петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Одговор Ђорђу, или један другачији поглед на геј параду

Kоментари (106) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 01 октобар 2011 14:22
Гејак
Добар текс, иако се аутор претерано ложи. Али има Србија и јачи проблема од хомосексуално застранелих особа и содомизатора, једном речју геј.
Препоруке:
29
93
2 субота, 01 октобар 2011 14:31
А.Ђ.
Хајде да више не полемишемо о небитним стварима. Геј параду ће ова власт заказивати и октазивати сваке недеље ако треба да би прикрила праве проблеме у овој држави. Окренимо се решевању проблема на Косову,економских недаћа, системске корупције и клептократске политичке "елите". Доста са залуђивањем овог напаћеног народа, мислите више својом главом и игноришите бесмислице!
Препоруке:
156
6
3 субота, 01 октобар 2011 14:39
александар
Читам ово и не могу да верујем.
Хајде де. Скоро до краја сам прочитао.
Истина, мучио сам се, било ми је гадно и бљутаво, колико год се аутор трудио да буде сав "фин, умиљат, и културан" у својој патетичној златоустој и слаткастој "полемици" са Вукадиновићем.
Ипак стао сам код једне реченице.
Оне у којој се аутор пита: "Зар ће неко примити у ЕУ земљу која различитости решава насиљем". Тако некако гласи та реченица.
Фантастично.
Невероватно, ингениозно, фуриозно.
Какав "интелектуални став".
Достојан "узвишених еуропских" идеала госн. аутора.
Авај.
Аутор очигледно не може да досегне најпростију истину, да управо ти његови "еуропљани" предвођени Мефистом са друге стране Атлантика шетају светом и толико очигледним насиљем решавају не само различитости већ и што шта друго.
Елем, ту, код те најједноставније истине, свака прича са другосрбијанцима треба да престане.
Никада се нећемо сложити.
Нити ћемо икада прихватити празне и слаткоречиве "квазиеуропске" скаске, пароле и тираде.
Препоруке:
256
13
4 субота, 01 октобар 2011 14:43
Бранислав
Нисам само схватио ко су мутанти- већински народ или хомосексуалци?

Ако у нашем народу хомосексуализам никада није био прихваћен као нормалност, па и много пре последње серије ратова (иначе закуваних у западној кухињи), пре ће бити да сте ви претрпели мутацију, него остатак народа који са промовисањем мутације као нормалности не може да се помири.

И још нешто. Држите се подаље од осиромашеног уранијума. Није добро баш све чиме нас запад засипа последњих 20 година.
Препоруке:
159
8
5 субота, 01 октобар 2011 14:43
александар
"Бај д веј", само бих још питао аутора, ако икада прочита, како "еуропљани" решавају "различитости" на Јарињу и Брњаку.
Мисли, толико очигледне "различитости" са Србима и српским националним интересом.
Само питам.
Препоруке:
188
5
6 субота, 01 октобар 2011 14:54
Даг
Још једно позивање на чаробну реч - реалност, и ружење реалности сопственог народа. Када се позива на реалност мисли се сила иза које стоји богатство. Логика је да ако се прихвати сила (НАТО), доћи ће се до богатства (ЕУ).

Наравно, у реалности сопственог народа све је обрнуто - сила је крајње негативна, а богатство је једно обично сиромаштво.

Геј парада је једна од најмоћнијих реалности. Све по принципу - видела жаба да се коњи кују... А ова наша жаба опире се и кувању и поткивању, јер поштује своју реалност и зна да неће постати принц када је поткују на паради или изван ње.
Препоруке:
104
3
7 субота, 01 октобар 2011 14:58
siniša
"Ако је српска омиљена олимпијска дисциплина добацивање са трибина и пљување судија, како линијских, тако и главних, онда је неизлечива навика српских интелектуалаца замена теза и неоснована поређења"

Nije to omiljene srpska disciplina. Omiljena srpska disciplina je ona u kojoj smo u tom času najbolji na svetu. Nekada je to vaterpolo, nekada košarka, nekada ovo, a nekada ono. Trenutno smo najbolji na svetu u tenisu. Omiljena disciplina nam je da mislimo da je srpsko dete najbolji teniser na svetu.

E sad, pošto vam je početna teza neispravna, dakle pogrešna premisa i svi zaključci, konkluzije koje ste izveli iz te premise su takođe pogrešni.
Препоруке:
118
2
8 субота, 01 октобар 2011 15:10
Давид Новаковић
Питао бих аутора, пошто по њему подршка страних амбасадора није велика ствар, како се тако здушно не залажу за одржавање параде у Тирани, Сарајеву, Подгорици? Пазите, то није само декларативна подршка, организовани су састанци, вршени притисци (признао Министар полиције) да се таква манифестација одржи! Мислим да је то ипак прекорачење и безобразлук страних амбасадора. О њиховом понашању је и Ђинђић говорио.

Уосталом зар нико од вас заговорника одржавања такве параде нема ни мало ''филинга'' за тренутку ситуацију? Све и да је та парада преко потребна припадницима геј заједнице, у тренутку када нато фашисти пуцају по голоруком српском живљу, доводити 5000 полицјаца да чува 800 људи (говорим о утрошку људства, енергије и новца) а оставити десетине хиљада Срба без заштите је себично, неморално и нехумано. Зато је већина и против те параде. Да се држава држи сваког слова устава верујем да нико не би ни придавао значај том догађају.
Препоруке:
132
2
9 субота, 01 октобар 2011 15:10
aca
Нису сва људска права једнаке важности .
Најважније је право на живот , бесмислено је некоме дати право на слободу говора ,а узети му живот , јер сва права произилазе из права на живот .
Прије пар дана на Косову је угрожено људско право на живот , ко се од бораца за људска права у Србији , од ових који сами себе тако зову ,огласио . Шта ако је међу угроженим било Хомосексуалаца , шта ће му право да искаже своју сексуалност ,ако је у инвалидским колицима .
После права на живот ,које посједује и роб ,иде право на слободу тј. да ради и својим радом обезбјеђује себи бољи живот , јер роб има право на рад такође ,али продукти рада су му ускраћени . Дакле ко се побунио на 200 000 отпуштених , милионе незапослених , којима је на тај начин угрожено и право на живот .
Зашто се нико није огласио када су трактористи и малинари спријечени да се изборе за своја права , која им ндиректно угрожавају живот .
Ваша борба је једнака борби за хомосексуална права Црних робова .
Препоруке:
117
1
10 субота, 01 октобар 2011 15:12
Lola
Pa ovi stvarno nisu normalni kad hoće da se šetkaju ispred kako kaže pisac teksta naroda sužene svesti ...a sa druge strane su apsolutno svesni situacije i pokušavaju da je iskoriste .......pa sačekajte da nam se proširi svest pa parade neće biti ni u pričama po kući a ne po ambasadama ....

Народ који је исцрпљен санкцијама, ратовима и поразима, избеглицама, инфлацијом, изневереним надама, сиромаштвом, опште-народном депресијом је народ сужене свести и галванизованих емоција .....citat pisca teksta
Препоруке:
62
3
11 субота, 01 октобар 2011 15:23
Lola
Прво, још увек није утврђено којом еволуционом методом је дошло до развитка тог рефлекса ината и безразложног пркоса у Срба да као јежеви било какво уплитање са стране, макар било и добронамерно, дочекају са избаченим бодљама .....citat pisca teksta


Pa bre to je uslovni refleks , kao posledica milosrdnog anđela ......inače lako bi mi da je dobronameran , ali to uplitanje je već prešlo sa faze zavrtanja ruke na pucanje iz vatrenog oružja po vozilima prve pomoći .
Препоруке:
72
0
12 субота, 01 октобар 2011 15:24
Давид Новаковић
Плиткост оваквог текста се огледа и у помињању добро познатих стереотипа када је реч о Косову и Метохији.
Помињање ''свете српске земље'', ''Косовског мита'', ''изгубљеног рата'', ''нерелане политике'',''палих косовских јунака'' и плејаде других глупости, говори само о незању аутора или о његовом прихватању пропаганде која има за циљ да маргинализује суштину Косова и борбе за исто.

Поред духовног и историјског значења које Косово има, а које врло радо волите да исмевате, Косово је важна геостратешка регија, Косово је богато рудама као и другим ресурсима. Прича о правима Шиптара су бајке за малу децу и глупе одрасле. Сем аргумента да Србија нема војну снагу да поврати Косово, нисам чуо ни један ваљан разлог о ком се може дискутовати, зашто би се ми одрекли земље, историје, ресурса и народа који тамо живи. Зашто би се одрекли у тренутку када се после 20 година распоред снага на светској политичкој сцени мења у нашу корист?
Препоруке:
104
1
13 субота, 01 октобар 2011 15:45
јеремија
Аутор и поред својих интелектуалних "надарености" не успева или намерно замењује тезе.Даклем читајући и друге текстове истог аутора,који ипак невешто покуава да плива у брзацима,покушава да нам наметне да су наша традиција и вера декадентне а да је исправно само оно што намеће ткз Европа.Да ли стварно не схвата суштину,пре бих рекао да је вешто маскира.
Потцењивањем оних других никако се не види његова величина,напротив.
Препоруке:
50
1
14 субота, 01 октобар 2011 15:47
SRBOLJUB
Dobro se ti nalupa gospodine DIKICU.Hvala BOGU ucen si covek nema sta svaka ti je mudra i na svome mestu.Sta tebe briga sto taj kukolj izopacenosti danas sa ulice a sutra prelazi u skole da se deci predaje kao nesto normalno i zdravo sto ce kod neke dece koja nemaju sklonost ka toj izopacenosti u godinama puberteta poroditi radoznalost da proba ono sto im je kroz obrazovanje usadjeno u glavu kao normalno. Sta tebe briga sto ce oni sutra kad se osile traziti privilegije kao neka manjina da imaju prednost u odnosu na vecinu inace ce nas tuziti sudu u STRAZBURU.Trazice oni da se i iz SVETOGA PISMA izbrise svaki citat koji njihovu sklonost proglasva grehom.Trazice i pravo na usvajanje normalne zdrave dece ,sta ce biti od te dece koja bi zivela u izopacenom okruzenju.Sve ti ovo znas ,znas koliko su ti tvoji EU-USA idoli potonuli i tonu i dalje u izopacenost a tebi ako smeta SRPSKI ZDRAV VAZDUH preseli se u SODOM iGOMOR srecan ti put i ne brini za SIPTARE oni su na sigurnom u SRBIJI
Препоруке:
58
5
15 субота, 01 октобар 2011 15:56
b
- Protivljenje njima zovu "homofobijom" (lobirajući da su njihovi protivnici poremećeni i iskompleksirani, a ne obrnuto).- Protivnike zovu konzervativnima, a sebe slobodoumnicima (tj. mi smo "primitivni i zadrti", a oni su "civilizovani i inteligentni").- Po tome ispada da je homoseksualizam najveće dostignuće čovečanstva. Ocenite koliko je ovo grozan apsurd.

- Sebe predstavljaju kao miroljubive, nežne, simpatične i pasivne.- Tako uvek mogu da glume žrtvu, i onda kada se argumentovano kritikuju, pa time izbegavaju pravo suočavanje sa kritikama.- Glumljenjem žrtve "konzervatizma" i "homofobije" jeftino kupuju podršku raznih organizacija za ljudska prava, intelektualnih, kulturnih i medijskih krugova, šta im daje ogromnu lobističku moć.- Tvrde da su nenametljivi, ali se pokazalo da na Zapadu, nakon što su uspeli da se društveno afirmišu, vrše sveopšte promovisanje homoseksualizma (pogotovo nad mladima).
Препоруке:
54
2
16 субота, 01 октобар 2011 16:00
Тачкалица
Уз сво уважавање изнетих ставова од којих су неки прилично тачни, мора се додати да је аргументација врло слаба. Дакле, Ви у завршном рачуну имате мање-више нека решења која су тачна, али... Проблем је што се до резултата дошло тзв. "шац-методом". Е сад, кључно питање је у томе што имате лошу методологију која, такава каквом сте је Ви приказали, не даје извесне резултате по питању неких будућих проблема. У томе је суштина коју Ви или не разумете или кривотворите.Целовитост Србије се не сме доводити у питање, о свему осталом се може дискутовати и то је полазна основа већине оних који се са Вама, са пуним правом, неће сложити.
Препоруке:
40
2
17 субота, 01 октобар 2011 16:40
Бојан
Разумијем аутора и његове аргументе, али нека поређења једноставно не стоје.
Нпр, исказано мишљење како смо рјешавали проблем Албанаца насиљем. У питању је заправо супротна ствар, проблем Албанаца није никако рјешаван, а насиље се примјењивало у много мањој мјери него што је било прикладно (због тога је проблем тако и ескалирао) и тек у задњој фази, када је било касно. Свака држава на свијету би ту уложила много више насиља да очува свој поредак од Србије.

Насиље може бити физичко, али има и других видова насиља. Како су Албанци на Космету преузимали српску имовину? Колико поштара, електриачра, полицајаца, војника на служењу војног рока итд је убијено у протеклим деценијама доле? Какав одговор треба држава да да на наоружавање поједине групе? Неки ненасилан? Нпр оштар протест??

Нама се дуго намећу тезе о одговорности за пропалу политику, и како сада треба да прихватимо платимо цијену у виду давања територије. Лош приступ, а премало простора овдје има за објашњавање.
Препоруке:
54
1
18 субота, 01 октобар 2011 16:41
carpe diem
Nosioci ideologije homoseksualnosti nisu nužno homoseksualci.Promocijom homoseksualnosti bave se heretoseksualci koji su za to dobro plaćeni ili su zahvaljujući tome društveno dobro pozicionirano.Volonteri seksualnosti kao nosioci ideologije homoseksualizma su vrlo ostrašćeni,isključivi,totalitarni i ne tolerantni.Ideolozi homoseksualizma homoseksualce svode na proste nosioce određene vrste seksualnosti.Ideolizi homoseksualizma ne zastupaju interese homoseksualaca koji se otvoreno suprodstavljaju manipulacijama od strane promotera homoseksualnosti koji ih koriste kao ideološko oruđe u suvoparnu činjenicu u svojoj potrazi da se obračunaju sa tradicionalnim vrednostima.Ja sam tradicionalno konzervativno vaspitavana,jedno od načela pravoslavlja je načelo pluralizma.Različitost je prirodna datost.Svakom ljudskom biću mora biti priznat jedinstven i neponovljivi personalni identitet.To načelo mora biti zaštićeno.Mislim da se ovde ne radi o pravu nego o ideologiji,a to je posebna tema.
Препоруке:
41
2
19 субота, 01 октобар 2011 16:42
Бојан
А што се тиче приче о монополу силе, да, држава има монопол силе, али власт државе треба да осликава вољу грађана, да ради у њиховом интересу итд. Ова власт више нема легитимитет (у ствари био је упитан од првог састављања владе), а мишљење народа никада није зарезивала.

Према томе, када државе пређе свој мандат, када престане да поштује доминантно мишљење народа и када престане да ради у његовом интересу, онда губи право не само монопола силе већ да власт и држава губе сва права и грађани имају право да власт и уређивање односа преузму у своје руке.

Ова власт се оглушила о вољу народа. Народ неће у НАТО, неће параду, и власт то мора да поштује, или да да оставку. Према томе, насиљем овдје служи да покаже незадовољство народа влашћу која ради против његовог интереса и против његове воље.
Препоруке:
36
1
20 субота, 01 октобар 2011 16:48
zilot
Pod zapadnim vrednostima u Srbiji podrazumevaju se ideje koje su istoriski neproverene i na samom Zapadu krajnje kontraverzne - kao što su pacifizam,federealizam,materijalizam,multikulturalizam,birokaratija i međunarodno pravo.Pre ishitrenog eksperimentisanja čije će posledice snositi milioni,svaka navodna zapadna vrednost treba da se pažljivo preispita.Da li je ta ideja već negde primenjena i kakvi su rezultati da li je zemlja Zapada koriste na sebi ili samo nemaću durgima?Da li o toj ideji na Zapadu postoji konsenzus širokog političkog spektra ili je u pitanju samo grandiozna vizija,političke marginalne progresivne elite.Ono što je sasvim sigurno jeste da rigidno i dogamtično sprovođenje pomodnih ideja nije zapadna vrednost.
Препоруке:
36
1
21 субота, 01 октобар 2011 17:06
Јово
Аутор каже " да је отказивање геј-параде и слободна манифестација патолошке нетрпељивости још једно уверавање међународне заједнице у праведност постављања привременог берлинског зида између Косова и Србије док се хладни рат између ове две стране не заврши."
Сматрам да он овде лажно говори шта је уверење међународне заједнице, јер га она није још саопштила. И да патолошка нетрпељивост не постоји.
Који би нормалан човек повезивао одржавање геј параде, где је могла да се пролије српска крв, са блокадама границе КФОР-а на северу Косова?
Иначе, патолошку нетрпељивост испољава и аутор и организатори геј параде против већине грађана који не мисле као он - а то је да је одржавање параде важан тест демократичности и толеранције једног друштва.
Мислим да није, јер је то небитна, маргинална и настрана група којој не треба дати прилику да пропагира и шири своје штетне и назадне идеје и навике. Сматрам да њих свим демократским средствима треба сузбијати до искорењивања!
Препоруке:
39
0
22 субота, 01 октобар 2011 18:07
Петар Велики
Срећан Вам пут у ЈЕВРОПУ. Тамо шетајте заједно са западним амбасадорима из Београда. Лепо ће Вам тамо бити. Поведите и све гласоговорнике од назови интелектуалаца, Карановићку,Карлеушу (посебан интелект), Лихт, Турајлићку и обавезно Чанка. Овај последњи боље да се невраћа. Због квалитета сигурно ће се за њега отимати ови са запада. Фали им неко да зими разгрће снег по центру западно европских престоница и да у слободном времену измишља нове нације (као војвођанску например). Па тај би Белгију докрајчио. И Фламанци и Валонци би нам били захвални.
Ах да у Београду ће успети парада након успешно одржаних манифестација у Сарајеву, Тирани,Подгорици,Москви, Пекингу, Њу Делхију, Абу Дабију,Техерану и обавезно Ријаду. Ове две су посебно значајне. Кад тамо буду прошле, почећу да уважавам препоруке амбасадора фашистичке провинцијенције оличене у НАТО и ЕУ.
Препоруке:
49
1
23 субота, 01 октобар 2011 18:35
Mario
U ovom tekstu je najbolja zadnja recenica? Odbojkasice su lepotice, pederima gadulje?
Ako se dozvoli pederima i lezbejkama parada, ko moze zabraniti nova udruzenja i njihove parade?Tadicu, stopiraj paradu! Beograd ne sme da gori! Srbija je puna razlicitosti I kada bi sve razlicitosti paradirale Beogradom kao pederi I lezbejke, malo je 365 dana!? U mnogim drugim paradama koje ce biti eventualno organizovane I vi licno bi bili ucesnik. Primer parada za : rasturenih brakova, samozadovoljaca(ki), izdajnika drzave, pljackasa drzave, rasturaca drzavnih sluzbi za odbranu, siromasnih I opljackanih seljaka, radnika bez posla, dece bez roditelja, roditelja i dece, rodoljuba poginulih za Srbiju, beskucnika,itd. Jos na stotine..? Dakle, bez parada u Srbiji..Zauvek....
Препоруке:
35
3
24 субота, 01 октобар 2011 18:49
Goran
Hajde da prihvatimo (polako,kao sto covek kaze)realnost.Realno je: da vecina Srba tolerise homoseksualce i lezbejke ali da NIKAD nece da prihvati takvo ponasanje kao nesto dobro,pozeljno i drustveno promovisano.Neka mi navedu jednog roditelja koji bi hteo da mu dete bude homic.Posebno iritira sto takvu devijaciju pokusavaju da nam predstave kao nesto normalno-kao "moze tako,a moze i ovako".Sto se mene tice, a i SVIH ljudi koje poznajem, ne postoji kvalifikacija "seksualno opredeljenje"-vec smo opredeljeni svojim polom.Takodje je realno da nikad necemo da priznamo i prihvatimo nezavisnost i otimanje Kosova.Na kraju krajeva i NATO jednom mora da ode-kud ces realnije.
Препоруке:
40
1
25 субота, 01 октобар 2011 18:51
ВБ
Одржавање или не одржавање геј параде нема никаве везе са мањинским правима геј-лезбо популације. Ради се изазивању сукоба унутар Србије, сукоба и нереда у главном граду.
Управо из разлога што сви знају да ће одржавање параде изазвети сукобе и немире у Београду, амбасаде непријатеља Српске државе су тако искључиво инсистирале на њој.
Да таква парада може мирно да прође у Београду, нико је не би ни спомињао.
Срећом да је министар Дачић то уочио, а кумовала је предизборна калкулација па је парада сукоба спречена!
Препоруке:
33
2
26 субота, 01 октобар 2011 18:59
Marko Gay
@ b

Tvrde da su nenametljivi, ali se pokazalo da na Zapadu, nakon što su uspeli da se društveno afirmišu, vrše sveopšte promovisanje homoseksualizma (pogotovo nad mladima).


Ovo donekle mogu da potvrdim. Klinci su ovde sve perverzniji i napaljeniji pa je cesto dovoljan samo jedan pogled... i on krece za vama.

I sam sam zacuden sta se desava i koliko daleko je Zapad odmakao od tuznog i jadnog ostatka sveta.
Препоруке:
8
47
27 субота, 01 октобар 2011 20:01
Бранислав Г. Ромчевић
А кад су то, мој господине, у Риму укинули безгрешност папе?! Немате појма о чему причате. Што се мутаната тиче, Ви на једног личите далеко, далеко више него, рецимо, господин Вукадиновић.
Препоруке:
45
4
28 субота, 01 октобар 2011 20:08
Душан Ариљевић
Сећам се да се тамо негде средином седамдесетих међу нама клинцима пронео глас како неки мангупи увече иду „на Канал“..да тамо уходе и „бију педере“.. Било како било, памтим да ми је тада тих имагинарних „педера“ било помало жао и то сам осећање задржао и након што сам протоком времена више-мање схватио о чему се ту ради.

А. Дикић се у одговору на текст "О паради поноса и слабости државе" није освртао на тврдњу-сећање г.Вукадиновића, горе цитирано. Ти догађаји "на Каналу у Сомбору" су нешто што је било "правило" у целој Србији. Сваки осредњи град је имао неки тајни кутак за хомосексуалце и у исто време место на коме су се "неки мангупи" обрачунавали физички са њима. Причао ми је познаник који живи у Ваљеву да је 94-те, пете један такав поступак "унормалнивљања педера" завршио са смртним исходом. И ако је од тада прошло доста времена ниво толерантности према хомосексуалцима је на проби. О томе сведоче врло честе поруке са зидова српских градова: "Смрт педерима"
Препоруке:
9
16
29 субота, 01 октобар 2011 20:11
а шта кажете на истину?
"...ако не толеришете сексуалну различитост, како ћете сутра националну, поготово када вашу омиљену мањину Албанце вратимо под окриље ваше државе?"
Само једно подсећање: Шиптари су ИМАЛИ покрајину у Србији која је имала више права од државе Србије. Имали су више права него иједна мањина на свету - (бесплатно)школовање на свом језику, беспл. здравствену заштиту, један њихов је био председник председништва СФРЈ, представнике у свим политичким телима, добијали су станове (знам случајеве у Београду врсних стручњака који нису добили стан зато што је Шиптар домар морао да га добије - трособан - зато што је пријавио буљук деце која, иначе, нису живела с њим, већ на селу на Космету), у развој Космета су улагане огромне паре десетинама година.
Ствар није у толеранцији и правима, већ у томе што су они хтели државу, и на најсуровије начине су малтретирали, пљачкали, силовали и убијали десетинама година да би то постигли.
Препоруке:
41
2
30 субота, 01 октобар 2011 20:13
NM
Apsolutno je nebitno sta vi mislite o homoseksualizmu.
Sloboda dobrovoljnog seksualnog izbora zagarantovana je ustavom i zakonima.
Fizicki napad na istu je dakle protivzakonit.
Tu je kraj price o paradi, drzavi i zapadnoj okupaciji.
Ako zelite da zabranjujete homoseksualizam (na javnom mestu), moracete da menjate zakon.
Препоруке:
8
45
31 субота, 01 октобар 2011 20:24
дајте податке!!!
Стално питам, а одговора нема, па ћу опет: дајте статистику у вези с угроженим правима хомосексуалаца! Да ли је то више него што је случај с правима других грађана? Дајте бројеве оних који нису добили посао, који су отпуштени, којима је ускраћена здравствена услуга, нешто у вези са становањем, превозом, школовањем? (Могло би то да се упореди и са стањем права црнаца у Америци, рецимо)
Ја знам да је било и да има професора универзитета, академика, театролога, политичара, забављача и осталих који су хомосексуалци и њихове каријере нису нимало биле угрожене тиме. У Београду има клубова где се на миру окупљају, сами, или у мешовитим клубовима и кафићима.
Имају већу финансијску снагу и утицај у друштву него друге групе, и то је чињеница.
Што се тиче јавног испољавања, не верујем да ће се ико окренути на улици ако види двојицу мушкараца како се држе за руке.
Ово с демонстрацијама против власти(тзв. "парада") је задатак неких НВО и нема везе с хомосексуалцима и њиховим правима.
Препоруке:
38
2
32 субота, 01 октобар 2011 20:52
П
Текст је врло дрска замена теза (да не кажем нешто теже) и понављање познатих мантри.
"Зар мислите да ће неко примити у ЕУ једну земљу која постојање различитости решава насиљем?" каже аутор. Ево вам Хрватске на пример. Не само то него њене руководство даје подршку осеуђеним генералима. У Словачкој (ЕУ) је геј парада разбијена од стране скинхедса.
"Једну државу која толерише нетолеранцију? Која не поштује Устав(не говорим о преамбули, о томе касније) и Законе, дозвољава дискриминацију и и повлачи се пред насиљем неконтролисаних клеро-милитантних организација? "
Да ли то важи за "Косово", Црну Гору, Хрватску и сл? Или Срби се не рачунају као "мањина"? Све те државе и псеудо "државе" добијају подршку ЕУ.

Причате о "лакмус тесту" према мањинама, а војници земаља које заступају ту "толеранцију" пуцају бојевом муницијом на српске цивиле на "мултикултурном Косову".

Рекао бих вам још нешто, али то није за објављивање.
Препоруке:
46
0
33 субота, 01 октобар 2011 21:00
O PAPI
Pa izvinili su se za spaljivanje Galileja i za jrstaške ratove.Još za mandata Pape Jovana Pavla drugog.Naučite šta je mutant i bolje se informišite pa se onda javite za komentar.
Препоруке:
4
25
34 субота, 01 октобар 2011 21:14
Vladimir
Prosto ne postoji drugaciji pogled na desavanje, od razmatranja Djordja Vukadinovica.

Moze se imati drugaciji pogled na nesto za sta ne postoji dovoljo informacija, u nekoj lagodnijoj atmosferi, ali sto se konkretne situacije tice i konkretne parade, izmisljanje drugacijeg stava je obicna glupost.

Previse ozbiljnih stvari treba zanemariti sa besmislenom logikom..a takvo mozgomanijacenje nije "misljenje" ili "pogled", vec obican bezobrazluk.
Препоруке:
22
0
35 субота, 01 октобар 2011 21:20
Fristajlo
Реалност је упорна, њој се може само прилагођавати и до неке мери покушати променити. Ако пређемо ту невидљиву греницу умерености реалност почиње да мења нас. А то увек боли.
Ključna rečenica u tekstu, kojoj samo treba promeniti smer; drugosrbijanci- prošlo je vaše vreme, i niste "završili posao".
A to uvek boli...
Препоруке:
29
1
36 субота, 01 октобар 2011 21:44
nm
@ dajte podatke!!
napr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Violence_against_LGBT_people
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=442809
Препоруке:
2
8
37 субота, 01 октобар 2011 21:50
Mihailo
Ljudska prava homoseksualaca u Srbiji nikad nisu bila ugrožena. U svakom kraju Beograda znalo se za ponekog da je feget i to se tolerisalo. Mnogi fegeti napravili su velike karijere u Srbiji i niko ih nije osujećivao. Ali ovo što sada traže gej aktivisti ne spada u sferu ljudskih prava, nego predstavlja politički čin usmeren na afirmaciju homoseksualnog ponašanja u društvu. Tako će sledeći korak biti da se u škole uvede lektira s homoseksualnom tematikom, pa brakovi istopolnih i slično. Pitam: imaju li roditelji pravo da polno usmeravaju svoju decu? Imaju li deca pravo na slobodu od homističke propagande i sablažnjavanja? Gospodo fegeti, živite svoj privatni život privatno, a ne javno, postoje i prava drugih da ne moraju ni da znaju ni da čuju za vas. A ako vas neko stvarno ugrožava, tu je država, tu je policija, tu su sudovi, kao i za ostale građane.
Препоруке:
31
1
38 субота, 01 октобар 2011 21:55
cofi
Ne slazem se sa autorom, ali mislih da lepo argumentira kad ono Rim i bezgresnost... podsecam da vatikanski koncil nije nikad odbacio dogmu bezgresnosti "pontifex maximus-a", jer je to centralna dogma katolicke crkve. Izmedju ostalog je to i najveci kamen spoticanja medju pravoslavnim crkvama i Vatikana. Ako vec prica o bolestima i losim naravima srpskih intelektualaca ja bih dodao jos jednu: povrsnost.
Препоруке:
25
0
39 субота, 01 октобар 2011 22:25
Nenad Pivaš
@Marko Gay

Шта је за вас Запад? Где су његове границе? Где на Западу ви то живите?
Препоруке:
22
1
40 субота, 01 октобар 2011 22:44
Peter RV
Aleksandar Dikic treba da uzme u obzir jednu prostu cinjenicu.
Srbima su odvratne svake javne seksualne egzibicije. Narocito one koje promociraju seksualnu devijaciju. Ovdje spada- 'gej parada'.
Jednoj seksualnoj manjini se ne moze nikako dozvolit da se nametne vecini, da joj dirigira promjenu javnog morala. Ovdje se vise ne radi o nikakvoj demokratiji, ni zakonima -nego o zdravom razumu.
Homoseksualci se ne progone u nasim prostorima i to je sasvim zadovoljavajuce. Ako hoce da 'paradiraju' neka idu u Berlin, Bec ,ili negdje drugo (oni su inace, samo djeo njihove 'internacionale')
Za Srbe su njihove javne egzibicije -uvreda i provokacija. Tacka.
Mogu da nastave da nazivaju ogromnu vecinu naroda fasistima , ako hoce, ali to nista nece promijenit situaciju.
(sem mozda da rijec 'fasizam' postane popularna. Cuvajte se Dikicu!)
Препоруке:
25
1
41 субота, 01 октобар 2011 23:01
b
@Marko Gay

Ovo donekle mogu da potvrdim. Klinci su ovde sve perverzniji i napaljeniji pa je cesto dovoljan samo jedan pogled... i on krece za vama. [/quote
Ma ja ti verujem.To govori i statistika.Svakodnevno se u Srbiji registruje sedmoro novozaraženih AIDSom.Kao što znaš postoji koktel lekova koji drzi bolest pod kontrolom ali su retki slučajevi potpunog izlečenja.A taj koktel lekova i hospitalizacija jednog pacijeta koštaju prezaduženu zemlju desetak hiljada evra godišnje.Zato farmaceutski lobi tako izdašno plaća ove fukare iz alijanse da reklamiraju homoseksualnost kao nešto uobičajeno i "in".Vidiš u tom grmu leži topli zec.To demokratsko pitanje postaje ekonomsko pitanje.To znaju i ambasadori koji dobijaju besplatna putovanja i poklone od farmaceutskih kompanija njihovih zemalja.A naš spoljni dug se uvećava svake sekunde za 50 evra.22.990 750...22.990.800...22.990.850
Препоруке:
20
2
42 субота, 01 октобар 2011 23:04
posmatrac iz mase
- Прво, још увек није утврђено којом еволуционом методом је дошло до развитка тог рефлекса ината и безразложног пркоса у Срба да као јежеви било какво уплитање са стране, макар било и добронамерно, дочекају са избаченим бодљама. Ако је чињеница да су амбасадори западних земаља подржали и “препоручили” одржавање геј параде, зашто би то одмах требало дефинисати као “колонијалну заслепљеност и одлепљивање од реалности”...-


Ne mogu da vjerujem da si ovo pitao ?

Pomogli sve nase neprijatelje, sankcijama zapatili kriminal,unazadili i oinvalidili privredu,prebili nas ko macke i polupali ono malo crkavice... i mnogo, mnogo toga jos...i na kraju, neki dan su ponovo pucali na nas...I ti se cudis bodljama ?!

Mislim da je tvoja glava u 'pesku'.
Препоруке:
32
2
43 субота, 01 октобар 2011 23:13
Брка
Одлично. Маске падају.
Овај умивени чланак који је ипак тешко читати разоткрива сво лицемерје такозваног Запада односно ЕУ и САД.
Ђорђе је лепо приметио да је "парада" у суштини дефиле победника у главном граду поражене државе и пораженог народа.
А о каквој победи је реч?
Па победе није ни било већ само узмицање и издаја дела српске елите.
А пошто је отпор "паради", пардон дефилеу победника (који је требао да буде пропраћен цвећем, заставама, осмесима пораженог народа) тако снажан нормално да посао није обављен како треба. А како маске падају пре ће се најурити проповедници "параде" (односно идеолози ЕУ и НАТО пакта) у Српском друштву.
Позитивна ствар у овој гунгули око параде је свест већег дела срба да је реч о манипулацији и очигледној издаји дела српске елите која је истовремено и идентификована.
Сада нам остаје да ту елиту променимо и да је пошаљемо на сметлиште (наравно историје).
Препоруке:
37
0
44 субота, 01 октобар 2011 23:54
Кувар Бродски
Прочитао сам текст г. Вукадиновића и нема се шта додати ни одузети, а камо ли полемисати! Можда и није случајно изабрао тако добар текст да се прилепи.
Препоруке:
25
1
45 субота, 01 октобар 2011 23:58
А.Ђ.
@NM
Прво, у овом чланку на википедији се нигде не помиње Србија, чак и да се помиње то није релевантан научни извор јер то свако може да напише. Друго, ови подаци са Б92 не наводе на којем је узорку и у којим социјално-економским групама вршено истраживање. Такође то су само мишљења и уверења, а људи су тражили конкретне бројке колико отпуштених или физички нападнутих хомосексуалаца има у Србији, како би се видело где је та дискриминација. Уосталом истраживања хомосексуалних активиста по питању дискриминације хомосексуалаца су пристрасна. Шта бисте ви мислили о истраживању о дискриминацији над Србима у Србији које би спровеле Двери? Верујем да бисте то a priori одбацили. Ето чисто да видите да може и научно да се побија таква пропаганда.
Препоруке:
29
1
46 недеља, 02 октобар 2011 00:00
Владан Ненадић, први део
Са главом забијеном у песак или загледани у хоризонт тражећи обрисе свете српске земље или у небо молећи за помоћ Свевишњег и пале косовске јунаке, из те перспективе све може изгледати маргинално. Геј парада је двоструки лакмус-папир, велике специфичности и још веће сензитивности.


Интересантно је како заговорници права на сексуалну различитост и поборници права сексуалних мањина (боље речено „професионални хомосексуалци“) увек повежу ту тему са Косовом и Метохијом. То само показује да та тема нема везе са појединачним или групним правима, већ да се ради о чистој политици.
Препоруке:
37
1
47 недеља, 02 октобар 2011 00:03
Владан Ненадић, други део
Хапшење Караџића протекло је такође уз демонстрације, али контролисани хаос у престоници била је мала цена за овако скуп плен.


Још је занимљивија та неподношљива лакоћа којом се прелази преко трагичних инцидентних ситуација у српском друштву. Хапшење Караџића је драги мој Дикићу обележило убиство једног од демонстраната кога је некажњено убио припадник МУП-а Србије.

То је прави „лакмус папир“ демократичности једног друштва наспрам кога приче професионалних хомосексуалаца заиста изгледају као маргинални проблем.
Препоруке:
39
2
48 недеља, 02 октобар 2011 00:12
Један пажљиви читалац
Опет стара дисциплина са почетка – замена теза. Евро-скептици, што је еуфемизам за западофобе()

Евро-скептицизам = западофобија
Можда то није замена теза, али јесте упрошћавање до самог патоса - наравно, због етикетирања!
Препоруке:
24
1
49 недеља, 02 октобар 2011 00:18
Agent MI6
Priznajem da sam izuzetno prijatno iznenađen što sam na ovom portalu konačno naišao na jedan ozbiljan tekst, koji nije zasnovan na teorijama zavera i antizapadnoj paranoji, već na racionalnom promišljanju i uvažavanju realnosti.
Препоруке:
6
45
50 недеља, 02 октобар 2011 00:38
Maki
Konacno je doslo stanje da se u Srbiji pojavi niko drugi do Josif Vasirionovic.
Da pocisti ovu djubrad na pravi i jedini nacin koji za njih pristoji ukljucujuci i minornog piskarala gornjih redova. Ovaj piskaralo koji nastoji na plitak nacin da kaze koja je srpska omiljena disciplina- pljuvanja sudija, huligani itd. Gospodine sta se radi na Engleskim stadionima? Sta se radi u britanskom parlamentu, kad pogledas neces pljuvati po srpstvu. Mi zapravo imamo najgoru vlast ali ne njene podanike.
Vlast koja zmuri u momentima kidanja zivog tkiva republike Srbije. Presjednik cuti, premijer cuti, opozicija cuti ..... Dok siptari sa svojim EU pomocnicima odradjuju posao. "Parada ponosa" i jeste zapravo tu da se energija naroda trosi na gluposti a ne na svoju odbranu. To je politika specijalnog rata koja se odavno vodi na nasim prostorima vrlo uspjesno na nasu stetu.
Препоруке:
24
1
51 недеља, 02 октобар 2011 00:46
алекса, бања лука
пар питања за аутора..

ок, прихватили смо да су хашки оптуженици ухапшени и испоручени.
сутра ћемо прихватити незавиност косова па онда и геј параду?
прекосутра ћемо прихватити и независну војводину и отцијепљени санџак?

хоћемо ли онда бити добар кандидат за еу?

и немојте молим вас ту причу о томе како се морају испунити неки услови за улазак у еу.
ето вам западних комшија, бивше браће хрвата.
корупција, етничко чишћење, незавршен пројекат повратка избјеглих и неријешена имовинска питања протјераних срба, фашизам бар 100 пута већи него у србији (онај прави, не овај медијски), педери каменовани, ратни злочинци већином неосуђени и ето, они одоше у еу?

замолио бих вас да у сљедећем чланку покушате дати одговоре и на ова питања.
с поштовањем, александар
Препоруке:
33
0
52 недеља, 02 октобар 2011 01:03
Marko Gay
@ Goran

vecina Srba tolerise homoseksualce i lezbejke ali da NIKAD nece da prihvati takvo ponasanje kao nesto dobro,pozeljno i drustveno promovisano.


Sta ste se svi napalili. Mi zelimo rat izmedu heterosa i homosa u Srbiji.

Prvo, jer svaki ostar sukob doprinosi razvaljivanju Srbije.

Drugo, jer ce nam pruziti pretext za oruzanu intervenciju u najuzoj Srbiji, kad za to dode vreme.

U tome kopiramo Sovjete koji su koristili progonjenost britanskih pedera da bi ih okrenuli protiv UK (primer: Kim Philby).

Britanci su se u meduvremenu opametili i zavoleli svoje homice, pa su - ali tek posle toga - i njihovi pederi naprasno postali patriote.

Vi medutim, ne mozete organski da nas svarite, i to vam je velika kulturna slaba tacka, koju mi sa uzivanjem koristimo i potenciramo.

Inace, ne biste bili slabiji da ste prihvatili homoseksualnost kao normalnu. Naprotiv, bili biste jaci, bas kao sto je i Zapad sada iz tog razloga jaci nego 1950-tih.
Препоруке:
1
35
53 недеља, 02 октобар 2011 02:35
баштован
Једини решење за овај велики проблем данашњег српског друштва је да држава већ једном јасно каже:
Лепе лезбијке напред, за вас може парада, док ружне лезбијке и гејеви - СТОП!
Препоруке:
19
1
54 недеља, 02 октобар 2011 07:16
Гејак
Ревидиро сам, лош текс.
Препоруке:
10
0
55 недеља, 02 октобар 2011 08:53
Milos Stankovic@autor
Ako autor misli da ovakve probleme ne smemo resavati nasiljem i da nas zbog tog "jednostavnog testa" nece primiti u EU, kako komentarise nacin na koji EU resava probleme nezadovoljnih Srba na Kosovu? Pucanjem u ljude. Demokratski, nema sta. Znaci onaj koji najverovatnije organizuje paradu da bi testirao nasu tolerantnost demonstrira svoju "tolerantnost" pucajuci u nenaoruzane demonstrante?

Vukadinovic je potpuno u pravu kada kaze da paradu organizuje Zapad, jer tu vidi povoljnu tacku za pritisak. Autor izgleda misli da su se paraderi sami organizovali.
Препоруке:
16
0
56 недеља, 02 октобар 2011 10:06
maxim
Eto, kosovo je po vidjenju zapada jedna slatka demokratska drzavica pa nesto ne vidimo odrzavanje gej parade u pristini. dokle vise da prodajete tu pricu o ljudskim pravima? njima niko ne brani da zive. jednostavno, ja necu dozvoliti da moje dete raste u uverenju da je to normalno.
Препоруке:
11
0
57 недеља, 02 октобар 2011 11:50
Vladimir
@nm
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=442809

OVO je izvor informacija, gde celnik GSA prica price koje njemu odgovaraju?
Gde se to u Srbiji diskriminisu LGBT lica na opisani nacin. Za razliku od zapada gde im se dozvoljava paradiranje, a diskriminacija ostro i surovo obavlja van ociju javnosti.

Istina, juce su diskriminisane LGBT osobe u sred Beograda, na odredjen nacin, suprotno preporuci celnika GSA...
"Prema njegovim rečima, osnovni problem u Srbiji je nekažnjavanje koje dovodi do diskriminacije.


(poslednja recenica sa linka...)
Препоруке:
4
0
58 недеља, 02 октобар 2011 12:14
Бранислав
НМ-у
Нећемо морати да мењамо законе. Ви хомосекуалци имате право да радите приватно шта год хоћете, али парадирање је противно моралу овог друштва и биће забрањено по том основу када се промени власт.

До пре 15-так година је хомосексуализам био кривично дело, а то смо баштинили још из брозовог времена, у којем је испливала већина данашњих нво и про нато гмазова.

Није све неморално незаконито. Ви хомосексуалци сте за то најбољи пример. Треба хомосексуалцима отворено рећи да неће добити никада више права од овога сада. Да се не надају узалуд.
Препоруке:
13
0
59 недеља, 02 октобар 2011 12:24
peder iz begisa!
JOJ kakve probleme imaju svemirski srbi!!! tako dalje "braco"
Препоруке:
2
17
60 недеља, 02 октобар 2011 13:23
poly
Svaki levak bi mogao da ga poklopi sa jednim eventualno dva kontra pitanja!
Препоруке:
12
1
61 недеља, 02 октобар 2011 13:43
Милoш Вељковић
Поштовани,
свиђа ми се текст г-дина Дикића,па ипак сам у недоумици,шта би се десило ако би се организовала група која сматра педофилију прихватљивом и онда организовала скуп. Да ли би овај чин био подједнако прихваћен, будући да се дотични залажу за легализацију педофилије а никако је не упражњавају до доношења позитивних законских норми.
Зашто се зауставити на томе, верујем да у нашој држави постоји и једна мањина, содомисти, који би радо прошетали са својим ,,љубимцима``, и тиме свима дала једну другачију слику свог сексуалног опредељења.
Питање је и да ли у полним односима има уопште мањина и већина, ради се о нечему што нема везе са темељним људским правима. Наиме нигде ни у једном уставу, закону не стоји да је ико дужан да остварује сексуалне фантазије неког другог лица, а какав би закон овакво нешто и могао да регулише.
Како се изборити са оваквим темама које се вештачки намећу човечанству замагљујући проблеме као што су глад, рат, сиромаштво, право човека на живот...
Препоруке:
8
0
62 недеља, 02 октобар 2011 13:52
Danski Srbin
Autor clanka Dikic je sve svega solidno obrazovan i pismen. On niukom slucaju zbog toga nije "sa one strane plota". To je bolest ili licni izbor , meni potpuno svejedno, da je normalan - meni nije. Bog je stvorio Adama i Evu i rekao im: Volite se i mnozite. Da je stvorio Aleksandra i npr. Marka geya, rekao bi im budite gejevi se dok ste zivi a posle vas cu stvoriti dva nova.Pa tako dva po dva - do kraja istorije.
Ja zivim u Danskoj zadnjih 45 godina, gde "ne postoji homofobija", jedino se u prepirkama po nekad kaze: "Hold kæft, din bøsse karl"(Zatvori gubicu, geju), ne od miloste.
Moj predlog vam je, da se zadovoljite slobodom da budete kakvi jeste i da se manete demonstriranja, jer time mozete izazvati normalnu vecinu na zakonske mere, koje su za sada prevazidjene i tu vam nece pomoci novi svetski poredak sa sve ambasadorima.
Препоруке:
13
0
63 недеља, 02 октобар 2011 13:55
NM
Mozda nije sve nemoralno nezakonito, ali je sve zakonom regulisano obavezujuce.

A osim toga nije ni opsteprihvaceno nuzno moralno.

Tako da ponavljam: ne interesuje me sta vi mislite o paradi i moralu, interesuje me samo da ne vrsite i ne podrzavate nasilje.

O linkovima: dao sam tek pocetne i uopstene linkove, za potrebe ovakve diskusije dovoljno kao nekekav dokazni materijal, posto se ovde zavapilo da pobogu nema dokaza. Ko sumnja u diskriminaciju gej u odnosu na hetero laze sebe. Pa necete mi valjda reci da ce klasican srpski poslodavac da zaposli neskrivenog gej pre hetero ako su istih kvalifikacija - na primer?

A inace nisam gej.
Препоруке:
1
6
64 недеља, 02 октобар 2011 14:00
Marko Gay
Zelim da objavim ispravku gornje recenice koja je objavljena u ovakvoj konfuznoj verziji:

"Vi medutim, ne mozete organski da nas svarite, i to vam je velika kulturna slaba tacka, koju mi sa uzivanjem koristimo i potenciramo."

Ta recenica medutim treba da glasi:

"Vi, medutim, ne mozete organski da svarite homoseksualce, i to vam je velika kulturna slaba tacka, koju mi (Zapad generalno) sa uzivanjem koristimo i potenciramo."
Препоруке:
1
23
65 недеља, 02 октобар 2011 14:49
Симић Манојло
У нас Срба, одувек је било теже пронаћи слушаоце,
него причаоце.И овај аутор - кад
треба да слуша, он прича.
Па кад је то уплитање са стране у унутрашње ствари
Србије, било добронамерно?Никада!!!Не данас, не јуче, не у последњем десетљећу, не у 20.веку, не у
последњих 200 година, и не у миленијуму.
Једино је у праву да, ако његови ставови и то
имплицирају, не постоји никаква теорија завере
против Срба, него само огољена свакодневна пракса.
Препоруке:
14
0
66 недеља, 02 октобар 2011 14:59
O PAPI
Samo izvinjenje za spaljivanje naučnika kao i za krstaške ratove govori o indirektnom priznavanju greške.Toliko o Papi.
Ali on i nije bitan barem što se ovog teksta tiče.
Pedofilija je takodje u najvećem broju slučajeva heteroseksualna devijacija i kriminogeni akt jer se tu ugrožavaju prava deteta i nikako se ne može uporediti sa homoseksualnošću jer je to odnos dva odrasla ljudska bića istog pola gde niko ne ugrožava ljudksa prava bilo kome.Ako oni žele da izadju na ulice i pokažu da se ne stide takvog načina života,a to im neko ne dozvoljava-TO JE UGROŽAVANJE NJIHOVIH LJUDSKIH PRAVA.Jer su naše ulice trpele parade tenkova koji su ušli u nerazumne ratove,divljačkih navijačkih hordi koji su ubijali po gradu...pa su sada neki "moralisti" našli da dažu glas protiv gej-parade.Vašem licemerstvu nema kraja!
Препоруке:
2
20
67 недеља, 02 октобар 2011 15:32
DUSL
gospodine dikicu, o kakvom vi testu govorite. ma ko ima pravo da vas stavlja na test, u vasov drzavi, vasoj kuci? zbog cega? gospodine dikicu dodjite u japan pa stavite japanca na test, dva puta ce vam uljudno reci da se gubite ako to ne uradite dobijete metak u celo. hocu da kazem da je sistematsko rusenje porodice,religije, obicaja, jezika programirano i planirano rusenje jedne drzave os strane zapada. ako se neko ponasa kao sto se ponasao njegov otac, pradjed, cukundjed i njegov cukundjed je li je lose reci ne tekovinama drugih kultura koje kje ruse tvoju? ja nisam vijernik da me pogresno ne shvatite. lgbt su samo marionete i zalosno je to sto misle da su njihove misli zaista njihove. nevjerovatno je da to ljudi i dalje ne razumiju i pored otvorenog pristuma informacijama o ratovima bez ispaljenog metka. Pa poslusajte samo sta yuri bezimenov ima da kaze o metodama ispiranja mozga cijelim nacijama, a to je pricao prije 30 godina, a danasnje tehnike su sigurno otisle dalje. tuga...
Препоруке:
12
0
68 недеља, 02 октобар 2011 15:33
Petar
Napisa autor:
"Изнета је такође чињеница да се Срби више противе геј паради него уласку у НАТО, хапшењу хашких бегунаца или признавању независности Косова. Народ који је исцрпљен санкцијама, ратовима и поразима, избеглицама, инфлацијом, изневереним надама, сиромаштвом, опште-народном депресијом је народ сужене свести и галванизованих емоција. У таквом стању когнитивна функција каква је учење је значајно редукована".

Molim? Znaci, mi smo poludeli zato sto zivimo u jadu i bedi? A da li su poludeli i oni Srbi koji zive na Zapadu, u blagostanju, i koji takodje negoduju odrzavanje ove parade prkosa? Jeste, narod je doveden do prostackog stapa, izmrcvaren je, izbombardovan, ojadjen. Sve to stoji, ali nije do neke mere jos uvek izgubio ponos, obraz i licno dostojanstvo. To je ona poslednja granica odbrane, kako je ovog momenta tako snazno napada od strane zapadnih okupatora, da tako kazem.
Препоруке:
11
0
69 недеља, 02 октобар 2011 16:15
порука за неодржану параду
Тако док венеш,никнучеш кроз чедо,
Из оног што си му ти дао на дар;
Свежину крви коју си млад предо
Моћи ћеш назвати својом и ко стар,
У том је мудрост,лепота и срећа,
А ван тога-лудост,старост,хладан гроб,
Свет би нестао за шест пролећа
Кад би твојој мисли свак постао роб.
Ти који нису право људско семе-
Груби,ружни и зли нек јалови мру,
А теби коме на дар даде време
Обилну лепоту-даруј и ти њу.
Ко жиг те створи природа,те стога
Не остављај је без отиска свога.
(Шекспирови сонети,Раичковић/Симић).
Препоруке:
4
0
70 недеља, 02 октобар 2011 17:31
синиша @ Marko Gay
Са ког сте то ви запада?
Да то није Фојница или околина Широког Брига?
Ваша варијанта Запада одговара отприлике Тихаљини из околине Груда, где влада ендемски скабијес.
Препоруке:
12
0
71 недеља, 02 октобар 2011 18:02
Bob
Postoji samo jedna rasa mutanata u Evropi:
to si polu-životinje koje su od relativno pismenih ljudi mutirali u neonacističke izbljuvke i danas su džukci američki čuvari eu-kanalizacije.

A pisca članka da priupitam: ako nas i prime u eu, šta qq nama da radimo sa svetom?
Koliko vidim eu izbacuju iz sveta, a?
Препоруке:
10
0
72 недеља, 02 октобар 2011 20:00
dragoslavic
Molim autora da mi nabroji mesta i drzave u evropskoj uniji gde su ove godine odrzane pederske parade!
Препоруке:
12
0
73 недеља, 02 октобар 2011 21:45
Курјак
Прочитао сам овo, али нисам разумео шта је аутор хтео да каже о србима.
Србе бију, протерују, бомбардују, уцењују, ушли нам незвани у земљу, настављају да комадају и поврх свега - ЦЕНТАР који то ради намеће нам парадирање прдоњеа да простите.
Нико се не пита, ако је тих 10, 20, 30%, шта ћемо са оних 70%, какву параду они да траже и од кога? На који начин су те услповне прдоње угрожене у односу на оних јадних 70%?
Зашто би они имали сва права као већина + још нека лична или колективна или ко зна која?
Ауторе, нисте србин, срби неће да се упишу у гузоње и прдоње. Нико живи у Србији нема ништа против те "интелектуалне елите мањине", него се они нечим намећу. Е, не може мањина ништа да намеће вечини. Знате ли шта је демократија?
Нажалост, аутор је побркао лончиће и треба да иде да живи и Холандији или Данској. Ова земља зове се Србија, волели ви то или не.
Није ово Европа, а надам се да неће ни бити.
Препоруке:
11
0
74 недеља, 02 октобар 2011 21:56
Umesto autora
U mnogim gradovima su održane pa i u susednom Zagrebu.
Ali,ako želite da posetite i podržite neku od sledećih gej-parada koje će se uskoro održati kalendar je sledeći:
Oktobar:Kopenhagen,Barselona,Amsterdam,Brisel,Sevilja
Novembar:Madrid,Cirih,Kolonj...
Lep provod!Dovedite nove prijatelje u Srbiju!
Препоруке:
2
16
75 недеља, 02 октобар 2011 22:14
dd
Previse gluposti da bi se ulazilo u pricu...

Npr: Papa je, prema katolickom ucenju, Hristov izaslanik na zemlji i bezgresan...
Izmedju Patrijarha srpskog i pape ne postoji nikakva paralela. Patrijarh je covek i episkop kao i svaki drugi, prvi medju jednakima i nikada nije bio bezgresan. Cisto lupetanje autora...

Npr: Srbija nema status kandidata za prijem u EU.

Npr: Kako je u Hrvatskoj resavano pitanje razlicitosti?
Zar nije spreceno odrzavanje parade u Splitu, ako cemo o paradi...

Npr: Drzava ne postuje zakone.
Drzava ima pravo neke skupove, bez obzira sto su prema Ustavu i zakonu dozvoljeni, da zabrani ako se usled njihovog odrzavanja ugrozava bezbednost, javni red i mir. U slucaju parade je procenjeno da je opasnost toliko velika da se skup mora zabraniti...

A povezivanje pitanja parade sa pitanjem KIM je neopisivo lupanje i cist dokaz da je ovaj skup trebalo da posluzi da odvracanje paznje od vaznijih pitanja i za rasipanje energije...
Препоруке:
11
0
76 понедељак, 03 октобар 2011 00:31
Обсервантес
Г. Дикић није довољно у материји. Оно што у првом пасусу замера г. Вукадиновићу уствари је његов проблем. Г. Дикић не препознаје социопатску, деструктивну основу овог „парадног “ акционаштва. Урогениталноанални критеријум не може бити мотив за „освајање слободе“ јер је еволуција то већ уредила, дефинисала, дефинише и дефинисаће. „Парадно“ наметање неслободе је дефиниција ове преваре. Ниједна прагма није испред правдољубиве и слободољубиве архетипске вертикале. Једино ако неко сматра да је потребно човека ретроактивно прекомпоновати у мајмуна...
Препоруке:
11
0
77 понедељак, 03 октобар 2011 00:33
Обсервантес
... Прагма рачуна на нагоне, па и на оне инверзивне- хомосексуалне (анималну силу у човеку) и краткорочно, псеудорационалношћу, даје победнички резултат који дугорочно увек буде сопствена негација јер суспендује хуманизам и еволутивну наткомпензациону понуду (у односу на нагонску). Нагон, прагма побеђује анималним резонима и њима је узор вук. Вук да влада поред човека је контравангардност, антиприрода и негација сиве масе у човека. Афористичар би рекао: мрав ради, црнчи и од њега ништа да постане а мајмун се пењао по дрвећу и од њега постаде човек.
Препоруке:
10
0
78 понедељак, 03 октобар 2011 08:24
Бели Орао
Иду деда и унуци улицама града Београда и наилази екипа. Двојица бркатих, маљавих се љубе као Скарлет О`Хара и Рет Батлер после његовог епохалног разбијања врата и уласка у њену собу(филм је згодан за учење енглеског језика и приступачан је свим узрастима). Ма питање зашто они тако раде старомодни деда се нашао у чуду.
@Будући модерни деда. Ти ћеш вероватно да кажеш, знаш сине они су дуго били по ратовима па су тамо навикли да буду заједно и сад се много воле.
Е мој деда. ратове су увек пратиле жене.
Препоруке:
7
0
79 понедељак, 03 октобар 2011 08:34
thinking maize@ o међувремену и још понечему...
Баш како почиње чувени текст Матије Бећковића, где се, уз "сифон соде и бело пресечено" расправља БАШ о СВЕМУ! На то личе расправе на НСПМ-у: српска верзија Платоновог SIMPOSION-a! Јесте да НЕКО НЕКИ ПУТ ЛАРМА због "ЛОШЕГ ВИНА", па БУЛАЗНИ, али ту је "ГАЗДА", да СВЕ "испегла" и идемо даље! Расправа је добра, али није лепо петљати се у "ГАЗДИН" ПОСАО! Неки тамо Дикић отворио "РУЖИЧАСТИ кафић" и прича како су шик "ТОЛЕРАНТНИ бамбуси", да је "жупско бело, пресечено" БЉАК и тако то, којечему, КО ШТО ВИДЕСМО НИЧЕМУ! Кад већ тај ПРИЧА и помиње ДРЖАВУ, ред би био да позовемо КОМУНАЛНУ ПОЛИЦИЈУ, пошто његово ремећење ПРАВИЛА СРПСКОГ SIMPOSION-a завређује реакцију те институције! Шта бива са онима који певају "серенаде" по поноћи!? А у и нек размишља о ОСНОВНИМ ПОЈМОВИМА, пре него ИШТА ВИШЕ НАПИШЕ! Сад о ауторовом ФАНУ, Marku Gay-u! Тај рече: "kao sto je i Zapad sada iz tog razloga jaci nego 1950-tih." Погледај прво СТАЊЕ НА БЕРЗАМА, па нам се јави!
Препоруке:
10
0
80 понедељак, 03 октобар 2011 08:44
siniša
Iz mnogo kontakata sa homoseksualcima ( profesionalnih ) na direktno pitanje da li postoji homoseksualna ljubav dobio sam odgovorr: ne postoji homoseksualna ljubav.

Ja kao heteroseksualac mogu iskreno da volim nekog mupškarca i moja žena ženu, da budemo prijatelji i drugovi, a da se nikada međusobno seksualno ne iživljavamno, a homoseksualci ne mogu. Kod njih je odnos prema istopolnom partneru u stvari potreba za međusobnim seksualnim iživljavanjem i to jednokratnim. Homoseksualna vernost ne postoji ni u kakvoj formi ni u kom periodu.

Homoseksualna ljubav je mit i izmišljotina, pitajte ih ako ne verujete, tako da se ne može govoriti o "ljudskom pravu na ljubav".
Препоруке:
14
0
81 понедељак, 03 октобар 2011 09:37
Marko Gay
@ siniša

Iz mnogo kontakata sa homoseksualcima ( profesionalnih ) na direktno pitanje da li postoji homoseksualna ljubav dobio sam odgovorr: ne postoji homoseksualna ljubav. Homoseksualna vernost ne postoji ni u kakvoj formi ni u kom periodu.


Zar heteroseksualci zaista veruju u ovakve besmislice? Jadni oni.

Mnogo mojih prijatelja homoseksualaca su dugo godina u vezi i ziveli su zajedno, a zvanicno su se vencali cim je bilo dozvoljeno, tako da se moze reci da njihovi brakovi traju vise od 20 godina.

Vole se i verni su. Nema nicega razlicitog u odnosu na hetero brakove.

U zemljama gde je represija nad homoseksualcima jaka (npr Grcka i Italija) i njihove veze su cesto krace i ima vise naglaska na seks nego u normalnim zemljama, ali to je rezultat seksistickog, homofobnog i patrijarhalnog drustva, a ne same homoseksualnosti.
Препоруке:
2
15
82 понедељак, 03 октобар 2011 10:31
siniša @ Marko Gay
Piato sam ih direktno, da li ima ljubavi među njima, i svi, baš svi su rekli, i to pogotovo žene, u jednom slučaju sam na trenutak pomislio da između te moje klijentkinje i njene partnerke postoji ljubav, shvatio sam da ni u tom slučaju nije, NEMA HOMOSEKSUALNE LJUBAVI.

Ljubav je nešto što može i što u većini slučajeva postoji izvan i bez seksa. U heteroseksualnoj praksi je poznato da postoje periodi podudaranja seksualnih strasti i ljubavi, ali se taj odnos menja.
Ja kao heteroseksualac mogu da prijateljski volim i imam osećanje naklonosti prema osobama muškog pola, ali ne osećam seksualno uzbuđenje niti potrebu da ih diram, da se na njima iživljavam i praznim i da to radimo zajedno.

Seksualna privlačnost uvek znači i dozu agresivnosti. Mnogi bračni parovi će vam reći da imaju bolji seks kad se svađaju i "mrze".

KOd homoseksualaca postoji težnja za iživljavanjem, ali ne i ljubav.
Te duge homoseksualne veze su jako retke i obično su ili interesne ili psihološki zavisne.
Препоруке:
10
0
83 понедељак, 03 октобар 2011 10:40
siniša @Marko Gay
Evo vam podatke koje možete da proverite u svakom institutu za kriminologijui, penologiju, sudsku psihijatriju i psihologiju. Najsuroviji zločini čine se ili zbog homoseksualne prakse ili zbog homoseksualnih navika. To imate čak i u udžbenicima.
Pre tridesetak godina, jedan vrlo poznati itslijanski režiser je poginuo. Ubio ga je mladi statista koji ga je iskorištavao materijalno znajući za njegovu homeseksualne sklonosti. Režiser ga je doveo u stanje promenjene svesti i seksualno iskoristio. Kad se pribrao mladi statista ga je ubuio. Ubistvo je bilo komadanjem i mnogo surovije nego što rade sicilijanski mafijaši iz osvete.
To se smatra najsurovijim ubistvom poslednjih pedeset godina u kriminologiji u Evtropskoj Uniji. Prvih sto najsurovijih ubistava su počinili ili homoseksualci ili ljudi koje su napastovali homodseksualci.

To je statistika i to je nesumnjivo.
Препоруке:
10
0
84 понедељак, 03 октобар 2011 10:49
slobodan 50
hajdemo da organizujemo paradu ponosa i za slobodni sex sa životinjama i slobodnu ljubav i sa slonovima, zmijama, lijama, mravima...sloboda i demokratija za sve!!!problem spasa srbije od natoa i eu-a, problem spasa rudnika, elektrana, šuma, voda, celokupne ostavićemo nekom drugom...ponavljam, imamo samo još malo vremena, da napravimo pakt sa rusima i kinezima, te spasimo srbiju od komadanja i pljački.
Препоруке:
12
0
85 понедељак, 03 октобар 2011 11:52
Nebojsa Matic
Kuku lele ovaj Sinisa je vrh. Sto najmonstruoznijih ubistava su homoseksualna? Gej ne umeju da se vole - to je zakljucio iz mnogih kontakata sa homoseksualcima? Pa ko je to Sinisa, heterospijun u hladnom ratu seksualnosti?
Препоруке:
1
8
86 понедељак, 03 октобар 2011 12:05
Marko Gay
@ siniša

Pre tridesetak godina, jedan vrlo poznati itslijanski režiser je poginuo. To je statistika i to je nesumnjivo.


Vasi primeri i statistike su iz vremena kad gay brak nije ni postojao, homoseksualnost je smatrana bolescu i krivicnim delom, a ljudi na Zapadu bili religiozni.

Zapad se promenio, post-tradicionalna kultura je zadominirala, odnosi medu ljudima i statistike su danas bitno drugaciji, dijagnoze i zakoni takode.

Ja kao heteroseksualac mogu da prijateljski volim i imam osećanje naklonosti prema osobama muškog pola, ali ne osećam seksualno uzbuđenje niti potrebu da ih diram, da se na njima iživljavam i praznim i da to radimo zajedno.


I ja kao homoseksualac isto mogu reci za svoj odnos prema zenama.

A vas opis (hetero) ljubavi poklapa se s mojim iskustvom (homo) ljubavi.

Setite se koliko je samo prakse Milosevicu trebalo da uvidi da pravila medunarodnog prava iz udzbenika Smilje Avramov vise ne vaze.
Препоруке:
3
15
87 понедељак, 03 октобар 2011 13:06
siniša @ Marko Gay
Od tri ubistva homoseksualaca dnevno u Nu Jorku, danas, juče, prekjuče, sva tri počine takođe homoseksualci.

Prateći vaš misaoni tok ponavljanja vi ćete sigurno reći da i tri ubistva heteroseksualaca počine heteroseksualci, što je možda i tačno, ali je razlika u motivu. Heteroseksualci se ubijaju iz mnogo razloga, a nijedan nije ličnih seksualnih odnosa, a homoseksualci se ubijaju samo iz seksualnih razloga.

Ima nekih naučnih zapažanja koja su prilično stara.. Na primer da se Zemlja okreće oko svoje ose. Ili da je Zemlja okrugla. Te zakonitosti nije doneo Savet Evroppe, jer da ih je on donosio bili bi drugačiji.

Isto tako zakonitosti, naučne, da je heteroseksualna aktivnost konverzija privlačnosti i ljubavi da ima svoj biološki smisao, a homoseksualna aktivnos konverzija straha i mržnje i da nema nikakv biološki smisao.

Heteroseksualne aktivnosti imaju svoj smisao u nastanku i produžetku novog života, a homoseksualne
u nestanku života.
Препоруке:
8
0
88 понедељак, 03 октобар 2011 13:26
апис
Цитат:"Ако су у Риму укинули безгрешност папе, дозвољавам себи да то применим и на свог првосвештеника".
Када су то Латини укинули безгрешност папе?

Цитат:" Када приложите своју документацију за апликацију на неко радно место после прегледавање ЦВ-ја следи пробни рад посебно из оних области из којих сте у претходном школовању и тестирању имали слабе оцене."

Послодавац може да вам каже шта год хоће, нарочито ако је из ЕУ. Рецимо , може да вам каже да доведете супругу да види како изгледа и тсл.Па, ако му се допадне... Али Ви, ако имате достојанства и довољно куражи одбићете све његове непристојне понуде. Наравно да то може да значи и празан трбух, али мени лично је много важнији образ од пуног стомака.
Препоруке:
9
0
89 понедељак, 03 октобар 2011 13:46
Marko Gay
@ siniša

Heteroseksualci se ubijaju iz mnogo razloga, a nijedan nije ličnih seksualnih odnosa, a homoseksualci se ubijaju samo iz seksualnih razloga.


I normalno je da heterosi imaju mnogo vise razloga da ubijaju kad su mnogo opasniji i agresivniji od homoseksualaca. Uostalom, heterosi prete srpskim pederima ubistvom, a ne obrnuto.

Isto tako zakonitosti, naučne, da je heteroseksualna aktivnost konverzija privlačnosti i ljubavi da ima svoj biološki smisao, a homoseksualna aktivnos konverzija straha i mržnje i da nema nikakv biološki smisao.


Ali psihologija i psihijatrija se s vama ne slazu. To su samo vase predrasude, pokupljene u jednom od naj-homofobicnijih drustava na svetu.

Kako mozete reci da je homoseksualnost bez bioloskog smisla bas sada, kad moramo koristiti genetsku hranu da bismo nekako ishranili prenaseljenu planetu.
Препоруке:
1
8
90 понедељак, 03 октобар 2011 14:15
брм
читам коментаре на прескок...стварно би могли за промену неки пут и да прочитате текст ..
посебан поздрав за Ватиканологе који мисле да постоји догма да је папа безгрешан... мрзи ме да вас просветљујем даље , али тако нешто НЕ ПОСТОЈИ..односи се само на неке баналне и конкретне одлуке кад не могу да постигну консенсус па папа преломи и у целој историји католичке цркве примењено је само једном..
отприлике на исти начин као што шифра за бомбардовање Србије није била МИлосрдни анђео као што упорно лупетате..
Препоруке:
1
6
91 понедељак, 03 октобар 2011 14:18
thinking maize@ Маrku Gey-u
Рекосте: "Kako mozete reci da je homoseksualnost bez bioloskog smisla bas sada, kad moramo koristiti genetsku hranu da bismo nekako ishranili prenaseljenu planetu." Значи ТО ВАС ЖУЉА! Стари "добри" Малтус, један од "добротвора" човечанства! Ц, ц, ц... Толико приче о "људским правима", а СВЕ СЕ СВОДИ на Малтуса и Гобиноа! (Мада би И ЈЕДАН И ДРУГИ ЗАКОЛУТАЛИ ОЧИМА, кад би знали КО ИХ "БРАНИ"!) Шта ћеш, "ЗАКЛЕЛА СЕ ЗЕМЉА РАЈУ!"
Препоруке:
5
1
92 понедељак, 03 октобар 2011 15:18
Marko Gay
@ thinking maize

To sto se samo vestackim sredstvima tipa genetska hrana planeta moze ishraniti, pokazuje da je ona prenaseljena.

MEDUTIM, mi broj stanovnika zelimo ne samo da odrzimo, nego da povecamo, sve dok svaki pedalj Zemlje ne bude naseljen kao Hong Kong.

Razlog za to je nas ekonomski interes. Evo da objasnim:

Kad nastampamo novac, mi vam ga ne poklanjamo, nego vam ga dajemo kao kredit, i to s kamatom.

A odakle se nastampa novac za te kamate koje cete nam vi vratiti zajedno s glavnicom? Pa novac za te kamate isto mi nastampamo, i damo ga kao jos veci kredit:

1. ili direktno vama, da od novog veceg kredita vratite stari dug (primer: Srbija).

2. ili nekom drugom (Gvatemali), ko ce tim vecim kreditom vama (Srbiji) da plati robu i usluge a vi iz toga da nam vratite svoj dug.

Zato je sve vise novca u opticaju, i sve vise dugova (mi to zovemo "rast"). Sve vece dugove moze samo vise ljudi da vraca.

Zato nam treba porast stanovnistva. Ali -- umeren.
Препоруке:
0
6
93 понедељак, 03 октобар 2011 15:55
thinking maize@ Marku Gay-u
Поштовани, немам намеру да полемишем са Вама, већ Вас упућујем на свог старог "другара" протејског идентитета, кога условно зовем "сајбер марксиста". Пошто сте И ЈЕДАН и ДРУГИ ГЛОБАЛИСТИ, али различитих усмерења и полазишних тачака, препуштам Вам да између себе, као у правој "борби титана" решите питање судбине света. Мени као обичном националисти и још обичнијем доктору биолошких наука, ОВАКВЕ "ДУБИНЕ" су недоступне! Више се поуздајем у књаза Милош и његове речи, а на показивање свих чуда технике у "царствујућој Виени": "Да падне ђурђевска кишица и роди пшеница белица и ја и мој народ будемо сити и ВИШЕ НАМ НИШТА НЕ ТРЕБА!" PS. Тако некако је говорио пре 30-так година и један мали, косооки човечуљак по имену ДЕНГ ХСИАО ПИНГ!
Препоруке:
3
0
94 понедељак, 03 октобар 2011 16:37
slobodan 50
bili deda i unuk...pošli na kalemegdan, preko reke ali nisu mogli, zaustavio ih vojnik natoa...onda pođu pešaka i jedva ih puste, da prođu preko mosta...kad su stigli do kališa, zaustavio ih, opet, vojnik natoa...na kraju, seli deda i unuk u parkić, da grickaju semenke, a oko njih gomila pedera, nato vojnika, nvo, novinari, političari i svi se smeju i znate šta rade?većina je grickala semenke i smejala se...onda pita unuk dedu: "deda, šta čemo sad?"deda, suznim očima uzvrati: "idemo, sine, valjda ćemo stići..."
Препоруке:
2
0
95 понедељак, 03 октобар 2011 16:39
Slobodan 50
nije bila močvara, kad su išli deda i unuk, to je bio beogradski pašaluk...
Препоруке:
2
0
96 понедељак, 03 октобар 2011 17:47
@ Marko g.
Ne petljajte poštovanu profesorku Smilju Avramov u vaše paškvile. A njeni udžbenici, pa ni medjunarodno pravo uopšte, zaista ne važe od kako je imperija sa satelitima postala hegemon i svetu nametnula svoju golu silu vršeći nasilje nad i ono malo dotadašnje pravde. Propala "parada" trebala je biti amoralni šlag na torti tog udruženog zločinačkog poduhvata protiv čovečanstva, a Srbije posebno.
Препоруке:
2
0
97 понедељак, 03 октобар 2011 21:33
Slušaj ti mutivodo
Овде већина од 99,9% нормалних Срба треба да се повинује ејдном промилу неприродних.
А шта је са деморкаитјом? Када жути натегну неку већину од 2 псоланика у скупштини па малтретрирају пола Србије, ви их подржавате.
Где је право мањине, на скоји нисмо жути.
Препоруке:
2
1
98 понедељак, 03 октобар 2011 21:38
Holy Smoke (1)
Ne moze biti polemike tamo gde autor u startu diskvalifikuje sagovornika. Clanak pocinje konstatacijom kako su Srbi gomila koja najvise voli da "pljuje sudije". Argument???

Ceo se clanak svodi na ovakve konstatacije: Kosovo je zabava za prostake, svako ko misli da je Kosovo srpsko je gorenareceni prostak, svi problemi su posledica "katastrofalne politike", a Evropa samo brine da li smo dovoljno tolerantni i misli o nasem sopstvenom dobru. Nigde nicega sto bi ovako nesto potvrdilo, nigde argumenta, osim ako se argumentom ne smatra ljutiti ton autora. Tekst zvuci kao treca verzija originala, gde su najuvredljiviji delovi o Srbima izbaceni da bi sam tekst dobio na kredibilnosti, da ne bi zvucao previse subjektivno.

Najpre, nisu svi Srbi prostaci, a ova teza vec pomalo zamara. Srbija je puna obrazovanih, elokventnih ljudi koji znaju da vole svoju zemlju bez da vredjaju ili napadaju druge.
Препоруке:
4
0
99 понедељак, 03 октобар 2011 21:39
Holy Smoke (2)
Puna ih je i ta Evropa o kojoj nam se govori kao da je to neko cudo koje nijedan Srbin do sada nije video! (To kazem iz iskustva, jer zivim u inostranstvu poslednje dve godine i znam o cemu govorim.)

“Katastrofalna politika” se desavala na obe strane na Kosovu i nema razloga da se to ne prizna. Ali, Milosevic je zavrsio pred sudom. Njemu je sudjeno zbog te politike. Koja je to logika da zbog bilo koje odluke nekog vlastodrsca treba da strada citav narod, a da se toj zemlji komada teritorija?! I pored sudjenja osumnjicenom za nedela?! Kakva je to mnogostruka pravda?! Kakva je to realnost?! U kojem zakonu to pise?! Pa, po toj logici, Kosovo bi neosporno moralo biti priznato kao deo Srbije, jer je ocito i Taci pravio neke pogresne odluke! Za razliku od Milosevica, kome je sudjeno, Taci Hag nece ni videti, i pored dokaza za svoja krivicna dela! (Videti izvestaj Dika Martija “Inhuman treatment of people and illicit trafficking in human organs in Kosovo”).
Препоруке:
3
0
100 понедељак, 03 октобар 2011 21:40
Holy Smoke (3)
Trece, da je Evropa imalo zainteresovana za istinsko ocuvanje ljudskih prava, ne bi postojale preventivne intervencije u kojima se bombarduju civili, a zbog jednog coveka, obicno obelezenog kao ‘diktator’. Evropa bi cenila svaki ljudski zivot, jer pravo na zivot jeste osnovno ljudsko pravo SVAKOG coveka, a ne samo onih koji su imali srecu da se ne rode pod prokazenom diktaturom. Zbog ovakvog, licemernog odnosa EU i SAD prema zivotima ljudi, oni su poslednji koji bi smeli bilo kome da prigovaraju zbog ljuskih prava.
Препоруке:
2
0
101 уторак, 04 октобар 2011 08:11
thinking maize@ Holy Smoke
Рекосте: "da je Evropa imalo zainteresovana za istinsko ocuvanje ljudskih prava, ne bi postojale preventivne intervencije u kojima se bombarduju civili, a zbog jednog coveka, obicno obelezenog kao ‘diktator’." Да ли да се запитам "да ли је Милошевић диктатор?" или да на трагу расправе старих Кинеза о "основним појмовима", видим "шта је то диктатор?" Стари Латини и Грци ВРЛО су разликовали термине ТИРАНИН и ДИКТАТОР. Тиранин је УЗУРПАТОР, често НАСИЛАН, а ДИКТАТОР је ПОСТАВЉЕН на ФУНКЦИЈУ са ВРЛО ШИРОКИМ, ДИКТАТОРСКИМ ОВЛАШЋЕЊИМА, која су ВРЕМЕНСКИ ОГРАНИЧЕНА! О Милошевићу можемо мислити ово или оно, имао је током каријере и НЕКЕ ТИРАНСКЕ ПОТЕЗЕ, али у целини НИЈЕ ПРЕШАО ГРАНИЦЕ КЛАСИЧНО СХВАЋЕНЕ ДИКТАТУРЕ! Према томе Поштовани, очигледно да је Запад Павловљевим условљавањем МНОГИМА од НАС УСАДИО да је ДИКТАТУРА=ТИРАНИЈИ, као што нам усађују да је НАЦИОНАЛИЗАМ=ШОВИНИЗМУ, што УОПШТЕ НИЈЕ ТАЧНО! Размислите!
Препоруке:
2
0
102 уторак, 04 октобар 2011 08:16
thinking maize@ Holy Smoke, Post Scriptum
Што се тиче СВЕГА ОСТАЛОГ, што сте изнели, мање-више, могу и сам да потпишем. Свако добро!
Препоруке:
1
0
103 уторак, 04 октобар 2011 14:02
Holy Smoke @Thinking Maize
Nije mi bio cilj da se bavim definicijom reci 'diktator'. (Slazem se da globalni mediji i politicari ovu rec i te kako zloupotrebljavaju.) Poenta je da, cak i ako postoje diktatori kakve mediji proizvode i serviraju javnosti, opet nema opravdanja za NATO 'akcije spasavanja' u kojima stradaju prvenstveno civili. Neka je i tacno sve sto tvrde EU i SAD, neka su svi ti rezimi po srednjoj Americi, Srbiji i severnoj Africi zlocinacki, opet nista ne opravdava ove akcije.

Dakle, zelim da naglasim da nikakva 'zlocinacka politika' ne moze da opravda odnos koji velike zapadne sile imaju prema Srbiji. Oni vole da se iza nje skrivaju, ali cak iako su u pravu da je ta politika bila zlocinacka (sa cim se ni ja ne slazem), oni su i dalje ti koji najvise ugrozavaju ljudska prava i poslednji koji imaju pravo da bilo kome drze lekcije. Pozdrav.
Препоруке:
3
0
104 петак, 07 октобар 2011 03:24
Branislav
Kaže g.Aleksandar Dikić,
„Када народ схвати неминовност последице једне катастрофалне политике и када је јасно да су жеље за повратак на старо нереалне...“
Još od devedesetih jedan deo ljudi pravi – reklo bi se „logičku grešku“, koju i autor ovog teksta jasno uviđa. Veći broj ljudi u Srbiji pokušava da vidi „valjanost“ te katastrofalne politike – jer je ona bila uzgred protiv interesa prvenstveno SAD. Jeste činjenica da SAD dugo vode licemernu i hegemonističku politiku, rezultat toga je i ekonomsko slabljenje SAD. Ali to što je ta naša politika bila „protiv“ interesa SAD ne znači da smo mi bili „borci protiv neoliberalizma“, „borci za pravedniji poredak“ itd. Ta politika je bila jednostavno „regres“, vraćanja u mitove XIX veka, politika razaranja zajedničke države – sve sa ciljem da se ne suočimo sa stvarnim uzrocima problema (prvenstveno ekonomskim) u tadašnjoj državi, ukratko politika bežanja od stvarnosti – što su neki ključni ljudi tada i te kako dobro iskoristili.
Препоруке:
0
0
105 петак, 07 октобар 2011 04:31
Branislav 2
Nastavak:
Ukratko tadašnja naša politika je bila katastrofalna i ako bismo (hipotetično) mogli da isključimo interese SAD i nekih država Zapada, i tu je čini mi se veličina i suština problema vrlo nerealnog ocenjivanja naših vlastitih procena događaja iz tragičnih devedesetih. Suočavanje sa istinom – ma koliko ona bila neprijatna – najkraći je put do izlaska iz tog „tunela“ čiji početak je u devedesetim. Mislim da ovaj tekst jasno ukazuje na neke naše iluzije o svetu izvan naših granica. Jer kako je rečeno: „I najgora istina bolja je i od najlepše laži“. Ovo važi za ljude svih nacija.
Препоруке:
0
0
106 недеља, 09 октобар 2011 18:43
Турас
Дикић, другосрбијанац.Човек који данас може овако нешто да напише,алал му и васпитање и образовање. Овако ниско да држи своје суграђане може само"геј". Жао ми је што сам губио време читајући текст.
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер