петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Напредњаци – тренутак истине није програм, већ Телеком

Kоментари (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 19 новембар 2010 14:53
thinking maize
Прелиставам ових дана превод књиге „Кина историја, култура, религија“ В. В. Маљавина, па налазим ЗАНИМЉИВ детаљ о УЗРОКУ овог (не)очекиваног успона Кине задњих 25 година. Поменути аутор говори да Кинези, за разлику од Запада, не инсистирају на ОРТОДОКСИЈИ, тј. "исправном мишљењу" или ПРАВО-ВЕРЈУ (што је, ако смо поштени, ипак примереније области ТРАНСЦЕДЕНТНОГ!), већ инсистирају на ОРТОПРАКСИ, тј. "ПРАВИЛНОМ ДЕЛОВАЊУ", као КРИТЕРИЈУМУ УСПЕШНОСТИ! Па кад могу Кинези, зашто не бисмо и ми Срби, ако желимо да будемо успешни! Значи, Србима ће владати неко са УСПЕШНИМ тј. ПРАВИЛНИМ ДЕЛОВАЊЕМ, тј. ОРТОПРАКСОМ! Амин! PS. Ваљда ће Додик коначно имати своје подражаваоце у Србији!
Препоруке:
0
0
2 петак, 19 новембар 2010 15:36
Никола
Аутор је лепо осликао размишљање просечног гласача СНС, али је пропустио једну битну ствар. Држава је дужна до те мере да не може да плаћа рачуне. Изборна трка тек предстоји, и ту ће се искористити последњи атоми снаге, и последње непокретности ће се ставити под хипотеку.
Шта ће СНС радити са тим хипотекама кад дође на власт? Како ће извући државу из тих дугова, а да при томе не покреће акције дељења бонова за хлеб и млеко, компонзације плата плаћеним телефонским рачунима и слично? Ако озбиљно желе да дођу на власт, моја је претпоставка, желе да тренутна власт остави што мању штету и што мање дугове за собом. При томе није битно шта ће урадити, све док СНС не сноси одговорност за то.
Дакле, ако ће спречавати приватизацију Телекома, мораће да некако из опозиције спречи и све злоупотребе буџета за кампању, што је јасно немогуће.
Препоруке:
0
0
3 петак, 19 новембар 2010 17:11
Velibor
Ne mogu,a da se ne nasmejem kad citam o naprednjacima.
Oni jesu kupljeni i nece ponistavati prodaju Telekoma,niti ce bilo koju privatizaciju,ma koliko nepravilna bila,ponistavati,iako bi im to donelo neospornu popularnost sirom drzave,jednostavno oni ti nece uciniti.
Doduse Mladjan Dinkic nece biti na vlasti kad pobede naprednjaci,ali to i nije nikakva uteha s obzirom da je obavio svoj posao zbog kojeg je i dosao,a opet imace neku dozu vlasti u buducim regionima...
Sve u svemu crno nam se pise.
P.S. negde sam procitao da dolazak naprednjaka na vlast zapad zeli da iskoristi kao priliku da izazove nemire i na kraju otcepljenje Raske oblasti i moguca je pojava destabilizacije u Vojvodini.
Mozemo samo da cekamo...
Препоруке:
0
0
4 петак, 19 новембар 2010 19:11
наташа
Тзв СНС је последља шанса америчке администрације да задржи своју позицију и политику у Србији.
Када су бирали кадрове који ће срушити Милошевићћа бирали су по принципу способности за деструкцију. У пракси то је изгледало овако. Милошевић, а нарочито Професорка Марковић су настојали да у СПС и ЈУЛ придобију људе који могу и умеју да граде, стручне професоре, привреднике и официре, па и уметнике и спортисте кадре да створе било материјално било интелектуално добро.
Са друге стране америчка администрација која га је рушила тражила је кадрове који ће да руше, личности деструктивног устројства. Тако је настао обрнут процес, страначке људе, ДС, Г 17 ЛДП, ЛСДВ су промовисали у професоре, генерале, министре, стручњаке, што је наравно немогуће. Последица је била; док су рушили све је ишло као подмазано, а сада кад треба градити и оджати америчку-нато творевину у форми садашње Србије нешто им не иде. Све се руши само од себе. Зато да би спасили Тадића који има подршку мању од 10%, иако су званично натегнули на 12,5 % и владе која нема ни 1%, а званично су натегнули на 3%, сада најачи човек америчке администрације и човек који има капацитет да буде председник Америке, амбасадор Мекензи, управо због велике способности, завидљивци су га увек слали на најтеже задатке, уваљивали му коску, је поново активиран да спасе америчку ствар у Србији тако што ће увести Николића у власт, као Премијера, а задржатзи Тадића као председника. Идеја је да Николић има подршку довољног броја народа да та власт има легитимитет. Легалитет ће лако добити.
То је сва мудрост око СНС.
У том смислу је и пуштање Чедомира и ЛДП низ воду да би се одобровољили бесни Срби.
Додуше то није једини разлог, има једна дубиоза између америчке и турске службе, а имајући у виду да је Чедомир човек босанског мулиманског естаблишмента који је све у свему ипак само експозитура Турске, одбацивање ЛДП-а је део игре са Турцима који Американци и понављам њихов најачи човек Мекензи игра. Још ће се то анализитати.
Препоруке:
0
0
5 петак, 19 новембар 2010 19:25
наташа, исправка
Није Мекензи, размишљао сам о једном канадском генералу, и такође врсном стручњаку, који има и храбрости и морала, колико је то могуће за једног генерала НАТО пакта, па сам грешком написао Мекензи, а у ствари је Монтгомери, убедљиво најспособнији, најинтелигентнији човек комплетне америчке администрације, све са Белом Кућом, Пентагоном, ЦИА и ФБИ, и комплетна дипломатија. Кажу да је у личном контакту шармантан и да оставља позитиван утисак интелигенције и добронамерности, па чак и честитости. Укратко човек каквог би Американци радо видели као Председника, зато га администрација шаље у немогуће мисије, како би се скршио и не би био конкуренција. Сто пута је интелигентнији и способнији и од Клинтона и Обаме, кад су Републиканци у питању то је већ нешто друго, они фукционишу тимски. Због тога су га послали и на Милошевића кога су означили као непријатеља САД бр 1.
Успешно извршене мисија је за њега значила велику завист и уклонили су га да би други, пре свега Клинтон, Холбрук, Олбрајт и Вокер побрали ловорике због како су говорили "колапса Србије", који је ипак изазвао он Монгомери, а ови други су побрали ловорике и паре од исламског лобија. Али посао још није завршен и он је поново ту. Наравно "успешност" у америчком смислу има један макијавелистички карактер до крајњих граница када се не бира средство да се постигне циљ.
Препоруке:
0
0
6 петак, 19 новембар 2010 20:27
thinking maize@ nataša
Па драги г-дине "nataša" ОДЛИЧНА АНАЛИЗА система на нивоу "црне кутије"! Но шта ћемо што Руси "играју" на Балкану као амерички стратешки партнери, а овамо све их више увлаче у игру, еда би та њихова "успешна" балканска политика једноставно КОЛАБИРАЛА! Но, проблем је што ће и Србија КОЛАБИРАТИ! Зато, СТРАТЕГИЈА a la проф. Николић: ПРЕСИНГ, ОДБРАНА, МАЛО КОШЕВА и УВЕК, БАШ УВЕК, НЕКИ "ИНДИЈАНАЦ" ДА КВАРИ ЊИХОВУ ИГРУ! Сада, да ли је тај "индијанац" НСПМ или српски народ или "Образ" или... допишите шта хоћете, СВЕЈЕДНО ЈЕ! Но, шта бива ако нпр. НЕКО, као нпр. г-дин Каргановић, а уз помоћ нпр. Руса, пласира на Западу ПОНОВО АКТУЕЛИЗОВАНУ ПРИЧУ о АЛБАНСКОМ ТРАНСПЛАНТАЦИОНОМ ЛОБИЈУ, као таквог "индијанца"?! И нпр. преко Wikileaks-a КРЕНЕ ТА ПРИЧА?! Ту никакав Монтгомери НЕ ПОМАЖЕ! А БИО БИ ЛЕП ШАМАР МОСАДА и Руске службе безбедности ЦИА-ји и турској обавештајној служби! Знате, ШАХ ЈЕ ВРЛО ЗАНИМЉИВА ИГРА, а НАЈБОЉЕ ГА ИГРАЈУ РУСИ и РУСКИ ЈЕВРЕЈИ!
Препоруке:
0
0
7 петак, 19 новембар 2010 22:44
наташа @ thinking maise
Јао немојте шах молим вас.
Ја сам својевремено изјавио да је репрезентација Загараче Горње и Загараче Доње код Даниловграда јача у шаху од репрезентације САД, рачунајући оне који су рођени у Америци па ме замало не прогласише расистом. Знате то је случајно, због озона, тамо у долини Зете ( Ивановић, Ђурић, Велимировић и још неки, сви из Загараче).
Неко зна шах, неко добро плива, Аустријанци су најбољи у алпском скијању и тд. Не треба од тога правити митове и легенде.
Да додам о америчко-турском тињајућем сукобу. У гудурама Авганистана Американци немају ни једног инсајдера који би јављао шта се дешава у селима и међу опбичним народом, али Турска има. И ту је дошло до слома. Или турски обавештајци са терена не јављају више, или турски обавештајни центри не прослеђују информације Америци. Било како било амерички војници су тамо као глинени голубови, појма немају шта се дешава.
ЦИА је разбијена на Истоку. Труде се да заузму разервни положај на Балкану и то им је сада приоритет. Да би ту дисциплиновали Турску, њену агентуру, чији је без остатка део босанска-муслиманска служба, са све лојалним Србима и српским плаћеницима, које су и регрутовали лажући их да су они у ствари САД, а нису него Турска, руше бошњачко-муслиманске плаћенике у СРбији нпр. Чеду Јовановића и ЛДП-а, а извлаче последњи адут у Србији, а то су Николић и Вучић.
Дакле тактика САД је да прво Србима направе проблем са Турском, а онда га они "спасилачки" решавају.
Русија има један незахвалан задатак, као после 11. септембра, да спашава САД од распада, јер ко би онда толике гангстере по свету ставио под контролу. Распаднути САД би био таква лешина да би се од њеног смрада угушили. Слажем се да САД-у, Руси дају црево да преживе, али и прилику да се поправе, да не буду више гангстерска земља, него да се доведу к спознанију права.
Овај пут Монтгомери неће успети, али је питање да ли је за Србију касно.
Коштуница је нека мала шанса, а Николић никако. Тадић је готов.
Препоруке:
0
0
8 субота, 20 новембар 2010 00:33
Гогољ Портело
Схизофренија натуралис! Галопирајуча!
Препоруке:
0
0
9 субота, 20 новембар 2010 01:02
ben
Ipak mora da postoji jedan minimum politickog programa,osporavanje losih poteza vlasti kad si u opoziciji,minimum ideja za borbu protiv korupcije,unapredjenje zdravstva i obrazovanja,program decentralizacije zemlje a ne komadanja i stvaranja "autonomija"itd.SNS me vise podsjeca na udruzenje razocaranih gradjana nego na ozbiljnu politicku partiju i kao takvi su podlozni raznim uticajima koji u Srbiji nikad nisu bili u deficitu.Kada naprave koaliciju sa SPS i satelitima
to ce biti posljednja vlada sastavljena u "ambasadama" i tu ce biti zatvoren krug lazi i prevare.Tek poslije te zadnje "vlade koja ce nas povesti u raj" doci ce do prvih pravih demokratskih izbora u Srbiji.Takav razvoj dogadjaja se cini dug i tesko podnosljiv ali je neophodan da bi gradjani postali pravi glasaci a ne broj uplasenih gradjana raznoraznim "sankcijama i bombardovanjima".Sve u svemu jedno otreznjenje i gubljenje iluzija o boljem zivotu na brzinu.
Препоруке:
0
0
10 субота, 20 новембар 2010 01:30
СТОП продаји Телекома
Демократска странка Србије у суботу широм Србије наставља потписивање петиције “СТОП продаји Телекома”. Штандови за потписивање петиције биће постављени у 12 часова на централним градским трговима у Лесковацу, Врању, Нишу, Крушевцу, Јагодини, Крагујевцу, Новом Саду, Панчеву, Суботици, Ужицу и Београду.Петицијом “СТОП продаји Телекома” захтева се од надлежних органа да обуставе продају јединог профитабилног државног предузећа у Србији.
Потписивање петиције започето је прошле недеље у Београду и до сада је прикупљен велики број потписа угледних јавних личности, стручњака и грађана Србије који се противе оваквој одлуци владе.
Препоруке:
0
0
11 субота, 20 новембар 2010 01:40
Божо Бјелак
"Зашто се не би могли имати добри односи са Западом на реторичко-дипломатском нивоу, а у исто време остати чврсто на својим националним позицијама? Ако Руси, чак и кад критикују САД, то неизоставно раде помињући своје „америчке партнере“, зашто ту лекцију не би научили и ми? И није ли потписивање протокола између Напредњака и Јединствене Русије знак сродности и у том погледу?". "Нити је Томислав Гледстон, нити смо ми Енглези", односно „Нити је Томислав Путин, нити смо ми Руси“.Да ли вјерујете,господине Пвићу, да је тако нешто могуће. Мали је број оних који пишу, а које цијеним као Вас. Са оваквим ставовима и још неким у тексту, буквално сте ме унесрећили. Молим Вас да организујемо, х и т н о, округли сто на ову тему. Србију само могу спасити неки други људи, које би требало да изњедри српски народ. Нико од садашњих владара, из позиције и опозиције, нема право да се нађе међу тим људима. Сва садашња плотичка "елита", нема више право да влада у овој земљи (никада, никада), јер су сви у разним временима до сада владали и довели српко биће до уништења. Ко то гура (извините због овог термина), господине Павић, народњаке.Да ли мислите да они који их гурају и који ће их довести на власт, да ће им онда рећи: „Владајте и понашајте се самостално, водите спољну и унутрашњу политику самостално и слободно пљујте по Империји зла.Да ли Ви ставрно мислите да сам ја или Вучић, позвао у Арену Монтгомерија, који нема право да уђе у ову земљу.Да ли сте слушали шта тај непријатељ (провјерени) српског народа прича у и по масмедијима.Која би то земља дозволила. Ниједна. Свака би га прогласилла непожељном особом (png). У неоспорном анимозитету према жутима, многи мисле: „Дајте да њих срушимо, па нека дође било ко да влада, макар био и црни ђаво. Не, цијењени пријатељу,. Тако су многи мислили 2000.године: „Да само срушимо Милошевића“ (не плачем за СПС и ЈУЛ-ом, напротив), не размишљајући кога доводе на власт, довели су ДОС и ИЗАМ звани досизам, кога се Србија неће ријешти још 5о година.
Препоруке:
0
0
12 субота, 20 новембар 2010 02:01
Marko
JEDINO u sadadnji opozicionih partija, patriotskih ogranizacija, alternativnih medija i sajtova i ugledni hstručnjaka i analitičara može se animirati najšira javnost da se aktivno uključi u PROTESTE protiv prodaje! Msilim da je inicijativa DSS dobar korak, ali da je potrebno još više, na primer zajedničko saopštenje jedinstvenog fronta o tome zasto ne treba prodavati Telekom i koje će se akcije i protesti organizovati da se to srpeči!
Препоруке:
0
0
13 субота, 20 новембар 2010 07:09
011
Прво, тренутак истине или лакмус папир за напредњаке је издаја ЗАТОЧЕНОГ саборца.

Друго, Србија јесте изузетак јер су Срби једини историјски народ на Балкану и зато ниједан околни пример (чак и кад се ради о државама наше величине) не може бити инструктиван за Србију. Однос великих сила ће увек бити друкчији према нама. Ако и када постане свесна те чињенице, а то значи да може рачунати само на себе и да мора мобилисати све своје (огромне) потенцијале - природне, економске и људске – Србија ће постати респектабилна сила и истински лидер на Балкану.

Треће, пример Русије не може бити инструктиван за Србију из више разлога (величина, енергетика, атомско наоружање, империјална историја и државотворно искуство, национално свесна политичка елита....)

Четврто, подршка коју су напредњаци очигледно добили са Запада, подразумева успостављање трајне зависности од интереса земаља које их подржавају. Наивно је веровати да се таква подршка може изиграти, отказати, једнократно прихватити. Покушај раскидања таквих веза плаћа се смрћу – буквалном или политичком.
Препоруке:
0
0
14 субота, 20 новембар 2010 16:20
Vlada
Kakvi budući testovi, lakmusi i ostali bakrači?! Mislim da je svakom ko hoće da vidi jasno šta je u pitanju sa SNS-om. Simptomatično je kako se jedan deo patriotskih i "patriotskih" sajtova i analitičara na sve moguće načine trudi da izmisli sve što može da nekako opravda ili barem relativizuje naprednjaku izdaju i sramotu.
Препоруке:
0
0
15 субота, 20 новембар 2010 18:25
Висарион za Thinking maize и Наташу
Браво за Наташу.Одавно примећујем да има кефало.Maize воли да се прави духобвит и учен али често неразговетан.Нташа је у праву кад види да су Тома и Вучић последњи адут Амера.Све се провиди.И Монти је дао до знања Чедици да је Америка дигла руке од њега.Испитали,пропитали и нашли бољу варијанту.Не знам колико је Тадић код њих пропао али код нас је ваљда тотално.Видите да чак у анкетама које државна Тијанићева телевизија објављује у емисији "Да можда не" показују немогуће резутате гласања.Фризиране однекуд и панично често.То је знак да се тло љуља.
Но,, да ли ћемо насести.Јесмо ли одиста ,како се око нас говори и како с нама рачунају, одиста "овце" и да нас свака шуша може да утера у било који тор или још има у нама енергије и дана за мегдана, то је централно питање.
Тешко се организујемо, велики унутрашњи гнев народа више не умемо да празнимо.Бојим се експлозије.Најгоре је да почне радикално рушпење и да се појави неки ајгир који томе уме да стане на чело и да све упропастимо.Отуда навијам за онога нашег Турајлића који је начинио полазну основу наког ванстраначког , народског програма.Можда би се ту нешто дало покушати.Али, какви смо, и у колико више овде волимо да се празнимо и правимо важним, некако се бојим да ћемо сваку такву шансу прокоцкати.А кад букне - више никакве помоћи нема.Пазите :Догорело је до ноката.Не овде где се празнимо него тамо где народ пати и гладује и нема шанси ни за елементарни опстанак а зна да краду да се позајмљују и да ништа не померају ни једани ни други ни трећи.Николић наравно нема програм веле и можда греше.Има само тај програм нама као народу неће ништа донети.Боље је уместо што се надгорњавамо да почнемо да се организујемо и тражимо излазе
Препоруке:
0
0
16 субота, 20 новембар 2010 19:11
deratizacija mozga
Politicki sam apstinent potpuno razocaran i nikome neverujem ali mi to pruza jednu prednost da kao laik trezveno sa strane posmatram nasu politicku scenu i izgradjujem misljenje o njoj.SNS je zamena za posrnuli DS i to svi znaju moguca je cak i njihova koalicija iako Nikolic kaze da je to nemoguce njihovo ponasanje poslednje dve godine to ne potvrdjuje.Sve je vrlo jednostavno jedne istrosis dovedes druge i oni nastave po starom.Srbi nisu ni Rusi ni Englezi da mogu da jedno misle drugo govore a trece rade ne zato sto to neznaju nego jednostavno nemaju ni ekonomske ni politicke ni vojne kapacitete za to uz to drzava Srpska je u polu kolonijalnom polozaju.Kada ste mali morate glasno da dreknete da bi vas veliki culi i eventualno vam ispunili zelju.Sto se tice glasaca SNS to je jedno anahrono glasacko telo bez ikakve ideoloske podloge licno ih poznajem mnogo to su uglavnm ekonomski i socijalno unesreceni ljudi koji se hvataju za svako obecanje pa makar bilo i lazno.Inace da je drugacije ne bi preko noci za nepuna dva meseca vodju koji ih je vodio skoro dve decenije zamenili drugim mislim da nigde nije zabelezeno da stranka sa oko 32 odsto podske za samo dva meseca spadne na 5 e to se SRS desilo to govori o privrzenosti glasaca koja je u slucaju ove stranke bila cista mitologija.Novi ljudi nove stranke novi jasno izdefinisani i realni programi su jedino resenje politicki trabanti koji nas vode u krug vec 20 godina moraju da odu niz vodu DS SNS SRS DSS LDP SPS SPO G17 zovite ih kako hocete sve je to isto sto pre to shvatimo tim bolje po nas.
Препоруке:
0
0
17 субота, 20 новембар 2010 19:52
Slavomir Srpski
Da, ali sta ako Nikolic i sklopi novu vladu na izborima, obzirom da para nema, i da ce biti u pitanju mogucnost isplate penzija, onda isti kazu: nismo mi krivi jer nas je u ovu situaciju dovela Tadiceva vlada? Imao bi potpuno pravo da to kaze, i da dozvoli prodaju Telekoma, na sto bi mu onda aplaudirali penzioneri zabrinuti za sopstvene penzije u ovoj preostareloj Srbiji. Desice se da omesto sadasnje floskule vlade da je "Kostunica za sve kriv", doci do opravdanije "floskule" da su DOS i Djindjicevi naslednici u sadasnjoj vladi "za sve krivi". Ukoliko se ne proda Telekom, a drzava ne bude imala para (odakle?) da isplacuje penzije i drzavne plate (jedini sigurni prihodi u drzavi bez privrede i proizvodnje), dokle cemo doci? Do beskrajne inflacije, koja ne bi doprinela razvoju proizvodnje, za razliku od dozirane devalvacije dinara na neku realnu vrednost od 140. MMF bi se usprotivio takvoj politici, pa od njih para na zajam vise ne bi dobili, a u nedostatku sopstvenih para drzava ne bi mogla da stimulise razvoj privrede i proizvodnje. Doslo bi do revolta na ulicama, pa bi isti taj narod TRAZIO od nove vlade da proda bilo sta ili bilo koga (steta sto nemamo 100000000 Mladica da ih prodamo) samo da ima nesto da jede a da to ne zaradi. Kao sto vidite, stvari su MNOGO zakrecene i zakompleksirane. A narodne svesti za odricanje radi "bolje buducnosti" nema, jer su je prodali oni koji godinama rasprodavaju Srbiju radi jos nezaradjenih Evropskih fondova. Ljudi, hajde da idemo u dobrovoljne radne akcije pa da Srbiju izgradimo kao onda posle 1945 (to je mozda najpametnije sto za sada mogu da kazem)!!!! Hajde omladino na besplatne radne akcije pa da gradimo "koridore za Jevropu"!!!! Vise ne mozemo da gulimo ni domacu emigraciju koja salje novac ovde!!! Preterah sa ironijom. Izvinite...
Препоруке:
0
0
18 субота, 20 новембар 2010 21:11
XY
Ваљда су стенограми послати амбасадама најбољи лакмус папир.
Препоруке:
0
0
19 субота, 20 новембар 2010 23:57
Драган
Браво за Владу и Велибора. Ово са СНС је превара која нам је већ спремљена, а на коју, свесно или несвесно, из интереса или из очајања, "падају" поједини "национални" борци и полу-интелектуалци.
Препоруке:
0
0
20 недеља, 21 новембар 2010 12:08
Viktor
ne, ne Slavomire. Niste ništa preterali, nego sve tačno i dobro izanalizirali. Druga je stvar što se mnogima ta analiza neće dopasti i ne odgovara im da je čuju. Ne znam da li baš radne akcije, ali što da ne. U svakom slučaju, ovako dalje ne ide.
Препоруке:
0
0
21 понедељак, 22 новембар 2010 00:46
рб
@XY и други коментатори
Коментар "Ваљда су стенограми послати амбасадама најбољи лакмус папир" и слични коментари су тачни, али анализа коју нам г. Павић овде нуди има потпуно други циљ а не да доказује (или "доказује") шта су или нису учинили Напредњаци (или било која друга странка). Сваки такав лакмус папир, наиме, може се пронаћи у деловању било које странке на нашим просторима, и за то не треба ићи у некакву далеку прошлост. Па ипак, за сваку од тих странака на изборима гласа (и гласаће) мањи или већи број гласача. Зато аутор и ставља у контекст данашње бирачко тело СНС-а (које је доста добро окарактерисано) с конкретним деловањем те странке, а оно ће се већ на првом кораку изузетно добро видети: како ће се поставити према продаји Телекома, крајње важној и актуелној теми. С аспекта поменутог бирачког тела - дидактички, ако можемо тако рећи. И у право време, да не би ти (потенцијални) гласачи после рекли "Ех, да смо знали..." или нешто слично томе. За оне који све знају (или "знају") овај текст ионако нема већег значаја. Као и овај коментар.
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 22 новембар 2010 00:47
рб
@XY и други коментатори
Коментар "Ваљда су стенограми послати амбасадама најбољи лакмус папир" и слични коментари су тачни, али анализа коју нам г. Павић овде нуди има потпуно други циљ а не да доказује (или "доказује") шта су или нису учинили Напредњаци (или било која друга странка). Сваки такав лакмус папир, наиме, може се пронаћи у деловању било које странке на нашим просторима, и за то не треба ићи у некакву далеку прошлост. Па ипак, за сваку од тих странака на изборима гласа (и гласаће) мањи или већи број гласача. Зато аутор и ставља у контекст данашње бирачко тело СНС-а (које је доста добро окарактерисано) с конкретним деловањем те странке, а оно ће се већ на првом кораку изузетно добро видети: како ће се поставити према продаји Телекома, крајње важној и актуелној теми. С аспекта поменутог бирачког тела - дидактички, ако можемо тако рећи. И у право време, да не би ти (потенцијални) гласачи после рекли "Ех, да смо знали..." или нешто слично томе. За оне који све знају (или "знају") овај текст ионако нема већег значаја. Као и овај коментар.
Препоруке:
0
0
23 понедељак, 22 новембар 2010 08:03
А. Павић
Хвала рб-у за објашњење, немам шта да додам. Поздрав свима...
Препоруке:
0
0
24 понедељак, 22 новембар 2010 10:58
Тореадор
Слажем се са аутором.

Став СНС-а према продаји Телекома је најбољи лакмус папир.

На Телекому се види

ко је вјера, а ко невјера.

Напредњаци, чекамо Ваш одговор.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 25 новембар 2010 21:33
slobodan45
na telekomu se sve vidi.za normalne ljude, to je reper kako će glasati na sledećim izborima, a za sudstvo, otom-potom...
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер