Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

O kurvanju i preživljavanju

Komentari (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 02 mart 2011 19:32
kurvanje i preživljavanje
prima platu i kaze da je kostunica super!pa,kako,je koštunica uopšte došao na vlast,prevarom,dobro,cilj opravdava sredstvo,ponavljao nam je đinđić i mi koji se nismo snašli u toj filozofiji,sada,unazad i unapred nesrećni gledamo kako je to koštunica ispao tako nekulturan a to se od njega najmanje očekivalo pa je kulturu predao albanskom lobiju ne shvatajući da je kultura mesto odakle se fiziognomiše svest i savest vizija i imaginacija zajednice,i kako je to koštunica super,kako to ikome sem onima koji primaju platu,kakvu takvu,sprdajući se sa javnim mnjenjem,a znaju,izgleda,da se ušlihtaju baš sa polemišućim'koštunica je super'a on je bio super i basari ambasadoru,pa što ne bi biosuper i vama jer možda ćete i vi u sledećem krugu u ambasadore...ma,reći ću vam,da je ovo vaše pisanje stvarno još jedan znak da svako,imenom i prezimenom,ko danas čini javost srbije...svako doprinosi porazu jer učestvuje u laži,lovu u mutnom i trguje puterima na glavi...strašno,ovakav tekst je bruka.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 02 mart 2011 19:44
Nebojša Malić
Ana, sasvim je u redu da se ne veruje u ovo što sada stoluje i pretenduje na sve aspekte života. Ali moramo u nešto da verujemo, inače zaista jesmo nihilisti. Ovi što veruju samo "u se, na se i poda se" sada vladaju, i vladaće dok god budu mogli. Dok se ne pobune oni što veruju u nešto drugo, bolje, svetlije, pravednije. Kad shvate da trpljenje zla nije vrlina.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 02 mart 2011 19:57
Zoran.M.
Pa nemojte ovako Ana. Ovo me podseća na mrak i beznđe koje provejava iz Tolstojevog Vaskrsenja.
Ali i tamo, negde na početku romana stoji da ljudi ma koliko gazili zemlju nisu uspeli da u njoj zatru život.I u proleće trava ponovo proklija.Jednostavno,takve trenutke treba preboleti na drugi način.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 02 mart 2011 19:58
Opa Mile 82
Pa šta?Pa ništa!
Preporuke:
0
0
5 sreda, 02 mart 2011 20:17
thinking maize@ autoru
Mislih se poštovana g-đice, kako da oraspoložim, Vas i NSPM, redakciju i komentatore, pa rekoh: ne Ničea, to je njen izbor. Već citirah Belu Hamvaša, kao i oca Tadeja. No, pošto je ovo NADREALIZAM, NE LOŠIJI od 1993-će, sa 33-34 nule na novčanicama, reših da Vama i celom NSPM-u (sa komentatorima) DAM nešto NADREALNO:

USTAJEM SAD I IDEM
(prepev: Dragoslav Andrić;
zbirka «Štihovi», BIGZ, 1977)

Čak u Tibet
Živi lama,
Nema tata,
Nema mama.

Nema žena,
Nema deca,
Jok mu treba
Streptomeca.

Nema sapun,
Nema plakar,
Ne zna najlon,
Ne zna bakar.

Nema šlager,
Nema rok,
Ne zna Presli,
Bitls jok.

Nema desni,
Nema zubi,
Ne zna pasta
Pa u tubi.

Voli seče
Kad se brije,
Baš ga kosa
Briga nije.

Ne zna šljoka
Kao neko,
Nema bonton,
Pije mleko.

Ne zna šta je
Klozmetika,
Nema kola
Da se slika.

Nema štampa
I te stvari,
Nepotrošač
To je stari
Taj sebičnjak
Samo drema,
Nema pojam
Ništa nema

Zato, zarez,
Kažem svim,
Idem nađem
Družim s njim.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 02 mart 2011 20:23
Sergej Bulajić
Ana, imajte poverenje u Boga, jer je On jedina istina.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 02 mart 2011 20:23
jovica
Pa kad pismeni ljudi vide ko sve pise, i kako pise, i s kolikom frekvencijom pisu, normalno je da zacute i ostave pero za neka srecnija vremena, ukoliko ih ikada bude. Ako ta vremena ne dodju, rasta bi i pisali, a ako dodju, bice jos lepsa jer ce i ti ljudi pisati.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 02 mart 2011 20:29
nataša
Nažalost ne mogu da kažem, mene voli moja baka, ali mogu da kažem, mene je volela moja baka. Ta njena ljubav je nešto najrealnije od svih realnosti za koje znam.
I još da dodam nije me volela samo ona, bila je i druga baka, pa deda, pa mama itd itd. Moglo bi tu nabrojati još podosta ljudi.
Oni su verovali u nešto, i ja za uzvrat toj njihovoj ljubavi kojom su me obasipali, neki me i dan danas obasipaju, i ja imaam te ljubavi za ceo svet, mogu i hoću da verujem u no u što su oni verovali. I u bakin Ostrog, i druge bake vrlinu i vrednoću, i dedino "ljudstvo" i tatinu profesonalnost i majčinu supu i da ne nabrajam više, i u Srbiju, i u Rusiju, svi su uvek verovali u Srbiju i Rusiju.
Interesantno niko od njih, tih koji su mene voleli, nije svoju sudbinu vezivano ni uz jednu političku ličnost niti politiku pogotovo. Imam utisak da su svi znali da politika i istina nisu pod istim krovom.
Možda ćete se Ana izboriti sa nihilizmom ako se setite onih koji su vas voleli.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 02 mart 2011 20:31
Zoran
Ana, LDP nije sjajan, njihova ideologija defetizma, prezira sopstvenog naroda i njegove istorije a nekritickog, otvorenog sluganstva svemu sto dolazi sa strane sveta odakle ih finansiraju, u svakom normalnom okruzenju bila bi predmet ismevanja i podruge a ne ozbiljna politicka opcija; Kostunica nije savrsen i nije harizmatican ali njegova stranka jos uvek nudi program i sistem vrednosti blizak normalnom gradjaninu Srbije samo treba taj sistem i program mnogo angazovanije da reklamiraju da bi dobili siru podrsku biraca. Javljanjem sturim saopstenjima, ponekim nastupom u medijima i stavljanjem ekonomskog i politiskog programa na web stranicu, rejting stranke se nece povecati a samim tim ni sansa da se nacionalni program koji ta stranka zastupa ikada primeni. DSS-u treba neko ko ce da ih prodrma, probudi iz letargije i dremeza, organizuje, radi im efektan politicki marketing i informise gradjane o partiji i njenim aktivnostima ali oni takvog coveka (ljude) izgleda da nemaju.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 02 mart 2011 20:41
hiperborejac
Ko sme da piše komentare na ovakav tekst? I šta da doda.
Al` nemoj da nas baš izdaš do kraja svojim i našim beznađem.
Bivalo je i gorih godina , siguran sam.
Propali smo prilično , biće potrebne generacije da se malo povratimo.Šta ćeš takvi smo.

Možda je sve ovo što pišeš bez veze i na silu i verovatno nikome ne treba al` ima nas nekoliko koji , eto , zavisimo od ove nemušte komunikacije među ljudima , ovde , po Srbiji.
Ne bi valjalo da prestaneš , nikako ... meni ne bi valjalo.
Ako bi i pisanje prestalo , to je kao da su nam mozgovi prestali da rade .. to je onda stvarno kraj.. "moždana smrt"
Duboko sam uveren da budućnost Srbije zavisi od zamlata koji vise po sajtovima i pišu gluposti. K`o nekada što su u loša vremena guslali.Pribežište očajnika. sajber verzija pretkosovskog ciklusa
Mani se očaja ..." Dok pišeš...nadaš se "
Preporuke:
0
0
11 sreda, 02 mart 2011 20:55
Jasna Simonović
Savršeno...Sve sem naslova! (Survivor (na srpskom) u tesnacu uma i džepa) pristaje ljudima koji traže izlaz, umesto ULAZA!
Lep zaključak “žudnja za životom” (hilizam kao sledbenik nihilizma, gde se svi vrtimo?)
Lepi politički delovi: nije baš, da se poubijaju (ne shvatam bukvalno), većina u zatvor (gde će vlasnici 750000 nelegalnih zdanja, itd)
Lepa spoznaja cinizma u naslovu knjige koja čuva istinu..
Lepa istina da živiš od svog rada oslonjenog i na delo svog oca..
Lepe su “kokice sa pivom”, starije gospođe (a ne babe!!!) koje ne kradu u marketu, bezgranično lično “čistilište” (ja ne verujem)...
A ja eto verujem u tebe kao mladu osobu koja svašta pretumba po “brdovitom Balkanu” i ostane tek ošamućena!
A paradajz nije lako gajiti, mada razumem “paradajz logiku”..
I sama sam maštala da usred Beograda odgajim dovoljno da se moj šef i poslovni partner “opasulji”, a da od tog “opasuljenja” nastavi da živi telefonski imenik tadašnje SRJ!
Preporuke:
0
0
12 sreda, 02 mart 2011 20:57
gavrilo
Ana, znači djeluje Borisova demagogija ili grobara zdravog srbskog duha!U čelo te ljubim jer se IZVINjAVAŠ a to je ono što nam je htio Predsjednik da ućera u kosti! Da se svakome IZVINjAVAMO i kome treba i još više kome ne treba.Uskoro će VELIKI IZVINjAROR biti predsjednik zemlje IZVINjENIJE! I tu je ANA kraj...ne može nam više ni Tvoj paradaiz pomoći jer su svu zemlju kupili Hrvati!
Preporuke:
0
0
13 sreda, 02 mart 2011 21:03
Ivica
Tekst je fantastican. Bravo na hraborsti, iskrenosti i analiticnosti. Ne treba Vama, Ana, podrska! Hvala za pisanje, samo napred!
Preporuke:
0
0
14 sreda, 02 mart 2011 21:17
Ružičasti panter
Ne razumem šta je svrha ove jadikovke. Osim toga, radikali nisu ništa "patološkiji" od ostalih tipova koji se muvaju po srpskoj političkoj sceni. Valjda nije to bila poenta ovog teksta?
Preporuke:
0
0
15 sreda, 02 mart 2011 21:22
Kuvar Brodski
Ana ume sa recima! Ovo je tekst koji cu da odstampam i cuvam za vreme kad odbacim sistem i odem u sumu da zivim. Samo se plasim da ce prljavi pipci sistema dotle dohvatiti i najzabacenija mesta.
Hvala i ziva bila Ana, ovaj tekst slavi pravi zivot, a ne simulaciju koja nam se nudi!
Preporuke:
0
0
16 sreda, 02 mart 2011 21:45
aleksandar
Glavu gore, Ana.
Lepota će spasiti svet.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 02 mart 2011 21:58
Tatijana
"Budim je zbog Sunca koje objašnjava sebe biljkama
zbog neba razapetog između prstiju
budim je
zbog reči koje peku grlo
volim je ušima
treba ići do kraja sveta i naći rosu na travi
budim je zbog dalekih stvari koje liče na ove ovde
zbog ljudi
koji bez čela i imena prolaze ulicom
zbog anonimnih reči, trgova...", stihovi su divnog Branka Miljkovića.
Nema mesta ovde za celu pesmu. Čitajući Anin tekst, eto, u fonu mi je bila sve vreme ova pesma.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 02 mart 2011 22:03
Milence
Udaj se i rodi decu. Videćeš kako ti više nikada neće biti dosadno. I pusti te argumente s mamom, nisi ti više tako mala.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 02 mart 2011 22:40
Božo Bjelak
Ne znam da li da se smijem ili da plačem ("Smej se kad plakati bi htela").U mojoj LA, gdje sam živio 14 godina, znate da se i na španksom i na portugalskom(Brazil) krivina na putu kaže kurva (curva). Međutim, ako u tim zemljama neko kaže puta, putana, onda je svrstan u najveće vagabunde, primitivce. U Argentini boravila je jedna delegacija. Nakon razgovora, htjeli su nešto da kupe, svojima,a u Bairesu ima šta da se kupi.Prije ulaska u prvu radnju zamolio sam ih da ne množe glasno, odnosno kada preračunavaju dolare u pesose ili neko drugo množenje, jer je npr. 3 puta 4 u srpskom normalno. Međutim, njih desetoro počeše da množe i svaka druga riječ je bila puta. Vlasnik je otvorio vrata i istjerao nas napolje. Miljenkaja Ana, postoje dvije kraljice po psovanju, jedna je Isidora, a druga je Olga.I jednoj i drugoj bi u Argentini zabranili da pišu. Opteretili ste jednu, inače dobru poruku, tekst, sa nepotrebnom vulgarnošću, upravo zato što su muškarčine sklone da svaku ženu nazovu putanom.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 02 mart 2011 22:41
šta se dešava sa jezikom?isto što i sa praksom.
ako je ovo najviše što može da se kaže savremenim srpskim jezikom,sada,na ovakvom mestu,onda nam je zaista tužno i tu-sada i nema nam pomoći.šarm,kreativnost i inteligencija jezika...gde ste nestali??????zapuštenost je ono što ni ne znate da je već tu.nemam ništa protiv autorke,ali...jooooj.tako mlada a tako stara.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 02 mart 2011 22:59
Observantes
Definicija slobode? Srbi oko toga nisu imali bazični konsenzus kad je trebalo i zato im se ovo desilo. Neogovornost lažne ulične elite je ta koja je rodila ovo poniženje i beznađe. Nekompetentna svest prevarila je i prokockala ono egzistencijalno u Srba isto onako kao kad opijatni razmaženi sin unesreći i sruši svoju kuću. I onda je opijenost uzela maha a fleševa je bivalo sve manje. Doze nedostaju. Samo odabrani flešuju i dalje i njih baš briga za sve: i za juče i za danas i za sutra pa i za kuću. Sloboda u zavisnika i nezavisnika nije ista u definiciji. Iz slobode za naciju rađaju se preduslovi za ličnu slobodu. Zdrava lična sloboda je sila. To su nam oteli a nije da nije to otimanje moglo da se prepozna. Promenili su nam dioptriju strašnom propagandom pa danas slabo vidimo i uz to nas još i boli glava zbog pogrešnih naočara kupljenih „na ulici“.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 02 mart 2011 23:14
Zoran za šta se dešava sa jezikom?isto što i sa praksom
Mozete li biti konretniji: sta je to sto je toliko nepismeno, neinteligentno i nekreativno u clanku sto zasluzuje nase opste gnusanje?
Preporuke:
0
0
23 sreda, 02 mart 2011 23:16
o kuvanju i preživljavanju
ulje u nemačkoj 99 centi,pasta za zube 60centi,200g salame 69 centi,zemicka 15centi,samponi ili regeneratora za kosu 1evro,1 kg mešano mleveno meso 1,89evra,tomatino,25 centi(pola litre) ....
Preporuke:
0
0
24 sreda, 02 mart 2011 23:54
Brane2
Kad smo već kod "kurvanja i preživljavanja", zašto na vašim stranama nema ni slovca o Kolubari - govorim o NSPM uopšte a ne samo o vašim tekstovima.

Kad god se pomene LDP/Čeda, po pravilu je odma uz to njegov famozni "Džip", Soroš, "lista ko-plaća-koga" i tako dalje, a sada - ništa. Ni slovce. Zašto ?

Što se samog teksta tiče, iako rezigniran i nekako izgubljen, sasvim je OK. Podstiče "kapilarne efekte" ( ono kad ti dođe u glavu ) a to je uvek korisno.

Čak je možda prvi tekst bilo koje vrste na NSPM koji Čedu ne prikazuje u sasvim negativnom svetlu.

Ovde nije čisti đavo, nego tek "svinja, koja istina, govori svima očigledne stvari". Ali i to je za NSPM nepojmljiv, ogroman korak...

Što se Kosova tiče, slažem se 100%. Ali i tu će početi da duvaju drugi vetrovi. Eto, od izlaska članka do ovog komentara tip ubio dva marinca.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 03 mart 2011 00:08
Jedan pažljivi čitalac
Ana pročitajte @hiperborejaca (i Crnjanskog)!
Pišite (časno i hrabro)!
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 03 mart 2011 00:18
Ruralni Srbin
U principu meni je malo bez veze javno razgolićavanje - fizičko, psihičko, porodično, finansijsko... bilo kakvo. Ako neko baš želi da "otvori dušu" onda može da ode kod katoličkog popa, ili kod psihića, ili kod najbolje prijateljice. Ali na sajtu koji se bavi "političkom teorijom i društvenim istraživanjima" iznositi sopstvene "duševne jade" - da nije to malo promašena adresa?
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 03 mart 2011 00:26
C'est la vie
Samo hrabro Ana, ne dajte se.
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 03 mart 2011 01:20
Ent
Mala prva ste liga. Drzite se.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 03 mart 2011 01:25
Jovan London
Ruralnom Srbinu:
Gospodine, Vi niste čuli da se ispovest primenjuje (čak je najčešće neophodni preduslov za Svetu Tajnu Pričešća) i u Pravoslavnoj Crkvi???
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 03 mart 2011 01:41
filozofiranje
Svako ko je poverovao ili veruje u ovo što živimo sada ima crne misli. Nezadovoljan je, jer je suština ove civilizacije da se bude nezadovoljan i da se grabi sve više. Kad ne grabite, onda mislite da je sve propalo, pa padate u crnilo.

Onaj ko nije poverovao, ko je nezavisan od potrošnje, televizije, turizma i zabave po svaku cenu - taj može da živi dobro u svakom vremenu, s onim što ima.

Što ste poverovali? Slabi ste, i naivni, znači. Vi ste deo ovog sveta, grabljivog, njemu pripadate, samo niste dovoljno vešti, nosite grešku u sebi.
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 03 mart 2011 01:42
Senka
Nije valjda sve tako crno. Glavu gore, radis dobro za ljude iako ti se nekad cini da je uzalud ali to je priroda drustvenog rada. Samo napred i ne daj se smetati.I svaki puta kad te uhvate misli o uzaludnosti, pomisli na hiljade nas, malih i anonimnih ,kojima svojim duhom pomazes da prezivljavamo sivu sadasnjicu .A onom komentatoru koji ti je savjetovao da se udas i radjas djecu kao bolju alternativu- ja kazem da ne lupa a ako mu se udaje -neka se on uda jer mu ocito fali muz.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 03 mart 2011 03:07
Braca
Dobro si primetila Ana da delatnost politicara zavisi iskljucivo od novca. Cak i da su posteni oni jednostavno nisu kompetentni da se uhvate u kostac sa problemima koji muce nas obicne gradjane.Jedan moj prijatelj se smejao kada je na nekom sajtu procitao pitanja koja su gadjani postavljali predsedniku Tadicu u nadi da ce on uspeti da resi njihove svakodnevne probleme.Pitanje jednog gradjanina bilo je da li predsednik moze da mu popravi vodokotlic koji je procurio u kupatilu.Cisto sumnjam da bi predsednik ista mogao tu da ucini.Politicari kao kategorija ljudi u savramenom drustvu potpuno su suvisni i stetni po nase fizicko i mentalno zdravjle.Takodje ne verujem u demokratiju. Po meni je to jedna igra koja nam je nametnuta kako bi smo gajili iluziju da i mi, obicni smrtnici, eto kao o necemu odlucujemo. U sustini mozda bi demokratija i bila moguca ali samo u slucaju da svi gradjani imaju jednaku kupovnu moc. U tom slucaju postojanje novca bi bilo apsurdno,a samim tim i politicara.
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 03 mart 2011 08:09
Ceca Lazinica
Da ovako se mnogo nas osjeća beznadežno izgubljeno bez ijedne pozitivne misli ali sutra je novi dan.Jedino me smeta kad se kaže bogata Vojvodina.Vojvodina jeste bogata njivama i oranicama i nismo gladni ali nismo baš bogati u tom materijalnom smislu.A što se tiče paradajza o tome niko nek nelupa glavu.Nisam ništa znala o tome a sad sam sve naučila jer nužda zakon menja.A i na selu ne možeš jesti samo paradajz mora uz paradajz još neko povrće a i meso.Pa onda polako sve naušiš i zaboraviš na mnoge muke koje si pre imala.Ništa lepše nego kad posiješ i gledaš kako raste i brineš o biljci i na kraju ona daje neki rod.I tako svakog proljeća iz početka.A po gradovima ima saksija pa se to isto može raditi samo na mnogo manjoj površini.Nije ipak sve tako crno i loše.Jedino su loši mediji koji nam ispiraju mozak al zato je tu daljinski i crveno dugme i klik i nema ih.Svi se oni bore za svoj tur a nas ko šiša.E pa ko njih šiša.
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 03 mart 2011 08:23
hiperborejac
Senka... :-) :-) :-)
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 03 mart 2011 08:24
John The Rebelator
o čemu razmišlja obrisano lice
između dva osmijeha...

proljeće je
čak i u martu, trećeg
ili bilo kog drugog

proljeće stoji iza barikade
s podignutom rukom,
zar sumnjaš...

volim te kad pričaš, u svom ovom ludilu
slutnja gubi privid, ogoljela do kostiju
postaje stvarnost, zaboravljena bol
ne želim da te odvlačim daleko

riječi poput bajke smiruju čamotinju
ne brini neko pamti svaki tren u godini
sve veze šetnje razgovor
a ti još razmišljaš vjeruj mi

gledaj moju malu kako ide niz ulicu
primjećuješ li boju na njenom obrazu
danas je prvi dan u proljeću
i ona uživa kao da je posljednji

proljeće stoji iza barikade
s podignutom rukom!

Also Sprach Johnny,
... with all this madness around
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 03 mart 2011 10:02
Nikad-ni-u-jednoj-stranci
@Ruralni: veoma duhovit, ali i istinit komentar. Potpisujem sve što ste napisali!
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 03 mart 2011 10:26
@@
Kompletan tekst može da se sažme u jedan fleš , koji masi ljudi u ovoj zemlji ,prolazi kroz glavu više puta dnevno . Nakon takvog umnog napora , gledanje farme , VB ,dvora i inih opušta i amnezira . Jednoga dana kada se probudimo , bićemo svi kao Čeda. To su i hteli.
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 03 mart 2011 10:50
slobodan45
....Ukratko, ne verujem da DS treba da ostane na vlasti nego...... ostaće na vlasti, na ovaj ili onaj način. Ne verujem da je SNS u redu.....Mislim da smo i mi koji kažemo „Koštunica je super“.......

Građanin je i to je u redu, ali mi građani smo kilavi ljudi – nismo ni za šta, što smo spremni i da dokažemo uvek kada je potrebno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

....Mislim da je sjajan LDP jer priča šta svi vidimo........to je ista ekipa sa G17 i to je ekipa koja zna sve o destrukciji.......

"RELATIVNO KURBANJE"...SOFISTICIRANI EPP PROGRAM...
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 03 mart 2011 10:56
slobodan45
FILOZOFIRANJE...svaka čast na komentaru.ostali komentari kasne, 10 i više godina...
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 03 mart 2011 11:01
Dušan Ariljević
Šta je ovo, kolektivna psihoterapija? Ali tekst je tu valja ga komentarisati. U suprotnom sve bi bilo "kurvanje". Osim toga tekstovi autorke izazivaju posebnu pažnju jer
nisu „direktni“ ali uvek imaju jasnu poruku. Meni se čini, da kada se g. Radmilović u tekstovim manje bavi „suvom politikom“ da je uspešnija kao posmatrač društvenih prilika. I ako nije polit. analitičar iz njenih kolumni pa i ove mogu se lako uočiti njena polit. pozicija. U pasusu koji bi se mogao nazvati „Kratki opis srpske političke scene, stanje, tendencije“ imamo priliku da pročitamo da je neki političar super i da su oni koji ga cene cinici. To je na jednoj strani a na drugoj: destrukcija, kriminal, izdaja, ubice, pakao, nacisti i (obavezna preporuka A.R. da sve to treba u) zatvor. I da je jeste tako između svega navedenog i zatvora trebalo bi bar preporučiti sud kao meru razuma. Ovako se možže zaključiti da g.A. R. ima „obavezu“ da piše i „preko granice sopstvenog mišljeenja“.
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 03 mart 2011 11:01
Dubravko
Pravo u centar!
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 03 mart 2011 11:20
Joviša Vidić
Sve što me više neko tlači, ja postajem sve jači i jači. Selekcija je Božija promisao. Očeličeni i ojačani prekostaju, nežne biljke rano uvenu.
Zbog svega ovoga; čovek je čoveku vuk.
Preporuke:
0
0
43 četvrtak, 03 mart 2011 11:24
slobodan45
i još nešto: sada će biti mnogo "pokajničkih" i "kritičkih" tekstova...možda i pokajničkih.da.no, međutim, to je to.da.to je to.pametni pisali i bivali ismejavani, ali nije imao ko da sluša, jer je bilo kredita do mile volje, laž je uzimala maha(a ne čistilište)...to je to.ja sam puno pogrešio: stalno sam pisao BG-pašaluk, a nisam predvideo prodaju centralne srbije...tako da će biti SKRAĆENI BG-PAŠALUK...pozdrav.
Preporuke:
0
0
44 četvrtak, 03 mart 2011 11:33
slobodan45
i još nešto: hoćemo da budemo ljudi, ali kako?tako što ćemo da NA SAV GLAS, da pljujemo po libiji i pukovniku gadafiju!?DA BI SE UVUKLI IMPERIJI? a što je , onda, ova vlast išla više puta u libiju da moli za novac i poslove?tako li se postaje gospodin, tako li se postaje uvaženi, kultirni član evrope i svetske , napredne zajednice!?ko će , bre , nas da ceni i poštuje?alo?ma đžaba je sve, SRAM NAS BILO!!!...mi smo kukavice, ništarije, a IMPERIJI, baš takvi trebamo...ispili nam i likvor i sivu masu i belu masu iz mozga, a sad srču iz koštane srži...na svakom koraku padamo...šta je sada sa C-MARKETOM? čiji je MAXI?, kopaonik, šećer, mleko, itd,itd...godine i godine laži, prevara i kriminala.
Preporuke:
0
0
45 četvrtak, 03 mart 2011 12:08
tja
Sve je to od lošeg faka ...
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 03 mart 2011 12:51
slobodan45
bravo, "ruri"...ali sve je to EPP program...svaka čast NSPM i većini komentatora.možda će čipovani roboti zarđati...ha,ha,ha, ali fora je glavna, u međuvremenu, sa maksijem i srbijom..., možda je sada na redu šećer, smederevo, itd...
Preporuke:
0
0
47 četvrtak, 03 mart 2011 13:08
slobodan45
molim Vas, treba kupiti 2-3 kile soli i učiniti nešto za društvo, znate, sneg, led...uradite nešto, jer, verovali, ili ne, kvadrat na vračaru košta 2000 evra...EPP PROGRAMI...MAXI...DA LI JE SLEDEĆE ŠEĆER?SMEDEREVO?da li je pogrešan termin čipovani roboti?ili, najnoviji, modifikovani čipovani roboti?u vremenu ispred nas, sve će nam se kasti...ana, super je tekst, ali ja ga ne shvatam 2011.godine.
Preporuke:
0
0
48 četvrtak, 03 mart 2011 13:26
@filozofiranje
Sta reci posle Vaseg komentara? Sve ste kazali. Krivi smo mi sto smo poverovali i pristali na naturene "civilizacijske vrednosti" (citaj:imperativ nezajazljive potrosnje i grabezi). Secate se parole: "da zivimo kao sav normalan svet"? Taj povik je "najveca prevara veka" iz koje su nastale sve druge, jer vec golim okom i poluslep danas vidi da je ovaj svet tesko bolestan i daleko od svake normalnosti.
Preporuke:
0
0
49 četvrtak, 03 mart 2011 13:59
brm
i?
nikad odgovora na najkraće pitanje u srpskom jeziku..
Preporuke:
0
0
50 četvrtak, 03 mart 2011 14:21
verujuca
FILOZOFIRANJE:...sustina ove civilizacije je da se bude nezadovoljan... Tacno primeceno, Ana, procitajte jos jednom ove reci! A jos bolje: otvorite Sveto Pismo SZ ; prorok Jeremija, glava 17, stih 5-8. Bice vam onda mnoge stvari jasnije.
Preporuke:
0
0
51 četvrtak, 03 mart 2011 15:11
slobodan45
dobro...hajdemo sad, MI, ostatak poštenih građana srbije, da vidimo nešto o PREŽIVLJAVANJU..........
predlažem da rešenja tražimo na istoku.to je moj predlog, jer na zapadu, nemamo prolaz, u nijednoj kombinaciji, to je , valjda, sad jasno.
Preporuke:
0
0
52 četvrtak, 03 mart 2011 16:06
@slobodan45
šta se Vi sekirate za zimu kad imate stiropor, Tomu, Montgomeri program na engleskom... sve koji ne misle kao Vi i nisu za SNS nazivate čipovanim robotima.
Preporuke:
0
0
53 četvrtak, 03 mart 2011 16:49
nevazno
Glavu gore.Sve je tacno.Nastavite,jer ce samo udruzene istina,iskrenost i lepota,a ne tek lepota,spasiti-ako ne svet,bar neke,ili bar vas.
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 03 mart 2011 17:19
slobodan45
...iljadu puta Vam kažem srpski: kakav toma i ostali, ali PROMENE su neizbežne kao kiseonik.e sad, Vi ste, zlonamerni, baksuzni i verovatno ste, modifikovani čipovani robot, ali još Vam stid nije do kraja ubijen, pošto Vam toliko smeta istina...da se sretnemo, uveren sam, da bi smo postali dobri sagovornici...kad mi spomenete tog amerikanca, kao da ste mi opsovali majku.i gore.eto, to su nam napravili, za ovih, 10+10 godina proteklih.moje namere su časne i čestite, kada pišem komentare, često ironične i provokativne, jer nemate druge mogućnosti, da kažete tako prostu i jednostavnu istinu, a odmah ste "nečiji" element...zato ja kažem: hajde da preskočimo "kurvanje", pa da vidimo, šta nam je dobro činit, ali ne kao onaj folirant od sinoć...a i današnje vesti razotkrivaju mnogo toga i nepismenima...prevara, pevao je bora đorđević i dozvolio da bude i on prevaren, ili je birao manje zlo...ja ne!!!ni kao klinac se nisam dao.moje ime govori sve o meni, a ni prezime mi nije loše, čak šta više
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 03 mart 2011 18:56
Visarion mladoj dami u nastavku
I još nešto.Čitate li ove naše komentare.Ako čitate predložio bih vam nešto.Pokupite sve to o svim temama,odštampajte, pogledajte pažljivo.Prvo to je drama vremena.Drugo - to je naš narod.To smo mi.Svaka vaška obaška,niko ni s kim da se složi, ko u klin , ko u ploču.Imate dara.Sednite i napravite dramu o Srbima.Nek se puši.Ako može Basara da razara, može neko da stvara.Vidite li ko nas u svetu predstavlja.Albahari književna paučina.Vidojković kome nedostaje ni vida ni ojkovića,Bajec koji baje o Keltima,Filip David čiji romani mogu mesto bensedina.Pročitaš stranicu i zaspiš ko zaklan.Gledajte ko dobije nagrade, ko ide u inostranstvo .Tu srpskog uva nema ni za lek ni kao pisca ni kao junaka.A mi gledamo belo.Neka se ljute .To je istina.Sve što je prošlo u svet nema veze sa nama a pod našim imenom ide.Sve je to, i ne samo to, ovde mesta za sve nema, tu a mi ne vidimo niti umemo da se pobunimo."Vostani Serbie" opet treba zapevati tim stranačkim patriotizmom koji ni kada nismo poslušali .
Preporuke:
0
0
56 četvrtak, 03 mart 2011 19:58
živadinka
za visariona

''sve što je pošlo u svet o nama nema veze s nama, a pod našim imenom ide''---ovo je jedan od odgovara na zagonetku o onome što se dešava kod nas.
Preporuke:
0
0
57 četvrtak, 03 mart 2011 21:37
@slobodan45
Među najsrožijim kritičarima ste 5.oktbara i na samo da nemate ni trunke opravdanja za one koji su doveli DOS na vlast, nego ih smatrate izdajnicima bez pardona koji su morali da vide ono što ste Vi (bar tako kažete) videli - saradnju sa Budimpeštom. Kao da su svi koji glasači DOSa bili zajedno sa njima u Budimoešti i svojim očima videli i čuli dogovore.
Šta je danas? Šta je danas Vama lično sve nevažno, ne bitno, "netačno" kad je SNS u pitanju i ničemu ne verujete dok ne vidite kad svojim očima, pa kad vidite ugovor sa Montgomerijem, onda Vam treba da vidite i priznanicu? Danas ste vi patriotski slepi i gluvi kas je Toma u pitanju. Ne volite Montgomerija ali volite Tomu i Montgomerija? Volite Rusiju ali Vam ne smeta ni program SNS na engleskom?
Vi ste dobronamerno slepi a drugi zlonamerno nisu slepi.
PROMENA NIJE DOLAZAK SNS NA VLAST - a Vi me nazivajte kako Vam volja.
Preporuke:
0
0
58 četvrtak, 03 mart 2011 22:03
slobodan45
"Vostani Serbie", to je to.verujem, kada bi nam to bila himna, da bi sve krenulo na bolje...samo po sebi...izašli bi iz prokletstva...
Preporuke:
0
0
59 četvrtak, 03 mart 2011 22:24
slobodan45
neobično je kada morate sa nepoznatim, da se dopisujete(kobojagi), I SVE BI STE BILI U PRAVU, KADA BI MOGLO VREME DA SE VRATI UNAZAD....tada bi, moja i ostala srpska omladina imala šansu za pristojan život...ovako...PROMENE, PROMENE DO PROMENA, RADI PROMENA NA BOLJE, a na tom putu, smetaju lakoverni, čipovani roboti, koji čekaju i dalje 6 milijardi na granici, koji čekaju poštenu privatizaciju i sad dalje, da ne nabrajam, jer bi mi trebalo nekoliko dana pisanja, a i NSPM i ostali, ne bi izdržali---JEDAN JE ŽIVOT, meni prošao NE U KURVANJU, nego sam sada istrošeni starac koji je radio tri posla istovremeno, ali opet, idem dalje, ne razmišljam o sebi, nego o deci i zato, hajdemo ono o PREŽIVLJAVANJU dalje...eh, KADA BI MOGLO VREME, DA SE VRATI, SVE BI STE BILI U PRAVU i bojan bi bio u pravu, ali pošto ZNAM , šta tek sledi, pišem kako pišem...došli su, kao fol, belgijanci, ali doći će i mnogi drugi, DRAGI, DRAGA NEPOZNATA OSOBO...kad bi moglo vreme da se vrati, kako bi smo bili pametni
Preporuke:
0
0
60 četvrtak, 03 mart 2011 22:46
aleksandar ,oslobodjen za malo
Bravo Ana!!! Ja sam polupismeni gradjevinac koji razume svoja osecanja, mogu dobro da uocim, kao tehnicko lice, sve probleme, koji tiste ovaj narod, mogu da procenim ko je posten a ko ne, mogu i da procenim ko je sposoban a ko ne, ali nisam dovoljno pismen da sve to izrazim. Zato svaku vasu rec u ovom tekstu potpisujem kao svoju i molim vas da me ne tuzite za plagijat jer necu imati od cega da platim kaznu, kao sto nemam para da platim autorska prava na ovaj tekst.
P.S. Neko mi rece da ste cerka velikog Zorana Radmilovica, naseg Ibija i Radovana, mislim da bi danas bio ponosan na vas, ako je to istina, HVALA VAM ZA OVAJ TEKST.
Pozdrav svima koji misle svojom glavom!!!!
Preporuke:
0
0
61 četvrtak, 03 mart 2011 23:14
@slobodan45
Ne vidim šta Vam smeta, osim želje da nas Toma uzjaše po svaku cenu i čipovanost, da danas budete pametni.
Ta parola - bezglavo promenom do promene, upalila je pre 11 godina. Sada je servirate ponovo, na isti način, samo sad uz javnu saradnju Vaše SNSpromene sa "mrskim zapadom" (nema čak ni tajne Budimpešte) protiv koga ste već 20 godina.
Sve to u rasponu od dragi gospodine do čipovani robote za sve koji nisu za SNS. Svi su čipovani roboti - od LDP,preko NVO, do SRS i DSS.
Da ne vređate malo ljude, koji su, možda, kao i Vi radili tri posla da bi prehanili porodicu?
Preporuke:
0
0
62 četvrtak, 03 mart 2011 23:50
Observantes
Nametnuta je beznadežnost u kojoj se detektuje upošljeni i srećni amoral, upošljen i ropski a nesrećni moral i treća dimenzija u kojoj je čovek kao jedinka preveden u drvo (nit moralan nit amoralan, gladan i go, ravnodušan, vegetirajući „gost“ realnosti). Srbija mora da nahrani sopstvenu dušu, inače će ona sama da nas ukune. Bezdušni prototip kao standardizovani ideal koji nam se nudi nije Srbin, više je to taj pomenuti nihil (niko i ništa). Poštenje i savest će očuvati Srbiju a takva je većina u ovoj zemlji. Neki će ponovo baciti ogroman novac na kampanju ali izbori koji predstoje biće neverovatni i iznenađujući po rezultatima baš zbog nekad „plišanog“ i potom „stiroporskog“ mentalnog potcenjivanjanja, omalovažavanja i varanja sopstvenog naroda.
Preporuke:
0
0
63 petak, 04 mart 2011 00:02
slobodan45
ljudi, koji su, radili tri posla istovremeno, kao ja, NE OSEĆAJU SE UVREĐENIM, nego me, ODLIČNO RAZUMEJU...inačer, to činite i vi, a učinila je i ana, odnosno, kako možete SRS, da trpate u isti koš sa ostalima i da ih proglašavate, tek tako, ludacima?šta, AKO, sud u hagu, oslobodi g.DR PROF VOJISLAVA ŠEŠELJA, kao nevinog, šta ćete , onda pričati, za SRS? i opet, da se ogradim , nisam član ni SRS-a, ali izuzetno, poštujem, ono što čini g.DR PROF ŠEŠELJ u hagu.
i da završimo, ovu glupu prepisku: vi, se ne bavite, argumentima koje ja iznosim, ili neko drugi, ili, konkretno, g.ana. vi, pokušavate, da se bavite, psihologijom...grešite, daj te kontra-argumente...ALI NEMATE IH, TO JE PROBLEM, a mene muče, klasične zdravstvene tegobe, koje muče nekog, koje mnogo radio i nije imao vremena za KURVANJE, kako reče, inačer,veoma pametna i lepa g.ana, ma kako zakasnelo...
Preporuke:
0
0
64 petak, 04 mart 2011 00:53
slobodan45
g. observantes je veliki optimista.to je lepo, ali nema mesta optimizmu.TO JE PROBLEM.virtualni svet, lepe želje...koja je dijagnoza, vidimo iz pisanja g.ane, ali šta dalje?imamo informacije sledeće: vladu nemamo(imamo u stanju raspadanja), para nemamo, proizvodnju nemamo, kriminal imamo, bolest imamo, kredite više nemamo, opoziciju, nemamo, jel tako?jel imamo zapad koji nas podržava, ili istok?ili nemamo ništa? kako će biti , iznenađenja na sledećim izborima?pobediće radikali?ldp?ili, čuveni DSS?poštovani, razmislite, dublje...tu leba nema, A MORA SE DALJE...razmislite , pokušajte...kao na kladionici, nešto što vam se čini, ovako, ispadne onako i ovako, a zbog onog onako...kako sam ovo lepo obrazložio, smejte se, ali baš NIJE TAKO! nego je sve veoma jednostavno, ako napravimo pravi izbor....nisam rekao da je bezbolno. a vi i dalje gajite nadu, da će, proraditi, čuveni srpski gen, pa će srbi, mudro glasati i napraviti VELIKI PREOKRET, ali bez istoka?sa starim neprijateljima?GREŠKA!,
Preporuke:
0
0
65 petak, 04 mart 2011 11:11
@slobodan45
Druge redom nazivate čipovanaim robotima, šta je to ako nije psihologija?
Argumente protiv SNS daje vam SNS svojim delovanjem. Vi se sa tim argumentima igrate psihologije pa verujete da je "Nikolić zamaskirao svoju psihologiju radikala". Delićev odlazak iz SNS je, po Vašim rečima, "EPP protiv SNS"(???). DS i SNS se, opet po Vašim rečima, razlikuju jer je je SNS napredna stranaka a DS demokratska(????). Kad se tome doda, opet vaše reči, da ne verujete u SNS ugovor sa amerikancem,jer niste videli priznanicu(???), dobija se potpuni odnos snaga Vaših argumenata i Vaše lične psihologije.
Šešeljev dolazak i udaranje u "teška zvona" na njegov način, potrebna su Srbiji ovog momenta. Kakav bi bio efekat, koga bi uplašilo, koga otreznilo ili razbistrilo, videli bi, ne znam.

U svakom slučaju, SNS NIJE PROMENA, SNS JE NASTAVAK ISTE POLITIKE KAO I DO SADA - a Vi me nazivajte kako hoćete.
Preporuke:
0
0
66 petak, 04 mart 2011 12:52
otuđenje
50 četvrtak, 03 mart 2011 13:21 verujuca FILOZOFIRANJE:...sustina ove civilizacije je .... Bice vam onda mnoge stvari jasnije.
Ne mogu da odolim da ne primetim da je deo te zamagljenosti i izgubljenosti i kada se srpski piše latinicom.
Preporuke:
0
0
67 petak, 04 mart 2011 13:11
slobodan45
poštovani građanine!evo kako ćemo: izvinjavam se, pogrešio sam, moji argumenti su proizvod moje nervoze, jer mi je život prošao u ništa i sada sam ja nervozan zbog toga i onda imam potrebu da vređam komentatore na nspm...to je to.SNS je izdajnička stranka, a ostale stranke su patriotske, kulturne i fine.srbija je srećna zemlja, deca nam imaju budućnost i sadašnjost i to sve zahvaljujući zapadu, americi, šiptarima, EU i našim vlastima, zaboravih NVO.eto.bogme, postajem i nevaspitan i naporan, a bavim se i EPP programom za sadašnju vlast i čike uspavanog, neću se više javljati, a i neće biti više potrebe...vaši argumenti, kako ste shvatili moje kritike, nemaju granica u svojoj inteligenciji i veličini, a i kulturnije su napisani nego moji.to je to, ali Vam ostaje pozdrav iz skraćenog BG pašaluka, ili bolje, iz velike srbije do istre i maribora, kako je bila nacrtana prva mapa u listu duga, davnih godina, a promovisana od čuvenog pisca...draga Ana, oprosti, ipak sam ja amater u pisanju...
Preporuke:
0
0
68 petak, 04 mart 2011 19:03
Živadinka
Da i ja se sećam te mape u Dugi, i intervjua s Vukom Draškovićem. Uf....
Preporuke:
0
0
69 petak, 11 mart 2011 21:06
Maca
Ko u nista neveruje,nema sta da ocekuje....
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner