Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Terminalna dijagnoza

Komentari (79) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 05 april 2012 13:41
Bojan
Mislim da je ovo pogrešno mišljenje. Sledeća vlada će morati da požanje plodove ove sadašnje vlade. Ako to bude DS, šta mislite šta će uraditi da kompenzuju problem?
Prodaće EPS, Telekom, vodovode, željeznice, puteve... i podići će dodatne kredite da bi namirili penzionere i ogroman budžetski aparat. Sasvim jasan pristup. U Srbiji se na ovaj način socijalni mir kupuje već minimalno 20 godina, s tim što je proteklih 10 godina baš uzelo maha.
Nova vlada koja dođe prije svega treba da bude čvrsta, i sastavljena od manjeg broja stranaka, dvije, maksimalno tri, koje će se čvrsto povezati oko osnovnih zajedničkih ciljeva.
Pored toga mislim da bi budžetsko i druga rezanja vlada trebala da kompenzuje širokim socijalnim programom koji bi obezbjedio da niko ne bude gladan, i da se to obezbjedi širikom poljoprivrednom akcijom pod okriljem države i podjelom hrane najsiromašnijim kategorijama. I onda ponovo u izgradnju države, kamen ko kamen...
Preporuke:
68
2
2 četvrtak, 05 april 2012 13:44
Srbin agnostik
Tadić i kompanija treba da budu pregaženi na izborima. I to je sve.
Preporuke:
90
3
3 četvrtak, 05 april 2012 13:58
Vlada, Srbija
Nažalost, ovo je sasvim trezveno razmišljanje o našoj očajnoj situaciji!
Preporuke:
48
4
4 četvrtak, 05 april 2012 13:59
Alef
Pun pogodak!Glasacka baza ove vlasti su pretezno drzavni sluzbenici. Pocev od zaposlenih u skolstvu, zdravstvu pa do onih koji su se direktno zaposlili preko partija u javnim preduzecima. I ako zauzimaju relativno mali deo glasackog tela agresivni su i uticajni cime mobilisu i deo gubitnika 2000-tih za svoju opciju.
Preporuke:
45
2
5 četvrtak, 05 april 2012 14:23
ID
Mislim da je zabluda verovanje u različitost, ili uopšte u postojanje mogućnosti za različitost među političkim opcijama, kako ovde tako i bilo gde na svetu. Ko god i da dođe, slučajno, u mogućnost da učini nešto konkretno i korektno, vrlo brzo biva uvučen u taj spletkaroški krug koji funcioniše po principu ucene i podmićivanja. Dokle god mi kao ljudi ne odbacimo razne predrasude i strahove, dotle će ljudi koji znaju šta rade to kontrolisati i koristiti. Da li će se išta suštinski promeniti, iako se promeni vlast? Ne. Sve dok se privatna svojina, državni intevncionizam i sl. turobni termini uzdižu na nivo dogme nema nama kao malim ljudima spasa. Postojali su nekada mnogo bolji i ekonomski i politički sitemi u ovom narodu, samo su zamenjeni pod maskom nove vere, ali to je već nešto drugo...
Preporuke:
27
2
6 četvrtak, 05 april 2012 14:51
thinking maize@ autoru
Koliko razumem autora (koga inače (na osnovi njegovih tekstova i prve mu knjige) VEOMA CENIM) on se zalaže za SOCIJALNU SELEKCIJU. No, previđa (a što prvi komentator g-din Bojan vrlo jasno uviđa) da u ovoj RAZORENOJ zemlji ima još ŠTO-ŠTA da se prodaje! Npr. imamo "materijala" i za BELO ROBLjE! Ne smejte se Poštovani autore, a i Vi komentatori! Neko pre 6-7 meseci, na ovom sajtu prokomentarisa "glede" tad aktuelne histerije oko "Vikiliksa", da je svojevremeno (rane 2000-te) zabeležen razgovor "iskusnog" Havijera Solane i tad "zelenog" u balkanskim poslovima Karla Bilta oko debija potonjeg u Srbiji. Na Biltovo pitanje "kako sa Srbima", ovejani Latin Solana odgovara: "Ma da vidiš, njihovi ministri SAMI mi PODVODE SOPSTVENE NAMEŠTENICE za SMEŠNIH 500-600 evra! A Srpkinje su PRAVE "bonbonice"!" Ovo BEŠČAŠĆE VLASTI nije JEDINO u Srbalja, jer je svojevremeno poznati književnik Lorens Darel pisao o PODVOĐENjU, kako on kaže, "partizanki" od strane komunista službenicima britanske ambasade ranih 50-tih!
Preporuke:
47
2
7 četvrtak, 05 april 2012 14:54
True
Narod u Srbiji ne zaslužuje bolje od onoga što sada ima. Potpuno je kriv za sopstvenu sudbinu i nikoga ne bi trebalo žaliti. Ovde je potrebno da neko drugi dođe i efikasnije iskoristi ovaj životni prostor. Zemlju Srbiju su upropastili cinici, prevrtljivci i kriminalci. Srbe bi trebalo oduvati sa istorijske scene jer ne zaslužuju svojim postojanjem opstanak u bilo kakvoj formi. To već davno utvrdiše neki pametni ljudi. Bili su u pravu, zato ih toliko i mrze.
Preporuke:
14
32
8 četvrtak, 05 april 2012 14:57
goran sydney
odlicno uoceno i pojasnjeno.
Preporuke:
16
2
9 četvrtak, 05 april 2012 15:06
Anka Krajina
Ni više argumenata ni pogrešnijeg zaključka!
Ako želiš da spasiš pacijenta a vidiš da lekar, koji ga leči koristi pogrešne lekove - zameni lekara i lekove!
Kad ste već nabrojali slabosti ove garniture, to znači da je treba menjati! Glasanje za istu ekipu značilo bi svesno pristajanje na eutanaziju džave!
Ko na to ima pravo?
Preporuke:
41
2
10 četvrtak, 05 april 2012 15:09
thinking maize@ autoru, nastavak
Zato se NE SMEMO OSLANjATI na SOCIJALNU SELEKCIJU, jer će PARAZITI UVEK NAĆI NEKOG da UMESTO NjIH CRKNE! Da podsetim, pantljičare CRKAVAJU TEK KAD DOMAĆIN CRKNE, NE PRE! Crkava SAMO PANTLjIČARA-MAJKA, dok jaja iz kojih će se ISPILITI NOVE PANTLjIČARE, OPSTAJU! Tako Vam je u biologiji, pa što ne bi bilo i u ljudskom društvu! Ako možemo, valja nam SPREČITI VANMORALNU SITUACIJU, tj. dovođenje u "situaciju brodolomnika" (ko što vidite, PAŽLjIVO sam čitao Vašeg "Konana"), jer će u TOJ SITUACIJI NAJBESKRUPULOZNIJI PREŽIVETI! U ovoj, SRPSKOJ "brodolomničkoj situaciji" NAJBESKRUPULOZNIJI NISU PREDATORI, već PARAZITI! A prema njima se valja drugačije odnositi! Predator, onaj ničeanski ǗBERMENSCH, ima etiku, surovu, čak primitivnu, ali ETIKU! PARAZIT NEMA NIKAKVU ETIKU! Parazit je, kao i tiranin, IZVANDRUŠTVENI FENOMEN! Pri tom parazita ne definišem marksistički, već ČISTO BIOLOŠKI! A praktično CELA POLITIČKA KLASA, OGROMNA VEĆINA MEDIJSKE i POSLOVNE "elite" i ZAPOSLENIH u JAVNIM SLUŽBAMA su PARAZITI!
Preporuke:
41
2
11 četvrtak, 05 april 2012 15:22
kovač
Autor je naseo na klasičan mazohistički kliše - žrtva je sama kriva zato što je maltretirana, pa zaslužuje da i dalje bude maltretirana, do potpune propasti. (prevedeno: DS nas je upropastila, pa neka nas upropasti do kraja...)

Tačno je da je stanje u državi mnogo gore nego što se u javnosti, čak i stručnoj, zna, ali zar to nije najjači argument da se načini kopernikanski obrt i krene u pravcu izlečenja države, privrede, naroda?

Mnogi u Srbiji iznureni decenijskim mrcvarenjem izgubili su veru u to da je moguće raditi u korist nacije. Prvi korak nove vlade trebalo bi da bude reći istinu o stanju u državi, a zatim krenuti snažno sa poštenim i pametnim ljudima u obnovu (da, obnovu) devastirane države. sa prvim rezultatima vratiće se i nada u boljitak.

I još - ne potcenjujte moć naroda, najveće krize porađaju prave ljude iz krila naroda (možete to posmatrati i kao samoodbrambenu reakciju narodnog bića, ako vam je tako prihvatljivije).

Svako dobro autoru i - malo više vere u život.
Preporuke:
32
1
12 četvrtak, 05 april 2012 15:26
thinking maize@ autoru, drugi nastavak
KAKO sa PARAZITIMA? Tu Vas čekam, kao i OGROMNU VEĆINU KOMENTATORA! (O izvesnom "True" (sic!) i njegovoj PROVOKACIJI ne treba ni raspravljati! NORMALAN biološki impuls je BORBA, a NE PREDAJA, što nam ovaj TROL preporučuje, a "žutaći" sprovode!) Naime, PARAZITA VALjA IZBACITI iz "TELA" DRUŠTVA! Baš kao i pantljičare! Tu VALjA PRIMENITI JAKE "LEKOVE"! A PANTLjIČARE, kad ISPADNU, valja OSTAVITI na "Suncu" da se osuše, pa ih "EKSTERMINISATI" nekom "kiselinom", pošto one ČAK i u "OSUŠENOM" stanju zadržavaju MOĆ PREŽIVLjAVANjA! Pa da siđem sa ovog biologističko-alegorijskog rečnika i da ukratko OBJASNIM šta nam valja činiti! Impuls koji POKREĆE PARAZITA jeste INHERENTNO LjUDSKI IMPULS da "JEDE LEBA BEZ MOTIKE"! Jer, evolucija društva MOGUĆA je SAMO ZBOG RAZNOVRSNOSTI LjUDSKIH JEDINKI, ergo MUFLjUZI su NEMINOVNI! Ako jedne ISTREBITE, drugi će se POJAVITI! Zato je komunističko "rešenje" NESVRSISHODNO! Jer su ISTREBILI GRAĐANSKU KLASU? Jesu! Ko su NOVI SRPSKI MUFLjUZI i PARAZITI? MANGUPI IZ NjIHOVIH REDOVA!
Preporuke:
36
3
13 četvrtak, 05 april 2012 15:39
thinking maize@ autoru, treći nastavak
Znači, MORAMO PRIHVATITI NEMINOVNOST POJAVE MUFLjUZA, jer I Srbi su narod, ko i ostali narodi! KAKO IH KONTROLISATI!? Ne pada mi na pamet NIJEDAN BOLjI NAČIN, nego DOSLEDNA PRIMENA TRŽIŠNOG PRINCIPA UNUTAR Srbije i srpskog narod! Naravno, marksisti, a i mnogi drugi će se pobuniti, ali RAZMISLIMO za tren! Jer je TRŽIŠTE jedan u suštini RACIONALNI MEHANIZAM za POREĐENjE ljudskih sposobnosti i dostignuća!? Jeste! Jedino nam valja OGRANIČITI GA ZA UNUTRAŠNjU UPOTREBU! STRANAC TU NEMA ŠTA DA TRAŽI! Ako hoćeš da nešto radiš u zemlji Srbiji među Srbima, POSTANI JEDAN OD NjIH! Opet će tu zagraktati marksisti, a i mnogi drugi, ali... IMAMO LI IŠTA BOLjE!? Jednostavno, ZAVEDEŠ SUROV, ali PRAVEDAN SISTEM i ZABRANIŠ, putem svojevrsnog DRUŠTVENOG IMUNOG SISTEMA, STRANCIMA da se pačaju u srpska posla! Kada je početkom 20-tog veka ruski imperator Nikola 2-gi dao Nikolaju Stolipinu mandat da MENjA Rusiju, ovaj je prema strancima nastupio pod parolom "PORUSITE SE"! Dok si reko "keks" pojavila se GOMILA Švaba...
Preporuke:
23
2
14 četvrtak, 05 april 2012 15:50
thinking maize@ autoru, ... još malo
Dok si reko "keks" pojavila se GOMILA Švaba PRAVOSLAVACA! U sledećoj generaciji to su već BILI Rusi! Uostalom, setite se PRETHODNOG ruskog patrijarha Alekseja 2-og, po ocu Estonca! Neko će reći "mi Srbi smo mali narod", a ja dodajem "POGLEDAJTE NOVČANICU OD 1000 DINARA, KO JE NA NjOJ!?" Naravno, Đorđe Vajfert, ROĐENI NEMAC! A o Grcima, Vlasima i Cincarima da i ne govorimo! Uostalom, KO JE OSNOVAO "Politiku", najuglednije (uprkos svemu!) srpske novine!? Neki Ribnikari? Nešto ne znam da je Ribnikar srpsko prezime "sa dna kace"!? Ko što vidite NE NAVODIM primere sadanjih Hrvata i Bošnjaka čije su najdalje čukundede BILI Srbi-katolici i Srbi-muhamedanci! Znači, "čisti" NE-Srbi, koji su se POSRBILI! Ako su oni mogli to da urade, OSLANjAJUĆI se na npr. Sretenjski Ustav (pogledaj NSPM arhivu) i POŠTEN ODNOS DRŽAVE i NATIVNIH Srba prema njima, ne vidim razloga DA NE OBNOVIMO TAJ SISTEM!? Jer, taj sistem EFIKASNO SVODI MUFLjUZE i PARAZITE na njihovu PRAVU MERU! Naravno, NE ZABORAVLjAM "Glavu šećera"...
Preporuke:
27
2
15 četvrtak, 05 april 2012 16:01
thinking maize@ autoru, ... sad će!
Naravno, NE ZABORAVLjAM "Glavu šećera", "Prvi put sa ocem na jutrenje" i "Sve će to narod pozlatiti", kao ILUSTRACIJE PRIVREMENOG TRIJUMFA SRPSKOG MUFLjUZLUKA! Jer, znam da su se naš narod i država, UPRKOS SVEMU, uputili u PRAVOM SMERU, ako ništa drugo, a ono što smo 1918 imali ŠANSU da sve to KRUNIŠEMO! Naravno, PRILIKA je PROPUŠTENA, ali da li zbog toga na stvari i OVU SITUACIJU treba gledati fatalistički!? Setite se da je NAŠ NAROD OSETIO (NAMERNO upotrebljavam ovaj nedefinljivi termin, jer NE MOŽE SE SVE DEFINISATI RACIONALNIM TERMINIMA kad su u pitanju ljudski poslovi!) da se KLATNO SVETSKE ISTORIJE OKREĆE u SMERU POVOLjNOM po NAŠ NAROD! Kao što vidimo I SAD SE KLATNO SVETSKE ISTORIJE OKREĆE u SMERU POVOLjNOM po naš narod, pa je u najmanju ruku NEODGOVORNO PRISTUPITI TIM PROMENAMA na PASIVAN NAČIN, kako autor predlaže! U tom smislu veoma je UPUTNO pogledati ovde na NSPM-u tekst g-dina Njegoša Petrovića "Kako je Grčka ukrotila korupciju"! Tamo je OPISANO kako su Grci TRANSFORMISALI...
Preporuke:
22
2
16 četvrtak, 05 april 2012 16:12
Pipi Duga Čarapa
Efektniji početak članka nisam odavno pročitao.
Preporuke:
15
0
17 četvrtak, 05 april 2012 16:13
thinking maize@ autoru, KRAJ
Tamo je OPISANO kako su Grci TRANSFORMISALI sopstvenu DRŽAVNU UPRAVU! No, Grci nisu imali sreće sa strukturom njihove ekonomije, sa ZAVISNIM POLOŽAJEM u OKVIRU EU, kao i IZDAJOM NjIHOVE POLITIČKE ELITE. Mi Srbi za sad NISMO U EU, za sad IMAMO NAŠU HRANU, pa... LAKO JE VIDETI šta nam valja činiti, eda bi OPET STALI NA SVOJE NOGE! Zato, za Đurđevdan ZNA SE ŠTA, kao i POSLE Đurđevdana! Jer, ako su mogli Prosinečki i Belodedić da ONOLIKO VUKU LOPTU i RAZVLAČE IGRU u Bariju, gde je "Zvezda" bila SVETLOSNIM GODINAMA SLABIJA od "Olimpika" i da tako DAJU ŠANSU Diki Stojanoviću i Darku Pančevu da se PROSLAVE i OBEZBEDE NAMA Srbima NAJDRAŽI SPORTSKI TROFEJ do sad, možemo valjda i u POLITICI ISTO!? Ovo izjavljujem mirne savesti, pošto i uvereni "partizanovci" priznaju da je to tako! (Bar dok se nije pojavio Nole, ali on je priča za sebe!) Zato, BOLjE JE I "MRLjAVITI" nego da odmah SVI IZGINEMO! Mrtvi ne možemo nikome ispričati našu priču! Car Lazar i plemstvo JESU SLAVNO IZGINULI, ali NAROD je OSTAO!
Preporuke:
28
1
18 četvrtak, 05 april 2012 16:19
Peckaroš
Evo ga! Probudio se iz uspavanih, svež i krepak posle knock-out-a! I nikad sa više aspiracija da menja krvnu sliku Srbije i Srba. Verovatno je iz tržišnog odabira i on potekao. Problem sa ovakvim dumanjem je što formu društvenog odnosa uzima kao nešto zapečaćeno, kao ono što se može kontrolisati, kao ono čime se može manipulisati. E, pa, gospodine Tinkering maize ljudsko društvo je malo složenija laboratorija od vaših bio-laboratorija i kojekavih eksperimentatorskih jazbina. U ljudskom društvu se rađaju kriminalci i geniji, prosečni i nadareni, vredni i lenji. Za takve još nisam čuo da su promileli iz vaših laboratorija. Možda je genetika i čudo pa će dospeti i do takvih. Posrbljen je bio i Pavle Jurišić ali, na primer, i jedan Dragi Jovanović. A ovog poslednjeg ne pomenuste. Pa, onda, mnogi od onih koji su u Drugom svetskom ratu kod nas sa najvećom odanošću ratovali za SS-ovce kao oni iz, čini mi se, Ruskog dobrovoljačkog korpusa".
Preporuke:
3
25
19 četvrtak, 05 april 2012 16:34
Peckator
E, tek da znate, mnogi od njihovih pripadnika baš su bili potomci tih istih rusifikovanih Švaba pa evo šta napraviše. Okrenuše se protiv naroda u kome su se osovili. Vidite, ja imam bolji predlog, nadam se. Da milepo pošteno platimo i uvezemo te nadarene menadžere iz Japana, Nemačke, sada i Kine a ne da ih posrbljujemo pa da nam jednog dana naprave novi belaj ala "Ruski dobrovoljački korpus". No, da se razumemo imali su i Srbi svoje originalne falsifikate. Na primer, Dimitrija Ljotića pa i neke iz samih crkvenih redova, oni tamo, na primer iz nama nedaleke Grocke koji su njenom glavnom ulicom marširali sa njegovom slikom na grudima i to prvih dana okupacije! Dakle, iz laboratorije ili ne bilo je i jednih i drugih. To vaše posrbljivanje malo liči i na kloniranje. Zato, rekoh ima optimalniji "propositus". A tržište je tek prolazna faza u "ljudskom ozbiljenju"
Dobro natopljeni sunđerom i "oporavljeni" jurišate ko' "preporođeni Beneš". A znate kako je jadnik prošao. Ne učite se primerima.
Preporuke:
4
20
20 četvrtak, 05 april 2012 16:41
Peckator
Strašno me mnogo podsećate na izvesnog Božu iz moje dečačke mladosti. POmenuste negda knjižicu "Junaci Pavlove ulice" koju sam, naravno, s uživanjem čitao, jer sam i sam odrastao u sličnom ambijentu. Bila je to Topolska ulica, gornja i donja, već poznata i iz neke tv serije. Dečak je pokazivao izuzetan talenat i umnu visprenost a eno ga, jadnik, završi kao splavar. Vi neodoljivo podsećate na njega, ne po tome kako okončaste, mladi ste zaboga za tako šta, no po htenju i uspenju. Pravite preduge skokove a boji se i daodviše "splavarite". Otrgli ste se od obale i prepustili strujama.....zanosni ste. ne znam samo kako ronite. Biće sreće, dobro!
Preporuke:
3
19
21 četvrtak, 05 april 2012 16:42
thinking maize@ "sajber marksisti", MOM NAJODANIJEM "STROGOM PRIJATELjU"!
Prvo, dragi Druže, Vi, kao marksista, ergo INTERNACIONALISTA i ČOVEK IDEOLOGIJE, NE MOŽETE POJMITI da je doba kojem živimo, jedno PRELAZNO DOBA ka jednom NEIDEOLOŠKOM LjUDSKOM DRUŠTVU u kome će se ljudi diferencirati prema CIVILIZACIJI, a ne prema ideologiji! Znači I Vi marksisti, ali i "svemoćna" "Ju-Es-EJ" već ste PROŠLOST, kao relikti jednog IDEOLOŠKOG i INTERNACIONALISTIČKOG DOBA! Novi internacionalizam NEĆE BITI IDEOLOŠKE PRIRODE, kao što su to marksizam ili liberalizam, već će biti CIVILIZACIJSKI OPREDELjEN! Mi srpski nacionalisti TO ZNAMO, a Vi još guslate "Kad se šćaše po "Kapitalu", po grdnom sudilištu"! Guslajte, nemam ništa protiv, ali više preferiram NAŠ NACIONALNI ORIGINAL: "KAD SE ŠĆAŠE PO ZEMLjI Srbiji..."! Svako Vam dobro!
PS. Neću Vam uopšte više odgovarati, jer ne želim da trošim vreme na fanatike!
PPS. Kod vladike Nikolaja Velimirovića možete videti šta podrazumevam pod "strogim prijateljem"! Uostalom, da Vas nema, ulenjio bih se! Ajd zdravo!
Preporuke:
21
3
22 četvrtak, 05 april 2012 17:02
Peckator
Moram priznati da ste Veliki falsifikator. No, onaj iz plemenite vrste. Marksovom učenju podmećete ono što je njegova dijagonala, suštinski a ne deklarativni razlaz sa ideologijom i njenom pretpostavkom, društvom privatnih vlasnika kapitala. Protiv poslednjeg nikada ne ustajete što znači i da je borba protiv ideologije tek zavesa iza koje krijete nameru odbrane te iste ideologije i društva u kome ona egzistira. Sve ovo da se Vlasi ne dosete!!!! Igra vam je providna, zato i bezazlena pa na nju do sada i nisam obraćao pažnju. Uostalom kao i na vas. Ne jednom, saopštih da protiv vas nemam ništa, Borim se protiv ideja koje prosipate i kojima trujete javni prostor ali i koje "lako naležu" naročito kod onih koje ciljate. A to su uglavnom razočarani i ljudi ne mnogo edukovani u teorijskim pitanjima. Vi opako manipulišete neznanjem i predrasudama drugih. Sve to, pak, zavijate u foliju "bezazlenih natuknica" i ne retkih sentenci pa i antičkih pričica i legendi. Sve kako bi delovalo primamljivo
Preporuke:
6
12
23 četvrtak, 05 april 2012 17:12
dvorska luda
Da,da, guslam po Kapitalu jer je sistem koji tako favorizujete i zasnovan na njegovom obrascu. A posledice njegovog funkcionisanja danas podnosi većina naroda u Srbiji. O tome mudro ćutite ili se bacakate svojim nemoćnim frazama po Marksu i njegovim nalazima koji se tiću najsuštastvenijih stvari ovog naroda. Njegovog preživljavanja pod bičem kapitala u uslovima nastrašnije kapitalističke eksploatacije. Vi o tome ni strofu da pustite ali ste se zato dali u "odbranu grada Smedereva" i tvrđave mu Jerinine. Branite "srpski narod" a ne progovarate o gladnim nadnicama, biču kapitala, oduzetim radničkim pravima, oholosti vlasnika.....zato i gurate tržište kao konačno čistilište Srba ne bi li nas bilo što manje i što ućutkanijih. Tako bi vi i vaša etno-pravoslavna pevanija mogla nad Srbijom konačno uspostaviti TEOLOŠKU DIKTATURU KAPITALA.
Preporuke:
8
5
24 četvrtak, 05 april 2012 17:23
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Ukoliko je kusanje onog što su dosmanlije sami zakuvali nešto najbolje, pretpostavljam da se radi o skorom slomu sistema, prihvatam da je to najbolje jedino ako je uvod u nacionalnu revoluciju (čitaj preobražaj u interesu naroda-države), s tim što vazali uništitelji nisu samo DS već i DSS pa bi shodno tome nova vlast trebala da uključuje i njih u koaliciji kako bi se pokazali u pravom svetlu i bili po zasluzi bili počišćeni. U bilo kom slučaju, nova "ambasadorska koalicija" će biti sastavljena.
Preporuke:
12
1
25 četvrtak, 05 april 2012 18:07
Joviša Vidić od Rudina
Protiv izbacivanja (odstranjenja) pantljičare postoje efikasni lekovi koji se uzimaju per os, dok se bolest komunizma jedino hiruški odstranjuje. Analitičari tvrde, da je svet postao imun protiv opake, zarazne komunističke bolesti, tako da i nije potreban tako radikalan postupak. Nestanak pomenute zarazne bolesti mu dođe kao prirodan proces
Preporuke:
6
4
26 četvrtak, 05 april 2012 18:36
Jasna*
Jeste,bas tako autor je potpuno u pravu s jedne strane ,zutokratija ne bi smela da se izvuce ,trebalo bi im dati jos jedan mandat da nas zaglibe do guse,pa da ih narod, koji bi se valjda onda opasuljio, isprati na nacin kako dolikuje i kako su (odavno)zasluzili da budu ispraceni,(i da posle takvog ispracaja nema vise povracaja).I da pravda konacno bude zadovoljena,odn da jednom u ovoj zemlji i losi momci budu kaznjeni.Iako ceznem da ih vidim kako okopavaju repicu i kukuruz, bojim se da ako im se "posreci" jos jedan mandat, ni kamen na kamenu od zemlje(i privrede) nece ostati.Medjutim ,vrlo je verovatno da je to put kojim ce zemlja morati da prodje,a mozda to i ne bude tako lose ,uzevsi u obzir zaista osnovane argumente pisca ovog teksta.
Preporuke:
10
1
27 četvrtak, 05 april 2012 19:17
Paja
Ovo može da bude tačno ali vreme potrebno za oporavak Srbije neće se meriti godinama već decenijama.
Da bi se Srbija oporavila može po kratkom postupku ili po dužem i bolnijem.
Po kratkom postupku je da dođe stvarno odgovorna vlast koja je spremna da štiti interese Srbije u svim sferama: političkoj, ekonomskoj, kulurnoj, ..
Drugi put je da ostane ova vlast pa nastavimo da propadamo i da gubimo vitalnost kao država i pojedinci.
Građani će izabrati ali im treba jasno reći šta je prva a šta druga opcija.
Preporuke:
6
0
28 četvrtak, 05 april 2012 19:33
Peckator
Ma, dragi moj sagovorniče, lako bi ste vi izašli na kraj sa mnom ali je to mnogo teže uraditi sa Marksom i njegovvom oporukom. Znam, sada ćete me optužiti da sam ne samo njegov poklonik nego čak i vernik. Ali, vi znate da nije tako a znate i zašto tako pripovedate. I ja tu ništa ne mogu sem da objašnjavam razloge opstrukcije istine. U vašem iskazu ima mnogo šupljina i teško ih je sve odjednom popunjavati. Ali, recimo, bar jednu. Zar surova vladavina kapitala nad srpskim radnikom nije dovoljan razlog da otklonite pažnju sa !mog marksizma" i začnete analizu njegovih nepodopština i još više njegovih nosilaca a pogotovo onih koji u političkoj sferi tako smerno ovaploćuju njegove interese. Ili ste možda i vi "organski" povezani sa istim interesom pa ne smete ni da zucnete. Tim pre se više obarate na tzv. marksiste kojih, koliko je meni znano, ovde i nema, bar onih koji su u stanju da njegovom energijom i metodom otkrivaju skrivene detalje kapital zavere protiv ovog naroda i države.
Preporuke:
5
8
29 četvrtak, 05 april 2012 19:43
peckator
Ma, evo još jedne šupljine vu vašem iskazu. Kažete, Srbima bi ste poturili tržište kao Danteovo čistilište. Koliko istinu prenebregavate najvidljivije je u ovom segmentu vašeg izlaganja. Vi bezobzirno prelazite preko činjenice da je srpski radnik/u bilo kojoj profesiji pa i vašoj/ i više nego izložen gnječećoj prisili tržišta koje u ovako stvorenim uslovima i određuje pa i raspodeljuje "pravičan tržišni kolač" u vidu "gladnih najamnina". U pitanju je, ako se ne varam, klasično tržište radne snage na kome i vi prodajete svoje dragoceno znanje. Za koju nadoknadu? Recite ako nije tajna i ako vas nije sramota. Vi dobro poznajete, nadam se, strukturu cene robe i iz kojih je elemenata sastavljena. Da se razumemo, to je opšteprihvaćena teorema i u građanskoj političkoj ekonomiji. Postavljam pitanje, ako je radna snaga roba a jeste kako je moguće da se samo taj elemenat robne vrednosti ne nadoknađuje pored ostala dva a da se proces reprodukcije i dalje nesmetano odvija. Odgovorite mi, molim.
Preporuke:
6
8
30 četvrtak, 05 april 2012 19:50
Peckator
nemojte se samo i ovaj put izvlačiti poštapalicama i antimarksističkim frazama jer one u ovakvim stvarima zaista ničemu ne služe sem da prikriju ili ignoranciju ili zanemelost pred istinom. Ovde nisu u pitanju marksisitičke floskule kako vi to volite da kvalifikujete već precizna analiza i potreba objašnjenja nedostajućeg elementa u jednačini. Molim, objasnite u čemu je problem? Ako ne želite to je kao da ste i dali odgovor. Zapravo, kapitulacija pred dokazom! Ovde neće pomoći ni etno-pravoslavna frazeologija ni diskretna neoliberalna ideologija.
Preporuke:
5
7
31 četvrtak, 05 april 2012 19:54
drago.ca
@thinking maize
"Znači, MORAMO PRIHVATITI NEMINOVNOST POJAVE MUFLjUZA, jer I Srbi su narod, ko i ostali narodi! KAKO IH KONTROLISATI!? Ne pada mi na pamet NIJEDAN BOLjI NAČIN, nego DOSLEDNA PRIMENA TRŽIŠNOG PRINCIPA UNUTAR Srbije i srpskog narod!"

Ko će biti taj koji će omogućiti doslednu primenu tržišnog principa? (Opet mufljuzi!)Pa to ne funkcioniše čak ni tamo gde je to podignuto na nivo ideologije (SAD).
Ja sam skloniji verovanju u ishod koji predviđaju zapadne agencije: da ćemo se međusobno popi..ati. Retko sam u Srbiji i nemam sopstvenu sliku stanja ali ovako iz daleka mi se čini da je potrebna mala varnica pa da se stvari počnu rešavati radikalnim metodama. Po Vašoj biološkoj teoriji to bi odgovaralo hirurškoj intervenciji odstranjivanja creva da bi se eliminisala pantljičara. Jedino što operacija neće biti urađena u kontrolisanim uslovima i pacijent može da podlegne.
A i istorija nas uči da smo tome nekako skloniji.
Preporuke:
10
2
32 četvrtak, 05 april 2012 20:16
Peckator
@drago.ca
Gospodine, nemojte baš biti tako naivni. Gospodin Tinkering maiye pripada novopravoslavnom kružoku koji potajno deluje na ovom sajtu što znači da su vrlo dobro organizovani. Verovatno sebe i vide u ulozi hirurga a ta hirurgija je potkovana etno-pravoslavnom ideologijom gde ne bi bilo mesta za neke kategorije stanovništva, na primer, tzv. marksiste koji su samo njima poznati i koje bi oni, dakako, u pogodnom trenutku takvima i nominovali a onda, zna se, šta bi s njima ali i inima radili. Jer, oni u njima vide najveće zlo. Zapravo, ni to nije do kraja istina jer je u pitanju amanipulativni ideološki i propagandni trik koji bi im u datom periodu vremena obezbedio političku i ideološku dominaciju, sve sa oslonom na prijatelje iz inostranstva koji bi im svakako obezbedili i kapital za nesmetano popovanje i ideološku cirkusijadu gde bi optuživali sve i svakoga, a ponajpre "svoje konkurente" za nedaće ovog naroda. Mislim da je receptura i odviše poznata iz prošlih vremena.
Preporuke:
3
8
33 četvrtak, 05 april 2012 20:26
Packator
Publiko, posmatrajte samo taj ansambl lejkomana kako sledbenički verno kuraže svoga ideološkog führera! primer za ugled ideološkim kadetima koji bi u narednom ciklusu trebalo da postanu "vojnici olovnih glava".
Preporuke:
4
10
34 četvrtak, 05 april 2012 20:36
Peckator
Još jedna prevara Tinkering maize-a!KO je istrebio građansku klasu? kada postavite ovakvo pitanje onda se zaboravlja potpitanje a ono glasi. Zašto upotrebljavate termin "istrebiti"? Odgovor se nalazi u činjenici što time sugerišete potencijalnom prozvaniku da "prihvati" vašu terminologiju. Suptilna psiholoka smicalica koja, naravno, ne može proći. Odgovor se u ovom smislu daje tako da je prvo potrebno konstatovati šta je i u čijem interesu je delovala stara "građanska klasa". O staroj građanskoj klasi je jedva i moguće govoriti a baš i zbog toga ona je bila krajnje nehomogena sa podosta ruralnih karakteristika i vrlo tankim osećaja pripadništva srpskoj naciji. Uglavnom su je predstavljali oni koji su kapitale namakli hohštaplerskim spekulacijama/MIlan Stojadinović i com./ i većinom u neproizvodnim dlatnostima, pretežno vezanim sa stranim kapitalom. Tako se većim delom i formirao kapitulantski duh izdaje otelotvoren u potpisivanju trojnog pakta pa potom i otvorenoj izdaji zemlje.
Preporuke:
5
9
35 četvrtak, 05 april 2012 20:44
Peckator
Posle toga i begu iz zemlje, naravno, sa sve kapitalom i zlatom koje su mogli poneti i smestiti u tuđe depoe iz kojih se ono nije vraćeno ni kada su se desile tzv. "demokratske promene" ili jednostavnije rečeno, najobičniji građanski Petooktobarski kontrarevolucionarni puč. Kako su učestvovali u narodnooslobodilačkoj borbi to je svima jasno. Zato im je i bila potrebna nasilna rehabilitacija koju su sproveli ne obazirući se na moral i svedoke njihove izdaje. Otuda i konstantna potreba da se obračunavaju sa tobožnjim neprijateljima njihovog nepostojećeg identiteta koga su sami kompromitovali. Zato je proces rehabilitacije četnika i Draže, pre svega, njihova ideološka potreba. jer , preko njega pokušavaju rehabilitovati i sospstvenu izdaju ali i imanja koja su uglavnom pljačkali od naroda i običnih radnika, služeči istovremeno velikom kapitalu iz sveta. Tako su pokušali da rade i ovi danas ali su dobili po uđima od svojih gazda pa pribežište pokušavaju naći tako što krivicu prebacuju na
Preporuke:
5
8
36 četvrtak, 05 april 2012 20:51
peckator
...komuniste, levičare, sve progresivne snage društva. Odbačeni od spoljnih gazda, kompromitovani u sopstvenom narodu, traže oslonac tamo gde ih još ne prepoznaju i gde su, sticajem okolnosti, trenutno prema njima tolerantni, naravno, opet iz koristoljubivih razloga. Domaći se, pak, nadaju da će novim prodajama domaćeg blaga uspeti da iskukaju kakav priliv kapitala i tako ponovo zasednu na narodnu grbaču. Takav prljav posao danas u Srbiji obavljaju oni koji se kriju pod zastavom "nacionalnog principa" a da stvarno ne misle na to. DSS i Nova Srbija kao i SPS su u tom smislu samo rezervna građanska varijanta ovih koji se još danas nalaze na vlasti, pre svega Demokratska stranka sa njenim satelitima. I zato svi složno napadaju Levicu koja pribežište traži među svojim narodom i najprogresivnijim snagama u svetu. A to su oni, koji se, pre svega, bore protiv velikog kapitala. današnja pozicija i "opozicija" u Srbiji predstavljaju samo petu kolonu tog velikog svetskog kapitala a on nije ni
Preporuke:
6
7
37 četvrtak, 05 april 2012 20:54
Peckator
ruski ni kineski ni zapsnoevropski ni američki već Kapital sa interesom za izbijanjem najviših profita. To se radi uz pomoć najnižih najamnina i stalnog srozavanja standarda najširih delova stanovništva. I to se danas podjednako čini kako u SAD tako u Evropi kao i u Kini a svakako i u Rusiji, na kraju i u ovoj maloj i bednoj Srbiji. protagonisti toga su glavne pozicione i opozicionepartije. Svi prepoznajemo o kome se radi.
Preporuke:
7
7
38 četvrtak, 05 april 2012 21:54
drago.ca
@peckator
Nažalost moram da Vas razočaram. Naime ja sam na istoj strani političkog spektra na kojoj je i "thinking maize" i mislim da bi Srbiji kao državi bilo bolje da je nisu svojevremeno okupirali komunisti. Isto tako moram da priznam da bih ja lično prošao gore jer potičem iz siromašne porodice koja ne bi bila u stanju da mi omogući školovanje koje je u socijalizmu bilo besplatno (moguće je da i ovde grešim jer vidimo da su se neke stvari u međuvremenu popravile i u kapitalizmu).
Preporuke:
10
4
39 četvrtak, 05 april 2012 23:36
seljak bezemljaš
&peckator
Kako to mislite da se posrbi Pavle Jurišić.Pa on je Srbin.Lužički.Vama predlažem da pišete malo Lužičkim Srbima.Da se mi odmorimo.Ali ako morate napišite kako da se zaustave mediokriteti a zamene ih sposobni.(Bio je Stolipin sposoban ali ga vaši ubiše).
Ili pišite da li vam se sviđa ALEKSANDRIJSKI KVARTET ovde spominjanog Lorensa Darela.Neka praznina,promaja bije iz vašeg teksta.Možda da promenite temu.
Preporuke:
7
2
40 petak, 06 april 2012 07:37
Peckator
@drago.ca
E pa, gospodie, grdno se, ali baš grdno varate ako smatrate da ja ovde tražim istomišljenike a pogotovo takvog kao što ste vi. Vi, očigledno, dobro ne shvatate jer ja ovde tražim odgovore na krucijalna pitanja koja za sada ne dobih. I to baš od vašeg duhovnog predvodnika, Tinkering maize-a. Zašto, na primer, kada on to nije u moći uraditi, ne pokušate vi na takva pitanja odgovoriti a ne skretati pažnju sa bitnih na nebitna pitanja ili sadržaje. Tako, kao kada konstatovaste da ste vi pristalica dotičnog gospodina što mi je baš tako svejedno ali i nije od nikakvog značaja za komentare koji se ovde objavljuju. Za takvo traženje vremena rezervišite virtuelne sednice vađeg ideološkog kružoka. Meni takve obavijesti zaista nisu potrebne jer su apsolutno bezvezne. No,primećujem da se ponašate po zputstvima vašeg duhovnika pa zaobilaziteu širokom krugu suštinske stvari ili brže bolje kao vaš sadrug, "seljak bezemljaš", bezveznim pitanjima odgovarate na osnovno pitanje.
Preporuke:
3
3
41 petak, 06 april 2012 07:42
Peckator
No, to je vaš stil a stil je sam čovek kako reče Gorki. Dakle, obavili ste ceremoniju predstavljanja i sada je stvar gotova. od vas ne očekujem ništa više. Vi ste "čovek zadatka" ili "izvođač radova", molim lepo! Pa i to neko mora obavljati, zar ne?
Preporuke:
3
3
42 petak, 06 april 2012 07:54
Peckator
E, sad ovaj "kočoperni mudrijaš", "seljak bezemljaš"!I on da makar pripomogne svom sadrugu u odgovoru na postavljeno pitanje brže-bolje ispali pitanjce kao iz topa umesto datog odgovora! I to odmah na Pavla Jurišića-Šturma, njemu omiljene "srpske teme" jer u pitanju je ne junačenje Šturma već ačenje ovog javljača. Pa, tim pre utvrdi kako je Pavle Jurišić lužički Srbin, možeš misliti! U brzoj razmeni neurona kod "seljaka" to se prepevava kao "ovdašnji Srbin". E, ali teško da bi taj Pavle Šturm mogao iole ličiti na današnje i ovdašnje Srbe koji iz prikrajka glede kako im se država raspada a narod nestaje. Biće , ipak, da taj Šturm nije iz te izdajničke fele pune laveža i iskeženih zuba. A selljak mi još dobaci i nešto o Stolipinu pa da su ga "moji" ubili.
Preporuke:
3
3
43 petak, 06 april 2012 08:19
Peckator
@drago ca.
Budući da tako lako skakućete sa teme na temu što je i odlika vašeg ideološkog kružoka dozvolite da makar naknadno rastumačim i vašu tvrdnju da su se u prosveti stvari u kapitalizmu unekoliko popravile. To stoji ali ne kao apsolutna istina već, na vašu žalost, samo kao relativna istina. Naime, pod dejstvom posleratne socijalizacije koju je, makoliko vam to gnusno delovalo, donela pobeda sovjetske armije i odvratnog vam socijalizma/komunizma moglo se tako nešto i desiti na Zapadu. I nikako i ni u kakvim drugim okolnostima to se ne bi desilo jer logika kapitala je povišenje profita a ono je nerazdruživo povezano sa smanjenjem nadinica pa i izdvajanja za tako delokatnu sferu kakva je obrazovanje. Ništa bolje za ilustraciju poslednje tvrdnje ne stoji do najaktuelnija politika vladajućeg establišmenta kao reprezentanta kapitala koji se sada naglo osipa. Dakle, imamo na delu pozive na kresanje socijalnih izdavanja pa, dakle, i obrazovanja. Šta traže, dakle, studenti na ulicama?
Preporuke:
3
3
44 petak, 06 april 2012 08:27
Peckator
@drago ca.....Možda veće penzije ili najmanine. Pa, neće biti, previše su mladi a premalo obrazovani. Traže bolje obrazovanje ili veća ulaganja u taj sistem i, naravno, ne veća nego očuvanje standardnih prava ostvarenih još u vreme kada je socijalizam, bar onako kako ga vi naivno shvatate, postojao u međunarodniim rrazmerama. A, vi, onako, prvo priznaste da vas je sistem besplatno školovao pa posle premestiste argumentaciju favorizujući kapital sistem obrazovanja. Vidite, iz takvih njihovih obrazovnih institucija i proizašli su kadrovi i menadžeri koji su ih potom bacili na kolena i u silne dugove i zloupotrebe. A vi, u međuuvremenu,nađoste priliku, uz pomoć vašeg Tinkering maize-a, da su za to krivi komunisti i njihova okupacija/sic!/. I još nešto, pogreših i ja kada vam spočitah da je školovanje bilo besplatno. Nije jer ni u socijalizmu nema tako čega. Trošak vašeg školovanja snosili smo mi, obični radnici, koji smo za to vaše
Preporuke:
4
3
45 petak, 06 april 2012 08:39
Peckator
zadovoljstvo da ne radite a da se školujete plaćali svojim oskudnim nadnicama. Pa, evo, doživeli smo da nas zbog toga i proglašavate krivcima i optužujete! A ja niti sam tada a niti sam sada bio u ikakvom Savezu komunista jer sam i takav kakav je bio smatrao da je popunjen nemoralnim ljudima koji su bili daleko od ideje koju su proklamovali. Ali, kao čovek koji je živeo u tom sistemu ne mogu a da ne priznam ono što je svaki dobronameran čovek morao priznati a to je da je sistem imao perspektivu i da je bio eonima daleko pravdeniji i socijalno uravnoteženiji, na kraju i efikasniji, svakako istorijski i aktuelno respektabilniji. Ovo danas što imamo donela je vaša s filosofija ..
Preporuke:
5
4
46 petak, 06 april 2012 09:12
thinking maize@ drago.ca
Poštovani, pantljičare se uklanjaju JAKIM LEKOVIMA! Tu važi Paracelzusovo "DOZA ČINI OTROV LEKOM"! Zato, kad kažem "unutrašnje tržište" ne mislim samo na ekonomiju, već na SVEUKUPAN ŽIVOT! Posrbljeno: "prema svecu i tropar" ili "kako seješ, tako ćeš i žnjeti", pri čemu nisam pristalica "HIRURŠKIH METODA" (zašta se POJEDINI zalažu), niti uzdanja u dobroga Boga i "DRUŠTVENU SELEKCIJU" (što je, kako shvatam, intencija autora), već "ČAST SVAKOME, VERESIJA NIKOME" (po meni jedna od NAJVEĆIH MUDROSTI koju je naš narod iznedrio)! Ergo, NA KANTAR, pa da vidimo KO JE KOLIKO LAK! Znači, RETRIBUTIVNA PRAVDA i to NE SAMO EKONOMSKA! Sad što se princip POŠTENOG tržišta (ruku na srce, liči na oksimoron, ali da li znate za bolje?!) POKLAPA sa RETRIBUTIVNOM PRAVDOM, to već nisam ja izmislio! Poznati američki ekonomista Robert Bukanan tvrdi da se "igra zvana društvo UVEK završava nekom prevarom, pa je NEOPHODNA IRACIONALNA MOTIVACIJA UČESNIKA igre, da bi ista TRAJALA DALjE", pa zato RATIO u ovde NIJE DOVOLjAN!
Preporuke:
2
3
47 petak, 06 april 2012 09:40
thinking maize@ drago.ca, nastavak
Pa, ZAŠTO se "igra zvana društvo UVEK završava prevarom"? Vernici bi rekli da je to zbog "pale prirode ljudske", Frojd bi nešto slično rekao (mada BEZ Boga!), neko sličan Ničeu, a i mnogi socijal-darvinisti SVIH FELA, bi rekli da je to PREDUSLOV svakog ljudskog napretka (kad sam nekoć čitao jednu popularnu knjigu Miltona Fridmana, pažljivo sam pratio njegovu argumentaciju, dok nisam došao do tvrdnje "da je SEBIČNOST NEOPHODAN USLOV NAPRETKA, da DOVODI do NAPRETKA NEKOM VRSTOM DRUŠTVENE ALHEMIJE" itd. Tad sam SUŠTINSKI ODBACIO ekonomske postavke neoliberalizma! Jednostavno, NEMORALNE su i NEPOŠTENE, iako je SEBIČNOST inherentna čoveku! No, da li moramo od SEBIČNOSTI praviti Mamona!?), neko treći, nešto treće, ali ČINjENICA je da za vremena otkad postoje ljudska društva TAJ PROBLEM NIJE RAZREŠEN RACIONALNIM SREDSTVIMA! Pitanje NIJE zašto nije razrešen, već DA LI JE NUŽAN!? Ruso i Marks nas uveravaju da NIJE NUŽAN, da se može razrešiti POVOLjNO po čoveka, drugi mislioci promišljaju drugačije, ...
Preporuke:
2
3
48 petak, 06 april 2012 09:53
thinking maize@ drago.ca,, drugi nastavak
Ruso i Marks nas uveravaju da NIJE NUŽAN, da se može razrešiti POVOLjNO po čoveka, drugi mislioci dumaju drugačije, no ovde bih ukazao na ČINjENICU DRUGOG ZAKONA TERMODINAMIKE, koji se LOKALNO PREVAZILAZI samo principom NEGENTROPIJE, tj. POVEĆANjA REDA SISTEMA APSORPCIJOM EBERGIJE iz OKOLINE! Znači, ako se prenese na društvenu ravan, UVEĆANjE UREĐENOSTI NEKOG DRUŠTVA, svodi se na UVEĆANjE MOĆI tog DRUŠTVA! A moć nekog društva NIJE samo u SPOLjNIM OBELEŽJIMA (ekonomija, resursi, vojska...), već i u njegovoj ORGANIZOVANOSTI, ergo država, kultura, crkva, tj. DUHOVNOST i DUHOVNA POVEZANOST članova te zajednice! Naravno društvo, kao svaki KVAZISTACIONARNI SISTEM, krhka je kategorija, pa RUŠENjE DUHOVNE VERTIKALE ili njena ZAMENA VEŠTAČKOM, ruši tu zajednicu! Eto, Prijatelju, vidite KAKO se međusobno dopunjuju podaci iz RAZLIČITIH, potpuno disparatnih disciplina, da bi bolje osvetlili ovu našu (a i BILO KOG UGROŽENOG NARODA!) situaciju! Sad, što bi NEKI da se bave NOVOVEKOVNIM SIMPLIFIKACIJAMA i da...
Preporuke:
3
4
49 petak, 06 april 2012 10:05
thinking maize@ drago.ca, tu smo...
Sad, što bi NEKI da se bave NOVOVEKOVNIM SIMPLIFIKACIJAMA i da traže neke PREČICE, zaboravljajući "preko preče, NAOKOLO BLIŽE"! E, u tom smislu sam pisao o "MULjAČINI iz Barija", pošto naš parlamentarizam TRENUTNO, veoma podseća na srpsku "Jelen-super (sic!) ligu", ergo na JAD i BEDU! I ništa se tu ne može rešiti DOVOĐENjEM nekog Lotara Mateusa, Valtera Zenge, Avrama Granta..., oni DOĐU i ODU! Valja nam u našoj politici NAĆI nekog "Prosinečkog" i "Belodedića", pa MIC-PO-MIC, sve PRIBLIŽAVAJUĆI se "MULjAČINI iz Barija", dođemo do "PENALA"! A "penali" su za Srbiju na početku prošlog veka bili Balkanski ratovi! To je bio PRIRODNI APOGEJ SRPSTVA! Tada je samo valjalo čekati da "ZRELA KRUŠKA" (na srpskom: Austrougarska!) SAMA OTPADNE! No, NEKO je želeo PREČE, a nama "VELjA KRUŠKA (na srpskom: Jugoslavija) U GRLO ZAPADE"! I od TOG NE MOŽEMO DA SE OTRESEMO, evo skoro JEDAN VEK! Da ne govorimo što je NEKIMA PALO na PAMET da ZABIBERE (na srpskom: komunizam) tu KRUŠKU! A nije im palo na pamet da je...
Preporuke:
4
3
50 petak, 06 april 2012 10:12
peckator
@Tinkering maize
Niste odgovorili na prethodna pitanja a već trčite na nove sadržaje u kojima se ne snalazite najbolje ili, bar, onako kako ste umudrili da jeste. Robert Bjukenan nije nikakav poznati američki ekonomista/po čemu?/ i nemojte zavoditi javnost vašim nesuvislim uplitanjima ama baš u svaku čorbu! A, vidim, taktički se povlačite i od onoga što ste tvrdili o tržištu. U redu, može se prihvatiti i ovakva razblažena varijanta uzmicanja od napred iznetog. Jer, svesni ste vi da ste opaučili baš onog najsiromašnijeg među Srbima kojih je iz dana u dan sve više i više kada ste pledirali za zakone surovog tržišta koje zapravo VEĆ POSTOJI! To je tržište RADNE SNAGE a preko toga ste prešli ko preko lanjskog snega. To je kao da ste pregazili po živom Srbinu kome ovih godina beru kožu na šiljak. I vi za to optirate, čak, štaviše, pojačavate takvu orijentaciju. neka vam je na čast takav apel. Vaša filosofija je, dakle, "DO POSLEDNJEG SRBINA" u slavu "EVANĐEOSKE NEOPRAVOSLČAVNE ISTINE"
Preporuke:
4
2
51 petak, 06 april 2012 10:18
Peckaroš
....kao što ranije pomenuh.....TEOKRATSKE DIKTATURE KAPITALA. Ali, zaboga miloga, odgovorite na postavljeno pitanje kud se dede onaj zagonetni član iz jednačine, "P=C+V+M". On sve manji i manji a jednačina osta ista! MOže li to u matematici na koju se toliko donedavno pozivaste pa čak i utvrdiste da je matematički komunizam nemoguć!?!?!?!? Time se uopšte, priznajem, nisam ni bavio jer sam to prepustio boljem metafizičaru od mene kao što je godpodin Tinkering maize.
Preporuke:
4
2
52 petak, 06 april 2012 10:37
Peckaroš
@Tinkering maize
Sad, što bi NEKI da se bave NOVOVEKOVNIM SIMPLIFIKACIJAMA i da...
Pa, evo, sada vas lepo pitam ko se to bavi simplifikacijama kada postavlja pitanje gde se zapati onaj zagonetni član iz jednačine robne cene? Nema odgovora....zašto.....đavo bi ga znao? Ali, u đavoljevom postupku se i krije odgonetka. ne odgovara mu da je iznese na videlo. jer, onda, sve postaje kristalno jasno i nema nikakvih simplifikacija ili, srpski rečeno, pojednostavljenja. A šta tek reći o simplifikacijama tipa država=društvo itd. Istorijski gledano, država je opozit društva, nikakva njegova poželjna forma. U okviru nje ali i zahvaljujući njoj kapital razbija manji kapital, država građanina. građanin seljaka a kapitalista radnika, pop zaluđuje vernika a crkva zamagljuje istinu i sve tako do dna društva i do kraja predistorije. Ljudskom društvu nisu potrebne takve ustanove jer se onda u njemu ne mogu ni razviti suštinske ljudske vrednosti kao kreacija, društvenost, brižnost, ljubav....itd.
Preporuke:
4
2
53 petak, 06 april 2012 10:49
thinking maize@ drago.ca, još malo...
A nije im palo na pamet da je i u toj "truloj" Kraljevini Jugoslaviji neko razmišljao o "socijalnoj bedi, kao glavnoj teškoći razvoja narodnog života, koja se može rešiti samo povećanom participacijom rada u narodnom životu" (navedeno po sećanju, ali u osnovi TAČNO)! Sima Marković? Ne! Filip Filipović, Milan Gorkić? Jok! Moša Pijade& Roćko Čolaković? Prevodili ljudi "Kapital", gde još i da brinu za radničku klasu i njenu bedu, a o sirotinji NI BRIGEŠA! Broz? Što da se taj muči, kad se tad lepo provodi diljem Jevrope, trošeći "Kominternine" pare! Eeee, Prijatelju, gornje reči je napisao u zaključku svoje "Istorije Srba" Vladimir Ćorović, brat Svetozarev, istoričar, akademik, rektor beogradskog Univerziteta (posle rata saznalo se, da je nešto poživeo, bio bi jedan od prvih za hapšenje na listi GESTAPO-a!) i... čovek od poverenja Dvora! Nešto se to ne gađa sa NEBULOZNIM TVRDNjAMA ovih "DELjAČA RAŽNjA DOK JE ZEC U ŠUMI" (na srpskom: marksisti)! No, ništa zato, šta...
Preporuke:
3
3
54 petak, 06 april 2012 11:02
thinking maize@ drago.ca, sasvim blizu!
No, ništa zato, šta mari "što papa nema divizija", važna je PARTIJNOST i DIJAMAT! Sa sve papa Marksom! Sad, što će zbog te POGREŠNE FILOZOFIJE (ne i ekonomske analize! Ona je TAČNA!) i LAŽNOG PROROČANSTVA STRADATI Sloveni, kao MALO KO u EVROPSKOJ ISTORIJI, ništa zato, naselićemo i Kineze, samo da se zapati komunizam! NA TAKO NEŠTO NE PRISTAJEM! Pre ću pristati na izvestan stepen nepravde, nego da CEO NAROD NESTANE! A nestaje! Juče sam se sa jednim čičom raspravljao (kao poverenik društva "Ćirilica" iz Beograda) da HRVATSKA LATINICA NE MOŽE BITI PISMO U SLUŽBENOJ, pa i javnoj upotrebi u Srbiji, a ovaj odgovara: "Ne, to je NAŠA, SRPSKA LATINICA! Ali čoveče, njihovo "NJ", "LJ", "DŽ" KRŠE Vukov princip "JEDAN GLAS, JEDAN ZNAK"!? Ništa, IZMISLIĆEMO mi (sic!) NAŠE (sic!) znake za ta slova NAŠE (sic!) latinice! Da nije TRAGIČNO, bilo bi smešno! Nešto kao Nušićev smeh u "Pokojniku", dok "neutešna" rodbina ČERUPA IMOVINU! DANCE MACABRE! Kako "srpskih" latinista, tako i "srpskih" marksista i...
Preporuke:
3
3
55 petak, 06 april 2012 11:04
Peckalo
@Tinkering maize
Pa, gospodine dragi, vi razviste celu doktorsku tezu a jo[ ne nađoste odgovora na moje skromno postavljeno a delikatno pitanjce. Nije mi jasno da li ta teza ona toliko panjeva, korenja, žila, čega li? Ili vi, ipak, tražite "mišje putiće" da se nekako iskobeljate iz neugodne a smrtonosne zamke? Molim vas, već po ko zna koji put, da mi uslišite želju. U čemu je stvar ili, makar, teškoća? Toliko puno reči i rečenica, asocijacija i parabola, zavijutaka i direkata a nikako da Prijatelju ponudite, od vas to svakako mogu očekivati, jedno lucidno objašnjenje. Počinjem da sumnjam......
Preporuke:
4
3
56 petak, 06 april 2012 11:19
thinking maize@ drago.ca, KRAJ! Ili o EKONOMISANjU NEIZBEŽNIM ZLOM!
Kako "srpskih" latinista, tako i "srpskih" marksista i svih "srpskih" INTERNACIONALISTA, do jednoga SIROČIĆA LIBERALIZMA, koji, pokoj mu duši, sasvim lepo IZUMIRE! Svi ti "srpski" internacionalisti valjalo bi da pročitaju Tojnbijevo "Istraživanje istorije", gde isti citira poznatog 19-to vekovnog engleskog pesnika Meredita, koji a propos TAKVIH ODROĐENIH LIKOVA peva: "Njihovi mudrijaši dođoše na Zapad i POKLONIŠE se PLINSKOM SVETLU!" Ergo, TO NERAZLIKOVANjE Zapadnih TEHNIKA (koje mogu biti VRLO KORISNE, a time i PRIMENjIVE OVDE!) od Zapadne SUŠTINE (koja se po Tojnbiju može svesti na jednu reč: MEHANIZAM! A to je za NAS PRAVOSLAVNE ZLOKOBNO i NEPRIHVATLjIVO!) duboko karakteriše "naše" "MUDRIJAŠE"! Šta ćete, ti ljudi su prosto PREUČILI! Zato i "lečenje" MORA BITI DUGO i UPORNO, da bi "pacijent" PREŽIVEO i OPORAVIO se, a "PARAZITI" (inače INHERENTNI svakom društvu! Oni su neka vrsta DRUŠTVENO ŠTETNIH MUTACIJA! Ergo, NEIZBEŽNO ZLO!) svedeni na PODNOŠLjIVU MERU, koja SUŠTINSKI NE ŠTETI DRUŠTVU!
Preporuke:
4
3
57 petak, 06 april 2012 11:30
seljak bezemljaš
&PECKATOR
Tek ste stigli na sajt i odmah ste otkrili"tajni kružook".Da li ste vi do sada nepoznat brat Ilije Čvorovića.
I da vam otkrijem jednu tajnu.
STIL JE ČOVEK rekao je Žorž Bufon(Georges Bufon).
Maksimu Gorkom(osnivaču socijalističkog realizma)pripisuju ČOVEK, KAKO TO GORDO ZVUČI.
Što se posle njegovog odnosa prema piscima (Mendeljštam)pretvorilo u ČOVEK KAKO TO GORDO ČUČI.
Sada smo to ispravili.Idemo dalje.Pišite kraćim rečenicama.
U stvari pišite Lužičkim Srbima.Mi smo pročitali te PRAVCE RAZVOJA...

p.s.I da vas obavestim.STOLIPIN(do ubistva 1911 premijer Rusije)proglašen je drugim najznačajnijim Rusom svih vremena.Prvi ALEKSANDAR NEVSKI.I nećete verovati treći najznačajniji Rus je Gruzijac.Poznat pod pseudonimom STALjIN.Nesvršeni bogoslov.
Preporuke:
4
3
58 petak, 06 april 2012 14:37
peckator
@seljak bezemljaš

Čudno je da nikako ne dajete odgovore na jedno jedino postavljeno pitanjce. Odgovorite zašto? ostavite se, molim vas, vaše metodologije da na pitanja odgovarate pitanjima. Vama nedostaju odgovori, kako rekoste, duva vam promaja u glavi...
Preporuke:
3
3
59 petak, 06 april 2012 14:46
Peckator
@seljak bezemljašImate čudan nagon da odgovarate na ono što vas niko ne pita a ne odgovarate na ono gde vam duva promaja. Jadno i bedno. Ako je po direktivi iz kružoka to je već razumljivo i štaviše objašnjivo. Kako bi rekli, "vaši" tako hoće!
Preporuke:
4
3
60 petak, 06 april 2012 15:13
peckator
@Tinkering maize
Priznade "duhovni vođa i branitelj srpstva" da muje ekonomska teorija tačna. Pa, zaboga čoveče vi i ne znate da gos'n Mrks za razliku od vas i vaših trabanata nije teoretisao nego kritikovao. I nije zacrtavao nikakvo novo društvo ni socijalističku ili komunističku ekonomiju već je skromno opaučio po njemu savremenim nebulozama građanske političke ekonomije. A vi to brže-bolje iz ideoloških pobuda prepevaste u novu vaseljenu. Ali, to ste vi, glavom i bradom. Dakle, Veliki Manipulator i još veći Mađioničar. Čudi me kako već niste dopseli na pijedestal Koštuničinog vodećeg ideologa. No, ne plašim se, imate dostojnu konkurenciju, seljak bezemljaš i ostalo bratstvo i sestrinstvo. Ipak ste vi jedan običan kukurek koji obilno džiklja baš u ovo doba. Držite se više vaše "Maydis stigme". Lekovitija je za razliku od doktrinarno-dogmatske šibljike koja ionako ne služi ničemu. A odgovor? Opet ništa.....počupaću vas mada još nije vreme za to!
Preporuke:
4
3
61 petak, 06 april 2012 15:34
Šta je živoztbez mita......
@otkrivač tajni
Zamolio bih vas da posle pokušaja s odgovorom na postavljeno pitanje odgonetnete i zašto Nikolaj II reče pored mrtvog tela Stolipina - "Izvini". Koliko znam ubio ga je saradnik tajne carske policije, zar ne, a možda i neki boljševik, što da ne. Pa, uklapa se!
Preporuke:
4
2
62 petak, 06 april 2012 15:44
Ko traži i dobiće.....
@odgonetač tajni
Pa baš da i vi ne ostanete u potpunom informativnom mraku tek da vam saopštim da je pre sedam-osam godina, takođe u internet anketi u Nmačkoj Karl Marks proglašen za drugog najvećeg nemca svih vremena. prvi je, dakako, bio Gete.
Preporuke:
4
3
63 petak, 06 april 2012 16:11
Milan Nedić
@seljak otkrovenjak
Koliko znam o sebi brat dotičnog nisam sem ako me vi niste po neopravoslavnom jevanđelju prekrstili što je kod vas, pravoslavnih neofita, ne tako redak slučaj. pre će biti a da to niste za čudo ni primetili senka vaših inovernopravoslavnih novotarija.
Preporuke:
4
1
64 petak, 06 april 2012 16:29
thinking maize@ povest o milom jarencetu, potonjem prpošnom jarčiću, a najposlem JARCU ŽIVODARCU!
Nekad davno, dok još nisam bio ni thinking maize (već Titin pionir, tj. mlad i BEZMOZGOVIĆ!), a o internetu i NSPM-u, da ne govorimo, moji su me odveli na selo, kod rođaka! Tih godina, mnogi su odlazili na selo, naravno po zimnicu i kačice kajmaka od rođaka, a Bome mnogi su vraćali "rodnoj grudi" GRAĐEVINSKOM AKTIVNOŠĆU! Bilo je to "zlatno" vreme Titoslavije, doznaka iz inostranstva (koje su patriotski slali "radnici na privremenom radu"), "Zelenog plana" i... VIKENDICA! Parola dana (sem "zence oka" i "klipova i točkovima"!) bila je "gde god nađeš zgodno mesto, ti VIKENDICU posadi", radnička klasa, a i "poštena inteligencija" su se razbaškarile i "uživale" u "plodovima" ZUR-a, OUR-a, SOUR-a i ostalih KREDITNO-SAMOUPRAVNIH aranžmana! Moji, iako sa solidnim primanjima imali su VEEELIKU manu! Naime, nisam imao bliže rođake na selu, pa smo morali da kupujemo kajmak (za nas je važilo "nema džabe ni kod babe"!) i to paaa..., ne baš uvek, A O VIKENDICI!? O njoj nismo mogli da sanjamo! Jedva...
Preporuke:
3
4
65 petak, 06 april 2012 16:46
thinking maize@ nastavak povesti o milom jarencetu, potonjem prpošnom jarčiću, a najposlem JARCU ŽIVODARCU!
Jedva je ćale skrpio za kredit za "stojadina" 1975, kad već nije bilo patriotski NEMATI kola! Moš misliti šef plana u velikom "Magnohromu", a nema ni "fiću"! Tako je moj otac kupio kola, kao što je ušao u onu JEDINU partiju i kao što je BABA SLAVILA SLAVU (iako se kod Srba Slava slavi po muškoj liniji) i kao što je mnogo Srba pravilo kompromise sa sopstvenom savešću... Elem pošalju me roditelji na selo kod daljih rođaka. Pošao sam bratom od ujaka i dedom kod dedinog polubrata i njegove porodice. A tamo...! Deda-stričev sin je ZIDAO kuću, tad je i SRPSKI SELjAK video neku sitnu šansu da DANE DUŠOM! I naravno, ŠANSA za mene i brata: Haklberi Fin i dečaci Pavlove ulice đuture! Gradilište, staje, krave, ovce, seno, svud seno i balega, ma ko za to još i mari, kad možemo da se igramo gusara i šta ti još znam (ili izmislim) do 101 i natrag! Bilo je nešto problema sa baba-strinom. ("Gde ćete deco, J... Vas zec!" Tad sam se prvi sreo sa ruralnom delom bogatstva srpskog jezika!) Zato je tu bio...
Preporuke:
3
3
66 petak, 06 april 2012 16:53
A ja se ponado
@Tinkering maize

Ma da, a to što ste tako lako zaskakivali Beograd a svoje vikendice ostavljali u kraljevu i kojekude, to je naravno, tićina zaostavština koju su svi tako obilato koristili i to još u bezmozgovnom stanju. Pa, dobro, jedno pitanjce, mada sam navikao da od vas umesto odgovora dobijam nova pitanjca kako bi valjda izbegli "kultivisan dijalog". Elem, pošto ste, po sopstvenom priznanju naknadno opametovani valjda bi sada bio red i da vratite te besplatne školarine nekome ko se sada školuje uz visoke pristojbe i silne dažbine. Makar da primite na stan nekog nevoljnika sa Kosova i metohije pa da ga i iškolujete kakav bi red bio bar po onome kako se izdajete za velikog rodoljuba, neće biti valjda rodoljupca. Izjaviste tu skoro, "E, nedam vam moju Srbiju". Pa, učinite tako šta, prilika je ka' nigde i nikad'.
p.s. Šta bi sa odgovorom na postavljeno pitanje o robnoj ceni? Mučanje i ignorancija!
Preporuke:
5
2
67 petak, 06 april 2012 16:57
thinking maize@ drugi nastavak povesti o milom jarencetu, potonjem prpošnom jarčiću, a najposlem JARCU ŽIVODARCU!
Zato je tu bio deda-stričev unuk, pa smo nas trojica, tri musketara jezdila tim CARSTVOM! (Bila je tu i deda-stričeva unuka, no ona je bila veća i za nas neinteresantna) Zbog tog deda-stričevog unuka, JEDINOG MUŠKOG u tom delu familije, deda-stric i moj "dalji stric" učinili su nešto što je tad, ako ne zabranjeno, BILO PRILIČNO PROKAZANO! Naime, nabavili su JARIĆE, muško i žensko, ali ne zbog mesa, već su mislili da zapate manje krdo, jariće liferuju obližnjoj kafani (imajte na umu da sam iz Kraljeva, ergo Tozovac, Lepa, mnogi drugi i... KAFANE, sa sve pevaljkama! A u kafanama treba i da se jede!), budućeg jarca "stave u pogon", a buduća koza, pored jarića daje I mleko za JEDINOG NASLEDNIKA KUĆE! (MALI BROJ DECE u srpskim porodicama NIJE PROBLEM od juče!) Meni i bratu brzo su dosadile velike i smrdljive krave, bojali smo se konja, ali... jarići su bili PRAVI! JEDINO... što me JARČIĆ nešto nije "mirisao"! Šta znam, moja greška, mesto nekog lepog zelja PONUDIO sam jarčiću listove... KUKURUZA!
Preporuke:
3
3
68 petak, 06 april 2012 17:15
Peckaroš
@Tinkering maize

Tada otac komunista, sada sin antikomunista. Naravoučenije: sve u svoje vreme. Važan je profit a ko vala za karakter i čast! To se ionako da lako utržiti! Tako i vi danas za "neupućene" guslate na onom instrumentu koji vam najviše i donosi. A kada se okrene situacija, pa tada će već vaš sin odrasti, pa, onda, Jovo nanovo. I tako Srbija ostaje uvek vesela, zdrava i čitava. Al' došlo danas neko gadno vreme, šta kažete? pročitali vas....ili tako nekako, a! Pa sad udri u kuknjavu ne bi li to čuo tamo onaj daleki ruski mužik koji, valjda, pamti i neka druga vremena a i druge Srbe i Srbijance. Hoće li se dosetiti, hm, hm, hm....?
p.s A odgovor, dragi prevrtljivče? Ništa, kao da ništa nije ni bilo. prolaze dani...
Preporuke:
4
2
69 petak, 06 april 2012 17:26
milica
gospodine Bozo niste u pravu da ne kazem nemate pojma. U sustini jeste kako ste izneli ali zar ne vidite da svi duvaju u istu tikvu? Svi oni znaju da je situacija strasno losa i da ima mnogo gladnih i da ljudi trpe svasta na poslu samo da bi ostali i ne dobili otkaz, sve to zna i SRS I SNS i svi ostali ali MNOGO SU VAZNE FOTELJE!!!!!!Jedino Kostunica nije u toj prici i zato je marginalizovan, Dveri su odlicna organizacija ali ako ne udje sa DSS nece dobiti veliki procenat glasaca jer ovaj narod sve mi se cini zivi mazohisticki, jer da nije tako mi ne bi tako zivelis i nasa Srbija ne bi bila unistena, dakle sve je jaSNO samo je pitanje za koga glasati kada sve unisteno ne moze nam pomoci niko????????????
Preporuke:
3
1
70 subota, 07 april 2012 00:59
NSPM web
@ thinking maize, @peckaroš

Poštovani,
Nadamo se da i sami uviđati koliko se vaša prepiska udaljila od teme teksta, pa vaše prepucavanje na ovom mestu prekidamo i nadamo se da ga nećete "preneti" na neku drugu temu, kao i da nećete zloupotrebljavati našu dobru volju i želju da što manje "intervenišemo".

hvala na razumevanju,
uz pozdrave od
(super)moderatora
Preporuke:
5
2
71 subota, 07 april 2012 02:07
Đorđe
Tekst je realan, ali ne u potpunosti.

To što se dešava poslednjih deset godina,
nije samo maslo DS-a, mada jeste u velikoj meri.

Ne zaboravite ko je bio premijer Srbije
u periodu od 03. marta 2004. do 07. jula 2008.
Preporuke:
3
4
72 subota, 07 april 2012 19:53
drago.ca
@peckaros
Gospodine, Vaši komentari su prepuni emocija a nedostaju argumenti i jasno kristalizovane misli. Sumnjam da je bilo ko pročitao vaše komentare do kraja.

@thinking maize
Vi ste opet kao naše školstvo: mnogo informacija sa kojima čovek ne zna šta da radi. Vaše teorije ne računaju sa realnim ljudima u realnom vremenu. Vi gledate na ne istomišljenike kao na protivnike koje treba pobediti a ne kao na ljude indoktrinirane propagandom kojima treba pomoći da počnu da gledaju svet oko sebe kritičkim očima.

Nijedan od vas neće nikome pomoći da neki problem pogleda i iz drugog ugla ili da počne da stvara vlastite zaključke. Žao mi je što sam se umešao u vaš dijalog.
Preporuke:
2
2
73 subota, 07 april 2012 20:37
Peckator
@drago ca.
Od vas, gospodine niko nije ni tražio mišljenje a pogotovo o tome ko je indoktriniran a ko nije. Pokazujete da niste u stanju ni da shvatite šta pričate a već nadobudno drugome podmećete.No, to je odlika većeg broja ljudi sa našeg podneblja. Naime, to im stvara lažno uverenje da su na "dobrom putu" u svakodnevnom životu. Umesto odgovora na postavljena pitanja najlakše je iznositi konstatacije koje ciljaju na sujetu. Takav nisam ili sam u onoj meri u kojoj je to svaki čovek. No, i vaš primer potvrđuje da postoje umišljenici koji posmatraju stvari iz "ptičje perspektive". Njima je, dakako, nemoguće bilo šta objasniti jer takvi retko dodiruju tlo. A naukovanja i pedagogisanja ostavite nekima koji su od vas u tom smislu vispreniji kao što je, na primer, Tinkering maize. Nadam se da ne stojim na putu vaših iluzija i predrasuda kojima ćete verovatno daleko dogurati ako veći niste. Bez ljutnje, molim!
Preporuke:
2
3
74 nedelja, 08 april 2012 08:39
Peckator
@drago ca.
Neću postupiti kao vi već ću vam prepustiti da sami ispravite, nadam se, slučajnu grešku. Ako je slučajna ispravićete je, a, ako je spontana biće još jedan prilog vašoj neutemeljenoj nadobudnosti.Dakle, ......Vi gledate na ne istomišljenike kao na protivnike koje treba pobediti a ne kao na ljude indoktrinirane propagandom kojima treba pomoći da počnu da gledaju svet oko sebe kritičkim očima.
Preporuke:
2
1
75 nedelja, 08 april 2012 20:52
drago.ca
@Peckaros:
"Ili, možda, rekordni dugovi studenata u SAD, ili, možda, more kriminalnih berzanskih i korporativnih afera na u kapitalističkom svetu."

Ovo su najobičnije gluposti. To je jednako relevantno kao sneg u Kaliforniji ili kiša na Floridi.

"Ili, možda, što najkonzervativniji i najugledniji komentatori najelitnih zapadnih novina i sajtova sebi postavljaju pitanje o eventualnom kraju zapadnog i kapitalističkog modela razvoja koji i nikada nije bio razvoj već najobičnija ekspanzija podržana ogromnom monetarnom emisijom?"

Šta je alternativa? Komunizam koji više ne postoji? Da bi se prešlo iz jednog sistema u drugi, prvi uslov je da taj drugi sistem postoji. Sledeće pitanje je kako se prelazi iz jednog sistema u drugi? Navedite mi jednu snagu voljnu i sposobnu da promeni sistem u bilo kojoj od tih država koje "samo što nisu propale".
Preporuke:
1
1
76 nedelja, 08 april 2012 21:15
ajd pa zdravo....
@drago ca.
Čoveče, po vašim reakcijama lako je zaključiti da ste amater u ovakvim stvarima. Ovo je za vas preteško breme. Manimo se zato zajednički uzaludnog napora. Pređimo na crtanje, možda će vam biti nešto jasnije.....ajd pa zdravo što bi reko moj večiti oponent i doktrinarna gromada.
Preporuke:
1
1
77 ponedeljak, 09 april 2012 12:10
Gordana
Tekst je sjajan! Argumenti stoje!Resenje je malo ekstremno, ali slusajuci "krug dvojke" i ostale pristalice zutih pozelim da se upravo takav scenario odigra.
E, sada; koliko vidim provokatori su pronasli nov nacin da upropascavaju mogucnost da izmanimo misli na ovom sajtu! Matretiranje "peskara" je nedopustivo, pa verujem da ce urednistvo naci nacina da spreci takve da nas smaraju,ne unistavaju i ovo malo prostora svojim izivljavanjem. Sigurna sam da je to novi - stari nacin ometanja komunikacije i"razvodnjavanja" teme.
Preporuke:
1
1
78 ponedeljak, 09 april 2012 14:34
Peckator
@GordanaIzvinite, gospođo ili g-đice, kako mislite da "ometam komunikaciju" ili "razvodnjavam temu". Zar time što postavljam, zbog vas sada moram i da ponavljam, pitanje ili i najobičnije pitanjce šta se šćaše sa onim jednim članom u jednačini robne vrednosti, P=c+v+m, pri najobičnijoj reprodukciji? Može li se jednačina održati ako realna najamnina pada iz godine u godinu, iz decenije u deceniju. Biće, draga Goco, da ste, ipak, pre sebe videli u takvoj ulozi ili funkciji koju ste pripisali meni, tj. Peckarošu. Zanima me da li vi imate odgovor na to pitanjce?Ako imate lako ćemo sve rešiti. NIkada, ali baš nikada više neću ometati vama tako dragocenu komunikaciju. Pozdrav
Preporuke:
0
1
79 ponedeljak, 09 april 2012 15:17
thinking maize@ "sajber marksisti" ili o uzajamnom poštovanju među braćom
Poštovani STROGI Prijatelju, "ajd zdravo" je uzrečica tata Slobe kad ga na NAŠU SRAMOTU izručiše haškom Minotauru 28.06. 2001.! Puna sentenca g-dina Miloševića glasi (navedeno po sećanju): "Jel to danas Vidovdan? AJD ZDRAVO braćo Srbi!" "Ajd zdravo" koristim da vidim da li ćete osetiti OŠTRICU peckanja "glede" Vašeg "borbenog patriotizma"! Jer, svi Vaši "izdajnički" epiteti upućeni kako meni, tako i drugim NEISTOMIŠLjENICIMA mogu izazvati kao odgovor JEDNO NADMOĆNO "AJD ZDRAVO" pre NAŠEG/Vašeg odlaska za Hag, Goli otok, UDB-u, OZN-u,... Ne MORAMO BAŠ SVE RADITI po "receptu" Stipe Mesića: "Ne Srbe na vrbe! Već SRBE NA SRBE!" Razmislite o tome, pre nego što krenete da koristite PONOVO te "epitete" u polemici! Jer i Vi i ja i najveći broj ljudi ovde na sajtu smo Srbi! Samo smo JEDNI DRUGIMA OSTALI, pošto SVI OSTALI BIVŠI Jugosloveni odoše u "svetlu" EU-ropsku "budućnost"! A "prečica" GRAĐANSKOG RATA, našta nas Vi i autor upućujete, samo je PREČICA ka NEPOSREDNOJ OKUPACIJI ZEMLjE! AJD ZDRAVO!
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner