Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kad svane sram

Komentari (93) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 17 januar 2013 16:40
Zoran
Takodje nema filmova o 19 ubacenih terorista u Jugoslaviju 1972. sa ciljem da "oslobode HrvaCku" od Jugoslavije, niti desetinama ljudi koje je ta grupa pobila pre nego sto je likvidirana. Gledajuci rezultat visedecinjske aktivnosti ustaske emigracije i kosovskih siptara pogotovo od 1981. do danas, izgleda da se upornost u ostvarivanju nacionalnih interesa na duge staze isplati, samo to Tadic, Dacic, Vucic i pogotovo Ceda Jovanovic ne razumeju.
Preporuke:
123
2
2 četvrtak, 17 januar 2013 17:02
Akapulko
Film je propaganda. Cilj je raščovečenje neprijatelja, Srba.To je jugosloven paskaljević.Mislim da su oni na sve spremni.Užas.
Preporuke:
143
2
3 četvrtak, 17 januar 2013 17:09
Zoran Đorđević
Paskaljević je upregnut u ista kola kao M. Dereta, N. Kandić. B. Srbljanović i mnogi drugi. Njihov zadatak je da održavaju u životu stereotip o srpskoj krivici i, posredno, o ličnoj krivici Slobodana Miloševića. Zato hrvatski premijer i sme u sred Beograda, na konferenciji za štampu (ko je pažljivo gledao zapazio je to) da u jednom trenutku kaže: "...od kako smo se oslobodili..." I isto zato Dačić ne sme da se isprsi i odgovori: "Stani malo, prijatelju, nije to bilo baš tako. I to spada u pitanja koja još nismo rešili."
Preporuke:
149
2
4 četvrtak, 17 januar 2013 17:10
radmila
Najisplativija tema-pljujes po srbima bez posledica,dobro zaradis,jos dodas koji lovor u venac svoje karijere...Nema bolje od dva(ili 3)u jedan.Autoru cestitke za dokumentovan,odmeren tekst.
Preporuke:
126
1
5 četvrtak, 17 januar 2013 17:27
Φιλοσοφία
Imamo mi našeg Kustu! Paskaljevića ima i previše da bismo se potresali! Eto, gospon Paskaljević, zaradili ste na žrtvama i odigrali ulogu koja vam je namjenjena. Sada mirno spavajte i sanjajte srpske žrtve na Banjici, Jasenovcu, Šumicama... Ima ih puno do kraja života da sanjate...
Preporuke:
136
2
6 četvrtak, 17 januar 2013 17:33
gospodin mili i onaj tasovac
dobar tekst, priznanje autoru. mozda je i bio previse blag. nasa malenkost bi samo jos dodala kljucnu stvar koju je autor propustio da kaze: film je zapravo, kad se dublje i pazljivo razmisli, obicna cionisticka ujdurma realizovana preko njihovog lobija u srbiji. ni manje ni vise.
Preporuke:
97
10
7 četvrtak, 17 januar 2013 17:47
Jaroslav
Grbicu,od kad su ovakvi dosli na scenu Srbiji je sve je sve gore i gore. Oni ili mi,pitanje je sada....
Preporuke:
72
1
8 četvrtak, 17 januar 2013 17:50
Jaroslav
Izvinjavam se,zaboravih reci da je takav jedan (nazalost) Srbin klesao imena na onom spornom spomeniku u Presevu. Niko ne pita vise za obraz,nego za dzep.A dzep je na .....sramota me da kazem na koju stranu
Preporuke:
65
2
9 četvrtak, 17 januar 2013 18:05
Glumci
Pogledajte ko se prihvatio da glumi u ovome filmu. SVE JE KAO DAN JASNO. SVE JE NA TALASIMA MRŽNjE PREMA SRBIMA, MRŽNjE KOJA SE NAGRAĐUJE U SRBIJI, UMESTO DA BUDE KAŽNjENA.
Preporuke:
99
2
10 četvrtak, 17 januar 2013 18:11
Bojan
Za ovakve stvari bi trebalo proglasiti odgovarajući zakon, slično zakonu koji je Putin uredio u Rusiji.
Očigledno je da masovni mediji i medijski nosači npr uticajni filmovi grade određenu sliku o ljudima i mogu da se koriste u propagandne tj ratne svrhe.
Takve stvari treba istražiti dakle i sudskim putem, autore razobličiti i adekvatno kazniti. Zakon bi trebao da ima retroaktivnu primjenu. Nije nam značajno toliko da autori plate finansijsku kaznu i idu u zatvor (iako bi i to bilo poželjno), već da se razobliče motivi, razotkrije ideologija i povežu akteri u toj globalnoj priči - nakon toga njihov kredibilitet i dalje pljuvanje imaće daleko manjeg značaja.
Preporuke:
64
1
11 četvrtak, 17 januar 2013 18:24
Markus
Hrani kuče da te ujede! Paskaljević je poreklom iz poznate cincarske porodice, ne znam kako se nacionalno izjašnjava. Filip David je Jevrejin. Obojici su drage antisrpske teme. Srpski film je još jedan dokaz da je ova zemlja pod teškom okupacijom.
Preporuke:
99
2
12 četvrtak, 17 januar 2013 18:30
Aleksandar
ODVRATNO! A glumci koji pristaju da ucestvuju u stvaranju ovakve bljuzgotine su za svaku osudu (postali su neljudi). Za finansijere i reditelja znamo ko su.
Preporuke:
90
1
13 četvrtak, 17 januar 2013 18:37
s.p.Lajkovic
Paskaljeviceva neupucenost i neobavestenost je nedopustiva zato sto se ne radi o kakvom klincu vec o poznatom reziseru kome se veruje cak i a pri ori. Zato se slobodno moze reci da je Paskaljevic ne los Srbin vec los covek koji ce verovatno jednog dana da zakuca na salter nacionalne penzije a Srbija ce velikodusno da mu da ne razmisljajuci da je gajila i da gaji zmiju u nedrima. Koliko samo takvih ima u Srbiji. Kad se budemo znalacki resili ovakvih "rodoljuba" ovoj ce zemlji tako dobro krenuti da cemo postati najbolja zemljaza zivot na planeti ...
Preporuke:
77
1
14 četvrtak, 17 januar 2013 18:43
The Tao of Groove
Jako bitno sta neko misli o Srbima. Posebno neko ko nista ne zna nego samo ponavlja sto je cuo ili video na ekranu. Srbi su grozno uvredljiv narod. Vaznije im je sta neko misli o njima nego kakvi su. Bitan im i sud koji o njima imaju Nemci ili Hrvati koji su pobili desetine miliona ljudi pre manje od nekih 70 godina. Drugo, komunikacija bilo koje vrste je manipulativna aktivnost. Dosledno prenosenje nekog dogadjaja je onemoguceno mnogim hendikepima verbalne komunikacije. O mentalnim ili moralnim hendikepima ljudske vrste je nepotrebno pricati. Paskaljevic i ini, othranjeni na narodnoj grbaci koja je iznela njihovo smece na svetlost danas, danas upucuju zahvalnost tom narodu. Deja vu u istoriji neumetnosti. Svest je cudo. Biti bez nje je vrlo cesta pojava. Manjak svesti je cesti prikazan kao umetnost ili nadarenost. Laz je najvazniji sastojak gorke stvarnosti. Lagati druge je lako, ali i neophodno za opstanak. Lagati sebe je bolest. Ovaj covek nije zdrav. On to i zna.
Preporuke:
66
2
15 četvrtak, 17 januar 2013 18:44
gavrilo
ovdje se jedno zlo svaljuje na one koji su najmanje učestvovali u njemu.ovdje je u pitanju i mentalna higijena ali i oštri bezobrazluk koji se podvodi pod motom da umjetnik ima pravo na slobodnu interpretacijudogađaja! da, do onog momenta dok je ne zloupotrijebi.Paskaljević u svom autošovinizmu ide toliko daleko da se dodvori jevrejskom lobiju ne bi li film bio što zapaženiji!na drugoj strani dobiće aplauz "naših provjerenih prijatelja i partnera" koji nas u različitim intervalima zasipaju milosrdnim angelima, jer pljuje po svojima.zaista žalosno i tragično!ako postoji država morala bi da reaguje jer ipak je LAŽ laž sa slobodom ili ne!
Preporuke:
57
1
16 četvrtak, 17 januar 2013 18:52
Dag
Čovek je dobar komercijalista, to se danas s ceni. Zna kome se treba dodvoriti, i kako unovčiti srpski neugled u svetu.

Uostalom Paskaljević samo eksploatiše crnu sliku o Srbiji o svetu, druge njegove kolege su je i stvarale, i danas je stvaraju (kao jedna mlada rediteljka tu skoro). Filmadžijska posla. Više empatije imaju za pse nego za svoj narod. Tako ih odgajaju na FDU. Makar nije angažovao Anđelinu DŽoli (verovatno ni ona njega).
Preporuke:
64
1
17 četvrtak, 17 januar 2013 19:02
Tatjana
Jedini poznati napad na cigansku svadbu na teritoriji Srbije u novijoj istoriji izveli su teroristi na jugu zemlje (koji oni sami, iz samo njima poznatih razloga, zovu "Kosova").

Poznati su, inače, po imenima i prezimenima, a zbivanje je dramatično, pa ne ma potrebe za izmišljanjem likova ni za dramaturgijom koja režiseru, sudeći po ovom prikazu, baš i ne ide.

Nije valjda da bi velikodušni producenti uskratili sredstva Paskaljeviću za ovakvu filmsku priču!
Preporuke:
66
1
18 četvrtak, 17 januar 2013 19:04
Goran Jevtović
Ali, iz nekog razloga, ovdašnji autori više vole da prave one filmove u kojima se govori loše o Srbima.

A taj razlog je, uvaženi gospodine Grbiću, obaveštajno-subverzivni projekat o kojem ovde trubim nekoliko godina i postao sam dosadan sam sebi.

Dakle, nije ovde reč o tome kako su Paskaljević, pa zatim Goran Marković, Dragojević, Ljubiša Samardžić, Dragan Bjelogrlić, Nikola Kojo, Lečić, Kičić... i mnogi drugi, autošovinisti ili građanski orjentisani režiseri koji pucaju od tolerancije, demokratičnosti, negovanja zapadnih "vrednosti", samokritičnosti... već se radi o planski vođenim delatnicima čija je uloga pljuvanje sopstvenog naroda, države, pravde, veoma dobro "našli".
I to dvostruko - veliki honorari i naravno, publicitet, popularnost i novi poslovi.

U tom projektu koji je već sredinom 80-tih do detalja operacionalizovan, takvi su odabrani, uvučeni u igru, dakle prihvatili, organizovani (put bez povratka), a zatim gurnuti u "posao"
Preporuke:
84
1
19 četvrtak, 17 januar 2013 19:14
c&v
film je odlican! Kao umetnicko delo dostojno da nas predstavi svetu. Ali na zalost, ne u najlepsem svetlu.

Ima vise nivoa (politicki, socijalni, porodicni)i na zalost svi su istiniti...bar ono sto ja znam (i sto sam osetila) tokom svojih 50 godina zivota i skolovanja, ukljucujuci i VIII stepen obrazovanja, u Srbiji!

Umesto pljuvanja po filmu, dajte da pogledamo u sebe i da menjamo ono sto ne valja:
1.istina o proslosti
2.kultura
3.standard zivota
4.sistem vrednosti
Preporuke:
9
88
20 četvrtak, 17 januar 2013 19:17
milwood
Čini mi se da je Moma Kapor rekao da Beograd tokom okupacije nije nikad bio življi . Pozorišta su bila puna a Beograđani su bili zamoljeni da više ne šalju dojave o protivnicima okupatora jer ovaj nije bio u stanju da ih obradi s obzirom na njihov broj . Potpuno je degutantno i neprimereno navoditi da je Beograd drugi , a ne prvi grad u kojem je rešeno ''Jevrejsko pitanje''. Aca Singer , predsednik Jevrejske opštine u Srbiji naveo je jasnu razliku između hrvatskih i srpskih kvislinga . Prvi su svojim rukama ubijali Jevreje , dok su ih drugi dovodili Nemcima u ruke .
Preporuke:
8
82
21 četvrtak, 17 januar 2013 19:25
Branislav G. Romčević
Beda od paskaljevićizma, zbora nema! No nije Paskalj jedini - većina filmskih i pozorišnih poslenika, pogotovo reditelja, pravi su antisrbi. Valjda im se za to plaća. Evo, najnoviji "uradak" na RTS - "Zverinjak": niz stereotipnih, odasvud pokradenih prizora, a jedini cilj je da se na kraju mekosrcom gledaocu natukne da su Srbi tu nekakvi što ratuju, je li, iz "zverinjačkih" razloga, da švercuju oružje i tako pothranjuju rat, a posebno unesrećuju mlade.
Preporuke:
72
1
22 četvrtak, 17 januar 2013 19:27
jelena popović
Treba biti baš pokvaren i snimiti ovakav film!Ali kada vidim šta rade Presednik,premijer i ini čini mi se da je Paskaljevićev film desert poslije nebuloznog ždranja sopstvenog naroda i države!
Preporuke:
73
1
23 četvrtak, 17 januar 2013 19:30
Srbin
Da li je ikada snimljen objektivan film o Sremskom frontu?
Preporuke:
74
0
24 četvrtak, 17 januar 2013 19:44
uzgred
A Paskaljević je onomad dobio i "nacionalnu" penziju.
Preporuke:
66
1
25 četvrtak, 17 januar 2013 19:52
Šanga
Sve čestitke autoru na razložnoj i uljudnoj kritici Paskaljevićevog antisrpski intoniranog filma. Taj film je izdanak novog "crnog talasa" u srpskom filmu, pozorištu i nekim drugim granama umetnosti, čiji autori zarađuju učestvujući u antisrpskom horu zajedno sa DŽoli i drugima. Ne bih se iznenadio da su u finansiranju ovog filma saučestvovali Soroš, srpski budžet, evropske i američke fondacije za "širenje demokratije i tolerancije". Zato se se ovakvi komentari teško mogu videti u "Politici", "Danas-u", "Blicu", na B-92.
Preporuke:
58
1
26 četvrtak, 17 januar 2013 20:01
siniša @ Goran Jeftović
Da li taj projekat, o kome govorite čine neki marsovci ili na primer Momčilo Perišić, Aleksandar Vasiljević, Blagoje Grahovac,Aleksandar Dimitreijević, visoki oficiri vojne bezbednosti koje su izabrali, naučili svemu što treba Ivan i Milan Mišković, Stane Dolanc, Franjo Herljević, Ivan Tus itd itd svi Brozovi i svi CIA.

Poznate li nekog visokog bezbednjaka vojske koji nije iz tog ešalona i poznajete li kako to i danas funkcioniše. Mislite da se išta može bez tog "kadra" uraditi.

Tu naravno spadaju i deca Brozovih bezbednjaka, Biserko, Vejvoda, Hrustanović, Pavićevićka ona Borka. Nećete verovati i privatne bolnice, kozmetički saloni, spoljna trgovina. A Đorđe Balašević peva "narodnjaci sve vam je u šaci" nije bogami nego Brozovi bezbednjaci sve vam je u šaci.

Filmska industrija je bila i ostala jedno od najvećih uporišta Brozove politiičke i bezbedonosne delatnosti.
Hoćete li priču o tome kako su formirane jugoslovenske filmske kuće ili ni to ne znate.
Preporuke:
69
2
27 četvrtak, 17 januar 2013 20:25
Robespijer
Moji predlozi na koje teme bi se trebali snimiti filmovi ili serije:

1. Dositej Obradović
2. Miloš Obrenović i Drugi srpski ustanak
3. Ubistvo Mihajla Obrenovića
4. Srpsko-turski rat (1876-78) i Berlinski kongres
5. Balkanski ratovi
6. Atentat na Aleksandra Karađorđevića u Marseju
7. Genocid nad Srbima u Jasenovcu
8. Drugo zasedanje AVNOJ
9. Suđenje Draži Mihajloviću
10. Rezolucija IB 1948.
11. Studentski protesti 1968.
12. Osma sednica SK Srbije
Preporuke:
47
9
28 četvrtak, 17 januar 2013 20:32
Goran Jevtović
Da li taj projekat, o kome govorite čine neki marsovci ili na primer Momčilo Perišić, Aleksandar Vasiljević, Blagoje Grahovac,Aleksandar Dimitreijević, visoki oficiri vojne bezbednosti koje su izabrali, naučili svemu što treba Ivan i Milan Mišković, Stane Dolanc, Franjo Herljević, Ivan Tus itd itd svi Brozovi i svi CIA.

Da, ovo je tačno u dobroj meri.
I šta je problem? Odnosno koji problem ti imaš samnom "siniša"?
Šta hoćeš da kažeš, a da bude pametno?
Šta to imaš meni da prigovoriš?
Čime sam ti ja stao na žulj?
Bekni, ali konkretno, pošto me "proganjaš" od juče?

O čemu da ti pišem, o tome kako smo se borili na Kosovu ili kako smo izdali? Šta bi te zadovoljilo? Kad bi bio srećan? Da su nas sve dole i tamo, vamo pobili ili šta...?
Ili da ti pišem kako su svi u startu bili izdajnici, ili da je to moglo i u hodu da sde dešava?

Ajmo majstore, pošto vidim da si se okomio, udaraj, može i nisko, prljavo?
Preporuke:
25
4
29 četvrtak, 17 januar 2013 20:44
drago.ca
Posao srpskih nacionalista je:
- da se dobro informišu i pamte ko je ko
- da uvek i svuda bojkotuju te osobe i njihove aktivnosti a ne da im još povećavaju zaradu plaćajući ulaznice za ovo ili ono
- da argumentovano i uvek reaguju na sve komentare prijatelja i ostalih koji afirmišu ove tipove a ne da ćute "da ne bi pokvarili prijateljstva"
- dalje dopišite sami
Preporuke:
49
1
30 četvrtak, 17 januar 2013 22:25
siniša @ Goran Jeftović
Jednostavno mi mirišete, ali ne lepo na Perišića i njemu slične i osećam za potrebno da vas malo začikavam. Možda i ne bih trebao, a možda baš treba.

Uglavnom izgleda da i jedan i drugi radimo istu stvar, kosimo po lanjskoj strnjini. Film koji ja nisam gledao, a znao sam da je baš takav i da će se u njemu naći baš ta rečenica " Jevreji pobijeni u Srbiji" i da će zaključak biti upravo to da je Srbija jedena genocidsna tvorevina, smatram da je to iz iste kuhinje.

Sve su to Dolančevi i Herljevićevi kadrovi.

A zašto sam se pokomio na vas, ako sam se okomio.
Zato što ste pozvani i stručni, vi a ne ja da kažete, NISMO RADILI NIŠTA, SAMO SMO SPLETKARILI, VODILI BRAČNE SPLETKE I GLEDALI DA SE OKORISTIMO, mi oficiri JNA. To su od nas tražili i to su nametali: pa redom, Perišić, i ostali.

Dok to ne kažu oficiri JNA i dok ne pljunu na Broza, nema ovoj zemlji i srpstvu napretka.

Međutim vi i dalje, poput tajnog udruženja, i dalje iskorištavate ovu jadnu zemlju i ne radite ništa.
Preporuke:
27
5
31 četvrtak, 17 januar 2013 22:28
Bojan
Samo jedan komentar, tiče se Vesne Vulović i obaranja aviona JAT-a u Čehoslovačkoj.
Prije 2-3 godine jedan Njemac slučajno je preturao po arhivama obavještajnih službi i naišao je da je taj avion oborila ČS PVO, greškom! Bilo je to svojevremeno ispraćeno u medijima. To je jedno od iznenađujuće uspješnih zataškavanja u istoriji.
Preporuke:
23
3
32 četvrtak, 17 januar 2013 22:32
NEMANjA VIDIĆ
@ Goran Jevtović
@ Ko je dao novac Paskaljeviću za snimanje ovakvog antisrpskog filma?

Bio sam u ratu kada se stvarala Republika Srpska i gledao kako ginu pukovnici.Bez obzira na kadar Miškovića, klanjam se pred srpskim oficirima dok sam živ, kako pred onima u Republici Srpskoj, tako i pred onima koji su branili Srbiju od NATO zlikovaca.
Svaka čast Jevtoviću za sve što piše, i što ima toliko energije da iznosi istinu o Srbima i da brani njihovu poziciju .

Srpska država je dala novac za ovakav film, kao i za onaj u kome Srbin siluje novorođenče.

Voleo bih da se snimi film ili serija o Rusima koji su ginuli u Srbiji i Republici Srpskoj za slobodu srpskog naroda.
Preporuke:
53
1
33 četvrtak, 17 januar 2013 22:54
seljak bezemljaš
Ovo delce je samo delić velikog mozaika

Kada je SPC, krajem 1941 pokušavala da obavesti svetsko javno mnenje o pokolju Srba u NDH,zapadne zemlje su prikrile njen napor.

U vreme najvećih pokolja Srba radio SLOBODNA JUGOSLAVIJA je javljao a zapadni mediji prenosili " da nikad nije bilo teže hrvatskom narodu"(videti Veselin Đuretić SAVEZNICI I JUGOSLOVENSKA RATNA DRAMA)
Lep primer saradnje zapadnih zemalja i KPJ u ostvarivanju AVNOJEVSKE nacionalne politike.
Tu saradnju pamtićemo naročito po bombardovanju Srbije 1943-1944 i 1999 a Srba u BiH 1995.

Učinjen je ogroman napor da se zločini nad Srbima prikriju,relativizuju,da se Srbi prikažu zločincima,da Nedić bude isto što i Pavelić,da se četnički pokret koji je bio antifašistički,prikaže kao fašistički...i td.

Neko se pridružio iz gluposti,drugi iz provincijske snishodljivosti,treći iz kolonijalne poslušnosti....

Devedesetih se sve ubrza i ogoli pa se
TITO PARTIJA(guzi treba hartija)ogoli i otkri kao
GDE JE KASA.
Kako da G.P.odoli.
Preporuke:
38
2
34 četvrtak, 17 januar 2013 23:04
dragoslav pavkov
Ako je film stvarno jadan kako ga je autor opisao, ne iznenađuje ogorčenje većine komentatora. Međutim - je li nekom palo na pamet da se zapita ko su ljudi koji snimaju filmove u zemlji Srbiji, ko su scenaristi, reditelji, glumci, kako su se uglavnom upisivali na Akademiju, dele li oni probleme sa kojima se susreću građani Srbije i ključno:
Ko je i kojim povodom zabavljače i cirkusante proglasio nacionalnom elitom i faktorom koji mora da se pita
o svemu, uključujući i stvari o kojima nemaju pojma jer o njima nisu učili tokom školovanja, kasnije nisu mogli da nauče jer "cirkulišu" unutar svoje branše gde se raspravlja jedino o tezgama i honorarima, a ne pada im na pamet da pročitaju ništa što nije napisao kritičar koji ih hvali, iz prostog razloga jer ih je neko od nas, smrtnika, ničim izazvan proglasio besmrtnom elitom koja je samoj sebi dovoljna pa mora da vodi račun samo o ličnom blagoutrobiju i komoditetu?

Kako se uopšte snimaju filmovi?
Preporuke:
40
1
35 četvrtak, 17 januar 2013 23:12
Goran Jevtović
Siniša
Jednostavno mi mirišete, ali ne lepo na Perišića i njemu slične i osećam za potrebno da vas malo začikavam. Možda i ne bih trebao, a možda baš treba.

Pa gde mene nađe da vezuješ za Perišića? Radeći sa Pavkovićem i Lazarevićem, od leta 98' sam bio u nemilosti kod njega, uostalom kao i mnogi drugi!
Perišić je inače (kao i Aleksandar Dimitrijević), sve negde do 96/97, OK. Međutim, tada dolazi jedna američka vojna "delegacija" (nakon Dejtona) u zvaničnu posetu Generalštabu, i stvari, što se njih dvojice tiče, kreću nekim drugim "kolosekom".

NISMO RADILI NIŠTA, SAMO SMO SPLETKARILI, VODILI BRAČNE SPLETKE I GLEDALI DA SE OKORISTIMO, mi oficiri JNA. To su od nas tražili i to su nametali: pa redom, Perišić, i ostali.

Ne greši dušu i ne srljaj. Ovo veze s vezom nema. Uvek ima pojedinaca koji brljaju, ali nemoj da glorifikuješ stvari i izvlačiš nakaradne zaključke.

I ne stavljaj me u koš sa izrodima i kukavicama koje su sada na sceni. Nije fer.
Preporuke:
32
2
36 četvrtak, 17 januar 2013 23:16
Goran Jevtović
NEMANjA VIDIĆ

Zahvaljujem i srdačno vas pozdravljam.
Drago mi je da ste izneli bar delić istine o onima koji su ginulu u ratu i da realno i pozitivno gledate na događaje kojima treba da se ponosimo kao narod.
Preporuke:
38
0
37 četvrtak, 17 januar 2013 23:18
dragoslav pavkov, nastavak
Kako ja shvatam, scenarista napiše tekst i ponudi ga producentu... Ovaj se razleti okolo da pronađe finansijere, dobija obećanja i stupa u kontakt sa određenim režiserom za koga misli da bi mogao da od teksta napravi film, zajedno sa scenaristom biraju glumce, itd. Nakon svega producent ponovo kontaktira finansijera i izlaže mu šta nameravaju da urade; tu po pravilu dolazi do zastoja jer finansijeri imaju nezgodnu osobinu da keš koji im na bilo koji način dospe u ruke strpaju u sopstveni džep, pa novac potreban za snimanje filma moraju da nađu tako što će za projekat zainteresovati nekog ko bi jako voleo da se baš takav film snimi, ili nekoga ko misli da se na tom filmu može dobro zaraditi. U konkretnom slučaju, pošto nije reč o komediji, porniću ili akcionom filmu nije realno očekivati naročitu zaradu - dakle, biće da je u pitanju ovo drugo. Kao što autor reče, film je srbijansko - hrvatska koprodukcija.
Preporuke:
26
2
38 četvrtak, 17 januar 2013 23:46
dragoslav pavkov, nastavak
Šta onda ovde nije jasno? Valjda niko ne očekuje da će Hrvatska sufinansirati film u kome se o Srbiji govori pozitivno!? Očekuje li možda neko da će danas - sutra na predlog srbijanske strane i po scenariju Siniše Kovačevića Hrvatska sufinansirati film o Jasenovcu? Neće. Plafon koji srpsko-hrvatska saradnja na polju filmske umetnosti je nešto slično dokumentarcu "Oluja nad Krajinom" - dvosmislenom filmu koji istina, dokumentuje zločine hrvatskih kokošara koji su išli za gardijskim brigadama, klali i pljačkali, ali implicitekroz ceo film provlači hrvatsku potrebu da se reši Srba kao remetilačkog faktora. I tačka.

Ono što ministarstvo kulture treba da uradi, to je da formira telo koje će biti sastavljeno od stručnjaka raznih specijalnosti i koje će doneti obavezujuće uputstvo po kome će se odobravati sredstva za snimanje filmova, postavljanje umetničkih "instalacija" itd. Bedno je da država finansira projekte od kojih ne može imati nikakve koristi, već naprotiv - izvesnu štetu.
Preporuke:
31
0
39 petak, 18 januar 2013 00:05
seljak bezemljaš
&Dragoslav Pavkov
Postoji jedna matrica koja je stvarana od 1945 do 1990 ispiranjem mozga..Od 1990 samo ulazi u završnu fazu.

Mi smo kao naučnu istinu prihvatili ideološku priču jedne totalitarne partije.
Revolucionari neće reći da idu u rat sa osnovnim ciljem da izvedu revoluciju.Dakle da SU VOJSKA KOJA POD VIDOM OSLOBOĐENjA fizički i politički uništava cele slojeve naroda.Naravno da se ovi brane ali revolucionari neće reći da su oni protivnici komunista jer bi to bila legitimna odbrana.Tvrdiće da su oni kolaboranti ili peta kolona ili bilo šta.
Sve se formiralo na gomili lagarija.
HILjADE SU UČESTVOVALE U TOME.
Snimalo se i pre.Kakav Prle i Tihi.U Beogradu Nemci ginu tek od kaćuša 1944.
Zapadne zemlje stoje iza politike KPJ(SKJ)a od 1949 pa do danas i njihove službe.Oni i danas drže KASU.
OBA GORANA I DRUGI I TREĆI SE UKLAPAJU U POSTAVLjENI RAM I PODIŽU ULOG I MI SVE CRNjI I GORI.

Mora se napisati poštena istorija.
Preporuke:
27
2
40 petak, 18 januar 2013 00:23
The Jack
Ukljucujuci i moju beznacajnu malenkost, citam komentare i ne mogu da verujem koliki smo mi gubitnici.

Pa zar ne mislite da je kojim slucajem pokojni bravar znao za ovo, da to ne bi iskoristio kao jos jedan tas u izjednacavanju ustasko-cetnickog pitanja uravnilovke protivu "bratskih" naroda i narodnosti??

Tuziti "stvaraoce" filma za govor mrznje, jer govore na osnovu izmisljenog, a morbidnog dogadjaja, a da nam se Ban Ki izvine zbog toga, kao sto je malopre "bosnjackom kongresu".
Preporuke:
21
1
41 petak, 18 januar 2013 01:04
fristajlo
Neko će pogledati ovaj film ili pročitati priču o njemu, i sledeći put kad započne priča o Srbima, znalački će reći da se nisu promenili.

I opasno će pogrešiti, jer- Srbi se jesu promenili. Nismo više ono što smo bili; gori smo.
Treba ponovo da zaslužimo to časno ime- Srbi...
Jer, kad se u Srbiji, sa srpskim glumcima i novcem snimaju ovakvi filmovi- uvek se setim suđenja glumcima, posle drugog svetskog rata- Žanki Stokić i ostalima, zbog "kolaboracije sa okupacionim snagama".
Da li je to bila greška?
Vidi li se paralela sa današnjim vremenom?
Dok na ta pitanja ne dobijemo odgovore- "paskaljevići" će snimati ovakve filmove, a ovi "promenjeni Srbi" će gledati ta "ostvarenja" sa odobravanjem, i radovati se "dobrom prijemu" na zapadu...
Treba da budemo mnogo, mnogo pošteniji i da prihvatimo da mi nismo više oni Srbi, kojima se divimo.
Nismo im ni blizu...
Preporuke:
27
3
42 petak, 18 januar 2013 01:13
Rin o-o to
To je to, što bi rekli. Autoru, g. Grbiću i NSPM, posredno, veliko hvala!Jevrejsko i srpsko stradanje od nacista i fašista osporiti i dovesti ga u dimenziju u kojoj Srbi nisu nikako nevini je motiv samo jednog, ustaškog. Da, trebalo je napakovati Srebrenicu a onda snimati ovakve propagandne filmove u kojima "Srebrenica dobija na malteru". Tako se napakovana "fasada zla" protiv Srba obnavlja, valjda da bi Jasenovac bio bar relativizvan a poslednji zločin protiv srpskog naroda, devedesetih i danas (kada otimaju zemlju oca ove nacije, Sv. Save, Metohiju i Kosovo)bio legitimizovan i legalizovan. O kojoj katarzi je ovde reč? O katarzi od Sv. Save? "Sinan paša" ponovo među Srbima. Nije bilo dovoljno spaliti mošti Sv.Save. Treba ga i Jevrejima detektovati kao zlo pošto je propaganda učinila da Srbe predstave kao antimuslimanske i antikatoličke.„Sveobuhvatnost srpskog civilizacijskog zla“ tako dobija „smisao“ i „opravdava“ sve genocide počinjene prema Srbima. Jel to antisrpski smisao danas.
Preporuke:
19
0
43 petak, 18 januar 2013 01:46
Niko Nikolić
Sve je trulo u toj državi Srbiji, pa zašto se ne bi i njeni filmski "umetnici" prostituisali sa promoterima "slobode i demokratije" i proizvodili po narudžbi historijske "porno" filmove, sa kojima se ponose.
Ovaj trud i trošak je promoterima "slobode i demokratije" potpuno nepotreban, jer su Srbi postali narod bez ponosa i srama, pa ih ne treba prevaspitavati.
Preporuke:
18
0
44 petak, 18 januar 2013 01:59
Zdrako
Ma nema se šta reći osim potvrditi da samo antisrpske teme dobijaju novac za snimanje.U vrijeme "ozloglašenog diktator" Miloševića snimljen je i kultni film "Boj na Kosovu" kao i serija "Vuk Karadžić". To se nije ponovilo nakon 5. oktobra. Tek odskora možemo vidjeti slabašne "visibabe" u liku serijala "Rođak sa sela" i "Selo gori..". Izgaramo u očekivanju serijala o Draži.Kao egzrmplar na temu pomenuo bi premijeru filma "Zvjerinjak" emitovanu neku veče na RTS1 u dva dijela. Tema odlična i provokativna. Predratna i ratna 1991. na granici Drbije uz Drinu. I umjesto da se scenaristi pobrinu da na osnovu stvranih činjenica ekranizuju spašavanje hiljada muslimana koji su pred ratom iz Bosne b ježali u Srbiju i time začepimo usta stalnoj papagajskoj priči o agresiji dobili smo sasvim kilavu priču o krivolovu i lovočuvaru. Gluposti i krivih drva nikad nestati neće ali ovaj film je stvarno uvreda. Lično znam nekoliko životnih priča svojih prijatelja muslimana koji su spas našli u Srbiji. Ima li pamet?
Preporuke:
14
1
45 petak, 18 januar 2013 02:02
Peter RV
Nijesam vidjeo film, niti imam namjeru da to uradim. O jevrejskim stradanjima je vec izaslo- vjerovatno, preko pola milijona filmova, da taj predmet postaje banalan (kao da se niko nije patio sem oni). Praskaljevicev film, medjutim, dodaje nesto originalno (prema ovome sto autor pise)- 'otkriva' da su Srbi bili voljni pomocnici- 'willing executioners' (po Goldhagenu) Njemaca u jevrejskom udesu.
Ovaj 'pronalazak' ce se izplatit Praskaljevicu iz dva razloga. Prvo sto ce past na vec razradjeno plodno tlo da su Srbi genocidni (ko u to ne vjeruje neka pita Tadica i onih 120 srpskih poslanika skupstine ili Cedu Jovanovica, Biserko, Kandicevu itd koji su u tome pioniri).
Drugi razlog je , da -iako je ovaj predmet postao dosadan do bezsvijesti, americkim jevrejima ce bit drago da se pronasla jos jedna anti-semitska nacija. Sto ce mu sigurno donijet neke nagrade na festivalima. I -pare.
Preporuke:
23
0
46 petak, 18 januar 2013 03:52
Milica-Becej
Cini mi se da niko nije spomenuo tragediju nad tragedijama, kojoj ni jedna anticka nije ravna...streljanje djaka u Kragujevcu !!! Da nije bilo velike Desanke i njene "Krvave bajke" ko zna gde bi secanje zavrsilo???
Preporuke:
23
0
47 petak, 18 januar 2013 04:04
Sale
U suštini - između ustaša i drugosrbijanaca, razlike nema.
Preporuke:
23
1
48 petak, 18 januar 2013 04:30
@siniša
"Poznate li nekog visokog bezbednjaka vojske koji nije iz tog ešalona...Tu naravno spadaju i deca Brozovih bezbednjaka...Nećete verovati i privatne bolnice, kozmetički saloni, spoljna trgovina."

Ne znam šta su za vreme NATO agresije radila deca Brozovih bezbednjaka, kozmetičarke, privatni lekari i trgovci, ali hvala i slava pripadnicima JNA koji su herojskim otporom vojnoj sili 19 najmoćnijih zemalja sveta nastavili svetlu tradiciju srpske vojske.
Još jednom - SLAVA IM.
Preporuke:
16
0
49 petak, 18 januar 2013 06:29
Srboljub Savic
Ne zelim da ucim sportiste kako da "sportuju".
Da menjam odnos prema vojickoj (i drugoj) casti.
Ne zelim da ucim G. Paskaljevica kako i sta da snima.
Pozdravljam (slazem se) oduzimanje medalja, stecenih
"lazima"-dopingom.
(Ot)kidanje epoleta, za ukaljanu cast, smatram
odgovarajucim cinom.
Oduzimanje nasih nagrada i javno saopstenje o tome,
bilo bi pravedno i oduzivanje delica duga prema
svima koje je "umetnik" ovako umetnicki (a para
radi) "oslikao".
Ne bi bilo na odmet, obelodaniti, ko sve, i kako, pomaze narodu, sa kojim zivi i od koga uzima(ne daje narod, vec..) pare i omogucuje "zaradu slave".
Ni ono sto etiketiramo "kulturom" nije ne-korumpirano, nazalost.
S. Savic
Preporuke:
7
0
50 petak, 18 januar 2013 09:38
Beli Orao
""Niko Nikolić. Kad rekoste trulo, ja pomislih ovo. Zamislite olimpijski bazen koji je do metar napinjen trulim ošišćenim bananama. Kako normalan čovek kroz njega da prođe? Jedini izlaz je obići ga i ne mešati se sa truležom.
Nas Srba je po mojoj proceni ostalo oko 100.000 aktivnih.Spavača ima dovoljan broj, ali medveda treba naći u dubokoj šumi i probuditi ga, skuvati mu kaficu, dati mu samo jednu rakijicu, a onda neka beru kožu na šiljak.
Pitanje je kako nas 100.000 da probudi medvede, da pokrene lenčuge lavove, a onda će zečevi, kojoti i hijene pokušati da beže. S obzirom da su u onom bazenu neće moći da izađu. Šta činiti sa bazenom? Dajem Vam na volju da predložite.
Preporuke:
17
0
51 petak, 18 januar 2013 10:05
siniša @ Goran Jeftović
Znači do 1997 sve u redu, a posle toga se sastali sa Amerom i on ih začarao. Ne mogu da verujem da ste to rekli.

Primali ste platu i druge nadležnosti i u to vreme i sada primate penziju. Dobili ste stan i sada rukovodite ili savetujete rukovodiocima u svim državnim firmama. Bili ste plaćeni za svoj posao niste bili dobrovoljci koji stoje na mrtvoj straži ili poviše svoje kuće čuče u jarku i čekaju da im neprijatelj nahrupi u kuću stežući u ruci neki karabin i desetak metaka. Bili ste u grupi sa avionima i kamionima.

I danas radite to isto.

I danas su bezbednjaci "časni", a oni i samo oni drže i obezbeđuju granice nezavisne države Kosovo i grudima srpske dece garantuju opstanak te lažne države .

Znate čemu se smejem i radujem, smejem se tome što Tači i Aštonka veruju da će im vojska Srbije na čelu sa Vučićem i u izvođenju "časnih" bezbednjaka sačuvati državu Kosovo. Neće. Nisu ništa pa neće ni to.
Da su časni čuvali bi Srbiju, a ne "Kosovo", znaju da im je to zadatak.
Preporuke:
17
2
52 petak, 18 januar 2013 10:28
Φιλοσοφία
Milwood, kako je Momo Kapor (1937-2010) mogao znati kakav je Beograd bio za vrijeme rata 1941., kad je u to vrijeme živio u Sarajevu, i kada je u bombardovanjima grada poginula njegova majka štiteći ga svojim tijelom od sigurne smrti. Vjerovatno ste čitali neki njegov izvod vezan za bombardovanje 1999. godinu kada je Beograd pokazao svu snagu svoje duše i bio najživlja prestonica.
Mislim da je vašim metodama i istraživačkim stazama išao i Paskaljević kada je skupljao istorijski materijal za film. Vrlo provjereno, nadasve istinoljubivo, nema šta!
Preporuke:
20
0
53 petak, 18 januar 2013 10:57
F-16
Ključno u ovome je sledeće: NIŠTA U SRBIJI NE MOŽE BITI FINANSIRANO AKO NIJE NA LINIJI AUTOŠOVINIZMA.
Ovo je sistemski problem. Dakle uspostavljen je takav sistem.
Ovo se mora sistemski i rešiti. Za početak, obavezno se mora primenjivati član 10. Ustava Srbije, i da mediji sa nacionalnom frekvencijom obavezno moraju da budu na srpskoj ćirilici. To je prvi i neophodni korak, ali ne i dovoljni.
Preporuke:
20
1
54 petak, 18 januar 2013 11:43
Niko Nikolić
@ Beli orao
E moj dobri čoveče, polaziš od neispravnih brojeva i tražiš nešto nemoguće od običnog smrtnika.
Nerado ću ti dosoliti otvorenu ranu, pobijajući tvoju računicu o sto hiljada "izabranih".
Pretpostavljam da si do ove sume došao zbirom glasača DSS, SRS i Dveri.
Većina glasača navedenih stranaka su oni koji nastoje ubaciti se u zadnji vagon poslednjeg vlaka, očekujući od toga benefite (sinekure i sl.). Malo je onih (pored nas) koji imaju nekalkulantski odnos prema problemu.
Srpski patrioti navijaju za političke stranke, a kada ove osvoje vlast i oni dobiju očekivane sinekure, isti se izgrcaju na sve ono što su branili pred tim.
Kada ne dobiju očekivane sinekure ponovno se nabacuju na poziciju drvljem i kamenjem i prolevaju potoke pljuvačke.
Dakle ne može se graditi gradjevina, koja mora odolevati svim nepogodama, od trulog drveta.
Čim pre prihvatiš ovu ružnu istinu, tim bolje za tebe.
Preporuke:
8
2
55 petak, 18 januar 2013 11:47
Beli Orao
@Siniša. Nema smisla zajedljivosti s obzirom na tvoje poznate odlične komentare.
Nije fazon od ljudi praviti neprijatelje nego obratno, jer i među njima ima ljudi.
Preporuke:
8
1
56 petak, 18 januar 2013 11:51
seljak bezemljaš
&siniša
Nesporno da je JNA pravljena kao politička snaga koju koristi ideologija i vrh partije.U skladu sa tim vodila se i kadrovska politika.Logično da smo vezujući se od 1949 za zapadne zemlje uvezali i JNA sa njihovim tajnim službama.

Tako smo mi,na tuđim parama,diveći se i sebi i titu i partiji, gradili partiju,ideologiju,državu,vojsku,a najviše sami sebe.

perišići,paskaljevići ili neki od komentatora.Sve je to iz istog gnezda.Ni sebe posebno ne izdvajam.Razlika je samo u tome što od detinjstva nosim prezir prema podlosti i gluposti.

Dakle nije u pitanju samo armija.To je vaša prva greška.Druga vam je greška što ne želite da vidite da je odbrana 1999 organizovana odlično.
Nešto je dakle bilo raščišćeno.

Od 2000.g. ponovo se ide starom stazom pa se"demokrate" čak hvale diplomama sa kurseva u šnucel pucel baumu ili ohaja ili tako nešto.
Preporuke:
12
0
57 petak, 18 januar 2013 12:26
Beli Orao
""Niko Nikolić.
Sve sam lepo rekao. 100.000 aktivnih, a spavača koliko hoćeš...Nego šta čemo sa bananama s obzirom da su trule. Nisu više ni za rakiju.
Preporuke:
7
0
58 petak, 18 januar 2013 12:57
seljak bezemljaš
&Niko Nikolić
Razumem vas,i dao sam vam plus.
Ali mislim da je Beli Orao bliži istini i da mnogi procesi idu tako da će klatno otići na bolju stranu.
Preporuke:
7
1
59 petak, 18 januar 2013 13:07
brm
AU BRE dragoslaveE pavkove,
gde si ti video te "implikacije" u filmu "Oluja nad Krajinom"?
HRT je bila primorana od "međunardonih faktora" da ga prikaže u udarnom termimnu.. a režiseru, zlom Crnogorcu, iznenada se ničim izazvan pokvario volan pa je sleteo niz liticu i poginuo..
ne greši dušu čoveče, da nam je bar još jedan tako pošten film.
Preporuke:
8
1
60 petak, 18 januar 2013 13:12
brm
"kako je Momo Kapor (1937-2010) mogao znati kakav je Beograd bio za vrijeme rata 1941., "
pa morao je i da zaradi svakodnevne ručkove u Francuskoj, doručke na Adi i celodnevna opijanja.. zar ubogi pesnik ima para za to svakodnevno (pišem samo na osnovu njegovih tesktova boemskih)...nema ni kod UDBE džabe... možda bi Jeftović mogao o tome insajderski... uvek sam se pitao čitajući opise jela iz kluba književnika i atmsfere - otkuda piscima opare da svaki dan banče po eco dan.
Preporuke:
7
8
61 petak, 18 januar 2013 13:15
brm
@siniša @ Goran Jeftović

"Primali ste platu i druge nadležnosti i u to vreme i sada primate penziju. Dobili ste stan i sada rukovodite ili savetujete rukovodiocima u svim državnim firmama."
nije njihov posao bio da otkrivaju namere CIA, već naše namere (građana) ... dakle (penziju i ostalo) sve je zaslužio
Preporuke:
5
7
62 petak, 18 januar 2013 13:21
brm
"U vrijeme "ozloglašenog diktator" Miloševića snimljen je i kultni film "Boj na Kosovu" kao i serija "Vuk Karadžić"."
Vuk Karadžić je snimljen ranije a Boj na Kosovu je teško smeće, koje šteti nacionalnoj kulturi čak više i od ovih pamfleta paskaljaević-marković ... izmisliti perverznu pesmu "zbogom tebi nerođeni sine" u demogarfski opusteloj zemlji, pitajte eksperta Jeftovića, ali meni baš to liči da je iz glave "CIE" ili BND-a
Preporuke:
5
8
63 petak, 18 januar 2013 13:24
Niko Nikolić
@ Beli Orao @ Seljak bezemljaš
Postoji katolička izreka da blago onima koji veruju, jer je njihovo kraljevstvo nebesko.
Daj Bože da ste vas dvojica u pravu i da me demantirate, ali čisto sumnjam u takvu mogućnost.
Bojim se da majčica priroda već preuzela nadležnost nad Srbima i da će doneti nepristrasnu odluku o njima, u skladu sa svojim zakonima koji nemaju rupe.
Neka ste vi meni živi i zdravi, a bit će ono što biti mora.
Preporuke:
2
4
64 petak, 18 januar 2013 13:51
Beli Orao
@Niko Nikolić. Kad god seljačina, moj drug i ja, pokušamo nekog da demantiramo, da mu objasnimo, nestane nas 700.000 samo na jednom mestu.
Zato sada radimo preventivno, bar na ovom mestu, jer pored trulih bananama nećemo ni da prolazimo. Kad istrule, zapeknu se, osuše i nestanu. Posle se lako čiste.Misterproper je dovoljan.
P.S.
Skoro mi na vrata dođoše neki u crnim redengotima, ali pošto sam slušao Pavla Aksentijevića pobegli su glavom bez obzira. Dok ovo pišem slušam
http://www.youtube.com/watch?v=h0yLzPYUC18

Pozdrav.
Preporuke:
3
0
65 petak, 18 januar 2013 13:53
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GORAN PASKALJEVIC je ODAVNO POZNAT PLACENIK ZAPADA, on je od samoga pocetka kao i kokainka-biljana, shvatio da je to najlaksi nacin da dodje do debelog bankarskog racuna!

GORAN PASKALJEVIC JE SRBO-MRZAC i ON TO NIKADA NIJE KRIO !!!

GORAN PASKALJEVIC JE u GRUPI LJUDI =KOKAINKA -Bilja SRBLJANOVIC,
g.(?) PAVICEVICKA,g.(?) MILJENKO DERETA, BASARA, KARANOVICKA, BISERKO, KANDICKA i ZENE u "CRNOM" i sve te NV-OVCE...koji su od samoga pocetka razbijanja JU, OTVORENO radili PROTIV SRBA !!!

Ono sto mi mozemo jeste BOJKOT takvih "podrepaskih umetnika", jer ako i mi
svoj novac dajemo za filmove + knjige itd...MI ONDA i SAMI PLACAMO TAKVIM
SRBO-MRSCIMA da NAS i DALJE PLJUJU !!!!

BOJKOTUJMO PASKALJEVICA + KOKAINKU biljanu ne-srb-ljanovicku i sve njih!!
Preporuke:
14
2
66 petak, 18 januar 2013 13:55
Goran Jevtović
@ siniša i brm

Čemu ovoliki sarkazam? Otkrili ste dežurnog krivca?
Šta je poenta?
Jer kada bi ste mi to objasnili mogli bi smo da raspravljamo ozbiljno.

Ovako, s brda s dola, udaraj nisko, ne štedi protivinika, to je ipak za sajt B 92, to tamo tako izgleda, pa vam predlažem da se prebacite.

Pozdrav braćo moja.
Preporuke:
7
2
67 petak, 18 januar 2013 14:17
Beli Orao
""brm.
Najviše volim vas koji vičete da mi je lako.
Jeste lako mi je,sad mi je lako.Da li mi je bilo lako kad sam leteo 4 sata dnevno i zaradio 5000.000$ za državu,a i ti si deo.Moje školovanje je koštalo 200.000$.Da li mi je bilo lako kad sam pogađan i bar par puta bio u životnoj opasnosti. Pa nije pukovnik pilot Ilja Arizanov(50),Bog da mu dušu prosti, umro od lakog života nego od teškog.Stanovi te bole? Znači niko nije dobio stan nego su zarađeni i kupljeni.To što je tebi opasač bio težak, to je tvoja stvar i sada ti nije lako. Šta da ti radim? Ti si mi ionako poznat kao kupac iz fotelje nego ne znam šta je sa Sinišom.
Brate ""Siniško,brm je jedna obična kukavica,nije smeo da izađe ispred Skupštine, a prijavio se. Tri dame su osvetlale obraz od kojih dve i dalje pišu na NSPM.Verovatno mu gospođa rekla,nemoj brme nije još vreme.Toliko o međugorju.
P.S.
Neki od mojih drugova su dobili ulice, Milenko Pavlović, Zoran Radosavljević.Ako nisi u stanju da sazidaš dom kako ćeš da imaš ulicu.
Preporuke:
13
0
68 petak, 18 januar 2013 14:31
vlajko@gmail.com
Kada ovakav pojedinac "umetnik" ima mnogo nisku cenu onda nastaju ovakva (ne) dela. Koja nisu dostojna Srbina i čoveka.

Inače meni je odavno zasmetalo kako se i na koji način prave filmovi i biraju teme za iste na ovim prostorim. Sve nešto smo mnogo strasni i u toj strasti stradamo. To su bile blaže verzije opanjkavanja nas Srba, a ovo je kretanje ka kulminaciji.
Preporuke:
12
0
69 petak, 18 januar 2013 15:51
siniša @ Goran Jeftović
Da li čast postoji, da li je moguće biti častan?

Kad bi neki oficir JNA rekao, odričem se penzije i stana jer se gnušam ustrojstva antisrpskog i antijugoslovenskog, laži i obmana koje je sprovodila JNA ja bih tom oficiru onako kao čovek reko, nemoj se odricati ni penzije ni stana iako nije časno imati išta od JNA. Dakle tu se postavlja i pitanje moje časti. Šta bi tek trebalo u poređenju sa japanskim oficirima, političarima ili službenicima koji izvrše harikiri kad ne ispune zadatak. Ne bih preporučio šefu obezbeđenja ministra vojske Pavla Bulatovića, da izvrši harikiri, ili da se samooptuži zbog nevršenja dužnosti jer je ministar ubijen i to lako bez ikakve zaštite, ali je mogao da da otkaz. Ono što nikako nije mogao to je da posle toga što je ministar koga je on lično obezbeđivao ubijen on proglašen za šefa Vojne obaveštajne službe. I isto toliko je neptrihvatljivo takvog nazvati časnim čovekom.

Pa vi Gorane Jevtoviću vidite jeste li krivi, glupi ili provokator.
Preporuke:
3
9
70 petak, 18 januar 2013 18:09
Goran Jevtović
siniša
Kad bi neki oficir JNA rekao, odričem se penzije i stana jer se gnušam ustrojstva antisrpskog i antijugoslovenskog, laži i obmana koje je sprovodila JNA ja bih tom oficiru onako kao čovek reko, nemoj se odricati ni penzije ni stana iako nije časno imati išta od JNA

A ko si ti da sudiš, ispovedaš, određuješ šta je pravda, istina? Ko si? Gde si bio u vreme JNA?
Ajd' se konačno malo pobliže predstavi da vidimo tvoje zasluge i mučeništvo, pa da se onda određujemo prema soljenju pameti?

Ovako, ovo tvoje očijukanje mi liči na ono što rade oni preko komšijskog plota, pa kad nemaju ništa pametno da kažu, zavrljače prvu motku na koju naiđu.
Preporuke:
4
2
71 petak, 18 januar 2013 19:51
dragoslav pavkov @brm
Srpska posla... Čim pronađete nekog Hrvata koji nas ne mrzi, vi odmah tripujete da je zaljubljen u Srbe i neznam kako objektivan. A još ako nije "pravi Hrvat" nego Crnogorac - e to je tek nešto.

Čim nabavim dvd sa filmom, obeležiću sve "implikacije" pa ćemo se poćerati. Pozdrav.
Preporuke:
1
1
72 petak, 18 januar 2013 20:15
siniša
Pita mene devedesetih predsednik skupštinskog odbora za odbranu i bezbednost skupštine BiH, onako privatno koliko verujem JNA da će braniti srpski narod i ja mu odgovorim nimalo. Ja nisam verovao JNA nimalo, zato sam danas živ.

Nism im verovao zbog iskustva koje sam lično imao na redovnom odsluženju JNA. U jednom momentu sam dobio čin razvodnika i skinut mije za deset dana kad sam izbačen iz škole rezervnih oficira. Potpuno na pravdi boga i bez i jednog ličnopg razloga, razlozi su bili porodična proruska orjentacija i prijateljstvo koje su moji imali sa Karađorđevićima još iz ustanaka 1875 godine.

U ratovima i borbama nisam učestvovao iako sam se javio kao dobrovoljac 1992 u Prvi krajiški korpus i nikad me nisu pozvali, 1999 sam se javio kao dobrovoljac za rat na Kosovu u policiju Srbije. Nikad me nisu pozvali.

1990. kao unutrašnji neprijatelj, po evidenciji DB BiH, samo me nemojte pitati zašto, otkud znam sam dobio ispis iz rezervnog sastava JNA i isključen iz sistema bezbednost
Preporuke:
4
0
73 petak, 18 januar 2013 20:53
zoran
Samo pismo u najavi filma, sve govori. I, ko i šta i zbog čega.
Preporuke:
4
0
74 petak, 18 januar 2013 21:22
Goran Jevtović
siniša

E, ovako je korektno i zaista nemam raazloge da sumnjam.
Vidim da si imao interesantnu biografiju i da si nadrljao u bivšoj SFRJ zbog Srpstva. Ali zašto kasnije, brate Siniša? Nije valjda da si naletao na sve moguće baksuze, koji jesu postojali i to sam ti potvrdio u ranijim komentarima?

No bilo kako bilo, ne osuđuj druge po principu "ja sam doživeo to i to, onaj mi je uradio ovo, onaj ono...taj je naredio da me streljaju..."
Čak i da je bilo tako, ne sumnjam, nemoj bre paljbu po svima i to redom.
A pogotovu nema potrebe meni, s obzirom da se ja i ti slažemo po glavnim pitanjima.

Ajd' pozdravljam te iskreno, bivši razvodniče.
Preporuke:
5
1
75 subota, 19 januar 2013 00:29
Beli Orao
@siniša. Da je ""brm napiao to što ste Vinapisali ja se ne bi bih ni obazirao jer to je smešan lik, ali Vi? Šta Vam jeŠ
Preporuke:
1
0
76 subota, 19 januar 2013 14:11
siniša @ Beli orao
Ja sam poput onoga koji kad mu neko aplaudira kaže "Mora da sam nešto glupo rekao čim mi aplaudiraju". Ja mnogo više cenim kad me neko kritikuje ili grdi nego kad odobrava moje mišljenje.

U prethodnom komentaru i nekoliko zadnjih dana komentarišemo na temu da li je u JNA bilo "časnih" bezbednjaka. Moja tvrdnja je da ih nije bilo, pogotovo ne Srba bezbednjaka u JNA. Svi oni ( bezbednjaci ) znaju da je JNA od 1952 godine bila članica NATO pakta i da je to ostala i da je to i dan danas.

Moguće da je bilo nekih ljudi od integriteta na primer u tehničkom zavodu, to su ljudi projektanti inženjeri naučnici, ili lekara na VMA, ali da parafraziram jednog oficira vojske Republike Srpske, akademije JNA su bile mesta gde su od pravih ljudi pravili loše ljude, a bezbednjaci su bili i onako loši ljudi.

Što se vaše kritike tiče, zaista ne znam o čemu je i šta sam ovaj put lupnuo bez veze. Inače ako očekujete da ja ne istrčim sa nekom gluposti mnogo grešite. Ali volim kad mi se kaže šta je greška.
Preporuke:
1
2
77 subota, 19 januar 2013 14:45
Zoran S
Ne znam ljudi .Davno sam prestao da gledam naše filmove jer sam shvatio da niti smo ih mi stvarali , niti su za nas rađeni. Ustvari to i nisu srpski filmovi nego filmovi na srpskom jeziku. Nešto kao špageti vestern.
Pre neki dan Kod Žike seljaka u emisiji došli neki belgijski turisti i njihovi vodiči i žale se da ne mogu da vide onu autentičnu Srbiju nego im stalno pokazuju ovu u kojoj mi živimo, a oni istraživački narod pa vole avanturu. Šta će kada o nama znaju samo sa stranih televizija i "naših" filmova. Nigde neobrijanih koljača željnih krvi. Na neki perverzan način postali smo nešto kao antiheroji za ceo svet. Nešto kao gladijatori sa kojima su bogate Rimljanke volele da vode ljubav pre nego što ih pošalju u arenu. A ovi naši umetnici su toliko puni neke bolesne mržnje prema sopstvenom narodu da to nije viđeno u istoriji.Ali nema veze. Dok su gazde zadovoljne maši repom.
Preporuke:
5
0
78 subota, 19 januar 2013 16:33
Goran Jevtović
siniša
da parafraziram jednog oficira vojske Republike Srpske, akademije JNA su bile mesta gde su od pravih ljudi pravili loše ljude, a bezbednjaci su bili i onako loši ljudi.

E, ova ti je za medalju!
I to reče "oficir Vojske RS", koji je završio te iste akademije, ali on je sticajem okolnosti ostao dobar i prepošten!

Pozdravi tog "stručnjaka" i kaži mu da pojma nema i da je licemer. Takvi se u narodu zovu strvinari.

A ovo tvoje huljenje na Srbe oficire i "bezbednjake", postaje tragikomično. Jer kako si počeo moraćeš da psuješ i jednog Ratka Mladića, Vladimira Lazarevića i druge. Oni su itekako bili JNA oficiri, a Mladić je čak poneo i čin generala dok je na glavi imao još uvek zvezdu petokraku.
Preporuke:
5
0
79 subota, 19 januar 2013 16:43
Beli Orao
@Siniša. Ne mogu da se složim sa tvojim mišljenjem. Dragi prijatelju, ja ću da ti pišem iz svog ugla koji je možda pogrešan. Živeo sam u nadsvetu u ono vreme mi pitomci gimnazije "Maršal Tito" smo bili preponosni, ali nikad pokvareni. Uvek željni da nekom pomognemo, da se pobijemo zbog nepravde i sl. Kasnije smo se tako ponašali i u akademiji i životu. Mrzi me da pišem dalje, ali ako ti slučajno treba litar B-, javi se za Tebe i Tvoje, rešeno.
Preporuke:
3
0
80 subota, 19 januar 2013 16:45
Peter RV
@Zoran S
Zaista. Dali postoji neki drugi narod, sem Srbi, koji ima tako mnogobrojnu klasu ljudi koji prave licne karijere od njegovog blacenja?
Preporuke:
4
1
81 subota, 19 januar 2013 16:54
Beli Orao
""Zoran S. Jel to onaj Žika što je na badnji dan u emisiji izneo pun AstAl svinjskih specijaliteta?
Pa ja koji nisam vernik iz Biblije sam bio stvarno onako crvenobanski ljut.

To si u pravu, pa ""subotičanin misli da iza svake pečenjare stoji poneki Misirac.
Preporuke:
2
0
82 subota, 19 januar 2013 18:21
Mrks
Ponovicu po ko zna koji put - Paskaljevic je na nekoj zapadnoj televiziji, moguce da je bila frncuska, devedesetih godina i za vreme bombardovanja Nato zlotvora, doslovce pitao ovo: a da li se u Beogradu svete Siptarima?
Nije ga interesovala sudbina svog naroda nego cinjenica da li se desavalo nesto sta je i sam znao da se nece desiti! Ali je bilo vazno biti u trendu zapadnih medija. Vazno mu je bilo da dobije kakvu nagradu za bilo sta, ali sa zapadne strane.
Tuzna Srbija koja ima tuzne Paskaljevice i Markovice...
...ne pada sneg da pokrije breg vec da svaka zverka pokaze svoj trag...
Od milosrdnih bombi na ovamo uopste ne krije svoj trag, pomogle mu bombe sa Zapada da se oslobodi straha svog sopstvenog delovanja u...kulturi?, ne, nego u najprizemnijem izdajstvu.
Preporuke:
8
0
83 subota, 19 januar 2013 18:51
Dr.Rade Pajovic,Florida
Pa ja nemogu da tvrdim da nije bas niko iz polcije saradjivao sa nemackim vlastima.Ko je postavio tu vlast i kako je nastala?Bio je to ocajni pokusaj da se zaustavi istrebljenje naroda!Nedic je svesno zrtvovao sebe i ono sto je do tada bio!Zrtvovao je svoju cast!Cast srpskog oficira,hrabrog ratnika.U mom razredu u osnovnoj skoli u Kraljevu malo koje dete je imalo oca,bili su strelani kao taoci.Zasto?Da bi se rasplamsala Revolucija i na vlast dosli belosvetski hohstapleri koji su nas za malo unistili!I danas paskaljevic i komp.prave ovakve filmove.Zna li on ko je pitao policijske sluzbe u okupiranoj Srbiji dali ce da saradjuju?Znaju li oni kakva je atmosfera bila tada?Koliko je bilo beznadje,koliko placa na sve strane?A sada ovo!Sram ih bilo!Znaju li koliko se jadnih izbeglica srucilo u Srbiju?Koliko samo Slovenaca!I o svima je Nedic vodio brigu.Nastavi tako paskaljevicu!Znamo te ko si!
Preporuke:
8
1
84 subota, 19 januar 2013 22:28
siniša @ Goran Jeftović, Beli Orao br.1.
Pominjanje Mladića me podseća na mene samog. I ja kad govorim o jednoj grupi JVuO, kojom je onako skromno komandovao moj deda, četnik ileegalac, nikad otkriven, uvek spomenem i jednog Hrvata koji je bio sa njim. Uzgred naneli su više gubitaka u ljudstvu Nemcima nego NOV zajedno za ceo rat. E koliko su Hrvati četnici toliko su i oficiri JNA časni.

Zamalo da i ja odem u gimnaziju "Maršal Tito". Kao dete sam bio fasciniran vojskom, proučavao sam sve ratne operacije od Borodinske bitke, do nemačko-njengleskog rata u pustinji, da ne pominjem bitke na Mišaru ili Prvom svetskom ratu, a najviše sam obožavao jevrejske legende i ratopve cara Davida. Samo me interesovala vijska, a i deda je bio kraljev oficir, a i otac je završio ruske artiljerijske škole.

Istinski me zanimalo i formiranje i razvijanje vojnih formacija, kako funkcioniše zdravstvo ili snabdevanje, saobraćaj, značaj klimatologije i kartografije, terening sve me je zanima i sa nestrpljenjem sam čekao da upišem sredu vojnu školu.
Preporuke:
0
3
85 subota, 19 januar 2013 22:36
siniša br.2
Moj teča Vlado, inače vojni bezbednjak, nikad nije otkriveno dok se nije rasformirala fabrika bojnih otrova koju je on obezbeđivao je rekao mojim roditeljima da ja nisam za vojsku, da vojska funkcioniše na prinmcipima poslušnosti, a da sm ja isuviše svojeglav i da ću biti najbolji đak, ali ću se stalno nadgornjavati i začikivati sa starešinama i bolje da ne idem tamo.
Preostalo je da me samo ubedi deda. Napominjem da smo mi bili vrlo dobro stojeći i da ja nisam kao moj deda što je otišao u vojnu školu zato što je bio siromašan, kao i veliki broj siromašne dece koji su bili dobri đaci, a majke im nisu mogle da obezbede školovanje pa su išli u akademije, kao na primer Mladić.

I deda je krenuo u akciju. Prvo rekao mi je, šta će ti njihove komunističke škole, baba je odmah reagovala i rekla, ne kvari mi đecu. Zatim mi je objasnio da će me on naučiti strategiju i istoriju, a moj otac taktiku i naoružanje. Baba je nastavila, moja đeca su dobra, eto ko meni kvari đecu.
Preporuke:
0
2
86 subota, 19 januar 2013 22:46
siniša br.3.
Deda je nastavio, a "sijeda" to je bila moja baka će te naučiti rukovođenje i komandovanje ona to najbolje zna. Nego da ti ideš u muzičku školu i da lepo gudiš, kad ti to ide. I Bogu hvala ja sam ga poslušao i u pogeldu profesije sam sretan čovek.

Teča Vlado je umro, pokoj mu duši, mnogo me je voleo, i lepo se slagao sa mojima, ali i on kao svi bezbednjaci je bio pokvaren do srži. "Ćaću" bi prodao za vlast i privilegije.

Elem, dragi moji oficiri, da vidimo malo statistiku. Koliko je bilo oficira JNA u uzmimo samo za primer BiH. Koliko Srba, koliko Hrvata, a koliko muslimana. Koliko je stanova podelila JNA njima. Koliko od tog broja Srba se borilo i učestvovalo u vojnim operacijama na strani Srba , a koliko Hrvata i muslimana oficira na njihovoj strani. Koliko je Srba bilo angažovano i plaćeno u doušničkom aparatu JNA, a koliko se borilo za srpstvo. Koliko su civila Srba spasili i kome su pomogli.

Samo su kukali za imovinom i platama i nisu radili ništa. Onako u globalu.
Preporuke:
1
4
87 nedelja, 20 januar 2013 11:44
Beli Orao
""Siniša.
Dobro ti je tata rekao. Ti se ustvari začikavaš.
Ostaj mi živ i zdrav i srećan nam svima Sveti Jovan.
Preporuke:
3
0
88 nedelja, 20 januar 2013 20:19
Mile
Teško se suočiti sa vlastitom mračnom prošlošću. No jednako je naivno očekivati da prošlost neće isplivati kad tad.

Sajmište je samo jedan deo priče u Srbiji. Autokomanda, Jajinci i mnogi drugi logori u Srbiji stratišta su desetina hiljada Jevreja i drugih, čak i Srba. U njima Srbi su bili i upravnici npr Dragi Jovanović i snabdevači i stražari. Drugim rečima saučesnici.

Potrebno se suočiti okajati i krenuti napred. Potiskivanje samo stvara agoniju a ne rešava problem
Preporuke:
1
3
89 nedelja, 20 januar 2013 20:49
Rajko
Ovi što pljuju Jugoslovene komuniste i Tita. Da nije bilo njih danas bi većina filmova o Srbiji bila ovakva. Šta mislite kakvu bi sudbinu doživela mala država službeni kolaborator nacista, koja je na svom teritoriju držala mnogobrojne koncentracione logore. Da li bi vredeo izgovor nismo mi majkemi.

Kuću cveća da posećujete jednom sedmično.
Preporuke:
2
5
90 ponedeljak, 21 januar 2013 08:34
Andro Lutak
Srbi ne mogu da se žale na ovakve 'angažovane' filmove, a da u isto vreme traže rehabilitaciju Draže Mihailovića.

Šizofreno je.
Preporuke:
2
5
91 ponedeljak, 21 januar 2013 12:32
Beli Orao
""Andro Lutak.
Ne skreći temu ili da bi razumeo, ne spinuj.
U 20 veku nas je manje 3.000.000, pa množi malo ako si došao do te operacije.
Preporuke:
2
0
92 ponedeljak, 21 januar 2013 13:08
siniša @ Rajko
Vaš komentar je nastao iz potrebe da to kažete i motiva da postignete neki cilj. Ima ljudi, Branko Ćopić je o njima pisao koji se šale sa decom tako što im kažu da im je vuk zaklao majku iza kuće. Tako i vi, jedan narod koji je stradao od nemačkih nacista, u stvari nemački nacizam je i imao za cilj uništenje tog naroda srpskog, od logora Dahau, Mathauzen, Jasenovac, Goli Otok, Jajinci, Kopački Rit, optužujete taj narod, a amnestirate one koji su ih zatirali po tim logorima, čineći isto što su činiili i nemački i drugi nacisti i njihovi izvršioci konfrontirajući logoraše i žrtve logora međusobno.Jasno mi je da imate tu potrebu, jasan mi je da imate i neki motiv da razjarujete Srbe, i da u njihovoj razjarenosti steknete psihološku prednost, i drugu, ali mi konačni motiv ipak nije jasan.Mogli bi malo da progovorite o svojim motivima...I Paskaljević bi mogao da kaže nešto o svojim motivima optuživanja Srba.
Preporuke:
1
0
93 sreda, 23 januar 2013 16:07
Rajko
@Siniša

vaš pogled je tipično bebesko srpski. Svi drugi su zločnci samo Srbi su pravednici. Odrastite već jednom
Preporuke:
0
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner