Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Beogradska podrška sarajevskim JMBG protestima je podrška unitarizaciji Bosne!

Komentari (55) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 12 jun 2013 10:33
filbo
Bravo za tekst..potpuno tacno ispravno gledanje..one majke sa decom i kolicima treba da precizno "zigosu" na transparentima "vinovnike" koji oduglovlace sa resavanjem pitanja jedinstvenog JMBG,a to su bosnjacki i hrvatski predstavnici u Parlamentu BiH,a ne da masu bezlicnim i razvodnjenim parolama..
Srusili ste bivsu SR BiH u sastavu SFRJ,i sada imate M/H entitet u okvuru Federacije BiH..
ZABORAVITE BIVSU BIH !!!
Preporuke:
149
6
2 sreda, 12 jun 2013 10:45
Zoran Đorđević
Onima koji se tamo okupljaju možda i treba oprostiti, oni stvarno ne znaju šta rade, ali onima koji to organizuju ne treba. Oni znaju šta i zašto rade, mada se ni oni, kako se to kaže u narodu, "ne vode iz svoje glave".
Preporuke:
122
3
3 sreda, 12 jun 2013 10:53
Mladen
Republika Srpska i Brčko distriht svo vrijeme uredno izdaju matične brojeve za novorođenu djecu.To jedino ne radi Federacija, odnosno, bošnjačko-hrvatski entitet. Bošnjaci su pokušali da ospore izdavanje matičnih brojeva i Republici Srpskoj tako što su se obratili Ustavnom Sudu BiH da zabrani Republici Srpskoj izdavanje matičnih brojeva.ali RS , ponavljam, svo vrijeme uredno izdaje brojeve i nijedno dijete iz Republike Srpske nije bilo bez broja ni jednog trenutka! Znači, sve ovo je čista bošnjačka akcija radi prebacivanja još jedne ovlasti sa entitetskog na nivo BiH i meni je samo žao da neki ljudi u Srbiji to ne shvataju ili shvataju ali namjerno žele da smanje ovlaštenja Republici Srpskoj i da je, na kraju, potpuno ukinu. Ali, neće moći! Neka šačica ovih ljudi samo podržava muslimane ali mi Srbi iz Republike Srpske znamo šta je naše i ne damo to!
Preporuke:
143
4
4 sreda, 12 jun 2013 11:02
Srbin
Kome je ovo čudno??? U Srbiji ima mnogo onih sa antisrpskom fašističkom ideologijom, i oni rade i na uništavanju Srbije i svega Srpskog.
Znamo mi to. Neka idu da žive u Sarajevu, pa će pobeći glavom bez obzira, baš kao što je pobeglo oko 150000 (sto pedeset hiljada) Srba.
Preporuke:
145
4
5 sreda, 12 jun 2013 11:06
Milorad BL
Kad sam video transparent "JMBG Novi Sad" nisam mogao da vjerujem svojim očima. Čini mi se da neki ljudi kao da su pali sa Marsa.
Kad se sjetim tužbi bošnjačkih političara ustavnom sudu BiH kako ih "vrijađaju" srpska himna, srpska zastava, srpski grb, imena gradova koji nose perfiks srpski....Popis stanovništva se odlaže zato što znaju da će se najmanje oko 35% ljudi na popisu izjasniti kao Srbi. Pa insistiraju da bude popis ali bez nacionalnog izjašnjavanja.
Kako živjeti sa takvima u jednoj državi. Šta će nam država u kojoj se neke pojedinci uvrede činjenicom što si Srbin.
Evo ogromnu većinu ljudi u Republici Srpskoj vrijeđa ime države Bosna i Hercegovina, izgled zastave, himna... Zašto se ova država nezove "Država Bošnjaka Hrvata i Srba? Kad jezik kojim govorimo mogu nazivati "BHS" mogu i državu u kojoj se govori.
U BiH je skoro počela zamena ličnih karata. Ja sam na svojoj ličnoj tražio ispisano entitetsko državljanstvo. Samo zbog toga sam morao čekati ličnu mjesec dana duže.
Preporuke:
134
3
6 sreda, 12 jun 2013 11:25
Sve je laz
Oni u Beogradu i Novom Sadu koji pomazu JMBG proteste u Sarajevu, zapravo se zalazu za to da cela Bosna postane Islamska Dzamahirija, ka sto je
to danas FBiH.
Mozda su naivni i neupuceni, ali pre ce biti da su
to beogradski i novosadski fasisti.
Preporuke:
128
3
7 sreda, 12 jun 2013 11:26
Eterniti
Svuda i na svakom mestu unutar srpskog naroda postoji jedna rupa u tumačenjima, a koja se jednostavno definiše. Sve što je na liniji hrvatske politike, u Srbiji se finansira i nagrađuje. Čak i preterana ljubaznost i altruizam, znači agresiju. Sve je to organizovano od strane obaveštajnih službi i hrvatskog lobija. Znate li ijednu NVO ili medij druge Srbije koji koristi ćiričocu? Ja ne znam!
Preporuke:
107
1
8 sreda, 12 jun 2013 11:30
salemelb
Nacionalna inteligencija kod srba je kriminalizovana, deinstitucionalizovana I unistena. Razmislite dokle smo dosli kad se takvi skupovi odrzavaju u sred BG, sta rade sluzbe, mediji?!
Preporuke:
87
4
9 sreda, 12 jun 2013 11:42
Mirko Abrlić
Bošnjaci i Hrvati žele da se iz strukture JMBG ne vidi ko je iz Republike Srpske, a ko iz Federacije...Time bi bili za korak bliži Bošnjačkom snu, dobiti centralizovanu BiH bez entiteta. Dva slova iz JMBG čine regiju a po želji federacije se ne bi videlo ko je iz Srpske a ko iz federacije.
Dva entiteta-zauvek!
Preporuke:
90
3
10 sreda, 12 jun 2013 12:12
Podrska iz Bgd
Podrska beogradjana JMBG, je jos jedan dokaz gluposti i neobavestenosti stanovnika Bgd.-a. Na proteste da sacuvaju KiM, nigde ih nema.
Ima nesto trulo u srpskom narodu.
Preporuke:
100
5
11 sreda, 12 jun 2013 12:26
Ignjat
@Mirko Abrlić
Dva entiteta - zauvek, a između njih veliki, veliki zid, veći od kineskog.
Preporuke:
77
3
12 sreda, 12 jun 2013 12:26
mars
Lupetate....Suspendiran je clan 5 koji trazi samo promjenu naziva gradova u RS-u (na primjer Bosanski Novi/Novi i drugi), jer su ti nazivi promjenjeni.
Ne trazi Odluka Ustavnog suda nista vise. Dalje je politizacija i sve price oko kategorija koje se pominju su smijesne i uperene protiv gradjana.
Pitanje JMBG je pitanje o kojem odlucuje drzava BiH, a ne entiteti.....
Podrska JMBG protestima je podrska gradjanima, a protiv nacionalista. Nema tu nikakve unitarizacije ili dzamahirije ili bilo cega drugog....
Preporuke:
16
135
13 sreda, 12 jun 2013 12:35
jbgbgd
Koliko sam čuo, u Beogradu takve skupove organizuju ekstremističke antisrpske filijale "Žene u crnom" i sl. Logistiku obezbeđuju sarajevski mediji koje kontrolišu spolja.Čak i na ovom primeru se vidi koliko je tzv. bošnjačkki politički faktor marioneta i nedonošče međunarodnih obaveštajnih službi i velikih sila.
Preporuke:
94
3
14 sreda, 12 jun 2013 12:44
Prvo skoci pa reci hop
Pa Srbi su se 92. god. samoopredijelili osnivanjem RS protivno i Ustavu SFRJ, i Ustavu SRBiH i Ustavu RBiH.

Pravo na samopredjeljenje Srbima je priznala i međunarodna zajednica - Badinterova komisija 1992. godine, a potvrdio Dejtonski mirovni sporazum kojeg su sami Srbi potpisali. Srbi su sami potpisali 95. god. da su granice BiH nepromjenljive, a Srbija i Hrvatska da će poštivati teritorijalni integritet BiH.

Srbi su sami 1995. godine potpisali da je AVNOJ-evska granica BiH svetinja.

Šta sad više Srbi hoće? Koliko puta se mislite samoopredjeljivati? Malo vam pola Bosne i to što sami dišete zrak bez prisustva protjeranih Bošnjaka i Hrvata kojih je bilo 40% prije rata na prostoru današnje RS.

Malo vam što je međunarodna zajednica priznala način na koji ste napravili RS?

Sve vam je malo, samo vam je izgleda puno i prestrašno što morate formalno da živite u Bosni za koju ćete povremeno uvijek reći da je vjekovna srpska zemlja, a koje se danas sramite i smatrate uvredom.
Preporuke:
14
133
15 sreda, 12 jun 2013 13:07
Stradija
Reakcija na prethodni komentar-provokaciju,garantujem da samo u Banja Luci živi više muslimana-bošnjaka nego u čitavoj federaciji Srba,zato se između ostalog i opstruiše toliko dugo popis stanovništva u BiH.
Preporuke:
86
2
16 sreda, 12 jun 2013 13:24
Aleksandar Bojović
Šta se drugo moglo očekivati od imbecilnih beograđana i novosadskih autonomaša. Naravno mislim na one koji su odavno izgubili svaki pojam o nacionalnom ponosu i identitetu. A takvih u ova dva grada ima previše. Ja sam iz Republike Srpske. U Srbiji živim kao stranac i tako me tretiraju. Ne mešam se u unutrašnje stvari Srbije, iako kao Srbin imam na to pravo. Spreman sam na svaki patriotski čin iako me zakon ne obavezuje. A ove smradove , beogradske i novosadske sigurno neću ignorisati. Ako su već izdali svoju državu, neka moju ostave na miru
Preporuke:
78
4
17 sreda, 12 jun 2013 13:28
Laza
@Prvo skoci pa reci hop
Prvo ne mesaj pojmove, da su Srbi dobili pravo na samoopredeljenje, to podrazumeva i pravo na otcepljenje i Srbi bi se otcepili od B i H.Nego je usvojen preporuka Badinterove komisije da administrativne granice republika po otcepljenju postaju drzavne.To je prekrseno otcepljenjem Kosova i Metohije.Pitanje za Bosnjake ili Muslimane, ako trazite uzroke za rat podjite ovako, Srbi nude Muslimanima da ostanu u Jugoslaviji i da Alija Izetbegovic bude predsednik te drzave,prvo se slaze, pa onda ne prihvatam dogovor. Kutiljerov plan, Srbi prihvataju da BiH postane medjunarodni priznata drzava, ali Bosna da bude podeljena na kantone. I potpisuju ga Srbi, Hrvati i Muslimani. I Alija na Americku intervenciju povlaci potpis sa tog dokumenta. Srbi su trebali da veruju coveku koji je dva puta pogazio dogovor sa njima, plus Islamska deklaracija. Rata ne bi bilo da je prihvacen Kutiljerov plan, a kome je bio rat u interesu to pitanje treba da postave svojim rukovodiocima.
Preporuke:
78
3
18 sreda, 12 jun 2013 13:39
svašta
Smešni su mi Srbi iz BiH koji sebe nazivaju Bosancima. Takvih je jako malo,ali ih ima. Rođen sam u BiH,ali niako nisam Bosanac,već Srbin iz Bosne! Ako se nekim slučajem reperezentacija BiH plasira na SP u Brazilu 2014. najvijaću protiv njih,kao što bih navijao protiv Milove antirspke Crne Gore.
Preporuke:
68
4
19 sreda, 12 jun 2013 13:44
Hop
Jeste mnogo sto moramo da zivimo u Bosni i necemo da zivimo u njoj odnosno sa Bosnjacima, i sta sad?! Zar ljudi nemaju pravo da biraju svoju sudbinu? Iskreno, zelim Bosnjacima/muslimanima svako obro i sve najbolje, ali ne zelim da zivim sa njima. Ne zelim da zivim sa narodom koji je 1992. pokusao da napravi muslimansku Bosnu. Necu takvu zemlju, kao sto pretpostavljam da ni muslimani ne zele pod srpskvlast i tacka. Uostalom, u Federaciji i dalje ima preko 200 sprskih sela bez struje, a sto se tice etnicke komponente - koliko imas Srba u Sarajevu? A koliko ih je bilo pre rata? Sto ne dozvolite da se odrzi popis normalno, vec izmisljate svasta?

Drugo, ako vidimo kako su muslimani/Bosnjaci nastali i od koga, hajde dan objasnite cija je onda Bosna? Da nije vekovima bila bosnjacka?!
Ali i to vise nije bitno - pustite nas da zivimo sami i da sami opstajemo. Niko vama ne brani da idete svojim putem.

Svako vam dobro i srecan put. Sto dalje jedni od drugih...
Preporuke:
72
3
20 sreda, 12 jun 2013 13:45
Hop - dodatal
Svaki narod zasluzuje da ima slobodu. Nezavisno da li je rec o Bosnjacima ili Srbima ili nekom trecem.
Zivela nezavisna Federacija. i zivela nezavisna Republika Srpska!

Iznad svega, ziveli ljudi koji zele da zive slobodno i u skladu sa svojim opredeljenjem!
Preporuke:
58
2
21 sreda, 12 jun 2013 13:54
Milorad BL
@mars

Imam osjećaj da je tvoj komentar na moj račun. Što se tiče JMBG u bivšoj SFRJ svaka republika je imala svoj broj koje je uveden 1980 godine. JMBG ima 13 cifara. Prvih 7 izvučeno je iz datuma rođenja drugih šest je republika okrug i pol. Prva cifra nakon datuma rođenja označava republiku koja je izdala JMBG. Broj 1 je BiH, broj 2 je Crna Gora, broj 3 je Hrvatska, broj 4 Makedonija, broj 5 je Slovenija a broj 6 Srbija. Kad je u SFRJ svaka republika imala matični broj zašto danas entiteti u BiH to ne mogu? Odluka ustavnog suda traži poštovanje teritorijalnog uređenja BiH što nekima ne odgovara.

Kad je u pitanju samoopredeljenje, u SFRJ po ustavu iz 1974 i po poveljama OUN konstitutivni narodi imaju pravo na samoopredeljenje a ne republike i pokrajine. Srbi u BiH kao konstititivan narod imaju pravo na samoopredeljenje i svoju državu zato što smo mi Srbi stariji od Bosanske države. Narodi stvaraju državu a ne država narode.
Preporuke:
65
3
22 sreda, 12 jun 2013 13:55
Ujedinjenje
Ovom tekstu ne treba dodati nista jer je sve receno. Probleme prave bosnjacki politicari koji zarad neke fantazije koja se nikada nece ostvariti (unitarne BiH) ugrozavaju zivot sopstvenih gradjana. Uostalom zar to nisu ucinili i pocetkom devedesetih kada su sumanuto krenuli na put secesije i bratoubilackog gradjanskog rata?
Preporuke:
49
2
23 sreda, 12 jun 2013 14:41
Stanić Milan
Dozvoljavam sebi, pa kažem da sam dobar poznavalac posleratnih(ne)prilika u BiH.Jasno je da bosanski SDP kao politička opcija stoji iza ove čitave ujdurme potpomognuta elektronskim i štampanim medijima iz Sarajeva."Anfan - teribl"bošnjačke političke scene bivši komunista prof. dr Lagumdžija smatra da je došao trenutak,da međunarodna zajednica kao za vreme vladavine Čavića zada konačno udarac RS,njena ovlaštenja svede u formalan politički okvir.Danas, se ponovo javlja i traži izmenu Ustava BiH, upravo po onim tačkama što su njegovi aktivisti vocirali na protestima.Međutim,promenio se globalni odnos snaga,kad su u pitanju prioriteti Rusije koja čvrsto stoji iza g. Dodika.Inače, sam ambijent,prostačka,primitivna i prizemna manipulacija sa decom sve govori o bundžijama,kao i propast jedne politike koja je bila rezervisala BiH za sebe,a Srbi da opet postanu "raja",kao u vreme turskog vakta. Malo morgen!
Preporuke:
45
3
24 sreda, 12 jun 2013 14:47
j
To je samo dokaz da u ovoj zemlji postoji tri miliona gusaka koji se potpisuju prstom. Čovek mora malo da se informiše, da pobogu ČITA da nebi dolazio u situaciju da sutra bude tuđin na svojoj zemlji. Propao je ovaj narod i to žešće. Pa više ljudi zna šta se događa u Farmi nego preko Drine. TUŽNO I BOLESNO rekao bih!
Preporuke:
56
1
25 sreda, 12 jun 2013 15:17
Smiljanski
Najveći neprijatelji "Srpske",i srpstva su Beogradžni,i Novosadžani!
Preporuke:
62
3
26 sreda, 12 jun 2013 16:13
LAZAR DRUGI
Milorad BL

A bogati Milorade, kad već znaš tamnošnje prilike šta bi nam mogao reći o stanju ćirilice. Lagumdžija mora da organizuje studente da bi pomoću JMBG bila oslabljena Srpska,a sami Srbi je dobrovoljno slabe neuporedivo više svojim latiničenjem. Osim ako ona Rusija koja stoji iza Dodika nije takođe latinička.
Preporuke:
30
8
27 sreda, 12 jun 2013 17:52
Kupujmo domaće
Hvala autoru na ovakvom članku.
Komentari nisu potrebni.
Svaka čast.
Preporuke:
32
2
28 sreda, 12 jun 2013 18:19
Kara Miloš
Protiv sam Kalemegdandžija! Za mene su to dahije koje bi veliku muslimansku Bosnu da prenesu u Srbiju. Neće im proći.
Preporuke:
33
2
29 sreda, 12 jun 2013 20:05
isti
to su oni isti koji su trcali za amerikance kad su postradali od CIA bombe!
Preporuke:
20
2
30 sreda, 12 jun 2013 21:37
Gordana
Boze, da li je moguce da smo se toliko srozali!?
Jedva nekako da organizujemo skup za odbranu Kosova i Metohije , a onda u sred Bogrda dopustamo skup protiv Republike Srpske!
Sta se to desava u nasem narodu?Jasno je da se na ANESTEZIJI radilo i radi veoma predano i svesno, ali nije moguce da smo do te mere MRTVI i BEZOSECAJNI!U najskorije vreme ce moci organe da nam vade po grdskom parkovima u Beogradu, do te mere smo anestezirani.
Preporuke:
24
2
31 sreda, 12 jun 2013 22:01
Vladimir Marković
Nisam ispratio obim te podrške u Beogradu ali ne verujem da je iole značajna a i dolaze mahom od ljudi koji nemaju ni kapacitet da tu stvar preuveličaju.S obzirom da sam član jedne grupe na FB od nekih 2000 članova koja je prenosila izveštaje i sa simpatijama pratila zbivanja u Sarajevu moram da naglasim da je karakter te podrške pre naivne i kratkovide prirode nego što ima neke značajnije niske namere(čitaj antisrpske), više se radi o šačici korisnih idiota koja prežvakava već sada otrcane parole "nas je 99%" i ništa više osim toga , da bekeću kao ovce kako smo mi 99% u stvari jedno moćno stado a političari su zlih 1% i to je sve, dalje od toga ni da beknu tako da verujem da je celu stvar propratila šaka naivaca. Elem koliko sam mogao da pročitam u komentarima od upućenijih u stvar , verovatno su protesti u Beogradu i Novome Sadu organizovani iz Sarajeva sa muslimanske strane ili nekim krugovima koji su bliskiji Sarajevu nego Banja Luci.
Preporuke:
18
1
32 sreda, 12 jun 2013 22:21
xy
Postovani g.Smiljanski mislim da su to ipak pseudobeogradzani i pseudonovosadjani.To su neki panonski mornari i novinari kao i slicni iz kruga 2.
Preporuke:
16
1
33 sreda, 12 jun 2013 23:31
Tvrtko RS
Nadam se da srbi pamte kako su sarajlije 1992 napadali mirne srpske izletnike na okolnim brdima oko Sarajeva i da im ni ovoga puta ne mogu vjerovati.
Braco srbi oprez, balije su ubijali vlastitu djecu da bi vas ocrnili, ko zna sta vam ovoga puta kuhaju u bosanskom loncu.
Preporuke:
20
2
34 četvrtak, 13 jun 2013 00:14
Turas
Komentar je na mestu.Uzrok manipulacije naroda u tzv.bh državi nije u korist bilo kog od tih koji bitišu na ovim prostorima. Korist ima EU koja radi na polarizaciji naroda, ne u svrhu boljeg života uz pomoć JMBG bez koga se i do sada živelo,već čiste manipulacije i lakšeg upravljanja masom sa kojom je lakše upravljati kada se isključi osnova države a to su SRBI.Ostali će biti poslušnici kao rvati, šiptari,bošnjaci,slovenčeki,romi itd.Oni koji pamte stanje iz bivše JU sećaće se sa nostalgijom toga vremena. Oni koji su bili mali danas gutaju lažne priče o srbskom nacionalizmu a ne vide "mečku"(EU)koja ih lagano ali sigurno tera u anonimnost.Kada uvide prevaru biće kasno.Veliki brat držaće SVE pod kontrolom.Onda biće ono;drumovi će poželeti srba ali ovih biti neće.
Preporuke:
12
2
35 četvrtak, 13 jun 2013 02:05
Gvozden -Vojska RS
Tvrtko i njegov komentar : Hvale brate ,nek si im istinu rekao

Da ,i ne samo sto su nas napadali pocev od 1992 godine ,nas srpske dobronamjerne izletnike, pod punom ratnom spremom ,na okolnim sarajevskim brdima ,necu im nikada zaboraviti da smo morali provesti skoro cetiri godine pod neprimjernim vremenksim uslovima .Cesto je kisa padala, pa snijeg i hladno je bilo pa sto koristi gorivo iz tenkova da se ne smrznemo.Srecom bilo ih je puno,pa se mogla zima podnijeti.
Nista im ne smijemo vjerovati .Pa rade na tome da posalju naseg Predsjednika Dodika na Dedinje.Samo sloga ,braco! Hvala!
Preporuke:
2
8
36 četvrtak, 13 jun 2013 02:07
Vasko -VRS
Tvrtko i njegov komentar : Hvale brate ,nek si im istinu rekao

Da ,i ne samo sto su nas napadali pocev od 1992 godine ,nas srpske dobronamjerne izletnike, pod punom ratnom spremom ,na okolnim sarajevskim brdima ,necu im nikada zaboraviti da smo morali provesti skoro cetiri godine pod neprimjernim vremenksim uslovima .Cesto je kisa padala, pa snijeg i hladno je bilo pa sto koristi gorivo iz tenkova da se ne smrznemo.Srecom bilo ih je puno,pa se mogla zima podnijeti.
Nista im ne smijemo vjerovati .Pa rade na tome da posalju naseg Predsjednika Dodika na Dedinje.Samo sloga ,braco! Hvala!
Preporuke:
0
6
37 četvrtak, 13 jun 2013 03:29
Goran
Predlozio bih konkretne mere za suzbijanje
1 Popisati ucesnike skupa
2 Onima koji rade u skolstvu,zdravstvu ili bilo kojoj drzavnoj ustanovi podeliti otkaze
3 Strane drzavljane koji ucestvuju u ovim akcijama proterati iz zemlje i zabraniti ulazak na 10 godina
4 Ostale pozivati na informativne razgovore uz blagu psihofizicku torturu
5 Problem resen
Preporuke:
9
4
38 četvrtak, 13 jun 2013 09:21
ljiljana Vukosavljevic
Ne baljezgajte....svojim ponasanjem cete Srbiju svesti na beogradski pasaluk...vojvodina ce otici to je gotova stvar ...pustite BiH da zivi svoj zivot...budimo civilizovani gradjani...manimo se religije i proslosti...sta radimo svojoj deci.Sve ofanzive i onog i ovog rata su se u bosni zavrsavale,ovo je kontraofanziva.....zapad je sve izrezirao...vodimo borbu protiv kriminala i prava coveka ....jadno zalosno..bijedno...tor je tor...ovce su ovce...
Preporuke:
6
16
39 četvrtak, 13 jun 2013 10:01
Vukica Pržulj
pa nismo mi svi protiv BiH ,ovo je moja domovina,nije srbija meni bliza nego Bosna.Vecina nas tako razmislja samo se ljudi plaše da kazu.Jos nismo ogladnili al brzo cemo kad imamo ovakve vladare.Osvijestite se ljudi i gledajte od cega zivite.Ovaj sto je napisao ovaj clanak dobro se uvalio u stranku i dobiva dobru lovu za ovakve clanke i trovanje naroda.Ako vam odgovara umrite ODMA kasnije ce biti kasno...
Preporuke:
7
19
40 četvrtak, 13 jun 2013 10:05
Prvo skoci pa reci hop
@Laza

Gospodine,ako već govorite o uzrocima rata u bivšoj Jugi,onda sigurno znate da istog ne bi bilo da su Srbi prihvatili zaključke Mirovne konferencije za SFRJ iz Londona koja je održana 1991. godine,dakle mnogo prije i Kutiljera i Ovena i Dejtona.Beograd i Milošević su bili ti kojima se nisu svidjeli zaključci sa te konferencije,pa su svoju volju i "pravdu" pokušali sprovesti na terenu preko JNA pod krinkom očuvanja SFRJ,za koju je krajem 91.god konstatovano da je u fazi raspada,a 92. godine da je prestala postojati kao međunarodni pravni subjekt.

Nemojte krivicu da prebacujete na Bošnjake i Bosnu,kada svi vrlo dobro znamo da su osnovni uzroci rata na prostorima bivše SFRJ bili na relaciji Beograd-Zagreb i neostvarenih nacionalnih snova Srba i Hrvata. Ostali narodi(Slovenci, Bošnjaci,Crnogorci,Makedonci) su se samo priklanjali jednoj ili drugoj opciji koja im je u tom trenutku odgovarala.

Srbima u suštini smeta što su Bošnjaci 92. god stali na stranu Hrvata, a ne Srba.
Preporuke:
5
15
41 četvrtak, 13 jun 2013 11:01
Laza
Jasno i glasnom pitam zasto je Alija Izetbrgovic povukao svoj potpis sa Kutiljerovog plana na nagovor Amerikanaca, a Srbi i Hrvati su ga prihvatili, po kojem je Bosna i Hercegovina postajala medjunarodno priznata drzava a bila podeljena na kantone? Ocekujem da mi Vi odgovorite na to pitanje.
Preporuke:
8
0
42 četvrtak, 13 jun 2013 11:15
Branko
zato što ste stali na stranu hrvata sad sa njima rješavajte svoje probleme u hrvatsko-muslimanskoj federaciji a srba se manite. republika srpska će biti nezavisna kad-tad i o tome se nećete pitati ni vi, ni hrvati a ponajmanje žene u crnom, sonja biserko, petar luković ni nataša kandić.
Preporuke:
9
1
43 četvrtak, 13 jun 2013 11:29
Živorad
To da podrže mogu samo bivši Jugosi i komunisti.
Beograd je bio glavni grad Ju kao što je Moskva bila glavni grad SSSR-a pa otuda slične pojave tamo i ovde.
Preporuke:
8
2
44 četvrtak, 13 jun 2013 11:31
Živorad
I drugo, naviknimo se na demoikratiju. To što neko protestuje i traži ne znači da mora biti uvaženo. Nije opasno koliko izgleda.
Preporuke:
8
1
45 četvrtak, 13 jun 2013 12:37
Prvo skoci pa reci hop
@Laza

Pa gospodine, vi ste i dalje vrlo uporni :) Pustite se Alije i Kutiljera, jer se rat mogao spriječiti mnogo ranije.Između ostalog,i Srbi su odbili mnogo više mirovnih sporazuma od Bošnjaka. Ko je odbio Londonski mir. sporazum koji je prethodio Kutiljerovom? Ko je odbio Vens-Ovenov plan?Odbili Srbi.

Prvo sebi odgovorite da li bi bilo rata da su Srbi prihvatili zaključke sa Londonske konferencije? Ja vam garantujem da ne bi.Srbi bi i dalje živjeli u Hrvatskoj i svim ostalim gradovima Bosne i ništa im ne bi falilo. Priča o ukidanju konstitutivnosti Srbima u Hrvatskoj iz Ustava je priča za malu djecu. A zašto je priča za malu djecu? Pa koliko je to bitna činjenica za Srbe govori sama činjenica da Srbima ta ista konstitutivnost u ustavu ne znači ništa kada je Federacija BiH u pitanju. Toliko o konstitutivnosti i opravdanjima.

Sve što se dešavalo poslije 1991. godine, a posebno rat, je posljedica srpskog neprihvatanja zaključaka i mišljenja sa Londonske mir. konferencije.
Preporuke:
3
19
46 četvrtak, 13 jun 2013 16:04
Laza
@Prvo skoci pa reci hop
Vase neodgovaranje je odgovor na kljucno pitanje ko je izazvao rat u BiH. Jer ako je mogao da se spreci rat zasto nije,jer to povlacenje potpisa sa Kutiljerovog plana uz podrsku Amerikanaca, bila poslednja sansa da rata ne bude. Da je plan sproveden u delo ne bilo rata, ne bi postojala Republika Srpska, postojali bi kantoni, sto je mnogo nepovoljnije za Srbe, ali su Srbi pristali i na tu zrtvu samo da ne bude rata.A kome je trebao rat to pitanje morate da pitate one koji su tada vodili Bosnjake.
Preporuke:
12
2
47 četvrtak, 13 jun 2013 16:58
@autoru
niko ne traži od protestanata, da se zakon donese na štetu RS: I sami ste rekliu da je u RS ovaj problem rešen sa JMBG problem je u Federaciji, kako, zašto,zbog neodgovornosti političara koji drže građane kao taoce! Ne političara jednog ili drugog entiteta već svih. Ako RS poštuje Dejton toliko koliko vi kažete, otkud priče o otcepljenju BiH cepanju?n Zašto vlasti u BiH ne mogu da se slože oko donošenja ovog zakona, na štetu ISKLJUČIVO I SAMO GRAĐANA, NOVOROĐENČADI, a ne nikako na štetu političara RS ili čitave RS. Neka se izbore za "svoje", ako treba nek proglase odcepljenje, a ne da se blamiraju ovako kako se blamiraju,putem medija, televizije i novina... Dodik poziva policiju da ujedinjenjo reguje prema protestantima, a ovamo ne mogu da se dogovore. Ma da. A ovaj Izetbegovic kaže da čekaju do izbora. Građani su jedinstveni svi koji misle svojom glavom a ne RTRSom, od B.Luke do Sarajeva.
Preporuke:
4
10
48 četvrtak, 13 jun 2013 17:08
@@autoru
Ovo je veliki BLAm, što bi Dubioza Kolektiv rekla za celu Bosnu. Sramota u 21 veku.
Preporuke:
2
10
49 četvrtak, 13 jun 2013 17:20
@ Vukica Pržulj
Svaka vam čast! Potpuno se slažem sa vašim komentarom. Podrška.
Preporuke:
1
12
50 četvrtak, 13 jun 2013 21:14
Prijatelj NSPM-a
Postavio sam određena pitanja na linku:

http://www.nspm.rs/politicki-zivot/kosovo-1999-otimanje-2013-legalizacija.html


Ista su mnogo priličnija da na njih odgovori autor ovog teksta, jer se odnose na Republiku Srpsku i BiH.

Molim autora ovog teksta, da pogleda pitanja i da pokuša da da odgovor na ista.
Preporuke:
0
0
51 petak, 14 jun 2013 16:17
Mirko
Ako ćemo realno, ako se Srbi mogu da samoopredjeljuju do izdvajanja iz BiH, tada se i bivši ne-srbi protjerani iz RS imaju pravo da izjašnjavaju o samoopredjeljenju do izdvajanja iz RS. Pa da vidimo kako će te granice izgledati, lakrdija.

Ili netko možda misli da je legitimno istjerati sve nesrbe pa onda praviti nacionalnu državu sa pravom samoopredjeljenja.
Preporuke:
2
14
52 subota, 15 jun 2013 09:55
Putnik
@Mirko

Ako cemo realno, kada bi se Srbi vratili na sve teritorije s kojih su prognani, RS biste dodali jos teritorije i Sarajevo!

Prema tome, manite se gluposti. Gledajte svoja posla i sto dalje vi od nas i mi od vas. Svako dobro i vama i nama ali da se ne vidimo vise... Dosta je bilo svih ovih godina... a bice lakse i vama i nama. Svako dobro i srecan put. Svako svojim putem!
Preporuke:
9
0
53 nedelja, 16 jun 2013 08:34
banjaluka krajina
Ma dajte ljudi, pa ovdje nema ni 100 ljudi, nemojte biti kao ovi muslimani, kaže podržavaju nas amerikanci, uslikaju 10 ljudi u Vašingotonu koji su iz BiH i to je kao podrška. Srbi treba da se drže zajedno, i šta god ovi da ponude, ne treba prihvatiti, jer sve rade u korist srpske štete. Srbija je uništena, i raspada se, ali to ne mora da znači da mi iz RS moramo prihvatiti to kao i našu propast, ako ništa borićemo se do kraja ! Živjela Republika Srpska.
Preporuke:
7
1
54 subota, 22 jun 2013 01:11
Turas
@Vukica Pržulj Za vas su "uvaljivnje u stranku i dobra lova"glavne stvari u životu.To me podseća na nešto !?
Preporuke:
0
0
55 subota, 22 jun 2013 18:09
JMBG
BOSNA I HERCEGOVINA JE DRŽAVA,entiteti su napravljeni na silu...90 ih godina nije bilo pravo samoopredjeljenja naroda već država REPUBLIKA koje su tvorile Federalnu Jugoslaviju...Na referendumu je postavljeno pitanje '' Da li ste za Bosnu i Hercegovinu,nezavisnu i suverenu sa jednakim pravima svih njenih naroda i građana?'' Vi Srbi ste to odbili sto je demokratsko pravo...ali onog trenutka kad ste poceli praviti blokade i ubistva...nepoštivajući demokratski princip i potvrdno izjašnjavanje preko 65 posto stanovnika BIH...Svjesno ste znali i MISLILI ''neće nam ovo dati u miru...imamo vojsku idemo da ih srušimo i napravimo VELIKU SRBIJU'' Mislili ste da ce to biti brzo gotovo...ali nije...1995 ste potpisali sporazum koji vas je spasio od egzodusa...DRZAVA BOSNA I HERCEGOVINA JE modificirala svoj ustav(NA SILU VRS I VOJSKE SRBIJE) i dala određena prava...SRBIMA....ALI NE NAUŠTRB DRZAVE...zato bolje da vam oduzimaju nadleznosti entiteta nego da su vas protjerali 1995. JMBG na nivou države!
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner