среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Република Српска је бастион српства

Kоментари (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 31 децембар 2011 00:33
.....
Достојан своје функције
Препоруке:
192
10
2 субота, 31 децембар 2011 01:25
miloš zeqiri
ha,ha,u bastionu mu stalno preti nešto...baš će da se proširite na nove teritorije...
Препоруке:
10
149
3 субота, 31 децембар 2011 01:32
Danilo
Eto,to je to,to je Republika Srpska,to je pravi srpski narod,to je taj Milorad Dodik,srpski vodja koga Srbi biraju da ih vodi.Kakav narod,takav mu vodja i obrnuto.
Ovaj intervju treba stampati u svim udzbenicima za srpsku djecu i odrasle.

A,kad Milorad kaze da je Jelku Kacinu zabranio ulazak u Srpsku,nije potreban nikakav komentar, ha,ha,ha,ha, Bravo Milorade,care.
A,taj isti Kacin udje u Skupstinu Srbije i pozdravi narodne poslanike siptarskim pozdravom Tunga tjeta,a niko mu nista ne odgovori.Kako to objasniti?Ima li Srba u Srbiji?

Mislim da je suvisno komentarisati ovaj intervju jer se,stvarno,nema sta dodati,a ni oduzeti,treba ga samo pozdraviti i provoditi u djelo.

Zivjele Srbija,Srpska i Rusija.Takodje je velika je stvar imati Izral i sve Jevreje za prijatelje i na na svojoj strani.
Zna Milorad sta radi.
Препоруке:
139
8
4 субота, 31 децембар 2011 02:03
Nikola
Sta reci posle ovoga nego, bravo gospodine Didik! Hvala Vam za sve sto ste postigli u ocuvanju bastiona srpstva danas, Republike Srpske. Zalosno je sto su politicari iz nekadasnje matice Republike Srbije postali obicni poltroni, koji za neke male povlastice skidaju gace pred bilo kim iz Zapada zarad nekih imaginarnih obecanja. Vasa vizija i vasa nepokolebljivost za ocuvanje Srpstva mi je jedini tracak nade da mi Srbi, kao narod nismo totalno izgubljeni. Hvala Vam jos jednom sto postojite, gospodine Dodik. Svim Srbima ma gde bili zelim srecnu Novu godinu i Bozic u miru. A dace Bog da se ujedinimo, jos malo strpljenja i bice braco...
Препоруке:
105
6
5 субота, 31 децембар 2011 02:55
veljkovic
Dodik je covek koga Srbija treba.
Препоруке:
112
6
6 субота, 31 децембар 2011 03:20
Владимир Димитријевић
Уз све резерве да је оно што је ма како лепо, снажно и истинито изречено у вербалној равни може послужити као покриће за сасвим супротне поступке у пракси (овлашћења РС се за време Додикове владавине битно смањују, или „Никад нећемо признати Косово“, макар га ко на траци стално снабдевали елементима државности, или Кркобабићева изненадна предизборна брига за ћирилицу, неке Дачићеве, Јеремићеве изјаве...) ипак морам да признам да не могу да се сетим кад је неки српски политичар у последње време овако снажно, јасно и отворено барем одсликао постојеће стање, а неколико следећих цитата, могли би то сасвим убедљиво да илуструју:

-----------------------------------------

Неко мора да седне и види шта је то са Европском унијом. Ако се сами распадају, валута и привреде им пропадају, зашто нам и даље причају о прикључењима и праве нас лудима. Хајде да сачекамо да се та Европа редефинише, да видимо шта је од ње остало, па да оценимо где ми можемо да се ”уденемо”.
Препоруке:
91
4
7 субота, 31 децембар 2011 03:27
Владимир Димитријевић (2
"Било би интересантно видети колико лоши ефекти европске привреде утичу на Србију и на њену привреду. Мислим да су ти негативни утицаји далеко већи од свих повластица које смо до сад имали. Ми смо веома јасно видели да се подаништво никад не исплати. Зато смо галамили. Уљудност у оваквом свету не игра никакву улогу“.

-----------------------------------------
„Мој народ не пристаје на подвале либералног капитализма по принципу: Зашто је важно у којој држави живиш, границе се бришу? Важно је. Важније је ко си и где живиш него да обучеш фирмирано одело. А видим да српски медији, које води страни капитал, формирају став да више ништа није важно сем пара. Ја не мислим да је тако. Овде је борба за националну позицију приоритет. Ми смо тога свесни, од нас зависи све“.
Препоруке:
97
4
8 субота, 31 децембар 2011 03:36
Владимир Димитријевић (3)
„Ако је главни дипломата ове Европе ратни хушкач Јелко Кацин, онда ја одбијам такву дипломатију и такву Европу. А да покушавамо да променимо Кацина и сличне? Па, то је глупо у старту. Лично сам му забранио и да улази у РС“.

-----------------------------------------

Турске намере на овим просторима углавном се тумаче као добронамерне. Мислите ли да ће бити касно обуздати их ако се њихови стварни интереси почну остваривати?

- Наравно да нису наивни, а ни добронамерни. Нису, чак, ни прикривени. Они отворено показују намеру да преузму доминацију. А верску заједницу користе као важан фактор уређивања односа у региону. Њихова стварна жеља је да овде граде неоосманизам. Опет продају приче како је овде 500 година владао мир, док су они уништавали наше национално биће. Турска је у то време извршила геноцид над Србима, у правом смислу те речи. То треба отворено рећи. И никада за то није одговарала. Срби морају да се уједине да се тај период расветли пред међународном заједницом
Препоруке:
93
4
9 субота, 31 децембар 2011 05:07
Ђука
Потпуно си у праву. Стање духа у Србији није ни прићи стању духа браћи преко Дрине. Надам се да то неће још дуго бити и да ћемо отерати олош из наше државе.
Препоруке:
88
6
10 субота, 31 децембар 2011 09:00
odlican
Brutalan intervju.Njegovo vreme tek dolazi, na dobrom je putu da ispravi srpske greske od 1918.
Препоруке:
112
6
11 субота, 31 децембар 2011 09:45
alkar
srebrenica
Препоруке:
10
127
12 субота, 31 децембар 2011 10:21
Старац Фочо
Издвајам:
Ни због чијих глобалних интереса нећемо жртовати своје. И све више се показује да то свет поштује.

Важније је ко си и где живиш него да обучеш фирмирано одело. А видим да српски медији, које води страни капитал, формирају став да више ништа није важно сем пара.


Кад ово чујем, просто ме некако срамота стања у Србији и нашег председника.

И још нешто:
Знам шта значи кад сретнем човека који нема, а кад га питам како је, он не каже ”лоше живим”, него ”чувајте ми Српску”.


Да ли има таквих људи данас у Србији? Можда боље нисмо ни заслужили.
Препоруке:
101
7
13 субота, 31 децембар 2011 10:58
Харун ал Рашид
Искрено се надам да све овде речено од стране Додика није само празна политичарска демагогија скопчана са дневно политичким интересима. Ово кажем поучен лицемерством и превртљивошћу србијанских назови политичара - западњачких слугерања. Ако Срби у Републици Српској буду и даље имали овакво чврсто, национално свесно и усмерено политичко вођство које има свој јасно дефинисан став у погледу унутрашње и спољне политике, онда за њих не постоји бојазан да ће превладати сва искушења и одбранити своју државу од зла и Запада који га промовише. Само нек се много не уздају у Србију са оваквом влашћу и опозицијом, јер, жао ми је што то каже, али је истина - Србија је данас најобичнији тројански коњ западних злотвора који имају само један циљ - да униште и затру у корену светосавски и светолазаревски идентитет Србинов, а обе српске државе да доведу у поданички положај.
Препоруке:
82
6
14 субота, 31 децембар 2011 11:27
ZORAN L.
Već duže vreme mislio sam da nam nema spasa.Pa kada prozbore ovakve sjajne ličnosti opet mi se vrati nada.Ali vrlo mala nada,jer Beograd ne haje za patriotizam,nacionalne interese i za njih nebi žrtvovao ni grama svog blagostanja i hedonizma.
Препоруке:
54
3
15 субота, 31 децембар 2011 11:34
bravo predsednice
Jedan je Milorad Dodik, ovo je pravi srpski predsednik, i koliko mi se cini, jedini istinski srpski predsednik na balkanu, sa jasnom percepcijom, vizijom,hrabroscu, i pravim saveznicima. Iz perspektive obicnog gradjanina Srbije, Dodik mi lici na kralja Petra Ujedinitelja, ili Karadjordja, samo je njegova danasnja borba teza i sa visestruko lukavijim neprijateljem ciji je cilj da svede srpski narod na beogradski pasaluk.
Препоруке:
56
9
16 субота, 31 децембар 2011 12:03
Бели Орао
Свим читаоцима НСПМ желим Срећну Нову Годину.
Препоруке:
55
8
17 субота, 31 децембар 2011 12:50
влајко
Ма Додика за прецедника у Србиоји и то на следећим изборима...(ма какво држављанство он је Србин)

Жувела Србија, живела Српска, Живела Русија...
Препоруке:
68
8
18 субота, 31 децембар 2011 12:58
Вук
Милораде посјети Подгорицу !!!
Препоруке:
69
5
19 субота, 31 децембар 2011 13:01
nenad
Odlicni stavovi i jasna poruka.Trebalo bi poslati ove nase nesposobne,anacionalne i korumpirane politicare u Srbiji na kurs diplomatije, real politike i patriotizma u Banja Luku, mozda bi nesto i naucili,kao prvo kako se vodi drzava i narod.
Препоруке:
59
6
20 субота, 31 децембар 2011 13:09
Vlado
Koliko hvalospjeva, a kad bi malo proveli vremena kod nas vidjeli bi da nije sve tako bajno i krasno, naprotiv.
Препоруке:
18
67
21 субота, 31 децембар 2011 13:24
Dragan
Ako je Dodik iskren u ovim istinama koje je ovde izrekao i ako to nastoji sprovoditi u praksi ima moju punu podršku.
Препоруке:
41
6
22 субота, 31 децембар 2011 13:58
Jedan
zivim u jednoj evropskoj zemlji. Vise volim toplu sobu,toplu vodu, platu da normalno zivim, auto, putovanja, dobru medicisku i socijanlun pomoc od sve ove price. Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro. A mucenici neka se muce i zadovoljavaju "nacionalnim".
Препоруке:
7
110
23 субота, 31 децембар 2011 14:19
Munja
Poslije Herceg Novog, red bi bio da Dodik dodje u Niksic, Berane, Plevlja i PG.
Препоруке:
49
5
24 субота, 31 децембар 2011 14:40
Старац Фочо
За Једног

И ја желим да живим мој живот сада и да ми је добро.
Једино су две разлике између мене и Вас:
1. У дефиницји појма "добро живљење". Код мене он има далеко скромнију материјалну димензију, а истакнутију димензију самоостваривања.
2. У акценту на "ја". Важно је да "ја" живим добро, а не неко "други", јер ако се одрекнем онога што сам "ја", зарад "доброг живота", онда постајем неко "други".

На крају крајева, и проститутка може да се правда истим ставовима. Да је разлика између тога да ли има да једе или нема, па да и буде разумљиво донекле, али ако је разлика између тога да ли ће возити Југа или Мерцедеса...
Препоруке:
67
4
25 субота, 31 децембар 2011 14:54
Sa Brda
@Jedan
zivim u jednoj evropskoj zemlji.
Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro.


Pa neka ti je sa srećom.
Živi i pusti nas da živimo ovde a u skladu sa svojim uverenjima.
Ustvari ,ako ti je dobro, zašto se ovde i na ovakav način javljaš?.
Препоруке:
69
4
26 субота, 31 децембар 2011 15:41
ivan3012
Milorade sokole,svaka ti se u zlato kovala!Dostojan si da nosis slavu Srpskog Imena!
Препоруке:
45
5
27 субота, 31 децембар 2011 15:54
с.ј. @Jedan
Нисте ни први ни последњи који је у унутрашној борби добра и зла, врлине и чисто матријалистичког, капитулирао, и предао се само овоземаљском. Ако је то вама довољно, нема проблема, живите у складу са тим, али оставите нама ову земљу, овај народ, да га изведемо на пут који је мало мање материјалистички. Пошто је љубав према отаџбини предмет оних финијих осећања - које сте, ако се да извући из вашег изостављања истих са листе вама битних ствари, ставили на споредно место - сигуран сам да вам неће бити проблем опростити се од онога што делите са нама, и што вас, и остале жуте, доноси у конфликт са нама.

Срећан живот, и нека вам се испуне жеље (мада се надам да ћете једног дана видети оно што ми видимо)...
Препоруке:
49
5
28 субота, 31 децембар 2011 17:15
Vlado
Koliko dobih minusa od onih sto informacije o Dodiku skupljaju preko interneta. Valjda oni bolje znaju od mene koji zivim u Srpskoj, sve je danaas moguce.
Препоруке:
14
49
29 субота, 31 децембар 2011 17:55
kojot
@Vlado
I ja zivim u RS, naravno da je socijalna slika slaba, i da je opljackano sve sto je moglo da se opljacka, da je korupcija bezgranicna, nepotizam na svim nivoima i svasta nesto. Naravno da te stvari treba uredjivati, medjutim, na spoljno politickom planu, Dodik se ponasa dosta uverljivije, nego u svom prvom mandatu. Relativno dobro se nosi sa pritiscima izvana, ne slusa Kacina i kojekakve, nazovi EU poslanike, sta ce biti videcemo. Nacionalna prica mu je dosta uverljivija, od recimo Tadiceve, ako mu i dela budu priblizna prici, treba ga podrzati iz sve snage.
Препоруке:
53
8
30 субота, 31 децембар 2011 17:55
Старац Фочо
За Влада

Koliko dobih minusa od onih sto informacije o Dodiku skupljaju preko interneta. Valjda oni bolje znaju od mene koji zivim u Srpskoj, sve je danaas moguce.


Хјде брате преко Дрине, реци нам, шта замераш Додику? Шта не ваља у том што је рекао?
Препоруке:
33
5
31 субота, 31 децембар 2011 18:14
с.j.@Vlado
А, реците нам, одакле ВИ скупљате информације? Можда познајете Додика? Биће пре да се информишете исто као и ми, мутем интернета и других медија.

Не кажемо ми да је Додик неки нови цар Лазар, или слично, али одбијамо нападе сличних вама, који јединог барем приближно нормалног човека на нашој политичкој сцени (СВИХ српских земаља), нападају зато што није... ваљда што није савршено у складу са њиховим жељама (а можда и што они сами нису на његовом месту, јер смо ми увек љубоморни на саме себе).

МИ мало реланији, и, ако се могу усудити рећи, мудрији, схватамо да се мора имати сажаљења и разумевања да савршеног вође НЕЋЕ бити. Морамо се задовољити са БОЉИМ опцијама. НИје решење једноставно дигнути руке...
Препоруке:
26
7
32 субота, 31 децембар 2011 18:17
БањалукаКрајина
А кад ће те смањити порезе? Све је то лијепо, не мора мени нико објашњавати шта је патриотизам, али од тога се не живи. У РС имате све мању подршку, наравно то не значи да РС има мању подршку како ви покушавате то да представите. Више посла за Србе у РС и више правде, мање криминала и демагогије! Продајете фирме странцима и намирујете социјалне потребе, па господине предсједниче шта мислите колико то може тако? На свим телевизијама пуштате нам турске серије испирате нам мозак, а патриотизам се доказје дјелима, а не памфлетом и хвалоспијевима о себи у новинама. Живјела РС !!!
Препоруке:
28
6
33 субота, 31 децембар 2011 18:24
Žika
Svaka cast predsedniku Dodiku.Ovo je pravi srbin a ne kao nas predsednik Tadic. Srbiji treba jedan Dodik koji postuje duge ali drži do sebe i svog narodae. Želim mu mnogo srece i zdravlja u vođenju Republike Srpske.Živeli.
Препоруке:
31
7
34 субота, 31 децембар 2011 18:28
kojot
@Jedan
Lepo je to Corba oslikao u svojoj gastarbajterskoj pesmi. "Ja o vratu, okacim kravatu"...
Препоруке:
23
3
35 субота, 31 децембар 2011 18:29
МилошРС
Ма ,права људина .
Препоруке:
18
5
36 субота, 31 децембар 2011 18:30
Николай
Ако ико буде успео да сачува ово несрећно српство, то ће онда бити Срби из Републике Српске.
Препоруке:
31
5
37 субота, 31 децембар 2011 18:36
s.j.@kojot i Starac Foco
Џаба им је објашњавати, јер они очито немају разумевања за политичке реалности. Додик се показао као долседнији у својој политици, и спремнији да заступа наше националне интересе, и то само му је на похвалу. Али морамо схвтити да он не сме превише наљутити наше непријатеље на западу. Он се мора бити мудар ако жели опстати, и то и чини. Да ли то чини из жеље да помогне народу, или љубави према фотељи, је друго. Ја бих рекао да је неправедно рећи да то не чини барем делом из љубави према народу (а лично мислим да је добрим делом због тога).

То да ли је крао, и шта већ, не знам. Лично не мислим да јесте..
Препоруке:
21
7
38 субота, 31 децембар 2011 19:06
Peter RV
Ovaj potpisuje u Sarajevu sve sto mu se naredi, sto mu nikako ne smeta da uzdize njegovu srpsku patriotsku retoriku.
RS ima svojega Borisa Tadica.
Препоруке:
16
39
39 субота, 31 децембар 2011 19:14
Nase nade
Putin i Dodik.
Препоруке:
35
8
40 субота, 31 децембар 2011 19:52
Vlado
Ja Dodiku nista ne vjerujem, valjda znate ko je njega doveo na vlast 98 , da se sa Tadicem grli i ljuibi i na sva zvona i da izvedemo jedan logican zakljucak, da li bi vladari nsp-a dopustili da Srbi preko Drine imaju samostalnog vladara, a nasa braca u Srbiji da budu u raljama tog istog nsp poretka. Da on stvarno radi u interesu Srpske i Srba bio bio odavno ili ubijen ili uklonjen sa polozaja kao Poplasen, sta se to promjenilo u ocima medjunarodne zajednice pa Dodika nisu smijenili, a sjecamo se kako su posmjenivali ljude iz SDS-a. Da zakljucim, zapadu Dodik savrseno odgovara, sludjeni narod filuje demagogijom , a zapravo radi za te iste protiv kojih istupa.
Препоруке:
19
33
41 субота, 31 децембар 2011 21:41
Peter RV
@ Vlado
Savrseno tacno. Dodik je bio "jedini srpski politicar koji obecava" prema Ricardu Holbruku. Da, onom istom Holbruku koji je pio u zdravlje siptarskih terorista na Kosovu, i koji je eventualno ustolicio tamo Bernarda Kusnera 'bezgranicnog' prodavaoca organa srpskih mladica.
Tacno, odkad je Dodik dosao, napustili su ideju da njihov komesar ima pravo da mijenja izabrane srpske predstavnike. Interesantno,zar ne?. (opaska koja mi se bila izmakla. Hvala)
Препоруке:
15
13
42 субота, 31 децембар 2011 22:06
Danilo
@ Vlado,

Ako si Vlado i Srbin,a ne neki komsija iz Sarajeva,onda bi trebalo da znas da su se vremena promijenila,da je Dodik nasao podrsku u jakoj Rusiji i Izraelu,za razliku od N.Poplasena i Sarovica koji to nisu imali.
Drugo,ne moze se ocekivati da u ovoj svjetskoj ek.krizi Srpska bude kao Svajcarska,problema ima,ali Srpska je stabilna,plate i penzije,kolike god,su redovne,niko nije gladan,a beskucnika ima manje nego u New Yorku.Drzavni sistem funkcionise,a narod je slobodan.Pogledaj probleme po drzavama EU.
Dodika cuva specijalno obezbjedjenje,vidio si to u novinama.
A,sto se tice prijateljstva sa Tadicem,valjda si shvatio iz ovog intervjua sta Dodik misli o njemu i aktuelnoj vlasti u Srbiji.

@ Jedan,

Znas,brate,i onome lavu u kavezu je divan zivot,hrane ima na pretek,kavez mu ciste redovno,niko ga ne proganja,uziva u "slobodi" i sav je srecan jer ne zna sta znace one zice od kojih ne moze izici vani.Za zivotinje je najvaznije da imaju hranu,a duhovnost ih ne zanima.
Препоруке:
35
4
43 субота, 31 децембар 2011 22:31
nezaobilazno iskustvo
Izvinite, da li bi bio neko toliko ljubazan da mi objasni šta je to bastion srpstva i šta je to "srpstvo. Živim u Beogradu preko 60 godina i životno iskustvo mi govori da u jednom delu srpskog roda ima tolika zla i zlovolje da to ne bi bilo zdravo ni za mnogo veću populaciju od ove koja se ovde nalazi. Fenomenologija toga zla je tako raznovrsna da je to nemoguće i predstaviti. Ali, evo, u pitanju je bezdušnost, bezobzirnost, dvoličnost, stalno sumnjičenje drugog za sopstvene nepodopštine, bezrazložna mržnja, zavist, magareća tvrdoglavost, mučaljivost, karijerizam, ljubomora, namernost da se drugom nanese zlo, pritajenost, podmuklost, inat, itd....itd.....itd. Nije mi jasno odakle te osobine. Da li je to od mešanja krvi na ovim prostorima ili samo urođenih osobina samog naroda. Bojim se da je u pitanju etnička smesa koja još uvek traži sopstvenu identifikaciju.....Nisam siguran, na kraju, da ono što se naziva Srbinom u izvornom smislu i pripada tom rodu.....
Препоруке:
12
34
44 субота, 31 децембар 2011 22:44
Miroljub
Kako ne kužite.Balkan je već rastaljen-Rusi i Turci sa jedne strane i TZV. EU sa druge.Proguglajte malo
"UNOCAL Fethulah Gulen" ili teme vezane za zajednička rusko-turska ulaganja..Dačić je u pravu.Tanasković govori o istoj stvari ali opet ne iznosi sve u javnost.Mislim da zna mnogo više pošto je toliko vremena proveo u Turskoj.
Препоруке:
3
10
45 субота, 31 децембар 2011 22:54
МР
Ма колико ми било жао палестинског народа, нипошто признати Палестину. Из личног искуства знам да су Палестинци на страни Бошњака и против Срба. Нека их, нека решавају своје проблеме са Израелом (и Американцима) како знају и умеју. Баш добар човек овај г. Додик.
Препоруке:
22
7
46 субота, 31 децембар 2011 23:05
dragoslavic
Hvala Dodiku za receno. VREME JE!
Препоруке:
17
8
47 субота, 31 децембар 2011 23:21
Радгост
Vlado+ Peter RV+
Коментатори који сте одушевљени делима прецедника ,нешто вас нема код чланка[ето га,мало удесно]:
Бранислав Рибар: Професори БХС – изданци бошњачке политике
Препоруке:
2
7
48 субота, 31 децембар 2011 23:44
Danilo
@ Nezaobilazno iskustvo,

Covjek vasih godina bi trebalo da zna sta je to licno,a sta nacionalno.

Negativne osobine ljudi koje ste vi tako dobro nabrojali su licnog karaktera i uglavnom se pojavljuju kod svih ljudi svijeta.Malo ko koga voli,a medju ljudima vladaju zavist,ljubomora,podmetanje,mrznja,a nacionalno je identitet,drzava,kultura,istorija,pismo,vjera.
Dakle,svi ljudi koji pripadaju jednoj naciji i drzavi teze k tome da oko tih pojmova budu jedinstveni,jer upravo ti nacionalni pojmovi omogucavaju svima nama da obezbjedimo prostor za zivot,u kojem cemo se i svadjati,nema veze,ali to je nas srpski prostor na kome mi upravljamo sami sobom,kakvi smo god,da ne dozvolimo da od nas neko ucini robove,da nas kinji,da nas ubija,da nam zene i kcerke siluje,a da mi to sve nemocno gledamo.

Ja sam bio u istom rovu sa komsijom Srbinom koga nisam volio,ali smo se precutno pomirili,bili smo na istom nacionalnom zadatku,borili smo se za slobodu srpskog naroda koju niko ne poklanja.
Препоруке:
18
5
49 субота, 31 децембар 2011 23:45
s.j. @Danilo
У праву сте. Али бих додао да и животињама није кавез увек мио, што додатно указује на јад и беду људи који су задовољни својим кавезом обездушености и материјализма.

У праву сте и у вези тога шта Додик мисли о жутој мрљи на телу Србије. До сада је Додик био дипломата, и ставаљао потребу Српства на прво место (јер мени лично изгледа као да му 'дружење' са Тадићем није било мило), па је био спреман да се 'дружи' са одродима. То поздрављам. Али сада је очито и њему доста.

ВЕЛИКА је то ствар рећи да је од два српска ентитета која се још нису одрекла српског имена, онај мањи 'бастион српства'. НЕ зато што то није тачно, већ зато што је то неприродно и жалосно. Они који би по логици требали бити угроженији, и требали бити штићени, сада штите већину. Шта је следеће? Да нам НЕ ДАЈ БОЖЕ није Српске, онда би нам дијаспора морала бранити интересе? Ово је лудило, и на вечни срам свих гласача Србије!
Препоруке:
21
7
50 недеља, 01 јануар 2012 01:41
dostojan
Hvala Bogu pa imamo ovakog srpskog sokola, Dodik je jedina svetla tacka na mracnom nebu Srbije. Samo nastavite predsednice, i ne brinite, ceo srpski narod ce biti vasa tvrdjava!
Препоруке:
16
8
51 недеља, 01 јануар 2012 03:13
МР
(Ја) живим у Америци и добро ми је. Имам све о чему @Jedan прича. Али и дебела свиња има све и чека је посек. @Jedan је најобичнији бе....... Кад престанем да се бринем за друог време ми је да умрем.
Препоруке:
19
2
52 недеља, 01 јануар 2012 09:11
Ništa ne shvatate....
@Danilo
Sve je to u redu što rekoste ali razlika između ličnog i nacionalnog postoji samo u teoriji. U praksi vi to ne možete razdvajati. Zašto? Pa, zato što tako loše osobine ovog naroda čak presudno utiču na nacionalno. Nisam sigiuran da bi baš takvu sliku nosili u svetu da smo boljih karakternih osobina. Ne može se za slobodu boriti onaj ko nju nije sposoban braniti na ličnom primeru. Tu se Vi grdno varate. Pa, zar vam nisu poznate situacije gde su ljudi izdavali sopstvene komšije neprijatelju lične koristi radi. Zašto to prenebregavate? Trebam li navoditi slučajeve? Najpoznatiji je onaj predočen službenim priznanjem nemačkog okupatora da je u Beogradu uprava Gestapoa bila zatrpana prijavama Beograđana o svojim susedima! Pogledajte i danas na šta liči politička scena u Srbiji? Kosovo i Metohija odlaze u tuđe ruke a u Srbiji, posebno beogradu, nikada veća slavlja. Povodi nisu važni, slave, rođendani..Beograd je bezbrižno uživao dok je padala Srpska Krajina, trebam li još navoditi..
Препоруке:
14
4
53 недеља, 01 јануар 2012 11:55
milan
Treba stampati ovaj intervju i deliti narodu, da upotpuni znanje o situaciji na Balkanu i srpskim interesima.Odlican je Dodik, nije savrsen, ali ne moze se osporiti da se trudi odbraniti srpski interes i to se mora postovati.A da li ima vile i bogatstvo, ja bi mu dao i deset puta toliko samo neka nastavi sa mudrom, promisljenom i politikom homogenizacije srpskog korpusa, a rezultati ce doci vrlo brzo.
Препоруке:
12
9
54 недеља, 01 јануар 2012 12:19
Ad hoc
Немамо Путина ал Милорад Додик треба да буде Вођа и Председник свих Срба.

Жив ми и здрав био Милораде још сто година.(најмање)
Препоруке:
14
7
55 недеља, 01 јануар 2012 13:18
Jedan
@Старац Фочо i @Danilo
Vi banalizujete moje misljenje "Ja zivim sada i zelim da mi je dobro". Vi svodite moje misljenje na materijalno @starac Foco "yugo i merceds" a @Danilo uporedjuje zivot na zapadu sa lavom koji ima hrane u kavezu(?). A to sto ja imam jesu slobode u svakom smislu. Imam duhovnu slobodu, nisam rob neke ideologije ili politike, npr. velikosrpstva ili socialdemokrata, levice itd. Imam slobodu da radim poso koji hocu, imam slobodu misljenja, nebih nikad dobio toliko minusa kao ovde, jer dozvolite da ja mislim sam, nema grupnog pritiska. Ne brinem se za buducnost jer cu imati socijalnu pomoc kakvu takvu. Zaradjujem dovoljno da imam slobodu da kupim ono sto ja zelim, imam slobodu i mogucnost putovanja za zivota u sve delove sveta, svako putovanje je dozivljaj nekog novog sveta i kulture. Sto se tice luksuznih auta i yuge, zna se koje auto je sigurnije pri sudaru. Zivim sada i ovde, zivot je prolazan kao balon od sapunice. Vreme ne trosim na ideje, budimo realni.
Препоруке:
6
24
56 недеља, 01 јануар 2012 14:31
milos
Kosovo se branilo u Kninu sto tadasnja vlast nije shvatala.Beograd se brani u Banja Luci.Za sva popustanja i saginjanja vlasti u Beogradu su dobijale samo nove zahteve.Zapad niti je postovao a pogotovo nagradjivao slabe,osvrnite se malo na istoriju bilo koje zapadne zemlje.
Препоруке:
21
4
57 недеља, 01 јануар 2012 15:30
Anonimna Srpkinja
"zivim u jednoj evropskoj zemlji. Vise volim toplu sobu,toplu vodu, platu da normalno zivim, auto, putovanja, dobru medicisku i socijanlun pomoc od sve ove price. Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro. A mucenici neka se muce i zadovoljavaju "nacionalnim"."

Zivim i ja u inostranstvu dosta dobro i komotno, ali srce mi i dalje kuca za ono tamo. Zivot je dosta lagodan na zapadu, ali srce se polako ledi. Prosecan nas covek u Srbiji se muci i pati u nemastini, misleci da ce na zapadu naci spas. A kad dodje napolje tek onda vidi da pocne da gubi ono to je najvaznije. I pored svih iskusenja i nedaca nas narod jos uvek ima dusu!
Препоруке:
27
5
58 недеља, 01 јануар 2012 18:07
Светислав Костић
Aко западним и НАТО душманима може Милорад Додик да пружа смјело отпор, зашто то не чини Тадић? Не видим шта је ту нејасно?

И то све да би Србију увео у ЕУ и у НАТО. Нешто више грађанске смјелости неће нашкодити.
Препоруке:
8
3
59 недеља, 01 јануар 2012 18:17
Луди Ванко
Симболично или стварно -Додик тачно осећа.Српство у Србији је угрожено.Варају се они који мисле да је то због народа.Није компактан, није хомоген, дели се , расипа, али онај народ који подиже цркву каква је Свети Сава, па ако хоћете и овај мост на Ади који ја зовем Паук мост,онај народ који зна шта значи један Ђоковић,народ који је запоседао своје мостове кад су га бомбардовали, који је певао од пркоса кад му је шиштало над главама,који зна да испрати патријарха без позива , тај народ није ни слаб, ни дешператан,ни немоћан.Они који овде нису бастион српства су политичари и то сви од реда, једни зато што отворено заговарају покорност јачему. други зато што неће ЕУ а не умеју да постану миљеници већне на изборима и сви редом зато што не умеју да сарађују и кад деле иста уверења.Додик је велики зато што држи конце српства у рукама.Онај ко је рекао "Путин и Додик" изражава правац, жељу,сан, суштину.Додик нам је потребан али не да једне супроставља другима него да нас уједињује
Препоруке:
11
2
60 недеља, 01 јануар 2012 19:53
Peter RV
Kad je Dodik otisao za Tel-Aviv, znao je da ce dobit jedan urnebes od aplauza od strane Jevreja.
Sto ce RS dobit od toga je bas samo to -prazne aplauze. Sad mu jos ostaje da nominuje Bernarda Henri-Levija (onog sto je izmislio Srebrenickih 'osam hiljada') za njegovog 'ministra spoljnih poslova'- sto ce mu garantirat produzene aplauze.
Препоруке:
5
11
61 недеља, 01 јануар 2012 21:10
Сарајлија
Било би занимљиво посматрати шта би се догодило на српској политичкој сцени ако би се Шешељ вратио из Хага пре избора и Додиков СНСД се регистровао у Србији и ушао у изборну утакмицу.
Препоруке:
7
1
62 понедељак, 02 јануар 2012 03:30
Danilo
@ nista ne shvatate...

Slusaj brate,u nekim stvarima ste u pravu,a u drugim niste.Kazete da je razlika izmedju licnog i nacionalnog postoji samo u teoriji,sto nije tacno.

U prvom komentaru ste rekli da:"u JEDNOM DELU srpskog roda ima toliko zla i zlovolje" i tu ste u pravu.
Tacno,u jednom dijelu,a zaboraviste DRUGI DEO naroda,sve one patriote koji polozise zivote u mnogim ratovima bas za to nacionalno,dakle,sve licno se izjednaci sa nacionalnim i tako se krece u borbu za slobodu.

Izdajnike i prodate duse ste dobro oznacili i ja to smatram ciscenjem srpske nacije,koji su nanosili i koji nanose veliko zlo srpskom narodu.

Ja ne prenebregavam te izdajnike,ali zasto vi prenebregavate veliki dio srpskog patritski raspolozenog naroda koji je ugradjivao i koji ce ugradjivati svoje zivote u srpstvo?

Potpuno se slazem s vama i o tome stalno pisem,da u Srbiji danas vlada nenarodni rezim koji podrzava jedan broj gradjana,ali,ja sam ubijedjen da ce ti i takvi brzo otici u zaborav.
Препоруке:
5
5
63 понедељак, 02 јануар 2012 05:50
Ratko
Da nam svevisnji pozivi i dadne snage nasem Dodiku da izdrzi i nastavi,svoj posao.

Valjda je i nas Srbe mucenike zapadno od Drine svevisnji Isus Hrtistos pogledao i smilovao se ovom NEdokalnom narodu.

Ehhh da nam je ovaj nas Dodik gazda i u Beogradu....
Srbstvo bi vaskrsnulo punim sjajem.

Gospodine predsednice Milorade Dodiku,HVALA vam za sve i nek' nam akoBOGda jos dugo pozivis i RS vodis
kao do sada.
Препоруке:
6
4
64 понедељак, 02 јануар 2012 13:25
Бели Орао
@Један.Поштовани господине, разлика између ваших истомишљеника тамо и нас овде је велика,мада на овај сајт долазе и наши истомишљеници из ваших Америки и Енглески и слажу се са нама.Ваш живот се своди на дискусију о некој социјалној помоћ. Видите моја тетка има пензију 14000 дин (око 140Е) и успе чак нешто да уштеди.Ја не знам како, али уштеди.Она би се стидела да прима социјалну помоћ, јер је поносна мала жена која је заслужила пензију испраћајући мужа свако јутро на посао и чувајући децу.
Зашто Ви мислите да ми овде не живимо лепо.Ја обично волим да кажем да сам био у Сингапуру кад сте га Ви упознали преко Срећка Шојића-Сингапурћани.Ми и сад мало залутамо, али не тако често као некад. Значи уклапам се у Вашу тематику, али Ви никад не можете да одете до Бастиона Српства, Пећке Патријаршије и Дечана и да попричате са бранитељкама православља и витезовима истог, јер то је за вас без везе. Као што видите ми се уклопимо у тај ваш сурогат брзо, али брзо и одемо. Ипак је лепше кући.
СНГ
Препоруке:
8
2
65 понедељак, 02 јануар 2012 16:44
Razjašnjenja.....
@Danilo
Gospodine, Vama očigledno neke stvari nisu jasne. LIčno i nacionalno su samo analitičke kategorije i kao takve u teorijskom smislu se mogu razdvajati, dakle, i analizirati. U praksi nemate tako jasne i čiste situacije i to ne važi samo za ova dva pojma. Drugo, tvrdite da prenebregavam patriotski raspoložene pripadnike srpskog naroda. Opet ne shvatate! Kada kažem jedan deo naroda onda to znači da drugi deo upravo pripada patriotski raspoložemom delu srpstva. Ne mislite, valjda, da ću sada ovde razvlačiti njihov patriotizam kao testo za pitu! Bilo bi to ne samo nedolično nego i sasvim suprotno od njihovog osećaja. E, sada bi bilo potrebno da nešto razumete. Shvatiti da osećaj patriotizma nije isklučivo već samo preovlađujuće raspoloženje dela populacije. A to, opet, znači da je ono i pomešano sa drugim, može biti, i lošim osećanjima i osobinama koje napred pobrojah. Ali takvi ljudi su pozitivne ličnosti jer preovlađuje patriotski motiv. U tome je dijalektika njihove pozicije.
Препоруке:
4
3
66 понедељак, 02 јануар 2012 19:34
isak
Zar vam ovo ne zvuci slicno onome:Knin je bastion Srbstva.Kosovo je sveto mjesto Srbstva.Treba se duboko zamisliti na Miletovim rijecima?Koje nam to poruke salje?Sve smo ovo jednom slusali u ne tako davnoj proslosti.Gdje su sada Knin i Kosovo?Samo u Srbskim glavama su jos ovo sveta mjesta Srbstva.
Mile sacuvaj nas svojih velikih rijeci.
Препоруке:
12
12
67 уторак, 03 јануар 2012 00:17
Danilo
@ Isak,

E,decko moj,nije istorija ni deset,ni pedeset godina,Srbi su gubili teritorije od velikih imperija,pa ih vracali,a te imperije su propadale.
Istorija se ponavlja.KosMet je bio van Srbije u vise navrata,ali je uvijek vracan,kao sto ce i ovog puta biti vracen,kad-tad.
Granice na Balkanu su uvijek bile relativan pojam,zato sto je to podrucje kao kuca na drumu,istok-zapad,kojim vijekovima vrsljaju bande pljackasa i siledzija.

Medjutim,Srbi su,za razliku od vas,uvijek spremni da brane svoju slobodu i zivotni prostor.
Препоруке:
10
8
68 уторак, 03 јануар 2012 16:28
Srpsko Sarajevo
Ovaj sto zivi "lagodnim zivotom" u EU mi je komican. Prvo sto ni u EU nije tako lijepo kao sto se to nama pokusava prikazati, drugo sto je jadno i zalosno ako misli da covjek mora biti zadovoljan samo ako napuni stomak. U ovakvim raspravama ne mogu da se ne sjetim jednon citata Bendzamina Brenklina: "Oni koji su spremni zrtvovati slobodu za materijalnu sigurnost ne zasluzuju da imaju ni jedno ni drugo".
Nego da se vratimo na Dodika. On nije zlatan, ali je trenutno najbolji politicar koga Srpska ima. I ima vecu petlju od svih politicara u Beogradu zajedno. Pogledajte u kakvim okolnostima Srpska funkcionise. Ona nije potpuno samostalna kao Srbija. Imate ratom unistenu privredu. Imate komsije iz federacije koji na sve nacine pokusavaju da je obezvrijede. Imate medjunarodnu zajednicu koja vam visi nad glavom i koja se od kad postoji uvijek neprijateljski odnosila prema Srbima. Imate ekonomsku krizu koja nas je sve pogodila. I sta ocekujete od Srpske u tim okolnostima? Da bude Svajcarska?
Препоруке:
12
4
69 уторак, 03 јануар 2012 21:03
isak
Danilo brate Srbine.Sta cekas onda bolan nebio.U boj za narod svoj.Nemoj cekat 50-100-200-300-400 godina.Nazad u rep.Srbsku Krajina,udri na Kosovo,rastjeraj Bosnjake i Hrvate.Vracaj teritorije a ne cekaj na onu od vaseg vrlog pisca CERACEMO SE JOS!Kad?Nema vise silne ratne masinerije(JNA).Ili mozda treba cekat dok se bacuske pocnu buditi zajedno sa 2 milijarde Kineza.
Srbinu iz Srbskog Sarajeva.Brani slobodu kao sto je i Gavrilo Princip.Ubiti,zaklati,formirati trojke itd.Sve ovo raditi dok se ne postigne potpuna sloboda Srba.Jeli sve ovo toliko bitno?Srine oslobodi se istorijskih mitova i zivi u 21 vijeku.
Препоруке:
3
20
70 уторак, 03 јануар 2012 23:13
bojan,okolina vranja
koji je car ovaj Mile Dodik. pozdrav iz Vranje za njega iz sela Bresnica
Препоруке:
9
4
71 среда, 04 јануар 2012 03:13
Srpsko Sarajevo
Isace sine, o kakvim mitovima govoris? Grckim, rimskim? I gdje sad iskopa Gavrila Principa? Kakve on veze ima sa ovom temom?
Препоруке:
7
1
72 среда, 04 јануар 2012 13:23
Miki BG
Dodik je zaista političar koji nedostaje našoj matičnoj državi Srbiji. Oduvek je bio jasan. I cenjen na Zapadu upravo zato što zna šta je nacionalni i državni interes i što to brani isto onako kako bi u takvoj situaciji isto radili Englezi, Francuzi, Nemci... Novosti su, takodje, list koji nije pao pod uticaj globalne politike i bar još medju retkim dnevnim listovima na ovim našim prostorima drži do nacuionalnih i državnih interesa Srba i Srbije.
Препоруке:
4
6
73 среда, 04 јануар 2012 14:11
kramp
Pitam se, da li je ovo Isak Samokovlija?
Препоруке:
3
0
74 среда, 04 јануар 2012 15:05
Ent
Kakvi god dasmo takvi smo. Neka pisu o nama sta hoce. Bas me briga. Da nismo takvi ne bi se odrzali medju nasim dusmanima. Samo kad bi se malko slozili. Srce mi zaigra kad pomislim da sam Srbin i sa time se ponosim.
Препоруке:
4
1
75 среда, 04 јануар 2012 15:39
Vladan Andrejic
A, zasto, Si Veliki Vodjo, prepustio mesto ministra spoljnih poslova,koje je jedino sto vredi, ako mislis dobro Srpskom Narodu. Koliko, to, KOSTA?
Препоруке:
7
2
76 четвртак, 05 јануар 2012 01:21
Marko
Dodik nije poslednji bastion srpstva nego najveca pretnja i kocnica srpskom razvoju.

RS je voleo to neko ili ne u ocima sveta nastala na progonu nesrba, oduzimanju njihove imovine, rusenju njihovih bogomolja, preimenovanju njihovih ulica. To pokazuje i boravak kompletnog rukovodstva u Hagu. Umesto da se pritaji i ceka povoljan trenutak da uzme par poena za svoju stvar, on se ponasa bahato ko slon u staklari. Za sve sto Srbija pokusava da uradi i sakupi nesto kredita, javi se Dodik i sve unisti. Zadnje sto je unazadio srpske pregovore za prijem u EU (zeleo neko ulazak ili ne). Eno pregovaraci su bez uvijanja naveli njega kao problem. Da ne govorim poznatu stvar da je oduzimanje Kosova direktna osveta za ratna dejstva srpskih 'vizionara' u BiH. Koliko jos treba da budemo taoci RS i apetita njenih vodja koji sve ostvaruju preko ledja Srbije

Da skratim, Dodik srbuje a Srbija placa racun. Dokle vise. Dokle?
Препоруке:
7
14
77 четвртак, 05 јануар 2012 01:57
Ivan
prosto za ne poverovati koliko naivnih ima ovde.

Ovo mi lici ko igorkaz gde razmazeni sin (RS) kori vlastitog oca (Srbija) koji muku muci kako da ga sigurno provede kroz mladi zivot.

Dodik prosipa praznu retoriku zato sto zna da niko ne dozivljava ni njega ni RS kao neku tamo pokrajinu neke tamo BIH. Sta god da kaze nema nikakvu tezinu ni odgovornost.

Za razliku od njega Srbija je stara i poznata priznata drzava koja mora da pazi sta radi i sta govori u ovim slozenim medjunarodnim odnosima. Zato se otac (Srbija) muci da pronadje put medju zverima, a sin (RS) se ponasa ko razmazeno dete i lupa li ga lupa bez odgovornosti i jos nam drzi predavanja, a narod guta.

Zato nam se i desava sta nam se desava, malo jeftine demagogije i vec narod vidi novog Lazara. Da se Dodik kao predsednik Srbije ponasa ovako, trajao bi manje od mesec dana.

Prosto se bojim sta ce da bude sa ovim narodom kada uvek iznova pada na ovako jeftine stvari. Bog neka nam je na pomoci
Препоруке:
9
3
78 петак, 06 јануар 2012 01:45
rs
Vlado, ja zivim u Srpskoj i vrlo dobro znam da nam nije Milorada, danas bi bio Bosanac po nacionalnosti. Novca nigdje nema, a kamoli u koloniji kao sto je BiH.
Препоруке:
3
6
79 петак, 06 јануар 2012 10:41
alkar
dodik sve jače puše u nacionalističke trube iz dva razloga-ostajanja na vlasti i skrivanja pravih gospodarsko-političkih problema....
Препоруке:
3
7
80 субота, 07 јануар 2012 13:45
Đorđe
E vala dosta mi je tih galamdžija s onu stranu Drine! Srbiji će krenuti tek kada budu počeli za nešto da se pitaju Srbi iz Kragujevca, Valjeva, Šapca, Užica, Čačka, Gornjeg Milanovca, Niša, Topole, Sremske Mitrovice, Rume, Aleksandrovca, Brusa, Leskovca, Jagodine, Ćuprije, Kladova, Negotina, Zeječara i drugih srskih varoši. Ispade da nam državu vode samo Dinaridi. Od "velikih Srba" iz RS preko terazijskih Crnogoraca. Ne može tako gospodo! Vreme je za okretanje nove stranice.
Препоруке:
4
5
81 субота, 07 јануар 2012 19:15
Jeste Gospodine Dodik
Upravu ste kada kazete da je to Bastion Srpsta svaki se Srbin u Republici Srpskoj i Srbiji slaze se sa vama samo napred Care mi smo uz tebe. Htjeo bi da dodam mozda bi bolje bilo da se kaze da je Republika Srpska zapadna Srpska drzava obnovila svoju drzavnost a ne nastala 92. R Srpska je starija od Bosne Dinastija Vlastimirovic-Klonimirovic je dinastija koja je utemeljilja kulturnu bastinu Srpsta u Srpskoj , Srbiji, CG. Caslav Vlastimirovic-Klonimirovic Srpski Car rodjen u Trebinje-Ragusa je uemeljitelj srednjeg veka.R Srpska treba da podigne spomenik Caslavu u Trebinju,i ostalima, svuda po R Srpskoj Radoslavu, Prosigoju,Jovanu Ducicu, Nikoli Kalabicu,Zoranu Djindjicu,Kralju Tvrtku kao Kralju Srblja,Jasno kazati Bosnjacima da je bosna Srpska provincija i nastala od R Srpske a ne obrnuto R Srpska je bila priznata medjunarodno u 8 vjeku Bosne nije ni Bilo. Veliki ogroman spomenik Caslavu na u Trebinju u Banja luci Patrijahu Pavlu , na palama Radoslavu vojisavl
Препоруке:
4
4
82 субота, 07 јануар 2012 19:41
Republika Srpska Valuta Srblja
Gospodine Dodik ne bi bilo lose da se pokrene projekad u svim vecim gradovima u R Srpskoj.Projekad koji bi se odnosio na Republiku Srpsku od davnina i nenog medjunarodnog priznanje u 8 vjeku.Da se u svim gradovima podignu spomenici Prosigoja,Radoslava,Caslava,dinastija Vlastimirovic-Klonimirovic oni su svi rodjeni u Trebinju-Ragusa-Hercegnovi.Za vreme vljadanja nihove dinastije Republika Srpska je bila slobodna i medjunarodno priznata dok je Srbija bila okupirana od strane Bugara i Madjara.Ne bi bilo lose da se u svim malo vecim gradovima naprave Muzeji istorije ,kulturne bastine Republike Srpske od davnina a pogotovu da obuhvate period Caslava klonimirovica koji je tad dao zivot svoj da olobodi bracu u Srbiji od Madjara i Bugara. To smo uduvjek bili Republika Srpska obnovila svoju drzavnost a kada je bila jaka zapadna Srpska drzava 8 vjeka Bosne nije bilo kasnije Bosna je bila srpska provincija R Srpske. ljepo bi bilo da se napravi spomenik Jovanu Dereticu na Palama zivjela obnova
Препоруке:
3
2
83 четвртак, 12 јануар 2012 21:55
Srpstvo
Ljudi nemojte da se duhovno razjedinjujemo Volimo Srpsku koliko i Srbiju.Za spas Srpstva nemojte praviti podele izmedju Srba Njemanja Vidic Podrinjac + Neven Subotic zajedno sujaci odvojeno slabiji.Pantelic+Jovanovic zajedno jaci ovojeno slabiji. Ja mislim da smo svi sazreli necemo nista ratom iako nas provociraju moramo samo mudro pametno diplomatski mirno do ujedinjenja svih Srba ponavljam mirnim putem sacekajmo pravi trenutak posle kise izlazi sunce s vjerom u Boga sigurno ce sunce da zagrije Srbe jednog dana. Pogledajte Njemce medjusobno su ratovali 200 godina 2 svetski rat ih podelio pa su sad ponvo ujedinjeni,Talijani isto trebalo im 1200 god da se ujedine.Ja mislim da trebamo da ulozimo nase napore u ikorenjavanju korupcije jer korupcija je br 1 neprijatelj Srba sa obe strane Drine. Duhovno prenjeti nasoj djeci da kada mirnim putem bude prilike za ujedinjenje svih Srba to ne smemo propustiti kao sto smo 1918 radi drugih unistavati sami sebe nikada vise braco Srbi nesmjemo to
Препоруке:
2
0
84 понедељак, 16 јануар 2012 17:43
Žiko
Dodik je samo političar koji je shvatio zašto je biran i šta njegov narod želi te se prema tome pošteno odnosi i to sprovodi u dijelo. Posebno cijenim njegovu retoriku jer tu nema ,,muvanja" niti bilo kakve ,,amblaže". Neko kaže da je takva retorika pogubna. Mislim da nije i da je samo ovo vrijeme koje provodimo u BH državi pogubno za sva tri naroda. Razidjimo se kao ljudi i da se gledamo oči u oči, kao ljudi koji različito misle, ali ne misle zlo. ONaj ko misli da je to nemoguće griješi. REalnost raspada SFRJ su nacionalne države i stvaranje novih nacija i novih jezika za sve, osim za Srbe koji su bili najbrojniji u toj državi. Cinizam ili žalost...šta li je? Pa red je da se to ispravi...i hoće. Predsedniče nastavi da radiš ovaj posao kao do sada.
Препоруке:
1
0
85 понедељак, 16 јануар 2012 17:58
Žiko
Marko očito nije upućen u ovu priču. Kakav je to u današnjim uslovima Srbija talac Republike Srpske? Svi narodi bivše SFRJ su imali pravo na samoopredelenje osim Srba. Danas i Škotlandjani žele samostalnost u Britaniji i to im se ne brani. NIko u RS ne poziva na rat...samo tražimo svoja prava, pravo na samostalnost. Napokon Srbija je samostalna država i ne odvajamo se od nje, možda bismo joj prišli ali očito da ima još snaga tamo koje su protiv toga...i dobro su plaćene za svoje djelovanje. Vukovaca je uvijek bilo i biće ih...od Kosova pa do dana današnjeg.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер