уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Иран без руских С-300 у интересу Израела

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 24 септембар 2010 18:46
Petrushin
A zasto bi Rusiji u ovom trenutku smetao jedan manji rat na Bliskom Istoku?

Nafta ce da skoci 100-200%. Rusija da zaradi 100-200%.

Izrael ce ranije da udje u razmisljanje o napadu, ako sistema nema!

Iranci ne mogu - u svakom slucaju - nista da urade, ni sa njima, niti bez njih!

Obuka na njima se ne moze sprovesti tako brzo!

Rusija u tom slucaju izaziva gnev, koji joj nije potreban.

A Iran neka iz ovoga izvuce neku pouku: da ne zavlaci svuda nos - kao kod nas u Bosni i Kosmetu!

Iranu, ionako, uskoro prijeti civilni rat!
Препоруке:
0
0
2 петак, 24 септембар 2010 19:09
МП
Нова геополитика на делу.
Препоруке:
0
0
3 петак, 24 септембар 2010 19:21
A L Mollari
После оваквог текста пренесеног са сајта Фонда Стратешке Културе, чему ми Срби можемо да се надамо?

Ово је страшно...
Препоруке:
0
0
4 петак, 24 септембар 2010 19:42
Дарко Станојевић
Аха, и ви се давите?

Како онда да се очекује помоћ одатле, како многи одавде призивају "маћушку Росију"?

Никако.
Препоруке:
0
0
5 петак, 24 септембар 2010 20:38
Гавра
Пре би се могло говорити о навлачењу Израела да уради оно што планира мало раније. Иранци су већ набавили С-300 за потребе заштите својих нуклеарних постројења (на црном тржишту али са дискретним одобравањем Русије). Израелу не одговара губитничка авантура али ко пита Израел.
На крају ће профитирати Иран и Русија.
Препоруке:
0
0
6 петак, 24 септембар 2010 22:53
Danilo
Od dolaska Putina na vlast,ruska zvanicna politika sve vise poprima mnogo lukavije i nepredvidljivije obrise u stilu JEDNO PRICAMO,DRUGO RADIMO,kao sto Zapad to radi vec vijekovima,(u novije vrijeme vrse kolonizaciju drzava a sve pod izgovorom "donosenja demokratije").Sovjetska politika da se sve kaze u brk (sto na umu to na drumu)je bila naivna i pogresna sto se koristilo u zapadnoj javnosti za blacenje tog sistema i te politike i upiranjem prstom u njih kao potencijalnog agresora.Sada se u Rusiji radi na drugi nacin,neki kazu KG-beovski.Tako se ovih posljednjih godina cuje da Putin kaze da neko oruzje ne izvozi drzava Rusija nego da to cini kompanija Rosobornexport ili neka druga.Takvom taktikom se SAD sluze vec 50 godina.
U pravu su komentatori Petrushin i Gavra koji govore o nafti i navlacenju SAD i Izraela da napadnu Iran jer bi to ne samo poskupilo naftu nego bi se u Rusiju islo moliti i za naftu i za gas ne pitajuci za cijenu jer bi potraznja energenata daleko prevazisla ponudu.Jer,iz Perzijskog zaliva izlazi oko 40 % ukupne proizvodnje OPEK-a.
Rusija i Kina su,vec odavno,javno rekli(u sklopu Sangajske inicijative) da nece dopustiti da SAD dodje u Centralnu Aziju i da izidje na Kaspij.To je za njih crvena linija i to je Americi receno.
A Americki plan za razgradnju Rusije treba poci od ruskog "mekog trbuha" tj.sa Kaspija i Kavkaza.Tako da Ivasov moze pricati razne price,ali pad Irana znaci i velike probleme za Rusiju i to se nece dozvoliti.A,u Kini vec dizu na ustanak pokrajinu Sin-Djan(Xin Jiang)koja je bogata naftom i koja je tu u centralnoj Aziji,a u kojoj,naravno,zivi islamski svijet.
Naravno,Leonid Ivasov nista od toga nije spomenuo sto se cini "pomalo" nelogicno.
Ima,naravno momenata kada Rusija pokaze zube pa kome se to dopadalo ili ne,kao na primjer rat u Gruziji i zastita J.Osetije i Abhazije,ili,kako juce ambasador Rusije u BiH B.Harcenko rece u intervjuu za "Glas Srpske" da Rusija cvrsto stoji iza statusa Republike Srpske.Tu je sve jasno.
Препоруке:
0
0
7 петак, 24 септембар 2010 23:21
Јован
Не заборавите велику руску обману Израела и запада 1973. године. Руски војни стручњаци месецима посећују Египат и припремају га за рат са Израелом. Тајним каналима се допремају ПВО системи, радари, опрема за копнене јединице , тенкови. Тенкови се пребацују на Синај, месецима по два комада дневно на камионима под цирадом што пролази не запажено од супротне стране. Ти транспорти се тумаче као допремање уобичајених подрепштина у Египатску базу на Синају. Када су припреме за рат завршене руси повлаче своје стручњаке и лажирају дипломатски инцидент са Египтом тако да демонстративно повлаче свог амбасадора из Египта. Запад и Израел ништа не сумњају у то што се дешава. Следи муњевити напад Египатских тенковских јединица, потпуни дебакл Израела и повлачење са Синаја што је и данашњи статус. Да није било реакције Француске морнарице и американаца Израел не би постојао и био окупиран од стране Египта.
Ова ситуација са Ираном ми мирише на нешто слично. То је навлачење Израела на погрешан корак.
Препоруке:
0
0
8 петак, 24 септембар 2010 23:27
Стари Вујадин
Јељцинов генерал критикује Путина?!
Стало му је да Иран добије С-300, али се не сећам шта је Србија добила 1999. од Ивашова и Јељцина, сем оне тројице што су певали по мостовима.
Препоруке:
0
0
9 петак, 24 септембар 2010 23:28
ТОПОЉ
Овдје је генерал Ивашов заборавио да нагласи да су нуклеарку у Бушеру градили руски стручњаци.То је у цијелој причи далеко важније од ракетног комплекса С-300.Надаље,јудео-атланска цивилизација је кажњена за догађаје на Кавказу од прије двије године.Велики број инструктора из Израела је погинуо који су заједно са својим НАТО колегама обучавали Сакашвилијеве терористе."Здробљен је један цијели мали планински градић" како је кукао диктатор Сакашвили,само није поменуо да је тај градић био подземна база НАТО инструктора и инструктора из Израела.О томе колико их мање има ћути и он и његови ментори као заливени.Даље,и јудео-атлантисти и ислам су непријатељи Русије.И једни и други сносе кривицу за тероризам у Русији.Березовски,Ходорковски,Вајнштајн-Каспарјан алиас Каспаров(освиједочени непријатељ Путинове Русије и никада заборавити,српског народа),Дудајев,Закајев,Масхадов,итд,итд,само су дио "звучних имена" те осовине зла.Према томе,лично Русије што се тиче,она може мирно да спава.А њени непријатељи нека размишљају шта ће и како ће.
Препоруке:
0
0
10 субота, 25 септембар 2010 00:07
Ultravisitor
Sve je isto samo njega (Borisa Y.)nema.
Препоруке:
0
0
11 субота, 25 септембар 2010 00:37
Дарко Станојевић
Г. "Топољ", зар вам није лакше да узмете руско држављанство? Зашто се мучите са нама, увек незахвалним Србима наспрам мајчице Русије?

Ви (а и остали русофили) представљате увек амортизер, шта год да се јави оданде. Ако Путин каже "А!", ви га одмах благосиљате и позивате у помоћ. Ако Медведев каже"Б!", креће жал што немамо таковг овде. А када овај генерал опали по тој двојици хероја, ви поручујете да су криви трећи, "осовине зла", али ће све бити у реду и да "мајка" може мирно да спава. Ужасно поједностављујем, али принцип је ту.

Много је то ксенофилије и превише разумевања за све што длази оданде, за мој укус (и не само за мој). Личите на правог "еурофанатика", само, када се окрене друга страна медаље.

Не љутите се на мене, него се понекада огледајте за собом, тј. својим текстовима. Замените реч "Русија" у њима речју "САД" или "Немачка" и биће вам јасније на шта мислим.

Да се нашалим, не мењајте надимак у "Патриот".

-----

Искрено, гледајући како се Русија држи у задњих пар година што се тиче глобалне, а и балканске политике, почињем да верујем да кују заиста жестоке и дубоке "осветничке" планове наспрам историјских непријатеља, а и ко се намести између.
Препоруке:
0
0
12 субота, 25 септембар 2010 00:39
Aleksandar
Ma kakvo "navlacenje" Izraela "da uci nesto pogresno" i da to uradi pre nego kasnije. Prvo, Izral nije samostalna drzava, vec anglo-americka (odnosno privatna Rotsildova) kolonija, jedan obican nosac aviona Pentagona (upravo kao sto je Kosmet obican nosac helikoptera za americko istureno odeljenje za agresivna dejstva). Drugo, ne treba ovde ucitavati preveliku mudrost ruskih stratega, vec pogledati cinjenicama u oci da je Rusija slaba u poredjenju sa zapadnim blokom i veci sukob joj ne odgovara. Rusiji treba bar jos cetrdesetak godina mira da se ekonomski (i vojno) povrati i ponovo bude pandan Amerikancima koji besomucno trose na vojnu ekonomiju (jedino sto trenutno postoji od industrije u SAD).
Препоруке:
0
0
13 субота, 25 септембар 2010 02:11
случајни пролазник
Израел јесте можда створен да би представљао приватну колонију великог тате. Можда. Али, деца су се отела татиној контроли. Као што су се деца из РС отела контроли тата Слобе, када су осетила да му баш није нарочито стало до њих, па заузврат добила санкције на Дрини. Нико не гарантује да деца Израела неће пасти у немилост оца створитеља, јер не желе више да га слушају, а можда му више и не верују, с разлогом. Ускоро ће имати пред собом и потпуно исламску Турску, која не одговара ни њима ни Русима. Русија и Израел имају врло реалан разлог за савез. Размислите.
Препоруке:
0
0
14 субота, 25 септембар 2010 05:35
Danilo
@Darko Stanojevic,
Vidim,gospodine Darko,da Vam skace pritisak kad se pomene ili,ne daj Boze,kaze nesto pozitivno o Rusiji.Pitajte jedan cijeli narod u Republici Srpskoj ko mu je prijatelj,a ko neprijatelj.Oni to znaju i sigurno se ne varaju.
A,Vama,kao i mnogima u Srbiji godi samo ono sto dolazi iz Njemacke i SAD pa makar to bio i osiromaseni uranijum(da je bogatiji bio bi bolji,jel'da).Da,tamo je sve cool.E,tugo moja.Da,mnogi od vas mrze onoga ko vas nije spasio od batina,a ne onoga ko vas je tukao.
I nemojte,molim Vas,nikoga tjerati iz drzave(da uzme neko drugo drzavljanstvo) ako je rekao nesto lijepo o drugoj drzavi,to je,prije svega,nepristojno,jos pogotovo ako ste pametan covjek i intelektualac.

I na kraju moram reci da mi Vi gospodine Stanojevicu,stvarno,izgledate kao jedna uspjesno obradjena osoba u onom zapadnom eksperimentu,iz 90-tih godina,koji se zove:"Kako natjerati zrtvu da obozava krvnika".Bravo i cestitam!

P.S. I pazite na pritisak,druze,gospodine Darko.
Препоруке:
0
0
15 субота, 25 септембар 2010 07:36
гаврило
Браво!
Препоруке:
0
0
16 субота, 25 септембар 2010 10:45
ТОПОЉ
@Дарко Станојевић...Шта Вам то значи "незахвални Срби"?Ако сам ја Вас добро разумио ја сам нешто рекао што не ваља о Србима??Када и гдје молићу лијепо?Гдје сте прочитали тако нешто?Ја сам Србин који је свој патриотизам доказивао тамо гдје су улоге између живота и смрти подјељене.То као прво.Као друго на живце ми већ одавно иду Срби попут Вас,који се или правите да не видите ништа, или стварно не видите(или очигледне чињенице не желите да видите).Зар ја требам да волим Србију Бориса Тадића,Вука Јеремића,Чеде Јовановића,Србију гдје њена килава опозиција само сагиње главу пред тамошњим деспотом а да мрзим Русију оног "злог" Путина?За Вашу информацију,пошто живим у РС,живим сам свиједок које пријатељ Српској.Србија,ова данашња,таква каква јесте то сигурно није.Русија оних "злих диктатора",Медведева и Путина то јесте.Кад сте Ви Дарко толики Србин,што се не ангажујете(дате лични примјер)на скидању с власти Бориса Тадића?Познато је ко је Борис Тадић.По радном учинку и још по нечем о чем не могу да сада пишем јер ми коментар сигурно не би прошао.Немогуће је да све ове године тај човјек опстаје на власти и што је још занимљивије,нико,ама баш нико да у Србији лично њему у лице каже:човјече,одавно си прешао црвену линију.Иди већ једном.Нико ни из позиције ни из опозиције.Гари Вајнштајн Каспарјан јесте дио те осовине зла.Тај човјек,та "величина",та "људина", јавно је тражио бомбардовање Београда.Тим поводом огласио се Анатолиј Карпов,освједочени пријатељ Србије и Срба и једном приликом рекао да је с њим најбоље ништа не имати.Је ли не ваља ни Карпов??Можда не ваља ни Владимир Крамник??И Крамник му је једном приликом поручио,да,ако већина Руса воли Путина,шта има он да глуми некаквог демократу и реформисту?Отприлике тако.Како се то Русија држи задњих година на глобалном плану?Треба да дођу да гину за београдске НАТОфиле,да бране КИМ,а да их из Србије пљују и што је најжалосније да им из те исте Србије везују руке у УН својом дипломатијом.Мало сутра господине.На то заборавите.
Препоруке:
0
0
17 субота, 25 септембар 2010 11:23
ТОПОЉ
Због ограничења,морам да одговорим господину Станојевићу у другом дијелу јер просто морамо неке ствари разјаснити.Ако сте Ви Дарко неки опозиционар,неко ко очима не може да види актуелног предсједника(рецимо да је тако)чему онда термин који сте употребили "друга страна медаље"?По овоме испада да је Русија исто што и Америка или ЕУ што Ви уосталом и јасно казујете у свом коментару.На ову Вашу констатацију ја само могу да кажем:Благо Борису Тадићу крај таквих.И не само Тадићу.Благо и Чеди Јовановићу и Весни Пешић.Благо Бриселу и Вашингтону.Владаће они Србијом крај таквих "Срба" још дуго.И нек владају.Снимали су Ваш профил у Србији(свака част пошптеним Србима и Српкињама у Србији који воле Путинову Русију.Њима се клањам до земље и пуно их поздрављам)и снимајући вас уочили су да са таквим неће бити никаквих проблема.Проучили су Вас до у најситније детаље.Иако очима не могу смислити Брисел и Вашингтон морам им скинути капу кад је анализа менталног склопа Срба поут Вас у питању.Савршено одрађен посао.Што је право,право је.Ово доказује да Ви треба да се огледате са собом а не ја сам са собом.Читао сам и ја Ваше коментаре по овом сајту.Сасвим искрено,коментари нејасни,неразговјетни,пуни испразне филозофије а сада када сте открили све карте што је добро(треба отклонити све дилеме)јасно је шта,како,куда и гдје.Ако Вам се толико свиђа Јељцинов генерал како га лијепо описа господин који се потписао као Старац Вујадин,а Ви му Дарко напишите писмо.Похвалите његову критику "злог тиранина" Владимира Владимировича.То у варијанти А.У варијанти Б оплетите по Дмитрију Анатољевичу.На самом крају желим да кажем и ово:Жао ми је Србије.На њу гледам као и на РС(у срцу стално,не никаква проклета БиХ)али крај вама сличних,искрено,бојим се за Србију.Са таквима Србија нема никакву шансу.Овим окончавам сваку пшолемику.И ово је превише.Ко је слијеп крај очију томе помоћи нема.
Препоруке:
0
0
18 субота, 25 септембар 2010 14:52
саша р.
@Топољ;

Потпуно се слажем с Вама!
С тим што бих додао да Израел никако не бих повезивао с Јеврејима из Вол Стрита, јер се не могу поредити.
Израел представља "изгубљену" и честиту децу, исто као и Република Српска. Није ли Ратко Младић рекао НЕ Слоби, као што је то учинио и Израел Великом брату из Вол Стрита?!
Слажем се и са старцем Вујадином, јер је Леонид Ивашов човек из Јељцинове гарнитуре, која је помогла Србију само реторички, као и председник Тадић Космет.
Није ми жао Ирана, јер је слао своје терористе у Босну, као и на Космет!
Русија и Израел имају јак интерес, сматрам да би и Србија требала да се прикључи том савезу.
Препоруке:
0
0
19 субота, 25 септембар 2010 16:01
LJubomir Nedeljkovic
Na ovom jadnom, mracnom i zombiranom svetu, ne postoji drzava ili vlada koja moze i sme da uradi nesto protiv interesa izraela.
Amerika je vec godinama najbolji primer.
Препоруке:
0
0
20 субота, 25 септембар 2010 18:52
србин четник
Поздрав братском Израелу у борби против муџахедина и њихових плаћеника који по Србији шире дефетизам и тероризам. Главе су нам се попели у Босни велики хамасовци. Исто то важи иза Косово где смо дебело осећали хамас/иран. О санџаку ћемо тек причати!
Препоруке:
0
0
21 субота, 25 септембар 2010 18:52
Gedza
Bravo Ljubomire Nedeljkovicu
Препоруке:
0
0
22 недеља, 26 септембар 2010 00:44
Turas
@Topolj" Veruj u ljubav i onda kada zadaje bol".To vazi i za otadzbinu.Tu se ne razmislja mozgom.Znas kome srce pripada.A i zivot kada ga zatrazi.Nema samo u Srbiji Stanojevica,ima i Republika Srpska svoje dilbere.Zato ne treba gubiti vere u ljude.Srbija,verujem,vecim delom oseca isto kao i vi gosp.Topolj.Svaki iole pametan Srbin danas zna da bez podrske Rusije nasa buducnost je sluganjaska i predstoji nam,kao narodu,nestajanje.Ko to nije do sada uvideo,laze.
Препоруке:
0
0
23 недеља, 26 септембар 2010 01:08
Aleksandar
@Ljubomire Nedeljkovicu

Amerika je primer drzave koja ne sme da ucini nista protiv Izraela, kazete. Ali to je postavljanje stvari na glavu. Ne rade se o tome da li SAD smeju nesto protiv Izraela, vec o tome da su obe drzave u vlasti sacice istih groteskno bogatih familija. Pre ce biti da narodi SAD i Izraela ne smeju (ili ne znaju kako bi) ucinili nesto protiv tih nekoliko familija koje sasvim sigurno zasluzuju sudbinu Romanovih. Da te familije nestanu i nama bi svanulo!
Препоруке:
0
0
24 недеља, 26 септембар 2010 15:27
Дарко Станојевић
Не могу да вам одговорим свима који ме прогласише за издајника српства јер не верујем Русима (!!!)

Срдачан поздрав!
Препоруке:
0
0
25 недеља, 26 септембар 2010 16:25
роадруннер
У како сте ви Дарко Стојановићу тако лагано изједначили НАТО и Русију. Ајд Дарко, погледјате, само прошлост у предхнодних пар година, или 10-15?

Можете ми рећи Дарко, неку земљу која ја успела да за 10 година очисти Србе из Хрватске, поприлично их очисти у БиХ и даље се упорно труди да их ту не буде у будућности, одвојила Црну Гору и од ње направила Дукљански Ђуканистан, очистила Србе са Косова, дала га Албанцима, и даље ради на разарању и овога што је остало од Србије.

Ја Дарко не могу, да то упоредим чак ни са Наци Немачком и Отоманским царством, ни они нису били ни толико темељни и толико брзи.

А ви тако..УСА = Русија...
Препоруке:
0
0
26 недеља, 26 септембар 2010 18:28
Aleksandar
@ србин четник

Neverovatno brkanje loncica izvire iz vasih komentara. Te koje nazivate "mudzahedinima" koji, kazete, "sire defetizam po Srbiji" nemaju bas nikakve veze sa narodom koji se nalazi pod izraelskim terorom (a islamske je vere): Palestincima. Nisu Palestinci dolazili da ratuju po bosni i Kosovu niti finansijski podupirali one koje jesu. Naprotiv, te teroriste sa Kosova i one koji su se aktivirali po Bosni i sada Sandzaku su finansirali, nahuskavali, opremili i obucili Amerikanci (zajedno sa Englezima i Svabama). Da li vi mislite da je Holbruk Muslimn ili mislite da je ambasadorka SAD u Beogradu koja svakog petka ide u Novi Pazar da huska pojedine (koji su eto muslimani po veri) izdajice svoga naroda protiv drzave Srbije isto mulimanka, mudzahedinka? Kada je u pitanju Izrael, tamosnji Palestinci mnogo vise lice na nase Srbe sa Kosmeta, a Izraelci na KLA-Siptare. Izraelci i Siptari su ti koji uz pomoc SAD (anglo-rotsildovskog kaptala) otimacki prave drzavu na teritoriji tudje drzave. Vas cetnicki komentar odise nepotrebnim i za Srbe stetnim anti-muslimanskim rasizmom. Srdzbu, da bi bila produktivna, treba uperiti na pravog zlotvora, a ne nevine ljude makar koje da su vere.
Препоруке:
0
0
27 недеља, 26 септембар 2010 20:25
драгослав павков@Danilo,Топољ
Дакле,НСПМ је пренела текст генерала Ивашова,неки коментатори су устврдили да не разумеју смисао одбијања Русије да Ирану испоручи противваздухопловне ракетне системе С-300,један је констатовао да ни Русима не цветају руже-а вас двојица сте добили шлагворт да распалите по Србима из Србије,такозваним Србијанцима (мада бих ја тако назвао све држављане Србије,али 'ајд...)!?

Ни мени није најјасније због чега је обустављена испорука тог ОДБРАМБЕНОГ оружја земљи која је предмет претње агресијом.Не видим како се то уклапа у имиџ Русије као земље посвећене миру у региону и свету.Пре бих рекао да су Владимир Владимирович и онај други нешто истрговали са САД и Израелом...Русија је велики играч на светској сцени,њени интереси се морају уважавати али,нека ми Бог опрости, али никоме не смемо веровати само зато што нам се тако свиђа.

Вас двојица сте спремни да поздравите све што долази из Русије и од руске власти коју видите као пример власти какву би Србија требала да има.И мени се допада маркетинг Владимира Путина и председника Медведева.Поздравио сам одлучност Москве да заштити Јужну Осетију од грузинске агресије...Али,какве то везе има са нама?Шта то народ у Републици Српској зна што ми овде не знамо?Ценим допринос Руса,Козака,Осетина и других који су као добровољци учествовали у рату на српској страни,али дајте,мало нас подсетите какав однос Србијанци-Руси је био у то време...Мислим,колико Руса а колико Србијанаца је бранило Републику Српску?

Значи,за декларативну подршку Русије српским националним интересима-ја се декларишем са ХВАЛА ВЕЛИКО.
Када видим неку конкретну помоћ,нешто као Топољ или барем С-300,декларисаћу се са:Е,ово је већ нешто.

До тада,замолио бих вас и вама сличне да се уздржите од пребројавања Срба и патриота.

ПС.Познајући стил Дарка Станојевића не могу да верујем да он осим овога задњег нема шта да каже?!
Препоруке:
0
0
28 понедељак, 27 септембар 2010 12:14
Дарко Станојевић
Модерација, г.Павков.

Размишљам се, можда је "Џон" био бољи човек од мене...
Препоруке:
0
0
29 понедељак, 27 септембар 2010 17:40
OKVIR
Velika drzava mora da ima veliku politiku, ali ta ne mora nuzno da bude zlotvorska/zlocinacka!!! Ako Rusija odluci da ne isporuci S-300, znaci da joj je to u interesu. Da li je time napala Iran?
Da li je Iran Ruska gubernija?
Ako je amerika svetski siledzija i ubija po svetu svugde gde ne dobiju ono materijalno sta traze, zasto Rusiju izjednacavati sa amerikom ili ispod zita gurati teze o ovakvoj ili onakvoj Rusiji, i to zato sto je americka politika zlocinacka. Magla i jos maska na licu.
Ima dosta komentatora i ovde na NSPM, na razlicitim temama, gde se podmece teza o nekakvoj krivici Rusije o ovom ili onom samo da bi se skrenula paznja sa ZLA KOJE NAM (i drugde po svetu) JE NANEO ZAPAD a pre svega ta ista amerika ( tacnije americki establisment )!!!
Dakle, normalne drzave (ako nemaju instalisanu kvinslisku vlast - u ovom ili onom stepenu) vode politiku u svom interesu a amerika ne vodi politiku vec UBIJA u interesu krupnog a pre svega KRUPNOG FINANSIJSKOG KAPITALA!!! "Dvadeseti vek je SVEDOK" i nikakva ispiranja mozga to ne mogu da zataskaju.
Препоруке:
0
0
30 уторак, 28 септембар 2010 03:39
Danilo
@ Dragoslav Pavkov,
Slusajte gospodine,ako ne poznajete neke cinjenice bolje da nista ne pisete,a kamoli da jos nekoga napadate.Sta vi znate kako je opstala Republika Srpska i kako se odrzava do dana danasnjeg,a kako i zasto Srbija pada u ponor sve dublje i dublje?Da se,mozda,SAD i EU nisu bojale Milosevica pa mu dale POLOVINU BiH?Da se nisu mozda SAD i EU bojale Mladica i njegove voske?Da li je Milosevic po nagovoru tog istog Zapada uveo ekonomske sankcije na Drini.Ko je od Rusa bio u Srpskoj tokom cijeloga rata i sta su sve Rusi donosili u Srpsku,ni to ne znate?Izvinite,ne mogu vam pisati sve detalje o ruskoj pomoci u toku i poslije rata Republici Srpskoj.
I ne mjerim ja vama,g-dine Pavkov,vas patriotizam,vi ga sami pokazujete.U Narodnoj Skupstini Republike Srbije sjede ljudi koji priznaju nezavisni KosMet,sta dalje reci.Tako nesto se u Srpskoj,jednostavno,ne bi moglo dogoditi.
I jos jedno da i vama kazem,zasto mrzite onoga ko vas objektivno nije mogao braniti,a volite onoga ko vas je tukao.
Препоруке:
0
0
31 уторак, 28 септембар 2010 11:51
ТОПОЉ
@Драгослав Павков...Жао ми је што морам прекршити задату ријеч,да се више нећу јављати овим поводом,(извињавам се модераторима) али коментар г.Павкова заслужује подробније објашњење.Г.Павков,ја поздрављам политику актуелног руског двојца Путин-Медведев.То поздравља већина поштених Срба које разне ријалити емисије и цензурисани медији по Србији ниси убили у појам.Ви сте на овом сајту оставили доста текстова(негативник)посвећених покојном предсједнику Слободану Милошевићу.СМ којег Ви неизмјерно пљујете по овом сајту,био је већи човјек хиљаду пута од ових данас који се представљају као демократе.Моје лично опредјељење није био СМ.Лично сматрам да је највеће име политичке сцене у Србији и човјек вриједан сваког поштовања господин Коштуница.Нажалост један дио Срба у Србији је заљубљен у своју пропаст,па се мазохистички понаша како према себи тако и према Србији,својој јединој домовини.Ја ћу такве да прозивам,свиђало се Вама или не.Обичај другосрбијанаца је да Србе у БиХ називају Босанцима.Г.Павков,одакле је родом г.Коштуница?Из Србије или из БиХ?Исто ово питање вриједи и када је у питању покојни СМ.Наш прослављени режисер Емир Кустурица једном приликом је рекао да народ који свог предсједника испоручи туђину,тај народ је исрцтао лимит своје суверености.1000 посто тачно и још бих додао:исцртао лимит поштовања у свијету.И таквима да Руси дају Топољ??Он би са овима на власти данас и њиховим неодговорним бирачима био уперен у Москву а не у Вашингтон или Брисел.Да Чеда Јовановић има на располагању Топољ?Г.Павков,јесте Ви заиста озбиљни?Па шта Ви мислите,да су Руси пали с Марса и да не знају које ко у Србији?То као прво.Као друго што год је г.Коштуница рекао то се нажалост обистинило када су у питању ови несрећници на власти.Знате г.Павков биографија г.Коштунице је чиста као суза.Али код неких богами није.Ти неки су подложни разним манифетлуцима.Свашта измишљају а један дио народа никако да погледа лијево или десно.Можда нешто има занимљиво.Само право и у провалију.
Препоруке:
0
0
32 уторак, 28 септембар 2010 20:56
Petrushin
Mystery over Russian general found dead on Turkish beach

Russian media question official version of death of Yuri Ivanov, that he died going for a swim

/.../

Major General Ivanov's body was found on 16 August but was only identified last week. Russia's Red Star newspaper confirmed his death on Saturday in a brief obituary. Russia's defence ministry declined to comment further.

Today, however, the Russian media questioned the official version of his death – that he had died while going for a swim – and pointed out that, as a top-ranking spy, he would have been accompanied everywhere by bodyguards.

The news portal Svobodnaya Pressa also pointed out that Ivanov was the second top GRU agent to die in unexplained circumstances. Another senior agent, Yuri Gusev, was killed in 1992 in a "car accident". His fellow officers later established that he had been murdered, the paper said, adding: "Spies of that rank are well protected. As a rule, they don't die by chance."

After finding the body, Turkey's foreign ministry approached neighbouring countries for further information, with Damascus reporting that Ivanov had gone missing while on assignment in Syria.


http://www.guardian.co.uk/world/2010/sep/01/russian-general-yuri-ivanov


Cudne stvari se desavaju, od kako je Rusija pocela ozbiljnije da naoruzava i trenira sirijsku armiju!

Izrael je razapet na sve strane i nije mu lako!

Bice interesantno gledati razvoj dogadjanja - Ameri nemaju nikakvo rjesenje za Bliski i Srednji Istok!

Arapi narucili $120 milijardi dolara USA-oruzja!

Svi strahuju od svakoga! :o))

Rusi, u svakom pogledu, igraju mnogo dobro - od Iraka naovamo!

ps. Kupujte Gazprom-ove i Lukoil-ove akcije i uzivajte!
Препоруке:
0
0
33 уторак, 28 септембар 2010 23:13
драгослав павков@Данило,Топољ
Данило,искрено не знам шта бих вам рекао...Што се тиче Руса који су долазили у Српску током рата,сећам се Лимонова који се сликао како са српских положаја нишани на Сарајево.Колико вам је то помогло у време најжешће антисрпске хистерије са Запада,када се руководство Српске и Србије убијало у покушајима да докаже како је лаж да Срби гуше главни град БиХ-решите сами са собом.Мислим да је долазио и Жириновски да вам понуди нуклеарно наоружање,али не сећам се најбоље како је то завршило... Биће да су се САД и ЕУ уплашиле тог аранжмана с њим (а не Младићеве и Милошевићеве војске) па су одлучиле да вам "дају" пола Босне и Херцеговине.
Топољ;
Ви сте озбиљнији саговорник па ћу се потрудити да вам објасним: Као Србин и грађанин Србије чији је покојни Милошевић био председник имам право на своје мишљење о њему као и право да то јавно саопштим онима које то занима.То што су његови наследници на власти у мојој земљи лоши,никако не значи да је он био добар.
И њега и оне после њега бирали су Срби и остали грађани Србије који имају право гласа овде.Ни мени се не допада како Миле Додик на предизборне скупове води Бориса Тадића и приказује га својим симпатизерима сугеришући им на тај начин како кобајаги њега подржава Србија-али то је ваша ствар.Кога год изаберете да вас представља ја ћу га прихватити.Зашто ви не можете да прихватите да су ову и овакву власт хтели ваши рођаци из друге српске државе?Одакле вам идеја да нам дођете у кућу и солите нам памет,не пропуштајући ни једну прилику да нас прогласите недораслим и неписменим?Падне ли вам икад на памет да дођете код свог брата на пример,и да му доцирате шта би он требао да ради са својим новцем?Треба ли своја бирачка права да пренесемо на вас,који из далека "боље" видите шта је за нас добро? Чиме смо то ми Србијанци заслужили такав однос доброг дела Срба изван Србије и какав одговор од нас очекујете?
Саберите се више и схватите да наше проблеме морамо решавати ми,а ваше ви.
Препоруке:
0
0
34 среда, 29 септембар 2010 20:24
александар
Као окорели просвећени српски националиста и патриЈота морам да по први пут искажем неслагање са многопоштованим господином Павковом, чије ауторске текстове и коментаре иначе читам са великим уживањем и одобравањем.
Ја се не бих сложио да постојимо подвојено "ми" овде у Србији и "ви" тамо у Републици Српској.
Нити мислим да има места поређењу са браћом у вези са располагањем новцем.
Сви смо ми заправо једно.
Српство је једно и јединствено.
И сваки брат Србин може слободно мени да каже шта му се не свиђа у Србији, као што себи дајем за право да коментаришем оно што ми се не свиђа у Српској.
И када не мислимо исто, и када смо присилно одвојени, ми смо једно. У срцу и души.
Немамо право да се делимо речима "ми" и "ви".
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 30 септембар 2010 01:03
Одбрана и последњи дани
Слажем се са Александром. Подвојено биће спада у домен психопатологије, а ја не мислим да смо баш толико застранили.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 30 септембар 2010 05:58
Danilo
@ Aleksandar,,,Hvala gospodine Aleksandre na ovom komentaru i neka vase rijeci budu tacka na ovu temu.Svaka Vam cast.
A oni Srbi koji misle drugacije,neka se dobro zamisle.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер