar i sta mu fali...?
Препоруке:
0
0
35 субота, 13 фебруар 2010 18:53
Milan, Novi Sad
Nije ovo prvi put da prolazimo kroz sličnu situaciju. Tadiću i demokratama je već jednom uspelo da određene teme, neprijatne po njih eliminišu, time što bi ih vezali za konkretne osobe ili grupe.

Tako smo imali Koštunicu koji je bio štetan jer je bio legalista. Toliko su DS-ovi mediji navalili sa tom pričom da je na kraju ispalo zaista negativno zalagati se za legalnost. Kada su želeli marginalizaciju kosovskog pitanja, to pitanje su sveli na tvrdi nacionalizam, navijače, radikale... Kao da neko koga to pitanje zanima zaista mora biti pripadnik bilo koje od tih grupa. Rekao bih da nam opet sledi ista priča, banalizuju se važne temu time što im Tadićevi mediji daju neki "strašni" lik i time što čitavu propagandnu mašineriju uključuju kako bi nam te teme ogadili, uplašili nas.

Mislim da je Jeremić taj koji će biti sledeća žrtva istog scenarija. Žrtvovanje Jeremića je smišljeno kako bi nam DS pokazao da je priča o Kosovu i nacionalnim principima neodrživa priča. Prinošenje Jeremića kao žrtve zapadnoj diplomatiji biće primer kako ta politika usijane glave ne prolazi i kako se mora realno razmišljati. Ili je stvar samo marketinška, pa će se Jeremić održati na poziciji ali uz jasnu predizbornu poruku narodu kako se DS bori za nacionalne interese.

Nisam sklon da verujem ljudima koji u prvi plan guraju energičnog Jeremića, koji ni za pedalj ne odstupa od principa; a pritom na unutrašnjoj sceni sprovode uništavanje medija, sudstva i svakog osnova državnosti. Neću ulaziti u iskrenost Jeremićevih namera, ali sam prilično siguran da je instrumentalizovan. Vidim ga samo kao reklamu DS-a koja je bila tu da zavodi nacionalno opredeljene glasače a sada... Sada se toj reklami ukazuju nova iskušenja, a šta je zaista po sredi videćemo tek u budućnosti. Možda nam se sprema neka nova frakcija poput Čedine? Da li ćemo dobiti još jedan LDP, koji čini sve što može da održi Tadića na vlasti?

Nema pozivinih likova na toj pozornici, krajnje je vreme da to shvatimo.
Препоруке:
0
0
36 недеља, 14 фебруар 2010 11:06
Tabloidi, boljševici, Dolanci, Slobe, Mire...
Mnogo fraza da bi se odbranilo neodbranjivo.
Препоруке:
0
0
37 недеља, 14 фебруар 2010 12:01
Дејан
@ нисте пазили

Кад је била кампања због претњи Бранкици Станковић, Б92 је данима посвећивао пажњу том догађају. Тражене су забране навијачких група, хапшења свих који су бацали около ону секси лутку, па чак и то да предузећа не буду спонзори спортских клубова. Од Душана Вујошевића се тражило да се извињава због тога што је тражио заустављање хајке на Партизан. Сами сте то видели и запазили. Овде је ударање Илића на вестима било онако узгред.

Ценим став Теофила Панчића, који сте цитирали, али не читам његове колумне. Разлог није политички, отворен сам и за друга гледишта. Нисам вичан психоанализи, али, по мом мишљењу, то што код њега делује као виспреност и елоквентност у изражавању ставова заправо ми делује као просипање жучи човека који неко своје унутрашње незадовољство пројектује на личности и догађају са којима се не слаже.
Препоруке:
0
0
38 недеља, 14 фебруар 2010 16:11
Зорица и Саркози
За госпођу Кањевац.

Француски дневник L’Express у броју од 29. октобра 2007. под насловом „ПЛАТА - ПРЕДСЕДНИК САРКОЗИ ЈЕ СЕБИ ОДОБРИО ПОВЕЋАЊЕ“, доноси следећи текст.

„Захтев за повећање плате председника Републике од 140% достављен је известиоцу за буџет Народне скупштине. То повећање ће омогућити да плата Николе Саркозија буде на нивоу који је упоредив са платом председника француске владе као и са платама председника страних држава.

Тренутно плата председника француске владе износи месечно 20.000 евра бруто а плата председника Републике 8.300 евра. Ситуација је изненађујућа. Чак су и министри са платама од 13.470 евра боље награђени од председника Републике. То се односи и на државне секретаре који примају 12.795 евра месечно.

Председник Џорџ Буш је најбоље плаћен председник на свету са 24.167 евра месечно како наводи лист La Repubblica. Немачка канцеларка се налази на челу европских шефова држава са примањем од 21.262 евра месечно.“
Препоруке:
0
0
39 недеља, 14 фебруар 2010 21:20
Весна Н.
На коментар ме је подстакла ова реченица једног од читалаца "А овде се ради о резиденцији амбасадора у Паризу". Та, немојте каз'ти :)

1. У тексту лепо пише колике су закупнине простора тог ранга у Паризу. Ако неког није срамота да седи у овој резиденцији и притом да зна да смо ми присиљени да то плаћамо, јер нас нико ништа и не пита - нека седи. То му је образ. А неће ни дуго. И имаће подршку Наде Поповић-Перишић која лепо пита "Па неће ваљда стојећи да прима амбасадоре?". Ето, одбране... И стида.

2. Хрватска нема амбасадора при UNESCO, него то, за исту плату, обавља њихов амбасадор у Паризу, а саговорнике прима у канцеларији коју обезбеђује - ко? Па UNESCO! Хрватску то не кошта ни пребијене паре. Притом, ваља видети шта су од културе Хрвати успели да ставе на листу Светске културне баштине и упоредити са нашим регистрованим добрима.

3. Што се Јеремића тиче, ман'те ме те shuttle-дипломатије, у којој је свеједно ко је амабасадор (што би рекао Шојић све "ексенција" до "ексенције"), у којој ће дечко да поради "све сам", дипломатије о којој ми, у крајњој линији, немамо ни појма. Осим што се, неретко, постидимо много чега што има везе са влашћу, што укључује и дипломатију. Уопште не бринем за Јеремића. Удомиће га. Ко год да дође уместо њега - притисак ће бити исти, државно определење ће бити исто, нама ће бити исто. Једино што не знам - то је докле ће тако бити. Кад ће, бре, то - "доста више"?!

4. Много је страшније, а размере најбоље знају они људи који су у струци, што ми немамо стратегију за заштиту културе, самим тим ни за реализацију заштите категоризованих културних добара. Култура се уништава овде, а тамо у Паризу се само недовољно штити. Па то је ипак мања штета... Али, плаћати за то хиљаде и хиљаде евра, то је само стављање печата на нашу јавну сулудост и растакање... На нашу бруку и муку.
Препоруке:
0
0
40 понедељак, 15 фебруар 2010 17:58
@Danski Srbin
Svaka Vam je na mestu. Dok MMF svaki cas dolazi u Beograd da bi se videlo kako skresati deficit budzeta, ovde se radi suprotno. Rasipaj! Ja pak licno ne verujem da su troskovi u Podgorici 20.000 evra mesecno. Iako se slazem sa Vama da je tema - sramna visina stanarine, ipak bih rekao da ako ovde ima bilo kakve dimne zavese, onda to nema veze sa g. Jeremicem. Pre mislim da je ovim trebalo zaustaviti gotovo dvomesecnu buku i negativnu reakciju na reizbor sudija.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 18 фебруар 2010 13:05
splin palanke
'ubistvo'zorice tomić je jasnije kada se odsluša njen intervju koji je juče,mislim,ponovo,emitovan na TV RTS:njeni stavovi ne opravdavaju linč nad ljudima koji žive u srbiji,a to,svakako nije u opisu mesijanskog posla koga obavlja B92,soroš-albanski-lobi,medijska i podrška skoro cele srpske elite humanom ubistvu kulture i svega što je od nje ostalo u srbiji a da od nje ne ostane išta potrudili su se zatvoreni muzeji po beogradu i seča,ubistvo svega i svakoga ko ne opravdava i ko se ne miri sa maćehinskom,sorry,zločinačkom politikom evrope i velikih sila nad nama,ovde,zarobljenih,isključenih i izgladnelih i to od kultura u kojoj smo se vaspitali:evropske i angloameričke.razočaranje sa kojim smo se suočili i to vrlo brutalno,u beogradskoj palanci,a koju podržava,produžava i proizvodi bededevedesetdva poltronstvo i robijanje mediokritetima,ne sme čak ni da se imenuje!akamoli da se adresira!ne poznajem lično zoricu tomić,ne vidim ikakav rezultat ijedne vlade od 5.oktobra naovamo,jer su sva ministarstva kulture bila ispostave i ljudi iz'albanskog lobija' i baš zato izjave zorice tomić nikako nisu poželjne,čak štaviše one su direktno suprotstavljene zvaničnoj politici ministarstva kulture u srbiji.dakle,ta ministarstva i vlade su zatvarali muzeje i medije namećući nam znanja i činjenice,da mi,ovde i nismo živi,kreativni,pismeni,misleći i da nam je zato i sledovalo,bombardovanje i spaljivanje biblioteke 1941,uništavanje i brisanje svedočanstava pismenosti i kulture,razaranje i oduzimanje znanja,opet namerno(sa zatvaranjem beogradskih muzeja od strane države srbije ta namera je postala ne samo slutnja o kontinuitetu zločina i namera već i zločin i namera sama),dakle namerno nam se,sa najvišeg mesta,amputira ZNANJE DA JE KULTURA NAŠA ISTORIJA!!!!to se,nikako,ne može svideti skorijevićima bedevedesetdva ne-kulture,njihovog jezika i prakse opravdavanje i služenja svega što je jezik i praksa sile i moći.nije,zato,čudno da su se zločinci vratili na mesto zločina..etc,etc...
Препоруке:
0
0
42 петак, 19 фебруар 2010 13:03
sa kog mesta?
da li,kuc-kuc ima ikoga u srbiji?da primeti da je došlo do promene kulturne paradigme?koja,u stvari nastavlja i podržava,dakle proizvodi sve novije modele brisanja,uništavanja evropskih,i najzad,civilizacijskih činjenica,kapaciteta i,'ajde da kažem,vrednosti(nepopularno u skorjevićevskom svetu prezira svega što liči na politiku brige).činjenice su sledeće:muzeji u beogradu se namerno zatvaraju posle 5.oktobra i to uopšte ne alarmira kulturnu krem-šljam javnost koja je ukinuta jer se samoukinula,ne postoje borci,ratnici i ljubitelji kulture i umetnosti,pa čak ni politički mešetari da zagrle muzej(jedan,drugi,treći...)kao što ovih dana grle platane po bulevaru revolucije...dalje,zatvara se narodna biblioteka u beogradu;sve rekonstrukcije se produžavaju do u beskonačnost kao što se ulice beograda rekonstruišu po nekoliko puta,iste,znamo svi,neko pere pare,ali ko__nema javnosti!jer mladi se obučavaju od vrlo obučenog kadra po segedinima i sa sorošručkova da ovde,tu gde su rođeni i to mleko koje su sisali i to što vide-nije ništa,toga nema,pa,jeste,zatvoreno je,fatamorgana!i zato i treba da prođu vaspitnoritualni KKK egzorcizam,da se očiste od svakog znanje za koje su,ako su,odnekle ipak doznali a da ono nije proizvedeno na pravom mestu-u zvaničnoj kuli stražari ...te,se,zato,zatvaraju muzeji,biblioteke,ukida se jedna od osnovnih delatnosti RTS-a,deo produkcije koji nema veze sa estradom već sa produkcijom kulturnog programa kroz delatnost matičnih horova(veliki,dečji i 'kolibri'),orkestara...da li se neko,uopste,kuc-kuc-pita sa kog mesta stiže glas gospodara?ok,promena paradigme!ok,izbacuju se znalci koji su zadužili ovu kulturnu zajednicu i upisali je na mapu evropske kulture deleći sa njom zajedničke vrednosti jer su došla deca bez znanja i čiste'prljavštinu'koju ne razumeju,dole buržoaska umetnost?opet!balerine su kurve,ukinite horove,dole srednjovekovno slikarstvo i pit mondrijan(u narodnom muzeju),dole dečje pesme lide frajt,dole...sa kog mesta?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер