четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Црнoгорски генетски инжењеринг

Kоментари (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 25 мај 2011 20:21
Do ponovnog ujedinjenja
Odavno nismo bili mudri i strpljivi.Sada su nam ove osobine potrebnije nego ikada
Препоруке:
67
1
2 среда, 25 мај 2011 20:45
паја патак
"Још од Турака и потурица..." А када, и да ли ће доћи до њихове истраге?
Препоруке:
52
1
3 среда, 25 мај 2011 20:46
Влада Канада
Знају добро западни варвари да нема мира на Балкану све док има Срба, па чине све да Србе умање, да разводне њихов ентицитет, краће, да све Србе утерају што дубље у мишје рупе, што су делимично и успели. Та њихова политика није ништа ново, изненађујућа и непозната. У турско доба неки Срби су, због повластица или морања, прешли у ислам, а неки од њих су тај прелаз заборавили или се још увек тога стиде. Део Срба је, углавном насилно, прешао у католичанство. Такође, део Срба је, под утицајем комунистиста, прихватио нешто што ни они сами не знају. Срби су чудан менталитет. Њихов највећи непријатељ је благостање. Да Срби сада лепо живе, имају лепа кола, станове, послове, да могу да путују, врло би брзо заборавили шта су и ко су. Овако, западни варвари чине Србима велику услугу. Што нас више киње, а ми јачи и отпорнији. Што смо гладнији, ми жилавији. Што режим у Србији послушнији, ми немирнији. Што нас више неће, ми свеснији себе. Сада, ми Срби, правимо границу измеђе себе и њих и "наших".
Препоруке:
86
1
4 среда, 25 мај 2011 21:06
cenda
mislim da je samo pitanje vremena kad ce srpstvo u crnoj gori pokleknuti i svesti se na nekih par procenata.A glavni razlog toga je sto je ovo moderno doba, doba televizije. Svi televizijski kanali na podruciju crne gore izuzimajuci tv Elmag su pod direktnom kontrolom mila djukanovica i svi udaraju u isti nakovanj, svi rade u korist onoga sto je autor teksta napisao.. lako je bilo u prijasnje vrijeme odrzavati srpstvo i srpsku nacionalnu svijest, koja se njegovala u plemenima uz ognjiste i guslarske pijesme. Drugi veliki razlog sto ovo mislim je i taj sto je skolstvo isto tako pod velikim pritiskom i uticajem serbe rastodera i ostalih krojaca novokomponovane crnogorske istorije i njihovog takozvanog jezika. Postoji jos jedan faktor a to je drugi svijetski rat u kojem je poginula velika vecina srba koja je pripadala cetnickom pokretu i od toga udarca se srbi u crnoj gori nikad nisu oporavili, sto je pokazao referendum..nigdje nema visih nevjernika,zagrizenijih komunista nego u cg.
Препоруке:
49
6
5 недеља, 05 јун 2011 21:22
Marko Gay
"Запад толико зазире од решавања тог [српског националног] питања да би стао на пут било каквој интеграцији, чак и оној која би се догодила када би у Црној Гори и БиХ живело и по 99 одсто Срба. [...] чак и помисао на интеграцију српских територија за Америку је равно објави рата."

Pa sta hocete, da Rusi otvore bazu u Baru, jel to hocete?

Pa da Rusi odatle pomazu Palestincima, Sirijcima, Grcima, Libijcima...

Mozda, ali samo preko mrtvog SAD lesa.

Naravno da bi takav razvoj (pa stoga i srpska integracija) bio ravan objavi rata protiv SAD.
Препоруке:
5
73
6 понедељак, 06 јун 2011 00:32
!?!
...али за Србе и будуће нараштаје свакако ће бити важно да се учинак тадашње српске Владе достојно уклеше у историјске уџбенике и осветли, да се види колико је она томе допринела радећи накарадно и наопако, или пак, на другим местима не чинећи ништа.


Није ми јасно од када срби немају праву српску владу, знам само да је немамо. Лично би "типовао" да смо је изгубили са настанком Краљевине Југославије 1918 и од тада ређамо накарадне и наопаке компромисе због туђих интереса а не сопствених. Жао ми српског народа где год живео, свугде служи за изговор зла.
Препоруке:
20
1
7 понедељак, 06 јун 2011 03:30
Danilo
@cenda,
Slazem se sa vasim komentarom u kojem kazete da ce Srpstvo u C.Gori pokleknuti zbog svih razloga koje ste naveli.
Ja bih se vratio u 1878 god,tj,u period kada su Srbija i C.Gora bile medju 27 nezavisnih drzave svijeta.
Tada se nije postavljalo pitanje da li su Crnogorci Srbi,niti da li je SPC zajednicka crkva.
Njegos je u svojim djelima iskazivao pripadnost srpskoj naciji i SPC-i.

Kralj Petar I zeni Nikolinu kcerku Zorku i sve biva kako treba.
Dvije srpske drzave su zivjele u bratstvu jedna pored druge,kao sto i danas zive Grcka i Kipar,Njemacka i Austrija,Francuska i Luksemburg itd.
A onda su Karadjordjevici 1918,napravili veliku gresku,C.Gori oduzeli drzavnost,a dali je Hrvatskoj i Sloveniji.

Najmanje polovina Crnogoraca se tada protivila takvoj odluci.Cak je,prvi put u istoriji,doslo do krvavih sukoba unutar bratskog naroda.

Da je Crna Gora ostala drzava,a da su Karadjordjevici zaokruzili srpsku drzavu do granica gdje zivi srpski narod,danas ne bilo problema.
Препоруке:
22
5
8 понедељак, 06 јун 2011 04:34
Сизиф
Да Србија има власт која би била антинатовски и проруски оријентисана, власт која не би ни по коју цену никога изручила Хагу, власт која би (с обзиром на то колико има образованих људи) организовала независну и самодовољну економију без страних кредитирања, Црна Гора се никад не би ни одвојила.
Другим речима - ако српство представља данашња Србија оваква каква је и ако је Борис Тадић пример какав Србин треба да буде, онда, извинићете ме, ја с правом постављам питање да ли нас двојица припадамо истом народу.
Препоруке:
31
0
9 понедељак, 06 јун 2011 09:52
брм
ни на једну тему није написано толико глупости као о Црној Гори у последњих 20 година..
просто као нека магија...
Препоруке:
3
26
10 понедељак, 06 јун 2011 10:47
ekvilibrij
Bravo Slavko, nadmašili ste i samog Iliju Garašanina!
Samo još niste svatili da više nismo u poziciji da drugima krojimo gaće!Svi su pobegli od nas.Toliko smo dobri, pametni i plemeniti da niko ne želi s nama!A čudno, jer kako vi kažete sve su dobili baš od nas!!
Препоруке:
5
24
11 понедељак, 06 јун 2011 11:11
александар
Поштовани Данило.
Одакле Вам податак да се "половина" у тадашњој Црној Гори противила уједињењу са Србијом.
О каквим "крвавим сукобима" говорите.
Ако мислите на тзв. "Божићну побуну", она је и по размерама и по "масовности" учесника била више него минорна и скромна. Такорећи небитна.
Велика већина, чак огромна већина тадашњег српског народа у Црној Гори није исказивала никакву "нелојалност" према новој држави и династији, нити је помишљала да размишља као данашњи docleani односно montenegrini.
Ово антисрпско чудо и покор коме сада присуствујемо, и које своју кулминацију доживљава у новопеченој "древној" Duklji, настаје тек са доследним спровођењем Коминтернине политике у Титовој Југославији.
У наведеном смислу, montenegrini са својим "идентитетом, језиком и писмом" су у свему продукт титоизма, и доследног спровођења "партијске директиве".
Препоруке:
33
3
12 понедељак, 06 јун 2011 12:05
montenegro
Hoćete li vi Srbi prihvatiti već jednom činjenicu da je CRNA GORA nezavisna i suverena država??
Što bi rekli Bosanci "prkosna od sna"!
Препоруке:
7
41
13 понедељак, 06 јун 2011 12:47
slazem se
Nemam dodatni komentar na ovaj tekst jer je sve receno.
Potpisujem ga i sam
Препоруке:
16
2
14 понедељак, 06 јун 2011 12:49
виновник реда
"Postoji jos jedan faktor a to je drugi svijetski rat u kojem je poginula velika vecina srba koja je pripadala cetnickom pokretu i od toga udarca se srbi u crnoj gori nikad nisu oporavili,"

ja bogami mislio da je MIlo unuk Blaža četničkog komandanta Crne Gore
а да је Свето потомак Грбљана четника побијених код Зиданог моста

а да је Иличковић СДП унук официра пилота краљевског (СХС)..
а да су Булатовићи нпр били зеленаши

одличан вам је стереоптип, само што је све обрнуто У СРБИЈИ ВЛАДАЈУ ПАРТИЗАНИ А У ЦРНОЈ ГОРИ ПОТОМЦИ ЧЕТНИКА...
Препоруке:
7
9
15 понедељак, 06 јун 2011 12:50
александар
За montenegrina.
Колико је "независна и суверена", а колико си и ти "независан и суверен" сам са собом, јасно говори твој надимак на овом сајту.
Зовеш сам себе на "матерњем италијанском језику", не чак ни на новопеченом дријевном "montenegrinskom" језику и дријевном docleanskom "писму" насталом пре годину дана.
Благо нишчима духом, њихово је царство небеско.
Препоруке:
40
3
16 понедељак, 06 јун 2011 14:00
M. Petrovic
g. Zivanov, moja pok. majka bila je Cetinjanka iz ugledne kuce; U nasem domu u Bgd zivelo se kao na Cetinju i bilo je veselo; kuca nam je bila puna ljudi iz CG svaki dan kao "open house" Generaciju moje majke vaspitavali su da sve ucini za drugog i da svakog stavi ispred svog interesa. Rad, red i postenje je bila poruka iz ugledne cetinjske kuce i nije moglo biti drugacije. Onda je dozivela da neki tamo ...prodaju sve ono sto su generacije kao njena i druge stvorili, cela YU je dala zajmom CG vrlo solidarno da ne moze biti ljudskije i cestitije; E onda je dosla klika Milosevic u Srbiji a dzemperas u CG; Doslo im pod ruku da rasprodaju sto su drugi stvorili i da trpaju u svoje dzepove; to nije bilo tesko jer samo je 500 hiljada dusa tamo i mi ih opet pomazemo ...pomoc porodice porodici ne pestaje u nasem slucaju od 48e to je tako tako su nas naucili da bude ljubav i pomoc; A nas decu tih istih divnih ljudi niko ne pita za odvajanje ...ko smo mi? a teraju nas izSrbije smetamo ovde.
Препоруке:
19
1
17 понедељак, 06 јун 2011 14:13
machak Garfild
za aleksandra
Ne polemisem sa vama, cak se i slazem, ali me zanima vase misljenje o tome, a i u ovom tekstu se to pojavljuje kao markiranje problema, zasto Srbe karakterise ta osobina da lako usvoje drugu veru i naciju. Od muslimana u Bosni, pokatolicavanja, pa sve do ovih slucajeva u CG a i Vojvodini
Препоруке:
19
0
18 понедељак, 06 јун 2011 14:13
bajo-iz-budve
Srpstvo u Crnoj Gori ce se ispostaviti mnogo jacim i trajnijim. Boze zdravlja vidjecete.
Препоруке:
30
1
19 понедељак, 06 јун 2011 17:29
Ненад Пиваш
@александар

Морам вам рећи да нисте потпуно у праву. Тачно је да су Црногорци део српског народа. Тачно је и да је бјелаша (присталица уједињења) било више него зеленаша (противника уједињења). Али, исто тако је тачно да је много народа доле било веома незадовољно због тога што Црна Гора није имала статус федералне јединице у новој држави. То се лако може видети по томе што су комунисти и Црногорска федералистичка Партија, на чијем је челу био Секула Дрљевић, имали доста гласова у Црној Гори. Већина црногорских комуниста, међу којима и Милован Ђилас, нису сматрали да су Црногорци нешто што нема везе са Србима. Пошто овде немам довољно простора за да их цитирам све, замолићу вас да погледате овај петоминутни клип на ту тему:

http://www.youtube.com/watch?v=LJEDLNKuacE
Препоруке:
2
0
20 понедељак, 06 јун 2011 17:31
Ненад Пиваш
@александар

Када свему томе додамо и да је Мило своју каријеру започео као Србин а завршава је као што видимо као антисрбин шта можемо да закључимо? Носиоци и идеолози црногорског национализма и антисрпства су у већини случајева људи без неких одређених уверења! Могу се поделити на две врсте. Први, који верују једино у власт и своју идеологију прилагођавају тако да ту власт очувају. Другу групу чине пропали и од интелектуалне јавности одбачени "интелектуалци" који који својим деловањем лече неке раније стечене комплексе и који се надају да уз то зарадити неку пару. Али тај монтенегрински национализам, колико год да не може да пронађе утемељење у здравом разуму, може и текако да пронађе савезнике и заштитнике међу нама ненаклоњеним факторима у свету! Уосталом, да би се био супериоран (над Србима наравно!) некоме се мора бити и покоран, Албанцима, Хрватима, Италијанима, Енглеѕима, Американцима... најбоље свима!
Препоруке:
7
0
21 понедељак, 06 јун 2011 20:11
Danilo
@aleksandar,
Postovani Aleksandre,ja bih volio da je sve tako kako vi kazete.
Medjutim,to da je polovina naroda u C.Gori bilo za nezavisnu drzavu pokazao je i Milov referendum.
A,bratska krv je pala,koliko god,nepotrebno.

Ja sam zivio u Crnoj Gori i znam sta pricam,znam ko su "bjelasi" a ko "zelenasi".

Komunisti u C.Gori su od pocetka rata potencirali drzavnost C.Gore,a njene vodje kao sto su Tempo,B. Jovanovic,V.Vlahovic bili su glavni Titovi pioni.

Ja sam samo htio reci da su Karadjordjevici,a kasnije komunisti od srpske Crne Gore napravili nesrpsku.

Karadjordjevici su,za Mojkovacku bitku,zahvalili
Nikoli tako sto su mu zabranili povratak u zemlju.

Mnogo je primjera gdje je rukovodstvo Srbije cinilo nepravde prema Srbima van Srbije.
Danas Tadic donosi "Deklaraciju o Srebrenici","Istanbulsku deklaraciju" itd,sto je noz u ledja Srbima u Srpskoj.

Ja volim sve Srbe i Srbiju,ali,brate mili,sve ima granice,pa i ta ljubav.
Politika iz Beograda steti svim Srbima.
Препоруке:
20
1
22 понедељак, 06 јун 2011 20:24
александар
Добри мој Гарфилде.
Одговор је јасан уколико политику несхватате као случајност.
Заиста смо на незгодном и трусном географском положају, где се многа копља ломе, чак и када то није тако лако да се голим оком види.
Тзв. западној, католичкој и протестантској "Еуропи" је свакако одувек било стало да ослаби православни и потенцијално "проруски" фактор на Балкану, а ми Срби им се због свог честoг и традиционалног историјског савезништва са Росијом сами намештамо.
Прилично је јасно да ће Империја овим простором свакако лакше управљати и њиме овладати ако на њему нема једне јаке, стабилне, национално хомогене државе. Лакше им је да имају посла са некаквим међусобно завађеним домородцима - "montenegrima", "kosovama", "sanđacima", "vojvodinama", "ужом Србијом" или провизоријумом БиХ.
Ако сте приметили, исто раде и на ободима данашње Росије, где покушавају да заметну кавгу између некада истог народа, Росијана, Украјинаца, Белоруса, као и њима духовно веома блиских Бугара или Грузина.
Препоруке:
9
0
23 понедељак, 06 јун 2011 23:31
Србин из ЦГ
Просто је невјероватно колико су људи у Србији а посебно у БГ незаитеросовани или боље рећи неинформисани када се ради о дешавњима у ЦГ.Изгледа да ЦГ гледају само кроз ову издајничку власт на челу саМилом Ђукановићем само мало аргумената то је тај исти Мило кога је БГ и интелектуалци из Србије обожавали када се97 разишао са Милошевићем.Нема ниједног политичара из Србије да није био одушевљен Ђукановићем(Заборавило се)Референдум је покраден то је јавна тајна а знате ли гдје су штапане лажне личне карте за фантомске бираче у БГ(на Топчидеру)даље да је и у таквим условима а вама их браћо Срби не желим да доживите 185002 становника ЦГ гласало за заједницу вишеод 2/3 православног живља.Ко је први посјетио тзв независну ЦГ ваш предсједник.Но то није више важно.Важно је да после пописа у ЦГ биће и даље преко 33% Срба а српским ће говорити барем пола грађана ЦГ(сачекајмо и формално резултате до 15 јула) Њима је српство било изнад интереса и нијесу имали страха да се изјасне да су СРБИ.
Препоруке:
32
1
24 уторак, 07 јун 2011 07:45
glavomibradom!
@ ''Srbin iz CG'' :

Svaka vam cast. To je ono sto sam ja pokusavao objasnit pre desetak dana kad je Misina napisao onaj nakaradni tekst.
Veliki je problem Crne gore u tome sto Djukanovic ima mnostvo pristalica u Beogradu, a sa druge strane, obican svijet o Crnoj Gori ne zna nista sem 'Trokadera' i 'Buducnosti'.

O tim procentima sam i ja pricao, ali ne treba obracat paznju na njih, jer je i popis reziran.
I oni koji se izjasnjavaju kao Crnogorci nijesu neprijateljski nastojeni prema Srbiji, ogromnom vecinom. U Beogradu se stvara slika o nekakvoj novoj Hrvatskoj, a vijesti prenose svaku Milovu i Krivokapicevu izjavu, a ne daju nista pozitivno.
Препоруке:
11
3
25 уторак, 07 јун 2011 12:57
александар
Добри мој господине Пиваш.
Колико ја знам, "зеленаши" нису били противници уједињења као што сте навели.
"Црногорска странка" коју помињете, никада није била ни близу да представља релевантну снагу на том простору, а ни она се није изјашњавала, колико је мени познато, да су Црногорци некакви Docleani, санитарним кордоном и челичним зидом одвојени од српства.
Данашњи "montenegrini", укључујући и чувеног Мила и Ранка (Рања) Кривокапића, као уосталом и данашњи "vojvođani" су директан продукт Титове политике "Слаба Србија -јака Југославија". Циљ је био максимално ослабити српство његовим идентитетским цепањем, да би се Хрвати и Словенци осећали угодније у Југославији. Данашњи "црногорски националисти" су директан продукт основне школе коју су као млади пионири похађали у СФРЈ.
Добри мој Данило.
Слажем се да онај Карађорђевић (и сам га не ценим) није поступио добро према свом деди.
Али никако не слажем се са Вама да "љубав према Србији и Србима има границу".
Не сме бити границе.
Препоруке:
12
2
26 среда, 08 јун 2011 01:17
sinnad
Srpstvo u CG jeste na udaru, ali nema razloga za paniku, niti za kojekakve apokalipticne stavove/tekstove. Broj Srba u CG je u porastu, i to u uslovima koji su takvi kakvi jesu, sa nikad vecom ekonomsko-finansijskom neizvjesnoscu svakog pojedinca i porodice. Kada bi uslovi bili bolji, broj Srba u CG ne bi bilo ispod 40% (malo sam rekao).

Sa druge strane, Srbi u CG predstavljaju, uglavnom, konzervativniji dio populacije, okrenut tradiciji i porodici. Samim time, Srbi u CG u prosjeku imamu vise djece od Crnogoraca. Sacekajmo jos 2 popisa (da ne kazem ovaj sljedeci) i vidjecete kakvi ce biti rezultati.

U onom znaku pobjedjujemo, ili sto bi rekao Martin Luther King: we shall overcome
Препоруке:
8
0
27 среда, 08 јун 2011 08:12
cuban_linx
Ne zaboravite da je 'deda' pobegao iz zemlje i izdao sopstveni narod, a postoje i podaci da je otvoreno pregovarao sa Austrijom.

Mislim da u CG postoji tiha vecina koja voli Srbiju. Podela na Crnogorce i Srbe i ne bi bila toliko strasna da nije politizovana do ratnih razmera. Komunizam je ucinio svoje, nema sta.

Vlast u CG pokazuje slabosti, to se vidi u sve jacim vidovima terora pa cak i u ubistvima neistomisljenika(Pejanovic).

Drzite se braco iz Crne Gore! U Sparti je najteze biti Spartanac!!
Препоруке:
5
2
28 среда, 08 јун 2011 11:59
Montenegro
A što ste vi Srbi toliko ljubomorni na nas??
Jeli zato što smo bolji ljudi od vas ili zato što imamo daleko orginalniju i bogatiju istoriju?,,,ili je možda razlog ljubomora zbog mora?
Препоруке:
8
11
29 среда, 08 јун 2011 16:14
Mile
Montenegro, koliko covek moze da bude zaljubljen u sebe i svoj odraz u ogledalu da ne bi video jad, bedu i cemer?
A koliko tek treba da bude egoista i narcis bez pokrica da bi umislio da je neko na njega takvog kakav jeste - ljubomoran.
Budi bog s nama, i daj svima bar malo pameti.
Препоруке:
13
1
30 среда, 08 јун 2011 22:44
bogdan
Nema potrebe za ljubomorom po pitanju mora jer Srbi cine apsolutnu vecinu u Herceg Novom, a relativnu u Budvi i Baru. I pored neregularnog popisa.
Препоруке:
9
2
31 петак, 10 јун 2011 00:52
Дејан Милојевић
"Србија је, уколико је уопште и жалила, прежалила Црну Гору оног тренутка када је Ђукановић први пут поменуо референдум."

Откуд знате да је прежалила? Ја сам Србин, из Србије и нисам је прежалио. Знам многе који нису. И Ваши саркастични коментари, у иначе солидном тексту, доказ су за то да Србија није прежалила. Понашамо се као остављени муж: мало јадикујемо, мало тобож ликујемо, а никад се нисмо запитали јесмо ли ми својом ароганцијом, неразумевањем и нарцисоидношћу допринели том отцепљењу, том расту тензије између Срба и Црногораца у Црној Гори.
Можда је боље било запитати се јесмо ли могли више да учинимо кроз културу, уметност и науку на пример да привучемо свој народ Ван србије. Па и веома близак Црногорски народ (ставио бих га под наводнике, али чињеница је да он постоји, јер се известан број људи у Црној Гори, али и у Србији тако изјашњава). А шта смо ми понудили? Идиотске скечеве на пинку са Црногорцем полицајцем и песме Боре Чорбе типа: отцијепи се Мило.
Препоруке:
5
4
32 петак, 10 јун 2011 11:29
Veles
"..........јер за разлику од нештобројних београдских "фенси" Црногораца са вишком завичајних акцената и мањком цивилизацијских манира .... "
Cak ako se svi slozimo da Crnogorci imaju manjak "civilizacijskih manira",znaci li to da svi Srbijanci imaju visak "civilizacijskih manira" i da su svi rodjeni i zive iskljucivo u krugu dvojke ?
Ne bih rekao,jer je nazalost vecina na ovim prostorima oduvek bili sa "manjkom civilizacijskih manira".Uostalom, mi smo za poslednjih 20 god. u nasem "fensi" Beogradu izmislili i prihvatili sve posasti tipa turbo-folka,populizma i svakojakih prostakluka.
Znaci li to imati fine manire da se usred centra nasega glavnog grada prebija na smrt strani drzavljanin,nas gost ? Nesto se ne secam da se to desilo u Crnoj Gori,zemlji sa "manjkom civilizacijskih manira".Znaci li to da nasi stanovnici sa crnogorskim genima u sebi,kao nas Predsednik , imaju genetski manjak civilizacijskih manira u odnosu na nekog poreklom iz npr.Vranja,Leskovca,Pirota,Cacka itd. ?
Препоруке:
6
5
33 недеља, 12 јун 2011 15:21
@dejan milojevic
Stvarno? Bas ste me iznenadili da poznajete ljude u Srbiji koji nisu prezalili CG?!
Vi ili ne razumete poentu, ili je namerno okrecete naglavacke. Kad se kaze "Srbija" misli se na vecinu ljudi koji tu zive, a ne na neke Srbe, a pogotovo ne na neke Srbe vase poznanike.
umesto sto se "kacite" za takve stvari probajte da razumete smisao teksta. to ce vam pomoci u nekim daljim citanjima. jer evo imate jos bolji primer medju komentatorima. ovaj posle vas kaze, "ako crnogorci necaga imaju manje, to onda znaci da srbi toga imaju u visku". pazljivija citanja svima pomognu, pod uslovom da nisu pocetnicka i da nisu povod da izbacite malo vise pljuvacke koje ste skupili jer vam recimo sef udara cvrge na poslu i tome slicno.
Препоруке:
1
1
34 недеља, 12 јун 2011 23:56
Dejan Milojevic
Није ми намера била да флејмујем. Штавише, рекао сам да сматрам да је текст солидан. Само сам против свеке искључивости, и уопштавања. Једнака права имам да тврдим да Србија није прежалила Црну Гору као што ви имате права да верујете да јесте.
Волео бих да и Црну Гору и све друге крајеве где живе Срби, престанемо да гледамо као морску обалу или као територију, већ као српски народ који тамо живи. Онда тај губитак никоме неће бити мали. И неће се моћи тек тако прежалити. Нећу даље коментарисати, а стојим Вам на располагању да у приватној преписци као искрени српски националисти, разменимо аргументе. Можда и дођемо до закључка како макар ометати даље комадање Србије, да за коју годину не морам да коментаришем Ваш будући текст о томе како је Србија преболела Војводину, Санџак, Неготинску крајину...
Препоруке:
2
1
35 понедељак, 13 јун 2011 12:42
@dejan milojevic
Само сам против свеке искључивости, и уопштавања.


Zalaganje protiv "svake iskljucivosti" i "uopstavanja" je u najmanju ruku, uopstavanje i frazerstvo. Mililetar do praznorecja. Nisam ni ocekivao smisleniji odgovor.
A o privatnoj prepisci, mozda neki drugi put, hvala na ponudi.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер