Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tranziciono podmetanje Zlatka Pakovića

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 14 mart 2012 15:27
Mirko Grbić, Banjaluka
Za ljude tipa Paković.... i jednodimenzionalnost njihova uma Branko Ćopić je skovao izraz..."Rekao komesar"....u ovom slučaju komesar je Soroš.... a pakovići aportuju !
Preporuke:
63
2
2 sreda, 14 mart 2012 15:36
Jovan Anastasijević
"...nastojao da potencirajući samo pojavljivanje D. Bokana na promociji knjige Dobrice Ćosića.." Čemu ovakvo ezopovsko pisanje? Za mene i mnoge koji nisu bili na promociji ne bi bilo zgoreg da neko objasni značenje ovoga? Niti tačno znam ko je taj Bokan, niti da li se samo pojavio, ili je nešto - i šta kazao.
Preporuke:
33
4
3 sreda, 14 mart 2012 16:05
Sukobi na režijskoj desnici
Mislim da nije u redu to što autor ovog teksta ovako oštro kritikuje Pakovića i Bokana jer su u pitanju dva relativno mlada autora koji nisu imali šansu da se u svojoj struci (režiji) dokažu, pa su zato prisiljeni da se dokazuju na nekim drugim mestima. Takav je umetnički svet, među mladim umetnicima uvek vladaju odnosi konkurencije. Uvek je bilo čarki među glumcima, rediteljima i ostalim umetnicima, a posebno među ovako mladim autorima. Paković i Bokan su na početku umetničkih karijera i sasvim je moguće da će jednog dana zadužiti srpsku kulturu a onda neće imati razloga da se dokazuju po tribinama i kolumnama...
Preporuke:
18
27
4 sreda, 14 mart 2012 16:38
Jordan
Paković i Bokan, neka i njih ima. Ima nas svakih raznih. Njih povezivati sa Dobricom, kome je to palo na pamet? Konačno - Dobrica piše za sve. Ostali mumlaju, lažu i ćute.
Preporuke:
36
1
5 sreda, 14 mart 2012 19:22
Zabrinuta Srpkinja
Veliki ljudi greše, ali ja mislim da to nije razlog da svaku njihovu grešku predimenzioniramo i horski osuđujemo. U pitanju je obična zavist! Nedavno sam gledala emisiju u kojoj su gostovali filozof Nenad Daković i Zoran Živković. I tada sam se pitala, zbog čega se ovako kvalitetni, elokventni i nadasve obrazovani ljudi tako malo pojavljuju u našim medijima, a onda sam, čitajući ovaj tekst, shvatila da ovo društvo neguje prosečnost i ne dopušta svojim najumnijim glavama da dođu do reči. Ako ne želimo da čujemo jednog Pakovića, Dakovića, Bokana ili Živkovića, zbog čega nas čudi to što najobrazovaniji i najtalentovaniji mladi ljudi napuštaju ovu zemlju i zauvek odlaze u svet?
Preporuke:
8
27
6 sreda, 14 mart 2012 21:58
jbgbgd
Nomen Est Omen. Paković je najnoviji mezimac uticajnih krugova kojima je "drugost" prirasla srcu.Pakovanje ili suština, pitanje je sad!?!Ni jedno ni drugo, već stara fatva sa zapadnih strana zbog koje se besomučno mora mantrati kako je najopasniji famozni srpski nacionalizam.Ako to nekim slučajem nismo memorisali, tu su uvek spremni i raspoloženi Paković& Daković da nam skrenu pažnju na negativne posledice jedne takve društvene pojave.Saludos Amigos!
Preporuke:
20
2
7 sreda, 14 mart 2012 22:17
rat
Ćosić poznaje rat, učestvovao je u jednom.Ovi ostali pričaju napamet. Gledali su rat na televiziji.Tačno je ono o ovom ratu kao najsvirepijem međunacionalnom, vjerskom i građanskom ratu na ovim prostorima(u fragmentima), ali ima i drugih dimenzija. Rat oslobađa više od rada. Živi se od danas do sutra. Nema budućnosti,pa tako ni problema.Ljudi pokazuju više dobrote i solidarnosti, nego u mirno vrijeme. Strasti se oslobađaju,ljubavi su velike,rađaju se zdrava i jaka djeca. Ima psihopata, ali su oni u manjini.Haški tribunal je predimenzionirao užase rata. Rat je u Bosni bio intenzivan samo na početku i pred sam kraj kada se Dejtonski sporazum morao ispoštovati na terenu.......
Preporuke:
16
1
8 sreda, 14 mart 2012 22:18
rat
Rat je ovaj bio srednjeg intenziteta. Avijacija nije svakodnevno učestvovala, nije bilo bojnih otrova. Bilo je osiromašenog uranijuma od Nato pakta, ali na ograničenom prostoru.Najveća tragedija ovog rata su masakrirani civili.Od civila najviše su maskarirani Srbi. Treba samo pogledati svjedočenja preživjelih.Koliko samo takvih svjedočenja ima na srpskoj, a koliko na hrvatskoj i muslimanskoj strani? Notorna je laž da su u Srebrnici masakrirani civili. Kad se pogleda ko se sve bavi ovim ratom, koje su hijene u pitanju, i koliko zarađuju na tome i koliko tu, sa svih strana,ima prljave politike može se slobodno reći da je rat bio bolji.
Preporuke:
20
2
9 sreda, 14 mart 2012 23:56
seljak bezemljaš
Uvek je bilo onih koji su da bi zaradili za hleba i na hleba pisali u odbranu "vladajućeg mišljenja".Pisali su fraze i ređali opšta mesta.Jednom rečju bili su dosadni.
Preporuke:
19
0
10 četvrtak, 15 mart 2012 09:13
Vide Daničić
Pročitao sam knjigu poštovanog gosp. Ćosića. Kako i ne bih: pa to je prva knjiga o poslednjem ratu, a uz to autor je bio predsednik SRJ i direktan učesnik ratnih događaja u jednom od najvažnijih perioda. Ne slažem se sa Gops. Ćosićem baš u svim njegovim stavovima, ali je činjenica da je iskren, pošten i snažan dokument o presudno važnim ratnim događajima. Ovom knjigom ja sam potvrdio svoja ranija saznanja i stavove o srbskoj ratnoj nesreći: da je bila u pitanju ogavna geopolitička agresija imperije zla i NATO pakta na Srbe u celosti; da je ujedinjena Nemačka konačno porazila Srbe u istorijskim sukobima i osvetila im se za ranije poraze; da je neokuministička vlast Miloševićeve klike presudno uticala da Srbi i ovoga puta u miru izgube dobijeni rat; da se tokom rata u SRbiji pod uticajem evroatlantskih neprijatelja nakotio unutrašnji kvislinški soj; da se Srbija prvi put u istoriji pokazala kao zla maćeha prema nesrećnim izbeglicama; da je Milošević lično izazvao raskol Srbskog vođstva preko Drine.
Preporuke:
12
0
11 četvrtak, 15 mart 2012 09:14
Pobunjenik
Mislim da svi kriticari i zlonamernici mogu samo da zavide Dragoslavu Bokanu u svakom pogledu.Mozda obim i domet i kvalitet njegovog rada nije ni prineti Dobrici Cosicu ali on je jedan od retkih ljudi i intelektualaca kao mlad covek 90-tih napustio salone i kafane i druge patriotizme tog tipa,obukao uniformu i otisao licno da se bori i strada uz svoj narod.To sto je bio dobrovoljac i pripadnik Belih Orlova ne bi trebalo da ga unapred diskvalifikuje,bas naprotiv.Niti su sve paravojne jedinice cinile zlocine niti su svi pripadnici istih zlocinci.To je upravo konstrukt i diskurs onih koji i dan danas unistavaju ovaj narod.Licno ne razumem ovoliko kritike za Bokana jer siguran sam da ono sto je govorio nije bilo ni pateticno ni neprimereno jer covek je mudar i talentovan govornik a u ostalom,predpostavljam da ga domacin ne bi ni pozvao da ga smatra za osobu za koju ga smatraju autori dva obljavljena teksta na NSPM...
Preporuke:
12
3
12 četvrtak, 15 mart 2012 10:20
Pobunjenik
Razumem ovakve stavove kada dolaze od drugosrbijanaca ali oni su eko-sistem za sebe,nejasno mi je kada ovakve kritike iznose ljudi koji navodno stoje na ovoj drugoj strani.Tuzno je ziveti danas u Srbiji u kojoj je dovoljno da zauvek budes prokazan to sto si bio dobrovoljac i sto jos uvek o vaznim stvarima razmisljas isto kao i pre 20god. Jer to je Dragoslav Bokan,covek koji se danas nije odrekao sebe od onda i to moze samo biti kvalitet u ovom danasnjem vremenu nedoslednosti i ljudske,moralne trulezi.U ovom vremenu smrti Srbije u kojem ljudi koji bi trebalo da nas vode i budu elita misljenja menjaju kao carape a cast i ideale samo za novac.Da li je to sto je izrekao bilo politikanstvo?Mozda,ali svi smo politicka bica i tako je uvek bilo,narocito u Srbiji i narocito kada je tema knjige pre svega politicka,bliska proslost.
Preporuke:
10
3
13 četvrtak, 15 mart 2012 10:47
zoransan
Ja sam par puta sedeo u društvu sa novinarima Danasa i kad god bi se pomenuo Ćosić to je bila tolika doza netrpeljivosti prema njemu da je to neverovatno.Ja sam im uvek tad govorio da je on jedini čovek koji se prihvatio da bude Predsednik u ovoj državi a da nije želeo niti išta radio da to unovči ,već je to prihvatio iz ubeđenja da može da pomogne svom narodu.Novinarima kao da baš to najviše smeta.
Preporuke:
12
1
14 četvrtak, 15 mart 2012 10:57
Nevenka
I ja mislim da su ovi napadi na Bokana neodmereni i nekorektni. Nije mi jasno zbog čega Bokana prikazuju kao nekog ekstremnog nacionalistu kada se on više puta dokazao kao evropski orijentisani demokrata. Upravo je Bokan bio menadžer predsedničkih kampanja generala Pavkovića i kneginje Jelisavete, kampanja koje su imale za cilj rasipanje glasova potencijalnih glasača Koštunice i DSS-a. Da nije bilo Bokanovih kampanja, danas bi Koštunica vladao Srbijom i svakako ne bismo bili kandidati za EU!
Preporuke:
5
10
15 četvrtak, 15 mart 2012 15:34
seljak bezemljaš
&JBGDGB
Bojim se da niste u pravu.U slučaju spominjanog gospodina ne važi izreka filozofa Dejvida Huma a vezana za imena NOMEN EST OMEN.(imaju denotaciju ali nemaju konotaciju,obeležavaju ali ne znače,ne izražavaju suštinu).Gospodin Zlatko ima veoma prikladno prezime.
Ako se ne varam gospodin Paković je filozof po obrazovanju pa bi nam mogao reći da li je to Hjum napisao u svom spisu " Rasprava o ljudskoj prirodi"ili u spisu gde Hjum piše o moralu i politici.
Preporuke:
5
0
16 četvrtak, 15 mart 2012 18:55
Simić Manojlo
Meni nekako ne izgleda pošteno, pravedno ni
pametno, ovo stavljanje u istu ravan poštenog
srpskog nacionaliste-defanzivca Dragoslava Bokana,
i prononsiranog titoističko-ustaškog srboždera
Zlatka Pakovića.Sve su istine na Bokanovoj strani,
kao što su sve titoističke i fašističke laži, na
Pakovićevoj.Beograd je postao opasno mesto
titoističko-ustaškog jurišničkog zdruga.Pod firmom
"puta bez alternative", moguće je vršiti frontalne
titoističko-ustaške napade na sve što je srpsko.
Preporuke:
15
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner