уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Плакат за филм „Парада“, или сви плагијати Срђана Драгојевића

Kоментари (79) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 04 новембар 2011 23:19
Зоран
Ја баш нисам млад. Али нисам ни стар. Али ове перверзије које виђам на сваком кораку по српским медијима, заиста су кич последње врсте. Знам сигурно да овај филм нећу да гледам. Немам ништа против хомо, али имам против начина како траже своја права. Тако да све док преко парада, филмова и то на овај начин желе да остваре права, само ћу да се склоним са улице када парадирају и никад неће имати моју подршку. Начин на који траже своја права је потпуно уврнут.
Препоруке:
193
4
2 петак, 04 новембар 2011 23:22
slobodan 50
pretpostavljam, da će se svi smejati i uživati u veselom filmu, oni će dobro zaraditi, a nekad, u budućnosti, ljudi će imati skroz pogrešnu sliku, ili iskrivljenu sliku o stvarnim dešavanjima u srbiji...najbolji primer je film i sam naziv filma "lepa sela lepo gore"...
Препоруке:
106
2
3 петак, 04 новембар 2011 23:39
Старац Фочо
Има и онај плакат где су као побројани неки појмови типа "педер", "усташа"... као да је из неког речника.

На том плакату има неколико спорних ствари. Набројаћу две, по мени, најважније.

1. Под једном "одредницом" пише то и то "...употребљавају га Срби, Хрвати и Босанци". А ја питам, ко су Босанци?

2. "Одредница" "шиптар" објашњена је овако: "Погрдан изаз за косовске Албанце". Замислите, погрдан! И то ни мање ни више него само за "косовске" Албанце, као да су они нека ендемска врста (не знам само шта је са "метохијским" шиптарима?). Ваљда је онда и "Мађар" погрдан израз за војвођанске... Мађаре, пардон, политички коректан изаз је "Угаре".

Стварно ми није јасно докле више човек да трпи овакве будалаштине и испирање мозга.
Препоруке:
175
7
4 петак, 04 новембар 2011 23:40
Бада Бум
Да, видео сам трејлер и испунио је своју сврху - сигуран сам да на такву глупост нећу потрошити драгоцених сат и нешто више времена. Аутор текста прави грешку када духовни и културни башибозлук назива интелектуалцима. Престанимо то више да радимо!
Препоруке:
122
3
5 петак, 04 новембар 2011 23:48
Марко Радовановић
Као што у Милошевићево време нисмо знали шта још може да буде горе нама Србима као грађанима, данас не знамо шта још може да нам буде горе нама Србима као Србима и грађанима. Нека нова смена власти је близу, у сваком случају.
Препоруке:
93
3
6 петак, 04 новембар 2011 23:52
Пера Детлић
Можда Драгојевићу режија није јача страна, али је зато свој интелектуални врхунац сигурно достигао филмом "Слатко од снова" (1994.), као писац сценарија. Узалуд сва ваша прича... погледајте филм.
Препоруке:
33
95
7 субота, 05 новембар 2011 00:16
Agent MI6
Овај интелектуални радник је постао модерни културни вандал коме ништа није свето и својим просташтвом загађује духовни простор других људиU istinskoj umetnosti ništa ne bi ni smelo da bude sveto. Jer ukoliko jeste, onda to više i nije umetnost.
Препоруке:
23
72
8 субота, 05 новембар 2011 00:24
Мишљења једног кловна
Драгојевић, Басара и сличне, духовно опустошене личности, јесу најбоља илустрација трагедије која нас је задесила.
Никад материјална беда и немаштина не могу да буду толико илустративан индикатор пропасти једног друштва, као што је то духовна пропаст.
Угричић директор Народне библиотеке Србије, Басара отворио сајам књига, Батаковић један од водећих амбасадора и историчара - историографа(може бити и Протић,или..), Срђан Драгојевић "култни редитељ"...
Препоруке:
141
1
9 субота, 05 новембар 2011 00:25
srbin
o onima koji pljuvaju po ovom narodu niko posten ne moze da dodje do reci, nema nista protiv gejeva i nikad nisam imao, sa ovom agresivnoscu mi se naprosto gade, a sto se tice na se bilo koje trenutne elite, hvata me jeza sta su sve u stanju da urade ovoj drzavi i ovom narodu bez ikakvog razloga, opisati to, potrebno je vise od psihologa, ovo je totalno stanje ludila, govna umesto da se taloze, masovno plivaju po povrsini, ali ko zna zasto je to dobro!
Препоруке:
75
0
10 субота, 05 новембар 2011 00:32
slobodan 50
slažem se da je to antologijsko delo, nikad bolji film na ovim prostorima...
Препоруке:
7
107
11 субота, 05 новембар 2011 00:34
Манипулатор
Филм је практичан пример манипулације јавношћу број 8 - ВЕЛИЧАЊЕ ГЛУПОСТИ
"Јавност треба подстицати у прихватању просечности. Потребно је убедити људе да је (ин, у моди), пожељно бити глуп, вулгаран и неук. Истовремено треба изазивати отпор према култури и науци." (Ноам Чомски)
А Срђан Драгојевић је у подели посла добио задатак да негује духовни вандализам.
Нажалост није једини. Погледајте "културне" пројекте подржане од стране Сороша. Видећете да су у функцији величања глупости.
На нашу жалост прилично су успели јер се у нашем свакодневном животу запатио коров вулгарности и уопште сматра се да је бити духовни вандал нешто пожељно и у тренду.
Препоруке:
117
0
12 субота, 05 новембар 2011 00:39
Даг
Ма колико плакат био одвратан (антиесететски, антихришћански, антиправославни, антисрпски) он на врло очигледан начин показује основну идеју и смисао геј покрета, вероватно и филма.

У ери такозване толеранције и такозваног муктикултурализма видимо промоцију антитолеранције и субкултурне или контракултурне агресије. Борба за права сексуланих мањина само је параван за културни вандализам. Ако се прихвати као чињеница да је уметник који је насликао ову фреску, дубоко религиозне садржине, наводно био хомосексуалац, онда је вандалска симболика још јача.

У српском филму постоји традиција антикултурне и антинационалне продукције настале у комбинацији ниских креативних могућности аутора и високог степена мржње према окружењу (аутошовинизма, антитеизма). Када се уклони антиидеолошка обланда из епохе социјализма, то је још очигледније. Неки од аутора таквих филмова завршили су у најфинансиранијим НВО, где им је и место.
Препоруке:
75
1
13 субота, 05 новембар 2011 00:57
Konspirator
Potpuno je nebitno sta rade gejevi, kic reziseri kao gore pomenuti ... i njihovi mesetari, bitno je sta cemo mi da uradimo. A to treba da bude svrgavanje ove sodomo-gomorske vlasti koja nam pije zadnje litre krvi. Kada njih vise ne bude (na koji god se nacin to desilo) bice i dobrih filmova. Takodje, pogledajte na tom plakatu: sta je u cijim rukama to ce i dobiti. Ono sto tri prsta govore, za njih ce uvek i zauvek ostati nepojmljive i nedostizne visine. Mozda bi, na kraju, bilo bolje da pustaju originalne snimke same parade gde se lepo vidi koliko je tih jadnika zaista u ovoj zemlji - nikoliko, saka jada.Upravo toliku ce imati publiku ovo superkic ostvarenjce.
Препоруке:
69
1
14 субота, 05 новембар 2011 01:08
Draguna
11 петак, 04 новембар 2011 23:34
Манипулатор


Lepo ste napisali. Pogledajte, ako vec niste, film Idiktratija - e to je to, takvom drustvu se tezi.

Tuzno. Dratojevic je zavrsio i reziju i psihologiju. Jadno.
Препоруке:
74
1
15 субота, 05 новембар 2011 01:09
Draguna
p.s. Film se zove Idiokratija.
Препоруке:
45
0
16 субота, 05 новембар 2011 01:12
Aleksandar
Uzdignuta tri prsta su simbol Srbina pa mi nije jasna poruka plakata: ko to Srbinu pokazuje srednji prst? Poruka je jasna: "Srbine, evo ti ....!" Ali ko nama Srbima ovde to pokazuje i nudi? Neko ko pokusava da sebe ucini prihvatljivim za srpsko drustvo? Neko ko bi zeleo da ga ostali smatraju normalnim? Neko ko misli da ima neka prava koja mu srpsko drustvo nije sasvim obezbedilo?Na stranu primitivizam, plagiranje i ostalo, meni smeta glupost i nedorecenost jednog nekreativnog jadnika.
Препоруке:
75
0
17 субота, 05 новембар 2011 01:22
Фристајло
Драгојевић је Вељко Булајић овог режима и идеологије. Одличан у занату, али- жртва своје амбиције, која није баш у складу са талентом. Технички, љегови филмови су изнад нашег просека, но, по домету, а о уметности да и не говорим- далеко од неког нивоа да би их се могло сматрати неким битним достигнућем.
Свако време има такве ауторе. Наравно да је много ствари којима се он могао подсмехнути, критиковати и демистификовати у својим филмовима; проблем је у томе што је то пречесто било само- низак ударац и јефтин пропагандни памфлет. Некад смо имали "црни талас", који је изнедрио нека ремек- дела филмске уметности, са сличним друштвено-политичким циљевима; но, Драгојевић, напросто, нема домете Ђорђевића, Макавејева, Петровића...
Прављењем оваквог филма ставио се у функцију "релаксатора" друштвене напетости, изазване елементима кризе, које филм прати; још ако се мало при том и заради (а сви знамо да воли новац)- још боље...
Навикло пушит'ор'ѓинал цигара...
Препоруке:
68
0
18 субота, 05 новембар 2011 01:24
Марко Дарковић
Ти глумци су једна беда од људи која ће све урадити за новац. Дајте им новца снимиће серију о Немањићима, римејк Косовске битке, филм о Деспоту Стефану, Карађорђу, Вуку Караџићу, Николи Пашићу, Краљу Петру и Александру, Кнежевини и Краљевини Србији. Велика већина глумаца су окорели другосрбијанци. Има изузетака. Нпр. Драган Јовановић је изјавио како је данас популарно да пљујемо и мрзимо себе на шта он не пристаје!
Један од ретких који одудара јесте Радослав Лале Павловић(за дивно чудо члан СНС-а). Најавио је серију о Краљу Александру Првом Ујединитељу.
Монтевидео је пример доброг домаћег филма и зато има толику гледаност. Наравно и ту се могу наћи замерке, али уопште узев Срби су добро представљени, лепоте наше престонице и у свим кадровима коришћена је ћирилица.
Препоруке:
70
7
19 субота, 05 новембар 2011 01:41
slobodan 50
TAKO JE G.ALEKSANDRE!a u prethodnom komentaru sam , verovatno, neshvaćen...ha,ha, ha, čovek(kvazi-umetnik) koji može da potpiše delo kakav je film "slatko od snova", ne može da bude intelektualac, a kamoli analitičar, umetnik....može da bude zajebant, kao što i jeste.to je to, a i ovaj plakat služi, da bi se skrenula pažnja sa svih problema u srbiji.lobi je jak, a srđan i ekipa trljaju ruke(njima ne smeta što su zloupotrebljeni u svrhu), jer će zaraditi mnogo para po republikama...u ostalim republikama, doživljavaće se orgazmi na projekcijama filma, jer oni i nemaju filmove...u sloveniji će dobiti sve moguće nagrade, možda će ih i primiti ranije u EU...kao počasne građane.sve se uklapa.
Препоруке:
55
1
20 субота, 05 новембар 2011 01:44
Манипулатор
Када препознамо да је реч о манипулацији најбоље је то "уметничко остварење" тако и назвати и не препуручити га за конзумирање.
Пожељно је да критика узме у обзир манипулативну страну "дела" и на тај начин упозорити потенцијалну публику о чему је реч.
За манипулисање има поприлично простора и некада није лако раздвојити жито од кукоља (манипулације) али треба знати да је прва област у којој је ЦИА инвестирала средства за глобалну манипулацију (читај поробљавање) управо култура.
Није случајно што су нека "уметничка дела" награђивана без обзира на запрепашћеност едукованих уметничких критичара.
У модерној, од масовних медија подржаној, уметности углавном доминирају дела за величање глупости
Препоруке:
37
0
21 субота, 05 новембар 2011 01:46
Republika Srpska
Montevideo nisam hteo pogledati iz razloga ponasanja Bjelogrlica i Trifunoviceve majice u Sarajevu,i njegovog idiotskog da je mislio kako nosi nekog dedicu. Srpski film uopste nakon 90tih pociva samo na psovkama i to ga i drzi u javnosti jer je stasala cela jedna generacija na Pinkovoj subkulturi misljenja i ponasanja. S toga ni filmovi nemaju onaj predjasnji kvalitet kao sto je Zikina Dinsatija,Tesna Koza i drugi. Steta je sto se glumci iz Srbije prodaju za saku dolara. I ovaj novi Andjelinin film je upravo potvrda gore napisane kolumne da su srbi zlocinci i genocidni.Trejler pokazuje scenu streljanja u Srebrenici i navodnju ljubav srbina i muslimanke na engleskom jeziku sve spakovano po americki. To je strasno jer dolazi iz Srbije kao poruka iz sarajeva to ide vec godinama pa smo i oguglali.
Препоруке:
76
0
22 субота, 05 новембар 2011 01:57
Borivoje Todorović
Zanimljivo kako autor ovog teksta nije video ( ili to ba r nije naveo ) da ni ovaj Dragojevićev film nije baš sasvim originalan što se sadržaja tiče. Već površnim gledanjem trejlera može se lako videti da je ovo još jedna prepričana verzija "7 samuraja", ili "7 veličanstvenih", gde su japanske odnosno meksičke seljake zamenili pripadnici LGBT populacije, koje napadaju banditi u liku raznih nacionalističkih i huliganskih grupa koji ovu populaciju progone. Kao i u rečenim remek delima zvanična vlast neće ili nije u stanju da zaštiti ugrožene, koji bi da održe svoju paradu, pa oni angažuju plaćenike, koje ovde igraju žestoki momci raznih nacionalnosti - učesnici proteklih ratova na ovim prostorima. Ti plaćenici se u nedostatku ratnih sukoba (razloga svog života na zemlji) organizuju kao grupa da za novac pomognu onima koje zapravo niti vole niti cene. Poštovanje originalnih filmskih uzora ide toliko daleko da pri kraju filma jedan iz grupe plaćenika spominje "7 veličanstvenih"!
Препоруке:
71
1
23 субота, 05 новембар 2011 04:58
srpski patriota
Pogledao sam insert i znam sigurno da ću film gledati i posvoj prilici,slatko se ismejati sebi i ostalima.
Препоруке:
8
59
24 субота, 05 новембар 2011 05:40
Marko Gay
Kad pitate nekog da li je za slobodu govora, on ce kao iz topa ispaliti da jeste.

Onda ga pitate je li to vazi i za klevetu i za uvredu, i za prikazivanje pornica na decjem kanalu.

I on krene da se koleba. Polako pocinje da shvata za sta je stvarno.

Isto je s paradom.

Pre parade, Srbi su iskreno verovali da su slobodoljubiv narod.

Tek na konkretnim pitanjima (gay parada, gay usvajanje dece), pocinju da shvataju da ipak ne zele bas toliko slobode koliko imaju ljudi u onim zapadnim zemljama u kojima su gay parade i gay usvajanje dece dozvoljeni.

Sto je napredak.

Jer prestace da mi pricaju o srpskoj slobodoljubivosti.
Препоруке:
7
92
25 субота, 05 новембар 2011 05:44
Zaljubljenici u Zapad su odavno poprimili njihov humor, koji se vec decenijama svodi na seksualno i prosto
Bez aludiranja na nesto vulgarno i prosto, na zapadu nema humora. Uzeti im to iz 'repertoara' ih ostavlja bez 'komedije'.
Препоруке:
44
2
26 субота, 05 новембар 2011 05:56
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Zasto bi Dragojevic bio manje originalan od recimo Kjubrika ili Hickoka koji gotovo nijedan svoj film nisu uradili iz glave vec na osnovu placenih i adaptiranih scenarija?!
Dalje, po cemu je Dragojevic plagijator, a recimo jedan Kusturica i Tarantino nisu? Kusturica je recimo svoju kultnu scenu kupanja u domu za vesanje uzeo od Tarkovskog, o ovom drugom tek ne treba trositi reci.
Sveti Georgije ubiva azdahu je neshvacen film a predstavlja pravu alegoriju svom besmislu ratovonja u prazno, nesto sto smo najbolje doziveli 90-ih!
Dalje, sta sa Mikelandjelom? Pa neki spisi govore da je i taj veliki umetnik imao gej sklonosti, cak se i navodi ime njegovog ljubavnika po kome je napravio cuvenu statuu Davida!
Sisanje je vec kritika srpskog neonacizma i klerofasizma a on je u porastu u Srbiji poslednje decenije.
Dragojevicu itekako zameram politicku nekorektnost. Uvek je bio uz rezim, od 91 kada je rezirao u Avala filmu preko Slobinog perioda pa sve do sada!
Препоруке:
10
80
27 субота, 05 новембар 2011 09:42
alkar
siguran sam da do ovog plakata nebi doslo da ste vi liberalnije drustvo,da ste pustili da se svak izjasnjava kako zeli i na civiliziran način.ja nisam homo a ni fobo i nemam nista protiv ni jednih ni drugih ali svak ima jednaka prava.ako su sakupljanja koja su prijavljena policiji legalna onda sta je tu problem?političke stranke koje su pozivale na ratove i klanja imaju pravo na okupljanje,crkvene manifestacije također-sta ce oni koji nisu ćlanovi tih stranaka ili vjernici?nista.svak ima pravo.tako i homoljudi.al je hmoseksualizam zarazan pa će prić na gledaoce parade...oni prave parade da pokazu tko su i da mi znamo ko su i da ih prihvatimo kao takve.naravno da sam protiv javnog iskazivanja njeznosti i seksualnosti na javnom mjestu,ali sve drugo je ok.SVAČIJE PRAVO JE PRAVO DOK NE ZADIRE U MOJE PRAVO,TAKO JE I MOJE PRAVO PRAVO DOK NE ZADIRE U TUĐE PRAVO.ili da skratimo-svak ima svoja prava i pravo na iskazivanja prava .ONI NEK PARADIRAJU-VI PROTESTIRTAJTE.bez tuče i zabrana.
Препоруке:
2
79
28 субота, 05 новембар 2011 10:38
Verterdegete
Uzgred receno, prica se da je ukrao i scenario za "Rane", tj. tudji scenario upotrebio i potpisao kao svoj.
Препоруке:
38
2
29 субота, 05 новембар 2011 10:48
Anta
Sve je pocelo filmom G Markovica Vec vidjeno.... to je film u kome se jako oseca taj uzasni prezir srpske kvazi elite prema sredini koja je okruzuje....
Inace filmovi o kojima govorite su u reziserskom, scenaristickom, glumackom pogledu na nivou filmova iz osamdesetih tipa Nije lako sa muskarcima, Ljubi al glavu ne gubi, tata na odredjeno vreme... tada se na takve filmove uopste nisu trosile reci, a kamoli da su bile svecane premijere u Sava centru
Препоруке:
50
0
30 субота, 05 новембар 2011 11:41
Maldoror
Pogledao sam foršpan filma. Glupost, ne treba trošiti vreme na tu bezvezariju. Dragojević pokušava da pravi Jugoslaviju jer vidim da se čede, uje, balije i balisti ljube i vole i zajedno sa gejevima bore protiv ekstremista.
Препоруке:
43
0
31 субота, 05 новембар 2011 12:15
Milan
Molim Vas, moze li neko da navede ime i prezime srpskog reditelja koji je bolji od Dragojevica. Ime i prezime a zatim nazive filmova. Dakle da li je to Sotra? Paskaljevic familly? Zecevic? Bajic? Gorcin Stojanovic?...itd.itd... Molim za ime i prezime i imena filmova. Naravno, nemojte o filmovima "Ko to tamo peva" ili "Maratonci" vec se ograncimo na poslednjih par decenija.
Препоруке:
6
61
32 субота, 05 новембар 2011 12:44
Jasna*@Marko Gay
Marko ne mozes slobodu da meris jedino sa gey paradama!Razumem po prirodi stvari tebi je stalo do tih parada,ali meriti osvajanje "slobode" samo sa paradiranjem gey populacije,je vrlo plitko,povrsno i ograniceno shvatanje slobode.
Препоруке:
47
3
33 субота, 05 новембар 2011 12:56
Jasna*
@Milan:nabrojte mi jedno ime srpskog reditelja koji je bolji od Dragojevica":Slobodan Sijan.
Medjutim Najbolji srpski reditelj,van svake konkurencije je EMIr Kusturica,jer on nije samo reditelj vec svetski intelektualac,umetnik,licnost od integriteta,dok ostali iz te branse filmske i glumacke to nisu!
Da bi neko bio veliki umetnik,mora pre svega da bude dobar covek,rece Zoran Radmilovic ,legenda srpskog glumista.Ovi sadasnji su sitne (prodane) duse i daleko od svake umetnosti.Obicni tezgarosi!
Препоруке:
59
3
34 субота, 05 новембар 2011 13:58
Србислав
Мало помало, текстом и коментарима се направи бесплатна реклама С.Д. и његовом филму. Зар није најбоље и њега и његове филмове бојкотовати, јер шта год да је до сада радио, није добро урадио. Тако да мислим да ако не одгледамо његово остварење, наша чула неће бити ускраћена за један одличан филм. Није ни чудо што се снимају филмови гдје се приказујемо као лудаци, нацисти, хомофоби, јер паре уложене од страних газди морају бити оправдане, а то може једино пљувањем по свом народу. А пошто Драгојевић, Паскаљевић & co.немају проблема са идентитетом, њихова припадност је тамо гдје су паре. А оне су код газди на западу. Зато БОЈКОТ личностима попут њих, Чанка и осталих, јер лупањем глупости желе да скрену пажњу на себе, да нам кажу да још увјек постоје. Само игнорисање, презрење је већ ту.
Препоруке:
39
2
35 субота, 05 новембар 2011 14:29
slobodan 50
bravo srbislave!!!moraću malo da se kontrolišem ubuduće.bravo...bio sam svestan, ali vređanje srpskih simbola me je nateralo da pišem komentare.neću više.jeste to najbolje oružje protiv nemoralnih degenerika.tišina je najbolje oružje protiv nerazumnih.
Препоруке:
33
2
36 субота, 05 новембар 2011 15:05
Пук. Ернст Шицер
Плакат је класичан шунд са елементима тврдог примитивизма.
Препоруке:
40
2
37 субота, 05 новембар 2011 15:11
за Милана
Слажем се са аутором чланка и већином коментатора. Али се морам сложити и са вама, односно са вашим питањем. Наиме, и мени се чини да, нажалост, када се све сабере, ми последње две деценије немамо бољег редитеља нити бољих филмова од Драгојевићевих.
Препоруке:
3
43
38 субота, 05 новембар 2011 15:46
Danski Srbin
Pre svega, pada u oci brzina kojom je snimljen film u odnosu na dogadjaj kao temu. Predpostavljam da je finansiran iz nekog fonda za borbu i odbranu ljudskih (ovde homoseksualnih) prava. Najverovatnije Soros ili nesto slicno.Nasim filmadzijama je potrebno finansiranje, pa ako je para, snimice film i o seksualnom zivotu djavolove babe.Gledano odavde, iz Danske, Srbija, sto se tice ljudskih pava, ima sve "up to date", pa su joj ostale neresene jedino zelje seksualnih devijanata, da javno demonstriraju i propagiraju svoju drugaciju seksualnost.A za ove, poput G. Dragojevica, sto su "up to date" politicki korektni, imam jedno pitanje: hoce li i u nekom novom vremenu, u kome ce politicka korektnost biti za 180 stepeni drugacija, pokusati da opet budu politicki korektni?To novo vreme nije nemoguce.
Препоруке:
36
2
39 субота, 05 новембар 2011 15:50
magdalena
jednom prijatelju, izuzetnom verniku, srbinu i postovaocu nase tradicije neko je jednom pokazao tri prsta - bas u toj formi, tako rasirena kao na plakatu o kome pricate ovde. mislio je da je to primeren pozdrav za nekoga ko toliko voli srbiju i sve vezano za srpstvo. ali pogresio je. moj prijatelj se skoro uvredio na takav pozdrav, i dao objasnjenje kako samo neznalica moze takav pozdrav smatrati srpskim. tri prsta srbi SASTAVLJAJU kada se krste. rastavljena tri prsta nisu simbol trojstva, nego RAStrojstva i kaze da su ga vise koristile ustase i slicni neprijatelji srba kao znak da ce srbe podeliti, unistiti, rastrojiti... znaci, po njemu - tri rasirena prsta su pre uvreda i pretnja po srbe, nego tradicionalni srpski pozdrav. ja ne znam, stvarno pojma nemam, ali nekako verujem tom prijatelju koji je dokazano, provereno i iskreno posvecen srbiji i tradiciji... sto se filma tice, volela bih da se ovde nadje komentar nekoga ko je gledao... sve ostalo mi deluje kao pljuvanje bez pokrica
Препоруке:
19
18
40 субота, 05 новембар 2011 16:56
Влада Канада
Читаоци овог сајта, као и сви Срби, треба да знају (и сазнају) да три раширена прста нису србски поздрав ни формалан ни неформалан. Нити је икада био у Српској Историји. Три раширена прста је почео да користи несрећни Вук Драшковић у периоду лептирске трасформација из убеђеног комуниста у "српског националисту" када је волео да сече руке. Драшковић је тада, а посебно у задњих 10 година, показао какав је "српски националиста". Какав Драшковић, такав и поздрав. Овај плакат ја тумачим на следећи начин: На једној страни Вук Драшковић и његова три прста, на другој страни средњи прст, ма шта он значио.Још нешто. Аутор овог филма није припадник српске елите, он је припадник "елите" окупиране Србије.
Препоруке:
47
3
41 субота, 05 новембар 2011 17:25
Vukasin
"Film, u produkciji "Delirijuma" iz Beograda, sufinansirala su ministarstva kulture i filmski centri Srbije, Hrvatske, Makedonije i Slovenije, a dobio je i sredstva evropskog fonda "Eurimaž"."

Sve je jasno...
Samo mi nije jasno zasto se svi mi jos uvek iznenadjujemo i cudimo...
Препоруке:
41
1
42 субота, 05 новембар 2011 18:27
Dragan
Da, "Mi nismo Anđeli II" je plagijat (i to bestidan, a da to nigde nije napomenuto) filma "She's Out of Control" iz 1989 -
http://www.imdb.com/title/tt0098308/

Tako da ne sumnjam da je i prvi deo plagijat za sada nama nepoznatoga francuskog filma. Ima li nekog da yna koji bi to francuski film mogao biti?
Препоруке:
22
0
43 субота, 05 новембар 2011 18:32
Dragan
"Film, u produkciji "Delirijuma" iz Beograda,


haha, kakva produkcija takva i tema a takav i film... baš su ga u "delirijumu".
Препоруке:
25
0
44 субота, 05 новембар 2011 19:15
XXX
Film bi mogao biti i bolji, ali zato je plakat odličan!

Možda je bio inspirisan slučajem Pahomije!?
Препоруке:
3
47
45 субота, 05 новембар 2011 19:33
aca
И Лепа Села оцрњују Србе , по мало ,али Георгије убива аждаху толико је оцрнио Србе и исмијао нашу један херојски период (све са пар изузетака чисто да се привуку људи да одгледају )
Али Монтевидео Бог их видео , прича о фудбалу ,а о Краљу прозваном ујединитељ провуче се слика као тиранину и све нај горе ,да човјек помисли у праву су Хрвати .
Снимао је у Требињу филм о Срђану Алексићу примијеру који се злоупотребљава ,а само је потребно видјети ко финансира те константно антисрпске филмове , што не може бити случајно , једноставно НВО за снимање филмова ,а све у циљу ...
Препоруке:
29
1
46 субота, 05 новембар 2011 20:59
Бошко
Влада Канада
Читаоци овог сајта, као и сви Срби, треба да знају (и сазнају) да три раширена прста нису србски поздрав ни формалан ни неформалан. Нити је икада био у Српској Историји.


Владо, само да ти кажем, да по моме мишљењу ниси у праву. Тај поздрав је везан још за Трачане, пре Тројанског рата, тј. за њиховог бога који се звао Сабазиос (Савазиос), или бог Сава, јер реч "зиос" значи бог, а од те речи је настала и грчка реча за бога Зевса. Погледај на енглеској википедији за митологију Трачана.

Такође можеш погледати и статуу Етрурца (Рашанина) и Етрурке (Рашанке). Они су загрљени с испружена прва три прста, а остала два савијена. Исто ти је и Ромул и Рем испод вучице, држе једну руку с далном навише, а другу с прва три прста испружена, а остала два савијена. Надам се да ти је познато да су Етрурци, или Рашани, како су они себе звали, били избеглице из Троје и основали су Рим.

Има ту још доста, али је простор ограничен, а не да ми се слати више комент.
Препоруке:
13
5
47 субота, 05 новембар 2011 21:45
roadrunner
Nisam trenutno u zemlji, ali koliko sam obaвеšten, teško je naći kartu za projekciju filma. Da li je ovo tačno?
Препоруке:
2
12
48 субота, 05 новембар 2011 23:58
Обсервантес
@Пера Детлић --- Ја стварно неразумем зашто је Ваш коментар добио оволико негативних бројања. Послали сте убедљиво најбољи, по мени, ако Вам то нешто значи! Поздрав за Вас!
Препоруке:
5
10
49 недеља, 06 новембар 2011 01:41
Marko Gay
@ Jasna

Marko ne mozes slobodu da meris jedino sa gey paradama!


Barem u SAD, parade i demonstracije se podvode pod slobodu govora - najvazniju politicku slobodu.

One su mera slobode jednog naroda izmedu ostalog i zato sto ne postoji slobodno drustvo u kome nema slobode okupljanja.

Razumem da vam je mozda stalo da sloboda okupljanja ne bude smatrana vaznom posto je Srbi nemaju, kao sto je i drug Tito dokazivao da je sloboda govora nebitna jer je u Jugoslaviji nije bilo.

Ali to je prica za internu utehu. :)
Препоруке:
1
29
50 недеља, 06 новембар 2011 09:42
Jasna*Marko Gay
Marko SAD je policijska drzava i oni koji ne znaju, koliko je to "slobodno" drustvo i koliko tamo postoji "sloboda okupljanja" imaju priliku upravo da se ovih dana uvere u to,kada Amerikancima koji su se "slobodno" okupili oko pokreta "Ocupay Wall street"americka policija razbija glave i gusi ih suzavcem na ulicima americkih gradova.To sto je gayvima tamo dozvoljeno okupljanje je druga prica(da ne ulazimo sad u to kako ,zasto i zbog cega im je to dozvoljeno) ,stoga meriti slobodu jednog drustva samo slobodom koju su gayevi izvojevali za sebe ,je plitko i ograniceno shvatanje slobode.
Препоруке:
23
0
51 недеља, 06 новембар 2011 11:05
srbijanka
iako smatram da su i pomenuti plakat i film problematični, mislim da je malo anahrono i, da izvinete, posledica neznanja, nazivati neoriginalnim legitimne postmoderne tehnike kao što je citiranje, referisanje, omaž, i slično.iako nemam mnogo lepih reči za cinizam ovog plakata i autora, ne treba brkati stvari i komesarski procenjivati umetnička dela, pa kad nisu na liniji, osporavati ih u celosti
Препоруке:
4
15
52 недеља, 06 новембар 2011 16:23
Мила
Није ли и она у геј поворци срама испред Вазнесенске цркве показала средњи прст цркви и верницима који су згрожени таквим содомисањем јавног живота Србије молитвом их одгонили од свога града и народа? И по томе се види да је филм плод личног опредељења и плаћеничког одрађивања "евро-петолетке европске Србије на српском филму".
Препоруке:
20
2
53 недеља, 06 новембар 2011 16:52
DUSL
U potpunosti se slazem sa autorom. Iako se tesko poriti protiv ovakvih ovakvih drustvenih posasti, kao sto je dragojevic, mislim da bismo bar mogli da izignorisemo ovaj film i time ih udarimo po dzepu, pa da drugi put malo razmisle cime se bave i kome sve to ide u prilog.
Препоруке:
14
2
54 недеља, 06 новембар 2011 17:45
Dragoljub Nikolić
Svaka čast Srdjanu, film je remek delo!
Препоруке:
2
31
55 недеља, 06 новембар 2011 17:56
В.Н
Сјајан чланак Божидаре!
Препоруке:
12
3
56 недеља, 06 новембар 2011 19:39
Zoran the streate
Sve se ovo pretvorilo u jednu veliku rošomonijadu koja nema nikakve veze ni sa gejevima ni sa umetnošću a bogami ni sa odbranom Majke Srbije i njenog dostojanstva.
Iako je lepo sročen i večim delom tačan sam tekst
predstavlja "stranu u sukobu". Dragojević je uvek svoj manjak ideja i neoriginalnost maskirao provokativnošću. A to je mogao da nauči od svojih starijih kolega koji su kao i on pravili strane filmove za stranu upotrebu na srpskom jeziku i o Srbima i to je to. Rešenje je jednostavno , ne gledajte "Domaće "filmove jer nama nisu ni namenjeni.
O ono sa gejevima je samo običan cirkus. Danas oni juće mala kuca milica bez nogu, sutra veš na komšinicinoj terasi.Ma nema veze samo da se vrti ringišpil i teku pare sa zapada ugroženim manjinama u ovoja strašnoj Srbiji. A branitelji Srpstva i Pravoslavlja samo gejeva da se reše i idu pravo na nebo.A srpska sirotinja i narod na barikadama nek se sam snalazi.
Препоруке:
19
0
57 понедељак, 07 новембар 2011 00:27
Турас
Драгојевић,самим тим што као режисер није озбиљно евидентиран,неко је из политичких разлога ризикова новац да сними овакав баналан филм који је намењен"интелектуалној"БГ публици розикасте оријентације.
Препоруке:
12
1
58 понедељак, 07 новембар 2011 02:10
Одбрана и последњи дани
Шекспир је био један од највећих плагијатора. О томе је својевремено писао Толстој, а касније и Орвел. Историја литературе, филма, музике и сликарства је историја плагијата. Проблем са овим режисером и глумцима који су га пратили је то да су, хајде да кажем тако, променили своја политичка определења. Од заштитника Српства у "Лепа села лепо горе" постали су заштитници хомосексуалаца у "Паради". Бјелогрлић, који је прототип српског патриоте деведесетих,нема улогу у "Паради", али је такође у том филму.Е, сад, глумци могу увек да се "ваде" да су само глумили, али би режисер требао да има неку доследну политичку филозофију, а не да се окреће како ветар дува.Само да додам да "Лепа села..",по мом мишљењу, није антисрпски филм. Напротив. Да јесте антисрпски већ би га наградили великом наградом на неком светском фестивалу.
Препоруке:
5
4
59 понедељак, 07 новембар 2011 04:07
roadrunner
Dobio sam 2 "lajka" i 5 "dislajkova", a niko se nije potrudio da mi odgvorio na prosto pitanje, pošto nisam u zemlji i ne znam kolko su bioskopske sale stvarno popunjene sa ovim Dragojevićevem treshom. Srbi...
Препоруке:
5
2
60 понедељак, 07 новембар 2011 09:52
alkar
tri prsta nisu ili nebi tribali bit srpska svetinja-pod tim znakon je počeo rat devedesetih i ovo kolektivno ludilo iz kojih se izrodise i ovčara,vukovar,begejci,stanićevo,sarajevo,prijedor,keraterm,omarska,škabrnja,dubrovnik,lipik,lovas,borovo naselje,srebrenica....zločin do zločina uz znak tri prsta....to je znak novokomponiranog četnistva a ne srbije.SRBIJA IMA PUNO BOLJIH ZNAKOVA SVOG IDENTITETA-šajkača,opanak,paradajz,humor,čkalja,balašević,dobro jutro beograde,paja jovanović,jova zmaj,imt,dunav,đerdap,velika desanka maksimović,čair,marakana,zvezda,partizan,arena,avala.morava,tesna koza...moga bi do ujutro nabrajat i nebi uspio nabrojit sve lipe stvari koje su asocijacija na srbiju.uvik bi nesto priskočio,toliko toga ima. srbija je prekrasna zemlja i ima dusu.ako ovako gledamo na znamenja srbije onda ovaj plakat nije uvreda srbiji već homofobima i desničarima..
Препоруке:
3
23
61 понедељак, 07 новембар 2011 10:04
Bijek
Uh, ala ste vi neki fini gospodin! Smeta vam prostaštvo. Pravi nobles. Ali, samo kada je prostaštvo u domenu umetnosti, jelte?! Kako je samo smeo da skrnavi staroga Mikelanđela!
Sigurno vam ne smeta rasturanje grada naših vrlih navijačkih patriJota.
Препоруке:
2
19
62 понедељак, 07 новембар 2011 13:38
thinking maize@ аутору
Пратим г-дина Маслаћа још од кад је сам дао преглед његове прве књиге ("Филозофија Конана варварина"), овде на НСПМ-у и морам да признам да сам постао велики фан његовог стила аргументације. Но овде ћу да будем мало критичан, пре свега због једног детаља, који је, верујем промакао г-дину Маслаћу. Г-дин Маслаћ назива Срђана Драгојевића "културним радником", што ПОПРИЛИЧНО ОДУДАРА, како од закључака о Драгојевићевом "опусу", који доноси сам Маслаћ, тако и од закључака о Драгојевићу које су донели неки људи које лично знам и којима верујем! У том смислу било УПУТНИЈЕ Драгојевића ОЗНАЧИТИ као "културног ЛУМПЕНПРОЛЕТЕРА", пошто исти НЕ ЗАВРЕЂУЈЕ да га означимо као ПРОЛЕТЕРА у КУЛТУРИ, тј. човека који РАДИ и ЖИВИ ЗА и ОД КУЛТУРЕ! Драгојевић "ради" и живи НАУШТРБ правих културних вредности нашег народа, а не у њихову корист! О томе се ради Поштовани г-дине Маслаћу, о прецизности у изразу!
Препоруке:
9
0
63 понедељак, 07 новембар 2011 17:34
Acab
Kao dokaz za plagijarizam se navode neki sasvim deseti filmovi i članci. Takođe autor kaže kako je Profesionalac filmski prvenac Dušana Kovačevića, ali on je osim tog filma režirao i Balkanskog Špijuna... I plakat je parodija, što je sasvim normalno u umetnosti, pogotovo u komediji.
Препоруке:
3
2
64 понедељак, 07 новембар 2011 17:48
Војвода Војислав
@alkar

Шта ћемо са новокомпонованим усташтвом,оличеним у злочинима над Србима у Медачком џепу,"Бљеску","Олуји",Госпићу,Осијеку,Вуковару,Загребу,Сплиту,Сиску,Карловцу...
Злочин до злочина...
По твојој логици свако ко дигне три прста је хомофоб или десничар и то у последњих 20 година.
Нема крста без три прста.
Препоруке:
11
0
65 понедељак, 07 новембар 2011 18:04
thinking maize@ bijek
Reče "goreimentovani": "Sigurno vam ne smeta rasturanje grada naših vrlih navijačkih patriJota." Pa pošto sam ovde "pri zdravoj pameti i mirnoj savesti" izjavio da sam prisustvovao demonstracijama 5-tog oktomvrija dve tisućite i to kao član "Otpora" (istina nisam pohađao "kurs" u Budimpešti, nije me interesovalo!) i za to doživeo ovde na sajtu grdne kritike, želeo bih da ovde priupitam "vrlog" "goreimentovanog": A u čemu se razlikuje "DEMO(NO)KRATSKO" od "patriJotskog" RAZBIJANJA (ili "razbijanja") GRADA!? I TADA NAVIJAČI, I SADA NAVIJAČI!? Nešto tu ne štima!? A!? Pa, daaa! Ima razlike! "PatriJote" su krali farmerke i palili američku ambasadu, a "demo(no)krate" su krali slike i palili Narodnu Skupštinu!? Fala dragom Bogu, pa me je NA VREME pokarao, pa, ako sam i učestvovao u OBA DOGAĐAJA, nisam NIŠTA PALIO, niti KRAO!? Nego, ako već treba da se IGRAMO Topalovića i šanera, red je da se ŠTETI Amerika, a NE Srbija! Šta ćete, SAMO sam "demo(no)krata"-po-četnik!
Препоруке:
9
1
66 понедељак, 07 новембар 2011 19:08
Marko (Vienna, Austria)
Zasto ne podnosim Srdju? Jer je neopevani licemer! Ako smem da ubacim link:http://www.youtube.com/watch?v=J-QI8fX8atg prebacite na vreme 6:26Samo cu da se osvrnem na sporni plakat pomenutog filma: -Zaista ne vidim u cemu je razlika izmedju ovog sto je izrekao gore na racun EKV-a i Milana, i nacina na koji je upotrebio deo jednog svetski afirmisanog srednjevekovnog umetnickog dela?Da li je stvarno ubedjen da je genije i da ovaj prezentuje genijalan cin i simboliku?O njegovoj umetnickoj kompetenciji i intelektualnom nivou, naprosto dalje ne zelim da trosim reci.Ovim gore apsolutno ne opravdavam postupke onih drugih protiv LGBT-populacije, ovde je rec o Dragojevicu kao tzv. angazovanom wannabe-intelektualcu i njegovoj percepciji srpske stvarnosti i umetnickom dozivljaju.Za mene, naprosto, on samo utelovljuje obicnog dorcolskog lika koji iz perspektive jednog samoljubivog i napaljenog pubertetlije dozivljava svoj kamermanski poziv. Jos od "Lepih Sela"..
Препоруке:
5
1
67 понедељак, 07 новембар 2011 20:51
alkar@vojvoda
n ismo vas zvali da stvarate drzavu u hrvatskoj i da ubijate civile po krajini-1561 mrtav civil.protjeranih oko 150 000..ko je to napravio?čemu ste se nadali kad ste čistili krajinu i to svi-neko puškom neko glasovanjem o otcjepljenju.sta ste trazili to ste i dobili
Препоруке:
1
19
68 понедељак, 07 новембар 2011 21:11
Небојша
Филмови које за које бисте желели да буду снимљени, нису снеимљени не због недостатка новца, већ зато што та, како је назвасте "српска културна елита, није ништа друго, до буљук кукавица, који су немавши храбрости да се боре за отечество, свој кукавичлук дигли на ниво храбрости, називајући га борбом за њљудска права свих мањинских група.
Препоруке:
11
2
69 понедељак, 07 новембар 2011 21:59
Војвода Војислав
@alkar

Ко је избацио Србе из Устава,као конститутивног народа?
Тај статус су Срби стекли на жртви коју су поднели од 1941-1945.
Ко је рекао да "рата не би било да га Хрватска није хтела"?(Туђман)
Ко је умањивао српске жртве из Јасеновца,говорећи да је убијено "само" 50.000?(Туђман)
Ко је убијао Србе по Загребу,Осијеку,Сиску,Вуковару?
Ко је убио 7.142 и протерао 500.000 Срба из Крајине?
Ко је организовао логоре по Далмацији,кроз које је прошло 10.000 људи?
Ко је то направио?

Државу не бисте ни имали да Срби нису гинули и за вас у оба Велика рата.
Ви сте имали право на самоопредељење, а Срби нису?
3 милиона Срба страда у оба рата,зарад Југославије и треба тек тако да вам препусте да ограничите њихова права и да провоцирате неоусташтвом?

Са овим sta ste trazili to ste i dobili,си уствари све рекао(написао) о себи.
Или је то боље рекао Минимакс приликом гостовања у Загребу:"Седнем ја, седоше сви, устанем ја, усташе сви"!?
Препоруке:
20
1
70 уторак, 08 новембар 2011 09:44
thinking maize@ "брату" "alkaru"
Где си "пријатељу" нема те ко кише! Оно јес да ово лепо време погодује рибању, што Далмоше треба да радује, ал не ваља за србијанске сељаке! Не мош да никне пшенице, а можда пропупе воћке, кад им време није! Но снаћи ћемо се, биће жита и шљиве, за нас у Србијици, а и за Ваше туристе! Него, шта ти је требало оно: "ako ovako gledamo na znamenja srbije onda ovaj plakat nije uvreda srbiji već homofobima i desničarima.." Мало је passee! Овамо би за "suživot" и сличне Борисо-Јосине ЉИГЕ, а овамо се ПЕТЉАШ у НАШЕ ствари овде у Србији!? Јел сам те пито шта то ПРИЧА Керум по Сплиту о хомићима (а и Србима!)?! Нешто не чујем?! Јел сам те пито што је "торцида" кренула да лема ЛГБТ-овце, све вијајући их по граду св. Дује?! Опет не чујем! Јел сам те пито шта ће РУЉА од 100 tisuća људи у селендри званој Чавоглава?! Јел се ту родио неки светац?! Сишла Госпа да се прошета, као у Међугорју?! Или је зато што један "ДЕСНИЧАР", "ХОМОФОБ" (и "СРБОФОБ"!) из Чавоглаве има ФАНОВЕ ДИЉЕМ LIJEPE VAŠE!? Не чујем?
Препоруке:
6
2
71 уторак, 08 новембар 2011 15:28
alkar@thinking maize
"ne čujem vas dobro"vikao je 89.jedan vas idol na gazimestanu.mozda vise nije idol jer nije ostvario veliku srbiju ..ne čujete me?čujete vi i dobro znate da san ja demokrat i liberal i humanista i da mi nista nije preče od Čovika-ni mantija,ni drzava,ni ista (osim moje dice).ja san za Ljude.tako san protiv svakoga ko poziva na rat i mrznju-desno krilo katoličke crkve,kerum,thompson,ustase i neoustase,četnici,voja šešelj,todorović,dveri,naši,obraz,desno krilo srpske pravoslavne crkve,vehabije,karadzić,mladić,milošević,tuđman,izetbegović i svi znani i neznani kreteni koji su ubili duh slobode i demokracije i iskazali svu nehumanost njihove ratne politike.mene ne zanima ko je ko po nacionalnosti već je li čovik.u ime čega?pola miliona ubijenih i milon raseljenih.rat mi nikad nije pa na pamet,borio san se jer san mora obranit kuću i dicu.vi nebi?..čujete li sad dobro poštovani sjor?
Препоруке:
2
10
72 уторак, 08 новембар 2011 15:56
thinking maize@ "аlkar"
Пријатељу (али СТВАРНО Пријатељу!), кад год те доведем у ШКРИПАЦ, пошто те УХВАТИМ како ГЛЕДИШ и НАШЕ ДВОРИШТЕ, ти почнеш са Милошевићем, "мрачним 90-тим" и слично... РАТ сте ДОБИЛИ и то НЕ ЗАТО ШТО СТЕ У ПРАВУ или КРИВУ, већ ЗАТО ШТО СУ ТАКО ЖЕЛЕЛИ MASTER of UNIVERSE! Може код Вас Хрвата да сиђе, не Госпа Међугорска, већ и Госпа Лурдска и Фатимска, па ипак остаје да сте РАТ ДОБИЛИ зато што је тако било КОРИСНО Америма и њиховим немачким сатрапима! Рат је ЗЛО, ту се слажем са тобом, али о РАСПОДЕЛИ ЗЛА ПО СВЕТУ, не одлучујемо НИ ТИ, НИ ЈА, нити ИКОЈИ Србин или Хрват, већ ОВИ који воле да се ИГРАЈУ Бога! То што је Вама Хрватима ЗАПАЛО да будете, ајд да кажем на "правој" страни, НИЈЕ ВАША ЗАСЛУГА! Друго, овде је кренула расправа о ЧИСТО СРПСКОЈ, УНУТРАШЊОЈ, МИРНОДОПСКОЈ ТЕМИ, не тиче се Вас Хрвата ни за "ЦРНО ИСПОД НОКТИЈУ", а ти кренуо "Милошевић" и "мрачне 90-те"!? Ајд ми кажи, АЛИ ПОШТЕНО, јел то ИМА СМИСЛА да се ти ПЕТЉАШ у КОМШИЈСКЕ РАСПРАВЕ!? А, ако ХОЋЕШ тако, пааа, ВИДЕЋЕМО...
Препоруке:
8
0
73 уторак, 08 новембар 2011 16:58
alkar@thinking maize
ma ja san se "upetlja" u stvarno vasu stvar.izvinjavam se.mozda me opravda činjenica da su tri prsta ,na koje se pozivate kao izvorno davnosrpski znak,meni neprijateljski znak.srbija je u znaku broja tri jer ste vi ti tako mitologizirali pa valjda slijedom događanja je i ovaj troprsti znak u tom smislu.ja san se borio proiv tog znaka u svom dvoristu i nije mi drag-zato san mislio da ja iman pravo reć da su drugi srpski znakovi lipsi i meni prihvatljiviji-nabrojio sam neke u prijasnjim komentarima.nista drugo.a sta san spomenio devedesete me nagnala vika nekih komentatora sta mene uvik stavljaju u jednadžbu s ustasama..uostalom pogledajet njihove komentarwe na moj račun pa će vam biti jasno....i v i ste mio postavili neka pitanja pa san vamn odgovorio.nadam se da ste me čuli....
Препоруке:
1
8
74 уторак, 08 новембар 2011 17:36
thinking maize@ "аlkar"
OK.
Препоруке:
1
1
75 уторак, 08 новембар 2011 20:19
луди скретничар
Филм је таква боза за дневно додворавање спонзорима и владајућој квази-културној олигархији у Србији, да уопште није вредан посебан осврт на тематику истог. У рангу је "Наташе", "Шишања" и сличних наручених "остварења".

Покупиће ту и тамо неку трећеразредну награду на западу...и пасти у заборав.

"Слава је пролазна, а ништавило вечно"
Наполеон Бонапарта
Препоруке:
11
2
76 среда, 09 новембар 2011 21:16
ТРИ ПРСТА
Боље се информишите господине са "повређеним националним достојанством",ТРИ прста није српско,само потражите мало боље,три раширена прста је користила НДХ али да не скрећем са теме,међутим ако су поменута три прста све што је могло бити повређено онда будисте спокојни,увреде и нема!
Препоруке:
4
0
77 петак, 11 новембар 2011 14:24
Bankovic S. profesor klasicne filologije / Francuska
Koji bezvezan tekst. Onome ko je odrastao ovde na Zapadu odmah je jasno zasto je upotrebljen motiv iz stvaranja Adama, podrazumeva se bog stori Evu i Adama ali i Adama i Adama, dakle ono sto se cilja je prirodna, urodjena homoseksulnost. Ne vidim sta je tu uvredljivo. To sto se upire prst u obliku q. u sveti srpski simbol je samo provokacija i opomena, pa sta?
A to sto autor teksta prica o durigm temama zavrsavajuci svoju humanu retoriku o Libiji, na to samo mogu da se priupitam "Izvinite o cemu Vi? O plakatu, filmu, pravima seskualnih manjina ili o opste politickoj situaciji u svetu???
Koji uzas od clanka, covece, gde Vi zivite i o cemu uopste pricate???
Препоруке:
1
6
78 петак, 11 новембар 2011 14:27
Милица С.
БРАВО.Заиста је увредљив плакат,нарочито што та рука са средњим прстом представља нашег Творца.Стога се поред националног нарушава и духовни интегритет српског народа.
Препоруке:
4
1
79 понедељак, 14 новембар 2011 01:03
Турас
"Банковић С.проф.филологије",каква величина и коментар "урођени хомосексуалац"па шта.Банковићу,заљубљениче западне цивилизације,молимо вас останите на вашем западу нама дефинитивно требају Срби за спас Србије.Мудраци вашега типа ову земљу су довели ту где је.Још пре 1ог.св.рата"спашавали" су такви умови Србију,који су се школовали на Сорбони.Научили сте да се подсмевате али главно нисте.Образован човек је у служби свог народа.Титула вам не значи ништа.Наш народ има изреку.Теле у Беч,во из Беча.
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер