среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Декларација о декларацији

Kоментари (80) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 02 април 2010 11:29
Nakita
Potpisujem i podrzavam sve u vasem clanku.
Hvala
Препоруке:
0
0
2 петак, 02 април 2010 12:05
Jasna
BRAVO!!!
Pridruzujem se Vasoj Deklaraciji
Препоруке:
0
0
3 петак, 02 април 2010 12:08
Љубиша Спасојевић
Потписујем декларацију.
Препоруке:
0
0
4 петак, 02 април 2010 12:23
Старац Фочо
+1 глас/потпис за ову декларацију.
Мислим да би ова декларација имала више потписника у Србији него Декларација о Сребреници.
Препоруке:
0
0
5 петак, 02 април 2010 12:29
dsn
Slazem se.
Препоруке:
0
0
6 петак, 02 април 2010 12:33
Александар Павић
Потписујем.
Као што рече Бурк: "Један човек са убеђењем чини већину."
Предлажем да се ово умножава и потписује, на начин који одреди генијални састављач ове Декларације.
Препоруке:
0
0
7 петак, 02 април 2010 13:07
ТОПОЉ
Поштовани господине Зарковићу!!Нема апсолутно никаквог разлога да се Ви и сви честити Срби и Србкиње из Србије извињавају РС.Због чега?Зашто?Није Миодраг Зарковић Борис Тадић ни Нада Колунџија ни Чедо Јовановић ни Иван Андрић ни Драгољуб Мићуновић ни Жарко Кораћ као и остали из ове колоне.Ево ја постављам питање премијеру РС господину Додику.Питам га и пред Богом и пред цијелим свијетом:Шта сте господине предсједниче владе РС синоћ радили у друштву Бориса Тадића на утакмици Партизан-Макаби?Шта ћете ви са њим послије свега?Шта још треба господине премијеру да се догоди па да ви схватите да тај човјек није добронамјеран.Господине премијеру:У вријеме националне катастрофе,када је Србији отето КиМ,тај човјек није имао паметнија посла него се обрео у Румунији.Шта ради он у Румунији за вријеме националне жалости?24-тог марта текуће године навршило се 11 г. од почетка злочиначког бомбардовања Србије.Борис Тадић није био у Србији.Био је у Хрватској.Шта ће он у Хрватској и то 24-тог марта?Господине предсједниче владе РС,тај исти Борис Тадић никада није дошао да се поклони над Србима побијеним у Подрињу.Никада није поменуо највећу трагедију у БиХ,трагедију сарајевских Срба.Гдје је преко 160.000 сарајевских Срба који су живјели у том граду?Борис Тадић се извињавао нацији и држави(Хрватима и Хрватској)који су одговорни за истребљење пар милиона Срба у 20-том вијеку.Шта мислите зашто?Питајте своје сараднике,истражујте.Ја бих вам веома радо дао одговор али ми коментар сигурно неби прошао.Господине премијеру РС:Ви ћете једног дана да поцрвените од стида када свијетло дана буде угледала истина о предсједнику Србије.Моће се истина сакривати донекле али не довјека.Једном ће карте бити отворене.Будите увјерени.Неће цензуре бити довјека.Прорадиће савјест и код оних који су тог истог Тадића подржавали.Али и код других.Господине Додик:Ви али и ми Срби из РС опстајемо захваљујући Русији и никоме више на овоме свијету.Требало би да то поштујете.Шта ви радите?Наставак...
Препоруке:
0
0
8 петак, 02 април 2010 13:16
Владимир НС
Порписује и гласам!
Препоруке:
0
0
9 петак, 02 април 2010 13:16
Милан Шећеровић
Придружујем се Декларацији против Декларације. Истовремено при пуној свести изјављујем да оних 127 посланика који су гласали "ЗА" стављам у категорију националне свести и морала изражене код морских краставаца.
Препоруке:
0
0
10 петак, 02 април 2010 13:31
горштак
Апелујем на Двери српске и друге патриотске организације да по градовима формирају штандове где ће се потписивати ова ''декларација о декларацији'', а да се потом имена потписаних доставе институцијама Србије, РС, амбасадама Словеније, БИХ, Хрватске, Хашком трибуналу и седишту ЕУ, да би се видело како је ''декларација о Сребреници'' донета против воље српског народа.
Ако се таква акција покрене, долазим истог тренутка да се потпишем, а мејловима и порукама замолићу све људе које познајем да учине исто.
Препоруке:
0
0
11 петак, 02 април 2010 13:33
ТОПОЉ
Други дио...Ви господине предсједниче владе РС из неког разлога упорно се састајете са предсједником Србије.Послије 31-вог марта и оног одвратног скупштинског гласања никако али баш никако нисте смијели и неби смијели убудуће да сарађујете са Борисом Тадићем.Синоћ сам оставио коментар на ауторски текст господина Каргановића-"Политички комесар Јелко Кацин открио је карте".Тамо сам лијепо назначио шта бих учинио да сам на мјесту господина Путина.Исто то вриједи и за Вас уколико наставите да сарађујете са Борисом Тадићем.Ако Русија штити РС и њену државну цјеловитост од башчаршијских феудалаца а штити(конац дијело краси)и од квазимеђународне заједнице оличене у званичном Вашингтону и Бриселу,онда ви господине Додик то треба да поштујете.Састанцима са Борисом Тадићем Ви то скрнавите.Послије свега што се догодило 31-вог марта несмијете да се налазите у друштву човјека који је непријатељ РС.Једноставно несмијете.Ово схватите као добронамјерну критику.Све ово написано рекао бих и свом најрођенијем да је у сличној ситуацији.Вјерујте ми једнога дана када пуна истина о БТ изађе на видјело бићете захвални свима онима који су Вас критиковали због честих и пречестих састанака са актуелним предсједником Србије.И да додам на крају:Неприпадам ни једној политичкој опцији.Вагам према дијелима.О Чавићу и Чавићима је испричана прича.Нема ништа недоречено.Будите увјерени господине Додик да вам није Русије ни Вама ни РС за траг се неби знало.Да није Русије вас одавно неби било на политичкој сцени.Питање је да ли би уопште заједно са свима нама овдје у РС били уопште живи.Нека Вам путоказ буде политички магазин "60 минута".С поштовањем и памет у главу ко Бога Вас молим.Бјежите што даље од Бориса Тадића.
Препоруке:
0
0
12 петак, 02 април 2010 13:56
300 + 1
Ја бих вам веома радо дао одговор али ми коментар сигурно неби прошао.

G.Topolj, zna se. Evo, proslo je.
Препоруке:
0
0
13 петак, 02 април 2010 14:21
Перовић Вера
Потписујем
Препоруке:
0
0
14 петак, 02 април 2010 14:31
Горан Јевтовић
Сјајно, оригинално и садржајно. И говори о нашем јаду, понижењу, уништењу... Потписујем.

Време је да се помене и наша вајна опозиција евидентно "изгубљена" у времену и простору. Или су, као и већина народа српског, испрепадани "мерама" које спроводи ова "хунта" на власти.

Свугде у свету постоје "црвене линије" које се једноставно, немогу прећи. Па тако и у опозиционом деловању. Да видимо шта раде "наши" стручњаци и родољуби са наведеним префиксом, дакле једина снага која може да изведе масе народа на протесте и на обрачун са лажима и неправдом.
Једини "фактор" коме су медији свих "боја" доступни по сили закона. Једина "сила" која осмишљеним и искреним наступом може спречавати катастрофе које се појављују на видику, отварати очи народу, и деловати на много начина преко "инфраструктуре" по дубини.

Уместо да прогласе МОРАТОРИЈУМ на било какав политички рад у скупштини, на давање кворума, на "млаћење празне сламе", на вођење академских расправа, на надгорњавања са позицијом, и да коначно пређу на БОЈКОТ свих активности, да се усресреде на основне проблеме ове државе, да разобличавају хируршком прецизношћу и чињенично, огромне лажи, преваре и велеиздају ове земље, они су се претворили у мртво море, у калкуланте, у "аналитичаре" страначких рејтинга, "проценитеље" тренутка за изборе, у истражитеље глупавих криминалних афера, у "савест" правосуђа са све полицијом, једном речју, преобразили су се у класичне кукавице и недорасле људе.

Уместо да оних "милион потписа" артикулишу у снагу милион изведених на улице, они се фемкају. Ћуте. Кокетирају. "Четују" са "најлепшим" аутократом "западног Балкана", а и шире!

Но, када кажем ОПОЗИЦИЈА, немислим на СНС (мука ми је од њихове "умивености", иако је тамо мој саборац и пријатељ Б.Делић), мислим пре свега на СРС (за које сам до скора био спреман и руку да дам, а нисам никада био члан нити ћу) и ДСС са све НС. Дакле, јад и беда, калкулисање, оперска атмосфера, крај части...
Препоруке:
0
0
15 петак, 02 април 2010 15:26
Dimitrije Sine MItre@TOPOLJ
Potpisujem deklaraciju gopsodina Zarkovica.Ako organizujete potpisivanje ovakve peticije sa imenima i prezimenima koju treba uputiti skupstini, predsedniku i vladi Srbije pridruzi cu.
Gospodine TOPOLJ vasi komentari me odusevljuju.Potpuno ste u pravu za ovog ko se predstavlja za predsednika Srbije, on je samo izvrsilac radova, upokojavanja SRBIJE.
Препоруке:
0
0
16 петак, 02 април 2010 15:48
Вози Мишко
Придружујем се, потписујем и ако могу, додајем:

Ми, доле (п)отписани НИСМО ЗАБОРАВИЛИ Јасеновац, етнички очишћену Крајину и "мултиетничко" Косово без Срба, упркос свакодневном великобратском лоботомирању српског идентитета. Као што су синоћ српске бакље светлеле од Арене до Коња и као што ће засијати у Паризу, доћи ће дан да их запалимо и над заборавом правог геноцида, извршеног над Србима уз (не)себичну "братску" помоћ. Срамота и истина се не могу довека сакривати.
Препоруке:
0
0
17 петак, 02 април 2010 15:50
Игњатије
Потписујем
Препоруке:
0
0
18 петак, 02 април 2010 15:53
Татијана
Потписујем ову декларацију.
Препоруке:
0
0
19 петак, 02 април 2010 16:46
Небојша Малић
Мада нисам држављанин Србије, и ја потписујем ову Декларацију. Само ако није првоаприлска шала...
Препоруке:
0
0
20 петак, 02 април 2010 16:52
Светислав Костић
Топ(х)оље! Прочитао сам ноћас твоја оба написа у Блогу Ксеније Тошић. Ти знаш да ми је биографија Бориса Тадића позната тако рећи од његовог самог дана рођења у мом родном граду Сарајеву. Те мада и Додику мора да је познато с ким се дружи, па то ипак чини, крајње је вријеме да се иде на дистанцу од обојице. Јер ни Додику српски народ у РС неће опростити дружење са једним доказаним непријатељом српске нације. Јави се! Ако не одржаваш контакте са СРНОМ, гдје се у архивама засигурно налазе још увијек моји подаци. Или утипкај у Гуглу моје име и презиме и град из којег сам за вријеме рата и касније до краја 99-их слао извјештаје СРНИ и Танјугу. Неки ту у Србији нагваждају о Милошевићевох цензури. Још једна лаж стољећа више. Најгора цензура, јесте самоцензура у данашњој петооктобарскох Србији у чијим владиним и позиционим редовима нема ни ејдног честитог човјека или женског чељадета, а камоли поштеног Србина или Српскиње. Било како било, млађи си од мене и живиш на лицу мјеста гдје се догађају најновији злочини против српског народа у цјелини- дакле у самом Београду. И стога мораш и надаље да држиш положај. Јер располажеш сазнањима са каквим располажу и честити Срби у Србији, плус сазнањима и свијешћу какви живе само у нама, прекодринским и босанским Србима.
Препоруке:
0
0
21 петак, 02 април 2010 16:54
Lobos
Bravo gospodine Zarkovicu! Potpisujem! Glasam za vas na sledecim izborima.
Препоруке:
0
0
22 петак, 02 април 2010 17:06
Александар Микић
Потписујем се и дописујем своје испод Вашег имена, г. Зарковићу.
Препоруке:
0
0
23 петак, 02 април 2010 17:19
Zločin nad istinom o Holokaustu
Nije samo srpski narod žrtva Deklaracije o Srebrenici. Deklaracija je simbolički zločin nad žrtvama Holokausta. Odlukom suda u Hagu relativizivana je istina o Holkausta kao najstrašnijem zločinu u istoriji.

Deklaracija o Srebrenici deo je specijalnog rata koji antisemitska Evropa predvođena Nemačkom vodi protiv Izraela.

Deklaracija podjednako pogađa Srbiju, Republiku Srpsku i Izrael.

Deklaracija je nastavak Drugog svetskog rata drugim sredstvima nad istim žrtvama - Srbima i Jevrejima!
Препоруке:
0
0
24 петак, 02 април 2010 17:27
александар
Ево и мене у овој декларацији.
Препоруке:
0
0
25 петак, 02 април 2010 17:33
Tanin
Potpisujem Vasu Deklaraciju.
Препоруке:
0
0
26 петак, 02 април 2010 19:12
горштак
@ Горан Јевтовић

Уместо да прогласе МОРАТОРИЈУМ на било какав политички рад у скупштини, на давање кворума, на "млаћење празне сламе", на вођење академских расправа, на надгорњавања са позицијом, и да коначно пређу на БОЈКОТ свих активности, да се усресреде на основне проблеме ове државе, да разобличавају хируршком прецизношћу и чињенично, огромне лажи, преваре и велеиздају ове земље, они су се претворили у мртво море, у калкуланте, у "аналитичаре" страначких рејтинга, "проценитеље" тренутка за изборе, у истражитеље глупавих криминалних афера, у "савест" правосуђа са све полицијом, једном речју, преобразили су се у класичне кукавице и недорасле људе.

Управо тако!
Упркос јаким притисцима споља и изнутра, велике су могућности које такозвана ''патриотска опозиција'' може да искористи да на начине које сте описали спречи катастрофу. Али она то не чини зато што је:

1) духовно јалова
2) разводњена
3) кабинетска
4) у дубини душе задовољна својим делом колача ( високе посланичке плате, позиције у неким институцијама и разне компромисне варијанте са системом, довољне за испуњење личних интереса )
5) великим делом и сама корумпирана

Поред наведеног, ту је и политичка шизофренија која се огледа у упорном настојању да се помире евроунијатство и патриотизам, упркос свим досадашњим доказима непријатељства Европске Уније према Србима. Никаква или млака критика небројених ЕУ-зулума и нитковлука, узрокована је и страхом да у јавности не буду прокажени као ''фашисти'', ''нацисти'', ''ксенофоби'', ''хулигани'', што би повредило њихов сувише нежан карактер.
Тако ''патриотска опозиција'' лебди у некаквом безваздушном простору, међу јавом и међ сном, настојећи да угоди свима, све више служећи само за подсмех и ЕУ-бирократама ( страним и домаћим ) али и сопственом народу.
Чини ми се да је један римски филозоф рекао: ''Допао би се многима да ниси желео да се допаднеш свима''.
Овога би ''патриотска опозиција'' ваљало да се подсети.
Препоруке:
0
0
27 петак, 02 април 2010 19:52
VH
Ovo postaje ozbiljno besmisleno.Mi,anonimni komentatori,potpisujemo deklaraciju da nam prodje vreme.Sta cete sa njom?Kome cete da je posaljete?Zar se ovako radi bilo kakav ozbiljan posao?I Orka ima smisleniju peticiju od vas koji se "borite"za uzvisen cilj.Uostalom vidi se na fotografiji koliko je Srba bilo zainteresovano da izadje na protest.
Препоруке:
0
0
28 петак, 02 април 2010 20:19
Срђан Ђокић
Потписујем.
Препоруке:
0
0
29 петак, 02 април 2010 20:20
Resantiman
Бесрамно, самосажаљиво, ресантимански. Ми, ми, ми, само ми смо жртве, и због тога је свака освета оправдана,

И Павићу, није "Бурк", него "Берк".
Препоруке:
0
0
30 петак, 02 април 2010 20:30
Новосађанка
Сви који су гласали за "овог/ово", а покајали се, имају обавезу да поправе што се поправити да, уколико је то још могуће, поготово ако имају децу и унуке!
Препоруке:
0
0
31 петак, 02 април 2010 20:35
Коља
Потписујем декларацију о декларацији!
Препоруке:
0
0
32 петак, 02 април 2010 21:08
Горан Јевтовић
горштак

Одлично. Сад је прича комплетна. Поздрав.
Препоруке:
0
0
33 петак, 02 април 2010 21:21
Симић Манојло
И после свега , попне се Борис на своју Телевизију, па нам онако демагошки дрско ,
безобразно , глупо и тврдоглаво објашњава да је
усвајање Декларације ,највиши акт патриотизма .
Па ни друг Тито му није раван .

Честитам госп. Зарковићу и потписујем његову
Декларацију .
Препоруке:
0
0
34 петак, 02 април 2010 21:39
Мирослав Анђелковић
''Народе мој, ми горе, мало з... вас доле'', рече краљ Иби свом слуђеном народу дивећи се лудости коју дворске луде одлудоваше у дворској лудници.

Модератору: ''Политика'' је тек малочас попустила након моје дводневне упорности: http://www.politika.rs/index.php?lid=sr&show=rubrike&part=list_reviews&int_itemID=129796 .

Очекујем да и Ви коначно попустите, јер враг је однео шалу!!
Препоруке:
0
0
35 петак, 02 април 2010 22:15
kosanka
Potpisujem ovu deklaraciju !
Препоруке:
0
0
36 петак, 02 април 2010 23:02
Сања БЛ
Немате ви шта нама да се извињавате, вама је људи горе него нама! Свака вам част што се трудите оволико! Браво за ТОПОЉА! Ово потписујем! Буде ли ових дружења чешће... Милорад би могао да извиси на изборима! Уопште ми није јасно то његово "пријатељство" са Тадићем! Два потпуно различита типа, немају ама баш ништа заједничко... О чему они причају када су заједно? Милораде, сведи то дружење на најмању могућу мјеру, ако желиш добро свом народу, оном истом који ти је дао апсолутну власт овде! Немаш никакву корист, напротив, имаш НЕСАГЛЕДИВУ ШТЕТУ! Иначе, неки дан, на презентацији оне видео конференције са начелницима општина, Милорад је најавио Тадићев долазак овог мјесеца! Предлажем да изађемо и да му кажемо да овде НИЈЕ ДОБРОДОШАО! Ако и ми останемо нијеми, слијепи и глуви, онда и заслужујемо све ово што нам Борис Тадић у сарадњи са својима ради! Још једном Милораде, САБЕРИ СЕ! Иначе, не гледа он ТВ, Милорад мисли да му сви мисле добро, чим је дао оном филмаџији силне паре за Турнеју! Сви, мало боље обавијештени знају ко је филмаџија и чиме се бави, шта мисли о РС, али Милорад не зна! Обавијести се, док је још вријеме! Нећемо Тадића овде! Морам психички да се припремим сваки пут када се појави! Сат времена се извињава на прес конференцији што је уопште дошао, свима, почне од Сарајева па преко Брисела до Вашингтона...поквари нам дан! А оно за Дан Републике, то се не заборавља! Протести пред зградом Владе када се појави! Сматрајте се позваним!
Препоруке:
0
0
37 петак, 02 април 2010 23:42
Нимбус
Очекујем да и Ви коначно попустите, јер враг је однео шалу!!

Па, попустили су, зар се не види?
Препоруке:
0
0
38 субота, 03 април 2010 07:38
dragoslav pavkov
Deklaraciju građanina Zarkovića potpisujem,a Sanju BL podržavam u potpunosti.
Hajde,makar vi iz Banja Luke izađite na ulicu kad vam dođe nezvani gost Borat Tadić.Ako se i vas tamo okupi stotinak...Ne znam...Ima li uopšte smisla...?
Препоруке:
0
0
39 субота, 03 април 2010 08:23
м. -ић
Свака част на труду, на скорости, и на крају, на садржају декларације. Додуше, могло је то и боље да се напише (да мало, по српском обичају, солим памет на душеку, све дуван пушећи), али то су ситнице, јер, без оклевања,

потписујем.
Препоруке:
0
0
40 субота, 03 април 2010 08:42
jovica
gospodine zarkovicu apsolutno podrzavam vasu deklaraciju i ako mislim da je ogromna steta naneta celokupnom srpskom narodu ma gde on ziveo ,a prihvatanjem neistine,proizvoljnog tumacenja istorije,ni muslimanima nece doneti nikakve koristi.
Препоруке:
0
0
41 субота, 03 април 2010 11:03
Jasna
@Sanja BL
Obavezno mu priredite "dobrodoslicu"kakvu je zasluzio!
Ako je nas narod ovde pasivan,nemojte biti vi.Uostalom Srbi iz RS su uvek bili nacionalno osvesteniji od Srba iz Srbije.
Препоруке:
0
0
42 субота, 03 април 2010 11:07
Goran
Potpisujem odusevljeno.
Препоруке:
0
0
43 субота, 03 април 2010 11:53
Dragan
U potpunosti se slazem sa gospodinom Zarkovicem i ocekujem da neko vec postavi zvanicno pismeno pitanje, sta misli Srpski narod u Srbiji i inostranstvu, kao i ostali gradjani RS o skupstinskoj 'deklaraciji o Srebrenici'.
Препоруке:
0
0
44 субота, 03 април 2010 12:41
Дарко Станојевић
Модератору: ''Политика'' је тек малочас попустила након моје дводневне упорности: http://www.politika.rs/index.php?lid=sr&show=rubrike∂=list_reviews&int_itemID=129796 .

Очекујем да и Ви коначно попустите, јер враг је однео шалу!!


За разлику од "Полтикине" модерације:

Ова страница не постоји, молимо Вас изаберите неку путем менија или пробајте преко претраге.


...која Вас је ИСПУСТИЛА, НСПМ-модерација је заиста попустила омчу свих ових ружних дана пред Васкрс, мора се признати.

-----

Г.Зарковићу, знам да је Декларација само Ваша, али бих је радо и ја потписао. Свака част!

Поздрав!
Препоруке:
0
0
45 субота, 03 април 2010 15:21
идемо дање
још мало па ће да одраде задатак. Овај апсурд и вређање здравог разума има још да потраје, све до "коначног решења". Ево, Цвековић најавио продају дела Телекома јер "Србија није комунистичка земља" тј. нетреба јој иметак одн. власнићки удео. Дакле они сами себе финансирају продајом друштвене тј. државне имовине и још нас притом праве будалама. Незнам само шта се онај Додик дружи или барем јавно показује са овима и тиме им само прави рејтинг иако је многима јасно о коме је заправо реч.
Препоруке:
0
0
46 субота, 03 април 2010 16:18
Naravno
Tadicu treba pripremiti docek po zasluzi. Volim sport, ali bolje bilo da su navijaci Partizana taj dan otisli pred Skupstinu. Ili se nekom zurilo da usvajanje deklaracije i kosarkaska utakmica budu skoro u istom danu. Neko poznaje mentalitet Srba jako dobro.
Препоруке:
0
0
47 субота, 03 април 2010 17:34
Слободан
Браво господине Зарковић. И верујте ми да док ово читам и пишем, плачем и мука ми је због свега што се дешава српском народу. Мука ми је што не знам како да помогнем свом народу, како конкретно и практично да делујем, што је пре могуће. Предлажем да се људи са НСПМ-а што пре организују у политичку странку, да се коначно на политичком небу јави српска, национално освешћена странка, која има само један циљ, СРПСКИ НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕС, увек и изнад свега. Не могу више мирно и пасивно да посматрам уништавање српског народа и државе, не желим да будем она генерација Срба која је уништила српство и Србију. Треба нам, као никад до сада, национално јединство, вера у Српску православну цркву и савезништво са оним земљама чији су интереси комплементарни са српским националним интересима. Ајмо прећи ону границу "традиционалне" српске пасивности и остајања на речима, делујмо конкретно, ни од непријатеља не можеш очекивати поштовање кад сам себи нећеш да помогнеш. Срби, пробудите се!!!
Препоруке:
0
0
48 субота, 03 април 2010 18:13
Мирослав Анђелковић
@Дарко Станојевић

''Ова страница не постоји, молимо Вас изаберите неку путем менија или пробајте преко претраге''.

Поштовани, тренутно не постоји читав сајт ''Политике'' (www.politika.rs) . Изгледа да су у великој невољи. А како и не би били, после свесрдне подршке дворским комедијашима и њиховој комедији на двору, и данашњег Јакшићевог коментара?

''НСПМ-модерација је заиста попустила омчу свих ових ружних дана пред Васкрс, мора се признати''.

И било је крајње време. Не може се борба за опстанак против безобзирног противника водити салонски и у рукавицама. То, очито до сада није дало никакав резултат.

И ја потписујем Зарковићеву декларацију. Браво, г. Зарковићу!

Христос васкрсе, пријатељи!
Препоруке:
0
0
49 субота, 03 април 2010 18:23
@Naravno
Utakmica je bila završena prije usvajanja Deklaracije! Mogli su mirno da se prošetaju do Skupštine! Izgleda ipak da ni Grobari nisu što su bili! Ipak su te posjete Borisa Tadića, s vremena na vrijeme, utakmicama Partizana dovele do toga da navijači postanu ovakvi kakvi jesu! Preče je vidjeti Tadića nego budućnost ovog naroda. Ništa ne vrijedi Pariz, 4 najbolje ekipe u Evropi i Partizan među njima, možda najbolji navijači u Evropi...! Moje lično mišljenje je da su izgubili mnogo više nego što su dobili! Nadam se da će biti protesta u Banjaluci prilikom dolaska Tadića! Boračke org. i porodice poginulih, pozovite narod! Vama se Tadić i 127 bisera najviše rugaju!
Препоруке:
0
0
50 субота, 03 април 2010 18:40
Татијана
Браво момци за сајт Политике!
Препоруке:
0
0
51 субота, 03 април 2010 18:44
Миле Бре
Питање ГОРАНУ ЈЕВТОВИЋУ.
Налазим се у иностранству, па сам доста неупућен у дешавања у Србији. И ја сам као и Ви био (мада никад ни ја нисам члан) за подршку радикалима. За подршку сам и Коштуници и Вељи, и Српским дверима па и Српском народном покрету 1389, све у нади да ће нешто заједно постићи. Питам се и ја да ли опозиција тавори и уљуљкује се задовољна позицијом на којој се налази, или је пасивна немајући вођу који би повео "акцију"? Питање за Вас: како Ви видите индиферентно понашање радикала, те се не одлучују на акције? Чекају ли на долазак Др.Војислава Шешеља, или су толико ослабљени па немају наду у успех било какве акције? Лично мислим да Г.Шешеља неће још дуго пустити на слободу да неби покварио Тадићу "рачуне". Још Тадић није завршио све задатке, које је добио од својих наредбодаваца. Ценим Ваше мишљење, обзиром да сам читао ових дана доста Ваших коментара. Хвала Вам унапред!
Иначе ГЛАСАМ И ЈА за декларацију о декларацији (као оно измена и допуна закона о ...). Одушевљен сам са резолуцијом народа да осуди ирогирану декларацију од 31.03. и надам се да ће је једног дана ифирмирати.
Препоруке:
0
0
52 субота, 03 април 2010 22:23
Горан Јевтовић
@ Миле Бре

Уважени господине Миле,
прво да вас поздравим и зажелим све најбоље тамо где се налазите.
То што сте ван Србије, нисте ништа пропустили. Довољан вам је само овај сајт да би сте у целини и благовремено били информисани о тоњењу нашег "Титаника".

Што се тиче тзв. скупштинске опозиције и осталих патриотских снага у земљи, суштину проблема изнели смо ја и "горштак", убеђен сам темељно.

У вашим питањима налазе се и одговори на све дилеме.
Наједноставније, имамо ем неспособну, ем калкулантску опозицију, баш онакву каква нам је и власт!
Евидентно је сада, немају никакве визије, планове, модалитете спашавања угроженог народа и државе. Чак о томе и непричају. Немају никакву "тактику", да неговорим о "стратегији". Све им се своди на исчекивање да власт погреши па да крену у бесплодно критиковање по скупштинским клупама и ходницима и на стереотипним конференцијама за штампу, од чега нема никакве вајде.

Ствари непосматрају дугорочно, немају идеје како решавати гомилу "новонасталих ситуација" око озбиљних државних и националних питања.

Испрепадани су (а део њих компромитован и вероватно уцењен), политику виде као трговину, као полигон за гордо самоистицање, самохвалисање, натурање масама, и наравно све то за добране апанаже и личну корист.
Видљиво је да им је основни принцип да ће проблеме решавати када освоје власт! И, што горе стање у држави, то боље по њих.

Мислим да су се помирили са постулатима тзв. Новог светског поретка и да покушавају да се у све то уклопе, без намере да било шта суштински мењају.

Најгоре у свему, веома су површни (част изузецима из СРС-а), "плитки" у резоновањима, закључивањима, предлагању мера, изношењу идеја...

Могао бих овако до сутра, али мислим да би претерао. Све је јасно г-дине Миле, ништа лошије их нисте ни ви проценили.
А о томе шта би ваљало да "чине" у овом тешком тренутку, већ сам коментарисао. За то нетреба нека велика памет.

Још једном срдачан поздрав и срећно.
Препоруке:
0
0
53 недеља, 04 април 2010 07:19
OРГАНИЗОВАТИ ЈАВНО ПОТПИСИВАЊЕ "ДЕКЛАРАЦИЈЕ О ДЕКЛАРАЦИЈИ"
Господине Зарковићу, ваша "декларација о декларацији" је превише релевантна као артикулација оног што се дешавало иза наручене декларације, превише релевантна да би остала на нивоу обичног чланка на интернет гласилу, чланак погађа право у среду и он заслужује да иза себе садржи потписе још много стотина и хиљада свесних Срба и свесних људи који желе подићи глас - против декларације која вређа највећи број жртава у ратовима 20-ог века.

Време за масовно, јавно потписавање је сада!!!
Препоруке:
0
0
54 недеља, 04 април 2010 10:59
Миле Бре
@Горан Јевтовић
Уважени г-не Јевтовићу!
Захвањујем Вам се на одговору и подршци на мом виђену ситуације у Србији. Са једне стране сам у предности (у односу на појединце) што се налазим у иностранству па "гледам" на дешавања са стране (као и "кибицер" у патији шаха). Са друге стране сам тим стицајем околности доведен у отежан положај обзиром да не располажем са довољно података. Захваљујући Вашој подршци, охрабрен сам и сигуран, да се налазим на добром путу са мојом проценом ситуације у Србији.
Господине Горане Јевтовићу,
Вама, Вашој породици, редакцији овог листа и свим читаоцима овог листа (а који славе)
желим здравља и вере ( у нади за неку бољу будућност), поводом ВАСКРШЊИХ ПРАЗНИКА
ХРИСТОС ВАСКРЕСЕ!
Препоруке:
0
0
55 недеља, 04 април 2010 11:59
milanko
Poštovani novinaru i uredništvo NSPM,
evo jednog predloga od mene,ako se slažete:da li je moguće da tekst ove deklaracije napravite u takvoj elektronskoj formi da svi mi putem elektronskog glasanja (ali,sa proverljivim ličnim podacima) GLASAMO da li smo za ovakvu deklaraciju.Garantujem da bi se(računajući i naše ljude u inostranstvu) skupilo sigurno bar milion potpisa u elektronskoj formi u vrlo kratkom vremenu.To bi moglo puno toga da kaže i o vlasti (ali i o nama) i teret koji mi obični građani nosimo zbog sramne skupštinske deklaracije bio bi manji.Deklaracija ovog novinara,trebalo bi da stoji na sajtu NSPM (kao njen zaštitni znak) i da se za nju glasa SVE DOK POSTOJI NSPM.To je moj predlog.Molim i sve druge koji šalju komentare na sajtu NSPM posle ovog mog komentara da,takođe,podrže ovaj moj predlog..
Препоруке:
0
0
56 недеља, 04 април 2010 12:01
дела говоре
7 петак, 02 април 2010 ТОПОЉ "...Тадић никада није дошао да се поклони Србима побијеним у Подрињу.Никада није поменуо највећу трагедију у БиХ,трагедију сарајевских Срба...Борис Тадић се извињавао Хрватима и Хрватској који су одговорни за истребљење пар милиона Срба у 20-том вијеку."
- Када је био у Сребреници да се поклони злочиначки убијеним муслиманским БОРЦИМА, г. Тадић није имао времена, или није желео, да оде у Братунац и поклони се бестијално побијеним ЦИВИЛНИМ жртвама тих истих бораца коју годину пре, у истом или већем броју. Послао је по нижим службеницима венац, с натписом на латиници!!! Постоји снимак тог венца, видео сам га.
Препоруке:
0
0
57 недеља, 04 април 2010 12:49
Горан Јевтовић
@ Миле Бре

Господине Миле, Ваистину Васкресе!
Хвала за жеље, узврћам истом мером, желим Вамa и вашој породици добро здравље, пуно среће и свако добро!
Срдачан и братски поздрав у Христу, одавде, из мучене али неуништиве Србије!
Препоруке:
0
0
58 недеља, 04 април 2010 14:18
dex
da ja bih jos dodao da jednog dana kad se u srbiji bude uspostavila patriotska vlast,koja ce da stiti srpske interese,ta nova vlast,ce morati da pokrene i krivicne postupke za sve koji su ucestvovali u veleizdaji srbije,donosenjem rezolucije o srebrenici!!
Препоруке:
0
0
59 недеља, 04 април 2010 14:29
dex
gospodine TOPOLJ,voleo bih da znam koju to sokantnu istinu znate o Tadicu??veoma me interesuje i ako mozete napisite sta znate ili ako ste to negde na internetu nasli posaljite link u komentare!!..........HVALA
Препоруке:
0
0
60 недеља, 04 април 2010 15:56
ТОПОЉ
@дела говоре...Господине!!Ја тај вијанац на латиници истина нисам имао прилике да видим,али...Али предсједник Србије морао је да нађе(једноставно да измисли)времена да дође у Подриње и да се поклони над сјенама звијерски убијених Срба.То је људски ред.Не треба он да шаље вијенце по службеницима.Он треба да дође.Не иде господине прво посљедица па узрок.Иде обратно.Превише је господине коинциденције у поступцима предсједника Србије.Није био у Србији када се обиљежавало 11 г. од почетка НАТО злочина.Није био у Србији када јој је отето КиМ.Зар не звучи сулудо да се тај исти предсједник извињава некоме које починио најтеже злочине против Срба у 20-том вијеку?Нису Срби у једном вијеку побили неколико милиона Хрвата.Десило се обратно.Из Београда нико није тјерао Муслимане.Из Сарајева је истјерано преко 160.000 Срба.То је био њихов град.И то исто Сарајево нечем је вриједило док су тамо живјели Срби.Сада не вриједи ничем.Био сам у њему.То је сабласан град без Срба.Да ли сте Ви икада из уста предсједника Србије чули да је то најтеже етничко чишћење на простору БиХ?Ја га нисам чуо никада.Јесте ли икада чули предсједника Србије да је поменуо насилно покрштавање Срба у Хрватској?Јесте ли га икада чули да је рекао да је најтеже етничко чишћење на простору бивше Југославије изгон више стотина хиљада Срба из Хрватске?Да ли је и ово намјерна или ненамјерна коинциденција.И кад смо већ код коинциденција,код актуелног предсједника Србије их је и превише.У толике случајности ја ипак невјерујем.Има то своје зашто.Поздрав!
Препоруке:
0
0
61 недеља, 04 април 2010 18:28
Милош Петровић
Прихватам и потписујем. Поздрав свима

ХРИСТОС ВАСКРЕСЕ, ВАИСТИНУ ВАСКРЕСЕ !!!!!!
Препоруке:
0
0
62 недеља, 04 април 2010 18:31
ТОПОЉ
@dex...Ја господине немам намјеру да зарађујем плату србској опозицији.Мислим на ону која још увијек има части и образа.Ону која је опрала образ у Скупштини Србије негласајући за резолуцију.Даје среће као што није,она би ту истину саопштила.То јој је посао.Два упитника вам нису на мјесту када је у питању истина о Тадићу.Треба да ставите два ускличника.Та истина је написана поодавно.Вјешто је затурена.Фалсификована ако више волите овај термин.Ипак,има оних који знају доста тога.Како сте формулисали Ваше питање,чини ми се да сте Ви релативно млад човјек(исправите ме ако гријешим)те је и логично да Ви о томе ништа не знате.Млађи свијет о томе и незна ништа или само ријетки,прецизније они који хоће да знају.Мени је 41-ва година,дакле ипак сам млађи човјек али и човјек којег је заголицала машта.Може се може господине много тога,још како се може.Треба само хтјети.Уз мало више ангажовања и Ви можете сазнати о чему се ради.Онда ће Вам сигурно далеко бити јасније многе ствари.Господине!!Неке ствари предсједник Србије није ни покушао да демантује.Истина,пробали су неки из интернет дивизија тзв.проевропске Србије али све им је пало у воду.Испали су смијешни.Кад се човјек судара са истином и на то све још и са доказима онда је боље ћутати.А својим дијелима односно недјелима господин предсједник је заправо рекао оно што се одавно зна.Све најбоље!!
Препоруке:
0
0
63 недеља, 04 април 2010 21:57
SRBI !
Svim Srbima u Srbiji i u celom svetu Srecan Uskrs.
HRISTOS VASKRESE !
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 05 април 2010 00:56
300 + 1
Г: Декс

На ју тјубу се нађе много интересантних ствари. На мислим да су све истините, али у контексту онога што г. Топољ пише, а што знамо, ништа ме више не сме изненадити.
Препоруке:
0
0
65 понедељак, 05 април 2010 01:23
PA
Imate još 5 (pet) potpisa!
Препоруке:
0
0
66 понедељак, 05 април 2010 02:02
Kiza
Potpisujem.

Odlicna ideja da se napravi prava Rezolucija, jer srpska pozicija saradjuje sa izdajnickim partijama u parlamentu. A sto se tice stvarnih pisaca (Ghost Writers) ove rezolucije, evo prilazem link na jedan clanak o Americkim zlocinima i masovnim grobnicama 4,000 civila u Kolumbiji. Amerikanci imaju cak i skolu za genocid, zvanu School of Americas, gde treniraju domaci kadar kako da obavi posao za njih. Sve pod patronatom dobitnika Nobelove Nagrade za Genocid.

http://www.huffingtonpost.com/dan-kovalik/us-colombia-cover-up-atro_b_521402.html
Препоруке:
0
0
67 понедељак, 05 април 2010 12:57
миланч
јавно потписивање , али и за статут и за регионализацију.
Мало људи користи интернет, а још мање чита НСПМ. Треба пуно више акција по улицама свих градова. Без тога опет побеђују тадићи (нагласак како коме одговара ) и николић.
Много сам научио на овом сајту, али некада ме депримира-немоћ.
Препоруке:
0
0
68 понедељак, 05 април 2010 16:33
ANĐELKA
Ovo je samo krajnja potvrda cjelokupnog nehumanog odnosa prema nama izbjeglim, nedoklanim Srbima sa okupiranih prostora. Nikada u istoriji sopstveni narod nije tako besprizorno dočekan, ponižavan, poharan, nipodaštavan. Pa u ovu Srbiju dođoše i potvrđeni stručnjaci,uspješni privrednici,profesori Univerziteta,inteligentna djeca...Možda treba da govorimo "enega", "evega" umjesto da pronosimo staru srpsku hercegovačku ijekavicu, tj. književno najčistiji srpski jezik. Naravno da treba osuditi svaki zločin da se nikada i nigdje više ne ponovi, ali u sklopu svih relevantnih osuda. U tom kontekstu podržavam predloženu deklaraciju i konačno očekujem da lideri bosanskih Srba ne " proviruju " ka Dedinju odakle se vječito vodila neutemeljenaa politika i pokop, naročito prečanskih Srba. Da li zbog neznanja,interesovanja,egoizma, više nije ni važno.Kao potomak jedva preživjelih prebilovačkih Srba i hercegovačkih ustanika mogu samo da budem očajna i nesretna u ovakvom teškom istorijskom trenutku i za " ove i one,i naše i vaše Srbe". Nažalost, ne slušaju se prosvijećeni, čestiti, hrabri nego smo svjedoci dedinjskih i drugih kombinacija koje su uvod u nove jame, ali plašim se da ovaj put ne bi bilo ni mostova na Drini.
Препоруке:
0
0
69 понедељак, 05 април 2010 20:26
горштак
SRBI !
Svim Srbima u Srbiji i u celom svetu Srecan Uskrs.
HRISTOS VASKRESE !

ВАИСТИНУ ВОСКРЕСЕ!

И да се на највећи хришћански празник подсетимо пет основних тачака националног програма:

1. ВЕРУЈЕМ У БОГА И СРПСТВО
2. НЕ У ЕУ!
3. НЕ У НАТО!
4. НЕ ЗА ВЕЋИНОМ, НЕГО ЗА ИСТИНОМ!
5. ПИШИ ЋИРИЛИЦОМ!
Препоруке:
0
0
70 понедељак, 05 април 2010 22:29
Srboljub RS
Jedan sam od retykih prezivelih Srba, koji poverovase u multikulturnost i multyieticnost Sarajeva 92-95.Svedok sam pogroma sarajevskih Srba, nestanka, stotina porodica, zatiranje celih loza.Koga danas to interesuje? Koga interesuje, radi cega se Sarajevsko smetljiste dimilo od maja do avgusta 92?Tu su spaljivana tela mucenika Pofalica, i drugih kvartova, danima i mesecima.Sta da kazem o Tadicevoj deklaraciji?To je pamflet, uvreda za sve nas koji smo preziveli GENOCID pod muslimanima.Na zalost hiljade, i desetine hiljada nisu. Nestala su sela, u plamenu, stotine masovnih grobnica.Tadica za to nije briga. Kao sto Titovi partyizani nikad ne spasise mucenike Jasenovca, niti se najveci sin pokloni senima 700.000 mucenika, a jos manje donese deklaraciju.Svi se secamo devedesetih godina i prvog otvaranja stotina hercegovackih jama.Na zalost Tadic i njegovo drustvo se priklonilo planskom unistenju i konacnom resenju Balkanskog pitanja.Ne treba biti vidovit.Malim koracima, on vodi Srbiju u totalni nestanak, a Srbe pod Alahov mac Jihada.To i vrapci na grani znaju.Ne treba nam njegova deklaracija i da nas vise stiti. Srpski narod ce naci snage i nacina da prezivi i ovo.Preziveli su nasi preci i teze trenutke, prezivece i ovo, a narod koji se brani niko ne moze pobediti. Naravno da prihvatam ovu deklaraciju, pridruzujem joj se od srca i potpisujem. Na zalost verujem da ce nama kao narodu trebati mnogo vise od deklaracije da se odrzimo u ovom veku, a nisam pacifista.
Препоруке:
0
0
71 уторак, 06 април 2010 09:01
Orlić Boško
Potpisujem integralnu verziju ove deklaracije, bez amandmana pristiglih u komentarima, mada neke zdušno podržavam, dok se drugih grozim!
Препоруке:
0
0
72 уторак, 06 април 2010 09:15
Pisi cirilicom
Mislim , citam i pisem cirilicom. Iz tehnicikih razloga mi nije moguce da to isto cinim na racunarU i mobilnom telefonu. Da li bi trebalo da nam se oduzme Srpstvo?
Alternativa : NE UCESTVOVATI U POLIT. I JAVNOM ZIVOTU SRBIJE.
Препоруке:
0
0
73 уторак, 06 април 2010 11:29
Мирослав Ђукић
Нисам држављанин Републике Србије,не могу да је поптишем, али хоћу да нагласим да ми је ова Декларација блиска срцу! Хвала аутору, у име моје породице, на овом часном, братском гесту!"Да има брата на свијету да пожали, ка да би помога" (Његош). Све написано и изговорено остаје, да о томе суде покољења. Остаће записано да се Он није, као оних 127 непоменика, сакрио иза ауторитета Државе, Партије, "Виших интереса" и сл.
Препоруке:
0
0
74 уторак, 06 април 2010 15:16
Миле Бре
@Pisi cirilicom
Јавите се на Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ! Покушаћу да Вам помогнем у писању ћирилицом. А желео бих да ми се и господин ГОРАН ЈЕВТОВИЋ јави.
Препоруке:
0
0
75 уторак, 06 април 2010 19:26
Одбрана и последњи дани
Свака част за ову декларацију о декларацији! Када ће Борис Тадић да се извине Србима?
Препоруке:
0
0
76 среда, 07 април 2010 09:56
Вукадин
Декларација о деталибанизацији
У тренутку када се указује потреба да један поглед на свет разлучи своје становиште од оног другог које му се са стране намеће, ми народ сматрамо:
Да је демократско право сваког човека да мисли шта хоће и осећа шта хоће.
Да тренутна расположења већине не могу утицати на вредносне судове о тој већини, а посебно нема смисла да такве судове изричу они који су остали у мањини.
Да сваки човек има слободу збора и договора, што је основни постулат демократије, ма шта он том приликом причао и какве год политичке ефекте то имало (као што је рекао председник Тадић поводом трибине Номоканона на правном факултету).
Да мањина не треба да се чуди што не успева да промени већину када ничим не одаје расположење да се тој већини прилагоди.
Да је демократски критеријум један човек – један глас, иако не савршен, ипак најегзактнији и да се не може наметати некако мишљење „елите“ које није прошло кроз утакмицу на политичком тржишту; барем док се не установи бар толико егзактан критеријум који би квалификовао „елиту“ да о нечему одлучује.
Да су избори једини легитиман начин доласка на власт.
Да се не може један партикуларни поглед на свет сматрати општим референтним системом, посебно по питању појмова „добра“ и „зла“.
Да је основни критеријум рада једне власти задовољство народа коме она служи, а не бирократа са стране који њен рад „процењују“.
Да саосећање народа са другим народима нема никаквог ефекта на економију.
Да би најбоље било да неки заћуте, бар на неко дуже време. Наравно, иста права важе за све, па и њихово да причају, упозоравају и ламентирају, а нама остаје наше право да им се онда смејемо.
Из 2005. (и даље актуелно)
Препоруке:
0
0
77 среда, 07 април 2010 14:42
БЛ
Ево ћирилицом, мада је и латиница српско писмо! Некако све олако препуштамо, па тако и то! Додуше млађе, али латиница је српско писмо! Што се вијенаца, латинице и Тадићевог, не посјећивања Подриња тиче, ја морам да изразим задовољство том чињницом! Шта ће он тамо? Кога је тамо брига да ли ће он доћи? Може само да их нервира и да им додатно стаје на муку својим присуством! Свако у РС, поводом било какве Тадићеве посјете, након тога добије неиздрживу главобољу која потраје данима! То је већ постао и хроничан проблем људи у Републици Српској! Према томе, ни у Подриње, ни у било који дио РС, Тадић није добродошао!
Препоруке:
0
0
78 среда, 07 април 2010 15:44
dragy mg
Потписујем
Препоруке:
0
0
79 четвртак, 08 април 2010 15:00
sreda
POTPISUJEM
Препоруке:
0
0
80 субота, 10 април 2010 01:57
Татјана
Хвала, грађанине Зарковићу!

Придружите и мој потпис.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер