Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dobrovoljna predaja umesto hapšenja

Komentari (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 10 april 2010 14:59
hroničar
Mislim da neće podnosti odštetne zahteve. Evo zašto. Prvo, morali bi izaći sa tačnim identitetom ubijenog. Sa dokazima da je streljan, a da nije poginuo u borbi niti na drugom mestu. Dakle približan dokaz da je baš tada ubijen kao zarobljenik u Srebrenici. U tom smislu neki nepotpuni dokazi se mogu izneti za dvesta do četiristo ljudi koje je streljao antidiverzantski vod. U tom slučaju bi se i oni, ti koji su streljali morali bi da procesuiraju, a to se desiti neće nikad. Saznalo bi se ko je stajao iza streljanja zarobljenika.
Šahovski velemajstor i komentator Vlado Kozomora je davno rekao:"Kad pacer vuče dobre poteze, treba ga samo pustiti da se skoncentriše". Zahtev za deklaraciju, kao i njen sadržaj smislio je Haris Silajdžić, a njenu operacionalizaciju kako u evropskom parlamentu tako i ovde proveo je Jelko Kacin. Tadić je to sproveo ne koncentrišući se puno o tome šta bi ta deklaracija značila. Ta deklaracija je za njene zagovornika potpuni promašaj, potpuno je lišena bilo kakve moralne, pravne, zakonske potencije, kao što u svom sadržaju počiva na ispraznim trvrdnjama jednog ili više ( Silajdžić, Kacin, i ovi "naši") pacera koji su se skoncentrisali, i povukli potez. Pokojni Vlado Kozomora bi rekao, oštro i bez veze.
Preporuke:
0
0
2 subota, 10 april 2010 15:00
Vozi Miško
"Jak tekst"! Današnji datum, "sve što treba pobrojano", samo zafalila "nesmotrena" izjava gosn.Kacina, da je upravo ON pisao tekst deklaracije! I sve rečeno pada u vodu...
Preporuke:
0
0
3 subota, 10 april 2010 15:26
Svetislav Kostić
Reci mi za koga Dragana Matović piše, i rećiću ti šta je ovim prilogom htjela da poruči. Ili još krače, da li je i Draganu Matović Politika "najurila"? Te ako jeste, onda bez obzira na pojedinosti ovog, da ga tako nazovem - analitičkog komentara, sa kojima se ni malo ne slažem, polaziću od toga da u principu nije ništa o Srbima i srbstvu loše mislila. Jer da je to činila, ostala bi i nadalje kod Plitike, namjesto da normalan čitalac Politike mora da trpi jednog Boška Jakšića, koji jedino briljira kako tako, kada izvještava ili komentariše zbivanja na Bliskom ili Srednjem istoku, koji mu je čak miliji, nego Amerikanci ili naši domaći Šiptari. I da ne zaboravim pomenuti iz Poilitike "nekog tamo" Dragana Janjića, mrkog pogleda kao da mrzi paušalno sve okolo, a sebe ne voli sem kada spava. I da se ne zaboravi onaj Momčilo Pantelić, koji tvrdi kako 1999 godine NATO Bombardovao (samo) SRJ, a ne odgovara ni do dana današnjeg, ko je onda te iste godine bombardovao Srbiju? Te ako Dragana Matović nije više saradnik Politike, onda ju Politika i ne zaslužuje, već zbog od mene trojice pomenutih novinarskih politikanata. Njihova uloga, neutrališe onu nekolicinu čestitih novinara, koje Politika sama "trpi" jer bi ostala bez alibija.
Preporuke:
0
0
4 subota, 10 april 2010 17:30
Vranković
Vrlo inteligentan i veoma pronicljiv tekst. Ostao sam zapanjen lakoćom kojom je autorka objasnila neke komplikovane odnose i okolnosti.
Zaista izvrsno..
Preporuke:
0
0
5 subota, 10 april 2010 18:04
Neško
Ne bih stvarno o ovom tekstu već koristim priliku da preporučim Dodikov FANTASTIČAN govor dat 26. marta u Beogradu povodom 15 godina Dejtonskog sporazuma
Pogledaj Klip
TREBA SNAGE DA SE KAŽE NE - MILORAD DODIK
.
Ja posle ovoga gledam na njega POTPUNO drugim očima i mogu samo da beskrajno žalim što Srbija nema takvog političara. Veliki dio onog što je izgovorio se može direktno prenijeti na Srbiju koja je u neuporedivo boljem pravnom položaju nego Srpska, a opet druga ima više snage, pameti, odlučnosti i karaktera da uspještno štiti srpske nacionalne interese.
Nije mi jasno kako se bar nešto od karizme i karaktera ovog čovjeka poslije toliko zajedničkih susreta i sastanaka ne prenese i na Tadića. Valjda u njemu stvarno nema ništa što valja, ni trunka plodne zemlje na kojoj bi se začela klica nacionalne svijesti. Plodnost kao na golom kamenu.
U svakom slučaju posle ovoga drago mi je da Srpska ima Dodika i kada bih birao kome je potrebniji ipak bih izabrao Srpsku.
Meni je takođe tek sada jasno što mu Imperija ništa ne može.

Ljudi pogledajte i poslušajte Dodika i ja vam garantujem (bar srpskim rodoljubima) da će vam to uljepšati dan i pojačati optimizam da srpska Sparta neće pasti i da će se srpstvo održati bar na jednom prostoru odakle će jednog dana moći da doprinese duhovonom i moralnom pročišćenju Srba u Srbiji.
Preporuke:
0
0
6 subota, 10 april 2010 18:45
Goran Jevtović
Nemogu da verujem da se i dalje, posle tolike gomile ogoljenih antisrpskih poteza ove PLAĆENIČKE KLIKE na vlasti, većina komentatora bavi nekakvim silnim naučnim analizama i filozofijom njihovog ponašanja.

Aman ljudi, reč je o najbanalnijem i neprikrivenom, izvršavanju ZADATAKA po nalozima svetskih antihrista, čiji je cilj da dovrše uništenje ne samo države Srbije nego pravoslavnog srpskog naroda, gde god da je!

I nezanosimo se Dodikom! Pa svi su oni "igrači" (kupljeni, "vođeni", kompromitovani, ucenjeni...) u istoj prljavoj igri, gde svako ima svoje mesto, ulogu, tajming, taktiku! Tačka.
Preporuke:
0
0
7 subota, 10 april 2010 19:04
Jasna
@Nesko
ja sam pogledala klip ,zaista prava steta sto i mi u Srbiji nemamo makar jednog Dodika,umesto ovih kompradora na vlasti.
Preporuke:
0
0
8 subota, 10 april 2010 19:47
Rainbow F Randolph
@Neško

E, to zadnje vam je bilo dobro. Dok mi, Srbi, koji zivimo izvan Srbije stitimo Srbiju i srpski nacionalni duh, dozivljavamo da nam maticna zemlja zabada noz u ledja. PA DOKLE VISE MAJKO SRBIJO! Ne kazem ja da to radi sav narod u Srbiji, ali jedna velika skupina, treba otvoreno reci, na sav glas radi. Mislim da se ne zavaravamo. za vrijeme SFRJ, dok su Hrvati, muslimani, Slovenci njegovali svoj nacionalni i religijski identitet(ili etnicki), Srbija je bila veliko leglo najgoreg komunizma. Od takvih koji su postali novopeceni patrioti, pravoslavci... ne samo da su potekle izjave kao sto su "Sto ne moze da patrijarh bude iz Srbije", ili prozivanje Srba iz Republike Srpske kao Bosancima, Srba iz Crne Gore kao Crnogorcima, ne mozes nista drugi i ocekivati. Cast onom iskrenom dijelu srpskog bica koji je pretrpio teror u cijeloj Srbiji za vrijeme komunizma, a koji se moze porediti sa cjelokupnim siptarskim terorom koji je prozivio Srpski narod na Kosovu i metohiji nakom WW2. Mene ne cudi to da se iskrenost Dodikova i njegova borbenost i pragmaticnost nisu prenjele na Tadica, vec sam vise zabrinut time da Kostunica toliko nacitan covjek sklapa nekakve saveza sa SDS parijom. Mislim svaka cast SDS-u. Toj stranci treba odati priznanje za sve sto je uradila za stvaranje Repubike Srpske do Dejtona. Ali ta partija ne moze vise da vlada Repubikom Srpskom, jer nema taj politicki kapacitet. Stranka ili lider koji su vodili narod za vrijeme rata ne mogu da vode taj isti narod za vrijeme mira. Tako da je Dodik jedini stub Srpske koji uporno prkosi vjetrometrini. Nejova politika je olicenje politicke misli u Srpskoj danas.

Ne mogu da ne primjetim vasu konstataciju da je Srbija u boljem polozaju od Repubike Srpske. Ne dijelim vase misljenje. A zasto, to cu ostaviti za neki drugi put.
Preporuke:
0
0
9 subota, 10 april 2010 19:58
Goran Cvetić
Vreme je da se prekine sa špekulacijama o odšteti koje iznosi prof. Knops. Za to je merodavna presuda u sporu BiH v.SRJ u kojoj MSP izričito navodi:

" Međutim, Sud ne može jasno i sa dovoljnim stepenom sigurnosti da zaključi da bi genocid u Srebrenici bio u stvari sprečen da je Tužena delala u skladu sa svojim pravnim obavezama. Budući da Sud ne može smatrati kao dokazanu uzročno-posledičnu vezu između kršenja svoje dužnosti sprečavanja i genocida u Srebrenici, finansijska kompenzacija nije pravilna forma reparacije za prekršaj obaveze da se genocid spreči.

Međutim, jasno je da je Tužilja ovlašćena na reparaciju u formi zadovoljenja i za ovo je najpravilniji oblik, kako je Tužilja sama sugerisala, deklaracija u ovoj presudi da je Tužena propustila da postupi po svojim obavezama iz Konvencije %
Preporuke:
0
0
10 subota, 10 april 2010 19:59
Goran Cvetić
Vreme je da se prekine sa špekulacijama o odšteti koje iznosi prof. Knops. Za to je merodavna presuda u sporu BiH v.SRJ u kojoj MSP izričito navodi:

" Međutim, Sud ne može jasno i sa dovoljnim stepenom sigurnosti da zaključi da bi genocid u Srebrenici bio u stvari sprečen da je Tužena delala u skladu sa svojim pravnim obavezama. Budući da Sud ne može smatrati kao dokazanu uzročno-posledičnu vezu između kršenja svoje dužnosti sprečavanja i genocida u Srebrenici, finansijska kompenzacija nije pravilna forma reparacije za prekršaj obaveze da se genocid spreči.

Međutim, jasno je da je Tužilja ovlašćena na reparaciju u formi zadovoljenja i za ovo je najpravilniji oblik, kako je Tužilja sama sugerisala, deklaracija u ovoj presudi da je Tužena propustila da postupi po svojim obavezama iz Konvencije da spreči zločin genocida".

Dakle, stavovi prof. Knopsa da "izvinjenje predstavlja priznanje" i "novu pravnu situaciju" - ne stoje. Jer, MSP je rekao svoje, Srbija nema šta tu da priznaje, a deklaracija ne stvara "novu pravnu situaciju" koje nema u presudi. Dakle, nema odštete!

Originalan tekst na engleskom:

" However, the Court clearly cannot conclude from the case as a whole and with a sufficient degree
of certainty that the genocide at Srebrenica would in fact have been averted if the Respondent had
acted in compliance with its legal obligations. Since the Court cannot regard as proven a causal
nexus between the Respondent’s violation of its obligation of prevention and the genocide at
Srebrenica, financial compensation is not the appropriate form of reparation for the breach of the obligation to prevent genocide.

It is however clear that the Applicant is entitled to reparation in the form of satisfaction, and
this may take the most appropriate form, as the Applicant itself suggested, of a declaration in the
present Judgment that the Respondent has failed to comply with the obligation imposed by the
Convention to prevent the crime of genocide"
Preporuke:
0
0
11 subota, 10 april 2010 20:49
BL
Meni je interesantna posjeta Tadića Donjoj Gradini pa još razmišljam da li da idem, ili ne! Mislim da ipak hoću jer žrtve ne zaslužuju da im se ne oda počast na ovaj jubilej, 65 godina od proboja! Posjeta samo pokazuje svu drskost i bezobzirnost predsjednika Srbije koji dolazi na novu rundu provokacija Republike Srpske! Bezobzirno i drsko jer je izabrao "pravo mjesto" za svoje aktivnosti! Neki ipak neće put Gradine sutra! Porodice poginulih grada Banjaluka će izostati, jer, kako kažu, neće da borave na istom mjestu sa onim ko ih je izvrijeđao kao niko u životu, pa taman to mjesto bilo i Donja Gradina! Šta je to u čovjeku tako loše da mora da radi to što radi Tadić nama već godinama, a u zadnje vrijeme vrlo intenzivno, bez da se imalo štedi?! Šta će on u Donjoj Gradini? Zar on nije, njegov parlament, 127 bisera... zar nisu nazvali srpske žrtve drugorazrednim i nebitnim? Zar on nije nešto drugo nazvao genocidom, a ni ovo što je bez ikakve sumnje genocid nije tako nazvano, zvanično. Šta on ima da radi u najvećem podzemnom gradu na svijetu, na mjestu gdje leže posmrtni ostaci stotina hiljada nevinih žrtava, žena, djece, starih, iznemoglih koji nikoga nisu ubijali ni za badnjom večerom ni za božićnom i slavskom sofrom? Šta će on nama tamo sutra?! Posjeta Banjaluci, gdje će gore pomenuti vjerovatno da svrati na novu dozu maltretiranja i zadavanja glavobolje širokim narodnim masama u Srpskoj se drži u strogoj tajnosti! Samo da građani ne izađu i ne kažu Borisu šta misle o njemu! Ako niko ne bude sutra ispred zgrade Vlade znajte da smo u Gradini, a oni koji ne odu u Gradinu neće imati priliku da izraze svoje nezadovoljstvo "posjetom" jer ne znamo kada će i da li će da se pojavi! Eto Srbijo šta si dočekala! Posjeta tvog predsjednika u najvećoj tajnosti tamo gdje nikada nisi očekivala da tako nešto može da se desi! Milorad, koji je sve dobro uradio, u političkom smislu do sada, rizikuje da izgubi družeći se sa svakim! Milorade, nemoj! Smogni i ovde snage da kažeš NE!
Preporuke:
0
0
12 subota, 10 april 2010 21:17
Sanja BL
I nezanosimo se Dodikom! Pa svi su oni "igrači" (kupljeni, "vođeni", kompromitovani, ucenjeni...) u istoj prljavoj igri, gde svako ima svoje mesto, ulogu, tajming, taktiku! Tačka.

Nemojte tako! Niste u pravu! Šta je on sve izdržao za ovih par godina, kako se drži, koliko radi, kako se nimalo ne štedi... Dodik je najsvjetlija tačka u politici u ovom narodu! Republika Srpska je opstala i danas je ipak jača nego što je bila prije njega! Zbog toga zaslužuje najveće poštovanje! Koštunica je jedina svijetla tačka u Srbiji i moram i ja da kažem da on nema šta da traži sa SDS -om. Svaka čast SDS - u za to što je kao pravi narodni pokret u ratu doprinijela tome da ovaj narod opstane, ali poslijeratne aktivnosti i predaja bez borbe u miru im ne idu na čast! Bez pogovora su žrtvovali bezbroj nadležnosti RS, a danas su u koaliciji sa onima koji su to takođe radili dok su bili na vlasti! PDP Mladena Ivanića i SRS Milanka Mihajlice! Ivanić prodao poreze i predao ih na nivo BiH, napravio OGROMAN PROBLEM sa reformom policije potpisujući razne protokole koji su doveli do toga da zamalo ostanemo bez Policije, navođenje Amerikanaca na to da RS zloupotrebljava entitetsko glasanje što je dovelo do novih pritisaka i novih problema. Radikali, ovaj izdajnički dio, ako su izdali predsjednika, izdaće sve ostale... Milorad je, najsvjetlija tačka srpske politike trenutno, ponavljam. Samo da se manje druži sa Tadićem, sve ostalo je na najvišem nivou do sada.
Preporuke:
0
0
13 subota, 10 april 2010 21:19
Svetislavu Kostiću
Mislim da Dragana Matović već skoro godinu dana nije u Politici, niti za nju piše. Da je na nekom "socijalnom programu dobrovoljnog odlaska", šta li. Ali čak i da jeste tamo, to nema velike veze sa kvalitetom ili manama njenog dobro napisanog i analitičkog teksta. Pošto vidim da nema izvora, da li to znači da će Dragana, čije tekstove po dobru pamtim iz nekadašnje Politike, ubuduće pisati za NSPM?
Preporuke:
0
0
14 subota, 10 april 2010 21:24
Neško
Za Gorana Jevtovića:

Ja sam do sada imao miješana osjećanja o Dodiku, ali posle gledanja videa mnoge kockice su pale na svoje mjesto i mngoe neke stvari koje su mi se činile nelogične i pogrešne sada prikazane u novom svjetlu potpuno mijenjaju karakter. Ako nisi pogledao zamolio bih te da to uradiš jer je zaista vrijedno i poučno ako ni zbog čega drugog jer ima dosta paralela sa Srbijom. Pored toga Dodik je i otvoreno bar na dva mjesta prilično ozbiljno kritikovao ponašanje srpskih vlasti, a nije ni pomenuo recimo deklaraciju o Srebrenici. To je nešto što se teško može bilo gdje u srpskim medijima naći. Takođe je skoro u potpunosti zanemareno ovde na NSPM pa se stiče POGREŠAN utisak harmonijskog odnosa vlasti Srpske i Srbije.

Za Rainbow F Randolph:

Mislim da si pogrešno shvatio na šta sam ja ciljao pa bih samo pojasnio: Srbija ima bolju političku poziciju nego Srpska jer nema visokog predstavnika sa stvarnim ili imaginarnim mačem iznad glave, nema NATO snage, nema Bošnjake sa pravom veta u parlamentu, nema Sudski sistem pod direktnom kontrolom Imperije, nije geografski u čeljusti Hrvatske, nema koridor i distrikt Brčko i na kraju ima svoju vojsku. I pored toga Srpska je kud i kamo politički snažnija najviše zahvaljujući sposobnim političarima i još više nacionalno svjesnom i složnom narodu koji stoji iza svojih političara.
Ja nisam pominjao ovaj šnjam što je na vlasti u Srbiji i po tom pitanju je Srbija u daleko gorem položaju. Ali kao što Dodik reče mnogi političari koji su izgradili svoju karijeru na Bosni će na ovaj ili onaj način nestati sa scene narednih 4 godine i Srpskoj valja izdržati do tada.
Tadiću takođe brzo i neminovno ističe vijek trajanja zajedno sa ovim žutim talogom pa će ipam relativno skoro biti nova šansa da neko kud i kamo bolji zamijeni ljihovo mjesto. A ako ne tada pa biće nova šansa najkasnije za još 4 godine, pa još za 4 ... a tada će Srpska već biti u stanju da pozitivno utiče i na Srbiju.
Preporuke:
0
0
15 subota, 10 april 2010 21:51
remmiz
Gospodine Jevtovicu,neobicno je koliko ste agilni u sirenju defetizma.Takodje ste mnogo aktivni za nekog ko nas ubjedjuje da povodom situacije u kojoj se nalazimo ne treba da radimo nista,odnosno treba da puzimo i cekamo da nas Bog pogleda.
Takodje, povremeno saljete sagovornicima 'bratsku ljubav','pozdrave u Hristu' i slicne 'blagoglagoljive' parole a povremeno pozivate na obracun sa jereticima pocevsi od Patrijarha,Sinoda pa na dalje.
Dakle,pozvao bih sve na KONSTRUKTIVNOST,a tu podrazumijevam DOPRINOS u naporima za promjenu na bolje.
Prosto je vidljivo da mnogi pokusavaju da iniciraju promjene tako sto ce onog do sebe da ucine da se osjeca krivim i do te mjere bijedno da izadje na ulicu i protestuje.Npr. komentari tipa vi nama iz Republike Srpske zabijate noz u ledja deklaracijom o Srebrenici i sl.
To ne samo da nece proci nego je i licemjerno.Ono sto je potrebno je konstruktivnost.
Preporuke:
0
0
16 subota, 10 april 2010 22:36
Goran Jevtović
Sanja BL i Neško

Milorad je, najsvjetlija tačka srpske politike trenutno, ponavljam. Samo da se manje druži sa Tadićem, sve ostalo je na najvišem nivou do sada.

Uz dužno poštovanje zbog evidentnog rodoljublja koje negujete oboje, a posebno Sanja, ostajem pri onome što sam napisao. Bio bih još žešći kada bi to prošlo.

Nemože neko ko se kune u Tadića i pritom ga suludo podržava (setite se izbora u Srbiji), odričući se ostalih i bacajući im rukavicu u lice, biti.......

Dan nakon usvajanja Rezolucije o Srebrenici, grlio se sa njim u beogradskoj Areni.

Veliča i "posebno" je vezan za Biljanu Plavšić, koja vas je onako "elegantno" prodala?!
Odriče se Mladića i Karadžića, a bori se za očuvanje onoga što su oni stvarali.

Odgovorno tvrdim, ne laički, da je većina njegovih poteza dobro podešena gluma, iskordinirana sa onim faktorima u svetu koji nas razbijaju.
Preporuke:
0
0
17 subota, 10 april 2010 22:44
Odbrana i poslednji dani
Karadžić pred sudom i general Krstić, koji je jedini osuđen za genocid, s te tačke gledišta mogu se činiti kao nedovoljna kazna za jedinu zemlju na svetu kojoj je pred Sudom pravde suđeno za genocid.

Nadam se da ovo nije namerna relativizacija Haške presude Srbima. Kompletno političko rukovodstvo, jedan deo vojnog i policijskog vrha iz R.Srpske završilo je u Hagu i osuđeno na drakonske kazne. Slično se desilo i sa bivšim režimom i pojedincima u Srbiji koji su takođe suđeni i osuđivani "na konto" Srebrenice.Neko je već naveo podatke, ne sećam se cifre, da smo osuđeni na više godina,nego što su bili osuđeni nacisti za istinski genocid nad Jevrejima i drugima u 2.svetskom ratu. Takođe nije tačno da Deklaracija ne podrazumeva genocid. Ne spominje se eksplicitno, ali se lepo kaže.." na način kako je to utvrdio MSP u Hagu". A sud nepravde u Hagu je presudio kada je Srebrenica u pitanju da se radilo o genocidu.

Goran Cvetić@

Ne misli se na odštetu državi BiH, već na odštete prema pojedinačnim tužbama porodica poginulih, za čije podnošenje izgleda da postoji pravni osnov.
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 11 april 2010 00:31
@Goran Jevtović - Sanja BL
Mislim ipak da niste u pravu! Ovo je mala sredina i svi se poznajemo tako da znamo ko je Milorad Dodik, odakle je, iz koje i kakve porodice... Što se Tadića tiče, nema izbora, mora postupiti onako kako mora. Ne možemo mi, nismo u toj poziciji, još, da se svađamo sa nekim ko nam treba, a to je Srbija, kakva takva pa i ovakva kakva je danas sa vlastima kakve jesu! Nema inaćenja jer tako možemo mnogo više da izgubimo! Milorad se nije odrekao Mladića nikada. Neke stvari morate da izgovorite u BiH jer je to manje zlo. Biljana Plavšić mu je pomogla 1998. i podržava je samo zbog toga, nikada nije hvalio njeno priznanje u Hagu! Lokal rodoljublje ili... nema veze, ipak stojim iza onoga što sam napisala! Ljudi su mnogo sigurniji od kada je on na vlasti. Slažem se da je postavio Tadića na vlast, ali mislim da tada nije znao sa kim ima posla. Sve je to povezano sa strankama! Koštunica i SDS imaju sporazum odavno i Dodikov SNSD i DS! Nekako je bilo prirodno da ga podrži na izborima! Mislim da se to neće više desiti, bar ne u onoj mjeri! Vidjećeš, kao što ga je postavio uradiće sve da ga skine sa vlasti u Srbiji! Više puta je i ovde govorio o tome da se neodgovorno ponašaju! Ja lično, a mislim i većina nas, vjerujemo u njega. Kod nas je izdaja malo teža stvar jer svi smo tu, svi se znamo, niko ne može da umakne! Ljudi su ovde svjesniji nekih stvari, pa i političari, ma koliko se neodgovorno ponašaju! Za ove 4 godine je pokazao dosta toga! Nemoj previše da vjeruješ u ono što vidiš na TV, bitnije je ono što osjećaš. Mi se osjećamo sigurno, a poneki osmjeh na utakmici... to nije nešto što je najvažnije na planeti!
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 11 april 2010 00:56
@Rainbow F Randolph
"Sto ne moze da patrijarh bude iz Srbije", ili prozivanje Srba iz Republike Srpske kao Bosancima.

Slažem se sa vama! Nego, dok sam čitala Vaš komentar, sjetih se tetkine priče. Ona je studirala u Novom Sadu, bila u studentskom domu... i došli vaskršnji praznici, ona naravno iz naših krajeva gdje se slavilo i kada niko nije, kaže da 90% ljudi iz Srbije sa kojima se družila su bili neviđeno iznenađeni jer su mislili da u Bosni žive samo muslimani, oni nisu mogli čudom da se načude da neko ovde slavi Vaskrs ili slavu! Ne treba dakle zamjeriti ovima što nas zovu Bosancima ili nam priređuju to što nam priređuju, ljudi su samo neobaviješteni, ne zanima ih šta se ovde dešava. U ovoj anketi (Raskršća) čovjek koji je za pominjanje riječi genocid sve govori! On je za, ali ne zna šta se tamo desilo i ne zna zbog čega je za, ali je za! Bukvalno neobaviještenost i ne zanimanje za svijet oko sebe!
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 11 april 2010 05:45
Kiza
Posle jedne tupe foluskule na pocetku teksta: "posle smo mi njihovu zatrpavali bagerima pošto smo im prethodno dali bombone i čokolade", sledi dobra analiza "zasto?": "Milošević je umro pre nego što su stigli da ga proglase krivim. Mladić u bekstvu već 15 godina sa sve manjim izgledima da će izaći pred haški sud. Međunarodni sud pravde Srbiju je oslobodio optužbi za genocid..."

Treba dodati i pretstojecu neizvesnu presudu u vezi s Kosovom, ciju privremenu drzavnost su prve priznale sve zemlje koje su zahtevale ovu Rezoluciju od Srbije.

Na zalost, ovaj tekst kao toliko drugih, ne bavi se glavnim pitanjem. Nije pitanje da li je ova Rezolucija izglasana da bi se Srbiji dozvolilo prijavljivanje za clanstvo EU. Glavno pitanje je zasto bi Srbi uopste zeleli da udju u "zajednicu" koja im namece ovakvu rezoluciju, dakle toliko ih mrzi (da li treba pominjati i bombardovanje kao dokaz)? Nije u pitanju nacionalni ponos ili cast, nego obican, prost razum: kome je ikada bilo bolje sa neprijateljima i drugim prodanim dusama?

Da nece Spanija, Grcka i Slovacka da ucine Srbima zivot boljim?
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 11 april 2010 07:53
simonida
@Goran Jevtović,
tako je Gorane,NAS treba da NEMA! i tu se završava cela priča.zadatak je dobijen i morao se odraditi...
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 11 april 2010 10:36
Ljubiša Spasojević
A uslov za prijem Srbije u EU biće još jedan put bez alternative, plaćanje odštete.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 11 april 2010 11:21
Mile Bre
Pa ove diskusije već nerviraju. Diskutuje se ko je i zašto tražio rezoluciju poslanika za deklaraciju o Srebrenici. Možemo li se pitati zašto ju je Tadić predložio? Ima li osnove da je više "mamin sin" nego očev, pa poštuje stav majčinih sunarodnika? No ovo je samo potez kojim se sprovodi ono što je dve godine pre događaja u i oko Srebrenice planirano. Zar nije Izetbegović priželjkivao neku Srebrenicu da bi se dobila podrška međunarodnih snaga? Zar nisu Markale, "red za hleb", bombe na muslimansko groblje (sa pripremljenim kamerama) u Sarajevu, slični IZUMI tadašnjih muslimanskih snaga u sprezi sa "međunarodnim"? Zar nije dovoljno transparentno, da muslimanske snage nisu imale izgleda na uspeh protiv vojske Republike Srpske bez pomoći sa strane. O čemu se ovde diskutuje? O broju žrtava? Treba li možda ispitati istinu? Ko je počinio zločin? U kojoj meri? Ko koči istinu? Kome ona ne odgovara? Srbi se zalažu za ISTINU!
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 11 april 2010 11:32
!?
kaže da 90% ljudi iz Srbije sa kojima se družila su bili neviđeno iznenađeni jer su mislili da u Bosni žive samo muslimani

E svašta skim se ta tetka družila. I to u Vojvodini koja je puna doseljenika iz Bosne. A možda je tetka mislila na "užu", gde su ljudi izgleda nekako zaboravili događaje čiji su svedoci bili njihovi roditelji: aneksionu krizu, Gavrila Principa, marš na Drinu, da ne nabrajam.
Danas bi s pravom prvo pitali da nije tetka probala neku ljutu travu u Novome Sadu.
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 11 april 2010 12:09
Goran Jevtović
remmiz

Gospodine Jevtovicu,neobicno je koliko ste agilni u sirenju defetizma.Takodje ste mnogo aktivni za nekog ko nas ubjedjuje da povodom situacije u kojoj se nalazimo ne treba da radimo nista,odnosno treba da puzimo i cekamo da nas Bog pogleda.

Nije to defetizam nego realno sagledavanje onoga što nas je snašlo. To možda izgleda defetistički, ali pročitajte pažljivije većinu mojih komentara pa će te videti šta sam stvarno želeo da kažem.

U vezi sa tim je i ono "da ništa ne treba raditi". Pa naravno da nisam mislio bukvalno. Osvrtao sam se na jedino moguće poteze tzv. opozicije u Srbiji.
A to je, umesto što daju kvorum vlasti, šire lažnu sliku kako je sve u redu, mlate praznu slamu u skupštini o potpuno trivijalnim zakonima, gube vreme, vode jalove akademske rasprave, trebada se povuku iz klupa, bojkotuju, ignorišu, da organizuju rad u senci, izlaze na medije i temeljnije obelodanjuju ono što se dešava, da se bave protestima, organizuju narod.
U konačnom, da NIŠTA ne rade i ne koče propast ove marionetske vlasti. Ovako, efekat je potpuno drugačiji. Jednostavno su saučesnici.

Takodje, povremeno saljete sagovornicima 'bratsku ljubav','pozdrave u Hristu' i slicne 'blagoglagoljive' parole a povremeno pozivate na obracun sa jereticima pocevsi od Patrijarha,Sinoda pa na dalje.

Slanje ovakvih poruka mislim da nije ružno, već naprotiv vrlo korisno. E da smo uvek bili takvi, i da su posebno ovi na vlasti verni učenju Isusa Hristosa, ali NISU.
Nisam pozivao na OBRAČUN sa jereticima. Teška reč zaista. Ali borba za istinu i borba sa jereticima ne samo da je dozvoljena nego je i obavezna! Ko je vernik poznato mu je da nam je i to zapoveđeno. Razne jeresi u istoriji hrišćanstva, a posebno svejeres ekumenizma, rušili su ne samo Crkvu, nego značajno uticali na tok ljudske istorije. Naravno negativno i često kobno.

Ne zameram Vam ništa, odlično vas razumem i podržavam.
Srdačan pozdrav.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 11 april 2010 12:32
Goran Jevtović
Sanja BL

Gospođo Sanja, iskreno, voleo bih da teško grešim i da se, daj Bože, izvinjavam svim komentatorima ponaosob na ovom sajtu, zbog pogrešnih procena!
Mislim da bih tada bio najsrećniji u životu.

Gospodin Dodik je zaista simpatičan čovek i vešt političar. Nema sumnje. Impresionirao me je u mnogo navrata, pogotovo kada je onako direktno brusio "društvu" u Sarajevu i raznoraznim belosvetskim satrapima koji se vrzmaju po R Srpskoj.

Ali, ali... znajući kako se sprovode razni "planovi" raznih "međunarodnih kriznih grupa", kako se sprovode obaveštajne i mnoge druge "operacije", nisam siguran da će izdržati.
A bude li i dalje SLEPO sledio TADIĆA, mogu sada da potpišem da neće!

Veliki pozdrav Vama i svim Srbima u Republici Srpskoj! I znajte da ste od nas u Srbiji mnogo, mnogo bolji, bar jedno 10 godina!
I ubeđen sam, čak šta više, da je zahvaljujući R Srpskoj i vašem otporu, mnogo šta lošeg ovde, u matici, sprečeno.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 11 april 2010 15:58
@!?
Nije tetka! I danas se čudi tome! Nisu samo "Vojvođani" studirali u NS, bilo je tu studenata i iz drugih krajeva! I danas je tako! Ovde kada neko dođe ima predrasude, poslije se razuvjerava! Nije ovo smiješno ljudi, prosto je tako! Ljudi su poptuno neobaviješteni. Ko zna nešto o Principu?! Ogroman broj ljudi u Srbiji ga naziva teroristom i njegov postupak 28. juna 1914. terorističkim napadom. To važi i za druge događaje! Mi smo za ogroman broj ljudi u Srbiji Bosanci i da ne nabrajam neke pogrdne nazive kojima nas često čašćavaju! Svaka čast vama, ali obratite pažnju kako nas časte!
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 11 april 2010 16:07
Srbin iz Austrije
@Sanja BL Osporavajuci istinu Gorana Jeftovica ranili ste me vasim neznanjem kao neistinom.Jedino sto mogu da zamerim Goranu Jevtovicu je to,sto u prepisci s vama nije izneo jos strasnije primere njegovog "cinodejstvovanja",a znao ih je.
Umesto primera,slede pitanja.
Odakle mu ona milionska kuca u Bgd i oni stanovi?Zar nije od kontroverznog biznismena Pavlovica(onaj sto kupuje fabrike za 1K)uzeo kredit i dobio ratu koja je nekoliko puta veca od njegovog licnog dohodka-plate.Odakle mu privatna preduzeca po Bgd,ako nije s Tadicem u "semi"?Kakve je malverzacije sve cinio da sinu i zetu obezbedi kredite...
Kakav i koji je to premijer jedne drzave koji na "otvorenom radiju",jednom iznerviranom slusaocu,nezadovoljan njegovim radom,koji mu je opsovao majku,po srpski uzvraca istim prostackim recima?
Znate li ko je Dodika "uspeo u sedlo vlasti"?
Dodik vesto prica sve ono sto zeli da cuju njegovi glasaci,a iza njihovih ledja puni svoje dzepove....
On je isto sto i Djukanovic koji je bio navijen da u odredjeno vreme oglasi se protiv Milosevica...
Danas on sve ima sto "drugi nemaju:pare,banke,ostrva....On koji je jurisao na Dubrovnik,ispratio je mnoge u Hag...
Gledao sam Dodika u jednom hrvatskom studiju,gde od njega voditelj pravi sprdnju.Pusta mu coveka kojem je pretio.On to potvrdjuje i iznerviran napusta studio pruzajuci ruku voditelju...Ovaj,vesto izbegava taj pozdrav i premijer ponovo(na)seda....
Ne kazem da on nema i dobrih stvari,ali on jedino zna,da je tu za vreme,zato na vreme i sve cini da se nafatira...
Njemu odgovaraju ti,kao sto ste vi....Sta je on to sprecio za R.Srpsku sto Medjunarodna zajednica nije htela da ucini?
Na Yutube stavite njegovo ime i cujete sta njegovi Srbi iz R.Srpske kazu o njemu...To je strahota.I veca,nego sto vi o njemu pokazujete "elementarno neznanje".
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 11 april 2010 16:42
Goran Cvetić@Odbrana i polednji dani
Vi kažete: @Goran Cvetić

"Ne misli se na odštetu državi BiH, već na odštete prema pojedinačnim tužbama porodica poginulih, za čije podnošenje izgleda da postoji pravni osnov."

Niste u pravu, uopšte ne postoji pravni osnov. Ono što je MSP rekao sigurno se odnosi i na odštetu porodicama poginulih, malo pažljivije čitanje će Vam to pojasniti. Jer, po MSP-u, Srbija nije dovoljno učinila da spreči genocid nad LjUDIMA, a ne nad BiH.
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 11 april 2010 16:50
gavrilo
@BL
nemoj da zaboravis da je on iz Djindjicevog gnijezda i da je "crnogorac"!
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 11 april 2010 20:17
@Srbin iz Austrije
Nije se obogatio u toku i poslije rata već mnogo prije toga, pripada jednoj od najbogatijih porodica ovog kraja, kuću ne koristi već kredit koji je podigao za njenu kupovinu otplaćuje tako što je neko diplomatsko predstavništvo smješteno u njoj, preduzeća ne znam koja su, sve se svodi na rekla kazala, sinu je dao kredit kojeg ovaj uredno vraća, nije kao prethodnici koji su sinovima dijelili novac ovog naroda ne kroz kredite nego kao nepovratna sredstva ( ne kažem da je ovo u redu, ali je manje zlo od onog prije toga). Jedan primjer hrvatskog novinara ne govori ništa. Milorad Dodik je sačuvao ovu Republiku od 2006. kada je bila na izdisaju. Prvi mandat od 1998. do 2002., tu mogu da se pronađu neke zamjerke, u drugom ne mogu! Ne kažem da nije bilo malverzacija, ali bilo je i u slučaju prethodnih vlasti u RS. Samo što su ti prethodni dali sve što je od njih traženo, a i ono što nije! Međunarodna zajednica je pokušavala dosta toga i nije uspjela zahvaljujući njemu! Prvi dio jeste pokušaj ukidanja entitetskog glasanja i promjena u donošenju odluka u Savjetu ministara BiH. Tada je napustio zajedničke institucije! To je zaustavljeno tako! Šta su ovi drugi radili prije toga, kada se mijenjao Ustav, kada su se otimale nadležnosti, kada su smijenjivani legalno izabrani političari...? RS ne može da se poredi u odnosu na period prije 2006. Ni mi ovde nismo vjerovali da ćemo opstati, sami smo sebe otpisali! Sada je situacija bitno drugačija! Rusija je mnogo prisutnija zahvaljujući njemu, isključivo njemu! Milorad nema alternativu u Republici Srpskoj i to je činjenica! Neko je gore vrlo dobro obijasnio šta je alternativa! Ako oni dođu na vlast u oktobru od RS nema ništa jer oni mogu da se dogovore jedino oko toga kako doći na vlast. Ipak mi ovde bolje znamo jer živimo svaki dan! Lako je iz Austrije pričati priče, bez uvrijede!
Preporuke:
0
0
32 nedelja, 11 april 2010 20:53
Rainbow F Randolph
@Srbin iz Austrije
Izvinite sto se mijesam u vasu repliku koju ste uputili ka Sanja BL, ali ne mogu da ne iznesam neka zapazanja.
Cesto nas narod kaze: "Gdje ima dima, ima i vatre". Ali isto tako, dozvolicete mi da primjetim, nas narod jos cesce uperi pogled ka dimu i gasi vatru na pogresnom mjestu, dok ista nanosi veliku stetu. Sad sa metafora na konkretno. Dok su na vlasti u Republici Srpskoj bile partije, koje nose hipoteku rata, nije bilo tesko iste ucjenjivati i kompromitovati, od strane Medjunarodne zajednice u BiH. Sa Dodikom i njegovom partijom vec takva prica ne prolazi. Bas ovo sto ste iznjeli je najbolji dokaz koji potvrdjuje ovu konstataciju. Da bi se kompromitovao Dodik i njegov kadar Medjunarodna zajednica preko raznoraznih NVO i drugih partija, na zalost nisu sve iz FBiH, pokusava da upucuje udarce uz drugih uglova. Kada ste na vlasti, najbolje je vasim protivnicima da vas udare preko finansijskih malverzacija. Kada vidim ko plasira ove informacije, meni postaje jasno gdje je piroman.
Pogjedajte samo kakve price plasira novinar i voditelj emisije "60 minuta" na FBiH. Covjek prosto ne moze da snimi emisiju a da ne nabode Dodika i Republiku Srpsku. Prvo Srpsku etiketira kao genocidnu, a Dodika kao lopova, gorstaka, grmalja. Da, bas takav skup pridjeva koristi, ali doslovno.
To, ko je i kako usedlao Dodika na vlast, kako vi kazete nije uopste bitno. e ti sto su ga usedlali ocekivali su da Dodik igra po njhivim kartama, sto se sada ispostavlja da je za njih katastrofalan potez, a sa druge strane govori o Dodikobom pragmatizmu. Treca stvar, gostovanje Dodika na HRT, pokazuje namjere voditelja Stankovica i javnosti u Hrvatskoj, a sve se svodi na cinjenicu da kad dodjes u Hrvatsku, a Srbin si moras da priznas sve sto traze od tebe inace nisi dobar, cetnik si itd.
Cetvrto, pitao bih vas na kog Pavlovica ste mislili u vasem komentaru.
Preporuke:
0
0
33 nedelja, 11 april 2010 20:54
Istoricar
Apsurdno je "pravdati" i objasnjavati genocid u Srebrenici kao osvetu za ranije zlocine pocinjene nad Srbima u Bratuncu i okolini. Malo hronologije: referendum u BiH je odrzan u februaru i martu 1992; neposredno nakon toga BiH proglasava nezavisnost koju Evropska unija priznaje 6-og aprila; 5-og aprila pocinje opsada Sarajeva od strane bosanskih Srba i traje sve do 29-og februara 1996; istovremeno pocinju zlocini nad muslimanima u istocnoj Bosni (Zvornik, Visegrad, itd.) od strane paravojnih jedinica iz Srbije pod komandom srbijanske sluzbe Drzavne Bezbednosti; genocid u Srebrenici se desio u julu 1995, a zlocini nad Srbima u Bratuncu i okolini od strane vojske Nasera Orica tokom dve godine pre toga. Hronoloski gledano, Oricevi zlocini se isto tako mogu "pravdati" osvetom zbog opsade Sarajeva i zbog zlocina nad muslimanima u istocnoj Bosni. Za zlocin nema opravdanja, a koristiti osvetu kao "opravdanje" za zlocin je svojstveno samo najprimitivnijim ljudima.
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 11 april 2010 20:56
Goran Cvetić@Odbrana i poslednji dani, dodatak
Kada bi porodica nekog oštećenog iz Srebrenice tužila u Srbiji, tužena bi bila - Republika Srbija. E sad ponovo pročitajte stav MSP-a u vezi odgovornosti eventualno tužene Republike Srbije koji sam citirao 10.4. u 10.59. Jel treba da Vam ovo opet prevedem na srpski?

A isto se odnosi na uredništvo NSPM-a koji se ovom OKONČANOM temom bavi do besvesti. Kao da prizivate frku prijatelji iz NSPM-a...Ima drugih tema kojim treba da se bavimo, šta Vam je za ime Božje...Valjda i Vi, iako niste pravnici, shvatate da sam Vam dostavio krucijalni stav MSЅP-a! Ili ga možda ne shvatate? Ako ga ne shvatate, onda stoji da se bavite nekritičkom kritikom vlasti na osnovu koje ona samo može da dobije poene.
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 11 april 2010 21:56
Neško
Evo moram još jednom da se javim i glumim drvenog advokata Dodiku.

Ja znam šta su kadrovi SDS-a radili posle rata i šta su sve dopustili strancima da urade RS. Znam da od kada je Dodik na vlasti po drugi put da je to bukvalno stalo i da visoki predstavnici nisu uspjeli da proguraju ni jednu veću stvar protiv RS. Znam i da je ekonomija RS pod njegovim upravljanjem dosta živnula, da se dobro povezao sa Rusima koji RS zbog toga drži stranu i radi ono što bi i Srbija trebala, da je stanje u RS bar duplo bolje nego u federaciji u kojoj je završilo 90% svih donacija za BiH, za njegove vlasti refinerija je prodana Rusima, a telekomunikacije "Srbiji" koja ima namjeru da ih pokloni Njemcima.
Da li se pri tome i sam dosta "omastio" ne znam, ali znam da bi ga "medđunarodna zajednica" zajedno sa visokim predstavnikom i sudskim vlastima koji su pod njegovom komandom sigurno "razapela" što su nedavno i pokušali ali nisu baš imali nešto uspjeha.
Ako se stvarno "omastio" ja ga opet podržavam dok god od toga Srpska ima koristi i dok se ne pojavi bolji. To da li psuje kao odgovor nekom ko ga je opsovao uopšte mi ne smeta (rado bi da nije ako jeste ali mi to ne znači ništa) kao što mi ne smeta što je recimo Kusturica iz kuće izbacio onog idiota sa HRT.
I za kraj: Ja ne gledam HRT pa me ne tangira "šprdnja" njenih kvazinovinara kojim na kraj pameti ne bi palo na pamet da se "špradaju" sa premijerima nesrbima, niti bi mi palo na pamet da gledam HRT. Takdođe ne koristim izraz "činodevstvovanje" niti bih ga ikada koristio jer nije srpski već hrvatski novogovor, a i pišem ćirlicom.
Meni tvoj post jako miriše na provokaciju jer si nabacao sve i svašta bez da si se pozvao na bilo koje izvore, osim ako je to HRT. U tom slučaju ne trebaš ni da navodiš jer su mi oni relevantni kao i bilo koje novine iz MH federacije.
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 11 april 2010 22:06
Neško
Valjda je svima jasno da je moj zadnji komentar bio nmijenjen "Srbinu iz Austrije".

Uostalom ja sam preporučio gledanje videa sa Dodikovim govorom da bi svi mogli izvesti sopstvene zaključke (ja sam izvemo moje). Ko ima neki drugi video koji nije naklapanje rekla-kazala rado ću ga pogledati.
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 11 april 2010 23:24
Zoran Đorđević
Ponekad mi padne na pamet misao da su Amerikanci još odavno uhapsili generala Mladića, da su ga ubili (ili se on sam ubio), ili drže negde na sigurnom. Uglavnom da znaju gde je, a to je tamo gde ga niko od naših ne može naći. Tako mogu doveka da nas vuku za nos i postavljaju "uslov svih uslova".
Preporuke:
0
0
38 ponedeljak, 12 april 2010 01:35
Goran Jevtović
@ Istoricar

Na tako malom prostoru, toliko neistina i poluistina, izvrtanja činjenica, redosleda događaja, kvalifikacija ("genocid") bez dokaza, mešanja uzroka i posledica, mistifikovanja počinioca i onih drugih, okretanja stvari naopačke, posebno o tome ko je tražio kavgu u Bosni..., odavno nisam pročitao na ovom sajtu!

Alal vera junačka (još kad bih znao koja je, pa da se obratim pravilno?!).

Iluzorno je bilo šta sa vama raspravljati, ali ne mogu da odolim da pitam, ono vezano za "opsadu Sarajeva"!
Pa dobro "majstore", jeli to pre rata bio samo muslimanski grad? Pa gde nestade desetine hiljada Srba odjedanput i zašto? A da nisu oni bili možda prinuđeni na "opsadu"? A šta su Alijine sarajlije radile za to vreme u "Valterovom gradu" i malo dalje od njega i da li su i oni opsedali slučajno? Ili su samo sadili ljiljane po gradskim vrtovima, jel da?

Sramota.
Preporuke:
0
0
39 ponedeljak, 12 april 2010 11:14
Istoricar
@ Goran Jeftovic
Kavgu su trazili oni koji nisu bili zadovoljni rezultatima referenduma u Hrvatskoj i BiH. Zasto bi muslimani i Hrvati pocinjali rat kada su referendumom dobili ono sto su hteli, a to su nezavisne i od sveta priznate drzave.
Preporuke:
0
0
40 ponedeljak, 12 april 2010 11:14
marijana
Mnogo me je obradovala pojava Dragane Matović na NSPM i nadam se da ćete i dalje objavljivati njene članke. Otkako je otišla iz Politike zajedno sa većinom mojih omiljenih novinara iz tog lista pokušavala sam da saznam gde radi jer sam veoma volela njen stil - veoma pismeno, sa lakoćom i često duhovito, a opet promišljeno i ozbiljno obrađivala je mnoge teme i ustvari potpuno je prirodno što je osvanula na NSPM. Koji je u mom životu zamenio najstariji dnevni list na Balkanu koji se u mojoj kući čitao odkad znam za sebe. Sada Politiku prelistam kada odem u posetu roditeljima koji su isuviše vremešni da bi menjali navike samo da bih potvrdila da je pročitam za 5 minuta jer novinari koji sad pišu, ako se i zanemari njihov stav koji mi se često ne dopada rade to na isprazan, nepismen, dosadan način.
Preporuke:
0
0
41 ponedeljak, 12 april 2010 13:38
@Srbin iz Austrije - Sanja BL
Pa iskreno mi je žao što sam vas ranila, ali ja ipak ovde živim svaki dan sa ovim narodim, kao što sam tu bila i prije 2006. Znam kako se sada živi, a kako je onda bilo! Ne mislim na ekonomsku situaciju, mislim na nešto drugo! Nismo vjerovali da ćemo opstati, to je potpuno tačno! Pa čak ni mi koji smo optimisti i kada nemamo dovoljno razloga za to! RS je bila na rubu provalije i to može da potvrdi svako! Reforma policije je bila davno završena dok se nije pojavio Ivanić sa svojim protokolima koje je potpisivao i ne gledajući šta i zašto potpisuje! E sada zamislite tu situaciju, pritisci sa svih strana da ukinemo Policiju, i pada Vlada SDS - PDP - SRS. Tada, 2006. imenuju, Dragan Čavić (to je ovaj što je pročitao srceparajući diktirani izvještaj o Srebrenici), Dodika za premijera, jedino i isključivo kako bi ga okrivili za propast Republike! I ona nije propala, zahvaljujući njemu ponajviše! Ne kažem da je svetac, ali niko drugi trenutno, ne može da se mjeri sa njim! Nemojte puno da gledate FTV, HTV... Mnogo je lakše pametovati iz Austrije. Treba doći ovde pa se pokazati na djelu! Svako ima mišljenje i nema potrebe da ga zbog toga nazivate neznalicom. Možda sam bila pregruba sa ovim pametovanjem iz inostranstva, ali zaista mi smeta kada neko priča o nečemu na osnovu poluinformacija! Ponavljam, nije svetac, ali nema alternativu! Život ovde nije nimalo jednostavan. Ne prođe nijedan dan, a da neko ne udari na RS! OHR, Sarajevo, njihovi nekulturni i krajnje primitivni mediji, Brisel, Vašington, Zagreb, u zadnje vrijeme i Beograd! Treba to sve izdržati, a on jeste! Imao je hrabrosti za neke stvari kada niko nije i to su činjenice! RS nije izgubila nijednu nadležnost za 4 godine! To je nevjerovatan uspjeh ako to uporedite sa vremenom prije toga! Svi su ovde poznati po sumnjivim privatizacijama, prodajama banaka i preduzeća za 1 evro... Niko tu nije nepogrešiv! S tom razlikom da su oni prodavali i Republiku! Kako je neko spomenuo, ne kažem da se nije "omastio" ali napredak je očigledan!
Preporuke:
0
0
42 ponedeljak, 12 april 2010 14:03
Goran Jevtović
@ Istoricar

@ Goran Jeftovic
Kavgu su trazili oni koji nisu bili zadovoljni rezultatima referenduma u Hrvatskoj i BiH. Zasto bi muslimani i Hrvati pocinjali rat kada su referendumom dobili ono sto su hteli, a to su nezavisne i od sveta priznate drzave.

O kakvim referendumima govorite? O onima koji su smišljeni u Lengliju (sedište CIA-e) ili u možda u Berlinu?
Ti tzv. referendumi nisu bili ni legalni ni legitimni!!!! Zašto? Pa zato "uvaženi eksperte" što su izvedeni bez saglasnosti Srba kao KONSTITUTIVNOG NARODA!!!!!!!!!!
Srbi nisu bili NACIONALNA MANjINA nigde u SFRJ, a posebno ne u Hrvatskoj i BiH!!!!!

Da apsurd bude kompletan a sa njime i naša tragedija, SRBI su vam doneli SLOBODU u oba svetska rata u kojima su Hrvati i Muslimani (čast neznanom broju) veoma lepo služili austrougarskim i germanskim "koljačima"! Imali su "elitne" USTAŠKE POSTROJBE i HANDŽAR DIVIZIJE!!!

Srbi i slavna SRPSKA VOJSKA doneli su slobodu "navedenima" tako što su prolili hektolitre krvi i znoja! I to je taj kompleks koji je "navedene" nazovimo narode, vekovima mučio. Kolektivna frustracija.
Narodi koji nisu nikada imali Nemanjiće, Karađorđeviće, Obrenoviće, Mišiće, Bojoviće, Stepanoviće i mnoge, mnoge druge junake modernoga doba.
Narodi koji su uvek voleli tuđe čizme i bisere!!!

Uostalom, šta je govorio Tuđman mnogo pre sukoba, šta je radio Špegelj u praksi, šta je pisao Izetbegović u "islamskoj deklaraciji" i kako je istu implementirao, šta je dogovarao sa Klintonom oko planiranog masakra Muslimana kako bi NATO intervenisao, šta ste radili na Markalama, šta ste radili pre početka rata u Sijekovcu, na Baš Čaršiji sa srpskim svatovima????....

Hteli ste rat, dobili ste ga. A o tome kako je zaista tekao i ko je ratovao viteški a ko podmuklo, već možete čitati kod brojnih zapadnih autora, ako ne verujete nama Srbima.
A ubrzo, nećete morati više ništa da čitate, jer kada istina bude izašla na videlo, posipaćete se pepelom po glavi!
Preporuke:
0
0
43 ponedeljak, 12 april 2010 14:26
@Istoričar - Sanja BL
Pa nekako vam ta hronologija g. istoričar baš i ne ide od ruke! Prvo, što se tiče Zvornika i Višegrada, ne znate ništa o tome, očigledno! Prvi zločini u tim gradovima su počinjeni od strane muslimanskih terotorijalaca, mnooogo prije i proglašenja nelegalne nezavisnosti i sramnog priznanja od strane "Međunarodne zajednice". Jeste li kada čuli za Crni vrh i šta se tamo desilo, da li ste se nekada zanimali za to? Višegrad, takođe, muslimani su počeli sa ubijanjem i protjerivanjem Srba mnogo ranije! Što se Sarajeva tiče, hronologija je oakva! Referendum 1. mart, UBISTVO SRPSKOG SVATA NIKOLE GARDOVIĆA DOK JE ISTI ŽENIO SINA, isto to veče njegov ubica se pojavljuje na TV i hvali ubistvom te istog, mrvog čovjeka, vrijeđa na najbestidnji način! Tek tada dolazi do barikada u Sarajevu, sa obe strane! 150 000 Srba ne živi više u Sarajevu, hiljade je ubijeno! Pročitajte tekstove njemačkih nivinara, Špigl 1993., jasno navedeno da je u Sarajevu, do tog trenutka ubijeno oko 3000 Srba koji su potom, novinar svjedoči jer se lično u to uvjerio, pobacani na deponiji smeća! Da li ste ikada člui za Pofaliće u Sarajevu i monstruozne zočine mnoooogo prije "opsade"? Silovanje žena, više puta, ubijanje i premlaćivanje djece! To se dešavalo i prije rata. Da li pod opsadom mislite i na Markale, ulicu Vase Miskina i slične filmove vrlo loše izrežirane, uzgred! Kako neko može da vrši opsadu rođenog grada u kojem živi polovina Srba? Vaša priča nema nikakvu logiku, zasnovana je na rekla - kazala argumentima koje ste negdje čuli, a niste se ni udostojili da to provjerite! Znate li koliko je srpske djece stradalo od snajpera na Dobrinji u toku "opsade" Sarajeva? Kako je to SA bilo pod opsadom kada su avioni slijetali, dolijetali kada im je palo na pamet! Pa čak i hrvatski generali svjedoče da su muslimani, 10 puta brojniji mogli da protjeraju Srbe sa položaja oko SA kad su htjeli, ali da im to nije bilo u interesu! Ne pričate o nečemu o čemu ne znate ništa! Istorija vam i nije najjača strana!
Preporuke:
0
0
44 ponedeljak, 12 april 2010 15:34
Goran Jevtović
Sanja BL

Sjajno Sanja! Bravo, bravo, bravo. Vi ste prava SRPKINjA!!!
Svi mogući pozdravi od mene.
Preporuke:
0
0
45 ponedeljak, 12 april 2010 16:46
Sanja BL
Hvala puno, pozdrav i za Vas! Moram samo da dodam, vezano za "opsadu" još jednu rečenicu, iako bi se o tome moglo pričati do sutra! Sarajevo je bilo pod opsadom, kao i Tuzla, što je Hilari u jednom srceparajućem govoru u predsjedničkoj kampanji iznijela, samo što američki novinari nisu kao naši "istoričari" nego provjere, ako ih nešto zaista zanima! Ispostavilo se da Hilari nije jedva preživjela srpsku paljbu nego se normalno šetala po pisti u Tuzli, razgledala grad, pod opsadom, i stigla da ruča sa ćerkom! Sve inače ponavljam pod srpskim snajperima, pod opsadom, jedva je živu glavu izvukla! Baš su ti Srbi, sram ih bilo, loši momci!
Preporuke:
0
0
46 ponedeljak, 12 april 2010 17:14
Srbin iz Bosne
Istoricar@

Hronologija ti uopste ne ide u prilog. Navescu primjer koji ja znam, a o cemu je svjedocio Sulejman Tihic u Hagu. Radi se o pocetku rata u Bosanskom Samcu. Prve zrtve su bile dva muslimana i jedan srbin na koje je dok su bili u automobili iz zasjede pucao pripadnik patriotske lige Sead Srna, inace rodjak proslavljenog fudbalera Darija Srne, prilikom cega su sve trojica tesko ranjeni.Dvojica muslimana su pripadala " srpskom taboru " i za to su morali da plate. Sulejman Tihic sa kojim sam kao dijete, koja koincidencija, igrao fudbal, nije taj dogadjaj ni spomenuo. Po njemu je rat poceo kada su seseljevci ispalili zolju u centru grada, a to se desilo nekoliko dana posle.
Preporuke:
0
0
47 utorak, 13 april 2010 00:07
@Srbin iz Bosne - BL
I u Šamcu, i u Bijeljini i u drugim mjestima je tako počelo! Zna se ko je koga prvi napao, samo što se ne zna zvanično, ali saznaće se! Istina izađe na vidjelo! Kaže istoričar, oni su dobili nezavisnost, nisu imali interesa da počinju kavgu... Naravno da nije tako, počeli su kavgu monstruoznim zločinima mnogo prije svega toga, tzv. nezavisnosti i priznanja! Evo hronologije:
februar . Kutiljerov plan, rat kao nije počeo, ali muslimanski zločini na sve strane, plan predviđao, prosto rečeno 3 Bosne, prava, jednaka za svaku jedinicu! Muslimani nisu prihvatili jer šta će njima 33% kada im se nudi 100%!
28. februar - stapanje muslimanskog dijela MUP - a sa muslimanskom patriotsokm ligom.
1. mart referendum, Srbi ne izlaze, ali ga ni ne spriječavaju jer računaju da je nelegalan i etnički. Kontitutivnost naroda, niko ne može da odluči ništa bez pristanka drugih! Ubistvo Nikole Gardovića, iz čista mira, pred crkvom i hvaljenje tim od strane ubice Ramiza Delalića Ćele, koji, treba li to napomenuti, NIKADA NIJE ODGOVARAO iako se dakle sam hvalio! Poslije toga barikade i muslimanski zločini, masovni.
25. mart Snage iz Hrvatske, regularne jedinice, prelaze rijeku i u Brodu se sastaju sa Arminom Pahorom i ubijaju Petroviće, oca i sina. BiH MUP, pod muslimanskom komandom sve to posmatra i ne spriječava tako da oni nastavljaju sa aktivnostima.
26. mart selo Sijekovac kod Broda, monstruozan zločin, palili su ljude žive...
1. april napadaju Bijeljinu, muslimanski konjanik napada srpski kafić po nalogu iz Sarajeva jer je cilj da se Bijeljina problematizuje.
3. april Kupres, vrlo značajna tačka za Hrvate zbog planinskog prevoja, združen HVO iz BiH i htvatska vojska prave stravičan pokolj ubijaju civile, rat još nije počeo, BiH nije priznata država. Srbi NEMAJU vojsku, a oni imaju odavno, dokaz je da im se ratni staž priznaje od 1991.
4. april Izetbegović proglašava opštu mobilizaciju na šta nema pravo...
Preporuke:
0
0
48 utorak, 13 april 2010 00:11
BL nastavak
jer postoji kolektivni šef države, on kao pojedinac nema pravo da raspiše opštu mobilizaciju! Sve to ponavljam i podvlačim prije priznanja nezavisnosti! Ne, nikako njima nije kavga bila ni na kraj pameti! Objasni to Gardovićima, Petrovićima, ovima iz Kupresa i postoji tu još različitih zločina o kojima može da se piše danima! Vojska RS ne postoji, Srbi vjeruju u bratstvo i jedinstvo, a braća se naoružavaju 10- ak i više godina prije toga! Muslimani ratuju u Hrvatskoj protiv Srba još 1991.... Nemam vremena više, ali... "istoričar", poteško je ovo ipak za tebe. Informiši se prije nego što počneš da širiš neistine okolo!
Preporuke:
0
0
49 utorak, 13 april 2010 11:42
preporuka ! ! !
5 subota, 10 april 2010 17:04 Neško
"... koristim priliku da preporučim Dodikov FANTASTIČAN govor dat 26. marta u Beogradu povodom 15 godina Dejtonskog sporazuma
TREBA SNAGE DA SE KAŽE NE - MILORAD DODIK. "

- Hvala Vam za vezu do snimka izlaganja g. Dodika. Zaista ga vredi čuti i preporučujem ga svima. Tako nešto odavno želim da čujem. Srpski političari bi imali mnogo šta da nauče od njega.
Preporuke:
0
0
50 utorak, 13 april 2010 14:54
Srbin iz Austrije
@Sanja BL Zovete me da dodjem u R.Srpsku i sve vidim izbliza...To si sad ucinila i nikad vise...Bio sam tamo(kad je nasa majka zanemocala i kad nije mogla od rana da zove,sem da sahranjuje najblize),kad su sinovi od vasih najsjajnijih vojskovodja,koje u pesme slavite,ispratili svoje sinove u inostranstvo,ili im omogucili da se slobodno bave (svercom) biznisom.
Bio sam tamo,na prvoj liniji fronta,odnio moju blentavu glavu koju je nosilo moje cisto srce,i Bog me kazni tako,pored mene poginuse bolji a ja osta da pamtim mnoge izdaje i o njima vam sa suzom i strahotom pricam.....
Kad sam se vratio tamo odakle sam posao,nista nije bilo vise isto.Izgubio sam posao,kucu....
Postao sam niko i nista pored onih koji su dezertirali iz R.Srpske(a mogli su me nositi u zubima),zabavljajuci se po kazinima,sa tudjim parama praveci biznis...Neki su govorili:lud si.Drugi su me samo sazalevali...
Nisam ja "podoban"za vasu"Domaju",jer tamo su stiglli "dobrotvori" koji za 1 KM kupuju nekoliko hiljada kvadrata u elitnim mestima R.Srpske...i to rentaju,ako nisu mogli da preprodaju za nekoliko puta skuplje..
Nije da ja nemam 2KM da kupim dve barakice,makar,ali danas su R.S."osvojili oni koji su je napali na vreme"...Ja sam je uzalud u nevreme branio.
Ovo je vreme Dodika,Pavlovica,Kacavenda....Ovo je nevreme...Sve prokisnjava i sve popusta pred vetrom jaceg....Lazu oni sto kazu da se ne saginju,samo su lice spretno okrenuli nama,ostavljajuci utisak da klece pred nasom,svakim danom sve vecom razlikom,kao nistarijom...
I nije mi sto prevarise moj izgladneli i po mnogo cemu unesreceni narod,nego sto tim "osvajacima" se lovorovi venci pletu.Onome sto je kupio pola Semberije u bescenje,kao i ono spomenuto za 1KM,orden SV.Save zakacise,ito l reda...
Ja nemam vise na sta mogu da se oslonim...Vase jednoumlje je tako tvrdo i na njega mogu samo da pozgledim ranu..
Gladni,udelite mi rec utehe.Odbijam ponizenje da primim bilo sta od dezertera.Umirem uspravno!
Preporuke:
0
0
51 utorak, 13 april 2010 19:35
Istoricar
@Goran i Sanja
Inace, ja sam Srbin iz Vojvodine koga je sramota sta ste vi Srbi iz Bosne radili 90tih. Na nas ostale Srbe svalili ste sramotu genocida. Vi me potsecate na nekoga ko prodje kroz crveno svetlo i kada vas neko opomene vi ga opsujete. Mesto da se pepelom posipate i da ste manji od makovog zrna, vi ste jos drski i osioni.
Preporuke:
0
0
52 utorak, 13 april 2010 20:46
Srbin iz Bosne
Istoricar@

U ime Srba iz Bosne primite najiskrenije izvinjenje zbog nanosenja dusevnih boli. Trudicemo se da donesemo rezoluciju kojom ce se osuditi nanosenje dusevnih boli Istoricaru iz Vojvodine.
Preporuke:
0
0
53 utorak, 13 april 2010 20:55
Neško
Ne znam što se objašnjavate sa "istoričarem". Došao čovjek po zadatku, a vi mu još pravite društvo.
Jedino što mu se može odgovoriti je da ne postoje "bosanski Srbi" kao što ovakvi anonimusi mogu predstavljati samo sebe i svoje mentore i mecene znači šaku jada, a nikako sve Srbe pa da se on u njihovo ime stidi.
Preporuke:
0
0
54 utorak, 13 april 2010 21:22
Goran Jevtović
@ Istoričar

Inace, ja sam Srbin iz Vojvodine koga je sramota sta ste vi Srbi iz Bosne radili 90tih. Na nas ostale Srbe svalili ste sramotu genocida. Vi me potsecate na nekoga ko prodje kroz crveno svetlo i kada vas neko opomene vi ga opsujete. Mesto da se pepelom posipate i da ste manji od makovog zrna, vi ste jos drski i osioni.

"Srbine" iz Vojvodine meni je drago da se ti stidiš! Stidi se dok ne poludiš!
A ja ću i dalje da prelazim na crveno svetlo da bi mogao da psujem, onako masno, srpski!
Amin.

P.S. Nisam iz Bosne nego iz junačke Toplice na jugu Srbije. Mi otuda se nikada nismo odricali braće preko Drine, Save, Dunava, Korane, Miljacke, Cetine, Zete, Drima, Vardara... pa ni takvih "Srba" kao što si ti iz "Vojvodine"!
Preporuke:
0
0
55 utorak, 13 april 2010 23:57
@"istoričar" - Sanja BL
Da smo nešto uradili posipali bismo se. Kako ipak nismo, nastojimo da Vama i sličnima objasnimo neke stvari! Ja nemam ničega da se stidim! To što mi je neko ubio 4 generacije porodice, što nikada za to nije odgovarao, što mi je baka bila primorana da sjedi u školskoj klupi sa sinom čovjeka koji joj je zaklao oca, što je taj isti sin junačkog oca danas jedan od vodećih muslimanskih političara, što moj narod danas ne postoji u pola MOJE ZEMLJE koju smo mi stvorili, izgradili, što moju imovinu u Petrovcu, Sanskom Mostu koristi neko drugi... Kao neko ko je dio naroda koji je zaista doživio genocid i koji ga svaki dan proživljava iznova tražim izvinjenje i nemam namjeru da se izvinjavam nikome ko ni ne zna šta je to genocid nego je o tome nekada nešto pročitao! Vi i takvi kao Vi ne znate šta je genocid jer da znate ne biste tu riječ pominjali svaki dan jer vidite, to se ne izgovara tako lako! Niste ni svjesni težine riječi koju toliko zloupotrebljavate, a za koju nemate nijedno jedino opravdanje! Sramite se i dalje! I trebate! Priznajem, nije Vam lako sa Vama!
Preporuke:
0
0
56 sreda, 14 april 2010 00:15
@Srbin iz Austrije - Sanja BL
Hvala Vam što ste bili tu! Čitava moja porodica je bila na prvoj liniji, mnogi nažalost nisu više živi i znam o čemu pričate! Neki su za to vrijeme sticali ogromno bogatstvo, na kojem bi im danas pozavidjeli svi, a prje rata nisu imali ništa! Dodik nije bio u ratu, tačno je, ponekad se čak i pohvali time, ali mislim da se iz moje replike Vama jasno vidi da ja ne hvalim to kod njega! Dosta toga je tačno, ali je tačno i to da je situacija sada mnogo stabilnija, da se izborio za neke stvari, da nije podlegao pritiscima i da nema konkurenciju, nema alternativu, jednostavno niko drugi ne može da se nosi sa ovim iskušenjima! Navela sam vam primjere alternative, ko je sve bio na vlasti i ko pretenduje da ponovo dođe i kakvi su njihovi rezultati i šta su sve radili u vrlo sumnjivoj privatizaciji i švercu sa nadležnostima RS, jer nisu visoki predstavnici baš za sve krivi! Ponavljam, žao mi je ako sam Vas uvrijedila, ali ne ostajete dužni! Nisam ja neko ko obožava Dodika, ali me interesuje Republika Srpska kojoj je prvi zadatak da opstane, a vrijeme proganjanja onih koji su se okoristili o nju će da dođe. Izvinjavam se jer ne pišem na ćirilici! Pozdrav za Vas!
Preporuke:
0
0
57 sreda, 14 april 2010 00:40
Biljana Nikolić@ Istoričar
Inace, ja sam Srbin iz Vojvodine koga je sramota sta ste vi Srbi iz Bosne radili 90tih. Na nas ostale Srbe svalili ste sramotu genocida.

Kad su Vam pali argumenti u vodu, a vi po oprobanim optužbama.
Preporuke:
0
0
58 sreda, 14 april 2010 11:50
Ranjen nepravdom-Srbin iz Austrije
@Srbin iz Austrije -Sanja BL Sanja,shvatite,nista nemam licno protiv Dodika,ja ga i ne znam.Ali jedan premijer kakav je on,mora voditi racuna sta kaze,gde to kaze i kakve posledice to moze imati po njega i narod koji zastupa.On mora biti primer drugima...Nisam iskljuciv,(ali na osnovu onoga sto sam procitao,cuo i video na TV,Yu tube itd),to je uzas.Vi to bolje znate od mene,on je(skolovani) politolog,a njegova retorika odudara od onog mudrog "terzije" koji tri puta meri a jednom kroji...Kod njega je mnogo toga presiroko,zato cesto puta ostaje "kratak".Ipak mi je najteze kad na "cedilu" ostane...
Uzasnut sam izjavama Srba iz njegove blizine koji javno govore sve ono sto u meni izaziva gnev.
Danas ja"prosim" po Vijeni cesarevoj,ovako sakat i nemocan,gledajuci neke kako se utrkuju u kupovini i "prodaji znoja nasih oceva"?Zar to toliko malo kosta?Hoce li Vam to izici na dobro?
Mozda je bolje sto sam daleko,da vi ne vidite mene i da ja cujem samo dobro za "Vas"...
Kazu,ima Boga,ali gde je onda sirota pravda?Postidjena,skrila se,da je niko ne vidi.Aaj!Zar mojoj majci,siroti u Gospoda,da uzmu zadnju njivu u bescenje,koja ju je "'ranila",za rad "ljubavi" onoga koji nam se dobrotvorom prodaje?Zar smo doziveli da nam najnepismeniji podizu fakultete,da nam "otpali od Gospoda" podizu crkve kao svoje pokajnice,a da mi budemo "stado" njihovo ciji ce oni cuvari(pastiri)biti..Zar da "vukovima svoje jaganjce predamo",a da oni pred kamerama pokazuju svoje drugo lice lazljivo.Dokle vise,jadnici?
Da umeju,makar da stanu.No ala utrobe(necasne) njihove vice:Jos!Jos trebamo,jer ne zasitismo svoje potrebe!Prazninu niko nenapuni..Prevrsili su svaku meru.Ne mereci(greh)stavljaju sebi na ledja i ono sto nece moci da iznesu.A pravda,sirota u Gospoda negde skrivena i postidjena ceka,da puknu ledja njihova od tereta naseg (bola)i cekanja.
Ako si sistra,ocisti mi suzu i sve ti je oprosteno..Pridrzi me...Ti koja imas srce materino,zasto sad places?Ja imam jos sta da dam...
Preporuke:
0
0
59 četvrtak, 15 april 2010 15:31
hroničar @ istoričar
U vašoj hronologiji nedostaju neki detalji, masakr srpskih seljaka u Sijekovcu, ubistvo svata na Baščaršiji, barikade sa vezivanjem muslimanskih i hrvatskih zastava u Mostaru, prvi napad u Zvorniku, prvi napad u Kozarcu i td. Vi izabrali događaje koji vama odgovaraju, i koji potvrđuju da su Srbi prvi počeli, a one druge jednostavno prećutali. Koji ste vi istoričar?
I još nešto. Na osnovu kog zakona, kog ustava kog člana zakona je izveden Referendum za izdvajanje BiH iz SFRJ.
A posebno tvrdnja da je DB Srbije organizovao paravojne formacije. Ta tvrdnja je odbačena na međunarodnom sudu pravde u Hagu. Ako mislite na Arkana on je bio saradnik savezne, jugoslovenske DB. A ko je doveo Al'Kaidu u Bosnu i Hercegovinu. Pretpostavljam i njih neki DB, samo koji turski ili hrvatski. Ko je pretpočinio DB BiH komandi u turskoj obaveštajnoj službi i kad se to desilo po vašoj hronologiji. Evo da vam ja pomognem. Muhamed Čengić je otišao u Ankaru i odatle rukovodio bosanskim DB u skladu sa komandom turske tajne policije.
Kako to preskočiste? Znate aktivnosti srpske tajne policije, a turske ne znate? Ili ste jako, jako jednostrani. To nije istoričarski.
Preporuke:
0
0
60 četvrtak, 15 april 2010 19:34
Slobodan Gradjanski
Sa velikim zadovoljstvom sam čitao Vaše tekstove u "Politici "Drago mi je da ste poćeli da objavljujete svoja razmišljanja i na sajtu NSPM.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner