уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Надам се датуму за Видовдан

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 31 мај 2013 09:40
Kiza
Prvi put da se moja observacija i komentar ove ... slazu. Da, jeste, u EU prave red - gospodari gore, njihove sluge kao Vucic u sredini, srpski narod dole na dno. Sad je stvar do srpskog naroda da li ce taj "red" da prihvati.I oni koji su sluzili Hitleru su govorili da u Nemackoj vlada red pa mu zato treba sluziti. Dakle, Kvislinzi uvek istu zvaku zvacu.
Препоруке:
47
2
2 петак, 31 мај 2013 09:51
Crux
Па Вучићу, ако у ЕУ има реда, да ли ти треба чланство у тој организацији да би успоставио ред у Србији? Мислим, ако то сам не можеш, једини логичан закључак би био да очекујеш да ЕУ уведе ред у Србији. Јесте ли дебили па не можете сами? Не разумем ту логику! Под редом подразумевам борбу против корупције, па се питам зашто се кофери не процесуирају? Зашто се не испитају приходи којим се могу враћати кредити од неколико стотина хиљада евра, којима се купује луксузан стан у БГ? Идемо даље: шта вас спречава да укинете идиотско "оверавање" здравствених "књижица", уместо да их у виду кредитне картице издате ЈЕДНОКРАТНО? Држава тражи да грађани ваде документа од те исте државе, да би их вратили тој истој држави? Да, пасоши и личне карте нпр. Мислим, Вучићу, овом изјавом потврђујеш колико сте неспособни и инфантилни. Вама треба вођа, па ако је тако, за који нам служите? Хоћемо онда Меркел ДИРЕКТНО! Заиста блесаво, удара као маљем на здрав разум.
Препоруке:
47
0
3 петак, 31 мај 2013 09:56
Konobar
More, jasno je i njemu da naši prijatelji znaju sa kakvim prevarantima i verolomnicima imaju posla. Dosta je Švabama bilo popuštanja i cile mile sa Tadićem kao Soroševim miljenikom zbog rušenja Predsednika Miloševića. Upregli su sada bivše prvake SRS pod pretnjom da će se pridružiti Šešelju kao što su prošli prvi saradnici Predsednika Miloševića. Nema im DATUMA za Vidovdan nego striktan vremenski OKVIR za izvršenje Rezolucije EU od 19.01.2011 po kojoj se vode "razgovori" sa šiptarima još od 8 marta 2011. Tačka 7 rezolucije je pretočena i u Sporazum i ona glasi - vlada mora da rasformira srpske paralelne strukture kako južno tako i severno od Ibra i bude kooperativna kod uvođenja zvaničnih struktura. Što se tiče poreza na okućnice jasno je da bi porez na okućnicu platili i oni u čijoj je kući Gvido bio na privatnoj večeri pa zbog toga taj porez nije ni prošao.Ruka ruku mije, obraz obadvije.
Препоруке:
39
0
4 петак, 31 мај 2013 10:11
Сведок
Г Вучић је умислио да је он тај који има историјску улогу да модернизује Србију и променити свест народу. Он је тај који Србију води 'правим путем'. Само не види да је он уствари слепац из романа Р Домановића(коме је Запад дао пса за слепце да га води).
'...увек ће се поштовати закон и биће нулта толеранција према корупцији.'
Човек који се диви Микију Ракићу, не хапси министре из претходне владе 'који су богатији од Мишковића', који не сме да завири у махинације у Војсци и здарвству, коме у влади седе сарадници Д Шарића... прича о нултој толеранцији !!
Препоруке:
40
1
5 петак, 31 мај 2013 10:16
...
неће Србија бити на коленима:)))неће већ под земљом!
Препоруке:
28
1
6 петак, 31 мај 2013 10:23
Мила
слепац!
Препоруке:
37
1
7 петак, 31 мај 2013 10:33
tražimo nemoguće:kulturu
nesumnjivo i nepobitno u evropskim zemljama ima reda,discipline,odgovornosti,malo je mesta za javašluk,korupcija se dešava na najvišem nivou a ne odozdo tako da je'običan'svet,onaj'najobičniji'-obezbeđen socijalnom državom i'politikom brige',tačno je da i uređenom sistemu,ima škripe,šumova,neravnina,nepristojnih iskoračenja(ne ulazim,sada,u odnos velikih prema malima)ali u visokim kulturama postoji već odavno neupitna svest o značaju kulture,stvaralaštva,o mestu stvaraoca čak i kada,sada,on postaje sve manje uvažavan i pitan.zbog tako visokog mesta za kulturu i pristojnost,za odgovornost i disciplinu,za red i higijenu u glavama i postupcima,nedopustivo je produžavati haos,dezorjentaciju,nasilje i sumnju koja se interiorizovala u svakom građaninu srbije(sem u besvesnima i trgovcima).sa tog mesta visokih zahteva i mere koja se mora rekonstruisati u bolesnom društvu sa bolesnim odnosima-poseta jednom čoveku koji je loš primer svojim izborom kulturne matrice(daniloviću)je iskaz ne-reda.
Препоруке:
16
0
8 петак, 31 мај 2013 10:42
Београђанин
У Хитлеровој Немачкој је било још више реда. Па ето, нешто нам се ипак није ишло тамо. Као ни данас.
Препоруке:
36
0
9 петак, 31 мај 2013 10:43
SM.
Uopšte ne mrzim "Acka" Vučića,ali tamo ima NEREDA.
Препоруке:
23
1
10 петак, 31 мај 2013 10:46
Ф-16
Тачно! 11 година држе невине људе у притвору, да се зна ред. Бато!
Препоруке:
42
0
11 петак, 31 мај 2013 10:49
Bivsi revolucionari
Ocigledno je da se nosioci i korisnici sistema (kao i njihovi satrapi) a koji su i doveli narod i drzavu u ovako katastofalnu situaciju, sada predstavljaju kao najveci briznici i pokusavaju da zaoustave neke neminovne promene...
Препоруке:
20
0
12 петак, 31 мај 2013 10:59
Питају народ - док не прођу избори
1. Овде је заиста довољно прочитати само наслов, знајући говорника и иначе, наравно. Он као правник, тј. дипломирани факултетлија, вероватно не може ни издалека докучити да реда има више врста! За њега је, видите, сасвим у складу да његовим академским "научним" принципима да негде влада, неки, "ред", с тим што му овај атрибут додељује он лично. Је ли тај ред гола сила (терор) наоружане групе која себе назива "власт", или је то одгојен ред у понашању лјуди, или пак ред кроз строгу одговорност власти народу за свој рад, за Вучића је то сасвим неважно!
Препоруке:
17
0
13 петак, 31 мај 2013 11:01
Питају народ - док не прођу избори
2. Е, али за нас друге је то јако важно. Драги Вучићу, лако је сести на власт, а видимо данас и на које све начине подпомогнут, али је Вама много теже да разумете да ви сви на влаасти тиме заправо треба да - служите народ, а не да се стално хвалишете са поседовањем "механизама принуде", са бирократским "редом", дакле опет - принудом, итд. Види се већ да ви сва тројица, а нарочито причљиви Дачић, већ много пута хвалисаво обзнањујете те своје "способности" принуде, показујући својим учитељима у Бриселу како сте ви увек били "добри студенти", спремни да попију на екс што год им ауторитет (онај ко је јачи) наметне.
Препоруке:
17
0
14 петак, 31 мај 2013 11:08
boban
Hajde svi slozno i glasno:

Vucic -partija
Vucic -partija
Vucic -partija
Vucic -partija

Vucicu a gde ces da se sakrijes kada padnes sa vlasti?
Препоруке:
28
0
15 петак, 31 мај 2013 11:12
Радгост
Још од Карла Великог ЕУ настоји да нам наметне свој ред,да нас нема!
Препоруке:
25
0
16 петак, 31 мај 2013 11:26
Đinđić bez filozofskih fraza
" То је та врста злоупотребе у којима поједини хоће да се представе као једини заштитници пензионера". Još gori su jedini "zaštitnici naše dece".
Препоруке:
21
0
17 петак, 31 мај 2013 11:28
Питају народ - док не прођу избори.
3. Врста "реда" какав влада у Немачкој, ЕУ, и иначе у капитализму није ништа друго него једна посебна врста фашизма. Истини се мора погледати у очи. Немачка врста "реда" омогућава њима неке успехе, али запамтите - само на кратке стазе! На дужи рок, видеће се већ какав је то "ред" и будућност, и за саме Немце. (Запад се већ данас привидно извлачи тајењем књиговодства, то јест књиговодственим махинацијама, штампањем фиктивног новца, и разним другим лажима, али то не може дуго тако). Оно што је нехумано и изопачено, нема будућности, само што треба неко време да то сви могу видети. А и иначе, Вучићу, ви сте се овде лажним обећањима пропели да будете нека власт овом народу, а не амбасадор-деспот и вазал Немачке у Србији.

Јасно је да треба бити и неког "ауторитета" и неке речи од стране власти. Али то мора да буде јако ограничено, а не терор. То је, међутим, мало тежа тема за Вучића да разуме, као вероватно и за било којег "доброг студента", а ови коментари су прекратки за то.
Препоруке:
16
0
18 петак, 31 мај 2013 11:57
Jasna M
Kako da ne. Obican narod placa namete do poslednjeg dinara, da ne kazem penija, ali zato veliki, kako stvari stoje gledaju na sve moguce nacine da ostete ( u cemu uspevaju vec godinama ) drzavu ( ovde je u pitanju Engleska ). Svaki dan dobijamo liste novih bogatasa, multimilijardera koji nisu platili porez.
Da ne govorim o tome koliko im je siguran i miran zivot obicnog coveka vazan. Videli smo to sa ubistvom u istocnom Londonu, prosle nedelje. Imaju sve potencijalne teroriste na spisku, to sto oni slobodno setaju okolo, nikom nista. Da ne govorim o raspolozenju prema EU ( i tu nam bas oni daju podrsku a hoce referendum za ili protiv EU, kakav crni humor). Pre bi se reklo da je to sve Vucicu lajt motiv kako da ostane na vlasti, ta prica o Evropi i redu. On zna da samo tako moze da opstane. Dace on i Vojvodinu i dalje sta treba. Takvi bi i rodjenu majku prodali za zivot na visokoj nozi. Da li je srpski narod u stanju da prepozna pravu stranu kojom treba da krene, pokazace vreme.
Препоруке:
16
0
19 петак, 31 мај 2013 12:06
Бране, Италија
Све, све, ал' Ђиласа не да.
Препоруке:
19
0
20 петак, 31 мај 2013 12:10
Манда
1. Прича да је Србија војно неутрална земља више не може да опстане. Није ово доба Југославије па да можеш да седиш на два места па да извлачиш корист, а уз то ови са Запада су нас зајашили, а господин Вучић прича о војној неутралности. Ми јесмо (званично) војно неутрални, али зато економски и политички гледано, а већ се то рефлектовало и на војску, ми смо колонија Запада. То и мало дете може да закључи.
2. Прича како у ЕУ има реда, а код нас нема, само доказује колико ова власт је уништила своју земљу. Исто се везује и за приче о инвестицијама где се бруји како идемо у Европу ради инвестиција. Сваком ко мало размисли је јасно да је то знак слабости јер су и ту наши "великаши" уништили све што ваља (на економском плану) тако да нисмо способни да сами себе дижемо из овог муља у који су нас они плански сатерали.
3. Колико видим, једино се овде Немци питају шта ће бити са ЕУ, што је јасно да је у питању Четврти Рајх, а не ЕУ. Знамо какав је био однос Рајха и Србије кроз историју.
Препоруке:
17
1
21 петак, 31 мај 2013 12:11
С. Станишић
За мене је уређена држава она у којој се све чини да се грађанима олакша свакодневица, она у којој је државни службеник коректан, а политичар у служби народа а не страни агент.
Чека ли Вучић да еу у српским државним институцијама уведе ред и културу у опхођењу са грађанима? Тог реда о коме он прича има само у појединим земљама европске заједнице и то у оним западним, посебно у Немачкој. Њихови чиновници су обучени да су они ту због грађана. Код нас чиновници долазе на радна места преко везе и по партиској линији.Тако је у општинама па све до министарстава!
Ја сам за то да се мењамо, али не како Вучић хоће, да нам се мења свест о Косову и Метохији, нашој историји и од нас прави злочиначки народ.
Требали би да мењамо начин опхођења међу нама. Трбало би да имамо чиновнике који од грађана неће тражити евре да би урадили оно што је њихова радна обавеза и на шта грађанини имају законско право. Требали би да имамо грађане који не дају евре и политичаре који раде за добро свога народа!
Препоруке:
13
0
22 петак, 31 мај 2013 12:16
Jasna M
Kako da ne. Obican narod placa namete do poslednjeg dinara, da ne kazem penija, ali zato veliki, kako stvari stoje gledaju na sve moguce nacine da ostete ( u cemu uspevaju vec godinama ) drzavu ( ovde je u pitanju Engleska ). Svaki dan dobijamo liste novih bogatasa, multimilijardera koji nisu platili porez.
Da ne govorim o tome koliko im je siguran i miran zivot obicnog coveka vazan. Videli smo to sa ubistvom u istocnom Londonu, prosle nedelje. Imaju sve potencijalne teroriste na spisku, to sto oni slobodno setaju okolo, nikom nista. Da ne govorim o raspolozenju prema EU ( i tu nam bas oni daju podrsku a hoce referendum za ili protiv EU, kakav crni humor). Pre bi se reklo da je to sve Vucicu lajt motiv kako da ostane na vlasti, ta prica o Evropi i redu. On zna da samo tako moze da opstane. Dace on i Vojvodinu i dalje sta treba. Takvi bi i rodjenu majku prodali za zivot na visokoj nozi. Da li je srpski narod u stanju da prepozna pravu stranu kojom treba da krene, pokazace vreme.
Препоруке:
9
0
23 петак, 31 мај 2013 12:36
Благоје
Да, нарочито има реда у Бугарској, Румунији, Мађарској итд. Када о ЕУ почну да причају они који немају ни пар година радног стажа ван политике, смучи ми се. Лидери три парламентарне странке, Вучић, Дачић и Чеда Јовановић заједно ван политике немају ни 5 година радног стажа.
Препоруке:
19
0
24 петак, 31 мај 2013 12:44
зека
Који си ти олош,ко ли си и шта ли си већ.Пут у Еу је пут на којем се од Србије тражи да се распарча у најситније могуће регионе.А народ се држи у невиђеној апатији,на граници самоубиства.Ко те је год поставио ту ђе си, размонтираћемо те одатле брзих дана олошу!
Препоруке:
19
0
25 петак, 31 мај 2013 12:57
branko
Gospodine Vučiću tačno je da u Evropi ima reda i boljih zakona ali u istoj toj Evropi nijedna država neće prekršiti sopstveni Ustav kao što vi činite. Drugo, na Kosovu potrošite 400 miliona? Pa šta, i u drugim delovima Srbije trošite novac šta je tu nelogično. Treće, lažete da ste se sa nama Srbima sa Severa dogovorili jer sam lično prisustvovao sednici Skupštine četiri opštine sa Severa Kosova. Idiot. A danas ćete, verovatno, Srbima sa Severa pretiti, pritiskati jer Vi ste izašli iz radikalne stranke ali ste zadržali iste metode delanja i delovanja. Stidite se.
Препоруке:
16
0
26 петак, 31 мај 2013 13:27
Sinisa Bogdanovic
vucic - dokaz kako malo zlo, kada dobije moc evoluira i postane VELIKO ZLO!!! Srecom, suvise je p-glu pa kao da nije naucio kako prolaze "ljudi zapada" posto ispune ono za sta su postalvjeni. Oslobodjanje ove dvojice (kao i perisicevo pre neki mesec) je samo privremenog karaktera, nemojte da mislite da su ostavili nekog u zivotu. Nije da im zelim zlo (mada...) ovo su samo cinjenice. Zivela Srbija! A vucica i ostalih cemo se otarasiti (kad-tad) samo da nikada ne zaboravimo ko smo i sta.
Препоруке:
11
0
27 петак, 31 мај 2013 13:51
нип
а то што не види или не жели да види јесте широки `фронт` деконструкција вредности на којима почива садашња Европа ?! И старе зграде могу да изгледају у реду - пре пада проузокованог радом термита и сличних, `невидљивих` ?!
Препоруке:
8
0
28 петак, 31 мај 2013 14:29
Владимир НС
Једва причитах.
Идем сада да се исповраћам.
Препоруке:
17
0
29 петак, 31 мај 2013 15:57
Раде
Превртљиви издајник без образа, као и цела наша про-ЕУ квази-елита.
Препоруке:
15
0
30 петак, 31 мај 2013 17:45
Никола
Уопште не идеализујем ЕУ али ћу да урадим све што ми они траже.
Уопште не идеализујем ЕУ али идем тамо по сваку националну цену макар пузећи.
Уопште не идеализујем ЕУ али ћу дати и Косово и Метохију за датум.
Препоруке:
13
0
31 петак, 31 мај 2013 18:22
Hiperrealista
Čovek nema TV sigurno, inače bi video demonstracije, bankrote, samospaljivanje...
Препоруке:
10
0
32 петак, 31 мај 2013 19:38
Бели Орао
Тома Вучић. Све је то ПЕРИШИЋ.
Препоруке:
8
1
33 петак, 31 мај 2013 21:04
Мићуновић
Један врсни АНТИсрбин уредник угледног листа написа EPILOG поводом Победе над фашизмом за Вучић-Ђиласа: "Izgladnio, iznuren, izubijan i pocijepan, Vučić Đilas je zaspao u noći nakon neuspješnog proboja Treće udarne divizije preko Sutjeske. Sanjao je Isusa Hrista. Kad se probudio i otvorio oči, nije ga bilo, kad ih zatvori – opet vidi Hrista. Član Politbiroa CK KPJ i Vrhovnog štaba NOVJ, ubijeđeni komunista, Vučić Đilas se pomolio:
“Ako si došao na svet i patio radi dobra i istine – ti moraš videti da je naša stvar pravedna i plemenita. Mi, u stvari, nastavljamo, probamo da nastavimo ono što si ti započeo. I ti nas nisi zaboravio, niti nas možeš napustiti...”
Дакле браћо срби - порука је јасна. Тј Срби,купите се из земаљског у небески рај, да вас више овде не видимо. Није земља за вас. Ви сте небески народ. Порука је стигла из Ватикана, а ви је браћо опевајте и тумачите како вам воља.
Фашисти сањају свој нови продор на неосвојете територије.
Препоруке:
10
0
34 субота, 01 јун 2013 00:11
simon simonovic
Kako moze da postuje zakon,covek koji je pogazio Ustav?
Препоруке:
9
0
35 субота, 01 јун 2013 04:02
Светислав Костић
Како га није стид да наочиглед читалаца изводи стриптиз и разголићава своју духовну биједу.

Код тих људ морал је сасвим танка опна, која док трепнеш оком може да се манипулативно стави ван снаге.
Препоруке:
8
0
36 субота, 01 јун 2013 06:35
@Светислав Костић
G. Kostiću, vratite se već jednom iz te odvratne Nemačke,
potrebni ste nam ovde, a ne odande.
Препоруке:
3
5
37 субота, 01 јун 2013 09:32
@simon simonovic
Kako moze da postuje zakon,covek koji je pogazio Ustav?
А да ли је Коштуница поштовао Устав кад је Косово прогласило независност?
Устав му је налагао да то спречи, да војно реагује!
Све што је урадио јесу (лоше организоване) демонстрације и паљење амбасада.
Препоруке:
3
8
38 субота, 01 јун 2013 12:34
Светислав Костић
q@simon simonovic, "Сомоне" "Симоновиоћу" не освртајте се на овог ту вашег критичара. Код те персоне ради се о једној идивидуи која са издајничком тројком на власти тикве сади.

Иако у Симоновићевом мини текстичићу ни једном ријечју Коштуница ни поменут, тај анонимни башован тикава прозива Коштуницу којег људске фукаре на челу са рахметли ђинђићем, Вуком Драшковићем и оном ко лопов ружном америчком МИП Мадленом Олбрајт у берлинском хотелу Интерконти на тајном састанку у октобтору 1999. "именовали" између себе да се Коштуница слиједеће године поред Милошевића кандидује за предсједника Југославије.

Јер се Коштуници, српскомм патриоту од главе до пете не може ни случајно да подметне шуровање са Западом, за разлику од Ђинђића кога издаја стајала главе или Драшковића кога Вашингтон упозорио да ће се наћи у Хагу ако не престане са србовањем.
Препоруке:
2
0
39 субота, 01 јун 2013 13:52
Licemer
Kako verovati coveku koji prvo izda svog kuma i politickog tvorca i ucitelja iako mu se zakleo pred oltarom i Bogom.Druga izdaja se odnosi na nepostovanje Ustava kao najvise institucije jedne drzave,nad kojim se zakleo stupajuci na duznost.
Postoji li ista sto je neprikosnoveno za ovog licemera i sta ne bi izdao ni pokoju cenu?
Препоруке:
6
0
40 недеља, 02 јун 2013 00:49
Светислав Костић, најмлађи борац Чете за везу 4. Крајишке дивизије
@@Светислав-у Костић-у поручује да се врати својима. Вратио би се ја, непознати пријатељу, када би имао кога блиског од родбине. А ћерка коју сам у задњи час успјео 1992. извући из Сарајева удала се и овдје ми родила троје унучади. А род по очевој и мајчиној линији већ у 2. Свјетски рату изгубио, а и ја само чудом преживио.

А можда и заслуга дебелог словеначког коња када му код Кршког док јурили остатке њемачке војске и домаће усташе да им се одступница у Аустрију спријечи, коњу неопрезно с леђа пришао и у стомак добио жестоко његову копиту и јетру ми напукнуо.

крај рата код нас 15. маја 1945 дочекао у болници гдје ни јетру скрпили и ваљда сашили и до дан данас ми служи. А што се тиче потомства, почео сам од "нуле" као и многи други код нас.

Волио бих да ми се добричина који ме прозвао, јави именом. Његов једанн редак вратио ме у далеку прошлост дирнуо.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер