петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Пропагандна архитектура сребреничког мита

Kоментари (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 15 фебруар 2010 15:29
Драган
Господин Каргановић и Печат у последњих неколико бројева(НСПМ се подразумева) су дали немерљив допринос у разбијању мита о геноциду у Сребеници, који нам је систематски наметан. Контранапад истине очигледно даје резултате и све више грађана почиње да сумња у хашку "истину" која се жели озаконити и у Србији доношењем резолуције, на иницијативу председника Тадића. Мислим да активности на ширењу истине треба још више ојачати, објединити НВО, појединце и националне странке и у ту акцију укључити и деловање грађана на улици! Уверен сам да онда ни усвајање посебне резолцуије о Сребеници не би било тако извесно, само ако би се укључила критичма маса грађана који су спремни да делују
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 15 фебруар 2010 15:35
Горан Јевтовић
Још једном браво, браво и браво.
Немогуће је да у овим условима, стварног медијског геноцида и буквалне тортуре власти над овим народом, овако нешто доспе до свакога.
"Стручна јавност" се прави блесава и заузети су "случајем" Шарић, "случајем" Цеца, "реформом" правосуђа и јадне нам војске, "демократизацијом" цркве и иним будалаштинама.
Али, кад-тад, а ја мислим релативно брзо, све ће изаћи на светло дана. нИпак, победиће правда и истина.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 15 фебруар 2010 15:59
Marko
Nadam se da će na stranicama NSPM ubuduće biti još više tekstova iz Pečata, mislim da kvalitetom to zaslužuju. U tom kontekstu me zanima da li je moguće objedivanjvanje svih nacionalnih snaga na pokretanju radio ili TV programa i produkcije, u kom se bi TV Raskršće tretirala kao polazna osnova za tako nešto?
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 15 фебруар 2010 17:11
hroničar
I ja sam se susreo sa propagandnim ratom vezanim za sukobe u Bosni i Hercegovini 1992. do 1995. godine. Ukoliko su slučaj Srebenica i slučaj Krstić, špic te propagandne planine, ja bih predstavio njenu bazu. Možda mi dve hiljade slova neće biti dovoljno.
1. U predvečerje rata, kada sukobi još nisu ni počeli SK BiH, koji se u međuvremenu konvertovao u SDP BiH, na čelu sa Nijazom Durakovićem, daje inicijativu propagandistima komisije za idejni rad i propagandu pri CK SK BiH, u sastavu, ( uglavnom perjanice sarajevskog "Oslobođenje"), da sastave knjigu, odnosno scenario stradanja muslimana i genocidu koji čine Srbi u Bosni. Pre početka bilo kakvih sukoba u BiH. Tu knjigu sa svim situacijama koje su se desile u ratu u Bosni i sa objašnjenjima kako je do njih došlo možete naći i dan danas u većem broju među na primer emigrantima iz Bosne u Čikagu. Od njih sam i saznao za tu knjigu. Sve propagandne floskule se tu nalaze i ona služi kao neka vrsta "Biblije" koje nudi sve odgovore o zbivanjima u Bosni i otklanja mogućnost kolizije i kontradiktornosti u davanju tumačenja događaja u Bosni. Dakle unapred opisuju i genocid i iznose dokaze o njemu i naravno krivce.
2. Početkom sukoba u BiH reka izbeglica preplavljuje Zapadnu Evropu i Severnu Ameriku u potrazi za mirom i spokojem. To su uglavnom, kada su u pitanju Srbi ljudi iz većinskih muslimanskih sredina. Sarajeva, Mostara, Zenice, Tuzle. Da ih ne bi vratili i da bi im dali vize moraju da se izjašnjavju po pomenutom scenariju. Uz dodatke da su ih u Bosni odakle su pobegle zlostavljali srpski dobrovoljci ili vojnici. Jedan rođak mi je tražio "pitanje živpota ili smrti" da mu nabavim potvrdu da su ga hapsili i tukli Srbi, iako nisu. Sa jedne starne su morali da se uklope u "scenario" a sa druge ako bi odbijali bili bi izloženi represiji. O tome u drugom delu.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 15 фебруар 2010 17:14
Milomir
DNK rezultati Medjunarodne Komisije za Nestala lica identifikuju najmanje 6.186 zrtava, sto je u visokom stepenu konzistentno sa brojkom od preko 8.000 lica, a to je samo jedan od desetine dokumenata.

Poenta je jednostavna. Uopste nije potrebno pozivati se na presudu Krsticu da bi se dokazalo da jeste genocid. Niti jedini ozbiljniji autoritet se nije do sada pojavio ko bi argumentovano opovrgao tu tvrdnju.

Negiranje genocida je u civilizovanim zemljama krivicno delo.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 15 фебруар 2010 17:17
Zarko
Proveo sam tamo nekoliko godina od 1996. i ispitivao, iz razumljive radoznalosti, mjestane `obje strane`. To sto ste Vi naveli se nevjerovatno slaze sa sa svim iskazima koje sam cuo. Zanemaruje se cinjenica proboja naoruzanih muslimana i pogibije u borbama, krvavi napadi muslimanskih jedinica na sela u tom proboju, kao i to da put po nepreglednim planinama do Kladnja ili Tuzle traje danima, a Srbi su cestama bili lako pokretljivi. Niko u Srebrenici, ako je bio naoruzan, nije predao oruzje, vec je krenuo u proboj. Mnogi su zalutali i cak stradali od nagaznih mina, zvjerinja itd. Nazalost, zaista nazalost, razumljiva je osveta nekoliko sela koja su zvjerski potrana od strane Oricevih zlocinaca pod zastitom UN. Lokalni Srbi,danas, sa cudjenjem gledaju dopremanje njima nepoznatih `imena` u Potocare, jer je kraj slabo naseljen i svi su se po imenu znali. Kao sto nasi srbomrsci ne znaju da se mjesto zove Srebrenica, a ne Sre-Brenica.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 15 фебруар 2010 17:54
Мари
Молим Редакцију да из "Печата", ако може, пренесе и капиталан текст "Криви због прошлости или будућности" Дајане Џонстон, који почиње речима:
"С потпуним запрепашћењем сам примила вест да водећи српски полиричари преузимају обавезу да званично потпишу криминални статус своје државе..."
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 15 фебруар 2010 18:00
hroničar
Dakle, u propagandnom ratu se represija kao odgovor na odbijanje da se prihvati scenario ili koncept srpske krivice ogledala u sledećem; pretnje i zastrašivanje, izolacija i bojkot, optuživanje za "ratne zločine" i represija nad porodicom u Bosni, uključujući i ubistva.
3. jedan vrlo važan segment su i ljudi srpske nacionalnosti koji su bili u logorima po Bosni i Hrvatskoj ili kojima je neko stradao od porodice. Oni su uglavnom saslušavani od predstavnika haškog tribunala i nakon davanja izjave bi se obavezali da će u svrhu "istrage" koja nikada nije sprovedena ćutati i izjave davati samo ovklaštenim predstavnicima suda. U tim obaveza postoji i klauzula o kazni, dakle neovlašteno davanje izjava povlači kaznu od sedam godina zatvora i sto hiljada dolara. Postoji i druga "kvaka" obično se navedu da prilože neki falsifikovani dokument ili daju neku lažnu izjavu, na primer da nisu bili u vojsci RS, i ako slučajno zucnu nešto onda padaju pod udar zakona o imigraciji, davanje lažnih poodataka ili falsifikovanih dokumenata.
4. Pošto nije dovoljan samo koncept potrebni su i kadrovi. Organizovanog otpora ovoj propagandi od strane države Srbij nije bilo, niti je moglo biti, ministrastva dijaspore i spoljnih poslova su bila od strane zemalja domaćina pod pretnjom i nisu mogli organizovati nikakvu kontraakciju. Koncept srpske krivice su podržavali, stri jugoslovenski politički i trgovinski predstavnici svih republika, pa i Srbi, kao uslov opstanka na tržištu, zatim novoformirana ministarstva spoljnih poslova Bosne, Hrvatske, zatim emigranti, hrvatske ustaše i emigranti iz bosanske "Handžar divizije", albanski emigranti.
Dakle mit o Srebrenici je realizacija koncepta srpske krivice, ali ne i koncept sam.
Nisam primetio neku podrobniju analizu koncepta srpske krivice ni u sadržajnom, ni kadrovskom, ni ekonomskom aspektu.
Najbolje do sada viđeno je analiza mita o Srebrenici gosp. Karganovića.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 15 фебруар 2010 18:53
Драгослав Јовановић
Milomir:
DNK rezultati Medjunarodne Komisije za Nestala lica identifikuju najmanje 6.186 zrtava, sto je u visokom stepenu konzistentno sa brojkom od preko 8.000 lica, a to je samo jedan od desetine dokumenata.

Какви су то резултати, где су нађени узорци, да ли су лица идентификоваана, како су настрадала...? Када одговорите прецизно на ова питања и наведете изворе онда причајте о геноциду! Дајте бар неки неспоран податак против чињеница наведених у чланку.
А последње и најважније питање: какве везе Србија има са тим? Да ли ви то игноришете пресуду суда у Хагу по коме држава Србија није одговорна за догађаје у Сребреници?
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 15 фебруар 2010 19:44
Teodor
@Milomir

Molim Vas da me uputite na izvestaj Medjunarodnog komiteta za nestala lica na koji se pozivate, kako bih ga procitao. Jako me zanima kako bih stekao relevantnu sliku o desavanjima u Srebrenici. Ja do sada koliko sam shvatio niko ne opovrgava da je nestalo 7000-8000 ljudi, nego da nije egzaktno utvrdjeno koliko od ti nestalih je poginulo u borbi ili na neki drugi nacin, a koliko je stvarno zrtva zlocina tj, streljana, a svuda se barata sa brojem od 8372 streljana. Neko ce reci da je svejedno 1 ili 8000 zrtava, zlocin je zlocin, slazem se ali istina je istina, pogotovo ako neko je spreman da manipulise mrtvima, bilo da umanjuje, bilo da povecava broj. Hocu da znam onda sa kakvim se zlocinom suocavam. Hocu istinu i nista vise, a ne opsta mesta ili ne daj boze politicke zlopupotrebe. Nije isto streljati zarobljenike ili poginuti u borbenim dejstvima. Posebno sto moja pravna ucenja o genocidu do sada su bila nesto potpuno drugacija od ovoga, ali hajde, covek se uci dok je ziv, ali samo istinitim saznanjima.
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 15 фебруар 2010 19:51
Луди скретничар
Господине Кагановићу желим само изразити своје дивљење, бескрајно поштовање и подршку у послу кога сте се прихватили. Историја ће Вас запамтити као човека који је имао смелости упустити се у истраживање догађаја који је и пре него што се догодио прозван "геноцидом", а свако ко такву конструкцију оспорава - саучесником у истом. Тешко бреме сте узели на себе и свака Вам част на томе.

Мени није проблем могућност да су Срби починили геноцид, али ми је проблем ако се то тврди без доказа и без могућности да се чује друга страна. Ништа није догма и све се може довести у питање, уколико постоје аргументи и чињенице за то.
Препоруке:
0
0
12 понедељак, 15 фебруар 2010 20:57
Вози Мишко
Аутор заслужује честитке за своју упорну борбу са ветрењачама, и једно отворено око је успех у овом мору лажи и пропаганде...

за Milomir: Најлепше вас молим да погледате овај документарац http://www.serbianvoice.eu/media/koga-su-stitile-zasticene-zone.wmv о српским жртвама из околине Сребренице, па нам се јавите поново са "ДНК аргументима", можда се и сложимо, као што се то у цивилизованим земљама догађа.
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 15 фебруар 2010 21:32
истина па правда
Скидам Вам капу, г. Каргановићу! Моје најдубље поштовање и захвалност за то што радите и начин на који га радите.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 16 фебруар 2010 01:52
Симић Манојло
за Мари ;

Придружујем се Вашој молби редакцији НСПМ-а.
Покушавао сам да у " Печат "-у отворим госпођицу
Ђонстон , али или ја не знам , или се не може .
Иначе , прочитао сам њену књигу " Fools' Crusade ",
Yugoslavia , NATO and Western Delusions ,
Diana Johnstone ,Monthly Review Press ,New York ,
edited 2002.
Госпођица Ђонстон , на много начина разара наталожене лажи и једну тоталну дехуманизацију
Срба као Народа ,демонизацију у медијима , за шта
су упориште нашли у ставовима другосрбијанских
" интекетуалаца ", какве нема ниједан Народ на
земљиној кугли .
Моје неслагање са госпођицом Ђонстон , само је у томе што она сматра да нам је " запад " нанијео
оволика зла зато што није располагао свим потребним
информацијама , односно , да је био у " заблуди ".
Ако је тако , онда та " заблуда " некако предуго
траје .
Али , не би јој наша искуства са " западом " требало ни образлагити ,нити од ње сувише
захтијевати .
Довољно је да је ова часна госпођица на страни
истине , значи на нашој .
Препоруке:
0
0
15 уторак, 16 фебруар 2010 03:40
Žarko Korać
Поставимо на основу наведеног и једно питање народном посланику Жарку Кораћу који жели да оспоравање „геноцида“, који се овом пресудом утврђује, као и „непоштовање“ суда који је овакву пресуду изрекао, шта год то значило, претвори у кривично дело: да ли сте ви спремни да због једне овако непрофесионалне бургије грађане Србије лишите права да слободно размишљају и да слободно истражују?


Pokušaj da se kriminalizuje diskurs o presudama Tribunala, dok se u isto vreme nesmetano negira holokaust, predstavlja deo dugoročne strategije Druge Srbije. Ideologiju Druge Srbije moguće je svesti na tri osnovna elementa: ist. revizionizam, negacionizam i antisemitizam.

Međutim, Druga Srbija u današnjoj Evropi nije usamljena. Pokušaj da se izjednače zločini komunizma sa zločinima nacizma, u današnjoj Evropi predstavlja istu takvu strategiju relativizacije činjenica o holokaustu.

Čak i na globalnom planu, Korać i ostatak Druge Srbije imaju saveznike. Nesumnjivo najveći saveznik evropskih (pa i srpskih) negacionista i antisemita je iranski režim, tako da ovaj Koraćev gest ne možemo dobro da razumemo ako ga ne dovedemo u vezu sa iranskom negacionističkom propagandnom mašinerijom.

Kao što je, uostalom, već svima jasno da je izjava Sonje Biserko ("Jasenovac je srpski mit"), samo parafraza Ahmadinedžadove izjave o holokaustu kao "jevrejskom mitu".
Препоруке:
0
0
16 уторак, 16 фебруар 2010 05:35
Симић Манојло
за " Вози Мишко " (одличан филм);

Вјерујем да је " борба са ветрењачама " која упућује на залудност , само стилска фигура .

Мислим да се госп. Каргановић , својим великим
знањем , ерудицијом , аргументима , непристајањем
на општеприхваћену лаж , и великим људским поштењем
бори против тешког београдског сељаклука ,
примитивизма , карикатуралног снобизма "Фема" типа
и прагматичних " еуропејаца ", навикнутих на
звекет " Цекино Д Оро ".
У праву сте утолико ,што борба јесте тешка , јер је
тај олош зајашио том безазленом народу на грбачу ,
па га пљује , вријеђа , понижава , испире му мозак,
и свакодневно га батина у тим својим окупаторским
медијима .
Борба за истину јесте тешка и биће дуга , али није
без изгледа на успјех .
Доћи ће вријеме кад ће тај олош , морати да се
" суочи са прошлошћу ".
Бићемо , као они што су : немилосрдни .
Препоруке:
0
0
17 уторак, 16 фебруар 2010 10:16
симонида
Браво, браво, браво!Све јасно да јасније не може бити и ХВАЛА Вам!
Препоруке:
0
0
18 уторак, 16 фебруар 2010 12:11
Milomir
@Драгослав Јовановић
:Какви су то резултати
To su forenzicki rezultati sa leseva nadjenih u srebrenickim jamama.
:где су нађени узорци
U jamama nastalim jula 1995.
: да ли су лица идентификоваана
Jesu. 69.500 krvnih uzoraka je uzeto iz cele BiH, 25.033 primeraka kostane mase
: како су настрадала...?
DNA ne moze da da na to odgovor, to je detektivski, policijski i istorijski posao. DNA samo potvrdjuje identit (a time i nacionalnost lica)
Podaci o tome se nalaze na http://www.ic-mp.org/
:Kakve veze ima Srbija sa time?
Srbija je zvanicno pomagala izvrsioce zlocina, eto kakve veze ima. Pomagala isto tako kao sto Libija i Iran do dan danas pomazu raznorazne muslimanske teroriste.
:Да ли ви то игноришете пресуду суда у Хагу по коме држава Србија није одговорна за догађаје у Сребреници?
Ni slucajno. Na protiv. Presuda oslobadja Srbiju od ”direktne odgovornosti”. To nikada i nije bilo sprono, jer Srbija nije izvrsilace nego podstrekac i pomagac. Srbija bi bila izvrsilac da je zlocin pocinila JNA, a nije.
Препоруке:
0
0
19 уторак, 16 фебруар 2010 13:02
DHSS-ovac
To sto ste vi gospodine Karganovicu procitali toliko i toliko dokumenata ne mora da znaci nista bez navodjenja jasnih referenci u fusnotama. Bez toga clanak je samo vasa proizvoljna interpretacija tih dokumenata uoblicena u kontraverzan zakljucak da se u Srebrenici nije dogodio genocid.

Cinjenica da je Srebrenica najveci zlocin u Bih tokom rata presudna je bila za ocenu da se radi o genocidu. Cinjenica jeste isto tako da su u ratu u Bih najvise stradali muslimani (skoro 70 odsto ukupnih zrtava, broj stradalih civila osmostruko nadmasuje broj srpskih). Ne znam kako cete uspeti da ove cinjenice ili kako neki komentatori kazu mitove demaskirate.

Vidim da i volite da polemisete sa komentatorima tako sto obavezno naglasite da osecate iskreno gadjenje prema onima koji misle suprotno od vas po ovom pitanju. Eto ja ne osecam, cak sta vise divim vam se na smelosti i trudu koji ulazete ne bi li dokazali ono sto ne mozete dokazati, da se u Srebrenici nije dogodio genocid.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 16 фебруар 2010 13:26
мењајмо власт све док ...
11 понедељак, 15 фебруар 2010 18:51 Луди скретничар
"Мени није проблем могућност да су Срби починили геноцид, али ми је проблем ако се то тврди без доказа и без могућности да се чује друга страна. Ништа није догма и све се може довести у питање, уколико постоје аргументи и чињенице за то." - Слажем се! Истина је сама по себи лековита, каква год да је, и из ње проистиче правда. А лаж води у горе ситуације и болесна стања. Дајте нам доказе, квалитетне аргументе, објективне налазе, непристрасне анализе, и неће бити тешкоћа да се прихвати истина. За сада г. Кагановић води са милион наспрам нула. Изажавам своје дубоко поштовање за његов квалитетан рад.
Узгред, зашто су у Србији најквалитетнији и најспособнији људи ван институција, а у њима политички подобни с мањком знања, способности и морала? Докле тако?
Препоруке:
0
0
21 уторак, 16 фебруар 2010 15:56
Симић Манојло
за Хроничар ;

2. Početkom sukoba u BiH reka izbeglica preplavljuje Zapadnu Evropu i Severnu Ameriku u potrazi za mirom i spokojem. To su uglavnom, kada su u pitanju Srbi ljudi iz većinskih muslimanskih sredina. Sarajeva, Mostara, Zenice, Tuzle.

То јесте тако , али и не баш сасвим .

Када смо , из једног 80%-тног муслиманског града у
Босни , на свом путу на " запад " , стигли у Загреб
дочекала нас је и угостила једна стара пријатељица
иначе рођена у том босанском граду .

И испричала нам је сљедеће . Прекјуче су , каже ,
на телевизији и радиу цијели дан јављали да сутра
( то , за нас јучер ), стиже 10 аутобуса "избјеглица" из тог босанског града .
Изађем ја на колодвор , очекујуђи вас , мањину .
Кад оно , из аутобуса покуљаше жене у димијама ,
махрамама и мушкарци у француским капама .
Одмах су се ту , поред загребачке , са камерама
нашле и стране телевизије и забиљежиле "свједочења"
Срби кољу , силују , пале и прогоне .
Све стриктно према упутствима џамијских политичара.
Знамо да је у свим ратовима пропаганда играла
велику улогу .
Али ово што се догодило у Босни , није у историји
достигло ове размјере .
Лаж , лаж и само лаж
Препоруке:
0
0
22 уторак, 16 фебруар 2010 19:04
Драгослав Јовановић
@Milomir
На сајту који ви наводите постоји само овај пасус у вези сребреничких жртава:
Of the 12,887 persons DNA identified in the context of BiH, 6,345 were DNA identifications of persons missing from the 1995 fall of Srebrenica. To make these DNA-based identifications, ICMP has collected 87,799 blood samples from relatives of the victims, which represent 28,922 missing individuals.

Све остало су ваше интерпретације јер се нигде експлицитно не каже да су ово жртве масакра српских снага у јулу 1995. и да су у питању само Бошњаци (узгред, ни цифре се не подударају са оним које ви наводите).
Кључна ствар је где је тих наводних 8000 тела јер ни после 15 година интензивног трагања нису пронађена. Такође је кључно како су људи настрадали јер је то, како и сами кажете, детективски, полицијски и историјски(?) посао. Зашто тај посао ни после 15 година није завршен? Да ли се икад упитате зашто босанска страна упорно бежи од пописа становниптва док српска инсистира на томе? Ваша оцена да "Srbija nije izvrsilace nego podstrekac i pomagac" је такође произвољна и не постоји у пресуди из Хага. Где су докази за такву тврдњу у случају Сребренице? Много питања а мало (или нимало) одговора!
Препоруке:
0
0
23 уторак, 16 фебруар 2010 22:53
Teofilo Stivenson
Komentator pod nickom Zarko Korac: Istina.
Препоруке:
0
0
24 среда, 17 фебруар 2010 09:28
Vasiljevic Dragomir
Mozda bi u slucaju Srebrenice i generala Krstica vise odgovarao izraz konstrukcija (samovoljno, iskrivljeno tumacenje nekog teksta i sl.;izmisljotina,"namestaljka") umjesto arhitekture (znanost o gradjevinskoj umjetnosti i oblicima). Arhitektura je suvise uljudan izraz, koji haska presuda ni sa formalno-pravnog a pogotovo sa moralnog gledista ne zasluzuje.
Kako se u sadasnjem svijetu, u kojem Imperija ima neki svoj interes nista ne desava slucajno, predmet generala Krstica je ocigledno bio kamen temeljac na kojem je trebalo da se sazida ranije smisljena konstrukcija o njegovoj odgovornosti. Kada je jos II. stepenom odlukom ta odgovornost i potvrdjena, stekli su se uslovi za primjenu pravnog instituta res iudicata (institut presudjene stvari), koji je po potrebi, koristen i u ostalim predmetima Tribunala. Da je i Rimsko pravo poznavalo "kvalitete" ovog instituta govori i ova latinska izreka: "Res iudicata facit ex albo nigrum, ex nigro album" (Presudjena stvar cini od bijelog crno od crnog bijelo; od krivog pravo, od pravog krivo). Upravo ono sto je haskom sudu trebalo! Kada je general Krstic preuzeo komandu, predstavlja odlucujuce vazno prethodno formalno-pravno pitanje. Prethodno, prejudicijelno, "incidentno" pitanje je ono, od cijeg prethodnog rjesavanja zavisi dalje vodjenje postupka, sto bi svaki ozbiljan sud utvrdio. Siguran sam da i sudije haskog suda to jako dobro znaju, jer tu abecedu prava znaju i studenti, ali - sila Boga ne moli...
Ne mogu da se otmem utisku da je prepoznatljiv stil i "rukopis" osoba kao sto je americki profesor Majkl Sarf - inace supervizor i instruktor (u ime Imperije) Haskog Tribunala. On je bio direktno umjesan u sudjenja S. Milosevicu i S. Huseinu, ciji ishodi su dobro poznati. Pritome,ne treba da se izgube iz vida ni "zasluge" americke ambasade, u koju nize rangirani predstavnici Tuzilastva Tribunala "idu po svoje misljenje", gdje provode vise vremena nego na radnom mjestu u tuzilastvu, prema navodima sluzbenika samog tuzilastva.
Препоруке:
0
0
25 среда, 17 фебруар 2010 10:07
симонида
ТЕОФИЛО, мислим да грешиш и да ЖАРКО поставља ствари апсолутно погрешно!
Препоруке:
0
0
26 среда, 17 фебруар 2010 22:08
Џеронимо
ЗА МИЛОМИРА. Ваша тврдња да је Србија била "подстрекач и помагач" није тачна. Прочитајте пресуду МСпа.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 18 фебруар 2010 16:21
@DH-SS-OVAC
Cinjenica jeste isto tako da su u ratu u Bih najvise stradali muslimani (skoro 70 odsto ukupnih zrtava, broj stradalih civila osmostruko nadmasuje broj srpskih). Ne znam kako cete uspeti da ove cinjenice ili kako neki komentatori kazu mitove demaskirate.
ДЕМАСКИРА ВАС ИВИЦА МЛИВОНЧИЋ, хрватски историчар у књизи "Злочин са печатом"
Bilanca smrti u Bosni i Hercegovini tijekom rata 1991.-1995. godine je stravična. Ubijenih i poginulih je 278 tisuća ili 6,38 posto od ukupnog stanovništva u Bosni i Hercegovini. Prema nacionalnoj strukturi ubijenih, odnosno poginulih, Muslimana-Bošnjaka je 140.800 ili 7,3 posto od ukupnog muslimansko-bošnjačkog stanovništva, Srba 97.300 ili 7,1 posto od ukupnog srpskog stanovništva u Bosni i Hercegovini, Hrvata 28.400 ili 3,7 posto hrvatskog stanovništva u Bosni i Hercegovini, a “ostalih” 1.500 ili 0,4 posto.
Pri popisu 1991. godine općina Visoko je brojila 46.160 stanovnika, od čega je Muslimana-Bošnjaka 34.373 ili 74,46 posto, Srba 7.471 ili 16,18 posto, Hrvata 1.872 ili 4,055 posto, a ostali 2.440 ili 5,29 posto. Prije rata u Visokom je živjelo više od devet tisuća Srba i Hrvata, a krajem 1993. godine svega 500.
Препоруке:
0
0
28 петак, 19 фебруар 2010 12:07
Milan.R.
@Milomir
Iznošenje neznalačkih, proizvoljnih i zlonamernih komentara nije osobina koja odlikuje čitaoce ovog sajta. Nekako mi se čini da će vaši, a i slični, komentari više "ležati" u nekim drugim elektro-novinama.
Препоруке:
0
0
29 субота, 20 фебруар 2010 13:46
Зоран Ђорђевић
Данас је и у "Политици" објављен чланак о сумњи у званичну верзију (http://www.politika.rs/rubrike/ostali-komentari/Oprezno-sa-brojkama.sr.html) Да ли то Тадић покушава да се извуче из невоље у коју је самог себе увалио иницирањем резолуције, па сад потајно иницира кампању против ње, не знам. У сваком случају мислим да ће се ускоро сви заговорници резолуције ућутати.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер