Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Naprednjaci – trenutak istine nije program, već Telekom

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 19 novembar 2010 14:53
thinking maize
Prelistavam ovih dana prevod knjige „Kina istorija, kultura, religija“ V. V. Maljavina, pa nalazim ZANIMLjIV detalj o UZROKU ovog (ne)očekivanog uspona Kine zadnjih 25 godina. Pomenuti autor govori da Kinezi, za razliku od Zapada, ne insistiraju na ORTODOKSIJI, tj. "ispravnom mišljenju" ili PRAVO-VERJU (što je, ako smo pošteni, ipak primerenije oblasti TRANSCEDENTNOG!), već insistiraju na ORTOPRAKSI, tj. "PRAVILNOM DELOVANjU", kao KRITERIJUMU USPEŠNOSTI! Pa kad mogu Kinezi, zašto ne bismo i mi Srbi, ako želimo da budemo uspešni! Znači, Srbima će vladati neko sa USPEŠNIM tj. PRAVILNIM DELOVANjEM, tj. ORTOPRAKSOM! Amin! PS. Valjda će Dodik konačno imati svoje podražavaoce u Srbiji!
Preporuke:
0
0
2 petak, 19 novembar 2010 15:36
Nikola
Autor je lepo oslikao razmišljanje prosečnog glasača SNS, ali je propustio jednu bitnu stvar. Država je dužna do te mere da ne može da plaća račune. Izborna trka tek predstoji, i tu će se iskoristiti poslednji atomi snage, i poslednje nepokretnosti će se staviti pod hipoteku.
Šta će SNS raditi sa tim hipotekama kad dođe na vlast? Kako će izvući državu iz tih dugova, a da pri tome ne pokreće akcije deljenja bonova za hleb i mleko, komponzacije plata plaćenim telefonskim računima i slično? Ako ozbiljno žele da dođu na vlast, moja je pretpostavka, žele da trenutna vlast ostavi što manju štetu i što manje dugove za sobom. Pri tome nije bitno šta će uraditi, sve dok SNS ne snosi odgovornost za to.
Dakle, ako će sprečavati privatizaciju Telekoma, moraće da nekako iz opozicije spreči i sve zloupotrebe budžeta za kampanju, što je jasno nemoguće.
Preporuke:
0
0
3 petak, 19 novembar 2010 17:11
Velibor
Ne mogu,a da se ne nasmejem kad citam o naprednjacima.
Oni jesu kupljeni i nece ponistavati prodaju Telekoma,niti ce bilo koju privatizaciju,ma koliko nepravilna bila,ponistavati,iako bi im to donelo neospornu popularnost sirom drzave,jednostavno oni ti nece uciniti.
Doduse Mladjan Dinkic nece biti na vlasti kad pobede naprednjaci,ali to i nije nikakva uteha s obzirom da je obavio svoj posao zbog kojeg je i dosao,a opet imace neku dozu vlasti u buducim regionima...
Sve u svemu crno nam se pise.
P.S. negde sam procitao da dolazak naprednjaka na vlast zapad zeli da iskoristi kao priliku da izazove nemire i na kraju otcepljenje Raske oblasti i moguca je pojava destabilizacije u Vojvodini.
Mozemo samo da cekamo...
Preporuke:
0
0
4 petak, 19 novembar 2010 19:11
nataša
Tzv SNS je posledlja šansa američke administracije da zadrži svoju poziciju i politiku u Srbiji.
Kada su birali kadrove koji će srušiti Miloševićća birali su po principu sposobnosti za destrukciju. U praksi to je izgledalo ovako. Milošević, a naročito Profesorka Marković su nastojali da u SPS i JUL pridobiju ljude koji mogu i umeju da grade, stručne profesore, privrednike i oficire, pa i umetnike i sportiste kadre da stvore bilo materijalno bilo intelektualno dobro.
Sa druge strane američka administracija koja ga je rušila tražila je kadrove koji će da ruše, ličnosti destruktivnog ustrojstva. Tako je nastao obrnut proces, stranačke ljude, DS, G 17 LDP, LSDV su promovisali u profesore, generale, ministre, stručnjake, što je naravno nemoguće. Posledica je bila; dok su rušili sve je išlo kao podmazano, a sada kad treba graditi i odžati američku-nato tvorevinu u formi sadašnje Srbije nešto im ne ide. Sve se ruši samo od sebe. Zato da bi spasili Tadića koji ima podršku manju od 10%, iako su zvanično nategnuli na 12,5 % i vlade koja nema ni 1%, a zvanično su nategnuli na 3%, sada najači čovek američke administracije i čovek koji ima kapacitet da bude predsednik Amerike, ambasador Mekenzi, upravo zbog velike sposobnosti, zavidljivci su ga uvek slali na najteže zadatke, uvaljivali mu kosku, je ponovo aktiviran da spase američku stvar u Srbiji tako što će uvesti Nikolića u vlast, kao Premijera, a zadržatzi Tadića kao predsednika. Ideja je da Nikolić ima podršku dovoljnog broja naroda da ta vlast ima legitimitet. Legalitet će lako dobiti.
To je sva mudrost oko SNS.
U tom smislu je i puštanje Čedomira i LDP niz vodu da bi se odobrovoljili besni Srbi.
Doduše to nije jedini razlog, ima jedna dubioza između američke i turske službe, a imajući u vidu da je Čedomir čovek bosanskog mulimanskog establišmenta koji je sve u svemu ipak samo ekspozitura Turske, odbacivanje LDP-a je deo igre sa Turcima koji Amerikanci i ponavljam njihov najači čovek Mekenzi igra. Još će se to analizitati.
Preporuke:
0
0
5 petak, 19 novembar 2010 19:25
nataša, ispravka
Nije Mekenzi, razmišljao sam o jednom kanadskom generalu, i takođe vrsnom stručnjaku, koji ima i hrabrosti i morala, koliko je to moguće za jednog generala NATO pakta, pa sam greškom napisao Mekenzi, a u stvari je Montgomeri, ubedljivo najsposobniji, najinteligentniji čovek kompletne američke administracije, sve sa Belom Kućom, Pentagonom, CIA i FBI, i kompletna diplomatija. Kažu da je u ličnom kontaktu šarmantan i da ostavlja pozitivan utisak inteligencije i dobronamernosti, pa čak i čestitosti. Ukratko čovek kakvog bi Amerikanci rado videli kao Predsednika, zato ga administracija šalje u nemoguće misije, kako bi se skršio i ne bi bio konkurencija. Sto puta je inteligentniji i sposobniji i od Klintona i Obame, kad su Republikanci u pitanju to je već nešto drugo, oni fukcionišu timski. Zbog toga su ga poslali i na Miloševića koga su označili kao neprijatelja SAD br 1.
Uspešno izvršene misija je za njega značila veliku zavist i uklonili su ga da bi drugi, pre svega Klinton, Holbruk, Olbrajt i Voker pobrali lovorike zbog kako su govorili "kolapsa Srbije", koji je ipak izazvao on Mongomeri, a ovi drugi su pobrali lovorike i pare od islamskog lobija. Ali posao još nije završen i on je ponovo tu. Naravno "uspešnost" u američkom smislu ima jedan makijavelistički karakter do krajnjih granica kada se ne bira sredstvo da se postigne cilj.
Preporuke:
0
0
6 petak, 19 novembar 2010 20:27
thinking maize@ nataša
Pa dragi g-dine "nataša" ODLIČNA ANALIZA sistema na nivou "crne kutije"! No šta ćemo što Rusi "igraju" na Balkanu kao američki strateški partneri, a ovamo sve ih više uvlače u igru, eda bi ta njihova "uspešna" balkanska politika jednostavno KOLABIRALA! No, problem je što će i Srbija KOLABIRATI! Zato, STRATEGIJA a la prof. Nikolić: PRESING, ODBRANA, MALO KOŠEVA i UVEK, BAŠ UVEK, NEKI "INDIJANAC" DA KVARI NjIHOVU IGRU! Sada, da li je taj "indijanac" NSPM ili srpski narod ili "Obraz" ili... dopišite šta hoćete, SVEJEDNO JE! No, šta biva ako npr. NEKO, kao npr. g-din Karganović, a uz pomoć npr. Rusa, plasira na Zapadu PONOVO AKTUELIZOVANU PRIČU o ALBANSKOM TRANSPLANTACIONOM LOBIJU, kao takvog "indijanca"?! I npr. preko Wikileaks-a KRENE TA PRIČA?! Tu nikakav Montgomeri NE POMAŽE! A BIO BI LEP ŠAMAR MOSADA i Ruske službe bezbednosti CIA-ji i turskoj obaveštajnoj službi! Znate, ŠAH JE VRLO ZANIMLjIVA IGRA, a NAJBOLjE GA IGRAJU RUSI i RUSKI JEVREJI!
Preporuke:
0
0
7 petak, 19 novembar 2010 22:44
nataša @ thinking maise
Jao nemojte šah molim vas.
Ja sam svojevremeno izjavio da je reprezentacija Zagarače Gornje i Zagarače Donje kod Danilovgrada jača u šahu od reprezentacije SAD, računajući one koji su rođeni u Americi pa me zamalo ne proglasiše rasistom. Znate to je slučajno, zbog ozona, tamo u dolini Zete ( Ivanović, Đurić, Velimirović i još neki, svi iz Zagarače).
Neko zna šah, neko dobro pliva, Austrijanci su najbolji u alpskom skijanju i td. Ne treba od toga praviti mitove i legende.
Da dodam o američko-turskom tinjajućem sukobu. U gudurama Avganistana Amerikanci nemaju ni jednog insajdera koji bi javljao šta se dešava u selima i među opbičnim narodom, ali Turska ima. I tu je došlo do sloma. Ili turski obaveštajci sa terena ne javljaju više, ili turski obaveštajni centri ne prosleđuju informacije Americi. Bilo kako bilo američki vojnici su tamo kao glineni golubovi, pojma nemaju šta se dešava.
CIA je razbijena na Istoku. Trude se da zauzmu razervni položaj na Balkanu i to im je sada prioritet. Da bi tu disciplinovali Tursku, njenu agenturu, čiji je bez ostatka deo bosanska-muslimanska služba, sa sve lojalnim Srbima i srpskim plaćenicima, koje su i regrutovali lažući ih da su oni u stvari SAD, a nisu nego Turska, ruše bošnjačko-muslimanske plaćenike u SRbiji npr. Čedu Jovanovića i LDP-a, a izvlače poslednji adut u Srbiji, a to su Nikolić i Vučić.
Dakle taktika SAD je da prvo Srbima naprave problem sa Turskom, a onda ga oni "spasilački" rešavaju.
Rusija ima jedan nezahvalan zadatak, kao posle 11. septembra, da spašava SAD od raspada, jer ko bi onda tolike gangstere po svetu stavio pod kontrolu. Raspadnuti SAD bi bio takva lešina da bi se od njenog smrada ugušili. Slažem se da SAD-u, Rusi daju crevo da prežive, ali i priliku da se poprave, da ne budu više gangsterska zemlja, nego da se dovedu k spoznaniju prava.
Ovaj put Montgomeri neće uspeti, ali je pitanje da li je za Srbiju kasno.
Koštunica je neka mala šansa, a Nikolić nikako. Tadić je gotov.
Preporuke:
0
0
8 subota, 20 novembar 2010 00:33
Gogolj Portelo
Shizofrenija naturalis! Galopirajuča!
Preporuke:
0
0
9 subota, 20 novembar 2010 01:02
ben
Ipak mora da postoji jedan minimum politickog programa,osporavanje losih poteza vlasti kad si u opoziciji,minimum ideja za borbu protiv korupcije,unapredjenje zdravstva i obrazovanja,program decentralizacije zemlje a ne komadanja i stvaranja "autonomija"itd.SNS me vise podsjeca na udruzenje razocaranih gradjana nego na ozbiljnu politicku partiju i kao takvi su podlozni raznim uticajima koji u Srbiji nikad nisu bili u deficitu.Kada naprave koaliciju sa SPS i satelitima
to ce biti posljednja vlada sastavljena u "ambasadama" i tu ce biti zatvoren krug lazi i prevare.Tek poslije te zadnje "vlade koja ce nas povesti u raj" doci ce do prvih pravih demokratskih izbora u Srbiji.Takav razvoj dogadjaja se cini dug i tesko podnosljiv ali je neophodan da bi gradjani postali pravi glasaci a ne broj uplasenih gradjana raznoraznim "sankcijama i bombardovanjima".Sve u svemu jedno otreznjenje i gubljenje iluzija o boljem zivotu na brzinu.
Preporuke:
0
0
10 subota, 20 novembar 2010 01:30
STOP prodaji Telekoma
Demokratska stranka Srbije u subotu širom Srbije nastavlja potpisivanje peticije “STOP prodaji Telekoma”. Štandovi za potpisivanje peticije biće postavljeni u 12 časova na centralnim gradskim trgovima u Leskovacu, Vranju, Nišu, Kruševcu, Jagodini, Kragujevcu, Novom Sadu, Pančevu, Subotici, Užicu i Beogradu.Peticijom “STOP prodaji Telekoma” zahteva se od nadležnih organa da obustave prodaju jedinog profitabilnog državnog preduzeća u Srbiji.
Potpisivanje peticije započeto je prošle nedelje u Beogradu i do sada je prikupljen veliki broj potpisa uglednih javnih ličnosti, stručnjaka i građana Srbije koji se protive ovakvoj odluci vlade.
Preporuke:
0
0
11 subota, 20 novembar 2010 01:40
Božo Bjelak
"Zašto se ne bi mogli imati dobri odnosi sa Zapadom na retoričko-diplomatskom nivou, a u isto vreme ostati čvrsto na svojim nacionalnim pozicijama? Ako Rusi, čak i kad kritikuju SAD, to neizostavno rade pominjući svoje „američke partnere“, zašto tu lekciju ne bi naučili i mi? I nije li potpisivanje protokola između Naprednjaka i Jedinstvene Rusije znak srodnosti i u tom pogledu?". "Niti je Tomislav Gledston, niti smo mi Englezi", odnosno „Niti je Tomislav Putin, niti smo mi Rusi“.Da li vjerujete,gospodine Pviću, da je tako nešto moguće. Mali je broj onih koji pišu, a koje cijenim kao Vas. Sa ovakvim stavovima i još nekim u tekstu, bukvalno ste me unesrećili. Molim Vas da organizujemo, h i t n o, okrugli sto na ovu temu. Srbiju samo mogu spasiti neki drugi ljudi, koje bi trebalo da iznjedri srpski narod. Niko od sadašnjih vladara, iz pozicije i opozicije, nema pravo da se nađe među tim ljudima. Sva sadašnja plotička "elita", nema više pravo da vlada u ovoj zemlji (nikada, nikada), jer su svi u raznim vremenima do sada vladali i doveli srpko biće do uništenja. Ko to gura (izvinite zbog ovog termina), gospodine Pavić, narodnjake.Da li mislite da oni koji ih guraju i koji će ih dovesti na vlast, da će im onda reći: „Vladajte i ponašajte se samostalno, vodite spoljnu i unutrašnju politiku samostalno i slobodno pljujte po Imperiji zla.Da li Vi stavrno mislite da sam ja ili Vučić, pozvao u Arenu Montgomerija, koji nema pravo da uđe u ovu zemlju.Da li ste slušali šta taj neprijatelj (provjereni) srpskog naroda priča u i po masmedijima.Koja bi to zemlja dozvolila. Nijedna. Svaka bi ga proglasilla nepoželjnom osobom (png). U neospornom animozitetu prema žutima, mnogi misle: „Dajte da njih srušimo, pa neka dođe bilo ko da vlada, makar bio i crni đavo. Ne, cijenjeni prijatelju,. Tako su mnogi mislili 2000.godine: „Da samo srušimo Miloševića“ (ne plačem za SPS i JUL-om, naprotiv), ne razmišljajući koga dovode na vlast, doveli su DOS i IZAM zvani dosizam, koga se Srbija neće riješti još 5o godina.
Preporuke:
0
0
12 subota, 20 novembar 2010 02:01
Marko
JEDINO u sadadnji opozicionih partija, patriotskih ogranizacija, alternativnih medija i sajtova i ugledni hstručnjaka i analitičara može se animirati najšira javnost da se aktivno uključi u PROTESTE protiv prodaje! Msilim da je inicijativa DSS dobar korak, ali da je potrebno još više, na primer zajedničko saopštenje jedinstvenog fronta o tome zasto ne treba prodavati Telekom i koje će se akcije i protesti organizovati da se to srpeči!
Preporuke:
0
0
13 subota, 20 novembar 2010 07:09
011
Prvo, trenutak istine ili lakmus papir za naprednjake je izdaja ZATOČENOG saborca.

Drugo, Srbija jeste izuzetak jer su Srbi jedini istorijski narod na Balkanu i zato nijedan okolni primer (čak i kad se radi o državama naše veličine) ne može biti instruktivan za Srbiju. Odnos velikih sila će uvek biti drukčiji prema nama. Ako i kada postane svesna te činjenice, a to znači da može računati samo na sebe i da mora mobilisati sve svoje (ogromne) potencijale - prirodne, ekonomske i ljudske – Srbija će postati respektabilna sila i istinski lider na Balkanu.

Treće, primer Rusije ne može biti instruktivan za Srbiju iz više razloga (veličina, energetika, atomsko naoružanje, imperijalna istorija i državotvorno iskustvo, nacionalno svesna politička elita....)

Četvrto, podrška koju su naprednjaci očigledno dobili sa Zapada, podrazumeva uspostavljanje trajne zavisnosti od interesa zemalja koje ih podržavaju. Naivno je verovati da se takva podrška može izigrati, otkazati, jednokratno prihvatiti. Pokušaj raskidanja takvih veza plaća se smrću – bukvalnom ili političkom.
Preporuke:
0
0
14 subota, 20 novembar 2010 16:20
Vlada
Kakvi budući testovi, lakmusi i ostali bakrači?! Mislim da je svakom ko hoće da vidi jasno šta je u pitanju sa SNS-om. Simptomatično je kako se jedan deo patriotskih i "patriotskih" sajtova i analitičara na sve moguće načine trudi da izmisli sve što može da nekako opravda ili barem relativizuje naprednjaku izdaju i sramotu.
Preporuke:
0
0
15 subota, 20 novembar 2010 18:25
Visarion za Thinking maize i Natašu
Bravo za Natašu.Odavno primećujem da ima kefalo.Maize voli da se pravi duhobvit i učen ali često nerazgovetan.Ntaša je u pravu kad vidi da su Toma i Vučić poslednji adut Amera.Sve se providi.I Monti je dao do znanja Čedici da je Amerika digla ruke od njega.Ispitali,propitali i našli bolju varijantu.Ne znam koliko je Tadić kod njih propao ali kod nas je valjda totalno.Vidite da čak u anketama koje državna Tijanićeva televizija objavljuje u emisiji "Da možda ne" pokazuju nemoguće rezutate glasanja.Frizirane odnekud i panično često.To je znak da se tlo ljulja.
No,, da li ćemo nasesti.Jesmo li odista ,kako se oko nas govori i kako s nama računaju, odista "ovce" i da nas svaka šuša može da utera u bilo koji tor ili još ima u nama energije i dana za megdana, to je centralno pitanje.
Teško se organizujemo, veliki unutrašnji gnev naroda više ne umemo da praznimo.Bojim se eksplozije.Najgore je da počne radikalno rušpenje i da se pojavi neki ajgir koji tome ume da stane na čelo i da sve upropastimo.Otuda navijam za onoga našeg Turajlića koji je načinio polaznu osnovu nakog vanstranačkog , narodskog programa.Možda bi se tu nešto dalo pokušati.Ali, kakvi smo, i u koliko više ovde volimo da se praznimo i pravimo važnim, nekako se bojim da ćemo svaku takvu šansu prokockati.A kad bukne - više nikakve pomoći nema.Pazite :Dogorelo je do nokata.Ne ovde gde se praznimo nego tamo gde narod pati i gladuje i nema šansi ni za elementarni opstanak a zna da kradu da se pozajmljuju i da ništa ne pomeraju ni jedani ni drugi ni treći.Nikolić naravno nema program vele i možda greše.Ima samo taj program nama kao narodu neće ništa doneti.Bolje je umesto što se nadgornjavamo da počnemo da se organizujemo i tražimo izlaze
Preporuke:
0
0
16 subota, 20 novembar 2010 19:11
deratizacija mozga
Politicki sam apstinent potpuno razocaran i nikome neverujem ali mi to pruza jednu prednost da kao laik trezveno sa strane posmatram nasu politicku scenu i izgradjujem misljenje o njoj.SNS je zamena za posrnuli DS i to svi znaju moguca je cak i njihova koalicija iako Nikolic kaze da je to nemoguce njihovo ponasanje poslednje dve godine to ne potvrdjuje.Sve je vrlo jednostavno jedne istrosis dovedes druge i oni nastave po starom.Srbi nisu ni Rusi ni Englezi da mogu da jedno misle drugo govore a trece rade ne zato sto to neznaju nego jednostavno nemaju ni ekonomske ni politicke ni vojne kapacitete za to uz to drzava Srpska je u polu kolonijalnom polozaju.Kada ste mali morate glasno da dreknete da bi vas veliki culi i eventualno vam ispunili zelju.Sto se tice glasaca SNS to je jedno anahrono glasacko telo bez ikakve ideoloske podloge licno ih poznajem mnogo to su uglavnm ekonomski i socijalno unesreceni ljudi koji se hvataju za svako obecanje pa makar bilo i lazno.Inace da je drugacije ne bi preko noci za nepuna dva meseca vodju koji ih je vodio skoro dve decenije zamenili drugim mislim da nigde nije zabelezeno da stranka sa oko 32 odsto podske za samo dva meseca spadne na 5 e to se SRS desilo to govori o privrzenosti glasaca koja je u slucaju ove stranke bila cista mitologija.Novi ljudi nove stranke novi jasno izdefinisani i realni programi su jedino resenje politicki trabanti koji nas vode u krug vec 20 godina moraju da odu niz vodu DS SNS SRS DSS LDP SPS SPO G17 zovite ih kako hocete sve je to isto sto pre to shvatimo tim bolje po nas.
Preporuke:
0
0
17 subota, 20 novembar 2010 19:52
Slavomir Srpski
Da, ali sta ako Nikolic i sklopi novu vladu na izborima, obzirom da para nema, i da ce biti u pitanju mogucnost isplate penzija, onda isti kazu: nismo mi krivi jer nas je u ovu situaciju dovela Tadiceva vlada? Imao bi potpuno pravo da to kaze, i da dozvoli prodaju Telekoma, na sto bi mu onda aplaudirali penzioneri zabrinuti za sopstvene penzije u ovoj preostareloj Srbiji. Desice se da omesto sadasnje floskule vlade da je "Kostunica za sve kriv", doci do opravdanije "floskule" da su DOS i Djindjicevi naslednici u sadasnjoj vladi "za sve krivi". Ukoliko se ne proda Telekom, a drzava ne bude imala para (odakle?) da isplacuje penzije i drzavne plate (jedini sigurni prihodi u drzavi bez privrede i proizvodnje), dokle cemo doci? Do beskrajne inflacije, koja ne bi doprinela razvoju proizvodnje, za razliku od dozirane devalvacije dinara na neku realnu vrednost od 140. MMF bi se usprotivio takvoj politici, pa od njih para na zajam vise ne bi dobili, a u nedostatku sopstvenih para drzava ne bi mogla da stimulise razvoj privrede i proizvodnje. Doslo bi do revolta na ulicama, pa bi isti taj narod TRAZIO od nove vlade da proda bilo sta ili bilo koga (steta sto nemamo 100000000 Mladica da ih prodamo) samo da ima nesto da jede a da to ne zaradi. Kao sto vidite, stvari su MNOGO zakrecene i zakompleksirane. A narodne svesti za odricanje radi "bolje buducnosti" nema, jer su je prodali oni koji godinama rasprodavaju Srbiju radi jos nezaradjenih Evropskih fondova. Ljudi, hajde da idemo u dobrovoljne radne akcije pa da Srbiju izgradimo kao onda posle 1945 (to je mozda najpametnije sto za sada mogu da kazem)!!!! Hajde omladino na besplatne radne akcije pa da gradimo "koridore za Jevropu"!!!! Vise ne mozemo da gulimo ni domacu emigraciju koja salje novac ovde!!! Preterah sa ironijom. Izvinite...
Preporuke:
0
0
18 subota, 20 novembar 2010 21:11
XY
Valjda su stenogrami poslati ambasadama najbolji lakmus papir.
Preporuke:
0
0
19 subota, 20 novembar 2010 23:57
Dragan
Bravo za Vladu i Velibora. Ovo sa SNS je prevara koja nam je već spremljena, a na koju, svesno ili nesvesno, iz interesa ili iz očajanja, "padaju" pojedini "nacionalni" borci i polu-intelektualci.
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 21 novembar 2010 12:08
Viktor
ne, ne Slavomire. Niste ništa preterali, nego sve tačno i dobro izanalizirali. Druga je stvar što se mnogima ta analiza neće dopasti i ne odgovara im da je čuju. Ne znam da li baš radne akcije, ali što da ne. U svakom slučaju, ovako dalje ne ide.
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 22 novembar 2010 00:46
rb
@XY i drugi komentatori
Komentar "Valjda su stenogrami poslati ambasadama najbolji lakmus papir" i slični komentari su tačni, ali analiza koju nam g. Pavić ovde nudi ima potpuno drugi cilj a ne da dokazuje (ili "dokazuje") šta su ili nisu učinili Naprednjaci (ili bilo koja druga stranka). Svaki takav lakmus papir, naime, može se pronaći u delovanju bilo koje stranke na našim prostorima, i za to ne treba ići u nekakvu daleku prošlost. Pa ipak, za svaku od tih stranaka na izborima glasa (i glasaće) manji ili veći broj glasača. Zato autor i stavlja u kontekst današnje biračko telo SNS-a (koje je dosta dobro okarakterisano) s konkretnim delovanjem te stranke, a ono će se već na prvom koraku izuzetno dobro videti: kako će se postaviti prema prodaji Telekoma, krajnje važnoj i aktuelnoj temi. S aspekta pomenutog biračkog tela - didaktički, ako možemo tako reći. I u pravo vreme, da ne bi ti (potencijalni) glasači posle rekli "Eh, da smo znali..." ili nešto slično tome. Za one koji sve znaju (ili "znaju") ovaj tekst ionako nema većeg značaja. Kao i ovaj komentar.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 22 novembar 2010 00:47
rb
@XY i drugi komentatori
Komentar "Valjda su stenogrami poslati ambasadama najbolji lakmus papir" i slični komentari su tačni, ali analiza koju nam g. Pavić ovde nudi ima potpuno drugi cilj a ne da dokazuje (ili "dokazuje") šta su ili nisu učinili Naprednjaci (ili bilo koja druga stranka). Svaki takav lakmus papir, naime, može se pronaći u delovanju bilo koje stranke na našim prostorima, i za to ne treba ići u nekakvu daleku prošlost. Pa ipak, za svaku od tih stranaka na izborima glasa (i glasaće) manji ili veći broj glasača. Zato autor i stavlja u kontekst današnje biračko telo SNS-a (koje je dosta dobro okarakterisano) s konkretnim delovanjem te stranke, a ono će se već na prvom koraku izuzetno dobro videti: kako će se postaviti prema prodaji Telekoma, krajnje važnoj i aktuelnoj temi. S aspekta pomenutog biračkog tela - didaktički, ako možemo tako reći. I u pravo vreme, da ne bi ti (potencijalni) glasači posle rekli "Eh, da smo znali..." ili nešto slično tome. Za one koji sve znaju (ili "znaju") ovaj tekst ionako nema većeg značaja. Kao i ovaj komentar.
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 22 novembar 2010 08:03
A. Pavić
Hvala rb-u za objašnjenje, nemam šta da dodam. Pozdrav svima...
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 22 novembar 2010 10:58
Toreador
Slažem se sa autorom.

Stav SNS-a prema prodaji Telekoma je najbolji lakmus papir.

Na Telekomu se vidi

ko je vjera, a ko nevjera.

Naprednjaci, čekamo Vaš odgovor.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 25 novembar 2010 21:33
slobodan45
na telekomu se sve vidi.za normalne ljude, to je reper kako će glasati na sledećim izborima, a za sudstvo, otom-potom...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner