Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nema zemlje za muškarca

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 24 maj 2012 23:17
Jovan
Hvala Majo
Preporuke:
78
2
2 četvrtak, 24 maj 2012 23:38
fristajlo
Sestro Srpkinjo- svaka ti je reč Jevanđelje...
Odavno sam izgubio nadu da je u Srba ostalo normalno žensko, ali- ti me iznenadi.
Skener ti je savršen; retko ko je ovako prozreo svu ovu nakaradnu igru, kojom nas satiru.
Crtica; ja, nezaposlen, dobih poziv na razgovor za posao; traži se komercijalista, za prodaju elektronskih uređaja renomiranog svetskog proizvođača, trt, mrt ..(opšta forma skrivanja o čemu se radi).
Odem; uđem- popunim neki upitnik, izlazi turbo japi, pozove me u "ofice", i kaže mi da se oni, u stvari, bave prodajom Kirbi usisivača!?
Kad mu ne razbih sve po oficeu, dobro je ispalo; zamlaćuju narod, rade na foru i prevaru, i- nikom ništa.
Niko to ne kontroliše, opšte muvanje, svaka protuva može da zamlaćuje ljude bez posledica i odgovornosti...
Suština je; o svom tročku, svojim autom, za multilevel 200 eura treba da gnjavim ljude koji nemaju ni za osnovno da kupe igračku od 2000 eura...
Sve čestitke na tekstu...
Preporuke:
103
1
3 četvrtak, 24 maj 2012 23:41
Marko Gay
Šta mu onda preostaje?, ispada da se može sasvim lepo živeti bez tog klasičnog muškarca, oca porodice, Pitam se samo šta ćemo mi tamo sa tim viškom naših muškaraca?


Ono sto je nekad otac porodice morao sam da radi, tj da hrani decu, sada smo preuzeli svi: hranimo ih placajuci porez.

Vreme je dakle da otvoreno kazemo: otac porodice nije vise potreban. Pregazilo ga je vreme, razvoj tehnologije, a narocito drustva – ispao je prevaziden kao i pisace masine.

Medutim, to ne znaci da su i heteroseksualni muskarci nepotrebni. Naprotiv, trebaju nam i dalje za razmnozavanje, mada u daleko manjem broju.

Svi ostali muskarci trebalo bi da svoje sinove usmere na seks sa istim polom, koji je prijatniji i jednostavniji, a i lakse dostupan.
Preporuke:
12
91
4 petak, 25 maj 2012 00:08
IBA
Zahvaljujem se gospođi Radonić na pravom izboru teme. Kada Vi (kao dobar analitičar i žena) to pišete kredibilitet je nezaobilazan. Potpuno tačno!
Toliko za sada.
Preporuke:
53
1
5 petak, 25 maj 2012 00:29
Mamon Veličanstveni
Ko može da razume žene? Prvo su oberučke prihvatile moderno rastakanje tradicionalnog auctoritasa,a sad će još da kukumavče šta nema jakih balkanskih muškaraca oko njih...Ja sve mogu da vas kupim,i muške i ženske,i sve na ovome svetu!
Preporuke:
11
23
6 petak, 25 maj 2012 00:30
AntiNWO
Retko dobar tekst, posebno što je autor jedna žena, kao da je lično iskusila sve opisano. Sve je to isplanirano u think-tank-ovima podlih globalista koji vrlo dobro znaju da im je prosečan muškarac opasan potencijalni protivnik. Zato ga treba feminizirati, ojaditi, naterati ga da se sramoti jer je to što jeste, ubiti mu volju za životom. I sve to uviti u ambalažu tobožnje brige za ugrožene društvene grupe. Naravno mnoge žene veruju da bezdušni globalizam zaista želi da im učini dobro, međutim istina je drugačija: prvo oslabiti muškarce a zatim još više eksploatisati žene.
Preporuke:
63
1
7 petak, 25 maj 2012 00:38
Marko
Baš tako. Imam prijatelja koji živi u Nemačkoj i koji se razveo od žene nakon čega je četvoro dece pripalo njemu,jer su deca tako odlučila. Nakon prodaje kuće veći deo novca pripao je ženi. Ona ne daje ništa za decu.Dala je otkaz,navodno se leči,a u stvari zarađuje radeći na crno. Stalno podnosi tužbe protiv prijatelja, maltretira ga na ranorazne načine, uznemirava svakodnevno. Socijalni radnici,advokati i sudije na njenoj su strani, upravo zbog ovoga što ste naveli da se žene smatraju manjinskom i ugroženom populacijom.
Preporuke:
60
1
8 petak, 25 maj 2012 01:06
fristajlo
Marko GayVreme je dakle da otvoreno kazemo: otac porodice nije vise potreban.Ne znam šta je još potrebno da shvatiš; te tvoje ideje ovde ne prolaze. Mogu da shvatim (ne i da prihvatim!) da ovo, što radiš-radiš za novac. No, izgledi da uspeš ne postoje. Probali su to i "bolji" od tebe, pa- ništa.Nađi neki pošten posao, ovo je ružan način za obezbeđivanje egzistencije...
Preporuke:
48
1
9 petak, 25 maj 2012 01:17
Branislav
Konačno da neko razobliči svo nvo licemerje!

Morao sam da prisustvujem nvo seminaru o nasilju u porodici "autonomnog ženskog centra" koji je finansirala pokrajinska administracija. Naslušao sam se ogromne količine ideološki obojenih budalaština. Npr, iako za sve postoji ženski oblik, ima jedna reč koja nema- nasilnik. Nasilnica ne postoji ni u teoriji! Kada žena tuče dete, ona je po njima "nesvesna žrtva koja je preuzela obrazac ponašanja od muža koji je pravi nasilnik". Muškarac je uzrok sveg zla.

Onda su tu homoseksualci koji nas ostale smatraju nenormalnima i manje vrednima od njih. Ko ne veruje, nek pročita transparente sa parade 2010.

Onda "zaštitnici životinja", koji sami osakate kerušu lutalicu (isto se desilo i u Bugarskoj 2 meseca pre toga), pa nam mesecima ispiraju mozak i izvlače pare za proteze.
Preporuke:
46
4
10 petak, 25 maj 2012 01:30
Branislav
(nastavak)

Onda se na to nadovežu zaštitnici dečijih prava, koji od naše dece hoće da naprave raspuštene imbecile sa gomilom prava, a bez obaveza, a za svako kršenje prava deteta slede brutalne kazne za roditelja...

Slažem se da prava slabijih treba štititi. Ja sam se nagledao stvarno brutalnih slučajeva porodičnog nasilja, ali sam se nagledao i prevarantkinja. Slažem se da deca ne treba da budu premlaćivana, ali ako dete ne dobije po turu, nema šanse da od njega ne ispadne razmaženo derište. Može se jako lako razgraničiti šta je vaspitanje, a šta nasilje, ali nema volje da se to uradi.

Slažem se da homoseksualac ne treba samo zbog svoje bolesti da bude šikaniran i da mu u tom smislu treba pružiti zaštitu, ali tiransko nametanje njegovih "vrednosti" svima ne dolazi u obzir.

Pozitivna diskriminacija je toliko jaka, da ne samo da je osnažila slabije, nego su jaki postali obespravljeni i diskriminisani.
Preporuke:
51
1
11 petak, 25 maj 2012 01:38
S.D
Svaka ti cast Majo na ovako covecno razmisljanje o muskom rodu.Zene su stvorenja koje treba voleti i paziti i postovati ako se covecno odnose prema muskom rodu.To su dva Bogom stvorena bica koja upregnuta u jaram zivota treba da izvuku zivotna kola [porodicu]na onoliko brdo uspeha koliko su njihove zajednicke sposobnosti.Uspesna zena je tek pola uspeha porodice bez obzira da li je u pitanju inteluktualni,sportski,finnsijski ili bilo koji uspeh i za nju vazi da iza nje stoji uspesni muskarac koji je razume i potpomaze obavljajuci verovatno veci deo porodicnih obaveza. Moje poimanje uspesne zene-muskarca je prvenstveno imati normalnu Bogom blagolovenu-sloznu porodicu u kojoj ce svako imati dovoljno prostora da se afirmise u zajednici[drzavi]u kojoj zive.Sva dostignuca uspesnog muskarca ili zene su neuspesi ako nisu sacuvali porodicu,sto bi trebalo da bude norma za ocenjivanje uspesnosti istih.Zna se zdrava porodica-zdravo drustvo,a koliko znamo zdravlje je najvece bogastvo i uspeh.Hvala
Preporuke:
38
1
12 petak, 25 maj 2012 01:39
Branko011
Majo, spojili ste sve moje misli u jedan tekst. Hvala
Preporuke:
34
1
13 petak, 25 maj 2012 01:41
AntiNWO @ Marko Gay
To vaše slepo obožavanje i detinjasto poimanje tehnologije je tipično za žrtve globalističkog ispiranja mozga. Da li Vi mislite da tehnologija raste na drveću? Ko je uopšte izumeo računar na kojem kucate ove nesuvislosti? Da li uopšte umete da popravite sami nešto od te tehnologije ako se pokvari? Znate li da jak EMP puls može da onesposobi 99% igračaka kojima se divite, a da snažna sunčeva oluja može da istopi čitav sistem prenosa el. energije i tako samo za nekoliko dana vrati čitavo društvo u vreme kada su bili važni mišići, snalažljivost, izdržljivost, agresivnost, lovački instinkt i generalno sve ono što se smatra muškim osobinama. Pretpostavljam da će te se onda sakriti iza leđa nekog snažnog mužjaka i moliti za koji komad hrane.
Ljudsko telo je i dalje najiždržljiviji i najprilagodljiviji mehanizam na Zemlji, a ljudski mozak savršen biokompjuter. Tehnologija to neće dostići u dogledno vreme.
Preporuke:
43
1
14 petak, 25 maj 2012 01:50
Branislav
(kraj)

Objektivno, žene kod nas nisu zakonski diskriminisane ni po jednom osnovu i mislim da ih ne treba na silu gurati u nešto što ih po prirodi stvari ne interesuje ili manje interesuje. Ono u čemu ih treba zdušno podržati, jeste materinstvo. Nisu ugrožena ni deca, ni homoseksualci, ni manjine (imaju ubedljivo najveća prava u Evropi), a ni životinje.

Treba imati meru, ali to kod nvo sektora ne postoji i niti će ikada postojati. Kada bi oni priznali da je nešto dobro, izgubio bi se smisao njihovog postojanja (i finansiranja). To je gomila ostrašćenih i ideološki ograničenih ljudi, profesionalno nezadovoljnih, fokusiranih samo na jedan aspekt života. Iz tog razloga smatram da se mogu konsultovati u vezi pojedinih pitanja, ali im se nikako ne sme dozvoliti da nam pišu zakone, niti da se infiltriraju u državne strukture, obzirom da se pokazalo da redovno (zlo)upotrebljavaju funkciju za svoj aktivizam.
Preporuke:
33
2
15 petak, 25 maj 2012 02:29
Sirak tuzni bez nidje nikoga
Ko će zameniti figuru muža i oca u Srbiji, ne zna se, ali mnogi pretendenti na zvanje oca nacije su se utrkivali obećavajući kule i gradove svojim vernim podanicima, te kad ih slušate, ispada da se može sasvim lepo živeti bez tog klasičnog muškarca, oca porodice, samo neka je nama njih koji će nas odvesti jednog dana u Neverlend zvani EU...
Autor je sve ovim objasnio...
Preporuke:
22
1
16 petak, 25 maj 2012 02:37
Kuvar Brodski
Drugi plus Marku G. je od mene zato što me je dooobro nasmejao u sred teških ličnih okolnosti.
Autorka zrači unutrašnjom lepotom. Svaka čast, orden za Čojstvo! Ulepšala je ceo sajt i dodala mu novu dimenziju.
Preporuke:
38
1
17 petak, 25 maj 2012 06:23
Đura
Muškarci u Srbiji su zaista mačo, jer trpe toliki zulum i opstaju! A zulumćari će propasti pre ili kasnije.
Preporuke:
24
1
18 petak, 25 maj 2012 08:36
Dragan
Ta priča o "ženskoj ravnopravnosti", iako u pojedinim slučajevima zaista ima svog osnova, je široko zloupotrebljena i smišljeno se forsira od strane belosvetskih zamlata novog svetskog nereda.

Muškarac i žena nisu isti! Različiti su u tako mnogo pogleda. A ravnopravni ("ravnih", ne "istih" prava) jesu. Oni su ravnopravni onda kad svakom od njih pripadaju njegova, obzirom na razlike polova, specifična, a Bogom dana, prava i obaveze. Ta prava i obaveze nisu, niti mogu biti "isti", prosto jer ni žena ni muškarac nisu, niti mogu biti, isti, već se razlikuju.

Sve ostalo što izlazi izvan okvira Božanskog poretka je podzemna ujdurma koja se sprovodi preko prizemnih tipova, sluga podzemlja. Tako smo dobili razne zloupotrebe čija je suština u pretvaranju prirodne upotrebe u neprirodnu. Tu spada i zloupotreba "ženske ravnopravnosti" a iz nje se rodila i zloupotreba seksualnosti (njeno neprirodno upražnjavanje - od neprirodno heteroseksualnog pa sve do razvratnog homoseksualnog.
Preporuke:
20
5
19 petak, 25 maj 2012 08:55
Anta
Dobar tekst... na zalost zivimo u atmosferi u kojoj ovakav tekst ima smisla jedino ako ga napise zena... da ga je napisao muskarac bilo bi kao neko vajkanje slabasnog.
Preporuke:
22
1
20 petak, 25 maj 2012 08:58
thinking maize@ autorki, pa malo o SPINERIMA i TROLOVIMA
Da pređem na stvar, da ne p....... (tačkice zbog Vas, Dama ste, a i zbog moderatora!), KAD BEŠE ISTIČE 8-godišnja RRA LICENCA ZA NACIONALNE FREKVENCE za ELEKTRONSKE MEDIJE!? Pod 2, od pre oko pola godine član sam NVO "Ćirilica"-Beograd. Ne bih da se hvalim, pošto sam od skora član (ponešto sam i radio), ali moje kolege su postigle NEŠTO NESVAKIDAŠNjE! Na njihovo INSISTIRANjE, a u vezi člana 10 Ustava R Srbije, gradska uprava Grada Beograda, posle 150 000 izdatih LATNIČNIH "Bus-Plus" kartica, počela je da izdaje ĆIRILIČNE "Bus-Plus" kartice!!! Toliko! Prema tome, "BATINA IMA DVA KRAJA", tj. NVO mogu biti I nacionalne, pa onda "ĆE VIDIMO"! Ergo, KAD BEŠE ONO ISTIČE 8-godišnja RRA LICENCA ZA NACIONALNE FREKVENCE za ELEKTRONSKE MEDIJE!? Što se tiče SPINERA i TROLOVA, kao ovaj nevoljnik "Marko Gay" i reakcija na njih, ne bih šire obrazlagao, već uputio čitateljstvo na Brehtovu pesmu: "Žena nacističkog vojnika" (B. Breht, "IZABRANE PESME", "NOLIT" 1979, izbor i prevod S. Glumac)! VRLO JE POUČNA!
Preporuke:
19
0
21 petak, 25 maj 2012 09:00
Vladimir Đilas
Hvala Majo.
Sve je istina, a još gora vremena dolaze...
Preporuke:
19
1
22 petak, 25 maj 2012 09:13
Otac porodice
Srbia je zemlja kojom vladaju žene, gejovi i romi! Oni imaju sve, ami ništa! Bogatese na naš račun i zidaju vikendice! Svake godine više od 30 muškaraca pogine od ruke svoje žene.Dokle?
Preporuke:
17
11
23 petak, 25 maj 2012 09:20
pristup

Slažem se da homoseksualac ne treba samo zbog svoje bolesti da bude šikaniran i da mu u tom smislu treba pružiti zaštitu, ali tiransko nametanje njegovih "vrednosti" svima ne dolazi u obzir.


Dobro rečeno!
Preporuke:
21
2
24 petak, 25 maj 2012 09:28
Dragan
A zloupotreba "ravnopravnosti polova" prema ženama je posebna priča.

Kao nikada do sada u istoriji žene su eksploatisane (naročito pod onom krilaticom "uspešne poslovne žene"), kako u smislu rada na napornim poslovima koji nisu svojstveni ženskoj prirodi, odvojenosti od dece i porodice, a posebno u smislu seksualnog iskorištavanja.

Ta ujdurma Novog svetskog poretka o "ravrnopravnosti polova" od strane podzemnih preko prizemnih, razara samu suštinu prirode i muškarca i žene, razara porodicu, razara pojedina društva, ljudsku civilizaciju i civilizovanost u celini.

Ona se na nivou širokih narodnih masa sprovodi lukavom prevarom, obmanom i podvalom, vrlo perfidno, zamaskirana tobožnjim "pravima". A na nivou pojedinaca i malih grupacija ne-zavedenih tom podvalom i obmanom - sprovodi se i raznim oblicima sile.

Glavni problem u tome je upravo svojevoljno podleganje najširih narodnih masa tim podvalama. Kada je šire stanovništvo tako zavedeno - celo ljudsko društvo je izgubljeno.
Preporuke:
19
1
25 petak, 25 maj 2012 09:33
Marko Gay
@ fristajlo

Ne znam šta je još potrebno da shvatiš; te tvoje ideje ovde ne prolaze.


Morao sam iseci drugi deo svog komentara gore zbog nedostatka prostora.

Ali vi sada pokrecete bas ono pitanje o kome sam u tom isecenom delu komentara hteo nesto da kazem.

A to je sledece:

Ne mozemo se s vama natezati beskonacno.

U narednim godinama videcete nove propise koji ce obezbediti da decaci u Srbiji budu odgajani u duhu mog prvog komentara. Homoseksualnost ce im po prvi put biti predstavljena kao ozbiljna, moguca, i validna opcija.

Cilj novih propisa nije prevaspitanje starijih generacija, koje smo vec otpisali.

Nego je cilj (drugacije) vaspitavanje vasih potomaka.

Ne razumem zasto mislite da necemo uspeti? Sve drzavne poluge su vec u nasim rukama.

Vi sada govorite kao neki otac na selu koji ne dozvoljava da mu komunisticke vlasti posalju zensko dete u skolu.

Ali drzava jednostavno donese propis i to je to: naredjenje - izvrsenje.
Preporuke:
7
29
26 petak, 25 maj 2012 09:34
Otac porodice
Gejovi se udvrajau srpskim domaćinima, a ako reaguješ onda si ti nasilnik. Žene primaju mnogo veću platu od nas, a kad zatrudne duplo veću. Romi nam uzimaju poso i nemamo više gde da radimo. NVO ih štiti kao Bele medvede.
Preporuke:
13
12
27 petak, 25 maj 2012 09:58
Dragan
Homoseksualnost ce im po prvi put biti predstavljena kao ozbiljna, moguca, i validna opcija.


Uvek je homoseksualnost bila i ozbiljna i moguća i validna opcija, budući da uvek postoji bogomdana sloboda volje. Međutim homoseksualnost nikada nije bila , ona to nije sada, niti će ikada biti - prirodna i opcija koja vodi dobrobiti, niti se takvim izborom dostiže savršenstvo, ni sreća, ni vrhovno odredište, već samo privremno ispunjene bolesnog hira.

Po slobodi volje - kako god ko hoće, a po prirodi, stvari su samo onakve kakve jesu - i nikakve drugačije niti jesu niti mogu biti.

Ne razumem zasto mislite da necemo uspeti?


Zato što "Satyam eva jayate"-"Na kraju, samo Istina pobeđuje".
Sve u svoje vreme. I zavedeni, samoubice duše, imaju svoju slobodu i dobiju svoje vreme, pa kad im se vreme navrši onda to, kao i sve u ovom svetu - prođe!

"Ne pada sneg da pokrije breg, već da svaka zverka pokaže svoj trag" - i dobije svoju platu u skladu s tim.
Preporuke:
18
1
28 petak, 25 maj 2012 10:07
Dragan
Marko Gay "Ali drzava jednostavno donese propis i to je to: naredjenje - izvrsenje."


I Hitlerova država je donosila razne propise. Koliko ti propisi vrede? Gde su sada? Retko im ima i pomena, a ubrzo ga neće ni biti, a i kad im ima pomena u negativnom su kontekstu.

Onda, šta vrede tvoji "državni propisi" spram večne istine? - ni pišljiva boba.

"Onaj ko ostavlja neprolazno radi prolaznog bez sumnje će izgubiti neprolazno, ali i prolazno takođe!"

Neprolazno zato jer ga večno po slobodi volje odbija, a prolazno prosto zato jer je - prolazno!

Trebaš napraviti mudar izbor. Ono što misliš da je u ovom svetu smrti tobož nekakav cilj samo je infinitezimalna prolazna tačka, koja, uzgred, ni ne postoji u istini, već samo kao iluzorna predstava u glavama lažju i iluzijom zavedenih.
Preporuke:
15
1
29 petak, 25 maj 2012 10:37
DRagan
Odavno je trebalo da se ovakav tekst pojavi. Hvala autorki. Podsetiću vas na još jednu činjenicu koja joj je promakla. Istraživanja pokazuju da su žene zdravije i dugovečnije od muškaraca. Uprkos tome i dalje su zakonski privilegovane pri odlasku u starosnu peniju - mogu da BIRAJU da li će se penzionisati sa 60 ili sa 65 godina. NVO-branitelji ženskih prava dobro paze da se ne pomene ova tema.
Preporuke:
20
1
30 petak, 25 maj 2012 10:50
Smiljnski
Bravo za tekst,zaista odavno nisam pročitao nešto slično!!!Ovo je suština propadanja srpskog društva!Mnogo je muškaraca koji rade od jutra do sutra, da bi obezbedili svoju porodicu,ali ćute i trpbe zbog dostjanstva!Naravno to ne traje dugo, pa smo sve češće svedoci,raznih moždanih udara,infarkta,....!Za to vreme žene zahevaju da budemo kavaljeri,džentlmeni,zaštitnici,dobri očevi,strasni ljubavnici,i ekonomski jaki,...pa kako????
@Thinkig maize,bravo za ćirilicu,ajde probajte da ulične natpise vratite samo na ćirilicu,kao što je to bilo do pre par meseci!Podmuklo su provukli hrvatsku latinicu,ispod ćirilice,i to bez objašnjenja!!!
Preporuke:
21
2
31 petak, 25 maj 2012 11:08
Little Big Serb
Socioloski je ta situacija tacna ali je izneti na videlo kao zena je takticki pogresno :
Otvara se autoput za srpske maciste, odnosno za Srbe jer sem Marka i izvesnog broja njegovih svi smo to ! :)
Preporuke:
8
2
32 petak, 25 maj 2012 11:16
mali perica
Citat: Homoseksualnost ce im po prvi put biti predstavljena kao ozbiljna, moguca, i validna opcija.

To nikad nije bila opcija. Za vecinu nije niti ce.
Jer to sto radite se zove silovanje.

Ljubav na silu - u najblazem obliku. U realnom zivotu mnogo gore i zavrsice se kao i svaki put.

Opet cete u ilegalu.
Tamo negde gde niko nece da zna za vas.
Preporuke:
14
1
33 petak, 25 maj 2012 11:29
Otac porodice
Žene nam sinove pretvaraju u gejove, dok smo na poslu, zarađujemo za život. Stavljaju im mašne i šnale. Traže od nas da budemo fini, a onda odlaze sa Romima i Bosancima, jer mi nismo "pravi muškarci". Majko Srbijo šta si dočekala!
Preporuke:
7
9
34 petak, 25 maj 2012 11:41
Little Big Serb
Marko gay cesto diskutuje, cesto iznosi logicna razmisljanja sve dok se ne oseti obaveznim da nametne svoje seksualnu orijentaciju. Nijedan od onih drugih ne govori o prednosti heteroseksualnosti, pogotovu kad tema nema veze sa tim . Ovde je pitanje je li ili nije muskarac u losoj ekonomskoj i socijalnoj situaci, pa bio on hranitelj porodice, ili kohranitelj, jer moraju oboje da rade, zar, ne, pa bio on neozenjen. Znaci pitanje nije njegove uloga hranioca porodice. Ta uloga je postala neodrziva jer je ekonomska situacija cini neodrzivom a ne kao posledica pederastije a jos manje kao uzrok pristipu toj seksualnosti. Neverovatna je glupost misliti d c
U narednim godinama videcete nove propise koji ce obezbediti da decaci u Srbiji budu odgajani u duhu mog prvog komentara. Homoseksualnost ce im po prvi put biti predstavljena kao ozbiljna, moguca, i validna opcija.

Nema dekreta za postajanje muskarcem hetero ili homo. Nema skolovanja, ubedjivanje, vrbovanja. Ti si sta si
Preporuke:
10
1
35 petak, 25 maj 2012 11:43
Rin o-o to
Autorka piše o „kastriranom“ muškarcu.„Kastracija“ je sistematski vršena da bi se tradicionalni srpski, tzv. tranzicijom preveo u impotentnog. Impotentan je nekoristan i poražen. Korišćena su različita sredstva. Jedan od primera: „haški“ srpski branitelji su kažnjeni a poruka je da ne treba biti Srbin rodoljub i vojnik (istovremeno drugi, stvarni zlikovci po nedelima protiv Srba,u okruženju, su oslobođeni što hrani „antisrpsku muškost“). „Kastriran“ postaje „devojčica, malo dete“, pa je žena (hetero i homomseksualna) onda u prednosti. „Kastriran“ heteroseksualan je impotentniji od nekastriranog, agresivnog homoseksualnog ili bilo kog drugog dizabilitetnog.
Preporuke:
19
2
36 petak, 25 maj 2012 11:44
Rin o-o to
...Rodoljublje u Srba je meta i tu je trebalo oteti „testosteron“. Gubitak radnog mesta (uglavnom su ga izgubili muškarci jer su ugašeni veliki industrijski kompleksi u kojima su oni činili večinu) je vid „kastracije“ domaćina i njegove primarne uloge u porodici. Ima i onih koji su izbegli ovu „kastraciju“ a oni bi često bili idealni za regrutaciju u seksualne devijacije, kriminal i brzu zaradu ( droga hara Srbijom). Itd... primera ima milion.
Preporuke:
18
1
37 petak, 25 maj 2012 12:05
Roksanda
Ja sam zena i slazem se i sa clankom i sa vecinom komentara.
Svako ko zeli i ko moze da bude objektivan, mora da vidi da je muskarac ugrozen, i u Srbiji i u svetu.
Ova slika je donekle zamagljena postojanjem i vidljivoscu odnosa tajkun-sponsorusa, ali vecina "obicnh" muskaraca je diskriminisana.
Diskriminacija pocinje u obrazovanju, koje je i u Srbiji, i u svetu, vise skrojeno prema potrebama devojcica, a manje prema potrebama decaka. Tako vec u osnovnoj skoli decaci pocnu da zaostaju za drugaricama i rezultat je da mnogo vise zena zavrsava univerzitetske studije i radi na sigurnim, solidno placenim poslovima. (Ovo je opet zamagljeno vecim usescem i vidljivoscu muskaraca u malobrojnim vrhunskim pozicijama.)
Preporuke:
18
2
38 petak, 25 maj 2012 12:16
Milijan
Ovo govorim kao muskarac. Autorka je u mnogocemu u pravu. Muskarci kroz historiju vladaju a zene su uglavnom ugnjetavane, premlacivane, tu su samo za porodicu i za kuhinju (i razmnozavanje). Posteno je reci sad i one da malo dodju 'na svoje' i zive bolje. Jer...

mi muskarci, sta smo uradili dosad. Muskarci vode ratove, vode privrede. Vodili ratove, Srbija unistena i unazadjena, osiromasena, izgubljeno Kosovo. Sve je to delo muskaraca koji su omanuli na svim poljima. Da sam zena rekao bi, cekaj vi ste se 'iskazali' i sve upropastili, na nama je red da probamo.

Verujem a i citam dosta o tome, da su zene sposobnije da stvore humanije i pravednije drustvo za sve. Zene su emotivnije imaju vise samilosti. Dosta knjiga predvidja sve veci uticaj zena u buducem svetu. Moskarci zaista bice svedeni na reprodukciju i moraju da se pomire sa izgubljenim polozajem u drustvu.

Onaj koji nije ni dobar u krevetu, eh. Zato ne kukajte i prihvatite muski sudbinu, u dobrim smo rukama
Preporuke:
5
22
39 petak, 25 maj 2012 12:29
Roksanda
@ Marko Gay

Drago mi je da ste otvorili i "nezgodnu" temu ucenja da se bude homoseksualac.

Kao sto verovatno znate, nevladin sektor svako spominjanje toga smatra kranje neoportunim - navodno je seksualna orijentacija samo i iskljucivo urodjena.

Vi, kao nesumnjivo kompetentna osoba, ja i mnogi drugi znamo da to nije tako: u velikom broju slucajeva ta orijentacija je svestan ili slucajan izbor samih muskaraca ili posledica razlicitog uslovljavanja tokom vaspitanja.

Sigurno da u genezi homoseksualne seksualne orijentacije kod muskaraca ne treba zanemariti odsustvo figure oca porodice, slabog oca porodice (cesto u kombinaciji sa dominantnom majkom), emocionalno nepristupacnog oca porodice i sl, sto naravno dodatno ukazuje na ozbiljnost posledica polozaja unizenog oca porodice.
Preporuke:
20
1
40 petak, 25 maj 2012 12:41
Saša
Majo, svaka ti je ka u Njegoša!
Preporuke:
14
5
41 petak, 25 maj 2012 12:54
saša r.
Bravurozno!!! Čestitka za ovako precizan i ubojit tekst koji je pun duha, a posebno za fenomenalan opis "uspešnih žena" sa tv ekrana! Žene su ključ svega, i kada većina njih bude počela da razmišlja kao Maja, neće biti prepreke koju Srbija neće moći da prebrodi. Ovakve osobe donose svetlost Srbiji.
Još jednom Vam čestitam za ovako lucidan tekst!
Preporuke:
18
3
42 petak, 25 maj 2012 13:19
Marko Gay
@ Little Big Serb

Marko gay cesto iznosi logicna razmisljanja sve dok se ne oseti obaveznim da nametne svoje seksualnu orijentaciju. Ovde je pitanje je li muskarac u losoj ekonomskoj i socijalnoj situaci, nije njegove uloga hranioca porodice.


Samo sam odgovarao na pitanje autorke teksta "sta cemo sa viskom nasih [klasicnih] muskaraca". Moj odgovor je bio: ako se 90% njih okrene svom polu, nece vise biti viska klasicnih -- problem logicno resen.

Ta uloga je postala neodrziva jer je ekonomska situacija cini neodrzivom a ne kao posledica pederastije


Slazem se.

I ugrozavanje uloge oca porodice i naprasna "normalizacija" pederastije su samo posledice postmodernog nacina zivota.

Uostalom, zasto se za homice najvise bore drugi? Zato sto ti "drugi" hoce da promene celo drustvo.

Nisam bas ubeden da je seksualnost urodena, jer 13-godisnji decaci su ipak bili mnogo trazeniji za seks u antickoj Grckoj nego danas.
Preporuke:
5
4
43 petak, 25 maj 2012 13:41
fristajlo
Marko Gay

Ne mozemo se s vama natezati beskonacno.

Tačno.
Homoseksualnost ce im po prvi put biti predstavljena kao ozbiljna, moguca, i validna opcija.
Ne budite naivni.

Nego je cilj (drugacije) vaspitavanje vasih potomaka.
Zaista verujete da to može da uspe? Na čenu bazirate taj optimizam?
Ne razumem zasto mislite da necemo uspeti? Sve drzavne poluge su vec u nasim rukama.
Zato što su Turci to pokušavali 400 godina, a svi znamo kako se to završilo.

Ali drzava jednostavno donese propis i to je to: naredjenje - izvrsenje.
To je vrlo loša tehnologija, prijatelju; kod Srba, stvari tako ne funkcionišu.
Pokušajte u Nemačkoj, Japanu, SAD; ovde to proizvodi kumulativni kontraefekat.
Vremenom, shvatićete o čemu govorim. Biće brutalno jasno...
:-)
Preporuke:
17
1
44 petak, 25 maj 2012 14:09
Vladislav Đorđević
Autorka je napisala lep, pametan i pomalo politički nekorektan članak.Valja podsetiti da su kod nas kritikovali politiku "rodnog" feminizma već neki autori. Među prvima, ako ne i prvi, bila je moja malenkost koja je napisala dve knjige o učincima "rodnog" feminizma; to su: "Prednosti žena" (2007)i "Mit o patrijarhatu" (2009). Moja malenkost redovno kritikuje "rodni" feminizam i na sajtu Srpskog kulturnog kluba. To napominjem ne zbog samoreklamiranja, nego zbog puke informativnosti. Potpuniju kritiku "rodnog" feminizma daje dr Slobodan Antonić u knjizi "Iskušenja radikalnog feminizma" (2011). Kritiku "rodnog" feminizma daju u nekim člancima i drugi autori (pravoslavni publicista Vladimir Dimitrijević, psiholog dr Željka Buturović i dr.). Autorki, kao i svim drugim dobronamernim i pametnim ljudima, preporučujem sve gorenavedene knjige. Voleo bih da ih autorka pročita i da svoj - ubeđen sam - koristan i pametan komentar.
Preporuke:
12
4
45 petak, 25 maj 2012 14:29
Kuvar Brodski
Marko G., odgovori na koment. AntiNVO!
Preporuke:
3
1
46 petak, 25 maj 2012 15:06
Marko Gay
@ AntiNWO

Ko je uopšte izumeo računar na kojem kucate ove nesuvislosti?


Kompjuter je najvecim delom izumeo Alan Turing, engleski kompjuterski naucnik, koji je zbog homoseksualnosti osuden na hemijsku kastraciju 1952-e godine i 2 godine kasnije umro od trovanja cijanidom.

Kao sto znate, britanska vlada se 2009-e javno izvinila zbog svega sto je napravila tom talentovanom coveku koji nas je mnogo zaduzio.

Kakve to ima veze sa temom?

Znate li da jak EMP puls može da onesposobi 99% igračaka kojima se divite, a da snažna sunčeva oluja može da istopi čitav sistem prenosa el. energije


Hocete li pozvati gradane Beograda da se svi masovno isele na selo vec ove subote?

Jer na selu bi svakako lakse opstali u uslovima nestanka struje.

Ili ta upozorenja koristite samo kad treba odbraniti neciji povlasceni polozaj u Srbiji?
Preporuke:
3
6
47 petak, 25 maj 2012 15:29
kamilica
Tacno.
Preporuke:
4
3
48 petak, 25 maj 2012 15:47
kristina
Bravo, Majo!
Preporuke:
16
4
49 petak, 25 maj 2012 16:25
Kuvar Brodski
Marko,
selićemo se ne na selo, nego u večna lovišta sa takvom pameti. U svetu gde je 450 aktivnih i 50 u izgradnji nuklearnih reaktora, a gomila njih je na trusnim područjima i na obalama dragocenih mora, nije pitanje da li će nego kada će se desiti veliki belaj. Malo upozorenje smo videli u tehnološki najnaprednijoj državi. Videli smo koliko su najbolji među nama nemoćni pred silom prirode. Sila prirode je takođe i heteroseksualnost. Neosporan uspeh gej lobista je tom silom ipak negde neumoljivo limitiran. Nemam ništa protiv gejeva, ali imam protiv aktivista (kao i moji gej prijatelji).
Preporuke:
12
1
50 petak, 25 maj 2012 17:16
b.s.@marko gay
Jesi li ti kršten?
Preporuke:
6
1
51 petak, 25 maj 2012 17:37
AntiNWO @ Marko Gay
Alan Turing je matematičar kojeg veoma poštujem, ali svakako nije prvi koji je došao do ideje računske mašine. Takođe ne bi doživeo to što je doživeo da je kojim slučajem živeo i radio u Srbiji. Toliko o primitivnoj Srbiji i naprednim Britancima.
Veze ima itekako, jer ste u prvom komentaru izneli kako otac nije potreban jer je eto tu tehnologija koja ga je pregazila. Ova transhumanistička nebuloza se uporno gura od strane globalista a nema potporu u stvarnosti. I što je najtužnije, najglasniji u propagiranju te besmislice jesu upravo oni koji uopšte ne shvataju ni osnove tehnologije. Ja sam vam lepo objasnio koliko je tehnologija ranjiva i nisu to nikakva upozorenja već stvarna opasnost.
Što se tiče sela, zašto da ne, život je mnogo zdraviji i prijatniji na istom. Nije Beograd centar sveta ma koliko Vi to želeli.
Preporuke:
14
1
52 petak, 25 maj 2012 18:34
Miroslav Maravić
Hvala profesorka! Zbog ovog teksta, čast mi je što sam bio vaš đak... Sa ovakvim dubokim rodoljubljem još ima nade za nas, pa makar i živeli ovako bedno i nesigurno... Daće Bog!
Preporuke:
18
3
53 petak, 25 maj 2012 19:29
@ lepom efebofilu,"naprednom" obezvreditelju "zastarelog" Kanta
Ako homoseksualnost i nije bolest,to ne znači da nema psihički bolesnih homoseksualaca.Ako homoseksualnost nije nemoralna,ne znači da homoseksualci ne mogu biti nemoralni.E sad,Vi se orijentišite(uopšte ne sumnjam da pored lepog tela imate i lepu dušu,vidi se po Vašim pisanijama)
Preporuke:
7
0
54 petak, 25 maj 2012 21:50
papak
diskriminacija najvise pogadja generaciju 30+, iz razloga sto je formirala familiju u "normalno" vreme, ne racunajuci na dolazak gej i feministicko-histericnog sistema vrednovanjamladja genaracija muskaraca prepoznaje diskriminaciju i skladno tome se ponasa, ne zeni se niti razmislja familiju formirati
Preporuke:
15
2
55 subota, 26 maj 2012 00:59
Mamon Veličanstveni
Ma kako bre ne razumete da nema zemlje za LJUDE tamo gde Ja vladam??!?
Preporuke:
4
3
56 četvrtak, 07 jun 2012 23:56
Grof
Tekst je odlican!Hvala brilijantnoj autorki.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner