субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Север Косова припојити Србији, остатку признати независност

Kоментари (113) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 31 децембар 2012 11:05
А. М.
Јадан ли је овај народ, са које год да је стране ријеке Дрине, Ибра, Мораве, Саве...јадан и биједан.
Ово су им вође, чисто да знате...
Додик је Тадић или боље речено Николић, креиран и прилагођен сензибилитету Срба из РС. Никакве разлике нема између њих.
Препоруке:
109
29
2 понедељак, 31 децембар 2012 11:29
А.Ч.
Председник РС Милорад Додик отворено о националном спасу, косовском чвору, односима са Србијом, новим искушењима Српске: Север треба припојити Србији, а југ признати као независну државу Косово. Србе из енклава морамо позвати да се иселе у централну Србију и РС. Ово што се сада дешава на Косову понижење је целог српског народа..онда је боље и поштеније људима рећи: нема више Косова. Па, да их нико више не „завлачи“ и да коначно престане робовање том проблему.

Онда Додик мора и све српске светиње пренијети са Косова у централну Србију и Српску.Затим мора ревидирати српску религију и национално учење у дијелу у коме се исти вежу са Косово, а темељ српства је Косово.Косово је душа српства.Kако Додик?
То напросто уништава српско национално биће, јер је исто утемељено на Косову.И сада треба рећи да се косовски бој одиграо на туђој земљи и да су Срби гинули бранећи нешто што није њихово?
Препоруке:
97
13
3 понедељак, 31 децембар 2012 11:33
Stojan
Север Косова припојити Србији, остатку признати независност? lupio pa ostao ziv?
Препоруке:
91
15
4 понедељак, 31 децембар 2012 11:36
Kobayashi Maru
- Ако нема јединственог става и ако власт не намерава да изађе са решењем, онда је боље и поштеније људима рећи: нема више Косова.


E moj crni Mile. Sačekaj sledeće izbore pa ćeš vidjeti koga neće biti. A Kosova i Metohije će sigurno biti. S vremena na vrijeme dobiješ napad sikiracije za nacionalne interese pa sebi uzimaš za pravo da ovako nešto kažeš. SNSD se ponaša kao i DS u Srbiji, samo pljačka i grabež. Narod nezaposlen, gladan, pare od privatizacija telekoma i rafinerije ste popljačkali, a sad su i stranci pritisli. Zar nacionalni interes nije bio zaposliti narod, otvarati fabrike, a ne praviti zgrade od 150 miloiona evra i auto put koji se ne može završiti i koji povezuje Laktaše i Banja Luku? Moj crni MIle.
Препоруке:
74
11
5 понедељак, 31 децембар 2012 11:38
zore
Covjece kakvo priznanje Kosova? Ako prizznaju Kosovo morace da priznaju i Vojvodinu jer su imale isti status. Ako damo Siptarima legitimitet za Kosovo, Srbija ce se raspasti. Bez Kosmeta nema ni Srbije. Nije to samo dio teritorije vec odbrana cjelovitosti drzave. Ako mi priznamo Kosovo onda svi imaju pravo da se odvoje od Srbije.
Препоруке:
83
11
6 понедељак, 31 децембар 2012 11:40
subotičanin
Naravno, treba tako formiranom nezavisnom Kosovu još pripojiti Istočno Kosovo (Preševo, Bujanovac...), a onda da se lepo odvoji i Sandžak i Vojvodina. Nešto malo, naravno, vratiti i Bugarima. Tek tada bi nastao trajni mir na ovim prostorima.
Препоруке:
13
79
7 понедељак, 31 децембар 2012 11:55
Deda jedan
Cudio se ja dugo vremena otkuda Dodik i tadici tako veliki prijatelji.Ako je suditi po ovoj izjavi veliki prijatelji na istom zadatku.
Препоруке:
72
7
8 понедељак, 31 децембар 2012 11:56
А.Ч.
Косово није само територија,Српски национални идентитет је утемељен на Косову, све је везано за Косово и Метохију.Не знам заиста како неко мисли све поништити тиме што ће рећи ми ћемо иселити народ са Косова и населити га у централну Србију и Српску.У питању је много дубљи проблем, у питању је српски национални идентитет, без Космета нема више тога,без Космета мора се писати нова српска национална идеја, национална свијест.Не знам како то Додик и слични њему мисле извести.Можда су припремили писаре који ће писати нову српску национални идеју, нову српску националну хисторију, који ће поништити причу о Косовоском боју, који ће поништити као лаж да је Космет српски, који ће све поништити.Није то тако једноставно као што Додик мисли, укини српску националну душу потписом и декретом.Да (као што Николетина Бурсаћ у Ћопићевом роману рече) : Од данас нема Бога" или као што Додик извали "Од данас нема Космета", или у слободном преводу нема српске ннационалне идеологије, све је лаж"...
Препоруке:
59
5
9 понедељак, 31 децембар 2012 12:02
Drvar
A uu Mile!
Препоруке:
48
4
10 понедељак, 31 децембар 2012 12:04
Ssss
Nije ti Kosovo dedovina pa da je poklanjas, sram te bilo.
Препоруке:
71
8
11 понедељак, 31 децембар 2012 12:04
Deda jedan
@suboticanin
...".A na kraju Vojvodinu pripojiti Ugarskoj.Zasto da ne,kada se vec Hortijeve slike kocopere po "vojvodjanskim" skolama."Dobrocinstvo" Ugara pamtimo osim par idiota tipa canak,pajtic,kasa,agoston.
Препоруке:
59
3
12 понедељак, 31 децембар 2012 12:06
Pantelija
Pokaza Dodik svoje pravo (trgovačko) lice!
Ima ona narodna vezana za mlaćenje gloginja!
Najbolje oslikava Miletov trgovački mentalitet.
Препоруке:
55
7
13 понедељак, 31 децембар 2012 12:12
робокап
Свака част гос.Додик.А ја ти као рођени СРБИЈАНАЦ одговарам.Нека се сви СРБИ које је ТИТО ДОВЕО КАО ОКУПАТОРЕ У СРБИЈУ ОД 1946 у СРБИЈУ ВРАТЕ У ТВОЈУ БОСНУ ПА МИРНА БОСНА:СРАМ ТЕ БИЛО:
Препоруке:
50
22
14 понедељак, 31 децембар 2012 12:13
Милош Обилић
На нацији је сада да пресече.


Обичан народ је одавно пресекао - Космет је душа Србинова.

За суботичанина

Могу само да замисилим како ти је кад се шеташ центром града и видиш Цара Јована Ненада.
Препоруке:
65
3
15 понедељак, 31 децембар 2012 12:37
Горан Јевтовић
- Ако нема јединственог става и ако власт не намерава да изађе са решењем, онда је боље и поштеније људима рећи: нема више Косова. Па, да их нико више не „завлачи“ и да коначно престане робовање том проблему.

А, свака ти је јуначка. Као да си излетео из Горског вијенца.
И шта кажеш, "да коначно престане робовање том проблему". Тако је, онда можемо да се посветимо робовању према пријатељима са запада на прави начин, робовски.
Имаћемо велики проблем мање и онда ћемо робовати, онако, с мераком, за мале наднице, не лупајући главу грдним проблемима. Живећемо од данас до сутра...

Ајд' нек ти је срећна Нова година према календару папе Григорија, па да се у њој сви лепо заокружимо ту негде око Сењака и Дедиња!
Препоруке:
51
4
16 понедељак, 31 децембар 2012 12:59
Gavrilo Chetnikovic
А споменици културе, цркве и манастири да буду под међународном заштитом.

Care Milorade, shta ti bi?
Shta ti podrazumevash pod "medjunarodnom" zajednicom?
Chetvrti Rajh pod tim terminom podrazumeva SEBE i poneke od satrapa i vazala.
Ti znadesh da su oni bombardovali RS i pomogli Ustashama da proteraju Srbe iz RSK, na najzverskiji nachin bombardovali i trovali Srbiju 3 meseca i na kraju OTELI kolevku Srbstva i predali arnautima.
Da nisi ti lokalna verzija Vojislava Koshtunice koji bi trebao da izvede "prolece" u RS?
Zhiveli General Mladic i Dr. Karadzhic.
Препоруке:
38
4
17 понедељак, 31 децембар 2012 13:03
гаврило
са Додиком се само слажем у томе да он има право да каже што мисли!То што је његово мишљење катастрофално то је друга прича: када се Србија буде одрекла КИМ чека је распарчавање и нестајање са географске карте!када оде КиМ зашто тим путем не би могла и Рашка област и војводина и јужна Србија???
Препоруке:
43
3
18 понедељак, 31 децембар 2012 13:14
subotičanin@Deda jedan
Ni u jednoj školi u Vojvodini ne visi na zidu Hortijeva slika, pa ni u Mađarskoj. Inače, Horti nije bio negativna istorijska figura, mnogo komunističke laži je izrečeno o tom čoveku.
Препоруке:
4
53
19 понедељак, 31 децембар 2012 13:33
Nićifor
Stara riječ za došljaka u Bosni je DODIK. Porodica Mileta Dodika vuče korene iz Crne Gore.
Bolje da se on vrati u Crnu Goru pa da ojača srpsku zajednicu gore nego što se prosipa sa ovakvim idejama!
Препоруке:
35
6
20 понедељак, 31 децембар 2012 13:44
vojvoda
понедељак, 31 децембар 2012 10:40
subotičanin
Covece,stvarno si genije ili provokator nema sta!
Pa samo Backa u toj Vojvodini bi se pocepala na dva-tri dela i sta bi onda?Kuda nesretnice?Ako ti je toliko lose pa Horgos i Kelebija su ti blizu pa putuj ako ti se nesvidja.I prosecan Madjar koji te slusa verovatno umire od smeha.Nemozes da delis ono sto nije tvoje i sto nisi stekao,zabludeli covece...
Препоруке:
38
3
21 понедељак, 31 децембар 2012 13:48
Милутин
Додик, који је предао 90% функција Сарајву, који је предао Војску РС, који је постао тајкун, Додик који је био и остао миљеник западњака, кртица.
Додик игра подлу игру,патриотске изјавице, па реалност, трте-врте, а у ствари ради за странце.

После посете Николића и Дачића Бањалуци и Додику, стиже ова крвничка изјава.

Николић и Дачић веле да поштују територијални интегритет БИХ, а како видимо имају резерве за сопствену земљу и интегритет Србије, и у томе им помаже Додик-кртица.

Срам вас бре било!

Догодине у царском Призрену!
Препоруке:
55
9
22 понедељак, 31 децембар 2012 13:54
Апиан из Александрије
Аха, ево прочиташе те и Срби источно од Дрине, гдје ни Алија није толико кићен, као ти на овим страницама.
Препоруке:
29
2
23 понедељак, 31 децембар 2012 13:56
s.p.Lajković
Kad se ti otcepiš od ostatka Bosne tada će Srbija postupiti po tvom predlogu .Kakav luzer !
Препоруке:
31
3
24 понедељак, 31 децембар 2012 14:04
Stara_Srbenda
Može Mile da bulazni jer ga briga za sirotinjom.
Čova je kupio vilu na Dedinju i iznajmio je Izraelcima.
Od kirije može da živi bez ikakvi problema. A to što obični narod nema hljeba, to ga ne zanima!
Препоруке:
42
2
25 понедељак, 31 децембар 2012 14:08
subotičanin@vojvoda
Nisam ja taj koji deli nešto što mu ne pripada, nego ste Vi, Vojvodo, očigledno jedan od onih koji - prisvaja tuđe! Prostor Vojvodine nije istorijska srpska zemlja, tako da sami određujemo svoju sudbinu.
Препоруке:
4
54
26 понедељак, 31 децембар 2012 14:10
А.Ч.
s.p.Lajković...Нека Додик своје Лакташе дарује коме хоће , тачније нека сву своју покретну у непокретну имовину дарује Албанцима, али Космет није његов да га дарује.Нека им дарује и своју хануму.То само и може да дарује.
Препоруке:
31
2
27 понедељак, 31 децембар 2012 14:13
Србин Обични
Мени се ипак чини да негдје у позадини, иза седам гора, скривено од саме себе...Србија није спреман да укључи косовске Шиптаре у политичке институције Србије. Шиптара је негдје око 1 800 000, њихова популација је доста млађа од србијанске... питам се каква би била политичка ситуација у Србији са Скупштином у којој би 30% посланика било албанске националности. Погледајте Македонију.

Ако је моје запажање тачно, како онда ријешти тај проблем укључивљњљ Шиптара у политичке институције Србије. Јер не можете се залагати за реинтеграцију Косова и Метохије у Србију а њихове представнике искључити из политичког живота Србије. О томе у платформи нема ништа.
Препоруке:
26
15
28 понедељак, 31 децембар 2012 14:14
kosovski zavet
Cak i da ne bude daljeg rasparcavanja Srbije,(a naravno da hoce) po primeni Dodikovog recepta, to se ne sme uciniti. Svaki Srbin zna (Dodice, crni, sta li si ti?) da Bez KiM, moze biti nekakve Srbijice, ali Srba vise nece biti. To nije prazna floskula, to je ziva istina koju oseca svaki Srbin, Kosovo tece nasim venama, kuca nasim srcima, bez njega nema Srba kakve smo dosad znali kakvi smo mislili da jesmo i kakvi jedino mozemo biti. I gde to zurimo, Dodici razni , da sto pre postanemo musavo roblje treceg rajha? Pazite, zato, glavesine, sta cinite! Ako i jedan Srbin dusom pretekne posle ovakvih monstruoznih istorijskih inzinjeringa, sa njim ce preziveti i Kosovski zavet i vecno istorijsko prokletstvo. Pa, posto se mnogo brinete o buducnosti dece (svoje, nase) zar cete to prokletstvo u amanet da im ostavite?
Препоруке:
26
4
29 понедељак, 31 децембар 2012 14:20
МилошРС
Он је рекао шта мисли , и свака му част . Није било тешко препоставити реакције ''Србенди на батерије '' .
Када је падала Крајина , исти те Србенде ''гледале су Звеѕда - Грасхоперс'' ..а када су се у колонама повлачили са Косова , весело су махали ''тропрстићем'', баш као да га ослобађају , а не губе .
Но добро, браћо моја јуначка , пилад од сокола...

Имате ли какву бољу , конкретнију идеју , од Додикове ?
Како ?
Ал молио бих , без шупљег србовања .

Аутор овог коментара , своју љубав према својој отаџбини и народу доказао је борећи се у ратовима деведсетих до задње капи крви ( три пута је рањен )
Препоруке:
34
32
30 понедељак, 31 децембар 2012 14:35
Betelgeusе...
Косово је Србија по РЕЗОЛУЦИЈИ 1244! А ви поклањајте шта желите, СРБИЈА ЋЕ РАТОМ ВРАТИТИ СВОЈЕ! Шта је ово, све ИЗДАЈНИК ДО ИЗДАЈНИКА?!
Препоруке:
32
7
31 понедељак, 31 децембар 2012 14:44
13
Hebote, bre ja dadoh 3 i nesto godine mog zivota za Republiku Srpsku a ti tako. Pozdrav za sve Pantere iz Bijeljine vas bivsi Kapetan.
Препоруке:
36
1
32 понедељак, 31 децембар 2012 15:04
Ivan Aleksić
Loše je to što kod nas javnost ne zna da posmatra stvari nijansirano. Dodika treba podržati kad je u pitanju njegova borba za političku samostalnost RS u odnosu na Sarajevo, ali, to ne znači da on ne zna da pogreši.

Kod nas se uvek sve svede na crno-belo, suštinski dečije naivno gledanje, pa kad neko kaže nešto što nam se sviđa aplaudiramo mu do besvesti, a kad kaže ovako nešto počnemo da ga pljujemo i tamo gde je potrebno podržati ga.

Konkretno, u ovom slučaju Dodiku treba skrenuti pažnju da se JAKO VARA ako misli (a verujem da misli) da će nezavisnost ostatka Kosova biti uvod u nezavisnost ostatka BiH (odnosno RS).

Jedini princip koji će biti primenjen biće anti-srbizam. Al on to ne shvata, ili ne želi da shvati.
Препоруке:
28
3
33 понедељак, 31 децембар 2012 15:13
А.Ч.
МилошРС
Имате ли какву бољу , конкретнију идеју , од Додикове ? Како ? Ал молио бих , без шупљег србовања.

Заиста не могу да вјерујем да Србин жели потписати капитулацију на Космету.Не могу да вјерујем да се то дешава и да то неко жели и озваничити међународним споразумом.Чекај Срби макар да су и потучени на Космету од стране Турака никада нису озваничили капитулацију и поразу дали свој потпис као знак признања, већ су стотинама година живјели са идејом да пораз не значи пораз и да се косовски бој бије у срцима и душама српског човјека.И ето га сада неко хоће да узме Србину и то право које му нико никада није одузео од 1389.године (да у својој души никада не призна пораз и капитулацију).Ако је и од српских властодржаца превише је....
Препоруке:
40
4
34 понедељак, 31 децембар 2012 15:29
А.Ч.
Срби макар да су и потучени на Космету од стране Турака никада нису озваничили капитулацију и поразу дали свој потпис као знак признања, већ су стотинама година живјели са идејом да пораз не значи пораз и да се косовски бој бије у срцима и душама српског човјека.И ето га сада неко хоће да узме Србину и то право које му нико никада није одузео од 1389.године (да у својој души никада не призна пораз и капитулацију)
У томе и јесте темељни проблем, што ће капитулацијом (предајом Космета окупатору, који је Космет силом освојио у НАТО агресији на Србију) , што ће се тимчином уништити српска национална идеја о Србину као човјеку који не познаје ријеч пораз и капитулација а иста идеја је темељ српске националне мисли.Ко учини то нека зна да је идејно уништио српског човјека, јер на идеји непобједивости , на идеји не признавања пораза српство се и изградило током свих ових стољећа.Ако то учините нико и никада више неће признавати српство а нити ће га цијенити .
Препоруке:
24
2
35 понедељак, 31 децембар 2012 15:38
Горан Јевтовић
@ Србин Обични

Шиптара је негдје око 1 800 000, њихова популација је доста млађа од србијанске...

Ух, ух, ух! Где нађе ову спиновану бројку, аман бре?!
По задњем, њиховом попису нешто их је више од 1.300.000, што је наравно, такође надувано. И то са све онима који су пријехали из Албаније осталих шиптарских територија!

А доказ за то је врло прост. Ево како то изгледа у пракси. Нешто преко 700 етнички чистих шиптарских насеља је на КиМ. У њима никада није живело, у просеку више од 1.000 људи (то сам чак и ја надувао), у осталим срединама где су Срби доминирали, било их је просечно 200 до 500 а то је неких 200 до 300 села и засеока.
У већим градовима (са околинама): Приштина око 80.000, Пећ до 40.000, Гњилане око 30.000, К.Митровица до 30.000, Призрен око 40.000, остали мали градови (Клина, Глоговац, Србица, Ораховац...) све заједно негде до 90.000.

Сабери ово пријатељу и не уноси страх и панику!
Препоруке:
36
4
36 понедељак, 31 децембар 2012 15:38
Горан Јевтовић
2.
питам се каква би била политичка ситуација у Србији са Скупштином у којој би 30% посланика било албанске националности.

И ово ти је реторика петооктобараца. Овако су они замлаћивали народ.
Зашто 30 % ? Како то извуче? Што би они имали 30 % ? Због територије од 15 % и због, не више од 1.300.000 људи (под условом да их пребријом како треба)?
По ком то изборном закону када доле никада није било више од 25 општина?
А то је много мање посланика него што си навео.

Ето како смо ми Срби наивни и нетемељни, како улећемо у замке душмана!

Ако је моје запажање тачно, како онда ријешти тај проблем укључивљњљ Шиптара у политичке институције Србије. Јер не можете се залагати за реинтеграцију Косова и Метохије у Србију а њихове представнике искључити из политичког живота Србије.

Закључак је не само да ти запажање није тачно већ је веома, веома опасно. На таквим запажањима нас све марионете од петог октобра варају!
Препоруке:
40
2
37 понедељак, 31 децембар 2012 15:48
Горан Јевтовић
@ МилошРС

Аутор овог коментара , своју љубав према својој отаџбини и народу доказао је борећи се у ратовима деведсетих до задње капи крви ( три пута је рањен )

Пријатељу, кад већ помену, да те питам, а где си рањен?
Мислим, који део тела ти је рањен?

Боже, време је, иначе одлеписмо сви на куп!
Препоруке:
26
5
38 понедељак, 31 децембар 2012 15:50
Апиан из Александрије
-МилошРС

Свака теби част на јунаштву твоме у Отаџбини нашој али, било још таквих са тобом. Већина је живот свој уложио у темеље Отаџбине наше а они што су преживјели , сад се налазе на бирову, у рукама властодршца, на рубу срама.
И овдје има часни изузетака (Радојчић,Џомбић) али Миле Додика нема на том списку.
Све најбоље, пуно здравља и весеља у Новој године жели ти српски борац (без позивнце)од септембра 1991 до 8.октобра 1995 када је "унапређен" у чин РВИ100%.

П.С
Горе сам мислио на Сиротановића а не Изетбеговића.
Редакција је избрисала презиме, само да се зна.
Препоруке:
23
0
39 понедељак, 31 децембар 2012 15:51
zo
Na osnovu većine komentara da se zaključiti da većina komentatora ne razume problem Kosova i Šiptara .Šta Srbija da radi sa Šiptarima .Jedino rešenje je deoba i žica izmedju.U suprotnom izgubićemo Srbiju do Niša.Zapitajte se koliko Srba trenutno živi južno od niša.
Препоруке:
18
22
40 понедељак, 31 децембар 2012 16:00
xhorxh bushati
Kosovo(DARDANIJA) je srce Albanije,vashe korene morate trazhiti na Karpatima a tamo vas nece.Sirocad uvek trazhe svoju majku tamo gde je nema.Dodik je stari lisac,pardon(novi bosanskosrpski tajkun),covek se vodi idejom da Kosovo(Dardaniju)JE NEMOGUCE BILO ZADRZHATI KAD JE BILO 24 MIL TKZ JUGOSLOVENA, a kamoli sad.
Препоруке:
6
46
41 понедељак, 31 децембар 2012 16:03
zoran
...postovani gradjani Srbije,dragi Srbi, ako niste do sada znali ko je dodik,nadam se da vam je sada jasno...znate li vi postovana gospodo, kako ovaj"plemic" rjesava nase nacionalno pitanje u republici Srpskoj...tako sto u Derventu koja je prezivjela najzesci ustaski teror, dovede ustaskog predsjednika,pardon glazbenika(srpski:muzicara) josipovica...i onda ti isti prezivjeli Srbi grada Dervente imaju blokirane ulice i moraju u centru grada, ispred novoizgradjene zgrade opstine, katolicke crkve i dzamije, da igraju "kozaracko kolo" i uveseljavaju visoke "duznosnike"(srpski:drzavnike)...a drzavnu politiku vodi po kafanama,restoranima, vikendicama i privatnim posjedima, koji su prethodno "legalno" privatizovani i presli u posjed ratarske familije dodik(prije rata prodavali paprike po pijacama)...nije nama Srbima neprijatelj Haradinaj ili Alija Izetbegovic, imamo i svojih dovoljno..pa ovaj gospodin je zapoceo "autocestu" prema Hrvatskoj,a mi bjezali i spas trazili u Srbiji...
Препоруке:
34
3
42 понедељак, 31 децембар 2012 16:04
Anka Krajina
@ Srbin obični
Јер не можете се залагати за реинтеграцију ... а њихове представнике искључити из политичког живота Србије.

Da nije vas, slučajno, zapustilo pamćenje?
Nakon svega šta im je davao ustav iz 1974?
I ne bi dovoljno!
Albanac je bio i predsednik Predsedništva SFRJ!
I ne bi dovoljno!
I zašto bi sad išli nazad kad su ostvarili svoj cilj?! A čuva ih najjača sila sveta.

Srbija mora tražiti novu mirovnu konferenciju pod okriljem OUN za razdeobu Jugoslavije i stvaranje novih granica a ne da kruži oko Brisela k'o mačka oko vruće kaše!
Препоруке:
31
6
43 понедељак, 31 децембар 2012 16:20
Dragan
остатку признати независност


Ćuti, izdajniče.
Препоруке:
37
2
44 понедељак, 31 децембар 2012 16:42
Дејан
За Србина обичног и Милоша РС

Решење за питање Србије и наше државе би морало да буде свеоухватно.

Као што у платформи пише, да је или све договорено или ништа.

По истом принципу не можемо сепаратно да преговарамо о Косову, Републици Српској и другим територијама.

Мислим да ће будуће решење, које не мора да буде ни у следећих 10 година, бити да се призна реалност, да не могу Америка или Немачка да шутирају по Балкану најбројнији словенски народ.

Јер после много понижења, следи бес и огорченост, сутра Русији или Кини падне на памет војна база у Европи, ми ћемо да им понудимо све.

Најбоља опција је да се направи нова мапа Балкана, где би Србија добила значајну компензацију за било какве уступке на Косову и метохији.

А ти МилошеРС немој да ниподаштаваш било кога, Србија је изгубила контролу над Косовом после 78 дана бомбардовања. Погледај на Јутјубу "Операција Стрела", па види шта се доле дешавало.

И пусти радикале да негде искале бес што је Тома председник.
Препоруке:
9
14
45 понедељак, 31 децембар 2012 16:45
bolji predlog
Bolji predlog je da trugujemo sa amerikancima: raskidanje dejtona za prihvatanje platforme. Lično mi nije sasvim jasna prekodrinska srpska tvorevina!
Препоруке:
1
38
46 понедељак, 31 децембар 2012 16:57
МилошРС
А.Ч

Беѕ увреде , али не рече ти , шта урадити ? Јер некако се мора преломити .
Који је твој приједлог ??
Ако имаш бољи него Додик , реци .
А тај Србин ,о којем причаш ,који се није предавао и капитулирао , са Косова 1999 се не би повукао ( а имао и оружје и муницију ) , па макар Београд 1000 пута био ''равна плоча'' .
И још за то повлачење тражи дневнице , тужећи рођену матер , оном који јој је и отео Косово.
Ма морее..пуна ми капа и нас Срба.
Препоруке:
15
25
47 понедељак, 31 децембар 2012 17:11
Kosovo mi je ipak draže od Srpske
Dodik bolje da ćuti, po Dejtonu, ako se zarati u bosni Srbija bi morala da ih brani, iza svega stoji sebičluk prekodrinskih Srba kojima se nikada ne treba zaboraviti ostavljanje na cedilu kninskih, ličkih i korudaških Srba pred Oluju 1995! Amerikanci su im zapretili da će Hrvati ući u Banja Luku ako budu pomagali krajiškim Srbima, to je istina i treba je pamtiti!
Препоруке:
23
17
48 понедељак, 31 децембар 2012 17:56
vojvoda
subotičanin@ "Nisam ja taj koji deli nešto što mu ne pripada, nego ste Vi, Vojvodo, očigledno jedan od onih koji - prisvaja tuđe! Prostor Vojvodine nije istorijska srpska zemlja, tako da sami određujemo svoju sudbinu"Nego cija je zemlja,mozda Ugarska?Ok,ako ste ucili istoriju u skoli tamo pise da su Ugari dosli u X v.Ko je bio pre Ugara na prostorima Vojvodine,mozda Kinezi?Vidite tu vasu novokomponovanu istoriju ja sam davno prevazisao jer u startu je bila nelogicna i znam da je veoma vesto prekomponovana od Becke konferencije naovamo.To je ta istorija koja govori da su Sloveni dosli preko Karpata a Rusi uce da su Sloveni dosli takodje preko Karpata.Ko koga tu!!!Ovaj narod je uvek imao nesrecu da su mu izdajnici bili u samom vrhu drzave zato je i tako konfuzan.Pitajte postenog Bunjevca tamo kod vas ko je i odakle je pa ce te cuti.I njih uporno pokusavate da gurnete u Hrvate a oni to nisu...
Препоруке:
29
1
49 понедељак, 31 децембар 2012 18:08
vojvoda 2
suoticanin@
I gde mislite da ce te stici sa tim podelama?Pokazite mi jednu zemlju u Evropi koja ima ovoliko nacionalnosti i gde svaka radi sta hoce.Probajte to u Austriji ili Slovackoj!Jedan sluzbeni jezik,jedna zastava i aus.Ovde bre svako radi sta hoce i onda Srbi krivi.Gde to ima da manjine imaju veca prava od dominicalnog naroda?Resile lude svetske glave da vracaju Ugarsku imperiju pa Otomansku pa ajde ponovo granica na Dunavu.Nemojte da vas Sremci cuju pa ce te cuti svasta.Vojvodina drzava,pa Vojvodjani(svemirska nacija verovatno).Ostavice vas na cedilu ti vasi novokomponovani istoricari,politicari i dusebriznici kad sve opljackaju do kraja i sta ce te onda?Opet ce ostati sirotinja raja u toj novoj drzavi.Bolje bi vam bilo malo do Beca u muzeje i zamkove da zaista shvatite ko je bila Austro-Ugarska i sta je bila Marija Terezija.Ako neznate Nemacki povedite nekoga pa ce te cuti i za ono sto niste mogli ni da sanjate a kamoli da procitate.Ne jede se moj Suboticanine sve sto leti...
Препоруке:
33
2
50 понедељак, 31 децембар 2012 18:52
А.Ч.
МилошРС....Зар ниси разумио поруку? Не разумијем да ниси сконтао.Нема капитуације а даље, нема капитулације.
Препоруке:
24
1
51 понедељак, 31 децембар 2012 20:38
Aleksandar
Србија треба да каже под којим условима је спремна да призна Косово. Једино тако што ће се север припојити Србији, а југ признати као независну државу.

Moze, ali ako se i RS pripoji Srbiji. A onda otvori konkurs da ostale bive republike (ili njeni delovi, kao npr. Krajina u Hrvatskoj) mogu izjave zelju da se isto pripoje Srbiji kad im trenutne vlasti uskoro nacisto propadnu.
Препоруке:
21
3
52 понедељак, 31 децембар 2012 21:14
МилошРС
А.Ч
Раѕумио сам ја тебе , али ти мене ниси .
А овом горе..што каже , да му је Косово ближе и драже од Српске...
У Српској и данас постоје Срби , нису сви дошли у Београд.
И о чему причаш ? Каква иѕдаја Крајине , од стране РС ?
И сами смо били до гусе у проблемима . По нама је тукао ,ХВ,АБиХ,ХВО и плус НАТО...Мало ли је _
А ти си то највјероватније ''испратио на ТВ-у ''.
И сада то коментаришеш .

Када прочитам коментаре попут твог , падне ми на ум , да Српску ,овај комадић српске отаџбине и од вас таквих треба припаѕити .
Препоруке:
23
11
53 понедељак, 31 децембар 2012 21:31
МилошРС
И да...још ово , и одо се напит.
У вас гледамо , и чудом се чудимо...
Запетљали сте се ко пилад у кучини. Са једне стране пуна уста ПРИЧЕ '' Косово је Србија '' , а са друге..окренули леђа Русији , а оба обраѕа докаѕаним српским непријатењима , добијајући шамар за шамаром .
Попут говеђих полутки,предадоште, комплетан политички и војни врх и наш и ваш...а на протесте поводом тога , на улицу је излазило много , много мање људи него на геј параду .
Ма .
Препоруке:
25
5
54 понедељак, 31 децембар 2012 21:35
МилошРС
За овакве Србе , какви су данас , и Сјевер Косова је упитан.
Ваљда ће нека будућа генерација бити боља.
Препоруке:
19
9
55 уторак, 01 јануар 2013 08:24
А. М.
xhorxh bushati
Бушати, Бушати, бушна ти је та теорија...
Једина Албанија у историји је тзв. Кавкаска Албанија, данашњи Азербејџанци за себе кажу да су Албанци.
То су примитивна племена са Кавказа које су Арапи насељавали на Сицилију и југ Италије након освајања тих територија, да би чували овце. Те су територије биле готово пусте након шта су пале под арапску власт. Након шта су пали под власт Нормана у 11.ст., коло среће се окреће, те добар дио тих чобана бива протјеран на територију данашње "Албаније". Вјештачка албанска нација се формира по идеји и капиталом Аустроугарске крајем 19.ст.. И Шиптари служе само као њихови пиони.
Албанци нису народ, они су мјешавина отпадника Влаха, потурчених Срба и Грка, те тих чобана са Кавказа. Такав вам је и језик, мјешавина кавкаског, влашког(романског) и србског. У данашњој "Албанији" углавном налазимо србске топониме, покоји грчки и остали су на силу добили "шиптарски призвук".
Препоруке:
23
4
56 уторак, 01 јануар 2013 19:08
Sale
Re: Kosovo mi je draže od Srpske

Ova konstatacija je poput one: "koje oko manje voliš da ti ga izvadim".
Kakve sve gluposti neću ovde pročitati?!
Препоруке:
19
2
57 уторак, 01 јануар 2013 19:23
Peter RV
Kolikogod pokusavamo da ga zaboravimo, on se stalno pojavljuje.
Americki ambasador u Sarajevu je vec rekao da se Dodik smatra njihov "covjek od povjerenja" (poslije, kad je odustao od onoga njegovog cuvenog referenduma!) Dodik je dobro posluzio Izraelu sabotirajuci BiH stav o Palestini- nasuprot Srbiji i Rusiji. Pokazao se odlican trgovac za svoj licni racun. Sad hoce da napravi neki 'dil' sa Kosovom preko srpske glave.
On je inace proglasen od njegovih pristalica "velikim drzavnikom". Covjek velikih ambicija.
Препоруке:
12
18
58 уторак, 01 јануар 2013 19:34
Шумадијски покрет отпора
Ми се не мешамо у ваша прекодринска питања. Косово и Метохија су били, јесу и биће у ТОТАЛУ интегрални део Србије од Јариња до Качаника и од Ђаковице до испред Бујановца. Јел јасно!
Препоруке:
25
23
59 уторак, 01 јануар 2013 19:48
Nemoj da vam kvari praznik!
"Знам да ја немам проблем ни да се чујем ни да се видим са Вучићем. Позваћу га на прославу Дана Републике. И биће ми драго да дође." Ih, Milorade, kud bas na Dan Republike Srpske? Zar ne znas ti da je Vucicu, isto kao tvom prijatelju Tadicu, glavni praznik "Parada ponosa"?
Препоруке:
15
1
60 уторак, 01 јануар 2013 19:48
Dragan Banja Luka
Jaoo Srbiii!!! Izbrojah cistih 30 spinovanja u vasim komentarima? Sta odgovoriti? Evo vam odgovora: bez trunke politicke pameti, sa kilometarskim skokom u zakljucak, malicioznim spinovanjem u "izdajnika" i paljenjem lomaca.. reagujete na svaki povjetarac, svaku rijec, svaki proizvedeni ton pojedinacnog instrumenta u simfoniji a gubeci iz vida i/ili ne slusajuci i/ili ne razumijuci simfoniju. Ma svako moze i igrati sah, kao da je problem povlaciti one figurice po onoj sahovskoj tabli, pa ne ore se zaboga, zar ne? I mi znamo brojeve pa mozemo biti matematicari?
Preporuka za sve: Ako je moguce postovati nesto konstruktivno - Misao a ne trenutnu Emociju da se ovaj portal ne pretvori u "Politicke emocije novih Srba".
Препоруке:
21
8
61 уторак, 01 јануар 2013 20:14
Robin
Imam jedno pitanje za ove kojima smeta ideja podele Kosova. Da li mislite da će Srbija ikada dobiti podršku za kosovsku oluju? Ja bih tako nešto voleo ali baš i nisam optimista.
Препоруке:
20
15
62 уторак, 01 јануар 2013 20:18
teritorij
Ko o čem srbi o teritoriju. Zbog naših postupaka zadnjih 20 godina parola "Ugrožen ko srbin u Yugoslaviji" bi mogla imati i opravdanje.
Препоруке:
3
15
63 уторак, 01 јануар 2013 20:53
Бели Орао
Која пресија на мозак људи.
Нека узму све, али никад ништа ане треба признати.
Док је Велика Русија жива и ми Срби можемо да живимо у нади.
Кад се Русија буде позабавила о свом јаду и ми ћемо о свом.
Препоруке:
22
2
64 уторак, 01 јануар 2013 21:20
МР
Ма има човек право. Ко може да живи са арнаутима? Боље је и изгубити нешто него бити на вечитим мукама.
Препоруке:
13
15
65 уторак, 01 јануар 2013 21:32
Турас
Не постоји никаква оправданост нити Додика нити било кога,икада да може да помисли на отуђивање једнога метра Косметске земље.Ово је већ други пут да се Додик изјашњава,поред Дачића,за поделу Космета.Изгледа ми да и РС и Србију упропаштавају сами срби.
Препоруке:
15
2
66 уторак, 01 јануар 2013 22:05
Харун ал Рашид
Поштујем Додика више него све наше србијанске политичаре заједно. Међутим, апсолутно не долази у обзир било какво признање независности Косова и Метохије. Сачекајмо ако треба још 20 година, ствари ће се на међународном нивоу свакако променити. Да ли у апсолутно нашу корист, то не знамо, али свакако неће Албанци имати сву подршку а Срби никакву. У таквим измењеним међународним околностима треба приступити решењу Косовско Метохијског проблема, онда када ћемо решавати у нашу корист, а не у корист Албанаца или ма кога.
Који год српски политичар призна независност Косова и Метохије, тај ће стати раме уз раме са Бранковићем.
Препоруке:
17
1
67 уторак, 01 јануар 2013 22:12
А.Ч.
Ни у тим условима нећу одустати. Ако забране да се бавим политичким радом, а могу и то, ево, поручујем сада свима да ћу формирати један велики народни покрет за самосталност Републике Српске. Као председника, обавезује ме поштовање међународних уговора. Ако будем изван политике - бићу слободан човек. Такав ћу покренути народ, а видеће како ће то да изгледа. Па, нека раде шта хоће.

Вјеровао сам ти Додик да имаш петљу али након што си преварио за референдум који си тако громогласно најављивао, више ти ништа не вјерујем.Значи ако американци и европаљни ударе на тебе поклопит ћеш се и шутит ћеш јер у супротном знаш да ће ти напаковати и много гору ствар.Истина је да ти то спремају јер се крећем у круговима НВО и др.Знам да је то истина што си рекао.На крају сам си себи забио аутогол изјавама о Космету (о независности Космета).
Препоруке:
8
2
68 уторак, 01 јануар 2013 22:25
А.Ч.
На крају сам си себи забио аутогол изјавама о Космету (о независности Космета).

Нити један српски политичар који и у примисли да до знања да пристаје на капитулацију по питању Космета неће дуго остати власт.Значи Додик твоји политички непријатељи су само чекали тај моменат, да сам себи срозаш кредибилитет.Након тога више нећеш бити ничији миљеник, па ни српског народа који те неће подржати.Можда ти Додик мислиш да хоће али вјеруј да неће.Тешку социјалну и економску ситуацију, опште сиромаштво, беспарицу народ ће и претрпјети али Космет (национални идентитет) неће опростити.Неће опростити, вјеруј Додик.Не разумијем да тако искусан човјек у политици то није схватио.Наравно сви некад морамо погријешити...
Препоруке:
6
2
69 уторак, 01 јануар 2013 22:32
ex petar
Njih je na Kosmetu nesto vise od milion. Da se vrate samo nasi proterani, ne bi ih bilo vise od nas na Kosmetu. Tako o tom argumentu. Pa oni su nas plasili jos pre dvadeset godina kako ih ima preko tri miliona na Kosmetu, a danas kada su proterali nase, ostade ih tek milion. Osnovne skole su im poluprazne, to je lako proverljivo. Jos kada se oduzmu oni koji pretrcavaju iz albanije, kasnije itd. da im popunjavaju ocajno brojno stanje na Kosmetu, onda ih nema ni milion. Samo malo strpljenja. Kosovo je Srbinovo!
Препоруке:
18
0
70 уторак, 01 јануар 2013 23:12
Давид Новаковић
@subotičanin

Да, да, вероватно су ''зли'' комунисти измислили масовна стрељања Срба и Јевреја од стране Хортијевих фашиста. На овом антикомунистчком таласу рехабилитовани су разни издајници и колаборационисти, али нас њихове жртве подсећају ко су и шта су били.

@xhorxh bushati

Тај фашизам који пропагирате, та теорија крви и тла, је била једном поражена, биће и опет. Истицати као заслугу то да је албнаски народ, због национализма, био проблем за једну мирну и просперитетну Југославију и није нека част. Да не знам за боље, рекао бих да албански народ и не заслужује више од садашњег стања, где су самопроглашено Косово и Албанија црне рупе Европе у сваком смислу.
Препоруке:
15
1
71 уторак, 01 јануар 2013 23:34
Дринко Кончаревић
@ex petar
Када би се Косово и Метохија вратило под власт Србије, истог тренутка, многи Албанци, који су починили злочине, напустили би територију Србије. Са њима, отишли би и чланови њихових породица. Према томе о великом броју Албанца у Србији нема говора. Албанци ово јако добро знају и потврђују у недавној анкети која је спроведена а објављено у неким нашим дневним листовима.
Препоруке:
15
0
72 среда, 02 јануар 2013 00:04
latincic sinisa
Dodik je doso zajedno sa Biljanom Plavsic na vlast tako sto je vis.predstavnik smenijo Nikolu Poplasena legitimno izabranog predsednika.A sve je to radjeno po direktivi Medlin Olbrajt koja je navodno bila pozitivno iznenadjena pojavom Dodika kao novog demokratskog i kompromisnog politicara.Znamo sta nam je ta osoba srednjeg pola cinila u prosloti.Što se tice Dodikove vladavine ona je obilježena pljačkom i lažima lakovjernog srpskog naroda.Srbi nasedaju na njegovu pricu koja je ne retko na nivou neskolovanog i nevaspitanog coveka.To je svakako posledica i neobrazovanosti biraca koji ne prepoznaju šarlatana.Lokalni izbori u oktobru su doneli poraz SNSD kakvom se nisu nadali i pokazali da eri Dodikove vladavine dolazi kraj.Rado bi on i Srpsku prodao samo da izvuce politicku a samim i tim i materijalnu korist.Ne moze Kosmet biti bitan postovaocu Ante Markovica,pa ti ljudi ni slavu nisu slavili pre 15-ak godina.Mi ne smemo priznati Kosovo jer to je SVETA SRPSKA ZEMLJA.
Препоруке:
17
1
73 среда, 02 јануар 2013 00:05
latincic sinisa
Dodik je doso zajedno sa Biljanom Plavsic na vlast tako sto je vis.predstavnik smenio Nikolu Poplasena legitimno izabranog predsednika.A sve je to radjeno po direktivi Medlin Olbrajt koja je navodno bila pozitivno iznenadjena pojavom Dodika kao novog demokratskog i kompromisnog politicara.Znamo sta nam je ta osoba srednjeg pola cinila u prosloti.Što se tice Dodikove vladavine ona je obilježena pljačkom i lažima lakovjernog srpskog naroda.Srbi nasedaju na njegovu pricu koja je ne retko na nivou neskolovanog i nevaspitanog coveka.To je svakako posledica i neobrazovanosti biraca koji ne prepoznaju šarlatana.Lokalni izbori u oktobru su doneli poraz SNSD kakvom se nisu nadali i pokazali da eri Dodikove vladavine dolazi kraj.Rado bi on i Srpsku prodao samo da izvuce politicku a samim i tim i materijalnu korist.Ne moze Kosmet biti bitan postovaocu Ante Markovica,pa ti ljudi ni slavu nisu slavili pre 15-ak godina.Mi ne smemo priznati Kosovo jer to je SVETA SRPSKA ZEMLJA.
Препоруке:
9
2
74 среда, 02 јануар 2013 00:32
Мићуновић
Драги моји, неће бити онако како нам се мота по главама.
Нема више оније храбрије срба, нема јунака Обилића са Милошима и Ђорђима.
У времена Турака смо се више волели. Било је деце, наследника, хероја и за битку и за кућу.
Сада нестаде љубави, гурају нам лезбејке да им миљенице праве децу, и шиљокуране да парадирају без девојака.
Пропадосмо.
Него, да се вратимо озбиљнијим темама него Косово и Метохија.
Косово и Метохију нико нам не може узети ако га не предамо. Дачић и нова власт га ПРЕДАЈУ драги моји срби. СМЕСТА морају прекинути разговоре по сваку цену, запретити војском, полицијом и народом да НАТО не сме опет да крене на остатак нашег народа.
Много су нас протерали, многе поткупили, праним парама купили само оне који се баве политиком. Сиротиња, ако је нешто продала, било је на морање.
Зато - на посао. Да оремо,копамо и хлебом се хранимо.
Од Европе ништа не очекујте. Ништа добро. Не дају. Само узимају.
Иначе, неби били богати.
Браћо - посао чека у кревету и на њивама.
Препоруке:
15
2
75 среда, 02 јануар 2013 00:41
@робокап
Нико нигдје није долазио зато што је хтио. Савјетујем Вам, дајем себи за право да то урадим, да не пишете овако нешто јер никада не знате шта сутра може да Вас сачека. Испричаћу Вам причу из 1999. Наиме, нека избјеглица из Санског Моста се послије тзв. Олује обрео у Београду (не по сопственом избору). Срео неколико Београђана који су га напали, вријеђали, чак и тукли и поручили му да се врате тамо одакле је дошао. Није се снашао у Београду, дошао у Бањалуку. Пар година касније, свијет је мали, сретне ту групу београдских момака са женама и дјецом у Бањалуци, дошли да се склоне од бомби 1999. Није им урадио оно што су они њему. Живот је чудо.

Ово што је рекао предсједник Додик је најблаже речено непримјерено. Овде се не ради о Космету већ о принципу којег ако не одбранимо остајемо и без Рашке, југа Србије - ове три општине, а сепаратисти у Војводини ће да добију вјетар у леђа, не треба бити баш пуно паметан да би се погодило да ће у томе да буду подржани од Европљана и сличних.
Препоруке:
14
1
76 среда, 02 јануар 2013 01:16
xhorxh bushati
Urazumite se vec jednom ;Kosovo (Dardanija)je sad slobodna zemlja i nikad vishe nece trpeti zulum drugih naroda.To koliko Albanaca ima na Kosovo ne treba vas uplashiti ,ali po statistici ima negde oko 2 mil i 300 hiljada albanaca ne racunajuci pri tom Albance Preshevske Doline njih 80 hiljada plus dijaspora kojoj se ne zna broj.Albanija 3.5 mil,Maked 850 hilja nezvanicno 1mil.Crna gora 75 hiljada,Grcka 1,2mil,Italija 1 mil,Turska 5 mil,Shvica oko 600 hiljada,Nemacka 400 i na kraju SAD 2 milion.statistike drugih drzhava pokazuju da ukupno albanca ima oko 15 miliona.Srecna vam Nova 2013;Gezuar per shum vite 2013.
Препоруке:
5
25
77 среда, 02 јануар 2013 01:19
StudentBeograd
@ bolji predlog

U RS živi milion i nekoliko stotina hiljada Srba. Mozda i 1,5 milion. Na Kosmetu nažalost nema ni 120,000 Srba. Kako bi bolji predlog bio da se žrtvuje 10 puta više ljudi? Zato Republika Srpska ne može i ne sme da za Srbiju bude išta manje važna od Kosmeta, može samo da bude važnija.

Srbija dakle treba da se bori i za kosmetske i za bosanske Srbe, ne sme da preda ni jedne ni druge. A ako bi se ikad našla u situaciji da bira jedno ili drugo, onda mislim da je ipak 1,5 milion ljudi važniji od 120,000 ili bilo kog spomenika.

Uz pripajanje Vojvodine Srbiji, stvaranje Republike Srpske je naša najveca pobeda u 20. veku. Imali smo mi jos velikih pobeda ali smo ih nažalost kroz stvaranje Jugoslavije prokockali. Pobede iz rata smo pretvorili u poraze u miru. Ona Srbija koja je iz 19. veka kročila u 20-ti, iz tog veka punog stradanja i patnje je izašla bogatija samo za Vojvodinu i autonomiju za prekodrinske Srbe. Te dve stvari moramo da čuvamo ko oči u glavi.
Препоруке:
19
10
78 среда, 02 јануар 2013 02:17
StudentBeograd
@ xhorxh bushati

Prema poslednjem popisu Albanija ima oko 2,800,000 stanovnika, od čega je oko 2,500,000 Albanaca. Kosovo ima oko 1,700,000 stanovnika, od čega oko 1,500,000 Albanaca. Na jugu Srbije nema više od 60,000 Albanaca, u Makedoniji oko 500,000, a u Crnoj Gori oko 30,000. To su zvanični podaci, a nezanično vas ima još manje. I za ostale države si izneo netačne podatke ali neću da idem dalje od ovoga. Zavisno od izvora, na inretnetu se mogu pronaći i drugačiji podaci o broju, ali su i ti brojevi mnogo manji od ovih koje si ti izneo. U celom svetu nema više od 7,8 miliona Albanaca.

Vaša sklonost ka mitomaniji i laganju o brojnosti je svakako impresivna i zalužuje divljenje. Takvo apsolutno odsustvo realnosti i samokritičnosti ja nisam video ni kod jednog drugog balkanskog naroda. Ali ako želiš, počni da pišeš kako vas samo na Kosovu ima 10 miliona.
Препоруке:
18
2
79 среда, 02 јануар 2013 03:06
Леонидас
Милорада Додика за председника Србије и Републике Српске!
Препоруке:
9
19
80 среда, 02 јануар 2013 03:55
guske u magli
Ukidanje ustava iz 1974 tj reintegracija vojvodine i stvaranje Republike Srpske su najvece srpske pobede, kome to nije jasno, taj ima ozbiljne psiholoske probleme.Nazalost danas vecina Srba ne vidi od drveca sumu.Kosovo je zavrsena prica, 95% albanaca i samo 5% srba, to je ucinak srpskih elita u zadnjih 100 godina, od 1918, do 1945, pa 1964 i pripajanja 4 opstine centralne srbije tadasnjem Kosovu da bi se malo zamazalo etnicka ekspanzija siptara.Reintegracija albanaca u srbiju bi bilo pogubno po srpski narod,razgranicenje sa njima i zdravo.
Препоруке:
7
12
81 среда, 02 јануар 2013 05:05
Gordana
Ala ste se ostrvili na Dodika kao da je on taj koji nam otima Kosovo i Metohiju, kao da on sprovodi potpisane dogovore, kao da on vodi pregovore,...Kamo srece da neko takav vodi Srbiju kroz ovu nasu Golgotu a ne ove krpetine od politicara!
Nista Dodik ne poklanja u nase ime, covek je izneo kako vidi stvari a na osnovu politike koju sprovovodi izabrana srpska vlast.
IMATE VI PRAVE ADRESE GDE TREBA DA PROSPETE SVOJ BES I NEPRISTAJANJE, a to nije Dodik. Slusate Dacicevu demagogiju i trpite je pokorno. Dodik je branio , i danas brani, Republiku Srpsku.Zato je trn u oku belosvetskih "usrecitelja" i verujem da su organizovali njegovu smenu, a onda ode i Srpska u nepovrat!
Nema vajde od besa na Dodika, nego na ulicu da se preslisaju ovi nasi !
Препоруке:
9
8
82 среда, 02 јануар 2013 09:52
@suboticanin
Мени су моји причали да су за време рата у Новом Саду морали да иду у школу на мађарском, не на српском. Причали су ми такође како су нестајали њихови пријатеље јеврејске националности, један по један. Толико о томе колико је Хорти био одбар. Новосадски лед да и не спомињем.
Препоруке:
19
3
83 среда, 02 јануар 2013 09:56
Јаков Војак
Ако би се већ трампило, ја бих за признање јужног Косова тражио припајање Републике Српске и Црне Горе, за Србе јужно од Ибра и цркву екстериторијални статус и повратак комплетне привредне имовине јужно од Ибра, укључујући ЕП, руднике и тд.
Препоруке:
9
4
84 среда, 02 јануар 2013 10:20
Бели Орао
""Милош Обилић. Он и није видео споменик Цара Јована Ненада, јер седи на огради преко пута.
Препоруке:
8
0
85 среда, 02 јануар 2013 10:23
Jasna Simonović
Kada se shvati da je otimačina glavni vlasnički princip u "zemljama" bivše Jugoslavije, onda sve može da bude lakše...
Poklanjanje, priznavanje, otimanje, zaduživanje, trange-frange,itd. nažalost nalaze se u glavama ljudi od dna do vrha...Nikako da stignu "viši oblici" ekonomije (npr pravi biznis) i politike (npr.diplomatija)....

Status Srbije je bitan...
Препоруке:
5
0
86 среда, 02 јануар 2013 10:25
!?!
Одбацујем идеју тзв. поделе Косова. Свака таква идеја је подметачина српском народу, са којом се он никада неће и не може се помирити. Превара је свако помињање било какве сатисфакције за губитак Косова и Метохије, била она кредитно-финансијска, добијање датума за почетак преговора о приступању Европској Унији, у виду контроле над севером Покрајине или слично.
Ово је класичан тројански коњ подметнут српском народу у циљу пристајања на легализацију окупације Косова и Метохије.

Дакле, било какво упоређивање косметског питања са било којим другим актуелним политичким питањем или проблемом је недопустиво, будући да је питање Космета као неотуђивог дела Републике Србије ексклузивно и највише државно питање, а не тренутно политичко питање које је могуће решити политичким прагматизмом.
Препоруке:
7
3
87 среда, 02 јануар 2013 10:28
!?!
@subotičanin

je li sa vama sve u redu?
Препоруке:
10
1
88 среда, 02 јануар 2013 11:54
s.j. Пензионишите се, док вас још нисмо одписали као будалу
Да ли овај народ има икога ко ваља? Да ли смо неспособни да изгласамо некога достојног власти? Да ли само змије мого над нама владати? Када ће вести о нашој земљи престати да буду попут црне хронике?
Препоруке:
8
3
89 среда, 02 јануар 2013 12:31
Драгославић
Хвала Додику. То јесте паметно решење уз екстериторијалност за Српску Патријаршију и Српске манастире. Једном да завршимо ту причу уз гаранције међународне заједнице (УН тј. Кине, Русије, ЕУ) да ће да нас оставе на миру да се плодимо и множимо.
Препоруке:
8
10
90 среда, 02 јануар 2013 12:44
@!?! @subotičanin
Очигледно није.
Препоруке:
3
2
91 среда, 02 јануар 2013 14:16
Турас
"гуске у магли",лепа алузија на сопствени коментар"замазивање етничке експанзије шипаца,и њихова реинтеграција у Србију(како се не омаче асимилација,која је са таквим етносом немогућа)То су драги мој били само изговори Брозових пулена за упропашћивање Србије.Ако то нисте до данас увидели,онда књиге или тастатуру у руке.
Препоруке:
6
0
92 среда, 02 јануар 2013 14:46
Serbian Federation
Jedino razumno rešenje jeste rešavanje srpskog nacionalnog pitanja. Sve ostalo je šarena laža. To je Dodiku jasno. Rusija oslonac-nužno ozbiljno političko vezivanje. Izrael lobista-a kome drugom ponuditi novac? Samo nema daljeg iseljavanja sa Kosova. Teritorija koju Srbi dobiju može sve da ih primi. Moraju se uvažiti i istorijske okolnosti.
Препоруке:
2
5
93 среда, 02 јануар 2013 14:55
Турас
"ксорош бушаати"Албанаца може да буде као и немаца.Знам поуздано да када се запуца нема ни једнога.На Космету само у групама нападају Србе.Зар нисте у недосттку народних хероја својатали србске?Дали знате шта је Тачи?Мислите да рвати нису покатоличене србске"јуначине"?
Препоруке:
8
2
94 среда, 02 јануар 2013 15:21
Serbian Federation
Jedino razumno rešenje jeste rešavanje srpskog nacionalnog pitanja. Sve ostalo je šarena laža. To je Dodiku jasno. Rusija oslonac-nužno ozbiljno političko vezivanje. Izrael lobista-a kome drugom ponuditi novac? Samo nema daljeg iseljavanja sa Kosova. Teritorija koju Srbi dobiju može sve da ih primi. Moraju se uvažiti i istorijske okolnosti.
Препоруке:
1
3
95 среда, 02 јануар 2013 16:23
БањалукаКрајина
Додик нема појма, он први је западни играч. Тај човјек ради све оно што је лоше по нас у РС, као он нас брани, а задужио нас је до бесвјести, распродао све странцима. То је исто као кад би рекли да је Борис Тадић патриота.
Препоруке:
12
5
96 среда, 02 јануар 2013 18:55
Бодин Ракић
ТУРБО-ПОЛИТИЧКА ЕСТРАДА ЗЕМЉЕ СРБИЈЕ, која је својим лажним патриотским хитовима увелико овладала вољом већег дела бирача, постала је главна препрека формирању реалне и сврсисходне свесрпске националне стратегије. Све док је тако ни један одиста рационалан предлог нема изгледе на подршку већине гласача.
Препоруке:
2
1
97 среда, 02 јануар 2013 19:45
дејан ар
Па кад си толики Србин, што не расписа референдум у РС за припајање Србији?
Препоруке:
6
1
98 среда, 02 јануар 2013 20:10
Шта се петља овај
Је ли подржао Тадића?
Јесте.
И шта хоће сада?
Нека се не петља где му није место.
Пардон, можда му јесте место с обзиром колико има некретнина у БГ.
Препоруке:
5
1
99 среда, 02 јануар 2013 20:42
bishop
ok braco srbi sta onda konkretno, kolektivno zelite? hocete ukljuciti skoro 2 miliona albanaca u sistem? albanci na kosovu su tu i nece ici nigde, moramo ziveti zajedno nekako. nije vam jasno sta vam je uopste cilj ili borba cini mi se. kasno ste se setili da je kosovo "duh" i "deo" srbije koji spaja celu drzavu, jugoslovenstvo je sve to unistilo. pocetak kraja za nas je bilo stvaranja te jugoslavije...
Препоруке:
0
1
100 среда, 02 јануар 2013 21:28
Karan
Tesko narodu sa ovakvim Vodjama.
Препоруке:
5
1
101 среда, 02 јануар 2013 23:26
ex petar
Bishop, kako sta hocemo? Hocemo da se nato povuce sa okupiranog Kosmeta. A onda da se vrate proterani. A onda da se kazne zlocinci. A onda da zivimo u miru sa svima na Kosmetu koji su lojalni drzavi Srbiji. Boze, neverovatno je sta vi pitate! Ako nece milom, onda ce silom. A ako im je ostalo imalo razuma, znaju da ce to da dodje na red, i ne mogu da spavaju zbog toga. Nema ih ni milion ipo sa svim ostalima i sa svim onima koji su pretrcavali na Kosmet da popune brojno stanje. Ako to oduzmemo, nema ih ni milion. Lako je proverljivo da su im skole poluprazne. Pa ne moze! Ne damo! Kosovo je Srbinovo! Sve do kraja sveta! Samo strpljenja. Evo ja licno poznajem najmanje stotinu Srba, i svako od njih poznaje po jos stotinu, i ni od koga od tih ljudi nisam cuo da se odricu Kosmeta, ni posredno a ni neposredno cuo, sto znaci da nema ni jednog takvoga. Ja ne znam ko su ovi ljudi koji se odricu Kosmeta kada ne poznajem ni jednog takvog Srbina. Samo polako, samo u Srbiji nas je deset miliona.
Препоруке:
4
2
102 четвртак, 03 јануар 2013 04:49
bishop
@ex petar

ok, ali moramo imati UJEDINJEN cilj kao narod da bi to uradili a to nemamo...povratak na kosovo cemo moci samo silom, to svi znamo, albanci ako su kolektivno spremni bili na zrtvovanje 99' onda ce to ponovo uraditi. hocemo li mi? mi nemamo ujedinjeni, jedinstven cilj a oni su imali. u nasem dobu ne zavisi dominacija od politike, vojske ni od para nego zavisi o jedinstvu! srpska tragedija je upravo sto to jos uvek nemamo, ne znamo sta hocemo, pa jos uvek veliki deo drustva bi se "vratio u yugoslaviju" da mogu jer se tada "dobro zivelo"!? opet ponavljam da nas je yugoslovenstvo unistilo i da ne znamo da li smo kolektivno srbi, yugosloveni, partizani, cetnici, evropejci, rusi, ili ne znam sta jos. objetivno razmisil brate, da li bi hteo da albanci za 25 godina izaberu albanca za predsednika u beogradu? 2 miliona ljudi se nece pomeriti s kosova a da ne pominjem da izumiremo kao narod i da nas je sve manje svake godine, ko je spreman da ratuje iz srbije vise?
Препоруке:
1
1
103 четвртак, 03 јануар 2013 08:02
vojvoda
ex petar
Nisam vise imao nameru da komentarisem ovu Dodikovu izjavu ali ovaj Petrov komentar je sasvim na mestu jer nemozete kroz celu istoriju Srpskog naroda(a ogromna je i nije vam sve prezentovano kroz skolstvo)Srbin,zarad aspiracija sa juga,zapada ili severa da se povlaci i poklanja ono za sta su preci glave ostavljali.Dodik moze ovako trenutno da prica(dok god su Izraelci lobisti)a kako se zaista zivi u RS?Isto kao i u Srbiji,odredjena grupacija ljudi i pijavice oko njih zivi solidno i sa tendencijom rasta dok ostali deo naroda nece uskoro imati ni za hleb.Student vam je lepo objasnio koliko je zaista Siptara na Kosovu i u celom svetu i to je nemoguce prebrojati jer oni su stalno u pokretu i zato i sluze kao destabilizacioni faktor na Balkanu jer da je zapadu imalo stalo do pravde i slobode malih naroda ne bi napunili Kosovo uranijumskom municijom do plafona!Koju buducnost oni imaju trenutno pored Tacija i sada Haradinaja?Pa nikakvu...
Препоруке:
2
1
104 четвртак, 03 јануар 2013 08:22
vojvoda 2
Ne moze se davati i prodavati ono sto ne pripada samo tebi.Ulog je veliki,reke krvi su prolivene ali deo naseg naroda poslednih 50 godina kad umre baba ili deda sjate se ko lesinari nebili razgrabili sto veci deo imovine i uglavnom procerdali na pogresan nacin.Zasto?Neznaju ali ih i ne interesuje prava vrednost toga.U Vojvodini imate saku jada autonomasa koji su se rasporedili na bitna mesta i truju sve sto je postalo labilno i pod stesom racunajuci na njihovu istorijsku nepismenost jer ko mari za istoriju kad si gladan!!!Pogledajte zadnju frku oko RBV.Kad je ipak ostala praonica para(izuzetno bitna za autonomase jer nemoras nista da radis a lepo zivis)u drugom obliku niko nije ni pisnuo kad je za poljoprivredu izdvojeno 300 miliona evra a to nista neznaci za poljoprivredu jer potrebno je preko milijardu da bi krenuli nekom uzlaznom putanjom.KIM kao i ostale delove Srbije nemoze niko da poklanja i bolje bi bilo da se hvatate posla(a posla ima)jer dok god ima ovolikog uvoza,ima i posla.
Препоруке:
1
1
105 четвртак, 03 јануар 2013 08:41
vojvoda 3
Imas Ustav Srbije,Ustavni sud i vreme je na tvojoj strani jer koliko je taj isti sud aljkav i spor to je bolje za tebe.Bez potpisa i odluke tih institucija nemogu da vam uzmu ni saksiju sa prozora.Malo mudrosti trea ne neke prevelike.Uvozis eksere,luk,cokoladu,jos malo i mleko pa zar nemoze to narod da pravi ovde?Mora se samo malo promeniti svest i da se radi ali ozbiljno.Ne mozes da napravis nesto od 50 dinara i da trazis 100 a imaju ga svi.Marze na zapadu su 20% i na taj nacin iztiskuju konkurenciju.Ono sto nemozes da kupis ili bojkotuj ili uzimaj domace.Nemojte kupovati krseve sa zapada barem godinu dana pa ce te da vidite stvarnu cenu tih prizvoda.Ovde ljudi hoce sve preko noci a vremena je sve manje i pristup sirovinama ali izgleda i teritorijama ce biti sve manji.I sta ce te jednog dana kad vise ne budete imali odakle da zagrebete?Ignorisite monopoliste,placene politicare,nepismene profesore i razne nebulozne akcije iza kojih je uvek interes sopstveni i tako ce se nesto pomeriti
Препоруке:
1
1
106 четвртак, 03 јануар 2013 13:21
Србин Обични ――> Горану Јевтовићу 1
А.
Горан Јевтовић:
По задњем, њиховом попису нешто их је (Шиптара) више од 1.300.000, што је наравно, такође надувано. И то са све онима који су пријехали из Албаније осталих шиптарских територија!

Дозвољавам да цифра (1 800 000) можда и није тачна, могуће да је превелика јер се ради о старој процјени. Узимајући ипак све у обзир још мање бих ставио руку у ватру за цифру од 1 300 000 (Шиптара). Ако дозволиш примјетио бих да су ти све цифре из прошлог времена (past tens) Шиптари су познати по високом наталитету.

Б.

Горан Јевтовић:
Сабери се пријатељу и не уноси страхз и панику!

Одавно са ја пријатељу сабран и управо због те сабраности указујем да у Томиној платформи нема ни словца о евентуалној партиципацији Шиптара у политичком животу Србије. Паметном доста.
Препоруке:
1
2
107 четвртак, 03 јануар 2013 13:24
Србин Обични ――> Горану Јевтовићу 2
В
Горан Јевтовић:
Зашто 30 % ? Како то извуче? Што би они имали 30 % ? Због територије од 15 % и због, не више од 1.300.000 људи (под условом да их пребријом како треба)? о ком то изборном закону када доле никада није било више од 25 општина? А то је много мање посланика него што си навео.

Сумњам да би Шиптаре и њихове заштитнике импресионирала твоја верзија изборног закона. Али рецимо да успијеш, да Обама каже „тако је како Горан каже“, шта мислиш колико би – у случају шиптарског учешћа у институцијама Србије и уз познато србијанско странчарење – свака србијанска влада имала гласова против себе. Зар мислиш да би Шиптари ушли у политички живот Србије без права вета?

Моје запажање је наравно тачно, наравно уколико се то жели видјети. Узгред, први пут чујем да запажање може бити и опасно (!?), а још мање вјерујем у тезу да су вас петоктобарци варали запажањима. Варали су они вас лажима.
Препоруке:
0
0
108 четвртак, 03 јануар 2013 13:24
Србин Обични ――> Anka Krajina

Anka Krajina:
Da nije vas, slučajno, zapustilo pamćenje?
Nakon svega šta im je davao ustav iz 1974?
I ne bi dovoljno!
Albanac je bio i predsednik Predsedništva SFRJ!
I ne bi dovoljno!
I zašto bi sad išli nazad kad su ostvarili svoj cilj?! A čuva ih najjača sila sveta.

Госпођо, није ме наравно напустило сјећање. Потпуно сте у праву, можете мислити колико би САДА Шипци тражили ако би неким чудом божијим били враћени у уставно-правни поредак Србије.
Препоруке:
0
2
109 четвртак, 03 јануар 2013 13:25
Србин Обични ――> Дејан
Горан Јевтовић:
Дејан:
Решење за питање Србије и наше државе би морало да буде свеоухватно.

Као што у платформи пише, да је или све договорено или ништа...

.

Пријатељу, ако одеш тамо гдје су чланци наћи ћеш најновију изјаву твога предсједника Томе да одустаје од принципа „све договорено или ништа“. Немој да се разочараш, Тома и није неки државник од формата.
Препоруке:
0
0
110 уторак, 08 јануар 2013 13:10
ex petar
Tri miliona siptara na Kosmetu i njihov bum-natalitet, to je samo decenijska laz, da bi nas uplasili. Nema ih ni milion, a skole su im poluprazne. I u tom broju su oni koji nisu sa Kosmeta i koji su se tu pronasli pretrcavajuci iz albanije, Grcke, makedonije itd. samo da bi popunili njihovo - OCAJNO BROJNO STANJE. To je istina, ne podlezite njihovoj propagandi. Lako je proverljivo da su im skole poluprazne. Nema ih ni 800000 (slovima osamsto hiljada) na Kosmetu.
Препоруке:
0
0
111 среда, 09 јануар 2013 01:32
Грга Мирић
Додиков предлог би могао бити коректан да је реч о новом стварању држава на Балкану. То би могло можда да личи на коректност, али није реално из једног кућног разлога. Србија је у својој историји имала много окупација своје територије од непријатеља. И ово на Косову и Метохији, иако је формално дошло преко Уједињених нација, последица је бомбардовања и чисте окупације. И Србија,као ни друге државе, не може у свакој окупацији да своје територије "дели" с неким. Шта би остало од Србија да је и у прошлим окупацијама пристајала на деобе државе? Шта би јој после толиких окупација и деоба остало. Ништа. и Београдски пашалук, јер би неке НВО тражиле да се и Београд "дели". Замислимо да су Цар Лазар и сви наши владари и довладари стално делили некоме део по део чим би били окупирани. То се не ради јер не сме да се ради. јер, тада не би било краја "сецкању" територија и државе. Држава се не дели (нико то не ради). Могло је једино да се "дели Хрватска, јер су тамо и Срби били државотворан народ
Препоруке:
0
0
112 среда, 09 јануар 2013 01:42
Драгољуб Збиљић
А. Ч. изврсно каже:

"Онда Додик мора и све српске светиње пренијети са Косова у централну Србију и Српску.Затим мора ревидирати српску религију и национално учење у дијелу у коме се исти вежу са Косово, а темељ српства је Косово.Косово је душа српства.Kако Додик?
То напросто уништава српско национално биће, јер је исто утемељено на Косову.И сада треба рећи да се косовски бој одиграо на туђој земљи и да су Срби гинули бранећи нешто што није њихово?"

Свака част. Ето како су неки Срби мудри. Заиста -- када би Срби сада притсали на деобу КиМ-а -- испало би да су Срби најширокогрудији народ на свету: бранили су "туђу земљу", па су у тој одбрани "туђе земље" дали и највећег јунака свих времена Милоша Обилића и најчаснијег владара свих времена Лазара Хребељановића. Е, па, стврано нису ни Срби баш у толикој мери луди да буду бољи од свих других народа на свету.
Препоруке:
0
0
113 понедељак, 14 јануар 2013 12:45
Vuk
Dodik jeste jedini srpski politicar sa nekim odlikama drzavnika ali je ovde debelo lupio.
Srbija nikada i ni pod kojim uslovima ne sme priznati tzv Kosovo.
Ako je moguce sada otcepiti sever i vratiti pod suverenitet Srbije,odlicno,to treba uraditi ali ne priznavati ostatak.
Pitanje Kosova i Metohije Srbija treba da zamrzne.
Ni jedno resenje koje bi se moglo doneti sada ne moze odgovarati Srbiji i zbog toga ne treba insistirati na "resavanju".Kada dodju neka vremena povoljnija za Srbiju (a doci ce pre ili kasnije)onda treba traziti resenje.
Nasi pretci su cekali 500 godina da se oslobode turske,Jevreji su 2000 godina cekali na Izrael pa nece ni Srbi propasti ako budu morali cekati 20-50 godina na vracanje Kosmeta pod suverenitet Srbije.Kazem 20-50 godina a to su maksimalne cifre i vrlo je moguce da se dogodi i mnogo pre toga.
S verom u Boga,dogodine u Prizrenu.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер