Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srpska EU-šizofrenija

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 15 septembar 2011 20:55
živopisno siromaštvo
Međutim, kada se ukinu sve uvozne barijere koje štite domaću proizvodnju, a naročito na poljoprivredu, biće „veselo“.


već sad su carine za poljoprivredne mašine i sl. više, nego za polovna kola. Tako je bar ako se dobro sećam, rekla neka ženska iz Carine, prošle godine u emisinji "Srbija na vezi".
Preporuke:
39
1
2 četvrtak, 15 septembar 2011 20:58
iskustvo i vizija
Međutim, ovo se ne može baš podvesti pod izreku „Lezi lebe da te jedem“, kako to prezentuju promoteri srpskog puta bez alternative, a većina građana u to veruje.


ili : Šojiću care, štampaj nam pare !
Preporuke:
43
0
3 četvrtak, 15 septembar 2011 21:31
Branislav G. Romčević
10+ za gospodina Turajlića. I pozdrav!
Preporuke:
52
1
4 četvrtak, 15 septembar 2011 21:38
fizička činjenica
U SKLOPU MJERA ŠTEDNjE Sosiete ženeral dijeli otkaze Francuska bankarska grupa Sosiete ženeral, vlasnik Podgoričke banke, najavila je juče niz mjera kojima želi da ostvari uštede i ohrabri ulagače, s obzirom na gubitak vrijednosti svojih akcija od 57 odsto od početka godine i haos na finansijskim tržištima.


DAN (Podgorica)
Preporuke:
35
0
5 petak, 16 septembar 2011 00:38
Kosovac
Jos jedna 10 + i od mene , umesto da nas originalni " Srpski euro-skepticizan " i antievrounijatsvo " budu nas brend s obzirom na to da su su nas Bombardovali plus bombardovali osiromasenim uranijomum mi sto nas vise tuku po glavi to sve vise hocemo da budemo sa njima.
Preporuke:
28
0
6 petak, 16 septembar 2011 00:42
Danilo
G-dine Turajlicu sve ste vi to lijepo napisali i sve je to tako,medjutim,ja mislim da EU Srbiju ne zele kao clana EU,mi smo za njih strano tijelo,Mali Rusi,neposlusan i nepredvidiv narod,slobodarski,nismo poslusni,drzimo do svoje tradicije (barem vecina),ne zelimo zlo Rusiji (barem vecina),pravoslavni smo narod,nikada nismo bili privrzeni fasizmu i kolonijalizmu.

Dakle,sta onda EU zeli?

EU i SAD zele da Srbiju rasparcaju,da je svedu na granice prije "Berlindkog kongresa",to je vec pisalo u njemackim novinama,da ne postoji kao znacajan faktor na Balkanu.

Znaci,EU je ribar,clanstvo u EU je mamac,a Srbija je riba koja treba da se upeca i stavi u lonac.

Ili,sto napisa Ivo Andric:

"Saka sena i krvavi noz"

Pred unezverenim i upornim govecetom koje vode na klanje,seljak nosi rukovet sena.
Iduci za tim senom koje mu neprestano izmice,govece brzo stigne na klanicu,gde vec cekaju kasapske ruke i konopci.
O nedostiznu saku sena,otaru krvav noz kojim zivince zakolju".
Preporuke:
42
0
7 petak, 16 septembar 2011 03:00
Nele
Od kuknjave nema vajde. G.Turajliću, ako je sve ono što je suprotno Vašim iznetim pogledima na stanje i aktere i rešenje naših problema, onda je to shvatljivo i kao Vaš predlog šta treba činiti.Ali ne rekoste ni ko i ni sa kim.
Preporuke:
14
0
8 petak, 16 septembar 2011 07:59
psihologija razotkrivanja
meni je još bolja pouka sledeće basne :

kada vežeš šargaretu na štap pa pružiš magarcu ispred njuške on onda konstantno ide za istom i nigde ne staje niti gleda levo i desno već samo u istu a naravno nikada je ne stiže
Preporuke:
13
0
9 petak, 16 septembar 2011 08:02
Nikola
Svaki komentar je suvišan.Nema se šta ni dodati ni oduzeti.Svaka reč je na svom mestu.BRAVO:
Preporuke:
15
0
10 petak, 16 septembar 2011 10:56
Obren
nije srpska, nego srbijanska! Alal vera Tadicu i okupacionim vlastima u Beogradu! Srbija je velika,nadzivece i ova vremena! Zivela Srbija!
Preporuke:
6
0
11 petak, 16 septembar 2011 11:51
Lapovac
Naravno da je EU velika šarena laža, da šarenija i lažnija ne može biti, funkcioniše otprilike kao kad detetu kupite sladoled, date mu da jedanputa lizne, a onda mu kažete "jel lepo, a sad dosta boleće te grlo", i vi pojedete taj sladoled. Primer, moja firma je pre nekoliko godina dobila donaciju za projekat restruktuiranja, naravno projekat je radila njihova firma i uzela te pare a nama je ostao projekat od koga naravno nije bilo ništa. Takvih primera ima koliko hoćete.
Nego mladi g-dine Turajliću budite malo skeptičniji kad Vam pričaju o manama Titovog vremena. Jeste brljali su dosta politički, ali što se tiče države i ekonomije i odnosa prema narodu, u odnosu na ove današnje bili su carevi. Ovo što nam sada rade je pravi pakao u odnosu na to vreme, ali su od većine naroda napravili mazohiste, pa ljudi uživaju u svom mazohizmu.
Preporuke:
10
1
12 petak, 16 septembar 2011 12:07
Nimbus
"...Voja od celovite Srbije nastoji trljati po nosu žutorukca Borisa sa njegovom nebulozom „i KiM i EU“, a meni nikako ne uspeva naći razliku u odnosu na njegovu floskulu „Celovita Srbija u EU“."

"Ne videti razliku" između Tadića i Koštunice je na razini kao kad dete u osnovnoj školi brka Kopaonik i Visoke Tatre.

Čemu, dakle, mogu da služe ovakve "analize", sem širenju defetizma?
Preporuke:
9
9
13 petak, 16 septembar 2011 12:29
Lapovac
Za g-dina Turajlića.
Vidim iz vaših tekstova, da kao i skoro svi mladi ljudi imate apriori predubeđenje, da u vreme socijalizma baš ništa nije valjalo. Ja sam Vam svedok koji pamti barem od 1960 god. i koji je sve vreme ovde živeo, školovao se i radio u preduzećima iz tog vremena. Verujte mi lažu vas ako vam pričaju da su tadašnja preduzeća radila loše, neefikasno itd. Vi danas nemožete da zamislite kakav je naprimer bio gigant za naše uslove PP iz Trstenika, hiljade mašina je radilo istovremeno, od viljuškara niste mogli da se krećete saobraćajnicama. Možda je moglo da se radi i sa hiljdu radnika manje, ali to sigurno nije moglo da bude toliko loše za državu. Zar vam nije jadno i bedno kad vam skoro naprimer političari iz državnog vrha otvaraju neku firmu u Nišu, koja prerađuje otpad i zapošljava 20 radnika sa platom verovatno od 15-20000. Nikakva korist za državu, samo sramota.
Preporuke:
18
0
14 petak, 16 septembar 2011 13:05
Velja
Komplimenti autoru - sve je rečeno. Ali avaj, na tome ostaje, - ništa učinjeno.
Preporuke:
7
0
15 petak, 16 septembar 2011 21:35
Nikola Turajlić
@ Branislav G. Romčević
Od tvoje i ostalih pohvala moja sparušena koža će čak i pocrveniti.
Moram ti prigovoriti da ne ideš u korak sa vremenom i daješ ocenu +10, iako ta više ne postoji, već +1 je maximalna pohvala (nedavno sam skrvio na jednog dobronamernika koji mi je dao +1 a potom su mi drugi morali ukazati da sam zaostao).
Od tebe i ostalih komentatora, koji me oslovljavate s gospodine i vikate tražim da to ne činite.
Nazivati gospodinom, mene lumpenproletera seljačkih korena nije primereno.
Od kada sam se počeo takmičiti s Metuzalemom prestao sam vikati, pa stoga ne želim to "uvažavanje" ni sebi.
Inače šta ima novo na najslobodnijem saitu, sa najkompetentnijem analitičarem.
I dalje mislim da preveliko učešće na njemu nije dobro za mentalnu higijenu.
Preporuke:
3
0
16 petak, 16 septembar 2011 22:46
Nikola Turajlić
@ Danilo
U pravu si da se EU samo pretvara kako Srbiju želi u svojem članstvu, a to će potrajati dok ne dobiju kosovsku tapiju.
Medjutim pravoslavlje i slovenstvo nisu primarni razlozi "nepoželjnosti" već katastrofalno stanje Srbije u svim sferama društva.
Ima EU previše svojih problema da bi importovala i dalje.

@ Nele
Ja ne kukam, već samo konstatujem katastrofalno stanje svesti, pre svega srpskih "patriota", koji ništa ne poduzimaju da se spreči srpska kataklizma.
Za pozitivan odgovor na tvoje pitanje možeš ponuditi i bilion, jer ne postoji.
Ja sam čak objavio tekst s idejom o frontu nacionalnog spasa, ali sam, po izostanku bilo kakove reakcije od prozvanih patriota, shvatio da je to čista iluzija.
Preporuke:
6
0
17 petak, 16 septembar 2011 23:15
PA
"Zasluga za ovakav defetistički stav građana nije prvenstveno na strani euroatlantskih prijatelja i njihovih domaćih izvođaća radova, već na strani srpskih patriota, koji izleda samo znaju da se udaraju po patriotskim grudima (kao naši dalji srodnici) i po guslama.

Ovakav šizofreni ili umobolni (da me celi svet razume) odnos srpskih patriota prema, za Srblje u svakom pogledu štetnom članstvu u EU, jeste potpuno nerazumljiv i za njega nema nikakovog valjanog opravdanja."
POTPISUJEM SVAKU REČ!
Preporuke:
5
0
18 petak, 16 septembar 2011 23:21
Nikola Turajlić
@ Lapovac
Hvala ti što si me podmladio, ali mi to ne pomaže, već samo izaziva sentiment za prošlim, starim i dobrim vremenima.
Dakle dve decenije sam kao član SK, radeći na poslovima pravnika u upravi i privredi, sudije i advokata utvrdjivao "dijagnozu" komunizma, a potom u inostranstvu kao poslovni čovek dalje dve decenije isto to sa kapitalizmom.
Suština jedne i druge ideologije (kopirana od modernih religija) je raj na zemlji.
Za razliku od kapitalista koji raj obećavaju, primenom načela jednake šanse, samo izabranim (uspešnim), mi komunisti smo širokogrudo ponudili raj svim dvonošcima.
Medjutim raj su imale na zemlji samo popovi, te kapitalističke i komunističke elite, dok su "vernici" manje ili više "pasli travu".
Tema je preširoka za jedan komentar, pa ću završiti moj odgovor parafrazom izreke o Turcima:
I plaču drumovi za komunistima, ali ovih više neće biti.
Preporuke:
8
0
19 subota, 17 septembar 2011 03:16
Žak Stranger
Jednostavno - tako je, na žalost. Ali ni ovo neće da traje večno. Neka me opovrgnu rezultati narednog popisa ali Srba je u Srbiji sve manje, te će i ovakav cirkus od države da traje samo dok nas ima.
Preporuke:
3
0
20 subota, 17 septembar 2011 06:01
Ludi Vanko za svaki slučaj
Da li neko uime da čita.Ili sam ja nepismen.Nije dovoljno biti u pravu.Mora čovek da ima načina
Preporuke:
5
0
21 subota, 17 septembar 2011 15:51
duhovna gravitacija
Ja sam došao do uverenja da bela rasa nije onako važna kao što sam ranije uzimao. Ako se Evropa i Amerika istrebe u jednom ratu, to neće nužno značiti uništenje ljudskog roda, ili samo kraj civilizacije. Uvek će još ostati velik broj Kineza; i Kina je u mnogom pogledu najveća zemlja što sam je ikada video. Ona nije najveća samo po broju i kulturi, nego mi se čini da je i po intelektu najveća.
Ja ne poznajem nijednu drugu civilizaciju u kojoj vlada takva otvorenost duha, takav realizam, takva volja da se činjenice prime onakve kakve su, mesto da se one stežu u naročitu shemu.


Bertrand Rasl
Preporuke:
1
0
22 subota, 17 septembar 2011 19:03
vegetativno čekanje
Nikola Turajlić
....
Suština jedne i druge ideologije (kopirana od modernih religija) je raj na zemlji.


tako je AH dao svima N. plemićko poreklo, mada time uopšte nemam nameru da izjednačim komunizam=nacizam odn. Stalin=AH. To podvaljuju zlonamernici, uveren sam.
Ali formalno, u suštini imaju neke zajedničke osobine, vidim.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 18 septembar 2011 04:52
Zoran
Ma super bilo u socijalizmu dok davao istok i zapad. Kad prestao, pa počeli dugovi, inflacija, šverc kafe u kolima hitne pomoći posle Titove smrti, kad još pre toga nestajali bageri na putu do kupca iz 14. Oktobra, pa kada se i radnici osilili na kraju pa počeli da iznose slavine, kazančiće i ogledala iz fabrika, e onda nije bilo dobro.

KAkve veze ima ekonomski sistem u Srbiji kad ma koji bio uvek se krade. Pa Ameriak bi propala za 10 godina, a ne Srbija.

Drugovi, vi se u suštini PLŠITE pravih vrednosti je se može desiti da padnete na dno.
Preporuke:
1
1
24 ponedeljak, 19 septembar 2011 11:02
Lapovac
Odgovor N Turajliću
Izvini (prelazim na ti) što sam te podmladio i pomislio da ti za neke zaključke nedostaje iskustvo, (tako ti je kad ne postavljaš sliku uz tekstove kao ovi mladi).
Nego drugo sam hteo da ti kažem, mnogo mi se vadiš na ideologije a dobro znaš da je veći problem u praksi koju određena ideologija sprovodi, odnosno koliko joj je polje za zloupotrebe. Ja se u svojim komentarima stalno pozivam na praksu, a ideologije su za akademske rasprave. Pa industrija igara na sreću u svetu počiva i zgrće pare na ideologiji jedenakih šansi a ne govori o procentu verovatnoće. Evo i tzv. humana farmaceutska industrija se u trci za profitom izvrgla u mafiju. Pa našim mladim nezaposlenim ljudima ova država kakva je, priča priče o samozapošljavanju i otvaranju firmi, a ne kaže im ko će da radi u tim firmama kada svi budemo gazde, ili ko će da nam kupuje kad svi budemo trgovci.
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 19 septembar 2011 11:45
Lapovac
Nastavak
Kad već pamtiš najmanje koliko i ja, sećaš li se Kardeljeve kritike višepartijskog sistema, tamo sedamdesetih godina. Moje društvo i ja smo se sprdali sa tim, a danas bi i jadni Kardelj pocrveneo od stida koliko je bio kratkovid. Pa danas gledamo kako, imam utisak država daje skoro polovinu svog prihoda na izdržavanje višepartijskog sistema, a oni bezobrazno usred Skupštine izjavljuju "hteli ste ga sad morate da ga negujete". Ustvari taj procenat-dva stanovništva koji se vrzma oko tzv. višepartijskog sistema je prisvojio državu i podredio državne interese svojim i funkcioniše na kompromisima, ne sa narodom nego sa svojim partijskim protivnicima.
I da skratim, znači nije problem u ideologijama nego u praksama, i treba iznaći efikasne instrumente za regulisanje funkcionisanja društva u korist većine, a neke manjine će uvek iz nekih svojih razloga da budu nezadovoljne. Što se mene tiče taj društvenopolitički sistem može da se zove i kapitalizam i socijalizam.
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 19 septembar 2011 19:51
Nikola Turajlić
@ Lapovac
Druže moj (bivši) ti se, pored ozbiljnog životnog veka, nisi oslobodio iluzija o ljudskom rodu i društvu.
Izgleda mi da ti se ne svidja što sam kapitalističku i komunističku ideologiju strpao u isti koš, tj. da su one jeftino sredstvo (opijum kako bi to rekao Marks) kojim se drži u pokornosti masa prema vladajućoj eliti.
Zagovaraš nekakav sistem koji bi funkcionisao u korist većine, što je zapravo komunizam oslobodjen od "mangupa u vlastitim redovima".
Od kada je gavran pocrnio nije postojao u praksi sistem suštinski usmeren na zadovoljvanje potreba većine.
I u prvobitnoj zajednici poglavica i vrač su dobijali najbolje komade mesa i kožu.
Ljudska pohlepa kao spirtus movens čoveka isključuje mogućnost stvaranja pravednog društva, jer se upravljačka struktura progresivno korumpira, do samog urušavanja sistema.
Dakle ideologije su samo smokvin list koji sakriva ružnu "golotinju" (suštinu) svakog sistema, pa i tebi toliko dragog komunizma.
Preporuke:
1
0
27 utorak, 20 septembar 2011 11:13
Lapovac
Za N Turajlića, odgovor na odgovor
Znači druže bivši (mada sam ja to druže teško prevaljivao preko usta i tada) dotle smo stigli, kao u pesmi onog našeg pesnika, učesnika I sv. rata (beše D Vasiljev), "mi smo generacija rođena pre rata i nemamo više ideala". Ma da batalimo ideale, nego vidim da i tebe kao i mene najviše boli što nas prave ćoravima i blesavima, ti reče i umobolnima, kojima trebaju tutori za pamet. Zbog toga sam se pomalo sukobljavao i sa onima u Titovo vreme, malo više sa ovima iz Miloševićevog, a ovi sada baš preteraše i daru i meru. I kad smo kod toga, čini mi se da su ovi prvi bili najtolerantniji, bilo je ako nećeš sa nama nećeš da imaš karijeru (direktorovanje i sl.), ali su poštovali pamet i znanje. Npr. Mićunović danas ne govori istinu kad kaže da su ga proganjali posle Golog Otoka, ma uživao je u onom institutu za marksizam i imao sigurnu egzistenciju, a da ga pitamo da li bi on to sada omogućio npr. Šešelju.
I hteo sam još o deci, ali o tome drugi put.
Preporuke:
0
0
28 sreda, 21 septembar 2011 18:22
Jos jedan "tribalac"
Istina je da takozvane Srpske nacionaliste mrzi i da ustanu iz kreveta sem ako napolju nema gejeva da ih biju...
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner