Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Za vreme naše vlade prosečna plata je bila 100 evra veća

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 11 maj 2011 09:51
12 i 5
Najbitnija tema je razvoj Srbije, jer je on danas najvažniji nacionalni interes. Bez razvoja i privrednog napretka, ne možemo odbraniti ni sačuvati nijedan državni i nacionalni interes i obezbediti normalan život građanima. Odbrana Kosova, podrška Republici Srpskoj, sve to nužno zavisi od razvoja zemlje.

Najpametnija Kostunicina recenica koju je izgovorio u proteklih 10 godina. Mozda ipak nije potpuno beznadezan slucaj
Preporuke:
51
11
2 sreda, 11 maj 2011 10:15
slobodan 50
pitanje:
veća plata za sto evra - koliko je srpsko zaduženje?(za taj period)

odgovor:

NEMA DILEME.

zaključak:

nemam nam spasa.

koje vrste mačke:

monika beluči?
Preporuke:
22
52
3 sreda, 11 maj 2011 10:59
Rada Novi Sad
Gospodin Koštunica je zaista principijelan političar!
Jedini i pravi na našoj političkoj sceni.Daj Boze da to glasači konačno sagledaju,inače ode nam Srbija ...
Preporuke:
81
22
4 sreda, 11 maj 2011 12:15
razočarani glasač
Slažem se da Koštunica sada deluje kao mnoralna gromada u odnosu na ove, ali jadna je i neuverljiva ova njegova argumentacija, a posebno ovo busanje sa "sto evra većim platama". Veoma je on odgovoran za sve ovo što sada imamo, on ih je doveo na vlast i on im je dao legitimitet, okružio se sumnjivim likovima, "dobrovoljno" izručio čitav državni i vojni vrh, saučestvovao u neviđenoj plačci Srbije i na kraju podvio rep i povukao se da izdaje principijelna saopštenja. A i sada opet pravi sličnu grešku dajući legitimitet naprednajcima.
Preporuke:
36
39
5 sreda, 11 maj 2011 12:23
Byakuya-sama
To je priča za ljude ograničenih znanja(da ne kažem pameti), normalno da nakon potpune rasprodaje u periodu Đinđić-Živković-Koštunica-Koštunica nema više šta da se proda pa standard vrtoglavo pada, ali sigurno bi padao da je bilo koja mafijaška(čitaj parlamentarna) stranka na vlasti, isto bi bilo, 10g ''bećarske'' ekonomije je prošlo, konobar(MMF) čeka na naplatu i tu nema ništa što bi neka od stranaka u opoziciji bolje uradila, jer su od istog ''materijala'' pravljene
Preporuke:
24
39
6 sreda, 11 maj 2011 13:59
@slobodan50
Koštunica je proterao MMF iz Srbije

Da je zaduživanje pod Koštunicom bilo veliko, sami bi neveli iznos, ovako blatite na prazno

Izgleda da je danas Vašoj deci bolje, kad Vam 100 evra veća plata i niže cene pod Koštunicm služe za sprdnju.

Smešno je da deklarativno "spas tražite na istoku i Rusiji", a ne odgovara Vam političar koji je Rusiju uveo na velika vrata u Srbiju.
Preporuke:
71
12
7 sreda, 11 maj 2011 17:22
jevropljanin
Koštunica nosi greh što je išao na izbore i tako prepustio vlast ovim zlotvorima, umesto da je napravio novu vladu sa SRS.
Doduše, koje mogao znati da će Dačić okrenuti ćurak naopako. -Koferče vrti gde burgija neće.-
Preporuke:
44
3
8 sreda, 11 maj 2011 18:19
Vilok
Ajde?! Mislim da je sramota hvaliti se time, upravo zavod za statistiku iznosi da je rast BDP bio laziran. Gospodine Kostunica, plate su bile vece jer sta prodali najbolje firme u Srbiji i pojeli dobijeni novac kroz plate i penzije.
Preporuke:
16
32
9 sreda, 11 maj 2011 20:03
slobodan 50
postoje zvanični podaci.normalno, treba ih znati i čitati...zna se kako ide postupak dobijanja kredita.idolopoklonstvo i to na "prazno"ostavljam , MODIFIKOVANIM čipovanim robotima...

GDE JE PROIZVODNJA U SRBIJI?

GDE JE POLJOPRIVREDA U SRBIJI?

GDE JE KORIDOR U SRBIJI?

GDE SU PARE?

GDE SU DONACIJE?

nije ih pera proćerdo...
Preporuke:
21
8
10 sreda, 11 maj 2011 21:45
Mozda zato sto vasa razaracka politika jos nije urodila ploda..
Ali sad, zahvaljujuci lancu politikanata, pocevsi od vas pa nadalje, mi imamo zadovoljstvo da okusime sve gorke plodove, iznikle iz 10+ godina vladavine, vas, i vama slicnih...

Velika vam hvala! Svakako cemo vas pamtiti kao velike Srbe... imam cak i naziv za vas mauzolej. Ako je Titov, kuca zveca, mislim da je odgovarajuce da vas bude kuca korova... A sto se Tadica tice, e, pa njemu trebamo sagraditi citavu jednu piramidu, barem metar visociju od Keopsove, jer je on ZAISTA zasluzio da ga pamtimo...
Preporuke:
9
22
11 sreda, 11 maj 2011 21:49
au mile
Tačno je da je plata u Srbiji bila 100 evra veća nego sada, ali je još tačnije da ta zarada nije bila posledica bolje ekonomije, već rasprodaje porodičnog blaga( primer prodaje Mobtel-a). Smatram da je prilično neukusno predstavljati Mlađana Dinkića u lepom svetlu, pošto je on bio jedan od arhitekata ove privredne devastacije Srbije. Bez domaćih banaka koje je skoro sve pogasio Mlađa Dinkić(jedino što sada podržavam kod aktuelnog Tadićevog režima su nastojanja da se formira domaća razvojna banka), bez privrede, bez obećanih stranih investicija, bez strategije, vizije i ideja, ova zemlja neumitno klizi ka svojoj propasti. Ponavljam, odgovornost Mlađena Dinkića je najveća, a prilično velika i Vojislava Koštunice.
Elem, uspesi u ekonomiji nisu ono čime može da se pohvali Vojislav Koštunica, ali što se tiče poimanja državne i odgovorne politike, čini ga političarem koji je za tri koplja ispred svih, najviše zbog sramnih postupaka Tadićevog režima kojih se svaki častan građanin Srbije stidi.
Preporuke:
36
6
12 sreda, 11 maj 2011 21:56
@slobodan50 i vilok
manite se praznih optužbi u B92 stilu. Imate kvalifikacije i argumente ko Brankica Stanković i Srđa Popović - eksperti za fabrikovanje poluistina u optužbe.
Kad vam Toma udari nacionalni štrajk glađu da bi vas što pre uveo u EU, pravićete Koštunicu od blata.
Preporuke:
31
10
13 sreda, 11 maj 2011 22:49
slobodan 50
dobro.ako se bavim poluistinama, ok.sve je pola tačno od navedenog...i to je dosta za osudu i kritiku.
to je to.
dakle, navijači zvezde obožavaju saleta đorđevića, divca, paspalja, danilovića, kićanovića, dalipagića, itd...navijači partizana obožavaju mihajlovića, jugovića, piksija, pižona, duleta savića, itd...dakle, OBOŽOVAMO SAMO SRPSKI KVALITET, STANDARD.dokazani kvalitet.

SKIDAM KAPU, profesoru samarđžiću, na primer...
Preporuke:
10
7
14 sreda, 11 maj 2011 23:45
Vilok
Slobodan50:
Rimljani su imali obicaj da kazu: Gluvom pricas pricu. Vise puta sam iznosio cinjenice o Kostunicinoj vladavini, i ne mogu da se ponavljam. No, hajde da cujem vase argumente. Je li Zavod za statistiku objavio da rast BDP nije bio onoliko koliko se prikazivalo?
Je li trgovinski deficit rastao do neslucenih razmera? Je li apsolutna carinska liberalizacija unistila proizvodnju u Srbiji? Je li bilo dilova sa tajkunima (Luka Beograd, C market, Robne kuce...)?
Preporuke:
10
12
15 četvrtak, 12 maj 2011 01:37
Kiza
Jedino "razocarani glasac" stavlja validni komentar. A oni koji su za Kostunjicu se jednako zaslepljeno ponasaju kao i svi oni koji glasaju za Tadicevce i za "Naprednjake". Pa nije politika fudbalska utakmica pa da se navija za svoj tim cak i kad ne valja.

Kostunjica je uvek bio covek od principa, pragmatizam mu uopste ne pristoji. Zaista je tuzno citati kompromise koje Kostunjica sada cini da bi se posle dugotrajne suse nekako ponovo docepao vlasti u nekoj kilavoj koaliciji. A Toma ce ga na kraju izvozati isto onako kako su ga izvozali njegovi prethodni koalicioni partneri. Pre su mu makar ostali svetli principi, a posle nove voznje ostace mu samo tama.
Preporuke:
8
5
16 četvrtak, 12 maj 2011 07:15
ĐURĐIJE
bt reče da nije bilo krize prosečna plata bi bila i preko 600 evra. Mada ja mislim da bi bila i 60000 evra (ali dsovcima).
Preporuke:
10
1
17 četvrtak, 12 maj 2011 08:22
@vilok i slobodan50
da ste ozbiljni, znali bi bar sta je u nadleznosti grada i u kom se periodu sta desavalo.
Jeste objavljeno da su pogresni podaci objavljivani, a Vi navedite gde je objavljeno da je to pocelo od Kostunice.
Vi ste gluvi za istinu.
Evo ja cu Vas stalno podsecati da ste Bramkica Stankovic sa B92. Mozda dobijete i nagradu.

slobodan50

hvalite se svojim godinama i postenjem, da li svoje postenje dokazujete taktikom B92? Jeste li sigurni da su puluistine kojima se sluzite primer postenja i dobre namere?

Ako na Vas primenim princip poluinformacija, onda ste Vi 100% placeni da nas preko SNS uvucete u Evropu. Kako Vam zvuci?
Preporuke:
12
6
18 četvrtak, 12 maj 2011 09:20
Lapovac
Nisam mogao da čitam dalje od prvog Koštunicinog odgovora.
Jel moguće ljudi da je i Koštunica toliko oglupavio, ili je i on počeo da misli da su u ovoj državi debili u većini i da mora da se prilagođava takvoj situaciji.
Preporuke:
11
9
19 četvrtak, 12 maj 2011 09:51
Voja
Gospodine Koštunica, iako smatram da od Vaše stranke nema bolje alternative na političkom nebu Srbije, daleko ste od dobre alternative. Činjenica je da se za vreme Vaše vlade (isto kao i u ovoj) budžet punio prodajom državnih firmi umesto da se taj novac preusmeri na razvoj privrede. U ekonomskom planu Vaše partije nema ni reči o ekološkoj i biodinamičnoj poljoprivredi, što bi moralo da bude i zbog zdravije ishrane srpskog naroda i zbog razvoja tehnologije koja bi mogla dobro da se naplati i (za kraj) zbog proizvoda koji su na ceni i bivaju sve popularniji na tržištima koja imaju para. Eto to su samo dve zamerke (od mnogih koje imam) na rad Vaše partije iako, ponavljam, na političkom nebu Srbije nema bolje alternative.
Preporuke:
11
5
20 četvrtak, 12 maj 2011 09:59
Milkan
Svaka čast osnovnim principima koji rukovode Koštunicu.Problem je što je malo od tih principa progurao u realnoj politici, a imao je priliku. Npr. kako je Toma bio neprihvatljiv pre nego što je izdao "svoje principe". Dali to znači da Voja ne ceni principijelnost kod drugih aktera političke scene ili ih ceni selektivno. Npr. Kod Mlađe ceni principijelni stav da se Mlađo u svom političkom delovanju bavi samo našim novcem koji će deliti po svom nahođenju, svi kažu, isključivo svojim pajtašima i političkim aktivistima. Ne smeta mu sada ni Mlađin probuđeni regionalizam, to je valjda dobro za Srbiju. Što se tiče Rasima, svaka čast, krštenijeg političara koliko se vidi mi za sada nemamo. Ovim preostalim DSS simpatizerima nije jasno kako je moguća koalicija sa "novim Tomom" ukoliko se on ne vrati bar delu svojih izvornih principa. Posle svega što je "novi Toma" rekao i učinio ko veruje da on može ili sme da se povrati po bar neki od prethodno napuštenih principa. Imperija ulaže na sigurno.
Preporuke:
10
3
21 četvrtak, 12 maj 2011 11:44
Marko Gay
U pogledu Kostunicinih primedbi na merenja popularnosti DSS-a, ko zna, mozda su Srbi jos uvek nepoverljivi pa ne zele agencijama za ispitivanje javnog mnjenja da iskreno kazu sta misle i osecaju.

Ovo bi se moglo ublaziti ako bi se osiguralo da front organizacije koje se pojavljuju kao formalni narucioci istrazivanja imaju sto manje formalnih veza s vladom.

Zbog vaznosti rezultata, vlada SAD trebalo bi da nastavi da stabilno i izdasno finansira ispitivanja javnog mnjenja u Srbiji na gore opisani nacin.
Preporuke:
1
8
22 četvrtak, 12 maj 2011 12:28
slobodan 50
Pogledaj oko sebe kako žive građani srbije, pa mi onda reci kako moje tvrdnje nisu tačne...ja imam svoje časno ime i prezime, a kod tebe nije samo problem što nemaš ime i prezime.tvoj problem je ozbiljniji.
Preporuke:
8
8
23 četvrtak, 12 maj 2011 13:02
@slobodan50
svi se pozivaju na "časno ime i prezime" dok nečasno sipaju netačne i paušalne optužbe. Časno branite Tominu gde god stignete(nema nečasnog izlaska iz SRS i krađe mandata), branite Tomino ulizništvo Evropi(a u Rusiji je spas), ubeđujete da postoje ogromne razlike u politici DS i SNS... časni ste jedino u nedoslednosti i propagandi za... ma ni Vi više ne znate šta u stvari hoćete.
Preporuke:
12
5
24 četvrtak, 12 maj 2011 15:29
Darko Andzic
Realno,cinjenicno stanje je da je prva Kostunicina vlada najbolja od ponovnog uvodjenja visestranacja U Srbiju.Tacno je da je uspeh u ekonomiji u velikoj meri zavisio i od prodaja velikih preduzeca poput Mobtela,ali realno ta vlada ja imala kakvu-takvu ekonomsku politiku za razliku od ove.Sto se odbrane nacionalnih interesa,pre svega borbe za ocuvanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta Srbije na delu svoje teritorije(Kosovu i Metohiji)Kostunici skidam kapu.Medjutim,imao je on i velikih gresaka,ubedjivanje naseg vojnog i policijskog vrha da se preda Hagu je jedna od njih i ne verujem da bi to Kostunica ponovo radio da moze da vrati vreme,pogotovo posle pustanja Orica i Haradinaja.Druga velika greska,po mom misljenju, je sto nije napravio vladu sa SRS 2008.
Preporuke:
9
3
25 četvrtak, 12 maj 2011 16:28
Dejan
Lepo je čuti nekoga da kaže da nikada nećemo ući u EU.

Ipak mene je nasmejalo pitanje o izboru između sijamskih i persijskih mačaka. To je smešnije i od priče da su plate bile 100 evra veće kad je Dinkić još imao šta da privatizuje.
Preporuke:
4
8
26 četvrtak, 12 maj 2011 18:08
SLOBODAN50
dakle, mnogi građani su okupljeni oko političkih stranaka i ubeđeni su, da je to jedini ispravan način življenja...ja sam drugčije vaspitavan, upravo na lošim iskustvima srpske istorije, a to znači, da nikad neću biti nijednoj stranci, jer ja imam samo jednu "stranku", a to je srbija.prelazim preko "seljačkih" uvreda i zato objašnjvam svoju poziciju.dakle, toma je sada, u ovom trenutku, sinonim za PROMENE.siguran sam da su promene nužne!drugo, nije moje lutanje i "da neznam gde bijem", to je problem naših političara.ja biram, razmišljam, analiziram i zauzimam stavove, za sve što je dobro za moju otađžinu.treće, ne vidim bolji i brži izlaz za srbiju, nego li u kompletnom zbližavanju sa pravoslavnom rusijom...da ne spominjem onaj podatak,da celokupna proizvidnja srbija nije dovoljana samo za mosku..o sistemima SS400 i SS500 izlišno je govoriti, itd,itd,itd...GDE SU PARE?GDE JE PROIZVODNJA?nije pera kriv za to, nego...
Preporuke:
12
6
27 četvrtak, 12 maj 2011 18:36
mile
Za Slobodana 50.
Izgleda da si pogresio rat Slobodane...
SS 300, SS 400, SS 500.... ?!
"SS" je skracenica od "Schutzstaffel" ....
a ruske raketne sisteme i "SS" deli istorijska distanca... osim ako nisi hteo nesto drugo da kazes, ali tek tu gresis....
Auf Wiedersehen
Preporuke:
6
9
28 četvrtak, 12 maj 2011 18:52
Dejan
Jasno je svakome sa malo mozga da nije moglo da bude razvoja u Srbiji kad je prethodnih deset godina gašena industrija, veliki sistemi, kad je kurs ugušio izvoz.

Svaka dobrobit je proistekla od enormnog uvoza svega i svačega (od čega se naplaćivao PDV) i od pljačkaške privatizacije.

Za stranku koja se hvali da joj ekonomski program ima dva toma (reče to onaj Popović)rezultati su bili mizerni.

Od prodaje Mobtela Telenoru su uzeli čistih milijardu evra.
Preporuke:
3
8
29 četvrtak, 12 maj 2011 21:07
slobodan 50
jeste, ja pogrešio.pogrešio u žurbi i napisao jedno S više...e, da su i drugi pogrešili samo za slovo S...ovo ne vodi nigde, jer nemamo svi dobre namere.
Preporuke:
10
1
30 četvrtak, 12 maj 2011 22:30
Observantes
Dve žene pijaca, tri žene vašar!
Preporuke:
10
5
31 petak, 13 maj 2011 02:23
Vilok
Odgovor g.koji me prozvao da sam Brankica Stankovic

Postovani,
Posto nemate argument vi se bavite etiketiranjem.
To sta narod misli o Kostunici svedoci cinjenica da je sa 47 posto podrske u birackom telu, na predsednickim izborima 2001., dospeo do jedva 5 posto, premna skorasnjim anketama.
To sta je nadleznost grada sta republike je irelevantno, ako je neko cinio krivicna dela mora u zatvor, a DSS je cinio koaliciju sa DS i omogucio nezakonite poslove u gradu. I mnogi kadrovi DSS su umesani u brojne afere, poput sekretara za urbanizam Komatine i famozne direktorke Gradskih pijaca Gordane Matijasevic, o Kolubari ovog puta necu pricati, mozda bi stvarno pomislili da sam, ne daj Boze, Brankica Stankovic.
Iskreno, zelim vam da se izborite za tih, za vas iz DSS, sve nedostiznijih 5 posto.
Preporuke:
8
9
32 petak, 13 maj 2011 09:13
@Dejan
"prodaje Mobtela Telenoru su uzeli čistih milijardu evra" - i ostavili ih u budžetuali Dačić i Vi ste hteli u EU.
Preporuke:
13
0
33 petak, 13 maj 2011 14:51
@vilok
Šta će nama zakoni,policija,sud kad imamo Brankicu Stanović, Vas i Srđu Popovića!

DS i G17+ su dobili najviše glasova na izborima 2008 - po kriterijumu koji ste servirali, DS i G17+ su primer poštenja i državništva.

U pravu ste, dugujem Brankici izvinjenje, ona je simbol objektivnosti u odnosu na Vas.
Preporuke:
8
2
34 petak, 13 maj 2011 18:05
Nikola Turajlić
@ @vilok
Tvoje znanje izgleda ne doseže čak do nivoa toga da izmisliš vlastiti nik.
Jedino što koristiš u obrani Koštunice je da svoje neistomišljenike proglasuješ BS.
Zašto ne navedeš napr. kako je Bubalo uz podršku Koštunice reformisao srpsku proizvodnju mleka, time što je prinudio seljake (bescarinskim uvozom mleka u prahu) da likvidiraju stare krave i potom dovoze rasne junice iz inostranstva.
Zašto im ne odgovoriš da ne hvali Koštunicu bez razloga Dinkić, jer mu je ovaj ostavio odrešene ruke (pored ostalog izbacivanjem Pavlovića iz Agencije za privatizaciju) da uspešno tranzitira Srbiju u ekološku državu (bez industrije).
Začepi gubicu oponentima za Kolubaru, time da je Koštunica kao veliki ljubitelj životinja pokazao svoju brigu i za jagodinsku žirafu.
Nadam se da nećeš i mene nećeš staviti u isti koš sa BS.
Preporuke:
2
8
35 petak, 13 maj 2011 22:53
slobodan 50
GDE SU PARE?
Preporuke:
7
6
36 petak, 13 maj 2011 23:06
@Nikola Turajlić
Dinkić ga hvali da bi takvi kao ti imali čime da ispiraju gubicu(tvoj izraz).
Jasno je da Koštunica toliko voli da krade, čim je raspisao izbore na početku drugog mandata.
Tvoj Sloba nije krao,ali su zato Marija i Marko u sred sankcija imali televiziju i diskoteku od nošenja gajbica. Da možda Koštunica nije i Kundaka iz Mirinog JULa sredio? Da pitaš Srđu Popovića? Inače Dušan Mihajlović sa kojim je Sloba ušao u koaliciju je tad bio srbenda i veličina.

Ja i moji gulimo po Srbiji, da se svi ugledaju na tebe i odu iz Srbije, ne bi imao kome da soliš pamet.
Preporuke:
9
2
37 subota, 14 maj 2011 01:19
Nikola Turajlić
@ "Nikola Turajlić"
Izvini molim te što nisam odmah prepoznao starog revolucionara, koji se istina kreće na sajtu NSPM u strogoj konspiraciji (nešto kao internet komita), ali moja OZNA na kraju sve dozna.
Sada, nakon što si postao Koštuničin Če Gevara, siguran sam da će Srbija biti spašena.
O tome da sam bio srodnik Slobe i njegovih, ja ne znam ništa, ali na sreću imam tebe da me o tome obavestiš.
Preporuke:
1
6
38 subota, 14 maj 2011 13:39
SLOBODAN50
gde su pare?gde su stotine miliona eura?gde je proizvodnja?gde je sudstvo?gde je vojska?gde je školstvo?gde je zdravstvo?
Preporuke:
4
2
39 subota, 14 maj 2011 18:24
@slobodan50
kod onih za koje si glasao.Svako za koga si glasao bio je na vlasti(pre ili posle)i uzeo svoj deo.
Preporuke:
4
3
40 subota, 14 maj 2011 23:42
slobodan 50
kako sam ja prevaren građanin...ja i 90% poštenih građana srbije...to je to.najveća prevara u istoriji srbije, počinje pre 11.godina.
Preporuke:
5
5

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner