субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Историјски инжењеринг (поново) прети Србији

Kоментари (11) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 11 март 2009 20:29
Jovan G
Odličan tekst.

"У складу с тим, они који се сада озбиљно баве индоктринацијом Срба, раде систематски и на дуги рок, а за то је најпогоднија обрада деце!"
A u tome imaju i veliko iskustvo.
"Sa ponosom možemo konstatovati da u našoj Narodno-oslobodilačkoj vojsci i partizanskim odredima ima 70-75 procenata boraca iz mlade generacije naših naroda... Iz naših 16-godišnjih omladinaca, 19-godišnjih mladića, izrasli su heroji kakvih je rijetko bilo u historiji naših naroda... Ja sam uvjeren da vaša ruka neće zadrhtati, kada vaša puška treba da pogodi makar i najbližeg vašeg rođaka koji je prešao u izdajničke redove." (Govor na Prvom kongresu omladine Jugoslavije, Bihać 1942. - Josip Broz Tito, Članci i govori iz NOB-a, Beograd 1945.)
Препоруке:
0
0
2 среда, 11 март 2009 22:15
Amater
Bilo bi lepo da je autor dao neki primer falsifikovanja istorije iz knjige Zundhausena, ako je vec strucnjak. Dajte nam argumente, a ne osude.
Препоруке:
0
0
3 среда, 11 март 2009 22:30
Јован Јанковић
И ја мислим да је текст одличан, али да је сјајан и коментар Јована Г.
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 12 март 2009 03:28
Газда Груја
Одличан текст и одличан коментар Јоване!!!

Управо је тако - историјска је истина да су партизани победили четнике јер јер просечни партизан био млађи од просечног четника. Тако се то ради, поведи "клинце" да "повуку" - млада луда глава свашта верује. Што млађа, то је проток већи. Млади су најпогоднији за све врсте манипулације. Они само гледају шта други вршњаци раде. Копирај не капирај. Тако је увек било, тако је и данас.

Могао бих о овоме да вам пишем недељама, можда неки (старији) међу вама и нису свесни колика и каква је пропаст међу "децом". Зато што не знају да гледају. А пропаст је тотална. Можда им и не треба стајати на муку.
Нек живе у незнању, нека купују деци капи за (вазда) црвене очи (од дима хахахахаха) или нек их гледају док чешу нос сваких 2 минута док причају.

Али не треба то да чуди - нема деци ни ко да да пример ; ово је сад већ трећа поратна генерација - друга у низу следбеника филозофије "смувај где шта можеш, посебно у школи - учење је, сине за губитнике, љуби га ћале!".
И онда имамо родитеље који сами ништа не знају, књиге не читају, иностранство не познају, друштво, државу, религију, нацију, историју (ма ништа, да не набрајам) СУШТИНСКИ НЕ РАЗУМЕЈУ - сви одреда пали би на Пиза тесту ; верујте. На тесту РАЗУМЕВАЊА СУШТИНЕ СТВАРИ - е сад такви имају децу.

И наравно. Цеца је национални идол, Карлеуша у Великом брату, а Село гори а баба се чешља гледа 4.000.000 људи.

Не треба никог да чуди што ће нам озбиљни људи из света угасити сијалицу. Или нас наговорити да је угасимо сами. Тако то иде.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 12 март 2009 04:04
Srboljub Savic
Da li Srbija ima istoricare?
Da li Srbija ima hronicare, arhivare, dokumentariste?
Da li Srbija ima ideju drzavotvornosti?
Precizni odgovori nisu ni bitni, ako znamo da nam
je cak i hronologija 1989-1999 1999-2009 prepuna
rupa (obojite ih belo ili crno, od volje vam).
Kakav odgovor se moze pruziti kad Zundhausen ima
vise podrske u Srbiji nego u Nemackoj i Austriji?
Kakva nam je istorija, kad u njoj dominiraju stavovi nemackih i austrijskih istoricara?
Kakva smo to zemlja da tri puta budemo izlozeni
oruzanom napadu neuporedivo mocnijih sila - u I, II
i 1999, po istom scenariju?
Kakvi smo to, kad ucimo da je I svetski rat poceo
zbog toga sto je Srbin ubio austrijskog nadvojvodu?
Dokle ce nam se arogantni i bahati mocnici smejati
i besprmerno kaznjavati srpski narod (sankcije) za
"zlocin" u istom Sarajevu, koji cak nije ni pocinila ni Jugo., ni vojska Republike Srpske, a da niko kako treba ( ane mali broj bi i morali)ne
reaguje?
Treba li se zato cuditi gotovo nepoznatoj istorji
Srbije od 1452 do 1804 (poznate floskule o turskim
"zulumima" nisu istorija)?
Gde je to nasa istorija pisal o periodu, neposredno
pre Maricke bitke do Kosovskog boja?
Gde je nase poimanje naroda, nacije i drzave?
Kako da se negira pravo separatizma, uz pomoc
terora i stranog vojnog mesanja, dela jednog-Alban-
skog naroda, kad novo "pravo na samoporedeljenje"
pripada celom narodu, a ne delu?
Kako da se razumeju presude generalima, kad ne
shvatamo ni sveto pravo samoodbrane?
Kako jos nekako razumemo i pravdamo ubistvo u nuznoj samodbrani jedinke, a ne razumemo jos vece
pravo na samodbranu naroda?
Da li razumemo da u civilizovanim drustvima drzava
organizuje i ima duznost odbrane nacije?
Zasto trpimo da nam "popuju" oni koji svoju odbranu
-nacionalnu bezbednost stavljaju iznad svega, a
nama negiraju i elementarno pravo na samodbranu?
Zasto Srbija ima glasnije i uticajnije istoricare
koji nam "utuvljuju" u svest nepoznate (eticki, pravno,) krivice?
S. Savic
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 12 март 2009 09:54
Драгомри Анђелковић
Аматер: "Bilo bi lepo da je autor dao neki primer falsifikovanja istorije iz knjige Zundhausena, ako je vec strucnjak. Dajte nam argumente, a ne osude."

Не ради се о приказу књиге Холма Зундхаусена, па нисам сматрао да је потребно да се њом подробније бавим. Што се грешака и малициозних једностраности тиче, има их на претек (о томе сте могли да прочитате доста последњих недеља).

Примера ради, аутор основано констатује да Милош Обилић можда није постојао, а онда каже, зашта не постоји ни један доказ, можда је био угарски витез! (Можда је би и Ујгур, али бесмислено је о томе причати јер за такве тврдње нема никаквог основа). А за Косовску битку констатује да је то био сукоб не Срба са Турцима, већ коалиције српских, босанских, бугарских, хрватских и аlбанских снага са Османлијама. Но, уз српске одреде са територије некадашње државе Немањића, у бици је учествовао и помоћни одред Босанаца (а и они су према бројним изворима, укључујући и повеље њихових владара, у средњем веку били Срби) и мања јединица Хрвата. Није се радило о некаквој мултинационалној коалицији у којој су учествовале некакве албанске и бугарске снаге, већ о доминантно српско војсци. Напросто, ради се о томе да аутор покушава да на сваки начин маргинализује улогу Срба у историји. То је суштина књиге: "Историја Србије од 19. до 21. века".

На страну бројне грешке, типа да је српска масонска ложе "Побратим" основана 1881 године, тј. десет година раније него што се то десило (да се не ради о грешци у писању већ о незнању, говори то да аутор тврди да је њен оснивач био Ђорђе Вајферт, који је масон постао тек 1890 године). Госн. Холм каже и да је Вук Караџић рођен у Херцеговини, а знамо да није (чак и његова породица потиче из Старе Херцеговине, области која је данас део данашње Црне Горе, а не из садашње Херцеговине).

Да сада не дужим, ускоро ће се на нашем сајту појавити приказ књиге о којој смо сада говорили, па ћете имати прилику да се упознате и са неким другим материјалним грекама.
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 12 март 2009 10:43
Александар
Велике европске земље попут Енглеске,Француске и Италије имају од 10 до 15 часова недељно "матерњег језика" а ми зависи од узраста и испод 5 часова али зато уводимо два страна језика. Власт која се руководи само личним-матерјалним интересима а још је формирана уз уплитање страних амбасад није ту да ради у циљу сопственог народа.Наводите примере измене у делу српске историје из периода 19 и 20 века. Уз помоћ Великог Бртата, Мале Сестре и Гранд Шоа дошли смо и до Тренутка Истине да је народ заборавио и предизборна обећања од прошле године о 1000 е акција,повећање пензија и 30.000 нових радних места само у Застави.Можда ће глад и празни стомаци довести до отрежњења српскога народа ?
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 12 март 2009 20:02
Jovan G
@Газда Груја: "Тако се то ради, поведи "клинце" да "повуку" - млада луда глава свашта верује."
Tako se to radi sa _tuđim_ klincima.
Zašto se kod nas, sa obe strane, uporno zaobilazi više nego očigledna činjenica da je u građanskom ratu jedna strana bila pod tuđom komandom?
Pa i Francuzi su imali i komunistički pokret otpora, ali pod francuskom komandom pa nije bilo građanskog rata.
Препоруке:
0
0
9 петак, 13 март 2009 02:52
Газда Груја
Слажем се Јоване.
Са туђим клинцима, наравно.
И слажем се, такође, једна страна је била под страном командом.

Наша пропаст и јесте у томе што, изгледа, нисмо дорасли дотле да будемо соптствени газда. Да будемо самостални.
Подсећамо, као народ, на тинејџера који се цео дан свађа са оцем јер захтева равноправан третман и уважавање попут одраслог, а увече, тражи, од тог истог оца, да му позајми ауто и да џепарац.
Препоруке:
0
0
10 петак, 13 март 2009 03:57
Каса Пин
Хтео бих да подвучем поднаслов текста који пита да ли је у питању неспособност или квислиншко понашање. Мислим да је у том мотиву суштина данашњег стања у Србији. Недостатак свести заслепљеног народа о томе да је на делу заправо најгора издаја српског националног интереса и српског националног и биолошког бића. Да ли можда још има оних који заправо мисле да је неиздавање нових пасоша одраз неспособности кад је у питању ординарна саботажа.
Препоруке:
0
0
11 петак, 13 март 2009 15:15
Milos
Kuku li je nama...
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер