Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Prevrtanje Srbije

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 10 novembar 2011 12:41
srpkinja
BOLJE se nemoze reci, BRAVO!!!
Preporuke:
163
3
2 četvrtak, 10 novembar 2011 12:46
Ivan Drobnjak
Poštovanje za Sindikat!
Preporuke:
155
2
3 četvrtak, 10 novembar 2011 12:54
NADA AP
Sarkastično do bola.Iskreno se nadam da će se oni kojima je namenjen ovaj tekst bar malo postideti,pocrveneti(ne od besa)i zamislizi.Autoru teksta sve čestitke sa nadom da će biti još ovakvih otrežnjujućih članaka.
Preporuke:
143
2
4 četvrtak, 10 novembar 2011 13:02
slobodan 50
nije loš tekst, ali se završava na katastrofalan način, makar bila i ironija...ma uvek i zauvek ćeš biti srbin...očekujem nastavak i ispravku...
Preporuke:
56
25
5 četvrtak, 10 novembar 2011 13:10
asa
Prevario si se Feđa , ne odrčemo se mi Srpstva u zamjenu za HItek kapislu , ne dajemo duhovno za materijalno .
Dajemo duhovno i materijalno za neduhovno i nematerijalno , dajemo sve za ništa . Nisi ti dovoljno Poevroopičio
Preporuke:
94
3
6 četvrtak, 10 novembar 2011 13:23
Vučko
Sjajno. Nego, kad će novi album ?
Preporuke:
86
2
7 četvrtak, 10 novembar 2011 14:01
Velja
Sve pohvale gospodinu Dimovuću za pravu meru i sarkazam s kojim se jedino i vredi osvrtati na beskarakterne prevrtljivce i njihove ogavne rabote.
Preporuke:
87
2
8 četvrtak, 10 novembar 2011 14:18
Hektorović
Bravo brate,sjajan tekst,vi iz Beogradskog Sindikata ste,kad sam prvi put čuo vašu muziku,povratili nadu i veru u moj narod!Tada sam video da još ima snage,časti,pameti i volje da se borimo za bolju i pravedniju Srbiju.
Hvala vam i svaka čast na svemu što radite!
Preporuke:
98
1
9 četvrtak, 10 novembar 2011 14:31
saša r.
Bravo, bravo, majstore!
Preporuke:
80
1
10 četvrtak, 10 novembar 2011 14:31
A.Đ.
Ovaj tekst je lepo ponovno otelotvorenje Aristofana i njegovog satiričnog duha. I kao što je veliki grčki komediograf u svom komadu Žabe zahtevao preokret, taj preokret je bio iskren i moralan, okrenut tradiciji stare demokratske Atine, nasuprot Atini u doba Peloponeskih ratova koja je postala dekadentna i gramziva. Feđa zahtevajući ono na šta niko osim "briselofila" ne bi pristao opisuje moralno posrnuće i duhovno bespuće ovih današnjih "preokretača" čiji smo nažalost mi savremenici. Inače nemamo zašto da tugujemo jer nove mlade generacije odlikuje jako osećanje tradicionalizma tako da preokret sigurno dolazi, ali na srpski način!
Preporuke:
81
2
11 četvrtak, 10 novembar 2011 14:35
preslovi da bi proslovio srpski
I, tipično srpski, neki od ovih koji svomo dušom podržavaju Feđin tekst, ladno pišu latinicom ... A toliko preslovljivača ima na internetu, gde se u tri klika svaki tekst može prebaciti na ćirilicu, ako već ne mogu iz nekog razloga da je koriste u svojim kompjuterima. Evo jednog takvog: http://www.srpskacirilica.org.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=54
Preporuke:
69
6
12 četvrtak, 10 novembar 2011 14:50
oxi
BRAVO
Preporuke:
58
1
13 četvrtak, 10 novembar 2011 14:52
Dr
Vi ga, Feđa, baš preteraste sa ironijom!
U danima kada sam bio bitno mlađi imao sam devojke koje su imale bolje oblikovane i mnogo gušće brade nego vaši budući satrudbenici, Čeda i Žare.
I bile su mnogo doslednije nego li Vuk. One kad mi pre podne kažu kategoričko :Ne!, posle dva sata mi kažu : Ajde, dobro kad si navalio.
Nekad mišljah da Vuk misli da mi pamtimo kao akvarijumske ribice, ali sam posle shvatio da on čim završi jednu rečenicu i počne novu, već zaboravi šta je prethodno kazao.
I zato Vas molim da kada Vas prime u dobrovoljno društvo" Okret za preokret" pozovete i mene. Biće nas ukupno šest.
Šesta je naša dobra Nataša.
Preporuke:
66
3
14 četvrtak, 10 novembar 2011 14:59
Ivan Drobnjak
Za PRESLOVI DA BI PISAO SRPSKI



Poštovanje za Sindikat!

Evo. Je l bolje sad? Hvala na komplimentu za "tipično srpski". Slično tipično me i nervirate vi što učite druge ljude da pišu samo ćirilicom. Odlično Poznajem i Volim svoj jezik. Pišem oba pisma. Takođe odlično. A Srbiju, i sve moje, volim na mnoge druge načine... Na primer kad bacim otpadak u kantu. I ne volim je manje kad pišem latinicom. Ne znam da li me razumeš...
Preporuke:
53
15
15 četvrtak, 10 novembar 2011 15:09
Jasna Simonović
Revolt je normalna reakcija na nasilno prevrtanje ili suludi preokret! Pa tako i ovaj tekst razumem, revoltno...
Projekat Evropska unija uopšte nije loša globalna perspektiva (zar se ne osećamo svi krivim što je proizvela tolike dužnike i tolike (ne)poverioce!), pa još iz Srbije koja je okrenula drugi list...Tako je mngoo elegantnije, a i ima se krov nad glavom!
Preporuke:
11
30
16 četvrtak, 10 novembar 2011 15:12
srbin a ne gradjanin
Kad porastem bicu kao BEOGRADSKI SINDIKAT!!!....svaka cast sa tekst, ovako nesto mi ulepsa dan!
Preporuke:
63
2
17 četvrtak, 10 novembar 2011 15:47
Perun
Autor teksta,kao i vecina "patriotskih " proizvoda "veselih" devedesetih dokazuju ovakvim pateticnim i ispraznim pisanjem svoje nikad izlecene komplekse i strah od spoljneg sveta koji im je sistematski usadjivan poslednjih dvadesetak godina na razne nacine i cega oni nisu svesni.Ali navika je cudo.Troseci svoje najbolje godine zivota gacajuci u blatu,oni su na to blato i navikli.Jedino bi im se dopalo sibirsko blato."Kvalitetnije" je cak i od naseg.
Preporuke:
18
132
18 četvrtak, 10 novembar 2011 16:19
mr Miloš D Jovanović
@perun. Ni svoje ime ne smeš da ostaviš. No to samo o tebi govori. Osetili smo mi blagodeti. Još nam zuji u ušima. A svaka šamarčina to pojačava. Postoje ljudi koji vide, postoje i slepci. "Nemačka medicina je najbolja medicina na svetu". Sećaš se. Opet isto.
Preporuke:
78
6
19 četvrtak, 10 novembar 2011 16:23
kapetan u rezervi
Fedja,
bravo
Preporuke:
62
2
20 četvrtak, 10 novembar 2011 19:45
marko nemanjic
bravo care! i molim sve clanove Beogradskog sindikata da uskoro objave nov album.
ziveli i uzdravlje!
Preporuke:
35
1
21 četvrtak, 10 novembar 2011 21:09
Branislav
perunu

Da, u 90-tim smo mladost traćili u blatu, a onda su došle vesele 2000-te, pa su dobronamernici iz eu u naše blato sipali blagodarnu "evian" vodu, od koje je naša kaljuga postala blagotvorno živo blato. A dok smo tonuli, nagutali smo se tog blagotvornog živog blata, pa smo i iznutra počeli da budemo blatnjavi.

Za preokretače unutrašnja prljavština ne postoji. Nema duše, nema morala. Nema savesti, pa ne može ni da bude prljava. Mogu da budu prljave samo ruke, ali one mogu lako da se operu. Za čišćenje duše, morala i savesti je potrebno malo više truda.
Preporuke:
44
3
22 četvrtak, 10 novembar 2011 21:10
nacionalno, državno, jezičko, kulturno, civilizacijsko, pravno ... pitanje
14 četvrtak, 10 novembar 2011 Ivan Drobnjak

Slažem se za bacanje otpadaka u kantu. Ostajem pri onome za ćirilicu. Pogledajte samo stvar iz ugla jednog prosečnog Hrvata, Jevrejina, Francuza, Grka, Rusa, Japanca ... I možda shvatite.
Ako je neko isto toliko Srbin i kad piše srpski latinicom (a jeste to, priznajem), onda je isto toliko Srbin i onaj ko se divi Nataši Kandić, Čedi ili Vuku, i onaj kome nije ni malo stalo do Kosmeta, i onaj ko smatra da nas je NATO pravedno bombardovao, i onaj ... i onaj ...
Sve, dakle, zavisi.
Moja linija razlike nije da li je neko Srbin ili nije, već da li je kulturan i civilizoan, ili ne. Da li je osetljiv na to Ako ne baca otpatke po ulici, neće pisati ni srpski latinicom, i neće biti za to da se poruši manastir da bi se napravio megamarket.
Latinica je upravo to: ružna grba, neka vrsta tumora na telu srpskog jezika, i naše je da li imamo oči da to vidimo, ili ne.
U zdravlje, i svako dobro! Meni je ipak lepše i kulturnije kad pišete ćirilicom.
Preporuke:
30
7
23 četvrtak, 10 novembar 2011 21:18
Perun@mr Miloš D Jovanović
Postovani "mr",
zanimljivo da je Vama i Vasim istomisljenicima mnogo bitnije da se predstave punim imenom i prezimenom oni koji razlicito misle.Koliko vidim i vecina Vasih istomisljenika ne stavlja svoje pravo ime,ali to ocigledno nikome ne smeta.
Preporuke:
13
41
24 četvrtak, 10 novembar 2011 22:09
neprilagodljiv
Samo hrabro!!!!! Misliti svojom glavom danas je retkost... Jos jace, jos hrabrije, jos organizovanije... DO POBEDE!!!!!!! SAMO NAPRED
Preporuke:
29
1
25 četvrtak, 10 novembar 2011 22:53
Dušan Ariljević
"Prevrtanje Srbije" jt tekst koji je očigledno nastao kao posledica "kreativnog čitanja" jednog političkog dokumenta. U toj "kreatinosti" g. Dimović je otišao toliko daleko da dve trećine onoga što on zamera autorima deklaracije „Preokret – Srbiju u Evropu – Evropu u Srbiju“ uopšte ne piše u njoj. Budući da je g. Dimović i umetnik, muzičar dodatno "kreirnje ili obrada" su dozvoljni.
Preporuke:
8
48
26 četvrtak, 10 novembar 2011 23:13
Sanja
Svaka ti čast na ovom pismu, odavno nisam ništa pametnije pročitala. Iako sam svesna svega , ti si pokretač i okidač svakog poštenog Srbina!!!
Preporuke:
35
1
27 petak, 11 novembar 2011 00:16
Olivera Ristic
Bravo, zaista bravo.
Preporuke:
22
1
28 petak, 11 novembar 2011 00:42
SANDINISTA
@marko nemanjic
Pozdravljam i podržavam a imam i predlog za naslov albuma: BEOGRADSKI SINDIKAT NEMA ALTERNATIVU.
Kako vam se čini? nije mnogo originalno, ali je u duhu vremena u kojem živimo.
Preporuke:
27
3
29 petak, 11 novembar 2011 00:52
Marko Darković
Briljantno da ne može briljantnije!
Preporuke:
26
3
30 petak, 11 novembar 2011 01:49
!!!
Svaka čast, smešno je i ako je žalosno.
Preporuke:
19
1
31 petak, 11 novembar 2011 08:33
Goran Stanković
Volim kad je čovek pošten i moralan, a drugo šta se nađe i koliko probije kroz ovaj zatvoren i spinovan službeni prostor Srbije nam drage.
Svojim tekstom ste me naveli na jedan zaključak: zdrava je Srbija, koliko god da su je pritisli. Zdravo nam rasuđivanje, zdrav nam pogled na svet. I zato, nekako, čekamo da ove ale i nemani prođu, da se organizujemo i krenemo ka sebi. Da radimo, da čuvamo, da pomažemo jedni druge, da volimo sebe, barem koliko i druge. Dokaz su sva naša praštanja svima okolo. Čini mi se, samo trebamo da su uspravimo, stresemo ( kao kuca iz vode kad izađe ), i krenemo. Mali problem, imamo nadu da će ove ale i nemani same otpasti . Tu mi je ne znam šta činiti. Ako i hoće, neće brzo, a izbore majstorski slože u dobitnu kombinaciju. Možda bi trebalo pozajmiti model iz pred 2000 tu godinu-godina nastanka demokratije na ovim prostorima (naš Zoki – mislim na niškog). Jer, nama je sabrati se u pozitivnu i konstruktivnu energiju,zdravorazumsku, domaćinsku logiku.
Preporuke:
8
1
32 petak, 11 novembar 2011 09:54
Perun@Branislav
Sve je to tacno,niko ne glorifikuje dvehiljadite godine,ali izjednacavati ih sa devedesetim je stvarno neozbiljno.Ali dolazi poslednji voz kada cemo morati da se opredelimo izmedju dva zla,onog manjeg i onog veceg,odlaska u Evropu ili na drugu stranu.Uostalom,covek u zivotu,i za najbezazlenije stvari uvek ima,nazalost samo takav izbor,samo sto ga nije svestan.
Preporuke:
11
25
33 petak, 11 novembar 2011 10:27
Miroslav
Šta reći. ODLIČNO!!!
Preporuke:
13
3
34 petak, 11 novembar 2011 11:23
Profesor Noise
Alal vera Fedja!!!
Preporuke:
11
3
35 petak, 11 novembar 2011 12:42
Srbi iz Crne Gore
Odlican tekst,doci ce i nasih 5 minuta.Dosta je bilo.Probudi se Srbijo!
Pozdrav od pravih Crnogoraca, pravih SRBA!
Preporuke:
19
9
36 petak, 11 novembar 2011 14:32
Zeljko Novi Sad
a gospodja Dana Draskovic sedi u upravnom odboru NIs-a. Za koliko ono bese? A , da . Pa za jedno 4000-5000 eura. Mesecno ....
Vuj je strucnjak za preokrete, a Dana za energetiku...
Preporuke:
14
3
37 petak, 11 novembar 2011 15:52
g
Pobrkao si temu majstore - ne znas ti ocemu govoris
Preporuke:
3
21
38 petak, 11 novembar 2011 16:01
Perun@Srbi iz Crne Gore
Sta Vam to znaci da ce doci nasih 5 minuta ?
Da ne mastate mozda da ukinete povracenu samostalnost vase zemlje ? Manite se corava posla.
Vi uredjujte vase dvoriste kako mislite da je najbolje,a mi cemo nase.Verujte,svima ce nam tako biti bolje i lepse.I da svi zajedno navijamo veceras za fudbalsku reprezentaciju Crne Gore protiv Ceske.
Preporuke:
10
14
39 petak, 11 novembar 2011 16:32
milena ankic
Tekst je tragikomican.Neznam sta se desava sa Vukom pa je u tom drustvu??Mrzim svaku vrstu dodvoravanja bilo kome.Politicare ne treba slusati vec pratiti sta rade.A sto setice seljaka svi hoce nesto da strpnu od njegove muke.Nas seljak nije spreman za EU,a svakako to nije obecani raj kako mnogi zamisljaju.
Preporuke:
4
3
40 petak, 11 novembar 2011 18:19
Čelos
Odvalio!
Preporuke:
5
2
41 petak, 11 novembar 2011 18:21
Čelos
Radoje Domanović
Preporuke:
7
4
42 petak, 11 novembar 2011 18:36
Miloš
Svaka čast Feđa! Da je više takvih kao ti, bilo bi nam bar malo lakše.
Preporuke:
8
3
43 subota, 12 novembar 2011 05:01
Politička izuzetnost
Ovako ćemo svi pisati i misliti ako prođemo kroz program kulturne dekontaminacije.
Preporuke:
4
0
44 subota, 12 novembar 2011 08:26
Radovan Odavić
Bravo Feđa! Lepo sročeno! Hvala za recept za GMO bradu! jedan dobronamerni savet da ako rešiš ikada da počneš da farbaš kosu ala Vuk,povedi računa da
ti farba ne prodre u dublje sfere mozga kao njemu
Preporuke:
5
1
45 subota, 12 novembar 2011 13:21
Milutin-KR
Za mene je Sindikat srpska verzija 'Pablik Enemija' ili 'Vu-Teng Klana'. Svaka cast Skabu i Fedji.
Preporuke:
3
0
46 subota, 12 novembar 2011 14:26
Ema Suns
Satira ravna Domanovićevoj! Izvinjavam se i ja što pišem groznom ćirilicom, čiji razvoj (mislim na srpsku ćirilicu) možemo pratiti još od 12. veka. Eto, priznajem suviše je staro to pismo :), miriše mi na tradiciju, a ja ne bih da se time zamaram, odnosno smaram :) (drago mi je da sam našla moderan izraz jer ću ostaviti bolji utisak kod onih što prevrću Srbiju!)
Preporuke:
7
1
47 subota, 12 novembar 2011 14:28
doc dr Emil Banjac dipl.ing.
Zahvalan sam Bogu što još uvek, na ovom našem bunjištu, postoje ljudi kao ti Feđa, obrazovani, britke pameti, kulturno nedekontaminirani, rečiti sa jasnim stabom itd.-samo nastavi! Gospodo i gospođice "Perun i Perunice", pročitajte još jedan put tekst , možda nešto i shvatite, mada mi se čini da je glupo trošiti reči na Vas.
Preporuke:
8
4
48 subota, 12 novembar 2011 23:33
Perun@doc dr Emil Banjac dipl.ing
Shvatamo mi sve ovo,nazalost,i to vrlo dobro.Problem je sto autor i njegovi istomisljenici imaju neke svoje frustracije i komplekse od svega sto dolazi spolja, koje maskiraju nekom svojom toboze brigom za nas identitet.A i nisu dosledni.Naime,oni bi da zadrzimo svoju neutralnost i autohtonost,a ne bi im smetalo da budemo ruska provincija.Isto tako,neka se autor i njegovi istomisljenici zapitaju ko je nama najvise kriv za nase sadasnje stanje,za najgori standard u regionu,za 2 miliona nepismenih,samo 6 % visokoobrazovanih,od kojih je polovina otisla u omrazene zapadne zemlje,a druga polovina masta o tome.Ako smo spali na to da se divimo ovakvim dubokoumnim "intelektualcima" kao sto je autor,onda smo stvarno nisko pali.
Preporuke:
6
11
49 nedelja, 13 novembar 2011 10:34
kosmet je srbija
Sbaka čast majstore!!!Pozdrav od Srbina sa barikade...
Preporuke:
8
2
50 nedelja, 13 novembar 2011 11:20
doc dr Emil Banjac dipl.ing.
U pravu ste g. Perun! Rezultati privredne, kulturne, duhovne i svih znanih i neznanih proeuropskih dekontaminacija vidljivi su na svakom koraku! Na opštinskim nivoima proeuropski dekontaminatori su na vlasti 15 godina(Beograd itd.), na republičkom više od 11 godina, a mi jadni Srbi smo toliko inficirani retrogradnim idejama da će Vam trebati barem jedan milenijum da nas prosvetlite!

Pitam se na kraju čiji je to neuspeh?

I zaboravih, retrogradna snaga, simbol propasti Srbije 9O-tih, zvana SPS, opet je na vlasti! Može mi li mi iko objasniti šta to znači pošto moje mentalne sposobnosti nisu na dovoljno visokom nivou da to shvate, odnosno da me dekontaminirate!
Preporuke:
7
3
51 nedelja, 13 novembar 2011 22:16
MARKO
Malo sam razocaran ovim,izgleda da momci iz BS-a znaju samo da kritikuju bilo koji da je PREOKRET u pitanju:Treba biti sirokoumniji!Nije u pitanju nikakva izdaja.
Preporuke:
6
7
52 nedelja, 13 novembar 2011 23:00
Zoran
Momak, da si ti stvarno toliki duhovnik ne bi ti se zanimanje opisivalo: Urednik je u izdavačkoj kući «Mir pablišing», za izdanja iz oblasti politike i geopolitike.

Žao mi je, politika je zanimanje gde se su mnoge stvari dozvoljene i tretiraju se kao normalne dok u drugim zanimanjima ne. recimo trgovac je pojam morala za političara. Ko god hoće da se bavi politikom profesionalno i da se poziva na moral, taj je veći licemer od običnih političara koji rade i ćute o moralu. A i rat je neko nazvao produžetkom politike.
Preporuke:
4
2
53 nedelja, 20 novembar 2011 10:56
Ivan Pavlović
Feđa, genijalno, alal vera.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner